PDA

Se fuld version : OldTrafford.dk inviterer til Liverpool-brag på Bridgewater

dannigizmo
12-02-2009, 22:48
Læs her:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9922

Skulle der være nogen spørgsmål, kan de ligeledes stilles her.

Michael
12-02-2009, 23:10
Jungletrommer beretter om at Bo dukke op d. 14 marts! ::titte:

Steffyy
13-02-2009, 00:37
:mad:Jeg bor desværre på Sydsjælland !!!

Jeg ville super gerne have kommet!

ChristianR
13-02-2009, 06:04
Ja, det kunne da ligeså godt være på Bridgewater, jeg drikker mig fuld den dag:D

JeppeHH
13-02-2009, 10:06
Jeg sidder "desværre" i et fly på vej til Las Vegas den lørdag. Ufatteligt dumt man ikke undersøgte det kamptidspunkt, da rejsen blev bestilt.

Men syng nu de scousere ud af BW og ned i åen! :)

Andersen
13-02-2009, 10:27
Hvordan skal vi dog finde Jer i mængden?

Kunne I evt. alle bære stråhat?

Faurauh
13-02-2009, 11:03
De plejer at have oldtrafford.dk til at så på deres trøjer så de skulle være til at finde:d om ikke andet så tror jeg da helt sikkert også jeg kommer, har ikke været der så meget den her sæson, men det her vil da være en glimrende mulighed

JumpingCarrot
13-02-2009, 11:03
Hvordan skal vi dog finde Jer i mængden?

Kunne I evt. alle bære stråhat?

Jeg regner bestemt med at vi allerede er småsnaldrede (mildt sagt), når vi kommer på BW, så det er os, der sidder i en stor gruppe og synger! :D

Men der kommer uden tvivl ekstremt mange mennesker derned, og derfor er det sindssygt vigtigt, at folk kommer kl. 12, hvor de åbner. Hvis man udsætter og udsætter, bliver det satme svært at holde stole osv., da BW med garanti er proppet fuldstændig den eftermiddag.

Jeg gætter i hvert fald på, det er halvt selvmord at komme efter kl. 13.

RAppel
13-02-2009, 11:08
Det er mig i Liverpool-trøjen. Går ud fra jeg er den eneste der kan finde på at synke så dybt så jeg skulle være nem at genkende.

JumpingCarrot
13-02-2009, 11:11
Det er mig i Liverpool-trøjen. Går ud fra jeg er den eneste der kan finde på at synke så dybt så jeg skulle være nem at genkende.

:D

Desværre er der så bare en krig af Liverpoolfans dernede. Sidste kamp mod Liverpool var vi i et vanvittigt undertal. Så det er enormt vigtigt, at folk kommer tidligt og får taget en plads!!!

Bo
13-02-2009, 12:27

Det gør jeg også - og togene kører jo over Ringsted og derfra direkte mod Århus. :-)

Blahac4
13-02-2009, 12:35
damn.. sidder lige på den anden side af kloden, ellers ville jeg gerne have mødt op for at forstærke tallet af rigtige supportere!

Ali
13-02-2009, 12:57
bliver der ikke holdt noget arrangement på Grisen til fool kampen?

Michael
13-02-2009, 13:14
bliver der ikke holdt noget arrangement på Grisen til fool kampen?

Som sådan er det ikke et arrangement, men nærmere en opfordring til at komme på pub og have en god dag! :)
Så kunne det tænkes at man kan nyde en øl eller to efter kampen!

Michael
13-02-2009, 13:18
Jeg quoter lige Bo fra vores top hemmelige admin forum! :o

... andre interesserede også kan møde op på Bridgewater til kampen mod scouserne. Så kan vi håbe på, at folk vælger pubben i stedet for Kanal 5 og tv'et derhjemme. :-)

Thomas
13-02-2009, 13:44
:(

Er I Dublin på det tidspunkt!! Rejser fredag d. 13 :(
Skal vi ikke rykke det fra BW til Dublin? Pleeeeeeease :D

Bergmann
13-02-2009, 13:54
Vi ses derinde :)

Runaldo
13-02-2009, 13:56
Jeg kommer helt sikkert .. Er på tide jeg får set ham Danni Larsen igen, inden jeg glemmer hvordan han ser ud :D

ildmur
13-02-2009, 22:14
Jeg skal helt sikkert nok dukke op. gør jeg hver gang til kampen mod liverpool. bliver en god dag håber der kommer en masse ellers er vi i undertal som altid og vi skal gerne larme mere end fool'sne

Kofoed
13-02-2009, 23:40

OG??? Jeg bor i Nordsjælland, og jeg kommer:D Det tager jo ingen tid..

EDIT: Har lige fundet ud af jeg nok tager fra Slagelse og dertil, men det er stadig en tur på 3 timer.. OG det er jo ikke hver dag vi spiller mod Liverpool..

Daniel Cantona
14-02-2009, 13:22
Genial tiltag til total yndlings event! Vanen tro, skal jeg nok være på plads. Da jeg ikke har fået fragtet mine United trøjer til Århus fra Struer endnu, da jeg bor i en kuffert lige pt, så bliver det nok uden de røde farver - men mon ikke jeg finder ud af hvem der holder med United den dag!

Ses folks!

myspace.com/martin_cochet
14-02-2009, 17:02
Jeg kommer helt sikkert!! Også inden klokken 12:-)

Mikke7
15-02-2009, 09:21
Jeg er frisk :D

Zhaban
16-02-2009, 10:20
Jeg kommer også med en lille gruppe hoveder, ska nok blive en festlig omgang :)

Michael
16-02-2009, 16:53
Lyder godt Jonas og jer andre!! :)

RAppel
16-02-2009, 16:54
Er der en der gider holde en plads til mig? :D

dannigizmo
16-02-2009, 22:34
Er der en der gider holde en plads til mig? :D

Haha. :D Vil ikke love noget, men mon ikke vi kan se, hvad vi kan gøre?

RAppel
16-02-2009, 23:33
Haha. :D Vil ikke love noget, men mon ikke vi kan se, hvad vi kan gøre?

Regner med at sove ude foran bw i en sovepose så jeg kan komme først så det var bare fis, gak og løjer det hele ::D

dannigizmo
17-02-2009, 08:11
Regner med at sove ude foran bw i en sovepose så jeg kan komme først så det var bare fis, gak og løjer det hele ::D

Så er det jo dig, der skal holde pladser til os andre :titte:

Daniel Cantona
17-02-2009, 12:45
Så er det jo dig, der skal holde pladser til os andre :titte:

Det holder jeg også på! Best idea ever :)

Jeg regner med at være der omkring 11.30 tiden, så skal nok se om jeg ikke kan fylde godt ud oppe foran - men regner jo med at der står 50 United folk klar kl 12 når der bliver åbnet :devilll:

Hald
20-02-2009, 00:42
I'll be there !! Bliver en kanon dag !

theviking66
24-02-2009, 17:09
Kommer helt sikkert med et par United kammerater og drikker hjernen til. Skal til ålegilde om aftenen, så hvad er bedre end at starte dagen med at spille mesterskabet halvt i hus.

Martin
24-02-2009, 17:14
Kan da ikke startes bedre!!

Jeg kommer også. Skal desværre så holde mig ædru til at køre.

Michael
08-03-2009, 12:38
Kan da ikke startes bedre!!

Jeg kommer også. Skal desværre så holde mig ædru til at køre.

Kommer du også? Jamen så ses vi jo! :o

Niko
09-03-2009, 23:38
regner med jeg kommer forbi med en ven, er så klar til at udsynge de selvfede scousers. ;) skal til 18års fest om aftenen, så er nok lidt bombet søndagen efter. Men forhåbentlig med en dejlig sejr i erindringerne fra dagen før :)

Seba
09-03-2009, 23:43
Nu sidder jeg endelig og har fri , og store planer om at tage på grisen
Men kan se i alle tager et smut til jylland, så..

Er der intet på grisen eller ?

Baunie
10-03-2009, 00:07
Nu sidder jeg endelig og har fri , og store planer om at tage på grisen
Men kan se i alle tager et smut til jylland, så..

Er der intet på grisen eller ?

Grisen viser den selvfølgelig som de plejer, jo. Det er kun folk, der ikke aner hvor selvfede jyder er, som gider tage til Århus.

Danielsen
10-03-2009, 00:34
Grisen virker den selvfølgelig som de plejer, jo. Det er kun folk, der ikke aner hvor selvfede jyder er, som gider tage til Århus.

:lolol:

Ja, også er vi en del der begynder kl 10 med brunch og öl! :devill:

Skal dog lige siges, at det er et privat arragement :)

Seba
10-03-2009, 11:43
Er der nogen som bliver i det danske , og ser den på grisen ? :D :lolol:

Danielsen
10-03-2009, 14:10

Ja! Casper, Baunie og jeg...bl.a. :devill:

Kofoed
11-03-2009, 00:03

Tror også jeg ender med grisen efter lange overvejelser..

Mikke7
11-03-2009, 19:51
Tror også jeg ender med grisen efter lange overvejelser..

Aij, vær nu frisk!!! :D

JumpingCarrot
13-03-2009, 10:59

Undskyld, men du mener vist det svenske?

dannigizmo
13-03-2009, 11:57
Skulle man ønske at finde nogle af OldTrafford.dk-folkene i morgen, er det bare at gå efter de mest højtråbende, man kan finde. Skulle denne beskrivelse ikke være dækkende, kan man gå efter JumpingCarrot aka Søren Bülow, der har den vildeste, røde hårpragt, man kan forestille sig. Jeg vil i den gode sags tjeneste iklæde mig min langærmede, sorte udebanetrøje med Giggs på ryggen. Har ikke set så mange andre rende rundt med netop den trøjekombination, så der skulle være god mulighed for at det er mig, hvis man render en i sådan en i morgen.

dannigizmo
13-03-2009, 12:03
Ellers kan man kigge efter en af disse fine herrer:
http://www.nedergaardandersen.dk/billeder/album/bridgewater/slides/bw12.jpg

Fra venstre er det Sivebæk, Bo, Martin, Arne Madsen, Michael og Tomas. Sivebæk, Bo, Martin og Michael vil med sikkerhed være at finde på BW i morgen. Jeg ved i skrivende stund ikke noget om, hvorvidt de sidste to dukker op.

Bo
13-03-2009, 13:19
Jeg kommer højst sandsynlig i min røde United-trøje med "OldTrafford.dk" og nummer 11 skrevet på ryggen.

Nøj, jeg glæder mig. :-)

Daniel Cantona
13-03-2009, 13:53
Jeg har kun min 1 år gamle Scholes trøje i Århus lige pt da jeg bor i en kuffert, og dem er der nogle stykker af på BW, men jeg tager et sort United scarf med som måske kan adskille mig lidt :)

Regner med at være der ved 11.30 tiden. Glæder mig til at lære nogle nye sange! Ses front row!

Hald
13-03-2009, 18:32
Jeg holder normalt til på Ryan's i odense, og sidste år op til de vigtige kampe blev der virkelig sunget igennem. Nu har jeg været på Bridgewater til City kampen denne sæson og 3-0 sejren over chelsea, og der blev ikke sunget ! Men kampen imorgen er jo noget helt andet, så er der garanti for sang ?.. Jeg er ihvertfald med når i jyder åbner op for djævle sangene i morgen.. : ) Bliver stort.. Så håber jeg så sandelig at i også skråler

Wank on
Wank on
With balls in your hand.
- Cause you'll never Wank alone
YOU'LL NEVER WANK ALONE
Wank on Wank on...

Det bliver en stor dag imorgen !!!

Martin
13-03-2009, 19:29
Du starter bare en sang i morgen, så skal vi nok følge trop, og det gælder selvfølgelig også den modsatte vej ;) Ja, man glæder sig som et lille barn til kampen!

Don Kafai
14-03-2009, 01:18
Jeg har også hørt rygter om, at Don Kafai kommer på Bridgewater, hvis nogen skulle være interesserede....

Baunie
14-03-2009, 01:58
Kunne nu ellers være sjovt, hvis du og Bo ombestemte jer i sidste øjeblik og tog på Grisen. Så stod alle de måbende jyder uden de to danskere og stjerner :D

Martin
14-03-2009, 06:54
Spørgsmålet er jo om de i det hele taget finder Bridgewater, hehe!

Michael
14-03-2009, 07:15
AAARRGGGGHHH!! Ses på Bridgewater!!

Mikke7
14-03-2009, 09:28
Kunne nu ellers være sjovt, hvis du og Bo ombestemte jer i sidste øjeblik og tog på Grisen. Så stod alle de måbende jyder uden de to danskere og stjerner :D

Ihh ja, hvor kunne det bare være skægt!! :D:D HAHA:p

Nå, man må hellere komme afsted, inden så længe :)

Madsen
14-03-2009, 09:46
De fleste stjerner finders alligevel i Jylland.

Gronkjor
14-03-2009, 09:48
Jeg kommer helt sikkert også! Iøvrigt i en rød Giggs trøje:devill:
Edit: Dropper Giggs trøjen, og tager min anti Liverpool på istedet! :D

Daniel Cantona
14-03-2009, 19:29
Fuck det gjorde nalle med 4-1, men jeg er stolt af os United fans der markerede i modvind og holdte vores hjerter højt - det var en fornøjelse.

Jeg havde 3 L'bird venner dernede, og de var selvføgelig oppe og ringe og troede på det de nu gjorde, men det var en kæmpe fornøjelse at sætte mig ned mellem dem og to andre LFC fans og bare hygge og rafle og snakke objektiv fodbold. Alle Liverpool'ers jeg gave hånd til, sagde tillykke med mesterskabet med et smil, og jeg har kun (udover vi skulle have vundet) en super oplevelse i dag. Fedt at møde Bo og jer andre Oldtrafford crew's, fedt!

Håber vi ses på Grisen i april eller maj!

Daniel #7!

Gronkjor
14-03-2009, 20:08
Elendig kamp! Men dejligt for en gangs skyld at overdøve scouserne.. Selv ved stillingen 4-1 sang vi mest:D

RAppel
14-03-2009, 22:58
Havde selvfølgelig håbet på et andet resultat, men tak til oldtrafford.dk for at være drivkraften bag en fantastisk stemning. Det var en fornøjelse at høre på. Selv ved 1-4 blev der skrålet på livet løs :)

Martin
14-03-2009, 23:11
Ja tak for god ro og orden og især den gode stemning. Herligt.

Mikke7
15-03-2009, 09:29
Udover resultatet, en fed dag! Kanon stemning, det var squ lækkert:D
Også godt at møde jer andre:)

Hald
15-03-2009, 10:18
Ja takker også for en kanon dag, altid fedt at få sat ansigter på folk man til dagligt sidder og skriver med ! Men en rigtigt øv kamp, der går jo nok lige en uges tid før vi sluger den, men har da iført mig united trøjen idag.. Vi må jo videre, og vi ved alle hvem der står med trofæet i Maj !

JumpingCarrot
15-03-2009, 15:14
Tak for i går til alle, der mødte op! Det var imponerende at se så mange United-fans. Specielt i forhold til opgøret på Anfield tidligere på sæsonen. Denne gang var stemningen helt utroligt, og Liverpool-fansne fik jo ikke et ben til jorden, fordi vi sang dem ned, hver gang de prøvede på noget. Fantastisk.
Jeg aner ikke, hvor mange der kom pga. opfordringen herinde på sitet, men der var i hvert fald MINDST 2-3 gange så mange som sidst, vi spillede mod Liverpool.

Tak for en fed dag, selv om resultatet var _en smule_ fesent!

Michael
15-03-2009, 19:41
Det var jo vanvittigt....... Tabe 4-1 og alligevel få scouser til at holde deres kæft! Klasse!
Dagens højdepunkt må have været ham Liverpool-fan'en der bad os om at stoppe med synge med det argument "I har jo lige tabt". Han fik selvfølgelig en sang han kunne gå hjem på! ;)

Gronkjor
15-03-2009, 20:15
Hvem var det der smed bukserne foran en Scouser? Det var klasse! :devill:

JumpingCarrot
15-03-2009, 20:30
Hvem var det der smed bukserne foran en Scouser? Det var klasse! :devill:

Er ej sikker. Vi snakkede med ham efter kampen, men jeg tror ikke, han hører til herinde. Fik ikke lige spurgt :D

Kallex
15-03-2009, 21:19
Lorte Kamp.. Og så var der to LP'ere der prøvede at pande mig en derinde, godt man har ninja reflekser, men hvad fanden sker der for at ville slås når man er foran 4 - 1...

Martin
15-03-2009, 21:29
Der var også en som kastede et glas efter ham der viste baller. Det kunne være gået helt galt!

Michael
16-03-2009, 10:55
Lorte Kamp.. Og så var der to LP'ere der prøvede at pande mig en derinde, godt man har ninja reflekser, men hvad fanden sker der for at ville slås når man er foran 4 - 1...

Tsk tsk! Pinlig opførelse af scouserne! Foran og alligevel er man så bitter på modstanderen! Sådan viser man klassen!

Hald
16-03-2009, 10:56
Snakkede med ham med den bare bagdel før kampen, han kom hvist også som mig langvejs fra , han så ihvertfald mange af kampene på grisen. Men det var jo et kanon fedt indslag lige at flashe sin bare foran ham den latterlige skaldede Scouser abe!
Stemningen var mega vild til sidst, tænkte bare der ikke skulle meget til før der skete noget ret vildt !! Det var virkelig fedt.

Hald
16-03-2009, 11:00
På vej ud stod en "sej" Scouser i vejen for mig og min kæreste og pustede så røg i hovedet på os udenfor, så måtte jeg jo lige bede ham huske på hvem der har førstepladsen.. Jeg hadede liverpool før, men man kan ikke beskrive hvor meget jeg hader dem nu !

RAppel
16-03-2009, 12:36
Fik da lige en kommentar eller to på vej ud, men det var da kun til at grine af. Som jeg sagde til en af dem så var det "the walk of shame".

RAppel
16-03-2009, 12:38
Snakkede med ham med den bare bagdel før kampen, han kom hvist også som mig langvejs fra , han så ihvertfald mange af kampene på grisen. Men det var jo et kanon fedt indslag lige at flashe sin bare foran ham den latterlige skaldede Scouser abe!
Stemningen var mega vild til sidst, tænkte bare der ikke skulle meget til før der skete noget ret vildt !! Det var virkelig fedt.

Første gang tænkte jeg at det var griner og konge gjort. Anden gang synes det var lidt fesent og tredje gang tænkte jeg "vi har set dig nu". Man skal også stoppe mens legen er god :)

SantasLittleHelper
16-03-2009, 13:13
På vej ud stod en "sej" Scouser i vejen for mig og min kæreste og pustede så røg i hovedet på os udenfor, så måtte jeg jo lige bede ham huske på hvem der har førstepladsen.. Jeg hadede liverpool før, men man kan ikke beskrive hvor meget jeg hader dem nu ! Han havde da godt nok trukket en håndmad hvis han havde gjort det mod mig.. Især hvis jeg havde fået et par genstande. Men jeg har så også astma, så jeg betragter sådan noget som et overfald hvadenten han ved det eller ej..

Men så var det da vist godt nok, at jeg så den hjemme i min seng hvor det kun var naboerne og hundn der var offer for mit mindre raseri-anfald efter 3-1 målet.

Niko
16-03-2009, 22:29
Hvis man ser bort fra resultatet, (og det gør jeg). Så syntes jeg det var mega fedt på bridgewater, sad oppe i baren med en ven, og skrålede med ;) kunne være mega nice at lave et arrangement igen, imod Arsenal eller shitty sidst på sæsonen. :)

Baunie
16-03-2009, 23:38
Det synes jeg er en virkelig dårlig idé, når det giver resultater som 1-4 bare fordi en flok United-jyder er samlet et sted.

I kan mødes til hjemmekampen mod Scunthorpe i tredje runde af Liga Cuppen næste sæson. Den kamp betyder ikke så meget.

Hald
17-03-2009, 00:44
Første gang tænkte jeg at det var griner og konge gjort. Anden gang synes det var lidt fesent og tredje gang tænkte jeg "vi har set dig nu". Man skal også stoppe mens legen er god :)

Sandt nok, det kunne ha' endt galt helt galt, når de latterlige scousere ikke kan tåle lidt fis..

Glory Man United
17-03-2009, 08:11
Luk så denne tråd :Smackden:

Michael
17-03-2009, 08:12
Hvorfor?

Vi har vel lov at være selvfede, og snakke om hvor højt vi råbte og hvor meget bedre vi var end scouserne? ;)

Hald
17-03-2009, 09:13
Ja hvis vi ikke kan glæde os over kampen, må vi vel finde det mest positive fra denne dag, og det kan jeg da godt leve længe på !!