Se fuld version : United – Inter
KasperWood
21-12-2008, 19:13
En ven og jeg overvejer kraftigt at tage til Old Trafford for at se Uniteds kamp mod Inter i Champions League. Umiddelbart ser det ud som om, det bedst kan betale sig at købe rejsen hos travel2football.dk, men findes der ingen steder hvor flybilletten er inkluderet i pakkerejsen?
Hmm jeg overvejer kampen nede i Milano... men ved sku ikke helt endnu.
Synes lige Travel2football er liiiiiiiiiiiiige dyrt nok....
Man kan godt spare 20% hvis man selv bakser rejsen sammen med fly, billet og hotel(hvis man gider overnatte) - såfremt man er ude i god tid.
Det kræver ganskevist lidt mere tid, men vil sige det er det værd hvis man kan spare 1-2000kr.
Hmm jeg overvejer kampen nede i Milano... men ved sku ikke helt endnu.
Jeg overvejer også kampen nede i Italien, men ved ikke helt hvor jeg finder de billigste billetter..? Klubben giver jo ingen til OneUnited-medlemmer - kun til sæsonkort- og executivemedlemmer.
Fly koster næsten ingen penge derfra hvor jeg flyver, så mangler bare et par billetter til kampen
Jeg ønsker også at tage til Milano og se kampen der. Er der nogen der har erfaringer med at købe billetter fra siden official-champions-tickets.com?
Skal muligvis rejse derned alene hvis jeg får en billet, så ville høre om nogen evt. er interresseret i vi kunne rejse en gruppe sammen?
gangstanto
08-01-2009, 14:22
Jeg ønsker også at tage til Milano og se kampen der. Er der nogen der har erfaringer med at købe billetter fra siden official-champions-tickets.com?
Skal muligvis rejse derned alene hvis jeg får en billet, så ville høre om nogen evt. er interresseret i vi kunne rejse en gruppe sammen?
Jeg og en kammerat har også tænkt på at tage turen ned til Milano og se kampen. Mit største problem er også at få fat på billetter. Er der ikke nogen herinde, der kan hjælpe os?
Hej.
Jeg kan se nogle af jer har problemer med at finde biletter.
Jeg faldt over siden http://www.official-manchester-tickets.com/prodView.asp?idproduct=9696 , da en her fra OT.dk snakkede om den.
Har dog ikke selv nogle erfaringer med siden, men det ser da ud til at der kan fås billetter??
Mvh
gangstanto
08-01-2009, 15:35
Hej.
Jeg kan se nogle af jer har problemer med at finde biletter.
Jeg faldt over siden http://www.official-manchester-tickets.com/prodView.asp?idproduct=9696 , da en her fra OT.dk snakkede om den.
Har dog ikke selv nogle erfaringer med siden, men det ser da ud til at der kan fås billetter??
Mvh
158 £? Det var alligevel også en sjat penge i disse finanskrisetider :)
jasonmraz
08-01-2009, 15:38
158 £? Det var alligevel også en sjat penge i disse finanskrisetider :)
Ja det er en sjat penge, men så er det godt at tænke på hvor lav punden er i for tiden :) Hvis du skal købe noget fra England er det da i hvert fald i de her tider :)
gangstanto
08-01-2009, 15:43
Ja det er en sjat penge, men så er det godt at tænke på hvor lav punden er i for tiden :) Hvis du skal købe noget fra England er det da i hvert fald i de her tider :)
Det har du ret i. Men det er stadigvæk over 1300 kroner for én billet. Det er rimeligt mange penge, selv for en Champions League-billet :)
Tja FCK - United blev også solgt til 1300 så helt galt er det nu ikke - inter er jo en langt federe modstander. Spørgsmålet er om man kan stole på siden. Jeg overvejer også selv turen til Milano, men er selv rimelig uklar over hvor man, ved køb gennem den side, kommer til at sidde, om man får billetterne i tide, osv. Hele turen kan vel dog godt arrangeres for en 2-3000 kr hvis man ikke er luksusdyr.
Pt. har jeg ikke selv tænkt over om jeg vil gøre alvor af rejsen og hvordan jeg rejser. Men det lyder som en fed ide med away.
Jeg overvejer også kampen nede i Italien, men ved ikke helt hvor jeg finder de billigste billetter..? Klubben giver jo ingen til OneUnited-medlemmer - kun til sæsonkort- og executivemedlemmer.
Fly koster næsten ingen penge derfra hvor jeg flyver, så mangler bare et par billetter til kampen
Du kan godt søge når du er oneunited-member.
klubben havde godt nok i første omgang ikke skrevet oneunited-medlemmer, men umiddelbart efter de havde skrevet det på hjemmesiden skrev jeg til dem. Her fik jeg svar på at det havde man aldrig kunnet, hvilket var forkert og der gik heller ikke mere end en halv time før en anden fra billetkontoret skrev en undskyldning tilbage og rettede det samtidig på hjemmesiden.
Jeg vil selvfølgelig prøve lykken og søge igennem OneUnited, men hvis dette ikke lykkes håber jeg at kunne købe billetterne andetsteds. Er der nogen der har erfaringer ved køb gennem de før nævnte billet-sider, her tænker jeg på om man bliver snydt og ikke får billet og sådan?
ChristianR
08-01-2009, 18:04
Jeg vil selvfølgelig prøve lykken og søge igennem OneUnited, men hvis dette ikke lykkes håber jeg at kunne købe billetterne andetsteds. Er der nogen der har erfaringer ved køb gennem de før nævnte billet-sider, her tænker jeg på om man bliver snydt og ikke får billet og sådan?
Jeg har netop bestilt billetter til Villa-kampen i april der, så jeg har af gode grunde endnu ikke modtaget mine billetter.
Dog vil jeg sige, at det gennemgående har virket meget troværdigt, og jeg har i flere omgange været i god dialog med deres supportteam. Så jeg vælger at tro på det.
Jeg søger også efter billet, tror jeg.
Jeg ved ikke med mine chancer for at få billet, men fik da til Celtic, som var den mest eftertragtede i gruppespillet.
16casper
08-01-2009, 19:21
Jeg søger også efter billet, tror jeg.
Jeg ved ikke med mine chancer for at få billet, men fik da til Celtic, som var den mest eftertragtede i gruppespillet.
så er du da lidt sej:lolol:
Er også ved at finde ud af noget.. Vi er 3 personer.. 1 bor i london og 2 i nordjylland... Bestiller fly via ryanair til 79 kr t/r pr. næse aalborg/stansted... Så hvis vi ikke får billet er det ikke så mange penge vi smidder ud af vinduet...
forsøger også bare at bestille igennem oneunited imorgen.. Men ved ikke helt hvad chancerne er :/
Er også ved at finde ud af noget.. Vi er 3 personer.. 1 bor i london og 2 i nordjylland... Bestiller fly via ryanair til 79 kr t/r pr. næse aalborg/stansted... Så hvis vi ikke får billet er det ikke så mange penge vi smidder ud af vinduet...
forsøger også bare at bestille igennem oneunited imorgen.. Men ved ikke helt hvad chancerne er :/
79 kr ???
BadgerMan
09-01-2009, 01:06
79 kr er da vist uden flyafgift og skatter. Og Ryanair flyver kun fra Århus og Billund i Danmark. Men man kan da med lidt god vilje kommer frem og tilbage for under 500 kr.
klubben havde godt nok i første omgang ikke skrevet oneunited-medlemmer, men umiddelbart efter de havde skrevet det på hjemmesiden skrev jeg til dem. Her fik jeg svar på at det havde man aldrig kunnet, hvilket var forkert og der gik heller ikke mere end en halv time før en anden fra billetkontoret skrev en undskyldning tilbage og rettede det samtidig på hjemmesiden.
Ja, lyder godt.. Har også lige fået en mail om, at jeg godt kan søge som OneUnitedmedlem - men først efter den 26 januar.
79 kr er da vist uden flyafgift og skatter. Og Ryanair flyver kun fra Århus og Billund i Danmark. Men man kan da med lidt god vilje kommer frem og tilbage for under 500 kr.
Nej... Ryanair kører med noget tilbud her indtil den 12... Så 79 kr.. der er ingen skatter og afgifter på de afgange... Så 79 t/r............
Payment amount 158.00DKK, for 2 personer.. :)
Nogle der tør gætte på hvad chancen er for en billet igennem oneunited?
Så er flybilletterne bestilt, ca. 320 kr. tur/retur blev det til.
Nu mangler så bare det sværeste, at få fat i kampbilletterne.
Har lige ringet til klubben, og her fik jeg også at vide, at det kun var sæsonkortholdere der kunne søge til den kamp. Ved ikke lige helt hvad der sker.
Glory Man United
12-01-2009, 13:49
320 for en retur billet? Det var sgu da billigt!
Hvilket selskab har du bestilt igennem?
Det koster stadig lidt under 300 kr med Ryan Air. Hmm.. Ser ud til at turen kunne gøres rimelig billigt. Men ja det største problem er selvfølgelig at skaffe en billet til kampen.
Hvilket selskab har du bestilt igennem?
Ryan Air. Jeg flyver fra Hamborg til Milano for 2.50 euro! og ca. 160 kr. for Milano til Billund. Alt i alt kommer det så op omkring de 320 kr. når de ekstra gebyrer er lagt til.
Har lige ringet til klubben, og her fik jeg også at vide, at det kun var sæsonkortholdere der kunne søge til den kamp. Ved ikke lige helt hvad der sker.
det burde ikke være tilfældet...
Tror også bare jeg ansøger når det bliver muligt, og håber på at det var endnu en fejl.
Har lige bestilt nye billetter.. Fra billund til birmingham istedet for... 2,5kr pr vej pr. person.. Så kom af med 10 kr t/r for 2 personer :P
Så er det kampbilletterne..
argh... der står at billetterne sku være tilgængelige.. men kan ikke finde dem inde på den side hvor man skal lave ansøgningen.....:/:/:/
Jeg har fået ansøgt billetterne, nu håber jeg bare på at få dem. Er der nogen der kender sandsynligheden for billetter igennem den lodtrækning?
Glory Man United
27-01-2009, 12:24
Jeg har fået ansøgt billetterne, nu håber jeg bare på at få dem. Er der nogen der kender sandsynligheden for billetter igennem den lodtrækning?
1/46 hvis du tastede med venstre hånd. 1/61 hvis du gjorde det med højre
ChristianR
27-01-2009, 13:53
Jeg håber satme ikke, de forfordeler de kejthåndede!
Michaelkp
27-01-2009, 14:28
Hvad hvis man bruger 10 finger systemet - Vil det være en fordel?
Har lige bestilt nye billetter.. Fra billund til birmingham istedet for... 2,5kr pr vej pr. person.. Så kom af med 10 kr t/r for 2 personer :P
Så er det kampbilletterne..
What ? :titte: 10 kr. ? !
Ja de havde et eller andet sindsygt tilbud.. Lidt efter var det så sat ned til 2 kr.. men det var kun den ene afgang der var billige billetter tilbage på.. Men har heller ikke noget imod at give 10 kr istedet for 6 :D
ChristianR
27-01-2009, 16:04
Ja de havde et eller andet sindsygt tilbud.. Lidt efter var det så sat ned til 2 kr.. men det var kun den ene afgang der var billige billetter tilbage på.. Men har heller ikke noget imod at give 10 kr istedet for 6 :D
>Rige svin:D
JumpingCarrot
27-01-2009, 16:19
>Rige svin:D
Ja, der er sgu noget luksusdyr over nogle af folkene herinde.
Fik sku ingen billetter, nogen der har været heldige?
jeg overvejede inter away, men søgte ikke. Finanskrisen kradser :D
Jeg har bestilt billetter fra official tickets nu, håber bare på det bedste.
dannigizmo
06-02-2009, 13:37
Jeg håber satme ikke, de forfordeler de kejthåndede!
Det gør de netop heller ikke, da "at forfordele" er noget negativt. Altså det er skidt, hvis man bliver forfordelt. Derfor forfordeler de i denne situation de højrehåndede.
Ikke et personligt angreb, er bare så træt af at se, at ordet konstant bliver brugt i en forkert sammenhæng og faktisk direkte modsat mening :D
POSTET KL. 1337! Geeks will know
JumpingCarrot
06-02-2009, 15:36
Det gør de netop heller ikke, da "at forfordele" er noget negativt. Altså det er skidt, hvis man bliver forfordelt. Derfor forfordeler de i denne situation de højrehåndede.
Ikke et personligt angreb, er bare så træt af at se, at ordet konstant bliver brugt i en forkert sammenhæng og faktisk direkte modsat mening :D
POSTET KL. 1337! Geeks will know
1337 nok.
Fra ordbogen:
forfordele vb.
1 give nogen mindre end andre el. mindre end vedkommende har krav på; behandle nogen dårligere end andre; syn snyde
2 give nogen mere end andre el. mere end vedkommende har krav på; behandle nogen bedre end andre (kendt fra 1964, især unge og yngre; denne brug regnes af mange for ukorrekt); syn begunstige
Nye ord i dansk
* forfordele vb. (1964) (ny betydning) give fordel
Såeh. Man kan vel sige, at du har ret oprindeligt. Men ordet står nu som tvetydigt, hvilket vel bare er en true pain in the arse.
:D
dannigizmo
06-02-2009, 16:01
:InLove:InLove1337 nok.
Fra ordbogen:
forfordele vb.
1 give nogen mindre end andre el. mindre end vedkommende har krav på; behandle nogen dårligere end andre; syn snyde
2 give nogen mere end andre el. mere end vedkommende har krav på; behandle nogen bedre end andre (kendt fra 1964, især unge og yngre; denne brug regnes af mange for ukorrekt); syn begunstige
Nye ord i dansk
Såeh. Man kan vel sige, at du har ret oprindeligt. Men ordet står nu som tvetydigt, hvilket vel bare er en true pain in the arse.
Shh. Jeg har ret! :D
Fik sku ingen billetter, nogen der har været heldige?
Har ansøgt til hjemmekampen, og de skulle blive trukket idag.. Men hvor ser jeg det henne?
Thank you for your application for FC Internazionale game. As we were over subscribed a ballot has taken place and unfortunately your application was unsuccessful.
:(:(:(:(:(:'(
1337 nok.
Fra ordbogen:
forfordele vb.
Nye ord i dansk
Det er også en af de mest absurde nye betydninger, et ord nogensinde har fået. Det er blevet sit eget antonym.
ChristianR
13-02-2009, 06:07
Det er også en af de mest absurde nye betydninger, et ord nogensinde har fået. Det er blevet sit eget antonym.
Men ikke desto mindre er det en halvgammel ændring (1994), så jeg håber dannigizmo, der rettede mig, er en gammel mand;)
Det blev nok også ændret, fordi folk ikke brugte ordet i rigtig sammenhæng, fordi ordet lægger op til, at der menes "begunstige".
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.