PDA

Se fuld version : hjælp

Jonas Nielsen
27-12-2008, 22:57
-- - - - - - -

Madsen
27-12-2008, 23:29
Tillykke med din første tur, for at se Manchester United
Det er en god ide hvis du læser andre indlæg om rejer i gennem, f. eks den om Sunderland kampen.

1. Man kan let få en rundtur på Old Trafford på alle dage undtagen kampdage.
2. Princess on portland skulle være et udmærket hotel
a. Med toget til Piccadilly Station eller med taxi
b. Med sporvogn, med bus linje 250 eller med taxi

Madsen
27-12-2008, 23:45
Kort over Manchester
http://www.arnemadsen.dk/KortOverManchester.jpg

Dines
28-12-2008, 11:32
hej

mig og en ven skal til manchester for første gang, så vi ville høre om i kunne hjælpe os med nogle spørgsmål? ( vi skal se kampen mod everton)

1. kan man få rundtur på old trafford? hvis ja, hvor meget og hvordan?

2. hvis der er nogen der kender til hotellet princess on portland?

a) hvordan kommer man lættest fra lufthavnen til hotellet?

b) hvordan kommer man til stadion fra hotellet?

håber i vil svare.

ps, vi har købt rejsen gennem travel2football.dk

Jeg var derovre i august, og som Madsen skriver kan man få rundtur alle dage undtagen kampdage. De har så vidt jeg husker ikke åbent om aftenen (lukker ved omkring 17 eller 18-tiden, så tag derud tidligt om formiddagen, så kan du få det hele med. Så vidt jeg husker, koster det omkring 10 pund pr. voksen person med guidettour og museum. Den guidede tour tager ca. en time, men misser du den (du får angivet et tidspunkt, hvor du skal mødes), så kommer man ikke bare med det næste hold. Man kan opholde sig på museet, hvis man ønsker sig det hele dagen.

Sivebæk
28-12-2008, 11:46
1. Man kan let få en rundtur på Old Trafford på alle dage undtagen kampdage.
2. Princess on portland skulle være et udmærket hotel
1. Jeg har haft erfaringer med ikke at kunne få en rundtur dagen før en kamp. Ved selvfølgelig ikke om det er blevet ændret.
2. Hotellet er ganske udmærket, jeg boede der for et par måneder siden. Man skal gå en smule for at komme til nærmeste metro, men det ligger ikke alt for langt fra Arndale og byens natteliv. Kan helt sikkert anbefales.

Casper
04-01-2009, 23:27
Fra Princess kan man vælge enten at gå til Piccadilly Gardens eller St Peters Square for at nå metroen. Det hurtigste er st peters square, vil jeg tro.
Princess har som Sivebæk skriver en god placering, især til nattelivet.
Der ligger mange barer og diskoteker på Oxford St og Portland St.

Det andet område med mange barer er nede ved Deansgate. her ligger der både billige, men også mange dyre natklubber.
Derudover ligger der også Deansgate Locks og Printworks, hvor er deciderede bar-områder.