Se fuld version : Aldo Duscher
Duscher har afsløret, at han forlader sin klub og vil forsætte karrieren i et andet land. Han vil dog ikke afslører hvor, men pointerer at aftalen næsten er i hus. Der spekuleres i AEK Athen, men idet Duscher sidste år var sat stærkt i forbindelse med United, kom jeg til at tænke på, om det mon er tilfældet igen?
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68718
Martinsen
17-05-2007, 13:50
det navn bliver ved med at dukke op, og jeg beder igen til at han ikke ender hos os... der er ikke meget boldspiller over ham, han er en ganske simpel skraldemand og det mener jeg ikke der er plads til i England... den slags hører til i syden... vi skal have en midtbane mand der kan ligge nogle dejlige afleveringer, og flytte bolden godt rundt, ligesom Carrick og Scholes... den kategori synes jeg ikke Duscher hører ind under
Hargreaves er vel også skraldemand? Men jeg er enig i at Duscher slet slet ikke er værd at overveje.. Så dygtig en fodboldspiller er han heller ik..
Martinsen
17-05-2007, 14:58
Hargreaves er vel også skraldemand? Men jeg er enig i at Duscher slet slet ikke er værd at overveje.. Så dygtig en fodboldspiller er han heller ik..
ja det var Keane også, men den store forskel på folk som Hargreaves, Keane, Vieira og så Christian Poulsen, Duscher og Sissoko f.eks. er at de første 3 samtidig kan spille rigtig flot fodbold selvom de går hårdt til den... folk som Duscher, Poulsen eller Sissoko vil aldrig efter min mening fungere i et 4-4-2 system som vi forhåbentlig fortsat spiller til næste år..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.