Se fuld version : CL: Manchester United - Internazionale
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Internazionale http://www.bold.dk/billeder/art5022.gif
Champions League, Ottendedelsfinaler | Onsdag, 11. marts 2009, 20:45 | Old Trafford
Optakt
Efter FA Cup-sejren over Fulham fortsætter Manchester United sin jagt på fem trofæer i samme sæson. Allerede onsdag kan drømmen blive spoleret, når Old Trafford lægger græs til Champions League-braget mod Inter.
Manchester United har allerede sikret sig to store titler i indeværende sæson, og i både liga samt FA Cup er der heller ikke langt til succes. Den sværeste test må siges at blive Champions League, hvor United endnu ikke er nået forbi ottendedelsfinalerne. Onsdag mødes United og Inter Milan i giganternes kamp på Old Trafford.
Det første opgør mellem de to storklubber for to uger siden endte uden scoringer på trods af et hav af chancer til begge mandskaber. Især Cristiano Ronaldo var af flere omgange særdeles tæt på at sikre United et vigtigt udebanemål, men Júlio César stod en kanonkamp i Inter-målet. Derfor måtte de to hold tage til takke med 0-0 i Milano, hvilket ikke er noget skidt udgangspunkt for hverken englænderne eller italienerne.
Manchester United skal bruge en sejr for at avancere til turneringens kvartfinaler, og kigger man i statistikkerne, er det bestemt ikke en umulig opgave. I alle turneringer er de seneste otte kampe blevet vundet af United, når de er foregået på ”Drømmenes teater”, og i ligaen har Fergusons tropper sejret hver gang siden sæsonpremieren. Det sidste hold til at snuppe point fra United på Old Trafford var danske AaB, som formåede at hente et imponerende 2-2-resultat i gruppespillet af mestrenes turnering. I samme gruppespil kunne også Villarreal forlade Manchester uden nederlag i bagagen, og det giver måske ekstra forhåbninger for Inter om at kunne udfordre de engelske mestre.
Inter fører suverænt Serie A med syv point ned til forfølgerne fra Juventus. Deres resultater har dog på det seneste ikke været helt lige så prangende som Uniteds, og for blot en uge siden måtte de forsvarende italienske mestre se sig besejret med hele 0-3 af Sampdoria i Coppa Italia.
En gang tidligere har de to storklubber krydset klinger i Champions League-sammenhæng. Det var i 1998/99-turneringens kvartfinaler, hvor United reelt afgjorde sagerne i første kamp, som man hjemme på Old Trafford vandt 2-0. Returopgøret endte 1-1, hvilket betød, at ”De røde djævle” gik videre og som bekendt senere vandt finalen over Bayern München.
Både Rio Ferdinand og John O’Shea måtte udgå af weekendens FA Cup-triumf i London. Ferdinand er den største bekymring, eftersom han vred om på sin ankel, og ingen ved, om han bliver klar til onsdagens opgør. Jonny Evans står klar i kulissen til at tage over for en af de to tvivlsomme, men skulle hverken Ferdinand eller O’Shea blive klar, er det sandsynligt, at Darren Fletcher må vikariere på højreback-pladsen. United har i forvejen store forsvarsproblemer med både Gary Neville, Wes Brown og Rafael på skadeslisten.
Inter er i samme båd og må undvære Christian Chivu, Marco Materazzi og Nicolás Burdisso; også alle forsvarsspillere. Walter Samuel var også tvivlsom, men skulle efter de seneste udmeldinger være blevet klar til kampen.
Skribentens bud på kampens udfald
Får Inter scoret, kan det blive et meget målrigt opgør, men italienerne kan få mere end svært ved at passere Edwin van der Sar. Manchester United 1-0 Internazionale.
Mulig startopstilling
Van der Sar
O’Shea – Ferdinand – Vidic – Evra
Scholes – Carrick – Giggs
Ronaldo – Berbatov – Park
Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Eckersley, Fabio, Ronaldo, Nani, Fletcher, Gibson, Carrick, Anderson, Giggs, Scholes, Park, Berbatov, Rooney, Tevez, Welbeck.
Inters trup
Toldo, Julio Cesar, Orlandoni, Cordoba, Maxwell, Maicon, Rivas, Samuel, Santon, Zanetti, Stankovic, Figo, Jimenez, Vieira, Cambiasso, Muntari, Mancini, Bolzoni, Ibrahimovic, Cruz, Adriano, Balotelli.
Seneste kampe
Indbyrdes
24-02-09 Inter 0-0 United
17-03-99 Inter 1-1 United
03-03-99 United 2-0 Inter
Manchester United
07-03-09 Fulham 0-4 United
04-03-09 Newcastle 1-2 United
01-03-09 United* 0-0 Tottenham
21-02-09 United 2-1 Blackburn
Inter
07-03-09 Genoa 0-2 Inter
04-03-09 Sampdoria 3-0 Inter
01-03-09 Inter 3-3 Roma
21-02-09 Bologna 1-2 Inter
Historie
Kampe: 3
United-sejre: 1
Inter-sejre: 0
Uafgjorte: 2
Odds
United: 1.71
Uafgjort: 3.42
Inter: 5.33
Tv
20:00 TV 3+
Skader
Manchester United
W Brown Ankle/Foot Injury no return date
Rafael Ankle/Foot Injury 21st Mar 09
O Hargreaves Jumpers Knee May 09
Madsens Corner
Manchester United har mødt Inter Milan 3 gange.
Det er blevet til 1 sejr og 12kampe er endt uafgjort. Målscoren er 3-1.
Manchester United har købt følgende spillere fra Inter Milan:
Laurent Blanc og Mikael Silvestre.
Inter Milan har købt følgende spillede fra Manchester United:
Paul Ince.
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Juan Sebastian Veron.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
3 3 1999 Inter 2-0 - EC QF 54,430 Yorke2
17 3 1999 Inter - 1-1 EC QF 79,528 Scholes1
24 2 2009 Inter - 0-0 EC 84,000
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 2- 54,430
UDE 2 2 1- 1 163,528
ialt 3 1 2 3- 1 217,958
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Fletcherfan
10-03-2009, 03:04
Mulig startopstilling
Van der Sar
O’Shea – Ferdinand – Vidic – Evra
Scholes – Carrick – Giggs
Ronaldo – Berbatov – Park
Næsten det samme her... Men med Rooney med og Carrick eller Scholes ud på bænken. Og muligvis med Evans istedet for Ferdinand.
Forventer en målrig kamp 4-2. Inter kommer foran med mål fra Stankovic, men United svarer igen med 3 mål inden pausen, signeret Rooney, Giggs og Vidic. Inter scorer til 3-2 inden 65 minutter. Og så til sidst scorer Carrick til 4-2.
Håber virkelig på at vi går videre, for de her europæiske aftener er virkelig ubeskrivelige, så jeg håber vi når finalen endnu engang; vi kan altid stille op i stærkeste opstilling og give den fuld skrue, for vi har en nem kamp i weekenden, hvor vi kan stille med reserver (;
Så er det mod Inter igen. Jeg glæder ufattelig meget til den her kamp, og kampen på lørdag. De to kampe kan afgøre meget af vores skæbne denne sæson. Vi så sidste møde, at vi sagtens kan lukke ned for Adriano og Zlatan, men at det bliver svært, så forsvaret skal stå en glimrende kamp igen. Derudover skal vi sparke boldene i kassen, når chancerne byder sig, men det er jeg sikker på, at vi gør. Old Trafford viser sig fra sin bedste side, og vi vinder kampen 2-0. Ronaldo scorer begge målene.
VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Scholes - Carrick - Giggs
Rooney - Berbatov - Ronaldo
Næsten det samme her... Men med Rooney med og Carrick eller Scholes ud på bænken. Og muligvis med Evans istedet for Ferdinand.
Forventer en målrig kamp 4-2. Inter kommer foran med mål fra Stankovic, men United svarer igen med 3 mål inden pausen, signeret Rooney, Giggs og Vidic. Inter scorer til 3-2 inden 65 minutter. Og så til sidst scorer Carrick til 4-2.
Det er lige før du du skulle lægge en 10 kr. seddel på nogle af de udfald :P
VDS
O'Shea-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Giggs-Park
Tevez-Rooney
God kamp drenge!
Edwin van det Sar
John O'Shea - Rio Ferdinand/Johnny Evans - Nemanja Vidic - Patrice Evra
Cristiano Ronaldo - Poul Scholes - Michael Carrick - Park Ji-Sung
Wayne Rooney - Dimitar Berbatov
Det så vist ikke for godt ud for Ferdinand, så derfor må Evans evt. tage over hvilket er med til at gøre at det bliver en svær kamp, men vi er suveræne for tiden og jeg tror vi vinder kampen med et enkelt mål, inden for de 90 min. 2-1 tror jeg på.
United 4 Inter 2
0-1 Stankovic
1-1 Rooney
2-1 Giggs
3-1 Vidic
Pause
3-2 Maicon
4-2 Carrick
Tillad mig at quote dig fra DSR, Fletcherfan.
Jeg kunne ikke lade være med at studse og grine lidt over din spådom. Jeg tror dog måske du rammer ret i det der med "Pause" ;)
Hvordan kan de have mødt hinanden 3 gange, men have spillet 12 uafgjorte?
NOOOOO!!1
Var der nogen der sagde flueknepper? :lolol:
Flax_Generous
10-03-2009, 11:34
Jeg glæder mig! Vildt meget!
SantasLittleHelper
10-03-2009, 12:04
Forventer en målrig kamp 4-2. Inter kommer foran med mål fra Stankovic, men United svarer igen med 3 mål inden pausen, signeret Rooney, Giggs og Vidic. Inter scorer til 3-2 inden 65 minutter. Og så til sidst scorer Carrick til 4-2. Det ville være spændende at høre hvad du baserer denne spådom på? I mit hoved lyder det vildt, at et Mourinho-hold, eller ethvert italiensk hold i det hele taget, skal komme foran for derefter at lukke 3 mål ind inden der er pausete. Det lyder som en stærk undervurdering af den defensive organisation, og selvom vi udspillede dem i en halv times tid i italien, så fik vi jo ikke scoret på en eneste af de mange chancer vi havde. Ergo har vi den nok mest chancerige første halvleg i mands minde at se frem til. Jeg glæder mig.
schousboe9
10-03-2009, 13:00
Nu skal de spaghetti'er satme sættes på plads! Man... leger ikke med Alex Ferguson! :devill:
Forventer en 4-4-2 og at vi går efter scoringerne fra start. Inter har ingen deciderede hurtige spillere, som kan fange os på kontra, så hvorfor ikke? Zlatan og Adriano/Balotelli er i forvejen dækket op, og Maicon har Park igen styr på.
VDS
O'Shea - Rio - Vida - Evra
Ronaldo - Carrick - Giggs - Park
Rooney - Berbatov
------------------------------------------------------
Foster, Evans, Fletcher, Anderson, Scholes, Nani, Tevez
De bliver blæst ud igen! Kommer vi først i gang, aner de ikke hvordan de skal dække op. Vi skal have pasningsspillere ind og Scholes kunne ligeså godt spille i stedet for Giggs, men tror de to roller byttes rundt til weekenden. Det vil seføli kræve en disciplineret og koncentreret indsats over hele linjen, men vi er altså et bedre fodboldhold end Inter og det bør vi være i stand til at vise (igen). Vi skal ud og vinde en hjemmekamp og vi er videre, meget enkelt.
2-0!
:devilll:
Michaelkp
10-03-2009, 13:06
Det ville være spændende at høre hvad du baserer denne spådom på? I mit hoved lyder det vildt, at et Mourinho-hold, eller ethvert italiensk hold i det hele taget, skal komme foran for derefter at lukke 3 mål ind inden der er pausete. Det lyder som en stærk undervurdering af den defensive organisation, og selvom vi udspillede dem i en halv times tid i italien, så fik vi jo ikke scoret på en eneste af de mange chancer vi havde. Ergo har vi den nok mest chancerige første halvleg i mands minde at se frem til. Jeg glæder mig.
Roma var et hold der kom med en 2-1 føring... Såååå det
SantasLittleHelper
10-03-2009, 13:32
Roma var et hold der kom med en 2-1 føring... Såååå det Det er selvfølgelig rigtigt, men scenariet dikterer jo, at Inter skal komme foran i en kamp på OT, og derefter smide det hele inden pausen. Og det tror jeg næppe sker, for hvis Inter kommer foran tror jeg vi får mere end svært ved at udstille dem som vi gjorde i italien. Jeg har til dels svært ved at se Inter komme foran, og jeg har endnu sværere ved at se at vi vender den, såfremt det sker. Jeg tror allermest på en meget målfattig kamp fordi vi er så solide i bagerste kæde, men samtidigt tror jeg, at vi vil presse på for at få det andet mål der med stor sikkerhed bringer os videre. Står der 0-0 efter 60 minutter vil jeg være meget overrasket, og bliver der scoret mere end 3 mål vil jeg også blive overrasket. 1-0, 1-1, 2-0 og 2-1 er vel de mest sandsynlige resultater IMO. Det mest sandsynlige er vel 1-1, men af taktiske årsager har jeg tippet 2-1 i DSR ;)
schousboe9
10-03-2009, 14:32
Det er selvfølgelig rigtigt, men scenariet dikterer jo, at Inter skal komme foran i en kamp på OT, og derefter smide det hele inden pausen. Og det tror jeg næppe sker, for hvis Inter kommer foran tror jeg vi får mere end svært ved at udstille dem som vi gjorde i italien. Jeg har til dels svært ved at se Inter komme foran, og jeg har endnu sværere ved at se at vi vender den, såfremt det sker. Jeg tror allermest på en meget målfattig kamp fordi vi er så solide i bagerste kæde, men samtidigt tror jeg, at vi vil presse på for at få det andet mål der med stor sikkerhed bringer os videre. Står der 0-0 efter 60 minutter vil jeg være meget overrasket, og bliver der scoret mere end 3 mål vil jeg også blive overrasket. 1-0, 1-1, 2-0 og 2-1 er vel de mest sandsynlige resultater IMO. Det mest sandsynlige er vel 1-1, men af taktiske årsager har jeg tippet 2-1 i DSR ;)
Hvorfor det? Vi plejer da at vinde vores hjemmekampe uanset hvilken turnering vi spiller i, så rent statistisk er det mest sandsynlige resultat vel næppe 1-1.
Men tjek hellere med Flax G, han har som regel styr på statistikkerne. :)
SantasLittleHelper
10-03-2009, 14:43
Undskyld, at jeg ikke fik specificeret at det blot var en vurdering.. Jeg var ikke klar over, at det kunne misforståes :)
Fletcherfan
10-03-2009, 14:55
Jeg tror, at Inter starter som de startede anden halvleg i den omvendte kamp... og de får et tidligt mål og derefter lægger ned i forsvaret... Og imens presser United helt vildt... De får et mål rimelig tidligt, som gør Interspillerne nervøse... Så kommer et mål efter en dødboldssituation til 2-1... Nu skal Inter så frem på banen og det åbner lidt i deres defensiv, og det bliver udnyttet til at score til 3-1...
Det både håber jeg og tror jeg sker...:lolol:
Rio og O'Shea er tilbage til imorgen. Klasse! Holdet ser rigtig stærkt ud, og det bliver spændende at se hvilken opstilling vi vælger med. Især den centralemidtbane og kanterne er spændende. Gid det var onsdag.
schousboe9
10-03-2009, 15:19
Undskyld, at jeg ikke fik specificeret at det blot var en vurdering.. Jeg var ikke klar over, at det kunne misforståes :)
Jeg kan misforstå alt! :)
Fletcherfan
10-03-2009, 15:31
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/trank2009.html
Dette er coefficient listen til denne sæson... Så vi er langt bag Fools, som på en eller anden mærkelig måde står til at have fået flest points i denne sæson... Men det ser ok ud alligevel synes jeg... Fordi United vinder CL og derfor bliver hvertfald Arse og Sevilla overhalet... Og Liverfool ryger ud i næste runde og derfor er der også mulighed for at de bliver overhalet MEGET snart...
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/trank2009.html
Dette er coefficient listen til denne sæson... Så vi er langt bag Fools, som på en eller anden mærkelig måde står til at have fået flest points i denne sæson... Men det ser ok ud alligevel synes jeg... Fordi United vinder CL og derfor bliver hvertfald Arse og Sevilla overhalet... Og Liverfool ryger ud i næste runde og derfor er der også mulighed for at de bliver overhalet MEGET snart...
Fordi de sammen med B. München er det hold der fik flest point i gruppespillet. Og fordi de vandt deres første knock out-kamp. Og fordi de er engelske og derfor får flere point qua deres landekoefficient.
Skræmmende, men sandt.
Martinsen
10-03-2009, 15:51
VDS
O´shea-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Ronaldo-Rooney
Berbatov
Det bliver en meget lige kamp tror jeg, og tror at der bliver kamp om hvem der skal videre til aller sidste fløjt! Håber dog vi trækker det længste strå, mit bud er 1-0 med Rooney som målscorer.
United DK
10-03-2009, 15:55
VDS
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Giggs - Park
Rooney
Jeg har en dårlig fornemmelse, for kommer Inter foran, så bliver det kriminelt, men lad os da håbe det bedste, og overall er vi bedre.
RuudVanNissetøj
10-03-2009, 16:06
Vi skal vinde denne kamp.....vores form som hold er snart ved at være 100 %.
Tror på denne opstilling:
VDS
Oshea Rio Vidic Patrice
Ronaldo Carrick Scholes Giggs
Berba Wayne
Det bliver formentligt en "tight" kamp, hvor Inter bliver stående i forsvaret og prøver at luske en straffesparkskonkurrence eller et mål på kontra ud af ærmet. Tror dog på 1-0 med Vidic som målscorer på hjørne.
Forventer denne opstilling:
Van der Sar
O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Berbatov - Rooney
Denne kamp skal vindes, især nu hvor Inter har forsvarsproblemmer. Og desuden har O'Shea og Rio fået grønt lys, så der er ingen undskyldninger for, at vi ikke vinder.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1101410_badge_of_honour_for_world_champs
Champions of the Woooooooooorld!
Danielsen
10-03-2009, 17:17
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5032387,00.html <-- ser ud til Rio og O'Shea bliver klar!
Meget vigtigt synes jeg! Klart, Evans er god...men vil nu hellere ha' Rio med i sådan en vigtig kamp, hvor Inter bare ikke må score!
2-0 sejr til os.
Vidic og Ronaldo laver vores mål, og vi udspiller Inter på kryds og tværs :)
Så ser det ud som om at Inter vælger at stille op i noget der minder om catenaccio stil, med 5 mand på midtbanen og zlatan alene fremme.
Hvis dette sker, ser jeg det som om vi underskriver vores egen død. Vi kunne ikke skabe særlig meget mod jer på hjemmebane med 2 mand i front og nu skal vi score med stanko og mancini (har været reserve og spillet elendigt i hele sæsonen) og zlatan.
Mit bud er 2/3/4-0 jer. Grunden til at jeg dækker mig ind med hvor mange mål i scorer er dels fordi det ikke er sikkert om Samuel bliver klar og resten af vores midterforsvarer er stortset skadet, bortset fra cordoba, og dels fordi vi har en tendens til at tabe hovedet når vi kommer bagud i disse kampe med dumme røde kort og ukoncentrede indsatser, hvor alt skal gå ud over dommeren.
Men god kamp og håber selvfølgeligt at jeg tager grueligt fejl!
ChristianR
10-03-2009, 18:04
Så ser det ud som om at Inter vælger at stille op i noget der minder om catenaccio stil, med 5 mand på midtbanen og zlatan alene fremme.
Hvis dette sker, ser jeg det som om vi underskriver vores egen død. Vi kunne ikke skabe særlig meget mod jer på hjemmebane med 2 mand i front og nu skal vi score med stanko og mancini (har været reserve og spillet elendigt i hele sæsonen) og zlatan.
Mit bud er 2/3/4-0 jer. Grunden til at jeg dækker mig ind med hvor mange mål i scorer er dels fordi det ikke er sikkert om Samuel bliver klar og resten af vores midterforsvarer er stortset skadet, bortset fra cordoba, og dels fordi vi har en tendens til at tabe hovedet når vi kommer bagud i disse kampe med dumme røde kort og ukoncentrede indsatser, hvor alt skal gå ud over dommeren.
Men god kamp og håber selvfølgeligt at jeg tager grueligt fejl!
Jeg troede, det var sikkert, at Samuel spiller?
Gør du jer nu ikke svagere, end I reelt er? Ganske rigtigt, tror jeg også I vil få umådeligt svært ved at score - især med en defensiv instilling. Dog skal man have i mente, at i ikke behøver at score for at komme i straffesparkskonkurrence.
Vores offensiv er enormt svingende og har ofte haft svært ved at få bolden ind over stregen på trods af højt pres. Et pragteksemplar af en defensiv og taktisk kamp fra Inters side, tror jeg er jeres mulighed. Hvis jeg kender Morinho ret, er det nok også det, han vil forsøge sig med.
Det var fint nok vi stillede op med Berba og Giggs bagved nede i Milano, men jeg mener at vi SKAL stille med to nu når vi er på hjemmebane og skal score.
Btw, Rooney er hamrende giftig i øjeblikket!
Van der Sar
Evans - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park
Berbatov - Rooney
Håber Evans tager backen i stedet for O'shea, da Evans virker til at være en smule hurtigere og går ikke i så hurtig panik. Plus Zlatan har det med at vandre ud i Inter's venstre side til tider.
Vi vinder 2-0.
Carrick og Rooney scorer:devill:
Samuel er ikke sikker på at spille, udfra de seneste meldinger. Hvis han ikke spiller vil Cambiasso blive rykket ned og Muntari komme ind på midtbanen i stedet for.
Jeg gør os ikke svagere end vi er. I det nye år har vi ikke spillet en eneste god kamp og selvom vi har vundet mange så har spillet været meget usammenhængende og defensivt orienteret. Det sat sammen med jeres høje pres og vores formsvage midtbane ser jeg ikke vores muligheder som særlig store.
Alt kan ske, men der skal virkelig den rigtige indstilling til og så skal vi være uhyggelig effekter på de få (tror jeg) muligheder vi får, da jeg tvivler stærkt på at vi kan holde jer fra at score minimum et mål.
Samuel er ikke sikker på at spille, udfra de seneste meldinger. Hvis han ikke spiller vil Cambiasso blive rykket ned og Muntari komme ind på midtbanen i stedet for.
Jeg gør os ikke svagere end vi er. I det nye år har vi ikke spillet en eneste god kamp og selvom vi har vundet mange så har spillet været meget usammenhængende og defensivt orienteret.
Jeg synes nu, at kampen mod Chelsea, WBA (ude) og Fulham i weekenden var meget gode kamp...
Jeg synes nu, at kampen mod Chelsea, WBA (ude) og Fulham i weekenden var meget gode kamp...
Bom bom... "Vi" = Inter?
Jeg tror det er det polak mener.
EDIT: Jeg er sikker på det er det han mener. Han har kun skrevet i de respektive Inter-kamptråde.
Bom bom... "Vi" = Inter?
Jeg tror det er det polak mener.
EDIT: Jeg er sikker på det er det han mener. Han har kun skrevet i de respektive Inter-kamptråde.
Troede, at han var United-fan. Sorry.
Håber på denne opstilling:
VDS
O'shea - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Giggs - Carrick - Park
Rooney - Berba
Er lidt usikker på om man sku smide Scholes ind istedet for Giggs, men har virkelig troen på at Giggs kan lave mirakler når det gælder..
Håber på denne opstilling:
VDS
O'shea - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Giggs - Carrick - Park
Rooney - Berba
Er lidt usikker på om man sku smide Scholes ind istedet for Giggs, men har virkelig troen på at Giggs kan lave mirakler når det gælder..
Giggs kan ALTID lave mirakler!
Jeg tror på en 2-0 sejr, med mål af Rooney og Ronaldo.
unitedforreal
11-03-2009, 05:15
Jeg mener/håber ikke vi stiller op med Både fletcher og Park. Hvis en af dem skal starte ind, ser jeg helst Park. Hans form er næsten perfekt nu, og hans selvtilled fejler intet. Derimod har fletcher spillet mindre gode kampe efter hinanden. Han startede godt men er faldet meget i form.
Håber på.
VDS
Evans-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-scholes-Carrick-Park
Berba-Rooney.
Grund til jeg ikke ser giggs eller fletcher, er fordi vi skal regne med Inter spiller defensivt til at starte. Derfor skal vi have spiller med et godt spark eller sindsyg overblik/pasningspil.
Det har Scholes og Carrick. Også tror jeg Park og Evra vil smadre alle backs i verden med deres løb. NONSTOP!.
Evans på højre, sikker spiller også giver han Ronaldo den ro og frihed han skal have i sådan en kamp.
Resten af holdet behøves jeg nok ikke at forklare. Alle ved hvad de kan :D
ps: 2-1 eller 3-1 regner jeg med.
Park FM.
MOM: Scholes
VDS
O'Shea-Rio-Vidic-Evra
Park-Giggs-Carrick-Ronaldo
Rooney-Berbatov
Det bliver spænende, men vi skal nok hive en sejr hjem! Jeg tror på vi går ud og sikre os en sejr, men den bliver nok smal 1-0 eller 2-1.
Efter vores Fulham kamp er jeg sikker på vores angriber vil blomstre i aften og hvis vi holder Ibra fra scoring, så skulle det være muligt :)
Rasmus-K-J
11-03-2009, 09:03
Tror vi stiller således:
--------------------VDS--------------------
--O'Shea---------Rio---Vidic----------Evra--
--------------------------------------------
-------------------Carrick-------------------
-------------------Scholes------------------
---Ronaldo---------------------------Park---
--------------Berbatov--Rooney-------------
Tror Scholes spiller da han er uhyre vigtig i disse kampe. Så vi bl.a. sidste år mod Barcelona. Tror ikke på at vi stiller med en angriber som i Milano, men med rooney på holdkortet idag.
Synes ikke der kan være nogen tvivl om opstillingen i forsvaret. Kunne godt tænke mig at se Nani, men nok et for stort sats.
Michaelkp
11-03-2009, 09:12
Jeg tror ikke Park spiller i dag - Vi bruger i stedet for "de gamle"
VDS
O'Shea-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs
Rooney-Berbatov
Er det fordi at begge er et stykke over de 30, og ikke er lige så hurtige som før, at ingen vil prøve at mønstre Scholes-Giggs i den centrale?
schousboe9
11-03-2009, 10:00
Det er nok fordi, vi skal have mindst én boks-til-boks spiller i denne kamp (og de fleste andre), og den opgave kan ingen af de to klare længere. I hvert fald ikke mere en end times tid.
Ja det er sku fair nok, kunne godt have tænkt mig at se den mønstring, men jeg vill som sagt tvivle på hvor længe de ville holde, men en giggs på kanten, ville jo heller ikke holde, så tror på Park på kanten!
SantasLittleHelper
11-03-2009, 10:42
Fletcher har spillet 3 kampe på 8 dage, og selvom han sad over i Carling cup finalen, så tror jeg ikke han spiller i aften selvom det er den slags kampe han trives i. Han kan også sagtens agere boks til boks spiller som nogen har efterlyst. Jeg tror dog at konceptet og opstillingen kommer til at ligne den mod Barcelona på OT. Derfor:
VDS
Nani - Carrick - Scholes - Park
Ronaldo
Rooney
Det tror sgu det bliver en meget intens (intens som i chancefattig, kedelig, uden inspiration - spændende, men på den kedelige måde) kamp og jeg håber sgu vi trækker det længste strå. Vi skal svare igen på Pools Real-sejr i går så de ikke kommer til at føle sig ovenpå på lørdag.
Jeg skal i øvrigt se kampen på Irish House og sidder klar fra kl. 20. Jeg foreslår derfor at alle andre der har tænkt sig at se kampen der kommer 20.05.
Stuhrdrengen
11-03-2009, 11:25
Igår ramte jeg følgende kampe på min oddset kupon:
Liverpool - Real (0-1) 1
Bayern - Sporting (0-1) 1
Juve - Chelsea X
Og i dag skal jeg bare ramme denne, så har jeg ramt odds 104 (for 30 kr.):
Man. U. - Inter (0-1) 1
Så jeg er sikker på, at vi vinder 2-0 som minimum. Jeg hælder dog mere til 3-0.
Målscorererne bliver Ronaldo, Rooney og Berbatov.
Tror vi scorer hurtige to mål i første halveg, og trækker os tilbage. Mod slutningen får vi den sidste på et kontramål.
Jeg ser emget gerne Giggs på midten idag. Han spillede en pragtkamp mod Inter sidst, og er generelt sindsyg god til omstillingsspillet, stikninger og vigtige løb. Hvis valget står mellem ham og Scholes på den centrale idag, vil jeg klart vælge Giggs.
Glæder mig som en lille dreng
Parkohargo
11-03-2009, 12:34
Så er det nu vi skal banke de italienere ud af banen. Håber og tror på denne opstilling:
VDS
O'shea Ferdinand Vida Evra
Ronaldo Carrick Scholes Park
Rooney
Berbatov
Vi går videre i CL med en 2-0 sejr. Go kamp:)
Fletcherfan
11-03-2009, 13:57
Giggs starter HELT sikkert på banen... Og jeg regner med, at det kommer til at koste en plads i startopstillingen for Scholes... Da jeg også regner med Park... Og så ville det være dejligt med Tevez i stedet for Berba...
Spændende kamp. Det er nu sæsonen for alvor bliver spændende, og der kommer den ene store og vigtige kamp efter den anden.. Håber og tror på succes og sejr mod Inter. Synes dog det er enormt svært at byde på en United startopstilling, da der er så mange spillere man sagtens ville kunne starte med. Luksus-problem, og netop derfor vi er så stærke som vi er.!
Van der Sar
Park - Carrick - Giggs
Ronaldo - Berbatov - Rooney
Og så ville det være dejligt med Tevez i stedet for Berba...
Word up!! Ser meget gerne Tevez i aktion, hvis han finder det frem som han vidste mod Fulham!
Word up!! Ser meget gerne Tevez i aktion, hvis han finder det frem som han vidste mod Fulham!
Eller mod Barcelona. Ønsker på en måde også Tevez mere i den her kamp, da han kan bringe fight og inspiration ind i de andre spillere. Inter vil nok stå kompakt, og der er Berbatovs kvaliteter måske mere brugbare, men jeg har bare en god fornemmelse af, at stiller vi med Tevez, vil vi få at se en mand med fornyet selvtillid. Er dog sikker på, at Ferguson foretrækker Berba.
Hl-Glory
11-03-2009, 15:23
Så det i aften..
En så åben kamp som det kan blive.
Jeg har det sådan score Inter, bliver det svært.
Men samtidig spillede vi så stærkt sidst at vi nok skal få scoret, men spørgsmålet er hvor mange, spændende bliver det.
Jeg meget nervøs op til denne kamp, lad det blive en af de speciele Champions League kampe på Old Trafford!
Come on United!
ChristianR
11-03-2009, 16:09
http://www.onside.dk/node/28307
Hvem sagde tudefjæs?:lolol:
Fuck jeg glæder mig til aftenens kamp. Det bliver så sindsygt :D Tror på en smal sejr til os, kunne sagtens blive 2-1.
FM: Ibra
Herefter vender vi kampen. Først en scoring fra Ronaldo og bagefter skulle det ikke undre mig en af vores midt midts gør det (Carrick, Scholes eller Anderson) :) Nøj det bliver spændende
Hvis vi skal vinde i aften, så kræver det en toppræstation af Ronaldo og Rio&Vidic samt VDS. Ronaldo er vores talismand i aften, og han er den, der kan åbne det italienske kompakte defensive spillestil. Rooney skal viderebringe sin farlighed fra de sidste par kampe og benytte den i dag. Samtidig SKAL Tevez spille i stedet for Berbatov i dag. I en kamp, hvor vi har "kniven for struben", synes jeg at Tevez og Rooneys telepatiske evner samt deres hurtighed og bevægelige spil vil gavne os mere end Berbatovs fænomenale overblik og hans langsomme spil.
Hvis jeg kender Fergie ret, så har han i de sidste par dage dolket hele holdet med informationer, hvor vigtigt denne kamp er. Men jeg er dog tryg ved, da truppen er mere erfaring end Inters hold er. Det burde hypotetisk set ikke kunne gå galt - men i og med vores offensiv flere gange har vist sig særdeles uskarpe, så kan konklusion kun være. Det er vores egen skyld, hvis vi ikke ryger videre.
Så er der lidt over 2 timer til kick off. Jeg må indrømme, at de gode nerver, er ved at være på plads, men det er også fordi, at jeg glæder mig så meget, og virkelig har en stor forventning om, at vi vil levere. Vi har stortset frit råderum, og Inters bagkæde er svækket, så er indstillingen og gejsten der, så tror jeg, at vi er videre til kvartfinalen kl. 22.30.
Jeg tror ikke at jeg i lang tid har følt mig så spændt, fremfor nervøs, før en så stor kamp - hvilket jeg tager som et godt tegn!
Come on United :devill:
Flax_Generous
11-03-2009, 18:37
Jeg er underligt nok ikke nervøs lige nu, men det kommer nok ganske snart. Særligt når jeg begynder at tænke på hvor lige kampen egentlig er. Det er jo ikke Stoke eller Fulham - det er de italienske mestre!
DonThommy
11-03-2009, 18:47
så drenge nu gælder det fandme !
ChristianR
11-03-2009, 19:04
Jeg er fandme mere nervøs end spændt. Jeg har set os fucke op mod langt mindre skræmmende modstandere.
Her står vi altså og skal møde et hold, der fører Serie A suverænt og har taktikkens mester, som har et godt tag på os, bag sig.
Det taler desuden også for, at vi får en taktisk og målfattig afærre, som grundet kampens natur nok skal blive spændende. Jeg forventer dog ikke et brag af en kamp ala Roma eller Liverpoolkampen igår.
Men jeg æder da gerne min lort, hvis vi vinder 4-0 eller 7-1:D
bundgaard123
11-03-2009, 19:23
Jeg håber satme at vi får sat de italianske bøsser på plads. Jeg hader personligt inter og alt ved klubben. Den eneste farlige mand i offensiv er Ibrahimovich men ham satser jeg på Vidic har styr på. Desuden kunne det være smart at spille med park på venstre kant så han kan dæmme op for svansen over alle svanse Maicon. Håber vi vil se Tevez/Rooney konstelationen i angrebet da det kunne være smart at få de italianske spillere forvirret!! Derfor håber jeg på følgende opstilling:
Vds
John RIo Nemanja PAtricen.
Cristo Carrick Scholsey/gigsy Ji-sung
Uruk hai og Wayne!
Uhh, så er der ikke lang tid til.. jeg ved ikke med jer, men disse aftener er sgu geniale på sin egen måde! Som forsvarende mestre, må vi lige ud og vise fanen! GLORY GLORY MAN UNITED!
Uhh, så er der ikke lang tid til.. jeg ved ikke med jer, men disse aftener er sgu geniale på sin egen måde! Som forsvarende mestre, må vi lige ud og vise fanen! GLORY GLORY MAN UNITED!
Enig. Glæder mig utrolig meget til kampen!
Er der nogen, der har billeder af vores trøjer med det nye logo? :)
Her.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1101410_badge_of_honour_for_world_champs
Fantastisk stærkt hold i dag. Sådan her, tror jeg det på papiret, kommer til at se ud:
VDS
Rooney - Berbatov - Tevez
Klasse hold.. Lad os så få hevet den kvartfinale i land.
Satser på vi kører de skide italienere over.
Van der sar.
O'shea Rio vida Evra
Ronaldo Giggs Carrick Park
Berba Rooney-
Flax_Generous
11-03-2009, 19:48
UEFA.com skriver:
VDS
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Berba - Rooney
Flax_Generous
11-03-2009, 19:50
Jeg kunne dog forestille mig, at Rooney starter som venstre- eller højrekant, Ronaldo på den anden fløj og så Giggs som offensiv midtbane/hængende angriber.
Fantastisk stærkt hold i dag. Sådan her, tror jeg det på papiret, kommer til at se ud:
VDS
Rooney - Berbatov - Tevez
Klasse hold.. Lad os så få hevet den kvartfinale i land.
Hvor fanden er Ronaldo?!
Manchester United
11-03-2009, 20:00
Glæder mig til i aften:D
Nogen der ved hvornår kvartfinalerne spilles?
Fin opstilling. Er dog skuffet over at Giggs umiddelbart skal spille kant men jeg også er lidt skuffet over Tevez starter ude efter hans præstation i weekenden
Ifølge Onside studiet.
VDS
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Berbatov - Rooney
Skandaløst at Gibson er blevet valgt frem for Nani, når vi har både Andie og Fletcher på bænken (y).
Skandaløst at Gibson er blevet valgt frem for Nani, når vi har både Andie og Fletcher på bænken (y).
Ja det har du sgu ret i :confused: Gibson kan ikke lave noget på egen hånd, hvis det kniber - det kan Nani
Manchester United
11-03-2009, 20:17
Er lyden også forsvundet hos jer?
edit: lydstikket røg ud :lolol:
ChristianR
11-03-2009, 20:18
Ja, mon ikke Rooney trækker ned på wingpladsen og Giggs får en mere fri rolle på midten og bag Berbatov?
ChristianR
11-03-2009, 20:19
Nani blev også helt vraget i sidste kamp mod Fulham. Mon der er noget galt med ham? For der studsede jeg næsten mere over det end ved denne kamp.
Er lyden også forsvundet hos jer?
edit: lydstikket røg ud :lolol:
Haha:lolol:
Kan også tænkes at vi spiller 4-3-3:
Scholes-Carrick-Giggs
Ronaldo-Berbatov-Rooney
Så er Berbatov trøjen taget på ! :devill: UNITED ! UNITED ! UNITED !
Go' kamp til alle :)
Flax_Generous
11-03-2009, 20:30
Berbatov er vist blevet skadet under opvarmningen...
HVA??? hvor pålidelig er din kilde?
Så er Berbatov trøjen taget på ! :devill: UNITED ! UNITED ! UNITED !
Go' kamp til alle :)
sammentræf?:Smackden:
Flax_Generous
11-03-2009, 20:33
HVA??? hvor pålidelig er din kilde?
Forskellige fanfora. Så ikke særlig pålidelig.
"Han spreder benene - han har set Adriano ligger bag i ham"
Hvad er det lige Elkjær kommenterer?
Forskellige fanfora. Så ikke særlig pålidelig.
Det ser nu desværre meget pålideligt udfra hvad jeg kan læse på redcafe - folk snakker om video klip osv.
For et minut siden da de viste opvarmningen direkte hoppede han rundt i cirkler sååee.... Tror ikke det har noget på sig
EDIT: Har lige været inde på redcafe og det ser sku' ud til at den er go' nok. Passer mig egentlig okay da jeg hellere ser Carlos Tevez i denne kamp :devill:
BBC skriver:
1925: Dimitar Berbatov appears to have picked up an injury in the warm-up for Manchester United. Not sure whether's he's definitely out, but will let you know asap.
link (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7935887.stm)
Ja det har du sgu ret i :confused: Gibson kan ikke lave noget på egen hånd, hvis det kniber - det kan Nani
Ja, jeg ville kunne forstå det, hvis vi skulle spille en taktisk præget kamp, at Gibson blev taget frem for Nani. Men i dag, hvor vi skal blæse Inter i stykker, så ville Nani være guld at have på bænken.
For et minut siden da de viste opvarmningen direkte hoppede han rundt i cirkler sååee.... Tror ikke det har noget på sig
fearghal @ redcafe: "No confirmation yet, he was jumping over a cone and something went, collapsed on the ground. Then walked down the tunnel with the physio. Then Tevez was training with the first xi. Sky don't have confirmation yet."
Hl-Glory
11-03-2009, 20:40
Stærkt hold, hvor vi bare skal frem over banen oh vise det os der bestemmer på Old Trafford!
Come on United!
Berbatov er med fra start
berbatov er med, han går i hvert fald in på banen...
Edit: så tror jeg vist vi fik sat det på plads ;)
Lækkert at Berbatov er klar - Tevez havde også være kanon at have med fra start, men det ville være ærgerligt ikke at have en angriber på bænken.
Skrev tidligere at jeg ikke var nervøs, men spændt! NU er jeg sku nervøs! COME ON UNITED :devill:
Go' kamp drenge!!!
Manchester United
11-03-2009, 20:49
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidic!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeaaaaaaaaa
Vvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddddiiii iiiiiiiiiiiicccccccccccc
Nemanja Vidic <3 elsker sku den mand!!!
Hl-Glory
11-03-2009, 20:50
Så vigtigt Vidic!
Vidic, jeg vil føde dine børn! jeg elsker dig man! :D
Petursson
11-03-2009, 20:50
Vidiiiiiic:devill:
Neeeemaaaanjaaaa Viiiidiiiic :devill:
Smaakage
11-03-2009, 20:54
Fantastisk med et mål, men husk at intet er ændret for Inter. De skal stadig bare have 1 mål for at gå videre
Fantastisk med et mål, men husk at intet er ændret for Inter. De skal stadig bare have 1 mål for at gå videre
Ja, men det skal vi også, for at sikre os mod deres, så... :devill: "Rocking" :InLove
Har lige tændt for fjernsynet nu, og vil lige høre om i ved hvad det hvide er på Uniteds trøjer? Det har form som et skjold e.l.
Har lige tændt for fjernsynet nu, og vil lige høre om i ved hvad det hvide er på Uniteds trøjer? Det har form som et skjold e.l.
Det er et logo fordi vi vandt VM for klubhold
det er et tegn,symbol, på at united vandt vm for klubhold:InLove
edit: to slow..
roma fører mod arsenal :O
Manchester United
11-03-2009, 21:03
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10012
Lige kommet hjem fra arbejde og så ser man Vidic har gjort det :D Sådan!!!
Kom nu Rooney, min dreng. Du kan jo godt.
Berba, spil nu fodbold i den situation. Satans det ærgerligt drenge.
theviking66
11-03-2009, 21:09
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10012
Det pryder ikke ligefrem trøjen lad det være en engangsforstilling eller hvad siger i?
Hl-Glory
11-03-2009, 21:11
Det pryder ikke ligefrem trøjen lad det være en engangsforstilling eller hvad siger i?
Hørt!
Hey drenge!
Jeg kan selvfølgelig ikke se kampen, sååå... Hvordan går det? :D Hvem har spillet, osv. :devill:
VIDA VIDA VIDIC!!:lolol:
Manchester United
11-03-2009, 21:15
puha, det var tæt på...
Rooney og Berba, vågn op man.
Rooney og Berba, vågn op man.
* trykker på enig knappen*
SpanGdix
11-03-2009, 21:23
Jeg sidder nærmest og bliver små irriteret. Vågn nu op man og få styr på de afleveringer! Denne her kamp er på ingen måde vundet endnu.
ChristianR
11-03-2009, 21:23
Stærkt Edwin!!
hvorfor var det ham der fik den ? kom igne o'shea :S
Nu må de sku lige komme op i gear igen....
For helved hvor får de mange store chancer.. Ærgeligt O'Shea misser den !
Tag jer nu sammen drenge!
Manchester United
11-03-2009, 21:26
Ej come on man!
SpanGdix
11-03-2009, 21:26
Det er ikke for at være pessimistisk, men nøj det sejler lige pt. Inter har haft 3-4 100 procents?! Og hvad sker der med Rooney idag?
For fuck sake, den skal ind. Så er det sku da lige meget om det er Ronaldo, som er effektiv, Park som er uskarp eller om man er Anderson, som aldrig kan score. Det er fucking ringe det der. Og flot at give Inter initiativet. det er sku snart et trend for United, at spille godt de første 10 min og så bare give initiativet videre. Det her er måske sagt i kampens hede, men Berba og Rooney skal fandme til at komme i gang.
theviking66
11-03-2009, 21:27
Nu skal de satme komme igang, godt der snart er pause så SAF kan få råbt lidt liv ind i spillerne.
Vi skal huske på, at det der karaktiserer Mourinhos hold (Porto, Chelsea, og nu Inter), er at de altid efter pausen er et forvandlet hold. Så hvis vi tror denne halvleg har været god for Inter, så tør jeg ikke at spå næste 2. halvleg.
KristianB
11-03-2009, 21:31
Forhelved hvor er det frustrerende at se på. Fejl aflevering efter fejl aflevering, Zlatan får for meget plads osv. Rooney og Berba er helt væk.
Kom nu lige drenge.
Hl-Glory
11-03-2009, 21:32
Håber Fergie går ind og fortæller dem, at vi langt fra er videre endnu!
Det er for sløset den måde vi har spillet på de sidste 20min.
1 mål, så det Inter der står med fordelen.
Come on United!
Martinsen
11-03-2009, 21:34
Det eneste vi kan være tilfreds med er resultatet, for det har sandt at sige ikke været imponerende fra vores side. Inter har egentlig heller ikke spillet særlig godt og det kan vi vist være lykkelige for. Vi lader os lulle helt i søvn af den tidlige scoring og det er der altså ikke plads til mod et klasse hold som Inter. Heldigvis kom vi til halveg uden de scorede og nu har vi muligheden for at rette op på et par ting. Men hvorfor fanden scorer O´shea ikke på den kæmpe chance!!! så havde vi virkelig siddet godt i det nu
Flax_Generous
11-03-2009, 21:34
Hvor er Rooney og Berbatov? Og hvorfor kan Carrick og Scholes ikke lave helt elementære afleveringer? Not good.
Ud med Berbatov og ind med tevez... Manden har jo ikk engang sat en fod rigtigt de første 45 min... Ind med tevez og anderson....
Den eneste der har gjrot det godt er Giggs. Manden forbløffer mig hele tiden. Jeg håber saftsusmeme han hiver holdet med op! Ronaldo, Rooney & Berba.
Manchester United
11-03-2009, 21:37
Kom frem med den hårtørrer SAF!
unitedforreal
11-03-2009, 21:38
Eneste jeg kan sige er, jeg er glad for Vidic. Havde 150kr på ham som første målscore. Havde 300 først men syntes det var for meget :(
Zlatan får alt for meget plads til trods for 2-3 forsvarspillere er omkring ham. Det skal ændres da han slet ikke må blive retvendt mod mål om så det er ved midten. Det er ham det skal komme fra og han skal lukkes fuldstændig ned i anden halvleg. Ind med Carlos Tevez for Berbatov er fuldstændig ved siden af sig selv - samme kan også siges om Rooney. Berbatov bidrager med meget når det kører godt for ham men bidrager med intet når det går dårligt - Tevez bidrager trods alt med fight selvom spillet måske ikke kører for ham. Så ind med Carlos Tevez og så skal vi have intiativet tilbage i denne kamp.
UNITED ! UNITED ! UNITED :devill:
Nøj, et godt mål, som Vidic scorede! Lækkert at komme så tidligt foran, men de sidste 10 min gav vi dem alt alt ALT for meget. Det kan ikke passe, at Zlatan kan stå foran O'Shea, Rio, Vidic og Evra uden at miste bolden. Mere fokus på markeringerne, så tror jeg den er hjemme. Jeg vil nødig tage glæderne på forskud, men kan vi komme op og score til 2-0, så ser det lovende ud!
Eneste jeg kan sige er, jeg er glad for Vidic. Havde 150kr på ham som første målscore. Havde 300 først men syntes det var for meget :(
til hvilket odds? ;)
Flax_Generous
11-03-2009, 21:43
Markeringerne skal være skarpere, afleveringerne skal være mere præcise og tempoet skal op. Det er dog meget lettere sagt end gjort. Inter gør det fint og er tydeligvis et stærkt mandskab.
Zlatan>>>Rio og Vidic
Hvordan kan den forbandede Svensker vinde ALT over Vidic og Ferdinand? Det er jo helt simpelt opdækning de ikke kan klare! Spillerne virker slet ikke koncentrerede nok, og det kan ikke blive ved med at gå.
Udskiftninger er nødvendigvis ikke løsningen altid. Men midtbanen med Scholes og Carrick fungerer ikke nær så godt som den plejer. Det er først nede på den sidste fjerdedel af banen de får styr på opdækningen..
Samme her - havde 200 kr. på Vidic - nice nok! Men kom så United, spil nu bedre, og kør Inter over! :devill:
til hvilket odds? ;)
Odds 25,00 hos Danske Spil for mit vedkommende
Det her går galt :/
EDIT: LOOOOOL :D RONALDO!!!!
Manchester United
11-03-2009, 21:50
Roooooooooooonaldo!!!!!!!!!!!!!!! :d klasse indlæg rooney!
nu må det ikke gå galt !!!
Og det er det, der betegner en verdensklasse spiller.
ROOOOOOOONALDO!
Hl-Glory
11-03-2009, 21:51
For fanden hvor det godt!
Ronaldo & Rooney!
Martinsen
11-03-2009, 21:51
Ronaldo!! Hvor er det vigtigt nu må det simpelthen ikke gå galt!! Men vi skal stadigvæk være varsomme.
2-0 sejr til os.
Vidic og Ronaldo laver vores mål, og vi udspiller Inter på kryds og tværs :)
Jeg er en klog mand :-)
Petursson
11-03-2009, 21:52
Ronaldoooooooooooooo
Manchester United
11-03-2009, 21:53
hehe.. Men den ender altså 3-0 :)
Martinsen
11-03-2009, 21:58
Den der med at udspille på kryds og tværs holder vist heller ikke helt i retten ;)
Fuck hvor er vi heldige mand!!
Hl-Glory
11-03-2009, 22:01
Scholes for fanden!
Manchester United
11-03-2009, 22:02
Fuck hvor er vi heldige mand!!
Ja mega..
SpanGdix
11-03-2009, 22:02
Nu skal vi fanme have Tevez ind! Jeg er ved at være halv træt af Berba!
Berba ud og ind med Anderson. Med Andersons antrit og løbepensum kan vi lægge et bedre pres, plus hans rush op ad banen er god at bruge i denne kamp.
PUHA! Vi har også det fornødne held med os i dag. Det må jeg sku indrømme.
Hvorfor har vi et af Europas med ineffektive angreb i verden?!
Ikke godt Berba!!! Den skal bare puttes ind!
Den der med at udspille på kryds og tværs holder vist heller ikke helt i retten ;)
Det kan selvfølgelig altid diskuteres, men ellers.. ;)
Fuck jeg er glad for at der er nogle der tør at sparke ude fra i dag. Det var dog sandelig på tide!
Manchester United
11-03-2009, 22:08
Kom nu ud med Berba og ind med Tevez!
theviking66
11-03-2009, 22:09
Hvorfor har vi et af Europas med ineffektive angreb i verden?!
He He den er lidt tvetydig...
He He den er lidt tvetydig...
Hvad mener du så med det?
Kom så Anderson! scor dit første mål :devill: fin kamp af Paul Scholes
hahaha :lolol:
en af mine venner skulle ned og tippe på kampen, og så tippede han forkert..
10-0 til United.. :lolol:
Ind med Tevez, så han lige får lov til at bygge videre fra sidste kamp.
Manchester United
11-03-2009, 22:17
Nøj Anderson hvor var den langt forbi målet..
Martinsen
11-03-2009, 22:18
Lige så fantastisk han løbepensum og gejst er, lige så pivringe er hans sparketeknik godt nok. Hvis nogle skulle være i tvivl er det Anderson jeg snakker om :lolol:
Lige så fantastisk han løbepensum og gejst er, lige så pivringe er hans sparketeknik godt nok. Hvis nogle skulle være i tvivl er det Anderson jeg snakker om :lolol:
Vi må have sådan en enig-knap, som i Facebook! :D haha
Rooney <
Park >
Det er da okay, men ville hellere se
Berbatov <
Tevez > !!
Cantona66
11-03-2009, 22:29
Rooney <
Park >
Det er da okay, men ville hellere se
Berbatov <
Tevez > !!
enig:)
Manchester United
11-03-2009, 22:34
Sådan! :devill:
Hl-Glory
11-03-2009, 22:35
Sådan vi videre!
Bye bye Jóse!
Glory glory Man United! <3
ChristianR
11-03-2009, 22:36
Ohh, nizzle!! Videre til kvartfinalerne.
Skal Roma have klask igen? Det ville være en lækker modstander. Hvis Arsenal går videre ville det nu heller ikke være det værste.
theviking66
11-03-2009, 22:37
Hvad mener du så med det?
Det var bare at du skrev europas mest ineffiktive angreb i Verden
Det kan vel kun være i Europa. Det er ordkløveri og jeg morede mig bare over det i dit udbrud ikke noget særligt ellers.
DonThommy
11-03-2009, 22:37
Sådan drenge !
nu må vi se hvem vi trækker til næste runde :devill:
Flax_Generous
11-03-2009, 22:39
Det er mere tilfredsstillende at slå Mourinhos hold ud end jeg lige havde regnet med. Herligt.
Det var ikke nogen fantastisk præstation af United, men fortjent sejr og herligt at se Ronaldo lave en af sine klassiske mål hvor han timer sit indløb og opspring perfekt. Han har altså spillet godt på det seneste, synes jeg.
Jeg ved ikke helt endnu hvem som var kampens spiller, men Giggs er mit umiddelbare bud. Fabelagtig spiller.
United DK
11-03-2009, 22:47
Vi har så meget klasse p.t., at vi kan slå italiens bedste hold på halv kraft. Lige nu er det sådan, at holder vi det her niveau gennem resten af sæsonen, uden at få en decideret off day, så tager vi hele lortet. PL, CL, FA Cup samt det vi allerede har vundet.
Flax_Generous
11-03-2009, 22:56
Vi har så meget klasse p.t., at vi kan slå italiens bedste hold på halv kraft. Lige nu er det sådan, at holder vi det her niveau gennem resten af sæsonen, uden at få en decideret off day, så tager vi hele lortet. PL, CL, FA Cup samt det vi allerede har vundet.
Barca kan stadig give problemer i Champions League. Man ved heller aldrig helt med Liverpool og Chelsea.
Men ellers ja, der er en hel enorm styrke i den nuværende United-trup. Det ser godt ud. Jeg glæder mig allerede helt vildt til på lørdag.
Flax_Generous
11-03-2009, 23:10
I øvrigt viste de to kommentatorer hvordan man kommenterer en kamp med lige meget fokus og vægt på de to hold og med flere interessante detaljer (har United virkelig vundet alle kampe på Old Trafford som Ronaldo har scoret i?). Preben Elkjær, lær det.
Er Peter Kjær i øvrigt ikke Liverpool-fan? Det skjulte han ganske professionelt.
I øvrigt viste de to kommentatorer hvordan man kommenterer en kamp med lige meget fokus og vægt på de to hold og med flere interessante detaljer (har United virkelig vundet alle kampe på Old Trafford som Ronaldo har scoret i?). Preben Elkjær, lær det.
Er Peter Kjær i øvrigt ikke Liverpool-fan? Det skjulte han ganske professionelt.
Jep. Jeg havde tidligere skrevet det et sted, at når Ronaldo scorer på OT, så vinder United :D
Ja, Kjær og Werge gjorde det bedre i dag. Man kan så sige at de har prøvet det lidt flere gange før end Elkjær.. Jeg synes dog nogle af de statistikker de kom med var lidt for langt ude.
Jeg kan ikke huske reglerne for lodtrækningen: Kan vi trække et engelsk hold til kvartfinalerne?
Anyway, jeg håber vi trækker Porto.
Flax_Generous
11-03-2009, 23:22
Jeg kan ikke huske reglerne for lodtrækningen: Kan vi trække et engelsk hold til kvartfinalerne?
Det kan vi sagtens, ja.
NaniTheDoN
11-03-2009, 23:47
Så er vi videre Drenge Tillyke ;)
el-insaciable
12-03-2009, 00:35
Piece of cake - you are not special anymore!
Ligegyldigt hvem vi møder, napper vi dem. Og til opvarmning kan vi passende tage Liverpool på lørdag.
Fletcherfan
12-03-2009, 02:02
Ja, nu har Ronaldo scoret i 48 kampe på OT og United har stadig ikke tabt (det er tal, som kommentatoren på Sky kom med)...
Ikke specielt velspillet kamp, men egentlig uhyggeligt for vores modstandere, at vi kan udspille det suverænt bedste hold i Italien når vi kører på halv kraft:D Denne kamp kunne også haft flere mål... F.eks. O'Shea og Berba burde have scoret... og måske også Adriano og Zlatan, som heller ikke denne gang fik et mål mod et hold, som bare giver LIDT modstand... Det er nok verdens mest overvurderede angriber... Rooney, Tevez og Berba ville nok også have scoret hattrick hver weekend hvis modstanderne hed Lecce, Reggina, Foggia og Cagliari...
Og til sidst håber jeg vi møder Liverpool og giver dem grønne smæk... Ellers ville Barca også være NICE:-D
Ja tak. Virkelig lækkert at være videre, men puha. Det var ikke imponerende igår, og resultatet er fuldstændig misvisende i mine øjne. I første halvleg har Inter jo 3-4 kæmpe chancer, og i løbet af kampen rammer de træværket 2 gange. Jeg er glad for, at de ikke var lidt mere skarpe, for så tror jeg, at vi var blevet sendt hjem. Der var flere ting, der ikke fungerede igår. Rio havde det forståeligt nok svært overfor Zlatan, der spillede en fremragende kamp. Men det var mere midtbanen med Scholes og Carrick, der slet slet ikke hang sammen. Mange fejl og for langt fra deres mand, var en af årsagerne til dette. Derudover ville stortset samtlige spillere spille den sværre aflevering i førstehalvleg, og derfor tabte vi bolden før vi næsten havde erobret den. - Men vi gik videre, og hvor er det kynisk og lækkert. Rigtig fedt da Vidic og Ronaldo scorer. Det var lige en spand kold vand i deres hoved. Fantastisk vi er videre, men er lidt bekymret foran Liverpool kampen lørdag. 2/3 af ugen er forløbet perfekt.
Hvornår er der lodtrækning til kvartfinalerne iøvrigt? Imorgen?
nej, lodtrækningen er på næste fredag dvs. d.20, tror det skyldes at UEFA cup kampene først afsluttes i næste uge
el-insaciable
12-03-2009, 09:16
Der er en grund til, at Ferguson har været så uhyre succesfuld med Manchester United - selv når det går godt, er han holdets største kritiker.
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/manchester_united/article5891605.ece
Han er spot on mht. alting cirka. Utroligt med sådan et klarsyn efter man lige har slået de italienske mestre og Mourinho ud. Men ikke desto mindre er det rigtigt, og det kan jo passende tjene som en veltimet advarsel mod at begå hybris inden Liverpool-kampen.
Cantona66
12-03-2009, 09:27
Det kan vi sagtens, ja.
er det lavet om? sidste år var det først i semi hold fra samme nation kunne mødes
er det lavet om? sidste år var det først i semi hold fra samme nation kunne mødes
Nej. Liverpool mødte Arsenal sidste år.
Cantona66
12-03-2009, 09:49
Nej. Liverpool mødte Arsenal sidste år.
okay kunne simpelhen ikke huske det, kun at vi vandt :lolol:
Det siger lidt om PL´s niveau at vi med en forholdvis ringe præstation, slår det bedste hold fra Italien og egentlig har kontrol over det.
Synes vi var dårlige, med enkelte få individuelle gode præstationer. Giggs var fantastisk synes jeg.
Men Rooney, Berbatov, Evra, tildels Rio synes jeg var dårlige. Rio var alt for "flink" i duellerne med Zlatan og det gav altså nogengange zlatan plads nogle steder, hvor han absolut ikke skulle have den. Ville hellere have haft vidic overfor ham noget mere.
Rooney smed alt for mange nemme bolde væk. Han lavede så en flot assist til ronaldo, og det hjælper jo lidt på helhedsindtrykket. Men Giggs, Vidic og Scholes var de bedste igår.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-21000118.html
Vi har set 50 år gamle DVD'er med Vidic, der scorer ved dødbolde, men vores problem var, at kun Ibrahimovic kan matche ham i luften
:lolol:
Cristiano Ronaldo7
12-03-2009, 14:56
Det var fantastisk at se os vinde 2-0 igår. Jeg elsker se os vinde i CL, min far er Inter fan, så det var endnu federe at se os vinde. Jeg syntes Ronaldo gjorde det godt i 2 halveg, mens giggs spillede utrolig godt igår. Klart en spiller vi kan bruge i flere store kampe.
Nogen der ved hvornår der er lodtrækning til kvartfinalerne
Rasmus-K-J
12-03-2009, 15:22
Hold da op hvor var berba ring. Kan godt være Evra var anonym, men han holdt hans side godt nok. Hold kæft Berba spillede en total skandaløs kamp. Tevez SKAL spiller lørdag mod liverpool. Orker ikke se på ham, HVER gang han tabte bolden gad han ikke løbe efter og forsøge at erobre. Selv Ronaldo leverede en god defensiv indsats.
Grønholdt.
12-03-2009, 17:21
2-0 uden at vi spillede specielt godt mod Inter i går, det beviser vores store klasse. Giggs spillede en rigtig god kamp i går syntes jeg. Ronaldo spillede sig op i anden halvleg til en udemærket præstation. Berbatov og Scholes lignede to der havde fået det forkerte ben ud af sengen i går. 2-0, og så er det videre til kampen hjemme mod Røvpool i ligaen på lørdag!!! :devilll:
Det ene øjeblik følte man, at kampen var under kontrol, og det andet øjeblik ikke..
Vi ligger rigtig godt ud, men efter målet overlader vi initiativet lidt til Inter, hvilket absoæut ikke havde været nødvendigt..
Selvom vi fik scoret til 2-0 kort inde i 2. halvleg, så følte man sig alligevel heller ikke helt tryg - men vi havde heldet på vores side (Inter, der rammer træværket i to omgange, uhh ha da). og alt i alt er det fortjent vi er videre, Inter havde ikke det vilde at byde på, synes jeg..
Det var heller ikke en kamp, hvor man føler, at der blev brugt en masse kræfter - så ska der bare gives los i weekenden!
Men kan vel ikke komme udenom, man var pænt nervøs - dog ikke den eneste, for Schmeichel fik da kludret god og grundigt i det i pausen! :D
okay kunne simpelhen ikke huske det, kun at vi vandt :lolol:
Alt andet er også overflødigt.
Super dejligt at vi går videre uden den helt store præstation. Jeg synes vi dominere begge kampe, men vi havde dog margenalerne på vores side med ders 2 stolpeførsøg (Adriano bl.a.).
Giggs var fantastisk, det samme med Vidiv og Scholes. Men især Giggs viser at han har massere i sig endnu, Inter havde store problemer med hans drev opad af banen med bolden.
En genialtitet af SAF at sætte Giggs op som hængende angriber, og Ronney ud på kanten efter et kvater spil.
Rooney blev farligere når han kom ud fra kanten og enten kunne sparke på kassen eller spille den i dybden eller bredden.
Giggs faldt ned i banen vendte og kom afsted. Giggs havde en rolle på banen som han havde i Chelser kampen, hvilket lykkes godt.
Vi er videre og et ekstra skridt tættere på at forsvare CL trofæet som det første hold nogensinde.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.