Se fuld version : MoM | Inter-United
Dagens MoM?
Min er helt klart Ronaldo. Han var med i alle angrebene, og var den eneste, der rigtigt teste Julio Cesar, og ham med de største chancer. Han var vores offensiv drive sammen med Giggsy.
Så Ronaldo var min MoM med Giggs på 2'eren.
United DK
24-02-2009, 21:49
Park er klart min MoM.
Han kæmper bravt, og var altid med i feltet, og var med lidt held blevet matchvinder.
Grønholdt.
24-02-2009, 21:51
Min stemme gik til Fletcher i dag. Han kæmpede røven ud af bukserne i alle 90 min. i dag. Og det må man sgu tage hatten af for, når man tænker på hvad han har været igennem her de sidste par dage...
Julio Cesar var klart MoM - det var hans skyld, at kampen ikke endte 0-1, 0-2 eller sågar 0-3.
Vores bedste mand idag var Ronaldo, der dog desværre ikke fik scoret.
Er jeg den eneste der kan ægre mig over, at Park altid kun er lige ved og næsten ? :/
chrisserUnited
24-02-2009, 21:52
Stemte på Rio, synes sgu han holdte Zlatan rimelig godt fra chancer.
Syntes også Park gjorde det fantastisk, men mit andet valg var klart den med Elkjær, han er da nok den dummeste :D
Flax_Generous
24-02-2009, 21:52
Ronaldo fordi han var utrolig farlig og motiveret (selv hans frispark var gode). Men Park, Carrick, Evans, Evra og Rio gjorde det også virkelig, virkelig godt, mens Fletcher, VDS, O'Shea, Giggs og Berbatov også alle gjorde det flot. Alt i alt en rigtig god præstation fra alle mand (herligt) som dog burde have resulteret i en sejr.
Flax_Generous
24-02-2009, 21:53
Og Elkjær var pinlig. Jeg sender en email til deres redaktion og brokker mig.
Glory Man United
24-02-2009, 21:53
Bedste mand i 1. halvleg var Ronaldo, men han forsvandt for meget ud af kampen i 2. halvleg. Derfor stemte jeg på Evra. Godt at han er tilbage
SantasLittleHelper
24-02-2009, 21:54
Stemte på Evra.. Godt at have ham tilbage og han havde styr på "verdens bedste højreback" hele kampen. Carrick, Park, Ronaldo og Fletcher var også rigtig gode. Men hold da op nogle afbrændere. Vi kunne sagtens have scoret 3 mål i første halvleg.
Park er klart min MoM.
Han kæmper bravt, og var altid med i feltet, og med lidt held blevet matchvinder.
Ikke for noget folkens. Men hvorfor fanden skal Ronaldo spille en hjernedød kamp, før folk stemmer på ham? Han er jo sku da et menneske.
Park kæmpede bravt, men det vinder du ikke kampe på. Især ikke med Parks udgangspunkt som kant. Der skal han skabe offensivt spil, skyde på mål, lægger indlæg. Som jeg så hans kamp, ødelagde han flere sammenspil med Evra, som gjorde at Evra mistede den, fordi Park lagde dårlige bolde. Men defensivt var Park en fornøjelse.
Men Ronaldo var jo ved at skaffe os de 3 point op til flere gange? Er det ikke godt nok, at være den mest iøjenfaldne spiller?
Glory Man United
24-02-2009, 21:56
Ikke for noget folkens. Men hvorfor fanden skal Ronaldo spille en hjernedød kamp, før folk stemmer på ham? Han er jo sku da et menneske.
Park kæmpede bravt, men det vinder du ikke kampe på. Især ikke med Parks udgangspunkt som kant. Der skal han skabe offensivt spil, skyde på mål, lægger indlæg. Som jeg så hans kamp, ødelagde han flere sammenspil med Evra, som gjorde at Evra mistede den, fordi Park lagde dårlige bolde. Men defensivt var Park en fornøjelse.
Men Ronaldo var jo ved at skaffe os de 3 point op til flere gange? Er det ikke godt nok, at være den mest iøjenfaldne spiller?
Ja det er synd for Ronaldo
OnlyUnited
24-02-2009, 21:57
Elkjær :Smackden:
Mikkelsen
24-02-2009, 21:57
Min stemme gik til Ronaldo, havde Cecar ikke haft en af de dage, havde Ronaldo lavet hatrick.
Fletcher og Park var tæt på.
Carrick blev min MOM. Han lagde jo ikke en gal aflevering i den her kamp, og han er klasse fra ende til anden.
Der er dog også mange andre, og Ronaldo især var også fremragende. Mangler lige et mål for at gøre præstationen komplet...
Stemte Fletcher fordi jeg synes han kæmper virkelig godt, og det på trods af hvad der lige er sket hjemme i Manchester.. Respekt!
Desuden spiller Ronaldo en super flot 1. halvleg, mens 2. bliver lidt for meget diver- og alibispil , bare ærgerligt han ikke knalder det sidste frispark i nettet..
United DK
24-02-2009, 22:03
Ronaldo var sådan set kun farlig på sine frispark (som for en gang skyld holdte et højt niveau, over flere omgange), samt det hovedstød han havde i starten, ellers var han for egoistisk, og spiller kun bolden, når der er fire omkring ham. Der er for meget "se på mig" over hans spil i dag, og som sagt, så kæmpede Park ikke kun bravt, han kunne sagtens være blevet matchvinder.
Jeg stemmer Ronaldo. Han er vidst ved at finde formen:)
Jeg stemte på Ronaldo.
Han virkede virkelig opsat, og var tæt på flere gange, og den klart største trussel mod inters mål. Og så dejligt han lige viser hvem det er, der skal tage frispark.
Han falder dog lidt ud i anden halveg, så det kunne være flere.
Carl-keane
24-02-2009, 22:05
PUHAAA
Rio: mest stabil
Giggs: mest snu
VDS: Gør det upåklageligt
Park: arbejder mest
Ronaldo: mest udfordrene og i øjnfaldende
Meget svært, dog vildt utilfreds med Preben(o) Elkjær(iano), som jo er gladere for Italien end Mussolini. Så der går min stemme
eneste - skulle være Evra der mister rigtig mange bolde fremad rettet
Må være park eller ronaldo.. men stemte nu på speciel.. hvor var elkjær træls at høre på..
inter inter inter. det eneste han kunne sige. den mand skulle ikke kommentere
Martinsen
24-02-2009, 22:07
Min stemme går til Evra det var den fremragende præstation af ham først og fremmest defensivt selvfølgelig.
Jeg sætter min stemme på Elkjaer og Caesar. Førstnævnte fordi :Smackden: og sidstnævnte fordi "en smiley, der holder Inter inde i kampen op til flere gange med super redninger"
:D
SantasLittleHelper
24-02-2009, 22:09
Puha, det har været en god kamp når der er så mange forskellige der er med i opløbet om det.. Dejligt at se hvordan folk vægter kampen forskelligt.
Og Elkjær var pinlig. Jeg sender en email til deres redaktion og brokker mig.
Giv mig en mail, Flax. Så skal jeg kraftdeme skrive en klage over Elkjær.
VonKoblenz
24-02-2009, 22:11
Klart Ronaldo på trods af hans forsvinden.
Han skabte chancer og var som altid en trussel for Inter. Men hvis man skulle sætte en MoM var det klart Julio :)
Ronaldo var sådan set kun farlig på sine frispark (som for en gang skyld holdte et højt niveau, over flere omgange), samt det hovedstød han havde i starten, ellers var han for egoistisk, og spiller kun bolden, når der er fire omkring ham. Der er for meget "se på mig" over hans spil i dag, og som sagt, så kæmpede Park ikke kun bravt, han kunne sagtens være blevet matchvinder.
Og det kunne Ronaldo ikke eller hvad?
Flax_Generous
24-02-2009, 22:14
Se lige Goals ratings af kampen (http://goal.com/en/news/1716/champions-league/2009/02/24/1125543/player-ratings-inter-0-0-manchester-united):
Ferdinand (5): Arguably his worst performance of the season and not what was expected. Looked a little rusty and careless, gifted Inter a few chances and almost gave away what would have been a soft penalty.
Ha ha, grotesk. Han voldtog sammen med en 21-årig verdens måske bedste angriber. Hvordan kan det være dårligt?
NtotheT: Jeg tror bare, at jeg skriver til tv3@viasat.dk, for jeg kan ikke finde andre adresser.
Manchester United
24-02-2009, 22:16
Ronaldo.. Virklig tændt på kampen, men virklig ærgeligt han ikke fik scoret på hans chancer. Især på hans frispark.
Ja det er synd for Ronaldo
Drop nu den sadistiske sarkasme, Glory. Det kan godt være det er Ronaldo, men hvis folk ikke engang kan give ham anerkendelse for denne kamp, så har man sgu alt for høje forventninger til Ronaldo.
Han havde også et andet hovedstød der var meget tæt på. Og et farligt indlæg hvor giggs går glip af den, der hvor den er bag ham. Og så et gennembrud med O'shea i højre hvor han får den lagt ind, hvor Park/Berbatov næsten når den. Der synes jeg i øvrigt park timer sit løb for sent.
United-Allan33
24-02-2009, 22:26
Stemte på Giggs da han efter min mening havde et højt niveaeu hele kampen igen, måske ikke så højt som Ronaldo spillede i første halvleg, men Ronaldo var slet ikke så dominerende i anden halvleg... men rart at se ham tilbage i høj gear. det tegner godt
Ronaldo - han var drivkraften i vores offensive spil og har en par giftige forsøg.
United DK
24-02-2009, 22:48
Og det kunne Ronaldo ikke eller hvad?
Det sagde jeg ikke, du lød bare som om, at Park kun kæmpede, hvilket ikke passer.
Men hvor om alting er, så ser vi kampene forskelligt, og tro mig, jeg stemmer ikke bare på Park, fordi jeg ikke bryder mig om Ronaldo, jeg mener bare, hånden på hjertet, at Park var MoM, længere er den ikke. At der så er nogen, der igen skal have ondt i røven, ift. om Ronaldo er MoM eller ej, det vil jeg lade vedkommende om.
MadsSkovgaard
24-02-2009, 22:49
Mange spillere spiller en god kamp; Fletcher rydder godt op og har et enormt løbe-pensum, Giggs er flere gange anledning til gode United chancer og Evans imponerer med sine blot 21 år i en Champions League 1/8-finale i Milano på San Siro.
Dog alligevel falder mig valg på Carrick. Han bryder og fordeler bolde hele kampen igennem og spiller med en sjælden set kølighed. Altid ved han hvem og hvor mange der er omkring ham. Fantastisk.
Mikkelsen
25-02-2009, 05:40
Det sagde jeg ikke, du lød bare som om, at Park kun kæmpede, hvilket ikke passer.
Men hvor om alting er, så ser vi kampene forskelligt, og tro mig, jeg stemmer ikke bare på Park, fordi jeg ikke bryder mig om Ronaldo, jeg mener bare, hånden på hjertet, at Park var MoM, længere er den ikke. At der så er nogen, der igen skal have ondt i røven, ift. om Ronaldo er MoM eller ej, det vil jeg lade vedkommende om.
Vi har hver især vores IMO, syntes dog at Schmeicel sagde det rigtigt efter kampen.
"Når Park spiller er det eneste problem for United, at det er ham som kommer frem til de store chancer - da han sjældent scorer på dem".
Jeg her 100 % enig.
Flecther, god bold omgang og max på arbejdsindsats! Det er bare dejlig. Syntes det var mange, der gjorde det godt, men Fletcher syntes jeg bare skal have ros for at kæmpe og løbe i en evighed :)
SteveBruce4
25-02-2009, 06:22
Park er klart min MoM.
Han kæmper bravt, og var altid med i feltet, og var med lidt held blevet matchvinder.
Helt enig, han løber og løber.
SteveBruce4
25-02-2009, 06:23
Park er klart min MoM.
Vi har hver især vores IMO, syntes dog at Schmeicel sagde det rigtigt efter kampen.
"Når Park spiller er det eneste problem for United, at det er ham som kommer frem til de store chancer - da han sjældent scorer på dem".
Jeg her 100 % enig.
Ja desværre har Peter ret og det ser vi også i Pr. L. uge efter uge. Men han løber og kæmper 100% hver gang. Og så høre du aldrig noget brok over at han ikke spiller fast, hvilket han ville på 85% af de andre Pr. L. hold. God Team-player..!!!!!
Igen er der forskel på forventninger. Ronaldo var en af de bedste igår, men han falder lidt ud af kampen i andenhalvleg. Jeg vælger at stemme på Evans, da han om mandagen ikke kunne løbe, men han spillede en brandkamp overfor Adriano og Zlatan. Tog den med sindsro, når de kom op foran ham.
Ronaldo, Giggs, Evra og Rio var i mine øjne også gode.
Lbskjelborg
25-02-2009, 06:43
Var klart Ronaldo, han var vores farligste spiller, og det var en skam han ikke fik scoret bare et enkelt frisparks mål. Han viste klasse, og det gjorde Ibrahimovic absolut ikke.
Park var også rigtig god, og hvis den lille lynkineser havde været 10 cm højere ville han være kandidat til verdens bedste fløjspiller, men han er altid lidt for kort. Kan de ikke give ham nogle specielle støvler, så han lige vokser 10 cm :)
Cristiano havde en rigtig flot første halve time, men manglede at score mindst et mål i denne - dog synes jeg at han fortjener MOM, da han i hele kampen er synlig, ikke laver fejl og konstant er en trussel mod JC, som stod en af hans allerbedste kampe i sin karrierer!
Christensen
25-02-2009, 07:01
Ronaldo får min stemme. Han var farlig (næsten) hver gang han fik bolden, sparkede nogle gode og farlige frispark, og slog nogle ganske fine indlæg, hvor bla. Park med en lidt længere tå kunne have scoret. Desuden var Ronaldo i et dejligt spilhumør.
Evra spillede også en god kamp, med flot offensivt og defensivt spil. Park spillede også en flot kamp, og det samme gjorde Giggs.
ChristianR
25-02-2009, 07:25
Ronaldo. Han ramte kun muren een gang:titte:
Ej, han sparkede nogen gode frispark for en gangs skyld, udfordrede, tilkæmpede sig chancer og lagde nogen gode indlæg. Kun en fantastisk spillende Julio Cesar gjorde, at han ikke fik bolden i kassen.
Park spillede IMO også en god kamp, men at sige han var tæt på at blive matchvinder er vrøvl i mine øre. For at blive matchvinder skal man kunne ramme målet og score.
Derudover spillede det meste af holdet en flot kamp. Jeg synes dog O'Shea havde nogen mærkelige fejlavleveringer, specielt i starten. Jeg håber dog bestemt at vi på Old Trafford spiller en kende mere offensivt med Rooney med fra start.
Min stemme går til Ronaldo, da han var vores klart bedste mand.
Julie Cesar var kampens spiller, da det var hans skyld at vi ikke allerede var videre, efter første kamp. Fantastisk kamp, må jeg indrømme.
morten k
25-02-2009, 08:26
Park kæmpede bravt, men det vinder du ikke kampe på. Især ikke med Parks udgangspunkt som kant. Der skal han skabe offensivt spil, skyde på mål, lægger indlæg.
Tror du virkelig det er det Ferguson sætter ham på banen for?
Ham og Fletcher kommer ind i de kampe for at stresse deres midtbane. Og vi så resultatet igår. De kunne slet ikke få et fornuftigt spil over midten. Deres opspil gik på at losse den op til Zlatan og håbe på at han kunne holde den til resten kom med. At han så samtidig er mere på pletten i feltet end Berbatov er bare krymmel på kagen.
Park løste sin opgave, om ikke perfekt så ihvertfald fremragende. Der manglede Ronaldo altså lidt igår. Men jeg var stadig tæt på at stemme på ham, fordi han formåede at få så mange frispark forbi muren og på kassen.
Min stemme gik til Carrick. Iskold i alle situationer. Spiller fornuftigt ud hver gang der var ved at være rod i opstillingen. Han var i den grad med til at give os den boldkontrol der gjorde at vi kunne lægge så meget pres på.
morten k
25-02-2009, 08:28
Park spillede IMO også en god kamp, men at sige han var tæt på at blive matchvinder er vrøvl i mine øre. For at blive matchvinder skal man kunne ramme målet og score.
Og det var han jo også tæt på at par gange, så hvordan kan det blive vrøvl?
schousboe9
25-02-2009, 08:37
Min stemme må gå til O'Shea. En svær kamp for ham overfor meget hurtigere og mere teknisk begavede spillere, men klarer den til et sikkert 10-tal på den nye skala. Han bliver sjældent fanget ude af position og ødelægger mange af deres opspil. Han bliver sat en enkelt gang af Zlatan, og selvom han er blandt de rutinerede havde vi vel forventet det værre?
Ellers kommer både Ronaldo, Evra og Evans ind på en delt, tæt 2. plads i min bog.
United-Allan33
25-02-2009, 08:49
Tror du virkelig det er det Ferguson sætter ham på banen for?
Ham og Fletcher kommer ind i de kampe for at stresse deres midtbane. Og vi så resultatet igår. De kunne slet ikke få et fornuftigt spil over midten. Deres opspil gik på at losse den op til Zlatan og håbe på at han kunne holde den til resten kom med. At han så samtidig er mere på pletten i feltet end Berbatov er bare krymmel på kagen.
Park løste sin opgave, om ikke perfekt så ihvertfald fremragende. Der manglede Ronaldo altså lidt igår. Men jeg var stadig tæt på at stemme på ham, fordi han formåede at få så mange frispark forbi muren og på kassen.
Min stemme gik til Carrick. Iskold i alle situationer. Spiller fornuftigt ud hver gang der var ved at være rod i opstillingen. Han var i den grad med til at give os den boldkontrol der gjorde at vi kunne lægge så meget pres på.
Helt enig.. man skulle tro at folk snart kendte SAF teknik. Bare fordi Park på grafikken ligger på kanten, så er han jo ikke sat der for at spille som den typiske fløjspiller, men sat på banen for at stresse modstandernes opspil.. Og det må man sige lykkedes igår..
timberunited
25-02-2009, 09:24
:devill: Park - selvom det er noteret, at Ronaldo faktisk løb tilbage og prøvede at generobre bolden i mindst et tilfælde. Det var en kamp med arbejdshandsker på. Og så findes der få bedre end Park. En skam at den offensive afdeling er så uskarp for tiden.
Dyreborg
25-02-2009, 11:18
Ronaldo.
Jeg synes han mere og mere ligner en mand der er på vej i sin gamle form igen
Parkohargo
25-02-2009, 11:42
Fletcher.. Synes han gjorde glimrende på midten sammen med Carrick. Men mange spillede rigtig godt igår. bla. Park, Giggs, Ronaldo og Evra.
ChristianR
25-02-2009, 12:23
Og det var han jo også tæt på at par gange, så hvordan kan det blive vrøvl?
Fordi Park aldrig nogensinde kommer andet end tæt på at score det mål. Hvis man sparker forbi hver eneste gang eller bare ikke får afsluttet, så er man IMO ikke tæt på at blive matchvinder. Så har man bare store chancer.
Glory Man United
25-02-2009, 13:38
Drop nu den sadistiske sarkasme, Glory. Det kan godt være det er Ronaldo, men hvis folk ikke engang kan give ham anerkendelse for denne kamp, så har man sgu alt for høje forventninger til Ronaldo.
Når du skriver noget hjernedødt, kan du ikke forvente bedre svar. Alene det du skriver om Parks rolle, griner jeg (og åbenbart) mange andre af. Parks rolle er sgu da ikke den samme som Ronaldos, fordi de umiddelbart har samme position.
Stemte på Ronaldo mens jeg synes hele firebackkæden også sagtens kunne havde fået den. Fletcher og Carrick gjorde også et godt stykke arbejde men synes Ronaldo var den eneste som satte Inter på prøve for alvor
Fletcherfan
25-02-2009, 13:59
Er det kun mig, der synes, at det er mere end utrolig mærkeligt, at Ronaldo ligger nr. 1 med 31 stemmer og Evra nr. 2 med 7 stemmer???
Ronaldo var god, men langtfra den bedste og Evra var sammen med O'Shea måske den dårligste på Uniteds hold. Talte i de mange boldtab som Evra havde???
Jeg synes, at Carrick var suverænt MOM, mens Fletcher, Evans, Rio og Park spillede også rigtig, rigtig godt.
SirGiggs
25-02-2009, 14:09
Jeg synes ikke vi havde én enkel spiller der skilte sig ud fra resten. Men ronaldo leverede en virkelig god indsats, og derfor mener jeg at han fortjener min stemme.
Jeg har stemp på Carrick. Jeg synes simpelthen han er fantastisk. Man lægger ikke ofte mærke til ham i kampen men han styrer altså tempoet. Jeg fandt en oversigt over de enkelte spilleres statestik: http://vg.jumpmediagroup.no/default.aspx?Link=24234&Mal=14&CID=2&pr=p2404&matchid=280622 At han opnår at aflevere bolden 70 gange synes jeg er fantastisk og han genvinder bolden 20! gange i kampen. De 11 gange hvor han mister den er ikke de simple pasninger, det er når han prøver det svære og når det lykkedes åbner han forsvaret, deraf mange af vores chancer.
I denne kamp synes jeg Park gjorde det svært for Evra. De spillede næsten på skift den samme position og det gjorde de ofte, især i 2. halveg, blev fangede lang oppe på banen, men heldigvis har vi Fletcher som bakkede godt op. Jeg synes ofte vi oplever det problem når Evra og Park spiller i samme side og løber op og ned af hinanden. Jeg ser hellere at Park er mere offensiv så Evra har bedre mulighed for at overlappe, derved tror jeg det er muligt at undgå at de begge bliver fanget oppe på banen. Det synes jeg også var vores eneste problem i kampen hvor alle gjorde det godt, desværre uden mål
Flax_Generous
25-02-2009, 15:48
N3k, Carrick spillede virkelig flot, ja. Ham og Cambiasso leverede to fantastiske midtbanepræstationer, som virkelig viste, at de to hører til blandt verdens allerbedste midtbanespillere.
Ronaldo var bare lige en lille smule bedre. Han manglede kun et mål, så havde det været en af hans mest skarpe og farlige præstationer i en stor kamp i lang tid.
Valgte Ronaldo. dejlig direkte i sine udfordringer. Takter fra sidste sæson, plus at det var en god præstation mod et storhold.
dannigizmo
25-02-2009, 16:56
Er der en, der kan komme med en hurtig beskrivelse af Elkjærs tilsyneladende ringe optræden for os, der valgte at støtte holdet ordentligt på den lokale pub, hvor vi sang så højt, at vi intet kunne høre? (:D)
Er der en, der kan komme med en hurtig beskrivelse af Elkjærs tilsyneladende ringe optræden for os, der valgte at støtte holdet ordentligt på den lokale pub, hvor vi sang så højt, at vi intet kunne høre? (:D)
Ehm kort og godt. Han kunne ikke rose os, andet end at sige, at vi spillede rigtig "clever". Han var mere optaget af at finde fejl hos Inter og sige, at det var deres elendighed, der gjorde, at vi havde så meget overtag.
Det lød som om, at der var gråd i stemmen den første halvetime, mens han blev glad, da Inter kom lidt bedre med i kampen.
Da Fletcher bliver stemplet (i knæhøjde) siger Elkjær, at det er fint nok, da det er en stor europæisk kamp og hårdt spil er en del af spillet, mens han vælger at kritisere Rio, da Adriano prøver at filme sig til straffespark.
Det var nogle af mine eksempler.
schousboe9
25-02-2009, 17:29
Ehm kort og godt. Han kunne ikke rose os, andet end at sige, at vi spillede rigtig "clever". Han var mere optaget af at finde fejl hos Inter og sige, at det var deres elendighed, der gjorde, at vi havde så meget overtag.
Det lød som om, at der var gråd i stemmen den første halvetime, mens han blev glad, da Inter kom lidt bedre med i kampen.
Da Fletcher bliver stemplet (i knæhøjde) siger Elkjær, at det er fint nok, da det er en stor europæisk kamp og hårdt spil er en del af spillet, mens han vælger at kritisere Rio, da Adriano prøver at filme sig til straffespark.
Det var nogle af mine eksempler.
Dén bed jeg også mærke i. Kæft, noget lort at lukke ud! Uden at lyde for pladder-romantisk så sidder der altså små børn og kigger, og de skal vel ikke lære at så'n noget er tilladt i visse kampe?
Pinligt.
Stemmen gik til Ronaldo - udfordrer, skaber chancer. Fin kamp..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.