PDA

Se fuld version : Benitez har drukket af natpotten

Benzet
09-01-2009, 20:44
Benitez må have drukket af natpotten, før han på et pressemøde læste en forberedt kritik af Sir Alex op. Nu vælter det hele vist for scourserne: Gerrard slår folk ned, og Benitez kan ikke styre sig :lolol: (taget fra teamtalk):

Benitez is clearly irked by the lenient way he sees Ferguson treated by the FA,and hit back at the Old Trafford chief's complaints about how the fixtures are compiled.

But the Spaniard's long list of complaints about the world and European champions was not an angry rant. It was a measured, controlled delivery at the media conference ahead of the Premier League trip to Stoke.

Liverpool are top - and if they win on Saturday they will be six points clear of second-placed Chelsea and 10 ahead of the champions before the pair meet at Old Trafford on Sunday.

Benitez sat with a sheet of paper, unfolded in front of him, from which he read a catalogue of grievances against the Manchester United regime.

Ferguson's complaints about supposed favouritism over fixtures prompted Benitez to say: "I was surprised by what has been said, but maybe they are nervous because we are at the top of the table.

"But I want to talk about facts. I want to be clear, I do not want to play mind games too early, although they seem to want to start."

Benitez believes Ferguson is getting away with attacks on referees which would not be tolerated from other managers.

He said: "All managers need to know is that only Mr Ferguson can talk about the fixtures, can talk about referees and nothing happens.

"We need to know that I am talking about facts, not my impression. There are things that everyone can see every single week.

"Are they under pressure? Maybe they were not thinking that we would be at the top of the table in January. But we are at the top of the table and they are nervous.

"I am not telling the authorities what to do. But I have been here for five years and know how things are going on."

Benitez added: "To hear someone talking when he has problems with referees every single week, and now complaining about the fixtures and complaining about everything, I think that is not fair.

"You can see every week how they put (referees) under pressure, we know this. We have seen it before.

"We have seen players sent off at Old Trafford and we do not see our opponents sent off.

"It is part of the game. But to complain and to always have an advantage is not fair.

"During the respect campaign, and this is a fact, Mr Ferguson was charged by the FA for improper conduct after comments made about Martin Atkinson and (the FA's) Keith Hackett.

"He was not punished. He is the only manager in the league that cannot be punished for these things.

"How can you talk about the Respect campaign and criticise the referee every single week?

"Then he was talking about the fixtures. Two years ago, we were playing a lot of early kick-offs away on Saturdays when United were playing on Sundays - and we didn't say anything.

"Now he is complaining about everything, that everybody is against United. But the second half of the season will see them playing at home against all the teams at the top of the table, it is a fantastic advantage.

"But at Christmas, United played on December 29 and the rest of the teams played on the 28th. We were away against Newcastle two days after playing Bolton. They were playing about 40 hours later, they were not complaining then.

"If he wants to talk about fixtures, and have a level playing field as you say in England. There are two options if we don't want more problems.

"One is (to have the same system) as in Spain, the draw for the first part of the league is known, everyone knows which weekend. In the second half everyone plays the opposite, so you all know.

"Sky and Setanta have the rights to choose their games and it will be the same for everyone. So Mr Ferguson will not be complaining about fixtures and a campaign against United.

"There is another option. Mr Ferguson organises the fixtures in his office and sends it to us and everyone will know and cannot complain. That is simple."

Benitez finished off by criticising the conduct of United officials when Liverpool play matches at Old Trafford.

He added: "We know what happens every time we go to Old Trafford and the United staff.

"They are always going man-to-man with the referees, especially at half-time when they walk close to the referees and they are talking and talking..."

Barthod
09-01-2009, 22:11
Helt ufatteligt. Benitez brokkede sig offentligt i 2007 over Liverpools mange tidlige lørdagskampe. Denne tirade mod Ferguson er meget uforskammet og mon ikke United-spillerne vil være ekstra opsatte når Liverpool kommer på besøg i marts.

Thomas
09-01-2009, 22:14
Lad barnet ;) Han kan godt indse, at hans 1. plads ligenu ikke er så sikker, som han havde håbet på. Vi æder os stille ind på dem og vinder endnu engang i maj. Dette er jo bare et klokkeklart tegn på at han ved, at han ikke vil vinde, derfor tyer han til de mest primitive metoder for ikke at tabe ansigtet..

Ovlesen
09-01-2009, 23:00
SAF sidder jo og griner smøret, det var jo lige præcis sådan et modsvar han havde håbet på da han udtalte at Liverpool ville få nerve på i foråret.
Jo mere Benitez og Liverpool kan få opmærksomhed og lagt præs på sig selv jo bedre. De står med en reel mulighed for at dyste med om mesterskabet for første gang i lang tid og nerver skal der nok komme :)

Danielsen
10-01-2009, 11:00
Nu får Rafa stötte af Graham Poll!
Det skulle ikke undre mig, hvis fergie får meget kort snor fra nu af!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4773786,00.html

Edit: Har lige set på Setanta Sports, at FA nu vil gå ind i sagen, og se om det har noget på sig!!

PerRonaldo
10-01-2009, 11:09
Nu får Rafa stötte af Graham Poll!
Det skulle ikke undre mig, hvis fergie får meget kort snor fra nu af!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4773786,00.html

Edit: Har lige set på Setanta Sports, at FA nu vil gå ind i sagen, og se om det har noget på sig!!

Ja selvfølgelig.. FA gør jo alt for at liverfool vinder mesterskabet i år, så der skal nok komme noget ud af det. Fergie får vel karatæne og vi må ikke stille med målmand, mens de må have 12 spillere på banen, når vi skal møde dem i marts!

United DK
10-01-2009, 11:13
Hvis man skal følge FAs mundkurvslinje, så skal Benitez have en karantæne, for at nedgøre dommerstanden, men sådan ender det jo nok ikke, og fred være det, for jeg vil hellere vinde mesterskabet, med alle de forhindringer FA kan sætte op, så de igen kan græder sig selv i søvn, når vi løfter trofæet.

Danielsen
10-01-2009, 11:24
Hvis man skal følge FAs mundkurvslinje, så skal Benitez have en karantæne, for at nedgøre dommerstanden, men sådan ender det jo nok ikke, og fred være det, for jeg vil hellere vinde mesterskabet, med alle de forhindringer FA kan sætte op, så de igen kan græder sig selv i søvn, når vi løfter trofæet.

Der var så også en journalist der sagde, at det nok mere ender med en lille sag mod Rafa(sikkert bare en böde)

ChristianR
10-01-2009, 11:38

Ja, det vil jeg da også. Men jeg vil også hellere vinde på ærlig vis, end jeg vil ende på 2. pladsen, fordi FA er urimelige.

Dog har Benitez en smule ret i, at SAF ikke burde brokke sig sådan. Kampprogrammet giver jo så givetvis en fordel til United i foråret.

Jeg synes dog, at hele Benitez' smøre er en smule hyklerisk og dobbeltmoralsk. Han sidder jo netop selv og tuder og dommere, fa og kampprogram.

Dr. Adams
10-01-2009, 11:47
Netop, ved at Benitez sidder og siger disse ting, brokker han sig jo også selv inddirekte over dommeren, planlægning osv. Hvor er det hamrende dobbeltmoralsk... Samtidig er det dog også meget morsom at se, hvordan han skal benytte sig af papir, for at huske hvad han vil sige. Har Liverpool mon tale skrivere ansat, på linje med dem der skriver taler for præsidenter ol.?

timberunited
10-01-2009, 12:18
Det er jo usagligt det Benitez kommer med. Ferguson har da haft karantæne efter balladen i forbindelse med Hull. Er Benitez mon blevet smittet af Wengers paranoia? :devill:

Benzet
10-01-2009, 12:39
I øvrigt pudsigt at Benitez påstår, at SAF altid slipper afsted med at kritisere dommerne, når han lige har fået en bødestraf for netop denne handling. Det hænger ikke rigtigt sammen.

Flax_Generous
10-01-2009, 13:08
I øvrigt pudsigt at Benitez påstår, at SAF altid slipper afsted med at kritisere dommerne, når han lige har fået en bødestraf for netop denne handling. Det hænger ikke rigtigt sammen.
Det er helt utroligt selvmodsigende. Jeg forstår ikke, at der ikke er flere som har bemærket dette. Benitez siger det jo også selv - at Sir Alex faktisk lige er blevet straffet.

Desuden har Benitez gentagende gange brokket sig over kampprogrammet i de seneste par år. Og så giver han jo egentlig også Sir Alex ret, når han siger, at United har en fordel i den resterende halve sæson kampmæssigt - dermed må United vel også have været handicappet kampmæssigt indtil videre.

Hans udbrud var muligvis planlagt som et køligt og velovervejet angreb, men det fremstår som alt andet end dette. Han virkede nervøs og hans pointer er selvmodsigende og dobbeltmoralske. Latterligt. Og ikke mindst utroligt unødvendigt.

Holmskov
10-01-2009, 13:56
Benitez er en lille sørgelig mand der selvmodsiger sig selv gang på gang.

Moral er godt.......

Send ham til Real Madrid. Der vil han passe perfekt ind i deres cirkus.

Patetisk er hvad manden er.

Lorensen
10-01-2009, 14:06
Send ham til Real Madrid. Der vil han passe perfekt ind i deres cirkus.

Hvis man kunne, ville jeg helt sikkert også oddse på at det engang skete. Han passer perfekt til dem, altså hvis man lige ser bort fra hans mangel på pokaler.

mojtaba
10-01-2009, 14:16
Lige en video af Benitez' pressekonference: http://www.youtube.com/watch?v=xAyVzTW8StA

snegl
10-01-2009, 14:48
Haha det her er altså perfekt. Benitez er begyndt at reagere på Fergies mind games - og så LÆSER han endda hans pointer op haha. Ja sådan er det jo når det man skal sige ikke virker naturligt. Han nager sig endda stadig over Mascherano episoden. Det er altså for sjovt som han læser tingene op, og virker somom han ikke selv forstår hvad han siger.

Som med Arsenal vil alt det her "jaja vi lader os ikke påvirke" bare blive endnu tungere på Pools skuldre når tingene begynder at gå galt. Man skal kun kigge tilbage på de sidste mange år for at se at Liverpool ikke fungerer på lang sigt under mentalt pres.

Når Benitez går ud og laver sådan en presse konference risikerer han bare at tabe mere, end hvis han bare gik ud og sagde noget upåvirket som "vi gider ikke tage os af Fergies mind games - det er vi for store til" (og så lade være med netop at snakke om det). Jeg er lidt overrasket over at han går ind i sådan en åndsvag debat nu når de ligger nr 1, og bare burde holde fokus på banen.

Og nu vi er ved det, så tror jeg godt man kan erkende hvad side Guillem Balague (som fyrede det famøse falske Ronaldo-interview af i sommers) er til:
http://www.guillembalague.com/blog_desp.php?titulo=Alex%20Ferguson?%20Rafa%20Ben itez%20knows%20what%20he%20is%20doing...&id=184
- Meget pro Benitez (til trods for hvor ringe et pressemøde Benitez leverer).

Jeg sidder stadig og griner over at han snakker om såkaldte "FACTS!" og så bare selvmodsiger sig selv vildt meget. Fergie bliver da tit straffet for disciplinære sager, og de 2 dages hvil, bør han nok liiige opveje med vores klub VM og hvor svært det kan være at spille 10 udekampe i træk mod de bedste i forhold til hvis de var fordelt nogenlunde jævnt over hele sæsonen.

Benzet
10-01-2009, 15:26
Jeg kan godt lide ManchesterEveningNews`udlægning af sagen:

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1089620_benitez_blasts_ferguson

Glory Man United
10-01-2009, 21:21
Benitez er sød. Han kan ikke vinde mesterskaber

Martinsen
10-01-2009, 21:39
http://www.bold.dk/nyt/Wenger-overrasket-over-Benitez-udbrud

Wenger kommenterer også lidt på sagen, og han virker heller ikke særlig imponeret af Rafa.

Glory Man United
10-01-2009, 21:43
http://www.bold.dk/nyt/Wenger-overrasket-over-Benitez-udbrud

Wenger kommenterer også lidt på sagen, og han virker heller ikke særlig imponeret af Rafa.

Faktisk siger han intet. Hverken om Rafa eller om Fergie.....

snegl
10-01-2009, 21:53
Wenger siger noget korrekt - Nej det falder slet ik Benitez at lave MAAAINNDDgames. Thats a fact

Martinsen
10-01-2009, 21:56
Faktisk siger han intet. Hverken om Rafa eller om Fergie.....

Han nævner at der er andre folk der skal tage sig af det Benitez omtaler, hvis det virkelig sker. Dermed mener jeg også at han antyder disse angreb er lidt unødvendige.

RasmusP
10-01-2009, 23:17
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/1/10/Prem-Rafa-Rant-had-no-bearing-on-Stoke-game/gnid-34864/

...og så trækker han lidt i land..

Sølle mand.

Tenshu
11-01-2009, 00:08
Og så er der svar:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1108256.ece

chrhein
11-01-2009, 09:03
Wengers svar er faktisk længere end aviserne viser, selvfølgelig fordi sandheden ikke skal frem, men at aviserne skal skabe en stor konflikt op omkring Ferguson.

Wenger præsenterer faktisk nogle interresante facts;
Chelsea, Arsenal, Liverpool og United har alle spillet 4 "landskampe" (spillerne har) og 6 CL kampe. Kampene lige efter har været meget skævt fordelt.

Liverpool 8 hjemmekampe
United 8 udekampe
Chelsea 6 hjemmekampe
Arsenal 7 udekampe

Det er sgu da genial statistik. Oveni hatten har Uniteds udekampe været imod primært top 10 hold.

mojtaba
11-01-2009, 18:11
Mens United jubler over sejren mod Chelsea, så er Benitez' stadig igang med at pynte på sin kritik mod Ferguson: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19749723.html

RuudVanNissetøj
11-01-2009, 21:59
Mens United jubler over sejren mod Chelsea, så er Benitez' stadig igang med at pynte på sin kritik mod Ferguson: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19749723.html

Det ville fryde mig så meget, hvis FA går ind og straffer Benitez for hans udtalelser. En lille bøde, en lille karantæne, en lille løftet pegefinger ???....egentligt er jeg bedøvende ligeglad, så længe Benitez bare får frit lov til at "skide i nællerne" :D

Jeg kan kun sige, at hovmod står for fald - og det fryder mig at vi sætter Liverpool og andre såkaldte titeludfordrer på plads så eftertrykkeligt i dag.
!!! VI ER TILBAGE !!!

Naldo
11-01-2009, 22:41

Efter den første kommentar fra benitez var Ferguson forholdsvis konservativ i sit svar, men tro mig om han ikke snart er tæt af at høre på ham og inden for et par dage sætter ham på plads!

KEANOOOO
11-01-2009, 23:26
Er det kun mig der kommer til at tænke på Keegan`s melt down 1996....:lolol:

Nogle er bare ikke født til at træne et mesterhold :juhuuuu:

KennyN
12-01-2009, 06:06
Præcis. Fergie har endnu engang udspillet sin modstander, på mind-games banen, og har fået Benitez til at miste overblikket fuldstænindig. Det er som med Keegan i 90'erne.. Suverænt..

Bare det han kan kritisere David Gill for at sidde og have en rolle i FA, er jo latterligt. Så det er faktisk Gill der gav Evra karantæne eller hvad.. Ingen tvivl, Rafa er ved at miste mesterskabet..

Dines
12-01-2009, 07:14

Lad nu bare Benitez snakke, så sørger vi for resultaterne på banen. Jeg er ligeglad med, hvad han mener og tror, vi sendte et kraftigt signal til de andre modstandere i PL igår og hvis jeg var Liverpool, ville jeg begynde at ryste lidt i bukserne.

Andersen
12-01-2009, 08:04
Det jan være at "The Fat Waiter" er klogere end vi går og tror, for om et par dage skal deres aller aller største og vigtigste spiller musikelskeren Gerrard i retten og måske prøver Rafa at få al fokus flyttet over på sig ved pludselig at "angribe" Fergie. Just a thought.

snegl
12-01-2009, 08:13
Det jan være at "The Fat Waiter" er klogere end vi går og tror, for om et par dage skal deres aller aller største og vigtigste spiller musikelskeren Gerrard i retten og måske prøver Rafa at få al fokus flyttet over på sig ved pludselig at "angribe" Fergie. Just a thought.

Jeg mindes at have set en dårlig actionfilm hvor hovedpersonen brækker en tå, og så for at flytte fokus fra smerten i sin tå, får brækket sin arm. Lidt det samme der er ved at ske med Liverpool. Nu har de bare flere ting at bekymre sig om.

Jeg tror dog ikke at St. Gerrard får nogen straf. Er man så rig og elsket, vil der altid være nogen der tager en for holdet og tager straffen, hvis Gerrard har været indblandet.

timberunited
12-01-2009, 10:17
Jeg mindes at have set en dårlig actionfilm hvor hovedpersonen brækker en tå, og så for at flytte fokus fra smerten i sin tå, får brækket sin arm. Lidt det samme der er ved at ske med Liverpool. Nu har de bare flere ting at bekymre sig om.

Jeg tror dog ikke at St. Gerrard får nogen straf. Er man så rig og elsket, vil der altid være nogen der tager en for holdet og tager straffen, hvis Gerrard har været indblandet.

Men det er ikke utænkeligt.

Jeg ved dog ikke lige, hvad det er UNITED skal være så bange for. Vinder vi de to kampe vi har til gode fører vi med et point. Og Liverpool skal til Old Trafford endnu - så vidt jeg husker.

el-insaciable
12-01-2009, 14:04
Det jan være at "The Fat Waiter" er klogere end vi går og tror, for om et par dage skal deres aller aller største og vigtigste spiller musikelskeren Gerrard i retten og måske prøver Rafa at få al fokus flyttet over på sig ved pludselig at "angribe" Fergie. Just a thought.Jeg har selv tænkt samme tanke, og det får Benitez' udtalelser til at fremstå i et noget andet lys. Jeg undrer mig bare over, hvorfor det så var nødvendigt at læse op fra et papir - og endda læse noget op der på mange punkter er dybt hykleriske og direkte selvmodsigende.

Hvorom alting er, er vi selvfølgelig den store vinder i weekenden. Det er fantastisk at hente to point på Liverpool i en weekend, hvor vi har Chelsea, og de har Stoke. Specielt med en 3-0 sejr efter Benitez har sagt, vi er nervøse. Med gårsdagens præstation i mente, er det vist en sandhed med modifikationer. Jeg synes ikke, vi så nervøse ud.

ChristianR
12-01-2009, 14:54
Jeg har selv tænkt samme tanke, og det får Benitez' udtalelser til at fremstå i et noget andet lys. Jeg undrer mig bare over, hvorfor det så var nødvendigt at læse op fra et papir - og endda læse noget op der på mange punkter er dybt hykleriske og direkte selvmodsigende.

Hvorom alting er, er vi selvfølgelig den store vinder i weekenden. Det er fantastisk at hente to point på Liverpool i en weekend, hvor vi har Chelsea, og de har Stoke. Specielt med en 3-0 sejr efter Benitez har sagt, vi er nervøse. Med gårsdagens præstation i mente, er det vist en sandhed med modifikationer. Jeg synes ikke, vi så nervøse ud.

Det gør vel bare udtalelserne mere spektakulære/kontroversielle - Herfor bliver de diskuteret i flere dage og overskygge muligvis retsagen.

Det kan dog sagtens være at gøre den tykke spanier klogere, end han er. Det kan ligeså vel være en snotdum udtalelse, som det kan være en genistreg, Morinho ikke kunne have lavet bedre.

el-insaciable
12-01-2009, 14:58
Det gør vel bare udtalelserne mere spektakulære/kontroversielle - Herfor bliver de diskuteret i flere dage og overskygge muligvis retsagen.

Det kan dog sagtens være at gøre den tykke spanier klogere, end han er. Det kan ligeså vel være en snotdum udtalelse, som det kan være en genistreg, Morinho ikke kunne have lavet bedre.Det ved jeg ikke. En udtalelse om at United får særbehandling skulle nu nok tiltrække sig nok opmærksomhed. Og den vil ikke engang være specielt kontroversiel, men det er virkelig nogle sære eksempler, han har valgt.

Belfast
12-01-2009, 15:14
Rafa er tydeligvis nervøs. Man går jo ikke ud, mens man ligger på første pladsen, og ligger så stor fokus over på et rivaliserende hold. Rafa gjorde sig selv, til en lidt større joke, end han er i forvejen efter hans udtagelser, men altså.. i fools, er han jo bare en ud af mange jokes, så det jo fint nok! :-)

JumpingCarrot
12-01-2009, 15:16
Jeg tror et eller andet sted, at hele sagen med Gerrard er alt for stor til, at en klovneudtalelse fra Benitez - hvad enten den så er taktisk klog eller idiotisk - kan fjerne fokus fra sagen. Det kan muligvis godt være et forsøg, men den sag skal nok blive headliner i alle sportsmedier. Jeg kan ikke forestille mig andet.
Som den blev kørt op, da det var sket, så får den helt sikkert også sin opmærksomhed når der falder en afgørelse.

morten k
12-01-2009, 17:14
Cheer up Rafa Benitez! Oh, what can it mean..
To a
FAT SPANISH WAITER AND A SHITE FOOTBALL TEEEEAM!!

De engelske aviser gjorde allerede grin med ham igår efter Liverpools 0-0. Han har skabt ultimativ opmærksomhed om Uniteds pres på dem, på et tidspunkt hvor han burde få hans trup til at glemme os totalt.

anderson888
12-01-2009, 17:44
Cheer up Rafa Benitez! Oh, what can it mean..
To a
FAT SPANISH WAITER AND A SHITE FOOTBALL TEEEEAM!!

De engelske aviser gjorde allerede grin med ham igår efter Liverpools 0-0. Han har skabt ultimativ opmærksomhed om Uniteds pres på dem, på et tidspunkt hvor han burde få hans trup til at glemme os totalt.

Haha.. Ikke så smart af ham. De kommer altid til det man kalder "lige ved og næsten", men de vinder aldrig PL under ham. :lolol:

mojtaba
12-01-2009, 18:06
Bare liige én mere :D Rafaline pynter videre nu mod David Gill : http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19770276.html

Han er ikke særlig smart ham Rafa, men det hele går ud over ham selv. Det kan man da kalde en idiot, som ellers var så'n en "stille mand". :p

Nogen som er interesseret i at læse Liverpool-fans' diskussion om sagen: http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3222&start=15

snegl
12-01-2009, 18:13
Looool. Mig bekendt har alle klubber da repræsentanter i FA. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener da at processen er sådan, at når der laves beslutninger om fx United så er David Gill holdt ude for mødet. Samme gælder for alle klubber. Er der nogen der ved noget konkret om dette?

Casper
12-01-2009, 22:25
Det kan godt være folk gør grin med benitez over det han har sagt, men det viser bare at han er en klog mand.

For mig at se, så er det gennemtænkt af Benitez, som nu har givet gerrard en pause fra snakken om anholdelsen, som der ikke bliver snakket om mere.

snegl
12-01-2009, 22:49
Det kan godt være folk gør grin med benitez over det han har sagt, men det viser bare at han er en klog mand.

For mig at se, så er det gennemtænkt af Benitez, som nu har givet gerrard en pause fra snakken om anholdelsen, som der ikke bliver snakket om mere.

I teorien er det "klogt" - men udførelsen er mildest talt elendig (jeg tvivler på det skulle være meningen at han skulle komme med svage argumenter, og ligne en der læste op - så meget kredit giver jeg sgu ikke the fat spanish waiter)

Casper - du er pænt alvidende. Ved du ikke noget om hvordan det fungerer i FAs board når der afsiges kendelser. Har David Gill reelt noget at skulle have sagt når der voteres mod Ferguson fx?

Baunie
13-01-2009, 00:20

Nu er hans retsmøde også først om 14 dage. Ikke meget nyt at rapportere inden da. Benitez har gjort sig selv fuldkommen til grin, da alle hans postulater kan modbevises ved at gå tilbage i arkiverne som her:

http://uk.eurosport.yahoo.com/football/early-doors/article/115807/

Casper
13-01-2009, 11:26
I teorien er det "klogt" - men udførelsen er mildest talt elendig (jeg tvivler på det skulle være meningen at han skulle komme med svage argumenter, og ligne en der læste op - så meget kredit giver jeg sgu ikke the fat spanish waiter)

Casper - du er pænt alvidende. Ved du ikke noget om hvordan det fungerer i FAs board når der afsiges kendelser. Har David Gill reelt noget at skulle have sagt når der voteres mod Ferguson fx?

Så vidt jeg ved, så bliver der lavet en kommision af 3-5 personer, som undersøger sagen. Det er som regel tidligere direktører og så enkelte tidl. managers eller spillere, som udgør denne kommision.
Ferguson har tidligere været ude og kritisere denne praksis (mener han senest gjorde det i evra-sagen) da han ikke mente der var nok sportslige, men alt for mange jakkesæt i kommisionen.

David Gill er bestyrelsesmedlem i FA, hvor han afløste Brian barwick fra arsenal, som var meget kritiseret.
Gill nyder stor respekt i FA, men Benitez skal ikke råbe for højt om Gill, idet Liverpools rick parry har samme respekt og tidligere er blevet vægtet højere end Gill. Jeg husker Parry sagde nej til en vigtig post i fa, som så istedet gik til gill.

mojtaba
14-01-2009, 16:31
Ov, der er vist nogen fra Liverpool selv, som er uenige med Rafa: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1776_4791212,00.html

Så er der også lige denne (om David Gill): http://indkast.dk/index.php?nyhed=49110

el-insaciable
15-01-2009, 08:05
Er der nogen, der har en opgørelse over, hvor mange gange Ferguson har fået karantæne efter at have brokket sig over dommerne? Umiddelbart føler jeg mig ret overbevist om, at han fører ligaen i den kategori. Det føles i hvert fald som om, han får en touchlineban en eller to gange hver sæson.

Martinsen
15-01-2009, 09:56
Er der nogen, der har en opgørelse over, hvor mange gange Ferguson har fået karantæne efter at have brokket sig over dommerne? Umiddelbart føler jeg mig ret overbevist om, at han fører ligaen i den kategori. Det føles i hvert fald som om, han får en touchlineban en eller to gange hver sæson.

Han har så også haft en del flere år at opsamle karantæner i end de fleste andre ;)

el-insaciable
15-01-2009, 10:45
Han har så også haft en del flere år at opsamle karantæner i end de fleste andre ;)True, men jeg tror nu heller ikke, gennemsnittet per sæson står tilbage for ret mange. I hvert fald ikke hvis vi tager, skal vi sige, de sidste fem sæsoner.

Martinsen
15-01-2009, 11:19
True, men jeg tror nu heller ikke, gennemsnittet per sæson står tilbage for ret mange. I hvert fald ikke hvis vi tager, skal vi sige, de sidste fem sæsoner.

Nej det er korrekt. Han har haft en del karantænedage, han er også mere fremadstormende og direkte end mange af sine konkurrenter, som ofte viser deres utilfredshed lidt mere indirekte og pakker det lidt ind.

United-Allan33
09-03-2009, 20:46
Han er nu en klog mand ham Benitez:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7932406.stm

Det kræver en klog man til at se at denne uge er alt eller Ihvertfald INTET for Liverpool...

Han passer helt sikkert til Liverpool med den IQ

Tenshu
09-03-2009, 21:05
Meget kan man sige om Benitez, men at hænge ham ud for det der, synes jeg ikke er fair. Faktisk synes jeg, at det til forveksling ligner noget, som Ferguson kunne have sagt.

Dahlmann
10-03-2009, 07:17
Han er nu en klog mand ham Benitez:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7932406.stm

Det kræver en klog man til at se at denne uge er alt eller Ihvertfald INTET for Liverpool...

Han passer helt sikkert til Liverpool med den IQ

Hvad skulle han da sige i stedet?

Glory Man United
10-03-2009, 07:41

I hvert fald skal han ikke nævne United kampen. Der skal være fuld focus på Real. Han begyndte allerede inden Middlesbrough kampen at snakke om United, og vi ved vist alle, hvad der skete.....

United-Allan33
10-03-2009, 07:46

Han burde ikke sige noget. Der er ingen grund til at sige noget.. Alle kan jo regne ud at det er vind eller fosvind for Liverpool..

Baunie
10-03-2009, 08:26
Nu fabler han også om, at han ikke bliver givet nok kredit.

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/03/10/SOCCER_Liverpool_Benitez.html&TEAMHD=soccer

Selvfølgelig er hans CL-sejr flot, specielt med den trup han opnåede den med. Men hvad er det ellers lige for resultater, den gode spanier har præsteret. At han skal holde sig til UEFA's ubrugelige liste for at hævde sig, siger jo det hele.

Færingen
10-03-2009, 08:33
Han gør det bare for at vi mennesker ikke skal glemme at Liverpool eksisterer.

RuudVanNissetøj
10-03-2009, 09:58
At Benitez hævder, at Pool ikke får nok respekt og kredit i Europa er endnu en åndsvag udtalelse, hvor han fremhæver hans store præstationer som træner.

Jeg synes, at der ligger lidt den mentalitet som jeg finder hos nogle LFC fans i hans udtalelse: " Uhh, vi har ikke brugt nær så mange penge som jer, men alligevel har vi vundet CL en gang og kommet i semifinalen sidste sæson. Giv os respekt !! "

snegl
10-03-2009, 10:21
Gad vide hvad man som Liverpool spiller tænker, når selv manageren gang på gang 'undskylder sig' og beklager sig i medierne? Jeg kan forstå at man som manager noglegange skal tale sit hold ned op mod store kampe i medierne, men Benitez downtalker jo Liverpool mentalt. Jeg forstår ikke de manglende boller blandt Liverpools fans til at sige at Benitez er en idiot med sine taktiske stupiditeter, og negative mindgames. Istedet forsvarer man ham, og undskylder sig selv på samme måde.

Benitez er elendig til mindgames.

Tenshu
10-03-2009, 10:24
Benitez er elendig til mindgames.

That's a fact ;)

SantasLittleHelper
10-03-2009, 10:41
Hvor langt er vi efter Liverpool på den der UEFA ranking? Det kan vel ikke være mere, end at hvis pool bliver nakket i aften og vi kommer i semi, så er vi bedst igen, oder was?

Baunie
10-03-2009, 12:58
Den gælder for de sidste fem år tilbage, så den tæller vores katastrofeår 05/06med.

Godt nok røg Liverpool så ud i 1/8-finalen det år, men tror alligevel vi er lidt efter, indtil deres CL-sejr er ude af systemet. Men hvem bekymrer sig om UEFA's lister, så længe United er førsteseedet i CL.

SantasLittleHelper
10-03-2009, 13:14
Den gælder for de sidste fem år tilbage, så den tæller vores katastrofeår 05/06med.

Godt nok røg Liverpool så ud i 1/8-finalen det år, men tror alligevel vi er lidt efter, indtil deres CL-sejr er ude af systemet. Men hvem bekymrer sig om UEFA's lister, så længe United er førsteseedet i CL.

Hvilket katastrofe-år og hvilken CL-sejr til Liverpool? Surely, such a tragedy has never occured..

Flax_Generous
10-03-2009, 16:07
Nu fabler han også om, at han ikke bliver givet nok kredit.
Ej, men da er da også en flot præstation af Benitez og Liverpool. Nr. 1 på UEFA's klubrangliste. Wow! Den kan de så lægge til deres 'Vi slog Derby med flest mål'-cup fra sidste sæson, deres gloriøse 'Vi blev nr. 2 foran United'-trofæ fra 2002 og deres 'Julemesterskab' fra denne sæson. Trofæerne vælter ind med Benitez som manager. Jeg er virkelig misundelig.

Selvfølgelig er hans CL-sejr flot, specielt med den trup han opnåede den med.
Hans trup dengang, som han arvede fra Gerard Houllier, var i mine øjne ikke vildt meget dårligere end den han har nu. Den trup vandt da i det mindste rigtige turneringer, selvom den også var fyldt med middelmådige spillere.

Flax_Generous
10-03-2009, 16:13
Jeg synes, at der ligger lidt den mentalitet som jeg finder hos nogle LFC fans i hans udtalelse: " Uhh, vi har ikke brugt nær så mange penge som jer, men alligevel har vi vundet CL en gang og kommet i semifinalen sidste sæson. Giv os respekt !! "
Ja, de lever utrolig meget på deres Champions League-sejr. Fantastisk kamp og flot trofæ, men Liverpool var hverken den gang eller nu Europas bedste hold. Så vidt jeg husker sluttede Liverpool som nr. 5 i 2005 - á point med Bolton på 6. pladsen. I år ser det betydeligt bedre ud i ligaen, men de er stadigvæk slet ikke gode nok til at komme på tale som Europas bedste hold. Det burde være indlysende. Det stinker virkelig af desperation, at Benitez klynger sig til en eller anden mærkværdig rangering, når han skal bevise sit værd.

Derudover har Liverpool brugt omtrent lige så mange penge på indkøb som United. De har bare spildt en stor procendel af pengene på talentløse spillere...

Flax_Generous
10-03-2009, 16:16
Deres sejr i 2005 er altså også ved at være lang tid siden... Det var dengang offside-kongen Fredrik Berglund var blandt de hotteste navne i dansk fodbold.

Tenshu
10-03-2009, 16:35
Ej, men da er da også en flot præstation af Benitez og Liverpool. Nr. 1 på UEFA's klubrangliste. Wow! Den kan de så lægge til deres 'Vi slog Derby med flest mål'-cup fra sidste sæson, deres gloriøse 'Vi blev nr. 2 foran United'-trofæ fra 2002 og deres 'Julemesterskab' fra denne sæson. Trofæerne vælter ind med Benitez som manager. Jeg er virkelig misundelig.

:lolol:

RuudVanNissetøj
11-03-2009, 15:10
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=50996

Så er Benitez klar igen :)

Jeg indrømmer gerne, at jeg RYYYYYYSTER i bukserne over Pools stor sejr i går !! De mødte jo også en modstander, der kæmpede røven ud af bukserne og turde spille fodbold.

Ærlig talt, så tror jeg et middelmådigt midterhold fra Championship ville have givet større problemer end Real i går !!!

schousboe9
11-03-2009, 15:31
Jeg synes da bare de kære scousers skal have lov at tro, at de er verdens mestre pga. én overbevisende sejr. Så blir det blot endnu nemmere på lørdag.

Der var jo et par grundlæggende og helt åbenlyse faktorer, der spillede ind igår:

1) 0-1 fra første kamp var i forvejen svært, og da de kommer tidligt bagud, har ingen af Reals spillere den rette indstilling til at trække i arbejdstøjet og gøre noget ved det. Ligesom deres fans giver de simpelthen op ved den mindste modgang. Og offside ved den første scoring? Hvor s... øren var den henne!? Jeg ku' godt nok ikke se den. Det er Pepe, der selv sparker mod baglinjen i første omgang, og Torres ligger bag oplæggeren da han får afleveringen, så ikke skyggen af offside. Dårlig undskyldning.

2) Real Madrid er bare ikke det storhold de var for 4-5 år siden, og dét pga. flere ting:
- "Verdens bedste højre back", Ramos, har ikke nok disciplin defensivt.
- Cannavaro er way over the hill
- Marcelo kan end ikke stave til 'opdækning'.
- Pepe skal have stabile spillere omkring sig for at holde niveau
- og Heinze er ikke værd at kommentere...

Derudover spillede Diarra forfærdeligt og er tydeligvis langt fra at leve op til prædikatet 'den nye Makelele', Gago og Higuain mangler meget rutine i disse kampe, Sneijder og Robben kan ikke klare tingene selv og Raul er tæt på sidste salgsdato, selvom han dog stadig kan være med. Hvis nogen på deres hold har en lille snært af fightervilje, så er det señor Gonzalez Blanco.

Ellers redder Casillas jo deres røv utallige gange, og jeg ved ikke om det siger mest om Casillas som keeper eller om Reals defensiv? Uanset hvad, var begge to skræmmende på hver deres måde...

Real er på ingen måde skræmmende hvis de møder en modstander, der har en smule begreb om defensiv organisation eller intelligens i offensiven, og Torres og Gerrard var (sørgeligt nok) mere end rigeligt for det pinligt usikre Real-forsvar.

TrincoBoy
11-03-2009, 17:24
Lad ham da bare tro, at de har givet United noget at tænke over. Kunne være fedt at sende dem hjem med en 3-0 afklapsning på lørdag. Så kan det være at han fik noget at tænke over....

Benzet
11-03-2009, 17:53
Jeg mener nu nok, at Liverpool har givet os noget at tænke over i forhold til week-endens kamp mod dem. De kunne ikke have ønsket sig en bedre mental baggrund end storsejren over R.Madrid. Omvendt mener jeg også, at det kan være sundt for Unitedspillerne, da det kan medvirke dem til yderligere motivation - hvis det ellers kan være muligt mod Liverpool.

weber
19-03-2009, 07:05
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Benitez-forlaenger
Så har benitez forlænget til år 2014

Glory Man United
19-03-2009, 07:20
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Benitez-forlaenger
Så har benitez forlænget til år 2014

....hvilket der så er debat om i en anden tråd ;)

snegl
21-03-2009, 11:35
Fedt at Fergie lige svarer tilbage på Benitez ubegrundede kritik af United som købeklub. Især fedt at han også ligger pres på Liverpool, så de sikkert til sommer skal betale lidt mere, nu når verden 'ved' at Liverpool ikke er uden penge, som de var før i tiden. (det ved de nok godt, men Ferguson hjælper ihvertfald på det)

Iøvrigt lidt sjovt, at han siger at Liverpool i hans regnestykke har brugt 24 mio pund mere end ham. Hvis vi nu siger at det ikke passer, og at Rafa bliver fornærmet, kunne han måske forventes at modbevise regnestykket for ikke at stå som en ufachtuel mand. Hvis han så rent faktisk vil gøre det med rigtige tal, og forsøge at vinde noget i medierne, vil han så i virkeligheden kun rette på hans første statement ved selv gå ud og sige at Liverpool i hans periode har brugt marginalt mere end United (det har de jo).

Det ville være det perfekte resultat på Fergusons spin/mindgames. Med mindre det self er rigtigt at Liverpool har brugt 25 mio mere.

Boock
21-03-2009, 11:46
United --Liverpool
92/93 - 84 -- 59
93/94 - 92 -- 60
94/95 - 88 -- 74
95/96 - 82 -- 71
96/97 - 75 -- 68
97/98 - 77 -- 65
98/99 - 79 -- 54
99/00 - 91 -- 69
00/01 - 80 -- 69
01/02 - 77 -- 80* Livepool sluttede over United.
02/03 - 83 -- 64
03/04 - 75 -- 60
04/05 - 77 -- 58
05/06 - 83 -- 82
06/07 - 89 -- 68
07/08 - 87 -- 76
08/09 - 65 -- 61** United har spillet 1 kamp mindre.
------------------
IALT
United
Købt 391.150.000 - 1393point/280.796per point
solgt 190,565,000 = Net 200.585.000/1393 = 143.994 pund per point

Liverpool
købt 380,115,000 - 1138point/334.020per point
Solgt 177,670,000 = Net 202.445.000/1138 = 177.895 pund per point

Liverpool har brugt 53.224 pund mere per point end United

United 04-09
Point:401
Købt 169.450.000 = 422.568
Solgt 76.050.000 = Net 93.400.000 pund/401 point = 232.917 pund per point

Under Benitez o4-o9
Point:345
Købt 212,490,000 = 615.913 per point
Solgt 102,030,00 = Net 110.460.000 pund/345 point = 320.173 pund per point

Liverpool har brugt 87.256 pund mere per point end United

Per sæson Net: United 11,799,118 pund
Liverpool 11,908,529 pund
Forskel: Liverpool har brugt 109,411 pund mere end United per sæson

Under Benitez: United 18,680,000 pund
Liverpool 22,092,000 Pund
Forskel: Liverpool har brugt 3,412,000 pund mere end United per sæson

Hvis man ser bort fra salg:
siden 1992
United har brugt 11,035,000 pund mere end Liverpool
Under Benitez
Liverpool har brugt 43,040,000 pund mere end United

Ialt inkl. salg har Liverpool under Benitez brugt 17,060,000 millioner pund mere...

snegl
21-03-2009, 13:06
United --Liverpool
92/93 - 84 -- 59
93/94 - 92 -- 60
94/95 - 88 -- 74
95/96 - 82 -- 71
96/97 - 75 -- 68
97/98 - 77 -- 65
98/99 - 79 -- 54
99/00 - 91 -- 69
00/01 - 80 -- 69
01/02 - 77 -- 80* Livepool sluttede over United.
02/03 - 83 -- 64
03/04 - 75 -- 60
04/05 - 77 -- 58
05/06 - 83 -- 82
06/07 - 89 -- 68
07/08 - 87 -- 76
08/09 - 65 -- 61** United har spillet 1 kamp mindre.
------------------
IALT
United
Købt 391.150.000 - 1393point/280.796per point
solgt 190,565,000 = Net 200.585.000/1393 = 143.994 pund per point

Liverpool
købt 380,115,000 - 1138point/334.020per point
Solgt 177,670,000 = Net 202.445.000/1138 = 177.895 pund per point

Liverpool har brugt 53.224 pund mere per point end United

United 04-09
Point:401
Købt 169.450.000 = 422.568
Solgt 76.050.000 = Net 93.400.000 pund/401 point = 232.917 pund per point

Under Benitez o4-o9
Point:345
Købt 212,490,000 = 615.913 per point
Solgt 102,030,00 = Net 110.460.000 pund/345 point = 320.173 pund per point

Liverpool har brugt 87.256 pund mere per point end United

Per sæson Net: United 11,799,118 pund
Liverpool 11,908,529 pund
Forskel: Liverpool har brugt 109,411 pund mere end United per sæson

Under Benitez: United 18,680,000 pund
Liverpool 22,092,000 Pund
Forskel: Liverpool har brugt 3,412,000 pund mere end United per sæson

Hvis man ser bort fra salg:
siden 1992
United har brugt 11,035,000 pund mere end Liverpool
Under Benitez
Liverpool har brugt 43,040,000 pund mere end United

Ialt inkl. salg har Liverpool under Benitez brugt 17,060,000 millioner pund mere...

Fedt du har undersøgt det. Især den med pund pr point. Hvad har du brugt som kilde?

Boock
21-03-2009, 13:20
Jeg har brugt http://www.transferleague.co.uk/ til at finde ud af hvor mange penge der er blevet brugt og så har jeg bare regnet det ud fra antal point som jeg har brugt madsens super side til at finde: http://www.arnemadsen.dk/

Tim_rn
21-03-2009, 13:36
Man kan få statistikker til at tale for og imod enhver sag. Hvad skal vi bruge det til? (ikke et angreb på ovenstående, den er jo sjov nok, men ang. hele affæren)

Hvem der bruger mest er fuldstændig ligegyldigt. Vi bør bare se lidt indad og sige at vi aldrig nogensinde ville være i nærheden af den position vi har nu hvis ikke vi havde de haft de penge vi har haft til rådighed over de sidste 15 år. Vi bruger mange penge, og de navne vi tiltrækker, de tiltrækker også de næste spillere.

Det er det der skal til for at vinde, så derfor har jeg også accepteret det. Men jeg er aldeles ikke stolt over United som jeg var tidligere når man ser på de bærende kræfter i form af : (i mine øjne) Vidic, Evra, Rio, Carrick, Ronaldo, Rooney er købte. Neville, Giggs og Scholes er jo stadig drømmen om United, men når de er væk er vi som så mange andre, især engelske hold - et gigantisk købehold. Og så kan Liverpool have brugt nok så mange penge på dårlige eller gode køb, vi er ikke et hak bedre.

RuudVanNissetøj
21-03-2009, 13:48
Penge penge penge.....man kan i min verden ikke købe sig til succes, men derimod fiasko. Jeg vil lige prøve at lave en sjov sammenligning udfra de priser jeg husker vi har brugt på spillere vs. Pool:

Christano Ronaldo: ca. 140 mil. dkr. - Dirk Kuyt: ca. 125 mil. dkr

Patrice Evra: ca. 75-80 mil. dkr - Dossena ca. 80 mil. dkr

Nemjana Vidic: ca: 80 mil. dkr - Skertel: ca. 80 dkr

Wayne Rooney: ca. 250 mil. dkr - Robbie Keane: ca. 210 mil. dkr

Park Ji sung: ca. 50 mil dkr. - Josemi ca. 55-60 mil. dkr

Jeg har ingen kilde på det, men vil bare hurtigt sætte det op. Uanset hvad, så synes jeg ikke Liverpool har nogen undskyldninger for deres manglende succes i ligaen. De har simpelthen bare ikke præsteret på trods af store indkøb i Benitez periode.

Flax_Generous
21-03-2009, 13:53
Pund pr. point er faktisk en ganske interessant målestok.

RuudVanNissetøj
21-03-2009, 14:00
Det er det der skal til for at vinde, så derfor har jeg også accepteret det. Men jeg er aldeles ikke stolt over United som jeg var tidligere når man ser på de bærende kræfter i form af : (i mine øjne) Vidic, Evra, Rio, Carrick, Ronaldo, Rooney er købte. Neville, Giggs og Scholes er jo stadig drømmen om United, men når de er væk er vi som så mange andre, især engelske hold - et gigantisk købehold. Og så kan Liverpool have brugt nok så mange penge på dårlige eller gode køb, vi er ikke et hak bedre.

Jeg er ikke helt enig i din betragtning af, at vi ikke er et hak bedre end Liverpool. Købeklub eller ej, det er alle i den moderne fodboldverden. Men hvor mange af egen avl kan Pool mønstre på deres første hold ??

Jeg kan kun nævne en klassespiller som Gerrard og så Carragher. Vi har trods alt fortsat de gamle i Scholes, Giggs, Neville + dem i midten der er Wes Brown, Fletcher, John Oshea + spændende unge spillere som Cambell, Wellbeck, Gibson, Eckersly, Johnny Evans.

Desuden har vi en god grundstamme udover af engelske spillere som Hargreaves, Carrick og Rooney.

Der er mange der siger, at en indførsel af 6+5 reglen vil ramme Arsenal hårdt.....men ærlig talt, Liverpool vil jo have lige så store problemer. De har jo ikke mange englske dyder tilbage i klubben udover der vedholdende fans.

Boock
21-03-2009, 14:01
Man kan få statistikker til at tale for og imod enhver sag. Hvad skal vi bruge det til? (ikke et angreb på ovenstående, den er jo sjov nok, men ang. hele affæren)

Hvem der bruger mest er fuldstændig ligegyldigt. Vi bør bare se lidt indad og sige at vi aldrig nogensinde ville være i nærheden af den position vi har nu hvis ikke vi havde de haft de penge vi har haft til rådighed over de sidste 15 år. Vi bruger mange penge, og de navne vi tiltrækker, de tiltrækker også de næste spillere.

Nu var der 2 grunde til at jeg lavede regnestykket.
1. At Benitez sagde at United havde brugt mange flere penge på spillere end Liverpool. Hvilket jo nu er åbenlyst ikke er tilfældet.
2. At pund per point nok er den bedste målestok...

Tim_rn
21-03-2009, 16:01
Penge penge penge.....man kan i min verden ikke købe sig til succes, men derimod fiasko. Jeg vil lige prøve at lave en sjov sammenligning udfra de priser jeg husker vi har brugt på spillere vs. Pool:

Christano Ronaldo: ca. 140 mil. dkr. - Dirk Kuyt: ca. 125 mil. dkr

Patrice Evra: ca. 75-80 mil. dkr - Dossena ca. 80 mil. dkr

Nemjana Vidic: ca: 80 mil. dkr - Skertel: ca. 80 dkr

Wayne Rooney: ca. 250 mil. dkr - Robbie Keane: ca. 210 mil. dkr

Park Ji sung: ca. 50 mil dkr. - Josemi ca. 55-60 mil. dkr

Jeg har ingen kilde på det, men vil bare hurtigt sætte det op. Uanset hvad, så synes jeg ikke Liverpool har nogen undskyldninger for deres manglende succes i ligaen. De har simpelthen bare ikke præsteret på trods af store indkøb i Benitez periode.

Hvad så med at sammenligne Forlan med Robbie? eller Nani med Josemi? De sammenligninger kan jo aldrig retfærdiggøre noget som helst, det er simpelthen alt for partisk.

Jeg er ikke helt enig i din betragtning af, at vi ikke er et hak bedre end Liverpool. Købeklub eller ej, det er alle i den moderne fodboldverden. Men hvor mange af egen avl kan Pool mønstre på deres første hold ??

Jeg kan kun nævne en klassespiller som Gerrard og så Carragher. Vi har trods alt fortsat de gamle i Scholes, Giggs, Neville + dem i midten der er Wes Brown, Fletcher, John Oshea + spændende unge spillere som Cambell, Wellbeck, Gibson, Eckersly, Johnny Evans.

Desuden har vi en god grundstamme udover af engelske spillere som Hargreaves, Carrick og Rooney.

Der er mange der siger, at en indførsel af 6+5 reglen vil ramme Arsenal hårdt.....men ærlig talt, Liverpool vil jo have lige så store problemer. De har jo ikke mange englske dyder tilbage i klubben udover der vedholdende fans.

Der nævner du jo så også grunden til hvorfor jeg holder med United og ikke Liverpool. Der er stadig forsøg på det, men skal vi være ærlige er det jo bare fordi vi har indsigt i spillere som Campell, Gibson, Evans at vi applauderer vores tro på unge. Liverpool kan også bilde mig ind at de forventer meget af nogle af deres unge spillere. Blandt andet deres 20-årige afløser til Gerrard der også er britisk som gjorde et godt stykke arbejde den ene gang jeg så ham.

6+5 reglen kan vi overleve, ingen tvivl. Og også bedst, men den eksisterer ikke, nu kører vi i nutiden. Og der består størstedelen af vores spillere også af købte spillere, også selvom Carrick, Hargreaves, Rio og Rooney er englændere - vi har bare pengene til at købe dem - hurra for det, men det er stadig ikke det optimale.

Glory Man United
08-04-2009, 13:07
http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12602_5157978,00.html?ssvTab=1&ssvSelectedTab=12599&ssvBasket=12602&ssvPage=1

Han smiler en del under interviewet. Som om han ikke selv tror på det. :titte:

snegl
08-04-2009, 13:37
http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12602_5157978,00.html?ssvTab=1&ssvSelectedTab=12599&ssvBasket=12602&ssvPage=1

Han smiler en del under interviewet. Som om han ikke selv tror på det. :titte:

Han ser i det hele taget bare lidt underlig ud når han siger de ting. Jeg kan af en eller anden grund ikk tolke hvorfor han smiler, men underligt ser det sgu lidt ud.

Flax_Generous
08-04-2009, 13:40
Jeg kan sagtens følge Benitez i hvad han siger, altså at det ville være godt for United, hvis Liverpool fik et par ekstra kampe, men det var jo ikke hvad SAF sagde. Han påpegede, så vidt jeg husker, at det rent faktisk ville være godt for United, hvis Liverpool ikke gik videre, da videre avancement blot ville give dem endnu mere selvtillid. Det virker ikke helt som om Benitez har fattet hvad der bliver snakket om.

Dines
13-04-2009, 09:51
http://united.no/united/nyheter/nyheter/ferguson_er_nervoes

Den fede tjener snakker igen om os. Kan godt lide, at Fergie ikke går med på hans ynkelige mind games.

Jev
13-04-2009, 10:13
Jeg kan også godt lide, at han selvhævdende proklamerer, at han jo normalt koncentrerer sig om sit hold og ikke om mind games. Klip til engang i januar, da han havde forberedt et manuskript til et pressemøde, der handlede om at svine Fergie til.

Jow, jow.

RuudVanNissetøj
13-04-2009, 10:19
http://united.no/united/nyheter/nyheter/ferguson_er_nervoes

Den fede tjener snakker igen om os. Kan godt lide, at Fergie ikke går med på hans ynkelige mind games.

Man må give ham respekt for sine træner kompetencer og hvad han har opnået....men en god mind-game strateg bliver han aldrig. Han når aldrig op på siden af Fergusson, ALDRIG !

Jurgensen
13-04-2009, 11:29
Man må give ham respekt for sine træner kompetencer og hvad han har opnået....men en god mind-game strateg bliver han aldrig. Han når aldrig op på siden af Fergusson, ALDRIG !

Hvad har han opnået??? Vundet en CL med Liverpool, og vundet lidt med Valencia. Den slags managers render der vel en del af rundt i Europa, udem man behøves at falde på halen over det.

Baunie
13-04-2009, 11:58
At han ikke selv kan se, at han fremstår fremstå som en komplet idiot, er det sjoveste af det.

Han bliver igen og igen ved med at fortælle hele verden, hvordan han aldrig snakker om andet end sit eget hold. Det lige efter han har brugt fem minutter på at snakke om Manchester United.

Liverpool er i kanonform, men er der nogen manager, der kan få deres titelambitioner fucket op, netop som de får matchbold, så er det ham.

Glory Man United
15-04-2009, 09:16
The fat Spanish waiter:

"Når jeg tænker på Premier League, så er det måske positivt, for hvis vi kan score fire mål på Stamford Bridge, så kan vi gøre det samme på et hvilket som helst stadion."

Maybe, maybe not! Omvendt kan målene vel også hagle ind i de resterende kamp?????

snegl
15-04-2009, 10:30
The fat Spanish waiter:

"Når jeg tænker på Premier League, så er det måske positivt, for hvis vi kan score fire mål på Stamford Bridge, så kan vi gøre det samme på et hvilket som helst stadion."

Maybe, maybe not! Omvendt kan målene vel også hagle ind i de resterende kamp?????

Jeg synes mest det siger noget om Liverpools effektivitet og held.

Mål 1: modstanderfejl, men sparket godt ind af Aurelio
mål 2: straffe,
mål 3: held,
mål 4: godt indlæg, men også fornuftigt løbet ind af Kuyt imellem 2 chelsea spillere.

Det minder lidt om kampen mod os synes jeg. De er pisse effektive p.t., men omvendt har vi før i sæsonen set dem fejle. Det virker dog lidt mere som om at de i modsætning til før har kunne bryde modstandere der pakker sig helt ned, bedre op.

Desværre tror jeg Liverpool slår de resterende modstandere hvis de bare spiller lidt som igår. Men vi har før set dem gå kolde i sæsonen.

RuudVanNissetøj
15-04-2009, 10:36
Hvad har han opnået??? Vundet en CL med Liverpool, og vundet lidt med Valencia. Den slags managers render der vel en del af rundt i Europa, udem man behøves at falde på halen over det.

Jeg falder såmen hellere ikke på halen over Benitez....men derfor må man da gerne have bare en smule respekt for manden - Liverpool træner eller ej. At han vandt CL med et mandskab bestående af El Hadji Djiouf, Smicer, Milan Baros for bare nævne nogle mindre prangende spillere er mig fortsat en gåde !

Desuden vil jeg sige, at det var forfriskende at se Liverpool turde spille pres fodbold som vi så igår. For en gang skyld tør de trække frem på banen mod de store hold og ikke bare leve på kontra bolde og et dødsspark fra enten Torres eller Gerrard.

Casper
15-04-2009, 10:37
to be fair.. det har ikke noget at gøre med at liverpool turde det... de blev nødt til det, ellers ville de jo aldrig nogensinde gå videre med de almindelige fedtspil

Bugge
15-04-2009, 10:39
Så det ikke ud som om Benitez tudede over et eller andet til Hiddink lige efter kampen var fløftet af?
Synes det så ud som om Hiddink blev sur og råbte et eller andet efter tykkefar.

Glory Man United
15-04-2009, 10:42
Så det ikke ud som om Benitez tudede over et eller andet til Hiddink lige efter kampen var fløftet af?
Synes det så ud som om Hiddink blev sur og råbte et eller andet efter tykkefar.

Hvis man har bestilt noget hos en spansk tjener, kan man sgu da heller ikke bare annullere ordren

RuudVanNissetøj
15-04-2009, 10:54
to be fair.. det har ikke noget at gøre med at liverpool turde det... de blev nødt til det, ellers ville de jo aldrig nogensinde gå videre med de almindelige fedtspil

Point taken....men jeg bemærkede bare, at selvom Pool hurtigt kom foran 2-0 og normalt ville stille om til afventende og knaldhård defensivt arbejde for senere at score et usselt mål på kontra, så fortsatte de med at presse maksimalt fremad. Deres fire back kæde var gentagne gange på ingen tid trukket op til omkring midterlinjen, hvilket jeg ikke kan erindre at have set i meget lang tid.

Min konklusion efter kampen var og er bare, at Pool for en gang skyld tør at spille,skabe og dominere en kamp mod et storhold. Til sammenligning med vores famøse nederlag på 1-4, hvor Liverpool havde 10 mand i deres eget felt og spillede på høje bolde og tilfældigheder.

Det ændrer dog ikke ved, at jeg altid vil mene at vores elskede United har patent på hvordan rigtig fodbold skal spilles.

Dines
15-04-2009, 15:07
Er jeg den eneste, der ikke var imponeret over Liverpool igår. Ja, de er vanvittige til umulige ting og giver aldrig op, hvilket mange hold kunne lære af, men altså igår. De spiller jo ikke specielt imponerende i mine øjne; Chelseas forsvar er bare hamrende ringe for tiden. De lukkede altså 3 mål ind mod Bolton efter at have ført 4-0. Igår var alle mål fra Liverpools side mere eller mindre af Chelseas fejl end på egen bekostning, mens Chelsea spiller sig flot frem til deres scoringer. Flot at score 4 mål på Stamford Bridge, men tag lige og kig på Chelseas forsvar p.t.

Iøvrigt er hamrende glad for, at Chelsea gik videre!

Cristian9000
15-04-2009, 15:18
Er jeg den eneste, der ikke var imponeret over Liverpool igår. Ja, de er vanvittige til umulige ting og giver aldrig op, hvilket mange hold kunne lære af, men altså igår. De spiller jo ikke specielt imponerende i mine øjne; Chelseas forsvar er bare hamrende ringe for tiden. De lukkede altså 3 mål ind mod Bolton efter at have ført 4-0. Igår var alle mål fra Liverpools side mere eller mindre af Chelseas fejl end på egen bekostning, mens Chelsea spiller sig flot frem til deres scoringer. Flot at score 4 mål på Stamford Bridge, men tag lige og kig på Chelseas forsvar p.t.

Kunne virkelig ikke være mere enig!

Glory Man United
15-04-2009, 18:01

Hvis den Anders And eller indianerbold kan gøre en Fool fan stolt. så fred være med det. Det var helt klart en kamp, som ikke havde CL niveau. Men underholdende? Ja gu fanden

TJ
15-04-2009, 18:28
Offtopic:
Kæft hvor er Jes Dorph bare Fool fan :lolol:

Hvis I så nyheder på Tv2 altså..;)

Flax_Generous
17-04-2009, 16:34
Sir Alex Ferguson slams Rafael Benítez for 'arrogance' and 'contempt' (http://www.guardian.co.uk/football/2009/apr/17/sir-alex-ferguson-rafael-benitez)

The Manchester United manager, Sir Alex Ferguson, has accused Liverpool's Rafael Benítez of "arrogance" and showing "contempt" in his dealings with fellow Premier League managers. Benítez has been in combative mood recently, on several occasions criticising Ferguson directly. Now, ahead of United's FA Cup semi-final against Everton at Wembley on Sunday, Ferguson has hit back with a withering assessment of Benitez's conduct.

First, he lambasted the Spaniard for his description of Everton as a "small club", before rounding on him for the attitude he showed in dismissing Blackburn last weekend once Liverpool had scored their second goal at Anfield.

"Everton are a big club, not a small one which Benitez arrogantly said," said Ferguson. "But arrogance is one thing. You cannot forgive contempt, which is what he showed [the Blackburn manager] Sam Allardyce last weekend.

"When Liverpool scored their second goal he signalled as if the game was finished. I do not think Sam deserved that. Sam has worked so hard for the LMA [League Managers Association] and he's had a weakened team. I just thought it showed contempt.

"In my experience no Liverpool manager has ever done that. It was beyond the pale."

http://i515.photobucket.com/albums/t358/elnino9tornado/rafa-1.gif?t=1239479347

Det er selvfølgelig respektløst lavet af Benitez, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor Sir Alex blander sig. Mind games, må man formode.

Gronkjor
17-04-2009, 16:40
Offtopic:
Kæft hvor er Jes Dorph bare Fool fan :lolol:

Hvis I så nyheder på Tv2 altså..;)

Jeg så det godt.. Han var ved at komme i bukserne bare ved at nævne Fools navn... Hehe

Iøvrigt er de danske medier så ikke fool fans hele bundtet? I går var der interview med Fernando Scouser på tv2.. :Smackden: Synes ihvertfald de snakker pænt meget om dem.

Danielsen
17-04-2009, 16:46
http://i515.photobucket.com/albums/t358/elnino9tornado/rafa-1.gif?t=1239479347

Det er selvfølgelig respektløst lavet af Benitez, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor Sir Alex blander sig. Mind games, må man formode.

Nej tror du?? ;)

Det er ikke andet. Og det han siger om Everton, altså Fergie, det er 100% gennemtänkt, at han siger det nu 2 dage inden kampen imod dem...
99% af alt han siger til pressen er gennemtänkt :)

ChristianR
17-04-2009, 17:30
Nej tror du?? ;)

Det er ikke andet. Og det han siger om Everton, altså Fergie, det er 100% gennemtänkt, at han siger det nu 2 dage inden kampen imod dem...
99% af alt han siger til pressen er gennemtänkt :)

Jeg håber sq ikke, at alle hans karantæner har været helt gennemtænkte:D

Danielsen
17-04-2009, 17:50

Man ved sgu aldrig med ham :D

morten k
17-04-2009, 19:22

Jeg tror han er forholdsvis ligeglad med dem, hvis han mener at det tjener holdet og klubben at sige noget bestemt. Og er ret sikker på at han i flere tilfælde har været forholdsvis sikker på at det kunne give en straf - men har sagt det alligevel.

morten k
17-04-2009, 19:27
Jeg så det godt.. Han var ved at komme i bukserne bare ved at nævne Fools navn... Hehe

Iøvrigt er de danske medier så ikke fool fans hele bundtet? I går var der interview med Fernando Scouser på tv2.. :Smackden: Synes ihvertfald de snakker pænt meget om dem.

En stor del af de talende røvhuller/hoveder på tv er. De har jo været teenagere eller først i tyverne da morderne løb med det hele - og røvkysseri og løben efter de populære er jo ikke helt ubekendt et fænomen i den branche.

Dines
17-04-2009, 20:14
Glæder mig til at se Benitez respons på Ferguson mind game, nu hvor han endelig har åbnet ild den gode skotte.

Danielsen
17-04-2009, 21:02
En stor del af de talende røvhuller/hoveder på tv er. De har jo været teenagere eller først i tyverne da morderne løb med det hele - og røvkysseri og løben efter de populære er jo ikke helt ubekendt et fænomen i den branche.

Hahaha... spot on! Well spoken, mate :D

TJ
17-04-2009, 21:13
Glæder mig til at se Benitez respons på Ferguson mind game, nu hvor han endelig har åbnet ild den gode skotte.

Det gør jeg satme oss :D

RuudVanNissetøj
24-04-2009, 10:33
Nååååårhhhh....nu er Benitez nødt til at overbevise fodboldverdenen om, at Fergusson ikke er bange for Pool - nej, han er nervøs !

Egentlig håber jeg efterhånden bare, at Fergusson ignorerer den fede tjener. Det vil efterhånden være det mest passende svar...

Det originale interview:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7994951.stm

Unitedalisme
16-05-2009, 09:34
Nu deler Benitez ud af sin viden, om hvad det egentlig betyder at blive mestre:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=53123

Glory Man United
16-05-2009, 09:37
Nu deler Benitez ud af sin viden, om hvad det egentlig betyder at blive mestre:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=53123

....."At det så vil være tredje gang i træk Manchester United ender med trofæet i hånden, valgte Benitez ikke at kommentere på."

Dines
16-05-2009, 09:47
Benitez prøver jo konstant at forsvare og finde undskyldning for, at Liverpool med meget stor sandsynlighed intet vinder i år heller..

KennyN
16-05-2009, 09:52
Jamen det er da utroligt at medierne overhovedet gider bruge tid på et fjols som Benitez. Han siger jo så meget fis hele tiden. Lad manden snakke, vi ender alligevel med titlerne, så det er fint med mig :)

Gronkjor
16-05-2009, 09:54
Manden er da også for dum! Hvorfor erkender han ikke bare at de ikke var gode nok, igen. Liverpool har jo egentlig haft en ok sæson da de har spillet med om mesterskabet, men det der er jo til grin. Arsene Wenger har jeg meget mere respekt for, han erkender da i det mindste at United var bedst:)

SantasLittleHelper
16-05-2009, 10:08
Det er jo en fed ansvarsfraskrivelse. Den tror jeg, at jeg vil bruge når Liverpool vinder sit næste mesterskab i 2050 efter vi er gået konkurs.

"Amen, vi kan jo ikke sige hvem der er bedst, vel? Bare fordi man har flest point er man jo ikke det bedste hold, vel? Det kan du jo nok se."

Nauer
16-05-2009, 10:40
Havde lige glemt denne tråd. Så postede denne artikel i Liverpool-tråden. Men her er en god artikel omkring Rafa Benitez's 'what ifs?'. Latterlig måde at forsvare sit hold på.

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-1182871/DES-KELLY-What-actually-Rafa.html?ITO=1490

Flax_Generous
16-05-2009, 10:42
Havde lige glemt denne tråd. Så postede denne artikel i Liverpool-tråden. Men her er en god artikel omkring Rafa Benitez's 'what ifs?'. Latterlig måde at forsvare sit hold på.

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-1182871/DES-KELLY-What-actually-Rafa.html?ITO=1490
God kommentar, ja. Des Kelly rammer helt plet engang imellem.

RuudVanNissetøj
16-05-2009, 11:42
Uden at have læst det originale interview, så synes jeg virkelig det er en lav kommentar at fyre af. Benitez formår virkelig at fremstille sig selv disrespektfuldt. Selv Mourinho var en stor nok mand og træner til at erkende vores mesterskab for 2 år siden - hvad gør den fede tjener ?

Faktum er, at stillingen aldrig lyver til sidst på sæsonen. Vi er fortjente mestrer og det ændrer hans patetiske bortforklaringer ikke en skid på.

Håber virkelig det bliver en festlig afslutning på Oldtrafford i dag :)

Glory Man United
17-05-2009, 19:34
http://www.oldtrafford.dk/index.php

Åååååååååh hvis han bare fattede, at det gør mesterskabet 10% federe at vinde.....men så igen: what can you expect from a Fat Spanish Waiter

Buttler
17-05-2009, 19:36
Han er simpelthen bare så smålig og dum :) Fantastisk at se ham fejle i alt hvad han foretager sig.

Dines
17-05-2009, 19:54
Årets tyndeste straffe til Barca i overtiden mod Mallorca. De sydlandske dommere er godt nok mystiske. Og Barca brænder. Eto'o på stolpen. Ved godt, at det var off topic, men sad lige og så det.

Mht til Benitez, så synes jeg, at han har vist sig for en ubehagelig personlig side i den her mind game. Jeg fryder mig bare over, at Liverpool igen ikke vandt nogle titler. Haha. 19 years and counting.

Niko
17-05-2009, 19:58
godt nok mange bitre folk i Liverpool, (Fryd :trophy: )

Daniel
17-05-2009, 20:12
Benitez har egentlig i lang tid forholdt sig stille og roligt, men da the scouse-bastards begyndte at blande sig i mesterskabs striden, synes jeg også at the fat spanish waiter har åbnet munden mere og mere. Endnu en gang er han højst underholdene at høre på.

Enggolf89
17-05-2009, 20:45
Jeg tænker bare - lad nu barnet. han er ikke en skid ældre end en 2-årig, og ja gør det endnu federe at vinde når han tuder så meget. det er klasse.

PS. Drengen har stadig ikke fundet ud af hvordan engelsk fodbold fungere. han er en elendig manager i mine øjne. lad ham endelig blive

Michael
17-05-2009, 21:40
Han har ret når den kære Rafa siger at vi ikke er det bedste hold, og vi var heldige med at vinde PL! :(

En halv skuffende sæson for vores vedkommende, hvor vi heldigt vinder pl.
Vinder af Premier League, VM for Klubhold, Liga Cuppen og Charity Shield.
Semi-finale i FA Cuppen. Finalen i Champions League.

Kontra Europa og verdens bedste hold, Liverpool og deres succes sæson.
Nr. 2 i Premier League. 4 runde i FA Cuppen og Liga Cuppen. Kvartfinale i Champions League.

Deres sæson DVD kommer sikkert til at hedde: "We won f*** all - And thats a fact."

:trophy:

Michael
17-05-2009, 21:46
Ah de har mulighed for at vinde FA Youth Cup! De møder Arsenal! Det er sikkert en turnering der kan redde begge holds sæson! ;)

Thomas
17-05-2009, 22:22
Ah de har mulighed for at vinde FA Youth Cup! De møder Arsenal! Det er sikkert en turnering der kan redde begge holds sæson! ;)

Ja, især Arsenals ;) Det betyder nok meget at vinde en youth cup, når gennemsnitsalderen er 12 år på deres hold..

Buttler
17-05-2009, 22:56
Ja, især Arsenals ;) Det betyder nok meget at vinde en youth cup, når gennemsnitsalderen er 12 år på deres hold..

Ja for Arsenal kan vel stille med 3/4 af deres normale starting lineup, eller hvad? :) Det kan jo faktisk næsten betegnes som en titel :) Men skulle Liverpool tabe, vil Benitez jo nok gå ud og påpege at Arsenal, jo ikke nødvendigvis var det bedste hold, og at tingene jo unægteligt havde set anderledes ud, hvis han havde måttet tage Torres og Gerrard med :D

Færingen
17-05-2009, 23:52
Jeg elsker at se hvordan Rafa ikki gider give os kredit for titlen. Det er lige grunden til at vi hader Leverpølse.

el-insaciable
18-05-2009, 01:10
Det er altså lidt sødt, han tror, der er nogen som helst, der tager sig af det.

Glory Man United
18-05-2009, 10:16
Quote:
The Spaniard said: "I will say congratulations to Manchester United. They have done well, but I do not want to say too much.

"I prefer just to say well done to the club, a big club, a good club.

"Normally you have to be polite and respect the other manager. During the season we have seen a lot of things that I didn't like, so that's it.

"I say congratulations to United because they have won. And that's it."

:trophy:

Sivebæk
19-05-2009, 09:09
http://www.studs-up.com/comics/2009-05-18.jpg

Michael
22-05-2009, 07:13
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2009/05/rafingtons.jpg

Elrantiri
22-05-2009, 09:35
http://www.studs-up.com/comics/2009-01-30.jpg

Cap
24-05-2009, 19:45
Undskyld hvis denne artikel allerede er blevet postet tidligere, men jeg faldt lige over den på redcafe og jeg har ikke set den før http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2008/09/13/sir-alex-ferguson-running-scared-of-robbie-keane-100252-21807859/
“Maybe it is because he is worried about Keane,” said the Liverpool manager. “Or maybe he is surprised because Keane was so cheap.
:D

Benzet
14-07-2009, 08:34
Jeg faldt over en Benitez vits på facebook:

On a rare day off, Rafa was cleaning out his cellar when he came across an old vase. Thinking it was valuable he rubbed it to clean off the dust. To his surprise out popped a Genie who said, "Oh master, I grant you one wish."

Rather surprised, Rafa thought for a while before replying, "Hhmmm… I know! Since I like going to Spain to find young players I would like you to build a bridge from Liverpool to Spain since I don’t like flying and the trains are unreliable - this way I could drive."

"Oh no master," responded the Genie, "that is an impossible request, it would take the will of a thousand genies to grant you that wish - you must choose a task I can grant you."

Rafa mumbled under his breath for a bit before saying, "I have a player in my team who should score more goals, can you make Babel into a 20 goals a season player?"

To which the Genie replied, "OK, what colour lights do you want on your bridge."

JumpingCarrot
14-07-2009, 11:17
Jeg faldt over en Benitez vits på facebook:

On a rare day off, Rafa was cleaning out his cellar when he came across an old vase. Thinking it was valuable he rubbed it to clean off the dust. To his surprise out popped a Genie who said, "Oh master, I grant you one wish."

Rather surprised, Rafa thought for a while before replying, "Hhmmm… I know! Since I like going to Spain to find young players I would like you to build a bridge from Liverpool to Spain since I don’t like flying and the trains are unreliable - this way I could drive."

"Oh no master," responded the Genie, "that is an impossible request, it would take the will of a thousand genies to grant you that wish - you must choose a task I can grant you."

Rafa mumbled under his breath for a bit before saying, "I have a player in my team who should score more goals, can you make Babel into a 20 goals a season player?"

To which the Genie replied, "OK, what colour lights do you want on your bridge."

:D:D:D::D:D

Ud over det vel er muligt at køre fra Liverpool til Spanien anyways. Men meget grinar'n :D

JakobR
14-07-2009, 11:17
Rafael Benitez er i besiddelse af den eneste kusse i verden, der kan bløde alle dage i måneden.

RAppel
01-09-2009, 15:50
http://goal.com/en/news/9/england/2009/09/01/1474731/breaking-news-liverpool-manager-rafael-benitez-charged-with

Hvad kan det være hvad kan det være :D

RazziC
01-09-2009, 15:52
http://goal.com/en/news/9/england/2009/09/01/1474731/breaking-news-liverpool-manager-rafael-benitez-charged-with

Hvad kan det være hvad kan det være :D

Det er for hans udtalelser omkring dommeren (og hans forkerte straffesparksbeslutninger) i forbindelse med kampen mod Tottenham.

henning_b_j
01-09-2009, 16:31
Er jeg den eneste der er så glad for Rafael Benitez er træner i liverpool. For så længe han er det vinder de aldrig mesterskabet! :lolol:

RuudVanNissetøj
01-09-2009, 16:34
Er jeg den eneste der er så glad for Rafael Benitez er træner i liverpool. For så længe han er det vinder de aldrig mesterskabet! :lolol:

Tror langtfra du er den eneste der er glad for en Benitez i LFC. Jeg vil dog være så fræk at postulere, at så længe Gerrard er at finde i klubben oplever de ikke et mesterskab :)

henning_b_j
01-09-2009, 16:40
Tror langtfra du er den eneste der er glad for en Benitez i LFC. Jeg vil dog være så fræk at postulere, at så længe Gerrard er at finde i klubben oplever de ikke et mesterskab :)

hehe ja det gå nok op for gerrard inden længe og han skifter til united lige som owen. han vil bare opleve hvordan det er at være mester i england!:devill:

Elrantiri
01-09-2009, 17:06
hehe ja det gå nok op for gerrard inden længe og han skifter til united lige som owen. han vil bare opleve hvordan det er at være mester i england!:devill:

Der fik jeg det fandme dårligt - hvordan kan du foreslå sådan noget?

JumpingCarrot
01-09-2009, 17:37
Der fik jeg det fandme dårligt - hvordan kan du foreslå sådan noget?

Ja. Jeg fik også instant kvalme. Det er tæt på det mest ulækre, jeg nogensinde har læst. Fy for satan!

henning_b_j
01-09-2009, 17:49
ja det var ikke smart :Smackden: dumme mig

Tenshu
22-09-2009, 17:39
Benitez frygter 38.000 Leeds-fans (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1226914.ece)

Han skulle prøve at spille mod Besiktas.

I øvrigt elsker jeg hans analyse:

Vi ved, at de kommer til at have deres fans med sig

Han er skarpere, end jeg troede :lolol:

PatriceEvra3
25-09-2009, 11:56
Så er den kære Benitez ude med riven igen. Altid god får et godt grin:D

- Det kommer altid til at være vanskeligt at vinde mod dem, eftersom de har så mange penge, siger Rafa til avisen The Mirror, og fortsætter:

- Hvilken klub har konstant sat rekord i transfersummer de sidste 15 år? Det er United, siger Rafael Benitez og slår fast:

- For min del spiller det ingen rolle om Sir Alex Ferguson er manager for United eller ikke. Det vil altid være vanskeligt at konkurrere mod dem, fordi de har så mange penge. Det er vanskeligt at vinde over dem nu, og det kommer det til at blive ved med, også når Ferguson stopper, mener Liverpool-træneren.

Han lærer jo aldrig. Han er som en lille dreng der får slag, hver gang han genere storebror, men alligevel aldrig giver op:Smackden: Jeg synes at det er morsomt at han bliver ved med at glemme at United og Liverpool har brugt lige mange penge de sidste 20 år.

Men når han kommer med disse udtalelser, plejer Liverpool jo ikke at vinde flere kampe resten af sæsonen. Liverpool rykker ned!!!:trophy::lolol:

Tesla
25-09-2009, 12:00
Men det er jo facts.

Eller...

:confused:

Søren
26-09-2009, 23:56
Han skulle prøve at spille mod Besiktas.

Det har han prøvet..

http://www.ligtv.com.tr/uploads/news_manset_resim_rm_Liverpool_Besiktas002.jpg

RasmusP
27-09-2009, 00:07
Det har han prøvet..

http://www.ligtv.com.tr/uploads/news_manset_resim_rm_Liverpool_Besiktas002.jpg

Ja, heh:)
Men jeg tror Tenshu refererer til Besiktas hjemmepublikum, som må siges at være i en anden liga end tilskuere fra England.
Liverpool tabte jo også nede i Tyrkiet;)

OnlyUnited
27-09-2009, 01:15
Det skal lige siges at Besiktas fansne faktisk slog en rekord i den kamp med at hvor meget de larmede. De var oppe på rigtig mange decibel ;)

Tenshu
27-09-2009, 09:59
Ja, jeg refererede til tilskuerne. Besiktas har, som OnlyUnited nævner, rekorden i "larm", der lyder på 132 DB.

EDIT: I øvrigt tabte Liverpool kampen i Istanbul med 2-1.

Elkjaer
27-09-2009, 11:20
Benitez har igen igen været ude med nogle udtagelser der fik mig til at trække på smilebåndet.
Benitez udtaler, at det er vanskeligt at vinde mod Manchester United grundet deres mange penge - penge er jo alt i fodbold? Han må som træner vise, at han taktisk kan overraske og presse hans spillere til at præstere (vi har jo set det er muligt at slå United både for Liverpool og klubber med meget lavere transfer midler).

Desuden siger han: "Hvilken klub har konstant sat rekord i transfersummer de sidste 15 år? Det er United"
Hahahah, der har manden vist tabt sutten. Så vidt jeg ved at Manchester City sat rekorderne de sidste par år, desuden havde Chelsea også et par gode år da Abramovich. United har brugt mange penge på spillere gennem de sidste år, men at vi konstant river pengepungen op og betaler rekordbeløber.... Bahhh!

Endnu en sjov ting... :)
Benitez: "For min del spiller det ingen rolle om Sir Alex Ferguson er manager for United eller ikke." Ferguson er simpelthen en ubetydelig træner, som kunne erstattes af mig eller et geni til Football Manager. Der er nok en grund til, at manden har styret United i mere end 20 år. Men det er jo svært for Benitez at vudere da han nok aldrig vil opleve noget lignende.
*Stavefejl, ja tak gik lidt hurtigt.

Artikel: http://footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?269770

RuudVanNissetøj
27-09-2009, 13:57
Håber efterhånden at Benitez snart fucker rigtig op i LFC og får sparket. Åndsvag kommentar han kommer med, gennemført disrespektfuldt og mangel på klasse at gå ned på så lavt niveau. Selv Wenger anerkender Fergusons evner som manager - Benitez tror åbenbart at det er pengene der hjælper dig til succes. Men hvorfor har han så ikke formået at vinde PL, når det flere gange er slået fast, at han har brugt mere end Ferguson siden han trådte til ?

Håbløs person, håbløs klub - er godt træt af Benitez.

Don Kafai
27-09-2009, 14:11
Benitez prøver sine såkaldte "mind-games" igen.

Blot en måned efter United erstatter verdens bedste fodboldspiller med 4 spillere hvoraf de tilsammen koster under en tredjedel af Ronaldo, så siger Benitez at United bruger flest penge. Han prøver at være provokerende, hans problem er bare, at ingen rigtig tager ham seriøst.

Han er MILEVIDT efter Ferguson, Mourinho osv hvad medier angår.

Tenshu
27-09-2009, 14:15
Benitez prøver sine såkaldte "mind-games" igen.

Nej, nej. Ferguson og Mourinho bruger mind-games. Benitez bruger "MAAAAIND-games".

(http://www.youtube.com/watch?v=WFqW6Nky4_w)

Troelsgaard
27-09-2009, 14:20
Når man sidder i managersædet i over 20 år, i en af de største klubber i verden, så er man ikke helt idiot, og man skal huske på, at alt ikke var lutter lagkage da Fergie kom til i november 1986, det var et stort kaos, men Fergie fik rettet op på tingene, og gjorde os til den mest succesfulde klub gennem de sidste 15-20 år. Benitez har også nogle kvaliteter som manager, at vinde CL med den flok i 2005, det tager jeg hatten af for, men ift. Fergie er han ingenting, og han kommer aldrig op på det niveau.

RAppel
17-10-2009, 19:25
http://www.bold.dk/nyt/Benitez-ligeglad-med-ballon-scoring

Troede helt bestemt han ville fare op og kræve omkamp... Der kan man bare se.

Dahlmann
17-10-2009, 20:06
http://www.bold.dk/nyt/Benitez-ligeglad-med-ballon-scoring

Troede helt bestemt han ville fare op og kræve omkamp... Der kan man bare se.

Efter deres præstation har han vel bare erkendt at de ikke fortjente den sejr.. Gad godt vide hvad Claus Bo Larsen ville have gjort hvis den var på vej i mål og så blev rettet ud til målspark..

snegl
17-10-2009, 22:06
Nu var det så også en Liverpool fan der smed ballonen ind.. Hvilket faktisk bare gør det hele endnu sjovere

schousboe9
21-10-2009, 14:26
Liverpool boss Benitez: I Would Never Coach Man Utd! (http://www.tribalfootball.com/liverpool-boss-benitez-i-would-never-coach-man-utd-394481)

:haha:

Dines
21-10-2009, 14:30
Liverpool boss Benitez: I Would Never Coach Man Utd! (http://www.tribalfootball.com/liverpool-boss-benitez-i-would-never-coach-man-utd-394481)

:haha:

Hvilket kun er dejligt nyt, selvom jeg ved det aldrig ville kunne ske. Med Rafa Benitez ved roret, så vil vores chancer for at fastholde succes i PL falde markant. Lige omkring 100%.

JakobR
21-10-2009, 14:31
Uha, der blev min uge lige ødelagt :(

Bare Lucas ikke går ud og siger det samme :/

United DK
21-10-2009, 14:33
Generelt groer jeg for den dag, hvor Ferguson stopper, da kan man snakke om svækkelse. Det kan hverken Cantonas, Beckhams, Ruuds eller Ronaldos afgang måle sig med på nogen måde. At Benitez så siger sådan noget bavl, det siger lidt om ham. Nej, han bliver aldrig United-manager, og gudskelov for det, magen til klovn skal man lede længe efter.

Michael
22-10-2009, 10:03
Uha, der blev min uge lige ødelagt :(

Bare Lucas ikke går ud og siger det samme :/

I haz a sad! :(

schousboe9
01-11-2009, 18:06
Benitez: Winning Trophies Isn't Everything (http://www.tribalfootball.com/benitez-winning-trophies-isnt-everything-416301)

I don’t agree when people say that you have to win trophies
I always say you have to be there, you have to be close
I think reducing the gap between the top team and Liverpool to four points was a massive achievement

JakobR
01-11-2009, 18:15
Tja, hvis det er ambitionsniveauet, så forklarer det måske hvorfor, at de har tabt 6 ud af de seneste 7 kampe. Ikke engang, når vi er i krise, leverer vi så ringe resultater.

Som jeg tolker det, så forsøger han bare at redde sin egen røv oven på al kritikken i den seneste tid. At han så umiddelbart bare gør det værre, er en anden sag.

TJ
01-11-2009, 22:31
http://img510.imageshack.us/img510/6253/2d2916f.gif

:)

Glory Man United
16-11-2009, 10:47
http://liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3990

79% står bag Rafa....Jamen jeg kan kun tilslutte mig

United DK
16-11-2009, 14:10
http://liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3990

79% står bag Rafa....Jamen jeg kan kun tilslutte mig

Det siger lidt om dem.

schousboe9
16-11-2009, 14:35
Jeg synes det siger meget!

Glory Man United
16-11-2009, 14:38
Schousboe og united.dk: kan I ikke blive enige om, om det siger lidt meget eller meget lidt om dem?

JakobR
16-11-2009, 15:39
http://i32.tinypic.com/25gt92b.jpg

schousboe9
16-11-2009, 15:51
http://i32.tinypic.com/25gt92b.jpg

Lidt ligesom Basher-Henrik; enkelt, men lige i skabet! :lolol:

Tenshu
31-01-2010, 14:19
Sort dag for engelsk fodbold:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1291740.ece

RAppel
31-01-2010, 14:23
He he, to sjæle en tanke. Skulle lige til at smide linket :D

Håber ikke det er sandt. In Rafa we trust!

Glory Man United
31-01-2010, 14:54
Vel mest synd for City. Nu er deres 4. plads for alvor truet!!!

Danielsen
24-03-2010, 15:49
Ved godt, denne artikel ikke handler om noget Benitez har sagt, men kan ikke finde en anden tråd hvor den passer ind :)

Den er nu meget sjov, synes jeg :rolleyes:

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/columnists/david-anderson/Being-Rafa-Benitez-Why-I-think-Sir-Alex-Ferguson-must-secretly-be-controlling-the-Liverpool-boss-mind-The-David-Anderson-Column-article365545.html

ChristianL
24-03-2010, 18:08
Ved godt, denne artikel ikke handler om noget Benitez har sagt, men kan ikke finde en anden tråd hvor den passer ind :)

Den er nu meget sjov, synes jeg :rolleyes:

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/columnists/david-anderson/Being-Rafa-Benitez-Why-I-think-Sir-Alex-Ferguson-must-secretly-be-controlling-the-Liverpool-boss-mind-The-David-Anderson-Column-article365545.html

Haha.. :haha:

Han har ret i noget ham Mr. Anderson.. Det er da den eneste logiske forklaring på så mange fejl på en enkelt sæson fra Mr. Benitez' side.. Men vi kan vel ikke brokke os.. :)

Syns bare vi skal huske på, hvad den almægtige Sir Alex sagde inden sæsonstart: "Liverpool havde deres bedste sæson i tyve år sidste sæson, og de vandt ikke. Jeg tror ikke de bliver farlige i år."
Manden fik jo ret..

NtotheT
01-04-2010, 10:58
http://www.bold.dk/nyt/Benitez-Skaderne-har-kostet

Hold nu kæft, Benitez. Hvis dit hold havde så meget klasse, ville i gøre det bedre. Kig bare på os. Vi spillede/har spillet uden et forsvar i kolossalt lang tid og stadigvæk er vi med i legen om PL-mesterskabet. Start med at fjern de kegler, du har på dit hold. Det handler ikke om at have et godt hold kun (Real Madrid) men, du skal også få det bedste ud af dine spillere.

- Forhelvede, jeg er træt af hans ynk.

United DK
01-04-2010, 11:01
http://www.bold.dk/nyt/Benitez-Skaderne-har-kostet

Hold nu kæft, Benitez. Hvis dit hold havde så meget klasse, ville i gøre det bedre. Kig bare på os. Vi spillede/har spillet uden et forsvar i kolossalt lang tid og stadigvæk er vi med i legen om PL-mesterskabet. Start med at fjern de kegler, du har på dit hold. Det handler ikke om at have et godt hold kun (Real Madrid) men, du skal også få det bedste ud af dine spillere.

- Forhelvede, jeg er træt af hans ynk.

Det må næsten være en aprilsnar.

Kasper United
01-04-2010, 11:07
Det må næsten være en aprilsnar.

Ja, det må sgu' være en aprilsnar! :D

snegl
01-04-2010, 11:35
Så blev Benitez sku fyret i Liverpool.. Hvem havde troet det? ah aprilsnar.. who am i kidding..

Glory Man United
01-04-2010, 11:42
Så blev Benitez sku fyret i Liverpool.. Hvem havde troet det? ah aprilsnar.. who am i kidding..

Ikke mig.... og det er han heller ikke

Kasper United
01-04-2010, 11:47

Jeg er ved at være godt og grundig træt af alle de aprilsnar..

NaniTheDoN
01-04-2010, 11:49
Jeg er ved at være godt og grundig træt af alle de aprilsnar..

Sådan er det den første april. :trophy:

snegl
01-04-2010, 11:51
Ikke mig.... og det er han heller ikke

Hahah, jeg gad nu godt lure dig da du quotede mit indlæg først og fjernede resten :(

snegl
01-04-2010, 12:02
Riera er også ude med en aprilsnar (http://www.bold.dk/nyt/Ballademager-bliver-i-Liverpool).. Faktisk to:

1. Han bliver i Liverpool foreløbigt

2.
- Jeg vil fortsætte min karriere i Liverpool, for det er en af verdens bedste klubber. Følelsen er fantastisk, og har et glimrende stadion, og jeg har det godt i Liverpool.

KennyN
01-04-2010, 12:12
Og Benitez mener at Europa League er lige så stærk som Champions League på denne tid af sæsonen.. hmmm, dårlig aprilsnar af spanieren..

United DK
01-04-2010, 12:13
Benitez er blevet fyret.

http://en.wikipedia.org/wiki/Liverpool_F.C.

JakobR
01-04-2010, 12:31
Benitez har i følge engelsk medier øjnet muligheden for at tage det engelske mesterskab i år, efter at Fabregas og Rooney er ude med skader.

Det er dog stadig usikkert, om han vil spare profiler som Lucas, Kuyt og Maxi til aftenens kamp mod Benfica.

Fletcherfan
01-04-2010, 13:31
Benitez har i følge engelsk medier øjnet muligheden for at tage det engelske mesterskab i år, efter at Fabregas og Rooney er ude med skader.

Det er dog stadig usikkert, om han vil spare profiler som Lucas, Kuyt og Maxi til aftenens kamp mod Benfica.

Hey, du glemte Drogba :D

Michael
05-04-2010, 10:04
DTbN1ksDTds

Man kan vel godt forstå deres frustration over den kære Rafael Benitez når man ser sådan en handling. Hvilken manager, ved sine fulde fem, vil tage sin bedste angriber ud ved en stilling på 1-1? Det er jo seriøst fucked up.

United DK
05-04-2010, 10:12
De har jo en Europa League-kvartfinale på torsdag, så det var et klogt træk, at spare Torres lidt til den kamp.

Jacob FG
05-04-2010, 10:20
og så skal man jo også tænke på, at det ikke var en hvilken som helst spiller der blev skiftet ind i stedet for: fuldblodserstatningen Ngog..

jacobdahl8
05-04-2010, 10:46
De har jo en Europa League-kvartfinale på torsdag, så det var et klogt træk, at spare Torres lidt til den kamp.

Jovist, men det er også et tegn på at Rafa har opgivet at komme i CL, medmindre en europa cup titel giver adgang?

ChristianR
05-04-2010, 10:59
Jovist, men det er også et tegn på at Rafa har opgivet at komme i CL, medmindre en europa cup titel giver adgang?

Det kan i hvert fald hurtigt blive den nye regel. De plejer gerne at ændre på det for Liverpools skyld

United DK
05-04-2010, 11:00

Nu var det ironisk ment, men det lader da lidt til, at han har opgivet CL, og et eller andet forstår jeg ham godt. EL/UEFA Cuppen er blevet en joke for de store klubber, fordi CL "snupper" alle de store klubber hvert år, men det er stadig en Europa Cup-titel, og derfor værd at tage med, i en ellers elendig sæson.

NtotheT
05-04-2010, 11:32
Gerrards reaktion må vise det hele. Benitez har tabt omklædningsrummets respekt. Jeg kan aldrig forestille mig, at sådan en reaktion vil forekomme hos United, hvor en Rooney vil ryste hovedet af Ferguson, for så kender man konsekvensen.

Ligeledes indikerer det også, at Benitez satser mere på europæisk "triumf", for så at komme afsted til en anden klub.

Btw, in Rafa we trust.

Ikke for noget - men jeg har aldrig forstået, hvorfor vi kalder ham den fede spanske tjener? Er der nogle, der lige gider at uddybe det? :D

snegl
05-04-2010, 13:30
Hvis jeg var Gerrard ville jeg skifte klub. Han virker så sygt demotiveret af at spille under en så elendig træner og sammen med et så elendigt hold. Ingen af dem matcher hans kvaliteter og ambitioner, og man må et eller andet sted have en slags respekt for at han har holdt ud at være på et så dårligt hold og stadig have så stor en vilje i så lang tid. At han har været en del under niveau i denne sæson er i mine øjne forståeligt når tingene og atmosfæren i pool virker så elendig.

Hans reaktion i videoen havde jeg ikke set komme for et til to år siden, og han ligner virkelig en mand der kunne have godt af at skifte græsgange og få noget nyt liv i fodboldtilværelsen.

United DK
05-04-2010, 13:56
Ikke for noget - men jeg har aldrig forstået, hvorfor vi kalder ham den fede spanske tjener? Er der nogle, der lige gider at uddybe det? :D

Han er fed (eller i hvert fald buttet), han er spanier, og tjener-titlen kommer vel af tjeneren Manuel fra Fawlty Towers, der jo også var spanier.

Hvis jeg var Gerrard ville jeg skifte klub. Han virker så sygt demotiveret af at spille under en så elendig træner og sammen med et så elendigt hold. Ingen af dem matcher hans kvaliteter og ambitioner, og man må et eller andet sted have en slags respekt for at han har holdt ud at være på et så dårligt hold og stadig have så stor en vilje i så lang tid. At han har været en del under niveau i denne sæson er i mine øjne forståeligt når tingene og atmosfæren i pool virker så elendig.

Hans reaktion i videoen havde jeg ikke set komme for et til to år siden, og han ligner virkelig en mand der kunne have godt af at skifte græsgange og få noget nyt liv i fodboldtilværelsen.

Jeg tror nu bare der skal en ny manager ind, og bortset fra denne sæson har Liverpool jo under Benitez altid leveret et eller andet, hvis ikke i ligaen som i sidste sæson, så i CL, hvor de har lavet mange store resultater. Jeg tror ikke Gerrard er træt af Liverpool, men mere træt af Benitez, hvis han endelig er træt af noget. Omvendt vil jeg også mene, at Benitez har skabt Gerrard til en hvis grad, for før sommeren 2004 var Gerrard ikke nogen stor stjerne, men siden Benitez er kommet til, er han gået fra at være en habil engelsk fodboldspiller, til at være en verdensklassespiller med et stort navn i fodboldverdenen.

Tenshu
13-04-2010, 19:48
Real-fans: Giv os Benitez (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1329059.ece)

Kasper United
13-04-2010, 19:50
Real-fans: Giv os Benitez (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1329059.ece)

Af Hva'..? :haha:

MosaverB
13-04-2010, 20:03
Af Hva'..? :haha:
hvad sker der lige for det? :lolol:

unitedforreal
Han vil ike kunne klare de stor stjerner som Madrid har. Det eneste han vil være god til, det er at bruge deres penge.

Jeg mener de skal have en træner som tænker defensivt og balance i et hold. Når man kigger på Madrid holdet, så har de 2 forsvar spiller 2 mega offensiv backs og resten angriber :P

Dines

RAFA MUST STAY! Alt andet er en katastrofe, for med ham ved roret, så vinder Liverpool ikke Premier League og kun 1 ud af 10 indkøb, bliver en succes.

MosaverB
13-04-2010, 20:08
RAFA MUST STAY! Alt andet er en katastrofe, for med ham ved roret, så vinder Liverpool ikke Premier League og kun 1 ud af 10 indkøb, bliver en succes.
Liverpool har ikke vundet PL , i de år jeg har levet :-) .. haha grineren :lolol:
Gad vide, hvordan det kan lade sig gøre, at være det mest vindene PL hold, også lige pludselig ikke vinde det i 20 år? :D

United DK
14-04-2010, 05:01
Han vil ike kunne klare de stor stjerner som Madrid har. Det eneste han vil være god til, det er at bruge deres penge.

Jeg mener de skal have en træner som tænker defensivt og balance i et hold. Når man kigger på Madrid holdet, så har de 2 forsvar spiller 2 mega offensiv backs og resten angriber :P

Benitez tænker vel netop defensivt, og er god til at skabe organisation, så alle ved præcis hvad de skal.

Det er måske netop Benitez, der er den rigtige for Real Madrid på kort sigt, for på langt sigt ryger han nok ud med samme begrundelse som Capello. Du vandt mesterskabet, men det var ikke på en underholdende måde.

robinho
14-04-2010, 05:11

Det vil madrid-fansene aldrig gå med til.

De skal have en træner som har fokus på begge dele. De skal have en træner der ikke lader sig rive med af stemningen og står fast på sine principper også overfor spillerne. Capello var god til dette synes jeg.

Jeg synes de skulle prøve med mourinho med mindre han er så fokuseret på et comeback i England.

Glory Man United
14-04-2010, 08:28
Liverpool har ikke vundet PL , i de år jeg har levet :-) .. haha grineren :lolol:
Gad vide, hvordan det kan lade sig gøre, at være det mest vindene PL hold, også lige pludselig ikke vinde det i 20 år? :D

De har vundet 18, vi har vundet 18. Indtil 1993 havde vi så ikke vundet i 26 år

United DK
14-04-2010, 15:00

Og i den periode vandt Liverpool 11 mesterskaber. :tumble:

Kasper United
14-04-2010, 15:22

Tilbage til nutiden :devill:

MosaverB
14-04-2010, 15:35
Jeg vidste sku ikke at vi ikke havde vundet den 26 år .. Men som sagt, tilbage til nutiden :D ..

Dines
14-04-2010, 16:04

Jeg håber ikke, at dette så bliver enden for vores storhedstid :(

schousboe9
14-04-2010, 16:07
Det peger alt desværre på, at det gør.

United DK
14-04-2010, 16:19
Det peger alt desværre på, at det gør.

Du er ironisk, ik'? :(

schousboe9
14-04-2010, 17:21
Du er ironisk, ik'? :(

Og det spørger du om!? Mesteren i smiley-løs ironi!?

United DK
14-04-2010, 17:26
Og det spørger du om!? Mesteren i smiley-løs ironi!?

Jeg svarede ironisk, på dit ironiske indlæg. :D

The Irony-King strikes again!

schousboe9
14-04-2010, 17:33
Jeg svarede ironisk, på dit ironiske indlæg. :D

The Irony-King strikes again!

Arh, pis! One-zip!

Nice finte med overlagt brug af smiley! ;)

Nej, nej, men Liverpool sad jo solidt på den engelske trone. Det gjorde vi næppe i '93.

Glory Man United
15-04-2010, 09:33
Jeg vidste sku ikke at vi ikke havde vundet den 26 år ..

Du tager pis på mig?

United DK
15-04-2010, 13:40
Du tager pis på mig?

Newton Heath Football Club 1878-1902
Manchester United Football Club 1902-1998
Manchester United 1998-

:tumble:

Michael
15-04-2010, 13:48
Newton Heath Football Club 1878-1902
Manchester United Football Club 1902-1998
Manchester United 1998-

:tumble:

Starbucks Soccer Club 2010-

Glory Man United
06-05-2010, 12:55
Nogen der sagde, at Den Fed Spanske Tjener ikke fik midler? Eller om hans forgængere heller ikke gjorde? :lolol:

http://goonertalk.com/2010/04/19/picture-arsenals-net-spending-in-premier-league-era-is-32m/

Kasper United
06-05-2010, 13:20
Nogen der sagde, at Den Fed Spanske Tjener ikke fik midler? Eller om hans forgængere heller ikke gjorde? :lolol:

http://goonertalk.com/2010/04/19/picture-arsenals-net-spending-in-premier-league-era-is-32m/

schousboe9
21-12-2010, 21:14
Tjeneren har serveret sin sidste spaghetti:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11860_6606655,00.html

Den næste West Ham-boss?

Don Kafai
21-12-2010, 21:21

Den næste West Ham-boss?

FCK mangler en træner til sommer, og Benitez' spilfilosofi er ikke langt fra Ståles...

Iøvrigt en kæmpefejl af Inter. Altså at ansætte ham i 1. omgang.

Den næste West Ham-boss kan kun blive Allardyce, hvis altså Grant fyres.

United-Allan33
21-12-2010, 21:24

Den næste West Ham-boss?

Eller Liverpool?? Man kan jo håbe

Kasper United
21-12-2010, 21:36
Så fik Inter også fornøjelsen af en fantastisk dårlig træner. Inter har vel vundet Scudetto det seneste 2-3 år (?). Men med en nuværende 7. plads er der nu et stykke til toppen. Benitez er en kæmpe katastofe. Hvad ser folk dog i den idiot?!

Roy Hodgson har haft en dårlig start i Liverpool, så mon ikke de skal ud og lede efter en ny træner igen? Benitez ville i hvert fald være et godt bud.

Christensen
21-12-2010, 21:40
Inter har vel vundet Scudetto det seneste 2-3 år (?).

Prøv med 5 år ;)

Utroligt, at den mand kan køre et så dominerende hold i sænk..

Kasper United
21-12-2010, 21:44
Prøv med 5 år ;)

Utroligt, at den mand kan køre et så dominerende hold i sænk..

Tjaa, men havde ikke lige styr på det, og jeg ville nødig overdrive for meget ;)

Og ja.. Det er imponerende, det kan lade sig gøre at det samme hold, som sidste år, er faldet fra hinanden pga. en genial dårlig træner. Men det bekræfter vel bare, at en dygtig træner er sindsyg vigtig, og det ikke altid er nok at have et godt hold spiller-mæssigt.

snegl
21-12-2010, 22:31
Uhh jeg håber han kommer til Premier League.. Haha hold kæft det er egentlig hurtigt at blive fyret. Ikke engang et halvt år kunne han holde.

MOHoegsted
22-12-2010, 00:08
Uhh jeg håber han kommer til Premier League.. Haha hold kæft det er egentlig hurtigt at blive fyret. Ikke engang et halvt år kunne han holde.

Nu stopper du! - Ville være en skandale for PL at få ham tilbage, for alle klubber.. Han vil ødelægge ryget om at PL er den stærkeste liga i verden, han skal ikke ødelægge flere klubber i England, i hvertfald ikke i PL.
- Jo kun hvis det gælder Shitty, CSKA Chelski, Arsenal, og Liverkussen!

Glory Man United
22-12-2010, 07:16
De vil gerne have ham tilbage....altså de fleste af dem:
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=4883&start=30

United DK
22-12-2010, 08:53
FCK mangler en træner til sommer, og Benitez' spilfilosofi er ikke langt fra Ståles...

Iøvrigt en kæmpefejl af Inter. Altså at ansætte ham i 1. omgang.

Den næste West Ham-boss kan kun blive Allardyce, hvis altså Grant fyres.

Nemlig. For det første vil Benitez ikke nøjes med West Ham, og for det andet er han ikke en manager, der redder hold fra nedrykning. Ligesom der findes managers (Allardyce), der ikke hører til i en topklub, ligeså findes der managers, der ikke hører i klubber, der slås for at blive oppe.

Jeg så ham gerne tilbage i Liverpool, men det sker jo nok ikke. Måske han dog alligevel vender tilbage til England, når Mancini får sparket. I City vil han i hvert fald ikke kunne beklage sig over manglende penge.

United DK
22-12-2010, 08:55

Aldrig gå tilbage til en fuser...

ChristianR
22-12-2010, 09:26
Aldrig gå tilbage til en fuser...

Hvem er fuseren og hvem går eventuelt tilbage? ;)

United DK
22-12-2010, 09:35
Hvem er fuseren og hvem går eventuelt tilbage? ;)

Benitez og Liverpool. Nu går det jo lige så godt. :D

United DK
22-12-2010, 17:13
Han er ikke fyret (endnu).

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/9302348.stm

Don Kafai
22-12-2010, 19:37
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Havde-forventet-tak-fra-Benitez

Elsker den mand!

Kofoed
22-12-2010, 20:20
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Havde-forventet-tak-fra-Benitez

Elsker den mand!

Ja :) Og folk kan hade ham ligeså meget som de vil, men grunden til at han er så hadet, er jo fordi han stort set altid har ret i det han siger :P Om man vil det eller ej.

MOHoegsted
22-12-2010, 21:31
Ikke mere afstemningen siger Ja på 49 % nu :D..

Men utroligt de 49 overhovedet vil have ham tilbage.. Behold Hogdson.

schousboe9
22-12-2010, 22:32
Han er ikke fyret (endnu).

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/9302348.stm

Men så godt som.

http://www.teamtalk.com/news/2483/6607540/Benitez-closing-on-Inter-exit