PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - Chelsea FC

Sider : 1 [2]

red-ronaldo7
11-01-2009, 17:41
Omg! Carvalho hiver i trøjen :D

BANDINO
11-01-2009, 17:42
det er helt fantastisk at se hvordan vi bare kører dem rundt nu! Dejligt med den United kontrol :D

Vidic92
Blev sku nervøs da O'shea taklede i feltet!!

Hold kæft en aflevering af Berbatov :)

red-ronaldo7
Giggs ud - Carrick ind

mojtaba
Det har været en fornøjelse at se Giggs. Carrick skiftes ind.

theviking66
11-01-2009, 17:43
Jeg står op og klapper

BANDINO
11-01-2009, 17:44
Giggs ud - Carrick ind

Godt set :P

red-ronaldo7
11-01-2009, 17:45
Godt set :P

Tak Hihi

Jev
11-01-2009, 17:45
Så fik Fergie alligevel ret. Han valgte Giggs frem for Anderson, Carrick og Scholes. Det virkede forkert, men Giggs leverede en fantastisk indsats. Banens bedste måske.

Cap
11-01-2009, 17:46
Snydt for endnu et mål - heldigt det ikke betyder noget videre

BANDINO
11-01-2009, 17:47
Så fik Fergie alligevel ret. Han valgte Giggs frem for Anderson, Carrick og Scholes. Det virkede forkert, men Giggs leverede en fantastisk indsats. Banens bedste måske.

ah, ikke banens bedste, men kanon indsats!

Ralaks
11-01-2009, 17:47
Det er sq dejligt at se hvordan United bare leger rundt med dem nu!

Synes godt den tackling kunne give Beletti rødt

HAHAHAHA!!!! 3-0

red-ronaldo7
11-01-2009, 17:49
hold kæft nogle svin

Cap
Hvordan fanden er det ikke til rødt? Det er jo så tydeligt at han går efter spilleren 2 gange. Håbløst, Webb - ufatteligt.

Manchester United
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerbatov!!!!!!!!"Rocking"

Bonde15
Godt Dimi.
3-0. :D

chrisserUnited
11-01-2009, 17:50
der er beletti heldig med gult. det var en sviner

theviking66
11-01-2009, 17:50
legestue....

mojtaba
11-01-2009, 17:51
Denne her kamp bliver jeg vidst aldrig træt af at se igen og igen :D

BANDINO
Bulgareren Berbatov BOMBER!! :D

Holmskov
Ohhhh der var spor af Nistelrooy der.....:InLove

COME ON.....

Cap
Det er sgu flot af Chelsea at de taber 3-0 - vi bliver snydt for 2 mål, 2 straffespark og Webb giver nogle håbløse kort. Fed reaktion fra Neville. :D

Tenshu
Det her er helt fantastisk

Hl-Glory
Berbatov!

Drale
Jeg græder næsten af glæde...

Rasmus-K-J
11-01-2009, 17:52
Verdens bedste hold, no doubt!

chrisserUnited
11-01-2009, 17:53
hvad sker der for drogba i dag, han er helt anderledes giver hånd, og tager det pænt

Renatommo
11-01-2009, 17:54
Hold kæft det er fantastisk det her:D!

HamudiiC
11-01-2009, 17:54
hvad sker der for drogba i dag, han er helt anderledes giver hånd, og tager det pænt

Man fucker ikke med Vidic uden at fortryde! :D
ellers vil han bare gerne til United.

Jev
11-01-2009, 17:55
Vi holder legestue, og legen er tre på stribe.

(Okay, den var plat.)

Nej, hvor er det fantastisk det her. 3-0 over mesterskabsrivalerne, ottende clean sheet i træk, og vi kan komme op på førstepladsen.

thomaslund
11-01-2009, 17:55
Jeg bøjer mig i støvet for SAF. Jeg skal aldrig sætte spørgsmåls tegn ved nogle af hans startopstillinger mere.

Idag spiller HELE holdet fantastisk. INGEN skilder sig ud. Flere gange i kampen gjorde en United spiller noget fantastisk, hvor jeg tænkte: "han er MOM". To sekunder efter gjorde en ny united spiller noget lige så fantastisk.

Det her er sæsonens KLART bedste præstation. Både taktikken og udførelsen var til 12 på den nye skala, 13 på den gamle, til UG kryds og slange, og til A+ på den amerikanske skala...

Fantastisk drenge. You blow my mind.

Ingen skal glemme at vi inden kampen var 12 mål dårligere end chelsea i målregnskabet. Nu er det halvveret til kun 6 mål.

Manchester United
11-01-2009, 17:57
Hvad sagde jeg fra starten... 3-0!!!!!! Haha :D

Tenshu
11-01-2009, 17:58
Hele holdet var MOM. SAMTLIGE spillere var fantastiske. Det er helt vildt det her

BANDINO
Jeg har stadig ikke fået armene ned! så det er Farmand som skriver nu ;)

mojtaba
3-0. Det kan ikke blive bedre..

OnlyUnited
Ohhhh der var spor af Nistelrooy der.....:InLove

COME ON.....

var ruud på stadion? :)

Tenshu
Og Ronaldos bedste kamp i lang tid. Håber snart vi får ham at se i sit gamle jeg.

Michael
En ting:

Are you watching Merseyside?

Fuck hvor er det klasse! Var det ikke for min eksamen i morgen, så var jeg røget i øl!!

Thomas
Stor, stor kamp fra alles side.. Vi holdte jo legestue med dem til sidst. Drogba lignede mest af alt en, der var i karrierens vinter.

Det er så stort! Har helt kuldegysninger nu. Klart en af sæsonens bedste præstationer!

Manchester United
11-01-2009, 17:59
var ruud på stadion? :)

Ja han kom lige løbene forbi:lolol:

Hl-Glory
11-01-2009, 17:59
EKSTASE!
Jeg så pave stolt af holdet.
Hold da kæft en præstation i anden halvleg.
Vi tager alle holdende nu!

Smukt smukt!

Glory glory Man United! <3

Patrik Christiansen
11-01-2009, 18:01
Nøj jeg er glad nu :)
Er kanon stolt af drengene

Parkohargo
Hahaha fuck jeg er helt oppe og køre nu!:) Klart vores bedste kamp i denne sæson. Samtlige spillere gjorde det perfekt! Jeg elsker Sir Alex Ferguson og skal aldrig nogensinde mere tvivle på hans startopstillinger!!:)

Fuck en fantastisk følelse man har efter at ha set sådan en præstation!

Ovlesen
Breathtaking!

Det er så sjældent at man i en topkamp kan sidde og nyde lækre detaljer og smukt spil uden samtidig at være ved at sk*de i buksen, men et flydende angreb og stålsat forsvar gjorde det til ren fornøjelse i dag.

Vidic, Giggs og Park var absolut på topppen, men alle byder ind og det er en fantastisk holdpræstation, og mange tak for det!

thomaslund
11-01-2009, 18:02
Inden frisparket til 3-0 målet går Vidic hen til Berbatov og hvisker noget til ham.

Mon det var: "Gå til forreste stolpe" ?

Rasmus-K-J
11-01-2009, 18:03
Neville med en god præstation igen. Kanon kamp af alle, VIRKELIGT ALLE. Ronaldo var ikke 100%, men han bidragede til 2 af målene. Var 100% medvirkende det til sidste, og lægger en genial hæl til evra. God kamp af alle. MEEEN, man of the match: THE BEAST - Vidic

Christensen
11-01-2009, 18:04
Starter lige med en undskyldning til Giggs, for han spillede da en mere end godkendt kamp.

Udover det, var det jo en helt fantastisk kamp. Vi havde styr på dem langt det meste af tiden, og de blev aldrig farlige. Vores spil i første halvleg var ikke fantastisk, men vi var stadig bedst. Synes vi blev bedre og bedre, i takt med at Berbatov kom mere med i kampen.

Alle spillede en flot kamp. Ronaldo spillede sin klart bedste kamp i lang tid, og Giggs var stærk på midtbanen, med flotte afleveringer og Anderson-like løb op ad banen. Det var også lækkert at se Evra igen, og håber ikke skaden er alvorlig.
Berbatov fik scoret mod et tophold, og selvom det var et Chelsea hold ved siden af sig selv, tror jeg det giver et selvtillidsboost. Og så ser det ud til Neville er ved at komme godt i gang igen, og spillede endnu en god kamp.

Koby
11-01-2009, 18:05
Inden frisparket til 3-0 målet går Vidic hen til Berbatov og hvisker noget til ham.

Sandsynligvis - han løb jo også som en af de første hen til ham og lignede en hvis taktik lykkedes. Samtidig blokerede han jo for Dos Santos så han mistede opdækningen af Berba - ikke at han ville ha kunne gøre noget som helst selv om han havde hængt på ryggen af ham.

Det er pisse(!) stort det her.

Parkohargo
11-01-2009, 18:07
Min MOM er også Vidic. Men ALLE spille en god kamp.. virkelig alle. Berba var lidt sløj i første halveg men bygger sig selv op i anden og pryder indsatsen med et mål. Ronaldo var tændt idag..og det kunne tydeligt ses på hans spil især i anden halveg hvor han laver mange geniale ting. Neville var god og sikker og det samme med Evans. Ja der er sku ikke rigtig noget negativt at sige om spillet, og det burde der vel heller ikk være når man vinder 3-0 over Chelsea:)

Ovlesen
11-01-2009, 18:07

Den lagde jeg også mærke til. Jeg tror de begge var klar over at Dos Santos, en ung fyr, skulle dække Berba. De aftaler så lige en detaljer og Dos Santos får et styk veloplagt Serber i ansigtet og Berba går fri "Rocking"

PerRonaldo
11-01-2009, 18:08
VERNDENSKLASSE!!!! Intet mindre... Alle spillede en topkamp og Berba er en fryd for øjet på den måde han holder forsvarsspillerne væk på og dækker bolden... Meeen Giggsy du kan roligt blive her et par år endnu! Fuck en verdensklasse præstation af ham..

Min MOM er Fergie.. Kan i ikke godt sætte ham på afstemningen idag??? Han laver en kæmpe genistreg ved at sætte giggs og fletcher på den midtbane.. Hvis ikke går min stemme klart til giggs!

thomaslund
11-01-2009, 18:09
Neville med en god præstation igen. Kanon kamp af alle, VIRKELIGT ALLE. Ronaldo var ikke 100%, men han bidragede til 2 af målene. Var 100% medvirkende det til sidste, og lægger en genial hæl til evra. God kamp af alle. MEEEN, man of the match: THE BEAST - Vidic

Neville lavede ikke en god præstation. Han lavede en FANTASTISK præstation.

Seriøst ingen lavede fejl. Den eneste fejl jeg kan huske var en Rooney fejlaflevering i 1. halvleg.

Vi spiller os til de chancer man kan regne med i en Big4 kamp, og er idag bare pisse effektive.
Også er forsvaret jo bund solidt. Og tabellen siger nu at VI har det bedste forsvar.

FANTASTISK DRENGE!!!

Grønholdt.
Det var intet mindre end en fantastisk kamp i dag!!! Det var sæsonens bedste kamp af United til dato i denne sæson!!! CSKA Chelskij havde absolut intet og komme med i dag. Hele holdet gjorde det bare super fantastisk godt i dag. Men hvis jeg nu skal pege et par spillere ud, så må det være Vidic og Park. Vi må ikke håbe at Evra blev for alvorligt skadet, for i dag viste han virkelig de kvaliteter som O'Shea ikke har. Sæsonens bedste kamp indtil nu, intet mindre!!! 3 meget, meget vigtige point, og vores sæson lever lidt endnu!!! :devilll:

anderson888
Sandsynligvis - han løb jo også som en af de første hen til ham og lignede en hvis taktik lykkedes. Samtidig blokerede han jo for Di Santo så han mistede opdækningen af Berba - ikke at han ville ha kunne gøre noget som helst selv om han havde hængt på ryggen af ham.

Det er pisse(!) stort det her.

Genialt af Vidic !

SantasLittleHelper
11-01-2009, 18:10
Rigtig flot kamp i dag. Min MOM må klart være Park. Han var bare over det hele i dag, men det er svært for næsten alle spillede godt. Jeg synes ikke Berbatov gjorde det så godt i dag som de sidste 2 kampe jeg har set med ham, men han står alligevel noteret for en assist og en kasse mod et stort hold, hvilket jeg selv har efterlyst, så man kan vel ikke brokke sig nævneværdigt.

Giggs var også fantastisk. Helt rigtigt set af Fergie..

Aquarium
11-01-2009, 18:16
fantastisk præstation Park of Vidic var vilde idag...

endnu bedre.: quotes from merseyside:

"Ærgeligt. Tror vi har tabt førstepladsen."

"et er utroligt, så mange "fordele" scum har overfor PLs dommere.
Største delen af de andre hold i PL får gult kort for at sparke til bolden, efter der er fløjtet offside. Men ikke scum.
Det ville jo også være syndt for dem, hvis de skulle få et gult kort..."

"3-0
skal vi ikke bare sige, at scum for alvor har gjort sig selv til farvoritter :("

fantastisk... manager og fans er ved at gå GAGA

Christensen
11-01-2009, 18:17
Enig Santa. Park spillede også en stor kamp i dag (glemte sgu helt at nævne ham i mit tidligere indlæg). Hans arbejdsindsats er simpelthen guld værd.

thomaslund
11-01-2009, 18:18
Nogen der har styr på statistikken? For det må være chelseas største nederlag i PL i MEEEEEGET lang tid...

Tenshu
11-01-2009, 18:21
Min MOM er Fergie.. Kan i ikke godt sætte ham på afstemningen idag??? Han laver en kæmpe genistreg ved at sætte giggs og fletcher på den midtbane.. Hvis ikke går min stemme klart til giggs!

Vi skal også have Chelsea-spillerne på, ligesom man kunne stemme på Derbys efter den kamp :lolol:

BadgerMan
11-01-2009, 18:22
Lækkert. Min mom må være Park. Han er en Duracell kanin. Men en kanon kamp af alle. Jeg var lidt overrasket over at se Giggs i startopstillingen, men hvis jeg har sagt noget grimt om den mand, trækker jeg det straks tilbage. Selv om han ikke er så hurtig som i sine unge år, har han den erfaring som er afgørende i disse store kampe.
Og super at se hvad der sker når United ikke trækker sig tilbage efter at være kommet foran. Var bange for at de ville gå i defensiven efter 1-0 målet men sådan skulle det ikke være.
Who's Your Caddy? ----> Ji-Sung Park

Tenshu
11-01-2009, 18:23
Haha, stødte lige på den her på Liverpools forum:

Kampen i dag viser da netop, at chelsea's trup er bredere end scum's.

Chelsea har Anelka(på bænken), Malouda og Essien ude.

Man U har ferdinand ude, medens tevez og carrick er på bænken.

united har spillere som van der sar, neville, evans, fletcher, park og giggs i startopstillingen. Ikke noget jeg ville frygte. Desuden er ronaldo, berbatov og rooney ude af form(spillemæssigt).

EDIT: Skrevet inden kampen

Belfast
11-01-2009, 18:25
Helt fantastisk! Jeg er så glad, så glad, så glad. 3-0. Magtdomenstretion ud over alle grænser. Helt fantastisk opvisning af os. Årets bedste kamp. Kunne godt ha ønske en af Ronaldo's to kasser havde talt, det havde han fortjent.

Jeg har siddet og givet samtlige United spillere karantære idag, efter den gamle 13-skala, og regnet gennemsnittet ud. Gennemsnittet blev på 13,00. Fantastisk!

Berbatov var helt fantastisk idag. Fletcher, jeg havde aldrig troet jeg skulle sige det, men den mand er jo helt, helt fantastisk.

Inden kampen da jeg så opstilling, sad jeg og tog mig til hovedet.
Evans havde virket usikker et par gange, Fletcher og Giggs på midtbanen. Jeg er lidt skeptisk. Samt at jeg gerne vil have haft Rafael inde. Fuck it! Vi smadrede Chelski!!!

Jeg er så glad.

PatriceEvra3
11-01-2009, 18:26
Van der Sar

Neville-Evans-Vidic-Evra

Ronaldo-Giggs-Fletcher-Park

Rooney-Berbatov

Hvad sker der?
vi taber jo 5-0 med denne opstilling. Efter min mening skulle midtbanen se såden ud

Ronaldo-Anderson-Carrick-Nani/Park.

midtbanen i dag er simpelthen elendig, fletcher og giggs holder bare ikke i så vigtig en kamp, hvor er jeg dog rasende på Saf lige nu.

den holdopstilling er jo helt hen i vejret. Saf er sgu blevet for gammel og stædig.
En ting er ihvertfald sikkert efter afsløringen af deagens startopstilling:VI VINDER IKKE

et lille citat fra mig selv tidligere på dagen:lolol:

Jeg skylder vist Saf Og Giggs en lille undskylding. Da jeg så startopstillingen fik jeg et chok, men Saf har endnu en gang bevist at han er den mest snu og intelligente i fodboldverden. Det var simpelthen verdebsklasse i dag, pg hvis vi kan holde nogenlunde samme niveau imod de mindre hold så bliver vi stensikkert mestre.
Ronaldo spillede en god kamp i dag, giggs spillede fremragende, Rooney spillede fremragende, men Vidic var kampens spiller. Det er simpelthen utroligt så god den mand er. Syntes at han fik os til at glemme tabet af Ferdinand i dag. Verdensklasse.
Og Saf, UNDSKYLD jeg kaldte dig gammel:skaaal:"Rocking":InLove

Nauer
11-01-2009, 18:33
Flot præstation og et meget vigtigt resultat for os. Denne sejr kunne næsten ikke komme på et mere belejligt tidspunkt. Nemlig lige efter Rafas rant og Liverpools pointtab. :D

Giggsy spillede en fantastisk kamp i dag. Herligt at se han fik stående ovationer ved udskifiningen.

thomaslund
11-01-2009, 18:33
Evans var jeg heller ikke ret sikker ved inden kamp. Han spillede jo også fantastisk.

Vi kan vist ikke kåre hvilken united spiller der spillede bedst....

Belfast
11-01-2009, 18:36
:skaaal: SKÅÅÅÅÅÅL!!!

www.gratis-indlæg.dk - jeg ved det, men er simpelthen så glad.
Bær over med mig idag. For satan, det lang tid siden jeg har hygget mig sådan over en kamp.

Tongi
11-01-2009, 18:38
Er nervøs forud for denne kamp. Tror desværre sagtens at vi kan rende ind i et nederlag, da Chelseas offensiv i år har været god. Ligeledes har vores ikke været prængende iforhold til sidste år, så hvis vi kommer til at lave en dum fejl i forsvaret, som vi så sidste gang mod Chelsea (ved dødbolden), tror jeg vi får det meget svært.

Prove me wrong, please..

They proved me wrong! Fantastisk spil idag.. Kanon indsats over hele linjen. Det var dog genialt at se at der ikke blev givet op efter anulleringen(som jeg stadig undrer mig over) ved det første hjørnespark, men istedet bare lige score endnu et - verdensklasse!!

theviking66
11-01-2009, 18:41
:skaaal: SKÅÅÅÅÅÅL!!!

www.gratis-indlæg.dk - jeg ved det, men er simpelthen så glad.
Bær over med mig idag. For satan, det lang tid siden jeg har hygget mig sådan over en kamp.

linket virker ikke

Rosgaard
11-01-2009, 18:46
Fantastisk kamp!! Al den nervøsitet og anger jeg havde over dagens startopstilling blev i den grad gjort til skamme, heldigvis! Fantastisk samarbejde mellem Giggs og Fletcher. Indstillingen hos spillerne var utrolig i dag, endelig havde de den gode gamle Manchester United mentalitet med på banen! Den har jeg savnet i meget lang tid. Svært at vælge kampens spiller, men melder mig også i koret der hylder vores superkoreaner, han præsterer altid i disse kampe! Al magt til SAF og drengene, og så glæder jeg mig til at høre den vanvittige spanier med/uden mundkusse komme med endnu en sindssyg kommentar i morgen.... Liverpool kan godt forberede sig på at de bør nyde deres sidste tid som førerhold, vi tager det her mesterskab!

Kofoed
11-01-2009, 18:48
Så vildt.. Havde håbet på en spinkel 1-0 sejr, men at vi river dem rundt 3-0 var over al forventning.. Så klasse, at vi viser klassen når det virkelig gælder.. Evra's skade er et stort skår i glæden, men håber ikke det er alvorligt.. Kan ikke sætte en finger på noget overhovedet.. Vidic min MoM.. Sætter os igang og holder skansen til UG.. Evans gjorde det også rigtig godt, og laver nogle rigtig gode løb op i banen.. Men hvor har man savnet Evra.. Føj hvor er han godt.. Og vi så noget af den gamle Ronaldo idag.. Dejligt.. Og både Rooney og Berba scorer.. Ja hva faen kan man sige efter sådan en kamp.. SKØNT.. Men Berba var nu noget usynlig syntes jeg, men lægger alligevel op til et og scorer selv et, så det viser hans klasse..

Govan
11-01-2009, 18:49
Fact : United bliver snydt for et straffe på Old Trafford mod Chelsea (Cole tager med hænder i feltet da stregen høre med til feltet )

Fact : United bliver snydt for et klart straffe på Old Trafford mod Chelsea (Cavalho river Ronaldo ned i feltet )

Fact : Ronaldo får et forkert gult kort på Old Trafford mod Chelsea (fordi Cavalho står og flår i hans trøje)

Fact : United får anuleret et helt legitimt mål på Old Trafford mod Chelsea (man skal ikke fortælle liniedommeren hvordan man agter at tage et hjørne )

Fact : United bliver snydt for sit 3 straffe på Old Trafford mod Chelsea (Terry blokere skud med hånden )

Fact : United får anuleret sit andet legitime mål (ronaldo var på linie med forsvarspilleren )

Fact : Terry slipper for sit andet gule kort da han stempler Park i anden halvleg

Fact : United vinde 3-0 på trods af at FA straffer United ved at sende hr.Webb til Old Trafford og prøve at stjæle 3 point fra os i dag

Fact : Raffa Benitez har lavet en liste fyldt med Fact om at alt det ovenstående ikke er sket :D:D:D

Kofoed
11-01-2009, 18:49
Nå ja, og Giggs.. Fy for helvede din gamle ræv hvor er du dejlig.. Gang på gang river han deres defensiv over, og laver de lækreste ting.. Er han den nye Ronaldo.. Haha.. Gamle gris:D

Belfast
11-01-2009, 18:50
linket virker ikke

Det var ment som, at jeg skrev et indlæg som egentlig var unødvendigt. Der stod ikke noget fornuftigt. Jeg måtte bare ud med en følelse af glæde, som brændte meget, og stadig gør ligenu ;)

Kofoed
11-01-2009, 18:51
Fact : United får anuleret et helt legitimt mål på Old Trafford mod Chelsea (man skal ikke fortælle liniedommeren hvordan man agter at tage et hjørne )

Nu fyldte jeg godt nok sækken med heineken på det tidspunkt, men det hjørne giggs startede med at tage var da helt i skoven var det ikke.. Han var da slet ikke ude ved flaget....!!!

Belfast
11-01-2009, 18:53
Fact : United bliver bla, bla, bla Old Trafford mod Chelsea (Bla, bla, bla...)

Klasse skrevet!
Jeg er enig, men fuck it! Vi bankede dem, og smed dem ud på røv og albuer, af Old Trafford.

Gronkjor
11-01-2009, 18:55
Lige kommet hjem fra Bridgewater, og sikke en kamp!!! Vi kører dem rundt næsten hele kampen, og vinder selvom at vi bliver snydt for både mål, og straffespark. Synes hele holdet gør det godt i dag:devill: Evans virkede en smulle usikker i starten, men han kom godt ind i kampen, og styrede forsvaret sikkert med Vidic...

Giggs spillede som om han var 25"Rocking" Styrede midtbanen perfekt. Var før kampen meget nervøs over hvordan vores midtbane skulle klare Chelsea´s, men der gik jo perfekt. Det tror jeg godt man kan takke Sir Alex for, han er et taktisk vidunder, og viser i dag at han er en langt bedre manager ind Scolari:)

Jeg er helt oppe at køre lige nu over resultatet:D

ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE! :devill: Hehe

Tue B
11-01-2009, 18:56
Fantastisk kamp! Glædelig at se alle spille op til sit bedste :) Chelski så ikke for godt ud, men jeg vil sige det også skyldes vores overlegne organisation. Dejligt at se begge strikers score og at der så var en del fejlkendelser vil jeg ikke gå så meget op i nu, når vi alligevel vinder komfortabelt og er positivt overrasket over den måde vi kørte kampen hjem på fabelagtigt :D

Cristiano Ronaldo7
11-01-2009, 18:59
Gudeholdet United.

En fantastisk fodboldkamp, vi kørte Chelski ud af banen, som mange siger herinde var der sku ikke rigtig en der satte en fod meget forkert i denne kamp.
Fantastisk weekend.
To næste kampe skal vindes og så er vi tilbage hvor vi hører til.

BadgerMan
Hvad skete der forresten med Evra? Haltede ud lige efter 2-0 målet, men de viste billeder af ham lige efter målet hvor han hopper og danser af glæde. Håber ikke han har fået en skade fordi han skulle spille fandango i glædens rus.

United-Allan33
Helt fantastisk kamp, klart den bedste i denne sæson.. Der må gå godt være nogle der sidder med en dårlig smag i munden, efter deres nærmest latterlige kommentar ang Fergies valg af midtbane, som ja godt nok var lidt mystisk, men endnu engang viste det sig at Fergie havde ret, bliver folk ikke klogere.. Giggs var jo helt fantastisk..
Faktisk spillede alle helt kanon, måske lige på nær af EVS!!!!

Hvor må de folk som har været efter Berbatov snart krybe til korset, og indrømme at de måske var en smule for hurtige ude.. For ikke at snakke om dette

Den eneste spillere der i min øjne er for ringe til verdens bedste klub, er Neville. Jeg undskylder, hvis jeg træder nogle af 80'er-generation over tæerne ved at beskrive Neville som en ringe spiller. Jeg har blot set sandheden, at han ikke længere har det niveau til at være fast mand.

Måske man ikke skulle være så kæphøj fremover

weber
11-01-2009, 19:04
Fedt da Rooney scorede hvor han løb hen til hjørneflaget og kyssede United logoet der nu var på flaget.

ChristianR
11-01-2009, 19:05
Helt fantastisk kamp, klart den bedste i denne sæson.. Der må gå godt være nogle der sidder med en dårlig smag i munden, efter deres nærmest latterlige kommentar ang Fergies valg af midtbane, som ja godt nok var lidt mystisk, men endnu engang viste det sig at Fergie havde ret, bliver folk ikke klogere.. Giggs var jo helt fantastisk..

Hvor må de folk som har været efter Berbatov snart krybe til korset, og indrømme at de måske var en smule for hurtige ude.. For ikke at snakke om dette

Nu er en enkelt kamp jo ikke et bevis på, hvordan ens generelle niveau er. Det vil også se åndsvagt ud, hvis folk holdte dig op på et forsvar af Neville og Berbatov og jordede dig efter, de havde haft en dårlig kamp?

Jeg er nu ikke så uenig med dig. Jeg har altid været fortaler for Berba, og jeg har ikke så travlt med at sende Gaz på pension, omend jeg mener, han bør overveje det efter denne sæson. Det er mere det at bruge en enkelt kamp som et klart fact for hvor god en spiller er, som jeg er i mod.

Smaakage
11-01-2009, 19:06
Alle dem der for 3 timer siden ville have Fergie fyret og gik fuldstændig amok bedes venligst møde ved nærmeste klippeskrænt og tage et skridt ekstra, tak.

Tue B
11-01-2009, 19:06
Hvad skete der forresten med Evra? Haltede ud lige efter 2-0 målet, men de viste billeder af ham lige efter målet hvor han hopper og danser af glæde. Håber ikke han har fået en skade fordi han skulle spille fandango i glædens rus.

Det ville sgu være typisk, at han fik en skade i den situation :p Men håber bare han er klar igen, fordi idag ser vi, hvor vigtig han er :)

RuudVanNissetøj
11-01-2009, 19:11
SKØNT.. Men Berba var nu noget usynlig syntes jeg, men lægger alligevel op til et og scorer selv et, så det viser hans klasse..

Har det fuldstændigt som dig. Berbatov er simpelthen en spiller der lever godt af "anonymitet" og gemme sig lidt væk. BANG BANG BANG og fyren har lavet en genialitet af en aflevering og kroner det hele med et mål. Bare surt, at han ikke scorede i først halvleg da han var fri foran mål, efter sit super træk. Berbatov er godt i gang med at betale de mange millioner tilbage....

Kampen ? Ord beskriver ikke hvor stort potentiale og overlegenhed de drenge viser i dag. Chelsea var bestemt ikke overbevisende, men med det spil vi præsterer kan de næsten ikke andet end spille lort.

Der var ovenikøbet sammenhæng mellem forsvar, midtbane og angreb, hvilket jeg har savnet uendeligt meget på det sidste. Vi har så mange tangenter at spille på i angrebet og alle inkl. Ronaldo hjalp ovenikøbet til i defensiven :eek:

Mine MOM må være enten Vidic, Ji Sung eller Rooney. Vil nok hælde til Rooney, da han var overalt på banen i dag, men samtidig prioriterede rigtigt hver gang. Super indsats !!!

Petursson
11-01-2009, 19:12
Fantastisk kamp langt den beste kamp denne sæson, nej vor det var dejligt med en sejr imod Chelski.
Plus vi skorede mere en et mål og Giggs overraskede mig meget positiv:)

agger01
11-01-2009, 19:15
Ej, hvor er det fedt der her..Jeg sad sådan lidt og håbede på en storsejr, også kom det også.

Jeg kan huske den gang, hvor Chelsea vandt 3-0 på Broen, og dermed kunne løfte Premier Legaue trofæet for øjnene af United. Men jeg kan love jer for, at der blev gjort gengæld idag..Nu skal de bare ridde videre på en bølje.

Viva United!!

jbs89
11-01-2009, 19:17
genial kamp. Vil sku gerne se mange af de slags resten af sæsonen:) Alle gjorde det jo fantastisk. Park som jeg egentlig ikke bryder mig om gjorde det jo fantastisk han er nok mom efter min mening.

Belfast
11-01-2009, 19:18
Men Berba var nu noget usynlig syntes jeg, men lægger alligevel op til et og scorer selv et, så det viser hans klasse..

Jeg ved ikke om det var fordi jeg var sådan oppe at køre under kampen, at jeg måske har tabt de sidste 10 skarpe procent, men.. Jeg synes absolut ikke Berbatov var usynlig idag. Jeg synes meget ofte han havde bolden, og fik den spillet rigtig godt rundt, og løb faktisk en del. Fik en da tackling sig til bolden, en enkelt gang, hvilket er en mere, end hele sidste sæson. ;)

men ja, han er klasse.

United-Allan33
11-01-2009, 19:23
Nu er en enkelt kamp jo ikke et bevis på, hvordan ens generelle niveau er. Det vil også se åndsvagt ud, hvis folk holdte dig op på et forsvar af Neville og Berbatov og jordede dig efter, de havde haft en dårlig kamp?

Jeg er nu ikke så uenig med dig. Jeg har altid været fortaler for Berba, og jeg har ikke så travlt med at sende Gaz på pension, omend jeg mener, han bør overveje det efter denne sæson. Det er mere det at bruge en enkelt kamp som et klart fact for hvor god en spiller er, som jeg er i mod.

Nu er det heller ikke kun denne kamp jeg berdømmer Berbatov, men når folk kan dømme ham ude efter få kampe, så kan jeg vel også dømme ham inde efter få kampe..

Mht Neville, så beviste han at han sagtens kan begå sig på United, mn om det er nok til at blive første valg, vælger jeg at lade SAF bedømme, mens jeg derimod glæder mig over at vi har 3 gode højrebacks

ChristianR
11-01-2009, 19:29
Nu er det heller ikke kun denne kamp jeg berdømmer Berbatov, men når folk kan dømme ham ude efter få kampe, så kan jeg vel også dømme ham inde efter få kampe..

Mht Neville, så beviste han at han sagtens kan begå sig på United, mn om det er nok til at blive første valg, vælger jeg at lade SAF bedømme, mens jeg derimod glæder mig over at vi har 3 gode højrebacks

Er helt enig i Berba. Men lad da være at synke på deres niveau;) Ej, vi er vist enige så. Synes bare det var en sjov udlægning du startede med. For ligeså godt som Neville spillede idag - Ligeså dårligt har han eksempelvis spillet en anden dag.

Tenshu
11-01-2009, 19:36
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3228

:lolol:

ChristianL
11-01-2009, 19:38
Fedt da Rooney scorede hvor han løb hen til hjørneflaget og kyssede United logoet der nu var på flaget.

Det var lige så fedt da Tevez varmede op og han lige klappede lidt på klublogoet på hans træningstrøje.. Det er sgu nice at se..

United-Allan33
11-01-2009, 19:40
Er helt enig i Berba. Men lad da være at synke på deres niveau;) Ej, vi er vist enige så. Synes bare det var en sjov udlægning du startede med. For ligeså godt som Neville spillede idag - Ligeså dårligt har han eksempelvis spillet en anden dag.

Jeg synes efterhånden det er længe siden han har spillet direkte dårligt og ikke værdig til United.

http://www.sportenkort.dk/nyhed/87668/fodbold/chelsea-trup+evakueret+f%f8r+united-m%f8de

Jeg ved ikke om dette har været bragt før, men genialt.. Elsker United fans

Petursson
11-01-2009, 19:40

:lolol::lolol:

Belfast
11-01-2009, 19:44

Fantastisk god underholdning.
Han har ret, ham der starter tråden, mens jeg er flad over resten af flokken derinde.

Koby
11-01-2009, 19:50
Han har ret, ham der starter tråden, mens jeg er flad over resten af flokken derinde.

I bund og grund forstår man godt de er bitre - lad os antage at vi var i Liverpool-supporternes sted; Liverpool molestrerer Chelsea med 3-0 og ligger til at overtage vores førsteplads i ligaen som vi har for første gang i mange mange år - så ville nogle af os nok også være bitre og ærgerlige. At de mennesker der skriver de sidste kommentarer ikke er intelligente nok til at håndtere bitterheden kommer bare til udtryk i deres indlæg. Men trådstarteren har ret. Jeg har respekt for en mand der trods sin dedikation til eget hold kan erkende og lykønske andre og deres hold.

United DK
11-01-2009, 19:58
Det er så fucking klasse, det vi laver i dag!

Vi har leveret den ene gang lort efter den anden i denne sæson, men så kommer vi lige nogle andre boller på suppen, og pludselig smadre vi vores, umiddelbart, største konkurrenter til titlen. Det er Manchester United når det er bedst!

Belfast
11-01-2009, 19:58
I bund og grund forstår man godt de er bitre - lad os antage at vi var i Liverpool-supporternes sted; Liverpool molestrerer Chelsea med 3-0 og ligger til at overtage vores førsteplads i ligaen som vi har for første gang i mange mange år - så ville nogle af os nok også være bitre og ærgerlige. At de mennesker der skriver de sidste kommentarer ikke er intelligente nok til at håndtere bitterheden kommer bare til udtryk i deres indlæg. Men trådstarteren har ret. Jeg har respekt for en mand der trods sin dedikation til eget hold kan erkende og lykønske andre og deres hold.

Jeg er ganske enig i det som du skriver.
Men det ændrer ikke på jeg sidder og morer mig over denne tråd.

Tue B
11-01-2009, 20:00

Hold kæft han har balls! Han tænker måske realistisk, men jeg var også blevet sur, hvis en, eller anden spade havde lagt sådan et indlæg på vores forum. Det er jo en skandale. Jeg vil sige det iorden, at han fortæller om vores styrker og folk nok ikke skal forvente et mesterskab, men ligefrem at lukke sæson er jo helt hen i vejret.

Elsker dog at der eksistere en klog fool fan :lolol:

Benzet
11-01-2009, 20:01
:lolol::lolol:

Hold kæft, for et kongeindlæg den første bruger i tråden kommer med :lolol: Jeg kunne lige se det ske herinde på vores forum med omvendte fortegn. Mon ikke det ville afføde lignende reaktioner?

RasmusP
11-01-2009, 20:04
Alle dem der for 3 timer siden ville have Fergie fyret og gik fuldstændig amok bedes venligst møde ved nærmeste klippeskrænt og tage et skridt ekstra, tak.

Haha :D Godt sagt. Det er sådan noget der gør, at man ikke kan lade være med at have kolosal respekt, for det orakel af en manager. Det er simpelthen imponerende.

Men hvilken gudekamp. I dag kunne man virkelig se, at spillerne havde sat sig op til den her kamp, og at de virkelig ville vinde. Der var ikke meget "Derby" over det, hvor det bare er en kamp, der skal overståes. Hvis spillerne dog bare kunne have den motivation til hver kamp..

Jeg synes ikke Chelsea spiller godt overhovedet. De skuffer mig faktisk lidt. Nogen vil måske sige de havde en offday, men jeg tror faktisk det var os, der gjorde dem dårlige. Sjældent har jeg set en så klogt spillet fodboldkamp. Det kan godt være vi lader dem køre bolden rundt i perioder. Men vi bliver jo aldrig presset i bund, og de bliver aldrig farlige. Og i offensiven kender vi vores besøgstid.

Jeg synes også der var mange gode højdepunkter i dag. Der var selvfølgelig målene, men der var også mange gode dueller. Jeg husker især én med Giggs og Drogba, hvor Drogba virkelig bliver sat på plads fysisk. Helt fantastisk. Drogba prøver så derefter at skubbe til Giggs, da dommeren ikke ser det, selvom spillet er stoppet, men det understreger jo bare hvor stor en pussy han er..
Og selvom jeg ikke bryder mig om Lampard, må jeg alligevel rose ham for at være meget fair og tale dommeren fra at give Ronaldo gult kort, da Ronaldo ubevidst fælder ham.

EDIT: Jeg glæder mig allerede til Liverpool og Rafa kommer på besøg. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke også skulle kører dem over :devill:

Dines
11-01-2009, 20:14
Fantastisk kamp og resultat. En ren leksion i god offensiv og defensiv. Fremragende. Virkelig fedt - det ser fremragende ud med en sejr på onsdag mod Wigan, men i dagene op til skal vi lige nyde den her kamp. Fantastisk. Forsvaret stod verdensklasse. Evans ikke god nok? - Vidic ingen tvivl den bedste spiller for os, den her sæson! Ligeså god som Rio var sidste sæson. Fletcher + Giggs styrer fuldstændig kampen og hold kæft hvor var Giggsy dog klasse. De løb og afleveringer han ligger. Min MOM sammen med Vidic. Ronaldo var udemærket, men dette er ikke helt hans sæson iår. Park var også glimrende, kæmpede og løb røven ud af bukserne. Berbatov var en lille skuffelse, men han scorede og lavede et oplæg, så hans kamp var bestemt iorden. Rooney var også en af vores bedste. Scorede et vigtigt mål og fightede som ingen anden. Var nede og hjælpe holdet ved hjørneflaget i vores ende. Fremragende.

Stor dag og kamp. Sæsonens højdepunkt, lad dette blive startskuddet til en række gode præstationer fra drengene.

Belfast
11-01-2009, 20:16

Bedre søndagsunderholdning findes ikke.
ALLE SAMMEN tjek J.T inde på forum. Jeg er flad af grin, hvor er det dog fedt skrevet. :)

NtotheT
11-01-2009, 20:23
Den eneste spillere der i min øjne er for ringe til verdens bedste klub, er Neville. Jeg undskylder, hvis jeg træder nogle af 80'er-generation over tæerne ved at beskrive Neville som en ringe spiller. Jeg har blot set sandheden, at han ikke længere har det niveau til at være fast mand.
Haha, det er mig der har skrevet det, og nej kammerat. Neville har ikke niveauet. Hvis Neville har niveauet efter to gode kampe, hvorfor er du så ude efter Nani? Moral er godt, dobbeltmoral ligeså godt ;);)

Vedr. Berbatov var han ikke den helt store oplevelse ved første halvleg, men det der betegner en verdensklasse angriber er, at han kan være ude af kampen 89 minutter og i 90. Minut scorer han så et mål, som er vigtigt eller lignende. Det må man sige Berbatov gjorde her. Jeg er glad for hans seneste kampe og håber han fortsætter. Men jeg vil ikke krybe mig til korset endnu. Der er noget vej endnu, for jeg kan sætte mig tilbage og sige: ”BERBATOV FORTJENER AT VÆRE HER.”
Men fantastisk kamp af holdet. Jeg er glad for Ronaldo virkede som selv igen. Det virker som om, han har savnet at spille med Evra. De to har et fantastisk samarbejde, og de kender hinanden ind og ud!
Rigtigt god kamp af Giggs, men jeg elsker VIDIC. Manden er jo flyvende!

Haha, og jeg griner af FA. De gør alt for at stoppe os, men de kan ikke gøre det lige meget hvad.

Og hvis der er noget jeg har lært, så er det følgende: Jeg vil altid ”svine” Fergusons taktik til inden en kamp. Det fordi, at hver gang jeg gør det, så plejer det normalt at betyde, at Fergies hold laver en fantastisk præstation. Så nu, hvor jeg er så overtroisk, vil jeg fortsætte denne trend! :D

BTW, til dem der svinede Fletcher til. Husk nu lige, at manden har været en af vores aller bedste denne sæson. Man kan ikke pege fingre ad ham, og han er altid god for en fantastisk præstation i storkampe.

GLORY MAN UNITED!

Petursson
11-01-2009, 20:27
ALLE SAMMEN tjek J.T inde på forum. Jeg er flad af grin, hvor er det dog fedt skrevet. :)

Og så komer en Chelski fan ind og gør alt sjovere :lolol:

Tenshu
11-01-2009, 20:29

Intet mindre end fantastisk :devill:

RasmusP
11-01-2009, 20:33

:lolol:

Jeg kan nu godt forstå de råber ad trådstarteren. Hvor fanden er vindermentaliteten henne?? Det kan godt være os Unitedfans kan se fornuften i det, men Liverpool har altså 17 kampe endnu. Jeg tror da heller ikke Liverpool vinder noget som helst. Jeg tror faktisk de skal ned og rode med Arsenal og Villa om 3 pladsen, -det afhænger selvfølgelig meget af om Gerrard bliver straffet.. Men hvis fansene allerede opgiver nu, selvom Liverpool faktisk stadig ligger på førstepladsen (dog med flere kampe end os), er det efter min mening helt i dammen. Det er næsten lige så slemt/idiotisk, som når nogle herinde fra afskriver United, når der ikke engang er spillet 1/3 af sæsonen :D

Tenshu
11-01-2009, 20:37
Ham jt er guld værd, hvis man lider af en depression :D

hej jeg er Chelsea fan og jeg synes du dum?
du holder med scouserne; eller det skulle man ikke tro med den taber mentalitet du har. du scouser og derfor er du ikke kvalificeret til at udtale dig omkring chelsea og for den sags skyld heller ikke the scums så hold venligst op fyr.
ja de udklapsede os og jeg er skuffet. men det gør mig hidsig at høre dig klynke på den måde burde du ikke holde med fergie og hans tøser i stedet for liverfools? du er en skændsel for fodbold og især for liverpool.
du minder mig om Avram grant han mente også 2 anden pladser var en god sæson, der er en grund til i ikke vinder mesterskabet fordi inderst inde ved alle jer scouser godt hvem der vinder og det ikke jer.
næste år så sats på carling cuppen der når i nok længst med den mentalitet.
og makker du har ret i er så fucking dårlige at i lige så godt kan pakke sammen vi smadrer jer på anfield. hele the cup er fuld af typer som dig :S

taber.

DU SKAL FALDE NED.

i er jo tabere? det jo hverken usagligt, forkert eller en påstand. men derimod en konkret bevis.
^^

et^^.

svært at stave når man er på en hjemme side fuld af scousere.

sover i allerede allesammen????

eller sidder i og spiller den af på Steven G for at få ham til at blive i liver.?
utroligt han gider når i er så dårlige

som sagt svært at stave når man er omgivet af taber ved godt det svært for dig at læse min fejl fyr

United DK
11-01-2009, 20:38
Nu hvor det er en Liverpool-fan, så kan jeg godt grine af det, en hel del, men vi kender det jo selv, fra når Robinho, PerRonaldo og andre pessimister (ja, jeg hænger jer lige ud, undskyld) har smidt mesterskabet væk efter tre kampe. Det er heller ikke så sjovt at læse, nærmere meget belastende, og i dette tilfælde er vi trods alt en halv sæson igennem.

Belfast
11-01-2009, 20:40
Jeg er grædefærdig af grin!
Jeg elsker J.T - Det så fedt skrevet!

Petursson
11-01-2009, 20:46

ja ham der J.T er bare for fed:lolol:

Men håber IKKE han komer til dette forum:devilll:

RasmusP
11-01-2009, 20:46
Haha, det er mig der har skrevet det, og nej kammerat. Neville har ikke niveauet. Hvis Neville har niveauet efter to gode kampe, hvorfor er du så ude efter Nani? Moral er godt, dobbeltmoral ligeså godt ;);)

Skulle der ikke også kun 2 dårlige kampe til, før du bandede ham langt væk fra Manchester? Så skal der vel heller ikke mere til, før han fortjener en startopstilling?

Vedr. Berbatov var han ikke den helt store oplevelse ved første halvleg, men det der betegner en verdensklasse angriber er, at han kan være ude af kampen 89 minutter og i 90. Minut scorer han så et mål, som er vigtigt eller lignende. Det må man sige Berbatov gjorde her. Jeg er glad for hans seneste kampe og håber han fortsætter. Men jeg vil ikke krybe mig til korset endnu. Der er noget vej endnu, for jeg kan sætte mig tilbage og sige: ”BERBATOV FORTJENER AT VÆRE HER.”
Det er da en underlig instilling at have. Skal han først gøre sig fortjent til at være i United, ved at spille en masse gode kampe, før man kan hylde ham?? Var det ikke bedre at være fair og heppe på ham, og give ham tid til at indfinde sig på holdet? Ved at heppe på ham, kan det jo også ske, at han hurtigere kommer til at føle sig tilpas, og dermed hurtigere finder sit gode spil frem. Det synes jeg i hvertfald man skulle gøre....

ChristianL
11-01-2009, 20:48

Han er sgu priceless.. :) Manden ville jo tabe en debat med en ske, men det er fandme sjovt at læse.. :D

Kofoed
11-01-2009, 20:56
Klamt af ham Scouseren der starter debatten.. Så er mesterskabet da tabt på forhånd.. Hvordan kan man som indehaver af 1. pladsen over halvvejs inde i sæsonen dømme sit eget hold ude.. De kan jo se på dem selv og se hvor hurtigt tingene kan vende.. De var i kanon form og havde endda fået torres tilbage efter en lang pause, og så spiller de 0-0 mod et stoke hold der ligger 3. sidst.. Man skal sku ikke tage for givet at vi vinder begge vores udsatte.. Jeg tror da helt sikkert vi gør det i og med de begge er på hjemmebane og vi har PL's bedste defensiv, men der er ikke nogle hold i PL der ligger sig ned..

Larve
11-01-2009, 21:01
Nej nej nej

Desværre har jeg siddet til møde hele dagen i Brædstrup ( 13 - 21 ), og derned gået glip af at United baskede Chelsea så grusomt.
Men hvor er det fantastisk at vores klassemandskab tager sådan en revanche efter blamagen mod Derby tidligere på ugen.
Hvis der er noget resultat overhovedet der burde få Liverpool til at ryste i bukserne, så er det netop at vi basker Chelsea på en sådan en måde at det giver genlyd.

Nu da presset er på Liverpool for at blive på førstepladsen / holde trit med os, tror jeg at det mandskab som er halvfyldt med spaniolere, bukker under for presset den næste måneds tid, og smider en del dumme point.
Jeg tror allerede at det sker i deres lokalopgør mod Everton som er inde i en god periode med 5 sejre i streg, ( vel og mærket 5 clean sheets også i streg ).
Det ville undre mig meget hvis Everton ikke som minimum får uafgjort eller endda vinder.

Dr. Adams
11-01-2009, 21:11
Han er sgu priceless.. :) Manden ville jo tabe en debat med en ske, men det er fandme sjovt at læse.. :D

Jeg kan godt lide at Andy inde på det forum, begynder at synge VIVA JOHN TERRY efter ham JT. Er det ikke en af vores sange???

RasmusP
11-01-2009, 21:14
Jeg kan godt lide at Andy inde på det forum, begynder at synge VIVA JOHN TERRY efter ham JT. Er det ikke en af vores sange???

Det er vist ikke den første sang, de har stjålet fra os. Typisk Liverpool....

Belfast
11-01-2009, 21:15
Jeg kan godt lide at Andy inde på det forum, begynder at synge VIVA JOHN TERRY efter ham JT. Er det ikke en af vores sange?

Jo, det er en af vores sange.
Men Andy er heller ikke Liverpool fan, lige oprettet brugeren derinde, som du kan se og kun skrevet en. Så tror det en rød djævel, som lige har klikket sig ind. ;)

Andy
11-01-2009, 21:19
Viva John Terry!

Lorensen
11-01-2009, 21:21
omg?! :lolol::lolol:

Seriøst? :D

Ja det er sgu rigtigt nok. Blev mega sur på dommeren, da han anullerede Ronaldo's mål, men 10 sek. var han flink nok igen :lolol:

Lækker, lækker kamp idag. Alle spillere sgu godt, og Neville fik med en fejlfri kamp vist, at vi sagtens kan stole på ham i fremtiden.

Mom. Park. Han var imo. fantastisk. Giggs var selvfølgelig også en kandidat.

Belfast
11-01-2009, 21:21
Viva John Terry!

Og her dukkede Andy op, hvor han høre hjemme. OT.dk ;)

RasmusP
11-01-2009, 21:37
http://i41.tinypic.com/11qtjqx.jpg

http://i39.tinypic.com/2gt3zh2.jpg

http://img234.imageshack.us/img234/854/rentboysks1.jpg

Mon de har lidt dårlig smag i munden? ;)

Gronkjor
11-01-2009, 21:43
J.T er det alt for grinarn.. Haha Scouserne går helt amok!

imc
11-01-2009, 21:45
Og selvom jeg ikke bryder mig om Lampard, må jeg alligevel rose ham for at være meget fair og tale dommeren fra at give Ronaldo gult kort, da Ronaldo ubevidst fælder ham.

Det var så ikke det han gjorde. Det var tydeligt at han prøvede at få dommeren til at give ham hans andet gule, men da dommeren ikke var til at påvirke grinte Ronaldo af hans patetiske forsøg på at skaffe ham et andet gult kort. Derfor de grinte til hinanden. Ikke fordi Lampard prøver at tale Webb fra at give ham et gult kort

Belfast
11-01-2009, 21:48
J.T er det alt for grinarn.. Haha Scouserne går helt amok!

Han er fantastisk J.T! :)

RasmusP
11-01-2009, 21:54
Det var så ikke det han gjorde. Det var tydeligt at han prøvede at få dommeren til at give ham hans andet gule, men da dommeren ikke var til at påvirke grinte Ronaldo af hans patetiske forsøg på at skaffe ham et andet gult kort. Derfor de grinte til hinanden. Ikke fordi Lampard prøver at tale Webb fra at give ham et gult kort

Er du sikker på det? Sådan så jeg det ikke. Jeg synes det så ud som om Ronaldo undskyldte, og Lampard tilgav:) Men det kan da godt ske jeg er forkert på den...

Andy
11-01-2009, 21:57
Som følge af en fantastisk Søndag kommer her min hyldelst til John Terry og hans hemmelige beundrer "J.T" som jeg ved sidder derhjemme bag skærmen og læser med:

VIVA JOHN TERRY
VIVA JOHN TERRY
Could've won the cup
- But he fucked it up!
VIVA JOHN TERRY...

Koby
11-01-2009, 21:58
Ret beset ved vi jo reelt ikke hvad faen der er blevet sagt. Jeg er enig med RasmusP, men det kan da godt ske at det er foregået anderledes.

imc
11-01-2009, 22:00
Ret beset ved vi jo reelt ikke hvad faen der er blevet sagt. Jeg er enig med RasmusP, men det kan da godt ske at det er foregået anderledes.

Det er da klart, men lige da jeg så det ske var det sådan jeg opfattede, jeg var (desværre) ikke på banen, så jeg ved jo heller ikke hvad der blev sagt. Men det var sådan jeg forstod det, og var flad af grin lige da det skete.

RasmusP
11-01-2009, 22:10
HCRluZ9mggI

Fergies reaktion på kampen.
Han får understreget Rooney og Giggs's lille trick VAR bevidst, hvis der var nogle der skulle være i tvivl.

Også meget sjovt at høre hans kommentar omkring Rafas hjerneblødning. "I think he's an angry man" :D

Elrantiri
11-01-2009, 23:18
Lad os nu vente og se.

3-0 lussingen til Chelsea er noget af det bedste jeg længe har hørt (fik ikke selv set den :( ), men United skal nu stadigvæk lige have fat i den førsteplads før mesterskabet kan sikres, der er stadig en håndfuld måneder hvor "kollektiv hjerneblødning", skader og uheld kan afgøre det hele.

Det nytter jo heller ikke meget at få 3 point mod Chelsea hvis United ikke får point næste gang pga. uskarphed eller hvad det måtte være, på samme måde som Liverpool fuckede op kort efter sejren mod United.

srixon
12-01-2009, 01:24
Haha, Scouserne har lukket tråden ned :D

ps så er jeg helt enig med RasmusP vedr Ronaldo og Lampard. Ronaldo vidste godt med det samme at han kom til at lave et frispark på ham og skyndte sig derfor at sige undskyld. det er i hvert fald min version :P

Michael
12-01-2009, 07:39
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2009/01/nevilleandbenitez.gif

Glory Man United
12-01-2009, 07:43
Elsker når Captain Neville jubler...a true United man

Dr. Adams
12-01-2009, 08:22
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2009/01/nevilleandbenitez.gif

Godt lavet :lolol:

Michael
12-01-2009, 10:25
Chelski skal bare have nogen tæsk! 3-0 til os!:)

Godt kaldt!! :D

TrincoBoy
12-01-2009, 13:40
Chelsea udraderet og helt klart Uniteds bedste kamp i sæsonen.

Ellers en god indøvet detalje ved Ronaldos annullerede mål, ærgeligt at linjedommeren ikke var den skarpeste kniv i skuffen. Men fuck det, alt i alt en god weekend, liverpool og chelsea mister henholdvis 2 og 3 point.

United DK
12-01-2009, 13:59

Det er sådan noget der gør (altså ikke det at han slår til Benitez), at jeg bliver lidt ramt, når Neville får den helt store sviner (selvom det kan være fortjent), for nok er han ikke blandt de bedste i truppen, men han er 100 gange mere United-mand, end 90% af truppen.

Danielsen
12-01-2009, 14:00
Fanzone er klasse! :lolol:

http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12602_4781220,00.html?ssvTab=1&ssvSelectedTab=12599&ssvBasket=12602&ssvPage=1

Glory Man United
12-01-2009, 14:03
Fanzone er klasse! :lolol:

http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12602_4781220,00.html?ssvTab=1&ssvSelectedTab=12599&ssvBasket=12602&ssvPage=1

....og så har vi jo så beviset...Giggs var MOM ;)

RAppel
12-01-2009, 14:29
....og så har vi jo så beviset...Giggs var MOM ;)

En MOM-afstemning på forum er vel til for at vi kan komme med vores eget bud hver især med MOM. Ellers kunne vi da alle bare stemme på kampens faktiske MOM hver gang, men det ville der da ikke være meget sjov i ;)

Men lad mig gætte. Du stemte på Giggs? :P

Belfast
12-01-2009, 15:09
Jeg er lidt ærgelig over liverpoolfc.dk har valgt at slette deres hyldest tråd til os.
Det stort når en fools' tilhænger laver en tråd, hvor han skamroser os, og gør os til mestre, mens hans eget hold er på første pladsen. Ærgeligt den er slettet!

Ovenstående er lidt OT, men der har været skrevet en del om det, tidligere i denne tråd.

weber
12-01-2009, 15:28
http://i41.tinypic.com/11qtjqx.jpg

http://i39.tinypic.com/2gt3zh2.jpg

http://img234.imageshack.us/img234/854/rentboysks1.jpg

Mon de har lidt dårlig smag i munden? ;)

fede klip/billed. Elsker Rooneys jubelscene. Han kysser da også United logoet ved hver given leglighed.:devilll:

Patrik Christiansen
12-01-2009, 15:35
http://onside.dk/node/24453

Virkelig trist at læse...

Mikke7
12-01-2009, 16:19
Absolut klasse kamp! nøj det var dejligt at se os spille på den måde - virkelig fedt:D:D

Super spil hele vejen rundt, virkelig en fornøjelse.
Giggs spillede så fantastisk..

Simpelthen bare kanont.. virkelig fedt at se hvordan chelsea blev kørt over - og endnu federe at vi ikk bare forsvarede i hele 2. halvleg, men bare fortsætter det lækre spil, herligt :)

Unitedforever
12-01-2009, 16:25

Hvor er det ufattelit, at nogle mennesker kan være så dumme, irationelle, patetiske og fuldstædnig uden nogen form for empati for andre menneksker. Jeg ville personligt aldrig ønske, selv min værste fjende skulle dø. Det er komplet latterlit. Dybt, dybt respektløst af disse fans. Efter min mening burde de findes, og hænges ud for at være på grænsen til det groteske.

RAppel
12-01-2009, 16:39
Hvor er det ufattelit, at nogle mennesker kan være så dumme, irationelle, patetiske og fuldstædnig uden nogen form for empati for andre menneksker. Jeg ville personligt aldrig ønske, selv min værste fjende skulle dø. Det er komplet latterlit. Dybt, dybt respektløst af disse fans. Efter min mening burde de findes, og hænges ud for at være på grænsen til det groteske.

Så hvis Drogba lige havde været i en bilulykke inden kampen og du stod blandt fansene på Stretford End og de sang at Drogba skulle være død ville du stå med armene over kors og nægte at synge med?

Man hyler med de ulve man er blandt...

Der er ikke nogen der har gået frem som enkeltstående person og sagt han skulle dø, men det er en del af det had der er mellem supportere at sådanne smædesange bliver sunget så mon ikke du lige skulle tage at træde på bremsen og tage det med et gran salt?

Selvom det sikkert vil få en eller anden konsekvens for Chelsea (sikkert i form af en bøde) at deres tilskuere sang som de gjorde.

Tja, "din" klub gør det jo også...

j-5Na3vRIYQ

Going to die, Going to die, Malcolm Glazer's going to die
How we kill him I don't know, cut him up from head to toe
All I know is Glazer's going to die

Husk at feje foran egen dør før du fejer foran andres.

Unitedforever
12-01-2009, 16:43
Så hvis Drogba lige havde været i en bilulykke inden kampen og du stod blandt fansene på Stretford End stod og sang at Drogba skulle være død ville du stå med armene over kord og nægte at synge med?

Man hyler med de ulve man er blandt...Der er ikke nogen der har gået frem som enkeltstående person og sagt han skulle dø, men det er en del af det had der er mellem supportere at sådanne smædesange bliver sunget så mon ikke du lige skulle tage at træde på bremsen og tage det med et gran salt?

Selvom det sikkert vil få en eller anden konsekvens for Chelsea (sikkert i form af en bøde) at deres tilskuere sang som de gjorde.

j-5Na3vRIYQ

Jeg ville ikke ønske at drogba skulle dø. Ej hellere ville jeg synge med på smæddesange af den karakter. Jeg er af den opfattelse, at det er dybt uetisk og hamrende amoralsk. Jeg kan da godt se din pointe i, at vi også gør det, men jeg skal ikke feje foran min egen dør, da mine principper siger fra, når sådanne sange bryder løs. Det ændrer ikke på, at jeg synes det er foruroligende at sådanne sange opstår. Det viser en kedeligt tendens i fodbold, nemlig at man går efter manden end bolden. Jeg mener, at det er uprofessionelt og under al kritik.

jacobdahl8
12-01-2009, 16:51

Som jeg lige har kommenteret på i en anden tråd, ja så er Uniteds tilhænger heller ikke bedre. Som overstående har kommenteret på Glazers sang, men Uniteds sange til Liverpool - som faktisk synges ofte.

Og altså her:
We won it 3 times, we won it 3 times
without killing anyone
We won it 3 times

Sangen relatere til det tragiske tribune styrt som skete for Liverpool engang.

Dines
12-01-2009, 16:56
Så hvis Drogba lige havde været i en bilulykke inden kampen og du stod blandt fansene på Stretford End og de sang at Drogba skulle være død ville du stå med armene over kors og nægte at synge med?

Man hyler med de ulve man er blandt...

Der er ikke nogen der har gået frem som enkeltstående person og sagt han skulle dø, men det er en del af det had der er mellem supportere at sådanne smædesange bliver sunget så mon ikke du lige skulle tage at træde på bremsen og tage det med et gran salt?

j-5Na3vRIYQ

Er dette fra Villa Park sidste år? Jeg synes også, at det er foruroligende med alle sangene om død og ødelæggelse, men for at være ærlig, så synger vi jo alle sammen med på det - Selvom det er dybt umoralsk, vil jeg gætte på, at de fleste herinde synger "We won it 3 times" inklusiv mig selv?

Jeg finder det dog forkasteligt, at man efter en skuffende 0-0 kamp, kan ønske at et hold styrter ned, som en Liverpool-fan ønskede den anden dag.

Unitedforever
12-01-2009, 16:58
Som jeg lige har kommenteret på i en anden tråd, ja så er Uniteds tilhænger heller ikke bedre. Som overstående har kommenteret på Glazers sang, men Uniteds sange til Liverpool - som faktisk synges ofte.

Og altså her:
without killing anyone
We won it 3 times

Jeg nægter pure at synge med på den sang, da det er usmageligt at synge om noget, der er så forfærdeligt og ingen bryder sig om. Jeg mener, oså at det er en fejl at fodbolden bliver mere og mere "hærget" af denne tendens, der går på, at man går mere efter en enkelt spillere pga. had end klubberne går efter hinanden.

schousboe9
12-01-2009, 18:16
Hmm jeg tillader mig at tyvstjæle schousboe9's underskrift....

Hva' saten sker der, Fergie!? Er den sprungen fuldstændig a'!?

Haha, det er bare iorden! Nu er den jo copyright-beskyttet, så hvor skal regningen sendes hen?? ;):p

United DK
12-01-2009, 18:23
Jeg synger med glæde med på gonna die-sangen. Nu er den dysset ned, fordi vi igen er med helt fremme, men han burde stadig pakke sin kuffert, og tage hjem til USA, hvor hans slags hører til.

RAppel
12-01-2009, 18:30
Er dette fra Villa Park sidste år? Jeg synes også, at det er foruroligende med alle sangene om død og ødelæggelse, men for at være ærlig, så synger vi jo alle sammen med på det - Selvom det er dybt umoralsk, vil jeg gætte på, at de fleste herinde synger "We won it 3 times" inklusiv mig selv?

Jeg finder det dog forkasteligt, at man efter en skuffende 0-0 kamp, kan ønske at et hold styrter ned, som en Liverpool-fan ønskede den anden dag.

Navnet på youtube "Anti glazer chanting against villa in FA cup", men det var jo heller ikke til at vide, he he :)

Jeg prøver ikke at gøre det acceptabelt, men somdu selv siger så synger vi det jo også selv så man skal lige tænke sig om inden man gør sig selv til helgen. Lige meget om man er rød, blå, gul eller hvad klubfarven nu er :)

Der er jo nok sange at tage af :P

Tune: Oh my darling Clementine:
Build a bonfire,
Build a bonfire,
Put the Scousers on the top,
Put City in the middle,
And we'll burn the f*cking lot

Unitedforever
12-01-2009, 18:55
Navnet på youtube "Anti glazer chanting against villa in FA cup", men det var jo heller ikke til at vide, he he :)

Jeg prøver ikke at gøre det acceptabelt, men somdu selv siger så synger vi det jo også selv så man skal lige tænke sig om inden man gør sig selv til helgen. Lige meget om man er rød, blå, gul eller hvad klubfarven nu er :)

Der er jo nok sange at tage af :P

Tune: Oh my darling Clementine:
Build a bonfire,
Build a bonfire,
Put the Scousers on the top,
Put City in the middle,
And we'll burn the f*cking lot

Jeg prøver ikke at gøre mig til helgen, jeg ER en helgen ;) hehe..

ej det jeg mner er bare, at der er forskel på om man synger nedladende smæddesange om en gruppe/klubben eller om man går direkte efter en person/spiller. Grænsen går i hvert fald for mig ved, når man decideret skriver dødsessange om enkelte individer, så er det lige meget om det er Drogba,Ronaldo, Glazer, Gerrard osv. Det går over min personlige etiske græsne, og finder det forkasteligt, at man ønsker andre det værst tænkelige:) men igen, det er bare min mening. Je forsøger ikke, at gøre mig til helgen på nogen måde.

srixon
12-01-2009, 21:14
Haha, det er bare iorden! Nu er den jo copyright-beskyttet, så hvor skal regningen sendes hen?? ;):p

Så tror jeg den gode Henning Primdahl vil blive meget skuffet , hvis du kræver hans ret...:lolol:

RasmusP
12-01-2009, 21:33

BinjIaCtDLM

Her er situationen. Vi kan selvfølgelig ikke vide hva de siger, men jeg holder nu på, at Lampard beder Webb om IKKE at give Ronaldo gult kort... Meget fair og sportsligt gjort af Lampard. Og så overfor Ronaldo, af alle:)

jacobdahl8
12-01-2009, 21:37
Ja for der er dælme mange sange hvor vi også bruger ordet "Die" især om city i hello hello we are the bosy boys,
and if you are a city fan,
surrender or you will die
we are follow united

Den synger jeg da tit med på, selvom jeg synes det trist at hylde med busby babes hvor City absolut skal inddrages. Endvidere er der som nævnt i indlægget over mig build a bonfie, den synes jeg da er komisk og relatere ikke til noget.

Så er der også denne her:

Adebayoor adebayoor
His dad washes elephantes,
His mom is a whore

Det er blevet en del af fodbolden, det må vi bare konstarer.

Casper
12-01-2009, 21:49
Og altså her:
without killing anyone
We won it 3 times

Jeg ville mene den relatere til de 39 personer, som blev dræbt i 1985 på Heysel og ikke tribune styrtet i 89.

Mht. til Chelseas fansange så er jeg sådan set ligeglad hvad de synger... Hvis man ikke kan tåle det der bliver sunget, så tror jeg ikke engelsk fodboldkultur er sagen for en.

men guys... lad os komme tilbage til kampen istedet for at snakke om Chelseas fans.

Damien
12-01-2009, 21:51
Fucking yes man... hvor var det dejligt at udspille et total ufarligt chelseahold... syns de fleste spillede en fin kamp.. Berbatov var dog meget svingende til tider. Men Vidic, Evra, og Giggs var en fornøjelse at følge...

Flax_Generous
12-01-2009, 21:54
BinjIaCtDLM

Her er situationen. Vi kan selvfølgelig ikke vide hva de siger, men jeg holder nu på, at Lampard beder Webb om IKKE at give Ronaldo gult kort... Meget fair og sportsligt gjort af Lampard. Og så overfor Ronaldo, af alle:)
Det ser sådan ud, ja. Høj klasse af Lampard.

Fantastisk kamp i øvrigt. United burde vel have vundet med endnu mere. Sir Alex imponerer mig altså med hans taktiske overblik - Giggs og Fletcher på midtbanen var en genistreg.

Casper
12-01-2009, 22:02

Det der var welt klasse.

Han gjorde det nede i hjørnet hvor jeg stod... VDS gik hen til ham efterfølgende og krammede hinanden.

Belfast
12-01-2009, 22:04
http://www.onside.dk/node/24476

Så kender vi ham igen..

schousboe9
12-01-2009, 22:05
Så tror jeg den gode Henning Primdahl vil blive meget skuffet , hvis du kræver hans ret...:lolol:

Tror jeg sku oss! :D

"Man.. leger ikk' med Henning Primdahl! Så'n en flok avekatte!""Rocking"

Dines
13-01-2009, 07:11
Det ser sådan ud, ja. Høj klasse af Lampard.

Fantastisk kamp i øvrigt. United burde vel have vundet med endnu mere. Sir Alex imponerer mig altså med hans taktiske overblik - Giggs og Fletcher på midtbanen var en genistreg.

Ja, det er god stil af Lampard. Dog tror jeg heller ikke, at Howard Webb turde give et rødt kort der, efter den lidt tvivlsomme udvisning han gav Ronaldo mod City i november. Men fedt lavet af Lampard.

Glory Man United
13-01-2009, 07:56
Er I sikre på, at det er fra kampen i søndags? Jeg troede slet ikke Fat Frank var med.

RAppel
13-01-2009, 09:06
Er I sikre på, at det er fra kampen i søndags? Jeg troede slet ikke Fat Frank var med.

Er du sikker på du så kampen i søndags? ;)

Parkohargo
13-01-2009, 11:32
DAmn jeg glæder mig til kampen mod Wigan. Tror at spillere som Ronaldo og Tevez vil være ekstremt sultne efter at få hamret nogen kasser i nettet efter den magtpræstation imod Chelsea:)

Flax_Generous
13-01-2009, 12:29
DAmn jeg glæder mig til kampen mod Wigan. Tror at spillere som Ronaldo og Tevez vil være ekstremt sultne efter at få hamret nogen kasser i nettet efter den magtpræstation imod Chelsea:)
Hvilke kanaler viser Wigan-kampen?

Glory Man United
13-01-2009, 13:21
Hvilke kanaler viser Wigan-kampen?

Canal plus

Belfast
13-01-2009, 13:35
Hvilken dato, og tid?

RAppel
13-01-2009, 13:36
Hvilken dato, og tid?

I morgen onsdag den 14/1 2009 kl 21 (dansk tid).

:p

Kofoed
14-01-2009, 17:21

Nej ham og Ballack var ikke med pga. personlige problemer.. Med hinanden.. Noget med knas i forholdet udtaler Mourinho til The sun..

Cristian9000
14-01-2009, 18:12
Nej ham og Ballack var ikke med pga. personlige problemer.. Med hinanden.. Noget med knas i forholdet udtaler Mourinho til The sun..

Frank Lampard var ikke med i søndags, men det var Ballack da.. :)

JumpingCarrot
14-01-2009, 18:19
Jeg glæder mig, til det går op for alle, at de begge var med :)

NtotheT
14-01-2009, 18:26
Jeg er ved at blive træt af Ronaldo! Det mod Lampard er i mine øjne en stempling, og da han er igang med at fuldføre sin stempling glemmer han, at han har et kort i forvejen, så han undskylder hurtigt.

Hvad fanden sker der oppe i hovedet på Ronaldo for tiden? :s

Kofoed
14-01-2009, 18:31
Frank Lampard var ikke med i søndags, men det var Ballack da.. :)

Er du seriøs eller bare langt væk på stoffer??:)

Cristian9000
14-01-2009, 18:32
Er du seriøs eller bare langt væk på stoffer??:)

Langt væk på stoffer ;)

Dines
14-01-2009, 18:41
Jeg er ved at blive træt af Ronaldo! Det mod Lampard er i mine øjne en stempling, og da han er igang med at fuldføre sin stempling glemmer han, at han har et kort i forvejen, så han undskylder hurtigt.

Hvad fanden sker der oppe i hovedet på Ronaldo for tiden? :s

Synes nu ikke Ronaldos tackling virker specielt onskabsfuld, mere bare rent uheld, at foden efter en tackling kommer derop.