Se fuld version : PL: Manchester United - Wigan Athletic
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Wigan Athletic http://www.bold.dk/billeder/art4939.gif
Premier League | Onsdag, 14. januar 2009, 21:00 | Old Trafford
Optakt
To af ligaens mest formstærke trupper mødes onsdag aften på Old Trafford. Wigan kæmper for europæisk adgang, mens United jagter førstepladsen.
Både Wigan og Manchester United har tur i den for tiden. Wigan har kun tabt én af de sidste ti ligakampe, hvilket anbringer dem på en flot syvendeplads. I weekenden slog de Tottenham hjemme på JJB Stadium 1-0. Flere mål blev der scoret på Old Trafford, da Chelsea fik en øretæve på 3-0. Dermed har United stadig ikke tabt siden nederlaget til Arsenal i starten af november, hvilket er otte ligakampe siden.
Wigan har aldrig ligget højere i Premier League-tabellen end de gør nu under tidligere United-mand Steve Bruce. The Latics er nye i Premier League-regi, hvorfor de kun har mødt Manchester United seks gange, og en gang i en cup-kamp. De har tabt alle syv opgør mod United, ligesom de heller aldrig har slået nogle af de andre i ”the Big Four”. Samlet er målscoren på 22-3 imellem United og Wigan.
Steve Bruce og Sir Alex Ferguson blev født på samme dato d. 31. december, men med 19 år imellem dem. Begge blev de ansat i deres klubber i november måned, men med 21 år imellem dem. Steve Bruce stod i spidsen for Birmingham før han kom til Wigan, men han har stadig end sejr til gode over sin tidligere cheftræner Sir Alex. Han har tabt ni og stået to lige i sine elleve forsøg.
Manchester United kan med en sejr over Wigan i morgen, og Bolton i weekenden hoppe op på førstepladsen i ligaen. Liverpool kan dog få den tilbage, hvis de kan vinde lokalderbyet mod Everton. United har ikke lukket mål ind i de sidste otte ligakampe, og kan med to kampe mere med rent bur, tangere Chelseas rekord på ti kampe.
Wigan forventes at satse på de samme elleve som slog Tottenham i weekenden. Med tilbagekomsten af topscorer Amr Zaki har de i øjeblikket ingen skader at bekymre sig over. Rio Ferdinand var helt ude af weekendens trup, hvorfor det er usikkert om han vil figurere i truppen til dette opgør. Patrice Evra humpede ud efter sin assist, hvilket gør ham tvivlsom også. Wes Brown, Owen Hargreaves og Ben Foster er fortsat ude.
Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United fortsætter stimen, og hopper over Chelsea i tabellen med en sikker 2-0-sejr.
Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Neville – Ferdinand – Vidic – O'Shea
Ronaldo – Fletcher – Carrick – Park
Berbatov - Rooney
Uniteds trup
Van der Sar, Kuszczak, Foster, Neville, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evans, O'Shea, Ronaldo, Nani, Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson, Giggs, Park, Berbatov, Rooney, Tévez, Welbeck, Gibson, Possebon.
Wigans trup
Kirkland, Melchiot, Bramble, Scharner, Figueroa, Valencia, Cattermole, Palacios, Taylor, Heskey, Zaki, Boyce, Brown, Koumas, Camara, Kilbane, Pollitt, De Ridder, Kapo.
Seneste kampe
Indbyrdes
11/05-2008 Wigan 0 – 2 United
06/10-2007 United 4 – 0 Wigan
26/12-2006 United 3 – 1 Wigan
14/10-2006 Wigan 1 – 3 United
06/03-2006 Wigan 1 – 2 United
Manchester United
11/01-2009 United 3 – 0 Chelsea
07/01-2009 Derby 1 – 0 United
04/01-2009 Southampton 0 – 3 United
29/12-2008 United 1 – 0 Middlesbrough
26/12-2008 Stoke 0 – 1 United
Wigan Athletic
11/01-2009 Wigan 1 – 0 Tottenham
02/01-2009 Tottenham 3 – 1 Wigan
28/12-2008 Bolton 0 – 1 Wigan
26/12-2008 Wigan 2 – 1 Newcastle
13/12-2008 Wigan 3 – 0 Blackburn
Historie
Kampe: 7
United-sejre: 7
Wigan-sejre: 0
Uafgjorte: 0
Odds
United: 1.20
Uafgjort: 5.76
Chelsea: 14.86
Tv
21:00 Canal+ Sport 1
Skader
Manchester United
P Evra Ankle/Foot Injury no return date
R Ferdinand Back Injury no return date
B Foster Thumb/Wrist Injury no return date
W Brown Sprained Ankle 17th Jan 09
O Hargreaves Jumpers Knee May 09
Madsens Corner
Manchester United har mødt Wigan 7 gange i en liga eller pokal kamp
Det er blevet til 7 sejre. Målscoren er 22-3.
Manchester United har købt følgende spillere fra Wigan
Jack Grundy **, Richard Smith **, James Garvey **, Dai Jones, John Ball og Roy Carroll.
Wigan har købt følgende spillede fra Manchester United:
John Cunningham ***, Frank Hodges **, Tommy Harris **, John McDermott *, Neil Mustoe * og Pat McGibbon.
Spiller som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Hos Wigan Borough: Thomas Fitzsimmons, David Fitzsimmons.
Hos Wigan County: Wilf Woodcock, Wilf Lievesley, Harry Morris*, Frank Barson, Billy Dennis, Jack Flanagan*, og Jimmy McCrae.
Hos Wigan Atlantic: Charlie Spencer, Bert Heywood, Harry Topping, Ted Buckle, David Gaskell, Alan Halsall*, Albert Jackson*, Harry Sharratt*, Albert Kinsey, John Lowey*, Scott McGarvey, Phil Hughes*, Gary Worthington*, Alan McLoughlin*, Dave Thompson*, Gary Walsh, Neil Whitworth, og Mike Pollitt*.
*=ingen kampe for Manchester United
**= Wigan Borough (udtrådt fra ligaen 26. oktober 1931)
***= Wigan County (aldrig spillet i ligaen)
Charlie Spencer(1932-1937), Allenby Chilton(1960), Bobby Charlton (1983 caretaker manager), Steve Bruce(2001 og igen fra 2007) har været manager for Wigan.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
14 12 2005 Wigan 4-0 - LIGA 67,793 Ferdinand1 Rooney2 van Nistelrooy1(pen)
26 2 2006 Wigan - 4-0 LC F 66,866 Rooney2 Saha1 Ronaldo1
6 3 2006 Wigan - 2-1 LIGA 23,574 Ronaldo1 Chimbonda1OG
14 10 2006 Wigan - 3-1 LIGA 20,631 Vidic1 Saha1 Solskjær1
26 12 2006 Wigan 3-1 - LIGA 76,018 Ronaldo2 Solskjær1
6 10 2007 Wigan 4-0 - LIGA 75,300 Tevez1 Ronaldo2 Rooney1
11 5 2008 Wigan - 2-0 LIGA 24,133 Ronaldo1(Pen) Giggs1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 3 3 11- 1 219,111
UDE 4 4 11- 2 135,204
ialt 7 7 22- 3 354,315
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Glory Man United
13-01-2009, 14:40
Tror der vil være nogle ændringer i forhold til Chelski kampen. Jeg frygter faktisk weekendens kamp ude mod Bolton, så OK hvis der bliver sparet lidt her. Den SKAL vindes alligevel.
VDS
Rafael-Rio-Vidic/Evans-O´Shea
Ronaldo-Carrick-Anderson-Nani
Tevez-Berbatov
Nogen der ved, om Evra og Rio kan spille?
RuudVanNissetøj
13-01-2009, 14:42
Denne kamp burde være lige til...men man kan næsten ikke andet end skuffe i forhold til sidste kamp med Chelski.
Forventer en opstilling som denne - men man ved efterhånden ikke hvor man har Fergusson :)
VDS
Rafael Evans Vidic Evra
Ronaldo Scholes Carrick Park
Berba Rooney
Vi vinder 2-0 ...Berbatov og Ronaldo som målscorer
United DK
13-01-2009, 14:43
VDS
Rafael - Rio (Evans, hvis Rio stadig er skadet) - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Rooney - Berbatov
Statistikken taler jo for en United-sejr, og jeg kan heller ikke forestille mig andet. Det bliver sikkert lidt fladt, efter den flotte sejr over Chelsea, men bare der kommer tre point på kontoen, så er jeg tilfreds.
Dette er en kamp, som vi bør vinde uden de store problemer. Jeg tror på at vi fortsætter med at vinde stort, og vi vinder sikkert 3-0, som den anden dag. Jeg glæder mig til at se, hvor gode Palacios, Zaki og Valencia er - jeg har hørt og læst, meget positivt omkring de tre, så nu må vi se hvad de kan, mod det bedste hold i verden.
Jeg håber på denne holdopstilling, selvom den sten sikkert ikke kommer til at se sådan ud irl.
VDS
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Fletcher - Giggs
Ronaldo --------------Rooney
Tevez
Berbatov
Normalt vil jeg til enhver lejlighed have Carrick og Scholes inde på den centrale midtbane, hvor jeg har Anderson som første priotet til at skulle være backup for de to. Men efter Chelski kampen, kan man jo ikke skifte Fletcher og Giggs ud, efter min mening.
God kamp!
Jeg tror, at kampen mod Chelsea har givet spillerne den fornødne selvtillid, og derfor tror jeg, at vi vinder kampen. Wigan er i en god periode, men på Old Trafford bliver det for svært for dem. Derudover stiller de sig ikke bare tilbage som andre PL-hold, så der skal nok komme muligheder. Mit bud er på 3-0 til os. Rooney og Ronaldo står for målene.
VDS
Neville - Evans - Vidic - Evra
Ronaldo - Scholes - Carrick - Nani
Rooney - Berbatov
God kamp. :)
Coach-Nico
13-01-2009, 15:19
Dette er en kamp, som vi bør vinde uden de store problemer. Jeg tror på at vi fortsætter med at vinde stort, og vi vinder sikkert 3-0, som den anden dag. Jeg glæder mig til at se, hvor gode Palacios, Zaki og Valencia er - jeg har hørt og læst, meget positivt omkring de tre, så nu må vi se hvad de kan, mod det bedste hold i verden.
Jeg håber på denne holdopstilling, selvom den sten sikkert ikke kommer til at se sådan ud irl.
VDS
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Fletcher - Giggs
Ronaldo --------------Rooney
Tevez
Berbatov
Normalt vil jeg til enhver lejlighed have Carrick og Scholes inde på den centrale midtbane, hvor jeg har Anderson som første priotet til at skulle være backup for de to. Men efter Chelski kampen, kan man jo ikke skifte Fletcher og Giggs ud, efter min mening.
God kamp!
Efter Chelsea-kampen kan man ikke andet, end at skifte Giggs ud. Han spiller jo aldrig to kampe på så kort tid mere. Utopi at han starter inde mod Wigan. Tror på Carrick og Scholes i maskinen..
tror vi vinder 2-0, ronaldo og rooney scorer
vds
rafael vidic evans evra
ronaldo carrick scholes park
rooney berbatov
Danielsen
13-01-2009, 15:32
Det ser ud til Evra er ude i 3 uge :(..... og Rio ta'r en uge mere på sidelinien.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1090161_evra_ferdinand_out_for_united
Rigtig skidt med Evra, efter den fantastiske kamp han spillede i söndags.
Evans skal nok klare sig mod Wigan og Bolton, selvom Wigan ikke bliver nogen "walk over"
jacobdahl8
13-01-2009, 15:33
Hvad skal vi bruge Chelsea kampen til og dermed snakke om PL titlen, hvis man ikke kan formå at vinde imorgen? - intet. Men man skal have i baghovedet at Wigan er i absolut god periode og fik nornyet selvtillid i søndags mod Tottenham.
Omvendt hvis vi vinder imorgen så bliver vi for alvor rigtig rigtig skræmmende!
Fletcherfan
13-01-2009, 15:36
Det er ærgeligt med Evra og Ferdinand... Jeg er normalt ikke den største fan af Evra, men under hans karantæne lagde jeg mærke til hvor meget holdet savnede ham... O'Shea klarede det som sådan fint nok, men han er ikke offensiv nok...
Så derfor håber jeg, at holdet kommer til at se sådan ud:
VDS
Rafael, Evans, Vidic, O'Shea
Park, Fletcher, Carrick, Ronaldo
Tevez, Berbatov
Bænk: Kusczcak, Neville, Giggs, Scholes, Rooney, Anderson, Welbeck...
Tror det ville slå Wigan helt ned...
Glory Man United
13-01-2009, 15:37
Det er ærgeligt med Evra og Ferdinand... Jeg er normalt ikke den største fan af Evra, men under hans karantæne lagde jeg mærke til hvor meget holdet savnede ham... O'Shea klarede det som sådan fint nok, men han er ikke offensiv nok...
Så derfor håber jeg, at holdet kommer til at se sådan ud:
VDS
Rafael, Evans, Vidic, O'Shea
Park, Fletcher, Carrick, Ronaldo
Tevez, Berbatov
Bænk: Kusczcak, Neville, Giggs, Scholes, Rooney, Anderson, Welbeck...
Tror det ville slå Wigan helt ned...
Enig, han er kun verdens bedste venstre back
Parkohargo
13-01-2009, 15:58
Vi skal vinde over Wigan imorgen og efter den præstation imod Chelski gør vi det også. Tror og håber på denne opstilling:
VDS
Neville Vida Evans O'Shea
Ronaldo Carrick Scholes Park
Rooney Berbatov
Vi vinder 2-0. Begge gange Ronaldo.
Petursson
13-01-2009, 16:17
Vi skal IKKE undervurdere Wigan de er megt godt kørende for tiden men det er vi nu også...
Van der Sar
Neville-Vidic-Evans-O'shea
Ronaldo-Carrick-Anderson/Scholes-Park
Berbatov-Rooney
Bænk: Kuszczak-Rafael-Fletcher-Scholes/Anderson-Tevez-Nani-Gibson
Vi vinder 2-0 mål af Ronaldo og Berbatov
United DK
13-01-2009, 16:18
Enig, han er kun verdens bedste venstre back
Arrh, det er et tyndt argument, for du var vist heller ikke den største fan af Ronaldo, da han var verdens bedste. ;)
matthiepuh
13-01-2009, 16:52
Evra og Rio er hver i sær blandt verdens bedste på deres positioner, ja.. Men nu har vi spillet kampe uden de to og spillet har såmænd været gangske fint, og specielt forsvaret har jo været svært at klage over, så ud over at vi mangler to gode spillere, mener jeg ikke at skaden er større - de andre har gjort det meget flot.
VDS
Rafael - Evans - Vidic - O´shea
Park - Carrick - Scholes - Ronaldo
Rooney Berbatov
Giggsey og Neville kan ikke spille to kampe som ligger så tæt :P
God kamp.
Thomas Hansen
13-01-2009, 17:32
Hvilken kanal sender kampen??
Glory Man United
13-01-2009, 17:44
Arrh, det er et tyndt argument, for du var vist heller ikke den største fan af Ronaldo, da han var verdens bedste. ;)
Er stadig ikke fan af Ronaldo, men han er da også svær at undvære. Evra er dog den værste af alle, da vor back-up er lysår efter
ChristianR
13-01-2009, 17:57
Er stadig ikke fan af Ronaldo, men han er da også svær at undvære. Evra er dog den værste af alle, da vor back-up er lysår efter
Hvor meget har du da set Fabio spille?;)
United DK
13-01-2009, 18:35
Hov hov, har Evra måske lavet et sejrsmål i overtiden på Anfield? Nej, det tror jeg ikke!
We all know that Johnny's gonna score!
;)
Det er ærgeligt med Evra og Ferdinand... Jeg er normalt ikke den største fan af Evra.
Undskyld jeg spørger, men hvem kan du overhovedet lide fra United? :D
Men imorgen er en ny kamp. Vores eufori fra sidste kamp skal overvindes og vi skal vinde over Wigan, hvis vi virkelig ønsker at tage titel 18.
I og med Evra fucker det op for sig selv med sin irriterende skade og Rios rygplageri, så håber jeg på denne opstilling.
VDS
Neville - Vidic - Evans - Rafael
Ronaldo - Carrick - Anderson/Fletcher - Nani
Tevez/Rooney - Berbatov
Eftersom Neville har vundet lidt af sit gamle jeg tilbage, tør jeg godt at benytte mig af ham, hvor Rafael derfor skal benytte venstre siden som back. Jeg håber dog, Ferguson udtager Fabio til denne kamp, så han måske får sin debut? For som alle ved, så siger rygterne at Fabio er en del bedre end Rafael, og det passer også efter de kampe jeg har set med dem; så jeg håber Fabio udtages og han måske får sin debut? :)
Resten af holdet er næsten genvalg. Jeg vil blot gerne give Nani denne kamp, så han kan vise lidt mere :) Park er skræddersyet til vores udekampe og storkampe, men kampe mod Wigan osv, synes jeg godt, man kan benytte Nani.
Berbatov fortsætter, hvor han slap og scorer to.
Vi kan ikke komme med latterlige undskyldninger denne gang. Vi er på OT, vi har lige slået en konkurrent, og holdet virker mere tændt end tidligere i denne sæson.
Fletcherfan
13-01-2009, 19:15
Undskyld jeg spørger, men hvem kan du overhovedet lide fra United? :D
Men imorgen er en ny kamp. Vores eufori fra sidste kamp skal overvindes og vi skal vinde over Wigan, hvis vi virkelig ønsker at tage titel 18.
I og med Evra fucker det op for sig selv med sin irriterende skade og Rios rygplageri, så håber jeg på denne opstilling.
VDS
Neville - Vidic - Evans - Rafael
Ronaldo - Carrick - Anderson/Fletcher - Nani
Tevez/Rooney - Berbatov
Eftersom Neville har vundet lidt af sit gamle jeg tilbage, tør jeg godt at benytte mig af ham, hvor Rafael derfor skal benytte venstre siden som back. Jeg håber dog, Ferguson udtager Fabio til denne kamp, så han måske får sin debut? For som alle ved, så siger rygterne at Fabio er en del bedre end Rafael, og det passer også efter de kampe jeg har set med dem; så jeg håber Fabio udtages og han måske får sin debut? :)
Resten af holdet er næsten genvalg. Jeg vil blot gerne give Nani denne kamp, så han kan vise lidt mere :) Park er skræddersyet til vores udekampe og storkampe, men kampe mod Wigan osv, synes jeg godt, man kan benytte Nani.
Berbatov fortsætter, hvor han slap og scorer to.
Vi kan ikke komme med latterlige undskyldninger denne gang. Vi er på OT, vi har lige slået en konkurrent, og holdet virker mere tændt end tidligere i denne sæson.
Jeg synes normalt ikke, at Evra er så sindsyg god som mange herinde synes, men jeg synes da han er god, men heller ikke mere... og nej jeg synes ikke han er verdens bedste, og undskyld mig hvis jeg har stødt dig med den udtalelse...
For at svare på dit spørgsmål er der kun 4 spillere,som jeg ikke er vild med... Med to af dem (Berba og Nani) synes jeg vi skal give dem mere tid, Berba fordi han har haft så kort tid i klubben, mens Nani trods alt har et enormt potentiale og et eller andet sted så tror jeg han kommer til at udfylde det... og forhåbentlig her i klubben... Mens Kusczcak og Hargo godt kan forlade klubben for min skyld... Kus er bestemt ikke god nok, mens Hargo har været et kæmpeflop...
Glory Man United
13-01-2009, 19:36
Jeg synes normalt ikke, at Evra er så sindsyg god som mange herinde synes, men jeg synes da han er god, men heller ikke mere... og nej jeg synes ikke han er verdens bedste, og undskyld mig hvis jeg har stødt dig med den udtalelse...
For at svare på dit spørgsmål er der kun 4 spillere,som jeg ikke er vild med... Med to af dem (Berba og Nani) synes jeg vi skal give dem mere tid, Berba fordi han har haft så kort tid i klubben, mens Nani trods alt har et enormt potentiale og et eller andet sted så tror jeg han kommer til at udfylde det... og forhåbentlig her i klubben... Mens Kusczcak og Hargo godt kan forlade klubben for min skyld... Kus er bestemt ikke god nok, mens Hargo har været et kæmpeflop...
Bortset fra det du siger om Nani, så siger jeg bare: :lolol:
Hvilken kanal sender kampen??
Canal+Sport1 gør ihvertfald.
thomaslund
13-01-2009, 20:04
Der står i åbnings posten i denne tråd at United er ubesejret i 18 kampe. Hvilke kampe er det? Det er ikke i PL. Er det alle kampe uden Carling Cup, eller er det kampe på OT?
hackerjoe18
13-01-2009, 20:06
VDS
Rafael - Vidic - Evans - O'Shea/Fabio
Fletcher - Carrick - Anderson
Ronaldo - Berbatov - Rooney
4-0: Ronaldo 2, Berbatov og Anderson. Anderson scorer sit første mål mod Wigan! :P
Der står i åbnings posten i denne tråd at United er ubesejret i 18 kampe. Hvilke kampe er det? Det er ikke i PL. Er det alle kampe uden Carling Cup, eller er det kampe på OT?
Jeg tror nok, at der skulle have stået de seneste 8 Premier League kampe, men er ikke helt sikkert. Vi tabte jo som bekendt til Derby i sidste uge, så vi kan ikke være ubesejret i 18 kampe.
thomaslund
13-01-2009, 20:12
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Wigan Athletic http://www.bold.dk/billeder/art4939.gif
Premier League | Onsdag, 14. januar 2009, 21:00 | Old Trafford
Manchester United kan med en sejr over Wigan i morgen, og Bolton i weekenden hoppe op på førstepladsen i ligaen. Liverpool kan dog få den tilbage, hvis de kan få point i lokalderbyet mod Everton. United har ikke lukket mål ind i de sidste otte ligakampe, og kan med to kampe mere med rent bur, tangere Chelseas rekord på ti kampe.
Ikke helt rigtigt, heldigvis da.
Hvis United vinder over Wigan og Bolton, og Liverpool højst får 1 point hjemme mod everton mandag, så er United nr. 1 stadig.
Der skulle da være gode chancer for at Everton tager point mod Liverpool på Anfield. Everton er nr. 4 på Form Guiden, og Liverpool ryster vel efterhånden så meget i bukserne over Uniteds form, at presset på dem er maksimalt.
Manchester United
13-01-2009, 21:22
Van der Sar
Neville – Vidic – Evans – O'Shea
Ronaldo – Carrick – Anderson – Park
Berbatov - Rooney
Vi skulle gerne vinde 2-0 :)
Jeg tror nok, at der skulle have stået de seneste 8 Premier League kampe, men er ikke helt sikkert. Vi tabte jo som bekendt til Derby i sidste uge, så vi kan ikke være ubesejret i 18 kampe.
Der er lige hoppet et 1-tal ind i den sætning ja , my bad.
Mht. Liverpool - Everton , ligger United nr. 1 efter weekenden , såfremt Liverpool ikke vinder over Everton.
Hvad kanal bliver kampen vist på? CANAL + Sport, som det plejer, eller hvad? :)
Ja, kampen bliver vist på Canal+ Sport 1. Her er en tv-guide kun for fodbold, som du (og evt. andre) kan se næste gang du ikke ved hvad for en kanal en kamp bliver vist på: http://www.betxpert.com/tv.asp ;)
Svaret på dette spørgsmål kan altid findes i en kamptråds første indlæg, hvor Zhaban udover selve optakten kommer med diverse brugbar info, heriblandt hvor kampen bliver sendt.
Van der Sar
Rafael – Evans – Vidic – O'Shea
Ronaldo – Scholes – Carrick – Nani
Berbatov - Rooney
- Efter sejren mod Chelsea, hvor vi nu er endnu tættere på førstepladsen, må spillerne være fulde af selvtillid før morgendagens kamp. Tror vi snupper dem med 2-0.
United er ligesom Wigan inde i en god stime og med masser af selvtillid. Derfor tror jeg selve kampen vil blive lidt af en fuser, hvor der vil være respekt fra begge mandskabers side. Derfor tror jeg det bliver en sen 1 - 0 sejr, hvor Ronaldo smider den ind direkte på frispark.
Kampen vil nu nok også blive rimelig fysisk betonet, da Wigan ikke er et traditionelt tophold, og vil derfor fighte med næb og kløer.
Satser på denne opstilling:
Van Der Sar
Neville - Evans - Vidic - O'shea
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park
Rooney - Berbatov
VDS
Rafael-Vidic-Evans-O'Shea
Ronaldo-Anderson-Fletcher-Nani
Berbatov-Rooney
tror vi nupper en 4-0 sejr, hvertfald, hvis vi spilelr som sidst :)
Martinsen
13-01-2009, 23:22
VDS
Neville-Vidic-Evans-O´shea
Ronaldo-Carrick-Scholes-Nani
Tevez-Berbatov
Vi skal vinde, og det gør vi også! 2-1 til os 2 gange Berbatov.
VDS
Rafael-Vidic-Evans-Fabio(hvis han er klar ellers O'Shea)
Ronaldo-Anderson-Carrick-Park
Berbatov-Rooney
Vi vinder 4-1 ANDERSON SCORE FØRSTE MÅL!
Nu skal du ikke tro, at jeg er racist eller lignende, men hvad fanden spiser i færinger? :)
- Evra er da den mest stabile venstre back de to sidste sæsoner, og han er en af vores vigtigste mænd! I så fald, hvem er bedre end ham på den position så? Jeg forstår dig virkelig virkelig ikke. Det ikke fordi han er United-mand, jeg betegner ham som verdens bedste venstre back, men pt og den seneste års tid har jeg ikke kunne finde en på hans niveau. Evra er outstanding!
PIG er selvfølgelig ikke hentet som 1. målmand, men jeg har respekt for ham, da jeg endnu ikke har hørt ham brokke sig. Selvfølgelig er det noget helt andet, når det er med målmænd, men han er gået fra 1. målmand i WBA til reservemålmand i United.
At du kritiserer Hargo forstår jeg så slet ikke. Hargo spillede en flot sæson sidste år, og som Fergie betegnede det, så har vi i en længere periode manglet en spiller af Hargos kaliber. Han er en alsidig og god spiller, der har nogle gode spidskompetencer i sin hurtighed og andre områder af det defensive.
Jeg forstår dig desværre ikke :)
Fletcherfan
14-01-2009, 04:01
Nu skal du ikke tro, at jeg er racist eller lignende, men hvad fanden spiser i færinger? :)
- Evra er da den mest stabile venstre back de to sidste sæsoner, og han er en af vores vigtigste mænd! I så fald, hvem er bedre end ham på den position så? Jeg forstår dig virkelig virkelig ikke. Det ikke fordi han er United-mand, jeg betegner ham som verdens bedste venstre back, men pt og den seneste års tid har jeg ikke kunne finde en på hans niveau. Evra er outstanding!
PIG er selvfølgelig ikke hentet som 1. målmand, men jeg har respekt for ham, da jeg endnu ikke har hørt ham brokke sig. Selvfølgelig er det noget helt andet, når det er med målmænd, men han er gået fra 1. målmand i WBA til reservemålmand i United.
At du kritiserer Hargo forstår jeg så slet ikke. Hargo spillede en flot sæson sidste år, og som Fergie betegnede det, så har vi i en længere periode manglet en spiller af Hargos kaliber. Han er en alsidig og god spiller, der har nogle gode spidskompetencer i sin hurtighed og andre områder af det defensive.
Jeg forstår dig desværre ikke :)
Læs mit første indlæg... Så ser du, at jeg betragter ham som en meget vigtig del i vores offensive spil... Synes bare ikke han er super... Jeg skal ikke udtale mig om han er verdens bedste, da jeg ikke ser nok til at bedømme så mange andre (og ja, han er godt nok bedre end de fleste jeg har set), men hvis Evra er klart den bedste i verden på venstre backpladsen så synes jeg altså ikke det står så godt til på den plads (men i Aston Villa, Spurs og Everton er der nogle gode venstrebacks, som jeg synes er bedre)... Evra er super offensvit, der er han utrolig god... Men efter min mening er han faktisk dårlig i det defensive... Og hvis du spørger hvorfor, så synes jeg han har enorme problemer med placeringsevnerne og så synes jeg heller ikke han er så god til at dække en spiller op... Mht. Hargo synes jeg ikke han havde en specielt god sæson... Han havde en god sæson, men han var en spiller, som ikke gjorde alverdens forskel sidste sæson... Og da han, siden han kom, har været MEGET skadet så synes jeg, at FLOP er et passende ord (også fordi han kostede 25 mio £)... Det kan godt være, at United mangler en spiller SOM ham, men jeg synes ikke han er den bedste af den type, jeg synes bl.a. der er to i Liverfool o en i Villareal der ihvertfald er bedre... Jeg synes ikke, at hverken er Hargo eller Evra er dårlige, slet ikke... Men jeg synes bare ikke, at de er så gode, at de skal være stamspillere...
Flax_Generous
14-01-2009, 04:14
Men jeg synes bare ikke, at de er så gode, at de skal være stamspillere...
Du synes ikke, at Evra er god nok til at være stamspiller på Uniteds hold?
Glory Man United
14-01-2009, 07:52
Vil også sige, at vi har 4-5 bedre venstre backs i truppen end Evra :p
United-Allan33
14-01-2009, 08:55
Læs mit første indlæg... Så ser du, at jeg betragter ham som en meget vigtig del i vores offensive spil... Synes bare ikke han er super... Jeg skal ikke udtale mig om han er verdens bedste, da jeg ikke ser nok til at bedømme så mange andre (og ja, han er godt nok bedre end de fleste jeg har set), men hvis Evra er klart den bedste i verden på venstre backpladsen så synes jeg altså ikke det står så godt til på den plads (men i Aston Villa, Spurs og Everton er der nogle gode venstrebacks, som jeg synes er bedre)... Evra er super offensvit, der er han utrolig god... Men efter min mening er han faktisk dårlig i det defensive... Og hvis du spørger hvorfor, så synes jeg han har enorme problemer med placeringsevnerne og så synes jeg heller ikke han er så god til at dække en spiller op... Mht. Hargo synes jeg ikke han havde en specielt god sæson... Han havde en god sæson, men han var en spiller, som ikke gjorde alverdens forskel sidste sæson... Og da han, siden han kom, har været MEGET skadet så synes jeg, at FLOP er et passende ord (også fordi han kostede 25 mio £)... Det kan godt være, at United mangler en spiller SOM ham, men jeg synes ikke han er den bedste af den type, jeg synes bl.a. der er to i Liverfool o en i Villareal der ihvertfald er bedre... Jeg synes ikke, at hverken er Hargo eller Evra er dårlige, slet ikke... Men jeg synes bare ikke, at de er så gode, at de skal være stamspillere...
Du ved godt at Evra er ham den mørke spiller vi har i venstresiden?? For jeg kan da på ingen måde få de ting du skriver om Evra til at passe!!!:confused:
Er du sikker på det ikke er John O'Shea du tænker på??
Du synes Leighton Baines, Nicky Shorey og Assou-Ekotto er bedre end Patrice Evra?
Du hentyder sikkert til Gareth Bale fra Spurs , men han har da været mindst ligeså skadesplaget som vores Owen Hargreaves har ...
Smaakage
14-01-2009, 09:13
Du synes Leighton Baines, Nicky Shorey og Assou-Ekotto er bedre end Patrice Evra?
Du hentyder sikkert til Gareth Bale fra Spurs , men han har da været mindst ligeså skadesplaget som vores Owen Hargreaves har ...
Bale er da om muligt den dårligste forsvarsspiller i PL. Han er fantastisk fremad, og spiller rigtig godt offensivt, men manden kan ikke sætte en fod rigtigt i forsvaret. Det kan Evra, endda rigtig godt.
Stuhrdrengen
14-01-2009, 10:21
Er dette en tråd om Wigan-kampen, eller en spillertråd om Evra (og Hargreaves)?
United vinder en kneben 1-0 sejr, på mål af Tevez (som scorer i det 83. minut, efter at have været indskiftet i det 74. minut).
VDS
Rafael - Ferdinand - Vidic - O´Shea
Ronaldo - Carrick - Andersson - Giggs
Rooney - Kondiløberen Berbatov
Ps: Evra er verdens bedste venstre back i øjeblikket, og han var forskellen mod Chelsea
Glory Man United
14-01-2009, 10:33
Ps: Evra er verdens bedste venstre back i øjeblikket, og han var forskellen mod Chelsea
Det var Giggs, Vidic, Rooney, Berba, Ronaldo og Park også
ps: Evra Er Verdens Bedste Venstre Back I øjeblikket, Og Han Var Forskellen Mod Chelsea
Qft!!
Fletcherfan
14-01-2009, 11:26
I er allesammen utrolig blinde, eller er det det, at jeg er fra Færøerne, der gør det...
1) Jeg har ikke sagt, at Evra er dårlig... Hvis I synes det så må i læse mine indlæg igen...
2) Jeg har sagt, at Evra er rigtig god i det offensive spil, og det gør ham meget vigtig, da O'Shea (som er den normale back-up) er altfor defensiv...
3) Det er kun den defensive del hos Evra jeg er utilfreds med... Og jeg synes altså han er mindre god...
4) Nej, jeg har ikke sagt, at vi har en bedre venstre back i truppen...
5) Jeg har ikke sagt, at Assou-Ekotto eller Shorey er bedre... Men Spurs og Villa har henholdsvis Bale og Bouma (som godt nok er langtidsskadet i øjeblikket), mens Everton har både Baines og Lescott, der kan spille i venstre side, som jeg mener er mindst ligeså gode, for ikke at glemme Cashley Cole, som jeg dog ikke ønsker i klubben... Spørgsmålet kan så være om de er den samme type som Evra...
6: Jeg undskylder overfor alle jer, der bliver stødt af, at jeg ikke synes, at United har de 20 bedste spillere i verden:-D
Glory Man United
14-01-2009, 11:32
I er allesammen utrolig blinde, eller er det det, at jeg er fra Færøerne, der gør det...
1) Jeg har ikke sagt, at Evra er dårlig... Hvis I synes det så må i læse mine indlæg igen...
2) Jeg har sagt, at Evra er rigtig god i det offensive spil, og det gør ham meget vigtig, da O'Shea (som er den normale back-up) er altfor defensiv...
3) Det er kun den defensive del hos Evra jeg er utilfreds med... Og jeg synes altså han er mindre god...
4) Nej, jeg har ikke sagt, at vi har en bedre venstre back i truppen...
5) Jeg har ikke sagt, at Assou-Ekotto eller Shorey er bedre... Men Spurs og Villa har henholdsvis Bale og Bouma (som godt nok er langtidsskadet i øjeblikket), mens Everton har både Baines og Lescott, der kan spille i venstre side, som jeg mener er mindst ligeså gode, for ikke at glemme Cashley Cole, som jeg dog ikke ønsker i klubben... Spørgsmålet kan så være om de er den samme type som Evra...
6: Jeg undskylder overfor alle jer, der bliver stødt af, at jeg ikke synes, at United har de 20 bedste spillere i verden:-D
1. Du siger Evra er dårlig defensiv. Hvad er Bale så?
2. Bouma? Jeg ved ikke, hvordan jeg skal sige det, men jeg prøver: Han er PIVRINGE!
Endnu engang hænger dine indlæg overhovedet ikke sammen. Jeg husker engang, at du mente, at Brown var Uniteds bedste forsvarsspiller. Hvis det er din holdning til, hvad en god forsvarsspiller er, tja så.....
Fletcherfan
14-01-2009, 12:11
Endnu engang undskyld, fordi jeg ikke er enig med jer i, at det her er verdens bedste spillere på sine pladser:
Målmand: Van der Sar
Højre back: Neville
Venstre back: Evra
Midterforsvar: Rio og Vidic
Højre midtbane: Ronaldo
Venstre midtbane: Giggs
Central midtbane: Carrick og Scholes
Angreb: Rooney og Berbatov
Bænk: Kusczcak, Brown, O'Shea, Park, Tevez, Anderson og Fletcher...
Stuhrdrengen
14-01-2009, 12:16
Det var Giggs, Vidic, Rooney, Berba, Ronaldo og Park også
Ja, det var nok lidt forenklet - men Evra imponerede mig meget. Meget uenig i at Berbatov gjorde forskellen. Flot mål, men det var vist også det. Giggs spillede en fantastisk kamp.
Stuhrdrengen
14-01-2009, 12:18
Endnu engang undskyld, fordi jeg ikke er enig med jer i, at det her er verdens bedste spillere på sine pladser:
Yes- det er vist verdens bedste spillere. Casillas vil dog kæmpe med Kusczcak om pladsen på bænken ;)
Glory Man United
14-01-2009, 12:25
Du er vist rigtig lillepige sur....istedet for at besvare/forsvare det jeg skrev :whine:
PerRonaldo
14-01-2009, 13:38
Det der er da noget banrligt synes jeg.. Du starter selv en meget kontroversiel debat og så vælger du at afslutte den på den måde, fordi du ikke kan forsvare dig selv...?
Jeg tilskriver mig de andre, at sige at Evra ikke er god defensiv er da noget værre sludder, den eneste grund til du kan sige sådan er da at det fordi han kan have huller bag sig når han laver sine raids op ad kanten, men så er han hurtigt hjemme igen eller også, som vi så imod chelski, har vi en fra midten der går ned og dækker!
Han er lysår foran dem du nævner det er kun Cole jeg ser som lige så god i pr.league..
Flax_Generous
14-01-2009, 14:17
Evra blev nomineret til årets venstre back af UEFA sammen med Capdevila, Zhirkov, Van Bronckhorst og Lahm. Der mangler sandsynligvis Clichy, Maxwell og måske Cole, men ellers er jeg rimelig enig i, at disse spillere var de bedste som venstre back sidste år (Zhirkov er måske lidt overvurderet på grund af sit fantastiske EM).
Jeg har oprigtigt svært ved at se hvem af alle disse andre venstre backs, der er bedre end Evra set overalt på evner, både defensivt og offensivt. Det vil være en stor overraskelse, hvis ikke Evra vinder denne 'pris'. Så god er Evra. Og det er ikke kun United-fans som mener dette.
Unitedforever
14-01-2009, 14:40
[QUOTE=Flax_Generous;112088]Evra blev nomineret til årets venstre back af UEFA sammen med Capdevila, Zhirkov, Van Bronckhorst og Lahm. Der mangler sandsynligvis Clichy, Maxwell og måske Cole, men ellers er jeg rimelig enig i, at disse spillere var de bedste som venstre back sidste år (Zhirkov er måske lidt overvurderet på grund af sit fantastiske EM).
For mig at se er det kun Evra og Capdevilla, der kan vinde den. De andre tre er da enten overvurderede eller ramt af pæne formnedgange. Jeg sys det er vildt imponerende, at Evra nu på 3 sæson spiller på at nærmest umenneskeligt højt niveau. Det er altså flot!
Unitedforever
14-01-2009, 15:04
En kamp vi SKAL vinde. Vi skal bygge videre på vores fantastiske spil mod russerne, og bygge endnu videre på vores gode form. Det bliver på ingen måde let, Wigan er i god form, og vil formendtlig pakke sig. Derfor kræver det hurtigt og fleksibelt spil, og vi skal have typer med der kan nedbryde deres defensiv. Derfor håber jeg på følgende opstilling:
VDS
Rafael----Vidic----Evans---Fabio men det bliver nok o´shea grundet rutinen)
Ronaldo----Anderson----Scholes----Nani
Berbatov---Rooney
Bænk: Tevez, Park, Carrick, Fletcher, Welbeck, Gigg og O´shea/Fabio
Flax_Generous
14-01-2009, 15:13
VDS
Rafael----Vidic----Evans---Fabio men det bliver nok o´shea grundet rutinen)
Ronaldo----Anderson----Scholes----Nani
Berbatov---Rooney
Bænk: Tevez, Park, Carrick, Fletcher, Welbeck, Gigg og O´shea/Fabio
Helst ikke Anderson og Scholes på banen i en tomandsmidtbane.
Jeg er ellers enig med dig i, at Rafael, Anderson, Scholes og Nani gerne må få spilletid. Det må Tevez også gerne.
Min foretrukne:
VDS
Rafael - Vidic - Evans - O'Shea
Berbatov - Rooney
Anderson kan så komme ind i stedet for Scholes, mens Nani og Tevez kan komme ind i stedet for Park og Rooney/Berbatov.
Unitedforever
14-01-2009, 15:20
Helst ikke Anderson og Scholes på banen i en tomandsmidtbane.
Jeg er ellers enig med dig i, at Rafael, Anderson, Scholes og Nani gerne må få spilletid. Det må Tevez også gerne.
Min foretrukne:
VDS
Rafael - Vidic - Evans - O'Shea
Berbatov - Rooney
Anderson kan så komme ind i stedet for Scholes, mens Nani og Tevez kan komme ind i stedet for Park og Rooney/Berbatov.
Det var også min problematik. Schol es og Anderson plejer vist ikke at fungere optimalt, men omvendt, så mener jeg godt man kan give dem chancen. Det er efterhånden også et stykke tid siden at Anderson har fået et starter i en betydende kamp. Derfor vælger jeg de to.
Nogen som ved hvor man LOVLIGT kan streame kampen i aften mod betaling. Det må være nogle hardcore ophavsrettigheder som er på Premier League, kunne se at man kan streame serie A på canal plus' hjemmeside, men åbentbart ikke PL :(
JumpingCarrot
14-01-2009, 15:43
Det var også min problematik. Schol es og Anderson plejer vist ikke at fungere optimalt, men omvendt, så mener jeg godt man kan give dem chancen. Det er efterhånden også et stykke tid siden at Anderson har fået et starter i en betydende kamp. Derfor vælger jeg de to.
Alene kampen mod Derby er nok til, at jeg på ingen måde har lyst til at se de to starte sammen foreløbig. Jeg elsker begge spillere, men sammen kan de simpelthen bare ikke. Hvis begge skal starte inde, så skal de have 100% styr på, hvem der er defensiv, og hvem der er offensiv. Eller også kunne man måske prøve Anderson i en fri venstrefløj-rolle. Det har jeg længe ønsket mig at se.
Christensen
14-01-2009, 15:44
Nogen som ved hvor man LOVLIGT kan streame kampen i aften mod betaling. Det må være nogle hardcore ophavsrettigheder som er på Premier League, kunne se at man kan streame serie A på canal plus' hjemmeside, men åbentbart ikke PL :(
Uden at være sikker, så prøv UEFAs hjemmeside. Eller det er måske kun til CL???
UEFA har da intet med Premier League?:)
United DK
14-01-2009, 15:58
Jeg kan tildels godt følge Fletcherfan i, at Evra ikke er den bedste defensivt, men jeg har sammentidig svært ved, at se hvem der er bedre på venstre backen i verden p.t., og jeg synes i hvert fald ikke Baines, Shorey eller Bale er bedre. Ashley Cole er den eneste, der kommer i nærheden, men han er heller ikke en ørn i defensiven.
Jeg kan tildels godt følge Fletcherfan i, at Evra ikke er den bedste defensivt, men jeg har sammentidig svært ved, at se hvem der er bedre på venstre backen i verden p.t., og jeg synes i hvert fald ikke Baines, Shorey eller Bale er bedre. Ashley Cole er den eneste, der kommer i nærheden, men han er heller ikke en ørn i defensiven.
Den eneste jeg synes som både mestrer det offensive samt det defensive af alle højre- og venstrebacks, er Maicon. Alle andre har en del mangler. Men jeg kan ikke følge folk snakker om Evras manglende defensive evner. Han er en af de få i United, som går 110 % til sagen. Han tackler, han fighter, han OFRER sig for klubben.
JumpingCarrot
14-01-2009, 16:03
Det er vel logisk nok, at han ikke er DEN bedste defensivt, men jeg vil stadig mene, at han er den bedste overall på venstrebacken. Hvis man bedømmer ham ud fra de første seks måneder i United, så er man galt på den (ikke at jeg siger nogle gør det, men det kunne lyde sådan, når man siger han er decideret ringe bagud).
Han har udviklet sig til en spiller, der på trods af sin størrelse, vinder så mange dueller, kommer utroligt højt i overraskende mange situationer. Og så har han den speed, der gør ham så utrolig. Vi så flere gange mod Chelsea, hvordan han læser spillet og så bruger sin speed til at komme frem foran modstanderen og stjæle bolden.
Han er vel en af verdens bedste fremadrettet, og han er også blandt de bedre, når det går ned mod eget felt. Jeg mener slet ikke, det kan diskuteres, at han pt er verdens bedste :)
Den eneste jeg synes som både mestrer det offensive samt det defensive af alle højre- og venstrebacks, er Maicon. Alle andre har en del mangler. Men jeg kan ikke følge folk snakker om Evras manglende defensive evner. Han er en af de få i United, som går 110 % til sagen. Han tackler, han fighter, han OFRER sig for klubben.
Maicon er nu også højreback. Af venstrebacks har jeg også svært ved at se hvem, der er bedre end Evra. Han er fremragende i det offensive spil, og samtidig utrolig god defensivt. Mange offensive backs som Ramos, Roberto Carlos og Alves er vanvittige offensivt, men kan til tider godt glemme defensiven lidt. Der synes jeg, at Evra kompencerer både offensivt og defensivt meget godt. Han er lille i luften, men har bestemt fysik og er efter min mening Premier Leagues bedste back. Ashley Cole er også dygtig, men han har ikke fundet det niveau, som gjorde ham til blandt verdensbedste backs, da han var i Arsenal. Clichy er også udemærket, men laver for mange underlige og hovedløse ting.
Rasmus-K-J
14-01-2009, 17:43
Forstår ikke i taler om det. Evra er den bedste venstre back siden roberto carlos. Evra er aldrig ringe. Han har et bundniveu der ligger ikke særlig meget under hans top. Og hans top er sindsyg. Han er sammen med vidic nok den mest stabile.
Nogen som ved hvor man kan streame kampen, gratis i aften.
Jeg har aldrig prøvet, og aner ikke helt hvordan man gør :)
Martinsen
14-01-2009, 18:14
Det er ulovligt at linke til den slags herinde.:)
Trådens første indlæg...
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Det er ulovligt at linke til den slags herinde.:)
Nå for søren. :)
Hvordan kan det være, spørger jeg så dumt nu? Hehe
En ven af mig, som holder med Arsenal, har fortalt mig, at de linker direkte til kampen, hvis man vil streame den, på deres hjemmeside. Altså Arsenal's kampe.
Flax_Generous
14-01-2009, 18:28
Jeg gider seriøst ikke vente mere på aftenens kamp. Kom nuuu....
Evra er verdens bedste back.. Lige meget om i så tager højreback'er med.. Færdig.. Når han er på banen bliver vores offensiv 75% farligere.. Og det er uden pis.. Helt uhyggeligt så meget bedre han gør Ronaldo, og med sine rush op ad kanten bidrager han med så sindsygt mange gode inlæg og løb ind i feltet at det gør helt ondt.. Så smukt..
Håber vi i aften stiller med følgende hold:
VDS
Rafael - Evans - Vidic - O'shea
Ronaldo - Anderson - Carrick - Nani
Berba - Rooney
anderson888
14-01-2009, 18:36
Tror vi vinder med 2-0, sejren skal bare i hus, det er det.
PS: Djimi Traore er verdens bedste venstre i en årrække nu.
Evra er verdens bedste back.. Lige meget om i så tager højreback'er med.. Færdig.. Når han er på banen bliver vores offensiv 75% farligere.. Og det er uden pis.. Helt uhyggeligt så meget bedre han gør Ronaldo, og med sine rush op ad kanten bidrager han med så sindsygt mange gode inlæg og løb ind i feltet at det gør helt ondt.. Så smukt..
Håber vi i aften stiller med følgende hold:
VDS
Rafael - Evans - Vidic - O'shea
Ronaldo - Anderson - Carrick - Nani
Berba - Rooney
Lige præcis, utroligt, men han er så essentiel i vores angrebsspil. Mod Chelsea kørte vores offensiv så godt og jeg tror man skal finde en stor del i Evra's comeback.
Helt enig med opstilling dér iøvrig.
@ Flax - Hell Yea, come on klokke - bli' 21!
VDS
Rafael - Vidic - Evans - O'shea
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Park
Berbatov - Rooney
__________________________________________________ ___________________
Vi vinder 3-0
FM: Rooney
Set i lyset af, at vi på lørdag allerede skal spille igen, håber jeg på, at vi sparer spillere som Scholes, Ronaldo, Giggs og Neville, og at vi stiller med følgende udemærkede hold:
-----------VDS-----------
Rafael----Vidic--Evans--O`Shea
Fletcher--Carrick--Anderson--Nani
----------Rooney--Tevez--------
JumpingCarrot
14-01-2009, 20:03
Jeg ved ikke helt med aftenens kamp. Det er altså ingen nem opgave at møde Wigan. De er jo i storform for tiden, og vi kan så nemt, så nemt undervurdere dem alt for meget.
Vi skal for alt i verden vinde, og mon ikke også det kan lade sig gøre på hjemmebane.
VDS
Rafael - Vida - Evans - O'shea
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Park
Rooney - Berbalove
Rooney og Berbalove viste gode takter mod Chelsea, Fletcher bør, imo, være garanteret en plads i dag - det samme med Park. Wigan kommer som regel frisk til kamp, så måske er det smartere med Neville på højreback, da han er lidt mere defensiv end Rafael. Vi får ikke nødvendigvis brug for dynamiske backer i dag, da vi forhåbentlig ikke får en kamp at se, hvor det er rent powerplay mod 10 Wigan-forsvarsspillere.
Eventuelt vil jeg også være glad for Fletcher på højre med Anderson i midten. Han skal have flere kampe, og i dag kan han sagtens komme ind og vise format.
Det bliver tættere end mange spår, tror jeg. Men 1/2-0 - så er jeg glaij.
Unitedforever
14-01-2009, 20:11
Lækker opstilling. Vel noget nær det stærkeste vi kan komme med :D
OnlyUnited
14-01-2009, 20:13
VDS
Rafael
Evans
Vidic
JOS
Ronaldo
Carrick
Scholes
Nani
Berba
Rooney
Bench:
PIG
Nev
Fletch
Anderson
Park
Tevez
Welbeck
Ingen tevez? det ser skidt ud... tror sku han ryger til sommer :( men dejligt at det bliver Scholes/Carrick på midten ..
Martinsen
14-01-2009, 20:13
Stærk opstilling! Vi bør naturligvis kunne slå Wigan uanset hvilken form de er i, og det gør vi også med denne her opstilling. Selvom jeg ikke tror det bliver lige så let som tidligere opgør mod Wigan på Old Trafford!
Fremragende opstilling. Lige den jeg havde håbet på. Godt med Scholes og Carrick sammen. - Derudover godt Nani får en chance. Det er kampe som disse, at han skal imponerer, så håber han gør det iaften. Rigtig stærkt hold, eneste lille ting er, at jeg godt kunne have set Neville istedet for Rafael, men pyt nu med det.
Hl-Glory
14-01-2009, 20:21
Rigtigt stærk hold!
Godt set at give Nani chancen fra start til sådan en kamp.
Ellers er det bare trist med Tévez, jeg kan rigtig godt lide ham, men fremtiden i klubben bliver bliver utydelig.
Jeg tror ikke på han forsætter desværre.
Men stærkt hold, denne kamp skal vindes!
Come on United!
Parkohargo
14-01-2009, 20:22
Uhh ja. Dejligt at se Carrick og Scholes tilbage sammen. Bliver spændende at følge. Desuden får Nani chancen iaften.. Tevez er ikke med fra start men det er umiddelbart forståeligt nok da Berba og Rooney er på vej ind i en god stime nu.
Giggs får simpelthen lov til at holde helt fri i aften - ikke en gang på bænken. Det siger lidt om vores styrke manden der spillede Chelsea ud af banen kan holde fri og to spiller som Carrick og Scholes står klar til at overtage showet. Wauw..
Anyway, rigtig fin opstilling. Jeg tror på 3 point. Som andre nævner ville det nu være skønt se Tevez. Det er en spiller vi alle holder af, men på den anden side, så ser Berbatov bedre og bedre ud...
HamudiiC
14-01-2009, 20:28
Er der nogen der ved om Canal + igen streamer kampen loveligt på deres hjemmeside?
JumpingCarrot
14-01-2009, 20:28
Uhh ja. Dejligt at se Carrick og Scholes tilbage sammen. Bliver spændende at følge. Desuden får Nani chancen iaften.. Tevez er ikke med fra start men det er umiddelbart forståeligt nok da Berba og Rooney er på vej ind i en god stime nu.
Enig. Der skal ikke tages for mange chancer i dag, så fint at starte med Rooney og Berbalove i dag. Jeg synes dog, det er ærgerligt, at Park ikke er med fra start. Enten i stedet for Nani eller Ronaldo. Men man må sige, at Nani skal vise noget i aften, det er for vigtig en kamp til, at vi skal smide point på forkerte dispositioner. Men ok... ham sir Alex tager sjældent fejl. :)
Wigan i storform? ahhhhh, de har kun fået 11 point i 9 kampe på udebane med en målscorer på 13-11. Så storform vil jeg bestemt ikke sige:)
Nu kan jeg snart ikke vente mere :D Start så kamp!
Parkohargo
14-01-2009, 20:35
Efter præstationen imod Chelsea tror jeg samtlige mand er godt tanket op med selvtillid:) Kom så United.:devill: Nu skal vi sku ha indhentet de idioter fra Fool.!
Wigan i storform? ahhhhh, de har kun fået 11 point i 9 kampe på udebane med en målscorer på 13-11. Så storform vil jeg bestemt ikke sige:)
Hvis du med Wigans trup og generelle placeringer ikke vil kalde det storform at have vundet 7 ud af de seneste 8 kampe. De har fået flere point end nogen anden PL klub de seneste 8 kampe. Jo, de er i storform.!
Unitedforever
14-01-2009, 20:40
Hvis du med Wigans trup og generelle placeringer ikke vil kalde det storform at have vundet 7 ud af de seneste 8 kampe. De har fået flere point end nogen anden PL klub de seneste 8 kampe. Jo, de er i storform.!
...Meeen ikke desto mindre, bør vi slå dem rimelig sikkert :) og det gør vi også :D ! :devill:
Kom så drenge! :)
Den her kamp, SKAL bare vindes!
Tror vi napper en smal 2-0 sejr, med mål af Anderson, og Berbatov :lolol:
red-ronaldo7
14-01-2009, 20:55
Ingen tvivl om, at denne kamp bliver svær! Men vi burde vinde den, på trods af jeg tror vi får en uafgjort :(
1-1, Fm: Ronaldo,
Manchester United
14-01-2009, 21:03
Gogo united! Lad os så komme foran Chelski :)
Martinsen
14-01-2009, 21:03
Det kan man da kalde en drømmestart! Rooney!!!
HALLELUJA ROONEY !!!!!!!!
1 minut :D
Det er sådan man starter en fodbold kamp!
Manchester United
14-01-2009, 21:04
coool ROOOONEY:D
Det var fandme også på tide!
:D
En bedre start, kan ikke forlanges :D
Unitedforever
14-01-2009, 21:06
lækkert, men røvtur at man ikke kan se kampen :S
Hl-Glory
14-01-2009, 21:07
Sådan Rooney!
Nu er det jo også 6 hjemmekampe ud af de 8 du nævner.. ja de er i storform på JJB Stadium, men ikke udenfor egne hule...
De har således kun vundet 1 ud af de 5 sidste udebanekampe og tabt de 3. :)
Edit. de har heller ikke vundet 7 ud af seneste 8, men derimod 6. De tabte mod Arsenal og Tottenham
Manchester United
14-01-2009, 21:10
Tevez ind - Rooney ud..
Hvad var der galt med rooney? :(
NOOO!! Rooney!! Du skal bare ikke blive skadet nu!! :(
Not so good.. Håber ikke hans skade er alvorligt.
Martinsen
14-01-2009, 21:11
Typisk! Så går han selvfølgelig ud med en skade!! Formentlig en forstrækning.
Kasper260599
14-01-2009, 21:12
Nogen der kan fortælle om det er alvorligt med Rooney?? Det må bare ikke ske...
OnlyUnited
14-01-2009, 21:15
Hvorfor har de sørgebind på?
Tvivler på det er alvorligt, han gik selv ud - tror bare ikke han vil risikere noget.
Hvorfor spiller de med sørgebind? Er der noget jeg har misset?
EDIT: Tooo slow
HamudiiC
14-01-2009, 21:21
Hvorfor spiller de med sørgebind? Er der noget jeg har misset?
EDIT: Tooo slow
Vidic har vidst dræbt en. Han er den eneste der ikke spiller med det tror jeg :D
Martinsen
14-01-2009, 21:28
Kæmpe chance Tevez! Det skal altså give mål.
Tja Tevez skal vist ikke klage over pladsen på bænken lige for tiden...
Den skulle bare ind den dér, Tévez. Det skidt..
Det er skidt det der.. Tevez for fanden.. Gør dig fortjent til den kæmpe lån du kræver..
Tevez har virkelig haft nogle gode chancer i de kampe hvor han har fået chancen - han skal godt nok til at udnytte dem
Ja manden sidder vel på bænken af en årsag, det er bare ikke godt nok ikke at få mål når man er så fri
Carl-keane
14-01-2009, 21:33
Synes virkelig at Nani giver ALT for mange bolde væk... Alt for sløset
Så er vi to..
Chelsea er bagud 1-0 :D
Hvis Chelsea bliver smidt ud af Southend i FA Cuppen, og vi vinder denne her kamp mod Wigan, så er det min lykkedag idag :D :lolol:
Chelsea er bagud 1-0 :D
Ja men de stiller vel også med et STÆRKT reservespækket hold. Selvom de bør vinde, men de er jo nede mentalt efter øretæven i søndags.
HamudiiC
14-01-2009, 21:38
Er der flere der ser den på Sentana sport, hvor de nu åbenbart har valgt at vise fransk fodbold i stedet?
OG!! vi tabte jo selv til Southend for et par år siden.
Lige kommet fra arbejde, så lige chancerne var fordelt 1-5, har vi været under pres i starten?
Jacob FG
14-01-2009, 21:39
Ja men de stiller vel også med et STÆRKT reservespækket hold. Selvom de bør vinde, men de er jo nede mentalt efter øretæven i søndags.
Cech
Terry
Alex
Ferreira
Cole
Mikel
Ballack
Lampard
Kalou Anelka
Cole
Ikke STÆRKT reservespækket efter min mening.. :) Så kan de lære det!
OnlyUnited
14-01-2009, 21:39
Chelsea stille med reserver?? haha
1 Petr Cech
17 José Bosingwa
33 Alex
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
13 Michael Ballack
12 John Mikel Obi
8 Frank Lampard
20 J Cole
39 Nicolas Anelka
21 Salomon Kalou
Er der flere der ser den på Sentana sport, hvor de nu åbenbart har valgt at vise fransk fodbold i stedet?
OG!! vi tabte jo selv til Southend for et par år siden.
Ser den på en kanal der hedder YES
Ja han er meget frustrerende at se på. Men sådan er det ofte med sydlandske spillere synes jeg. Når det går godt for dem, er det en fornøjelse at se dem spille, men når det ikke går godt, er holdet næsten bedre uden dem... Det er super ærgeligt.
Er jeg den eneste der synes, at Ronaldo næsten ALDRIG tackler?
Flax_Generous
14-01-2009, 21:47
Er jeg den eneste der synes, at Ronaldo næsten ALDRIG tackler?
I den her kamp har han ikke lavet noget som helst defensivt. Intet.
Scholes og Carrick har ikke helt været oppe i omdrejninger, mens der også lige har manglet lidt skarphed i afslutningen eller den sidste aflevering hos Ronaldo, Nani, Berbatov og Tevez. Men fortjent føring, vil jeg mene.
Ud med Nani, ind med Park!
Gronkjor
14-01-2009, 21:50
Park er klasser over Nani, men derfor synes jeg stadig ikke han skal ind. Spar ham til Bolton:D Det bedste ville være, hvis vi bare kunne køre sejren hjem uden at bruge alt for mange kræfter.
Flax_Generous
14-01-2009, 21:50
Nani har gjort det okay. Han har tabt nogle lette bolde, men til gengæld har han også skabt et par fine chancer og erobret en del bolde.
Det er værre med Carrick og Scholes, som spiller meget langsomt, er lidt sløsede i deres afleveringer og har for få bolderobringer.
Og så hjælper det nok heller ikke, at Ronaldo og til dels Berbatov absolut intet laver defensivt (til gengæld har de så også været de bedste offensivt). Det giver meget plads til Wigans midtbane.
EDIT: Nå ja, og så er Melchiot meget velspillende i dag. Det gør det også svært for United.
såååå tæt på 2-0 til southend
Kunne ikke ha sagt det bedre.. han er alt alt for Usikker, ligger så mange små dumme fejlafleveringer, tror ikke på sig selv, ind med Park ja !!
Ellers lækkert spil. Vi vader i Chancer, tevez skal score på friløberen. men han score i 2 halvleg tror jeg :devill: kom nu...
chrisserUnited
14-01-2009, 21:52
Jeg synes faktisk scholes spiller fint, deler bolden okay ud, og prøver i det mindste udefra.Nani er lige så ringe som han plejer, og så synes jeg Tevez er helt ved siden af sig selv idag.
Men synes faktisk hele holdet virker som om de er helt tilfredse med at kun føre 1-0.
red-ronaldo7
14-01-2009, 21:53
Tror stadig denne kamp, ender 1-1 :(
Flax_Generous
14-01-2009, 21:56
Jeg synes faktisk scholes spiller fint, deler bolden okay ud, og prøver i det mindste udefra.Nani er lige så ringe som han plejer, og så synes jeg Tevez er helt ved siden af sig selv idag.
Men synes faktisk hele holdet virker som om de er helt tilfredse med at kun føre 1-0.
Scholes prøvede kun udefra til sidst. Uden succes. Nanis ene langskud var mere kvalificeret.
Scholes og Carrick dominerer ikke spillet som de plejer. For mange lidt for upræcise afleveringer, for mange boldberøringer og for lidt indbyrdes bevægelse. Wigan står fint defensivt, så det er næppe en let dag for dem, men offensivt går det simpelthen for langsomt og her skal særligt Carrick og Scholes diktere tempoet.
Defensivt har Scholes og Carrick været meget blottet, fordi det egentlig kun er Nani og lidt Tevez som har arbejdet defensivt. Ronaldo og Berbatov laver absolut intet. Til gengæld kan man så sige, at de to har været de bedste offensivt, så det går måske lige op.
Og ja, det virker som om 1-0 er passende for holdet. Der mangler lidt gejst og energi. Her synes jeg også, at to centrale personer som Scholes og Carrick kunne have markeret sig bedre. Lidt for anonym, langsom og sloppy indsats af de to.
Vi fører fortjent. Faktisk burde vi have ført mere end 1-0, men ellers en tilfredsstillende første halvleg.
Tror stadig denne kamp, ender 1-1 :(
Nej Nej Nej... hvilken indstilling at have!! :confused:
det må du sgu ikke sige, det ser lige så godt ud..
Vi vinder da 3-0 :devill:
thomaslund
14-01-2009, 22:02
Kæft hvor er der meget slendrian.
Vi skal da være yderst glade for at gå til pausen uden at have lukket mål ind, også endda have scoret en i en anden ende.
men synes godt nok det er meget bekymrende det her. Vi blir nød til at få styr på kampen, for ellers tror jeg Wigan får scoret.
Også er Nani jo helt væk. Han har spillet ringere end aldrig før imo.
Synes mange af jer herinde er for hård ved stakkels Nani synes han spiller ganske udmærket.. Tror vi score et par kasser her efter pausen..
Nani har altså gjort det fint!! Lad ham nu blive inde, så vi kan få udhvilet Park og få Nani i bedre kampform.
Vi skulle derimod skifte Carrick eller Scholes ud med Fletcher imo.
Også er Nani jo helt væk. Han har spillet ringere end aldrig før imo.
Hmm du lyder sgu som om du ikke har set kampen.. Nani har bidraget med nogle gode indlæg og har deltaget i det defensive arbejde, det er mere end man kan sige om Ronaldo og Tevez mf.
Flax_Generous
14-01-2009, 22:06
Nani har altså gjort det fint!! Lad ham nu blive inde, så vi kan få udhvilet Park og få Nani i bedre kampform.
Vi skulle derimod skifte Carrick eller Scholes ud med Fletcher imo.
Enig med Nani. Han ser rusten ud, men han har slet ikke været halvt så dårlig som nogle mener. Han kæmper og arbejder godt, har skabt 3 fine chancer og haft et okay langskud (noget som United har manglet i dag).
Fletcher skal ind, hvis Carrick og Scholes ikke får vendt spillet hurtigt. Scholes og Carrick burde have evnerne til at dominere Wigans midtbane på Old Trafford.
vi kan ikke sprudle hver gang, nogle gange er man bare nød til at kæmpe lidt mere for at få det til at lykkeds. Det vigtigste idag er 3point, hvor vi så kan se fremad mod weekendens kamp mod Bolton. Er der blevet sagt noget om rooneys skade, til dem der ser kampen ? :)
Synes bestemt også Nani har gjort det godt og mange af de gange vi har været farlige skyldtes Nani som jeg synes er kommet godt igennem ude på kanten
Lad os se hvad 2. halvleg viser. Det skal nok gå bedre.. håber jeg :)
Jeg ser hellere Anderson komme på banen end Fletcher. Fletch var fremragende i sæsonstarten, men det er efter min mening et stykke tid siden han har spillet en rigtig god kamp. Anderson er mere energisk og dynamisk - og så får han alt for lidt spilletid.
Martinsen
14-01-2009, 22:14
Fletch var fremragende i sæsonstarten, men det er efter min mening et stykke tid siden han har spillet en rigtig god kamp.
Chelsea kampen?
Så er endnu en af vore angribere vist blevet skadet.
Arg det er sgu da heller ikke for heldigt hvis Tevez også er skadet nu:(
chrisserUnited
14-01-2009, 22:16
Jeg ser hellere Anderson komme på banen end Fletcher. Fletch var fremragende i sæsonstarten, men det er efter min mening et stykke tid siden han har spillet en rigtig god kamp. Anderson er mere energisk og dynamisk - og så får han alt for lidt spilletid.
Fletcher spillede da vidst ok mod chelsea
Så er endnu en af vore angribere vist blevet skadet.
Arg det er sgu da heller ikke for heldigt hvis Tevez også er skadet nu:(
Heldigvis ikke! Puha..
God solotur af Tevez hvor en overtalsituation ville være blevet skabt men et prof. frispark fra Scharners side. Heldigvis er han klar igen den lille argentiner
Er jeg alene om at synes at Tevez er overvurderet?
Han er da god som 3. angriber, men ikke 300 mio værd.
Han brænder alt alt alt for mange chancer og mister for mange nemme bolde.
Hans arbejdsindsats er upåklagelig, men han får ikke så meget ud af det som i sidste sæson, hvor han var rigtig god.
AV FOR FANDEN!!! Den må sku da gøre nas..
Endelig!! Anderson..
Vi overhæler Chelsea, hvis vi vinder den her kamp ikke? :)
Spændende udskifting hvor Anderson formentlig ligger sig ud på kanten :)
Manchester United
14-01-2009, 22:20
Anderson ind - Nani ud..
United DK
14-01-2009, 22:20
Endelig kom han ud...
Godt defensivt arbejde, af Tevez..
Chelsea kampen?
Solid indsats, men jeg mener ikke, han leverede noget, Scholes, Carrick eller Anderson ikke kunne have dækket. Giggs var den store midtbanespiller i den kamp.
Martinsen
14-01-2009, 22:21
Nani ud- Anderson ind.
Nani skal løfte sit spil så meget, hvis han vil have en fremtid på Old trafford.
Flax_Generous
14-01-2009, 22:22
Spændende udskifting hvor Anderson formentlig ligger sig ud på kanten :)
Det ser mere ud til at United har tre på den centrale midtbane og så Tevez på venstre og Ronaldo på højre som en slags kantangribere. Fornuftigt træk. Uniteds centrale midtbane har været dårlig - mangler energi, fight og Andersons drive fremad banen.
Der er sgu nogle af de Wigan spillere der er overtændte. Det kunne være meget rart og betryggende med et mål mere. Jeg synes de kommer frem til mere end vi gør...
Flax_Generous
14-01-2009, 22:23
Valencia har sør'me skabt mange problemer for O'Shea. Ikke så rart.
Det ser mere ud til at United har tre på den centrale midtbane og så Tevez på venstre og Ronaldo på højre som en slags kantangribere. Fornuftigt træk. Uniteds centrale midtbane har været dårlig - mangler energi, fight og Andersons drive fremad banen.
Ja det har du ret i ;) Spændende konstallation :)
man.utd25
14-01-2009, 22:28
Nu synes jeg, at vi skal få lukket denne kamp her-......
Hvad skete der lige med van der Sar der? :D
OShea bliver godt nok revet rundt - elendig kamp fra hans side.
JumpingCarrot
14-01-2009, 22:29
Jeg er bange.
Jeg er bange.
Så er vi sku godt nok 2..
man.utd25
14-01-2009, 22:31
OShea har godt nok været dårlig idag, også siger i Nani skal løfte sit spil, oshea skal også til at igang
Kom nu med den 2-0 føring! Det her kan ikke blive ved med at gå. O'shea bliver tørret gang på gang :(
United DK
14-01-2009, 22:31
OShea har godt nok været dårlig idag, også siger i Nani skal løfte sit spil, oshea skal også til at igang
Jamen O'Shea er jo ikke bedre. Det siger man Nani er.
Chelsea er foran 1-2 mål af Kalou..
man.utd25
14-01-2009, 22:33
Vis han ikke er bedre, hvad laver han så i United????
Martinsen
14-01-2009, 22:33
O´shea har i det mindste ikke kostet over 150 mio. Men enig i at O´shea har været dårlig idag, men kan ikke følge dig i hvordan det kan hjælpe Nani? For han har stadigvæk været elendig. Igen fristes man til at sige.
Flax_Generous
14-01-2009, 22:34
Nani har været meget, meget bedre end O'Shea i dag. Alene i det defensive spil i dag har han gjort mere end O'Shea. Det er ikke tilfældigt, at O'Shea er blevet blottet utrolig meget mere efter Nani er gået ud. Nani gjorde nemlig et stort stykke arbejde defensivt.
Scholes ser desuden også meget, meget sløv ud i dag. Fletcher ind. Snart.
man.utd25
14-01-2009, 22:34
Chelsea er foran 1-2 mål af Kalou..
Fuck nu chelski, de kan hoppe og danse for min skyld:)
Hvad skete der lige med van der Sar der? :D
Han lavede et dårligt udkast, og straffede sig selv ved at slå sig i hovedet. Minder mig lidt om den der alien fra harry potter :)
Var der ikke straffe???
Den rammer da hans arm... det ender som chelseakampen, hvor vi blev snydt for et mål og to straffespark
United DK
14-01-2009, 22:35
Vis han ikke er bedre, hvad laver han så i United????
Score sejrsmål i overtiden på Anfield. Derudover kan han spille en masse positioner.
man.utd25
14-01-2009, 22:36
O´shea har i det mindste ikke kostet over 150 mio. Men enig i at O´shea har været dårlig idag, men kan ikke følge dig i hvordan det kan hjælpe Nani? For han har stadigvæk været elendig. Igen fristes man til at sige.
Han har ikke været mere dårlig, end oshea ...... har ikke sagt det kan hjælpe Nani, blot sagt oshea har været rigtig ring denne sæson her, så i sted for at fare på Nani hvergang så tag og kig andre steder også....
man.utd25
14-01-2009, 22:37
Score sejrsmål i overtiden på Anfield. Derudover kan han spille en masse positioner.
Glem den der, den kan han ikke leve på i så lang tid, fuck de fede langskud nani lavede sidste sæson, han er sikker united man de næste 10 år
United DK
Han har ikke været mere dårlig, end oshea ...... har ikke sagt det kan hjælpe Nani, blot sagt oshea har været rigtig ring denne sæson her, så i sted for at fare på Nani hvergang så tag og kig andre steder også....
Ingen har været dårligere end Nani, det er helt sikkert.
Martinsen
Vi skal være glade for at Wigan har været så elendige til at afslutte, for ellers havde vi sku været bagude.
United DK
14-01-2009, 22:38
Glem den der, den kan han ikke leve på i så lang tid, fuck de fede langskud nani lavede sidste sæson, han er sikker united man de næste 10 år
Hvis du nu sætter forventninger for de to spillere, forventer du så det samme fra dem begge? Det er min pointe her.
man.utd25
14-01-2009, 22:38
i denne her kamp??? jo det har der, det er 100% sikkert
Flax_Generous
14-01-2009, 22:40
I dag har særligt Scholes og O'Shea, men også Carrick og Rafael alle været dårligere end Nani. Ronaldo er også en kandidat for hans sløve arbejdsindsats, men han er trods alt farlig, så det er et close-call.
man.utd25
14-01-2009, 22:40
Hvis du nu sætter forventninger for de to spillere, forventer du så det samme fra dem begge? Det er min pointe her.
Nani viste sit talent sidste sæson, han har haft det lidt svære i denne sæson her, man han kommer stærkt igen, for vi har set hvad han kan....
United DK
14-01-2009, 22:41
i denne her kamp??? jo det har der, det er 100% sikkert
I denne sæson. Derudover vil det altid være nemmere, at se skidt ud som forsvarspiller. Bliver O'Shea rundet en gang, så er det enormt ringe, men når Nani for 117. dribler ind i sin modspiller, så er dårligt, men så heller ikke mere.
Martinsen
14-01-2009, 22:41
Nani viste sit talent sidste sæson, han har haft det lidt svære i denne sæson her, man han kommer stærkt igen, for vi har set hvad han kan....
Hvis Nani viste det talent han har i sidste sæson, så har han intet at gøre i United!
Hold kæft hvor er det godt vi har Vidic!!!
Det er ligesom at se Terry da han var på toppen for nogle år siden - går ind i alle nærkampe og vinder dem alle...
Bruce må stå derude og nyde det trods alt...
United DK
14-01-2009, 22:42
Jeg har nu ikke set hvad han kan, udover i FA Cup-kampen mod Arsenal sidste år.
man.utd25
14-01-2009, 22:42
I denne sæson. Derudover vil det altid være nemmere, at se skidt ud som forsvarspiller. Bliver O'Shea rundet en gang, så er det enormt ringe, men når Nani for 117. dribler ind i sin modspiller, så er dårligt, men så heller ikke mere.
Man kan se det fra mange sider af, synes bare man er for meget efter Nani....
Jeg håber sandelig ikke, at vi har set alt, hvad han kan. For så er hans talent temmelig begrænset. Han var rimelig i sidste sæson, men ikke noget spektakulært. I denne sæson har han bare været ringe.
United DK
14-01-2009, 22:45
Det er simpelthen for ringe, at vi kan score efter sekunder, og så ellers gå i stå. Men det er jo denne sæson i en nøddeskal.
1-0 to United. Boring boring Man United.
Han lavede et dårligt udkast, og straffede sig selv ved at slå sig i hovedet. Minder mig lidt om den der alien fra harry potter :)
det er en hussalf for pokker :P
Manchester United
14-01-2009, 22:46
Gogo fletcher!
Kan vi ikke bare lukke den kamp. Jeg har ikke mere negl at bide af. Det skal lige passe de får et straffespark i overtiden eller lignende..
Gogo power fletcher!!:lolol:
Gronkjor
14-01-2009, 22:49
Vi har næsten ikke skabt noget efter Rooney gik ud:/ Spillet har været dårligt idag, men jeg er egentlig glad bare vi får en sejr:D
man.utd25
14-01-2009, 22:50
Jeg håber sandelig ikke, at vi har set alt, hvad han kan. For så er hans talent temmelig begrænset. Han var rimelig i sidste sæson, men ikke noget spektakulært. I denne sæson har han bare været ringe.
Synes hans første sæson var super, han var ny i klubben osv
det er en hussalf for pokker :P
Ah ja. Hvor dum kan man være :)
Vi har næsten ikke skabt noget efter Rooney gik ud:/ Spillet har været dårligt idag, men jeg er egentlig glad bare vi får en sejr:D
det er jo ikke afgjort endnu ;)
Manchester United
14-01-2009, 22:51
3min lagt til kom så ... Kunne godt lige bruge et mål mere..
man.utd25
14-01-2009, 22:52
Jeg har nu ikke set hvad han kan, udover i FA Cup-kampen mod Arsenal sidste år.
Ja så har vi da ikke mere at snakke om, du må være mere end blind, vis du ikke kan se noget af hans talent....
Gronkjor
14-01-2009, 22:53
det er jo ikke afgjort endnu ;)
Nej er det bestemt ikke...
Nedern at se alle de folk der går før tid.. Bliv dog og støt holdet:confused:
Skodkamp. Elendig indsats, der skal vaskes af i weekenden. Tre point er tre point.
man.utd25
14-01-2009, 22:54
godt med 3 point idag:) men kedelig kamp
Flax_Generous
14-01-2009, 22:55
Vidic er en fantastisk forsvarsspiller. Det er jo helt vildt. Uden ham havde Wigan fået point i dag. Det er jeg ret sikker på.
Manchester United
Sådan 1-0 sejr... selvom man godt kunne bruge nogle flere mål... Men hvad der er vigtigst er vi fik de 3 point.:)
Renatommo
nogen der har et link til rooney's mål?
Unitedforever
14-01-2009, 22:56
vigtigt og godt med de 3 point. mere er der vel ikke at sige. uskøn kamp. :)
man.utd25
14-01-2009, 22:56
Ikke vores bedste kamp, men 3 point er 3 point
Sådan. Vi spillede ikke godt (udover Vidic, han er fantastisk), men vi fik sejren og de points, som er det vigtigste.
Det var en hård kamp ja !! Wigan har et stærkt hold, så fint vi får en 1-0 sejr, dog kunne vi ha lukket kampen på alle vores chancer allerede i første halvleg, men nu er vi 2'er!
Bolton kan vente sig, nu kommer vi !!
Scousers going down. ha ha ha
Jeg begriber ikke, hvordan vi den ene dag kan levere en så disciplineret og helstøbt indsats mod Chelsea og tre dage senere gå ud og lave sådan en kamp mod Wigan. Vi er ikke rigtig til at regne med i denne sæson, men det er de andre tophold heller ikke - og derfor ligger vi stadig lunt i svinget. Niende clean sheet i træk. Ikke dårligt.
3 vigtige point.
Godt mål af Rooney, efter 50 sek.
Ingen god kamp, ganske stille og rolig.
Puhaa, det holdte hårdt til sidst! Men jeg synes alligevel det er utroligt, at vi ikke lukker så mange mål ind, når vi mangler et helt forsvar stortset!! Det er kun Vidic, der kan betegnes som fast mand. Han er til gengæld også min kampens spiller i dag, for han vandt, som kommentatoren også sagde, 11 ud af 10 hovedstødsdueller. Imponerende.
Nu har vi 2. pladsen! Endelig! Men det bliver kun bedre i weekenden, hvor vi vinder over Bolton og Liverpool fumler mod Everton.
Renatommo
14-01-2009, 23:00
en der har et link til rooneys mål?
en der har et link til rooneys mål?
Tjek din pm. Apropos Rooney, så håber jeg ikke det er alvorligt, for det er sgu svært at erstatte ham! Han gjorde godt nok sit arbejde i dag, selvom han kun var aktiv de første 6 min. af kampen ;) Berba og Tevez viste slet ikke den skarphed jeg ønsker; Tevez kunne ikke engang score på en friløber, der burde være lige til.
Grønholdt.
14-01-2009, 23:05
1 min. i himlen, og så sad man ellers resten af kampen med hjertet oppe i halsen. Det var godt nok en ringe indsats af United i dag. Men heldigvis gik det da som vi håbede på. Det ligner desværre efterhånden en ond spiral med alle de lorte skader. Vi må ikke håbe at det er for slemt med Rooney. Tevez gik også og trak på benet til sidst. Vidic spillede igen en kanon kamp. Han har uden tvivl været vores bedste spiller endnu i denne sæson. 3 meget, meget vigtige point, og så er der vidst ellers ikke mere at sige om denne kamp. Vores sæson lever lidt endnu!!! :devilll:
Unitedforever
14-01-2009, 23:06
Puhaa, det holdte hårdt til sidst! Men jeg synes alligevel det er utroligt, at vi ikke lukker så mange mål ind, når vi mangler et helt forsvar stortset!! Det er kun Vidic, der kan betegnes som fast mand. Han er til gengæld også min kampens spiller i dag, for han vandt, som kommentatoren også sagde, 11 ud af 10 hovedstødsdueller. Imponerende.
Nu har vi 2. pladsen! Endelig! Men det bliver kun bedre i weekenden, hvor vi vinder over Bolton og Liverpool fumler mod Everton.
Du har ret som sædvanlig, Thomas. Han har virkelig udviklet sig til en af de bedste, hvis ikke den bedste, forssvarsspiller i verden! Yderst imponerende indsata endnu engang. Det er en forøjelse. Man kan nærmest mærke, hvor bange modstanderne er for at stå over for ham :D
Unitedforever
14-01-2009, 23:07
1 min. i himlen, og så sad man ellers resten af kampen med hjertet oppe i halsen. Det var godt nok en ringe indsats af United i dag. Men heldigvis gik det da som vi håbede på. Det ligner desværre efterhånden en ond spiral med alle de lorte skader. Vi må ikke håbe at det er for slemt med Rooney. Tevez gik også og trak på benet til sidst. Vidic spillede igen en kanon kamp. Han har uden tvivl været vores bedste spiller endnu i denne sæson. 3 meget, meget vigtige point, og så er der vidst ellers ikke mere at sige om denne kamp. Vores sæson lever lidt endnu!!! :devilll:
Hvornår har den været død ? :confused:
United DK
14-01-2009, 23:08
Ja så har vi da ikke mere at snakke om, du må være mere end blind, vis du ikke kan se noget af hans talent....
Åbenbart.
Eller måske har jeg været på toilet, de gange han har lavet noget godt. Det skal jeg ikke kunne sige.
Unitedforever
14-01-2009, 23:10
Åbenbart.
Eller måske har jeg været på toilet, de gange han har lavet noget godt. Det skal jeg ikke kunne sige.
haha :D der fik jeg dagens største grineflip :P
Hvornår har den været død ? :confused:
Hehe ja det vil jeg også gerne have svar på :D, vi er med i 1/8 finalerne i CL, FA og plastik cuppen og Vi ligger NUMBER 1 i ligaen, hvis vi vinder den udsatte kamp. men han mente det nok ironisk
2 eller 3 clean sheets mere af Van der sar, så slår han Chechs rekord "Rocking"
JumpingCarrot
14-01-2009, 23:18
2 eller 3 clean sheets mere af Van der sar, så slår han Chechs rekord "Rocking"
2 kampe er nok :)
1.025 min Petr Cech Chelsea 12 Dec 2004 05 Mar 2005
853 (inkl. de 90 i dag - måske +3?) Edwin van der Sar Manchester United 8 Nov 2008 Still running
827 min Petr Cech Chelsea 20 Jan 2007 07 Apr 2007
762 José Manuel Reina Liverpool 29 Oct 2005 26 Dec 2005
Sælg Rooney.
Hvorfor? :confused:
Sælg Rooney.
Det var dog en aggressiv udmelding - What gives?:confused:
United-Allan33
14-01-2009, 23:38
sikke en skod kamp, den kan vi kun tage 4 ting med fra, 3 point og Vidic er igen verdensklasse..
Jeg må godt nok sige at dette var den dårligste kamp jeg har set Carrick spille i Uniteds trøje, masser af dårlige afleveringer, 3 fiasko hjørnespark og ellers tøvende og for nem at overspille.. Han fik heller ikke meget hjælp fra Scholes, der bestemt heller ikke holder niveau..
Det er næsten unødvendigt at sige at Nani igen ligende en 1 divisions spiller, at folk kan se talent og potentiale i ham er mig ubegribeligt
el-insaciable
14-01-2009, 23:40
Det var dog en aggressiv udmelding - What gives?:confused:Han scorede jo kun en enkelt kasse i dag, og Tevez og Berbatov gjorde det fremragende. Eller...
Rasmushasager
14-01-2009, 23:41
Vidic spiller igen er fantomkamp! Uden tvivl vores stærkeste kort lige pt.
Jeg er skuffet over Scholes, der ligesom i Derby-kampen ikke formåede at dominere midten. Som det ser ud nu, vil jeg hellere foretrække en hårdtarbejdende Fletcher, frem for en uskarp Scholes.
Hvorfor? :confused:
Det var dog en aggressiv udmelding - What gives?:confused:
Rooney er en rigtigt god fodboldspiller, men jeg er så pissetræt af hans latterlige skadefrekvens. Han kan jo ikke holde til en sæson. Og nej, jeg gider ikke at høre på latterlige undskyldninger med ham. Han er jo den nye Saha. Hvis denne trend med hans skade fortsætter, så håber jeg da fandme United kan sælge ham og få nogle gyldne skillinger for det, for jeg er seriøst træt af at han altid bliver skadet 2-3 gange per sæson af 4-6 ugers varighed. Det er alt for utilregneligt!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.