PDA

Se fuld version : Xbox 360 Tråden

Michael
17-05-2007, 12:05
Jeg har efterhånden kendskab, til en del her på forummet som har en Xbox 360, så tænkte at det kunne være fedt med en Xbox 360 tråd og hvad der hør med sådan en. :)

Hvis folk er friske på et spil i enten Gears of War, Table Tennis eller Fifa07, kan i bare adde mig til deres friendslist.

MichaelKristjan

Martin
17-05-2007, 12:07
Ja jeg er da også tit frisk på en gang Fifa. Mit online-navn er MartinWD40

Bo
17-05-2007, 12:18
Jeg er også Xbox 360-ejer. Jeg spiller mest FIFA 07 men også PES 6, Table Tennis, Call of Duty 2 og Crackdown- og Forza 2-demoen.

Tilføj mit gamertag "Skovkanten" til din Friendlist, hvis du vil tæve mig i FIFA.

Dahlmann
17-05-2007, 12:37
jeg må da også hellere lige reklamere lidt for mig selv..

mit gamertag er "Dahlmann MUSCSB".... dog har jeg ikke Live Gold lige nu, men skal have købt det igen inden for noget tid, bare ikke lige nu, da jeg ikke gerne skulle bruge alt for mange penge nu hvor der kommer diverse fester og sårn..

yderligere informationer om mig kommer når jeg får et guld abo...

Michael
17-05-2007, 13:03
Køb det hos Coolshop.dk

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=50355

420 kr inkl. porto. Det er et af de billigeste steder at købe det. :)

Gronkjor
18-05-2007, 10:10
Spiller også en del fifa 07, cl 07 og virtua tennis"Rocking"
Mit gamertag og GRONKJORUNITED

Michael
22-05-2007, 20:57
Så fik jeg logget mig selv på Live, og fik addet dig.

Er jeg den eneste som er gået i spasme over Castlevania? Spillet er et glimrende eksempel på grafik ikke er alt. Fantastisk!
Og til 800 Microsoft Points er det et røverkøb!

Michael
31-05-2007, 09:26
Rygterne går på at Casper "Media" Heiselberg har købt en Xbox 360 inkl 3 spil. :o
Vi vil selvfølgelig følge op på rygterne..

Nauer
31-05-2007, 09:57
Jeg har da helt overset denne tråd

Gamertag: nauerby

De spil jeg har er PES6, NBA 2k7, Crackdown, Rainbow Six vegas, Gears of war, Table tennis, Tony Hawks project 8, Saints Row

Michael
31-05-2007, 10:00
Så var det godt jeg hev tråden frem igen! :D

Dahlmann
31-05-2007, 12:12
Rygterne går på at Casper "Media" Heiselberg har købt en Xbox 360 inkl 3 spil. :o
Vi vil selvfølgelig følge op på rygterne..

rygterne ved endnu ikke noget om hvilke spil der er tale om?

Jev
31-05-2007, 12:35
Det eneste rigtige fodboldspil er da PES (eller det er så FM, men PES > FIFA)!

Jeg har desværre ikke adgang til live pt., men når jeg får, er jeg altid frisk på en kamp i PES. Ellers har jeg Table Tennis, GOW, PGR3, Hitman: Blood Money og Oblivion.

Casper
31-05-2007, 12:39
Rygtet talte sandt...
Jeg mødte op kl 5 i Elgiganten og brugte min celebre status på at få en xbox og 3 spil...
Call of duty, Table Tennis(SELVFØLGELIG!!!!!) og fifa07.
Jeg er selv kæmpe tilhænger af PES-serien til playstation, men de andre rødder på siden snakker hele tiden om at spille imod hinanden i fifa, så jeg har købt mig til at være med i den sociale gruppe.

Michael
31-05-2007, 12:52
Jeg har en Xbox til salg inkl spillene GoW, FIFA07 og Table Tennis........ ;)

Casper
01-06-2007, 01:46
Jeg kan godt lide to features i fifa07:
Der kommer løbende nyheder fra ESPN... lækkert!
Mens den loader kan man spille i en arena med sin favoritspiller og ligesom gøre fingrene varme! Kanont!

Bo
01-06-2007, 18:03
Ja, det er en fed feature, at man kan "træne" i arenaen, før man spiller kampen - også selvom man kun når 15 sekunder, når det er et online spil. Det er nok til at nå et enkelt skud eller to.

Forza 2 kommer også snart til Danmark/Europa. Det skal nok blive spændende at prøve.

Casper
01-06-2007, 18:27
Og hurra!!! i hans 4. kampe nogensinde i fifa07 på xbox260 vinder Casper Heiselberg over Bo :D

snegl
01-06-2007, 19:08
Og hurra!!! i hans 4. kampe nogensinde i fifa07 på xbox260 vinder Casper Heiselberg over Bo :D

Er xbox260 en ny version af den? :D for lige at være ordkløveren der ødelægger festen

Er der slet ingen der har en Nintendo Wii??? :(

Casper
06-06-2007, 00:57
Jeg hader fifa 2007.

Jeg har nu spillet 3 ranked kampe.
I alle kampene har jeg haft det spillemæssige overtag og alle chancerne, men taber allesammen 1-0 og 2-0 fordi jeg ikke kan finde ud af at afslutte.

Frisparkene fatter jeg heller ikke... de blev nu allerbedst taget tilbage i fifa98.

JakobR
06-06-2007, 01:02
Pro evo er langt mere realistisk. Fifa er kaotisk. Det som at være lilleputspiller igen, hvor alle tonser efter alle bolde. Pro evo langt mere realistisk. Det kræver langt mere hjerne at skabe en reel chance. Desuden er mit indtryk at 3 mål er meget at score i en pro evo kamp, mens det i fifa er pinligt at score mindre end 5.

Casper
06-06-2007, 02:07
Fuck dig, JakobR :(
Du har virkelig evnen til at nedgøre mit talent :(

*piv*

robinho
06-06-2007, 06:02
undertegnede her, har en xbox 360 med pro evolution soccer og champions league 06/07.

Må indrømme, at selvom jeg altid har været en stor PES-fan lige fra ps2 dagene og havde det også på min første xbox, jamen så er kvaliteten dalet her på 360´eren. Hvor er den fede editor??? Hvor er muligheden for at flytte spillerne rundt mellem klubber? Hvorfor kan man kun sparke på mål når månen står rigtigt, og planeterne i lige linie? Lige så snart du sparker med det dårlige ben eller ikke har en fuldstændig ideel vinkel mod målet, så lobbes bolden ad helvede til.

Champions League synes jeg til gengæld er en klar forbedring af fifa 06/07, som jeg havde inden jeg byttede det til det nævnte spil. Så i Fifa 07/08 kan vi nok forvente os noget i stil med champions league grafikken og gameplayet, og det er godt. Er der nogle af jer som ligesom mig, undre sig over, hvorfor man til så flot et spil med sådan en maskine, ikke har brugt lidt flere kræfter på, at få ansigterne til at ligne lidt mere??? Det gør de til gengæld i PES

JakobR
06-06-2007, 15:47
Fuck dig, JakobR :(
Du har virkelig evnen til at nedgøre mit talent :(

*piv*

Træning, træning og træning!

Ej, set i bakspejlet var det måske en lidt ond kommentar jeg fik fyret af før :D

Gronkjor
06-06-2007, 21:07
Er der nogen der vil spille lidt fifa 07 eller Champions League i aften?

Bo
06-06-2007, 21:22
Er der nogen der vil spille lidt fifa 07 eller Champions League i aften?

Det kunne vi da godt prøve at se på.

Gronkjor
06-06-2007, 21:28
Det kunne vi da godt prøve at se på.

Okay, Fifa eller CL? Og hvornår?

Bo
06-06-2007, 21:30
Okay, Fifa eller CL? Og hvornår?

FIFA 07. Det kunne være nu her, hvis du har tid?

Gronkjor
06-06-2007, 21:34
FIFA 07. Det kunne være nu her, hvis du har tid?

Okay det er fint:D

Casper
06-06-2007, 22:23
Man kan altid komme forbi på chatten :)
Vi er jo nogle nørder, så vi er der hele tiden og ofte er en af os klar til en udfordring.

Damien
06-06-2007, 23:58
Jeg har også xbox.. må til at få koblet den på xbox live så jeg kan være med på lidt sjov.. Dog er jeg gået fra fifa til PRO Evolution og kommer nok aldrig tilbage igen.. MEn ku da være sjov at prøve kræfter i PES mod en her inde fra!

Michael
07-06-2007, 08:19
Yeehaaa så er Gears of War gennemført på Casual. Så mangler jeg bare Hardcore og Insane.. x_X

Casper
11-06-2007, 00:13
Hitlers xbox360 er blevet banned :D
http://www.stupidvideos.com/video/Hitlers_Downfall?m=new&tf=all

snegl
11-06-2007, 11:52
Haha.. De disser mine Nintendoer :(

Dahlmann
29-07-2007, 22:14
jeg har valgt at sælge min xbox da den ikke tiltaler mig... og wii ser for fed ud, samtidig med at jeg ikke kan komme udeom at jeg nok skal have en PS3 på et tidspunkt.... xboxen har fænget mig i starten, og ejg syntes den var fed, men nu er jeg efterhånden ved at være træt af den...

Rafa86
30-07-2007, 18:18
jeg har valgt at sælge min xbox da den ikke tiltaler mig... og wii ser for fed ud, samtidig med at jeg ikke kan komme udeom at jeg nok skal have en PS3 på et tidspunkt.... xboxen har fænget mig i starten, og ejg syntes den var fed, men nu er jeg efterhånden ved at være træt af den...

Hvorfor er du blevet træt af den?

Grunden til jeg spørg, er fordi jeg overvejede om jeg skulle købe en Xbox 360 eller en PS3...

Martin
30-07-2007, 21:36
Jeg synes en konsol skal være 100% stabil. Det er en xbox bestemt ikke. Synes tit jeg oplever, at den går kold eller at den ikke kan læse skiven. Dertil hører man jo om skrækhistorierne med ring of death.

Men når den kører, så synes jeg den er god, fandme fedt man kan game online. Spiller alt for meget Forza Motorsport online.

Dahlmann
30-07-2007, 21:51
Hvorfor er du blevet træt af den?

Grunden til jeg spørg, er fordi jeg overvejede om jeg skulle købe en Xbox 360 eller en PS3...

jeg har altid været mest vild med Playstation, men grundet dens stadigt høje pris vil jeg endnu ikke købe den, men en wii, som jeg har prøvet, og den tiltaler mig rigtig meget på grund af dens nye former for spil...

Xbox har været sjov at spille på, men den har ikke fænget mig i længden, og det er kun et spil jeg virkelig har brugt meget tid på, Saints row, men det har der hele tiden været en rids i, så den går i hak et helt bestemt sted i verdenen, og jeg dermed ikke kan gennemføre spillet... jeg savner også lidt mere stabilitet, og jeg har flere gange panikket over at den er gået i hak... jeg vil have noget der virkelig fungerer og er driftssikkert, og det er xbox ikke...

desuden såm sluger xbox virkelig meget strøm, og blæseren larmer rigtig meget... Grafikken er dog sublim, men jeg vil hellere have wii og playstation 3, og PS3 skal nok blive ligeså god rent grafisk når først spiludviklerne rigtig får lært den at kende...

Michael
12-09-2007, 22:29
http://www.xboxlife.dk/callofduty4

Så er det muligt at deltage i CoD4 Betaen bare man har en bruger på Xboxlife.dk. Det koster ingenting og kræver kun Xbox Live Gold. :)

Rasmus-K-J
16-09-2007, 21:59
ja jeg sidder jo hele tiden og spiller fifa 07 - og er blevet rimelig hardcore til det, og ja jeg har bestilt fifa 08:D men jeg kan ikke finde ud af at oprette mig som bruger og alt det der, har sat net til den, men fatter i hvordan man opretter en bruger og kommer igang mod andre:D så hvis der er en der har lyst til at bruge lidt tid på at hjæpe mig igang ville det være rigtigt fedt.

Og nej er ikke fuldstændig dum, jeg er total freak til pc, men den der xbox fatter jeg sgu ikk:D

msn:zeje_ralle_8@hotmail.com ( LAD VÆRE MED AT GRINE! MIN SØSTER LAVEDE DEN FOR 4 år siden:D)

mobil:31671702

Tak på forhånd, LOVE MAN UTD:D

Bo
16-09-2007, 22:12
ja jeg sidder jo hele tiden og spiller fifa 07 - og er blevet rimelig hardcore til det, og ja jeg har bestilt fifa 08:D men jeg kan ikke finde ud af at oprette mig som bruger og alt det der, har sat net til den, men fatter i hvordan man opretter en bruger og kommer igang mod andre:D så hvis der er en der har lyst til at bruge lidt tid på at hjæpe mig igang ville det være rigtigt fedt.

Og nej er ikke fuldstændig dum, jeg er total freak til pc, men den der xbox fatter jeg sgu ikk:D

msn:zeje_ralle_8@hotmail.com ( LAD VÆRE MED AT GRINE! MIN SØSTER LAVEDE DEN FOR 4 år siden:D)

mobil:31671702

Tak på forhånd, LOVE MAN UTD:D

Prøv at kigge forbi #OldTrafford.dk (IRC-kanalen på QuakeNet) på dette link:
http://www.oldtrafford.dk/irc.php

Vi er et par stykker derinde, som har en Xbox 360 med Live-abonnement. Jeg vil selv være at finde derinde i morgen cirka efter klokken 16.00...

Rasmus-K-J
16-09-2007, 22:17
Prøv at kigge forbi #OldTrafford.dk (IRC-kanalen på QuakeNet) på dette link:
http://www.oldtrafford.dk/irc.php

Vi er et par stykker derinde, som har en Xbox 360 med Live-abonnement. Jeg vil selv være at finde derinde i morgen cirka efter klokken 16.00...

Tak skal du have:D

Rasmus-K-J
17-09-2007, 17:39
E der en der er frisk på en kamp i FIFA 07 her i aften:D? ang. xbox live:D var det bar mig der ikk læste med øjnene:D

Gamertag: rallemufc

så lad os tage en kamp:D mangler lidt udfordring fra xboxen:D

Gronkjor
09-12-2007, 17:35
Til dem der ikke gider at betale for Xbox life så kan man på denne side melde sig ind i en konkurence og hvis man ikke vinder får man 48 timer gratis på live. Man kan gøre det så mange gange man vil, og behøver ikke at skrive sine rigtige oplysninger:lolol: http://www.keepingittwisted.com/xbox_register.aspx

Casper
15-09-2008, 02:09
Sad og tænkte på om jeg ikke kunne forbinde xboxen med min macbook... søgte på google og fandt hurtigt et program ved navn connect360.

Jeg hentede det, men der var ingen manual.
Anyways.. jeg gik ind i connect360 og tændte herefter min xbox... så var der med det samme forbindelse og nu kan jeg bruge itunes på min xbox eller se video/billeder fra macen... skide smart, men fremfor alt let!

Parkohargo
15-09-2008, 12:27
Nogen der har prøvet FIFA 09 demoen?

Nauer
15-09-2008, 12:31
Bruger også selv connect360 til min macbook pro.. Fed applikation

Gronkjor
15-09-2008, 17:56
Sad og tænkte på om jeg ikke kunne forbinde xboxen med min macbook... søgte på google og fandt hurtigt et program ved navn connect360.

Jeg hentede det, men der var ingen manual.
Anyways.. jeg gik ind i connect360 og tændte herefter min xbox... så var der med det samme forbindelse og nu kan jeg bruge itunes på min xbox eller se video/billeder fra macen... skide smart, men fremfor alt let!

Har selv købt det samme til Min MacBook:D Klasse program, fedt hvis man lige har nogen film på Computeren:devill:

Iøvrigt burde jer der har en Mac downloade et program der hedder IalertU. Det er sådan en alarm. Virker perfekt hvis man fx. er i skole.;)

Gronkjor
15-09-2008, 18:01
Nogen der har prøvet FIFA 09 demoen?

Ja jeg har prøvet det.. Det virker til, at det er meget forbedret:D Hvorfor har du ikke bare downloadet det? :devill: Desværre er United ikke med i demoen:titte:

Sivebæk
12-02-2009, 00:34
Så har undertegnet også fået investeret i en Xbox. Er ikke helt sikker, men tror mit ID er "Sivebaek". Jeg må lige se at få udfordret en af jer i FIFA 09 inden længe :)

Casper
12-02-2009, 08:16
prøv Bo... han er ret elendig* til det :(

*han gav mig røvfuld i går :(

DonThommy
12-02-2009, 08:59
Har selv købt det samme til Min MacBook:D Klasse program, fedt hvis man lige har nogen film på Computeren:devill:

Iøvrigt burde jer der har en Mac downloade et program der hedder IalertU. Det er sådan en alarm. Virker perfekt hvis man fx. er i skole.;)

fed stil, har købt den nye macbook unibody, nå men det alarm program du snakkede om, hvad skulle man bruge det til i skolen? ;D

SirGiggs
25-02-2009, 16:03
Jeg spiller selvfølgelig mest Fifa 09 (:

Gronkjor
25-02-2009, 16:18
fed stil, har købt den nye macbook unibody, nå men det alarm program du snakkede om, hvad skulle man bruge det til i skolen? ;D

Hvis du er bange for at den bliver stålet:) Eller ikke gider have andre til, at bruge den imens du ikke er i klassen.. :D

Gronkjor
25-02-2009, 16:19
Jeg spiller selvfølgelig mest Fifa 09 (:

Måske vi lige skulle have en kamp online? :) :devill:

Bo
25-02-2009, 16:34
Måske vi lige skulle have en kamp online? :) :devill:

Jeg tænkte akkurat det samme. Tilføj mig på Xbox LIVE. Mit gamertag er "Skovkanten". Så finder vi ud af noget med en kamp. :-)

Jeg savner snart noget modstand. Heiselberg giver ikke det store... ;-)

Gronkjor
25-02-2009, 17:52
Jeg tænkte akkurat det samme. Tilføj mig på Xbox LIVE. Mit gamertag er "Skovkanten". Så finder vi ud af noget med en kamp. :-)

Jeg savner snart noget modstand. Heiselberg giver ikke det store... ;-)

Tror allerede jeg har tilføjet dig for lang tid siden.. Mener ihvertfald vi har spillet før.. Mit gamertag er "GRONKJORUNITED" :) Vi kan lige tage en kamp i aften:devilll:

Casper
28-10-2011, 01:21
hvad ligger en brugt xbox360 til i pris?

Don Kafai
28-10-2011, 02:08
hvad ligger en brugt xbox360 til i pris?

http://lmgtfy.com/?q=brugt+xbox+360&l=1