PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - Wigan Athletic

Sider : 1 [2]

RasmusP
14-01-2009, 22:57
Rooney er en rigtigt god fodboldspiller, men jeg er så pissetræt af hans latterlige skadefrekvens. Han kan jo ikke holde til en sæson. Og nej, jeg gider ikke at høre på latterlige undskyldninger med ham. Han er jo den nye Saha. Hvis denne trend med hans skade fortsætter, så håber jeg da fandme United kan sælge ham og få nogle gyldne skillinger for det, for jeg er seriøst træt af at han altid bliver skadet 2-3 gange per sæson af 4-6 ugers varighed. Det er alt for utilregneligt!

Rooooooolig nu. Hvor har du læst han er skadet?

Men nu hvor han ikke slår ud med armene og sparker efter modstandere mere, skal du selvfølgelig finde noget ander der er "galt" med ham....

United-Allan33
14-01-2009, 23:00
Rooney er en rigtigt god fodboldspiller, men jeg er så pissetræt af hans latterlige skadefrekvens. Han kan jo ikke holde til en sæson. Og nej, jeg gider ikke at høre på latterlige undskyldninger med ham. Han er jo den nye Saha. Hvis denne trend med hans skade fortsætter, så håber jeg da fandme United kan sælge ham og få nogle gyldne skillinger for det, for jeg er seriøst træt af at han altid bliver skadet 2-3 gange per sæson af 4-6 ugers varighed. Det er alt for utilregneligt!

Sælg Rio, nu har han været skadet 3-4 gange i denne sæson, det kan ikke blive ved at gå.....
Fuldstændig latterlig indlæg, og man kan jo ikke tage det seriøst.. Du er villig til at vente 10 år på Nani skal vise talent, men fordi Rooney måske misser 8-10 kampe på en sæson pga skader så skal han sælges.. Man mangler hoveder man kan tage sig til

JumpingCarrot
14-01-2009, 23:06

Mener du det der seriøst?

Zhaban
14-01-2009, 23:13
Wayne Rooney skadet i mindst tre uger

http://www.football365.com/story/0,17033,8652_4795114,00.html

NtotheT
14-01-2009, 23:28
Rooooooolig nu. Hvor har du læst han er skadet?

Men nu hvor han ikke slår ud med armene og sparker efter modstandere mere, skal du selvfølgelig finde noget ander der er "galt" med ham....

Jeg er på ingen måder efter Rooney. Jeg elsker manden. Men jeg kan simpelthen ikke klare mere, at manden er skadet 2-3 gange per sæson af 4-6 ugers varighed. Denne gang er 3 ugers varighed, men så tager det sku da 10-15 kampe, før han nogenlunde ligner en, der har Unitedklasse. Må jeg håbe, at jeg æder de ord i mig igen, men hans seneste skader har blot vist mig dette.

Sælg Rio, nu har han været skadet 3-4 gange i denne sæson, det kan ikke blive ved at gå.....
Fuldstændig latterlig indlæg, og man kan jo ikke tage det seriøst.. Du er villig til at vente 10 år på Nani skal vise talent, men fordi Rooney måske misser 8-10 kampe på en sæson pga skader så skal han sælges.. Man mangler hoveder man kan tage sig til

Ja, dit hoved mangler noget fornuft. Og nej, ikke inddrag Rio som et af dine irriterende indlæg, hvori du prøver at være sjov! :) Det kun Glory Man United der bestrider denne egenskab herinde.

Men btw, lad nu være med at inddrage Nani og Ronaldo i alle dine eksempler. Jeg kan ikke gøre for, du er en del af den gamle generation, der pr. automatik har et had til farvende spilletyper, som er anderledes end 70'ernes og 80'ernes spillere i England. Jeg gider ikke at tage denne diskussion om Nani op med dig, da du for det meste kun deltager i tråde om Nani eller Ronaldo herinde.

Men min pointe er, at jeg er simpelthen træt af Rooneys skadesproblemer. De fleste herinde ønskede Sahas afgang, og nu ønsker man også Hargos afgang, fordi de er for meget skadet, men når det er Rooney, så er sagen en helt anden? Selvfølgelig skal Rooney ikke sælges nu, men jeg vil blot sende et signal, at den berømte dråbe, som får bægeret til at flyde over, vil snart finde sted omkring Rooney. Jeg gider ikke at have spillere i truppen, der er utilregnelig sæson efter sæson. Og desværre må jeg sige Rooney er det, pga sine skadesproblemer!

RuudVanNissetøj
14-01-2009, 23:51
Back to facts...skide ærgeligt at Rooney er skadet. Omkring Rooneys skadesproblemer eller hvad man nu kalder dem, så er det da bestemt irritererende. Men ærlig talt har jeg ikke været skuffet, irriteret eller lagt ekstra mærke til, at netop Rooney er meget skadet - nærmere tvært imod. Han spille en ordentligt røvfuld kampe for os, så synes ikke at en skade i ny og næ på en uge skal diskvalificere ham fra vores hold.

Saha var vanvittigt skadet, Hargo virker desværre også som om han aldrig kommer rigtig i gang for os, men Rooney er så integreret del af vores hold, at han under ingen omstændigheder skal sælges i min verden. Det sker realistisk set hellere ikke i mange sæsoner fremad, med mindre han bliver direkte fodbold invalid. Tror seriøst ikke jeg før har hørt en United fan sige, at Rooney skal ud af vagten ?

Men vi fik da en dejlig sejr igen igen igen....frygtede lidt kampen på forhånd :)

Don Kafai
15-01-2009, 00:08
Men min pointe er, at jeg er simpelthen træt af Rooneys skadesproblemer. De fleste herinde ønskede Sahas afgang, og nu ønsker man også Hargos afgang, fordi de er for meget skadet, men når det er Rooney, så er sagen en helt anden? Selvfølgelig skal Rooney ikke sælges nu, men jeg vil blot sende et signal, at den berømte dråbe, som får bægeret til at flyde over, vil snart finde sted omkring Rooney. Jeg gider ikke at have spillere i truppen, der er utilregnelig sæson efter sæson. Og desværre må jeg sige Rooney er det, pga sine skadesproblemer!

Det er fair nok du mener, at man skal sælge en skadesplaget spiller, men få dog dine facts på plads inden du smider om dig med dommedagsprofetier.

Bare for at komme med et hurtigt hofteskud, så har Rooney i løbet af de sidste 4 år, spillet 1 kamp færre end Ronaldo.

Ja, Rooney har sine skadesperioder, men det er normalt for en spiller af hans type. Udover det, så healer han sgu pissehurtigt. Manden kunne komme sig over en skade på 6-7 uger, hvor det tager normale spillere at bruge mindst 3 måneder. Det er sygt.

Men synes du også Ronaldo er for skadesplaget til at spille i klubben?
Tevez? (Han har spillet en kamp mindre end Rooney de sidste to sæsoner).
Selv Van der Sar har spillet færre kampe end Rooney.
Ferdinand har spillet et par kampe færre ligeså, kan jeg tilføje.

Det er frustrerende når Rooney bliver skadet, men er det så slemt, når han åbenbart har flere kampe under bæltet de seneste sæsoner, end alle de 5 ovenstående spillere, som var de første 5 jeg valgte at tjekke?

NtotheT
15-01-2009, 00:32
Det er fair nok du mener, at man skal sælge en skadesplaget spiller, men få dog dine facts på plads inden du smider om dig med dommedagsprofetier.

Bare for at komme med et hurtigt hofteskud, så har Rooney i løbet af de sidste 4 år, spillet 1 kamp færre end Ronaldo.

Ja, Rooney har sine skadesperioder, men det er normalt for en spiller af hans type. Udover det, så healer han sgu pissehurtigt. Manden kunne komme sig over en skade på 6-7 uger, hvor det tager normale spillere at bruge mindst 3 måneder. Det er sygt.

Men synes du også Ronaldo er for skadesplaget til at spille i klubben?
Tevez? (Han har spillet en kamp mindre end Rooney de sidste to sæsoner).
Selv Van der Sar har spillet færre kampe end Rooney.
Ferdinand har spillet et par kampe færre ligeså, kan jeg tilføje.

Det er frustrerende når Rooney bliver skadet, men er det så slemt, når han åbenbart har flere kampe under bæltet de seneste sæsoner, end alle de 5 ovenstående spillere, som var de første 5 jeg valgte at tjekke?

Hehe, jeg ville bare skrive en one-liner for at se folks reaktion :)
- Men problemet med Rooney er, at jeg er så træt af at se, han er god for 3-4 længerevarende skader per sæson. Det gør ham IMO meget utilregnelig. Han er en verdensklassespiller, ingen tvivl - Men han skal altså fået bygget sine muskler op, så han ikke får disse latterlige skader!

Nej, Ronaldo er ikke ofte skadet. Han havde denne skade i sommers, som er den første rigtige han havde. Jeg kan kun komme i tanke om en til (det var mod Porto, hvor Ronaldo kom ind, men blev skiftet ud efter 10-15 minutter med en fiber!)

Fedt du giver mig et par eksempler, men dem kan jeg desværre ikke bruge til noget. I sidste sæson, hvor Rooney havde to gode periode, men som blev spoleret af skader. Og da han kom tilbage fra disse skader, irriterede han meget noget så grænseløst. Jeg tror, det var i perioden fra Februar til April (correct me if im wrong) hvor jeg talte på Rooneys misbrugte chancer. I 6-7 kampe, brændte Rooney 13-14 100 % chancer. Altså, det skyldes jo han er så meget ude af form. Disse chancer kunne have været dyrebar, men Rooney blev reddet af Ronaldos umenneskelige sæson. Bare for at nævne et eksempel, hvorfor Rooneys skader irriterer mig. Det ødelægger ham, og hvis der var muligheden for at score en helvedes masse penge på ham, ville jeg ikke afslå det direkte, men nærmere overveje den til sidste dråbe! For i mine øjne ligner han en ny Saha eller Solskjæer. Det er bare ikek godt nok.

Thomas
15-01-2009, 06:30
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1110411.ece

"Gæsterne var nemlig ikke i nærheden af at true Rooney og co."

Ikke i nærheden!? Hvilken kamp så han? Jeg synes ofte jeg sad og tænkte på, hvor trælst det ville være, hvis de scorede, for de var satme tæt på op til flere gange. Heldigvis ryddede Vidic op dernede.

Dines
15-01-2009, 06:36
Dejligt med tre point igår, men det var godt nok ikke en køn måde det kom hjem på. Hvem siger Chelsea og Liverpool, spiller kedelig fodbold? - Vi skulle se på os selv i den her sæson. Det har godt nok ikke været prangende undtagen mod Chelsea og City. Vi var heldige med ikke at vinde i kampen igår, og sådan skal det altså ikke være mod hold som Wigan, trods at de er god form! Jo, man kan godt have dårlige dage, men altså vi scorer simphelthen for få mål i åbent spil i øjeblikket. Jeg er glad for sejeren, men håber snart vi bliver mere stabile og holder et højere niveau over længere tid. Hvis der gik rygter om at vi havde vist ham Palacios interesse må vi da gå all in nu, da han enemand tæmmede både Carrick og Scholes, der sjældent er set dårligere.

United-Allan33
15-01-2009, 06:54
Ja, dit hoved mangler noget fornuft. Og nej, ikke inddrag Rio som et af dine irriterende indlæg, hvori du prøver at være sjov! :) Det kun Glory Man United der bestrider denne egenskab herinde.

Men btw, lad nu være med at inddrage Nani og Ronaldo i alle dine eksempler. Jeg kan ikke gøre for, du er en del af den gamle generation, der pr. automatik har et had til farvende spilletyper, som er anderledes end 70'ernes og 80'ernes spillere i England. Jeg gider ikke at tage denne diskussion om Nani op med dig, da du for det meste kun deltager i tråde om Nani eller Ronaldo herinde.

Tjae, kan du ikke skrive et indlæg uden at gå efter manden?? men når det kommer fra dig så er det jo nærmest et kompliment, for du plejer jo ikke at være så god til folk der ikke deler din mening...

At du sammenligner Rooneys skader med Hargo, Saha og Solskjaer (som iøvrigt kun var meget skadet i hans spillemæssige efterår) viser jo blot hvor langt ude du er, da de jo nærmest ikke spillede pga deres skader, så meget har vi jo heller ikke måttet undvære Rooney, noget som Don Kafai jo bekræfter.

Du skriver du ikke vil have spillere der er utilregnelige i truppen, så er det da logisk at spørge hvorfor du så er villig til at give Nani tid?? For han er da om nogen utilregnelig?? Om man spiller elendig eller om man er skadet, kommer vel ud på et?? Så du kan ikke springe det spørgsmål over ved at påråbe at du ikke vil tage en debat om Nani, men det har intet med Nani at gøre..

Så skriver at du ikke er ude efter Rooney!! Prøver du på at være sjov?? for der går vel ikke en eneste kamp uden du har noget at brokke dig over ang Rooney.. Så at læse at du elsker ham virker jo meget tomt..

At du så nærmest bakker ud og begynder at slå over i "jamen ville bare se folks reaktion", gør dit indlæg jo endnu mere til grin

Foged
15-01-2009, 07:55
Fight! fight! fight! fight! fight! fight! fight! fight! fight! fight! fight! fight! fight!

SteveBruce4
15-01-2009, 07:59
Godt nok spillede vi ik ret godt men det vigtigste er nu at vi vinder kampene selv på en dårlig dag.

Hvad mon Benitez nu vil ud og sige.????

Martinsen
15-01-2009, 10:06
3 point. Det fik vi og det glæder jeg mig over, fremfor at irritere mig over en lidt tam indsats. Det er dog langt værre at vi skal undvære Rooney! Og så specielt på Reebook der plejer han at have det ganske godt, men lad os håbe Tevez rammer formen nu, hvor Rooney skal have en lille pause.

Belfast
15-01-2009, 11:12
Hvad mon Benitez nu vil ud og sige?

Ja, det er et rigtig godt spørgsmål! ;)

Sikkert noget med Sir Alex, skulle have truet Wigan manager, til at lade os score efter 50 sekunder, hvorefter vi kunne spare krafter, til kampen mod Bolton, eller andet lort. Hvem ved?
"Rocking"

Cristian9000
15-01-2009, 11:13
Godt nok spillede vi ik ret godt men det vigtigste er nu at vi vinder kampene selv på en dårlig dag.

Hvad mon Benitez nu vil ud og sige.????

Han går sikkert ud og beskylder Wigan for, at ikke at kæmpe og siger det er aftalt spil.. Og siger at Rooney faktisk slet ikke var skadet, men skulle til minigolftræning..