Se fuld version : UEFA Team of the Year 2008
Igen i år stiller UEFA en række nominerede op, som man kan stemme på til årets hold.
I kan gå ind og stemme her (http://www1.uefa.com/fanzone/TeamOfTheYear/index.html).
Mit hold:
Casillas
Ramos - Ferdinand - Puyol - Evra
Ronaldo - Xavi - Ribery
Arshavin
Messi - Torres
Træner: Fergie
Kom med jeres bud :)
United DK
14-12-2008, 22:19
Mit hold:
Casillas
Maicon - Rio - Vidic (c) - Evra
Ronaldo - Xavi - Iniesta
Lampard
Messi - Zlatan
Manager: Ferguson
Kald mig bare subjektiv, men et hold der vinder både mesterskab og CL, skal have en del spillere på holdet, og manageren for det hold, skal selvfølgelig også være manager for årets hold.
Danielsen
14-12-2008, 22:35
Cech
Ramos, Rio(c), Terry, Evra
Xavi
Ronaldo, Ribéry
Lampard
Zlatan, Messi
Fergie
OnlyUnited
14-12-2008, 22:40
Casilias
Sagna - Vidic - Ferdinand - Evra
Ronaldo - Xavi - Arshavin - Ribery
Messi - Rooney
Træner : Fergie self
Casilias er klart den bedste keeper (beviste han også igår), og højerbacken var jeg lidt i tvivl om det skulle være Sagna eller Ramos, jeg valgte Sagna fordi jeg har set flere arsenal kampe. Resten af forsvaret er ren-united og hvem skal det ellers være? det ikke for sjovt vi var det hold der lukkede færrest mål ind. Valgte Arshavin fordi at jeg ikke gaad at vælge en fra liverpool, arsenal eller chelski :D også self Rooney ;)
Mikkelsen
14-12-2008, 22:58
------------- VDS -------------
Bosingwa --- Rio --- Vidic --- Evra
Ronaldo - Senna - Lampard - Ribery
--------- Villa -----Messi ---------
SAF
Ud over Ronaldo, var det Uniteds forsvar som var outstanding i sidste sæson. Hvilket selvfølgelig skal afspejle årets hold.
Jeg kunne desværre ikke vælge både Senne og Xavi.
Der udover syntes jeg at Arshavin er overvurderet, men det er jo en helt anden snak ;)
Jeg kunne ikke vælge at min nationalitet var dansk...kunne i?
Anyway... undrer mig over hvor Fletcher er.
16casper
14-12-2008, 23:37
Anyway... undrer mig over hvor Fletcher er.
fletcher ? sjov, så er der ihvertfald nok 40-50 andre foran ham:Smackden:
Flax_Generous
15-12-2008, 00:25
Mit hold:
Casillas
Maicon - Rio - Vidic (c) - Evra
Ronaldo - Xavi - Iniesta
Lampard
Messi - Zlatan
Kald mig bare subjektiv, men et hold der vinder både mesterskab og CL, skal have en del spillere på holdet, og manageren for det hold, skal selvfølgelig også være manager for årets hold.
Torres i stedet for Zlatan. Og så har du det hold, jeg valgte at stemme på (med Rio som anfører).
Ribery, Zlatan, Villa og Senna var alle med i mine overvejelser, men blev taget fra til sidst.
Ronaldo - xavi - ballack - Ribery
--------- del piero -----zlatan ---------
træner: Ferguson
Ronaldo - xavi - ballack - Ribery
--------- del piero -----zlatan ---------
træner: Ferguson
What the fuck?
Bosingwa er vi enige om at er en stjerneback og en vitterlig god spiller, men han har ikke været bedre end Ramos?
Og Ballack? Hvad gør at du har valgt ham?
Og Del Piero? Hvor er Torres?
Ellers enig i resten af holdet.
For min ser sådan ud
Casillas
Ramos - Rio (C) - Vidic - Evra
Ronaldo - Xavi - Lampard - Ribery
Zlatan - Torres
Casillas
Ramos - Rio - Terry - Evra
Ronaldo - Xavi - Ribery - Messi
Zlatan - Torres
Manager : The Gaffer..
Her er mine udvalgte, hvis det har interesse...
Målmand: Van der Sar
Højreback: Maicon - Synes dog at Brown manglede, for han har altså spillet ekseptionelt godt hele sidste sæson, dog med enkelte fejl, men ingen er fejlfri.
Centerback x2: Ferdiand & Vidic
Venstreback: Evra - Overvejede Lahm og Capdevilla da de begge har spillet rigtig flot, og Zhirkov er også en udemærket spiller, men de manglede alle 3 lidt.
Højre wing: Ronaldo - Ubestridt bedste.
Venster wing: Iniesta - Skal siges at Sneijder, Robben, Ribery og Silva alle 4 er fantastiske spillere, men de giver for let op i modgang, hvilket man kan se Sneijder gør for Real Madrid for tiden. Robben er en fantastisk wing at se på, men jeg er bare ikke overbevist endnu
Defensiv Midt: Xavi - Overvejede Senna
Offensiv Midt: Lampard - Synes hverken Cesc eller Arshavin er gode nok i de store kampe.
Angriber x2: Rooney & Del Piero - Torres, Ibra, Messi og Adebayor er alle favoritter, men jeg synes det som imponerer mig ved Del Piero er hans lyst og hans loyalitet og det at han ubestridt i alle kampe kæmper r*ven ud af bukserne altid. Hvis man kigger på hvad han leverer lige nu for Juventus, er det nok svar. Rooney, well, måske scorer han ikke så meget som Villa eller laver de samme ting som Messi, måske ikke så høj som Benzema men synes hans arbejde på banen er fantastisk - burde han score mere, ja, men indtil videre er han stabil nok.
Coach: Sir Alex - Aragones gjorde det ellers godt med Spanien, men synes han er et arrogant møgsvin.
Note:
Jeg kan ikke rigtig se hvad alle synes er så fantastisk ved John Terry - Det tog ham fra August til November at komme rigtig igang med sin sæson for Chelsea sidste år og han blev valgt som ChampionsLeagues bedste forsvarer fordi han reddede et skud på mål i Finalen med hovedet - Har virkelig svært ved at se hvad det er han gør der er så fantastisk og anderledes end hvad det er Vidic præsterer 96% af alle kampe.. Eneste positive ting jeg kan finde ved Terry er hans klubloyalitet hvilket er beundrelsesværding når man tænker på hvor RINGE Chelsea har været i før-Abramovich tiden..
Casillias
Boswinga - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Senna - Xavi - Ribery
Messi
Zlatan
Manager: SAF
Glory Man United
15-12-2008, 07:07
VDS
Ramos - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Arshavin - Xavi - Iniesta
Messi-Rooney
Manager: Fergie
Ville gerne have haft stjernespillere som Brown, Carrick, Scholes, Park og Tevez med, men de var underligt nok ikke nominerede
Christensen
15-12-2008, 07:50
http://img213.imageshack.us/img213/9586/adascg1.png (http://imageshack.us)
http://img213.imageshack.us/img213/adascg1.png/1/w787.png (http://g.imageshack.us/img213/adascg1.png/1/)
Lorensen
15-12-2008, 08:20
Casillas
Ramos-Ferdinand(C)-Pepe-Evra
Ronaldo-Xavi-Lampard-Iniesta
Messi-Torres
Der er godt nogle underlige muligheder i valg af spillere, og Van Bronckhorst?? Hvad dælen laver han i sådan en nominering.
Jeg mangler lidt Carrick og Alves i nomineringerne.
Casillas
Bosingwa Ferdinand Terry Evra
Ronaldo Xavi Lampard Ribery
Messi Torres
Bosingwa har været denne sæsons bedste højreback og han havde også et super godt EM. Jeg vil mene han ligger foran både Ramos og Maicon dog ikke meget. Det stærkeste hold overhovedet havde jeg erstattet Ribery med Gerrard men da han kun kunne vælges som højrekant blev det i stedet Ribery.
Casillas
Sagna (C) - Rio - Vidic - Capdevilla
Ronaldo - Senna - Fabregas - Iniesta
Messi - Adebayor
Ferguson Coach.
Glory Man United
15-12-2008, 11:54
Casillas
Sagna (C) - Rio - Vidic - Capdevilla
Ronaldo - Senna - Fabregas - Iniesta
Messi - Adebayor
Ferguson Coach.
:lolol:
Tre Arsenal spillere....det dårligste engelske hold i Cl sidste år
Casillas
Maicon - Vida - Rio - Evra
Ronaldo - Xavi - Fabregas - Ribéry
Del Piero - Messi
Træner: Fergie
Vil nu mene vi gjorde mindst ligeså godt som Liverpool. Liverpool havde dommer heldet med sig som de næsten altid har i CL (også mod Inter)
Hleb skulle have haft klart straffe i første kamp, og på Anfield var Babels straffe noget tyndt.
Men ja, selfølgelig tager jeg dem med alligevel, når jeg nu holder med Arsenal :)
Det var dog ikke værre end Ian Rushs hold. Der var ikke skyggen af United-spillere, men til gengæld havde Carragher fået plads i midterforsvaret og Gerrard var højrekant :lolol:
Glory Man United
15-12-2008, 13:19
Vil nu mene vi gjorde mindst ligeså godt som Liverpool. Liverpool havde dommer heldet med sig som de næsten altid har i CL (også mod Inter)
Hleb skulle have haft klart straffe i første kamp, og på Anfield var Babels straffe noget tyndt.
Men ja, selfølgelig tager jeg dem med alligevel, når jeg nu holder med Arsenal :)
Har du optaget dit svar fra Wenger? "Vores hold er STADIGVÆK ungt, dommeren var IGEN imod os bla bla bla....."
Hvordan kan han stadigvæk være på sin post efter 3 1/2 års pokaltørke??
OFF TOPIC:
i har stadig 2 kampe mod Stoke så i skal nok miste point ved Delaps indkast. Og glem ikke i ikke har mødt City endnu ;)
Hleb 13...de to kampe gav os 6 points mod jeres 0 :)
Mit hold
Målmand
Iker Casillas
Forsvar
Sergio Ramos - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra
Midtbane
Cristiano Ronaldo - Xavi Hernandez - David Silva
Andrei Arshavin
Angreb
Leo Messi - Fernando Torres
Træner
Sir Alex Ferguson
Har du optaget dit svar fra Wenger? "Vores hold er STADIGVÆK ungt, dommeren var IGEN imod os bla bla bla....."
Hvordan kan han stadigvæk være på sin post efter 3 1/2 års pokaltørke??
Nu er det jo ikke kun Wenger som er ude efter dommeren efter et nederlag. Ferguson er vidst heller ikke helt uden kommentare.
Hvordan Wenger stadig kan være manager? Nu kan jeg ikke helt huske hvor lang en periode i havde med Ferguson uden pokaler, men det vidste sig at være det rette at beholde Ferguson selvom der var nogle United fans som gerne vil have ham ud.
Det rette er ikke altid at fyre en træner, og Wenger skal ikke fyres.
- Og ja, jeg er tilhænger at ''Wenger knows''
Glory Man United
15-12-2008, 14:19
Nu er det jo ikke kun Wenger som er ude efter dommeren efter et nederlag. Ferguson er vidst heller ikke helt uden kommentare.
Hvordan Wenger stadig kan være manager? Nu kan jeg ikke helt huske hvor lang en periode i havde med Ferguson uden pokaler, men det vidste sig at være det rette at beholde Ferguson selvom der var nogle United fans som gerne vil have ham ud.
Det rette er ikke altid at fyre en træner, og Wenger skal ikke fyres.
- Og ja, jeg er tilhænger at ''Wenger knows''
Flot....og dine dommedagsprofetier omkring Stoke og Man Shitty? 6 points og 6-0 til os...0 point og 1-5 til jer?
Casillas
Ramos Ferdinand Vidic Evra
Xavi Gerrard
Ronaldo Ribery
Messi
Torres
matthiepuh
15-12-2008, 14:37
Iker
Maicon Rio Vidic Evra
Ronaldo Xavi Cesc Silva
Zlataon Messi.
Valgte ud fra at Spanien vandt EM og vi vandt PR.L og CL..
Lidt træt af, at Messi ikke kunne sættes på kanten således angrebet kunne være Zlatan og Torres.. Cesc foran Gerrad pga. hans fremragende sæson for Arsenal og han er med til at vinde EM..
Synes dog at Maicon og Zlatan(ingen har været nær hans standard) skal have ros for deres fantastiske sæson i Inter.
Kære ven? Du skal sku da ikke vælge et hold, fordi nogle af dem er fra dit hold. Du skal vælge efter hold set fra objektiv synspunkt. Hvad har fabregas gjort bedre end Lampard? Jo vist, vandt han EM, men der var Fabregas ikke fast-starter. Lampard var i PL"finale" og CL-finale og Liga Cup-finale. Og da det virkelig slog til i PL, var Fabregas ikke moden nok til at styre sit hold. Et stort minus i min bog.
Men okay, det viser bare, at hold som Arsenal og Liverpool har alt for mange subjektive fans, der ikke forstår noget. ;)
Det var dog ikke værre end Ian Rushs hold. Der var ikke skyggen af United-spillere, men til gengæld havde Carragher fået plads i midterforsvaret og Gerrard var højrekant :lolol:
JA! det var fandme sort. Han havde ikke engang verdens bedste fodboldspiller med. Flot Rush.
Casillas
Ramos - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Xavi - Lampard - Iniesta
Rooney - Messi
Havde Carrick været nomineret var han røget ind i stedet for lamps..
Flot....og dine dommedagsprofetier omkring Stoke og Man Shitty? 6 points og 6-0 til os...0 point og 1-5 til jer?
Uha, ja angrib mig da endelig for det. Ja, jeg troede ikke i vandt over City ude. Det kan jeg sagtens erkende. Jeg tror stadig i mister point mod Stoke ude, men hvis i ikke gør det, nå så er jeg en idiot.
Jeg regner heller ikke med, at du rammer rigtigt hver gang du siger Arsenal taber ;)
FORSVAR:
Casillas - har altid holdt et umenneskeligt niveau, og med Laliga mesterskab og EM er han sikker.
Evra -Kan følge de bedste både deffensiv og offensivt, har et meget højt bundniveau
Rio og Vidic - verdens bedste forsvar, som alle her kender så godt
Maicon - Utrolig back der ligesom Evra både kan deffensivt og offensivt.
MIDTBANE:
Ronaldo - Second to none!
Xavi - verdens bedste midtbanemotor
Gerrard - Ked af at indrømme det men Gerrard er blandt de aller bedste i verden og er nok den mest uvurderlige spiller
Ribery - En meget klog spiller, der skaber rigtig meget
ANGREB:
Messi - klart verdens bedste dribbler og er altid farlig
Zlatan - Verdens bedste boksspiller
ChristianR
15-12-2008, 16:05
I praksis tror jeg nu de fleste af holdene vil få det rimelig svært i defensiven:) Selvom det er "Verdens bedste" vil backs som Evra og Ramos nok passe dårligt med de midtbaner, buddene lyder op:D
De fleste hold inkluderer vel 2 wings og 2 angribere med tilhørende 2 centrale midtbanespillere, som primært er kendt for deres offensive kræfter. Hertil 2 meget offensive backs.
Ps. jeg ved godt det hele er gak og løger, så det var nu ikke for at krittisere de forskellige hold:)
Har nok haft de røde briller på:
------------Cech-----------
Ramos----Rio----Vidic----Evra
Ronaldo---Senna--Lampard--Inesta
----------Rooney--Messi--------
Fergie
Christensen
15-12-2008, 16:39
JA! det var fandme sort. Han havde ikke engang verdens bedste fodboldspiller med. Flot Rush.
Tilgengæld har han så, som en af de få, verdens bedste forsvarsspiller på sit hold ;):confused:
ChristianR
15-12-2008, 16:55
Tilgengæld har han så, som en af de få, verdens bedste forsvarsspiller på sit hold ;):confused:
Ja, han scorer da flere mål end Rio (hvilket mål er vel underordnet?:confused:)
Dahlmann
15-12-2008, 16:57
http://img201.imageshack.us/img201/8518/retsholdeb2.jpg (http://imageshack.us)
http://img201.imageshack.us/img201/retsholdeb2.jpg/1/w962.png (http://g.imageshack.us/img201/retsholdeb2.jpg/1/)
Casilias
Sagna - Vidic - Ferdinand - Evra
Ronaldo - Xavi - Arshavin - Ribery
Messi - Rooney
Træner : Fergie self
også self Rooney ;)
Er det helt seriøst??? Syntes du Rooney har været blandt de 2 bedste angribere i år?????????????????????????????
Ja, ingen problem..
Meget muligt det var det dårligste engelske i CL, men Sagna har i mine øjne været bedste højreback iår.. Har godt nok ikke set så meget til ham i denne sæson men i sidste sæson var han kanon.. Og Adebayor var også rigtig rigtig god sidste sæson..
Mit hold er:
Casillas
Sagna - Vidic - Rio(C) - Evra
Ronaldo - Xavi - Ribery
Lampard
Torres - Messi
Virker måske lidt rødt at have 3 United spillere i forsvaret, men syntes med helt neutralt hjerte ikke der har været noget centerforsvar der har kunne hamle op med Rio og Vidic og selv Puyol har haft nogle hjerneblødninger ind imellem..
Og Evra.. Ja han er ubetinget den bedste venstre back i verden.. Han har så ufatteligt højt bundniveau og det er MEGET sjældent at han kommer ned og ramme det..
Jurgensen
15-12-2008, 18:09
Iker Casilias - Været rigtig god i foråret og til EM. Har dog haft en lille form nedgang her i slutningen af 2008
Maicon - Højre backs svar på Evra.
Rio - Var der et alternativ?
Vidic - Du får en stor 5 af mig.
Evra - IMO verdens bedste på sin position.
Ronaldo - Behøves det begrundes?
Xavi - En fornøjelse at se på bane, er kanon for både Spanien og Barce.
Lampard - Tja, gør det for det meste godt, og har været bedre end de 4 andre.
Ribery - Forhåbentlig kommende United spiller, for satan han er god.
Torres - Desværre fristet man til at sige, men kommer ikke uden om ham.
Villa - Score altid for Valencia og var stor medvirken til at Spanien vandt EM.
Sir Alex Ferguson - 22 år, og formår stadig at sætte sit hold op til at vinde titler. Verdens bedste manager uden tvivl.
Christensen
15-12-2008, 18:47
Ja, han scorer da flere mål end Rio (hvilket mål er vel underordnet?:confused:)
Det har du så ret i. Hans fremragende mål i weekenden må også trække en del op.:titte:
Det bliver lidt for plat, det der. Du prikker til ham, og når han svarer sagligt og sobert, så er dit modsvar "Flot". Det er lidt tragikomisk, som Arsenal- og Liverpool- og alle mulige andre-fans sommetider bliver behandlet herinde. Sagna var absolut den bedste højre back i Premier League i sidste sæson, og Fabregas kan også sagtens forsvares. Adebayor er diskutabel, men han scorede trods alt 24 mål i sidste sæson, så hans kandidatur er i hvert fald ikke væsentlig mindre end Rooneys, som flere herinde har valgt. Vi er sgu ikke mere objektive end Arsenal-tilhængerne.
Det bliver lidt for plat, det der. Du prikker til ham, og når han svarer sagligt og sobert, så er dit modsvar "Flot". Det er lidt tragikomisk, som Arsenal- og Liverpool- og alle mulige andre-fans sommetider bliver behandlet herinde. Sagna var absolut den bedste højre back i Premier League i sidste sæson, og Fabregas kan også sagtens forsvares. Adebayor er diskutabel, men han scorede trods alt 24 mål i sidste sæson, så hans kandidatur er i hvert fald ikke væsentlig mindre end Rooneys, som flere herinde har valgt. Vi er sgu ikke mere objektive end Arsenal-tilhængerne.
That was a good vending, maybe we can use than in another afsnit :)
- Smukt sagt, Jev.
Casillas
Ronaldo - Xavi - Lampard - Ribery
Messi - Torres
Var lidt i tvivl om jeg skulle vælge Iniesta frem for Lampard, ellers synes jeg holdet gav sig selv.
Casillas, er bare den bedste målmand for tiden
Maicon, syntes han har været en af de bedste på en meget svingende Inter hold
Chiellini(C), er for mig og se en af verdens bedste midterforsvarer.
Vidic, har været ekstremt stabil gennem hele sæsonen
Evra, er ikke så meget tvivl her, da der ikke rigtigt er andre gode venstre backs:)
Cristiano, forklaring overflødig;)
Senna, som augustinussen sagde "manden har vel ikke lavet en fejl hele 2008"
arshavin, har jeg kun valgt pga. Gerrard står som højre midt
Ribery, han har en fantastisk teknik og er nærmest bayern
Torres, god første sæson i PL i forhold til hvad jeg havde forventet
Messi, er bare vanvittig god
Ketsbeia, syntes det er imponerende hvad han har fået ud af materialet i Anorthosis
Glory Man United
15-12-2008, 20:07
Som jeg har forstået det er CL-holdet, der skal sættes. Så derfor er Adebayors 24 mål underordnede :titte:
Som jeg har forstået det er CL-holdet, der skal sættes. Så derfor er Adebayors 24 mål underordnede :titte:
Hvis det var CL holdet som skulle sættes, ville det så ikke være lidt mærkeligt man kunne stemme på Ribery?
Glory Man United
15-12-2008, 20:15
Hvis det var CL holdet som skulle sættes, ville det så ikke være lidt mærkeligt man kunne stemme på Ribery?
Nu er der jo ingen ansat i UEFA, der er under 70 år, så det skulle ikke undre mig ;)
Det er nu ikke det indtryk, jeg har fået, men det kan da godt være, du har ret.
Jeg tror det dog ikke, for så er nomineringerne jo helt hen i vejret. Ribéry, Arshavin m.fl..
Nu vil jeg nødigt tage hleb13's parti, men der fik han dig altså;)
Dahlmann
15-12-2008, 20:31
Nu er det jo en UEFA afstemning, så mon ikke UEFA Cuppen også er med.. det ville da i hvert fald også retfærdiggøre de mange russere man kan stemme på...
VDS
Ronaldo - Arshavin - Xavi - Iniesta
Messi-Rooney
Manager: Fergie
Ville gerne have haft stjernespillere som Brown, Carrick, Scholes, Park og Tevez med, men de var underligt nok ikke nominerede
Og hvis du virkelig går efter at det er CL holdet du stiller, hvorfor er Arshavin så med? Zenith har jo langt fra været ligeså succesfulde som MANGE andre hold i CL i år.. Ramos og Madrid har heller ikke været gode, røg tidligt ud i sidste sæson og har ikke været prangende i denne sæson.. Bare det at du rent faktisk overvejer Park til holdet.. tsk tsk..
Adebayors 24 mål er underordnede... hvor er Rooneys mål? dem er der heller ikke mange af vel?!
Kan godt være du har noget imod at der kommer fans fra andre fora, men sæt dig ned og ta en kiks for det her er altså en om'er...
Glory Man United
15-12-2008, 20:42
Nu er det jo en UEFA afstemning, så mon ikke UEFA Cuppen også er med.. det ville da i hvert fald også retfærdiggøre de mange russere man kan stemme på...
Og hvis du virkelig går efter at det er CL holdet du stiller, hvorfor er Arshavin så med? Zenith har jo langt fra været ligeså succesfulde som MANGE andre hold i CL i år.. Ramos og Madrid har heller ikke været gode, røg tidligt ud i sidste sæson og har ikke været prangende i denne sæson.. Bare det at du rent faktisk overvejer Park til holdet.. tsk tsk..
Adebayors 24 mål er underordnede... hvor er Rooneys mål? dem er der heller ikke mange af vel?!
Kan godt være du har noget imod at der kommer fans fra andre fora, men sæt dig ned og ta en kiks for det her er altså en om'er...
Kiksen er spist...Mester ked af at du mangler ironi. Jeg valgte alle de United spillere jeg kunne, og skrev så ,at der manglede Carrick, Scholes, Park....Troede joken var til at overskue :whine:
Dahlmann
17-12-2008, 01:18
Kiksen er spist...Mester ked af at du mangler ironi. Jeg valgte alle de United spillere jeg kunne, og skrev så ,at der manglede Carrick, Scholes, Park....Troede joken var til at overskue :whine:
Jeg tog det ikke som en Joke at du nævner scholes blandt dem for han var fantastisk i sidste sæson og burde være nomineret.. ;) desuden så havde vi jo 4 spillere på holdet som vi var enige i, og det er størstedelen, derfor er det svært at gennemskue at din opstilling var ironi...:Smackden:
Så er årets UEFA-hold blevet offentliggjort: http://www1.uefa.com/fanzone/TeamOfTheYear/index.html
Casillas
Ramos - Puyol - Terry - Lahm
Ronaldo - Fabregas - Xavi (cpt) - Ribery
Messi - Torres
Træner: Alex Ferguson
Et hold, der ikke ligger langt fra mit. Jeg savner kun Rio, Evra og Arshavin i stedet for Terry, Lahm og Fabregas, men resten fortjener helt sikkert en plads på holdet.
Så er årets UEFA-hold blevet offentliggjort: http://www1.uefa.com/fanzone/TeamOfTheYear/index.html
Casillas
Messi - Torres
Et hold, der ikke ligger langt fra mit. Jeg savner kun Rio, Evra og Arshavin i stedet for Terry, Lahm og Fabregas, men resten fortjener helt sikkert en plads på holdet.
Det hold er virkelig så skandaløst. Hvordan kan Lahm være med? Jovist var tyskerne i EM-finalen, men hvad bidrog Bayern til i Uefa Cup? Ikke en skid! Evra og Rio vandt PL og CL. Det er mig en gåde og endnu engang understreger det bare at kåringer er noget værre lort! Terry? Hvordan kan han være med? Han var tit skadet, og Chelsea vandt intet samt England ikke var impliceret ved EM. Arshavin skulle også erstatte Cesc, så var holdet god nok!
Flax_Generous
22-01-2009, 01:42
Lahm var ringe sidste år (i forhold til hvad man ved han kan), Terrys niveau er også faldet rigtig meget (bare se på hans seneste kamp mod United), Ramos er den mest overvurderede back i hele verden, Fabregas var forrygende i 2007, men middelmådig i 2008... Ingen af de 4 burde være på holdet.
Evra, Ferdinand/Vidic, Maicon/Alves og Senna/Lampard/Gerrard burde være på holdet. De har alle været (meget) bedre i 2008.
Casillas
Messi - Torres
Hvordan kan Lahm, Terry og Fabregas være på holdet, når man samtidig undlader Rio eller Vidic og Evra.
Glory Man United
22-01-2009, 06:56
De nævnte skandale spillere er med pga deres navne. Intet andet. Derfor undrer det mig meget, at ikke også Gerrard er med.
Men tænk sig. vi vandt rub og stub i 2008 og har en spiller med (ham kunne de vel så heller ikke udelade)
JumpingCarrot
22-01-2009, 08:48
Bliver der aldrig udnævt et årets hold af "eksperter"? Så det ikke er naive brugere, der vælger Terry og Lahm hver eneste gang.
Fy for helvede, hvor er FIFAs og UEFAs hold møghamrende gustne.
Jeg gider fandme ikke engang kommentere et hold med Terry og Lahm, men ingen Rio. Det er så fucking tyndt!
Kristensen
22-01-2009, 09:49
Det er vel det sammen som kåringen af bedste spillere i CHL hvor chelski løb med 3 ud af 4. Cech, terry og lampard såvidt jeg husker.
Og det ståler langt væk at sommerens em/navne har afgjort pladserne.
Men who cares, vi vandt hele lortet. Så kan lampard, messi og torres sidde og juble over deres plads på årets hold!
Flax_Generous
22-01-2009, 10:46
Bliver der aldrig udnævt et årets hold af "eksperter"? Så det ikke er naive brugere, der vælger Terry og Lahm hver eneste gang.
Fy for helvede, hvor er FIFAs og UEFAs hold møghamrende gustne.
Jo, L'Equipe, som også giver Ballon d'Or, havde dette hold:
Casillas
Dani Alves - Ferdinand - Vidic - Evra
C. Ronaldo - Xavi - Gerrard - Messi
Torres - Ibrahimovic
Casillas
Torres - Ibrahimovic
Det er vist første gang jeg kan sige at jeg har været enig i en avis' Team of the year.
Glory Man United
22-01-2009, 11:07
Arggghhh Gerrard?
Arggghhh Gerrard?
Det er jo Liverpool.
Det er ren og skær medlidenhed.
Casillas
Torres - Ibrahimovic
Sådan bør årets hold IMO se ud! Kan slet ikke fatte, hvordan så mange mennesker kan vælge fire forsvarspillere, hvor hverken Rio, Vidic eller Evra er iblandt, noget der for mig er decideret absurd! Men jeg må overfor L'Equipe' holdudvælgelse tilkendegive min enighed.
ChristianR
22-01-2009, 15:47
Casillas
Torres - Ibrahimovic
Her er jeg meget enig. Alves er den eneste, jeg rigtig ville betænke mig ved. Gerrard kan IMO sagtens figurere¨på det hold.
I modsætning til mange andre af sådanne hold består dette ikke kun af offensive kantspillere, men ligner derimod et rigtigt hold.
SirGiggs
26-02-2009, 20:45
Casillas
Maicon-Chiellini-Vidic-Evra
Messi-Iniesta-Kaka-Ronaldo
Ibra-Rooney
Casillias
Ramos - Puyol - Vidic - Evra
Ribéry - Xavi - Lampard - Robben
Torres - Messi
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.