Se fuld version : Billet priser
MadsSkovgaard
02-03-2009, 10:32
Er der nogle der ved, hvor det billigst at købe billetter til Uniteds hjemmekampe? Og hvad er prislejet til kampene?
Det er fordi min klasse måske skal til Manchester på studietur, og vi vil derfor gerne ind os se fodbold. Jeg ved at man kan købe adskillige "pakke"-rejser, men vi skal bare have billetter i løssalg.
Hvis du vil have den billige løsning, skal du søge billetter gennem Supporterklubben (se mere her www.united.no) og/eller One United (se mere her www.manutd.com) - Det kræver selvfølgelig, at du er medlem af en af de to. Prislejet er vel omkring de 500-600 kr for en billet.
Du kan se billetpriserne her:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={38F4DC65-5522-4F2A-B07F-3D150263B4C5}
De koster fra 26 pund.
Det er fordi min klasse måske skal til Manchester på studietur, og vi vil derfor gerne ind os se fodbold. Jeg ved at man kan købe adskillige "pakke"-rejser, men vi skal bare have billetter i løssalg.
I har ingen chance for at få billet til en United-kamp så... Prøv en af de mindre klubbers kampe.
Hvis i vil have god stemning, så tjek om FC United spiller.
Ellers er der klubber i nærheden som Manchester City, Bolton, Bury, Rochdale, Stockport osv.
MadsSkovgaard
03-03-2009, 08:46
Du tror slet ikke det er muligt at bestille et par billetter til en United-kamp? Heller ikke hvis du bestille i rigtig god tid?
Hvis du skal bestille billetter, så skal alle være medlem af One United.
Dog er der næppe kampe, som vil gå på general sale her sidst på sæsonen, så chancen for at få billetter er minimal. Den eneste kamp, som der måske ikke skulle blive udsolgt til, skulle lige være hjemmekampen mod Portsmouth 22. april, fordi det er midtuge.
Du tror slet ikke det er muligt at bestille et par billetter til en United-kamp? Heller ikke hvis du bestille i rigtig god tid?
Det har intet at gøre med hvornår du bestiller, da der kun er åbent for ansøgning om at købe billet i et bestemt tidsrum.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.