PDA

Se fuld version : MoM United - Derby

KennyN
15-02-2009, 20:27
Stem på kampens spiller..

Min stemme går til Darron Gibson.

Flax_Generous
15-02-2009, 20:29
Ryan Giggs.

Men Gibson må også gerne få nogle stemmer.

Glory Man United
15-02-2009, 20:32
Kort og godt: Giggs

warming
15-02-2009, 20:34
Den er jo lidt sværere end den plejer når Vidic nu ikke var med..

Men Giggs gjorde det godt.

United DK
15-02-2009, 20:40
Jeg synes Gibson gjorde det rigtig godt, og virker til, at blive bedre, jo flere kampe han får, og målet var jo ikke så ringe, så han får MoM.

Giggs var dog ikke langt fra.

Lund_se
15-02-2009, 20:58
Gibson var min MoM idag... Mange gode detaljer på midtbanen samt et mål... Det må krones med en MOM !

Kæft hvor er det lækkert at se Giggs i det humør!

Stratego Thomas
15-02-2009, 21:03
nani!

nani spillede en flot kamp, hvor han endda stort set holdt niveauet i alle 90 min., hvilket ikke sker særligt ofte.. dertil synes jeg osse, at hans scoring var helt i top, idet den både var flot og viftig - det første mål har en stor betydning i den slags kampe.. med den slags takter kan man godt igen begynde at tro på, at nani nok en dag vil slå rigtig igennem i united.

giggs og welbeck kunne osse kandidere til titlen som kampens spiller!!

BadgerMan
15-02-2009, 21:10
Darron Gibson spillede en rigtig god kamp, han må blive min MoM. Men som sagt, Giggs gjorde det også godt.
Godt at se Nani være mere med, hvis han kan holde niveauet over en længere periode er han altså en verdensklasse spiller.

Don Kafai
15-02-2009, 21:32
Nani.
Sætter mange fødder rigtigt, og sætter det hele i gang med et super mål.
Bliver han mere konsistent i optrædenerne, kan han blive en fantastisk spiller for os.

Glory Man United
15-02-2009, 21:40
Nani.
Sætter mange fødder rigtigt, og sætter det hele i gang med et super mål.
Bliver han mere konsistent i optrædenerne, kan han blive en fantastisk spiller for os.

Han spillede stærkt i 20-25 mins, scorede et flot mål, men hvorfor tog Fergie ham ud i pausen?

mufufu
Gibson gjorde det godt, men synes langt fra han spillede bedre end Giggs. Synes det er fantastisk at se Giggs i den rolle, som han har konverteret til på aller flotteste vis. Imponerende.

Buttler
Ben Foster står en rigtig god kamp i dag, sikre i sine indgreb med hænderne. Lidt svag med fødderne til tider, men en glimrende indsats i dag. Nani og Giggs var også muligheder..

Stratego Thomas
15-02-2009, 22:00
Han spillede stærkt i 20-25 mins, scorede et flot mål, men hvorfor tog Fergie ham ud i pausen?

nani blev ikke taget ud i pausen!

uniteds udskiftninger:
evra - o'shea
park - welbeck
ronaldo - possebon

- så med mindre at united har haft fire udskiftninger kan jeg sgu ikke helt se
hvor og hvordan nani kunne blive taget ud i pausen...

Lorensen
15-02-2009, 22:03

uniteds udskiftninger:
evra - o'shea
park - welbeck
ronaldo - possebon

Hehe. Tror der blev ment at Nani var usynlig i anden halveg. Derfor blev der ironish spurgt, hvorfor SAF pillede ham ud.

Glory Man United
15-02-2009, 22:03

uniteds udskiftninger:
evra - o'shea
park - welbeck
ronaldo - possebon

Det var så en joke ;)
Synes knapt han rørte bolden i 2. halvleg

Jesus
15-02-2009, 23:00
Nani.. Synes han havde foden rigtigt sat på mange gange i kampen, ingen dumme fejl, godt med i opbygning og så et mål af dimensioner.

Stratego Thomas
16-02-2009, 00:19
okaaaaaayy en joke..
jeg syntes det ville være lidt underligt at tage så meget fejl..

jeg synes nu stadigvæk, at nani spillede godt hele kampen igennem, selvom han måske ikke var super meget med i spillet i de sidste 45 min, hvor vi alligevel havde kampen under kontrol..

det skal dog siges at: alt er relativt - hermed osse en vurdering af nanis præstation

DonThommy
16-02-2009, 05:36
MoM imo var Gibson.
synes drengen klarede det super flot og fik vist at han kunne være bejler til en plads i næste FA Cup kamp :)

og så kanon han får scoret et mål, ved godt det er meget tilfældigt, men det skader i hvert fald ikke på hans selvtillid :devill:

Dines
16-02-2009, 06:31
Giggs er simpelthen med i så meget, at han nok er den reele MOM. Han laver to oplæg, laver en genial hælaflevering til Fletcher og Ronaldo og er også med i det sidste mål. Han har virkelig blomstret op her i 2009. Men min stemme går til Gibson, da han overraskede positivt med et flot mål, gode defensive takter og Michael Carrick lignende afleveringer over halv banelængde. Jeg tror godt på, at han kan blive en god squadplayer ala Fletcher i fremtiden.

Lbskjelborg
16-02-2009, 06:46
Synes både Giggs, og Gibson gjorde det rigtig godt. Men bliver nød til, at stemme på Nani. Jeg håber så meget han begynder, at få gang i spillet igen, han har været langt fra god i denne sæson, men jeg har ikke opgivet ham endnu:)

Synes det er dejligt, at vi har 5 helt unge spiller (Rafael, Gibson, Wellbeck, Evans, Possebon) på banen samtidig, og de stadig er dominerene, det ligner en lys fremtid.
Ikke dermed sagt de andre er gamle;)

United-Allan33
16-02-2009, 06:47
Giggs får min stemme da han igen viste at han bestemt ikke er færdig og at han har masse at tilføje os.. Blev snydt for en genial assist og var gbenerelt med i det meste farlige fra vores side..

"Idioten" spillede også rigtig flot, det er tydeligt at han er langt bedre centralt end på kanten, vi kan nok blive enige om at han aldrig bliver nogen Scholes eller Keane, men når han spiller så skal han da også have anderkendelse for en rigtig god kamp..

Nani spillede en af hans bedre kampe eller måske halvlege, for han faldt noget i niveue i anden halvleg.. Flot første halvleg og et godt mål..

Tue B
16-02-2009, 07:10
Nani har fået min stemme. Han skal have ros for en god indsats og gjorde et flot stykke arbejde. Super mål! :) I går viste han noget af det store potentiale han har. Lad os få mere af det. Jeg vil gerne se lidt mere til ham i ligaen.

SantasLittleHelper
16-02-2009, 08:19
Stemte på Gibson, som jeg ellers ikke ser meget lys i. Men i går spillede han rigtig godt og holdt nogenlunde niveau kampen igennem.

matthiepuh
16-02-2009, 08:59
Valgte Flecher.

Gibson og Flecher synes jeg så stærktest ud idag - Gibson scorer og man kan derfor sige, at han skal have den, yderligere spiller han en rigtig fornuftig kamp og flytter bolden godt.
Synes dog, at Flecher havde lidt mere fantatsi i sit spil, og indgik bedre i det spil som skabte noget, og havde et par oplæg. Jeg var meget imponeret over vores pasninger idag, fantastisk at se den måde bolden kører rundt på.

JDK
16-02-2009, 10:36
Ryan Giggs!

Der var mange gode og jeg synes det var godt at se Gibson spille så god en kamp, men endnu engang må jeg konstantere at Giggsy har fået sin anden ungdom inde på den offensive centrale midtbane! Det er Smukt!

timberunited
16-02-2009, 11:30
Giggs fordi jeg gang på gang bliver imponeret over den autoritet, han spiller med. Nani og Gibson er tæt på også - men set over hele kampen, er Giggs fremragende.

Dines
16-02-2009, 12:50
Giggs bidrag igår lidt af det:

2 oplæg.
Med i 4-1 målet med en bande med Fletcher.
3 frispilninger deriblandt 2 med hælen.

Christensen
16-02-2009, 15:10
Giggs bidrag igår lidt af det:

2 oplæg.
Med i 4-1 målet med en bande med Fletcher.
3 frispilninger deriblandt 2 med hælen.

Jep, og netop derfor går min stemme også til ham ;)

Gibson spillede også en fin kamp, og viste lidt af talentet, som man ellers ikke har set meget til (kan selvfølgelig godt være fordi han et blevet (mis)brugt på højrekanten.

Desuden spillede Nani en god kamp, og hvis han kan holde nogenlunde samme niveau, bliver han vigtig de sidste måneder af sæsonen.

Grønholdt.
16-02-2009, 17:13
Min stemme gik til Nani... :devilll:

Mikke7
16-02-2009, 17:20
Gibson fik stemmen herfra - god kamp fra hans side:)

Giggs og Nani gjorde det også rigtig flot, ligesom Welbeck gjorde en god figur i den tid, han var på banen.

weber
16-02-2009, 19:02
Min stemme gik til Giggs. Han var med i som sagt en hel del og hver gang han havde bolden skete der noget.

Martinsen
16-02-2009, 20:30
Giggs var banens bedste! Endnu en super præstation af ham, og helt fortjent med hans et årige kontrakt forlængelse.

Lagoni
17-02-2009, 13:57
Darren Gibson. Spillede en rigtig god kamp og tror han simpelthen bare er en spiller der skal have masser af kampe, så skal han nok blive meget bedre. Har et godt øje for den mand.

Giggs spillede også en god kamp.