PDA

Se fuld version : Nemanja Vidić

Sider : 1 2 3 [4]

Bugge
04-10-2011, 08:44
Ny quiz: Jeg er ligeså høj som Messi.. Hvor høj er jeg?

http://yourstudentlife.co.uk/wp-content/uploads/2011/06/shipment_of_fail.jpg

Hvorfor snakker vi om Messi og Phil Jones' højde i en Vidic tråd? WTF is going on?

Hulle #7
04-10-2011, 13:35
Sad og læste lidt herinde i denne tråd, og der snakkes kun om Jones' højde, hvilket virkede lidt underlidt.

MC86
09-10-2011, 09:50
Nogle der ved om Vidic er ved at være klar igen. Han var jo udtaget til landskampene.

United DK
09-10-2011, 09:58
Nogle der ved om Vidic er ved at være klar igen. Han var jo udtaget til landskampene.

Han var ikke med mod Italien (http://www.uefa.com/uefaeuro2012/matches/season=2012/round=15171/match=2002171/postmatch/lineups/index.html).

MC86
11-10-2011, 16:18
Nogle der ved om Vidic spiller i aften. Synes jeg har læst noget om han ville spille i aften?

RAppel
11-10-2011, 17:02

Han har trænet med i hvert fald.

RAppel
11-10-2011, 18:45
Han har trænet med i hvert fald.

Vidic er med i aften. Så vigtigt!

PatriceEvra3
11-10-2011, 18:49
Vidic er med i aften. Så vigtigt!

Håber virkeligt han er klar så, og ikke bliver kastet ind for tidligt, så han er ude i yderligere et par måneder.

RAppel
12-10-2011, 07:24
Vidic indstillede efter kampen i går landsholdskarrieren.

Vidic - The Terminator
12-10-2011, 08:55
Fornuftigt set med United-briller. Han er ved at være oppe i alderen, og det er super, at han nu KUN kan fokusere på United.

Desuden hjælper det også lidt med hans skader - nu er der ikke nær så meget at bekymre sig om... :-)

Christensen
12-10-2011, 09:51
Vidic brændte et straffespark i går. Spørgsmål... hvorfor sparker Vidic straffespark?

A7LrpjTvLvk

Anderson8
12-10-2011, 13:08
Ja. Hvorfor FANDEN sparker Vidic straffespark?

Grønholdt.
12-10-2011, 18:43
Det er en kanon god beslutning som du har taget i dag, Vidic!!! Vi kipper med flaget!!! :devilll:

schousboe9
12-10-2011, 18:57
Vidic brændte et straffespark i går. Spørgsmål... hvorfor sparker Vidic straffespark?

Han havde inden kampen valgt (som anfører) at tage ansvar for evt. straffespark i den afgørende kamp, og har så efterfølgende også påtaget sig skylden for den missede kvalifikation.

http://www.teamtalk.com/manchester-united/7236866/Vidic-shoulders-Serbia-blame

VonKoblenz
10-11-2011, 13:33
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/avis-ferguson-vil-saelge-vidic

Vildt rygte!

MOHoegsted
10-11-2011, 14:46
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/avis-ferguson-vil-saelge-vidic

Vildt rygte!

Ved nu ikke om jeg synes det er et vildt rygte, de rygter har jo længe været her, før han forlængede. Fergie bør kunne se hvor meget defensiv ser bedre ud når han er på banen, der er man aldrig usikker.

PACO
10-11-2011, 15:14
Der dukker jo hver dag så mange tomme rygter op om den ene eller den anden fodboldspiller. Vælger at tro det samme om dette rygte. :)

shrug
10-11-2011, 15:22
250 mil og han er deres.

Martinsen
10-11-2011, 15:28
Vidic har virkelig vist hans værd de seneste kampe og derfor mener jeg slet ikke han skal sælges. Ferdinand er på vej ned af bakke. Evans er for svingende selvom jeg til tider mener kritikken af ham er decideret pinlig, Og Jones og Smalling spiller for meget back til vi rigtig kan bedømme dem 100% endnu centralt.

Benzet
10-11-2011, 17:02
Er prisen super, super god, mener jeg ikke, det er helt skævt med et salg af Vidic. Han bliver ikke yngre, og det er ikke urealistisk, at niveauet forbliver det samme i alt for mange sæsoner fremover.

patrick1991
10-11-2011, 18:00
skal da mindst have 400--600 mil for ham.. Så synes jeg ikke det er dumt at sælge ham. Prøv og tænk på hvad man kan få for de penge, og SAF plejer at gå efter de rigtige:=) og ikke ligeså dyre

Bugge
10-11-2011, 18:44
skal da mindst have 400--600 mil for ham.. Så synes jeg ikke det er dumt at sælge ham. Prøv og tænk på hvad man kan få for de penge, og SAF plejer at gå efter de rigtige:=) og ikke ligeså dyre

Der er større chance for at Barcelona henter Clarence Goodson ind som Puyols afløser end for at vi får 4-600 mio kr for Nemanja Vidic.

Lige præcis derfor skal vi ikke sælge ham. Jeg tror ikke på at det kan betale sig at sælge en af verdens bedste forsvarsspillere, slet ikke når vi formentlig ikke kan få flere hundred millioner for ham.

Martinsen
10-11-2011, 19:10
400-600 mio. :lolol:

Ja okay til den pris er jeg nok også frisk på et salg :)

MOHoegsted
10-11-2011, 19:18
Vidic har virkelig vist hans værd de seneste kampe og derfor mener jeg slet ikke han skal sælges. Ferdinand er på vej ned af bakke. Evans er for svingende selvom jeg til tider mener kritikken af ham er decideret pinlig, Og Jones og Smalling spiller for meget back til vi rigtig kan bedømme dem 100% endnu centralt.

Enig.
Dog mener jeg sagtens vi kan bedømme Smalling, det jo kun den her sæson han har spillet højreback ;) Men Smalling og Ferdinand derinde sammen tror jeg dog ikke på.

PatriceEvra3
10-11-2011, 19:32
Det er snart januar. Aviserne skal skrive om et eller andet. De skrev i årevis om hvor utilfreds Vidics kone var, hvorefter Vidic svarede igen ved at forlænge kontrakten.

Jeg tror ikke på noget som helst der ikke kommer fra pålidelige kilder som Sky eller BBC. De andre aviser og medier lever af at opfinde deres egne historier.

Der er kommet alt for meget ævl i medierne, og det er blevet meget værre de senseste år. Der er jo utalllige rygter værd dag, de fleste af dem er komplet urealistiske.

Bortset fra Caughtoffside, der Daily Mail som rygtet vist stammer fra, det allerværste. Vi købte Sneijder og Sanchez 10 gange i sommers, og det var også dem der fandt på et meget kontroversielt interview med Ronaldo, selvom han aldrig havde talt med dem.

Don Kafai
10-11-2011, 20:33
Hvis de byder 600 mio, så smider vi sgu Gibson oveni!

Det er dog ikke første gang Vidic rygtes til Madrid, sidste gang handlede det om en kontraktforlængelse, og jeg tror vi er ude i noget af det samme igen. Jeg mener at hans kontrakt løber til 2013, så til sommer vil det være sidste år, og derved passer timingen fint.

Kasper United
10-11-2011, 21:08
:lolol:

400-600 mio. for en 30-årige? Nægter at tro på, Real vil give det. Men vil de give det, så er de da velkommen, selvom Vidic uden tvivl er en af de bedste midterforsvarer i verden. Men Smalling og Jones har allerede vist klasse, dog er der to andre spørgsmålstegn i det centrale forsvar - Ferdinand, der svømmer i skader, og Evans hvis præstationer ikke har været prangende.

Der skal i hvert fald handles ind, hvis Vidic sælges..

United DK
10-11-2011, 21:22
Udover Stam har vi i Fergusons ikke ladet stoppere gå, før de var for gamle. Det skulle da lige være Paul McGrath, men han var vist for glad for alkohol.

Først var der Bruce og Pallister, så blev Bruce for gammel, og May, som vi allerede havde købt et par år forinden, trådte til da Bruce forlod klubben i 1996. To år senere var det så Pallisters tur, og da May konstant var skadet, så blev vi nødt til at hente Stam (der så også var en klasse over May), der spillede sammen med både Johnsen og Berg på skift. Så var det så Stam blev for meget for den gamle, og vi hentede en over the hill Blanc, der sammen med Brown (og Barthez) skabte en gavebod i 01/02. I 2002 hentede vi så Rio, der sammen med Blanc, Brown og Silvestre på skift prøvede, men ikke kunne skabe et rigtigt solidt fundament, noget der så langt om længe kom med Vidic i 2006.

Ovenstående fortæller mig, at vi ikke skal sælge Vidic. Vi har muligvis Englands fremtidige stopperpar, men de er stadig for unge, og hellere de lære af en klassespiller som Vidic, de næste 2-3 år, før de får chancen big time. Vidic er jo heller ikke færdig på nogen måde, ligesom man kan fristes til at sige om Rio, der ikke engang er god nok til England længere, men heller ikke ham vil jeg af med. Lad os holde på de få rutinerede vi har tilbage efterhånden.

Vidic - The Terminator
10-11-2011, 23:00
Nej, nej og ATTER nej! Det må slet ikke komme på tale! Jeg kan umuligt tro på dette, især med tanke på hans forlængelse!

Runaldo
11-11-2011, 00:37

Det er dog ikke første gang Vidic rygtes til Madrid, sidste gang handlede det om en kontraktforlængelse, og jeg tror vi er ude i noget af det samme igen. Jeg mener at hans kontrakt løber til 2013, så til sommer vil det være sidste år, og derved passer timingen fint.

Gibson har alligevel kontraktudløb til sommer. Ingen grund til at smide ham oveni nogensteder :)

Stente
11-11-2011, 10:08
Jeg er enig med Shrug - 250-300 millioner, så synes jeg sagtens et salg kan forsvares..
Iøvrigt lidt det samme med Evra..

Jeg ved godt at Vidic stadig bør betragtes som én af verdens bedste forsvarere, hvis ikke dén bedste, men han kan altså ikke holde sig ung forevigt med hans spillestil..

PACO
11-11-2011, 10:58
Jeg er enig med Shrug - 250-300 millioner, så synes jeg sagtens et salg kan forsvares..

Jeg ved godt at Vidic stadig bør betragtes som én af verdens bedste forsvarere, hvis ikke dén bedste, men han kan altså ikke holde sig ung forevigt med hans spillestil..

Hvis vi sælger Vidic, bliver det for alvor svært at holde modstanderen fra vores mål.

Hvem skal vi så stille i midterforsvaret? Ferdinand er formentlig skadet 2/3 kampe. Smalling skal spille højreback når da silva-tvillingerne er skadede.
Så har vi Jones på 19 år - godt nok allerede IMO på top 15 over verdensbedste forsvarsspillere. Men det bliver så 6/10 gange ham sammen med Evans. Og Evans skulle slet ikke kalde sig unitedspillere hvis det står til mig.

Nej tak til et salg af Vidic herfra.

AlenM
11-11-2011, 12:24

Ja, Lad os sælge Vidic og Evra for 300 mio hver, 400 mio for Rooney og køber tre "Verdenstjerner" i WIGAN. JA TAK SIGER JEG BARE!

MOHoegsted
11-11-2011, 13:35

Hans kontrakt udløber da først til sommeren 2014 er jeg da ret sikker på. Da han forlængede med 4 år, og havde 2 år tilbage af hans daværende da han forlængede.

Bugge
11-11-2011, 14:31
Ja, Lad os sælge Vidic og Evra for 300 mio hver, 400 mio for Rooney og køber tre "Verdenstjerner" i WIGAN. JA TAK SIGER JEG BARE!

Wigan? Hvor kom det fra ;)?

Evra for 300 mio kr kunne jeg nok godt gå med til, hvis vi lige leger at det er tilnærmelsesvis realistisk :D

Don Kafai
11-11-2011, 21:50
Hans kontrakt udløber da først til sommeren 2014 er jeg da ret sikker på. Da han forlængede med 4 år, og havde 2 år tilbage af hans daværende da han forlængede.

Du har helt ret, har lige tjekket op på det. Den udløber juni 2014.

Så er det nok en anelse for tidligt at starte en forlængelse, men tror stadig ikke at det er andet end rygter.

Glory Man United
12-11-2011, 09:34
Jeg vil blive overrasket, hvis vi sælger Vidic. De seneste kampe alene, har vist hvorfor. Vi har sejlet defensivt, mens han var skadet, men nu får vi lukket af. Den eneste grund skulle være, at han selv ikke vil forlænge.

Rio derimod kunne jeg godt se, at vi skyder afsted, hvis vi kunne få 8-10 mil £ for ham. Han har altså toppet, og historien viser jo, at så skyder Fergie dem gerne af...

Dines
12-11-2011, 10:20
Forstår ikke hvorfor, at vi overhovedet overvejer et salg af Vidic? Manden har stadig 2-3 rigtig gode år i sig endnu. Han er vores anfører, og p.t. siden han er kommet tilbage fra skaden, så har vi ikke lukket et mål ind. Det siger en del, gør det ikke? Man får ikke bedre forsvarspillere end Vidic, og jeg ville ikke være tryg ved en forsvarskæde, der næste år lød på de unge drenge i Smalling, Evans, Rafael, Jones og så en aldrende Evra.

Glory Man United
09-12-2011, 07:12
Jeg håber ved gud, at det her er løgn:

http://www1.skysports.com/football/news/11667/7363071/Vidic-out-for-the-season-

jQrgensen
09-12-2011, 07:27

Hvorfor er det overhovedet at agenten skal udtale sig om det her.

Hvis klubben ikke har resultatet af scanningen, har agenten det heller ikke.

Hvis det holder stik det der, så bliver det en lang sæson! :(

schousboe9
09-12-2011, 08:22

Det første jeg sagde, da han lå der, var "det var sæsonen". Hvis det er ledbåndene, så betyder det jo som regel 3 måneders tid og det er minimum. En måned mere så er vi jo inde i april. Dertil kommer så genoptræning, så jeg tvivler stærkt på, at vi ser ham mere i 11/12.

Så der skal hentes en terrier til januar, og så Jones ned bagi. For guds skyld ikke Evans.

Dines
09-12-2011, 09:47
Det er blevet bekræftet fra Fergie, at Vidic er ude resten af sæsonen. Chancerne for trofæer og mesterskabet er lige blevet halveret :(

RasmusP
09-12-2011, 09:50
Vores måske bedste spiller ude resten af sæsonen. Den var værre. Jeg synes vi har nogle rigtig gode reserver for Vidic og Ferdinand. Men Vidic er bare i en klasse for sig. Men i United plejer de unge at vokse med opgaven, når der er brug for det. Det tror og håber jeg også sker denne gang.

Parkohargo
09-12-2011, 09:52
Pis og lort. Men havde selv forventet det så er ikke så chokeret over det.

Uanset hvad.. er det virkelig virkelig skidt. Vil mene der skal hentes forstærkning ind til januar.. vi kan ikke sætte vores lid til Evans, Rio, Smalling og Jones resten af sæsonen. Da en eller flere af disse højest sandsynligt får skader.

Martinsen
09-12-2011, 09:53
En katastrofe intet mindre!

Han har vist i denne sæson hvor meget han betyder for vores forsvar. Håber det bliver Jones der i de fleste kampe tager hans plads, men det gør bare behovet for en central midtbane til januar endnu større, hvis Jones nu kun skal spille i forsvaret.

RAppel
09-12-2011, 09:58
Var det mesterskabet der røg der? Vi har ikke noget forsvar uden Vidic. Nej, vil ikke synke så lavt, at dømme os ude, men den var værre.

RasmusP
09-12-2011, 09:58
Hold kæft hvor er det synd for ham! Han har vel aldrig været bedre, og han har lige alderen hvor forsvarsspillere plejer at være allerbedst. Minimum otte måneder til et comeback. Det bliver meget svært for ham at finde det niveau han var på for et par dage siden.

United DK
09-12-2011, 10:07
Jamen så hedder den Smalling og Rio nede bagved resten af sæsonen, eller indtil en af de to bliver skadet. Jeg er samtidig bange for, at Vidic fra nu af vi opleve konstante småskader, og vi derfor aldrig får den store glæde af ham igen.

Daniel
09-12-2011, 10:15
Det var desværre, hvad man kunne forvente, da han måtte udgå mod Basel. Det er forfærdeligt. Som andre nævner har Vidic jo rundet de 30, så det er vel sandsynligt, at han aldrig kommer tilbage på højeste niveau igen.

henke
09-12-2011, 10:18
Det vil bare ingen ende tage med vores skader!

Man skal aldrig afskrive os.. men har godt nok svært ved at se os vinde noget som helst i denne sæson.

Og Fergie... Du understår dig i at sætte Evans til at spille Vidic´s plads!!!!

Øv:(

Lynderup
09-12-2011, 10:34
Jamen så hedder den Smalling og Rio nede bagved resten af sæsonen, eller indtil en af de to bliver skadet. Jeg er samtidig bange for, at Vidic fra nu af vi opleve konstante småskader, og vi derfor aldrig får den store glæde af ham igen.

Problemet er jo bare at Smalling er vores højre back.

Jeg ved godt der her i forummet hersker en modstand mod januar-indkøb (affødt af SAF's modstand mod januar-indkøb, går jeg ud fra), men en højre back!!? Den position er blevet neglecheret hele sæson og jeg synes det er helt random hvem der har spillet den, f.eks. Smalling, Jones og Valencia for bare nævne nogle.

Problemet er, at det jo bare ikke går!

Jeg ser meget gerne at Smalling dækker ind i midterforsvaret for Vidic, men det kræver bare en løsning på den højre back som jeg ser det.

jmikael
09-12-2011, 10:49
Græder indeni.....

Smid Evans og 6 mio pund eller lign. efter Gary Cahill/andre proven forsvarsspillere

Beck
09-12-2011, 10:55
Smalling erstatter Vidic og Jones går ud på backen. Helt klart den bedste løsning.

United DK
09-12-2011, 11:19

Nej, det skal være Jones.

RasmusP
09-12-2011, 11:26
Ser ikke nogen grund til at bruge penge på en central forsvarsspiller. Det vi har savnet, når Vidic har været ude den her sæson, har været lederskab og den ro han giver hele vores defensiv. Det er to ting vi ikke får, bare fordi vi køber en ny spiller. Hvis der endelig skulle være en forsvarsspiller derude (jeg kan ikke se hvem det skulle være), der er bedre end Evans, Smalling og Jones, skulle han stadig bruge tid på at få den indflydelse på holdet, som Vidic har. Så det hjælper jo ikke de problemer vi står i, i den her sæson.

Jeg synes Smalling, Evans eller Jones skal have chancen for at tage over. Selvom det er moderne at hade Evans, så kan jeg godt se ideen i at lade Evans få nogle kampe sammen med Ferdinand, og lade dem opbygge et samarbejde. Med en fast partner, der er så rutineret som Ferdinand og som heldigvis viser rigtig god form, kan Evans forhåbentlig komme tilbage på det niveau, han før har været på. Selvom Smalling og Jones har imponeret helt vildt, og virker så uimponeret hver gang de går på banen, så tror jeg alligevel Ferguson satser på Evans. Han er lidt ældre og har været en del af holdet i meget længere tid end Smalling og Jones. Og at sætte en af de to fast i centerforsvaret, er måske liiige at smide for meget pres på deres skuldre.

Dahlmann
09-12-2011, 11:47
Jeg ved godt der her i forummet hersker en modstand mod januar-indkøb (affødt af SAF's modstand mod januar-indkøb, går jeg ud fra), men en højre back!!? Den position er blevet neglecheret hele sæson og jeg synes det er helt random hvem der har spillet den, f.eks. Smalling, Jones og Valencia for bare nævne nogle.

Problemet med Januar indkøb har vi set flere gange. Spillerne gør det ikke specielt godt hvis de ikke får trænet lidt med holdet i forvejen. Da Vidic og Evra blev købt i Januar 2006 var Vidic middelmådig og Evra elendig det første halvår. Evra var nærmest lagt for had. Begge spillere blev dog grundsten i vores nye storhedstid da de efter sommeren 2006 pludselig var nogen af de bedste forsvarsspillere i verden.

Spillerne har som regel brug for at blive institutionaliseret på holdet før de bryder rigtig igennem. Forestil dig at du kommer fra en helt anden kultur og taler et helt andet sprog. Du kommer til en storklub hvor der er pres på dig fra starten? Fansene synes du lyder som et spændende og fremtidigt stort navn.. Du passer bare ikke ind på holdet endnu. Du er måske vant til en helt anden måde at spille fodbold på, men pludselig bliver det langt mere fysisk og tempoet skrues op. Du er samtidig også vant til et helt andet spilsystem. Det er ikke let bare lige at indstille sig på de forandringer (se fx. David De Gea)...

Lindegaard nævnte at det første halve år i Manchester United for ham personligt ikke var særligt godt. Han havde ingen respekt i truppen fordi han ikke var et stort navn, men det fik han rettet op på under pre-season hvor de andre i truppen pludselig fik øjnene op for ham.

Fernando Torres' første år hos Chelsea har heller ikke været nogen dans på roser. Han er udråbt til et gigantisk fejlkøb. Forventningerne har jo været skruet helt op da han kom til Chelsea. Men der er mange problemer ved Torres. Han havde været ude i lang tid for liverpool og var i dårlig form efter sin skade, da han blev solgt til Chelsea i Januar. Han var en dyr spiller, så folk forventede præstationerne med det samme... Det gjorde ikke godt for hans selvtillid. Efter sommeren er han stadig ikke den samme spiller som i liverpool, men han laver de rigtige løb og gør alt det rigtige bortset fra ved afslutningerne. Hans selvtillid er helt væk efter den behandling han har fået.

Derfor er Januar handler en dårlig ide... Samtidig er spillerne som regel dyrere i Januar fordi de fleste klubber stadig er med i europæisk fodbold og har brug for deres bedste spillere.

Pils
09-12-2011, 11:47
Smalling erstatter Vidic og Jones går ud på backen. Helt klart den bedste løsning.

Helt enig. Jeg ser heller ikke nogen grund til, at vi invisterer i en højre back til Januar. Der er andre områder som trænger til mere til forstærkning.

Clemme
09-12-2011, 12:01
Helt enig. Jeg ser heller ikke nogen grund til, at vi invisterer i en højre back til Januar. Der er andre områder som trænger til mere til forstærkning.

Måske ikke til Januar. Men vi skal i alle fald snart have to nye backs.
Gerne 3. En til at konkurrere med Evra, og så to til den anden side. Vi har reelt ingen rigtig højre back. Vi har tvillingerne, men hvornår er de IKKE skadet.

Flax_Generous
09-12-2011, 12:26
Vidics skade er langt mere bekymrende og skadende for sæsonen end det tidlige Champions League-exit. Pis.

Bugge
09-12-2011, 14:07

Problemet er, at det jo bare ikke går!

Jeg ser meget gerne at Smalling dækker ind i midterforsvaret for Vidic, men det kræver bare en løsning på den højre back som jeg ser det.

Jeg er enig med dig i, at vi mangler en højreback.

Både Jones og Smalling hører til i midterforsvaret, som udgangspunkt i hvert fald, og Rafael/Fabio virker ikke til at være i stand til at holde sig skadesfrie.

Men hvem faen skulle vi hente?
Jeg kan ikke lige umiddelbart pege på en kandidat.

Jim
09-12-2011, 14:09
Vidics skade er langt mere bekymrende og skadende for sæsonen end det tidlige Champions League-exit. Pis.

Fuldstændig enig.

Det er altså en rigtig lang pause og hvem skal træde i hans sted? umiddelbart kan jeg ikke se nogen der er bare er på niveau med Vidic

Katastrofe af rang.

MagnusChristiansen
09-12-2011, 14:35
Så mangler vi bare skader til de.. hvad? 4 førsteholdsspillere der pt. er skadesfri...

Seriøst, med mindre City bliver dobbelt så uheldige med skader som os (hvilket næsten er umuligt), så ser det über sort ud... FUCK DET ER NOGET LORT!

NtotheT
09-12-2011, 15:19
Hold kæft, hvor er det seriøst sort uheld. Jeg hader Marko Streller. Så skal han da lige ligge sig helt oven på Vidic og ødelagde vores sæson. Uheld, men ja, pisse latterligt.

Det var vel den eneste, vi ikke måtte få skadet og så sker det. City får godt nok nem kamp til skabet i år. Skader hos United, manglende kvalitetsspillere og rutine hos Arsenal og indre problemer hos Chelsea.

Grønholdt.
09-12-2011, 18:18
Det var lige hvad der manglede... Vidic er så nok den eneste vi ikke kan undvære på holdet, for han holdte/holder hele forsvaret sammen i uvejr. Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har været så hårdt ramt af skader til hele holdet som vi er det i denne lorte sæson. Det er jo en skrue uden ende i år. For hver kamp vi spiller, så bliver der jo en spiller skadet... :rant:

Parkohargo
09-12-2011, 18:31
Cml8fF-8kUg

Ingen tvivl om at det er en rigtig skidt skade. Måske kommer han ikke tilbage på samme niveau igen, men lad os nu ikke male fanden på væggen.

He comes from Serbia!!

Martinsen
17-02-2012, 23:56
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2102758/United-defender-Nemanja-Vidic-hoping-return-end-season.html

Godt at høre det angiveligt går godt med Nemanja. At kunne få ham klar til pre-season ville være kanon og mere end jeg turde håbe på. Det med kampe i indeværende sæson nægter jeg at tro på.

Acsadac
18-02-2012, 08:28
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2102758/United-defender-Nemanja-Vidic-hoping-return-end-season.html

Godt at høre det angiveligt går godt med Nemanja. At kunne få ham klar til pre-season ville være kanon og mere end jeg turde håbe på. Det med kampe i indeværende sæson nægter jeg at tro på.

Han skal virkelig imponere til træning før han skal spille denne sæson.. Det er ikke bare lige en skade man ryster af sig og så spiller på topniveauet igen..

Og risikoen for tilbagefald vil også være større, end hvis man liiggee venter 2 mdr. mere og så tager ham med i pre-season..

United DK
18-02-2012, 10:02
Vi sejler ikke længere rundt i forsvaret, som vi gjorde i efteråret uden Vidic, og det virker som om, at det bare bliver bedre og bedre med Rio/Evans i forsvaret. Så umiddelbart vil jeg nok foretrække, at han ikke kastes for løverne, også fordi han, som Acsadac nævner, næppe kan være i topform til den tid alligevel.

morten8832
18-02-2012, 10:29
Nej, med den skade han fik, så er risikoen for tilbagefald ret stor, hvis musklerne ikke bliver genoptrænet helt inden man udsætter ham for stor fysisk belastning

Så håber også bare han er klar til pre-seasonen

But you newer know about the Serbian Terminator - He will be back

Vidic - The Terminator
22-04-2012, 14:26
Nemanja Vidic - du er savnet for hver eneste kamp der går!

RAppel
13-05-2012, 07:55
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/May/nemanja-vidic-will-miss-summer-tour.aspx

Vidic meldes ude til pre-season. :(

United DK
13-05-2012, 09:03
Det skal nok passe, at Vidic nu bliver sådan et glasben, der er skadet med jævne mellemrum.

Mvh. Pessimisten.

jQrgensen
13-05-2012, 09:21
Det skal nok passe, at Vidic nu bliver sådan et glasben, der er skadet med jævne mellemrum.

Mvh. Pessimisten.

http://www.youtube.com/watch?v=_-sItfzoLnc :Smackden:

Anyway... Hvad er det egentlig for en skade han fik dengang?!

Ready123
13-05-2012, 10:06
http://www.youtube.com/watch?v=_-sItfzoLnc :Smackden:

Anyway... Hvad er det egentlig for en skade han fik dengang?!
Er det mig der husker forkert, men var det ikke et overrevet korsbånd? :S

jQrgensen
13-05-2012, 10:23
Fandt lidt om det herinde:

http://www.physioroom.com/injuries/knee/acl_sum.php

Må ærligt indrømme at jeg dømte sæsonen for United slut da Vidic fik denne skade.
Heldigvis formåede holdet at give Shitty kæmpe konkurrence!