PDA

Se fuld version : [Afstemning] Årets Bruger 2008

Thomas
05-01-2009, 12:26
ÅRETS BRUGER 2008
Afstemningen er slut.

I har stemt på jeres favorit, og jeg har så regnet ud, hvem der har

fået flest, og i år har jeg - med inspiration fra Premier League -

lavet en såkaldt TOP FOUR, som vi netop alle kender.

Ovenover er der en afstemning, hvor I kan stemme på jeres favorit til

titlen. Tråden her kan også bruges til chitchat om de forskellige

brugere, og om hvorefter netop DE burde være årets bruger på forummet i

2008!

Laaaaaaaaaaaaaaadiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeees aaaaaaaaaaaand

geeeeeentleeeeeemeeeeeeeeeeeeeeeeeen.. TOOOOOOOOOOOOOP

FOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUR!!!!

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=172&dateline=1189695408
DON KAFAI
Hvad har brugerne sagt om ham?

Går gerne mod strømmen
Holder en god tone
Bidrager meget til forummet
Gode synspunkter
Hans viden og engagement med DSR

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=210&dateline=1208612219
FLAX_GENEROUS

Hans indlæg er velovervejede og saglige
God til at formulere sig
Objektiv synsvinkel
Argumenterer for sine holdninger
Bruger statistikker til at sammenligne med andre sæsoner
"That boy is smart..."

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=58&dateline=1211220118
DINES

Med i samtlige diskussioner/aktiv
Sober tone og respekt for andre
Stor viden om klubben og fodbold
Velbegrundede indlæg
"Årets debattør!"

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=411&dateline=1216145408
GLORY MAN UNITED

Mange gode og saglige indlæg
Meget aktiv
"Manden er så syg på den gode måde at han
putter hans nyfødte dreng i en United trøje"

Brugerne er opstillet i vilkårlig rækkefølge.

Afstemningen kører indtil fredag d. 9, kl. 19.00. Derefter kan personen

med flest stemmer kalde sig ÅRETS BRUGER 2008.

Disse nåede aldrig i TOP FOUR:
Kofoed, Danielsen, Thomas, Jexz, Michael, Høgsted, Mikke7 og United DK.

Tak for jeres privatbeskeder - nu gælder det om at stemme!

Danielsen
05-01-2009, 12:41
ÅRETS BRUGER 2008

I har stemt på jeres favorit, og jeg har så regnet ud, hvem der har

fået flest, og i år har jeg - med inspiration fra Premier League -

lavet en såkaldt TOP FOUR, som vi netop alle kender.

Ovenover er der en afstemning, hvor I kan stemme på jeres favorit til

titlen. Tråden her kan også bruges til chitchat om de forskellige

brugere, og om hvorefter netop DE burde være årets bruger på forummet i

2008!

Laaaaaaaaaaaaaaadiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeees aaaaaaaaaaaand

geeeeeentleeeeeemeeeeeeeeeeeeeeeeeen.. TOOOOOOOOOOOOOP

FOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUR!!!!

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=172&dateline=1189695408
DON KAFAI

Går gerne mod strømmen
Holder en god tone
Bidrager meget til forummet
Gode synspunkter
Hans viden og engagement med DSR

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=210&dateline=1208612219
FLAX_GENEROUS

Hans indlæg er velovervejede og saglige
God til at formulere sig
Objektiv synsvinkel
Argumenterer for sine holdninger
Bruger statistikker til at sammenligne med andre sæsoner
"That boy is smart..."

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=58&dateline=1211220118
DINES

Med i samtlige diskussioner/aktiv
Sober tone og respekt for andre
Stor viden om klubben og fodbold
Velbegrundede indlæg
"Årets debattør!"

http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=411&dateline=1216145408
GLORY MAN UNITED

Mange gode og saglige indlæg
Meget aktiv

Brugerne er opstillet i vilkårlig rækkefølge.

Afstemningen kører indtil fredag d. 9, kl. 19.00. Derefter kan personen

med flest stemmer kalde sig ÅRETS BRUGER 2008.

Hmm jeg ser et mönster her... Er det fordi vi er meget på mIRC?? ;)

Gronkjor
05-01-2009, 12:46
Har stemt på Don Kafai:D Altid saglig, og lækkert at han laver DSR..

Baunie
05-01-2009, 12:57
Hvor er Danielsen? Så var min stemme totalt ligegyldig og du lokkede mig til at stemme på falsk grundlag, ThomasV!

Jeg tror du skal have en advarsel :D

RAppel
05-01-2009, 13:26
Nej nej nej, kom nu Don! :D

Thomas
05-01-2009, 13:29
Hmm jeg ser et mönster her... Er det fordi vi er meget på mIRC?? ;)

Vores stemmer kom også udelukkende fra dem på chatten :D

Hvor er Danielsen? Så var min stemme totalt ligegyldig og du lokkede mig til at stemme på falsk grundlag, ThomasV!

Jeg tror du skal have en advarsel :D

Se her..

Glory Man United
05-01-2009, 13:31
I modsætning til DSR tror jeg ikke på sejr i denne dyst, dertil har jeg for mange "fjender" :p
Jeg synes det er gode kandidater, men jeg holder fast i Don K. Først og fremmest fordi han slog mig i DSR (RESPEKT!). Men dernæst er hans indlæg (som regel) saglige, og endelig fordi han støtter mig i den ophedede Berbatov debat.

EDIT: Da jeg stemte hemmeligt på Don K var specielt FLAX (Klog mand!) og United.dk også i mine tanker :InLove

Baunie
05-01-2009, 13:41
Det er ikke godt nok at være med i runners up-feltet. Han er sikkert bare med, fordi han fik en stemme.

Men jeg kan jo altid rette afstemningen til :D

Thomas
05-01-2009, 14:10
Det er ikke godt nok at være med i runners up-feltet. Han er sikkert bare med, fordi han fik en stemme.

Men jeg kan jo altid rette afstemningen til :D

Kan mærke vi er på vej ud i noget magtmisbrug ;) Alle dem, der fik én eller flere stemmer er nævnt i første indlæg. Dog er det kun Top Four, der er i en særklasse for sig selv, hvad angår stemmer :b

Nu har jeg også stemt! Håber det bliver en tæt kamp..

Høgsted
05-01-2009, 14:16

Off-topic men hvem satan har stemt på mig ? :D :p Det gad jeg godt at vide gerne på pm, tak :)

EDIT: Så er der stemt :)

Dines
05-01-2009, 14:21
Min stemme går til Flax, fordi han som nævnt altid er rigtig saglig i sine indlæg. De er velovervejde og velargumenterede, og jeg del ofte samme mening som ham, derfor får han min stemme.

Tobber
05-01-2009, 14:22
Nu har jeg også stemt! Håber det bliver en tæt kamp..

det ser i hvert fald sådan ud"Rocking"

5 stemmer til alle 4... lige nu

EDIT: den holdt ikke længe :o

Mikke7
05-01-2009, 14:25
Flax fik min stemme - som det står flere gange i denne tråd, argumenterer han godt for sine holdninger i en, generelt set, altid ordentlig tone.. :)

Mit valg stod mellem Kafai og Flax, men ja stemmen gik til Flax...

FRL
05-01-2009, 14:44
Min stemme går til Flax, da jeg ofte føler vi deler samme mening. Derudover forstår han med elegante vendinger og velovervejede argumentationer at gennemføre en debat, og med sin saglige kunnen og brede viden om United modtager han min stemme.

Don Kafai havde jeg, hvis muligt, stemt på som nr. 2, idet han, udover at minde en del om Flax, er utrolig engageret på forummet, og som nævnt før, ikke bare følger med strømmen.

Må den bedste mand vinde!

Mikkelsen
05-01-2009, 15:04
Da det nu ikke kunne lade sig gøre at stemme på Holmskov, af en eller anden opskur årsag.
Valgte jeg at stemme på Don K. ikke fordi vi er specielt enige, men han formår at gå efter bolden og ikke manden.
Hans tacklinger sidder præcist og ikke som andre i knæhøjde.
Samtidig kommer der en del gode indlæg. :lolol:

Glory Man United
05-01-2009, 15:09
Jeg kan se, at jeg får lige så mange stemmer som de tre andre (i hvert fald pt). Så nu stiller jeg to spørgsmål?
1) Hvorfor er SAMTLIGE af mine stemmer "hemmelige"? Ikke en eneste af mine 7-8 stemmer er begrundet? :p
2) Hvem har sagt følgende om mig:
Hvem kalder mig syg? :Smackden:

KennyN
05-01-2009, 15:12
Jeg har stemt på dig Glory..
Alle fire nominerede er bestemt gode kandidater, som alle bidrager på glimrende vis på forummet. Så stor ros til alle fire.!
Valget faldt på Glory fordi, der i hans indlæg også ofte kan ses lidt humor, hvilket altid også er fint i en debat.. Ellers ikke det store der adskilte synes jeg..

Også fint initiativ Thomas..

United-Allan33
05-01-2009, 15:21
Jeg kan se, at jeg får lige så mange stemmer som de tre andre (i hvert fald pt). Så nu stiller jeg to spørgsmål?
1) Hvorfor er SAMTLIGE af mine stemmer "hemmelige"? Ikke en eneste af mine 7-8 stemmer er begrundet? :p

Det er nok de samme som stemmer anonymt på Ronaldo i MOM kåringerne:)

Jeg har stemt og normineret dig, da jeg mener vi er fra nogenlunde samme Sportslørdag generation, og derfor har mange af de samme "værdi-holdninger" og så synes jeg også dine indlæg er saglige og du spreder dig til mange emner og ikke kun få udvalgte..

Det var ikke mig der skrev du var syg, da jeg vil mene man er syg hvis man ikke giver sine børn United trøjer på..

United DK
05-01-2009, 15:44
Jeg stemmer på Don Kafai.

Han er den, af de fire nominerede, jeg er mest uenig med, men det er jo også det, der skaber et godt debatforum.

Boock
05-01-2009, 15:55

Jeg har stemt på dig fordi du puttede din nyfødte i en United trøje! :D

Martinsen
05-01-2009, 16:26
Don Kafai får min stemme. Og det er på grund af mange velargumenterede indlæg og så selvfølgelig fordi han gider at bruge kræfter på DSR, som jeg synes er en meget sjov konkurrence(selvom jeg ikke har været med her sidste gang)

Daniel
05-01-2009, 16:37
Min stemme går til Flax, da jeg ofte føler vi deler samme mening. Derudover forstår han med elegante vendinger og velovervejede argumentationer at gennemføre en debat, og med sin saglige kunnen og brede viden om United modtager han min stemme.

Don Kafai havde jeg, hvis muligt, stemt på som nr. 2, idet han, udover at minde en del om Flax, er utrolig engageret på forummet, og som nævnt før, ikke bare følger med strømmen.

Må den bedste mand vinde!

Helt enig! Derfor går min stemme også til Flax.

Derudover forsvarer han også Uniteds farver mod Arsenal og FC Barcelona fans på diverse fora:)

Dines
05-01-2009, 17:00
Jeg tror Don Kafai vinder, hvilket også vil være en fortjent vinder. Han har ihvertfald fået et pænt hul til os andre ihvertfald.

JeppeHH
05-01-2009, 17:07
Jeg stemte Dines.

Alle bidrager utroligt meget til debatten og alle vil være værdige vindere, men jeg husker bare Dines's indlæg som i en god tone. Det gjorde udslaget. :)

Fedt initiativ.

Parkohargo
05-01-2009, 17:13
Stemte Dines. Syntes altid han er med i samtlige indlæg og diskussioner.. med en fin og sober tone. :)

Jexz
05-01-2009, 17:18
Jeg stemmer ikke før Thomas har fortalt mig hvem der stemte på mig :InLove

ChristianR
05-01-2009, 17:25
Jeg stemmer ikke før Thomas har fortalt mig hvem der stemte på mig :InLove

Med 4 (3inden dette) indlæg er det ellers flot klaret?

Holmskov
05-01-2009, 17:26
Glory man utd.

Saglige og velbegrundede argumenter. Deltager i mange forskellige debatter og så er sønnike iklædt united outfit. (med sønnike mener jeg selvfølgelig sønnen og ikke Glory himself :) )

Lorensen
05-01-2009, 17:30
Vores stemmer kom også udelukkende fra dem på chatten :D

Næ :)

Jeg stemmer som før "Flax" da han er med i mange debatter, god til at formulere sig, og stort set altid begrunder sine svar fremragende.

Jexz
05-01-2009, 17:31
Med 4 (3inden dette) indlæg er det ellers flot klaret?

For retfærdighedens skyld skal det siges at jeg er meget på chatten sammen med de andre tosser, men meget sjældent aktiv på forum :)

Derfor vil jeg også have indført en "Årets bruger på chatten"-afstemning.. Det har Thomas også lovet mig ;)

Flax_Generous
05-01-2009, 17:32
Alle gode kandidater, synes jeg.

Jeg gider ikke begrunde hvorfor eller hvem jeg har stemt på. Så meget for de saglige indlæg! ;)

Glory Man United
05-01-2009, 18:54
Alle gode kandidater, synes jeg.

Jeg gider ikke begrunde hvorfor eller hvem jeg har stemt på. Så meget for de saglige indlæg! ;)

hahaha humor...

Kofoed
05-01-2009, 18:55
Jeg ville helst stemme på Mr. Glory, men fordi Berba er så langsom og scorer så lidt, og ødelægger hele vores spil går min stemme til Don kafai.... MUHAHAHAHA.. Verden er et ondt sted :D

EDIT:
I modsætning til DSR tror jeg ikke på sejr i denne dyst, dertil har jeg for mange "fjender" :p
Jeg synes det er gode kandidater, men jeg holder fast i Don K. Først og fremmest fordi han slog mig i DSR (RESPEKT!). Men dernæst er hans indlæg (som regel) saglige, og endelig fordi han støtter mig i den ophedede Berbatov debat.

Ej det kan i ikke mene.. Er det hele en stor sammensværgelse???? Så vidt jeg ved er Dines også på din side.. Ej nu galskaben da snart stoppe.. i er så oooooonde:(:p

Glory Man United
05-01-2009, 19:00
Kofoed: Kafai har før modtaget en del sympatistemmer, så en fra eller til.....:p

CC
05-01-2009, 19:37
Min stemme går til Flax for han har sgu styr på sit shit! (ikke at de andre ikke har det, men man ved bare at når flax generous navn dukker op, jamen så er det som regel værd at læse!)

Jev
05-01-2009, 20:01
Sådan nogle konkurrencer er altid sjove.

Jeg har stemt på Flax, den mest velformulerede, velreflekterede og saglige af sidens faste debattører.

RasmusP
05-01-2009, 21:11
Jeg stemte på Flax Generous. Jeg tror grundene er blevet skrevet op. Har han nogensinde "tabt" en diskussion?:)

...Don Kafai kan jo heller ikke vinde det hele:p

Thomas
05-01-2009, 21:32
Nu har jeg ikke lige tid til at læse tråden igennem, men hvis der er nogle spørgsmål henvendt til mig, så må I gerne lige skrive dem i en pm :) Dog synes jeg vi har fat i fire super brugere, og da de første stemmer raslede ind, kunne jeg også langsomt se et bestemt mønster.

Og Glory Man United, jeg har lige set din besked nu, og jeg må sige det er en stor cadeau.. men nu må vi lige se, om du vinder :) Og at du putter din nyfødte i en United-trøje kan kun være et plus! :D

Glory Man United
05-01-2009, 21:38
Og Glory Man United, jeg har lige set din besked nu, og jeg må sige det er en stor cadeau.. men nu må vi lige se, om du vinder :) Og at du putter din nyfødte i en United-trøje kan kun være et plus! :D

Den blev skrevet i min kæmpestore iver, da jeg førte....nu er jeg så sidenhen sat :p

Thomas Hansen
05-01-2009, 21:45
Tillykke til jer alle med nomineringen... Stemte på Dines. Hans alder taget i betragtning kanon viden om United, gode indlæg. Og så det godt at have npoget tilgode når man engang går på pension :lolol:

Thomas
05-01-2009, 21:48
Må jeg henvise til søskendetråden: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=110175#post110175

dannigizmo
05-01-2009, 22:36
Hvor fanden i helvede er jeg henne i den top fire. Det er jo under al kritik. Røvhuller!

Thomas
05-01-2009, 22:37
Hvor fanden i helvede er jeg henne i den top fire. Det er jo under al kritik. Røvhuller!

Du kunne jo prøve lykken herinde.. ;) http://www.oldtrafford.dk/forum/show...175#post110175

Madsen
05-01-2009, 22:47
Hvem blev årets bruger sidste år? Jeg lever stadig højt på titlen fra 2006.

Thomas
05-01-2009, 22:50
Hvem blev årets bruger sidste år? Jeg lever stadig højt på titlen fra 2006.

Enten blev det Casper, eller også tror jeg ikke vi havde sådan en kåring.. Kan bare huske Casper blev kåret som et eller andet. Måske årets moderator/administrator?

Casper
06-01-2009, 01:12
Tvivler jeg på... Jeg har for mange fjender :(

SantasLittleHelper
06-01-2009, 02:38
Stemte på Flax. Han er hurtig, meget aktiv, god med både højre og venstre, er god i luftrummet og viser en fremragende forståelse for spillet...

Det er fanme sort..

Grønholdt.
06-01-2009, 18:30
Så er stemmen afgivet... ;)

snegl
06-01-2009, 20:20

:skaaal:

Der skulle selvfølgelig stå snygg som betyder sej på norsk. Men mit n på tastaturet var liiiiige væk, og g'et hoppede af efter at jeg skrev S(n)YG med en total voldsom og uhæmmet ihærdig hast - der kom istedet til at stå syg. Jeg håber du kan tilgive mig :(

... men du er stadig syg

FRL
06-01-2009, 20:58
Haha, opfindsomt ;)

Benzet
06-01-2009, 21:28
Puha, det er NÆSTEN lige så spændende som Melodi Grand Prix.

Thomas
06-01-2009, 21:35
Man må sige, at Don Kafai har trukket fra i toppen, mens Flax lige mangler et par stemmer mere, for at komme op på siden. "Liverpool" og "Arsenal" er dog faldet helt af ;)

Glory Man United
07-01-2009, 11:42
Man må sige, at Don Kafai har trukket fra i toppen, mens Flax lige mangler et par stemmer mere, for at komme op på siden. "Liverpool" og "Arsenal" er dog faldet helt af

Argh fanden heller.
Don Kafai er trukket fra, men Dines, Flax og jeg ligger med tre stemmers afstand, sååååå paas nu på inden du kalder Dines og mig for de to største Shitklubber! ;)
Stem på miiiiiiig de sidste kom nu, kom nu! Jeg er sød!!! Tag mig. Tag mig. Tag mig! :)

EDIT: "Denne afstemning vil lukke på 14-01-2009 kl. 12:27" skriver du. Er det ca. 12.27 eller ligger det helt fast?:p.

Jexz
07-01-2009, 15:12
Jeg er sød!!! Tag mig. Tag mig. Tag mig! :)

Jeg havde ellers tænkt mig at stemme blankt, men denne her udtalelse kan jeg altså ikke stå for...

Og jeg satser sgu hele butikken, og håber at Glory Man United er en sød lille teenage-pige med korngule fletninger :InLove

Thomas
07-01-2009, 15:25
EDIT: "Denne afstemning vil lukke på 14-01-2009 kl. 12:27" skriver du. Er det ca. 12.27 eller ligger det helt fast?:p.

:Smackden: den ville ikke skrive, at den lukkes på fredag kl. 19.. så det må vi respektere, hehe ;)

Afstemningen kører i to dage og 3½ time mere.. :)

Madsen
07-01-2009, 15:40
Jeg har stemt på Glory Man United fordi det billede af hans søn i en Manchester United trøje kan jeg ikke stå for. Dog er jeg overrasket over at Zeaban ikke er med, da har gør et stort stykke arbejde med kamp tråden.

Glory Man United
07-01-2009, 15:45
Jeg har stemt på Glory Man United fordi det billede af hans søn i en Manchester United trøje kan jeg ikke stå for. Dog er jeg overrasket over at Zeaban ikke er med, da har gør et stort stykke arbejde med kamp tråden.

Jeg er beæret, tak Madsen!....ændrer det nok snart til et mere opdateret. Knægten er jo snart et år gammel!

Jeg havde ellers tænkt mig at stemme blankt, men denne her udtalelse kan jeg altså ikke stå for...

Og jeg satser sgu hele butikken, og håber at Glory Man United er en sød lille teenage-pige med korngule fletninger :InLove

Fnis :InLove

Thomas
07-01-2009, 16:02
Er enige med jer andre omkring det billede.. Det er så sødt :') når jeg engang får et barn, så er det også en United-trøje, der skal være dens første tøjsæt!

timberunited
07-01-2009, 23:14
Glory Man. Utd. skaber som regel en god stemning i debatten. Og jeg gør det samme eller værre med mine børn så...

Belfast
08-01-2009, 20:30
Jeg har fulgt meget med herinde på forummet, og min stemme falder på Dines.
Utrolig enig med ham generelt, og er særdeles aktiv herinde.

Dog har de tre andre, bestemt også gjort sig fortjent til Årets bruger!

Niko
08-01-2009, 20:57
Da man ikke kan stemme på ham chelsea fanen der svinede os til en overgang, falder min stemme på dines ;)

Thomas
09-01-2009, 07:01
Så er der 12 timer tilbage, før vinderen kåres, og baseret på den viden, at der ikke er kommet så mange stemmer de sidste 2-3 dage, så kan Don Kafai vist stille lette sig fra stolen, men 2, 3 og 4 er stadig åbne!

Det er også i dag "Årets chatter" bliver offentliggjort!! Det bliver gjort lige efter "Årets bruger" for at stjæle vinderens rampelys ;)

Dines
09-01-2009, 07:54
Nu plejer jeg normalt ikke at give op før tiden, men vinderen her er jo fundet. Så tillykke til Don Kafai. Jeg glæder mig til din takketale, den skal være lang. Der er tilgengæld stadig lidt spænding om sidste pladsen. :)

Glory Man United
09-01-2009, 13:02
Normalt er jeg ikke tilfreds med en 3.plads, men jeg må sige, at jeg forventede store bank, så det er jeg ;)
Tillykke til Kafai!

Thomas
09-01-2009, 13:04
Normalt er jeg ikke tilfreds med en 3.plads, men jeg må sige, at jeg forventede store bank, så det er jeg ;)
Tillykke til Kafai!

Nu er der jo stadigvæk seks timer tilbage, og hvis Dines får en stemme mere, så ligger i side om side ;)

Dines
09-01-2009, 13:06
Nu er der jo stadigvæk seks timer tilbage, og hvis Dines får en stemme mere, så ligger i side om side ;)

Derfor opfordrer jeg alle til at stemme på mig. :)

Glory Man United
09-01-2009, 14:03
Nå troede det var kl 12.27 den sluttede

Thomas
09-01-2009, 14:22
Nå troede det var kl 12.27 den sluttede

Næ nej, hvis vi gik efter den tid, som den selv har sat sig til, så skulle afstemningen først lukkes d. 14., og det er vist lige en dag eller to for meget ;)

ChristianR
09-01-2009, 18:17
Er der en admin, der kan komme med et tal på hvor mange "nye" medlemmer, der er kommet til siden afstemningens start?:lolol:

Thomas
09-01-2009, 19:00
Så er det tid til at sige tillykke til vinderen af ÅRETS BRUGER 2008!

TILLYKKE TIL DON KAFAI! Fuldt fortjent!

Tak til alle jer, der har stemt, begrundet, diskuteret og bare været med til at gøre dette muligt :)

Christensen
09-01-2009, 19:10
Tillykke med det :D

Mikke7
09-01-2009, 19:27
Tillykke Don Kafai :D:D

Thomas
09-01-2009, 19:48
Og så lige søskendetråden: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=110993#post110993

:)

Høgsted
09-01-2009, 19:54
Tillykke med sejren Don Kafai

Respekt for det store arbejde ang. DSR :)

United DK
09-01-2009, 22:16
Årets bruger og DSR champ.

2008 var i den grad hans år.

Tillykke!

Don Kafai
10-01-2009, 00:46
"Don Kafai ... has asked me to tell you, in a very long speech which I cannot share with you presently—because of time—but I will be glad to share with the press afterward, that he must... very regretfully cannot accept this very generous award. And the reason for this being... are the treatment of American Indians today by the film industry… excuse me… and on television in movie re-runs, and also the recent happenings at Wounded Knee. I beg at this time that I have not intruded upon this evening and that we will, in the future…our hearts and our understanding will meet with love and generosity. Thank you on behalf of Don Kafai."

- Littlefeather

Don Kafai
10-01-2009, 00:47
Hehe, ovenstående lå lige til højrebenet :p Man har vel ikke Marlon som avatar for sjov :D

Don Kafai
10-01-2009, 01:10
For at være lidt seriøs, så er jeg glad for titlen, og sætter stor pris på, at så mange (ca hver tredje), har valgt mig frem for Glory, Dines og Flax.

Jeg har så også lidt ydmyghed til at indrømme, at mange af stemmerne nok skyldes min aktivitet med DSR, og er glad på konkurrencens vegne, at så mange stemmer op omkring projektet. Jeg har registreret 170 deltagere ved sidste omgang, og selvom mange faldt fra efterhånden, så er det en ganske pæn deltagerliste. Jeg kan ikke lige komme med opdaterede tal da jeg ikke er så god til at finde rundt på Liverpool og Arsenals fansider (Glory, måske kan du hjælpe? :D), men sidste år, registrerede jeg omkring 30 og 40 deltagere i deres turneringer, og på det område er jeg glad for, at vi er så suveræne. Og med Andersens hjælp har vi nu en pokalturnering, som også er attraktiv, og som garanteret holder gang i de brugere, der skulle se sig langt efter i "ligaen".

Som Madsen skrev tidligere i denne tråd, så er det en "årets bruger" en titel der rent faktisk betyder noget, og jeg er glad for, at have vundet den.

Det var så min takketale, og der bliver nok tilføjet nogle ting på den, engang i morgen. Jeg må også se, om jeg ikke få ændret min titel fra Super Moderator til årets bruger, eller i hvert fald, DSR Champ :D. Noget skal jeg jo vise frem!

PS. Jeg har i denne tråd ikke afsløret hvem min stemme faldt på, og det er der en ganske simpel grund til. Personen jeg ville stemme på, havde desværre ikke fundet vej op til top four, hvilket er lidt uforståeligt for mig. Manden der ville få min stemme er United DK, som ved utrolig meget om United, og fodbold i det hele taget, og det imponerer mig, især når han kun er et år ældre end mig selv. Når jeg snakker om "de gode gamle dage" så er vi tilbage i 90'erne, men når United DK henviser til det, så er vi ved 1890'erne, og det er ret imponerende, i hvert fald i min bog, at han så overlegent har styr på det historiske begivenheder. Jeg er dog ikke altid enig i hans synspunkter, men som han selv så rigtigt påpeger, så er det nok det, der er med til at skabe et godt debatforum.

Dines
10-01-2009, 11:03
Tillykke til Don Kafai.. En fortjent vinder. Er glad for, at jeg lige noget op på siden af Glory Man United, det føles ligesom en sejr. :D

Flax_Generous
10-01-2009, 11:16
Tillykke til Don Kafai.. En fortjent vinder.
Enig. :)

Glory Man United
10-01-2009, 12:33
Jeg har så også lidt ydmyghed til at indrømme, at mange af stemmerne nok skyldes min aktivitet med DSR

Du skal da ikke undskylde de mange stemmer. Flax og Dines har sikkert også fået mange "mærkelige" stemmer. Jeg derimod har fået 23 stemmer udelukkende pga mine gode argumenter, ingen har stemt på mig pga mit profilbillede....

STORT TILLYKKE SAM