Se fuld version : CL: Manchester United - Aalborg BK
Fra nu af krydser jeg fingre for at vi ikke trækker de danske hold mere. Vi har intet at vinde og alt at tabe som danske fans af United. Der er ingen der husker at vi tævede både FCK og AaB 3-0, når vi pisser det hele væk på den her måde.
Det må kraftedme snart være Pools eller Chelskis tur til at blive hustlet på den klamme heldige måde.
Jeg ved godt det lyder helt sindssygt, men kunne det ikke være skægt med en kamp i denne sæson som vi rent faktisk kan kigge tilbage på og glæde os over?
Vi fucked det op mod samtlige af de andre Big Four hold og vi er så slatne i CL bortset fra en enkelt kamp mod Celtic (AaB kampen i aalborg regnes som en selvfølge!)
Gode ting i denne sæson so far: Anderson. Og det var vist det!
Nævnte Werge noget med at Brøndby har vundet på Anfield?
Mht. til det med at trække danske hold, så håber jeg stadig på vi trækker danske hold. Så er der jo chance for at United kommer til landet. Og det er jo ikke kun de danske hold vi ikke har noget at vinde. Det er vel alle små hold rundt omkring...
Lorensen
10-12-2008, 22:16
Det ville da i det mindste skabe lidt stemning.
Hvad vil du helst have? At folk råber dumme svin til dig, eller holder mund?
PerRonaldo
10-12-2008, 22:16
Èt er at kritisere stemningen på Old Trafford og spillernes ukoncentrede og sløve indsats i defensiven, men noget andet er at fryde sig over, at United bliver straffet på grund af sine fejl. Jeg er ret sikker på, at United-spillerne godt kan regne ud, at deres indsats var under forventningerne, også selvom de var ved at hive en smal sejr hjem. Det vidste de f.eks. formentlig også efter Sunderland-kampen.
At synes, at det er fedt, at United ikke vinder, er komplet nonsens og tåbeligt. Men det følger fint i tråd med din anti-Ronaldo-signatur, så jeg burde ikke være overrasket.
Jo for vi har fortjen at blive straffet for ikke at ville udføre vores job.. Spillerne går ind til den her kamp med en forestilling om at den bare skal overstås, så vi kan komme videre, fansene på OT ser ud til at være enige! Selvfølgelig synes jeg ikke det er fedt at vi ikke vinder og det har jeg heller ikke skrevet på noget tidspunkt at jeg gør! Jeg synes det er fedt at vi bliver straffet for ikke at give en skid for den kamp og for aab. Jeg håber vi snart lære ikke at undervurdere de små hold, for det her er til grin!
Og hvad f..... har det med min mening om Ronaldo at gøre??? Jeg støtter Uniteds spillere, hvis jeg havde tiden og pengene til at rejse derover hver weekend hvade jeg gjort det og sunget mit stemmebånd væk i hver kamp, og selvfølgelig ville jeg ikke synge den remse for Ronaldo, men jeg ønsker ham til Real, det har du ret i!
United DK
10-12-2008, 22:17
Hvorfor er det så slemt mod et dansk hold? Ville det være bedre mod et Belgisk? Det kan jo være ligegyldigt når der er de her ubetydelige kampe som bare united bare skal bruge reservespillerne på.
Personligt kan jeg bedre snuppe en uafgjort hjemme mod Stoke, end uafgjort hjemme mod AaB, fordi Stoke trods alt spiller i samme række, mens jeg regner AaB blandt de andre overvurderede amatører fra Superligaen.
United DK
10-12-2008, 22:19
Hvad vil du helst have? At folk råber dumme svin til dig, eller holder mund?
Råber dumme svin. Det viser tegn på passion.
PerRonaldo
10-12-2008, 22:19
Ja, det ville være bedre, hvis vi havde 75.000 som dig - som kunne råbe ukvemsord efter Ronaldo og de spillere som tilfældigvis skuffede på den pågældende dag.
Hvor har jeg skrevet jeg ville gøre det? Ja undskyld jeg ikke kan lide din lille darling, men jeg kan ikke fordrage ham!!
Det er sgu fint nok, at han spreder spillet ud, men jeg savner den gamle Scholes, for også i dag er der altså muligheder for, at han kan trykke kanonen af, men bortset fra mod Barcelona, har han desværre holdt sig tilbage længe, og vi så jo mod Barcelona, at han stadig kan. Tryk af for helvede!
Forstår godt hvad du mener. Generelt synes jeg bare ikke der er skyggen af magi over vores hold lige nu.
Vi har verdens stærkeste trup og alligevel virker vi sløve og uoplagte.
Det er bekymrende når man tænker på at holdet består af unge spillere som Anderson, Nani, Rooney, Ronaldo osv osv som burde være sultne samt spillere som Vidic, Rio og Berbatov i deres bedste alder og alligevel har der allerede været så mange sløje indsatser.
Lorensen
10-12-2008, 22:24
Råber dumme svin. Det viser tegn på passion.
Det tror jeg nu de færreste fodboldspillere er enig med dig i. Hvordan tror du f.eks. Eboue havde det efter weekendens kamp for Arsenal?
Jeg er overbevist om at Ronaldo bliver bedre af at Udebanefans buer af ham weekend efter weekend (Sådan er han bare), men når først ens "egne" fans vender en ryggen er der imo. noget galt.
PerRonaldo
10-12-2008, 22:27
men når først ens "egne" fans vender en ryggen er der imo. noget galt.
tja... Men for at tage den gode børne remse frem, så startede han jo.. ;)
Lorensen
10-12-2008, 22:30
tja... Men for at tage den gode børne remse frem, så startede han jo.. ;)
Ja ja :)
Mente nu også mere generelt. Ronaldo var bare et eksempel.
Jeg kan ikke beskrive hvor [B]skuffet[B] jeg er nu.. virkelig.. Jeg tager i skole i morgen med oprejst pande. Der er sku en del Spurs, Scousers, og Chelski fans, der gerne vil mobbe mig.. uden tvivl! UNITED i med- og modgang!!
Som sagt i et tidligere indlæg, så er det sku nu, at man må vise sin stolthed! Jeg tager også en United trøje på imorgen!
Gronkjor
10-12-2008, 22:53
Elendig kamp af United! Tevez kæmper godt, men han brænder et par mega chancer. Stemninger på Old Trafford var elendig. Det synes jeg genneralt altid den er mod de små hold, og det er skuffende. Mange af dem ude på lægterne ligner nogen der er mega ligeglade med kampen...
Flax_Generous
10-12-2008, 23:15
Det ville da i det mindste skabe lidt stemning.
:rolleyes:
Flax_Generous
10-12-2008, 23:19
Jo for vi har fortjen at blive straffet for ikke at ville udføre vores job.. Spillerne går ind til den her kamp med en forestilling om at den bare skal overstås, så vi kan komme videre, fansene på OT ser ud til at være enige! Selvfølgelig synes jeg ikke det er fedt at vi ikke vinder og det har jeg heller ikke skrevet på noget tidspunkt at jeg gør! Jeg synes det er fedt at vi bliver straffet for ikke at give en skid for den kamp og for aab. Jeg håber vi snart lære ikke at undervurdere de små hold, for det her er til grin!
Og hvad f..... har det med min mening om Ronaldo at gøre??? Jeg støtter Uniteds spillere, hvis jeg havde tiden og pengene til at rejse derover hver weekend hvade jeg gjort det og sunget mit stemmebånd væk i hver kamp, og selvfølgelig ville jeg ikke synge den remse for Ronaldo, men jeg ønsker ham til Real, det har du ret i!
1. Det er fedt, at United bliver straffet.
2. Straffen består i ikke at vinde.
3. Det er fedt, at United ikke vinder.
Det er i mine øjne en tåbelig holdning at have.
Jeg kan sagtens se, at der er positive elementer i dette resultat, f.eks. at man skal passe på med at undervurdere andre hold (selvom jeg egentlig tror, at Uniteds spillere er lidt ligeglade, da kampen var sæsonens hidtil mest unyttige og ligegyldige kamp). Men selvom der er positive elementer i resultatet, så betyder det altså ikke, at det ikke have været klart at foretrække, at United ville vinde. Sådan har jeg det.
Jurgensen
10-12-2008, 23:40
Er sku egentlig ikke så sur over dette resultat. Ja gu var det ringe, og ja vi burde have banket dem stort, men når alt kommer til alt, så vinder vi stadig puljen. Det må trods alt være det vigtigste. Vi får stadig sparet lidt spillere til Spurs kampen, og dem spillede brugte alverden af kræfter. Som andre har sagt var dette en lidt ligegyldig kamp, som vel næsten kan betragtes som "træning".
Se nu frem gutter, forstår jeres frustraton, det pinligste er det er et dansk hold vi kender så godt, som får lov at få point på Old Trafford. Men vi fik første pladsen, og som fergie siger, i februar begynder Champions League rigtigt. Så skal vi frem og vise hvorfor vores CL ærme logo ikke er som de andres! Jeg er selv skuffet over resultatet, men har allerede glemt det, og ser frem til Spurs kampen lørdag, som vi virkelig skal vinde, ellers så begynder R#vhullet altså at snærpe til !
Elrantiri
11-12-2008, 00:37
Jeg kan sagtens se, at der er positive elementer i dette resultat, f.eks. at man skal passe på med at undervurdere andre hold (selvom jeg egentlig tror, at Uniteds spillere er lidt ligeglade, da kampen var sæsonens hidtil mest unyttige og ligegyldige kamp)
Det tror jeg ikke at de er, måske Ferdinand og Rooney, men de spillere som ikke er sikret plads i start 11'eren er uafgjort mod AaB på Old Trafford ikke et skidegodt udgangspunkt for at nærme sig en stamplads - her tænker jeg nok mest på spillere som Gibson, som ikke spillede særlig overbevisende.
En kamp mod hold som AaB burde jo udnyttes til at vise, at man har niveau til at spille i større og vigtigere kampe, og det er IMO dumt at spilde sådan en chance.
Cristian9000
11-12-2008, 01:25
Min første reaktion efter slutfløjt var også SKANDALE, men derefter kom jeg dog lidt ned på jorden igen. - og selvom det er elendigt at spille 2-2 med AaB, så er vi jo videre og både AaB's spillere og fans ved jo inderst inde at de var utrolige heldige idag :) Det indrømmede Jeppe Curth også..
Med hensyn til ikke at ville i skole pga. mobberier omkring resultatet, vil jeg mene at jeg står lidt dårligere end mange andre herinde, da jeg rent faktisk bor i Aalborg og ALLE stort set er AaB fans ;) men jeg tager sgu også min United trøje på. Screw em':devill:
Fletcherfan
11-12-2008, 02:05
Her er sgu mange mærkelige holdninger... Et er, at man ikke kan lide visse spillere, men at virkelige hade dem er dumt (altså hvis man f.eks. holder med United og hader Ronaldo)... Manden gør helt klart sit bedste... Og hvad så om han har et ønske at spille for Real??? Så skal man hade mange spillere... Og så kommer man rent faktisk til at hade ALLE spillere... Come on drenge... Støt dem, der spiller for United når de gør deres bedste... jeg kan f.eks. ikke lide Berbatov eller Hargreaves, men jeg vil mere end gerne støtte dem så længe de spiller i den rigtige røde trøje...
OG så er der den mærkelige holdning om, at United har fortjent at blive straffet??? HALLO??? Ja, United har til tider spillet uinspireret og kedeligt i denne sæson, men jeg er utrolig glad for, at det ikke er gået værre, fordi det skulle det hvis man skulle dømme efter holdning og indstilling hos spillerne...
Men til kampen... måske det kun er mig, men den beviste kun at jeg har ret i nogle af mine holdninger, som jeg har haft i en tid nu... Giggs og specielt Neville er blevet alt for dårlige... Og Nani og Kusczcak er simpelthen bare ikke gode nok... Både VDS og Foster havde taget begge AaBs mål, det er jeg helt sikker på... Så for mit vedkommende ville jeg ikk være ked hvis de to sidstnævnte bliver solgt i januar...
Ellers synes jeg, at Anderson og Tevez var klart de bedste i dag... Lidt ærgeligt for Gibson at blive ofret på denne måde da han helt klart spillede udenfor position... O'Shea er bare ikke god nok på backpladsen...
At United ikke vandt kampen gjorde ikke så meget... United var videre og kampen skulle bare overstås... jeg er faktiskt næsten mere glad for, at United ikke vandt fordi så kommer United bagfra efter jul og overhaler alle:-)
Til kampen mod Spurs håber jeg, at SAF tager sig sammen og starter med Tevez og giver ham en chance i HELE kampen... 5 mål i to kampe må da betyde et eller andet...
United DK
11-12-2008, 04:59
:rolleyes:
Rul du bare med øjnene, for selvom jeg er imod buhråb, og den slags, så virker den nuværrende stemning på Old Trafford som om, at man egentlig er ligeglad, bare man kan få lov, at se Ronaldo med en guldbold.
United-Allan33
11-12-2008, 06:48
Det mest pinlige ved kampen var vores fans... aldrig har jeg dog set og hørt så dårligt et hjemmepublikum, man skulle tro der kun var 2000 United fans (men i den sidste ende er det måske netop der problemet ligger, resten er som United DK skriver tilfreds med at se Ronaldo få overrakt sin guldbold) jeg har kun et ord at sige om de "United fans" der mødte op: Ynkeligt...
Selve kampen er jeg ligeglad med, vi spillede AAB ud af banen, og på alle andre dage havde vi scoret 5-6 mål... Vi er videre, fik sparet på nogle nøgle spillere og givet kamptræning til andre, bedre kan det næsten ikke blive.. Jeg ville ihvertfald gerne sælge de 2 point iaften for 3 point på lørdag.
Manchester uniteds væreste fjende er dem selv, med det mener jeg (tror nok i alle er enige med mig ;) ) at vi kan prise os lykkelige over at de fik det "wake up call" de nogen gange skal have for at komme op i gear, i en kamp som i sidste ende ikke havde nogen betydning. De fandt ud af at de ikke kan gå på vandet, og de ved der skal en indsats til når kampe skal vindes.
Forhåbentlig er gårsdagens kamp medvirkene til at de nu kommer op på det niveau vi alle ved de kan spille på.
Det mest pinlige ved kampen var vores fans... Ynkeligt...
Selve kampen er jeg ligeglad med, vi spillede AAB ud af banen, og på alle andre dage havde vi scoret 5-6 mål...
Fulstændig enig, det var et skændsel at høre vores fans på egen hjemmebane. Roy Keane comes to mind... Irriteret over at indrømme det, men der er sgu noget i det som Keano sagde.
Jeg synes sgu at det er for ofte, at vi "kunne skore 5-6 mål på en anden dag"
Vi har ikke det der killer touch i kampene så langt. Tevez, som har været lovpriset for sine éne gode kamp denne sæson, skorer én ud af 5-7 chancer. Rooney kan ikke engang sætte en average superliga spiller af i sine driblinger (no offence, men der skal bare være større forskel)
Berbatov har heller ikke det skorings snit som han havde i Tottenham.
Nani kan ikke engang sætte sig igennem imod AAB?!
Selvom jeg langt fra er Ronaldos største fan, så ser vi måske ikke så uskarpe ud, når han ikke er med, men vi skorer sgu ikke mange mål når han ikke er på banen.
Jeg synes sgu at det er for ofte, at vi "kunne skore 5-6 mål på en anden dag"
Vi har ikke det der killer touch i kampene så langt. Tevez, som har været lovpriset for sine éne gode kamp denne sæson, skorer én ud af 5-7 chancer. Rooney kan ikke engang sætte en average superliga spiller af i sine driblinger (no offence, men der skal bare være større forskel)
Berbatov har heller ikke det skorings snit som han havde i Tottenham.
Nani kan ikke engang sætte sig igennem imod AAB?!
Selvom jeg langt fra er Ronaldos største fan, så ser vi måske ikke så uskarpe ud, når han ikke er med, men vi skorer sgu ikke mange mål når han ikke er på banen.
Er ganske enig i at vi mangler et killer touch, eller hva man nu kan kalde det.
For at sammenligne med kampen mod Sunderland, så spiller vi bolden godt rundt og sidder fuldstændig på kampen. Men effektiviteten mangler virkelig foran mål, for mange gange, bliver det sløsede afslutninger.
Ved sku ikk om SAF skal til at give speciel skudtræning til Rooney, Tevez og berbatov?
Vores topscore i PL er Ronaldo (som var skadet i starten af sæsonen) :confused: og det er jo ikke fordi at vores 3 angribere ikk har haft muligheden for at score flere mål end Ronaldo.
Dr. Adams
11-12-2008, 08:34
http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-Rooney-skulle-have-haft-roedt
Vil give dem ret i, at Rooney var i det røde felt (selvom Aab'erne i visse situationer faldt noget let til jorden), men at sige at han ikke bidrag med noget, er da en direkte løgn.
Flax_Generous
11-12-2008, 08:46
Rul du bare med øjnene, for selvom jeg er imod buhråb, og den slags, så virker den nuværrende stemning på Old Trafford som om, at man egentlig er ligeglad, bare man kan få lov, at se Ronaldo med en guldbold.
Jeg er enig med dig i, at stemningen var ringe udover alle grænser i går. Men buhråb havde blot gjort det endnu værre.
Selvom jeg ikke kan forsvare den slappe indsats af tilskuerne, så må man dog alligevel lige huske på, at kampen var meget ligegyldig. Sandsynligvis får vi ikke en mere ligegyldig kamp end denne.
Danielsen
11-12-2008, 09:49
Vil give dem ret i, at Rooney var i det røde felt (selvom Aab'erne i visse situationer faldt noget let til jorden), men at sige at han ikke bidrag med noget, er da en direkte løgn.
http://uk.youtube.com/watch?v=6mqhVlN2YAA (kan ikke for lortet til og virke rigtig, så det bliver bare et link)
Rooney gik sgu over stregen igår!!
Der er i hvert fald to episoder hvor han skulle ha' rödt! Det er bare ikke godt nok!
Hvad sker der for det svinske spil? Rooney med en psykotakling.....
Lige præcis...Den tackling burde sgu give 3-4 år i spjælet!:mad: Øv, hvor bliver jeg flov som United-mand, når jeg ser sådan noget!
Det kan ikke undskyldes. Det var en bevist handling fra Rooney. Svinsk!
Lorensen
11-12-2008, 10:31
Lige præcis...Den tackling burde sgu give 3-4 år i spjældet.
:lolol:
United-Allan33
11-12-2008, 10:37
Lige præcis...Den tackling burde sgu give 3-4 år i spjældet.
Er det måske ikke at overdrive en anelese, du skal huske på han er fra Ålborg og folk fra Ålborg slår hinanden ihjel foran stadion, og giver hinanden 3-4 år for det... Så mon ikke bare et gult kort havde været passende!!
Flax_Generous
11-12-2008, 10:41
Er det måske ikke at overdrive en anelese, du skal huske på han er fra Ålborg og folk fra Ålborg slår hinanden ihjel foran stadion, og giver hinanden 3-4 år for det... Så mon ikke bare et gult kort havde været passende!!
:lolol:
EDIT: I øvrigt havde et rødt været mest passede. Han spillede svinsk i går. Hvis der er retfærdighed til får han også en mindre karantæne.
Jeg håber du forstod ironien i mit indlæg vedr. fængselsstraffen.
Men selve handlingen skal give rødt - det kan ikke diskuteres.
;)
United-Allan33
11-12-2008, 11:05
Jeg håber du forstod ironien i mit indlæg vedr. fængselsstraffen.
Men selve handlingen skal give rødt - det kan ikke diskuteres.
;)
Jo du mener vel at den var så grov at rødt næsten ikke er nok, og for at fremhæve det bruger du fængselstraffen??? hehe
Jeg mener dog ikke den er så slem, men vil gå gå med til at rød måske var det passende kort.
RuudVanNissetøj
11-12-2008, 12:17
Synes det er skide ærgeligt at se Rooney falde i den samme grøft et par gange hver sæson. Han er så fæmonal god en spiller, topproffessionel og ofte fair i sit spil, men så får hans temperament alligevel løbepas.Tror vi skal være meget tilfredse med, at dommeren umiddelbart ikke smed Rooney ud.
ChristianL
11-12-2008, 12:30
Jae, lidt dumt at påstå når han nu scorede et mål..
Don Kafai
11-12-2008, 12:42
Var ekstremt skuffet, men altså, når man tænker rationelt over tingene, så vandt United gruppen, så vil ikke kalde det en skandale.
Vi undgik skader, karantæner, og andre dumme ting der kan blive udslagsgivende senere hen, og 2-2 kampen ville rage mig et vist sted, hvis det var mod et hold som Cluj, Farmagusta, eller et helt andet hold. Det er kun fordi man som dansk er United-fan, at man bliver ramt af det.
Kampen mod Tottenham på lørdag er så livsvigtig, at jeg vil kunne "tåle" at tabe 0-3 til AaB, for at vinde den kamp. Og set i det lys, er det bedre at vi sparede van der sar, Rafael, Vidic, Evra, Ronaldo, Carrick, Fletcher, Berbatov osv mod AaB, end at vi risikerede noget. Ikke kun til kampen mod Tottenham, men et rødt kort til en spiller, ville betyde han missede 1/8 finalen.
Så alt i alt er ALT godt for United... Men for de danske United-fans, så er dagen idag en sygedag fra jobbet :D
Glory Man United
11-12-2008, 13:00
Kampen mod Tottenham på lørdag er så livsvigtig, at jeg vil kunne "tåle" at tabe 0-3 til AaB, for at vinde den kamp. Og set i det lys, er det bedre at vi sparede van der sar, Rafael, Vidic, Evra, Ronaldo, Carrick, Fletcher, Berbatov osv mod AaB,
Tja Evra er jo ude i de næste fem kampe, så jeg fattede ikke, hvorfor han ikke spilllede
United-Allan33
11-12-2008, 13:14
Tja Evra er jo ude i de næste fem kampe, så jeg fattede ikke, hvorfor han ikke spilllede
Det var vel for at give O'Shea kamptræning, men igen det kunne jo have givet en skade og hvor var vi så henne... Så du har helt ret fatter ikke hvorfor han ikke spillede
Der var klart rødt og pinligt at se en United spiller synke så dybt og gøre sådan noget bevidst. Og kan kun grine over din lille "sjove" kommentar men latterligheden længe leve ! :confused: :mad:
United DK
11-12-2008, 14:48
Var ekstremt skuffet, men altså, når man tænker rationelt over tingene, så vandt United gruppen, så vil ikke kalde det en skandale.
Får man kampen lidt på afstand, så fred være med det hele, men nedstående stilling har jeg svært ved, at acceptere.
Manchester United 2-2 AaB
Den stilling gør mig bare så flov, men op i røven nu med det, og lad os komme videre.
Fik ikke set kampen i går.. men har set sammendrag af kampen.. og ud fra det burde vi have kørt AaB over - men virker lidt som om den kamp "bare" skulle spilles, og så var det det..
Vi fik 1. pladsen i gruppen, undgik skader og karantæner - så det var vel formålet fra start. Så er det så bare lige nedtur for os danskere - men vi må komme videre, og se tingene fra den positive side, Men yderst pinligt ikke at kunne vinde den kamp - for (ud fra sammendraget) havde vi rigeligt med chancer. Tevez havde en ordentlig håndfuld chancer..
http://www.bold.dk/nyt/UEFA-kigger-naermere-paa-Rooney
Jeg håber han får karantæne. Selvom han er en fantastisk fodboldspiller, så var det han gjorde i går ikke lige min kop te. Det er simpelthen så uetisk og så uproffesionelt at man kan gøre de svinestreger Rooney lavede i går.
Hvis det var modstanderen der gjorde dette på Ronaldo, ville vi alle sammen være i det røde felt, men i og med det er Rooney - som fremstår som manges yndling - så er stemningen en anden ting. For fodboldens skyld, så håber jeg at han bliver iscenesat efter gårdagens svinestreger. For det hører ikke hjem nogle steder, det som Rooney lavede i går.
- Min vurdering af kampen igår.
Hold kæft, hvor er det ringe. Vi snakker om en flok multimillionærer, som har vundet alt og ikke engang kan straffe en flok bonderøve til amatører fra Aalborg? Som man i sæson 06-07 påstod, at Rooney indtjente det 4 dobbelte af hele FCK daværende trup til sammen i løn, så vil jeg slet ikke vide, hvad forholdene er mellem Rooneys løn og Aabs truppens løn.
For mit vedkommende er jeg ligeglad med kampen og hvad den endte, men det der irriterer mig grænseløst er den halvhjertede arrogante tilgang, United har til tingene denne sæson. Vi har sløset det væk med Liverfool og andre kampe og nu Aab. Det er ikke mesterskabsklasse.
Og Tevez og Rooney. For en i helvede, hvornår lærer i at afslutte? Det var dog så pisse irriterende at i kan brænde så mange chancer. Jeg savner godt nok Ruud til tider.
Gibson - Nogle snakkede varmt om ham, men hvis man ikke engang kan sætte en Aab-spiller af i de første 15 minutter, hvor de havde bambi-ben, så er man fandme ikke god nok. Det eneste gode hna bidrog, var hans indlæg i starten af kampen. Resten af kampen var han direkte pinlig.
Nani - Er glad for hans viste takter til at blive bedre. Dog skal han slå sig mere fast i sådanne kampe og hæve sit bundniveau.
Neville. Jeg håber seriøst snart du trækker dig. Du giver mig evig dårlige nerver og mål nummer 2 fra Aab skyldes dig og O'Shea.
Det eneste plus: Andersons spil for tiden og Scholes' bolde. Jeg er normalt ikke fan af at man skal komme ind på holdet efter en længerevarende skade direkte pga. ens status i klubben og tidligere bedrifter, men Scholes. Hold kæft, hvor har jeg savnet den mand. Jeg nyder hvert et sekund, Scholes har bolden og det han bidrog med igår (selvom det var på en lidt billig baggrund) var så flot at se. Cadeau til ham.
Resten af United holdet. Tag dog og vågn op af den The Double-rus i befinder jer i, og bevis jeres værd. Det var dog ynkeligt jeres præstationer i denne sæson.
- Og hvad fanden sker der for, Aabs mål nummer 1? Vi plejer at være eksperter at cleare sådanne latterlige dødbolde, men i denne sæson har der været flere mål på dødbolde imod os. Det er seriøst ikke godt nok.
Og slutteligt.
- @ United DK
Rio spillede sku' da ikke i lyserøde støvler?
PerRonaldo
11-12-2008, 16:49
Enevoldsen: United-spillerne er meget forkælede
- Det virker som om, at United-spillerne er meget forkælede. De har fire fem mand, som ikke gider at løbe hjem, hvis de mister bolden. De vil heller bruge tiden på at diskutere indbyrdes.
Gad vide hvad han så ville have sagt hvis vi både havde stillet med berba og ronaldo.. haha
Men jeg vil give ham ret de er meget forkælede og det er vi United-fans vel egentlig også...
Moralens (eller et andet fint ord) anfører er vel Rio, men nu er han hoppet med på Bendtner-dillen, og spiller i lyserøde støvler (hvilket Nike nok står bag i sidste ende, men alligevel), og jeg har tilkendegivet mit synspunkt med farvede fodboldstøvler tidligere, men hvide eller røde er til at acceptere, men når man render rundt i lyserøde støvler, så fortjener man fandme ikke anførerbindet. Der er jo ingen, der kan tage ham seriøst, når han render rundt i sådan noget fodtøj. Han mangler bare make-uppen, så er den hjemme.
Nå ok.. Så ikke han spillede i lyserødt.. Nok derfor jeg ikke forstod det:D Men det er da for fesent.. Det havde jeg sku ikke troet oom Rio..
United-Allan33
11-12-2008, 17:18
Der var klart rødt og pinligt at se en United spiller synke så dybt og gøre sådan noget bevidst. Og kan kun grine over din lille "sjove" kommentar men latterligheden længe leve ! :confused: :mad:
Som jeg skrev så vil jeg også sige at det sagtens kunne have givet rødt, men at den skulle være så slem at den ville kvalificere til "fængsel" er efter min mening en smule overdrevet...(hvilket jo gør det til noget ekstra hårdt)
Som jeg skrev så vil jeg også sige at det sagtens kunne have givet rødt, men at den skulle være så slem at den ville kvalificere til "fængsel" er efter min mening en smule overdrevet...(hvilket jo gør det til noget ekstra hårdt)
Det ned fængsel er nok ironisk ment - samt sat i perspektiv til ham der Popenda-drengen, som slap latterligt billigt for at have slået en anden ihjel... :)
Så er der gået ca. et døgn siden at vi spillede uafgjort mod Aab. Jeg må sige, at jeg fortsat er ekstremt skuffet, dog ikke som da vi tabte til FCK, men tæt på. Jeg er skuffet over indstillingen. Jeg er skuffet over, hvor arrogante vi virkede over for Aab spillerne og hvor meget vi undervuderede dem. Jeg er skuffet over engagementet for mange spillere, der tager det som om det var piece of cake. Jeg er skuffet over vores forsvarspil. Jeg er skuffet over Tevez udover hans scoring brænder 3 vel nok 100% chancer. Jeg er skuffet over Rooneys opførsel. Over Nevilles pinlige præstation. Jeg er skuffet over vores generelle præstation i CL gruppespillet, selvom vi blev nr. 1. Jeg er skuffet over endnu engang at blive til grin mod et dansk hold, og ja bare meget skuffet over at vi kan spille uafgjort mod Aab. Altså come on. Det eneste som kan redde dette, er en sejr mod Tottenham. Et nederlag der og det vil være en mareridts uge.
Nu siger jeg det: Det har været et skuffende efterår, hvis man ser bort fra, at vi stadig er i respektabel liga position.
United-Allan33
11-12-2008, 19:16
Det ned fængsel er nok ironisk ment - samt sat i perspektiv til ham der Popenda-drengen, som slap latterligt billigt for at have slået en anden ihjel... :)
Ja jeg er godt klar over det var ironisk, men når man bringer fængsel ind i det, så er det jo ikke bare et lille skub, men noget langt værre, og jeg mener altså slet ikke det var så slemt som folk gør det til.. Rødt måske... men at det er til "fængsel" eller direkte pinligt synes jeg er en overdrivelse... men sådan ser vi jo så forskelligt på ting
Don Kafai
11-12-2008, 19:43
Får man kampen lidt på afstand, så fred være med det hele, men nedstående stilling har jeg svært ved, at acceptere.
Manchester United 2-2 AaB
Den stilling gør mig bare så flov, men op i røven nu med det, og lad os komme videre.
Ja det er klart, men det er fordi du er dansker.
For et par år siden, fik vi kun 1-1 hjemme mod Basel i gruppefinalen, og det var der sikkert også mange United-fans i Schweiz der var flove over, selvom vi var 6-8 point foran nr 2 allerede inden kampen.
Men det ser ud til, at vi atter har skudt os selv i foden, for får Rooney karantæne for kampen i går, og taber vi på WHL på lørdag, så er vi decideret til grin!
TrincoBoy
11-12-2008, 21:20
Kæft hvor var det pinligt at se et midterhold fra suppeligaen score 2 mål på OT få uafgjort! Sådan går det, når man tager det noncelant på opgaven. Utroligt at man kan dække så elendigt op ved begge mål! Magen til arrogance skal man lede længe efter! Som en anden også nævner herinde, at en flok multimillionærer ikke kan finde ud af at sætte nogle middelmådige spillere fra suppen på plads, er squ fandme ikke godt nok!
United DK
13-12-2008, 12:40
Nu er der blevet snakket om den dårlige stemning på Old Trafford, men hvis nu folk kunne tage sig sammen, så ville det være fantastisk, som denne korte video viser. UNITED!
_XjyLlPgut0&
http://www.youtube.com/watch?v=JHIfwmtWTHU&eurl=http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1719&page=31
Samme kamp, fantastisk stemning - virkelig rørende.!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.