Se fuld version : Ivan Rakitic
En meget undervuderet midtbanespiller der kan lidt af alt. Han spiller i Schalke, hvor han har slået sit navn fast som en bundesligaens bedste midtbanespillere, samt han er fast mand på kroatiens landshold. Han kan husserer på de fleste midtbane pladser, men mest som venstre fløj. Han er utrolig pasningssikker og skudsikker, samt et rigtigt godt overblik. Syns det er på tide vi smidder nogle af vores midtbane spillere på porten (Giggs, Scholes, Fletcher, Hargreaves og park) da de ikke har niveaut. Savner nyt blod på midtbanen i form af Rakitic, da jeg mener han er fremtidens mand.
En meget undervuderet midtbanespiller der kan lidt af alt. Han spiller i Schalke, hvor han har slået sit navn fast som en bundesligaens bedste midtbanespillere, samt han er fast mand på kroatiens landshold. Han kan husserer på de fleste midtbane pladser, men mest som venstre fløj. Han er utrolig pasningssikker og skudsikker, samt et rigtigt godt overblik. Syns det er på tide vi smidder nogle af vores midtbane spillere på porten (Giggs, Scholes, Fletcher, Hargreaves og park) da de ikke har niveaut. Savner nyt blod på midtbanen i form af Rakitic, da jeg mener han er fremtidens mand.
Jeg kan desværre ikke tage denne indlæg seriøst.
Siger du at en mand, som Scholes ikke har niveau til United? Du så jo mod Aab, at han var den eneste sammen med Anderson, der forstår at dele bolde ud.
Fletcher vil du have væk? Har du nogensinde set manden spille? Det er vel en af vores vigtigste spillere, da han altid yder et fantastisk stykke arbejde. Desuden har en evne, der gør han præsterer stort set hver gang, vi møder storhold.
Giggs? Måske er han blevet ældre, men han bidrager stadigvæk med meget.
Hargo? Jeg vil delvist gerne give ham æren for, at vi vandt CL-sidste år. Vi manglede sådan en type på holdet og det gav bonus.
Park? Det kan godt være, han ikke er en cirkus-type, men han gør alt for holdet skyld. Han bidrager med så meget og gør det fantastisk.
Rakitic? Han er god, men han har slet ikke niveauet til United. Desuden er han vist blevet bænkevarmer, hvis jeg husker rigtigt?
Desuden har vi Possebon på springbrættet til at blive noget stort, så vi mangler slet ikke centralemidtbanespillere :)
Øh jeg vil da umiddelbart hellere ikke sige der var noget i vejen med, Giggs, Scholes, Fletcher, Hargreaves og park.
Nu ser jeg så ikke så meget tysk fodbold, men når jeg nu har gjort det, har jeg da ikke lagt mærke til Rakitic. Hvad kan han som dem vi har ikke kan?
United DK
15-12-2008, 16:01
Ivan Rakitic?
Arrh nu må du holde op.
Han er en 2. rangs spiller, og selv Nani vil jeg vurdere til at være bedre, og det siger ikke så lidt. Det er en FM-spiller, som i virkeligheden knap kan spille sig på det kroatiske landshold, så nej tak til ham. Vi har også lige købt (eller er ved det?) Tosic, så det ville på alle måde være et åndsvagt køb.
Scholes: Sandt han er en god pasningsspiller, dog heller ikke mere end det
Hargo: Skadet hele tiden, samt vi brugte alt for mange penge på ham.
Park: Kæmper godt, men skaber ikke det vilde.
Fletcher: Ved ikke hvad manden laver i en storklub. Er der kun fordi han er skotte.
Giggs: Over the hill.
Kan godt passe Rakitic ikke spiller så meget for tiden, men siger jo alt om schalke at de hellere vil bruge asamoah. I mine øjne er han et kæmpe talent, som niveau ville blive langt højere hvis han ville træne sammen med stjernerne i united. Man er ikke en dårlig spiller når man er på et klasse mandskab som kroatien.
Scholes: Sandt han er en god pasningsspiller, dog heller ikke mere end det
Han er måske verdens bedste pasningspiller, og så et geni på en fodboldbane. Og så kan han også score mål, på mange forskellige måder. Scholes er verdensklasse. Basta.
Og nej Fletcher er ikke kun med fordi han er skotte :)
Scholes bliver aldrig den samme. Han score jo netop aldrig, da han ikke længere speeden til at sætte en mand af og afslutte. Syns bare vi savner noget frisk blod på midtbanen.
F.eks. Var midtbane præstationen godkendt mod tottenham? skabte de nok?
Fletcher har været en af denne sæsons bedste spillere indtil videre. Han leverer altid en god, solid og stabil indsats. Vigtig mand for holdet.
Scholes er genial, selv om han er over 30 år. Han har endnu et par år tilbage. Den måde han styrer spillet og spreder lækre pasninger omkring sig er genialt..
Giggs er selvfølgelig ikke den spiller han var for 6-8 år siden. Men han leverer noget andet, via hans rutine og alderen, gør jo at han ikke er så eksplosiv som tidligere. Han har stadig en rolle at spille på holdet.
Park var suveræn i sidste del af 2007/08 sæsonen, og en vigtig del i de afgørende kampe i Champions League blandt andet. Folk er altid efter ham, selv om han er en glimrende spiller. Vi kan jo ikke kun have Ronaldo'er på holdet..
Det er ikke fair at svine Hargreaves til. Han var god sidste år, og er så ude hele denne sæson. Lad ham komme tilbage og se om han kan komme igang igen..
Og nej. Denne spiller fra Schalke, Rakitic, er så vidt jeg ved intet værd. Hvad skulle en storklub som United dog med ham. Satser vi på middelmådighed fremover eller hvad. Det kan da kun være grundet FM, FIFA eller et mareridt i nat, der kan få folk til at få ham til United.. Jeg er rystet over det forslag..
F.eks. Var midtbane præstationen godkendt mod tottenham? skabte de nok?
Ja den var bestet godkendt synes jeg. Carrick og Fletcher styrede totalt midtbanen og spillet. Vi fik ikke scoret, men havde chancerne til at score mindst et par mål i løbet af kampen.
Park var livlig ude på kanten, og var med i flere angreb og chancer. Så jeg kan ikke se problemet.. Spurs ude er bestemt en svær kamp, specielt efter de er kommet i gang under Redknapp..
Er sku også selv rystet over dine udtalelser. At i kan finde de spillere gode nok til united er mig et stort spørgsmål.
Godt nok folk har hver sin mening, ellers ville man aldrig kunne starte en debat ;)
United DK
15-12-2008, 16:37
Er sku også selv rystet over dine udtalelser. At i kan finde de spillere gode nok til united er mig et stort spørgsmål.
Champions of Europe, champions of England!
Rakitic er ikke i nærheden af at være klasse... Han er bænkevarmer i Schalke (fik 2 min på banen i går mod Hoffenheim, alright) og når han ikke engang kan slå dårlige spillere som Orlando Engelaar og Fabian Ersnt af i Schalke, ja så har han da ikke et mulehårs chance for overhovedet at figurere i Uniteds 1. holds trup..
Unitedalisme
15-12-2008, 17:57
@Lagoni
Håber ikke du mener de indlæg her seriøst?? ka godt være du mener at Ivan rakitic er god nok til united og kan udvikle sig.. men at sige at vi ska smide 5 spillere ud og endda nogle legender som giggs og scholes.. De har begge to en plads i united, også selvom de ikke kan spille alle kampe mere.. Park er vel vores anden valg på kanten, og hvis vi ska snakke om folk der ik har niveau i united så er det vel nani før park?? Flether ka man altid diskutere, men som han har spillet i den her sæson så har han i hvert fald overbevist mig om at han er en glimrende spiller også på united niveau.. Hargo er vel nok den bedste midtbane mand vi har og når han er klar så kan han bidrage med så meget..
Når du nu vil smide 5 mand på porten hvem vil du så have ind i stedet for??
Fuckede lige op ang. Rakitic.
Ind.
Moutinho: Han er mine øjne den midtbane general vi har manglet, siden scholes er blevet for gammel. Han besidder alle de kvaliter scholes havde da han var ung.
Ribery: Manden er genial. Forestil Ribery og Ronaldo på hver sine kanter. Måske også sårn signing der skal til for at Nani vågner op.
Hvis Hargreaves bliver sine skader kvit er han også klasse. Bliver bare træt af han hele tiden er skadet.
Ser hellere vi har en lidt smallere trup der har kvalitet, end en kæmpe trup hvor der er mindre kvalitet.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.