Se fuld version : Nye champions t-shirt
hej til alle .
hvis der er nogen der ved hvor man kan købe de nye champions
t-shirt"s vil jeg blive meget glad:juhuuuu:
jeg syndes at de er mega fede og det skal være mig en sand
fornøjelse at ta en på bare for at se min lidt selvglade kollega
som tilfældigvis er chelsea fan:Smackden:
så i må da gerne lige skrive til mig hvis i ved om man kan købe
dem eller måske snart kan købe dem herhjemme.
mvh jens nielsen. :devilll:
http://store.manutd.com/product_images/maxzoom/prd_maxzoom_champ07-****-black.jpg
Har netop bestilt denne fra Megastoren til ca 160 dkr inkl. porto. Sendes efter 21/5.
Fla
Er lige støt på en lækker trøje fra Unisport.dk. Også en Champions, til 149. regner med at bestille den!
Købte den fra Unisport, hvis nogen går med tanker m at købe den så lad være. Rigtigt dårlig kvalitet, trykket kan kradses af og efter en vask i hånden går farverne også nærmest af trykket, det må være fordi den er så hurtigt trykt fordi der skulle produceres en helvedes masse, det er den de render med i England så jeg under FA cup finalen!
Don Kafai
29-05-2007, 13:23
Købte den fra Unisport, hvis nogen går med tanker m at købe den så lad være. Rigtigt dårlig kvalitet, trykket kan kradses af og efter en vask i hånden går farverne også nærmest af trykket, det må være fordi den er så hurtigt trykt fordi der skulle produceres en helvedes masse, det er den de render med i England så jeg under FA cup finalen!
Tak for tippet..
Jeg var i tvivl om jeg skulle bestille den fra Unisport eller den anden fra megastoren, men nu tror jeg at jeg ved hvilken jeg hælder mest til..
Men tror jeg venter et par uger, for synes ikke nogen af de Champions trøjer der er kommet er specielt fede..
nej, gemmer min så bliver den hængt op på væggen eller noget, ikke værd at gå med! men de vinder jo igen næste år. så er det Fergies 10 mesterskaber så kommer der en fed trøje
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.