Se fuld version : Nemanja Vidić
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTrfxBm_CLO-UK4wYBdrGc29n7Wn2nbkgpqI1UtSRfE3vQHJK1r
Nemanja Vidić
Nr.: 15
Født: 21. oktober 1981
Land: Serbien
Er jeg den eneste der er spændt på at få vores allesammens Vidic tilbage på banen igen? :)
Man må sige at ham og Rio har været savnet i forsvaret de sidste par kampe. Det har mildest talt ikke set for heldig ud, men på den anden side så er vi kommer rimelig smertfrit ud af skades situationen i forsvaret. Hvem husker ikke Chelsea i December hvor de manglede Terry?
Heldigvis har vi ikke smidt så mange points, i den periode, hvor Rio og Vidic manglede, som Chelsea gjorde, da Terry var skadet. Jeg glæder mig til at se ham igen - forhåbentlig i morgen, hvor menukortet siger: Kaká!
Smaakage
01-05-2007, 23:32
Vidic og Rio er meget savnet. Brown og Heinze er gode erstatninger, men vi så selv hvor skidt det kan gå når forsvaret pludselig mister de to center og den kommanderende.
Og så mangler vi jo nogle herre tacklinger fra Vidic vi kan fryde os over
Heldigvis har vi ikke smidt så mange points, i den periode, hvor Rio og Vidic manglede, som Chelsea gjorde, da Terry var skadet. Jeg glæder mig til at se ham igen - forhåbentlig i morgen, hvor menukortet siger: Kaká!
Ja jeg håber godt nok at han spiser ham levende :devill:
Nej, du er ikke den eneste som savner ham.. Vores forsvar er meget mere stabilt og man bliver ikke bange når modstanderne kommer for tæt på når han er der.
Godt nok har det forsvar vi har nu, gjort det udemærket, set i lyset af at det ikke har haft mange kampe til at blive spillet sammen, men Vidic tilbage ville være kanon..
Aquarium
02-05-2007, 00:05
Jeg bliver så lykkelig hvis Vidic spiller med imorgen. Jeg tror at ham og brown eller Rio og Brown kan godt være en mulighed hvis en af de spillere er ikke klar endnu. Det er så utroligt hvor mange mål er kommet ind efter rio og vidic blev skadet...
JEg blæder mig til kampen imorgen. Vi skal vinde og så kan vi smadre liverpool i finalen.
KristianB
02-05-2007, 00:20
Selvfølgelig synes jeg også det er godt at have Vidic tilbage. Han giver meget mere ro nede bag i.
Men ved ikke rigtig om jeg synes han skal starte inde i morgen. Det er altså noget af et sats, at tage en spiller der har været ude i 1 måned, med i en så vigtig kamp fra start.
LosMejia
02-05-2007, 00:47
Jeg håber virkelig meget på at Vidic bliver klar. Rio ville også være lækkert, men hvis jeg skulle vælge blev det Vidic da jeg tror han har en større chance for at stoppe Kaka, hvilket vel reelt er Milans eneste våben. Et par hårde Vidic tacklinger på ham, og bang, Milan kan intet. :Smackmonkey:
Kender idet når man virkelig bare glæder sig til noget. Sådan har jeg det, med måske at se Vidic tilbage iaften. :D
Ellers fede smileys :juhuuuu:
Dahlmann
02-05-2007, 08:06
jeg glæder mig helt klart til at have vidic tilbage, og også ferdinand... men spørgsmålet er jo så bare om vi kan smide dem direkte ind i kamp, lige efter en skade...
Ja lad os håbe enten Vidic eller Rio bliver klar til at starte ved siden af Brown i aften. Begge er nok ikke med fra start..
Savner også den hårde og kontante Vida... Tror der er større chance for at se ham, end Rio. Jeg er dog også sikker på, at vi nok ikke kommer til at se begge to inde i dag til at starte med.
Kan dog være bange for, at SAF sætter en ikke 100 % Vida ind i forsvaret.
Men jeg vil helt klart blive mere rolig at have ham inde i det centrale forsvar fremfor O'Shea...
Det bliver satme godt at få Vidic tilbage. Men jeg tror ikke han i det hele taget kommer ind mod Milan medmindre det hele fucker fuldstændig op. det er trods alt længe siden han har spillet en kamp.
Jeg glæder mig også helt vildt til både Vidic og Rio er klar, men jeg mener, det er farligt at sætte dem på banen i aften, det er lang tid siden, de har spillet kamp, og er derfor ikke i kamptræning til at styre Milans offensiv!
Bare den ene af dem er klar til i aften, så er jeg glad..
Tror meget afhænger af vores forsvar i aften, for selvom vi kan klare os langt på vores offensiv, så kan vi ikke tillade Milan aft få 2 så lette mål som i kampen på Oldtrafford. Derfor vil det være vigtigt at have Vidic med, og også Ferdinand. Synes det er svært at vælge hvem der er vigtigst, for som jeg ser det er Ferdinand mere en leder hvilket vi også har manglet med de mange skader. Idag er det nok heller ikke bare Kaka vi skal kigge efter, Pippo er jo med igen og han skal nok score hvis vi slipper markeringen på ham bare en enkelt gang-
Jonasnim
02-05-2007, 13:29
Det bliver skønt at få Vidic tilbage igen, men jeg tror ikke at SAF sætter en ikke 100% klar spiller ind, i så vigtig en kamp, for så kan en anden spiller, spille ligeså godt som Vidic. Jeg håber at enten Vidic, eller Rio er klar til at spille, så vi kan få dækket Kaká og Pirlo op. Hvis vores forsvar kan stå imod, samtidig med at vi får en del kontraer, så vinder vi kampen.
Jeg tror det vigtigste i aften, er at vores forsvar spiller en kanon kamp, da vi altid vil være farlige med spiller som Ronaldo, Rooney og de andre offensive spillere. Ligemeget hvem vi møder vil vi altid kunne score mål, og jeg vil da tro at Milan vil blive pisket frem på banen, af fansene på San Siro, derfor er de ufattelig vigtigt at vores forsvar spiller fremragende iaften, derfor er det dejligt at både Vidic og Rio er taget med til Milan. Forhåbenligt at begge spillere klar til iaften.
Martinsen
02-05-2007, 14:48
det ville være klasse at have Vidic tilbage, han må da kunne stoppe Kaka på den ene eller anden måde... i øvrigt er jeg ikke så nervøs om han er klar, for det regner jeg med Fergie har total styr over
Jeg håber ikke der går lang tid før Vidic for sin gode form tilbage
syntes han har været konge i denne sæson, han har virkelig udviklet sig meget, hold kæft han skal bare sætte en stopper for kaka'.
syntes han har været det bedste køb i premier league
Tre klasse billeder, der symboliserer ham meget godt! :D
http://img209.imageshack.us/img209/6556/nemanjinator5gg.jpg
http://img407.imageshack.us/img407/4143/nemanjakruger1ok.jpg
http://img124.imageshack.us/img124/8627/vidici4ue.jpg
Smaakage
02-05-2007, 23:31
Det var ikke den Vidic der er på de billeder som spillede i aften, det kan vi da konstatere
Nej, det fungerede slet ikke med Brown/Vidic, men der var 8 andre der var ligeså ringe ;s.. Mht det ene mål så er det rent og skært uheld at han glider, Heinze skulle til gengæld slet ikke lave sådan en idiotisk aflevering..
United DK
02-05-2007, 23:34
Vidic er klasse - bare ikke i aften. :(
Dahlmann
02-05-2007, 23:35
jeg møder hele tiden standard kommentaren i fm, når jeg spiller kampe...
"he collided into vidic"
"he's gonna come of injured"
vil sige at andet mål ikke kan tilskrives vidic.. godt nok glider han da han skal sparke den væk men at heinze afleverer den til ham er totalt hjernedødt..
Vidic var tynd iaften, men hvem var ikke det? Der ved målet skal Heinze bare losse kulgen 40 km ud af kommunen. Istedet spiller han den tilbage, hvor Vidic er under pres af to Milan spillere.
Vidic spillede utrolig ringe mod Milan
SantasLittleHelper
17-05-2007, 00:35
In the beginning there was nothing. Then Nemanja Vidic kicked that nothing and told it to get a job. That nothing is now popular referred to as God.
Vidic sleeps with his bedlamp on. Not because he is afraid of the dark, but because the dark is afraid of Vidic...
Flax_Generous
17-05-2007, 01:52
http://i159.photobucket.com/albums/t150/GE8888/Misc/VIDIC.gif
Nemanja Vidic - også kendt som T80 (http://en.wikipedia.org/wiki/Terminator_%28character%29).
Dahlmann
17-05-2007, 09:22
haha hvor fed flax... :D
http://i112.photobucket.com/albums/n184/jakobnauerby/vidic-superman.jpg
Don Kafai
19-06-2007, 16:31
det vigtigste link fra det forrige forum er vist gået tabt. Her får I den lige igen
http://www.redcafe.net/showthread.php?t=110745
For helvede det er klasse humor...
"Nemanja Vidic once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it."
"There are no races, only countries of people Nemanja Vidic has beaten to different shades of black and blue."
Dahlmann
19-06-2007, 16:45
det vigtigste link fra det forrige forum er vist gået tabt. Her får I den lige igen
http://www.redcafe.net/showthread.php?t=110745
For helvede det er klasse humor...
"Nemanja Vidic once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it."
"There are no races, only countries of people Nemanja Vidic has beaten to different shades of black and blue."
og her er det bedste indlæg....
http://www.redcafe.net/showpost.php?p=2187032&postcount=115
Nemanja Vidic once roundhouse kicked Bruce Lee, breaking him in half. The result was Jet Li and Jackie Chan.
haha god stil:D
"Nemanja always asks a question of defenders," said Sir Alex. "He wants to know whether they have the courage to put their head in front of his.
hahah :D for fedt!!
United DK
08-10-2007, 17:30
Godt der er landskampspause.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8895433.html
Godt der er landskampspause.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8895433.html
Den landskampspause kommer på et meget godt tidspunkt. Og godt det "kun" er hovedet der er slået, og ikke benet, så han skal ligge helt stille og dermed kommer ud af træning.
timberunited
08-10-2007, 21:15
Lad os håbe den gode Nemanja Vidic bliver klogere af dette. Ikke alle dueller er værd at gå ind i. Overblik er en forrygende ting. Og får han det med i sit spil, så bliver han for alvor en verdensklassespiller. :devilll: Super at en ny kontrakt er på vej. Så mangler vi bare yngre backs. Men Simpson så lovende ud og Pique kan også noget. En lille tåre vil jeg dog sende Heinzes vej.
Lad os håbe den gode Nemanja Vidic bliver klogere af dette. Ikke alle dueller er værd at gå ind i. Overblik er en forrygende ting. Og får han det med i sit spil, så bliver han for alvor en verdensklassespiller. :devilll: Super at en ny kontrakt er på vej. Så mangler vi bare yngre backs. Men Simpson så lovende ud og Pique kan også noget. En lille tåre vil jeg dog sende Heinzes vej.
Lækkert hvis Vidic får den nye kontrakt - det fortjener han sku :juhuuuu:
Glory Man United
09-10-2007, 11:25
Jøsses....tænk om han ikke bliver klar mod Villa! Den så grim ud, men 2 uger er alligevel længe :rant:
Martinsen
09-10-2007, 11:30
Jeg er overbevist om at Vidic er med mod Villa! i øvrigt fantastisk, at vi ser ud til at forlænge hans kontrakt. Jeg var godt nok skeptisk da vi købte, men han har i den grad gjort mine tvivl til skamme. En fantastisk kompromiløs forsvarsspiller. Og jeg er tilbøjelig til at give O´shea ret i at vi pt. har det bedste midterforsvar i Europa, de supplerer hinanden helt perfekt.
at vidic for sin kontrakt forlænget er i den grad fortjent, og en vigtig del af fremtiden for united.
Men for at lige at nævne den skade han har fået her, så er jeg tilbøjelig til at give timberunited ret. Han skal måske droppe bare en anelse af sin halsbrækkende stil. Det er fedt at være modig, specielt omkring vores egne hjørnespark, men man skal også passe lidt på sig selv.
Men omvendt vil jeg også undskylde vidic med at de andre er mindst lige så voldsomme overfor ham. Nogengange bære han selv skylden for sine skader, men når man ser hvilken behandling han for eksempel fik af lorte-drogba sidste sæson på old trafford, uden at dommeren skred ind, jamen så er det svært at være vidic.
Glory Man United
09-10-2007, 11:48
at vidic for sin kontrakt forlænget er i den grad fortjent, og en vigtig del af fremtiden for united.
Men for at lige at nævne den skade han har fået her, så er jeg tilbøjelig til at give timberunited ret. Han skal måske droppe bare en anelse af sin halsbrækkende stil. Det er fedt at være modig, specielt omkring vores egne hjørnespark, men man skal også passe lidt på sig selv.
Men omvendt vil jeg også undskylde vidic med at de andre er mindst lige så voldsomme overfor ham. Nogengange bære han selv skylden for sine skader, men når man ser hvilken behandling han for eksempel fik af lorte-drogba sidste sæson på old trafford, uden at dommeren skred ind, jamen så er det svært at være vidic.
Droppe den halsbrækkende??? Ej nu må du sgu da stoppe. Det er præcis den stil, som gør ham så god. At det så koster knubs, er der ikke noget at gøre ved. Men stoppede han den kompromisløse stil, ville han i mine øjne være om ikke helt ordinær, så næsten!
Droppe den halsbrækkende??? Ej nu må du sgu da stoppe. Det er præcis den stil, som gør ham så god. At det så koster knubs, er der ikke noget at gøre ved. Men stoppede han den kompromisløse stil, ville han i mine øjne være om ikke helt ordinær, så næsten!
Han vil miste utrolig meget i sit spil, hvis han ikke ville gå ind i alt og være kompromiløs - det er det, som gør at han er, i mine øjne, en af verdens bedste midterforsvar pt (og mange år fremover!)
United DK
09-10-2007, 11:52
Enig.
Roy Keane var heller ikke Roy Keane, hvis man tog det aggresive væk i hans spil.
han vil da stadigvæk være stærk på kroppen, god højde og hans gode spil sammen med rio vil da ikke forsvinde fordi han en gang imellem lod være med at flyve med hovedet først ind i en fremstormende angriber
Glory Man United
09-10-2007, 12:26
han vil da stadigvæk være stærk på kroppen, god højde og hans gode spil sammen med rio vil da ikke forsvinde fordi han en gang imellem lod være med at flyve med hovedet først ind i en fremstormende angriber
Som United.dk og JDK også skriver er kompromisløsheden MEGET af hans spil. United.dk nævner Roy Keane som havde det samme, helt enig....jeg smider en til på: Steve Bruce.
Vidic/Rio er så forskellige som spillere i mine øjne. Rio er meget forudseende og elegant. Vidic "tordner" igennem. RESPEKT for Vidic
Som United.dk og JDK også skriver er kompromisløsheden MEGET af hans spil. United.dk nævner Roy Keane som havde det samme, helt enig....jeg smider en til på: Steve Bruce.
Vidic/Rio er så forskellige som spillere i mine øjne. Rio er meget forudseende og elegant. Vidic "tordner" igennem. RESPEKT for Vidic
Nemlig! og det er det, som gør dem til et super makkerpar! de supplerer hinanden godt, og Ferdinand får lov til at lave sine ryk frem i banen, mens Nemanja så tager sig af det defensive imens ;)
morten k
09-10-2007, 15:30
Det er noget af en undervurdering af Vidic at tilskrive det meste af hans værdi til hans kompromisløse stil. Han er i den grad en fremragende fodboldspiller når han har bolden, og har allerede flere gange i den her sæson udvist en god næse og evne for lange og offensivt farlige afleveringer.
Ja, han gør ikke tingene sværere end de er mange gange - men det kunne Rio dæleme også lære noget af.
Hverken Roy Keane eller Bruce ville have været synderligt ringere spillere med lidt mindre aggresivitet. Specielt Roy Keane var også en fantastisk spiller med bolden.
Glory Man United
09-10-2007, 15:37
Det er noget af en undervurdering af Vidic at tilskrive det meste af hans værdi til hans kompromisløse stil. Han er i den grad en fremragende fodboldspiller når han har bolden, og har allerede flere gange i den her sæson udvist en god næse og evne for lange og offensivt farlige afleveringer.
Ja, han gør ikke tingene sværere end de er mange gange - men det kunne Rio dæleme også lære noget af.
Hverken Roy Keane eller Bruce ville have været synderligt ringere spillere med lidt mindre aggresivitet. Specielt Roy Keane var også en fantastisk spiller med bolden.
Jeg kunne vel knapt være mere uenig....uanset om vi diskuterer keane, Bruce og Vidic. BTW kom jeg på det med Bruce, fordi SAF selv har nævnt det. Men igen, hvor skulle han have det fra? :lolol:
EDIT: Og det var så IKKE en nedvurdering af Vidics kvaliteter. Men hans "kompromiløse" stil er så afgjort hans største force
Syntes da heller ikke Vidic skal passe mere på..Det er jo hans frygtløshed vi alle elsker ham så meget for.. Vidic er Vidic og syntes ikke han skal ændre noget som helst på det spil han har vist siden sidste år...
Men hensyn til hans skade, tror og håber jeg at Vidic blir klar til kampen mod Villa..
Og som jeg andre syntes jeg os det ville være glædeligt hvis han skrev under til mindst 2012, og han ku samtiddig godt fortjene lønforhøjelse, nu når han er så vigtig for os...
I modsætning til "Glory Man United" er jeg så rimelig enig med dig.
Vidic kan langt mere end bare at spille hårdt, bl.a. som du selv nævner er der de gode lange sideskift, som han især i denne sæson er begyndt at benytte. Det jeg siger er bestemt ikke at Vidic ikke har en styrke i sit kontante spil - det har han, og endda en stor styrke. Ikke noget der nødvendigvis skal skrues ned for, det er bl.a. det jeg godt kan lide ham for!
Jeg har aldrig set Bruce spille, men mht til Keane vil jeg give dig ret i, at Keane er en rigtig god spiller med bolden. Han var jo også offensiv midtbane til at starte med, og scorede en del mål.
I modsætning til "Glory Man United" er jeg så rimelig enig med dig.
Vidic kan langt mere end bare at spille hårdt, bl.a. som du selv nævner er der de gode lange sideskift, som han især i denne sæson er begyndt at benytte. Det jeg siger er bestemt ikke at Vidic ikke har en styrke i sit kontante spil - det har han, og endda en stor styrke. Ikke noget der nødvendigvis skal skrues ned for, det er bl.a. det jeg godt kan lide ham for!
Jeg har aldrig set Bruce spille, men mht til Keane vil jeg give dig ret i, at Keane er en rigtig god spiller med bolden. Han var jo også offensiv midtbane til at starte med, og scorede en del mål.
Som Glory Man United, jeg selv og nogle andre førhen har skrevet i denne spillertråd, så er krompomiløsheden den største del af, hvorfor han er blevet så vigtig for United de seneste sæsoner - jeg mener selvfølgelig også at han kan noget med bolden fremadrettet, men mener at hans kontante spil nede bag i, er det som har givet størst gevinst for United, og er hans vigtigste egenskab som forsvarsspiller, og at det vil ødelægge en hel del i hans spil, hvis han tog noget af den kompromiløshed væk fra sit spil :devilll:
morten k
09-10-2007, 18:04
Jeg kunne vel knapt være mere uenig....uanset om vi diskuterer keane, Bruce og Vidic. BTW kom jeg på det med Bruce, fordi SAF selv har nævnt det. Men igen, hvor skulle han have det fra? :lolol:
EDIT: Og det var så IKKE en nedvurdering af Vidics kvaliteter. Men hans "kompromiløse" stil er så afgjort hans største force
Hvor har SAF sagt at Bruce var en fodboldspiller der kun havde sin kompromisløse stil?
Steve Bruce var en ganske intelligent forsvarspiller. Det er ikke uden grund at han sidder som træner idag og gør et ganske udemærket stykke arbejde - samme med Keane. De havde begge to en spilforståelse, der gjorde at deres kompromisløse stil blev fokuseret rigtigt. Det kombineret med at de samtidig var fremragende fodboldspillere på andre punkter gjorde dem til topspillere.
Det samme gælder så vidt jeg kan se Vidic.
Det jeg siger er at selvom de skruede ned for den stil, så var der stadig masser af fodboldspiller tilbage i dem.
Det skal ikke ses som et udtryk for at det er noget der _skal_ gøres - selvom jeg mener at Vidic godt kan blive en endnu bedre spiller ved at fokusere hans styrke lidt bedre. Og fx ikke løbe og pådrage sig hjernerystelser. Det er ikke noget man skal spøge med, hvis man begynder at gøre den slags til en vane.
Og jeg fastholder at Keane var en _fantastisk_ spiller med bolden også.
2 uger med en hjernerystelse lyder godt nok af meget, men jeg tror også det lidt bruges som undskyldning for Uniteds side, at han ikke tager med til Serbiens EM-kval kampe.. At fjerne Vidic aggresive spil mener jeg er håbløst. Han er ikke en utrolig fodboldspiller, men meget af hans spil bygger på fight og mod, så er at fjerne det vil være idioti
2 uger med en hjernerystelse lyder godt nok af meget, men jeg tror også det lidt bruges som undskyldning for Uniteds side, at han ikke tager med til Serbiens EM-kval kampe.. At fjerne Vidic aggresive spil mener jeg er håbløst. Han er ikke en utrolig fodboldspiller, men meget af hans spil bygger på fight og mod, så er at fjerne det vil være idioti
Enig.. tror også det er spin det med de to uger.. er næsten 100 på at han er med mod villa..
United DK
09-10-2007, 21:12
Det var han uden tvivl, men han huskes bedst for sin kompromisløse stil, og det var også det han blev elsket for. Det er det samme med Vidic. Han er helt sikkert en god fodboldspiller, ellers spillede han ikke for Manchester United, men hans største kvalitet, er hans aggresivitet.
Don Kafai
09-10-2007, 22:08
Jeg var stensikker på vi havde fået en "hård hund" a la diverse sydamerikanske midtstoppere da vi signede Vidic.
Jeg har set samtlige United kampe i år, og jeg er helt i chok over hvor god en fodboldspiller Vidic er. Jeg anede ikke han starte angreb, lægge milimeterpræcise afleveringer, spille forudseende og klogt osv.
Det har været det på Uniteds hold der har overrasket mig allermest positivt i denne sæson. Hvis det ikke var for hans lidt "tunge" stil så vil jeg mene han har mindst ligeså meget klasse til at føre boldene frem som Rio har.
Så jeg er 100% enig med dig, Vidic er udover den "hårde hund" en fremragende boldspiller.
tror jeg helt sikkert også! 2 ugers pause for en hjernerystelse er meget ;)
Glory Man United
10-10-2007, 08:08
Hvor har SAF sagt at Bruce var en fodboldspiller der kun havde sin kompromisløse stil?
Steve Bruce var en ganske intelligent forsvarspiller. Det er ikke uden grund at han sidder som træner idag og gør et ganske udemærket stykke arbejde - samme med Keane. De havde begge to en spilforståelse, der gjorde at deres kompromisløse stil blev fokuseret rigtigt. Det kombineret med at de samtidig var fremragende fodboldspillere på andre punkter gjorde dem til topspillere.
Det samme gælder så vidt jeg kan se Vidic.
Det jeg siger er at selvom de skruede ned for den stil, så var der stadig masser af fodboldspiller tilbage i dem.
Det skal ikke ses som et udtryk for at det er noget der _skal_ gøres - selvom jeg mener at Vidic godt kan blive en endnu bedre spiller ved at fokusere hans styrke lidt bedre. Og fx ikke løbe og pådrage sig hjernerystelser. Det er ikke noget man skal spøge med, hvis man begynder at gøre den slags til en vane.
SAF sagde det, da han skulle karagorisere Vidic. Ligesom Bruce kastede han sig ind i alt ved hjørnespark, og ænsede ikke faren med hovedet. Hvor han sagde det? No idea! I en mikrofon?
EDIT: Har så fundet det:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2745368,00.html
Her siger SAF bl.a. "Nemanja reminds me of Steve Bruce in the sense he always asks a question of defenders," said Ferguson. "He wants to know whether they have the courage to put their head in front of his.
morten k
10-10-2007, 09:44
SAF sagde det, da han skulle karagorisere Vidic. Ligesom Bruce kastede han sig ind i alt ved hjørnespark, og ænsede ikke faren med hovedet. Hvor han sagde det? No idea! I en mikrofon?
EDIT: Har så fundet det:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2745368,00.html
Her siger SAF bl.a. "Nemanja reminds me of Steve Bruce in the sense he always asks a question of defenders," said Ferguson. "He wants to know whether they have the courage to put their head in front of his.
Jamen, jeg har da heller ikke stillet spørgsmålstegn ved at de to lignede hinanden?
Men du brugte det som argument for at jeg ikke havde ret i de begge to også var fremragende fodboldspillere og også ville have været det uden nær så meget aggression.
Og det er der intet i det Ferguson siger der underbygger. Så :lolol: :lolol: selv.
Glory Man United
10-10-2007, 09:51
Jamen, jeg har da heller ikke stillet spørgsmålstegn ved at de to lignede hinanden?
Men du brugte det som argument for at jeg ikke havde ret i de begge to også var fremragende fodboldspillere og også ville have været det uden nær så meget aggression.
Og det er der intet i det Ferguson siger der underbygger. Så :lolol: :lolol: selv.
"fremragende fodboldspillere" vil jeg hverken kalde Bruce eller Vidic. Fremragende forsvarsspillere hvor de gik ind i alle tacklinger og hovedstødsdueller, er/var i mine øjne deres kendetegn. Tror bare ikke vi kommer videre, så lad den bare ligge
Glory Man United
19-10-2007, 16:04
Nemanja Vidic tror, at de mange landskampe for klubbens spillere kan ødelægge Manchester Uniteds titeldrømme. (Daily Mirror)
Ææææh vore konkurrenter har vel ligeså mange landsholdsspillere. Jeg mener modsat landskampe har været en fordel hidtils, da United har haft mulighed for at få skadede spillere tilbage....
Landskamppausen kom denne gang på et belejeligt tidspunkt, men ellers er det dødirreterende, og præstationerne der kommer efterfølgende for vores side er aldrig speciel god, så kommer der et nederlag i dag, så ved vi nok hvorfor. Men det gælder jo for alle de andre hold, så Vidic kan ikke beklage sig, da de andre har det på samme måde.
Landskamppausen kom denne gang på et belejeligt tidspunkt, men ellers er det dødirreterende, og præstationerne der kommer efterfølgende for vores side er aldrig speciel god, så kommer der et nederlag i dag, så ved vi nok hvorfor. Men det gælder jo for alle de andre hold, så Vidic kan ikke beklage sig, da de andre har det på samme måde.
Jaeh, helt enig! jeg synes også at landskampspauser normalt er irriterende, men at det denne gang kommer rigtig belejligt, grundet vores skadessituation "Rocking"
Fra forsiden:
Nemanja Vidic's tilstand skal til vurdering, før han kommer på holdlisten. Forsvarsklippen, var som Saha ude mod Aston Villa, for han lider stadigvæk under det slag, han fik i hovedet i kampen mod Wigan for to år siden.
Det er da alligevel noget af en eftervirkning ;)
Don Kafai
21-10-2007, 18:36
Selv den dag Vidic dør, tager det ham mindre end 2 år at blive klar igen:D
Glory Man United
23-10-2007, 13:23
Bøddelen er tilbage "Rocking"
http://www.skysports.com/football/match_preview/0,19764,11065_2888760,00.html
Vigtigt med Vidic tilbage. Selvom Pique har gjort det fornuftigt, mens han har spillet, er det nu bedre med Vidic, da han er mere rutineret og de andre forsvarspiller kender ham bedre.
Liverpool_sucks
05-11-2007, 15:46
:lolol:
http://http://www.tribalfootball.com/article.php?id=63602
Manchester United defender Nemanja Vidic has only one fear - flying.
"I'm starting to get more worried each time I fly," he said. "My wife isn't very good on planes and the more travelling I do with her the more she makes me nervous."
He is in awe of United legend Bobby Charlton, who survived the 1958 Munich air disaster. The former Spartak Moscow player told his club's Inside United magazine he thought Sir Bobby was "amazing."
He said: "He was involved in a terrible air crash yet he still flies. He is a very, very courageous man. I cannot imagine doing that, definitely not."
:juhuuuu:
schousboe9
08-11-2007, 13:06
Ny kontrakt til Vida!! Det skulle jo komme, men lækkert at have den i hus!!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=505530
Kan godt være det bare er mig som ikke værdsætter ham nok men syntes 7 mio pr uge lyder som lidt i overkanten:lolol:
Men på den anden side er han også mere effektiv end resten af vores forsvarer tilsammen og må vel belønnes derefter;)
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34759
Sådan! Vida er efter min mening verdens bedste forsvarsspiller.
Hl-Glory
08-11-2007, 19:41
dejligt med ny kontrakt til ham!
han fortjente hvert fald en lønforhøjelse.
også et godt klap på skulderen til ham, efter den nye kontrakt :)
Glory Man United
19-11-2007, 16:02
"Nemanja Vidić spiller ikke for Manchester United mod Bolton på lørdag, for UEFA har afgjort at den udskudte kamp mellem Serbien og Kasakhstan skal spilles i weekenden"
Troede ikke, at kampe af afgørende betydning, måtte spilles efter onsdag? Det sagde Frits Ahlstrøm da i lørdags, da Nordirland-DK var tæt på at aflyses :rant: :rant: :rant:
United DK
19-11-2007, 16:07
"Nemanja Vidić spiller ikke for Manchester United mod Bolton på lørdag, for UEFA har afgjort at den udskudte kamp mellem Serbien og Kasakhstan skal spilles i weekenden"
Troede ikke, at kampe af afgørende betydning, måtte spilles efter onsdag? Det sagde Frits Ahlstrøm da i lørdags, da Nordirland-DK var tæt på at aflyses :rant: :rant: :rant:
På et eller tidspunkt skal den jo spilles, og det er trods alt kun Bolton, så jeg tror vi klarer os uden Vidic.
Glory Man United
19-11-2007, 16:30
På et eller tidspunkt skal den jo spilles, og det er trods alt kun Bolton, så jeg tror vi klarer os uden Vidic.
Jeg er ALDRIG sikker på de der udekampe.....
Glory Man United
23-11-2007, 11:17
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/
Æv æv
Nogen der ved om han er skadet eller hvorfor han ikke var med i dag..?
Må indrømme jeg da er lidt klam ved det hvis det er tilfældet, han er den sidste spiller jeg har lyst til at få skadet på nuværende tidspunkt..
United DK
27-01-2008, 22:00
Måske blev han bare sparet? Han har vel mere eller mindre spillet samtlige kampe i denne sæson fuld tid.
Måske blev han bare sparet? Han har vel mere eller mindre spillet samtlige kampe i denne sæson fuld tid.
ja det kunne jeg også forestille mig, jeg har ikke hørt noget om at han var skadet:confused:
Ifølge BBC var han ude pga en virus. Så han er forhåbentligt snart klar igen
Glory Man United
28-02-2008, 23:16
Nogen der har link til om han spiller eller ej på lørdag?
Cristian9000
28-02-2008, 23:30
Har godt nok ikke et link, men er helt sikker på at han skulle være meldt klar fra 1. marts. Det er vel også lørdag? :)
Tror helt sikkert han er klar nok til at spille, men Fergie vil altid gerne være på den sikre side, når der venter en vigtigere kamp få dage efter (Lyon), så tror måske han spares.
Glory Man United
29-02-2008, 08:11
Nu var det jo facts, jeg ledte efter. Ikke formodninger....dem har jeg også selv ;)
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php?SKEY=d9e97bd2d84ed0f5400a4bcd 45475ab3
Manchester United 4 R Giggs Knee Injury 1st Mar 08 slight doubt
N Vidic Calf Muscle Strain 1st Mar 08 doubtful
M Silvestre ACL Knee Injury 22nd Mar 08
B Foster ACL Knee Injury 15th Mar 08
Det er ikke sikkert, men det håber jeg!
Glory Man United
29-02-2008, 08:22
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php?SKEY=d9e97bd2d84ed0f5400a4bcd 45475ab3
Det er ikke sikkert, men det håber jeg!
Den så jeg Thomas, men tak!
Physioroom er bare ikke så sikker, synes jeg ;)
Den så jeg Thomas, men tak!
Physioroom er bare ikke så sikker, synes jeg ;)
Nej, den bliver opdateret lidt sent nogle gange, men den er udemærket, hvis du lige vil have overblik over hold og skadesituation.
Jeg bruger altid denne her: http://www.myteamtalk.info/injuries/premiership_injuries.php
Syntes den er en del bedre end Physioroom..
Og Vidic er klar: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=536897
Jeg bruger altid denne her: http://www.myteamtalk.info/injuries/premiership_injuries.php
Syntes den er en del bedre end Physioroom..
Og Vidic er klar: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=536897
Også min favorit. Den er kanon synes jeg men kunne være fedt hvis listen også inkluderede spillere som lige er kommet tilbage fra en skade synes jeg eller spillere som er tvivlsomme til den næste kamp
pølsemanden
29-02-2008, 19:34
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=536897
timberunited
11-03-2008, 11:37
:devill: Ved siden af Ferdinand må Vidic være den bedste forsvarsspiller vi har haft i dette årtusind.
Det er fornøjelse at se ham rydde op, når modstanderne tager sig friheder på United's halvdel.
Glory Man United
30-03-2008, 10:48
Var det hans 4. eller 5. advarsel (og dermed karantæne), han fik igår?
Fletcherfan
30-03-2008, 10:56
Ja, nr. 5... Ude mod M'Boro... Det er nu ikke den værste kamp hvor han skal afsone karantæne...
Var det hans 4. eller 5. advarsel (og dermed karantæne), han fik igår?
Godt at Vidic fik gult kort igår. For i værste tilfæde kunne vi komme til at mangle Ronaldo, Rio og Vidic i samme kamp, så det var fint nok, at han får en pause mod Boro i næste uge...
Glory Man United
30-03-2008, 13:21
Godt at Vidic fik gult kort igår. For i værste tilfæde kunne vi komme til at mangle Ronaldo, Rio og Vidic i samme kamp, så det var fint nok, at han får en pause mod Boro i næste uge...
kommer jo så an på om rio kan spille nu
Don Kafai
30-03-2008, 13:24
Av av, en kamp på Riverside bliver fysisk betonet, og her ville jeg være meget roligere med Vidic fremfor Pique. Men heldigvis er han så med mod Arsenal, som i grunden er meget vigtigere!
Av av, en kamp på Riverside bliver fysisk betonet, og her ville jeg være meget roligere med Vidic fremfor Pique. Men heldigvis er han så med mod Arsenal, som i grunden er meget vigtigere!
Jo, men tror ikke Pique bliver brugt istedet for Vidic.. Hvis rio og evra bliver klar bliver det nok O'shea - Rio - Brown - Evra
En katastrofe hvis vi skal møde Boro på Riverside uden både Rio og Vidic.. Håber virkelig Rio er fit til kampen..
Men det er selvf altid noget at Vidic så ikke mangler mod Arse..
Glory Man United
30-03-2008, 13:33
En katastrofe hvis vi skal møde Boro på Riverside uden både Rio og Vidic.. Håber virkelig Rio er fit til kampen..
Men det er selvf altid noget at Vidic så ikke mangler mod Arse..
Det værste ville være, at en småskadet Rio stiller op...koster en kasse pga skaden, og får et gult kort, så han får karantæne mod Arsenal :titte:
Men OK oddsene er vel det samme på, at vi rykker ned :p
kommer jo så an på om rio kan spille nu
Ja, det er så rigtig nok, men uden at vide det, så tror jeg ikke Rios skade var så slem. Han så ihvertfald ikke ud til at have ondt, da han forlod banen igår, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.
Fint nok at Vidic får karantæne til Boro kampen, da han så er med mod Gunners, men ærgeligt hvis Ferdinand også er skadet - så bliver det omvendt en helt, helt anden situation :confused: men lad os håbe at Rios skade ikke er så slem!
Vidic har så vidt jeg ved ikke karantæne mod Middlesbrough, selv om han fik gult kort forleden dag mod Aston Villa.. Der er nemlig noget med at per 1. marts bliver der ændret på reglerne, og man skal derfor have 10 gule kort, hvilket så vil give 2 karantæne dage.. Er ret sikker på dette, så frygt ej, Vidic er til rådighed mod Boro..
Vidic har så vidt jeg ved ikke karantæne mod Middlesbrough, selv om han fik gult kort forleden dag mod Aston Villa.. Der er nemlig noget med at per 1. marts bliver der ændret på reglerne, og man skal derfor have 10 gule kort, hvilket så vil give 2 karantæne dage.. Er ret sikker på dette, så frygt ej, Vidic er til rådighed mod Boro..
Lyder skam godt, hvis det passer :)
Nu du siger det kan jeg godt huske noget om det.. mener det var JacobR eller en anden herinde fra der fortalte det.. Godt husket..
Parkohargo
02-04-2008, 08:28
Nogen der ved hvor slemt det ser ud med Vidic?
United DK
02-04-2008, 08:29
Nogen der ved hvor slemt det ser ud med Vidic?
Han skal skannes i dag, og først derefter ved man hvor slem skaden er.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7325791.stm
Man får straks tankerne tilbage til sidste sæson, hvor forsvaret blev hårdt ramt af skader.. Dog er Silvestre og Neville heldigvis mere eller mindre ved at være klar til spil igen. Men vi har brug for Vidic i de afgørende kampe i kampen om Premier League og Champions League, så forhåbentlig er det kun 1-2 uger han er ude..
Man får straks tankerne tilbage til sidste sæson, hvor forsvaret blev hårdt ramt af skader.. Dog er Silvestre og Neville heldigvis mere eller mindre ved at være klar til spil igen. Men vi har brug for Vidic i de afgørende kampe i kampen om Premier League og Champions League, så forhåbentlig er det kun 1-2 uger han er ude..
Ja, lad os håbe at det ikke er korsbåndet eller for den sags skyld ledbåndet, men bare et lille vrid!
Daily Moral:
Vidic had tests on his injured knee at a Manchester hospital yesterday but it is understood that the Serbian's leg was so badly swollen it was difficult to assess the extent of the damage caused when he fell awkwardly during United's 2-0 win at the Olympic Stadium.
Vidic, 26, needs a more detailed examination this morning with United's medical staff resigned to the fact that he has suffered ligament damage.
The centre half looks to be out for a couple of weeks at least and perhaps will not play again this term.
It would be a big blow to United's chances of winning the Barclays Premier League and the Champions League and would bring back painful memories of last season when a sudden rush of injuries left Ferguson's side unable to get past the last four in Europe.
A United source said last night: 'Nemanja came in this morning but could hardly walk. His knee is swollen and he did not look very happy after his first scan.'
Resultatet kommer imorgen :/
Han er formentlig ude resten af sæsonen.
Jeg håber vi spiller sådan her: Hargo - Brown - Rio - Evra. Jeg er hvertfald ret sikker på Brown som centreback, men Fergie får sikkert O'Shea fedtet ind som højreback.
United DK
02-04-2008, 23:28
Hvis Vidic er ude resten af sæsonen, så foretrækker jeg det samme forsvar som i går. Altså: Brown - Rio - O'Shea - Evra.
Jeg stoler ikke på O'Shea i centerforsvaret. Faktisk er jeg kun tryg ved fem af Uniteds forsvarsspillere, og to af dem er nu ukampdygtige. Forhåbentlig bliver Gary Neville klar til at spille nogle af de resterende kampe, men jeg tvivler. Gør han ikke det, er jeg i tvivl om, hvorvidt jeg helst ser O'Shea eller Hargreaves på højrebacken. Lige nu krydser jeg bare fingre for, at det ikke står alt for slemt til med Vidic...
Jeg håber vi spiller sådan her: Hargo - Brown - Rio - Evra. Jeg er hvertfald ret sikker på Brown som centreback, men Fergie får sikkert O'Shea fedtet ind som højreback.
Jeg hopper med på din opstilling.. godt nok gjorde O'shea det til UG igår, men det tør jeg slet ikke sætte min lid til.. så hellere brown ind der og hargo på kanten.. tror sagtens det kan bruges..
Fletcherfan
03-04-2008, 00:39
Jeg fatter ikke hvordan folk kan være så vilde med Hargreaves... Godt nok ser han meget sympatisk ud, men han er ren og dyr katastrofe for United... Jeg synes Pique skal afløse Vidic og jeg er sikker på, at han kan tage over... Han har trods alt 1 mål pr. kamp i CL...:lolol:
Jeg fatter ikke hvordan folk kan være så vilde med Hargreaves... Godt nok ser han meget sympatisk ud, men han er ren og dyr katastrofe for United... Jeg synes Pique skal afløse Vidic og jeg er sikker på, at han kan tage over... Han har trods alt 1 mål pr. kamp i CL...:lolol:
Ganske enig med dig, pånær dit navn ;)
Pique ville være en god gardering i centerforsvaret, men det er efterhånden længe siden han har spillet, så SAF må jo vurdere han ikke er klar.
ChristianR
03-04-2008, 06:48
Ja, det holder jeg også på. Jeg så også helst, at vi forsøgte os med Hargo på højrebacken. Vi er også rigeligt dækket ind på den centrale midtbane, og O'shea har sine off-days.
Vidic er med al sandsynlighed ude af resten af sæsonen, men jeg sidder her og frygter, at hans skade måske også kan ødelægge meget af næste sæson, hvilket vil være virkelig slemt. Jeg synes vi rammes af mange skader p.t. Mere end vi overhovedet har gjort før i denne sæson, og sidste år var vi også på dette tidspunkt utrolig uheldige med skader, så det må gerne stoppe, tak. Nu hvor Vidic er skadet, så håber jeg, at forsvaret kommer til at se sådan ud her:
Brown - Rio - O'Shea - Evra
O'Shea gjorde det godt da han kom ind sidst, og jeg synes faktisk at han passer bedre til midterforsvaret end backen. Han er for kluntet rent motorisk på den back, mens det ikke bemærkes, når han spiller centralt. Derudover er han stærk og er god i hovedetspillet, så håber han kommer ind centralt.
Ja, O'Shea er en glimrende midterforsvarer. Godt set af Fergie at smide ham ind der mod Roma, i stedet for at ændre for meget. Og han gjorde det solidt og godt dernede. Så hvorfor ikke lade ham spille inde i midten, i stedet for at rokere for meget rundt. Desuden er Brown hurtigere på backen, og kan følge med hurtige kantspillere..
Jeg vil da synes at det er fint, hvis Pique får noget mere spilletid, hvis vi får det slemme at vide, hvad angår Vidic, men jeg tror ikke han bliver en del af start 4'eren i forsvaret - tror derimod at det bliver O'shea, hvilket jeg håber foran Hargo, da jeg ser O'shea som en bedre forsvarsspiller og jeg hellere vil bruge Hargo på midtbanen!
Silvestre kommer tilbage på et fint tidspunkt, men ved ikke hvilken form han kan nå at komme i - det bliver nok ikke ham som overtager Vidic plads (hvis...) :D
O'Shea gjorde det godt da han kom ind sidst, og jeg synes faktisk at han passer bedre til midterforsvaret end backen. Han er for kluntet rent motorisk på den back, mens det ikke bemærkes, når han spiller centralt. Derudover er han stærk og er god i hovedetspillet, så håber han kommer ind centralt.
ja og han er heller ikke helt inhabil med en bold, så hans afspil er også gode for en centerback. Og han har højden og drøjden, og inde i midten har han ikke brug for den hurtighed som han så åbenlyst mangler til at spille backen.
Parkohargo
03-04-2008, 09:44
Jamen holder også på som de fleste af jer andre at O'shea ryger ind i centerforsvaret da han nok lige mangler lidt for at spille back pladsen. Han gjorde det jo egentlig også udemærket efter at Vida blev skadet i Roma kampen.
Men kæft det er ærgeligt med Vidic..
ja og han er heller ikke helt inhabil med en bold, så hans afspil er også gode for en centerback. Og han har højden og drøjden, og inde i midten har han ikke brug for den hurtighed som han så åbenlyst mangler til at spille backen.
Helt enig! forstår ikke at mange er så skeptiske overfor Johnny, da jeg mener han er en rigtig god midterforsvar - bedre end han er som back
United DK
03-04-2008, 11:49
Jeg synes Brown er bedre som back, da han som midterforsvar nogengange ser helt forvirret ud, hvorimod O'Shea passer bedre inde i midterforsvaret, da han som Robinho nævner, har højden til det (mener han er 190). Hargreaves gjorde det udemærket som back for nogle uger siden, men han er og bliver midtbanespiller, og et valg af ham fremfor O'Shea, ville i mine øjne kun være fordi, at han har kostet så meget.
Er det nogle der ved hvornår der kommer en udmelding vedrørende Vidics skade. Såvidt jeg ved blev han scannet igår og synes det er lidt mærkeligt at der ikker er kommet et officielt resultat af undersøgelsen
Parkohargo
03-04-2008, 12:39
Vidic ude i 2-3 uger. puha. det var godt nyt. www.manutd.com
Det var fint, det ikke er længere tid. Super at han forhåbenligt vil være tilbage til semifinalerne i Champions League..
schousboe9
03-04-2008, 12:44
Det er kæmpevigtigt!!
Værste fald var resten af sæsonen, så at "nøjes" med 2-3 uger er vanvittig billigt sluppet! Vi kan sku godt slå Middlesbrough i weekenden uden ham, og Ferdinand skal nok tage sig af Adebayor når the Gunners kigger forbi.
Så længe han er klar til Broen og semifinalerne er jeg tilfreds, og det tyder det jo på han er!:devill:
Så kom resultatet endeligt. Fantatisk dejligt og det redder hele min dag. Forhåbelig bliver han klar til semifinalerne og dejligt at han ikke er ude i længere tid. Lidt ærgeligt at han ikke når Arsenal kampen men havde jeg heller ikke forventet så alt i alt meget glædeligt nyt. Det kan meget vel afgøre sæsonen at han er med i de sidste og meget vigtige kampe
Fantastisk at det ikke var så slemt som jeg havde troet! Det kunne have været meget værre..
Men stadig lidt surt at han ikke er med mod Arse..
Renatommo
03-04-2008, 12:56
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=546384
dejligt at høre :o
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/intet_nytt_om_vidic
Skrevet idag hvori der står at gårsdagens test var ubrugelig da hævelsn var for stor. Der har så været denne test idag som artiklen også skriver og det er den vi har fået resultatet af her ved middagstid
Help Afrika
03-04-2008, 13:06
Vidic er Ikke altafgørende, men flere skader kan ødelægge det hele som sidste år, men lad os håbe han er helt klar mod Chelsea.
United DK
03-04-2008, 13:18
Godt at han er klar så hurtig, for jeg havde indstillet mig på, at han var ude resten af sæsonen.
Klasse at Vidic er tilbage før forventet. Rigtig vigtigt. Godt at han er med i eventuelle semfinaler eller endnu bedre kunne være, hvis han var klar til Arsenal-kampen d. 13, selvom det nok er lige tidligt nok. Men klasse nyhed.
Klasse at det kun er to-tre uger - det er til at overkomme :)
Det er kæmpevigtigt!!
Værste fald var resten af sæsonen, så at "nøjes" med 2-3 uger er vanvittig billigt sluppet! Vi kan sku godt slå Middlesbrough i weekenden uden ham, og Ferdinand skal nok tage sig af Adebayor når the Gunners kigger forbi.
Så længe han er klar til Broen og semifinalerne er jeg tilfreds, og det tyder det jo på han er!:devill:
Enig, men han har alligevel karantæne i Boro kampen så det gør ikke den store forskel.. og retur mod roma er så godt som vundet hvis vi ikke fucker helt op, men mod arsenal kan jeg godt lidt frygte hvordan en o'shea kommer til at klare den centralt hvis han skal starte, men tror det går..
Flax_Generous
03-04-2008, 14:03
Så er dagen reddet. Strålende nyhed.
SantasLittleHelper
03-04-2008, 14:08
Herligt, og så åbner det måske for et comeback til mr. "two weeks" Neville mod Boro eller Roma.. Det ville da ikke være helt dårligt.
verdens bedste nyhed:)
Det er uvurderligt i vores bestræbelser på at vinde både PL og CL:devill:
Forhåbentligt tager Nemanjas to uger ikke så lang tid som Nevilles :D
Fint nok, at han har karantæne, når han alligevel er skadet, så risikerer vi ikke, at han kommer tilbage for derefter at få karantæne.
Roma SKAL vi kunne klare og egentlig det samme med Arsenal.
Et kort øjeblik begyndte jeg at tro, at vores Double-drømme var slukket.
God bless you, Nemanja.
Hl-Glory
03-04-2008, 15:07
helt fantastisk nyhed om Vidic.
det så vigtigt vi får ham tilbage hurtigt!
Vidic Vidic Vidic !
Parkohargo
03-04-2008, 15:12
Vida vida vida!! hehe
http://www.youtube.com/watch?v=ZuuDPhxSMDg&feature=related
vidic er verdens bedste markeringsspiller, og det er vitalt at vi har ham med til kampen mod chelski og eventuelle senere kampe i CL mod eksempelvis Barcelona. Vi kan godt slå Boro uden ham, og når han havde karantæne alligevel, og vi er så godt som videre mod Roma, så er det næste "kun" arsenal-kampen vi kan komme til at savne ham.
Fantastisk nyhed.
Jeg havde frygtet det værste, for det lignede virkelig en alvorlig skade, men det er ubeskrivelig vigtigt for vores muligheder for at vinde CL, at han ikke er ude mod Barca. Det ville have været en hård nød at knække uden Nemanja.
Vi skal så slå Arsenal uden ham, men mon ikke det går, så længe vi har Captain Fantastic til at styre bagkæden.
Jeg tror ikke der går 2-3 uger.. han nupper lige et par morfinpiller inden arsenal kampen og så er han frisk igen..
Vidic havde IKKE haft karantæne mod Middlesbrough. Se tidligere i denne tråd, hvor der er forklaret omkring ændring af karantæne regler per 1. marts i en sæson..
Vidic havde IKKE haft karantæne mod Middlesbrough. Se tidligere i denne tråd, hvor der er forklaret omkring ændring af karantæne regler per 1. marts i en sæson..
Jeg kan ikke finde der hvor det står, men har du et link?? har ledt efter det her på det sidste for mente reglerne var blevet ændret men har fået at vide at det er de ikke.. er det ikke noget med 10 gule kort, men så til gengæld 2 dages karantæne??
Fra 1. marts i en sæson, bliver grænsen for karantæner rykket, så man skal have 10 gule kort for at få karantæne. Her får man så 2 dages karantæne, mens man får 3 dage for 15 gule kort.. Per 1. marts i hver sæson, er der ikke karantæne når man får det 5. gule kort i sæsonen..
Orker ikk lige at lede efter link nu..
Flax_Generous
04-04-2008, 23:09
Okay, det vidste jeg faktisk ikke. Er der nogle United-spillere i farezonen?
Okay, det vidste jeg faktisk ikke. Er der nogle United-spillere i farezonen?
Rooney har 7.
Fabregas har i øvrigt 9, så får han kort mod Liverpool imorgen, så er han ude mod os :)
Flax_Generous
04-04-2008, 23:28
Rooney har 7.
Fabregas har i øvrigt 9, så får han kort mod Liverpool imorgen, så er han ude mod os :)
Herligt. Så behøver jeg ikke håbe på, at han får sig en lille-bitte skade, men i stedet bare får sig et gult kort. :)
United DK
04-04-2008, 23:57
Hvorfor er I bange for Fabregas? Vi har jo Anderson! :devilll:
Elrantiri
05-04-2008, 01:47
Hvorfor er I bange for Fabregas? Vi har jo Anderson! :devilll:
Netop. Jeg ser helt klart gerne Fabregas med i kampen - Man Utd tæsker dem alligevel, og så kan Arsenal-tilhængere ikke tude over "Jamen Fabregas var ikke med, hvis vi havde haft ham med ville vi have vundet 10.000-0" fordi Fabregas er gud".
Så det vil sige, at hvis Ronaldo eller Rio får gult kort imorgen, så er de med mod Arsenal? Fantastisk. Så bør man ikke være bekymret for om de trækker advarsel.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8652
Vidic is back.. be affraid.. be very affraid..
Endelig får vi vores super duo igen!!! Jeg synes Piqué har gjort det godt det jeg har set ham men Rio/Vidic bliver vigtig i de afgørende PL og CL kampe.
Jamen hvor er det da bare vigtigt!
Der er sgu ingen der kommer forbi Rio+Vidic..
Og Nani er også klar! Ekstra bonus!
Vigtigt. Forsvaret har haltet uden Vidic - Rio konstallationen, men når de spiller sammen, så er vi ultra sikre. Klasse med ham tilbage. Han kan være en vigtig faktor for CL og PL.
timberunited
18-04-2008, 19:51
:devill: Lækkert at have Vidic tilbage. For at blive en den komplette fodboldspiller kunne han dog lære lidt sin kollega Carrick. Ikke alle slagsmål er i virkeligheden værd at gå ind i. Hvis jeg skulle finde på et navn til denne umage duo, så ville det være: For meget (Vidic) og for lidt (Carrick). Men at Carrick mange gange er for lidt og for vag på midtbanen, gør, at Vidic må finde stålbørsten frem.
Hl-Glory
23-04-2008, 11:47
Håber virkelig Vidic bliver klar, gør han ikke tror jeg Pique kan løse opgaven.
men håber Vidic bliver klar, da han skal holde styr på barce's uhyggelig offensiv.
Glory Man United
23-04-2008, 11:51
Et maveonde kan da ikke holde Vidic ude. Han skal bare skide på Eto’o hele kampen jo..hø hø
hvis der er den mindste tvivl med vidic så jeg ham hellere skånet til weekenden. Men det mest optimale er selvfølgelig han spiller.
United DK
23-04-2008, 12:10
Maveonde skulle ikke være det værste problem, så mon ikke han er klar til i aften? Jeg håber det i hvert fald, men som Robinho skriver, hvis han ikke er 100%, så skal han ikke spille.
Skidt! andet er der ikke at sige til det...
Det er så vigtigt at han er med i aften.
Jeg mener han er den vigtigste mand vi har i defensiven.
Unitedforever
23-04-2008, 12:23
for helvede ! VIDIC skal sku da spiller i aften! godt nok er pique en kvalificeret afløser, men vidic er bare så pokkers vigtigt. JEg sys også vores forsvar sejler en hel del mere når han ikke er med og det kan bliver straffet hårdt i aften :S
come on, lad nu den serber blive klar !
Elrantiri
23-04-2008, 12:32
for helvede ! VIDIC skal sku da spiller i aften! godt nok er pique en kvalificeret afløser, men vidic er bare så pokkers vigtigt. JEg sys også vores forsvar sejler en hel del mere når han ikke er med og det kan bliver straffet hårdt i aften :S
come on, lad nu den serber blive klar !
Det er jo bare for at give Barcelona selvtillid, alle ved jo at Vidic's mave indeholder en 50/50 blanding af koncentreret salt- og svovl-syre, og at det gør ham immun over for al slags forgiftet mad.
Unitedforever
23-04-2008, 12:34
haha okay godt sagt !.. jeg håber du har ret, ellers kommer jeg efter dig ;D
man.utd25
23-04-2008, 12:55
vidic skal nok spille i aften, det er jeg ret så sikker på:) ellers som i andre siger ,så tror jeg også pique kan løse opgaven:)
Det er så vigtigt at han er med i aften.
Jeg mener han er den vigtigste mand vi har i defensiven.
Jeg synes nu Rio er den vigtigste..
Men et forsvar uden Vidic er en gigantisk svækkelse..
man.utd25
23-04-2008, 13:14
Jeg synes nu Rio er den vigtigste..
Men et forsvar uden Vidic er en gigantisk svækkelse..
Synes de er lige vigtig.
United DK
23-04-2008, 13:57
Synes de er lige vigtig.
Ja, for de gør hinanden gode.
man.utd25
23-04-2008, 13:57
Ja, for de gør hinanden gode.
enig enig kan ikke siges bedre:)
theviking66
23-04-2008, 14:00
enig enig kan ikke siges bedre:)
Er det en sauna klub det her? :D
man.utd25
23-04-2008, 14:04
Er det en sauna klub det her? :D
:devill: :devill: :lolol:
Noget endeligt om Vidic bliver klar til kampen???
Nogen der ved noget??
Hl-Glory
26-04-2008, 11:08
Noget endeligt om Vidic bliver klar til kampen???
Nogen der ved noget??
synes alt tyder på det
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=549679
så vi må håbe de får ret :)
Udfra hvad jeg har læst rundt omkring, virker han til at være klar, men jeg ved det ikke præcist.
han blir klar, men Drogba fik pillet en tand ud af ham
Nogle ærgelige skader han får.
Først lander han forkert på benet, så får han en omgang tyndskid og nu slår han en tand ud.
Men rimelig sejt, at han var klar til at spille videre, selvom det så lidt skummelt ud, at han overhovedet ikke kunne orientere sig.
han blir klar, men Drogba fik pillet en tand ud af ham
Dog var det ikke med vilje, men jeg var sgu ved at brække mig over ham, da han i situationen med Vidic prøvede at filme sig til et frispark ved at springe, som om han var blevet skudt. Hans attituder er værre end selv Ronaldos, når de er værst, og selvom han er en dygtig spiller, så ønsker jeg ikke både ham og Ronaldo sammen på et hold.
man.utd25
27-04-2008, 12:00
vidic er en sej fyr, men rigtig han har været utrolig uheldig på det sidste.
http://united.no/united/nyheter/nyheter/ser_lyst_ut_for_vidic
Tidligere skrev jeg, at det så ud til Rooney blev klar til Wigan og nu ser det også ud til, at Vidic atter er klar igen. Kæft det ser bare lysere og lysere ud! Kom så - kun 3 dage til mesterskabsfest!
Unitedforever
08-05-2008, 16:54
ja, det ville være kanon, hvis begge spiller. De ville, selvom Wigan bør være en overkommelig modtander, øge vores chancer endnu mere. Desuden har Rooney vel fået så meget pause, at han kan løbe for 2 i den kamp :D han kan vel snart ikke sidde stille mere ;D
Hvis Vidic og Rooney bliver klar, så har jeg svært ved at tro på at Wigan kan overraske.. Når vi stiller i stærkeste opstilling, så er vi ustoppelige!
Og da Vidic ikke er programmeret til at vide hvad det vil sige ikke at være i topform, så er jeg ganske fortrøstningsfuld!
Parkohargo
11-05-2008, 21:42
Elsker sku Vidic. Hold da kæft der kan man sku snakke om en levende omvandrende klippe.
Har snart ikke tal på hvor mange gange i denne sæson han har været indblandet i alle mulige syge tacklinger, og enten sluppet humpende, øm og blødende fra stedet.
Bare se kampen idag imod Wigan hvor han får nogle gevaldige skrub.
http://www.united.no/nyheter/nyheter/vidic_er_storfornoeyd_i_united
Og han har da heller ikke grund til at være andet end kæmpe fornøjet.. Både med holdet, og i særdeleshed også hans indsats..
Haha måtte lige poste det her citat der kommer fra artiklen om silvestre, hvor han siger "Det er ikke ofte, at en spiller forlader en storklub for at tage til en anden som Arsenal eller Liverpool." :D det er da nok bare klasse sagt og heller ikke løgn
Haha måtte lige poste det her citat der kommer fra artiklen om silvestre, hvor han siger "Det er ikke ofte, at en spiller forlader en storklub for at tage til en anden som Arsenal eller Liverpool." :D det er da nok bare klasse sagt og heller ikke løgn
"Det er ikke ofte, at en spiller forlader en storklub for at tage til en anden som Arsenal eller Liverpool."
Udover det er sandt at skifte mellem engelske storklubber er sjældne, så forstår jeg ikke hvorfor det er 'klasse sagt'.
Feldthaus
22-08-2008, 00:02
lidt sjovt chelsea ikke er nævnt, måske derfor, men ja chelsea er jo heller ikke en rival som liverpool er, og som arsenal vel efterhånden er blevet.
"Det er ikke ofte, at en spiller forlader en storklub for at tage til en anden som Arsenal eller Liverpool."
Udover det er sandt at skifte mellem engelske storklubber er sjældne, så forstår jeg ikke hvorfor det er 'klasse sagt'.
det er nok bare mig der ikke kan læse eller bare læser det jeg vil læse, havde slet ikke opfattet det med "en anden#. så nej nu er det slet ikke så sjovt alligevel. æv!
“I will never stay to live in England, that’s for sure. You get only a brief glimpse of sunlight before it’s all cloudy again. The winters are mild, but in summer the temperatures seldom go higher than 20C. And it rains, rains, rains. In future, I would like to test myself in another top league. I’m thinking of Spain. At least there will be no reason to complain about the weather. In England, they say that Manchester is the city of rain. It’s main attraction is considered to be the timetable at the railway station, where trains leave for other, less rainy cities. It’s not only the weather that I’m not happy about here. In Russia and Serbia the people’s way of life is similar. In England it’s totally different. Here they just don’t have time to feel the joy of life. Throughout the week they all work so hard. They only talk to people at lunch break. Then in the evening they come home and watch the telly, so they can get up early for work the next day. The only time to meet friends is at weekends, but for football players it’s the busiest time of all. It was much easier for me to adapt to Russia than England. In England I had no one to talk to. The first month was especially hard. I lived alone in a hotel, which I left only for training. I thought I would go crazy inside those four walls.”
Engelske medier kører denne historie imorgen.
Lyder ikke super betryggende.. Håber det er en gammel udtalelse, men tror det næppe..
16casper
26-08-2008, 23:03
hvad er det alle (united) spiller vil i spanien ? så træls kan det da ikk være at spille for os ??:devill:
United DK
26-08-2008, 23:04
Jeg synes godt nok vejret er en lam undskyldning, for ikke at ville spille i det pågældende land. Man ved at det regner meget i England, og det generelt ikke er chartervejr.
Men okay, hvis Vidic hellere vil spille i Spanien pga. vejret, så kan han da bare fuck off!
EDIT: Netop undskyldningen med vejret er en af grundene til, at det var bedre da de engelske hold bestod af britere, for så hørte man ikke sådan en lam undskyldning, fra en eller anden sydlænding.
Men okay, hvis Vidic hellere vil spille i Spanien pga. vejret, så kan han da bare fuck off!
Elsker Vidic, men er enig.. Hvis vejret er den bedst undskyldning man kan komme op med for at smutte, så har man sku ikke hjertet på det rette sted, så skal man være mere en velkommen til at smutte..
dannigizmo
26-08-2008, 23:10
Skulle vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet. Det kan være en gammel udtalelse. Jeg kan i hvert fald ikke finde det på nogle af de nyhedssites, vi normalt bruger her på siden. Det er sådan lidt hidsigt at ville sætte Vidic på porten allerede.
Jeg har heller ikke noget problem med det. Alle mennesker er forskellige og kunne sgu godt forestille mig, at en spiller som Manucho også ville flæbe lidt over vejret i England (med god grund). På intet tidspunkt siger han, at det er den primære årsag til et eventuelt skifte - mange bække små. Han lever i en fremmed kultur, og kan han ikke føle sig personligt hundred procent til rette, så er det som sådan også fair at smutte en dag. Jeg tror ikke, jeg er meget anderledes.
Det med snakken om britter er lidt noget vås. Lad os sige, Vidic er her i 5-6 år i alt. Ville en britte være garanteret at være her i længere tid? Og ville han i så fald have samme talent som Nemanja?
Postede egentlig bare det, fordi det var lidt "uhyggeligt" at få en indikation af at han har tænkt sig at forlade os en dag (selvom der nok går en håndfuld år). Jeg havde egentlig ikke forventet, at han ville være her forevigt, men havde lidt håbet på det :)
Citaterne er oversat fra et russisk fodboldmagasin, som udkommer inden længe. Derfor citaterne endnu ikke kan findes.
EDIT:
Skrev jo også, at historien først bliver udgivet imorgen :D
United DK
26-08-2008, 23:31
Jeg har heller ikke noget problem med det. Alle mennesker er forskellige og kunne sgu godt forestille mig, at en spiller som Manucho også ville flæbe lidt over vejret i England (med god grund). På intet tidspunkt siger han, at det er den primære årsag til et eventuelt skifte - mange bække små. Han lever i en fremmed kultur, og kan han ikke føle sig personligt hundred procent til rette, så er det som sådan også fair at smutte en dag. Jeg tror ikke, jeg er meget anderledes.
Men helt ærligt, vejret?! Jeg har da aldrig skidt så tyndt! Det er fint, at man vil søge nye udfordringer, eller noget i den stil, men at man vil pga. vejret, der står jeg af.
Det med snakken om britter er lidt noget vås. Lad os sige, Vidic er her i 5-6 år i alt. Ville en britte være garanteret at være her i længere tid? Og ville han i så fald have samme talent som Nemanja?
Han ville i hvert fald ikke smutte pga. vejret.
Hold da op hvor er det har bare endnu et bevis for at folk glemmer at vores spillere har et liv ved siden af fodbolden. Det generer nok ikke Vidic at spille fodbold 90 minutter 2 gange om ugen i regnvejr, men manden har sgu da også et privatliv vi bør kunne acceptere.
Ikke alle er opvokset i England eller for den sags skyld danmark. Regn er ikke en velkommen ting for mange mennesker, og er det afgørende for deres humør, hvorfor skal fodbold så være første prioritet bare fordi United er en stor klub at være i?
Betyder vejret virkelig så meget for nogle af vores spillere, at det påvirker deres humør i hverdagen, da deres aktiviteter bliver berørt, og generelt bare humøret eftersom det er en mørkere hverdag, så har jeg fuld forståelse for at de vil væk. Det er fodbold, det bør ikke komme i højere prioritet end resten af deres liv.
Den kommentar går langt ud over alle grænser for, hvad Vidic ellers plejer at sige. Indtil nu har han været jublende lykkelig, så lad os slå koldt vand i blodet.
Desuden forlængede han sin kontrakt for under et år siden, så helt utilfreds kan han vel næppe være.
Rolig. Det er endnu et tegn på en journalist der prøver at skabe en historie ud af ingenting. Vidic har sikkert sagt, som næsten alle andre siger, at vejret i Manchester er mindre godt og at han når fodbolden er slut, ikke vil blive boende i England.. Hvilket jo er helt fair.. Så ingen grund til panik..
Gronkjor
27-08-2008, 06:49
Som kom nyheden på bold.dk http://www.bold.dk/nyt/?vis=88291
Jeg havde ikke forventet, at Vidic en dag vil væk. Faktisk har det aldrig skænkt mig en tanke, da han ikke er fra syden, så jeg troede ikke han en dag vil til en anden klub. Men som jeg ser det, så er det fair nok, at han vil prøve sig af i et andet land og liga. At han bruger være som undskyldning, er måske lidt dumt, men jeg kan godt forstå, at han en dag vil væk. Dette her skal ikke ødelægge min kærlighed til Vidic. Så nu vil jeg bare nyde at se ham og Rio Ferdinand spille sammen fremover, og glæde mig over det han bidrager med.
hvad er det alle (united) spiller vil i spanien ? så træls kan det da ikk være at spille for os ??:devill:
Det er et rimelig godt spørgsmål, men ikke tror ikke vi er de rette til at svare (da vi jo kommer fra de samme himmelstrøg), hvorfor vi ikke er kan sætte os ind i situation.. men noget af det, der irriterer mig mest, ved folk der vil til Spanien at spille, er, at de bruger os som springbræt for ar komme videre - men lad os slå koldt vand i blodet, for tror der er mere i det interview end det, som står skrevet...
Men stiller mig total uforstående overfor, at folk heller vil spille i Spanien:confused:
Folk glemmer vist at serbien også er syd på. Solen skinner også i det gamle østeuropa!
United-Allan33
27-08-2008, 08:34
Den kommentar går langt ud over alle grænser for, hvad Vidic ellers plejer at sige. Indtil nu har han været jublende lykkelig, så lad os slå koldt vand i blodet.
Desuden forlængede han sin kontrakt for under et år siden, så helt utilfreds kan han vel næppe være.
Det må sommeren jo være et godt bevis på at spillerne skider højt og helligt på...
Det virker bare forkert det Vidic siger, jeg har læst flere gange ham udtale sig positivt om den engelske mentalitet og deres venlighed... Og så under udviklet er Rusland eller Serbien heller ikke at deres liv heller ikke bliver præget af den stigende kapitalisering, så det kan ikke være helt uvandt for ham at folk arbjeder meget.. Så tror det er taget ud af en længere sammenhæng, og tilpasset sig så der kan laves en historie..
Andersen
27-08-2008, 08:41
Så har sensationspressen sat grå hår i hoveder på os United fans igen, men lad nu for himmelens skyld være med at falde for sådan en artikel.
Han har måske sagt til en russsisk journalist, at det regner meget i Manchester og så bliver det blæst op til at han ikke vil være der.
Og som andre skriver, har han altså lige skrevet under på en ny kontrakt, men måske er der lavet en frikøbsklausul, hvis det regner mere end 5 dage om ugen....
Dr. Adams
27-08-2008, 09:07
Sidder netop nu i Beograd (Serbien) og vejret er HELT fantastisk. Og det bliver det ved med en måned eller to endnu ifølge de lokale. Så klimaet er uden tvivl anderledes end i Manchester :)
På den anden side, så er det her et hårdt arbejdende folkefærd, og der er ikke den der "siesta" mentalitet, man finder i andre lande. De folk jeg arbejder sammen med møder tidligt, går sent hjem, så arbejdslivet tror jeg ikke er meget forskelligt fra Serbien til England...
Holmskov
27-08-2008, 09:16
Sælg ham. Den illoyale satan skal aldrig trække den røde trøje på igen. Jøsses mand, og så har han lgie forlænget med os. Pengegriske svin.
(her kan være anvendt en go' portion ironi :lolol: )
dannigizmo
27-08-2008, 09:57
Som kom nyheden på bold.dk http://www.bold.dk/nyt/?vis=88291
Af Casper Baunsgaard. HMmMMmMMmmmMmMmMM!?!? :D
timberunited
27-08-2008, 11:17
:devill:
Er jeg den eneste, der over sommeren har fået overdosis af - og dermed nok - af såkaldt professionelle fodboldspillere, der alligevel ikke vil spille for verdens bedste klub? Altså efter at de lige har sat pen på en kontrakt, der binder dem til klubben år frem. Og jeg vil ikke engang nævne deres navn, for de fortjener ikke at være i United-trøjen.
Hvis det bliver en tendens, så er det efterhånden kun spillere fra Bergen, hvor det regner op imod 360 dage om året, som vil kalde Manchester en forbedring. Og så mister jeg sgu nok interessen - efter en 5-10 sæsoner. For på nær Solskjær og måske et par stykker mere, så er mit liv for kort til norsk fodbold.
Det er sikkert blæst op. Men det er ved på fx Real Madrids bål. Vidic skal nok købes efter det næste præsidentvalg. Så der er stof til mange hovedpiner og søvnløse nætter for United-fans. For ikke at tale om lederne i klubben, hvordan skal de kunne planlægge, når de professionelle er så troløse og ovenikøbet bliver bakket op i dette af Blatter.
Heldigvis er der også åbenlyse plusser ved at være United-spiller. Få hold har ligeså loyal støtte af deres fans, og få klubber spiller for fulde huse på hjemmebane - uge efter uge. Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om Borussia Dortmund og Barcelona. Der er sikkert andre, men mon ikke det kan opveje et par regnbyger? Det lyder meget forkælet, og spørgsmålet er, om klubledelsen skal bruge for mange resurser på spillere, der løber fra lidt regn. Det er sgu en ære at spille for United. Så spil med sult - eller skrid! Jo hurtigere, jo bedre. Det er mangel på respekt, for dem som bygger holdet op med dagligt slid.
Personligt er jeg meget spændt på, hvor prof. disse spillere er fremover. De må også have sat sig selv under lup hos trænerne. For Ferguson har så sent som før denne sæson sagt, at alle spillere, der ikke er sultne, ryger på transferlisten til januar. Gid han gør alvor af det.
Vi burde samle på spillere af Scholes og Giggs' kaliber. Spillere der gør alt for klubben. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg faktisk, at Scholes spil er mere værdifuldt end mange af de andre stjerners. Mod Portsmouth var det holdet, der vandt med glimrende spil hele kampen. Jeg kan dårligt huske, om Portsmouth havde en farlig chance. Og det skyldtes blandt andet Scholes og hans mulige afløser - Fletchers - fodboldspil. Og måden de gjorde det på, overstiger i mine øjne mange gange det store finteri. Selvom det selvfølgelig er underholdende, så er den bismag som fans skal finde sig i fra sådanne spillere ved at blive for meget.
Af Casper Baunsgaard. HMmMMmMMmmmMmMmMM!?!? :D
Udemærket spottet. Men da også lidt frustrerende at se en "journalist" trykke den nyhed som han selv finder for aldeles usandsynlig.
Er jeg den eneste, der over sommeren har fået overdosis af - og dermed nok - af såkaldt professionelle fodboldspillere, der alligevel ikke vil spille for verdens bedste klub? Altså efter at de lige har sat pen på en kontrakt, der binder dem til klubben år frem. Og jeg vil ikke engang nævne deres navn, for de fortjener ikke at være i United-trøjen.
Hvis det bliver en tendens, så er det efterhånden kun spillere fra Bergen, hvor det regner op imod 360 dage om året, som vil kalde Manchester en forbedring. Og så mister jeg sgu nok interessen - efter en 5-10 sæsoner. For på nær Solskjær og måske et par stykker mere, så er mit liv for kort til norsk fodbold.
Det er sikkert blæst op. Men det er ved på fx Real Madrids bål. Vidic skal nok købes efter det næste præsidentvalg. Så der er stof til mange hovedpiner og søvnløse nætter for United-fans. For ikke at tale om lederne i klubben, hvordan skal de kunne planlægge, når de professionelle er så troløse og ovenikøbet bliver bakket op i dette af Blatter.
Heldigvis er der også åbenlyse plusser ved at være United-spiller. Få hold har ligeså loyal støtte af deres fans, og få klubber spiller for fulde huse på hjemmebane - uge efter uge. Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om Borussia Dortmund og Barcelona. Der er sikkert andre, men mon ikke det kan opveje et par regnbyger? Det lyder meget forkælet, og spørgsmålet er, om klubledelsen skal bruge for mange resurser på spillere, der løber fra lidt regn. Det er sgu en ære at spille for United. Så spil med sult - eller skrid! Jo hurtigere, jo bedre. Det er mangel på respekt, for dem som bygger holdet op med dagligt slid.
Personligt er jeg meget spændt på, hvor prof. disse spillere er fremover. De må også have sat sig selv under lup hos trænerne. For Ferguson har så sent som før denne sæson sagt, at alle spillere, der ikke er sultne, ryger på transferlisten til januar. Gid han gør alvor af det.
Vi burde samle på spillere af Scholes og Giggs' kaliber. Spillere der gør alt for klubben. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg faktisk, at Scholes spil er mere værdifuldt end mange af de andre stjerners. Mod Portsmouth var det holdet, der vandt med glimrende spil hele kampen. Jeg kan dårligt huske, om Portsmouth havde en farlig chance. Og det skyldtes blandt andet Scholes og hans mulige afløser - Fletchers - fodboldspil. Og måden de gjorde det på, overstiger i mine øjne mange gange det store finteri. Selvom det selvfølgelig er underholdende, så er den bismag som fans skal finde sig i fra sådanne spillere ved at blive for meget.
1. Der findes sjældent spillere som Giggs og Scholes længere. De er iøvrigt fra Storbrittanien og er vant til klimaet.
2. Fatter ik du gider kommentere så lang tid på hvad der bare kan være sensationsnyheder. Du får det til at lyde somom Vidic er lige på vej ud af døren her og nu. Lad os nu lade være med at falde på halen over mediernes nyheder.
timberunited
27-08-2008, 11:48
1. Der findes sjældent spillere som Giggs og Scholes længere. De er iøvrigt fra Storbrittanien og er vant til klimaet.
2. Fatter ik du gider kommentere så lang tid på hvad der bare kan være sensationsnyheder. Du får det til at lyde somom Vidic er lige på vej ud af døren her og nu. Lad os nu lade være med at falde på halen over mediernes nyheder.
Mit indlæg skyldes ikke kun en artikel. Du har måske været på ferie, hvor der ikke er aviser. Men over hele sommeren er vi blevet foie gras-fodret med nyheder om spillere, der leger med on/off-knappen. Så snart der er en journalist i nærheden. Og de må sgu se at blive tørre bag ørerne.
Forresten anser jeg ikke den kilde, jeg har brugt for at være sensationsavis. Det er meget gammel og hæderkronet engelsk avis. Desuden går der sjældent røg af en brand - uden at der er et eller andet om det. Ellers skal vedkommendes agent nok sørge for, at de bliver gjort interessante.
I øvrigt er der heldigvis blevet mere stille om nogle af stjernerne. Det er måske fordi fodbolden heldigvis er begyndt. For det er den, der er interessant. Ikke disse narcissisister som konstant skal spejles i hvor fantastiske de måtte være. Men lad os i stedet koncentrere os om selve spillet.
dannigizmo
27-08-2008, 12:33
"He is a good player and I would like to see him in England. It would be good for him to come to see how good it is here compared to Russia." Vidic om Arshavin.
Om ikke andet, er det enormt modstridende, at han skulle have sagt de to ting. Der er jo ingen grund til at ønske Arsharvin til England. Ville da være noget af en bjørnetjeneste, hvis England virkelig er så forfærdeligt.
"He is a good player and I would like to see him in England. It would be good for him to come to see how good it is here compared to Russia." Vidic om Arshavin.
Om ikke andet, er det enormt modstridende, at han skulle have sagt de to ting. Der er jo ingen grund til at ønske Arsharvin til England. Ville da være noget af en bjørnetjeneste, hvis England virkelig er så forfærdeligt.
Håber ikke du fortolker lige så langt ude normalt =)
United DK
27-08-2008, 13:57
Jeg synes godt nok vejret er en lam undskyldning, for ikke at ville spille i det pågældende land. Man ved at det regner meget i England, og det generelt ikke er chartervejr.
EDIT: Netop undskyldningen med vejret er en af grundene til, at det var bedre da de engelske hold bestod af britere, for så hørte man ikke sådan en lam undskyldning, fra en eller anden sydlænding.
Det skal lige siges, at ovenstående indlæg kun er min mening om Vidic, hvis det passer. Er det bare en af de sædvanlige løgnehistorie, så skal han for alt i verden blive.
Mit indlæg skyldes ikke kun en artikel. Du har måske været på ferie, hvor der ikke er aviser. Men over hele sommeren er vi blevet foie gras-fodret med nyheder om spillere, der leger med on/off-knappen. Så snart der er en journalist i nærheden. Og de må sgu se at blive tørre bag ørerne.
Forresten anser jeg ikke den kilde, jeg har brugt for at være sensationsavis. Det er meget gammel og hæderkronet engelsk avis. Desuden går der sjældent røg af en brand - uden at der er et eller andet om det. Ellers skal vedkommendes agent nok sørge for, at de bliver gjort interessante.
I øvrigt er der heldigvis blevet mere stille om nogle af stjernerne. Det er måske fordi fodbolden heldigvis er begyndt. For det er den, der er interessant. Ikke disse narcissisister som konstant skal spejles i hvor fantastiske de måtte være. Men lad os i stedet koncentrere os om selve spillet.
Meget fint arkademisk sprogbrug, men forhold dig lige til at han sidste år forlængede med 4 år.
Hæderkronet engelsk avis min bare røv. Den er skrevet i Football Weekly - Russisk fodboldmagasin. Det er ihvertfald hvad der står på bold.dk, og samme kilde andre referrerer til.
Og vil du ikk godt lade være med at kalde Vidic en narcissist. Han har ihvertfald aldrig virket arrogant eller sat sig selv i centrum i mine øjne.
Jeg orker ikk endnu en medie diskussion. Folk VIL åbenbart gerne have noget at tale om, og folk VIL åbenbart gerne påkalde folks loyalitet selvom den er så forpulet død i moderne fodbold hvis man ikk er fra ungdomsafdelingen. Om det er for at man selv kan fremstå som den perfekte fan eller hvad det går ud på forstår jeg ik.
Hvis Vidic kommer med noget mere konkret med at han vil væk, kan jeg først tage det rigtigt seriøst.
Super at Vidic går ind og afviser alt, og ikke ligesom Ronaldo bare siger: "You don't know with the future. Everything can happen"
Super at Vidic går ind og afviser alt, og ikke ligesom Ronaldo bare siger: "You don't know with the future. Everything can happen"
Hvor har du læst han har afvist historien? Giv et link tak :)
Ahh har lige fundet på manutd.com :
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6616918
Nemanja told ManUtd.com: "I'd like to clarify that I did not make these particular remarks. I spoke about the difficulty I had settling in to life in Manchester, but that does not reflect how I feel now.
"I enjoy my life very much as a footballer at Manchester United and I'm very happy to be a part of this great club. I think I show that in the way I play every week. I also have far too much respect for the people of Manchester, and England, to criticise them in this way."
Så kan Baunie vist godt fixe en ny nyhed på bold.dk :D
silasamp
27-08-2008, 14:39
Rolig nu alle sammen.
Vidic kommer altså for russisk fodbold, så hvis han er træt af vejret i Manchester, måtte han jo være død af kulde i Rusland ;)
unitedforreal
27-08-2008, 14:50
Hvorfor har mange, her inde lyst til at svine en spiller så snart de læser en artiklen om ham, Den historie var ud i 2 sec før folk begyndte at skrive dårligt om manden,
Seriøst manden har gjort alt ALT! for klubben, også kommer der en lille historie ud om han måske vil væk, så er der nogen der vælger at tro på den.
Skal vi måske ikke slappe lidt af en gang i mellem ?
Jeg mener der er ca 50%, af dem der skriver ind på forumet. Som bliver sur så snart en spiller er iloyale, Hvad skal spillerne gøre hvis de kunne læse det i skrev om dem ?. bare fordi i har læst en historie et eller andet sted. Det er trods alt jer der er iloyale og ikke spillerne, fordi i vælger at tro på en artiklen, og ikke venter på spillerne, selv udtaler sig.
Men ikke for at være mere ond, men det fortæller lidt om os som mennesker, Vi må gerne gøre noget mod folk, så længe de ikke gøre det mod os.
Anyway, sidst og ikke mindst tænk over hvad i skriver,
Han er for vild.
Elsker spillere som ham og det gør alle fans vist.
Kommer en masse rygter frem omkring ham og hans fremtid. Så går der 2 timer og så han ude i pressen og tage afstand fra dette.
Fandme mange der kunne lærer af dette!
Det fandme godt at høre han afviser at han har sagt han vil erstatte England med Spanien. Han er vital for vores forsvar og hold. Samfundet på holdet vil være totalt smadret uden Nemanja.
Jeg håber vi kan beholde ham så længe som muligt, for Rio bliver jo ikke yngre, selvom han nok kan spille 3-4år endnu, knock on wood, han ikke får nogle skader.
Hvorfor har mange, her inde lyst til at svine en spiller så snart de læser en artiklen om ham, Den historie var ud i 2 sec før folk begyndte at skrive dårligt om manden,
Seriøst manden har gjort alt ALT! for klubben, også kommer der en lille historie ud om han måske vil væk, så er der nogen der vælger at tro på den.
Jeg mener der er ca 50%, af dem der skriver ind på forumet. Som bliver sur så snart en spiller er iloyale, Hvad skal spillerne gøre hvis de kunne læse det i skrev om dem ?. bare fordi i har læst en historie et eller andet sted. Det er trods alt jer der er iloyale og ikke spillerne, fordi i vælger at tro på en artiklen, og ikke venter på spillerne, selv udtaler sig.
Men ikke for at være mere ond, men det fortæller lidt om os som mennesker, Vi må gerne gøre noget mod folk, så længe de ikke gøre det mod os.
Amen! Lidt ligesom hypen af folk herinde omkring Fletcher. Fordi han har scoret to mål i to kampe i træk, så er han lige pludselig bla bla bla. Slap nu liiiiiiiiige lidt af!
RuudVanNissetøj
27-08-2008, 15:30
Vidic skal ingen steder.....det midterforsvar Vidic og Ferdinand har etableret sammen kan gå hen og bliver legendarisk. De matcher hinanden fantastisk, hvor de i deres samarbejde er verdensklasse!! Vidic er klart et af de bedste køb i nyere i tid Fergusson har gjort i mine øjne....
United-Allan33
27-08-2008, 15:47
Jeg vil give dig lidt ret men er også uenig i det du skriver... Jeg mener at i dette tilfælde burde man nok lade tvivlen komme Vidic til gode.. Der har intet der har indikeret at Vidic er utilfreds og når man ser på hvad han ellers har udtalt sig, så virker det underligt at han pludselig kan ændre så dratisk holdning... Jeg tror dog nogen folk har fået nok af sommerens Ronaldo show, og derfor føler en smule afmagt hver når man læser den slags historier... Synes nu også folk kun tager udgangspunkt i historien HVIS den var sand og ikke AT den er sand..
Jeg tvivler på at folk tror på alt hvad der skrives i medierne (selvom nogen prøver at give andre den opfattelse) så at snakke om at være iloyal overfor spilleren er forkert imo.. men der er som regel noget om tingene når det skrives.. bla blev det jo slået fast at Ronaldo gerne ville til Real, selvom mange herfra bare sagde det var medie spin..
Amen! Lidt ligesom hypen af folk herinde omkring Fletcher. Fordi han har scoret to mål i to kampe i træk, så er han lige pludselig bla bla bla. Slap nu liiiiiiiiige lidt af!
Du har ret i, at man skal vente med at se, om det medierne skriver er rigtigt, men angående Fletcher, så er det da fair nok, at manden får lidt ros, når han gør det så godt i en uvant position. Derudover dejligt at høre Vidic sige, at han elsker at være en del af klubben og det der blev skrevet var løgn.
timberunited
27-08-2008, 16:31
Meget fint arkademisk sprogbrug, men forhold dig lige til at han sidste år forlængede med 4 år.
Hæderkronet engelsk avis min bare røv. Den er skrevet i Football Weekly - Russisk fodboldmagasin. Det er ihvertfald hvad der står på bold.dk, og samme kilde andre referrerer til.
Og vil du ikk godt lade være med at kalde Vidic en narcissist. Han har ihvertfald aldrig virket arrogant eller sat sig selv i centrum i mine øjne.
Jeg kunne tænke mig at vide, om jeg er kommet til at skrive et indlæg i Citys forum om United? For den tone der er herinde blandt såkaldte United-fans får os i al fald ikke til at fremstå som fans, der venligt diskuterer sagforhold omkring United.
Og så specielt til Snegl. Jeg har ikke tænkt mig at løbe fra min sprogbrug, og at jeg er akademiker. Det har jeg heller ikke tænkt mig at undskylde. Ligeså lidt som jeg forventer, at du undskylder din sprogbrug i citatet ovenfor, hvilken klasse den så end måtte tilhøre. Det kan vi så lade andre på forum vurdere. Det taler dog ret meget for sig selv.
Desuden vil jeg godt lige høre, hvor jeg udtalt skriver, at Vidic er narcissistist? Det er vist i din læsning. Jeg skriver tværtom, at jeg ikke nævner nogen ved navn. Men til ære for dig (Snegl), vil jeg godt understrege, at det ikke var tiltænkt Vidic, der normalt er klubmand.
I øvrigt har den kilde, hvor jeg bl.a. indhenter nyheder fra, i mellemtiden modereret Vidic udtalelse til: ..."He told United's official website: "I'd like to clarify that I did not make these particular remarks. I spoke about the difficulty I had settling in to life in Manchester, but that does not reflect how I feel now.
"I enjoy my life very much as a footballer at Manchester United and I'm very happy to be a part of this great club. I think I show that in the way I play every week. I also have far too much respect for the people of Manchester, and England, to criticise them in this way."... (Sporting Life. klokken 16.06. 27.08.08.).
Og jeg er jublende lykkelig over, at Vidic har forlænget i 4 år. Men derfor er jeg stadig træt af de narcissistiske krukker og de spilleragenter, der løbende fortæller, at de vil væk for at få lidt opmærksomhed.
Min fejl i dette er, at jeg ikke 100% troede på Vidic's uskyld. Det er jeg så blevet korsfæstet for herinde. Tak for det! It made my day!
SantasLittleHelper
27-08-2008, 17:12
Jeg kunne tænke mig at vide, om jeg er kommet til at skrive et indlæg i Citys forum om United? For den tone der er herinde blandt såkaldte United-fans får os i al fald ikke til at fremstå som fans, der venligt diskuterer sagforhold omkring United.
Og så specielt til Snegl. Jeg har ikke tænkt mig at løbe fra min sprogbrug, og at jeg er akademiker. Det har jeg heller ikke tænkt mig at undskylde. Ligeså lidt som jeg forventer, at du undskylder din sprogbrug i citatet ovenfor, hvilken klasse den så end måtte tilhøre. Det kan vi så lade andre på forum vurdere. Det taler dog ret meget for sig selv.
Arh come on.. Skal vi virkelig til at lege "Du er ikke en rigtig Unitedfan" legen igen? Det er da utroligt at det barnlige kapitel i foraets historie ikke er afsluttet endnu. Så er det sgu lige meget hvor meget "akademiker" man er.
dannigizmo
27-08-2008, 17:17
Håber ikke du fortolker lige så langt ude normalt =)
Er ikke sikker på, jeg forstår, hvad du mener.
Altså, sådan som jeg ser det, går en fodboldspiller jo ikke ud og siger: "Det her ville være fedt for en anden spiller, England er virkelig godt," inden han i næste åndedræt udtaler, at vejret er træls, det engelske folk nederen og han gerne selv vil væk i fremtiden. Så at fortolke langt ude, ved jeg ikke lige helt, om det er. Men det er måske bare mig.
Har aldrig sagt, at det var 100 % tegn på, at Vidic ville blive (hvilket jeg ikke var i tvivl om). Det var mere for at sætte 'citaterne' fra det russiske blad i kontekst.
Jeg er ret overrasket over hvordan hele historien er blæst op. Jeg postede egentlig bare historien, fordi den var interessant uden at være en 'sensation'. Det ville jo langt fra være første gang, at en person har svært ved at tilpasse sig en fremmed kultur i et fremmed land, hvilket også er derfor, at jeg stod bag Vidic.
Desuden vil jeg godt lige høre, hvor jeg udtalt skriver, at Vidic er narcissistist? Det er vist i din læsning. Jeg skriver tværtom, at jeg ikke nævner nogen ved navn. Men til ære for dig (Snegl), vil jeg godt understrege, at det ikke var tiltænkt Vidic, der normalt er klubmand.
I øvrigt har den kilde, hvor jeg bl.a. indhenter nyheder fra, i mellemtiden modereret Vidic udtalelse til: ..."He told United's official website: "I'd like to clarify that I did not make these particular remarks. I spoke about the difficulty I had settling in to life in Manchester, but that does not reflect how I feel now.
"I enjoy my life very much as a footballer at Manchester United and I'm very happy to be a part of this great club. I think I show that in the way I play every week. I also have far too much respect for the people of Manchester, and England, to criticise them in this way."... (Sporting Life. klokken 16.06. 27.08.08.).
Og jeg er jublende lykkelig over, at Vidic har forlænget i 4 år. Men derfor er jeg stadig træt af de narcissistiske krukker og de spilleragenter, der løbende fortæller, at de vil væk for at få lidt opmærksomhed.
Min fejl i dette er, at jeg ikke 100% troede på Vidic's uskyld. Det er jeg så blevet korsfæstet for herinde. Tak for det! It made my day!
Haha ej du må sku lidt længere ud på landet med at jeg er en idiot, fordi jeg synes det er plat du kalder avisen en "hæderkronet engelsk avis" og at den så er Russisk.
.. Eller at du er blevet korsfæstet for at sætte ham i bås med Narcissistiske spillere som Ronaldo. Det kan alle da læse på dit indlæg at du gjorde. Hvorfor overhovedet "disse nævne narcissistiske spillere" i dit indlæg, hvis det ikke også galdt Vidic.
Ja undskyld hvis jeg stødte dig, men som debattør må du indse at du kan få på puklen når du selv sætter tingene højt op på en pedestal, og det så viser sig du er helt forkert på den. Så får man også som man har redt. Man må da sige det var lidt sjovt at du kom med så arkademiske ord, når de bare var for at pynte dine argumenter op selvom de var helt væk.
Det kan godt være mine ord var hårde - men sådan er debatter nogengange. Jeg har jo intet personligt imod dig eller arkademikere.
Er ikke sikker på, jeg forstår, hvad du mener.
Altså, sådan som jeg ser det, går en fodboldspiller jo ikke ud og siger: "Det her ville være fedt for en anden spiller, England er virkelig godt," inden han i næste åndedræt udtaler, at vejret er træls, det engelske folk nederen og han gerne selv vil væk i fremtiden. Så at fortolke langt ude, ved jeg ikke lige helt, om det er. Men det er måske bare mig.
Har aldrig sagt, at det var 100 % tegn på, at Vidic ville blive (hvilket jeg ikke var i tvivl om). Det var mere for at sætte 'citaterne' fra det russiske blad i kontekst.
Tja, fik godt nok læst forkert i citatet, så lidt kan der være om det. Fik bare forstået citatet til at vidic gerne så ham spille i england pga. niveauet. My bad.
Godt at høre at det er noget fis.. Jeg blev fanme urolig da det først kom frem igår aftes.. Der var jeg klar til at hænge ham..
Hvorfor?
Går ud fra det er til mig...!!
Fordi, at hvis det passede at han ville flytte til en anden klub, og bruge vejret som undskyldning så må man gerne skride i en hvis fart.. Fint nok hvis man vil væk, men at bruge vejret som undskyldning er for langt ude efter mit hoved.. Har godt læst hva du skrev til UnitedDK og at du ikke er enig..
Hl-Glory
27-08-2008, 19:24
Godt at Vidic. går ud og ligger låg på sagen.
Han er en rigtig vigtig factor på vores hold.
Også han en af mine favoritter :)
Går ud fra det er til mig...!!
Fordi, at hvis det passede at han ville flytte til en anden klub, og bruge vejret som undskyldning så må man gerne skride i en hvis fart.. Fint nok hvis man vil væk, men at bruge vejret som undskyldning er for langt ude efter mit hoved.. Har godt læst hva du skrev til UnitedDK og at du ikke er enig..
Bruge vejret som undskyldning? Hvad så med de andre ting, han nævnte? Du piller jo bare et lille udsnit ud og hænger ham op på det. Han nævner bare, at det regner meget, og så snakker du om, at det er derfor han eventuelt vil skifte.
Hvis vejret virkelig var så forfærdeligt for ham, tror du så ikke han var skiftet allerede nu? Han snakker jo om (nu er de så blevet afvist..), at det først bliver engang i fremtiden. Lyder ikke som om vejret er så forfærdeligt igen, hvis han kan holde det ud i flere år.
I stedet for at svine ham til, burde man i stedet give ham et skulderklap for at gøre det så godt, hvis han føler sig utilpas.
Folk tror jo spillerne er robotter, fordi de er berømte og tjener kassen.
Bruge vejret som undskyldning? Hvad så med de andre ting, han nævnte? Du piller jo bare et lille udsnit ud og hænger ham op på det. Han nævner bare, at det regner meget, og så snakker du om, at det er derfor han eventuelt vil skifte.
Hvis vejret virkelig var så forfærdeligt for ham, tror du så ikke han var skiftet allerede nu? Han snakker jo om (nu er de så blevet afvist..), at det først bliver engang i fremtiden. Lyder ikke som om vejret er så forfærdeligt igen, hvis han kan holde det ud i flere år.
I stedet for at svine ham til, burde man i stedet give ham et skulderklap for at gøre det så godt, hvis han føler sig utilpas.
Folk tror jo spillerne er robotter, fordi de er berømte og tjener kassen.
Det eneste han ellers snakker om ud over vejret er den måde folk arbejder på, og der tror jeg ikke på at der er den store forskel fra Serbien..
Og jeg er bestemt godt klar over at de ikke er robotter og også har et liv, men jeg syntes bare at han i den udtalelse(som han ikke har sagt) lægger det hele over på vejret(og arbejdstider, som jeg tror er det samme i Serbien) og det er noget fis, så kom ud og sig hva grunden er, for det er ikke vejret..
Nu er det så ikke relevant mere, men jeg vil dog stadig ønske ham derud hvor pepret gror, hvis han havde sagt det.. Men det er også irelevant for han har aldrig sagt det.. And that's the end..
Det eneste han ellers snakker om ud over vejret er den måde folk arbejder på, og der tror jeg ikke på at der er den store forskel fra Serbien..
Og jeg er bestemt godt klar over at de ikke er robotter og også har et liv, men jeg syntes bare at han i den udtalelse(som han ikke har sagt) lægger det hele over på vejret(og arbejdstider, som jeg tror er det samme i Serbien) og det er noget fis, så kom ud og sig hva grunden er, for det er ikke vejret..
Nu er det så ikke relevant mere, men jeg vil dog stadig ønske ham derud hvor pepret gror, hvis han havde sagt det.. Men det er også irelevant for han har aldrig sagt det.. And that's the end..
Er det dig eller ham, der kommer fra Serbien?
Jeg synes sgu, det er en overreaktion at ønske folk langt væk, fordi de eventuelt har svært ved at finde sig til rette i en fremmed kultur.
Jaja godt ord igen, det er bare hvad jeg tror, som jeg også skrev..
Jeg synes sgu, det er en overreaktion at ønske folk langt væk, fordi de eventuelt har svært ved at finde sig til rette i en fremmed kultur.
Nu er det jo ikke fordi han lige er kommet til klubben.. Han har haft god tid til at vende sig til kulturen.. Og det har han gjort, og jeg håber han bliver her mange år endnu..
ChristianR
27-08-2008, 20:39
Hvorfor? Så ønsker man jo det bedste for spilleren - I hvert fald det spilleren selv ønsker;)
Så hvis Vidic har problemer med vejeret og kulturen i England, så kan jeg ikke se noget galt i, at ønske ham hen hvor peberet gror. Det er vel også der, han ønsker sig selv hen.
Det er selvfølgelig sagt en smule humoristisk. Dog kan jeg godt følge tankegangen med, at hvis ikke en spiller ønsker at være her - Ja, så kan han "skride" eller tage afsted som han ønsker.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.