Se fuld version : Årets bruger 2008
Godt nytår alle sammen! Jeg legede lidt med den tanke, at vi skulle kåre årets bruger herinde, ligesom vi har gjort andre år.
Det er meget simpelt.
1. Tænk jer godt om, selvom jeres valg nok kun er baseret på de seneste 6 måneder, da det er de færreste, der kan huske, hvad der skete for et år siden!
2. Skriv en privatbesked til mig, hvor der står jeres valg plus en lille bemærkning om, hvorfor det netop er ham eller hende, der fortjener det.
Så er det mere overskueligt, og stemmerne bliver tjekket to gange - én gang af mig og én gang af en random person, så der ikke opstår korruptions lignende tilstande. (Dog kan jeg bestikkes) .. Eller. Nej. (Jo :D)
Jeg håber, at I alle vil være med til at bidrage til det, for vil ikke kåre årets bruger på baggrund af fire-fem stemmer. Så.. Go nuts!
Denne tråd er beregnet til offentliggørelsen af TOP FOUR, som jeg har bestemt mig for at kalde det i år ;) Plus I kan stille spørgsmål, om et eller andet, hvis I er i tvivl om et eller andet.
OG.. jeg har smidt dennee tråd i "OldTrafford.dk", så den kommer på forsiden. :InLove
Deadline: Mandag
Stemmer: 23
Og man må forresten ikke stemme på sig selv! Men det har I heller ikke gjort indtil videre, så det er fint!
Edit1: Jeg har lige fået min første trussel over pm! Dette er ikke tilladt. :D
Edit2: Det er tilladt at stemme på admins.
Edit3: Det er tilladt for admins at stemme.
Så har vi rundet de 10 stemmer.. Er der virkelig ikke andre, der vil give deres besyv med?
United-Allan33
01-01-2009, 20:44
Jeg synes det lyder som en god ide , men kunne du ikke lave nogle kategorier feks
Årets skribent, årest oneliner, årets indlæg (bare eksempler)
eller kreterier man skal opfylde for at kunne blive årets bruger...
synes det lidt svært bare at stemme på en eller anden
Cristian9000
01-01-2009, 21:26
Jeg synes det lyder som en god ide , men kunne du ikke lave nogle kategorier feks
Årets skribent, årest oneliner, årets indlæg (bare eksempler)
eller kreterier man skal opfylde for at kunne blive årets bruger...
synes det lidt svært bare at stemme på en eller anden
Godt forslag!
Synes også det virker lidt uoverskueligt, hvem man skal stemme på og med hvilken begrundelse.. :)
Prøvede engang for 3-4 år siden noget lignende med alle de små kategorier, men det er sjældent at folk kan huske så langt tilbage, og det er især svært at finde en oneliner igen, for der bliver skrevet meget her på siden.
Men kriterier er dem, man selv synes man skal opfylde for at kalde sig årets bruger - det er også derfor I er blev bedt om at skrive en lille kommentar til jeres valg. Dog vil jeg mene, at det der karakteriserer en årets bruger er vel når man er saglig, velformulerende og har en kæmpe viden om klubben. Tildels er ens aktivitet på forummet også gældende, da personen med tre indlæg næppe bliver årets bruger. Håber det gav lidt forståelse for, hvorfor jeg har valgt det på denne måde.
Hvis I gerne vil prøve det andet, så er forummet jo til jeres rådighed, så I kan slå jer løs med diverse afstemninger; og det kunne sikkert være sjovt med "årets tråd", "årets oneliner", "årets to turtelduer (ment ironisk og hentyder til to personer, der konsekvent diskuterer i hver evig eneste tråd - og aldrig bliver enig)".. etc.
Tak for jeres stemme. Der er nu 12, der har stemt, og jeg håber på mindst 50 inden på mandag.
Er hævet over alle regler og stemmer på mig selv!
Er hævet over alle regler og stemmer på mig selv!
Du bryder to regler! Denne tråd bruges ikke til at stemme.. og bestemt ikke til at stemme på sig selv! Skam dig, Foged! :)
Må give Thomas ret. Det vil være yderst svært at føre disse meget omfattende kåringer ud i livet. Ideen er jo god nok, men det kræver vel man ser alle tråde igennem, da man sjældent kan huske et helt års diskussioner osv i hovedet..
Fint initiativ du har lavet Thomas med den her afstemning du har stablet på benene..
United-Allan33
02-01-2009, 10:54
Må give Thomas ret. Det vil være yderst svært at føre disse meget omfattende kåringer ud i livet. Ideen er jo god nok, men det kræver vel man ser alle tråde igennem, da man sjældent kan huske et helt års diskussioner osv i hovedet..
Fint initiativ du har lavet Thomas med den her afstemning du har stablet på benene..
Det er rigtig nok, det var også bare et foreslag, ikke at det behøvede at være på den måde...
Man kunne også sige at folk kunne nominere nogen til årets bruger, så kunne man så skrive hvorfor man mente han skulle nomineres, og så kunne folk stemme på de indkomne emner...
har dog stemt så er egentlig ligeglad:) men ja fint initiativ
Så er der ved at ske ting og sager. Tre stemmer er der blevet talt op mere, og nu er der begyndt at forme sig en Top Four, men hvilke navne, det vil jeg ikke røbe ;) Så bliv ved med at give jeres stemme!
Hvordan er det lige man sender en privatbesked?
Hvordan er det lige man sender en privatbesked?
Tryk på mit navn og derefter "send besked til Thomas"
20 stemmer, gutter! Way to go.. dog synes jeg at årets bruger skal kåres på baggrund af mindst dobbelt så mange :)
Don Kafai
03-01-2009, 01:13
Ellers kunne du når du når 25 eller 30, tage din top four, og lave en afstemning som vi har med MoM. Det plejer altid at sætte gang i stemmerne, og så kan man også få nogle offentlige begrundelse :D
Ellers kunne du når du når 25 eller 30, tage din top four, og lave en afstemning som vi har med MoM. Det plejer altid at sætte gang i stemmerne, og så kan man også få nogle offentlige begrundelse :D
Lyder som en fornuftig idé.. På mandag, når jeg kommer hjem, så laver jeg en afstemning, hvor top four er præsenteret, og så kan der stemmes.
Er det noget alle vil være med til, eller evt. andre ideer?
23 stemmer, gutter.. Begynder at ligne noget.. Perfekt, hvis vi kunne få den op på 40! :)
Lyder som en fornuftig idé.. På mandag, når jeg kommer hjem, så laver jeg en afstemning, hvor top four er præsenteret, og så kan der stemmes.
Er det noget alle vil være med til, eller evt. andre ideer?
Synes, det lyder som en god ide:)
Lyder godt, at I er friske på det, for det bliver skide godt, hvis jeg selv skulle sige det! Men jer, der ikke har stemt; stem, stem, stem :)
OnlyUnited
04-01-2009, 01:33
God idë, men kan du ikke gøre sårn så at man kan se hvem der har stemt på hvem, så kan du se hvem der har stemt på sig selv
God idë, men kan du ikke gøre sårn så at man kan se hvem der har stemt på hvem, så kan du se hvem der har stemt på sig selv
Jeg havde indtil nu planlagt ikke at skrive, hvem der havde stemt på hvem af forskellige årsager. Der er heller ikke nogen, der har valgt at stemme på sig selv, hvilket også vil virke totalt, ja, Liverpool-agtigt? :D
Jeg kan sige så meget, at den sidste stemme har gjort den sidste plads i TOP FOUR meget spændende. Så jeg håber på flere stemmer, så vi kan få TOP FOUR helt afklaret. :) Vi har dog ca. 1½ døgn endnu.
27 stemmer er der røget ind, kun 13 fra "målet".. Lige nu ligger 4. og 5. pladsen lige, så det må vi snart få en afslutning på!
Så kører vi på de sidste timer, og dem der ikke har stemt må gerne gøre det, for ellers må jeg finde en løsning på 4. og 5. pladsen, der lige nu står lige...
62 har stemt på MoM mod Southampton, men kun små 30 på årets bruger.. skuffende :D
Glory Man United
05-01-2009, 12:10
Måske fordi klubben er over dets tilhængere? ;) Anyways nu har du så en stemme mere...
Super! Nu er stemmerne optalt, og det er ikke nu muligt at stemme mere :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.