PDA

Se fuld version : Steven Gerrard

Casper
16-05-2007, 01:44
Nogen der ikke er overrasket over at Steven Gerrard nu vil skrive kontrakt med Liverpool igen?

For to år siden ville han væk fra Liverpool, men så vandt de CL og så ville han pludselig blive.
En uge før de igen skal i CL finalen, så siger han igen at han vil blive...

Steven Gerrard, Gerrard!
He kisses the badge on his chest,
He puts in a transfer request,
Steven Gerrard, Gerrard!

You put a transfer in!
A transfer out!
In out! in Out!
Shake it all about!
You do a Steven Gerrard and you turn around!
That's what it's all about!

Dines
16-05-2007, 07:18
Han er en underlig type. Han vil væk for et par år siden, så vandt Liverpool CL, og han sagde bagefter han vil blive i klubben. I starten af sommerpausen ville han væk igen, og var meget tæt på at skifte til Chelsea, men blev alligevel.

Martinsen
16-05-2007, 16:42
ja lidt pudsigt... men det irriterer mig skam ikke, da jeg synes han er en af de mest overvurderede spillere der er i fodboldverdenen lige pt. Så lad ham bare blive i rottebyen..

Sivebæk
26-05-2007, 21:19
Nu har Liverpool jo ikke vundet noget denne sæson (:lolol:), så det bliver spændende at se, hvad Gerrard har tænkt sig. I mine øjne er han klart den største (læs: eneste) profil i Liverpool, så det er måske snart på tide, at han søger udenbys.

Efter den formodede signing af Owen Hargreaves er der ikke plads til Stevie i United. Det ville nok heller ikke være sket alligevel. Chelsea står vel først i køen, hvis han forlader Merseyside?

Glory Man United
29-02-2008, 08:36
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3209287,00.html

Mon Gerrard ikke snart smutter? Chelski tror jeg ikke på længere.....men Barca/Real Madrid er måske ikke usandsynligt??

Sjakalen
29-02-2008, 09:16
Tror faktisk at han bliver.. Han er ikke så ambitiøs, som han giver udtryk for! Derfor passer meget godt hvor han er. Kommer han til Barca/Real M. vil han floppe totalt. Men lad ham bare I don´t care..

Parkohargo
29-02-2008, 09:28
Gerrard er jo næsten Mr. Liverpool him self. Kunne ikke forestille mig andet end at han signede en ny kontrakt. Men kunne egentlig være meget sjovt at se ham forlade Scouserne.
Så kunne klubben vist godt gøre sig klar til at spille nede Cola ligaen.:)

United DK
29-02-2008, 09:30
Hvad skulle Real Madrid og Barcelona med ham? Det er jo ikke fordi de mangler midtbanespillere. Barcelona kunne måske komme på tale, hvis de solgte Deco, men de virker til at være mere lune på Lampard.

Glory Man United
29-02-2008, 09:38
Hvad skulle Real Madrid og Barcelona med ham? Det er jo ikke fordi de mangler midtbanespillere. Barcelona kunne måske komme på tale, hvis de solgte Deco, men de virker til at være mere lune på Lampard.

Du sagde det vist selv forleden dag. De køber jo spillere, som de "bænker" ;)

United DK
29-02-2008, 09:48
Du sagde det vist selv forleden dag. De køber jo spillere, som de "bænker" ;)

Det er selvfølgelig rigtigt. :)

RuudVanNissetøj
16-11-2008, 23:46
http://www.goal.com/en/news/468/internationals/2008/11/16/967202/steven-gerrard-to-miss-england-friendly

Er det bare mig, eller har man ikke oplevet det her et par gange før?? Man kan mene hvad man vil omkring venskabskampe, men synes snart man ser et mønster fra Benitez op til disse kampe !!!

Tør godt vædde en plov på, at Gerrard er tilbage til næste PL kamp....mage til forpulet snyder !

Baunie
17-11-2008, 00:54
Nu skal vi ikke gøre os alt for hellige i den sammenhæng. Det er da også et kneb, Ferguson gerne benytter om muligt.

Jeg tror da i hvert fald nok, at Rooney havde spillet i går, hvis det havde været Champions League-finalen.

KennyN
17-11-2008, 08:03
Sådan er det jo hver gang der er de der ligegyldige venskabskampe. Så er der en håndfuld afbud fra spillere i de store klubber..

marek
17-11-2008, 11:20
Nu er landholdsfodbold noget lort i første opgang. Torres ankom til sæsonen småskadet og er siden blevet skadet 2 gange i år under landsholdssamlinger. Det er sgu noget ethvert hold kan mærke.

Personligt synes jeg man skulle stoppe ligaerne en måned før og så intensivere landsholdkampene hver sommer i enten en VM/EM-turnering eller også en kval-turnering.

Problemet og diverse skadesmønstre (både under og før landsholdssamlinger) er ret ens hos de fleste tophold. Når det er sagt så er der jo rent faktisk en mulighed for at han er skadet. At Torres måske endnu engang sendes afsted kunne tyde på at det ikke er en generel politik trods alt.

Unitedalisme
29-12-2008, 13:32
gerrard i problemer
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/7802932.stm

Michael
29-12-2008, 13:55
Steven Gerrard got ten more years!!
Der der der der der der der

:P

KennyN
29-12-2008, 13:57
Surprise... Han er jo heller ikke den smarteste person i verden..
Gerrard og Michael Shields sammen bag tremmerne.

Hvornår mon der er et billede af Shields og andre fængslede scousere, med Free Gerrard t-shirts. haha..

OnlyUnited
29-12-2008, 14:18
Hvorfor kaldte han ikke bare på Carragher .

KaptajnKjaer
29-12-2008, 14:45
Tror nu ikke på det, der er anholdt mænd fra 18-34 år, det virker på mig en smule usandsynligt at det er nødvendigt. Man må formode størstedelen af klientellet i engelske pubber kender Gerrard og derfor burde han vel blive anholdt og sigtet med det samme, istedet har de flere forskellige mistænkte som jeg har forstået det, medmindre det var en kæmpe gruppe mod en, og det tvivler jeg på er sket.

Sådanne sager har det med at dukke op regelmæssigt, og indtil videre er det kun en anonym kilde som fortæller at Gerrard er blevet anholdt, men ikke sigtet. (Hvis han sigtes vil politiet offentliggøre det såvidt jeg husker.)

Slayer
30-12-2008, 19:29
Syntes lige, jeg ville poste et billede, jeg finder lidt morsomt. De dumme Scousers!
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2008/12/bartongerrardjoke.jpg

RasmusP
30-12-2008, 19:39
Jeg så lige i sportsnyhederne, at han kan få op til 5 års fængsel. Chancen for at det sker er nok minimal, men det ville sgu være synd, hvis han får så meget. ...nej vent. Ikke synd. Det ville være FRYD!!!!

Tim_rn
30-12-2008, 19:45
Jeg så lige i sportsnyhederne, at han kan få op til 5 års fængsel. Chancen for at det sker er nok minimal, men det ville sgu være synd, hvis han får så meget. ...nej vent. Ikke synd. Det ville være FRYD!!!!

Jeg håber så inderligt at du enten ikke mener det eller også lægger dig hen i din seng og skammer dig samtlige år han er inde. Den behøves vel ikke engang uddybes.

RasmusP
30-12-2008, 19:54
Jeg håber så inderligt at du enten ikke mener det eller også lægger dig hen i din seng og skammer dig samtlige år han er inde. Den behøves vel ikke engang uddybes.

Hmm:) Selvfølgelig fryder jeg mig ikke når nogen bliver fængslet. Ikke engang Gerrard. Men HVIS han har overfaldet ham dj'en, skal han da ha den straf der gælder. Synes du ikke det?? Det er vel kun retfærdigt...

United-Allan33
30-12-2008, 19:59

Jeg går udfra du mener dette ironisk, for hvorfor skulle man ikke fryde sig når en voldsmand ryger i fængsel?? Har han gjort noget der beretter til fængsel er det ikke synd for ham at han skal i fængsel..

Tror de fleste frydede sig da Peter Lundin røg i fængsel, eller han skulle måske bare sidde i en rundkreds og holde i hånd?? Hvor herrebevares

Unitedforever
30-12-2008, 20:07
Gerrard skal straffes for det han her gjort. Hvis han har overfaldet denne dj, så skal han da straffes?? Angående straffen, så tvivler jeg dog på den bliver gjort ubetinget. En betinget dom på et par år er nok den mest sandsynlige udgang.

Tim_rn
30-12-2008, 20:11
Jeg går udfra du mener dette ironisk, for hvorfor skulle man ikke fryde sig når en voldsmand ryger i fængsel?? Har han gjort noget der beretter til fængsel er det ikke synd for ham at han skal i fængsel..

Tror de fleste frydede sig da Peter Lundin røg i fængsel, eller han skulle måske bare sidde i en rundkreds og holde i hånd?? Hvor herrebevares

At sammenligne Peter Lundin med Steven Gerrard må da betyde at du ikke kan finde ud af at adskille dine fodboldfølelser fra den her sag.

Nej en mand der har været involveret i et slagsmål skal fandme ikke i fængsel i 5 år hverken i danmark, england eller usa. Slagsmål sker mange gange, Gerrard skal bare for guds skyld ikke blive offer for at man skal sætte et godt eksempel eftersom han er kendt.

Det er jo så vigtigt at man anskuer den her sag som enhver anden. At håbe andre spillere taget ud af kampen for deres klub enten ved rødt kort, sygdom eller skade er noget jeg fordømmer langt væk. Men nu skal det ikke handle om det fodboldmæssige, såfremt andre formår at adskille det.

Gerrard er en person som alle andre med familie og venner. Så at bure ham inde i længere tid for et slagsmål på en bar skal kun ske såfremt han har opført sig direkte sindssygt og selv angrebet personerne uden grund.

Hvor mange af jer ved hvad der er sket, og dømmer ham nu kun ud fra direkte fakta og ikke hvad medierne skriver? Jeg kan ikke se meningen med at ønske ham i fængsel, det ligger så fjernt.

Hvor mange provokationer bliver de spillere ikke udsat for, selvfølgelig skal der ikke gå slagsmål i den, og selvfølgelig skal de straffes for det hvis de tager initiativ til noget ulovligt - men at snakke fængselsstraf på 5 år, eller bare 1 år finder jeg fuldstnædig overflødigt i det her tilfælde. Få fat i mig når han går Joey barton amok 16 aftener om året =)

Flax_Generous
30-12-2008, 20:24
Gerrard er en person som alle andre med familie og venner. Så at bure ham inde i længere tid for et slagsmål på en bar skal kun ske såfremt han har opført sig direkte sindssygt og selv angrebet personerne uden grund.
Han får ikke fem års fængselsstraf, men sikkert blot en betinget dom, noget samfundstjeneste eller en bøde. Det har dog intet med hans venner (som i øvrigt er småkriminelle - Gerrard har f.eks. været karaktervidne for en gangsterboss) eller familie at gøre. Sådan plejer det vist bare at være i England (og Danmark).

Hvor mange af jer ved hvad der er sket, og dømmer ham nu kun ud fra direkte fakta og ikke hvad medierne skriver? Jeg kan ikke se meningen med at ønske ham i fængsel, det ligger så fjernt.
Han blev anholdt, tilbageholdt i 12 timer og derefter sigtet (og løsladt mod kaution). 3 af hans venner, som også var anholdt, er ikke blevet sigtet. Noget tyder altså kraftigt på, at Gerrard har været indblandt og at politiet ikke mangler beviser.

Hvor mange provokationer bliver de spillere ikke udsat for, selvfølgelig skal der ikke gå slagsmål i den, og selvfølgelig skal de straffes for det hvis de tager initiativ til noget ulovligt - men at snakke fængselsstraf på 5 år, eller bare 1 år finder jeg fuldstnædig overflødigt i det her tilfælde. Få fat i mig når han går Joey barton amok 16 aftener om året =)
Provokationer kan ikke gøre det forsvarligt at tæve andre. Og hvad en farlig små-psykopat som Joey Barton, som jeg i øvrigt helst så bag tremmer, render rundt og laver kan heller ikke undskylde Gerrard.

Hvis Gerrard er skyldig, så får han forhåbentlig en hård økonomisk straf og en betinget dom. Og så må han ellers lade være med at gøre sådan noget igen, medmindre han vitterlig vil i fængslet med mange af sine andre venner.

Flax_Generous
30-12-2008, 20:25
Hvis retten beslutter, at han skal have fem år, hvilket jeg dog tvivler på bliver tilfældet, hvorfor er det så ikke i orden?!

RasmusP
30-12-2008, 20:33
At sammenligne Peter Lundin med Steven Gerrard må da betyde at du ikke kan finde ud af at adskille dine fodboldfølelser fra den her sag.

Nej en mand der har været involveret i et slagsmål skal fandme ikke i fængsel i 5 år hverken i danmark, england eller usa. Slagsmål sker mange gange, Gerrard skal bare for guds skyld ikke blive offer for at man skal sætte et godt eksempel eftersom han er kendt.

Det er jo så vigtigt at man anskuer den her sag som enhver anden. At håbe andre spillere taget ud af kampen for deres klub enten ved rødt kort, sygdom eller skade er noget jeg fordømmer langt væk. Men nu skal det ikke handle om det fodboldmæssige, såfremt andre formår at adskille det.

Som jeg hørte det i sportsnyhederne, kan han risikere op til 5 års fængsel for det han har gjort. Sådan er loven åbentbart i England. Og HVIS han har gjort noget, der ifølge loven gir 5 års fængsel, så skal han da ha de 5 års fængsel. Hvorfor skulle han ikke??

United-Allan33
30-12-2008, 20:33

Strafferammen for den slags sager er på 5 år, det vil sige at det skal være i den grove ende af skalaen før han dømmes 5 års fængsel... Bliver han dømt 5 års fængsel så har han også lavet noget groft, og ikke bare et basal værtshus slagsmål, men derimod noget der med sikkerhed har givet fyskiske skader på ofret, eller brugt glas/flaske som slagvåben.. Hvis det er tilfældet kan jeg på ingen måder have ondt af ham hvis han skulle få 5 års fængsel..

Der hvor jeg kan følge dig, er hvis der "bare" drejer sig om et basal slagsmål, og at han så får længere straf feks 1 år istedet for 6 mdr fordi han er kendt, så kan jeg følge dig, men under alle omstændigheder så har han lavet noget som er imod lovgivningen, og må derfor tage sin fair straf, hvilket jeg ikke kan have ondt af..og så er jeg squ ligeglad om han er et menneske med familie og venner..

Der er jo heller ingen der har dømt ham udfra hvad medierne skriver, folk forholder sig til at HVIS han han bliver kendt skyldig.. Personligt håber jeg ikke han bliver dømt fordi han er Liverpool spiller, men fordi han så er skyldig

Tue B
30-12-2008, 20:40
Jeg lå flad af grin da jeg fandt ud af det! :D Hold da kæft, hvor er han dum :) Jeg sidder allerede og drømmer om de 3-5 år han forhåbenligt får :D Liverpool går jo nok helt ned..! :D

Flax_Generous
30-12-2008, 20:50
Det er oplyste, civiliserede og fornuftige mennesker, som opholder sig på Liverpools debatforum. Det ser man tydeligt i den her sag:

"Gerrard er vores kaptajn. Lige meget hvad han har gjort, så har han min fulde opbkakning. Jeg er rimelig sikker på at han bare har pandet ham DJ,en en velfortjent flad."

"Der er tale om at han har slået ud efter en eller anden lokal DJ, der i øvrigt var provokerende. At hans såkaldte venner så er nogle fjolser og sørger for at sagen eskalerer er en anden side af sagen."

"Kan sgu ikke lade være med at grine lidt over alle moralister der ikke under manden en bajer midt i sæsonen. At han slår en anden mand ned er en anden sag men det går mig nu heller ikke voldsomt på. Nærmere glædeligt at se lidt følelser i stedet for det der unaturligt velopdravne billede spillerne bliver pålagt. Har sgu også altid haft en eller anden form for respekt for joey Bartons indstilling til livet som prof..."
I det mindste findes der ikke så retarderede personer på dette forum!

Her er i øvrigt noget om Gerrards gansterforbindelser (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/gerrard-og-hans-forbindelser-til-liverpools-gangstere).

United-Allan33
30-12-2008, 20:59
Det er oplyste, civiliserede og fornuftige mennesker, som opholder sig på Liverpools debatforum. Det ser man tydeligt i den her sag:

I det mindste findes der ikke så retarderede personer på dette forum!

Her er i øvrigt noget om Gerrards gansterforbindelser (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/gerrard-og-hans-forbindelser-til-liverpools-gangstere).

Den pæne dreng er åbenbart ikke så pæn alligevel

Dines
30-12-2008, 21:16
Steve Gerrard, Gerrard,
he bottles a dj in the chest,
for refusing to play a Phil Collins' request,
Steve Gerrard, Gerrard.

Don Kafai
30-12-2008, 21:24
Jeg tror der er 1% chance for der sker noget i sagen.
Jeg har ikke sat mig helt ind i hvad der er sket, men af hvad jeg kan læse, så er Gerrard anklaget for at have slået en dj, der kun fik nogle enkelte skrammer.

1) Det ender nok med der intet kan bevises, sådan plejer de sager jo at ende, tag fx. Evans'.
2) Antag det er bevist at Gerrard HAR slået en. Det er jo ikke mord eller voldsomt overfald vi snakker om. Han får nok en bøde for en smadret subwoofer, og det er det. Og den betaler Stevie med glæde, for at få sagen ud af verden.

Vi oplever sådanne sager hele tiden. Hvad med ham den hjemløse og Ferguson? Uniteds julefrokoster? osv osv. Medier ser altid sensationer i sådanne historier, hvor de der især står for skud, er Premier Leagues førerhold. Grundet sidstnævnte, er det også sjældent man hører sådanne sager om Gerrard :D

Jesus
30-12-2008, 21:42
1) Det ender nok med der intet kan bevises, sådan plejer de sager jo at ende, tag fx. Evans'.
2) Antag det er bevist at Gerrard HAR slået en. Det er jo ikke mord eller voldsomt overfald vi snakker om. Han får nok en bøde for en smadret subwoofer, og det er det. Og den betaler Stevie med glæde, for at få sagen ud af verden.

Tror desværre ikke man kan sammenligne med Evans-sagen, da denne har en helt anden karakter.

Så vidt jeg har hørt, blev han indlagt med ansigtsskader, så vidt jeg har hørt skulle han have fået slået et par tænder ud, så jeg tror ikke det var et slagsmål i den lette ende, ellers havde politiet nok heller ikke tiltalt ham.

Flax_Generous
30-12-2008, 21:45
Gerrard er blevet sigtet. Det blev Evans aldrig. Man bliver kun sigtet, hvis politiet mener, at de har en sag, altså har bevismateriale, indicier og vidneudsagn. Hvis de kun skulle bruge 12 timer til at rejse sigtelsen, så betyder det samtidig, at de har haft ret let ved at finde beviser.

I Danmark skal sigtelsen ændres til en anklage af anklagemyndigheden, som er grundlaget for en retssag, men sådan forholder det sig vist ikke i England. Gerrard skal i hvert fald i retten den 23. januar.

Med andre ord er denne her sag allerede langt længere fremme end Evans' 'sag', hvor der aldrig blev rejst en sigtelse mod Evans.
De fleste meldinger går på, at Gerrard har slået DJ'en i hovedet med sin albue, hvilket har slået en af DJ'ens tænder ud. Herefter sprang Gerrards venner så på DJ'en og slog ham ned med en flaske eller noget i den stil.

Det er ganske rigtigt ikke grov vold eller mord, men det bliver næppe en lille bødeog der kommer nok også noget samfundstjeneste og/eller en bøde oveni (dog næppe fængselsstraf). Hvis ovenstående er sandt.

Uanset hvad er det meget skadeligt for Gerrards image (han er trods alt MBE), som jeg virkelig håber snart er tilstrækkelig ødelagt, samt for klubben Liverpool. Det er ikke hensigtsmæssigt, at deres anfører i et splitsekund sætter hele klubbens sæson på spil i et retarderet overfald. Det er dybt, dybt uprofessionelt og slår alt hvad Uniteds festglade spillere har præsteret i de senere år.

Jesus
30-12-2008, 21:51
MBE?:confused:

Flax_Generous
30-12-2008, 21:55
MBE?:confused:
Members of the Order of the British Empire (http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_British_Empire).

I England kræves der altid, at disse personer er særlig dydige i deres opførsel. Det kan blive grimt for Gerrard, hvis han findes skyldig.

Giggs og Beckham er i øvrigt OBE, hvis jeg husker korrekt.

Jesus
30-12-2008, 22:06
Jeg kan ikke finde nogen af dem på listen, og heller ikke SAF, hvor de henne?

KaptajnKjaer
30-12-2008, 22:19
Gerrard er blevet sigtet. Det blev Evans aldrig. Man bliver kun sigtet, hvis politiet mener, at de har en sag, altså har bevismateriale, indicier og vidneudsagn. Hvis de kun skulle bruge 12 timer til at rejse sigtelsen, så betyder det samtidig, at de har haft ret let ved at finde beviser.

I Danmark skal sigtelsen ændres til en anklage af anklagemyndigheden, som er grundlaget for en retssag, men sådan forholder det sig vist ikke i England. Gerrard skal i hvert fald i retten den 23. januar.

Med andre ord er denne her sag allerede langt længere fremme end Evans' 'sag', hvor der aldrig blev rejst en sigtelse mod Evans.

De fleste meldinger går på, at Gerrard har slået DJ'en i hovedet med sin albue, hvilket har slået en af DJ'ens tænder ud. Herefter sprang Gerrards venner så på DJ'en og slog ham ned med en flaske eller noget i den stil.

Det er ganske rigtigt ikke grov vold eller mord, men det bliver næppe en lille bødeog der kommer nok også noget samfundstjeneste og/eller en bøde oveni (dog næppe fængselsstraf). Hvis ovenstående er sandt.

Uanset hvad er det meget skadeligt for Gerrards image (han er trods alt MBE), som jeg virkelig håber snart er tilstrækkelig ødelagt, samt for klubben Liverpool. Det er ikke hensigtsmæssigt, at deres anfører i et splitsekund sætter hele klubbens sæson på spil i et retarderet overfald. Det er dybt, dybt uprofessionelt og slår alt hvad Uniteds festglade spillere har præsteret i de senere år.

Men reelt ser kan der vel ikke ske særlig meget, nu kender jeg ikke strafudmålingen i England men i Danmark vil man normalt få 1 måneds betinget fængsel for vold, hvis det så er af særlig voldsom karakter vil det blive ubetinget istedet for. Går udfra det er noget lignende i England. Og da Gerrard ikke er kendt fra nogle tidligere slagsmålssager, og det ifølge kilder er et fremprovokeret angreb (Gerrard blev skubbet?) tvivler jeg seriøst på det får nogle fodboldmæssige konsekvenser, andet end hans omdømme, så skulle det være fordi Liverpool straffer ham internt, men det bliver nok også kun en bøde, hvis det skal være noget.

Desuden skal vi passe på at være for dobbeltmoralske, selvfølgelig er det han laver komplet retarderet, men da der kørte en sag med Keano og en 16 årig (!) var der da også mange som støttede ham osv.
Det samme med Cantona som lavede flyvespark mod en tilskuer, det er da også sindssygt.

Problemet er at man nogle gange kan forvente lidt for meget af fodboldspillere, og det kan ske for selv det bedste at man laver noget dumt, så at Liverpool fans støtter op om ham, synes jeg nu ikke der er ngoet overraskende i. At han er medlem af MBE er skidt, men igen er det vel mest hans anseelse der bliver ramt.

Flax_Generous
30-12-2008, 22:40
Men reelt ser kan der vel ikke ske særlig meget...
Nej, han kommer næppe i fængsel, ikke engang hvis han er skyldig. Det har jeg også hele tiden sagt.
Desuden skal vi passe på at være for dobbeltmoralske, selvfølgelig er det han laver komplet retarderet, men da der kørte en sag med Keano og en 16 årig (!) var der da også mange som støttede ham osv.
Det samme med Cantona som lavede flyvespark mod en tilskuer, det er da også sindssygt.
Jeg har aldrig forsvaret fodboldspilleres vold.
Problemet er at man nogle gange kan forvente lidt for meget af fodboldspillere, og det kan ske for selv det bedste at man laver noget dumt, så at Liverpool fans støtter op om ham, synes jeg nu ikke der er ngoet overraskende i.
Hvorfor er det godt, at de støtter op om ham? De kender intet til sagen. Det er jo reelt sandsynligt, at han rent faktisk har tæsket en uskyldig. Det kalder på fordømmelse, ikke opbakning. De burde vente. Lige nu er der intet som peger i retning af, at det hele blot var en misforståelse eller han handlede i selvforsvar eller lignende.

Og det sker i øvrigt ikke for "den bedste", at man lige får en voldsdom. Der findes masser af mennesker som ikke render rundt med en voldsdom over hovedet.

Det taler til Gerrards forsvar, at det kan blive hans første lovbrud, og det er også helt fair, hvis han ikke kommer i fængsel (hvis han da overhovedet er skyldig), men det er i mine øjne stadig dumt, uprofessionelt og hyklerisk lavet af ham. Det burde være dette som folk sagde om Gerrard, hvis det viser sig, at han er skyldig, ikke at man støtter ham uanset hvad eller at DJ'en nok selv var ude om det - så kan tilgivelsen og alt det andet altid komme senere.
At han er medlem af MBE er skidt, men igen er det vel mest hans anseelse der bliver ramt.
Ja, det er hans anseelse som bliver hårdest ramt og det mener jeg også er helt fortjent og ganske fantastisk. Hans holier-than-thou-attitude holder næppe længere. Jo hurtigere folk fatter, at Gerrard er en snydende voldsmand (EDIT: måske), desto bedre. Så mangler vi bare at Terry også snart bliver pillet ned.

KaptajnKjaer
30-12-2008, 23:01
Nej, han kommer næppe i fængsel, ikke engang hvis han er skyldig. Det har jeg også hele tiden sagt.

Jeg har aldrig forsvaret fodboldspilleres vold.

Det var også mere møntet på den store mængde af United fans mm. som kalder Gerrard en røver og bandit og kalder Liverpool fansne nogle retarderede møgunger, uden at kende specielt meget til sagen.

Hvorfor er det godt, at de støtter op om ham? De kender intet til sagen. Det er jo reelt sandsynligt, at han rent faktisk har tæsket en uskyldig. Det kalder på fordømmelse, ikke opbakning. De burde vente. Lige nu er der intet som peger i retning af, at det hele blot var en misforståelse eller han handlede i selvforsvar eller lignende.

Synes heller ikke det er godt at støtte op om ham, siger bare det fint at støtte op om sin egen spiller så længe han ikke er dømt skyldig, for en loyalitet gør vel man har tillid til sine spillere, ikke mindst sin anfører. Så jeg har fuld forståelse for de forsvarer ham. Ikke desto mindre er det ikke særlig velovervejet, da de burde stå stand-by og se hvad sagen ender med. Præcis som de dømmende United fans burde.

Og det sker i øvrigt ikke for "den bedste", at man lige får en voldsdom. Der findes masser af mennesker som ikke render rundt med en voldsdom over hovedet.

Det taler til Gerrards forsvar, at det kan blive hans første lovbrud, og det er også helt fair, hvis han ikke kommer i fængsel (hvis han da overhovedet er skyldig), men det er i mine øjne stadig dumt, uprofessionelt og hyklerisk lavet af ham. Det burde være dette som folk sagde om Gerrard, hvis det viser sig, at han er skyldig, ikke at man støtter ham uanset hvad eller at DJ'en nok selv var ude om det - så kan tilgivelsen og alt det andet altid komme senere.

Ja, det er hans anseelse som bliver hårdest ramt og det mener jeg også er helt fortjent og ganske fantastisk. Hans holier-than-thou-attitude holder næppe længere. Jo hurtigere folk fatter, at Gerrard er en snydende voldsmand (EDIT: måske), desto bedre. Så mangler vi bare at Terry også snart bliver pillet ned.

Præcis det jeg mener, det kan selvfølgelig ikke forsvares hvis han dømmes, det er komplet idioti. Men ikke desto mindre er det ting som kan ske for selv den bedste. At det så lige sker for ham, for ham til at fremvirke både ynkelig og hyklerisk vil jeg mene, men det er vel i sidste ende hans problem, og det kan også godt få konsekvenser for ham på landsholdet, hvis han ihvertfald roder sig ind i flere episoder.

Mikke7
30-12-2008, 23:07
Synes godt nok det er totalt uproffessionelt af Gerrard at komme i et sådant slagsmål, men det er hva, som kan ske - og derfor ska han tage den straf, som han er "fortjent" til ingen tvivl om det.
og nej straffen bliver nok ikk 5 år.. det mest fair vil jo nok være samfundstjeneste samt en bøde...

synes han ska dømmes på lige fod med alle andre - og så må han, prøve, at tage sin straf som en "mand"..

Personligt ser jeg det som dybt forkasteligt, at liverpool går ud og bakker ham op, støtter ham - men hva havde man forventet.. han har jo tjent liverpool forbilledligt i de sidste 10 år :lolol:

Michael
31-12-2008, 02:01
OTiXbHNZbtQ

Genialt! :D

Elrantiri
31-12-2008, 04:33

Slap dog af.

Selv hvis han mener det er det da en ok mening, folk skal have en dom for de ting de gør forkert, og at det går ud over et hold som Liverpool er da fedt nok.
Det er jo hans egen skyld når han stikker nogen en albue i hovedet, hvor en skade ikke behøber at være selvforskyldt, så det man da fryde sig over på samme måde som man kan fryde sig når Gerrard sparker langt forbi United-målet.

timberunited
01-01-2009, 11:29
Det var det sted, hvor man mindst kunne forvente det. Uanset hvilken klub han spiller for, så skal han ikke slippe bare fordi, han er sportsstjerne.

Har hørt at det var en United-fan, der var offeret. Men uanset hvad der er blevet sagt, så han den såkaldte, selvudnævnte helgen, Gerrard, altid muligheden for at gå væk. Provokationer vil han møde alle steder. Men det kompenserer lønnen rigeligt for, vil jeg mene. Med den løn sportstjerner får, kan de have deres egen lukkede pub, hvor kun meningsfæller inviteres. Han kan kalde den Saint Gerrard.

Et mindre slagsmål kan man måske se hen over, men vold som der her tales om, bør straffes. Fodboldforbundet FA burde også melde sig på banen, hvis volden har sammenhæng med fodbold. De plejer ellers at være så vakse, når fodbolden udsættes for disrespekt, som de kalder det. :devill:

Tue B
06-01-2009, 18:05
håber sgu godt nok idioten kommer bag tremmer, eller får et års karentæne af FA :D
Kunne sagtens se Steve G the f**king fool sidder og rusker tremmer :D

timberunited
07-01-2009, 23:11
håber sgu godt nok idioten kommer bag tremmer, eller får et års karentæne af FA :D
Kunne sagtens se Steve G the f**king fool sidder og rusker tremmer :D

Hvis Cantona eller Rio skal bøde skal Gerrard også!

Tue B
08-01-2009, 18:54
Ja selv Joey Barton fik karentæne efter han kom ud af fængsel, så syntes da bare han skal have en god lang karentæne! Håber da han ender i fængsel, men kan godt leve med en lang pause til ham udstødt af FA. :)

weber
16-03-2009, 22:14
http://img8.imageshack.us/img8/6127/stevenme1r.jpg (http://img8.imageshack.us/my.php?image=stevenme1r.jpg)

HAHA grinern billed af gerrard taget fra: Republik Of Mancunia:lolol:

Hald
17-03-2009, 00:42
http://img8.imageshack.us/img8/6127/stevenme1r.jpg (http://img8.imageshack.us/my.php?image=stevenme1r.jpg)

HAHA grinern billed af gerrard taget fra: Republik Of Mancunia:lolol:

Kanon billede af Stevie og hans mor !! Håber også så inderligt den mand ryger ind og brumme, bare et par måneder, eller bare karantæne ! Men nej, vi må huske på at han er jo Capatain Fantastic, den voldsmand skal nok slippe..

dannigizmo
23-07-2009, 14:13
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/8164559.stm

En artikel om Gerrards retssag, der i øjeblikket kører. Gerrard har indrømmet, at han har slået, og at det var ham, der slog først.

Man kan sige meget om Liverpool og Gerrard, men hvis det virkelig passer, at han bliver chikaneret alle steder, fordi han er fodboldspiller, må det virkelig også være belastende. Så kan jeg et eller andet sted godt forstå, at frustrationerne kommer ud et eller andet sted, selvom vold selvfølgelig ikke er i orden.

JakobR
23-07-2009, 14:27
Mon ikke, de kan finde en to-mands celle til ham og Michael Shield.

Og så siger han, at han slog, fordi han var bange for at blive slået :lolol: Selvforsvar? Han var sammen med sine venner mod én fyr! I øvrigt ham selv, der går mod ham fyren.

QLJHJvn6b3s

Ovlesen
23-07-2009, 14:32
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/8164559.stm
Man kan sige meget om Liverpool og Gerrard, men hvis det virkelig passer, at han bliver chikaneret alle steder, fordi han er fodboldspiller, må det virkelig også være belastende. Så kan jeg et eller andet sted godt forstå, at frustrationerne kommer ud et eller andet sted, selvom vold selvfølgelig ikke er i orden.

Det er nu engang vilkårene når man er højt profileret fodboldspiller. Han må vide at vold er uacceptabelt og at der altid vil være nogle som forsøger at provokere, og at hans opgave som professionel er at holde sig på måtten.

Hans erhverv har omkostninger for sociallivet og dagligdagen. En tur i byen er ikke anderledes end at holde diæten, holde sig fra partydrugs, møde til dopingtests og så meget andet - træder man ved siden af vil det oftest blive straffet.

EDIT: Hvad sker der lige for Stevie og hans venner der alle møder op i samme blå sweater..? Man behøves altså ikke klæde sig ens uden for banen, med mindre de selvfølgelig leger "tæskehold" :D. Garanteret det også er tænkt som afledning af vidner. De siger bare "det var ham med den blå sweater".