PDA

Se fuld version : Blog: Fletcher er nøglen til mesterskabet

Casper
21-01-2009, 21:00
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=137)

United-Allan33
21-01-2009, 21:10
Jeg kan kun tilslutte mig køen af Fletcher fans, jeg synes bestemt han har udviklet sig til en af vores bedste midtbane spillere..
Jeg vil gerne indrømme at jeg heller ikke altid har set det store lys i Flechter, men han har ladet fødderne tale..

Ovlesen
21-01-2009, 21:11
Helt enig med Hr Langaa's synspunkt, Fletcher er meget værdifuld pt. og vil nok blive det i endnu højere grad. Han ved at United er toppen, han piver ikke over spilletid og skader, men arbejder blot endnu hårdere.

Han virker til at kunne spille godt med alle de andre midtbanefolk og han viser især tænder i de store kampe, hvor hans arbejde giver de mere kreative kræfter plads i det fremadrettede.

På et hold med store stjerner og kritiker roste spillere virker han ofte som olien i motorrummet, hvor han med sit bidrag giver pladsen til at de andre kan viser sig fra deres bedste sider.

Forhåbentlig bliver han kun bedre og viser sig som en central figur i mange år fremover:devill:

Carl-keane
21-01-2009, 21:13
Mener ikke at det hele er Fletcher men helt sikkert en meget undervurderet herre... Kan ikke lade være med at tænkte tilbage på Nicky Butt...

Darren Fletcher Football Genius!!!

Belfast
21-01-2009, 21:15
Rigtig flot og velskrevet blog, fra din side af.

Dog, må jeg indrømme at jeg er forholdvis uenig i nogle af dine synspunkter.
Ligefrem at påstå at Darren Fletcher er nøglen til mesterskabet, mener jeg lige er at smørre et ekstra lag glassur eller to, på lagkagen.
I mine øjne er Darren Fletcher en ganske udemærket spiller, som også har sine kampe, men heller ikke mere. Han er ikke en spiller som afgøre kampe for os, på samme måde som Ronaldo gjorde så flot sidste sæson. Om vi spiller med Fletcher eller en anden på midtbanen, mener jeg ikke er så vigtigt.

I mine øjne har Darren Fletcher kun én spidskompetence. Det er hans løbepensum. Han kan løbe solen sort. Men jeg synes ikke han er videre vild, når det kommer til at slå den såkaldte gyldne aflevering. Han laver ikke mange mål.
Derimod kan han så fint spiller bolden rundt i egne rækker, men det er der så mange der kan. Så alt i alt, vil jeg slutte af med at sige, at han er en ganske udemærket spiller at have som back up, men ikke en som jeg regner med skal være en kommende fast mand.

Zubbi
21-01-2009, 21:28
Velskrevet blog, og ved godt at jeg får hug for det her, men mener sku at Fletcher er en anelse overvurderet i denne sæson.

Han er en fantastik midtbaneslider, men han spiller alt for tit nærmeste mand. Der er for meget alibi spiller over ham. Jeg mener at vores spil går meget i stå, når han ligger på den centrale midtbane sammen med en anden. Han ville passe perfekt ind hos et hold som FC Barcelona, som har en decideret defensiv midt, som tager skraldet for de to mere tekniske midtbanespiller lidt længere frem, som så står for kreativiteten.

Han er en vigtig spiller i de meget tætte kampe, hvor der er meget kamp inde på midten af banen, men mener stadig, at hans formåen frem af banen er for ringe til at han burde være en fast mand hos et hold som Manchester United.

Genial defensivt, men han skal arbejde på det offensivt. Der er for mange gange, at han modtager den fra backen, hvor den ryger tilbage til backen, eller lige ind til midterforsvaren.

Mikke7
21-01-2009, 21:59
Synes, Fletcher virkelig er kommet efter det i den kommende tid, og specielt denne sæson har han været værdigfuld.
En gang synes jeg, man havde rimelig dårlige nerver, når han skulle starte inde, men han har virkelig formået at oppe sit spil! Den måde Ferguson anvender ham på afspejleer jo også tydeligt, at han har stor tiltro til ham - og man bliver virkelig så glad, når man ser måden han kæmper på osv., selvom han ikk er den store teknikker, så har han bare andre kvaliteter, som er så uhyre anvendelige/nødvendige i de store og tætte kampe.
På sin vis kan man vel godt argumentere for, at han er nøglen til succes, da han er en garanti for en solid indsats i de kampe, han anvendes og har en yderst betydningsfuld rolle.

SantasLittleHelper
21-01-2009, 22:00

Ligefrem at påstå at Darren Fletcher er nøglen til mesterskabet, mener jeg lige er at smørre et ekstra lag glassur eller to, på lagkagen.
I mine øjne er Darren Fletcher en ganske udemærket spiller, som også har sine kampe, men heller ikke mere. Han er ikke en spiller som afgøre kampe for os, på samme måde som Ronaldo gjorde så flot sidste sæson. Om vi spiller med Fletcher eller en anden på midtbanen, mener jeg ikke er så vigtigt.

I mine øjne har Darren Fletcher kun én spidskompetence. Det er hans løbepensum. Han kan løbe solen sort. Men jeg synes ikke han er videre vild, når det kommer til at slå den såkaldte gyldne aflevering. Han laver ikke mange mål.
Derimod kan han så fint spiller bolden rundt i egne rækker, men det er der så mange der kan. Så alt i alt, vil jeg slutte af med at sige, at han er en ganske udemærket spiller at have som back up, men ikke en som jeg regner med skal være en kommende fast mand.
Jeg er så enig, at man skulle tro, at jeg havde skrevet det selv. Helt objektivt set er Fletchers opgave vel at erobre bolden og så spille den videre til mere begavede fodboldspillere. Det er han til gengæld rigtig god til, men nøglen til mesterskabet? Det er lidt at strække den.

Thomas
21-01-2009, 23:04
Én spiller kan ikke være nøglen til mesterskabet.. men holdet som helhed, der hver kamp fighter røven ud af bukserne og er klar til at give den hele armen, selvom vi er bagud 0-3, som heller aldrig mister håbet på succes. Dog vil jeg give Fletcher det, at han virkelig er en loyal og solid spiller, som der også nævnes i den gode blog! Han er sammen med bl.a. O'Shea bare en, der hænger unægteligt meget sammen med United. Bliver han sat på bænken; fint med ham.. Kommer han så ind i kampen, så leverer han også en helhjertet indsats, og det er sjældent jeg ser, at han spiller som om han er ved at give op.

Som sagt, så kan én spiller ikke være årsagen til mesterskabet, men typer som Fletcher er det, der får os op på toppen! Og som jeg ser det nu, så har vi et hold, der er smækfyldte med spillere, der spiller fordi de nyder det, fordi de ved, at for enden står der et par vigtige pokaler, som for alle bliver deres vildeste orgasme de får i år! ;)

Bare se City.. Det hele er ved at ramle sammen. De håber på, at det hele kan bygges op på en sæson med pengesugende spillere, men det kan det ikke! Det kræver sjæl, loyalitet og udholdenhed - noget som SAF har brugt over 20 år på at opbygge.

JDK
21-01-2009, 23:09
Undervurderet er han helt sikkert og han har også udviklet sig på de seneste til en rigtig god midtbane og jeg kan kun tilslutte mig, at han de seneste mange måneder har tilspillet sig en meget vigtig rolle for os!

Dines
22-01-2009, 07:30
Flot blog. Endelig en, der kan se hvor undervurderet Fletcher egentlig er. Og det har han altid været, og vil altid være det. Han gør jo stort set det rigtige hvergang vi spiller, erobrer bolde, spiller den videre og starter angreb. Han er ikke noget geni, men han gør det han er god til meget flot. Jeg har altid set lyset i Fletcher. Jeg medgiver, at han er skidt på højrekanten, men inde centralt på midtbanen er han fremragende. Nogle, der kan huske Roma, Milan og Liverpool i 2006/2007? Fletcher vil altid være en af mine favoritter.

Glory Man United
22-01-2009, 08:01
Fletcher har haft en fantastisk sæson so far, ingen tvivl. Jeg synes dog klart, at han har haft en formnedtur på det seneste. Og at netop han specielt skulle være nøglen til pokalerne, tror jeg ikke på. Der er klart andre spillere, jeg ser som de væsentlige faktorer....

KennyN
22-01-2009, 08:11
Enig.!
Ikke blot Fletcher er vigtig, alle vores såkaldte reserver er dem der afgør mesterskabskampen. Her tænker jeg på O'Shea, Evans og flere andre..
Men ja, Fletcher er en yderst vigtig brik på holdet. Han leverer altid en top præstation, og er god i både den defensive og offensive del af spillet..

ChristianR
22-01-2009, 08:39
Man kan godt studse lidt over, HVOR undervurderet Fletcher egenltlig er, når alle i denne tråd mener, han er undervurderet?:D

Blogskriveren har ret i, at det er utrolig vigtigt og betryggende med så loyale spillere som Fletcher, der ikke klager trods en hel sæson på bænken. Lækkert at vi ikk skal sidde og være nervøs og bide negle, når han er på bænken. Det tager jeg bl.a. mig selv i, når Tevez er på bænken. Trods diverse utalelser er jeg bestemt ikke sikker på, at han er tilfreds med en bænkplads.

Dog har jeg som andre svært ved at se, hvordan Fletcher skal være nøglen til mesterskabet. Han er trods alt stadig reservespiller.

Glory Man United
22-01-2009, 08:46
Man kan godt studse lidt over, HVOR undervurderet Fletcher egenltlig er, når alle i denne tråd mener, han er undervurderet?:D

You got a point ;)

Casper
22-01-2009, 09:19
Jeg er også en af dem, som er enige med bloggen.

Fletcher var for mig at se en af de vigtigste spillere i sidste sæson og har specielt i de helt store kampe (inklusiv slutspillet i CL) været en spiller, som har afgjort kampene for Manchester United. Vi skylder ham en stor tak.
Han har altid været en af mine favoritter. Nok mest fordi han er egen avl, men jeg har altid haft et godt øje til spilleren, så jeg er utrolig glad på hans vegne at han har taget revanche hos folk.

DF FG!!!

Dyreborg
22-01-2009, 10:49

Dog har jeg som andre svært ved at se, hvordan Fletcher skal være nøglen til mesterskabet. Han er trods alt stadig reservespiller.

Jeg er sikker på at blandt mange United fans er Fletcher ikke undervurderet, da de oftest observere flere kvaliteter ved United spillere end ikke-Unitedfans. Jeg tror derimod det er i hele fodbold verdenen at han ikke altid får den respekt han måske fortjener.
Om han er nøglen til mesterskabet er måske så meget sagt, men han er helt sikkert vokset til en stor spiller, og han er helt sikkert en vigtig brik, især for en **** i denne sæson, hvor de har ekstra mange kampe, hvor bredde i truppen er nøglen til succes.

FRL
22-01-2009, 16:01

Kunne ikke være meget mere enig i dine synspunkter. Ser Fletcher på fuldstændig samme måde som dig: En mand der er værd at have i truppen, dog uden nogensinde at blive fast mand, dertil mangler hans fodboldspil for meget.

Jev
22-01-2009, 17:25
Glimrende blogindlæg med en ekstremt misvisende rubrik.

Dels er det i mine øjne en klar overdrivelse at kalde Fletcher for "nøglen til mesterskabet", og dels giver du ikke udtryk for denne holdning på noget tidspunkt i brødteksten.

Rosen af Fletchers karakterstyrke og arbejdsiver er velplaceret, men jeg er på bølgelængde med Belfast: Meget mere bidrager han ikke med. Han er en glimrende arbejdsbi, der holder vores spil kørende og rydder op, men når det kommer til pasningsspillet er han syvmileskridt efter Carrick, Scholes og til dels Anderson, der har udviklet denne del af sit spil enormt. Kan Fletcher gennemgå samme udvikling, vil han blive en profil. Indtil da er han en god breddespiller, der dog - i min optik - får for meget spilletid. Scholes og Carrick er vores absolut bedste midtbanespillere - ikke mindst pga. deres sublime pasningsspil. Vi er trods alt Manchester United; vi styrer kampe, vi har bolden, vi skaber chancerne.