PDA

Se fuld version : Football factory Vs. Hooligans

Faurauh
15-05-2007, 07:24
Nu har jeg set begge film inden for 2 dage og de giver for mis og se 2 vidt forskellige indtryk af hvordan Hooligans er. i Hooligan virker det hele meget "romantiikiseret", hvos alle de der hooligans egentlig er skide flinke fyre og fungere ganske normalt oven i hovedet. Men hvis vi ser på football factory giver noget jeg vil mene er et mere realistisk bud på hvordan hooligans er? eller er det mig som er helt forkert på den?

Rafa86
15-05-2007, 09:56
Nu har jeg set begge film inden for 2 dage og de giver for mis og se 2 vidt forskellige indtryk af hvordan Hooligans er. i Hooligan virker det hele meget "romantiikiseret", hvos alle de der hooligans egentlig er skide flinke fyre og fungere ganske normalt oven i hovedet. Men hvis vi ser på football factory giver noget jeg vil mene er et mere realistisk bud på hvordan hooligans er? eller er det mig som er helt forkert på den?

Hvad kan man forvente, når Frodo spiller en hooligan :) ?

Ej, har kun set Football factory, men stort set alle mine venner mener, at Hooligans er den bedste film om hooligans der er blevet lavet dd.

Hooligans er om West Ham fans, ik?

Casper
15-05-2007, 11:35
Hooligans er en ringe film.
Hvis man har set American History X, så behøver man ikke se den, da det er en 100% kopi af den film, bare med fodbold som emne. Jeg sad virkelig med en tom fornemmelse efter at have set den.
Den er mega forudsigelig og giver intet rigtigt indtryk af den engelske hooliganisme, da den var størst.

Faurauh
15-05-2007, 16:47
Hvis man har set American History X, så behøver man ikke se den, da det er en 100% kopi af den film, bare med fodbold som emne. Jeg sad virkelig med en tom fornemmelse efter at have set den.
Den er mega forudsigelig og giver intet rigtigt indtryk af den engelske hooliganisme, da den var størst.

Kan ikke rigtig se hvad de film har med hinanden at gøre?

Jeg syntes sådan set det er en udmræket film, udover den sansynligvis(?) giver et helt forkert indtryk af hooligans. Men hvem siger at den fortæller om da hooliganismen var størst på det tidspunkt filmen udspiller sig.

Men som Rafa86 syntes jeg også Hooligans var den klart bedste FILM, man skal jo ikke opfatte dem som en dokumentar....

snegl
15-05-2007, 16:58

Arh der er vel ikk nogen der får den from behind i hooligans.. Nå ej

Jeg kan godt lide dele af stemningen i Green Street Hooligans, men den er rimlig hollywood, og lægger man mærke til det ville rigtige hooligans ikke gå i samme slags tøj (Ja der er lidt Stone Island osv, men mere generelt) ..
Jeg har ikke set Football Factory

Damien
15-05-2007, 20:25
Hvad kan man forvente, når Frodo spiller en hooligan :) ?

Ej, har kun set Football factory, men stort set alle mine venner mener, at Hooligans er den bedste film om hooligans der er blevet lavet dd.

Hooligans er om West Ham fans, ik?

ENIG! ELIJAH WOOD vil altid være en lille god Hobbit, hans ansigt er stemplet i al evighed !

snegl
15-05-2007, 20:54
Jeg synes faktisk han spiller godt i filmen..
Ashton Kutcher spiller også genialt i Butterfly Effect selvom man kender ham for noget lidt andet

Bugge
15-05-2007, 21:18
Hooligans er halvkedelig og det er et lidt tyndt forsøg på at give et billede af hooliganisme når det er værst og det sker bare ikke rigtig..

Football Factory derimod, er mere humoristisk, det er væsentlig bedre skuespil og så er det også en film som ikke forsøger at belære én om hooliganisme i så høj en grad som Hooligans, hvilket passer en retard som mig helt fantastisk :D

DonBrask
21-05-2007, 18:20
Green Street Hooligans er den bedste film kan man sige, mens Football factory er mere dokumentar agtig ..

Jeg foretrækker Green Street !!

Oscar
21-05-2007, 19:07
hvis det er godt skuespil i Football Factory, så hedder jeg Mao Tse ;). Det er indbegrebet af en B-film, synes jeg. Green Street er ikke meget bedre, bare produceret af amerikanere, og med en "rigtig" skuespiller i. Jeg synes egentlig hooliganisme er den største omgang pis siden jeg ved ikke hvad, hvilket sikkert på forhånd har gjort mig lidt skeptisk til filmene, men de imponerede mig virkelig ikke.
GSH forsøger at give et indtryk om, at det bare er om sammenhold lige meget hvad, og vi skal nok altid være der for hinanden og bla bla bla min røv hollywood. FF skal forsøge at vise dem som de hårde drenge, og hvor kolde de er, også mod hinanden, og når de møder fjenden er de alligevel samlet. Sikke noget pis. Og den der skide drøm tommy bliver ved med at have..forsøg på at være amerikansk! Virkelig ringe film begge to, hvis jeg kan tillade mig at sige det.

For the record, så er der ingen af de her film der må sammenlignes med mesterværket American History X. En af de bedste film i nyere tid.

Hald
22-05-2007, 00:38
Fortrækker Green street eliten! Kanon film syntes jeg, men sandt nok Football Factory ligger mere op til hård tæsk og kun hooliganismen!