PDA

Se fuld version : Aflyst Manchester United kamp

RaniShaba
23-01-2009, 20:23
hej allesammen.

Jeg besluttede sammen med en ven for ca. en måned siden at besøge Old Trafford for første gang. Så ve bestilte fly, hotel og billetter til kampen Manchester United - Portsmouth. Vi har glædet os utrolig meget, men til vores store skuffelse blev kampen aflyst :(

Så mit spørgsmål er med hensyn til billetten. Hvordan får jeg evt. pengene retur eller flyttet dem til en anden kamp?

Vi har overvejet kampen Manchester United - Aston Villa istedet.

Billetterne er iøvrigt bestilt på www.official-manchester-tickets.com

sætter meget pris på hvis i kan hjælpe da det er første gang vi tager til old trafford.

Mange tak.

Rani Shaba

Smaakage
23-01-2009, 20:30
Tough luck. Uofficiel side. Der er nok ikke meget at hente. Den kommer til at gøre ondt. Prøv at sælg billetten på ticketexchange, og se om de vil returnere eller bytte flybilletten for et beløb

RaniShaba
23-01-2009, 20:33
Jeg forstår det ikke rigtig da hjemmesiden jo hedder www.official-manchester-tickets.com

Men jeg læste deres regler igennem, og der stod at hvis en kamp blev aflyst skal jeg kontakte dem der står for kampen. Derfor har jeg også skrevet en mail til Manutd.com

Men tror du/i at jeg får held med at få pengene returneret eller kampbilletterne flyttet til en anden kamp?

JakobR
23-01-2009, 20:37
Billetterne er officielle, det er hjemmesiden ikke.

RaniShaba
23-01-2009, 20:39
Når okay.

Men tror du jeg får pengene tilbage?

Cantona66
23-01-2009, 21:10
tror ikke du får penge tilbage, men der en chance for at indløse billetten til kampen når den skal spilles

Smaakage
23-01-2009, 21:14
Hvis der står at du kan skrive til dem, så skriv til den side du købte den ved, ikke til Manutd.com. De har intet med den side at gøre. Den er sort

Lorensen
26-01-2009, 11:02
Nogen, som har erfaring med ovenstående hjemmeside udover RaniShaba?
:)

United-Allan33
26-01-2009, 11:38
hej allesammen.

Jeg besluttede sammen med en ven for ca. en måned siden at besøge Old Trafford for første gang. Så ve bestilte fly, hotel og billetter til kampen Manchester United - Portsmouth. Vi har glædet os utrolig meget, men til vores store skuffelse blev kampen aflyst :(

Så mit spørgsmål er med hensyn til billetten. Hvordan får jeg evt. pengene retur eller flyttet dem til en anden kamp?

Vi har overvejet kampen Manchester United - Aston Villa istedet.

Billetterne er iøvrigt bestilt på www.official-manchester-tickets.com

sætter meget pris på hvis i kan hjælpe da det er første gang vi tager til old trafford.

Mange tak.

Rani Shaba

Ring eller skriv (gem dine mails) til dem og sig at du vil have dine penge tilbage, da kampen er blevet aflyst, og vil de ikke så tag i banken og få indbetalingen trukket tilbage...

RaniShaba
26-01-2009, 11:51
Jeg skrev til Manutd.com angående situationen og det her er svaret:

Dear Rani

Thank you for your enquiry

While I understand this is not a good situation, Manchester United are the only authorised retailer off tickets. http://www.official-manchester-tickets.com is in no way connected in to Manchester United. These ticket should not be sold as they are season ticket holders and members who are selling these at over inflated price and breaching the terms and conditions. While I appreciate the websites terms and conditions refer to us, this site is acting illegally and would obviously not want you contacting them. Unfortunately we are unable as requested to swap the tickets. I would seriously consider contacting your card issuer and seeing if they can reverse the charge or offer any assistance on this. For example or tickets range from £25 going up to £55 so as you can see this company is basically ripping you off.

Så jeg vil absolut ikke råde NOGEN SOM HELST handle med den hjemmeside!

Og jeg tager også over til banken, iøvrigt så har jeg skrevet flere mails til dem og ringet til dem, men hver gang man ringer til dem bliver der lagt på igen.

Lorensen
26-01-2009, 11:59
Har du fået billetterne, eller?

RaniShaba
26-01-2009, 12:35
Nej. der står i deres regler at jeg modtager billetterne 3-7 dage før kampen. Det ville jeg så også have gjort hvis kampen havde været spillet, men nu da kampen er aflyst er det umuligt at få pengene retur. Jeg har skrevet flere mails uden svar og prøvet at ringe uden held. Hvis jeg var dig ville jeg hellere købe billetterne fra manutd.com

Casper
26-01-2009, 12:59
Jeg må sige at jeg er overrasket over Manchester Uniteds ret fine svar. Jeg havde forestillet mig de bare havde skrevet "nej, tænk dig om". Men deres svar er bedre end det de egentlig er "forpligtet" til.

Juel
26-01-2009, 13:03
Vil give dig ret i at det er en meget mærkelig side. Jeg har 2 gange handlet gennem den side, og begge gange var jeg meget bange for ikke at få billetterne, indtil et par dage før kampen hvor man modtager et opkald eller en mail om hvor man kan afhente billetterne. Alt andet kontakt man prøver at tage til dem inden, svarer de ikke på. Dog har de ikke snydt mig på andre måder end de kæmpe overpriser de tager, og jeg vil derfor heller ikke anbefale folk at bruge den side, medmindre der ikke er andre muligheder.

jacobdahl8
26-01-2009, 13:33
Hej Gutter

Gå ind og blev medlem af OneUnited og så køb dem på Viagogo, UNITEDS Offichelle billlet sted. Den er 200% troværdig! og det billigste sted.

Lorensen
26-01-2009, 13:39
Vil give dig ret i at det er en meget mærkelig side. Jeg har 2 gange handlet gennem den side, og begge gange var jeg meget bange for ikke at få billetterne, indtil et par dage før kampen hvor man modtager et opkald eller en mail om hvor man kan afhente billetterne. Alt andet kontakt man prøver at tage til dem inden, svarer de ikke på. Dog har de ikke snydt mig på andre måder end de kæmpe overpriser de tager, og jeg vil derfor heller ikke anbefale folk at bruge den side, medmindre der ikke er andre muligheder.

Hvor skulle du afhente billetterne?

Juel
26-01-2009, 13:59
Hvor skulle du afhente billetterne?

Nu skal det lige siges at begge gange jeg købte fra dem var det fra deres Champions League afdeling, og at jeg er medlem af One United og havde søgt gennem dem uden held.

Den ene gang blev de afleveret på hotellet, og anden gang skulle jeg selv afhente dem på et hotel.

Baunie
26-01-2009, 14:52
Kampen er som sådan ikke aflyst. Den er udsat til en endnu ukendt dato, så for så vidt skulle dine billetter vel holde vand til den kamp.

Det bliver så bare en midtugekamp og du kan risikere at det bliver offentliggjort med rimelig kort varsel, hvornår den spilles.

I øvrigt er hjemmekampen mod Fulham samme problem. Inden man bestiller billetter til den skal man lige være opmærksom på, at den nok ryger, hvis United eller Fulham spiller uafgjort i 5. runde af FA Cuppen. Så skal man formentlig afvikle omkampen i den midtuge, da United spiller CL ugen efter og PL-midtuge to uger senere.

Gronkjor
26-01-2009, 15:01
Kampen er som sådan ikke aflyst. Den er udsat til en endnu ukendt dato, så for så vidt skulle dine billetter vel holde vand til den kamp.

Det bliver så bare en midtugekamp og du kan risikere at det bliver offentliggjort med rimelig kort varsel, hvornår den spilles.

I øvrigt er hjemmekampen mod Fulham samme problem. Inden man bestiller billetter til den skal man lige være opmærksom på, at den nok ryger, hvis United eller Fulham spiller uafgjort i 5. runde af FA Cuppen. Så skal man formentlig afvikle omkampen i den midtuge, da United spiller CL ugen efter og PL-midtuge to uger senere.

Fuck noget lort.. Har bestilt til Fulham. Har både købt hotel billet, og fly:( Plejer F.A cuppen ikke at være i weekenden?

Baunie
26-01-2009, 15:43
Fuck noget lort.. Har bestilt til Fulham. Har både købt hotel billet, og fly:( Plejer F.A cuppen ikke at være i weekenden?

Jo, det gælder også kun, hvis vi ryger i omkamp. Ellers spilles den selvfølgelig som planlagt. Jeg ved heller ikke om man kunne finde på at lade det gå ud over Newcastle-kampen 4. marts i stedet for, men læser man diverse fora osv. regner folk med, at Fulham-kampen ryger.

Fulham spiller ikke i Europa, så nok kun vores FA Cup-kamp, der kan få indflydelse på den.

Jesus
26-01-2009, 15:48
Ring til et af de der forbrugsmagsiner, som Operation X, kontant eller Basta.

Du kan sikkert også sagsøge siden på flere punkter bl.a falsk markedsføring.

ChristianR
26-01-2009, 15:50
Jeg har bestilt et par billetter til United-Villa gennem
www.official-manchester-tickets.dk

Jeg har da selvfølgelig været klar over, at siden ikke er officiel. Det burde være klart. De tager selvfølgelig lidt ekstra for billetterne. Tilgengæld slipepr man for at betale for One United medlemskab og søge.

De sender eftersigende billetterne til min adresse her i Danmark en uges tyid før kamp. Jeg håber da jeg får billetterne, men kan da godt blive lidt nervøs, når I siger, der er dårlig kontakt. Indtil nu har jeg fået flere tilbagesvar på mine forespørgelser.

Men rigtig flot af Manchester United egentligt, som tager sig tid til at svare på spørgsmål, selvom man har købt billetter gennem ikke-officielle kilder.

Gronkjor
26-01-2009, 15:54
Jo, det gælder også kun, hvis vi ryger i omkamp. Ellers spilles den selvfølgelig som planlagt. Jeg ved heller ikke om man kunne finde på at lade det gå ud over Newcastle-kampen 4. marts i stedet for, men læser man diverse fora osv. regner folk med, at Fulham-kampen ryger.

Fulham spiller ikke i Europa, så nok kun vores FA Cup-kamp, der kan få indflydelse på den.

Okay:D Så har United bare at vinde! Men det skulle bestemt også være muligt..

Lorensen
26-01-2009, 16:00
Jeg har bestilt et par billetter til United-Villa gennem
www.official-manchester-tickets.dk

Jeg har da selvfølgelig været klar over, at siden ikke er officiel. Det burde være klart. De tager selvfølgelig lidt ekstra for billetterne. Tilgengæld slipepr man for at betale for One United medlemskab og søge.

De sender eftersigende billetterne til min adresse her i Danmark en uges tyid før kamp. Jeg håber da jeg får billetterne, men kan da godt blive lidt nervøs, når I siger, der er dårlig kontakt. Indtil nu har jeg fået flere tilbagesvar på mine forespørgelser.

Men rigtig flot af Manchester United egentligt, som tager sig tid til at svare på spørgsmål, selvom man har købt billetter gennem ikke-officielle kilder.

3 kammerater og mig har også bestilt 4 billetter, til United-Liverpool på den side, så har også været en lille smule nervøs. Dette er dog mere eller mindre forsvundet, da vi har været i kontakt med hjemmesiden 3-4 gange via. telefon. Så jeg kan slet ikke forstå at ingen af jer kan få fat i dem?

ChristianR
26-01-2009, 16:16
3 kammerater og mig har også bestilt 4 billetter, til United-Liverpool på den side, så har også været en lille smule nervøs. Dette er dog mere eller mindre forsvundet, da vi har været i kontakt med hjemmesiden 3-4 gange via. telefon. Så jeg kan slet ikke forstå at ingen af jer kan få fat i dem?

Nej. Som jeg sagde, har jeg også mailet med dem et par gange. De svarer ikke lige med det samme, men man får da svar i løbet af et par dage. Får i sendt billetterne til Danmark?

Lorensen
26-01-2009, 16:30
Nej. Som jeg sagde, har jeg også mailet med dem et par gange. De svarer ikke lige med det samme, men man får da svar i løbet af et par dage. Får i sendt billetterne til Danmark?

Nej vi får sendt dem til det hostel vi skal bo på derovre. Det anbefalede de selv, så jeg vælger at stole på det hvad angår det. De sender dem med FedEx eller et lignende selsskab, så det burde ikke kunne gå galt.

ChristianR
26-01-2009, 16:33
Nej vi får sendt dem til det hostel vi skal bo på derovre. Det anbefalede de selv, så jeg vælger at stole på det hvad angår det. De sender dem med FedEx eller et lignende selsskab, så det burde ikke kunne gå galt.

Ok. Er det for at undgå, at de bliver forsinket i posten, så man ikke har billetterne, når man skal i lufthavnen? For i så fald kunne det godt være vi skulle overveje samme metode som jer.

Vi har bare ikke bestilt noget Hostel endnu og har været i tvivl om vi skal gøre det inden. Hvor skal I bo? Er det fine priser og et nogenlunde sted?

Lorensen
26-01-2009, 16:42
Ok. Er det for at undgå, at de bliver forsinket i posten, så man ikke har billetterne, når man skal i lufthavnen? For i så fald kunne det godt være vi skulle overveje samme metode som jer.

Vi har bare ikke bestilt noget Hostel endnu og har været i tvivl om vi skal gøre det inden. Hvor skal I bo? Er det fine priser og et nogenlunde sted?

Ja det er det nemlig. Det ville ikke være optimalt at stå uden billetter når rejsen begynder.

Vi skal bo på Hatters Hostel på 50 Newton Street. Det skulle eftersigende være lige ved hovedgaden i Manchester. Jeg er ikke helt sikker, men mener at vi betaler 3-400 kr. pr. mand for 3 overnatninger. Det synes jeg egentlig ikke man kan sige noget til.

ChristianR
26-01-2009, 16:53
Ja det er det nemlig. Det ville ikke være optimalt at stå uden billetter når rejsen begynder.

Vi skal bo på Hatters Hostel på 50 Newton Street. Det skulle eftersigende være lige ved hovedgaden i Manchester. Jeg er ikke helt sikker, men mener at vi betaler 3-400 kr. pr. mand for 3 overnatninger. Det synes jeg egentlig ikke man kan sige noget til.

Ja, det er billigt. Men hvis jeg ikke tager fejl skal man sove i sådanne soverum med andre mennesker.
Vi vil helst have vores eget 2-personers værelse. Derudover har vi ikke rigtig nogen ønsker. Nogen, der kan anbefale et godt og billigt sted at bo ud fra det?:)

Martin
26-01-2009, 16:59
Hvis du har betalt med kreditkort, som kan du altid få dine penge tilbage, hvis du ikke modtager din vare, kontakt din kortudsteder.

Lorensen
26-01-2009, 17:01
Ja, det er billigt. Men hvis jeg ikke tager fejl skal man sove i sådanne soverum med andre mennesker.
Vi vil helst have vores eget 2-personers værelse. Derudover har vi ikke rigtig nogen ønsker. Nogen, der kan anbefale et godt og billigt sted at bo ud fra det?:)

Man kan i hvert fald sagtens få 4 personers værelser, ved ikke med 2 personers, men vi var lidt for sent ude så vi må nøjes med et 6 personers. Men man kan jo håbe på at de to sidste pladser ikke bliver optaget :P

ChristianR
26-01-2009, 17:03
Man kan i hvert fald sagtens få 4 personers værelser, ved ikke med 2 personers, men vi var lidt for sent ude så vi må nøjes med et 6 personers. Men man kan jo håbe på at de to sidste pladser ikke bliver optaget :P

Der var fra 4personers og op. Jeg havde nok også overlevet et 6personers, hvis jeg var afsted med 3 gutter. Nu skal jeg afsted med damen, så jeg har fået besked på, at hun ikke skal sove med fremmede:D

Lorensen
26-01-2009, 17:08
Der var fra 4personers og op. Jeg havde nok også overlevet et 6personers, hvis jeg var afsted med 3 gutter. Nu skal jeg afsted med damen, så jeg har fået besked på, at hun ikke skal sove med fremmede:D

Hehe, det er måske også fair nok :D Men cool nok at du har fået lokket hende med derover :)

RaniShaba
26-01-2009, 17:23
Jeg var over og snakke med min bank idag (Nordea bank), og jeg skulle udfylde nogle papir samt snakke med dem, så bliver min anmodning sendt. Og jeg fik at vide at hvis det lykkedes vil jeg inden 1-2 uger få mine penge retur. det var omkring 2300 kroner jeg gav for to billetter.Jeg fik ivørigt også at vide af Manchester United at til en portsmouth kamp skulle jeg kun af med 25 pund(!!!) mens jeg gav 109 pund hos www.official-manchester-tickets.com!!Så der er kæmpe prisforskel. Så fik jeg også at vide at hvis jeg en anden gang skulle bestille billetter til en fodbold kamp sku jeg skrive til ham (manden der skrev fra manutd.com) og han skulle nok hjælpe mig med billetter.

ChristianR
26-01-2009, 17:31
Jeg var over og snakke med min bank idag (Nordea bank), og jeg skulle udfylde nogle papir samt snakke med dem, så bliver min anmodning sendt. Og jeg fik at vide at hvis det lykkedes vil jeg inden 1-2 uger få mine penge retur. det var omkring 2300 kroner jeg gav for to billetter.Jeg fik ivørigt også at vide af Manchester United at til en portsmouth kamp skulle jeg kun af med 25 pund(!!!) mens jeg gav 109 pund hos www.official-manchester-tickets.com!!Så der er kæmpe prisforskel. Så fik jeg også at vide at hvis jeg en anden gang skulle bestille billetter til en fodbold kamp sku jeg skrive til ham (manden der skrev fra manutd.com) og han skulle nok hjælpe mig med billetter.

Sådan er det jo. De skal jo også tjene deres penge, og det vil folk åbenbart betale for at slippe for besvær. Det er i øvrigt ikke så forskelligt fra Travel2football, som kan tage 4-5000kr for billet + et par dage på hotel. De tager overpris ja. Men hvis man ikke vil betale overpris og hellere selv bøvle lidt, er man jo velkommen til det.

RaniShaba
13-02-2009, 14:11
Jeg vil bare lige hurtig informere at banken formåede at trække pengene tilbage igen!

Så hvis det kommer til at ske for nogen af jer, så mist ikke håbet :).

Snak blot med jeres bank, for jeg har i hvert fald fået mine 2300 kr. for to billetter igen.

Casper
13-02-2009, 14:15
super fedt, Rani