PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - Aalborg BK

Sider : [1] 2

Sivebæk
09-12-2008, 21:56
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Aalborg BK http://www.bold.dk/billeder/art6385.gif
Champions League| Onsdag, 10. december 2008, 20:45 | Old Trafford

Optakt
United spiller i morgen sidste runde af Champions League-gruppespillet. Modstanderen er danske AaB.

Manchester United kan med en sejr over AaB i sidste runde af Champions Leagues gruppespil så godt som sikre sig førstepladsen foran Villarreal. Spanierne er ligesom United sikret adgang til næste runde af turneringen, mens AaB har sat sig på UEFA Cup-billetten. Det eneste, som er på spil, er førstepladsen i gruppen, og den bør tilhøre United.

Det kan AaB dog sagtens have noget at indvende imod. For selvom danskerne intet har at spille for rent resultatmæssigt, vil det stadig blive en kæmpe oplevelse for nordjyderne, og de vil gå ud og spille frit. De har vundet de seneste fem kampe i alle turneringer, så det vil muligvis være en fejltagelse af Alex Ferguson at sætte et rent reservehold på banen i morgen.

De to mandskaber har blot mødt hinanden en enkelt gang før, og det var tidligere på sæsonen på Aalborg Stadion, hvor gæsterne vandt med 3-0. United vil naturligvis være storfavorit til morgendagens opgør. Englænderne har ikke tabt hjemme i turneringen siden foråret 2005.

Cristiano Ronaldo forventes at blive sparet til kampen. Portugiseren måtte lade sig udskifte i weekenden med en hofteskade. Ben Foster og Gary Neville kunne meget vel starte inde, mens Paul Scholes kan blive tildelt en plads på bænken.

Skribentens bud på kampens udfald
Selv med et halvt reservehold bør United kunne styre kampen. Man Utd 2-0 AaB.

Sandsynlig startopstilling
Foster
Neville – Ferdinand – Evans – Evra
Park – O'Shea – Anderson – Nani
Berbatov – Tévez

Uniteds trup
Foster, Kuszczak, Neville, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Ronaldo, Park, Fletcher, Scholes, Anderson, Giggs, Nani, Possebon, Gibson, Berbatov, Rooney, Tevez, Manucho

AaBs trup
Zaza, M.Jakobsen, M.Pedersen, Olfers, Due, Augustinussen, Saganowski, Curth, Nomvethe, Bøgelund, Caca, Bræmer, Risgaard, Enevoldsen, J.K.Sørensen, P.Kristensen, Stenild, Schwartz.

Seneste kampe
Indbyrdes
30-09-2008 AaB 0-3 United

Manchester United
06-12-2008 United 1-0 Sunderland
03-12-2008 United 5-3 Blackburn
30-11-2008 City 0-1 United
25-11-2008 Villarreal 0-0 United
22-11-2008 Aston Villa 0-0 United

AaB
07-12-2008 Randers 1-2 AaB
30-11-2008 AaB 3-1 FC København
25-11-2008 AaB 2-1 Celtic
22-11-2008 Vejle 0-3 AaB
16-11-2008 AaB 2-1 Esbjerg

Historie
Kampe: 1
United-sejre: 1
Sunderland-sejre: 0
Uafgjorte: 0

Odds
United: 1.20
Uafgjort: 5.83
Sunderland: 12.57

Tv
19:30 TV 3+

Skader
United
W Brown Sprained Ankle 26th Dec 08
O Hargreaves Jumpers Knee May 09

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Glory Man United
09-12-2008, 22:02
Sandsynlig startopstilling
Foster
Park – O'Shea – Anderson – Nani
Berbatov – Tévez

Tror sgu Rooney starter inde efter nu hvor han har karantæne på lørdag...

-------PIG
Neville-Rio-Evans-Evra
--Possebon-Anderson
Welbeck-Rooney-Nani
-----Berbatov

Jurgensen
09-12-2008, 22:13

-------PIG
Neville-Rio-Evans-Evra
--Possebon-Anderson
Welbeck-Rooney-Nani
-----Berbatov

Welbeck er da ikke med i truppen.
Derudover håber jeg sku Foster får chancen i stedet for kussen.

Sivebæk
09-12-2008, 22:18
Den tanke havde jeg også, men på den anden side vil det være smart at prøve de to af sammen, eftersom de også skal i aktion lørdag.

Jurgensen, truppen er ikke officiel, så det kan ikke udelukkes, at Welbeck kan være med.

Jurgensen
09-12-2008, 22:19
Den tanke havde jeg også, men på den anden side vil det være smart at prøve de to af sammen, eftersom de også skal i aktion lørdag.

Jurgensen, truppen er ikke officiel, så det kan ikke udelukkes, at Welbeck kan være med.

Okay. Troede jeg egentlig den var når i lagde op herinde. Så blev jeg så meget klogere:-)

United DK
09-12-2008, 22:34
Foster
Rafael - Rio - Evans - Evra
Park - Fletcher - Scholes - Nani
Rooney - Tevez

Jeg så gerne, at vi gennembankede dem, men det bliver nok en stille og rolig kamp, som vi vinder 2-0.

SantasLittleHelper
09-12-2008, 22:34
Allan Kuhn har inden kampen nævnt at han er Liverpool fan. Ergo skal AaB slagtes som baconstribede boldmongoler de nu engang er.

Foster
Neville - Evans - Vidic - O'Shea
Park - Scholes - Fletcher - Giggs - Nani
Tevez

Kofoed
09-12-2008, 22:59
Allan Kuhn har inden kampen nævnt at han er Liverpool fan. Ergo skal AaB slagtes som baconstribede boldmongoler de nu engang er.

Ohh yes.. Og nu brokker de sig også over at banen er mudret.. DE SKAL DØØØØØØØØØØØØØØ:devilll:

Pole in goal
Rafael - Rio - Evans - Evra
Nani - Giggs - Scholes - Park
Rooney - Tevez

Don Kafai
09-12-2008, 23:47
En jyde brokker sig over banen er mudret?

HAHA, årets joke. Det er sikkert ham deres venstreback, som virkelig prøver at spille smart, sådan en baby-rocker. Vi skal vitterligt spille AaB ud af banen, og vise, at selv vores anden række, kan spille et tempo, der gør AaB ville ønske banen var mere mudret.

Desværre tror jeg, vi spiller den sikkert, og vinder 2-0 eller 3-0, i en kamp hvor vi kun har momenter med godt spil.

TK
O'Shea - Rio - Evans - Evra
Park - Fletcher - Anderson - Nani
Rooney - Berbatov.

Damien
10-12-2008, 00:51
Syns vi ska la nogle reserver få chancen, da vi er sikkert videre!

VDS
Rafael - Evans -O'shea - Evra
Fletcher -Scholes-possebon
Tevez - Manucho - Rooney

På grund af Rooney og Evra's karantæner hos FA, syns jeg vi ska starte med dem!

Bugge
10-12-2008, 01:28
AaB skal have så mange tæsk, at spillerne efter kampen overvejer om de overhovedet skulle have valgt en fodboldkarriere til at starte med.
Og Martin Pedersen skal tørres så meget, at han begynder at græde for han er da muligvis det grimmeste og mest usympatiske i dansk fodbold.

Vi rundbarberer dem 7-0.

Hald
10-12-2008, 01:45
Uhhhh .. http://www.bold.dk/nyt/Augu-Vi-kan-slaa-alle-i-verden

Ifølge Thomas AugustiNUSER. Så kan Aab slå alle i verden, med den form de er i !!
Glæder jeg mig til at se imorgen!!
Håber Tevez tørre dem fuldstændigt,
Berbatov laver jo nok også et par mål, det er jo et middelmådigt hold i en nem kamp, præcis de kampe han score i jo : (

Dines
10-12-2008, 07:36
Selve kampen er næsten ligegyldig. Om man ender 1'er eller 2'er, er næsten ligegyldigt nu om dage. Man kan trække hold som Real Madrid, hvis man ender som 1'er. Der er dog æren, og der er det virkelig vigtigt, at vi får fundet komfortabelt, for jeg vil ikke blive til grin igen. Det var forfærdeligt, da vi tabte til FCK, så gå nu ud og hvis hvem der er Europas bedste. Jeg tror, at det bliver et blandet hold, med både førsteholdspillere og reserver. Vi vinder 3-0, Rooney scorer hattrick.

Foster

Neville - Rio - Evans - O'Shea

Park - Giggs - Anderson - Nani

Rooney - Berbatov

God kamp. :)

Glory Man United
10-12-2008, 07:52

Han var min træner i 96-97 og vi havde nogle gode diskussioner...specielt da vi bankede dem 3-1 på Anfield :p

Hans bror Hasse havde jeg som træner i 3 år...han var ligeså hjernedød :-)

SantasLittleHelper
10-12-2008, 08:25
1'ere: Roma, Panathinaikos, Barcelona, Liverpool, (Juventus)
2'ere: Chelsea, Inter, Sporting, Alt. Madrid, (Real Madrid)

Det var lige før vi skulle spekulere i at blive 2'er for de 2'ere der er tilbage er godt nok nasty. Når man så smider Bayern og FC porto i den pulje der er nuværende 2'ere ser det godt nok heller ikke for godt ud. Personligt vil jeg hellere møde Roma/Panathinaikos/Lyon/Arsenal/Juventus end jeg vil møde Chelsea/Inter/Bayern/Fc Porto/Real Madrid.

på den anden side kan vi jo også være heldige at trække Sporting eller Atl Madrid. Men det ville da være svine heldigt og med vores held trækker vi sikkert Inter eller Bayern. Det er vel de hold jeg frygter mest af 2'erne.

Glory Man United
10-12-2008, 08:28

Det var lige før vi skulle spekulere i at blive 2'er for de 2'ere der er tilbage er godt nok nasty. Når man så smider Bayern og FC porto i den pulje der er nuværende 2'ere ser det godt nok heller ikke for godt ud. Personligt vil jeg hellere møde Roma/Panathinaikos/Lyon/Arsenal/Juventus end jeg vil møde Chelsea/Inter/Bayern/Fc Porto/Real Madrid.

på den anden side kan vi jo også være heldige at trække Sporting eller Atl Madrid. Men det ville da være svine heldigt og med vores held trækker vi sikkert Inter eller Bayern. Det er vel de hold jeg frygter mest af 2'erne.

Chelsea og Arsenal kan du så smide ud af betragtningerne, for dem kan vi ikke møde

SantasLittleHelper
10-12-2008, 08:52
Er det ikke kun i gruppespillet vi ikke kan møde dem?

Lorensen
10-12-2008, 08:58
Foster
Rafael-Rio-Evans-O'shea
Park-Possebon-Anderson-Nani
Tevez-Berbatov

United 6-1 Aab

Jeg vil gerne se Tevez og Berbatov i front, da det alligevel er dem, der skal spille sammen mod tottenham, og derfor er det vigtigt at de lige får en kamp sammen. Derudover håber jeg at se Anderson-Possebon, vores kommende brasillianske midtbane duo, og så synes jeg at Nani skal have chancen igen.

Glory Man United
10-12-2008, 09:04
Er det ikke kun i gruppespillet vi ikke kan møde dem?

Nope også i 1/8 finalerne. Hvis Arsenal og vi vinder grupperne, har Chelski altså kun tre hold, de kan møde, da de ikke kan trække engelske hold + det hold, som vandt deres gruppe

EDIT: Fatter ikke dem som tror Evra bliver "sparet". Han er ude i de næste 5 kampe i England, så self skal han spille. Det samme gælder de to kampe ved VM

RuudVanNissetøj
10-12-2008, 11:24
Foster

Rafael Rio Evans Oshea

Anderson Giggs Nani

Tevez Berba Rooney

Hvis ikke vi prøver "de tre" sammen i angrebet i dag, så ved jeg virkelig ikke hvornår man skal afprøve dem sammen. AAB er med alt respekt formentlig et af de nemmeste hold at møde, så hvorfor ikke se om et tre mandsangreb virker ?? Håber på en klasker på + 4 mål

Flax_Generous
10-12-2008, 12:58
Allan Kuhn har inden kampen nævnt at han er Liverpool fan.
Jeg håber, at United dræber AaB!

Parkohargo
10-12-2008, 13:00
Foster

Rafel Evans Vidic O'Shea

Nani Anderson Scholes Park

Berbatov Tevez

Jeg tror på en 2-0 sejr til os og et hold med lidt reserver. Muligvis en Neville istedet for Rafael, og Manucho i front sammen med Berba måske.!?:)

Go' Kamp.

Damien
10-12-2008, 13:03
Selve kampen er næsten ligegyldig. Om man ender 1'er eller 2'er, er næsten ligegyldigt nu om dage. Man kan trække hold som Real Madrid, hvis man ender som 1'er. Der er dog æren, og der er det virkelig vigtigt, at vi får fundet komfortabelt, for jeg vil ikke blive til grin igen. Det var forfærdeligt, da vi tabte til FCK, så gå nu ud og hvis hvem der er Europas bedste. Jeg tror, at det bliver et blandet hold, med både førsteholdspillere og reserver. Vi vinder 3-0, Rooney scorer hattrick.

God kamp. :)

Man ska huske på at 1'erne får lov til at spille hjemme kamp i anden runde af 1/8 dels finalen, hvilket jeg syntes er en væsentlig fordel.

Hl-Glory
10-12-2008, 13:44
Vi skal vinde den kamp eller ligeglad med hvordan og hvor stort, bare vi ikke taber.
Jeg ville hade det, hvis vi igen skulle miste point til et dansk hold så man skulle høre på alle mulige kommentare.
Men vi vinder da selvfølgelig også!

Come on United!

Krede
10-12-2008, 14:00
Man ska huske på at 1'erne får lov til at spille hjemme kamp i anden runde af 1/8 dels finalen, hvilket jeg syntes er en væsentlig fordel.

Du har helt ret. Det er en kæmpe fordel, hvis vi slutter som nr. 1. Det skal nemlig gå meget galt i kamp 1, hvis vi ikke kan ordne det i returen på OT.

Derfor SKAL vi vinde i aften. Gerne stort. Du er der jo meget fokus på kampen i DK, så det ville jo ikke gøre noget, hvis ens hold satte tingene fuldstændigt på plads :)

Dines
10-12-2008, 14:46

Ja, der er godt nok mange onde modstandere man kan møde, selv hvis man ender som 1'er. Vi undgår dog heldigvis engelske opgør indtil kvartfinalen, hvis vi kommer så langt. Men ja, om man bliver 1'er eller 2'er er næsten bare æren og man slutter på hjemmebane til sidst.

Daniel
10-12-2008, 15:33
Foster

Neville Ferdinand Evans Evra

Park Scholes Anderson Nani

Rooney Tevez

Det her er et hold der bør kunne slå Aab sikkert. Forhåbentligt ønsker flere at reserverne som Tevez og Nani at vise at de bør være i startopstillingen. Jeg tror vi vinder 4 - 0.

Omkring 1. og 2. plads vil jeg klart helst have førstepladsen. Bliver vi 2. kan vi risikere Barcelona som helt klart er holdet man vil undgå. Jeg kan ikke se hvem vi skulle tabe til af 2. men selvfølgelig vil jeg helst undgå hold som Real Madrid og Inter.

Tobber
10-12-2008, 17:58
jeg er sgu ligeglad med om aab er i god form lige for tiden for på OT skal alle danske hold køres over, og for den sags skyld også de fleste andre hold i verden:devill: . vi tabte til fck, ja, men man kan ikke vinde alle "ligegyldige" kampe mod undertippede modstandere og så var det bare heldigt det ikke fik konsekvenser som vis man ryger ud af FA Cuppen til burnley:lolol: men vis united ikke vinder med mindst 2 idag ser jeg det som en skuffelse næsten ligemeget hvordan kampen forløber.

c'mon guys show how it's done:devilll::devill::devilll::devill:

Kofoed
10-12-2008, 19:07
Jeg er lidt ligeglad med om vi bliver nr. 1 eller 2 i puljen.. Men vi må bare ikke tabe idag.. Ville være så klamt at tabe til Aab.. Nu spiller vi mod et dansk hold og så skal vi fanme rundbabere dem så hårdt at de ikke kan gå de næste par dage.. De skal løbe så meget efter bolden at de ender med bare at kigge fodbold.. Elsker at smadre de danske spilleres "her kommer vi, og vi kan vinde det hele" attitude..

Martinsen
10-12-2008, 19:18
TK

Neville-Rio-Evans-Evra

Nani-O´shea-Anderson-Giggs

Rooney-Tevez

Vi skal have den første plads i puljen, og det synes jeg modsat mange andre er rigtig vigtigt med henblik på den senere lodtrækning. Så selvfølgelig vinder vi 3-1 er mit bud Rooney med 2 og Tevez med en enkelt pind.

God kamp.

Manchester United
10-12-2008, 19:42
Foster
Nani – Possebon – Anderson – Giggs
Berbatov – Tévez

5-0 sejr til os! :)

Elkjaer
10-12-2008, 19:59
Allan Kuhn sagde at United startede med: Rooney, Tevez, Giggs, Nani og Anderson så det ser da ganske fornuftigt ud :)

23Becks
10-12-2008, 20:02
Hvorfor skal Kussen stå??? lad nu for helvede Foster starte...

NtotheT
10-12-2008, 20:05
Okay, der mistede jeg lige lidt for Fergie. Hvordan kan han rose en som Martin Pedersen? Han er jo usædvanlig ringe? :o Og ydermere usædvanlig usympatisk!

srixon
10-12-2008, 20:05

Enig.. Foster SKAL være førstevalg når VDS træder tilbage.. vil satme ikke være tryg hvis Kuszczak skal stå på mål næste sæson :/

NtotheT
10-12-2008, 20:08

Fordi Foster stod mod Blackburn sidste uge i Carling Cuppen. De to skal i denne sæson spille lige mange kampe, da VDS i denne sæson er 1. målmand. Ham der står bedst i denne sæson mellem PIG og Foster, bliver vel 1. målmand næste sæson :) ..

Elkjaer
10-12-2008, 20:12
Okay, der mistede jeg lige lidt for Fergie. Hvordan kan han rose en som Martin Pedersen? Han er jo usædvanlig ringe? :o Og ydermere usædvanlig usympatisk!

Vil ikke sige jeg mistede repspekt, men jeg var lidt overrasket.
Martin Pedersen har haft problemer i alle CHL kampene, det har mange AaB spillere men han har kigget fodbold i en del situationer når Villereal, Celtic eller United har presset. Men Martin Pedersen så meget glad ud :)
Det var mærkeligt at se det klip med borgmesteren fra Aalborg der var lige ved at komme i buksen over dengang United kom til byen.

Men rosen er lidt mærkelig.

Petursson
10-12-2008, 20:16
Kuszczak

Neville-Ferdinand-Evans-O'Shea

Nani-Gibson-Anderson-Giggs

Rooney-Tevez

Bænken: Foster, Rafael, Vidic, Fletcher, Scholes, Possebon, Park.

tror vi vinder 4-0 :)

Hl-Glory
10-12-2008, 20:16
Okay hold vi stiller med idag, Fergie bejler åbenbart mere til Gibson end Possebon virker det til, lidt ærgeligt da jeg synes Possebon har gjort det rigtigt godt når han har fået chancen.

Come on United!

Elkjaer
10-12-2008, 20:19
Fin opstilling, glæder mig vildt til at se Gibson.

srixon
10-12-2008, 20:19
Det var mærkeligt at se det klip med borgmesteren fra Aalborg der var lige ved at komme i buksen over dengang United kom til byen.

hahaha priceless:lolol:

mufufu
10-12-2008, 20:41
Jeg ved ikke hvor meget der er i ham Gibson, han har ikke rigtig overrasket mig i denne sæson, synes han er lidt tung i det.

Ville langt hellere have Possebon, synes der er langt mere potentiale i ham. De bytter sikkert også i halvegen for at prøve begge af.

Håber i øvrigt også Scholes kommer ind og får lidt kamp i benene så vi kan få ham igang igen.

United 5 - 1 Aab

MrStefani
10-12-2008, 20:43
elsker det udtryk som Gary Neville har i ansigtet hver evig eneste gang man ser ham inden de løber på banen "Rocking"

Drale
10-12-2008, 20:48
Tevez!

Hl-Glory
10-12-2008, 20:49
Drømme start!
Lær det danmark!

Tévez!

warming
Kørt over!

Bonde15
1-0.
Teveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez.

Feldthaus
10-12-2008, 20:50
køb ham!

mojtaba
10-12-2008, 20:51
De taber stort Aab. Og Aab tror på en mirakel. Det har jeg kun en ting at sige til: LooooL :D Være klar til at blive ydmyget i jeres sidste CL-kamp :D

Faurauh
omg. dø Aab:D de bliver da rykket rundt?

warming
Kæmpe afbrænder af Tevez! Ellers god bold fra Rooney..

Drale
Tæt på 2-0!

Manchester United
Godt tevez!!!... KAN IKKE SE STARTEN AF KAMPEN FORDI MIN SØSTER SER NOGET I TV'ET :mad:

NtotheT
10-12-2008, 20:52
Den var stor Tevez :o

NtotheT
10-12-2008, 20:52
Godt tevez!!!... KAN IKKE SE STARTEN AF KAMPEN FORDI MIN SØSTER SER NOGET I TV'ET :mad:

Tøffelhelt :D

Elkjaer
10-12-2008, 20:53

Meget trist, tror vi har 5 fjernsyn til 4 mennesker så jeg er vist heldig :D ?

ONT: Øj en start, det bliver en nydelse :D

Tobber
10-12-2008, 20:55
håber fandme mikrofonen er tæt på aab fansene for man hører jo aab fansene højere end uniteds fan:whine:

Manchester United
Meget trist, tror vi har 5 fjernsyn til 4 mennesker så jeg er vist heldig :D ?

ONT: Øj en start, det bliver en nydelse :D

Ja men kun tv'et i stuen har viasat

Hl-Glory
Vi kører dem jo rundt indtil videre, en fryd for øjet!

Maspha
10-12-2008, 20:56
Godt indlæg af Gibson..

Elkjaer
Det lignede et straffe til AaB
EDIT: var det ikke :)

Manchester United
Endelig kan jeg se med!

Faurauh
10-12-2008, 20:57
Haha fantastisk at se. Giggs kan ikke sætte nogle spillere i PL med sin hurtighed (udover Hyppia) Men han rykker da også bare aab spillerne rundt

Drale
10-12-2008, 20:58
De er altså ikke helt ufarlige Aab

Elkjaer
10-12-2008, 21:02
De er altså ikke helt ufarlige Aab

De spiller ganske fornuftigt offensivt, de kan spille de rimelig pænt rundt.
Men det defensive, uha de er nervøse :P

Drale
10-12-2008, 21:03
De spiller ganske fornuftigt offensivt, de kan spille de rimelig pænt rundt.
Men det defensive, uha de er nervøse :P

Præcis, hvad jeg mente :P

Maspha
10-12-2008, 21:10
Hvornår lærer Anderson at han ikke kan ramme målet på sine langskud???

Vidic92
10-12-2008, 21:12
Hvornår lærer Anderson at han ikke kan ramme målet på sine langskud???

Hvis han ikke skyder, så scorer han jo aldrig. Bare fortsæt Anderson !! :D

Maspha
10-12-2008, 21:14
Hvis han ikke skyder, så scorer han jo aldrig. Bare fortsæt Anderson !! :D

Så skulle han bare prøve at komme tættere på.. Anderson!! Flere afslutninger inde i feltet..

Manchester United
10-12-2008, 21:17
Neeej

Drale
Forhelved!

Hl-Glory
Forhelved!
Op og vis hvem der bestemmer!

Rosgaard
10-12-2008, 21:18
Der så polakken ikke for godt ud....

Faurauh
Forhelved!

Så kan det ikke siges mere præcist.... det virker jo bare dumt. og ingen engelske tilskure som larmer...

NtotheT
Hvordan kan det være United er blevet så ringe til dødboldsituationer? Det var dog utroligt, hvor mange dumme mål vi lukker ind pga det?

Elkjaer
10-12-2008, 21:19
Haha.
Jeg må sige det er satme godt løb af M. Jakobsen, og godt sat ind men hvor var hans mand?
Det burde stå 2-0, 3-0 nu - men vi skal nok score flere mål.

Elrantiri
10-12-2008, 21:19
Det hovedstød var da vist også one of a million - selvom jeg et eller andet sted godt kan unde Kuhn at forblive ubesejret (man bor trods alt i Aalborg :P)

Tobber
10-12-2008, 21:20
ska vores kære polak ikke have den?:(

Rosgaard
10-12-2008, 21:20
Hvordan kan det være United er blevet så ringe til dødboldsituationer? Det var dog utroligt, hvor mange dumme mål vi lukker ind pga det?
Helt enig! Synes det plejer at være en af vores store styrker, men det har haltet gevaldigt i denne sæson. Synes det har været galt siden Arsenal kampen

mojtaba
10-12-2008, 21:25
Synes vi har spillet lidt skidt indtil videre. Man kan se vi ikke spiller op til vores bedste, og jeg synes heller ikke vi er så boldsikre. Altså vi spiller mod et Aab-hold, og de scorer.. Denne kamp skal vindes.. Come on United!

NtotheT
10-12-2008, 21:28
Helt enig! Synes det plejer at være en af vores store styrker, men det har haltet gevaldigt i denne sæson. Synes det har været galt siden Arsenal kampen

HOST HOST, chelsea kampen mener du ..

Flax_Generous
10-12-2008, 21:31
selvom jeg et eller andet sted godt kan unde Kuhn at forblive ubesejret (man bor trods alt i Aalborg :P)
http://www.voidspace.org.uk/gallery/silly/big_cup_of_STFU.jpg

Vidic92
10-12-2008, 21:32
for helved ..

Drale
Fuck jeg er skuffet! LORT!

Manchester United
noooooo!!!

NtotheT
Han er altså ingenting ham der Gibson

Sådan, flot united .. det så pinligt ..

Hl-Glory
10-12-2008, 21:33
ej nu går jeg kræftemendeælme snart amok.
fuck hvor det latterligt.
Nu skal hårtørren fandeme frem Fergie!!!

Flax_Generous
10-12-2008, 21:34
Det minder forfærdelig meget om FCK-kampen.

mojtaba
Vi taber, hvis fortsætter på den måde.. Vi gider overhovedet ikke spille fodbold. Vi smider det hele på gulvet, og ser det som ligegyldigt, at tabe mod Aab.. Skuffende 1. halvleg. Og hvis man taber på hjemmebane er meget værre end den mod FCK.

Rosgaard
for satan!! Elendigt simpelthen.. Flot sat ind af Curth, men det kan vi jo ikke bruge til noget... Kom nu drenge

Tenshu
Gid jeg var Ferguson lige nu, for jeg har fandme lyst til at råbe af spillerne

manu4ever
10-12-2008, 21:35
det er bare løgn :mad::mad::mad::mad::mad:
min fætter og onkel er derover og holder med ABB gider fandme ikke mobbes når jeg ser dem igen:Smackden::Smackden:
come UNITED:devill:

Hl-Glory
Jeg kunne græde.
hvis vi ikke viser et eller andet her i anden halvleg, ved jeg seriøst ikke hvad jeg gør.
det satme ringe dether.

jeg har hele dagen haft følelsen vi ville gøre os selv til grin idag, nu ser det fandeme ud til at lykkedes for helved hvor det ringe!

Manchester United
ind med rafeal - ud med neville fra anden halvej .. TAK!

Rosgaard
HOST HOST, chelsea kampen mener du ..

Hehe nårh ja okay :)

Feldthaus
Det er fandme pinligt det her, hvad sker der for drengene, nu må de fandme visse klassen i 2. halvleg, i det mindste noget celtic er foran.

Unitedforever
den eneste, der kan være indsatsen bekendt i første halvleg er Tevez og Anderson.. resten burde fyres øjeblikkeligt..

Elkjaer
Hahaha, tror næsten AaBs forsvar har stået bedre end Uniteds :)
Hold da kæft hvor er det dårligt United burde have 2-3 mål på nuværende tidspunkt, men næ nej! Men tror Fergie giver en skideballe og så bliver det forhåbenligt bedre - de kan næsten ikke undgå at slå United. Hvis United først går igang så kan AaB ikke være med.

Vi vinder 4-2 bare rolig :)

mufufu
10-12-2008, 21:36
Hold da op. Det var ikke lige hvad man regnede med, hverken før. Eller 10 min inde i kampen.

Sådan noget ged.

Hl-Glory
10-12-2008, 21:36
Det er fandme pinligt det her, hvad sker der for drengene, nu må de fandme visse klassen i 2. halvleg, i det mindste noget celtic er foran.

squ da ligemeget med celtic, det vores stolthed der på spil..

Dines
10-12-2008, 21:37
Dette er godt nok pinligt, at vi endnu engang undervuderer en modstander. Vi spiller af helvedes til, og det eneste vi har skabt er på Aabs nervøsitet. Jeg er så skuffet over, at vi lukker to mål ind på hjemmebane mod Aab. Dette her skal vindes, hvis vi ikke skal blive til grin i Danmark igen. Orhh jeg hader kampe mod danske hold.

Flax_Generous
squ da ligemeget med celtic, det vores stolthed der på spil..
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg, at United-spillerne er lidt ligeglade. Det er vist kun os danske fans, som gider at bekymre sig om sådan noget.

Damien
Ufortjent og pinligt!!! men hold da kæft en skod stemning på stadion!!! det er til grin :(

NtotheT
10-12-2008, 21:38
Jeg synes Kuzschak ser ualmindeligt dårligt ud ved begge mål!
- Og det er så fucking pinligt ..

mojtaba
Problemmet er, at vi ikke gider at spille fodbold. Vi kæmper ikke.. Her taler jeg blandt andet om Rooney, Giggs, Neville.. Vi smider bolden også tit væk. Altså, hvor er vi henne lige nu?

Dines
Det eneste, der kan glæde mig lige nu, er at Ferguson forhåbentlig skriger samtlige spillere i hovedet..

Hl-Glory
Dette er godt nok pinligt, at vi endnu engang undervuderer en modstander. Vi spiller af helvedes til, og det eneste vi har skabt er på Aabs nervøsitet. Jeg er så skuffet over, at vi lukker to mål ind på hjemmebane mod Aab. Dette her skal vindes, hvis vi ikke skal blive til grin i Danmark igen. Orhh jeg hader kampe mod danske hold.

det gør jeg også, det første jeg tænkte da vi trak aab var ¨nu dummer vi os igen mod et dansk hold og bliver til grin ¨
ser ud til jeg for ret, fuck hvor det pinligt..

23Becks
Neville ud Rafael ind

Gibson ud Scholes ind

Kussen ud Foster ind

DEt er simpelthen så pinligt det her.. havde lyst til at hænge mig selv da vi tabte til fck, men det er sku endnu pinligere at tabe til Aab:(

mufufu
10-12-2008, 21:39
den eneste, der kan være indsatsen bekendt i første halvleg er Tevez og Anderson.. resten burde fyres øjeblikkeligt..

lol..

mojtaba
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg, at United-spillerne er lidt ligeglade. Det er vist kun os danske fans, som gider at bekymre sig om sådan noget.

Hvordan kan de være ligeglade ? At tabe på hjemmebane mod et Aab-hold foran alle United-fansene, og smide CL-rekorden ned i toilettet? Hvis dette er tilfældet (som det jo nok er) er det virkelig pinligt og skuffende.

Hl-Glory

det jeg godt klar over.
men alligevel..

Faurauh
Jeg synes Kuzschak ser ualmindeligt dårligt ud ved begge mål!
- Og det er så fucking pinligt ..

Han havde da ikke det der lignede en chance på mål nummer 2? Opdækningen var så umådelig ringe at det er til at tude over?

PerRonaldo
10-12-2008, 21:40
Synes er fedt at der endelig er et hold der formår at straffe os når vi er så sløsede, og så at det er et dansk hold gør det jo bare det hele meget bedre... Neville og gibson ud.. Hvem der skal ind kan man regne ud..

Elkjaer
10-12-2008, 21:40
Så er der smidt 500 kr på at United vinder kampen - så har drengene bare at sparke røv!

Vidic92
10-12-2008, 21:41
det jo vanvittigt det her ..

Hl-Glory
10-12-2008, 21:41
nej nej jeg kan slet ikke få ud af hovedet vi risikere at tabe til et dansk hold på hjemmebane efter at have ført!
nej hvor det pinligt.

Blahac4
10-12-2008, 21:42
Så er der smidt 500 kr på at United vinder kampen - så har drengene bare at sparke røv!

Har de bare at gøre.. skal til eksamen i morgen og vil ikke sidde og rive mig i håret pga. det..

Jeg håber føntørren er i gang og at der muligvis sker noget udskiftning, for der er noget indstilling på banen som ikke holder. Rafael skal helt klart ind, Neville igen langsom, og slet ikke så farlig som vores lille Silva-basse..

Flax_Generous
10-12-2008, 21:43
Han havde da ikke det der lignede en chance på mål nummer 2? Opdækningen var så umådelig ringe at det er til at tude over?
Ja, O'Shea var fuldstændig tabt. Meget, meget ringe.

Benzet
10-12-2008, 21:45
Hvordan faen skal man gå på arbejde i morgen, hvis lorte-Aab vinder den kamp? Ufatteligt at United kan spille SÅ ringe, selv med 7 reserver. Disse reserver bør være langt bedre end en flok knoldesparkere fra den danske liga

Holmskov
10-12-2008, 21:47
Jeg er træt af alt det hæl og tå bold. Vi er alt for ringe når vi vil sy os igennem et så kompakt forsvar.

Vi mangler kynisme og nogle fløjspillere der kan lave indlæg til de små angribere vi har på banen!!

Jeg mangler snart at se hvorfor vi har betalt i dyre domme for Nani.

Drale
Park og Scholes ind

Flax_Generous
Hvordan faen skal man gå på arbejde i morgen, hvis lorte-Aab vinder den kamp?
Jeg har tilfældigvis fri. Og jeg passer mine forældres hus. Det har vist sig at være en ret heldig kombination - så undgår jeg det værste lort.

Hl-Glory
10-12-2008, 21:48
Godt at se Fergie skifter fra start!

Elkjaer
10-12-2008, 21:49
park Og Scholes Ind

T-a-k!

Kofoed
Hvorfor Giggs ud??????????+

NtotheT
Jeg mangler snart at se hvorfor vi har betalt i dyre domme for Nani.

Argh, han har da gjort det godt indtil videre, hvis du spørger mig. Spørgsmålet er mere at Rooney og Tevez får alt for lidt at lave og at Rio og midtbanen fortsætter den irriterende tendens at losse bolden op til Rooney og Tevez. Forhelvede man!

red-ronaldo7
10-12-2008, 21:50
For mig vil det satme ikke være sjovt at komme i skole i morgen, HVIS vi taber. Der er en del Liverfools fan :( COME ON UNITED!!!!

Blahac4
10-12-2008, 21:51
For mig vil det satme ikke være sjovt at komme i skole i morgen, HVIS vi taber. Der er en del Liverfools fan :( COME ON UNITED!!!!

De tabte til Burnley.. så det vil være lige over..

NtotheT
10-12-2008, 21:52
Skift nu Neville ud! Den mand giver mig hængenosser og dårlige nerver.

Forhelvede Rooney, ikke tab hjernen! Det så dumt man!

ChristianL
10-12-2008, 21:53
Jeg har i mit 20 års lange liv ikke oplevet noget tilnærmelsesvis så pinligt..!! :mad:

Elkjaer
10-12-2008, 21:53
Kom Nu Tevez!

Faurauh
10-12-2008, 21:54
tak det hjalp faktisk lidt på mit humør:P Men jeg magter slet ikke det her. skal det være aab som ødelægger vores hjemmebane record?

RasmusP
Werge kalder Park "den lynhurtigere Koreaner". Det kan godt være han løber hele tiden, men specielt hurtig er han da ikke.

Tak Rooney

Elkjaer
Jajajajajajja!

NtotheT
Wayne Fuck Me Rooney!!

Blahac4
det var den første..

Manchester United
Godt Rooney 2-2!

red-ronaldo7
Rooooooooooney!

Hl-Glory
Så vigtigt Rooney!
Åh for løsning.

Drale
10-12-2008, 21:55

Heller ikke her. Har en scouser i min klasse, og han er allerede begyndt at mobbe mig over mobil. Hov så holdte han sku sin kæft :D! ROOONEY!

Blahac4
10-12-2008, 21:57
Kan ikke se hvorfor Neville er startet inde overhovedet, man skulle tro at SAF regnede med vi skulle forsvare hele aftenen!?! - offensivt vil Rafael være tusinde gange bedre og perfekt til denne kamp..

red-ronaldo7
10-12-2008, 21:57
Heller ikke her. Har en scouser i min klasse, og han er allerede begyndt at mobbe mig over mobil. Hov så holdte han sku sin kæft :D! ROOONEY!

Hehe, ja ;) så kan han lære det

red-ronaldo7
10-12-2008, 21:59
Hvordan faen kunne vi da også lukke 2 mål ind mod Aab på OLD TRAFFORD! For helvede, sejre kom sÅ!

manu4ever
10-12-2008, 22:03
I LOVE SCHOLESY:lolol:

NtotheT
10-12-2008, 22:03
Nej, hvor jeg dog savnet Scholes man!

Hl-Glory
10-12-2008, 22:04

Det vildt så meget han kan ændre det hele på et kvarter .

Elkjaer
10-12-2008, 22:05

Hørt!
Det er utroligt hvordan han kan komme ind efter en lang skadespause og spille så flot. Hans lange afleveringer er jo ubeskrivelige :)

red-ronaldo7

Også mig, fantastisk vi har klaret det så godt, uden ham :devill:

mojtaba
Piv, piv Aab taber.. Det var jo ham, som hev i Anderson..

Elrantiri
Hvad sker der for det svinske spil? Rooney med en psykotakling og en AaB spiller (så ikke lige hvem) der hiver i armen på Anderson og tilkæmper sig et fesent frispark.

PerRonaldo
10-12-2008, 22:06
Hvor er Scholes dog bare en fornøjelse.. Han er vores vigtigste spiller! Uden tvivl..

Elkjaer
10-12-2008, 22:08
Håber godt nok Anders Due er skadet ellers er det en rigtig dum udskiftning!

NtotheT
10-12-2008, 22:09
Skift Nu Rafael Ind Man!

Neville kan ikke sætte en plastikflagstang i en lort uden at ødelægge begge dele

Elkjaer
10-12-2008, 22:13
Kom nu United, nu skal niveauet hæves 20 %

Manchester United
10-12-2008, 22:14
Kom nu United, nu skal niveauet hæves 20 %

40% mindst!

Elkjaer
10-12-2008, 22:14
Kunne være sjovt med en Neville scoring :D
Men rigtig rigtig flot aflevering!

Elkjaer
10-12-2008, 22:15
Nej hvorfor skal træværket hjælpe!

mojtaba
10-12-2008, 22:16
Oh. Tæt på Gary.

NtotheT
10-12-2008, 22:16
Alle dem der elsker Scholes, klapper nu. Alle dem der elsker Scholes klapper nu.

KLAP KLAP!

Hl-Glory
10-12-2008, 22:17
Kom nu United!

Faurauh
10-12-2008, 22:17
40% mindst!

Sad faktisk lige og tænkte på at jeg savnede en Keano som kan gå ind og fortælle dem at de abre er nogle fucking idioter og at de skal tage sig sammen...

Manchester United
10-12-2008, 22:18
Kom nu ind med Rafael!!!

Faurauh
10-12-2008, 22:19
Kom nu ind med Rafael!!!

Godt kald:P

Drale
Neville ud - Rafael ind :D

manu4ever
YEEEEEEEEEEEEEEEEEES på tide

Manchester United
GODT.. TAK!! Neville ud - Rafael ind:)

RasmusP
10-12-2008, 22:21
Jeg tror satme Neville er bitter over han ikke scorede på sin chance:) Det kunne man se med det samme.
Det kan godt være han ikke har niveauet til United mere, men det er sgu ikke fordi han ikke gider! Aldrig har jeg da set sådan et klubhjerte.

NtotheT
10-12-2008, 22:22
Jeg tror satme Neville er bitter over han ikke scorede på sin chance:) Det kunne man se med det samme.
Det kan godt være han ikke har niveauet til United mere, men det er sgu ikke fordi han ikke gider! Aldrig har jeg da set sådan et klubhjerte.

Sådan er det sku da med alle spillere?

Elkjaer
10-12-2008, 22:23
Det minder mere og mere om sunderland kampen vi kan ikke få det afgørende mål nu KOM NU!!!

Manchester United
10-12-2008, 22:24
Kom så med det sidste mål tak! gerne 2..

RasmusP
10-12-2008, 22:26
Sådan er det sku da med alle spillere?

Ja selvfølgelig. Man mere bitter end man plejer at være:) Han var rimelig rasende på sig selv lige efter. Det ser man ikke så meget af normalt.

mojtaba
10-12-2008, 22:26
Kom nu United! Vi skal vinde! Der er alt for skuffende, at se jer spille uafgjort.

Drale
10-12-2008, 22:28
Nej Tevez!

Vidic92
For satan TEVEZ .. smid Vidic på toppen !!

Elkjaer
Tevez hvorfor er du ikke mere sikker foran mål :/

mojtaba
10-12-2008, 22:30
Hvor er det ringe. Hvor er det ringe, Tévez. Du burde have scoret 2 mål mere

RasmusP
Nøøøj Tevez! Så er det sgu heller ikke nemt.

Vi Celtic er foran 2-0. Så vi ender som nummer 1 uanset hvad...

PerRonaldo
ringe tevez tre kæmpe chancer 1 mål, det er ikke godt nok..

Hl-Glory
10-12-2008, 22:31
fuck er det pinligt der her.
nejnejnej.

Manchester United
10-12-2008, 22:32
For satan hvor er det trist hvis vi ikke vinder:(

Tevez
10-12-2008, 22:35
noget af det mest pinlige jeg har set

mojtaba
10-12-2008, 22:35
Shit, vi giver mange bolde væk..

Manchester United
10-12-2008, 22:36
Fuck aab .. pise asfk andfkjanl .... Pisse pinligt:(

Vidic92
10-12-2008, 22:37
Shit hvor er det bittert man! Det kan sku godt være vi stiller med reservene, men nej hvor er det skræmmende !

Martinsen
Hold da op. Glæd jer over videre avancement og første pladsen. At det er det mest pinlige man nogensinde har set er sku vist ikke særlig velovervejet.

Allan
Hvorfor skal vi spille så ringe, det er det pinligste resultat i 10 år efter 1-0 nederlaget i København til FCK.

Vi kan ikke være det bekendt ovefor os selv, og så vil jeg skide på at Villareal taber og vi alligevel vinder puljen, AaB på Old trafford skal bare KNUSES

Hl-Glory
10-12-2008, 22:38
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige? :(

PerRonaldo
Synes det er så fedt at se at vi ikke bare kan vinde den her på rutinen, som vi havde regnet med.. Fedt vi bliver straffet for at køre i tomgang i en hel kamp og ikke tager os sammen og lader være med at undervurdere holdene gang på gang.

At det så er et dansk hold, gør det da endnu bedre, og hvad sker der for, at de flestes bekymring herinde er at blive mobbet af andre.. Det er en del af gamet og synes det er fortjent at aab får uafgjort..

Vi er fuldstændig til grin, spillet, spillerne, fansene det hele! Der er ikke en skid drømmenes teater over det her, men vi tror vi er verdens bedste fodbold hold, og det har gjort os ekstreme ringe, for vi tror vi er uovervindelige

mojtaba
Skuffende, ringe.. ligeså ringe, som da vi tabte mod FCK. Fergie, han skal sku fandme også skamme sig .. Han snakker mere om modstanderne end han arbejder, det samme med spillerne. Føj, denne kamp skal bare glemmes hurtigst muligt.

OnlyUnited
Vi Ligger Nummer 1 !!

Flax_Generous
Allan Kuhn ser ufattelig irriterende ud. Jeg er glad for, at han er mere eller mindre færdig i AaB, for ellers havde jeg aldrig klaret at se dansk fodbold igen.

Well, ringe kamp - O'Shea, Gibson og Neville var særligt ringe. Jeg ved godt, at det er de spillere, mange herinde normalt tæsker løs på, men de gjorde det altså også dårligt i dag. Giggs havde til tider også nogle katastrofale beslutninger. Rooney lige så vel.

red-ronaldo7
Slap nu af!!!!! For helvede det ville sku da være dårligere hvis vi tabte!!!!!!!!!! men det irriterer mig satme

Elkjaer
10-12-2008, 22:39
Hvis det havde været et andet ukendt hold (IKKE DANSK), og vi kunne være tilfredse med uafgjort og ende gruppen som nr 1 så havde dette ikke været så slemt.
Det er altså ikke så dårligt som mange får det til at lyde.

Hl-Glory
10-12-2008, 22:39
Vi Ligger Nummer 1 !!

Ja på af resustatet i et andet opgør?

Flax_Generous
10-12-2008, 22:40
Synes det er så fedt at se at vi ikke bare kan vinde den her på rutinen, som vi havde regnet med.. Fedt vi bliver straffet for at køre i tomgang i en hel kamp og ikke tager os sammen og lader være med at undervurdere holdene gang på gang.

At det så er et dansk hold, gør det da endnu bedre, og hvad sker der for, at de flestes bekymring herinde er at blive mobbet af andre.. Det er en del af gamet og synes det er fortjent at aab får uafgjort..
Nonsens.

Flax_Generous
10-12-2008, 22:41
http://i33.photobucket.com/albums/d67/uskelly1/Kill_Yourself_Time.jpg

Martinsen
10-12-2008, 22:42
Fergie, han skal sku fandme også skamme sig .. Han snakker mere om modstanderne end han arbejder, det samme med spillerne. Føj, denne kamp skal bare glemmes hurtigst muligt.

Det var dog en fantastisk insider viden du må have siden du kender Fergies arbejdsdag? Lad os da endelig få noget mere af den, for du må da virkelig have nogle spændende forbindelser:lolol:

PerRonaldo
Nonsens.

ja det er din latterlige kommentar sgu også!

red-ronaldo7

Slap dog af

Elrantiri

Vi er fuldstændig til grin, spillet, spillerne, fansene det hele! Der er ikke en skid drømmenes teater over det her, men vi tror vi er verdens bedste fodbold hold, og det har gjort os ekstreme ringe, for vi tror vi er uovervindelige

Enig, og hellere "tabe" en ligegyldig (omend pinlig) end en vigtig kamp, for United har det med at tabe en kamp ind i mellem til hold de burde vinde stort over.

mojtaba
Stadigvæk. Selvom man ligger på første, kan man sådan set ikke bare lige tillade sig, at tabe eller få uafgjort mod et hold, som er meget mindre og dårligere, som Aab.. Og kan overhovedet ikke forstå, hvordan United finder sig i, at et hold som Aab spiller smart overfor dem. Skuffende ..

MortenH
Well, ringe kamp - O'Shea, Gibson og Neville var særligt ringe. Jeg ved godt, at det er de spillere, mange herinde normalt tæsker løs på, men de gjorde det altså også dårligt i dag. Giggs havde til tider også nogle katastrofale beslutninger. Rooney lige så vel.

Synes faktisk at O'Shea spillede en af hans bedre kampe i dag....

Og hvor er det dejligt have have Scholes tilbage...

mojtaba
10-12-2008, 22:43
Det var dog en fantastisk insider viden du må have siden du kender Fergies arbejdsdag? Lad os da endelig få noget mere af den, for du må da virkelig have nogle spændende forbindelser:lolol:

hehe.. det var vist for meget.. Men det er jo skuffende.

Tobber
10-12-2008, 22:44

er faktisk enig hørte man uniteds fans? og hvordan kan spillerene ikke give hvad de har i sådan en kamp? reserverne ska vel overbevise sir alex om at de skal spille hver weekend? hvordan kan de ikke det det begriber jeg ikke de spiller fandme for united de skal give hvad de har:confused: neville giver hvad han har men det ikke godt nok mere... kun nogle få lever op til forventningene

Martinsen

vi har da selv skaffet de point der gør at vi ligger nummer 1? Det har vel ikke meget med Celtic-Villarreal kampen at gøre? Som en anden nævnte havde det været mod Bate Borisov f.eks. havde folk slet ikke kørt det sådan herop. Men folk koger helt over fordi de er så bange for at en eller anden bleg fed nordjyde skal mobbe dem på job i morgen. Vor herre bevares lad da Aab juble over et uafgjort resultat.

Koby
...det er det pinligste resultat i 10 år efter 1-0 nederlaget i København til FCK.

Ahr, skal vi nu ikke liiiige slå koldt vand i blodet? Det er måske et rimeligt voldsomt statement. Vi må altså give Aab at de kæmpede som om det gjaldt deres liv, og det skal de have respekt for. Uniteds tilgang til tingene blev efter de første tyve minutter enormt arrogant, og det blev straffet.
Vi bliver mobbet som IND i helvede i morgen, men som skrevet andetsteds er det en del af spillet. Vi må sgu være lige så stolte af at være United-supportere som når holdet vinder, også selvom vi er utilfredse med kampens resultat.

Og vi er nummer 1. Jeg håber vi får et storhold så spillerne kan sætte sig ordentlig op til det.

ChristianL
Hold kæft hvor er det pinligt!! Hvor er det super ringe og hold kæft hvor er jeg gal!! Aldrig har jeg oplevet noget lignende.. Jeg er så pisse skuffet over det her!!

Jah jeg er en dårlig taber, men nej, hvor er det ringe det her!! Efter min mening skal alle undtagen Rooney, Tevez og Scholes have en fyreseddel!! Nej hvor er det elendigt!!

RasmusP
Rooolig nu. Hvorfor er det mere pinligt end de andre gange vi har mistede point på Oldtrafford mod små hold? Det er kun flovt for os danske Unitedfans at gå på arbejde/skole/børnehave i morgen. Men det som det handler om, er at United er videre i Champions League hvor vi vinder gruppen. Det kommer for mig i forreste række.

red-ronaldo7
10-12-2008, 22:45
Hvis vi lige prøver at se lidt positivt på det, så er det jo fantastisk at have Scholes tilbage, og så spillede O'shea da okay ;)

Martinsen
10-12-2008, 22:45
hehe.. det var vist for meget.. Men det er jo skuffende.

Ja gu´ er det skuffende men ro på. Så er det altså heller ikke værre. Vi skaber jo også mere end rigeligt med chancer til at vinde kampen.

RasmusP
10-12-2008, 22:46
Hold kæft hvor er det pinligt!! Hvor er det super ringe og hold kæft hvor er jeg gal!! Aldrig har jeg oplevet noget lignende.. Jeg er så pisse skuffet over det her!!

Jah jeg er en dårlig taber, men nej, hvor er det ringe det her!! Efter min mening skal alle undtagen Rooney, Tevez og Scholes have en fyreseddel!! Nej hvor er det elendigt!!

Tæl til 10:)
Havde du sagt det samme, hvis det var Celtic vi havde spillet mod idag?

Grønholdt.
10-12-2008, 22:46
Hvor var det dog pinligt det her!!! Kun at vinde 2 kampe i denne gruppe er bare ikke godt nok!!! Det eneste posivtive ved det her er Celtic's sejr over Villareal i dag, så vi forbliver nr. 1 i gruppen. Rooney lavede godt nok et mål i dag, men hans opførsel på banen var en skændsel!!! Anderson var den bedste for United i dag. Neville ligner mere og mere en færdig mand efter det som han har vist her i sæsonen. Det bliver ikke sjovt at komme på arbejde i morgen og høre på alle bønderne... Den her kamp skal bare glemmes hurtigst muligt!!! Nu må vi håbe på at de tager sig alvorligt sammen på lørdag ude mod Tottenham i ligaen!!! :mad:

ChristianL
10-12-2008, 22:47
Ahr, skal vi nu ikke liiiige slå koldt vand i blodet? Det er måske et rimeligt voldsomt statement. Vi må altså give Aab at de kæmpede som om det gjaldt deres liv, og det skal de have respekt for. Uniteds tilgang til tingene blev efter de første tyve minutter enormt arrogant, og det blev straffet.
Vi bliver mobbet som IND i helvede i morgen, men som skrevet andetsteds er det en del af spillet. Vi må sgu være lige så stolte af at være United-supportere som når holdet vinder, også selvom vi er utilfredse med kampens resultat.

Og vi er nummer 1. Jeg håber vi får et storhold så spillerne kan sætte sig ordentlig op til det.

Voldsomt statement? Vi stod lige med AaB på Old Trafford!! Det er jo den største katastrofe i min united-tid!!

Unitedforever
10-12-2008, 22:48
pinlig,pinlig, pinlig indsats ! det dårligste resultat i årevis... hold kæft, hvor jeg ikke gider i skole i morgen... allle leverede under niveau undtagen Tevez, Nani, Scholes og Anderson..

ChristianL
Tæl til 10:)
Havde du sagt det samme, hvis det var Celtic vi havde spillet mod idag?

Nej, men jeg mener også Celtic normalt er et bedre hold end AaB..

red-ronaldo7
Voldsomt statement? Vi stod lige med AaB på Old Trafford!! Det er jo den største katastrofe i min united-tid!!

Nå og hvor længe har du været United fan

Allan
Jeg er ligeglad med om det var AaB, Bate Borisov, Anthorsis eller noget andet "lille" hold, det der er pinligt er ikke resultatet men INDSTILLINGEN, meget få af vore spillere kan være indsatsen bekendt, de gik på cruise control efter Tevez's scoring efter 3-4 minutter og det er ikke godkendt.

Pyt med at vi bliver drillet eller hvad folk ellers nævner, andre gange driller vi jo så det er jo en del af spillet.

Men indsatsen den skal godt nok vaskes væk mod Tottenham.

PerRonaldo
Rooolig nu. Hvorfor er det mere pinligt end de andre gange vi har mistede point på Oldtrafford mod små hold? Det er kun flovt for os danske Unitedfans at gå på arbejde/skole/børnehave i morgen. Men det som det handler om, er at United er videre i Champions League hvor vi vinder gruppen. Det kommer for mig i forreste række.

Lige præcis de er bange for at blive drillet, det er den største bekymring nogle folk har herinde, ser det ud til.. Det er ikke verndens undergang slet ikke, vi slutter etter, og er ubesejret.

Nauer
10-12-2008, 22:49
Skidt kamp i dag! Eneste højdepunkt var vel at se Scholes tilbage. Synes desuden Anderson spillede en god kamp.

Må indrømme at jeg ikke tager det så tungt som de fleste herinde. Vi vandt gruppen og sparede endda et par spillere.

Så kan Aab få lov til at juble som idioter for min skyld. Allan Kuhn var da til grin at se på :D

ChristianL
10-12-2008, 22:50
Nå og hvor længe har du været United fan

Siden '94..

United DK
10-12-2008, 22:51
Det er i disse tider, hvor jeg personligt er flov over, at være United-fan, undskyld mig.

Vi har et plastikstadion, med en flok selvfede døvstumme tåber på tribunerne, og en flok spillere, der ingen faglig stolthed bærer, og skider på os fans, som følger dem i tykt og tyndt, ved at levere sådan en gang arrogancebold, hvor moralens anfører, render rundt i lyserøde fodboldstøvler. Op i røven med det hele!

Og nej, jeg er ikke supporteren, der rejser land og rige rundt, for at følge United, så måske jeg skulle lukke røven, men havde jeg haft pengene og tiden (man har jo desværre et arbejde), så havde jeg gjort det, og jeg havde i hvert fald selv givet mit stemmebånd væk, for at hjælpe mit hold.

Hold kæft hvor er jeg pissed lige nu!

red-ronaldo7
10-12-2008, 22:51
Siden '94..

Du tager det godt, godt, godt nok tungt!!!!!!!!

PerRonaldo
10-12-2008, 22:52
Skidt kamp i dag! Eneste højdepunkt var vel at se Scholes tilbage. Synes desuden Anderson spillede en god kamp.

Må indrømme at jeg ikke tager det så tungt som de fleste herinde. Vi vandt gruppen og sparede endda et par spillere.

Så kan Aab få lov til at juble som idioter for min skyld. Allan Kuhn var da til grin at se på :D

Jeg tager sgu hatten af for hvad han har gjort for aab.. Ubesjeret i 12 kampe der tæller en celtic kamp og en tur til OT, det er fandme flot! De var helt i kuldkælderen da han overtog dem, og se dem nu..

Bugge
10-12-2008, 22:52
Rigtig flot. Jeg er rigtig stolt af at være United fan idag

Kofoed
10-12-2008, 22:53

Nuff said.. Har ikke læst alle sider, men giver dig helt ret.. Fanme fortjent at vi bliver straffet for IGEN at undervurdere et mindre hold så groft.. Jo de kan ikke det store men de kan kæmpe, og vi tror bare vi kan lunte igennem det hele.. Og nøj hvor var der pinligt stille på OT.. 75.000 og alligevel er det Aab's tilhængere man hører.. Jeg er fanme skuffet..

Men Anderson og Scholes.. Shit hvor jeg elsker de to.. Den ene perleaflevering efter den anden og Anderson er fanme også god til dem.. Den nye scholes.. Og for første gang i lang tid syntes jeg det fungerede rigtig godt med begge to på banen..

Nani gjorde det også ok.. Måske fordi han ikke tog så mange udfordringer, men gang på gang stod og tog imod Anderson og Scholes millimeter-præcise afleveringer..

O'shea viser igen, at nogen kunstner bliver han aldrig og når man skal skabe en kamp er han ikke manden at gå til..

United DK
10-12-2008, 22:54
Og hvor er det dejligt have have Scholes tilbage...

Ja, så han kan fortsætte sit evige boldskyderi, til højre og venstre.

Bring back the old Scholes!

V9TyWsYjKog&

ChristianL
10-12-2008, 22:54
Du tager det godt, godt, godt nok tungt!!!!!!!!

Det mener jeg virkelig, virkelig, virkelig, virkelig også der er grund til..

Indstillingen sux, fansene siger intet!!

Og til dem der siger det er fordi folk er bange for at blive mobbet så kan jeg fortælle at på min arbejdsplads er der 1 anden fodboldinteresseret og han er også united fan..

PerRonaldo
10-12-2008, 22:55
Det er i disse tider, hvor jeg personligt er flov over, at være United-fan, undskyld mig.

Vi har et plastikstadion, med en flok selvfede døvstumme tåber på tribunerne, og en flok spillere, der ingen faglig stolthed bærer, og skider på os fans, som følger dem i tykt og tyndt, ved at levere sådan en gang arrogancebold, hvor moralens anfører, render rundt i lyserøde fodboldstøvler. Op i røven med det hele!

Og nej, jeg er ikke supporteren, der rejser land og rige rundt, for at følge United, så måske jeg skulle lukke røven, men havde jeg haft pengene og tiden (man har jo desværre et arbejde), så havde jeg gjort det, og jeg havde i hvert fald selv givet mit stemmebånd væk, for at hjælpe mit folk.

Det er lige præcis det der gør så ondt.. Som jeg skrev tidligere, så er der bare ikke en skid drømmenes teater over OT! Det er fuldstændig til grin at fansene sammen med spillerne på et eller andet plan, er blevet enige om idag, at det her bliver bare en forestilling, som skal overstås, så vi kan komme videre.. Det er flovt. Og derfor synes jeg det er fedt at aab viser hvodan man kan fihgte sig til en hæderlig kamp mod eftersigende verdens bedste fodboldhold.. Desværre kan vi ikke styre den tiltel, den må gøre os meget arrogante!

Nauer
10-12-2008, 22:56
Jeg tager sgu hatten af for hvad han har gjort for aab.. Ubesjeret i 12 kampe der tæller en celtic kamp og en tur til OT, det er fandme flot! De var helt i kuldkælderen da han overtog dem, og se dem nu..Du har nok ret.. synes bare det var lidt overdrevet at opføre sig som var han Mourinho i 2004

Tenshu
10-12-2008, 22:57
Gjorde Nani det ok? Han har været aldeles skandaløs hele sæsonen. Hvis han ikke smider bolden direkte væk, så lægger han en dårlig aflevering. Det eneste, han har været god til er at komme forbi en spiller på kanten og lægge et indlæg. Desværre er alle hans indlæg bare elendige. Nu er min tålmodighed med ham snart opbrugt. Jeg kunne se hans talent sidste år, men når en spiller i den alder bliver dårligere med tiden, så kan jeg ikke se, hvad han laver i United.

Bugge

V9TyWsYjKog&

Hvor meget plads tror du vi havde fået når AaB havde 11 mand bag bolden, hvis ikke Scholes konstant smed bolden ud til siderne og fik hele forsvaret til at flytte sig? Det er sgu da takket være ham at det hele ikke gik i stå.

Det er svært at hamre den ind fra 25-30 meter når der står 3-4 AaB spillere foran én.

Men jeg er i øvrigt enig mht fansenes indsats på stadion og spillernes ditto.

Kofoed
Allan Kuhn var da til grin at se på :D
Ej nu må du fanme lige.. Ved godt du smed en smiley men tror du mener det.. Ubesejret i alle hans kampe som Cheftræner inkl. mod United på OT.. Alt respekt til den mand..

Og nej, jeg er ikke supporteren, der rejser land og rige rundt, for at følge United, så måske jeg skulle lukke røven, men havde jeg haft pengene og tiden (man har jo desværre et arbejde), så havde jeg gjort det, og jeg havde i hvert fald selv givet mit stemmebånd væk, for at hjælpe mit hold.

Helt enig.. Det er faktisk det mest skuffende at der er så stille.. Kan godt være vi spiller som kartofler, men syng dog forhelvede..
Men en ting jeg ikke forstod: "hvor moralens anfører, render rundt i lyserøde fodboldstøvler".. Er jeg dum til at se en reference eller what??

mufufu
haha det er som om folk er klar til at skyde sig selv. Så slemt kan det da hellere ikke være, vi er videre som 1'er, Scholes er tilbage, og vi spillede fint til tider, og Aab formåede at tage de få chancer de havde, hvorefter de fik et heldigt point.

Minusset ved den her kamp er som det har været resten af sæsonen, nemlig at vi ikke formår og score på de vigtige chancer.

MOM = Anderson/Scholes

Lorensen
10-12-2008, 22:58
Godt nok var der kun halv fyldt. Men føj for fanden i helvede, hvor var der stille på stadion i dag !

Bugge
10-12-2008, 22:59
Gjorde Nani det ok? Han har været aldeles skandaløs hele sæsonen. Hvis han ikke smider bolden direkte væk, så lægger han en dårlig aflevering. Det eneste, han har været god til er at komme forbi en spiller på kanten og lægge et indlæg. Desværre er alle hans indlæg bare elendige. Nu er min tålmodighed med ham snart opbrugt. Jeg kunne se hans talent sidste år, men når en spiller i den alder bliver dårligere med tiden, så kan jeg ikke se, hvad han laver i United.

ENIG! Manden fatter jo ikke en skid. Han skal snart til at spænde hjelmen og levere nogle stabile præstationer.

Hans 941 indlæg i denne kamp var dybt til grin. Minimum halvdelen af de indlæg burde sidde i hovedet på en medspiller. Man fik fandme ondt af Scholes som blev ved og ved med at smide sukkerbolde ud til ham hvorefter spasseren bare pissede det hele væk.

Kofoed
10-12-2008, 23:02

V9TyWsYjKog&

Ej lad nu vær.. Jeg begynder snart at græde.. Fanme smukt at se.. Var der overhovedet et eneste skud fra distancen idag.. Nej vel..
Gider ikke mere.. Lukker ned nu.. Ses en skønne dag(sikkert imorgn:D)

Elkjaer
10-12-2008, 23:03
Lynge skal rejse nøgen til DK :D

Flax_Generous
ja det er din latterlige kommentar sgu også!
Èt er at kritisere stemningen på Old Trafford og spillernes ukoncentrede og sløve indsats i defensiven, men noget andet er at fryde sig over, at United bliver straffet på grund af sine fejl. Jeg er ret sikker på, at United-spillerne godt kan regne ud, at deres indsats var under forventningerne, også selvom de var ved at hive en smal sejr hjem. Det vidste de f.eks. formentlig også efter Sunderland-kampen.

At synes, at det er fedt, at United ikke vinder, er komplet nonsens og tåbeligt. Men det følger fint i tråd med din anti-Ronaldo-signatur, så jeg burde ikke være overrasket.

Kofoed
Godt nok var der kun halv fyldt. Men føj for fanden i helvede, hvor var der stille på stadion i dag !

Ifølge Werge og frimann var der udsolgt.. Grunden til at du måske så der kun var halvfyldt var fordi de såkaldte "fans" gik hjem før tid.. PINLIGT:mad::whine::Smackden::(:confused::titte:

mufufu

Der var 74.000. 2.000 Fra Ålborg

Flax_Generous
10-12-2008, 23:05
Det er lige præcis det der gør så ondt.. Som jeg skrev tidligere, så er der bare ikke en skid drømmenes teater over OT! Det er fuldstændig til grin at fansene sammen med spillerne på et eller andet plan, er blevet enige om idag, at det her bliver bare en forestilling, som skal overstås, så vi kan komme videre.. Det er flovt. Og derfor synes jeg det er fedt at aab viser hvodan man kan fihgte sig til en hæderlig kamp mod eftersigende verdens bedste fodboldhold.. Desværre kan vi ikke styre den tiltel, den må gøre os meget arrogante!
Ja, det ville være bedre, hvis vi havde 75.000 som dig - som kunne råbe ukvemsord efter Ronaldo og de spillere som tilfældigvis skuffede på den pågældende dag.

Bugge
10-12-2008, 23:06
Fra nu af krydser jeg fingre for at vi ikke trækker de danske hold mere. Vi har intet at vinde og alt at tabe som danske fans af United. Der er ingen der husker at vi tævede både FCK og AaB 3-0, når vi pisser det hele væk på den her måde.

Det må kraftedme snart være Pools eller Chelskis tur til at blive hustlet på den klamme heldige måde.

Jeg ved godt det lyder helt sindssygt, men kunne det ikke være skægt med en kamp i denne sæson som vi rent faktisk kan kigge tilbage på og glæde os over?
Vi fucked det op mod samtlige af de andre Big Four hold og vi er så slatne i CL bortset fra en enkelt kamp mod Celtic (AaB kampen i aalborg regnes som en selvfølge!)
Gode ting i denne sæson so far: Anderson. Og det var vist det!

United DK
10-12-2008, 23:08
Hvor meget plads tror du vi havde fået når AaB havde 11 mand bag bolden, hvis ikke Scholes konstant smed bolden ud til siderne og fik hele forsvaret til at flytte sig? Det er sgu da takket være ham at det hele ikke gik i stå.

Det er svært at hamre den ind fra 25-30 meter når der står 3-4 AaB spillere foran én.

Men jeg er i øvrigt enig mht fansenes indsats på stadion og spillernes ditto.

Det er sgu fint nok, at han spreder spillet ud, men jeg savner den gamle Scholes, for også i dag er der altså muligheder for, at han kan trykke kanonen af, men bortset fra mod Barcelona, har han desværre holdt sig tilbage længe, og vi så jo mod Barcelona, at han stadig kan. Tryk af for helvede!

RasmusP
10-12-2008, 23:08
Jeg forstår ikke de bekymringer nogle har herinde. Man vil ikke i skole i morgen, fordi United spillede 2-2 på hjemmebane mod Aab? Ja det er da et ringe resulat, men så vidt jeg ved er det United der er videre i gruppen med en førsteplads, hvilket ikke er ringe.
Og til dem der ikke vil i skole i morgen, fordi de tror de vil blive drillet: I så fald tror jeg ikke dine venner vil grine ad United. Jeg tror de vil grine af DIG! Det er sgu nu man skal vise man er stolt Unitedfan i medgang og modgang. Det er jeg i hvert fald, så jeg tager United trøje på i morgen.

Lorensen
10-12-2008, 23:10
Ifølge Werge og frimann var der udsolgt.. Grunden til at du måske så der kun var halvfyldt var fordi de såkaldte "fans" gik hjem før tid.. PINLIGT:mad::whine::Smackden::(:confused::titte:

Hmm det kan godt være det bare af mig, men allerede fra kampstart så der mig lidt halvtomt ud. Men det gør det bestemt ikke bedre, hvis der var fyldt.

Men hey, vi må op på hesten igen og hvis vi vinder mod Tottenham lørdag er denne kamp (Forhåbentlig) glemt.

Flax_Generous
10-12-2008, 23:11
ENIG! Manden fatter jo ikke en skid. Han skal snart til at spænde hjelmen og levere nogle stabile præstationer.

Hans 941 indlæg i denne kamp var dybt til grin. Minimum halvdelen af de indlæg burde sidde i hovedet på en medspiller. Man fik fandme ondt af Scholes som blev ved og ved med at smide sukkerbolde ud til ham hvorefter spasseren bare pissede det hele væk.
Han havde faktisk et par gode indlæg i dag, som burde have resulteret i mål, hvis det ikke var fordi vi havde Midget Strikeforce på banen i dag.

Desuden er det ikke unormalt, at unge spillere er dårligere i deres anden sæson. Det var Ronaldo f.eks. Så vidt jeg husker var han decideret ringe i det første halvår efter hans først sæson, hvorefter han så igen begyndte at udvikle sig positivt.

United DK
10-12-2008, 23:12
Men en ting jeg ikke forstod: "hvor moralens anfører, render rundt i lyserøde fodboldstøvler".. Er jeg dum til at se en reference eller what??

Moralens (eller et andet fint ord) anfører er vel Rio, men nu er han hoppet med på Bendtner-dillen, og spiller i lyserøde støvler (hvilket Nike nok står bag i sidste ende, men alligevel), og jeg har tilkendegivet mit synspunkt med farvede fodboldstøvler tidligere, men hvide eller røde er til at acceptere, men når man render rundt i lyserøde støvler, så fortjener man fandme ikke anførerbindet. Der er jo ingen, der kan tage ham seriøst, når han render rundt i sådan noget fodtøj. Han mangler bare make-uppen, så er den hjemme.

Lorensen
10-12-2008, 23:13
Jeg ved godt det lyder helt sindssygt, men kunne det ikke være skægt med en kamp i denne sæson som vi rent faktisk kan kigge tilbage på og glæde os over?
Vi fucked det op mod samtlige af de andre Big Four hold og vi er så slatne i CL bortset fra en enkelt kamp mod Celtic (AaB kampen i aalborg regnes som en selvfølge!)
Gode ting i denne sæson so far: Anderson. Og det var vist det!

Måske har vi fået for høje forventninger, hvis vi ikke kan glæde os over at vi er gået videre som nr. 1, ligger nr. 3 i ligaen (med en kamp i hånden), er i semifinalen i ligacuppen, har vundet Carling Cuppen og allerede nu har mødt mange af sidste års top 10 hold på udebane.

Elkjaer
10-12-2008, 23:13
Fra nu af krydser jeg fingre for at vi ikke trækker de danske hold mere. Vi har intet at vinde og alt at tabe som danske fans af United. Der er ingen der husker at vi tævede både FCK og AaB 3-0, når vi pisser det hele væk på den her måde.

Hvorfor er det så slemt mod et dansk hold? Ville det være bedre mod et Belgisk? Det kan jo være ligegyldigt når der er de her ubetydelige kampe som bare united bare skal bruge reservespillerne på.

United DK
10-12-2008, 23:14
Ja, det ville være bedre, hvis vi havde 75.000 som dig - som kunne råbe ukvemsord efter Ronaldo og de spillere som tilfældigvis skuffede på den pågældende dag.

Det ville da i det mindste skabe lidt stemning.