PDA

Se fuld version : Manchester United-Chelsea 11. januar 09

esbjergfb
05-12-2008, 00:27
Hejsa,

Mig og nogle kammerater kunne godt tænke os at se United-Chelsea på OT d. 11. januar 2009.

Via et link på Uniteds officielle hjemmeside er vi kommet ind på denne side: http://www.official-manchester-tickets.com/ (http://www.official-manchester-tickets.com/)

Er det en troværdig side, og har nogle af Jer evt. handler der før? De skriver, at man kan få billetter til langsider/endetribuner, selvom min fornuft siger mig, at der vel egentlig burde være udsolgt?

Gode råd modtages i øvrigt meget gerne. Vi har været på OT før, i efteråret til Cl-kamp mod Lyon, hvor vi rejste med Travel2Football, men denne gang vil vi prøve lidt mere "på egen hånd" med et par timers søvn i lufthavnen for at spare :-)

Men håber én, vil kommentere på ovenstående link, eller evt. give et fingerpeg om, hvor man kan få billetter til kampen - hvis det kan lade sig gøre.

På forhånd tak.

Tue B
05-12-2008, 07:14
Så vidt jeg ved er det en hjemmeside der har opkøbt nogle sæson kort :) MEN! Jeg turde ikke selv købe derfra .. skal nemlig til United - Liverfools den 14. mar, men jeg sprang over at bruge denne side :)

Dines
05-12-2008, 07:45
Husk også at se på priserne, hvis du køber derfra. Den billigste du kan købe, koster jo næsten 2000 kr, det kan man få billigere gennem united.no og oneunited.

esbjergfb
05-12-2008, 10:56
Vi er 6 mand der skal afsted, og ingen af os er medlem af OneUnited eller united.no, så vores chance for at købe billet til kampen er vel denne?

Men kan da godt se, at de ligger i den dyre ende. Navnet i sig selv lyder troværdigt nok, men ville fandme også være surt at blive snydt.

esbjergfb
05-12-2008, 11:01
Så vidt jeg ved er det en hjemmeside der har opkøbt nogle sæson kort :) MEN! Jeg turde ikke selv købe derfra .. skal nemlig til United - Liverfools den 14. mar, men jeg sprang over at bruge denne side :)

Hvorfor turde du ikke bruge siden? Har du hørt dårligt om den, eller? Og hvor har du så fået billet?

Undskyld, jeg spørger så meget ;)

Tue B
05-12-2008, 13:04
Hvorfor turde du ikke bruge siden? Har du hørt dårligt om den, eller? Og hvor har du så fået billet?

Undskyld, jeg spørger så meget ;)

Havde aldrig hørt noget om det rigtig før jeg fandt den, men har kun hørt det noget med de havde sæson kort til kampene, men jeg ville hellere have en pakke :) Har købt hos Travelsense :) Der kan du hvertald roligt bestille, hvis de har flere pladser har mange kammerater, der har rejst med dem :)

conradsen
05-12-2008, 13:38
Det bliver godt nok en dyr tur for jer. Jeg tror ganske enkelt ikke, at I har tænkt jer om. Så vidt jeg kan forstå, så er I først begyndt at planlægge turen nu. Der er kun en måned til kampen. I skulle være begyndt allerede i sommer. Jeg tror godt I kan regne med selskabet, der sælger billetterne; men det er jo en sindsyg pris, I skal betale. I mine øjne er det ganske enkelt håbløst, at I ikke er medlem af One United og/eller supporterklubben. Førstnævnte koster ca. 300 kr. og sidstnævnte 200 kr. Er du medlem af One United og søger billet der, er prisen ca. £50 (520 kr.). Supporterklubben tager det samme. Jeg skal selv over og se kampen. For tre dage kommer det til at koste mig ca. 5.000 kr., da jeg flyver direkte med Sun Air fra Billund til Manchester. Flybilletten herfra er ret dyr; men jeg synes, at jeg er blevet for gammel til f.eks. at skulle bruge Ryan Air til en eller anden destination i England og så bruge meget tid på en togrejse videre. Det I kan spare ved at sove i lufthavnen, det ædes mange gange op af billetprisen. God tur.

Glory Man United
05-12-2008, 15:16
Jeg skal selv over og se kampen. For tre dage kommer det til at koste mig ca. 5.000 kr., da jeg flyver direkte med Sun Air fra Billund til Manchester.

Det er jo så dyrere end vores fællesrejse til Villa-United ;)
Btw: utroligt at der oprettes tråde til hver enkel kamp....ville det ikke være mere overskueligt at have det samlet i en tråd? Det er stort set de samme spørgsmål, der dukker op!

jmyrini
05-12-2008, 15:23
Jeg har fået billetter genne www.smarthospitality.co.uk til West Ham kampen forleden. Vil man have gode pladser, så kan jeg varmt anbefalle dem. Jeg sad på 6 række, lige ved siden af Gianfranco Zola (jaja ok 2 meter derfra så) og alle udskifterne, SAF og resten af dem gik de der 5 meter foran. Det må jeg sige var en utrolig stor oplevelse.

Men billetten koster så også 900-1000 kr, så man skal jo også have noget for pengene. Og det fik vi i hvert fald.

Dines
05-12-2008, 16:13
Jeg har fået billetter genne www.smarthospitality.co.uk til West Ham kampen forleden. Vil man have gode pladser, så kan jeg varmt anbefalle dem. Jeg sad på 6 række, lige ved siden af Gianfranco Zola (jaja ok 2 meter derfra så) og alle udskifterne, SAF og resten af dem gik de der 5 meter foran. Det må jeg sige var en utrolig stor oplevelse.

Men billetten koster så også 900-1000 kr, så man skal jo også have noget for pengene. Og det fik vi i hvert fald.

Jeg synes ikke at prisen 1000 kr., er så slem, når man så sidder på det mest eksklusive sted på stadion. Linket du har givet, er til en eller anden madlavnings side, så det vil være fedt, hvis du kunne give det rigtige link? :D

conradsen
05-12-2008, 16:26
Til: Glory Man United
Jeg har jo ikke skrevet, at min rejse er billig. En retur Billund - Manchester koster 2930 kr., og det har jeg valgt og givet en begrundelse for. Så vidt jeg ved, var turen til Villa kun over to dage; men ret mig hvis jeg er forkert på den. Iøvrigt er rejserne som den danske del af supporterklubben arrangerer utvivlsomt de billigste. De koster ca. 2500 kr. for tre dage, og det indebærer tre overnatninger med morgenmad samt billet til kampen. Transporten sørger man selv for. Det er meget billigt i Manchester, og hvis man er interesseret i at rejse lidt snørklet, så kan det også blive billigt at rejse derover

Glory Man United
06-12-2008, 11:25
Til: Glory Man United
Jeg har jo ikke skrevet, at min rejse er billig. En retur Billund - Manchester koster 2930 kr., og det har jeg valgt og givet en begrundelse for. Så vidt jeg ved, var turen til Villa kun over to dage; men ret mig hvis jeg er forkert på den. Iøvrigt er rejserne som den danske del af supporterklubben arrangerer utvivlsomt de billigste. De koster ca. 2500 kr. for tre dage, og det indebærer tre overnatninger med morgenmad samt billet til kampen. Transporten sørger man selv for. Det er meget billigt i Manchester, og hvis man er interesseret i at rejse lidt snørklet, så kan det også blive billigt at rejse derover

Det gør jeg så...det var over tre (altså to overnatninger). Og vi havde transport til og fra hotellet....

jmyrini
06-12-2008, 12:03
Jeg synes ikke at prisen 1000 kr., er så slem, når man så sidder på det mest eksklusive sted på stadion. Linket du har givet, er til en eller anden madlavnings side, så det vil være fedt, hvis du kunne give det rigtige link? :D

LOL ja det må jeg sige, den var sgu fesen?! Og det værste af det hele er, at jeg sgu ikke kan finde den igen, mærkeligt nok. Men jeg har fundet en side, som fungerer nogenlunde på samme måde http://www.worldticketshop.com/tickets/manchester_united_tickets , men kan selvfølgelig ikke udtale mig om den, da jeg jo ikke har prøvet den, da jeg jo valgte www.smarthospitality.co.uk (jo det var den, det er jeg sikker på :Bouncing: ) Men ja, kan kun give dig ret i, at den ikke er noget besynderlig interressant i nuværende tilstand :/

conradsen
06-12-2008, 14:15
Til Glory Man United:
Jeg udtrykte mig lidt forkert desværre. Med tre dage mente jeg tre overnatninger. I Manchester tager jeg toget til centrum. Det koster £3 (ca. 30 kr.). Derfra er der afhængigt af hotellet 300-500 m. til hotellet.

jmyrini
08-12-2008, 16:39
LOL ja det må jeg sige, den var sgu fesen?! Og det værste af det hele er, at jeg sgu ikke kan finde den igen, mærkeligt nok. Men jeg har fundet en side, som fungerer nogenlunde på samme måde http://www.worldticketshop.com/tickets/manchester_united_tickets , men kan selvfølgelig ikke udtale mig om den, da jeg jo ikke har prøvet den, da jeg jo valgte www.smarthospitality.co.uk (jo det var den, det er jeg sikker på :Bouncing: ) Men ja, kan kun give dig ret i, at den ikke er noget besynderlig interressant i nuværende tilstand :/

Sorry guys, websiden hedder www.smarthospitalitytickets.com
Kan varmt anbefalles.

conradsen
08-12-2008, 17:55
Siden kan da kun anbefales, hvis man ønsker at betale en ublu pris. Billetten til kampen mod Chelsea koster £155. Det er ca. 1600 kr. Jeg har været 61 gange på Old Trafford og har siddet alle steder, og man ser utrolig godt fra alle steder. Det er fascinerende at sidde på første række, hvor man kan se, om en spiller har fået en flue i øjet, og højt oppe på North Stand, hvor man har det store overblik. Jeg har endda stået bag det ene mål til en kamp i 1994 mod Liverpool. Det var simpelt hen en oplevelse. Men priserne fra disse bureauer viser klart og tydeligt, at man bør melde sig ind i enten supporterklubben eller One United.

Dines
09-12-2008, 07:45
Man ved jo ikke hvor på stadion man kommer til at sidde, hvis man bestiller gennem supporterklubben, gør man?

conradsen
09-12-2008, 11:06
Vi har billetter overalt på stadion; men hvis man rejser flere sammen, så kommer man til at sidde sammen. Som nævnt tidligere, så er der frit syn fra alle pladser.

thomaslund
09-12-2008, 12:45
Hej,

Jeg har lige læst denne tråd igennem, da jeg også prøver på at komme billigt til manchester og se bold. jeg har bestilt rejse til borough kampen den 29 dec gennem travel2football.dk. Det koster os 1875 per næse for kamp og hotel, også fik vi fly til lidt over 2000. Så ialt lige under 4000 kr. (vi flyver over frankfurt)

Da vi er studerende kigger jeg meget efter, hvordan vi kan gøre det billigere næste gang. Problemet er jo klart, som det fremgår af denne tråd, kampbilletten.

Der bliver nævnt i denne tråd at man kan købe via one-united (eller hvad det nu hed). Har kigget på det tidligere, og ser ud som om det er folk som har sæson kort, som sælger enkelte kampe gennem klubben. Såvidt jeg kan se er problemet dog at man først får at vide om man har fået billet(er) til kampen 6-7 dage før kampstart, hvilket er lidt et problem for os.
Er det rigtigt forstået?

thomaslund
09-12-2008, 13:05
Sorry guys, websiden hedder www.smarthospitalitytickets.com
Kan varmt anbefalles.

Jeg har nu siddet og kigget lidt på dette link, og synes umiddelbart det ser meget godt ud. Men du, jmyrini, havde erfaring med det, og I fik billetterne som I skulle? Skulle I afhente billetter ved OT på kampdagen? Eller sendte de dem til jer?
Har kigget lidt på flere kampe på linket, og flere steder står der de forskellige billet kategorier, men så står der at den billigste billet type er noget der hedder: General Admission. Nogen der ved hvad det betyder?

Yderligere har jeg gjort lidt yderligere research angående fly og hotel.

Jeg har taget hjemmekampen mod Blackburn den 21 feb som eksempel.

Med LastMinute.com kan man komme tur/retur for 1639 (man skal dog flyve over London på udrejsen). man rejser ud fredag og rejser hjem søndag.

Til hotel har jeg fundet Gardens hotel: http://www.gardenshotelmanchester.com/
har ikke boet der endnu (skal bo der til jul), men det ser ud til at være rimelig tilforladeligt bed and breakfast hotel. Hotellet skulle ligge, som jeg kan se det, i centrum af manchester. det kan med det billigste 2 mands værelse, komme til at koste 40 pund for en nat, dvs for 2 overnatninger koster den 40 pund per næse, altså ca. 400 kr.

Dvs. 2039, også mangler man kun kampbilletten. Hvis man kan skaffe en kampbillet for en lille tusse, så koster det 3000 for fly, hotel og kamp.

Det vil jeg da sige er rimelig billigt.

Så kommer der selvfølgelig transport fra lufthavn til hotel og tilbage igen, og fra hotel til OT. Da jeg var derovre i 2003 kostede en sporvognsbillet fra centrum til OT vist 1-2 pund per næse.

esbjergfb
10-12-2008, 13:14
Vi har lyttet til jeres råd og har besluttet at vi ikke gider give et par tusinde for en Chelsea-billet.

Vi har derfor alle meldt os ind i One United til ca. 300 kr. for et år og vil købe billetterne gennem Ticket Exchange Viagogo, som man bliver linket til fra Uniteds hjemmeside.

Vi vil se United-Borough d. 29. december i stedet, og vi har udset os nogle billetter til 36£ stykket, hvilket ikke er så galt igen. MEN, hvordan får man billetterne og er det rigtigt, at man først ved 6-7 dage før kampen, om man har fået billetterne? Når man indtaster kreditkort-oplysninger på Viagogo og siger man gerne vil købe en billet pr medlem, er man så sikker på at få billetterne, eller skal man være heldig? I givet fald man får dem, hvor afhenter man dem? Bliver de sendt til Danmark?

Gode råd modtages gerne, på forhånd tak.

Dines
10-12-2008, 14:42
Vi har billetter overalt på stadion; men hvis man rejser flere sammen, så kommer man til at sidde sammen. Som nævnt tidligere, så er der frit syn fra alle pladser.

Okay. Inde på united.no, står der at 70% af de sæsonkort i ejer er i kvadranterne, så chancen for man kommer til at sidde der igen er jo rimelig stor. Det var der jeg sad, da jeg var på Old Trafford i august og når jeg skal derover igen, vil jeg gerne prøve at være et andet sted på stadion.

gasgas
10-12-2008, 16:22
Vi har lyttet til jeres råd og har besluttet at vi ikke gider give et par tusinde for en Chelsea-billet.

Vi har derfor alle meldt os ind i One United til ca. 300 kr. for et år og vil købe billetterne gennem Ticket Exchange Viagogo, som man bliver linket til fra Uniteds hjemmeside.

Vi vil se United-Borough d. 29. december i stedet, og vi har udset os nogle billetter til 36£ stykket, hvilket ikke er så galt igen. MEN, hvordan får man billetterne og er det rigtigt, at man først ved 6-7 dage før kampen, om man har fået billetterne? Når man indtaster kreditkort-oplysninger på Viagogo og siger man gerne vil købe en billet pr medlem, er man så sikker på at få billetterne, eller skal man være heldig? I givet fald man får dem, hvor afhenter man dem? Bliver de sendt til Danmark?

Gode råd modtages gerne, på forhånd tak.

Jeg købte billetter igennem Viagogo sidste år. Men jeg var bosiddende i England, så jeg fik sendt billetten. Jeg mener at hvis man fra udlandet, skal man hente billeterne ved billetsalg ved Old Trafford.
Godt i ikke valgte Chelsea kampen. Til de store kampe er det meget få billetter der kommer til salg ved Viagogo, og de ryger lige med det samme. men Viagogo er en superløsning ved mindre kampe.
Jeg kan se deres Layout på hjemmesiden er lavet om, men sidste år var man sikker på at få billetten, når alle ens kredikortdetaljer var gået iorden.
De samarbejder med United, og hvis du ringer til One United kan de også hjælpe dig, så jeg vil mene at du kan stole 100 % på dem.
Du skal dog huske, at et medlemsskab kun giver dig ret til at købe en billet. Så I alle skal være medlem. Der går måske to måneder før i får jeres medlemspakke, men i kan ringe til Oneunited og få jeres medlemsnummer efter 48 timer, og så kan i bestille.
Husk at der kommer 25% oven i de 36 pund og andet gebyr, så i skal nok regne med 50 pund pr. billet. men det skal afholde jer for at købe billet. Hvis du fik billet gennem united.no, koster den også ca. 500 kr.
Jeg kan se der er MASSER af billetter til salg. Det bedste sted jeg vil anbefale er west stand tier 2, da der er mest stemning. Men det er også fedt at sidde tæt på banen, så man faktisk kan se det er rigtige spillere, eller midt på en langside, så man har overblik. Mulighederne er mange..... Men brug tid på at finde de perfekte billetter til jer, når der er så mange bliver de ikke solgt på en time.
Har i flybillet? Det koster jo også lidt, især når i booker så sent. Mit råd er at booke flyet først. Billetterne render ingen steder.
Hvis i vil have billig overnatning: http://www.hattersgroup.com/index.php. De to i Manchester er rigtig gode hostels, som ligger centralt, hvor en seng koster ca. 20 pund pr. nat.
Hvis du skal har brug for uddybning eller yderligere råd send en PM

thomaslund
10-12-2008, 17:05
Jeg købte billetter igennem Viagogo sidste år. Men jeg var bosiddende i England, så jeg fik sendt billetten. Jeg mener at hvis man fra udlandet, skal man hente billeterne ved billetsalg ved Old Trafford.
Godt i ikke valgte Chelsea kampen. Til de store kampe er det meget få billetter der kommer til salg ved Viagogo, og de ryger lige med det samme. men Viagogo er en superløsning ved mindre kampe.
Jeg kan se deres Layout på hjemmesiden er lavet om, men sidste år var man sikker på at få billetten, når alle ens kredikortdetaljer var gået iorden.
De samarbejder med United, og hvis du ringer til One United kan de også hjælpe dig, så jeg vil mene at du kan stole 100 % på dem.
Du skal dog huske, at et medlemsskab kun giver dig ret til at købe en billet. Så I alle skal være medlem. Der går måske to måneder før i får jeres medlemspakke, men i kan ringe til Oneunited og få jeres medlemsnummer efter 48 timer, og så kan i bestille.
Husk at der kommer 25% oven i de 36 pund og andet gebyr, så i skal nok regne med 50 pund pr. billet. men det skal afholde jer for at købe billet. Hvis du fik billet gennem united.no, koster den også ca. 500 kr.
Jeg kan se der er MASSER af billetter til salg. Det bedste sted jeg vil anbefale er west stand tier 2, da der er mest stemning. Men det er også fedt at sidde tæt på banen, så man faktisk kan se det er rigtige spillere, eller midt på en langside, så man har overblik. Mulighederne er mange..... Men brug tid på at finde de perfekte billetter til jer, når der er så mange bliver de ikke solgt på en time.
Har i flybillet? Det koster jo også lidt, især når i booker så sent. Mit råd er at booke flyet først. Billetterne render ingen steder.
Hvis i vil have billig overnatning: http://www.hattersgroup.com/index.php. De to i Manchester er rigtig gode hostels, som ligger centralt, hvor en seng koster ca. 20 pund pr. nat.

Jeg synes ikke rigtig der kommer svar på om det er rigtigt at man først ved om man får billetterne, til 6-7 dage før kampen?

gasgas
10-12-2008, 18:18
Nå nå :-) Når en detaljer er gået igennem, mener jeg man får en bekræftigelse rimlig hurtig efter.

thomaslund
10-12-2008, 19:43
Nå, nu har jeg tilmeldt mig som bruger på manutd.com og confirmed via email.

Når jeg skal signe op til på viagogo, altså oprette og aktivere min konto med Ticket Exchange, så vil den have mit Member no. Jeg har ikke fået noget member no....?

jeg synes godt nok det her med OT billetter er en jungle...

esbjergfb
11-12-2008, 00:44

Mange tak for din fine besvarelse.
Vi har alle meldt os ind i One United og køber derfor én billet pr. mand. Og at den alt i alt kommer til at koste 500 kr., gør ingen forskel.
Men når vi har købt og betalt for billetterne, bliver de så sendt til Danmark, så vi har dem i hånden, når vi sætter os i flyveren, eller skal de afhentes i England og hvorhenne?

conradsen
11-12-2008, 06:56
Du skal afhente billetterne på Old Trafford, og du får besked på hvor. Det er juletid, så det vil være meget risikabelt at sende dem til Danmark, da der er en del dage, hvor posten ikke kommer. Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til billetkontoret og forhøre mig. Du er også velkommen til at kontakte mig på tlf. 75441396/20418109.

gasgas
11-12-2008, 07:17
Nå, nu har jeg tilmeldt mig som bruger på manutd.com og confirmed via email.

Når jeg skal signe op til på viagogo, altså oprette og aktivere min konto med Ticket Exchange, så vil den have mit Member no. Jeg har ikke fået noget member no....?

jeg synes godt nok det her med OT billetter er en jungle...
Det er ikke nok at være bruger, du skal være medlem af one-united. koster 300 kr. Jeg fik af vide at der går 48 timer, fra man har meldt sig til hos one united, før man kan registrere sig hos viagogo. Hvis du mangler dit medlemsnr. ring til One united.

jmyrini
11-12-2008, 08:31
Jeg har nu siddet og kigget lidt på dette link, og synes umiddelbart det ser meget godt ud. Men du, jmyrini, havde erfaring med det, og I fik billetterne som I skulle? Skulle I afhente billetter ved OT på kampdagen? Eller sendte de dem til jer?
Har kigget lidt på flere kampe på linket, og flere steder står der de forskellige billet kategorier, men så står der at den billigste billet type er noget der hedder: General Admission. Nogen der ved hvad det betyder?

Yderligere har jeg gjort lidt yderligere research angående fly og hotel.

Jeg har taget hjemmekampen mod Blackburn den 21 feb som eksempel.

Med LastMinute.com kan man komme tur/retur for 1639 (man skal dog flyve over London på udrejsen). man rejser ud fredag og rejser hjem søndag.

Til hotel har jeg fundet Gardens hotel: http://www.gardenshotelmanchester.com/
har ikke boet der endnu (skal bo der til jul), men det ser ud til at være rimelig tilforladeligt bed and breakfast hotel. Hotellet skulle ligge, som jeg kan se det, i centrum af manchester. det kan med det billigste 2 mands værelse, komme til at koste 40 pund for en nat, dvs for 2 overnatninger koster den 40 pund per næse, altså ca. 400 kr.

Dvs. 2039, også mangler man kun kampbilletten. Hvis man kan skaffe en kampbillet for en lille tusse, så koster det 3000 for fly, hotel og kamp.

Det vil jeg da sige er rimelig billigt.

Så kommer der selvfølgelig transport fra lufthavn til hotel og tilbage igen, og fra hotel til OT. Da jeg var derovre i 2003 kostede en sporvognsbillet fra centrum til OT vist 1-2 pund per næse.

Vedr. billetten, så er begge forslag åbne for kunden. De kan tilsende billetten, men langt det nemmeste er at hente den i Manchester. Kontaktpersonen plejer, som jeg har forstået det, stå udenfor Premiere Lodge Inn, 200 meter fra Old Trafford, hvor man kan hente billetten og levere den tilbage efter kampen. Men at få billetten leveret på et ønsket hotel er også muligt.

Jeg har faktiskt boet på Garden Hotel, da jeg var til Barca kampen her i foråret. Det er ikke noget hotel hvor jeg ville tage konen, men til en kamp, så er hotellet da udmærket. Som det også fremgår af prisen, så er det et billigt hotel, men det har da en udmærket bar og morgenmaden er heller ikke værst. Portieren er sgu lidt fimset, og han bagede sgu lidt på min kammerat... Det er ikke noget der går i glemmebogen forløbig :lolol:

Da jeg var til West Ham kampen her forleden, så gav vi 100 pund for en VIP billet, som de kalder det. Jeg sad på sæde FF 152, hvilket er sæde på 6 række, lige et par meter fra udeholdets udskifterbænk.

Jeg har også siddet på de fleste steder på Old Trafford, selvom jeg ikke har været der 61 gange endnu :InLove - men still going strong, så jeg kommer stille og roligt deropad, Conradsen :)

Og det stemmer, det er en utrolig oplevelse, uanset hvor du sidder. Og som Conradsen siger, så kan det varmt anbefallet at side bagved målet... Men om du spørger mig, så bliver det ikke bedre end de pladser omkring udskifterbænken.

thomaslund
11-12-2008, 09:08
Det er ikke nok at være bruger, du skal være medlem af one-united. koster 300 kr. Jeg fik af vide at der går 48 timer, fra man har meldt sig til hos one united, før man kan registrere sig hos viagogo. Hvis du mangler dit medlemsnr. ring til One united.

Ok, men som jeg har forstået det, så skal man først ind på manutd.com og signe sig op som medlem, og det skulle være et One United medlemskab. Derefter skulle man på viagogo kunne signe sig op til ticket exchange via sit one united login. Men har skulle altså ikke betale noget nogen steder. Signer jeg op det rigtige sted?

Nogen der ved ved hvor lang tid før kampstart billetter kommer til salg på viagogo, altså sådan ca. Kan læse mig til at det først er muligt at købe billetter, når kampen er meldt udsolgt fra klubben (hvilket jo også er rimeligt nok). Kan se på siden nu, at Boro kampen den 29 dec, er den eneste "åbne" kamp.

Det lyder som om når man er One United medlem, at man så kan købe billetter direkte fra siden, og får Confirmation med det samme efter køb, så man kan bestille flybilletter lige efter. Er det rigtigt forstået?

I må undskylde de mange spørgsmål, men synes godt nok det er lidt en jungle med de kampbilletter

thomaslund
11-12-2008, 09:12
Vedr. billetten, så er begge forslag åbne for kunden. De kan tilsende billetten, men langt det nemmeste er at hente den i Manchester. Kontaktpersonen plejer, som jeg har forstået det, stå udenfor Premiere Lodge Inn, 200 meter fra Old Trafford, hvor man kan hente billetten og levere den tilbage efter kampen. Men at få billetten leveret på et ønsket hotel er også muligt.

Jeg har faktiskt boet på Garden Hotel, da jeg var til Barca kampen her i foråret. Det er ikke noget hotel hvor jeg ville tage konen, men til en kamp, så er hotellet da udmærket. Som det også fremgår af prisen, så er det et billigt hotel, men det har da en udmærket bar og morgenmaden er heller ikke værst. Portieren er sgu lidt fimset, og han bagede sgu lidt på min kammerat... Det er ikke noget der går i glemmebogen forløbig :lolol:

Da jeg var til West Ham kampen her forleden, så gav vi 100 pund for en VIP billet, som de kalder det. Jeg sad på sæde FF 152, hvilket er sæde på 6 række, lige et par meter fra udeholdets udskifterbænk.

Jeg har også siddet på de fleste steder på Old Trafford, selvom jeg ikke har været der 61 gange endnu :InLove - men still going strong, så jeg kommer stille og roligt deropad, Conradsen :)

Og det stemmer, det er en utrolig oplevelse, uanset hvor du sidder. Og som Conradsen siger, så kan det varmt anbefallet at side bagved målet... Men om du spørger mig, så bliver det ikke bedre end de pladser omkring udskifterbænken.

Haha, det lyder fedt med gardens hotel. Men vi er bare to fyre i 20'erne som skal derover, så det skal bare være så billigt som muligt, så må man jo leve med noget sexikane (eller hvordan det lige staves), hehe. Og nej, skal nok lade være med at tage kæresten med på gardens hotel. Hun vil f..... ikke engang til Manchester, har foreslået det flere gange, men den går sgu ikke...

Angående smarthospitalitytickets, så synes jeg ikke man kan vælge pickup i Manchester når man kommer til bestilling og betaling. der er bare 4-5 forskellige shipping metoder.

jmyrini
11-12-2008, 09:38
Haha, det lyder fedt med gardens hotel. Men vi er bare to fyre i 20'erne som skal derover, så det skal bare være så billigt som muligt, så må man jo leve med noget sexikane (eller hvordan det lige staves), hehe. Og nej, skal nok lade være med at tage kæresten med på gardens hotel. Hun vil f..... ikke engang til Manchester, har foreslået det flere gange, men den går sgu ikke...

Angående smarthospitalitytickets, så synes jeg ikke man kan vælge pickup i Manchester når man kommer til bestilling og betaling. der er bare 4-5 forskellige shipping metoder.

Du får en mail efter du har købt, hvor de forslår at billeterne bliver leveret/hentet i Manchester. Specielt hvis det er til en addresse udenfor England.

Billetterne skal jo bruges til kampen før, så der er ikke altid god tid til forsendelse og går der så kage i forsendelsen (det gør der jo nogen gange), så står man der i Manchester uden en kamp billet. Og sæsonkort holderen har sin billet i uvished. Jeg tror det er det de vil undgå og derfor forslår levering/hentning i Manchester.

esbjergfb
11-12-2008, 10:42
Du skal afhente billetterne på Old Trafford, og du får besked på hvor. Det er juletid, så det vil være meget risikabelt at sende dem til Danmark, da der er en del dage, hvor posten ikke kommer. Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til billetkontoret og forhøre mig. Du er også velkommen til at kontakte mig på tlf. 75441396/20418109.

Tak for hjælpen.
Ja, når de øvrige får deres Member ID, så vi kan købe billetterne, slår vi til. Vi har været på OT før, og det er vel den store aflange røde bygning tæt på OT, vi skal hente vores billetter i?
Men altså, har lige endnu et spørgsmål. Der står, man kun kan købe én billet pr. medlem, men vi vil gerne sidde sammen, og der er nogle på Viagogo, der har 4 billetter til salg. Hvordan kan man købe dem alle 4? Vi er 4 One United-medlemmer.
Men når vi sidst i denne uge går ind og køber billetterne og betaler for dem, så er de vel vores, og skal vel bare medbringe kvitteringen for dem med til Manchester?

esbjergfb
11-12-2008, 10:43
Angående det billige hotel til 20£ - skal man booke det på forhånd, eller kan man gøre det på kampdagen enten før eller efter?

jacobdahl8
11-12-2008, 16:39
Nu hvor vi er ved rejser til Manchester, nogen der ved noget til Carrington?
Er det offentlig at se dem træne eller hvordan og hvorledes?

thomaslund
11-12-2008, 19:20
Tak for hjælpen.
Ja, når de øvrige får deres Member ID, så vi kan købe billetterne, slår vi til. Vi har været på OT før, og det er vel den store aflange røde bygning tæt på OT, vi skal hente vores billetter i?
Men altså, har lige endnu et spørgsmål. Der står, man kun kan købe én billet pr. medlem, men vi vil gerne sidde sammen, og der er nogle på Viagogo, der har 4 billetter til salg. Hvordan kan man købe dem alle 4? Vi er 4 One United-medlemmer.
Men når vi sidst i denne uge går ind og køber billetterne og betaler for dem, så er de vel vores, og skal vel bare medbringe kvitteringen for dem med til Manchester?

Jeg har ikke prøvet det endnu, men kan læse mig frem til inde på viagogo at man kan "koble" flere konti sammen, så når du bestiller på dit medlems login, så kan du også bestille på dine 3 venners login. Har som sagt ikke prøvet det, men der er en guide derinde på siden, hvor der står hvordan du sætter det op.

Skal også lige spørge dig om noget. Jeg kan slet ikke finde ud af det der med at signe op til viagogo. Når man skal registrere sig, skal man først gå ind på manutd.com og oprette en One United konto der, det gjorde jeg så, men betalte ikke noget. Når man har gjort det skulle man kunne gå ind på viagogo og registrere sin konto til at kunne bruges til Ticket Exchange, men der skal man indtaste sit medlemsnr, men det har jeg ikke noget af...

Forstår det altså ikke, men lyder som om du har det oppe og køre, så håber du kan hjælpe mig.

jacobdahl8
11-12-2008, 19:50
Jeg har ikke prøvet det endnu, men kan læse mig frem til inde på viagogo at man kan "koble" flere konti sammen, så når du bestiller på dit medlems login, så kan du også bestille på dine 3 venners login. Har som sagt ikke prøvet det, men der er en guide derinde på siden, hvor der står hvordan du sætter det op.

Skal også lige spørge dig om noget. Jeg kan slet ikke finde ud af det der med at signe op til viagogo. Når man skal registrere sig, skal man først gå ind på manutd.com og oprette en One United konto der, det gjorde jeg så, men betalte ikke noget. Når man har gjort det skulle man kunne gå ind på viagogo og registrere sin konto til at kunne bruges til Ticket Exchange, men der skal man indtaste sit medlemsnr, men det har jeg ikke noget af...

Forstår det altså ikke, men lyder som om du har det oppe og køre, så håber du kan hjælpe mig.

Du skal først være Oneunited medlem, altså betale de 32£ det nu engang koster, derefter skal du så vente et par dage (ventede selv 2) så bliver dit medlems nummer registreret i Viagogo's stystem. Først der kan du så taste dit medlemsnummer ind som du har købt.

thomaslund
11-12-2008, 19:53

Du skal først være Oneunited medlem, altså betale de 32£ det nu engang koster, derefter skal du så vente et par dage (ventede selv 2) så bliver dit medlems nummer registreret i Viagogo's stystem. Først der kan du så taste dit medlemsnummer ind som du har købt.

Ok ja, men altså at blive One united medlem er bare at lave et login inde på manutd.com ikke? For det har jeg gjort, og der blev ikke opkrævet nogen penge.

jacobdahl8
11-12-2008, 19:56
Nej det er det ikke, du skal gå ind på Uniteds hjemmeside i venstre menu står derså One United, herefter i undermenuen - login.
Når du har logget ind kan du skråle ned hvor der står Join one united.

thomaslund
11-12-2008, 20:06
Nej det er det ikke, du skal gå ind på Uniteds hjemmeside i venstre menu står derså One United, herefter i undermenuen - login.
Når du har logget ind kan du skråle ned hvor der står Join one united.

Jeg fandt ud af det nu. Endelig, hehe... Får jeg medlems nr per mail?

Synes det er fedt at når man inde på siden skal købe medlemsskab, skal man lige vælge om man er adult, junior eller senior etc. Senior er defineret som 65-150 år, så er man da også dækket ind hehe

jacobdahl8
11-12-2008, 20:46
ja fra 65-150 den er ret genial lavet :) skal du over at se united boro?

thomaslund
11-12-2008, 20:55
ja fra 65-150 den er ret genial lavet :) skal du over at se united boro?

det skal jeg, men der rejser vi med travel2football. Undersøger for øjeblikket hvordan vi kan gøre det endnu billigere. Skulle kunne lade sig gøre for ca 2300 kr, og for de penge, så kan man jo godt tage derover 2-3 gange på en sæson. Så skal lige have det der viagogo op og stå. bare irriterende at man ikke kan bestille nogle måneder i forvejen. Har du erfaring med hvor lang tid ca. før kampstart billetterne kommer til salg på viagogo?

jacobdahl8
11-12-2008, 21:25
Jeg var også derover sidste år og betalte 6000 kr. med fly og billetter osv. denne gang kommer det til at koste 2400 kr. ca.
Ja, når alt meldes udsolgt det plejer at være 3 uger før kampstart. Okay fedest kan være vi ses derover, kig bare efter ham der synger højst på The Bichops Blaze ;)

gasgas
11-12-2008, 22:02
Angående det billige hotel til 20£ - skal man booke det på forhånd, eller kan man gøre det på kampdagen enten før eller efter?

Det er ikke et hotel, men hostel. Der er både private og dorm-rooms. Men det er rent og pænt, og hvis man er på druktur, hvor man ikke skal slappe af på værelset er det et glimrende og billigt sted at bo.
Men til dit spørgsmål: Ja book det i forvejen. Jeg mener du betaler 10 % ved booking, og så resten ved ankomst

thomaslund
11-12-2008, 23:04
Jeg var også derover sidste år og betalte 6000 kr. med fly og billetter osv. denne gang kommer det til at koste 2400 kr. ca.
Ja, når alt meldes udsolgt det plejer at være 3 uger før kampstart. Okay fedest kan være vi ses derover, kig bare efter ham der synger højst på The Bichops Blaze ;)

Jamen det kan da være.

Vi bestilte jo selvfølgelig 2 uger inden kampen blev rykket til mandag aften, så det kostede os lige en plov mere at flytte fly og hotel. Pisse irriterende! Vi glæder os rigtig meget til at sidde på en pub og se alle de andre big4 hold tabe point om søndagen, også komme ud på OT mandag aften, og se dem smadre Boro, forhåbentlig.

jacobdahl8
11-12-2008, 23:08
I skal vel på the Bichops Blaze ikke?

esbjergfb
12-12-2008, 01:15
Det er ikke et hotel, men hostel. Der er både private og dorm-rooms. Men det er rent og pænt, og hvis man er på druktur, hvor man ikke skal slappe af på værelset er det et glimrende og billigt sted at bo.
Men til dit spørgsmål: Ja book det i forvejen. Jeg mener du betaler 10 % ved booking, og så resten ved ankomst

Okay.
Vores plan var at flyve tidligt om morgenen mandag d. 29. og så overvære kampen om aftenen og så flyve tilbage til Danmark igen om aftenen d. 30. Sådan passer flytiderne bedst. Vi havde tænkt på at overnatte i lufthavnen, men det ville sgu være rarere, at have et værelse hvor man kunne sove fredeligt. Hvad er et dorm-room? Skal man booke over nettet?

thomaslund
12-12-2008, 09:04
I skal vel på the Bichops Blaze ikke?

det har vi ikke snakket om. Er det en united pub? Hvor ligger den?

Vi har kun været på OT ture med mormødre og fædre indtil nu, så det er ikke blevet til så mange pub besøg indtil videre

thomaslund
12-12-2008, 09:10
Sidder lige og kigger på min confirmation mail fra one united, og der står jeg er medlem af one united for sæsosen 08/09. Vil de sige jeg kun er medlem sæsonen ud, og ikke at jeg er medlem et helt år? Det er sguda snyd.

Krede
12-12-2008, 10:48
Hvor tid i forvejen bliver tv-kampe annonceret? Det kan jo også have indflydelse på planlægningen?

Dines
12-12-2008, 11:58
Hvor tid i forvejen bliver tv-kampe annonceret? Det kan jo også have indflydelse på planlægningen?

Det sker lige i starten af sæsonen, at de rykker kampene i efteråret pga. diverse begivenheder og tv-rettigheder. De har vist ikke rykket alle kampe i foråret, men det sker nok snart. Manchester United-Chelsea er ihvertfald fastsat til søndag d. 11 - kl. 17.00.

thomaslund
14-12-2008, 21:54

Når billetter bliver sat til salg på Viagogo, så må man da næsten regne med at kamp tidspunkt og dag er fastsat endeligt ikke? jacobdahl8 skriver tidligere i denne tråd at det er ca. 3 uger før kampen at billetterne blir sat til salg.

esbjergfb
14-12-2008, 23:03
Så er fly- og fodboldbilletterne bestilt. Sidstnævnte gennem Viagogo. Skal man ringe til dem og sige, at man afhenter dem ved stadion på kampdagen, fremfor at de bliver sendt til Danmark? Nogle der har erfaringer med selv at hente dem, og hvor henter man dem på stadion?

Vores eneste "problem" nu, er, at vi mangler et sted at overnatte. Nogle der kan anbefale et billigt vandrehjem, hvor man kan forudbestille et værelse med 4 senge eller hvor man bare kan gå ind fra gaden og bestille? Det skal helst ligge tæt på enten OT eller lufthavnen.

På forhånd tak.

esbjergfb
14-12-2008, 23:03
Når billetter bliver sat til salg på Viagogo, så må man da næsten regne med at kamp tidspunkt og dag er fastsat endeligt ikke? jacobdahl8 skriver tidligere i denne tråd at det er ca. 3 uger før kampen at billetterne blir sat til salg.

Jo, det vil jeg umiddelbart tro.

thomaslund
15-12-2008, 10:34
Så er fly- og fodboldbilletterne bestilt. Sidstnævnte gennem Viagogo. Skal man ringe til dem og sige, at man afhenter dem ved stadion på kampdagen, fremfor at de bliver sendt til Danmark? Nogle der har erfaringer med selv at hente dem, og hvor henter man dem på stadion?

Vores eneste "problem" nu, er, at vi mangler et sted at overnatte. Nogle der kan anbefale et billigt vandrehjem, hvor man kan forudbestille et værelse med 4 senge eller hvor man bare kan gå ind fra gaden og bestille? Det skal helst ligge tæt på enten OT eller lufthavnen.

På forhånd tak.

Jeg har ikke bestilt noget via viagogo endnu, men er ved at undersøge hvordan det virker og sådan. Du må meget gerne give en opdate på hvordan det går, altså med afhentning af billetter og sådan.

Angående hotel har jeg fundet gardens hotel. Skal selv bo der en nat når vi skal se boro. Man kan få et dobbeltværelse for 40 pund, det er under 175 kr per nat per mand. En tidligere i denne tråd, fortæller at det ikke er verdens fedeste sted. Men altså, såvidt jeg husker er i 4 gutter som skal afsted, så mon ikke I overlever. For mit vedkommende er jeg bedøvende ligeglad, bare der ikke render kakkerlakker og rotter på gulvet. Angående placering ligger det vist meget centralt. Det tager nok ca. 15-20 min at tage sporvognen til OT, og koster vist 1-2 pund per mand. De gange jeg har været på OT har jeg boet i centrum og ikke ude ved OT. Correct me if I'm wrong, men kvarteret omkring OT ser super nedern ud, og ikke noget man lige gider bo i. Ved heller ikke hvor mange hoteller der ligger derude, men det er der måske nogle andre som skal udtale sig om.
Nå men, link til hotellet (eller Bed and Breakfast, som det vist er): http://www.gardenshotelmanchester.com/
kan faktisk se der er ledige twin rooms omkring den 29. dec til 40 pund per værelse.

Jeg håber du/I kan bruge det til noget. Kan jo være vi ses derovre. Vi skal kun sove der en nat fra 27-28 dec, også skal vi bo på Princess of Portland de sidste to dage, fordi vi bestilte inden kampen blev rykket til mandag, og hvis vi skulle udvide vores hotel booking gennem travel2footbal med én yderligere dage, skulle vi betale det hvide ud af øjnene. Så vi valgte at tage den første nat på gardens hotel.

esbjergfb
15-12-2008, 11:04
Jeg har ikke bestilt noget via viagogo endnu, men er ved at undersøge hvordan det virker og sådan. Du må meget gerne give en opdate på hvordan det går, altså med afhentning af billetter og sådan.

Angående hotel har jeg fundet gardens hotel. Skal selv bo der en nat når vi skal se boro. Man kan få et dobbeltværelse for 40 pund, det er under 175 kr per nat per mand. En tidligere i denne tråd, fortæller at det ikke er verdens fedeste sted. Men altså, såvidt jeg husker er i 4 gutter som skal afsted, så mon ikke I overlever. For mit vedkommende er jeg bedøvende ligeglad, bare der ikke render kakkerlakker og rotter på gulvet. Angående placering ligger det vist meget centralt. Det tager nok ca. 15-20 min at tage sporvognen til OT, og koster vist 1-2 pund per mand. De gange jeg har været på OT har jeg boet i centrum og ikke ude ved OT. Correct me if I'm wrong, men kvarteret omkring OT ser super nedern ud, og ikke noget man lige gider bo i. Ved heller ikke hvor mange hoteller der ligger derude, men det er der måske nogle andre som skal udtale sig om.
Nå men, link til hotellet (eller Bed and Breakfast, som det vist er): http://www.gardenshotelmanchester.com/
kan faktisk se der er ledige twin rooms omkring den 29. dec til 40 pund per værelse.

Jeg håber du/I kan bruge det til noget. Kan jo være vi ses derovre. Vi skal kun sove der en nat fra 27-28 dec, også skal vi bo på Princess of Portland de sidste to dage, fordi vi bestilte inden kampen blev rykket til mandag, og hvis vi skulle udvide vores hotel booking gennem travel2footbal med én yderligere dage, skulle vi betale det hvide ud af øjnene. Så vi valgte at tage den første nat på gardens hotel.

Jeg skal nok give en update.
Tak for linket, det vil vi se nærmere på. Og ja, vi er også bedøvende ligeglade med, hvordan hotellet ser ud - bare man kan sove der. Vi kommer for fodboldens skyld.
Har I hotelværelset booket på forhånd?

thomaslund
15-12-2008, 12:40
Jeg skal nok give en update.
Tak for linket, det vil vi se nærmere på. Og ja, vi er også bedøvende ligeglade med, hvordan hotellet ser ud - bare man kan sove der. Vi kommer for fodboldens skyld.
Har I hotelværelset booket på forhånd?

Det har vi ja. Vi bookede for 2 måneder siden. De 40 pund jeg siger det er for et "un flexible room", dvs at man ikke kan ændre det og ikke afbestille. Hvis man vil have disse muligheder, koster det 45 pund.

Forresten er det et godt tidspunkt at tage til manchester (eller england i det hele taget), da punden er så billig!

esbjergfb
15-12-2008, 13:27
Det har vi ja. Vi bookede for 2 måneder siden. De 40 pund jeg siger det er for et "un flexible room", dvs at man ikke kan ændre det og ikke afbestille. Hvis man vil have disse muligheder, koster det 40 pund.

Forresten er det et godt tidspunkt at tage til manchester (eller england i det hele taget), da punden er så billig!

Ja, den er ret billig iøjeblikket.

thomaslund
17-12-2008, 21:18
Gik der ikke to dage før man fik sit One United member no? Jeg betalte de 32 pund i torsdags, og har intet hørt. Skrev til Viagogo for to dage siden, og har intet hørt fra dem heller.

jacobdahl8
17-12-2008, 21:24
Hmmm har du meldt din ind i Viagogo?
Du skal jo ind og oprette en konto på selve siden?

thomaslund
17-12-2008, 22:02
Hmmm har du meldt din ind i Viagogo?
Du skal jo ind og oprette en konto på selve siden?

Jeg fandt vist ud af det nu. Troede bare jeg ville modtage mit member ID med mail eller noget, men gik ind på manutd.com og loggede ind, og der stod mit member ID, og det brugte jeg så på viagogo, til at signe op.

men et nyt problem opstod derefter. Der står at når man bestiller billetter skal man selv afhente dem på OT før kampen, og fremvise gyldigt One United Member Card. Sådan et kort har jeg ikke modtaget. Går der lang tid før jeg modtager det? og kan jeg stadig købe og afhente billetter selvom jeg ikke har modtaget det kort?

jacobdahl8
17-12-2008, 22:19
Altså når du bestiller billetter så vil du modtage dem med posten, men hvis du ikke har modtaget dem 48 timer før kampen så skal du ringe til Viagogo også vil du bare kunne hente dem på "the ticket office" tæt ved Old trafford. Hvis du ikke har modtaget det skal du bare have dit købs transaktions nummer med, samt detaljer om dig selv.
Hvilket fly skal du med?

thomaslund
17-12-2008, 23:12
Altså når du bestiller billetter så vil du modtage dem med posten, men hvis du ikke har modtaget dem 48 timer før kampen så skal du ringe til Viagogo også vil du bare kunne hente dem på "the ticket office" tæt ved Old trafford. Hvis du ikke har modtaget det skal du bare have dit købs transaktions nummer med, samt detaljer om dig selv.
Hvilket fly skal du med?

Hmm ok... Skal ikke med noget fly endnu. Sad bare og læste om hvordan man gjorde og sådan. Men de sender stadig billetter med posten selvom man ikke bor i england?
Hvis man går ind og vil købe en billet så skal man vælge nederst hvordan man vil modtage sin billet, og der er kun én valgmulighed, nemlig pickup på OT 2 timer før kampstart.

thomaslund
18-12-2008, 21:19
Hmm ok... Skal ikke med noget fly endnu. Sad bare og læste om hvordan man gjorde og sådan. Men de sender stadig billetter med posten selvom man ikke bor i england?
Hvis man går ind og vil købe en billet så skal man vælge nederst hvordan man vil modtage sin billet, og der er kun én valgmulighed, nemlig pickup på OT 2 timer før kampstart.

Har kontaktet viagogo og de siger det kun er Boro kampen hvor de har droppet at man kan få billetterne sendt, fordi det ikke er sikkert de kunne nå at komme frem pga julen.

jacobdahl8
18-12-2008, 21:58
mystisk har lige fået en mail om at de lige er sendt til mig hehe

thomaslund
19-12-2008, 09:59
mystisk har lige fået en mail om at de lige er sendt til mig hehe

Hehe ja, det lyder underligt. Hvor meget charger de i VAT og forsendelse?

esbjergfb
23-12-2008, 14:28
Hatten af for Viagogo. Vi har i dag modtaget de 4 billetter, som vi havde bestilt. Vi har dem altså i hånden, når vi sætter os i flyveren fra Kastrup.

Nu mangler vi bare at booke hoteller.

Udover de fine links herinde i denne tråd, så har jeg søgt lidt på nettet. Faldt over denne danske side: www.hotelweb.dk.

Jeg finder så dette hotel under søgningen: http://www.hotelweb.dk/?city=Manchester&country=GB&arrivalDay=29&arrivalMonth=11&departureDay=30&departureMonth=11&numberOfRooms=1&room-0-adult-total=2&room-0-child-total=2&room-0-child-0-age=15&room-0-child-1-age=17&sortMethod=1&hotelid=274179&propertyType=1&supplierType=H&hrnQuoteKey=158A5F071616115380&r=8

Check ind 29.
Check ud 30.
Et værelse for 2 voksne (18+) og 2 børn (under 17), for 997.44 DKK, hvilket jeg ikke umiddelbart synes lyder ret dyrt. Det ligger også kun én kilomet fra Old Trafford står der. Når man ser billederne fra hotellet, synes jeg det ser for godt ud til at være sandt. Andre der har erfaringer med www.hotelweb.dk ??

Caller
23-12-2008, 15:22
Hold da ferie, så kom den engelske pund unde 8kr, det er da helt vildt. Den er 789,66 for at være helt præcis

gasgas
23-12-2008, 16:59
Esbjerg FB: mit råd er at bo inde i byen. Især hvis I skal ud og drikke om aftenen efter kampen. Der sker ikke meget ud ved OT efter kampen.
http://www.hattersgroup.com/Manchester/ : Hvis i kun skal bruge en seng og ikke andet luksus. Det er dorm rooms, men man kan få låst værditing inde.
http://www.hattersgroup.com/Hilton/ : Samme kæde som ovenstående. Begge ligger 100 M fra picadelly square, hvor i kan tage metro til OT.
God tur!!

esbjergfb
23-12-2008, 20:32
Esbjerg FB: mit råd er at bo inde i byen. Især hvis I skal ud og drikke om aftenen efter kampen. Der sker ikke meget ud ved OT efter kampen.
http://www.hattersgroup.com/Manchester/ : Hvis i kun skal bruge en seng og ikke andet luksus. Det er dorm rooms, men man kan få låst værditing inde.
http://www.hattersgroup.com/Hilton/ : Samme kæde som ovenstående. Begge ligger 100 M fra picadelly square, hvor i kan tage metro til OT.
God tur!!

Det er nok tvivlsomt om vi skal ret meget i byen bagefter, da vi har et par stykker på under 18 med.
Er det nødvendigt at forudbestille værelser på ovenstående links, eller kan man bare gå ind fra gaden og booke?

thomaslund
23-12-2008, 21:23
Hold da ferie, så kom den engelske pund unde 8kr, det er da helt vildt. Den er 789,66 for at være helt præcis

Det er sguda vildt.... Lad den bare blive ved med at falde...

Ser også ud til man i det nye år kan komme til manchester tur retur i direkte fly for under 1300 kr per mand. Tro på jeg skal til Manchester lidt oftere...

jacobdahl8
23-12-2008, 21:29
Med min økonomiske viden ved jeg punden vil falde ydligere;)

Du fik aldrig bestilt thomaslund?

thomaslund
23-12-2008, 21:31
Vi går efter at komme over og se hjemmekampen mod Blackburn eller Portsmouth (hhv. 21 og 28 februar).

Nogen der ved hvornår vi kan være sikre på at de kampe ikke bliver rykket?

Kan se at Blackburn kampen er sat til kl 17:30 UK time, så den er jo nok blevet rykket én gang. Så blir den vel ikke rykket igen?

Skal over og se Boro kampen, og der blev kampen rykket til en mandags kamp, EFTER vi havde køb flybilletter. Det kostede os lige en plov extra hver! Det gider vi helst ikke igen...

jacobdahl8
23-12-2008, 21:34
Ja på Viagogo når billetterne bliver sat til salg, har United bekræftet datoen.
Ej det er nederen, men så du er også klar til boro kampen :) ?

conradsen
23-12-2008, 22:25
Kampen mod Blackburn bliver ikke flyttet igen. Kampen mod Portsmouth skal du ikke tage til endnu. Der er finale i Carling Cup i den weekend, og United er altså i semifinalen, hvor modstanderen er Derby - så. Bestil dog et ordenligt hotel i midtbyen - Piccadilly Gardens. Det koster et par kroner ekstra; men så er I fri for alle spekulationer.

gasgas
23-12-2008, 23:06
Det er nok tvivlsomt om vi skal ret meget i byen bagefter, da vi har et par stykker på under 18 med.
Er det nødvendigt at forudbestille værelser på ovenstående links, eller kan man bare gå ind fra gaden og booke?
Book nu, så er i sikre. Koster kun 10 procent nu vist nok, og så resten når i kommer. Så ved I at i har en seng.

Casper
24-12-2008, 09:00
Det er sguda vildt.... Lad den bare blive ved med at falde...

Ser også ud til man i det nye år kan komme til manchester tur retur i direkte fly for under 1300 kr per mand. Tro på jeg skal til Manchester lidt oftere...

Tvivler på det er særlig for for holdet at pundet falder, hvis du vil se investeringer i klubben... Det er trods alt pund de fører regnskab i.

Tvivler også på chancerne for at få billige flybilletter til Manchester i den kommende tid, i hvert fald fra københavn. Der har SAS nemlig været nødsaget til at skære ned på frekvensen og dermed er der jo færre billetter i udbud.

Casper
24-12-2008, 09:02

Billetter bliver først sat til salg på viagogo når der er udsolgt til kampen.

Det er utroligt at United må fortsætte med det samarbejde med viagogo. Det er jo at føre sortbørs ved højlys dag.

Casper
24-12-2008, 09:04
. Bestil dog et ordenligt hotel i midtbyen - Piccadilly Gardens. Det koster et par kroner ekstra; men så er I fri for alle spekulationer.

enig, også når i rejser med folk under 18.
Unge drenge nu om dage har en tendens til at gå helt vildt op i mode har jeg lagt mærke til. Så en placering i centrum med alle butikkerne vil de nok være glade for.

thomaslund
24-12-2008, 09:56

Det er utroligt at United må fortsætte med det samarbejde med viagogo. Det er jo at føre sortbørs ved højlys dag.

Det er det da ikke. man sælger jo til face value, så dem der sælger tjener jo ikke noget på det.

thomaslund
24-12-2008, 09:57
Ej det er nederen, men så du er også klar til boro kampen :) ?

Vi er helt klar til boro kampen!!!

thomaslund
24-12-2008, 10:05
Tvivler på det er særlig for for holdet at pundet falder, hvis du vil se investeringer i klubben... Det er trods alt pund de fører regnskab i.

Tvivler også på chancerne for at få billige flybilletter til Manchester i den kommende tid, i hvert fald fra københavn. Der har SAS nemlig været nødsaget til at skære ned på frekvensen og dermed er der jo færre billetter i udbud.

Forstår ikke helt hvad du mener... Når punden falder (i forhold til kronen) er det alt andet lige billigere for os danskere at bo på hotel og spise etc derovre i manchester.

Og hvad flybilletter angår kan du da tjekke momondo.dk

jacobdahl8
24-12-2008, 10:13
Casper

Enig hvad angår klubbens regnskab skal punden helst stige, den er dog bundet til dollaren som vender skuden nedad. Så set i det lys er det kun "turister" der kan nyde godt af en faldende pund.

Casper
24-12-2008, 10:13
Det er det da ikke. man sælger jo til face value, så dem der sælger tjener jo ikke noget på det.

Korrekt, men der er et dyrt honorar for brug af servicen, som går drekte til viagogo som endda har sat prisen op i denne sæson.
så det er sortbørs, bortset fra honoraet altid er det samme og ikke afhænger af udbud/efterspørgsel.

jacobdahl8
24-12-2008, 10:15

Hvorfor er det sortbørs? De sælger jo til den rigtige pris?

Casper
24-12-2008, 10:15
Forstår ikke helt hvad du mener... Når punden falder (i forhold til kronen) er det alt andet lige billigere for os danskere at bo på hotel og spise etc derovre i manchester.

Og hvad flybilletter angår kan du da tjekke momondo.dk

Jeg snakker om os, men om klubben. Når pundet er lavt, så er det dyrere for dem at fx købe udenlandske spillere.

Casper
24-12-2008, 10:18
Hvorfor er det sortbørs? De sælger jo til den rigtige pris?

det gør de jo ikke når de lægger et højt gebyr på.
Det er fuldstændig det samme som alle sortbørswebsites, bortset fra at de her gør det åbenlyst

jacobdahl8
24-12-2008, 10:31
det gør de jo ikke når de lægger et højt gebyr på.
Det er fuldstændig det samme som alle sortbørswebsites, bortset fra at de her gør det åbenlyst

er tildels enig. Der er bare udbydere på nettet som i bogstavligste forstand er 3-4-5 gange dyrer.

thomaslund
24-12-2008, 10:32
Korrekt, men der er et dyrt honorar for brug af servicen, som går drekte til viagogo som endda har sat prisen op i denne sæson.
så det er sortbørs, bortset fra honoraet altid er det samme og ikke afhænger af udbud/efterspørgsel.

Hvad er honoraet per billet?

Casper
24-12-2008, 11:35
du kan komme til at betale op til 46 pund for servicen.

thomaslund
24-12-2008, 13:19
du kan komme til at betale op til 46 pund for servicen.

ok, per billet? Lyder da helt vildt. Hvad mener du med "op til"? Der var da en som skrev tidligere i denne tråd at det kostede et fast beløb i gebyr.

jacobdahl8
24-12-2008, 16:36
Thomas

Hvad fly tager i derover med?

esbjergfb
24-12-2008, 17:32
@ Dahl

Tjek det her: http://www.eurobookings.com/manchester-hotels-gb/the-gardens-hotel.html?hotel_id=103103&do_availability_check=1&checkin_monthday=29&checkin_year_month=2008-12&checkout_monthday=30&checkout_year_month=2008-12

Det er så vidt jeg kan se, Hotel Picadilly Gardens i centrum og der er to dobbeltværelser tilbage fra d. 29 til d. 30. Pris pr. stk: 56£. Det er ikke så galt.

thomaslund
24-12-2008, 23:39
Thomas

Hvad fly tager i derover med?

Det er vist med SAS. men vi skal desværre over frankfurt. Vi flyver fra kbh vistnok 17:40 d. 27.
Da vi bestilte var ruten over frankfurt klart det billigste desværre

thomaslund
24-12-2008, 23:48
Hatten af for Viagogo. Vi har i dag modtaget de 4 billetter, som vi havde bestilt. Vi har dem altså i hånden, når vi sætter os i flyveren fra Kastrup.

Hvor meget endte du med at give for de billetter der? Altså hvor meget kostede billetterne face value, og hvad kom der oveni af gebyrer?

har selv prøvet at se hvad der kommer oveni af gebyrer, men man skal give betalings kort oplysninger før man kan se total prisen, og har ikke lige lyst til at komme til at købe billetter til en kamp, jeg allerede har billetter til, hehe.

thomaslund
24-12-2008, 23:53
@ Dahl

Tjek det her: http://www.eurobookings.com/manchester-hotels-gb/the-gardens-hotel.html?hotel_id=103103&do_availability_check=1&checkin_monthday=29&checkin_year_month=2008-12&checkout_monthday=30&checkout_year_month=2008-12

Det er så vidt jeg kan se, Hotel Picadilly Gardens i centrum og der er to dobbeltværelser tilbage fra d. 29 til d. 30. Pris pr. stk: 56£. Det er ikke så galt.

Nej, det lyder ok. Men tror man skal gå udenom de sider hvor man kan booke til en masse hoteller, for man ved aldrig om de ligger noget oveni prisen. Prøvet at finde hotellets hjemmeside? Kan være det er billigere der.

EDIT: Jeg har kigget lidt på det og kan se at det er Gardens Hotel, og ikke Picadilly Gardens som du siger. Gardens hotel ligger bare på Picadilly. Jeg skal selv bo der til Boro kampen.
Jeg kan også se jeg har ret angående højere pris på den booking side der. Hvis du går direkte ind på gardens hotels hjemmeside: http://www.gardenshotelmanchester.com/ Der kan du bestille et twin room til 40 pund.
Ved heller ikke om du skal tro så meget på det der står med at der kun er 2 værelser tilbage på den booking side der, det er sikkert kun for at få folk til at tro det er sidste udkald, også bestiller de med det samme. Du har vel ikke bestilt?

esbjergfb
25-12-2008, 13:10
Nej, det lyder ok. Men tror man skal gå udenom de sider hvor man kan booke til en masse hoteller, for man ved aldrig om de ligger noget oveni prisen. Prøvet at finde hotellets hjemmeside? Kan være det er billigere der.

EDIT: Jeg har kigget lidt på det og kan se at det er Gardens Hotel, og ikke Picadilly Gardens som du siger. Gardens hotel ligger bare på Picadilly. Jeg skal selv bo der til Boro kampen.
Jeg kan også se jeg har ret angående højere pris på den booking side der. Hvis du går direkte ind på gardens hotels hjemmeside: http://www.gardenshotelmanchester.com/ Der kan du bestille et twin room til 40 pund.
Ved heller ikke om du skal tro så meget på det der står med at der kun er 2 værelser tilbage på den booking side der, det er sikkert kun for at få folk til at tro det er sidste udkald, også bestiller de med det samme. Du har vel ikke bestilt?

Du har nok ret. Tror, vi bestiller 2X Twin Room en af den kommende dage. Ved du noget om, hvornår på dagen man kan tjekke ind?

Synes ikke, jeg kan få det til at passe, når jeg prøver at bestille på ovenstående side.
Får følgende frem:
http://www.qlimax.dk/jan/6SSHJ482W_hotel.JPG

Hvilket felt er, det man skal tage? Synes det virker lidt misvisende, men det må vel næsten være den i anden række til 45£ ?

thomaslund
25-12-2008, 15:09
Du har nok ret. Tror, vi bestiller 2X Twin Room en af den kommende dage. Ved du noget om, hvornår på dagen man kan tjekke ind?

Synes ikke, jeg kan få det til at passe, når jeg prøver at bestille på ovenstående side.
Får følgende frem:
http://www.qlimax.dk/jan/6SSHJ482W_hotel.JPG

Hvilket felt er, det man skal tage? Synes det virker lidt misvisende, men det må vel næsten være den i anden række til 45£ ?

Jeg har faktisk selv lige skrevet til dem hvornår man kunne tjekke ind, fordi vi først kan være der ved 23 tiden. De svarede at checkin lukker kl 11, men at der er dørmand på hele døgnet, og han kan lukke en ind.

Angående bestilling: Du skal tage den anden række, som du siger ja. Hvis du trykker på rækker kommer en ny række op nedenunder, hvor det kun koster 40 pund. Forskellen er at hvis du giver 40 pund, så kan du ikke ændre eller afbestille reservationen.

Jeg er ikke sikker på der er toilet og bad på værelset når man vælger det billigste, men det er vi også lidt ligeglade med. Ved ikke hvordan I ser på den sag selvfølgelig.

esbjergfb
25-12-2008, 16:26
Nu har jeg booket et værelse til 45£, så må vi se, hvad det er for noget :-)
Vi lander i Manchester kl. 10 om formiddagen ca., så vi må vel kunne tage et transportmiddel til hotellet og derved checke ind, så vidt jeg kan se på dit indlæg? Ved du, hvornår man skal være ude næste dag? Ved du noget om, hvor langt der er til OT fra hotellet?

thomaslund
25-12-2008, 17:08
Nu har jeg booket et værelse til 45£, så må vi se, hvad det er for noget :-)
Vi lander i Manchester kl. 10 om formiddagen ca., så vi må vel kunne tage et transportmiddel til hotellet og derved checke ind, så vidt jeg kan se på dit indlæg? Ved du, hvornår man skal være ude næste dag? Ved du noget om, hvor langt der er til OT fra hotellet?

Det nemmeste er fra lufthavnen i taxa tror jeg. Der er ca. 14 km fra lufthavn til hotel.

Hotellet skulle ligge rimelig midt i byen, og der går sporvogne (trams) rimelig tæt på. Det koster vist omkring 1 pund per mand, og tager ca. 15-20 min fra centrum til OT.

Hvordan var det med de kampbilletter gennem viagogo, og hvor meget betalte I i gebyrer og VAT?