Se fuld version : CL: Internazionale - Manchester United
http://www.bold.dk/billeder/art5022.gif Internazionale - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Champions League| Tirsdag, 24. februar 2009, 20:45 | Giuseppe Meazza (San Siro)
Optakt
Champions Leagues første knockoutrunde sætter de engelske mestre op imod deres italienske modstykke Inter Milan.
Sir Alex Ferguson og Manchester United møder et velkendt ansigt, når Giuseppe Meazza danner rammerne for et vaskeægte gigantopgør tirsdag aften. Jose Mourinho er manden bag Internazionales succes i øjeblikket, der finder dem ni point foran de nærmeste forfølgere i Serie A. Manchester United er ligeledes på førstepladsen i deres nationale liga syv point foran Liverpool.
Inter Milan gik videre fra Gruppe B på en andenplads med to sejre, to uafgjorte og to nederlag. Deres hjemmestatistik i gruppen var miserabel, da de kun vandt et opgør og scorede to mål i de tre opgør. Panathinaikos vandt gruppen efter at have slået Inter 1-0 på Giuseppe Meazza. Manchester United vandt Gruppe E med to sejre og fire uafgjorte. Titelholderne har kun lukket tre mål ind i turneringen hidtil, og er en af de fem hold som endnu ikke har tabt. Det er 19 opgør siden, at United har tabt i Champions League. Det skete sidste gang United gæstede Giuseppe Meazza (San Siro) i april 2007, hvor Inters ærkerivaler AC Milan slog dem 3-0. Lykkes det Manchester United ikke at tabe tirsdag, er det ny rekord i Champions Leagues historie.
Internazionale og Manchester United har mødt hinanden to gange i Champions League førhen. Det skete for ti år siden i Uniteds legendariske treble-sæson. De Røde Djævle slog Nerazzurri ud sammenlagt 3-1 i kvartfinalerne, på mål af bl.a. Paul Scholes. Udover Scholes spillede Gary Neville, Ryan Giggs og Inters Javier Zanetti også en rolle i de to opgør.
Jose Mourinho blev i 2007 fyret i Chelsea efter uenighed med klubbens russiske ejer Roman Abramovich. I 2008 skrev han under på en kontrakt med de forsvarende italienske mestre, og forventningerne til den arrogante portugiser var enorme fra start. Forventningerne er hidtil blevet indfriet, og Inter er godt på vej mod klubbens fjerde ligamesterskab i streg.
”The Special One” har kun tabt en enkelt gang mod Manchester United trods ti forsøg med Chelsea. Derudover ledede han Porto FC videre fra ottendedelsfinalerne i Champions League 2003/2004 ved at slå United, og endte endda med at vinde turneringen.
Manchester United har i nyere tid ikke haft stor succes med at tage til Italien og få noget med hjem. De har således kun vundet tre af de sidste 15 opgør i landet, hvoraf to er uafgjorte og ti er nederlag. Inter har vundet seks og tabt to af de sidste ti gange de har fået besøg af en engelsk klub.
Internazionale har endnu ikke vundet turneringen siden den skiftede navn til Champions League. De har dog to trofæer fra 1964 og 1965 at tænke tilbage på. De forsvarende Champions League-mestre fra Manchester vandt turneringen i 1968 og i 1999 udover sidste sæson.
Sir Alex Ferguson fået noget af en opgave, når midtforsvaret skal mønstres foran navne som Zlatan Ibrahimovic og Adriano. Nemanja Vidic kan nemlig ikke anvendes, idet serberen fik rødt kort i FIFA’s VM for klubhold. Derudover fik Jonny Evans et slag i sidste opgør, ligesom John O’Shea har problemer med hælen. De to er med i truppen, men er endnu ikke meldt klar til kamp. Rafael da Silva er ikke med, da han også pådrog sig en skade i Blackburn-kampen. Gary Neville og Wes Brown nåede tilmed ikke at blive klar. Der spekuleres i en mulig anvendelse af Michael Carrick eller Darren Fletcher i Uniteds skadesramte forsvar.
Jose Mourinho har mindre problemer at gruble over, men mangler dog også nogle forsvarsspillere. Argentineren Walter Samuel missede sidste kamp, hvorfor han ventes ude af betragtning. Marco Materazzi er også usikker, men kan muligvis nå at blive klar til det længeventede opgør.
Skribentens bud på kampens udfald
Et taktisk-præget opgør mellem to af verdens bedste mandskaber bliver vundet på allermindste margin, hvis en vinder overhovedet findes. Jeg tror på 1-1.
Mulig startopstilling
Van der Sar
Fletcher – Ferdinand – Evans – Evra
Ronaldo - Carrick – Scholes – Park
Rooney - Berbatov
Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak, Ferdinand, Evra, O'Shea, Evans, Fabio, Eckersley, Giggs, Park, Carrick, Nani, Scholes, Possebon, Gibson, Fletcher, Ronaldo, Rooney, Berbatov, Tevez, Welbeck.
Inters trup
Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni - Ivan Cordoba, Maxwell, Douglas Maicon, Nicolas Burdisso, Nelson Rivas, Cristian Chivu, Davide Santon - Javier Zanetti, Dejan Stankovic, Luis Figo, Esteban Cambiasso, Sulley Muntari - Zlatan Ibrahimovic, Julio Cruz, Adriano, Mario Balotelli.
Seneste kampe
Indbyrdes
01/08-2007 United 2 – 3 Inter (Venskabskamp)
17/03-1999 Inter 1 – 1 United
03/03-1999 United 2 – 0 Inter
Manchester United
21/02-2009 United 2 – 1 Blackburn
18/02-2009 United 3 – 0 Fulham
15/02-2009 Derby 1 – 4 United
08/02-2009 West Ham 0 – 1 United
31/01-2009 United 1 – 0 Everton
Internazionale
21/02-2009 Bologna 1 – 2 Inter
15/02-2009 Inter 2 – 1 AC Milan
07/02-2009 Lecce 0 – 3 Inter
01/02-2009 Inter 1 – 1 Torino
28/01-2009 Catania 0 – 2 Inter
Odds
Inter: 2.44
Uafgjort: 3.05
United: 3.04
Tv
20:00 Tv 3+ (kampstart: 20:45)
Skader
United
J O'Shea Ankle/Foot Injury 24th Feb 09
G Neville Virus 24th Feb 09
Anderson Ankle/Foot Injury 1st Mar 09
J Evans Ankle/Foot Injury no return date
O Hargreaves Jumpers Knee May 09
Madsens Corner
Manchester United har mødt Inter Milan 2 gange.
Det er blevet til 1 sejr og 1 kamp er endt uafgjort. Målscoren er 3-1.
Manchester United har købte følgende spillere fra Inter Milan:
Laurent Blanc og Mikael Silvestre
Inter Milan har købt følgende spillede fra Manchester United:
Paul Ince
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Juan Sebastian Veron
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
3 3 1999 Inter 2-0 - EC QF 54,430 Yorke2
17 3 1999 Inter - 1-1 EC QF 79,528 Scholes1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 2- 54,430
UDE 1 1 1- 1 79,528
ialt 2 1 1 3- 1 133,958
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Lorensen
23-02-2009, 18:02
VDS
O'shea - Rio - Evans - Evra
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Park
Rooney - Berbatov
Resultatet er svært at spå om, men jeg håber på en uafgjort med minimum en enkelt pind af United. Vores primære mål i denne kamp må være at forsvare. Da vores forsvar mangler mindst 2 normale startere, er det yderst vigtigt at midtbanen forbliver kompakt og hårdtarbejdende igennem hele kampen, og netop af denne grund foretrækkes Fletcher fremfor Scholes, Giggs mm. da han imo. er selvskreven til denne form for kampe, hvor modstanderens spil skal slås i stykker. Dette bliver også Park's primære opgave i kampen, hvor han skal forsøge at dæmme op for Inter's formstærke højreback Maicon. Rooney skal, som han gør bedst, kæmpe røven ud af bukserne og stresse Inters forsvar konstant. Berbatov og især Ronaldo får lidt løsere tøjler, hvor Ronaldo bliver et vigtigt led i den velkendte kontramaskine.
Puha, så skal vi til det igen. Champions League. Jeg tror, at kampen imorgen bliver svær med vores forsvar taget i betragtning. Vi står overfor for to giftige angribere, så vi skal nok få nok at se til. Angrebsmæssigt er jeg dog ganske sikker på, at vi også selv får tilspillet os nogle muligheder og så er det bare om at gribe dem. Kan vi gå fra Milano med en uafgjort eller spinkelt nederlag, vil alt stadig være åbent til kampen på Old Trafford. Jeg tror, at det bliver en taktisk kamp, der ender 0-0 - med vores nye forsvar, kan man godt fristes til at tro, at vi lukker et par kasser ind.
Ønskehold:
VDS
O'Shea - Rio - Evans - Evra
Ronaldo - Carrick - Giggs - Fletcher - Rooney
Berbatov
Bliver O'Shea og Evans ikke klar, så håber jeg dette bliver forsvaret:
Fletcher - Rio - Evra - Fabio
DonThommy
23-02-2009, 18:11
den her kamp bliver så spændende, nervepirrende og skide god underholdning !
no doubt about it ! puha ..
men tror nu på holdet har styrken, sammenholdet og viljen til at få point og endda måske også få en sejer, de skide udebane mål så come on boys , beat the shit out of them lads !! :devill:
tør ikke lægge opstillingen, det kan jeg se der er mange flere klogere folk som gør for mig herinde :p
schousboe9
23-02-2009, 18:21
Tror vi kopierer taktikken fra Camp Nou sidste år og køre en defensiv, 4-3-3 og satser på kontra. De har tre offensive kort, der skal lukkes ned - Zalatan, Adriano og Maicon - og det tror jeg også vil lykkes. Resten er for meget boldflyttere og arbejdsheste, der ikke byder på meget kreativitet.
VDS
Scholes - Carrick - Park
Ronaldo - Berbatov - Rooney
Bænk: Foster, Eckersley, Fletcher, Giggs, Nani, Tevez, Welbeck
Edwin van der Sar
Darren Fletcher – Rio Ferdinand – Johnny Evans – Patrice Evra
Paul Scholes – Michael Carrick - Park Ji-Sung/Ryan Giggs
Wayne Rooney - Dimitar Berbatov - Cristiano Ronaldo
- Det bliver en meget svær kamp, specielt taget vores skades og karantæne situation i betragtning, men jeg er super optimist og tror på en heldig 1-1, hvorefter vi tager dem på hjemmebane - vil også være tilfreds med en snæver 2-1 nederlag, med et udebanemål til at gøre godt inden kampen på OT, hvor vi går videre
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6627429
Skadessituationen ser sådan ud. Ser ud som om, at O'Shea nok skal blive klar, mens Evans formentlig ikke kan. Får vi 1 ud af de 2 klar, er jeg tilfreds.
VonKoblenz
23-02-2009, 18:40
Van der Sar
O'Shea – Ferdinand – Evans – Evra
Ronaldo - Carrick – Scholes – Park
Rooney - Berbatov
Tror ærlig talt at det bliver skydetelt mod United i den første del af kampen indtil vi kommer mere med, men så trækker vi også tiden og får forhåbentlig en uafgjort hjem hvis vores kontra virker kan vi godt vinde på en 1-0 på mål af Rooney, Berba eller Ronaldo ;)
Go' kamp folkens.
DonThommy
23-02-2009, 18:41
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6627429
Skadessituationen ser sådan ud. Ser ud som om, at O'Shea nok skal blive klar, mens Evans formentlig ikke kan. Får vi 1 ud af de 2 klar, er jeg tilfreds.
de snakkede om at evans havde sparket ned i jorden i blackburn kampen, det gør satme os nas .. men det er godt at høre at o'shea bliver klar , men neville er stadig syg eller hvad? det kunne være nice med ham i midten til at nakke zlatan ! kan ikke udstå ham..
edit: har lige læst for hurtigt , ved godt neville ikke er med :s
Inters trup er netop blevet offentliggjort:
Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni - Ivan Cordoba, Maxwell, Douglas Maicon, Nicolas Burdisso, Nelson Rivas, Cristian Chivu, Davide Santon - Javier Zanetti, Dejan Stankovic, Luis Figo, Esteban Cambiasso, Sulley Muntari - Zlatan Ibrahimovic, Julio Cruz, Adriano, Mario Balotelli.
Læg specielt mærke til, at hverken Materazzi eller Samuel er inkluderet. Ydermere er Patrick Vieira ikke med.
VDS
Scholes - Carrick - Park
Bænk: Foster, Eckersley, Fletcher, Giggs, Nani, Tevez, Welbeck
Park på den centrale midtbane kan jeg på ingen måde forestille mig vil virke. Vi skal ganske enkelt stille med Fletcher i denne kamp. Super defensiv og fantastisk løbearbejde.
Dog har jeg svært ved at forestille mig de 3 forreste pladser. Jeg vil rigtig gerne have Park med især når Inter har en back som Maicon men på de øvrige 2 pladser har vi virkelig et luksusproblem. Rooney er jo fantastisk offensiv og bidrager også utrolig meget defensivt med sit løbearbejde der er utroligt vigtigt i sådanne udekampe. Men Berbatov og Ronaldo bør vel egentligt også begge være i startopstillingen til en så vigtig kamp. Jeg håber egentligt mest at vi starter med Ronaldo og Berbatov, sørger for at 3-mands midtbanen med Fletcher, Carrick og Scholes arbejder hårdt og sætter Rooney på banen efter en time hvor Inter forsvarerne forhåbentligt er lidt mere trætte og medgørlige.
I forsvaret er der ingen tvivl om Rio og Evra. Jeg håber O'Shea og Evans bliver klar. Ellers må vi vel benytte Carrick centralt eller Fletcher som højreback afhængig af hvem der bliver klar og hvem der ikke bliver klar.
Van der Sar
O'Shea Ferdinand Evans Evra
Fletcher Carrick Scholes
Ronaldo Berbatov Park
Bænk: Foster, Fabio, Gibson, Giggs, Nani, Rooney, Tevez
Tror det bliver en halv svær kamp, og kan umiddelbart godt se os tabe 0-2 eller 1-2.. Håber dog på det bedste og derfor er mit bud på et muligt hold som følger (Ønskeopstilling):
Van der Sar
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Berba - Rooney
Park skal nok lave gak og løjer med Maicon :)
Håber på det bedste, 2-1 sejr til os. Rooney og Park :)
JumpingCarrot
23-02-2009, 19:13
VDS
Fletcher - Rio - O'shea - Evra
Carrick
Scholes - Giggs
Jeg kan sagtens forestille mig, det bliver en kamp, hvor vi vil forsøge at hapse midtbanen. Derfor starter vi måske med tre centrale, ligesom vi har gjort mange gange før mod nogle af de stærkeste modstandere.
Men hvor bliver det dog svært. Hvis O'shea bliver klar, så redder det mine forhåbninger en smule. Men Inter kan for fanden vel ikke bliver VED med at skuffe i Champions League. 1-0 til hjemmeholdet eller 0-0. Måske 2-1 eller 1-1. Efter min mening er vores primære mål at score. Om vi så lukke en eller to ind er ikke sååå slemt. Et mål, så bliver det så meget mere overskueligt på Old Trafford.
Rasmus-K-J
23-02-2009, 19:23
Ja, der er heller ikke blevet plads til Mancini, som er deres stærkeste fløjspiller
Resten ser jeg ingen værdig i:D
Synes også der er virkeligt mystisk at Luis Jimenez ikke er med, men der kan jo være skader ved Mancini og Jimenez
Efter Evans var blevet skadet mod Blackburn lød meldingen på 14 dages pause. Jeg har derfor meget svært ved at forestille mig, at han bliver klar.
O'Shea som den fighter han er tror jeg mest på.
Problemet er hvem der tager højre back? Fletcher så ikke speciel god ud sidst, desuden tror jeg, der er planer med ham på den centrale midtbane. Så er der Fabio, han er en højre fodet venstre back, men det er lidt et sats. Man kunne også smide Evra på højre (han scorede jo herfra mod Roma) og så lade Fabio spille sin naturlige position. Svært valg - Hargreaves hvor er du??
Skulle begge ikke blive klar. Så er vi fucked.....
Fletcher Rio Evra Fabio
Av....
JumpingCarrot
23-02-2009, 19:51
Fletcher Rio Evra Fabio
Av....
Avavavavavavavavav!!!111!1
Glory Man United
23-02-2009, 19:53
Nøglen til et fint resultat imorgen, er at midtbanen præsterer. Focus skal væk fra vores vaklende forsvar, så de 3 på midten skal sætte dagsordenen, og så skal de 3 foran lave noget ekstraordinært.....
ChristianR
23-02-2009, 20:07
Uhh... Jeg får dårlige minder med San Siro og et skadessvækket forsvar. Lad os håbe midtbanen står så stærkt og angrebet er så sprudlende, at forsvaret ikke kommer til at betyde så meget. Desuden kan en rutineret man som VDS sikkert hive sit livs kamp op den helt rigtige dag.
Hvis vi er så svag i forsvaret kan vi så ikke bare spille 3-5-2. med en defintsiv Midtbane?
Bare et eksempel:
VdS
O'Shea-Ferdi-Evra
Carrick
Ronaldo-Scholes-Nani
Rooney-Berba
Muligt jeg har ramt helt ved siden af men det er jo bare et forslag
Manchester United
23-02-2009, 20:29
VdS
O'Shea-Ferdi-Evra
Carrick
Ronaldo-Scholes-Nani
Rooney-Berba
Med kun 10 mand? Tror jeg bliver svært..
Men kæft jeg glæder mig til kampen i morgen.. Håber på det bedste!
ChristianR
23-02-2009, 20:35
Hvis vi er så svag i forsvaret kan vi så ikke bare spille 3-5-2. med en defintsiv Midtbane?
Bare et eksempel:
VdS
O'Shea-Ferdi-Evra
Carrick
Ronaldo-Scholes-Nani
Rooney-Berba
Muligt jeg har ramt helt ved siden af men det er jo bare et forslag
Ja, vi behøver vel ikke gøre det sværere for os selv. Vi kan vel ligeså godt stille med de 11 mand, vi har lov til.
Et 3 mands forsvar?? Rent defensivt opvejes det vel meget lidt med 2 meget offensive kanter og 2 forholdsvis offensive centrale midtbanespillere.
Hvis vi skulle stille med et 3mandsforsvar ville det IMO næsten være selvmord, hvis ikke spillere som Fletcher og Park er en del af midtbanen.
Ja, vi behøver vel ikke gøre det sværere for os selv. Vi kan vel ligeså godt stille med de 11 mand, vi har lov til.
Et 3 mands forsvar?? Rent defensivt opvejes det vel meget lidt med 2 meget offensive kanter og 2 forholdsvis offensive centrale midtbanespillere.
Hvis vi skulle stille med et 3mandsforsvar ville det IMO næsten være selvmord, hvis ikke spillere som Fletcher og Park er en del af midtbanen.
hov glemte en spiller. sorry:(
Men hvem skal vi så have i forsvaret. er det ikke kun ferdi evra og måske o'shea man kan regne med? med mindre man skal tage en midtbanespiller ned i forsvaret. Men hvem sys i man kunne sætte ned i forsvaret?
SantasLittleHelper
23-02-2009, 20:47
Mon ikke vi får Carrick at se i midterforsvaret? Han spillede der da vist på et tidspunkt hor vi havde ret mange skader, så mon ikke han bliver foretrukket? Også grundet hans højde. Hvis O'Shea bliver klar er jeg tilbøjelig til at smide Fletcher ud på backen og starte i en 4-4-2. Man kan også argumentere for at starte med en 5-mands midtbane med Park, Scholes, Carrick, Giggs, og Ronaldo. Tror dog det bliver 4-4-2, for hvis vi scorer bare en enkelt gang på udebane er jeg ret sikker på, at den er in the bag.
ChristianR
23-02-2009, 20:52
Men hvem skal vi så have i forsvaret. er det ikke kun ferdi evra og måske o'shea man kan regne med? med mindre man skal tage en midtbanespiller ned i forsvaret. Men hvem sys i man kunne sætte ned i forsvaret?
Rio skulle jo også være sikker. O'Shea er ikke helt sikker.
O'Shea - Rio - Evra - Fabio er blevet foreslået.
Jeg heller nok mere mod en:
Fletcher - Rio - O'Shea - Evra
En 3mandskæde som du selv nævner behøver heller ikke nødvendigvis være helt ude i hampen. Det kræver bare en defensiv, løbestærk og disciplineret midtbane.
Det kunne være:
O-Shea - Rio - Evra
Ronaldo - Feltcher - Giggs - Scholes - Park
Rooney - Berbatov
Det kunne muligvis lade sig gøre. Det vil dog nok gøre vores venstreside forholdsvis ufarlig, da Park ikke er den store udfordrer og Evra nok ville skulle forholde sig noget mere defensivt, end han plejer.
Hvad vil i sige til at en som Fabio skulle spille imorgen? United.no skriver at det er muligt at han måske spiller.
Hold fast jeg glæder mig til opgøret imorgen. Kampen bliver ufattelig tæt. Jeg tror Inter vil være mest toneangivende, i første opgør, mens jeg tror vi kommer til at styre kampen på Old Trafford. Kampen imorgen tror jeg ender med 1-0 eller 2-1 til Inter, hvilket jeg godt kan leve med, men dog ikke er en fantastisk resultat.
Jeg håber på flg. startopstilling til imorgen, dog tvivler jeg stærkt på at jeg får ret, mht. opstillingen.
VDS
Fletcher - Ferdinand - Evans - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Rooney
Tevez - Berbatov
God kamp, drenge!
SantasLittleHelper
23-02-2009, 21:06
Hvad vil i sige til at en som Fabio skulle spille imorgen? United.no skriver at det er muligt at han måske spiller.
Det vil måske være lidt ulig Ferguson at kaste ham i ilden i sådan en kamp. Han vil uden tvivl lære meget af det, men IMO er det helt klart Evra der skal dæmme op for Maicon. Hvis Fabio ikke er lige så god som Rafael rent defensivt vil det være rent selvmord - især når man ser på, at han vel ikke er i kampform og kun har spillet en enkelt kamp for United. Det kan selvfølgelig være, at Fergie er så imponeret af ham, at han sætter ham ind - men det tror jeg personligt ikke på. Så tror jeg mere på Fletcher på højre, Carrick og Rio i midten og så Evra på venstre. Jeg tror eksempelvis heller ikke vi får Nani at se før de sidste 20 minutter, for han er heller ikke disciplineret nok defensivt til at spille. Der er Park's utrolige løbepensum klart at foretrække.
Rasmus-K-J
23-02-2009, 21:07
Forstår ikke hvorfor ferguson vil tage Evans med hvis han ikke tror på han bliver klar, virker hjernedød, når han kunne hjemkalde chester.
Men tror vi stiller sådan her hvis bare O'Shea og Evans er klar
-----------------VDS-----------------
--O'Shea------Rio---Evans------Evra--
--------------------------------------
----------------Carrick----------------
----------------Scholes---------------
--Ronaldo-----------------------Park--
----------------Rooney---------------
---------------Berbatov---------------
Hvis Evans ikke er klar:
-----------------VDS-----------------
--Fabio------Rio---O'Shea------Evra--
--------------------------------------
----------------Carrick----------------
----------------Scholes---------------
--Ronaldo-----------------------Park--
----------------Rooney---------------
---------------Berbatov---------------
Men kunne måske godt forestille mig en 4-3-3 med ronaldo som den helt frie i angrebet der ligger og flakker rundt, og så berba og rooney som angribere. Mens vi vil se Carrick og Fletcher som defensive på midtbanen med scholes som den lidt mere offensive.
VDS
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Giggs - Park
Rooney
Med forsvarsproblemerne in mente tror jeg, vi vil stille i en forsigtig og løbestærk opstilling. Jeg er så nervøs for kampen. På den ene side kan jeg slet ikke vente til om 24 timer, på den anden side så jeg helst, vi aldrig skulle spille den kamp.
Hvad med at spille med Rooney og Tevez i morgen og lade berbatov sidde på bænken? Vi kunne umiddelbart godt bruge Tevez utrolige løbepensum i morgen, og med Rooney og Tevez foran vil vi allerede kunne stresse Inter meget tidligt i deres opspil.
Håber på:
--------------VDS
Fabio------Rio-----O'shea-----Evra
Ronaldo---Carrick---Fletcher---Park
----------Rooney----Tevez
Med carrick og Fletcher på midtbanen vil vi have en utrolig fysisk og løbestærk midtbane, som kunne nedbryde Inters spil, samtidig med at Tevez og Rooney konstant kunne ligge og stresse Inter i deres opbyggende spil. Park vil også være et rigtig godt våben mod Maicon, og vil forhåbentlig kunne neutralisere ham. Jeg ved ikke helt hvor godt Fabio er på højre, men som nogen siger, så er han højrebenet, så man skulle tro at han godt kunne udfylde den plade, og når alternativet er Fletcher ,som jeg ser som en meget vigtig man på midtbanen i morgen, så synes jeg han skal have chancen.
Lorensen
23-02-2009, 21:39
Ja, der er heller ikke blevet plads til Mancini, som er deres stærkeste fløjspiller
Det skyldes med høj sandsynlighed at han er pænt elendig ;) Han er dælme gået ned i niveau siden han lavede de berømte stepovers i CL for 2 år siden.
Naldo: Fordelen ved Berba i sådan en kamp som imorgen, er jo at han er fantastisk til at holde på bolden. Det vil sige at bliver bolden først spillet op på ham, er der tid til at nå op for de andre offensive kræfter.
ChristianR
23-02-2009, 21:46
Det skyldes med høj sandsynlighed at han er pænt elendig ;) Han er dælme gået ned i niveau siden han lavede de berømte stepovers i CL for 2 år siden.
Naldo: Fordelen ved Berba i sådan en kamp som imorgen, er jo at han er fantastisk til at holde på bolden. Det vil sige at bliver bolden først spillet op på ham, er der tid til at nå op for de andre offensive kræfter.
Samt at han pludseligt kan score det afgørende mål ud af ingenting. Ved 0-0 i 85. minut har jeg væsentligt større tiltro til, at Berbatov hiver en kanin op af hatten fremfor Tevez...- Eller Rooney for den sags skyld.
United DK
23-02-2009, 21:53
Såfremt Evans ikke bliver klar, så er det:
VDS
Rafael - Rio - O'Shea - Evra
Rooney
Jeg tror det bliver en meget nervøs kamp, hvor Inter vil presse os i bund, men jeg tror vi mirakuløst henter en 0-0'er hjem.
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/02/23/1123097/italy-v-england-30-cultural-differences-between-italy-england
lille sjov sammenligning:)
ChristianR
23-02-2009, 21:58
Såfremt Evans ikke bliver klar, så er det:
VDS
Rafael - Rio - O'Shea - Evra
Rooney
Jeg tror det bliver en meget nervøs kamp, hvor Inter vil presse os i bund, men jeg tror vi mirakuløst henter en 0-0'er hjem.
Problemet er vel bare det større af, at Rafael ikke er med.
United0805
23-02-2009, 22:01
Jeg vil gerne at vi stiller op sådan her :
VDS
Fletcher/O'Shea---Rio---Evans---Evra
Ronaldo---Carrick---Scholes/Fletcher---Park
Rooney--Berba
Endelig er det blevet tid til Champions League igen ! Kanon kamp i vente mod en klassemodstander, og hvor ville det være skønt at kunne lukke røven på ham Mourinho !
Er meget i tvivl mht. højre back og den ene centrale midt. Er ikk meget for at smide O'Shea ind på backen i en kamp som denne da jeg ikke mener han er ret boldsikker, og godt kunne komme til at fucke det op da Inter formodentlig vil komme blæsende fra første fløjt. Derimod mener jeg at Fletcher virker som en bedre løsning, da han ikke kun er mere boldsikker, men også er hurtigere, og højst sandsynligt også ville gavne kontrafasen mere end O'Shea. Omvendt tror jeg også at Fletcher ville gavne midtbanen utroligt meget med hans utrolige løbepensum, samt hans fantastiske evne til at ødelægge modstanderens spil. Ellers er jeg ikke ret meget i tvivl om hvordan vi stiller op imorgen, da jeg vælger at gå ud fra at Evans bliver klar, hvilket jeg virkelig VIRKELIG håber på !
Tror på en spinkel 1-1'er, hvorefter vi napper dem på Old Trafford..
God kamp til alle ! "Rocking"
Kasper260599
23-02-2009, 22:22
Førts og fremmest. Jeg synes folk er en smule pessimistiske, det gennemsnitlige bud er vel at vi taber 2-1. Vi er forsvarende cl-mestre, og ubetinget at det er en svær opgave vi kommer på, så er det da for dårligt at se sig tilfreds med nederlag. Her glemmer jeg måske at hvad der ytres mere er hvad folk tror udfaldet bliver og ikke hvad man som United-fan stiller sig tilfreds med.
Jeg stiller mig nemlig overhovedet ikke tilfreds med nederlag. Har generelt svært ved at se at et nederlag, selvom det skulle være en nok så skræmmende venue, kan være en forbedring af udgangspunktet i en knock-out kamp. Så hvis der menes at United er stærkere end Inter, hvilket jeg gør, bør troen på point være stærk!
...ikke desto mindre, jeg har sådan lyst til at modsige mig selv, så sidder jeg med en halvklam fornemmelse forud for opgøret imorgen. Fingerspidsfornemmelsen er sku ikke god...
Håber at jeg selv, og andre ikke-optimister, ligger for megen vægt på forsvaret. Jeg kan forestille mig en stakkels Inter-fan som sidder og nærstuderer navnene: Ronaldo, Scholes, Carrick, Berba, Rooney, Park, Nani, Giggsy, Teves... med andre ord: Jeg vil prøve at bevare fanen højt og tror på vores formidable kvaliteter fremad på banen: Inter 1 - 2 Manchester United !!
Mht til opstillingen er der 3 ting jeg føler med sikkerhed:
1) Evra kommer som nogen foreslår det ikke til at spille central defender...det lyder helt vanvittigt i mine ører. Håber virkelig ikke det er noget folk har fra pålidelige kilder.
2) Selvom Fletcher - Carrick på central midt er en fristende kombination, så kan jeg ikke tro at Ferguson holder Scholes på bænken. Da især ikke hvis vi skal spille på vores offensive kvaliteter.
3) Jeg er stor Teves-fan, men må indrømme, at med både ham og rooney på holdkortet imorgen, vil både pres- og angrebsspillet blive for ensformnigt. Berbatov er jo skabt til denne kamp: Han bliver den sikre spilstation i nærheden af Inters felt som alle vores offensive spillere kan benytte sig af i en cl-kamp hvor rummene bliver små på den sidste 1/3.
VDS
Fletch-Rio-O'Shea-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Park
Berba-Rooney
United DK
23-02-2009, 22:42
Problemet er vel bare det større af, at Rafael ikke er med.
Så smid Eckersley for løverne, såfremt Evans ikke er klar.
United DK
23-02-2009, 22:44
Nu spiller han her ikke mere, så er han god nok. ;)
http://cache1.asset-cache.net/xc/84995709.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193AC929D66CCD968EB8BDCC90274DED3A5 E30A760B0D811297
Resten af billederne fra træning. (http://gettyimages.com/Search/Search.aspx?EventId=84221147#)
Ud fra billederne ser det ud til at O'shea trænede med, så mon ikke han er med i morgen.
thetrible99
23-02-2009, 23:40
Jeg føler mig helt overbevist om at vi spiller 4-5-1 i morgen. Spørgsmålet er bare på hvilken måde det ender med.
Hvis vi antager at O'Shea bliver klar og ikke Evans, tror jeg at O'Shea spiller midterforsvar mens Fletcher kommer ned på backen
-----------VDS------------
Fletcher - Rio - O'Shea - Evra
Park - Carrick - Scholes - Rooney
----------Ronaldo----------
---------Berbatov----------
Jeg er sikker på at Ronaldo ikke får lov til at spille højrekant hvis Fletcher skal spille back, det er han simpelthen ikke stærk nok defensiv i. I stedet vil han få en flakkende rolle omkring Berbatov. Park vil derfor få en plads på holdet, grundet skader.
Hvis både Evans og O'Shea bliver klar tror jeg at Park rykkes ud på bænken og vi ender i en 4-5-1, da Ronaldos defensive mangler godt kan holdes nede af en tremands central midtbane bestående af Fletcher, Carrick og Scholes.
-----------VDS--------
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Scholes - Rooney
---------Berbatov-----
Jeg tror at kampen bliver afgjort på de aller mindste marginaler uanset hvilken opstilling. Jeg frygter Zlatans fysik og faktisk tror jeg ikke vi kan undgå at Inter får scoret minium en enkel pind. Håber på 1-1, men jeg mener også at et 1-måls nederlag vil være et fint udgangspunkt inden Oldtrafford, taget i betragtning af forsvarsproblemerne.
Martinsen
24-02-2009, 00:28
VDS
O´shea-Rio-Evans-Evra
Ronaldo-Feltcher-Carrick-Scholes-Rooney
Berbatov
Tror desværre vi taber og har en bange anelse om at det bliver hele 2-0 til Inter. Men jeg håber selvfølgelig på et lant bedre resultat.
Glory Man United
24-02-2009, 08:02
Dette bliver de 11 (kilde: Glory Man United):
VDS
Fletcher-Rio-O´Shea-Evra
Scholes-Carrick-Giggs
Ronaldo-Berba-Rooney
Mit bud på en startellever:
----------VDS-----------
Fletcher-Rio-O'Shea-Evra
Ronaldo-Scholes-carrick-giggs
----Rooney-berbatov----
Tror desværre ikke at Evans bliver klar, men ser ud til O'Shea har de største muligheder. Kunne SAF finde på at lave et midterforsvar med Rio og Evra? Samt Fabio på backen?
Resultat: 1-1
Lorensen
24-02-2009, 09:18
Ud fra billederne fra træningen tror jeg den er 100% sikker, at Evans ikke er med i aften. Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor lang en periode billederne er taget over, men det ser umiddelbart bare ud som om han sidder og kigger på? Men det hele kan selvfølgelig også være spind fra Uniteds side (Det håber jeg det er), og så har vi alligevel et godt forsvar klar til imorgen.
schousboe9
24-02-2009, 09:32
Park på den centrale midtbane kan jeg på ingen måde forestille mig vil virke. Vi skal ganske enkelt stille med Fletcher i denne kamp. Super defensiv og fantastisk løbearbejde.
Dog har jeg svært ved at forestille mig de 3 forreste pladser.
Det fungerede da fint ude mod Barca sidste år.:p Rooney starter ganske enkelt ikke ude i de her kampe. Han er klar efter skade og er den vel nok mest sikre starter. Hvis nogen starter ude, bliver det Berbatov, men det tror jeg heller ikke rigtig på. Vi skal trods alt stadig være en trussel fremad banen, så Park må ind centralt og arbejde defensivt og Rooney og Ronaldo på kanterne med Berba som target man.
Men det er seføli bare mit bud.;)
Kæft det bliver en alternativ opstilling i aften. Jeg kan ikke lade vær' med at gramme mig lidt over at Vidic ikke er med. Det føler jeg er uretfærdigt! Desværre falder det sammen med, at vi har så mange skader forsvarsmæssigt. Uheldigt sammentraf, men jeg tror vi nok skal klare os, fordi vi har stor selvtillid og stadig stærkt angreb. Det bliver svært, men få vi hevet en 1-1 med hjem, så vil jeg være umådelig tilfreds!
Come on United!
Andersen
24-02-2009, 10:43
Puuha, hvor gør Vidic' albue ondt nu.
De 60 min jeg har set af Fabio, gør at jeg ville sætte ham ind på højrebacken i aften, også selvom han normalt opererer i venstre, så er han altså højrebenet.
Kunne forestille at Fletch ville få lidt for mange problemer på backpladsen, hvis det går lidt hurtigt.
Jeg kunne også godt forestille mig at Ferguson vælger at være mere offensive end normalt på udebane i CL-knald-eller-fald-kampene, da vi umiddelbart ser sårbare ud bagved. Vi skal fandeme passe på ikke at blive presset for meget i bund.
Jeg sælger gerne kampen for et 1-2 nederlag.
Hl-Glory
24-02-2009, 11:15
Sikke en kamp der venter i aften.
Jeg må indrømme jeg meget nervøs, med de skader vi står med i forsvaret.
Men vi har et klasse hold, det beviser vi i aften og får forhåbenligt en godt udgangspunkt med hjem fra i aften.
Come on United!
SantasLittleHelper
24-02-2009, 12:24
Tænkte at jeg lige ville gøre folk nervøse ved at fortælle, at de regerende mestre er blevet slået ud i første knock out runde de sidste 4 år i træk. Men stimer er som bekendt til for at blive brudt.
Flax_Generous
24-02-2009, 12:29
Tænkte at jeg lige ville gøre folk nervøse ved at fortælle, at de regerende mestre er blevet slået ud i første knock out runde de sidste 4 år i træk. Men stimer er som bekendt til for at blive brudt.
Jeg var ellers nervøs nok, tak. ;)
schousboe9
24-02-2009, 12:35
Vi havde heller ikke lukket mål ind i 14 kampe i streg.
Glory Man United
24-02-2009, 12:38
...og at Fergie vistnok har mødt Mourinho 11 gange og kun vundet en. Desuden har portugiseren ikke tabt siden 2002 en hjemmekamp.....
ChristianR
24-02-2009, 12:44
Arrr:confused: Hold jeres kæfte:Smackden:
Det er en spændende kamp. Kampen imod Inter starter den afgørende del af sæseonen, og nu skal det gøres færdig. Jeg tror vi spiller 4-3-3 og satser på kontra. Ligesom Barca kampen i Spanien.
Jeg håber virkelig at Evans bliver klar, for Zlatan og Adriano er i topform. Jeg får svært ved at se andre end Rio og Evans til at stoppe dem med den trup der er til kampen.
Tror og håber på denne opstilling:
VDS
O'Shea Rio Evans Evra
Carrick Scholes
Giggs
Ronaldo Berbatov Rooney
1-2
Zlatan
Berbatov
Ronaldo (på frispark)
Come on Reds
Michaelkp
24-02-2009, 13:29
Minus minus giver plus - Nu er jeg slet ikke nervøs mere.... Takker
Tror og håber vi vinder i dag. en af mine venner er inter fan så der bliver ordkrig mellem ham og jeg imorgen uanset resultatet:)
Den eneste jeg frygter fra Inter er Zlatan og ham frygter jeg så også tilgængæld rigtig meget men mon ikk ferdi og forhåbentlig O'Shea klare ham.
PS: Muligvis vinder vi ikke idag men en ting jeg næsten er sikker på er at vi klasker dem på OLD TRAFFORD da vi jo nok har de fleste skadede spillere klar til den tid.
Go kamp og på forhånd:Godt mål Ronaldo:p
Manchester United
24-02-2009, 15:11
.Desuden har portugiseren ikke tabt siden 2002 en hjemmekamp.....
Men i dag bliver det brudt, hvor inter bare skal have tæsk.. 0-2 til os!
Rooney og Ronaldo scorer målene..:devill:
Håber fandme på en sejr i aften! Skal sidde hele natten og gøre klar til min årsprøve i morgen, så hvis jeg ikke har en sejr i baghovedet, så bliver det sgu 02!
Fuck statistikker; Liverpool mener de er de bedste i England, pga. de har vundet én PL mere end os.. Det fortæller jo det hele! :D
United DK
24-02-2009, 15:34
...og at Fergie vistnok har mødt Mourinho 11 gange og kun vundet en. Desuden har portugiseren ikke tabt siden 2002 en hjemmekamp.....
Til gængæld har vi aldrig tabt til Inter, og det er den statistik der tæller. Så fuck ham flødebollen på deres bænk.
Ja, men nu skal du huske på at størstedelen af de kampe han spillede mod United var med Chelsea, hvor Mourinho fik alle de spillere han ønskede sig. Så er det ikke svært at bygge et storhold, som er svær at overrumple. Jeg synes nu, hvor Mourinho er kommet til Inter - som også har penge, bare ikke i samme mængder - har han virket mere menneskeligt, altså nemmere at score på, og vinde over. De har altså tabt 3-0 til et skodhold som Atalanta i ligaen, spillet 1-1 og 2-2 mod Werder Bremen.
Vedr. at han ikke har tabt en hjemmebanekamp siden 2002 passer ikke. Han tabte til Panathinaikos i CL i gruppespillet i år med Inter 1-0. Altså, hvis Panathinaikos kan vinde der, så kan vi kraftdeme også! De er altså til at tale med Inter. De er ikke på samme niveau som Chelsea. Ergo vil jeg stadig mene, United har rigtige gode chancer for at vinde over dem. Det kræver blot, at holdet er kollektiv stærk, hvor især Maicon skal lukkes af, samt Zlatan ikke spilelr godt i de første 20 minutter. For så er han ude. Samt dette sker, så skal Ronaldo være på toppen i dag. IMO er hans vores vej til sejr mod Inter i dag, da Inters forsvar ikke er alt for gode, især ikke når Samuel ikke er med.
For satan hvor jeg glæder mig til kampen i aften!! Jeg har på fornemmeren at det bliver en af de her big european nights, som vil blive husket i mange år, med super flot fodbold.
Grundet skader og karantæne tror jeg vi skal være tilfredse med en uafgjort eller et 2-1 nederlag. -jeg tror "sagtens" vi kan vinde 1-0 på Old Trafford..
United DK
24-02-2009, 15:53
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg sidder for en gang skyld, og glæder mig til en kamp. De der PL-kampe mod lortehold, finder jeg ikke ret ophidsende, dertil er vi for suveræne, og man ved jo nærmest på forhånd, at vi vinder. Aftenens kamp kan derimod ende hvad som helst, og nervøsiteten begynder virkelig at brede sig nu.
UNITED! UNITED! UNITED!
Amen United DK!
Det er årets vigtigste kamp indtil videre! Hvis Vidic var med, ville jeg ikke have været så nervøs, men jeg sætter virkelig min lid til at Rio og VDS spiller umenneskeligt i dag. Og denen kamp er en kamp, der kan gå begge veje. Må Gud være med os i dag og velsigne vores tur mod endnu et CL-trofæ!
UNITED! UNITED! UNITED!
Jeg glæder mig også sygeligt meget til iaften. Der er næsten intet federe end Champions League, mod et andet af Europas bedste hold. Jeg er nervøs og spændt, for jeg ved ikke, hvad aftenen kan bring af overraskelser. Jeg håber bare, at de overraskelser er til fordel for os. Come on United!
Fadervor du som styre Champions League
Hellige vorde vores hold, komme dets rige
Ske vores vilje
Som på OT så også Giuseppe meazza
giv os idag vor daglige mål
og forlad os vor rivaler
som også vi forlader vore rivaler
og led os ikke i nederlag, men frels os fra Zlatan
Thi dit er riget, og bolden og æren i evighed.
BELIEVE
Har så mange sommerfugle i maven at jeg 3 gange i minuttet lukker dem ud af munden, har allerede fået 4 takke breve af Jesperhus blomsterpark !! Puha jeg er så spændt på i aften ! Den første store kamp ! Come on you reds !
RuudVanNissetøj
24-02-2009, 17:03
Fadervor du som styre Champions League
Hellige vorde vores hold, komme dets rige
Ske vores vilje
Som på OT så også Giuseppe meazza
giv os idag vor daglige mål
og forlad os vor rivaler
som også vi forlader vore rivaler
og led os ikke i nederlag, men frels os fra Zlatan
Thi dit er riget, og bolden og æren i evighed.
BELIEVE
Man kan næsten ikke undgå at blive lidt små religiøs op til sådan en kamp i aften.... mhs. til "frels os fra Zlatan", så er jeg 100 % sikker på, at han får en fysisk lussing i dag af Rio. Han har ikke været godt kørende i år, men i aften vender det. Jeg kan mærke det inderst inde.
Kan godt følge jer andre, med hensyn til spændingsniveauet! Fandme længe siden jeg sidst har siddet flere måneder og bare ventet på en kamp, og nu er den her endelig! Selvom jeg mener at vi er stærkere end Inter, så er der alligevel en hel del usikkerhed, noget jeg ikke har følt siden vores kampe mod Messi(kan ikke rigtig huske om resten af Barca var tilstede). Men seføli går vi videre, Inter har muligvis Mourinho, men vi har Fergie og han kan altså nogle tricks!!
Rygterne siger Rooney er måtte udgå med en forstrækning igen og ventes ude en måned. Håber det er en and
Men er tryg nok ved Fletcher på højre back. Håber rooney er klar. Mit bud på en opstilling er:
VDS
Fletcher-Evans-Rio-Evra
Ronaldo-Carrick-scholes-Nani
Berbatov-Rooney
FM:Rooney
Tror på en lidt ufortjent 2-0 sejr
Med den offensiv har vi meget at byde på. Håber så meget Evans også er klar
Rygterne siger Rooney er måtte udgå med en forstrækning igen og ventes ude en måned. Håber det er en and
Link tak? Hvordan kan du få sådanne informationer?
Link tak? Hvordan kan du få sådanne informationer?
Min fætter er stor juve fan, og kan italiensk. han læste det på en italiensk side. Men det kan jo være en and. Tror ikke på den. For tror man havde hørt det ellers. Men man ved jo desværre aldrig
Glory Man United
24-02-2009, 19:14
Brian Horle?
Brian Horle?
hehe nej. han hedder thomas frøsig
SantasLittleHelper
24-02-2009, 19:17
Min fætter er stor juve fan, og kan italiensk. han læste det på en italiensk side. Men det kan jo være en and. Tror ikke på den. For tror man havde hørt det ellers. Men man ved jo desværre aldrig Sikker på, at der ikke står, at Rooney lige er kommet tilbage efter en måneds skadespause med en forstrækning?
Brian Horle?
Lad os håbe, at den person, er kommet videre med sit liv.
Sikker på, at der ikke står, at Rooney lige er kommet tilbage efter en måneds skadespause med en forstrækning?
Skal jeg ikke kunne sige. Det var bare hvad han skrev.
Vi får svaret om 20 min..
Glory Man United
24-02-2009, 19:23
Skal vi ikke bare aftale, at fremover holder du din fætter, far og mormor ude af debatten og linker til noget vi rent faktisk kan bruge?
Vi får svaret om 20 min..
Jet det gør vi:) Og lad os krydse fingre for evans og rooney:)
OnlyUnited
24-02-2009, 19:31
Hvis det havde stået i nogen italienske medier, så havde de engelske nok fået dem 100 %
fissirul
24-02-2009, 19:40
er de opstillinger som er kommet på dette link dem som gælder:
http://www.uefa.com/competitions/ucl/fixturesresults/round=15277/match=302792/report=lu.html
Så er Evans ihvertfald blevet klar
Hep hep, tror det bliver meget svært i aften
OnlyUnited
24-02-2009, 19:42
MUTV:
VDS
O'Shea
Ferdinand
Evans
Evra
Fletcher
Carrick
Giggs
Park
Ronaldo
Berbatov
Ser ud til det bliver en 4-5-1 med Berbatov alene i front, dejligt at se Evans nåede at blive klar og spændene med park :D
fissirul
24-02-2009, 19:43
jeg kan desværre ikke se kampen, jeg plejer også at sidde med dårlig mave under de vigtige kampe alligevel, så det er nok godt det samme :)...
Jeg gætter på 2-1 til Inter, det bliver en heksekeddel på Guiseppe Meazza i aften, det bliver en hård aften for nogle af vores spillere tror jeg
Dagens hold
Van der Sar
O'Shea, Ferdinand, Evans, Evra
Fletcher, Giggs, Carrick
Park, Berbatov, Ronaldo
Fedt med forsvaret - vigtigt.
Overraskende ingen Rooney, men han kan gøre en stor forskel som indhopper. Derudover lige nøjagtig den midtbane jeg havde drømt om. Fletcher og Carrick bagved Giggs, som forhåbentlig er lige så genial som senest.
Flax_Generous
24-02-2009, 19:43
MUTV:
VDS
O'Shea
Ferdinand
Evans
Evra
Fletcher
Carrick
Giggs
Park
Ronaldo
Berbatov
Berbatov alene i angrebet med Park og Ronaldo som kanter og Giggs som offensiv midtbane? Det er godt nok tilbageholdende, for ikke at sige defensivt.
Jeg er virkelig nervøs.
Så går det snart løs... Det er vigtigt vi får et away-goal, og tror egentlig godt den kunne blive 1-1. Det bliver altafgørende om vi får Evans eller O'shea med. Håber på den her opstilling..
VDS
O'shea - Evans - Rio - Evra
Fletcher - Scholes - Giggs
Ronaldo - Berbatov - Tevez
Og selvfølgelig skal Rooney ind i 2. halvleg.
RuudVanNissetøj
24-02-2009, 19:50
Jeg er nu meget fortrøstningfuld....tror meget på, at Rooney eller Tevez kan blive giftige jokere at smide ind !! Forventer nok mest et uafgjort resultat.
OnlyUnited
24-02-2009, 19:51
Come On United
Glory Man United
24-02-2009, 19:51
Inter Milan: Julio Cesar, Maicon, Santon, Rivas, Chivu, Cambiasso, Muntari, Zanetti, Stankovic, Adriano, Ibrahimovic. Subs to follow.
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand, Evans, Evra, Carrick, Giggs, Park, Fletcher, Ronaldo, Berbatov. Subs to follow.
Martinsen
24-02-2009, 19:53
Det er sådan vi har spillet i de fleste Euro aways så folk havde vel regnet med at det blev lige så tilbageholdende idag? Fuldt forståeligt også! og vel næsten et bedre hold end man turde håbe på med alle de skader
Parkohargo
24-02-2009, 19:53
Okay.. egentlig en fin nok opstilling. Jeg havde måske hellere set en Rooney istedet for Berba da jeg tror vi muligvis kommer til at kæmpe mere for at holde på bolden. Men godt at se Evans er med. Og dejligt med Park og Fletch da de begge elsker de store kampe.
Nøj nu er jeg ved at blive nervøs!!:)
DonThommy
24-02-2009, 19:54
Inter Milan: Julio Cesar, Maicon, Santon, Rivas, Chivu, Cambiasso, Muntari, Zanetti, Stankovic, Adriano, Ibrahimovic. Subs to follow.
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand, Evans, Evra, Carrick, Giggs, Park, Fletcher, Ronaldo, Berbatov. Subs to follow.
19:37 CONFIRMED LINE-UP: This one is Manchester United. It is: Van der Sar; Fletcher, Evans, Ferdinand, Evra; Cristiano Ronaldo, O'Shea, Carrick, Giggs, Park; Berbatov.
http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2009/02/24/1124833/champions-league-live-all-the-build-up-all-the-news
OnlyUnited
24-02-2009, 19:54
Burde jeg kender Santon ?
Bliver utroligt spændende i aften og glæder mig som et lille barn. Men læg mærke til Inters forsvarskæde - Santon Rivas Chivu Maicon det er altså ikke skræmmende og det SKAL bare udnyttes ! Håber vi spiller 4-3-3 og ikke går hen og spiller 4-5-1 for deres forsvars halter om muligt endnu mere en vores
fuck en pis opstilling på. hellere fletcher som højre back. Alt for defensivt i mine øjne. Og rooney på bænken. Hva helved sker der lige. Han er sku bange ham fergie. tror vi taber med et mål
Fantastisk hold. Intet mindre. Forsvaret er det vi ønskede (lad os håbe, at de er fit nok), midtbanen er kompakt, men stadig den, der var med til at ødelægge Chelsea. Vi starter med Berbatov og Ronaldo inde, der kan afgøre tingene for os. Nogle ønsker Rooney inde, men det passer mig fint nok, at han starter ude. Trods, at han har scoret 2 mål i de sidste 2 kampe efter hans skade, så er det stadig i en lige lovlig stor mundfuld for ham at forlange manden skal præstere. Nej, så hellere lad ham komme ind i de sidste 20 min, når Park er kørt træt efter at have løbet 70 km og så kan han afgøre tingene eller levere en god defensiv indsats.
Opstimismen er tilbage og nerverne er lidt væk. Lad os bare håbe, at Evans og O'Shea er klar nok til at spille.
Parkohargo
24-02-2009, 19:57
fuck en pis opstilling på. hellere fletcher som højre back. Alt for defensivt i mine øjne. Og rooney på bænken. Hva helved sker der lige. Han er sku bange ham fergie. tror vi taber med et mål
en pis opstilling..!? why.. det er vel hvad vi kan mønstre nu og her med de skader vi har, og synes sku ikke det ser helt slemt ud. Slet ikke.
SantasLittleHelper
24-02-2009, 19:58
Opstillingen er vel hvad vi kunne forvente udover at Rooney er på bænken. Den er hverken defensiv eller ringe. Og med Inter's forsvar burde der bestemt være muligheder for en enkelt pind eller 2..
U-N-I-T-E-D!! COME ON!
Vi skal virkelig vinde den her!
det er en fin opstilling vi har. Jeg tror også det er en god idé at lade Rooney starte ude, og så sende ham ind, hvis vi får store problemer, eller bare som en sub for Berba/Park.
2-0 til os!
Er der -bare én eneste grund til at Scholes IKKE er med? :mad::mad:
Lorensen
24-02-2009, 20:09
Det er dælme to Poler:
Elkjær der voldroser Inter, og Schmeichel og Laudrup ditto ved United.
Laudrup har rigtige fine synspunkter, især hvad angår vores (få) problemer
Er der -bare én eneste grund til at Scholes IKKE er med? :mad::mad:
jeg sad lige og tænkte det samme!?
Hvad sker der for det?! sparer vi ham til på Søndag, eller hvad sker der?
Hl-Glory
24-02-2009, 20:16
Okay opstilling, men alligevel med et par ret store overraskelser.
Jeg må indrømme jeg tror vi får et nederlag med hjem, men håber jeg tager gruligt fejl.
Jeg tror ikke vi kommer til at skabe så meget.
Come on United!
jeg sad lige og tænkte det samme!?
Hvad sker der for det?! sparer vi ham til på Søndag, eller hvad sker der?
Han sigr han stiller med de unge der, og er scholes ikk lige frem.
4-1-4-1, også carrick som defensiv midtbane.
er det nogle der kender den der hjemmeside, hvor man kan følge med? Ikke livescore, eller sådan noget.. Det er sådan en hjemmeside hvor den opdaterer hvert minut, eller sådan noget..
Martinsen
24-02-2009, 20:27
er det nogle der kender den der hjemmeside, hvor man kan følge med? Ikke livescore, eller sådan noget.. Det er sådan en hjemmeside hvor den opdaterer hvert minut, eller sådan noget..
Er det VG.no du tænker på? De opdaterer med tekst når der sker noget nævneværdigt.
http://vglive.no/#:rtt:0:rtb:0:match:10000789 (http://vglive.no/#:rtt:0:rtb:0:match:10000789)
Denne her bruger jeg tit, når jeg ikke kan se kampene.. Den fungerer glimrende, og der er ikke langt fra norsk til dansk.
http://vglive.no/#:rtt:0:rtb:0:match:10000789 (http://vglive.no/#:rtt:0:rtb:0:match:10000789)
Denne her bruger jeg tit, når jeg ikke kan se kampene.. Den fungerer glimrende, og der er ikke langt fra norsk til dansk.
Og så en dansk udgave:
http://www.bt.dk/apps/pbcs.dll/misc?url=/templates/Iframe_indhold.pbs&Category=SPORT10
Tryk blot på den lille firkant ved siden af de to pile, og voila så er der liveopdatering med tekst
Burde jeg kender Santon ?
Det burde du ikke helt. Han er kun 17 år, men han er meget meget lovende back/wing back.
Til topic: Kanon hold. Som man næsten kunne forudse det. Det eneste jeg er irriteret over er Berba starter inde. Denne kamp skal være et kollektivt sejr, og med både Ronaldo og Berba som to dovne typer er lidt vovet. Men jeg håber Berba disker op med noget lækkert som sædvanligt.
Er jeg den eneste, der er glad for Rooney starter ude? Jeg ved ikke om jeg er fuld eller hvad, men jeg synes altid, når Rooney starter ude, og han så kommer ind, så er han altid god, og er med i et mål eller scorer et selv.
Det er ikke lige den nej.. Den er vidst fra Goal, eller sådan noget..
Øv hvor kunne jeg godt ønske mig at Hargreaves var med til sådan en kamp som i aften. Jeg tror han ville være guld værd..
Og så mangler vi selvfølgelig Vidic, som jeg virkelig tror hader sig selv i aften:(
Men det er en hel fin opstilling anyway... Umiddelbart kan det virke underligt med en 4-mands midtbane plus Carrick som defensiv. Men jeg tror det er klogt nok, for vi kommer nok ikke til at se noget defensivt arbejde fra vores angreb, som vi plejer at se, når Rooney eller Tevez spiller med. Og Ronaldo deltager stort set aldrig i at erobre bolden tilbage, og det tror jeg heller ikke han begynder på i aften.
Og så en dansk udgave:
http://www.bt.dk/apps/pbcs.dll/misc?url=/templates/Iframe_indhold.pbs&Category=SPORT10
Tryk blot på den lille firkant ved siden af de to pile, og voila så er der liveopdatering med tekst
Den der VGLIVE ser da meget god ud? :D den nupser jeg..
Tak skal i have!
Det burde du ikke helt. Han er kun 17 år, men han er meget meget lovende back/wing back.
Til topic: Kanon hold. Som man næsten kunne forudse det. Det eneste jeg er irriteret over er Berba starter inde. Denne kamp skal være et kollektivt sejr, og med både Ronaldo og Berba som to dovne typer er lidt vovet. Men jeg håber Berba disker op med noget lækkert som sædvanligt.
Er jeg den eneste, der er glad for Rooney starter ude? Jeg ved ikke om jeg er fuld eller hvad, men jeg synes altid, når Rooney starter ude, og han så kommer ind, så er han altid god, og er med i et mål eller scorer et selv.
Så du vil ikke have Berba til at starte inde, men du vil hellere ikke have Rooney til at starte inde? :D
btw havde du forudset at Scholes ikke ville starte inde? :confused:
Damn Rio så uhyggelig ud da han hilste på Zlatan :D
Årh nej, den dommer vi har fået - Han er seriøst en af de mest håbløse dommere nogensinde. Hvis i ser spansk fodbold, så er det ham, der dømte Barca-Real fra i december-måned. Han er seriøst ringe.
Manchester United
24-02-2009, 20:43
Kom så United!!!!!! God kamp alle!
Sådan! god start til Ronaldo!
Manchester United
24-02-2009, 20:50
Tæt på ronaldo!
Martinsen
24-02-2009, 20:50
nøj for en chance! Dem plejer han at heade ind!
Fuck en lækker start. De roder rundt Inter.
Ronaldo ser ud til at være i kanon form i dag - ærgerligt han ikke fik bolden ind med hovedet, men hvis vi kan holde presset så tror jeg ikke på Inter holder nullet hele kampen.
For satan Ronaldo virker klar.. Han skal nok score en kasse i dag! (please-smiley) :devill:
Den 18 årige får en hed aften :D
Som jeg sagde det til i opstarten til denne kamp. Hvis vi skal vinde i aften, er op til Ronaldo er klar. Og det må man sige han er i denne kamp! WHO ARE YOU WHO ARE YOU (Til Zlatan)
Arrgh, Ronaldo skulle have fyret af der! Han virker jo oplagt til denne kamp.
Haha man kan lige se stille begynde at høre Prebens utilfredshed :D
Haha man kan lige se stille begynde at høre Prebens utilfredshed :D
Han er jo også så meget Inter-fan, at det er irriterende at han skal kommenterer deres kampe, når TV3 viser Inter live. Kan simpelthen ikke klare subjektive kommentatorer. Det ødelægger stemningen.
Arrgh Berba da.. PIS MAN.
Han havde ikke mange muligheder desværre... syntes han gør det rigtige knaldhårdt ind foran mål... der skulle have været nogen som tog løbet
Fuck det er jo en fornøjelse at se dem i dag jo. At køre sådan rundt med nummer 1 fra Serie A er jo ikke noget alle gør.
Manchester United
24-02-2009, 21:07
Ahh giggs.. ærgeligt du ikke har øjne i nakken ;P
Martinsen
24-02-2009, 21:08
Vi spiller flot. Håber virkelig vi får et mål ud af den her flotte halveg. De er kun en anelse farlige når Adriano eller Zlatan har bolden.
Han havde ikke mange muligheder desværre... syntes han gør det rigtige knaldhårdt ind foran mål... der skulle have været nogen som tog løbet
Ja, men i løbet lige inden han modtog bolden, der skulle han lige have taget en førstegangsberøring ind mod mål. Men nu er det jo så nemt at være bagklog.
Ahh giggs.. ærgeligt du ikke har øjne i nakken ;P
Haha man skulle tro han var stiv:P
MadsSkovgaard
24-02-2009, 21:09
Det er lidt ærgeligt, at man ikke kan nyde et virkelig opsat United-hold pga. Preben Elkjær. Han er så subjektiv som man overhovedet kan blive, og det er så tydeligt, at han holder med Inter. Det er godt nok frustrerende.
Manchester United
24-02-2009, 21:11
Neej Giggs den skulle have været der..
Martinsen
Det skal simpelthen give mål det der! Føj hvor er det uskarpt
PetterDK
Ahh Giggs.. Den var satme grande
amen for fanden da giggs... nu vil jeg gerne snart have vores fortjente mål
Han er jo en fornøjelse RONALDO!
silasamp
24-02-2009, 21:13
nøj han er tændt idag Ronaldo
Manchester United
24-02-2009, 21:14
Kæft vi har mange chancer.. kom så med de mål! :)
silasamp
24-02-2009, 21:14
vi skulle jo føre 4-0 lige nu.. hvor vil det være lækkert med et mål
Jacob FG
24-02-2009, 21:15
Shit hvor spiller Ronaldo godt! Det er første kamp i lang tid, hvor SÅ mange frisparksforsøg har været inden for målrammen!
I det hele taget en SUPER holdpræstation! Hvor er det dog smukt at se på :')
Parkohargo
24-02-2009, 21:15
nøj en chance der giggs
Vi mangler bare et mål, så har dette været en fuldent halv time!
Jeg har da sjælendt set United spille så fantastisk fodbold, og komme frem til så mange chancer. Der mangler selfølgelig lige et enkelt mål til at sætte punktum på en indtil videre fantastisk første halvleg ...
det er svært at bevare sympatien for Elkjær... hold kæft hvor er han en klaphat... Hans sympati for Inter er jo mere pinlig end Scmeichels for United.
Utrolig ''clever'' spil af os i aften! lad det fortsætte - så ser det lyst ud
Jacob FG
24-02-2009, 21:18
Hvorfor skal Elkjær bruge så lang tid på at snakke om, hvor ringe Inter er, istedet for at fokusere på hvor FANTASTISK United spiller!
... HOLD NU DIN KÆFT ELKJÆR! Det var dog sørgeligt at høre på
Jeg har da sjælendt set United spille så fantastisk fodbold, og komme frem til så mange chancer. Der mangler selfølgelig lige et enkelt mål til at sætte punktum på en indtil videre fantastisk første halvleg ...
Helt enig, bedste kamp vi har spillet hele sæsonen og så endda mod Inter på udebane, det er da helt vildt. Det ville da være helt utroligt hvis vi ikke bliver belønnet, så tror jeg at jeg går over til curling :whine:
cambiasso er en god spiller, men mærkeligt at bruge en mand kun til at lave frispark??
Elkjær, luk røven...
Martinsen
24-02-2009, 21:24
Vi er ganske enkelt nød til at score i sådan en periode som vi har haft i første halveg! Det er helt ubegribeligt vi ikke gør det. Og nu begynder Inter at vågne op! Desværre.
Hvem kan skaffe mig et e-mail til CL-studiet, så man kan klage over Elkjær? Tag dette seriøst, for jeg klager. Han ødelægger denne kamp for mig.
Martinsen
24-02-2009, 21:26
Hvem kan skaffe mig et e-mail til CL-studiet, så man kan klage over Elkjær? Tag dette seriøst, for jeg klager. Han ødelægger denne kamp for mig.
Mute? eller en anden tv kanal?
Enig, jeg klager også... ham gider jeg sgu ikke høre på mere
Utrolig at sådan en lille mand som Park kan vinde så mange nærkampe!:InLove
Berbatov skal ud i det 55-60 minut, så Rooney kan komme ind og smadre de forpulede pastahoveder!
Elkjær: rutineret trukket af Maicon????? Der var motorvej hvis han var gået forbi.... Rutineret stoppet af carrick.... han ødelægger også min kamp efterhånden
Manchester United
24-02-2009, 21:32
De skylder altså en del mål nu.. Håber de kommer i anden halvej..
Irriterende at vi ikke fik et enkelt mål puttet ind med alle de gode forsøg - uheldig og nogle gode redninger fra Inter's keeper. Men god første halvleg alligevel - Inter har ikke et eneste kvalificeret skud på mål.
Hl-Glory
24-02-2009, 21:33
Hold op hvor jeg irriteret over vi spiller dem sådan ud af banen uden at score, det ikke godt nok!
Hvis Inter kommer ud til anden halvleg og spiller fremragne kan det blive grimt, fordi vi ikke har fået det mål.
Vi skal have et mål med hjem.
Det er ellers det bedste jeg har set hele året, derfor det også skidt vi ikke får scoret.
Come on United!
Rigtig flot og kontrolleret første halvleg. Det må have taget noget af pynten af både Inters spillere og publikum. Nu skal vi have fat i samme stil i anden halvleg og så have noget tempo på banen i form af Rooney, evt. Tevez når Park går flad. Vi skal have mål med hjem, specielt når vi er så spilstyrende.
Flax_Generous
24-02-2009, 21:37
Spillemæssigt er det en af de bedste Champions League-præstationer i lang tid - og så endda mod det klart bedste hold i en fodboldsupermagt som Italien - men det er ganske forfærdende, at den stadig står 0-0. Det er bestemt en mulighed, at Inter kommer ud med 150 km/t i 2. halvleg og bringer sig foran - og så har Uniteds dominans i 1. halvleg været ganske ligegyldig.
Få nu bolden i mål...
Hvis Ferguson nu turde, så synes jeg vi skulle gå allin ind og indskifte Rooney, Tevez og Scholes ved 55. 60. min. Inter kan ikke holde dem alle!
RuudVanNissetøj
24-02-2009, 21:39
Hold kæft hvor er vi arrogante i front....det er simpelthen ikke iorden at vi ikke slukker og lukker kampen med en føring på minimum 2-3 mål ! Føj Giggs, du skylder en kæmpe øl i lufthavnen hjemover !!
Lad os nu bare køre dem helt over, Zlatan og co. er jo en joke!
Lorensen
24-02-2009, 21:39
Haha fed kommentar Laudrup: "Ja nu ved vi da, hvem der er formand for den danske Inter fanklub" :D
Haha, nice comment!Nu ved jeg i hvert fald hvem der er formand for Inters fanklub herhjemme!
Parkohargo
24-02-2009, 21:40
rigtig fin første halveg hvor vi nærmest sidder på det hele og inters forsvar vakler virkelig til tider. Ved Giggs chance skulle der havde været mål.. Men det kører godt for os men vi skal sku ku score.. Vi har haft chancerne. Det er vigtigt vi kommer ud til anden halveg og lægger det samme pres igen så skal målet sku nok komme!
Jeg nyder at se at Morinho har stået op hele første halvleg, og jeg nyder at se Morinho har rørt bolden mere end VDS i de første 30 minutter:D
Men hvorfor står der stadig 0-0. Vi kunne nemt ha lukket denne kamp. Hvis vi ikke kan udnytte at Inter har spillet så DÅRLIGT i første halvleg, hvordan skal man så gå videre?? Jeg tror og frygter at Inter kommer ud til anden halvleg som et helt andet hold.
Må indrømme jeg er frustreret nu:(
...og nej, Elkjær er ikke rigtig clever i hovedet.....
Haha, nice comment!
Jaa det er sjovt fordi det er sandt:lolol:
Hl-Glory
24-02-2009, 21:44
Jeg nyder at se at Morinho har stået op hele første halvleg, og jeg nyder at se Morinho har rørt bolden mere end VDS i de første 30 minutter:D
Men hvorfor står der stadig 0-0. Vi kunne nemt ha lukket denne kamp. Hvis vi ikke kan udnytte at Inter har spillet så DÅRLIGT i første halvleg, hvordan skal man så gå videre?? Jeg tror og frygter at Inter kommer ud til anden halvleg som et helt andet hold.
Må indrømme jeg er frustreret nu:(
...og nej, Elkjær er ikke rigtig clever i hovedet.....
Det er jeg godt nok også.
Skuffende vi ikke har fået det mål.
Det har været en super god 1. halvleg spillemæssigt set. Det er lang tid siden vi har spillet så godt i CL. Vi virker hurtigere med bolden og så spiller vi som et hold. Lækkert at se.
Dog mangler vi lige ét mål i hvert fald. Vi har haft kæmpe chancer. Det kunne være frækt hvis både Tevez og Rooney kom ind fra starten af 2. halvleg, de kunne rigtig tonse og køre Inter trætte og Rooney har virket skarp på det sidste.
Come on United!:devill:
Btw.
Hvor er det fantastisk at se our old man Giggs styrer hele vores opspil og være med i det meste. Den mand er bare genial. Ronaldo viker også dejligt veloplagt!
Flax_Generous
24-02-2009, 21:45
Det er jeg godt nok også.
Skuffende vi ikke har fået det mål.
Der er lidt Champions League-finale over det. Fantastisk 1. halvleg, men ingen føring. Nu må United bare ikke miste kontrollen over kampen i 2. halvleg ligesom i finalen.
Jeg må også tilstå at jeg frygter en 0-1 scoring til Inter, det ville ikke være til at bære, men Rooney scorer i aften!
Fandme glad for at Adriano ramte den skæv!
Manchester United
24-02-2009, 21:50
Puhaaa... come on unitd!
Martinsen
24-02-2009, 21:50
Ja der kunne det sagtens være gået galt! Hvorfor fik vi ikke det mål i første halveg:mad:
Kom nu united! for satan det brænder på!
FUCK, Andriano skal have gult kort for film!!!
Ud med Berba og ind med Rooney. Der skal fart over nu i det, og Berba er ikke = fart og hurtighed.
Hvis de to kommentartorer mener at der er straffe på den der, er de sku for langt ude og alt for I(nter)talien fikseret! kom ind i kampen!!!
PetterDK
24-02-2009, 21:52
Kom nu i gang for helvede United!!
Hvorfor har vi igennem sæsonen været symboliseret ved, at vi første halvleg er dominerende, mens anden halvleg står på usikkert spil og overlader initiativet til modstanderen. Det er da godt nok irriterende at se, at dette fænomen har været til stede under hele sæsonen!
Elkjær sagde lige: " Vi er i Champions League, der skal man altså gå til den "
Du har ret Elkjær, men at gå til den betyder ikke en stempling på skinnebenet!
Hold kæft den mand irriterer mig noget så grænseløst!
its time to bring the pain!!! ROONEY ROONEY ROONEY ROONEY!!!
Så skal vi vist i gang igen - OShea kunne godt lukke lidt bedre af på sin back i hvert fald, det er der de kommer forbi hver gang.
Endelig et gult til Inter (som ikke sidder på bænken) - fandeme på tide.
Fergie, tag nu Berba ud. Jeg vil have Rooney ind!
Elkjær sagde lige: " Vi er i Champions League, der skal man altså gå til den "
Du har ret Elkjær, men at gå til den betyder ikke en stempling på skinnebenet!
Hold kæft den mand irriterer mig noget så grænseløst!
Ja tak, håber sku den person som sagde at han ville skrive ind og klage gør noget ud af det, for det det er sku til at blive syg over... Og ville ønske man bare kunne slå kommentatorne fra men styadig havde resten af lydene med:)
meget meget tynd offside.
Ja tak, håber sku den person som sagde at han ville skrive ind og klage gør noget ud af det, for det det er sku til at blive syg over... Og ville ønske man bare kunne slå kommentatorne fra men styadig havde resten af lydene med:)
Det var mig. Hvis du kan finde et mail til Tv3-studiet eller lignende, så giv mig det, så skal jeg kraftdeme svine det rygende idiot til.
én person batter ikke noget, vi burde skrive et hver!
Berba gør mig sindssyg! Kom nu ind med Rooney
Vi er gået i stå - offensivt, solution = Rooney og Scholes!
Martinsen
24-02-2009, 22:07
Vi spiller sku godt nok noget uopfindsomt lige nu. Det hænger ikke sammen. og jeg tror virkelig vi kan få det hedt inden det her er ovre. Jeg kan ærgre mig noget så grusomt over vi ikke fik det mål i første halveg
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSS, så tæt på park!
Fandme godt lavet af O'shea og Ronaldo. Ærgerligt Park du ikke har længere ben!
okay nu har i efterhånden skrevet så mange indlæg med han er en dårlig kommentator..
kan i da så forhelvede ikke stoppe med det. der er da ingen grund i citere ham hele tiden, har i da ikke andet at give jer til. det kan da godt være han ikke er det bedste, men der er da ikke just noget at gøre ved det? !
kan i da ikke holde jer til at diskutere kampen i stedet, ellers find en anden kanal!
undskyld sproget, fik bare nok af at høre på jer.
tilbage til kampen. Noget nyt enegi fra bænken kunne være dejligt. Rooney ind berba ud. evt. Giggs ud Nani ind ..
Vi er gået i stå - offensivt, solution = Rooney og Scholes!
AMEN!
For at holde på balancen, synes jeg Giggs og Berba skal ud. Fletcher og Carrick gør det godt - selvom Giggs IGEN bidrager med et fantastisk arbejde!
red-ronaldo7
24-02-2009, 22:17
Ind med Rooney!
.. Skift Nu Forhelvede Rooney Ind, Fergie! Berba Kan Vi Ikke Benytte Mere Jo!
Martinsen
24-02-2009, 22:18
Nej!! Hvor er det ellers fantastisk lavet Giggs!
kom igen giggsy :( men det er altså lækkert at se Giggs var så god igen!
NEEEEEEEEEEEEEJ jeg er ved at græde! hvorfor sparker Giggs ikke første gang? :(
Manchester United
24-02-2009, 22:20
Rooney varmer op!
Synes igen Fergie viser ldit dumhed ved at skifte så sent :s
Mig en stor gåde hvorfor vi ikke skifter Rooney ind? man må da sige at et forsøg på en scoring er bedre end at forsøge at holde nullet!
Så kommer Rooney endelig ind! VIGTIGT!
Martinsen
24-02-2009, 22:23
Synes igen Fergie viser ldit dumhed ved at skifte så sent :s
Synes da vi har ret godt styr over dem nu. Så hvorfor forhaste sig med en udskiftning?? Vi skal vel ikke frem og jagte en sejr vel ;)
red-ronaldo7
24-02-2009, 22:25
For helvede da! Come on United! IND MED ROOOONEY
Det er fandme en skændsel at Rooney kun får fucking 7 minutter på banen!!! det er SÅ DUMT, synes jeg.
red-ronaldo7
24-02-2009, 22:31
Det er sku da ren bold det der, come on dommer!!!
Hvad fanden får Rooney kort for? det giver da ingen mening...?
Det er sku da Cordoba der skal have GULT?! FOR FUCK SAKE; jeg hader dommere!
se, lige så snart Rooney er inde, sker der revage!
Cantona66
24-02-2009, 22:35
kom så Ronaldo nu det nu
Manchester United
24-02-2009, 22:36
Ahhh fuck hvor ærgeligt ronaldo!!
se, lige så snart Rooney er inde, sker der revage!
og lige så snart du ikke skriver så har vi det godt.. seriøst jeg er pist off over dine indlæg!
du brokker dig over alt. du klager over at han ikke skifter Rooney ind før, men hvis det gav pote så ville du jo sikkert kalde det et fantastisk valg, at vente med at skifte ham ind nu først. jeg synes det er trist du ikke kan andet end at brokke dig og indsætte irrelevante indlæg..
Ja, det er jo bare min mening..
udemærket resultat, selfølgelig skulle der være sat en kasse ind i første halvleg, men på den anden side så kunne Inter nemt have scoret i anden halvleg.. så udemærket resultat.
Martinsen
24-02-2009, 22:37
Glimrende sparket. og i bund og grund også glimrende resultat. Ærgrer mig stadig over vi ikke fik scoret i første halveg, men for pokker 0-0 ude mod Inter.
Flot kamp af Cesar! han redder dem mange gange - sepcielt over for Cristriano... også i det sidste minut!
Nu skal vi bare klare sager hjemme på OT i næste uge
Hvor er det underligt at jeg sidder med et skuffet fjæs her efter kampen, som endte 0-0.
og lige så snart du ikke skriver så har vi det godt.. seriøst jeg er pist off over dine indlæg!
du brokker dig over alt. du klager over at han ikke skifter Rooney ind før, men hvis det gav pote så ville du jo sikkert kalde det et fantastisk valg, at vente med at skifte ham ind nu først. jeg synes det er trist du ikke kan andet end at brokke dig og indsætte irrelevante indlæg..
udemærket resultat, selfølgelig skulle der være sat en kasse ind i første halvleg, men på den anden side så kunne Inter nemt have scoret i anden halvleg.. så udemærket resultat.
Haha, jeg er sku ikke dobbeltmoralsk ;) Hvis ikke du synes Rooney skal skiftes ind, så er du da mindre fodboldretaderet.
- Og lad mig kommentere det jeg vil. Du kan evt. sætte dig ned i din sofa, lukke for din bærbar og se kampen, istedet for at følge den herinde! Aight
PetterDK
24-02-2009, 22:38
For satan hvor er det ærgerligt vi ikke udnytter vores chancer i specielt første halvleg. Men ud fra spillet er jeg trods alt ganske optimistisk inden returopgøret.
Hl-Glory
24-02-2009, 22:39
Godt resultat, men ville gerne have set os score, men sådan er det.
0-0 er flot på San Siro.
Come on United!
Jeg tror ikke på at Inter har nogen chance på OT - og jeg glæder mig virkelig til at høre hvad Preben "Clever" Elkjær vil sige når det sker.
Det her er en kamp tråd... Fol kde har det med at skrive lidt hovedkulds herinde fordi du reagere på ting som sker ligenu... Om ikke andet har jeg været meget enig i de ting som der er skrevet:)
SirGiggs
24-02-2009, 22:40
Fin kamp - dog ærgeligt med brændte chancer.
Men gode takter for et hurtigt spillende United hold.
-Vi tager dem på Old Trafford!
COME ON UNITED
Parkohargo
24-02-2009, 22:41
Slut prut...Fint resultat for os. Vi nakker dem på Old trafford:)
Flax_Generous
24-02-2009, 22:42
Resultatet var okay og jeg ville have taget det før kampen, men sådan som kampen skred frem vil jeg mene, at United kan være klart mest skuffet med 0-0. Det burde næsten have været en tomålssejr, så stort og massivt var spilovertaget til tider. Så selvom Elkjær forsøgte at bilde alle ind, at det var en lige kamp, så var det faktisk ikke rigtig - der var klasseforskel. Og det er ærgerligt, at United ikke kunne lukke opgøret som sidste sæson mod Roma med en 2-0-sejr.
United DK
24-02-2009, 22:44
Set i bakspejlet er det ærgerligt, at vi ikke udnytter vores massive overtag de første 20-25 minutter, til at få scoret bare en enkelt, men 0-0 er bestemt brugbart, selvom Inter helst ikke må komme foran på Old Trafford, for så kan det blive en hård nød at knække.
Synes da vi har ret godt styr over dem nu. Så hvorfor forhaste sig med en udskiftning?? Vi skal vel ikke frem og jagte en sejr vel ;)
forhaste sig? nej men når vi har så godt fat i dem så er der ingen grund til ikke at jagte det udebanemål som vil gøre Inters næsten umuligt på OT
Ærgerligt at vi ikke kan score.
Men what the fuck, sådan som jeg ser det så er vi da en klasse bedre end Inter. De er uskarpe af helvede til og når vi først kommer op i gear så kan de jo overhovedet ikke følge med.
Hvis vi bare spiller en nogenlunde kamp på OT så går vi videre. For satan hvor har vi bare et konge hold.
Grønholdt.
24-02-2009, 22:47
United spillede ganske udemærket i dag. Det var køligt og med masser af overblik i stort set alle 90 min. Det var bare noget pis at Giggs var uskarp med de 2 muligheder som han havde. Carrick og Fletcher sad godt på midtbanen i stort set hele kampen syntes jeg. 0-0 er et brugbart resultat, selvom at et mål ville at have været foretrukket at tage med hjem, når de nu skulle spille uafgjort i dag. Men jeg er da sikker på at United vinder hjemmekampen... :devilll:
Ok, sadface... slap lige lidt af, vi har da lov til at lufte vores frustrationer - du lufter jo også dine...
Jeg er tilfreds med resultatet, men ikke at vi ikke scorer. Vi skal huske på at vi holder nullet i en kamp hvor det er tydeligt at specielt Oshea er småskadet.
Inter skuffede mig helt vildt - jeg havde ikke troet at det eneste de havde at byde på var meget meget aggressivt spil og 50 frispark. Tydeligt at de gik efter at skade modstanderne - utroligt at Cambiasso får lov til at 15 frispark uden at få gult, mens Rooney får gult for en ren tackling
SirGiggs
24-02-2009, 22:47
Slut prut...Fint resultat for os. Vi nakker dem på Old trafford:) Ja ! mener jeg bestemt også. Fin kamp, og vi viser vores styrker.
-Bare vent til Vida er tilbage. Så bliver Zlatan slagtet.
OnlyUnited
24-02-2009, 22:48
Fint resultat - bare trist at vi ikke kunne score(specielt giggs) da vi havde overtag i første halveg, men vi nakker dem sku bare på old trafford hvor vidic også er med, men hold kæft hvor bliver man træt at Elkjær og Lund, "så ser man lige manchester" "I Cl skal man spille hårdt", lige efter der var en der var blevet nakket ned fra united..
okay nu har i efterhånden skrevet så mange indlæg med han er en dårlig kommentator..
kan i da så forhelvede ikke stoppe med det. der er da ingen grund i citere ham hele tiden, har i da ikke andet at give jer til. det kan da godt være han ikke er det bedste, men der er da ikke just noget at gøre ved det? !
kan i da ikke holde jer til at diskutere kampen i stedet, ellers find en anden kanal!
undskyld sproget, fik bare nok af at høre på jer.
Herinde bliver kampen diskuteret, med alt hvad der hører med. Hvis du ikke gider at læse det kunne du jo evt. også bare smutte ud herfra, i stedet for at bruge anden halvleg på at svine andre mennesker til. Tror ikke du ville blive savnet
SirGiggs
24-02-2009, 22:49
Ærgerligt at vi ikke kan score.
Men what the fuck, sådan som jeg ser det så er vi da en klasse bedre end Inter. De er uskarpe af helvede til og når vi først kommer op i gear så kan de jo overhovedet ikke følge med.
Hvis vi bare spiller en nogenlunde kamp på OT så går vi videre. For satan hvor har vi bare et konge hold.
Giver dig ret Arjon.
Men vi skal alle huske at vi for vores "Murdere" tilbage (Nemanja Vidic) og han skal nok skabe store problemer for Inter offensiven!
We all follow man united !!!
SantasLittleHelper
24-02-2009, 22:49
Et ok resultat og nok den bedste 0-0 kamp jeg har set længe. Men hvor var jeg dog irriteret over Berbatov. At han ikke blev pillet ud efter den første time kan vel betegnes som et mindre mirakel, for han var vel banens dårligste næst efter ham der blev pillet ud i pausen. Lad os håbe, at Neville eller Rafael er klar til returen, for Zlatan kørte godt nok rundt med O'Shea utallige gange. MOM må vel være Evra eller Fletcher. Tror det bliver Evra, for han var super stærk på venstrekanten og Inter havde intet at komme med i den side..
Synes du burde lade være med at skrive alle de sure opstød...! fat nu at der IKKE findes irrelevante indlæg i vores kamptråd, når det vedrører KAMPEN!
SirGiggs
24-02-2009, 22:56
Ved godt vi ikke skal kommentere kommentatorene - Men hold kæft !
-Jeg hader Elkjær !
- Det var jo ligesom hvis vi satte Schmeichel til at kommentere til en United kamp.
-Elkjær er jo kæmpe italianer fan.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.