Se fuld version : Billetter til Fulham- Man U?!
Vi er venner som har fået tilbudt billetter til Fulham-**** til 65£ pr stk. Det er dog på et neutralt område på stadion. Vi ville dog meget gerne ind og sidde på udebaneafsnittet, og skråle med på en masse sange. Problemet er bare vi ikke ved hvordan vi kan anskaffe os de billetter, så vi håbede der var nogle folk herinde, som kunne være behjælpelige med links, eller gode råd?
Mvh Westh
Hvis du er medlem af supporterklubben i Skandinavien, så har du mulighed for at søge om billet, hvis de får tildelt til kampen.
Du kan ikke søge til udekampe gennem Manchester United hvis du ikke er sæsonkortholder/executive member i klubben.
Sidste mulighed er på det forbudte marked...
gangstanto
11-02-2009, 13:50
Vi er venner som har fået tilbudt billetter til Fulham-**** til 65£ pr stk. Det er dog på et neutralt område på stadion. Vi ville dog meget gerne ind og sidde på udebaneafsnittet, og skråle med på en masse sange. Problemet er bare vi ikke ved hvordan vi kan anskaffe os de billetter, så vi håbede der var nogle folk herinde, som kunne være behjælpelige med links, eller gode råd?
Mvh Westh
Jeg går også og planlægger en tur til lige netop den away. Indtil videre har det ikke været muligt at søge om billetter. Jeg har skrevet til den skandinaviske afdeling, og de vidste ikke endnu, om og hvor mange billetter de kom i besiddelse af. Hvis de fik nogle tildelt, vil der blive trukket lod om dem.
Att Gangstanto:
Hvis jeg ikke tager fejl er du også fra Odense? Jeg skal derover med Eisser og Don Las. Ved du kender Tjemf? Måske vi lige kunne snakke sammen om noget fælles tur derover.?
Jeg fornemmer en date på Ryans :D
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1790 og så henviser jeg lige til denne.
JumpingCarrot
11-02-2009, 21:17
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1790 og så henviser jeg lige til denne.
:Smackden::Smackden::Smackden::Smackden::Smackden: :Smackden::Smackden::Smackden::Smackden::Smackden: :Smackden:
gangstanto
16-02-2009, 14:32
Att Gangstanto:
Hvis jeg ikke tager fejl er du også fra Odense? Jeg skal derover med Eisser og Don Las. Ved du kender Tjemf? Måske vi lige kunne snakke sammen om noget fælles tur derover.?
Det kan du tro, at jeg er. Bor i Odense igen, efter at have været et år på Sjælland for at arbejde.
Jo jeg tror godt, jeg ved, hvem du er, nu du nævner det :). Skriv eventuelt en PM, så kan vi udveksle numre.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.