Se fuld version : Man United - Aston Villa 4. april 2009
thomaslund
28-12-2008, 18:53
Vi er lidt på udkig efter denne kamp, men tør ikke bestille noget, da vi ikke ved om den vil blive flyttet. Nogen steder man kan se om den kamp er fastsat til den dag, eller om der stadig er chance for at den bliver rykket.
Har prøvet at få en kamp rykket efter fly var bestilt, hvilket var meget irriterende.
Glory Man United
28-12-2008, 21:32
Vi er lidt på udkig efter denne kamp, men tør ikke bestille noget, da vi ikke ved om den vil blive flyttet. Nogen steder man kan se om den kamp er fastsat til den dag, eller om der stadig er chance for at den bliver rykket.
Har prøvet at få en kamp rykket efter fly var bestilt, hvilket var meget irriterende.
Havde du klaret den, havde jeg sgu haft respekt ;)
Ej seriøst, du kan ikke regne med, at kamptidspunktet holder. Sakset fra manutd.com:
"This fixture list was last updated on Tuesday 9 December 2008. Please note, fixtures may be subject to change, especially those in March, April and May 2009 which may yet be selected for live TV broadcast (in which case they will be not be played at 15:00 Saturday). Fans are strongly advised not to make travel or accommodation arrangements too far in advance."
Gå ind og se om, der er Fa Cup-runde den weekend, for hvis ikke, bliver kampen med al sandsynlighed ikke flyttet. Måske til en mandags kamp, men det er sjældent, det sker. Mit bud på hvornår kampen spilles, er lørdag d. 4 april kl. 18.30 dansk tid.
Da der ikke bliver spillet i Premier League ugen før, tror jeg de er afsat til landkampe.
Den 7. og 8. april er afsat til CL kvartfinale, er vi stadig med bliver kampen ikke flyttet til mandag.
Kvartfinalen i FA Cuppen bliver spillet den 7. marts og en evt. omkamp kan drille her.
Jeg tror at kampen vil blive spillet lørdag eller søndag, måske ændres kamptidspunktet.
Har selv luret på den kamp. Hvor vil du bestille igennem, vi kan lige holde hinanden up to date hvis vi finder noget godt / billigt, jeg har ikke været afsted før så alle råd er meget velkomne :)
- Kalle ...Go' kamp i dag! :)
ChristianR
04-01-2009, 21:23
Hvis man nu søger om biletter via United.no, er man så rimelig sikker på at få billet, hvis man er One United medlem?
Det er til den omtalte hjemmekamp mod Villa, jeg snakker om.
EDIT: Og nogen, der har erfarring med denne side: http://www.official-manchester-tickets.com/prodView.asp?idproduct=7911
Det ser ganske nemt ud, og man slipper for at skulle melde sig ind, og man er sikker på at få billetterne osv., ser det ud til
Jeg skal selv til england med 3 andre for at se United - Villa på OT og en eventuel champions league kvartfinale, hvis United (forhåbentlig) spiller første kamp hjemme.
Hvornår kan man ca. være sikker på kampens dato og tidspunkt, så man kan begynde at bestille flyrejse?
Tak på forhånd
Hvis man nu søger om biletter via United.no, er man så rimelig sikker på at få billet, hvis man er One United medlem?
EDIT: Og nogen, der har erfarring med denne side: http://www.official-manchester-tickets.com/prodView.asp?idproduct=7911
Det ser ganske nemt ud, og man slipper for at skulle melde sig ind, og man er sikker på at få billetterne osv., ser det ud til
den er ikke officiel.
Jeg kender nogen som brugte den til kampen i aalborg og der var vist ingen problemer, udover at deres billetter var forsinkede.
Men tror alt var i orden.
Jeg skal selv til england med 3 andre for at se United - Villa på OT og en eventuel champions league kvartfinale, hvis United (forhåbentlig) spiller første kamp hjemme.
Hvornår kan man ca. være sikker på kampens dato og tidspunkt, så man kan begynde at bestille flyrejse?
Tak på forhånd
når sky og setanta har ændret tidspunkterne... det er forskelligt hvornår de gør det.
Nej, det er du ikke, men du har fordel i lodtrækningen ved at være medlem af oneunited.
Kan ikke finde flyrejser til under ca. 1800 tur retur, har brugt både momomndo og flyrejser.dk.. Er det bare prisen, eller søger jeg de forkerte steder? Vil helst flyve fra Billund, og gerne direkte, med mindre der er mange penge at spare på alternativer :)
Lige nu ligner det at prisen pr. voksen for Billet, Hotel og Fly ligger på omkr. 5000,- .. Det var umiddelbart mere end jeg havde troet, hvordan stemmer det over ens med andres erfaringer fra disse ture ?
Alt Godt Kalle
kig lige her på forum i rejsesektionen... der har været mange diskussioner om det du nævner, så kan du danne dig et indtryk.
Jeg vil anbefale at købe en hotelpakke som dem travel2football blandt andet udbyder. Så får du centralt hotel og kampbillet til en ok pris taget hotel og billet i betragtning.
Tak for svaret.
Jeg har læst en del tråde samt i rejseguiden og derfor fundet en pakke med t2f og søgt efter fly på Momondo.dk som blev anbefalet i Sunderland tråden :) Står nu i den lykkelige situation at have fundet en rejse til lige under 5000,-. Vil bare gerne have confirmed at det ikke er totalt overpris.
Alt Godt Kalle
Det er ikke overpris, men du kan se på det sådan her:
Hotelpakken koster hvad den koster afhængig af kampen.
Flybilletten afhænger af dine præferencer i forhold til rejseruten og så afhænger det af udbud/efterspørgsel. Du bliver ikke snydt hvis din rejse derover er dyrere end andres. Det kan være at personen med en billigere totalpris købte sin flybillet på det rette tidspunkt eller hvis personen vælger en billigere rute.
ChristianR
05-01-2009, 07:06
Ok, tak. Hvor tidligt får man det at vide, hvis man søger via United.no?
Jeg har fundet fly billet for 2 personer fra Billund til London til 1100kr alt i alt. Så kan man tage tog derfra.
Det kan nok godt gøres billigere end de 5000kr. Da jeg ikke rigtig kender siden, vil jeg ikke anbefale den. Men den side jeg linker til tidligere i tråden kan du købe billetter til £92 stykket. Det er godt 700kr, som punden står nu. Så er der en del penge til tog og hotel fremfor, T2F's pakke.
Men det kommer jo også meget an på, hvor meget man gider bøvle med det.
I har helt ret i at dovenskaben og folks tryghed kommer selskaber som T2F til gode. Problemet med Billettet igennem OneUnited f.eks. er jo også at man først ved om man får dem 2-3 uger før kampen, så står man jo med håret i postkassen hvis man har taget fri og bestilt rejsen hvis man ikke kan få billetter. Jeg ved sku ikke lige hvad det bliver, vil nok lige snuse lidt resten af ugen til en dyi tur :)
Hej
Hvis man får billet gennem United.no får man besked i god tid og kan derefter bestille fly og hotel.
Jeg fik billet til Sunderland og fik besked 15. september 2008. Kampen fandt sted 6. december 2008. Se her
http://www.united.no/index.php/turer_billetter/soek_billetter (http://www.united.no/index.php/turer_billetter/soek_billetter)
Hej
Hvis man får billet gennem United.no får man besked i god tid og kan derefter bestille fly og hotel.
Jeg fik billet til Sunderland og fik besked 15. september 2008. Kampen fandt sted 6. december 2008. Se her
http://www.united.no/index.php/turer_billetter/soek_billetter (http://www.united.no/index.php/turer_billetter/soek_billetter)
Lyder meget fornuftigt. Hvor på stadion sad du Madsen, for jeg overvejer til næste år at tage afsted igen, men jeg vil rigtig gerne undgå at sidde i kvadranterne igen? Ikke fordi det er dårlige pladser, men fordi jeg gerne vil prøve at sidde tættere på spillerne og gerne på Stretford End.
Hej
Jeg sad på North Stand. Supporterklubber har billetter til alle sider på Old Trafford, men de fleste er i de to hjørner ved North Stand. Man kan ikke vide på forhånd hvor man kommer til at side. Jeg har haft plads på alle sider af Old Trafford.
conradsen
05-01-2009, 17:14
Sun Air har sat prisen ned til Manchester fra Billund i resten af sæsonen med knap 1000 kr. Billetterne koster nu ca. 2000 kr., og det er altså det letteste. Som Madsen nævner, så har supporterklubben billetter over hele stadion, og man kan altså godt tillade sig at spørge rejselederen, om det ikke er muligt at få en billet på Stretford End. Dog vil jeg gerne fremhæve, at alle pladser er gode.
jeg vil lige påminde alle der skal over og se denne kamp, at man nu kan søge billet til kampen på united.no, hvis man er medlem af MUSCSB
Sun Air har sat prisen ned til Manchester fra Billund i resten af sæsonen med knap 1000 kr. Billetterne koster nu ca. 2000 kr., og det er altså det letteste. Som Madsen nævner, så har supporterklubben billetter over hele stadion, og man kan altså godt tillade sig at spørge rejselederen, om det ikke er muligt at få en billet på Stretford End. Dog vil jeg gerne fremhæve, at alle pladser er gode.
Hvordan kan man komme i kontakt med rejselederen?
conradsen
06-01-2009, 20:31
Nu er det sådan, at vi har totalt udsolgt af rejser i resten af sæsonen. Ellers kan du kontakte rejselederen på hotellet, når du har bestilt en rejse gennem supporterklubben.
Nu er det sådan, at vi har totalt udsolgt af rejser i resten af sæsonen. Ellers kan du kontakte rejselederen på hotellet, når du har bestilt en rejse gennem supporterklubben.
Man kan ikke bare bestille billetter, for at kunne være sikker på at sidde et bestemt sted på stadion? Jeg ved godt, at det kan lyde lidt besværligt, men jeg vil helst undgå at sidde det samme sted to gange i træk...?
ChristianR
07-01-2009, 08:29
Så har jeg købt kampbillet og flybillet til london og har måtte slippe 2-2300kr.
Vi flyver til Stansted i London. Er der nogen, der kan fortælle mig letteste vej til Manchester herfra? Ja, det er vel nok med tog? Men hvor tager vi det fra og hvordan og hvorledes?:)
conradsen
07-01-2009, 10:46
Du tager toget fra Stanstead til London. Jeg kan ikke huske, hvilken station du kommer til. På stationen skal du undersøge, hvordan du kommer til Euston Station, hvorfra togene til Manchester går med regelmæssig afgang. Du kan f.eks. spørge, hvilken undergrundslinje du skal tage for at komme til Euston Station. Du kan finde afgangstiderne til Manchester Piccadilly, der ligger i centrum af Manchester, ved f.eks. at klikke ind på Euston Station - Manchester Piccadilly på nettet. God tur.
conradsen
07-01-2009, 10:58
Jeg fandt lige ud af, at du fra Stansted tager toget Stansted Express til Liverpol Strret Station. Det tager 45 minutter, og toget går to-fire gange i timen. På Liverpool Street undersøger du så, hvilken undergrundslinie der går til Euston.
ChristianR
07-01-2009, 13:45
Ok, mange tak.
Det hjalp i hvert fald lidt på overskueligheden:)
Egentlig meget god idé det med at tage toget. ChristianR hvor meget løber din togbillet op i?
Glory Man United
07-01-2009, 13:56
Hvorfor skal I over til denne kamp? Der har vi allerede afgjort mesterskabet ;)
Jeg skal heller ikke regner jeg med.. Vil bare gerne høre lidt om hvad alternativet til fly til manchester er hehe.. Man kan vel med lidt held godt holde den under 3000 i alt, hvis man som jeg finder et fly til 880 tur/retur (midtuge) + kampbillet til 550 gennem united.no.
ChristianR
07-01-2009, 15:42
Egentlig meget god idé det med at tage toget. ChristianR hvor meget løber din togbillet op i?
Så langt er jeg ikke nået i planlægningen endnu. Kan være jeg først finder ud af det, når jeg kommer derover:)
Er det direkte til Manchester, du har fundet så billige flybilletter? Hvis det er, så bare find på en løgn - For så vil jeg ikke høre om det.
Man kan ikke bare bestille billetter, for at kunne være sikker på at sidde et bestemt sted på stadion? Jeg ved godt, at det kan lyde lidt besværligt, men jeg vil helst undgå at sidde det samme sted to gange i træk...?
conradsen
07-01-2009, 20:15
Jeg synes ganske enkelt, at det er beskæmmende, at en sandsynligvis ung fyr som dig siger, at du ikke vil sidde samme sted to gange i træk. Tænk på hvor mange, der aldrig får chancen for at komme på Old Trafford. Du burde prise dig selv lykkeligt for i det hele taget at komme inden for murene. Tænk dig dog om og vær taknemmelig.
thomaslund
07-01-2009, 21:14
Hold da op, denne tråd har udviklet sig siden jeg skrev, og ikke har haft tid til at kigge i nogle dage.
Jeg har søgt meget på flybilletter, kampbilletter og hotel i manchester den seneste tid.
Angående fly, så kan man være heldig at finde de rigtie flybilletter med SAS og flyve tur/retur fra KBH for ca. 1200 kr.
Angående hotel har jeg fundet Gardens Hotel i manchester. Hotellet ligger i centrum, og er godt til prisen. Man kan få et dobbelt værelse for 40 pund for en nat (altså 20 ound per mand), hvis man betaler i forvejen. der er morgenmad med i prisen, dog ikke den bedste morgenmad. men det er helt fint for mig, jeg tager til manchester for at se fodbold, ikke for at bo på hotel.
Så er der de skide kampbilletter, der faktisk er det værste. Har meldt mig ind i one united og derefter viagogo, hvor man kan købe billetter fra sæsonkort holdere. Har dog ikke prøvet at bestiller billetter gennem det endnu.
thomaslund
07-01-2009, 21:17
Kan se at jeg på manutd.com kan købe kampbilletter, da jeg er medlem af One United. Nogen der har prøvet det? Mere om man får sendt billetten hjem, eller man skal afhente den på OT før kampen?
Umiddelbart ser det ikke ud til man skal betale nogle gebyrer (andet et et lille symbolsk gebyr, på ca 2 pund). Jeg hører nemlig herinde fra forummet at man på viagogo skal betale et rimelig stort gebyr. Kan bare ikke finde ud af hvor stort det gebyr egentlig er.
thomas:
Hvis morgenmaden på hotellet er noget lort (virker usandsynligt eftersom de serverer engelish breakfast sikkert), så findes der altid en pub i nærheden. English breakfast hører sig til på en fodboldtur og det lægger en god og solid bund til resten af dagen :)
gebyrer:
der er et lilel gebyr hvis du køber gennem oneunited.
Viagogo sætter billetter til salg, når OneUnited melder udsolgt. Viagogo tager et højt gebyr for ydelsen. Jeg vil selv mene der er tale om sortbørshandel ved høj lys dag bortset fra at sælger ikke får noget ud af det. Det gør mellemmanden tilgengæld!
Viagogos gebyrer forklaret:
A 25% booking fee and a £10 handling fee. There is also VAT on those two charges.
For example a £40 ticket in the quadrants would cost £63.50 on the exchange.
A £10 booking fee, a £10 handling fee and £3.50 in VAT (17.5% of £20). So £23.50 extra on a £40 ticket.
The extra charge is between 50-60% higher than face value depending on how expensive the ticket is.
Included within the handling fee is a £4.99 delivery fee. Nobody knows for sure exactly what the remaining £5.01 charge is for though it's fair to assume Viagogo are pocketing it.
Jeg synes ganske enkelt, at det er beskæmmende, at en sandsynligvis ung fyr som dig siger, at du ikke vil sidde samme sted to gange i træk. Tænk på hvor mange, der aldrig får chancen for at komme på Old Trafford. Du burde prise dig selv lykkeligt for i det hele taget at komme inden for murene. Tænk dig dog om og vær taknemmelig.
Det er vel helt naturligt, at man vil prøve at sidde et andet sted på stadion, for at få en anden oplevelse? Jeg er da også tanknemmelig over, at jeg har mulighederne for at se en kamp på Old Trafford, det siger jeg intet om, gør jeg? Jeg ønsker bare gerne, at sidde et andet sted på Old Trafford, sådan tror jeg der mange, der har det.
ChristianR
08-01-2009, 08:36
Kan se at jeg på manutd.com kan købe kampbilletter, da jeg er medlem af One United. Nogen der har prøvet det? Mere om man får sendt billetten hjem, eller man skal afhente den på OT før kampen?
Umiddelbart ser det ikke ud til man skal betale nogle gebyrer (andet et et lille symbolsk gebyr, på ca 2 pund). Jeg hører nemlig herinde fra forummet at man på viagogo skal betale et rimelig stort gebyr. Kan bare ikke finde ud af hvor stort det gebyr egentlig er.
Jeg har bestilt mine her: www.official-mancheser-tickets.com, hvor billetter bag målene koster £92 og på langsiden £115.
Det er lidt dyrere end ved de officielle steder, men man er (forhåbentlig:)) sikker på at få billetterne, lige¨så snart, man har trykket. Og med pundets fald er det nu ikke så dyrt.
thomaslund
08-01-2009, 08:40
Det er vel helt naturligt, at man vil prøve at sidde et andet sted på stadion, for at få en anden oplevelse? Jeg er da også tanknemmelig over, at jeg har mulighederne for at se en kamp på Old Trafford, det siger jeg intet om, gør jeg? Jeg ønsker bare gerne, at sidde et andet sted på Old Trafford, sådan tror jeg der mange, der har det.
Jeg er helt enig med dig.
Jeg har været på OT 4 gange, og har været meget taknemmelig hver gang. 2 af gangene sad jeg oppe under taget på bagerste række bag målet. Man så fint nok, men det er sværere at mærke stemningen, da taget faktisk skråner nedad mod banen.
ChristianR
11-01-2009, 00:49
Bør man bestille hotel herhjemme fra? Eller er det nogenlunde nemt at finde et ledigt og billigt hostel, når man kommer derover?
Jeg vil helst, hvis man kan klare det, når man kommer derover. Omvendt vil jeg havde at stå i manchester kl lort om aftenen uden at kunne finde et sted at sove.
Cristian9000
15-01-2009, 12:00
Bør man bestille hotel herhjemme fra? Eller er det nogenlunde nemt at finde et ledigt og billigt hostel, når man kommer derover?
Jeg vil helst, hvis man kan klare det, når man kommer derover. Omvendt vil jeg havde at stå i manchester kl lort om aftenen uden at kunne finde et sted at sove.
Det er let nok at finde noget derovre.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har nogle præferencer mht. at bo i centrum af manchester eller lign.. men da jeg var derovre boede jeg på noget der hedder Eskdale Lodge Hotel (bed n' breakfast til en overkommelig pris), der ligger i Sale.. Det ligger egentlig meget fint i forhold til, at jeg gerne ville ud på Carrington og samtidig også ind til Old Trafford.. du kan bare google det, de har en hjemmeside..
thomaslund
16-01-2009, 12:00
Har hørt tidligere et sted på dette forum at det er vigtigst at få bestilt fly billetter når de er billige, også kan man altid købe kamp billetter når de kommer til salg.
Nu holder jeg lidt øje med Viagogo (har meldt mig ind, men har ikke prøvet det endnu), og kunne se at Wigan kampen aldrig kom til salg, fordi kampen ikke blev udsolgt. Kan jeg regne med at jeg altid kan købe billetter, enten gennem One United på manutd.com, inden billetter bliver udsolgt, og ellers kunne få billetter gennem Viagogo? Ved godt det ikke gælder de store Big4 kampe, som vist skulle blive udsolgt på ingen tid.
Nogle der ved hvad sådan et fin og ordenligt hostel ca. koster per overnatning ? :)
Nogle der ved hvad sådan et fin og ordenligt hostel ca. koster per overnatning ? :)
Jeg har læst i en anden tråd, at et hostel koster ca. 10£ pr. overnatning.
Cristian9000
16-01-2009, 14:42
Jeg har læst i en anden tråd, at et hostel koster ca. 10£ pr. overnatning.
Det var godt nok ekstremt billigt? :) det tvivler jeg godt nok på
Det var godt nok ekstremt billigt? :) det tvivler jeg godt nok på
http://www.hostelworld.com/availability.php/CitiPlace-Manchester-23805
Se her. Mellem 100 og 200 kr.
Michaelkp
20-03-2009, 14:20
Er der nogle her fra forummet der skal over til denne kamp? Vi er 4 gutter der skal af sted.
jup, jeg skal over og se kampen med min bror og bedste ven..men ved bare ikke hvornår kampen spilles og hva tid? :b
Michaelkp
20-03-2009, 14:43
jup, jeg skal over og se kampen med min bror og bedste ven..men ved bare ikke hvornår kampen spilles og hva tid? :b
Kampen bliver flyttet til lørdag, jeg tror det bliver kl. 13.45.
ChristianR
20-03-2009, 16:08
Er der nogle her fra forummet der skal over til denne kamp? Vi er 4 gutter der skal af sted.
Yæssør!:juhuuuu:"Rocking"
Kampen skal vist nu spilles kl. 17.00 dansk tid søndag istedet for kl. 13.45 dansk tid lørdag. Det er vist noget med Sky Sports rettigheder, men isåfald vil det betyde, at der er 50 timer mellem kampen mod Villa til kampen mod Porto hjemme - det kan jo ikke lade sig gøre. Det må jo rykkes til dagen tidligere. Vi får nok mere nyt i sagen senere.
Ser nu ud til de vælger at spille søndag. Det er fuldkommen tåbeligt.
Teksten, der før stod under Uniteds kampprogram med at Villa ville blive rykket i forbindelse med CL om tirsdagen, står der vist ikke længere nu.
I Skys kampoversigt står den dog som en lørdagskamp, men Blackburn siger at de spiller om lørdagen mod Tottenham på det tidspunkt, som det oprindeligt var planlagt. Det er godt de ikke gør det forvirrende!
Ser nu ud til de vælger at spille søndag. Det er fuldkommen tåbeligt.
Teksten, der før stod under Uniteds kampprogram med at Villa ville blive rykket i forbindelse med CL om tirsdagen, står der vist ikke længere nu.
I Skys kampoversigt står den dog som en lørdagskamp, men Blackburn siger at de spiller om lørdagen mod Tottenham på det tidspunkt, som det oprindeligt var planlagt. Det er godt de ikke gør det forvirrende!
Ja. Det er så latterligt. Kampen SKAL spilles lørdag. Alt andet, er jo totalt unfair, og det vil komme til at skade vores chancer i de to turneringer. Jeg kan huske, at det var Tottenham, der mødte Chelsea på Stamford Bridge ca. 35 timer efter de havde spillet sidst. De mødte Sevilla i Uefa Cuppen torsdag aften, mens de så skulle spille på Stamford Bridge tidligt lørdag.
Ifølge en bruger på RedCafe har Uniteds ticket office bekræftet, at kampen skal spilles søndag klokken 17.
Jeg hader virkelig Sky!
det er også sandt...
Men det er da totalt urimeligt, at spillerne kun får 50 timers pausen inden næste kamp. Det kan helt sikkert få betydning. Heldigvis har vi en bred trup, men jeg synes stadig, at det er til grin.
SantasLittleHelper
21-03-2009, 13:20
Villa:
Foster
Rafael - Rio - Evans - O'Shea
Ronaldo - Giggs - Fletcher - Nani
Rooney - Tevez
Porto:
VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Scholes - Carrick - Park
Rooney - Berbatov
Mon ikke de to hold er stærke nok til at vinde begge kampe? Problemet kommer imo først weekenden efter hvor det nok kommer til at gøre ondt mod sunderland ude.. Det er selvf ikke optimalt, men vel ikke meget anderledes end hvis den var flyttet til lørdag igen..
Held i uheld er, at der efter kampen i dag kommer en landskampspause, hvor vi kan få spillere tilbage fra skader og få veludhvilet Giggs, Scholes, Neville, VDS og andre, der ikke skal med landsholdet.
thomaslund
22-03-2009, 01:57
jeg er også i chok over dette. Hvorfor skrives der at kampen vil blive rykket, når den så ikke blir det. Synes det er fuldstændig ude i hampen. Havde det været Chelsea, havde de ikke bare rykket kampen, de havde sikkert bare aflyst kampen, og givet Chelsea en 3-0 sejr.
Efter opgøret idag, synes jeg vi bør satse alt på Villa kampen, også må vi stille med reserverne i Porto, der har vi i det mindste en kamp på OT, så vi kan rette op på det hele.
Er rystet! Først efter vores pinlige nederlag til Fulham også over dette. det eneste som holder mig ovenvande, er Chelseas nederlag.
Glory Man United
22-03-2009, 08:41
Villa:
Foster
Rafael - Rio - Evans - O'Shea
Ronaldo - Giggs - Fletcher - Nani
Rooney - Tevez
Porto:
VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Scholes - Carrick - Park
Rooney - Berbatov
Enig i at der skal være 5-6 ændringer i de to kampe. Og det er snart svært at sige, hvem som er bedst. Dog foretrækker jeg de bedste 11 mod Villa, da PL for mig er vigtigere end CL....
conradsen
22-03-2009, 17:11
Til thomaslund!
Den første kamp mod Porto spilles på Old Trafford den 7. april.
Glory Man United
22-03-2009, 17:57
Til thomaslund!
Den første kamp mod Porto spilles på Old Trafford den 7. april.
Det gør den, men hvorfor skriver du i en overskrift, at Villa kampen spilles d. 4.? Det er da søndag d. 5.???
conradsen
22-03-2009, 20:23
Det er overskriften i selve tråden, og den har jeg blot fulgt. Jeg tror desuden, at kampen bliver flyttet til den 4. april. Liverpool skulle have spillet den 6. april på udebane mod Fulham; men den kamp er blevet flyttet til den 4. Lad os nu se, hvad der sker.
Michaelkp
25-03-2009, 15:02
Jeg har 4 billetter til salg til denne kamp. Pris 12 000.
Det er gennem travel2football.dk, med hotel fra lørdag til mandag vi har betalt 13 600. for det.
DE ER IKKE TIL SALG MERE.
Det er en joke ikke?
Danielsen
25-03-2009, 16:05
Det er en joke ikke?
Hvorfor skulle det väre det?? Det er jo alt ialt. Det er 3000,- per pakke
Hvorfor skulle det väre det?? Det er jo alt ialt. Det er 3000,- per pakke
Han har rettet sit indlæg, så der også er hotel med. Troede, at det var 3000 kr pr. billet, hvilket vil være helt ude i hampen. Det andet er mere fair, men stadig dyrt, synes jeg.
3000 er i overkanten, men ikke så galt. Hvis man køber hos T2F koster kampbilletten jo alene omkring 1000 kroner. Hotellet kan så gøres billigere end 2000 selvfølgelig.
3000 er en normal pris for sådan en pakke, er min erfaring.
Med priserne for hotel i manchester, så er det svært at gøre det billigt.
Det er gennem travel2football.dk, med hotel fra lørdag til mandag vi har betalt 13 600. for det.
DE ER IKKE TIL SALG MERE.
Det er med fly oveni, ik'?
Ellers er det saftsusme dyrt.
Michaelkp
26-03-2009, 18:50
Det er med fly oveni, ik'?
Ellers er det saftsusme dyrt.
Nej det er det ikke. En pakke rejse koster det: www.travel2football.dk
Michaelkp
27-03-2009, 11:55
Det er første gang jeg skal til OT med Travel2football, hvor siger man normalt med dem? Jeg har fået følgende beskrivelse:
Business seats med adgang til Club 500 Lounge!!!! "Ved ankomst til Old Trafford benyttes indgang E4, hvor I kører med elevator til 5. sal, hvor Man United-værter tager imod jer med dagens kampprogram og viser vej til Club 500 Lounge..."
Lyder sku meget godt:)
Nej det er det ikke. En pakke rejse koster det: www.travel2football.dk
Hvis der indgår en masse andet i pakken end blot rejse og billet, så er det nok fint nok.
Dog vil jeg mene man kunne klare fly + hotel for omkring 1500 uden de helt store problemer. 500 til billetten og vi har en pris på 2000 inkl. fly.
Michaelkp
27-03-2009, 12:57
Hvis der indgår en masse andet i pakken end blot rejse og billet, så er det nok fint nok.
Dog vil jeg mene man kunne klare fly + hotel for omkring 1500 uden de helt store problemer. 500 til billetten og vi har en pris på 2000 inkl. fly.
Man kan også klare fly + hotel for 231.50 og billetten for 64.50, og vi har en pris til 295.5...:)
Så skal du godt nok give afkald på meget (rejsetid/lavprisselskab/hotel udenfor byen/bestille i MEGET god tid) for at få fly og hotel til 1500 kroner.
Så skal du godt nok give afkald på meget (rejsetid/lavprisselskab/hotel udenfor byen/bestille i MEGET god tid) for at få fly og hotel til 1500 kroner.
Nu har jeg ikke erfaringer med at tage til Liverpool direkte, det har altid været af omveje. Dog har jeg fløjet til Manchester flere gange (5-6 ;) ) og der er mange muligheder for billige flybilletter. Hotel i Manchester kender jeg ikke, men op til en CL kamp i Liverpool, der "nøjedes" jeg med at sove på et hostel, og det var ganske glimrende.
Det kommer meget an på ens behov/prioriteter omkring turen. For mig er kampen og atmosfæren i og omkring kampen det vigtigste. Bagefter sightseeing i byen. Som sagt kan det gøres relativt billigt.
Det er første gang jeg skal til OT med Travel2football, hvor siger man normalt med dem? Jeg har fået følgende beskrivelse:
Business seats med adgang til Club 500 Lounge!!!! "Ved ankomst til Old Trafford benyttes indgang E4, hvor I kører med elevator til 5. sal, hvor Man United-værter tager imod jer med dagens kampprogram og viser vej til Club 500 Lounge..."
Lyder sku meget godt:)
Så skal du sidde på East Quadrant. Der sad jeg også, da jeg var derovre mod Newcastle. Ret højt oppe, men udentvivl med godt udsyn.
Så skal du sidde på East Quadrant. Der sad jeg også, da jeg var derovre mod Newcastle. Ret højt oppe, men udentvivl med godt udsyn.
Du er sælger til hverdag ikk? ;) .. Som at kalde et faldefærdigt hus for et godt håndværkertilbud :p..
Men ej, sad samme sted mod tottenham sidste sæson og det er uden tvivl ikke et sted man vil sidde to gange, men første gang er det perfekt. Der er ikke brug for flere oplevelser end dem man får deroppe, næste gang vil jeg mene at man har brug for at komme ned til de ægte fans, men som første gang skal du bare nyde at du har overblik over alle spillere og fokus på det enorme stadion og spillerne.
Du er sælger til hverdag ikk? ;) .. Som at kalde et faldefærdigt hus for et godt håndværkertilbud :p..
Men ej, sad samme sted mod tottenham sidste sæson og det er uden tvivl ikke et sted man vil sidde to gange, men første gang er det perfekt. Der er ikke brug for flere oplevelser end dem man får deroppe, næste gang vil jeg mene at man har brug for at komme ned til de ægte fans, men som første gang skal du bare nyde at du har overblik over alle spillere og fokus på det enorme stadion og spillerne.
Jeg vil ikke kalde dem dårligere end andre pladser på Old Trafford.
Hver tribune har sin egen "charme" og med det store antal "turister" på stadion, så syntes jeg det er svært at få den virkelig fede stemning.
"ægte fans" findes vel overalt på stadion og bestemt ikke i en større grad nær banen
Danielsen
27-03-2009, 22:27
Det er fedt og sidde på Stretford End(har siddet der 2 gange)....men synes også det er fedt og sidde ved grässet (lige til höjre for SE, STH 122,... Newcastle 6-0) for dér kan man virkelige höre SE og synge med...selvom der ikke var mange andre der gjorde det....
Hey.. Du skal over og se Man Utd vs Aston Villa?
Det skal jeg.. glæde rmig sygt meget... Ved du om det er muligt stradig at få billetter til Porto kampen? satser på det sorte marked, derovre... eller tror du det er håbløst?
Hey.. Du skal over og se Man Utd vs Aston Villa?
Det skal jeg.. glæde rmig sygt meget... Ved du om det er muligt stradig at få billetter til Porto kampen? satser på det sorte marked, derovre... eller tror du det er håbløst?
Tror ikke, at det er håbløst. Da jeg var derovre mod Newcastle blev jeg tilbudt billetter 10 gange eller sådan noget - og selvom det "kun" er mod Newcastle, så er det den kamp i denne sæson med det højeste tilskuertal. Stil dig på Sir Matt Busby Way et par timer før kampstart, så tror jeg nok, at du kan blive tilbudt. Men hvad det koster, ved jeg ikke.
conradsen
01-04-2009, 08:34
Til bette!
Det er nemt at få billetter til kampen mod Porto. Du kan både købe dem på sortbørs før kampen mod Villa og før selve kampen. Hvis du er medlem af supporterklubben, så kan du henvende dig der og købe billetten til face value. Kontakt evt. mig på helge@united.no eller 75441396/20418109.
Champions4ever
01-04-2009, 22:10
Hey.
Jeg har tre billetter til salg til kampen på søndag mod Vila, har det nogen interesse? Du kan få dem til en ret billig pris!
Glory Man United
05-04-2009, 20:58
Hey.
Jeg har tre billetter til salg til kampen på søndag mod Vila, har det nogen interesse? Du kan få dem til en ret billig pris!
....det er lige før, jeg vil købe dem nu. Til fuld pris :titte:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.