PDA

Se fuld version : OT svipsere (fejl)

Damien
02-12-2008, 15:28
Tråd til at minde admins om fejl på siden eller forum.

Damien
02-12-2008, 15:31
Sidste års vinder, AC Milans Kaka, blev nummer to i afstemningen, mens Liverpools Fernando Torres tog sig af tredjepladsen. Det var 96 udvalgte fodboldjournalister, der stemte.

Messi blev 2'er og Torres 3'er
kaka blev nr. 8 med 31 stemmer.
;)

Glory Man United
02-12-2008, 15:32
Er denne tråd en joke?

Damien
02-12-2008, 15:36
Er denne tråd en joke? Nej da, det er blodigt alvor.. haha

Casper
02-12-2008, 15:47
Tror den som har opdateret min nyhed har kigget på golden ball afstemningen istedet.

det blir rettet.

det må være et kvalitetstegn at der sku gå 5.5 år før der kom en rettetråd :D

Danielsen
02-12-2008, 19:04
Tror den som har opdateret min nyhed har kigget på golden ball afstemningen istedet.

det blir rettet.

det må være et kvalitetstegn at der sku gå 5.5 år før der kom en rettetråd :D

Nok fordi jeg har väret så söd og skrive direkte til dig Casper, når jeg har fundet noget ;)

Thomas
02-12-2008, 22:07
Nok fordi jeg har väret så söd og skrive direkte til dig Casper, når jeg har fundet noget ;)

Jeg plejer nu at bruge chatten, hvis jeg finder en slåfejl i en af nyhederne.. :b Men er dette ikke en tråd ala "ris/ros" eller "generelle spørgsmål til forummet"? (:

JeppeHH
13-01-2009, 08:27
Fra nyheden "Ronaldo er nu officielt Verdens bedste".

"Lionel Messi, Fernando Torres, Xavi og Kaka, var de fem spillere som trænere og anførere fra 155 kunne stemme på."

Er der en skribent, som har drukket lidt af natpotten inden nyheden blev skrevet? Sry for flueknepperi, men syntes dog der havde sneget sig lige lovligt mange fejl ind i sådan en kort sætning. :)

Bemærk også, at "verden" ikke staves med stort. :)

United DK
13-01-2009, 14:53
Fra nyheden "Ronaldo er nu officielt Verdens bedste".

"Lionel Messi, Fernando Torres, Xavi og Kaka, var de fem spillere som trænere og anførere fra 155 kunne stemme på."

Er der en skribent, som har drukket lidt af natpotten inden nyheden blev skrevet? Sry for flueknepperi, men syntes dog der havde sneget sig lige lovligt mange fejl ind i sådan en kort sætning. :)

Bemærk også, at "verden" ikke staves med stort. :)

Bemærk i øvrigt også, at sangen ikke lyder: "He's won it ten times", men "He won it ten times". Man kan ikke sige: "Han er vundet det ti gange".

;)

snegl
13-01-2009, 14:57
Bemærk i øvrigt også, at sangen ikke lyder: "He's won it ten times", men "He won it ten times". Man kan ikke sige: "Han er vundet det ti gange".

;)

Både He is og he has forkortes med "He's" - så man kan nu godt sige det på den måde.

Søg eventuelt på He's been på google og du får 10 millioner hits, med aviser der bruger udtrykket som mange af de første hits

United DK
13-01-2009, 15:03
Både He is og he has forkortes med "He's" - så man kan nu godt sige det på den måde.

Søg eventuelt på He's been på google og du får 10 millioner hits, med aviser der bruger udtrykket som mange af de første hits

Hvorfor skal du absolut ødelægge mit flueknepperi?! :D

Coach-Nico
13-01-2009, 15:15
Egentlig er det da en latterlig tråd, men så lige at der i Wigan-optakten står, at de aldrig har lagt så højt i PL før. Gætter på det er en jyde der skriver sådan..:)

ChristianR
13-01-2009, 17:06
Egentlig er det da en latterlig tråd, men så lige at der i Wigan-optakten står, at de aldrig har lagt så højt i PL før. Gætter på det er en jyde der skriver sådan..:)

Føj for satan noget useriøs journalistik! Det stikker jo i øjnene! Hvodan kan man så regne med, at resten de skriver er sandt?:D

Bergmann
13-01-2009, 17:08
Egentlig er det da en latterlig tråd, men så lige at der i Wigan-optakten står, at de aldrig har lagt så højt i PL før. Gætter på det er en jyde, der skriver sådan..:)
Hvad har det med jyder at gøre?
Du mangler et komma.

Cristian9000
13-01-2009, 17:18

Skulle til at skrive akkurat det samme :)

snegl
13-01-2009, 17:22
Hvorfor skal du absolut ødelægge mit flueknepperi?! :D

Haha :D Batmand vender tilbage, og viser retfærdighedens tegnsætning :titte:

Boock
13-01-2009, 17:38
min undskyldning er at jeg ikke taler godt dansk mere. :D:D:D

Smaakage
13-01-2009, 17:52

Lagt er et ganske glimrende ord i det Danmarkske sprog, som ofte anvendes af undertegnet. Ligeledes er ord som "Kavt", "Bratte ærmerne op" og "Høg en balle" ganske udemærkede danmarkske vendinger.

Og ja, jeg er nordjyde

Zhaban
13-01-2009, 18:18

Ka'n vidst æ løve fra ;) Haha

ChristianR
06-03-2009, 17:53
Brian Clough:
"For all his horses, knighthoods and championships, he hasn't got two of what I've got. And I don't mean balls"

Kommentar:
Brian Clough nåede at vinde Europa cuppen 2 gange som manager for Nottingham Forrest. Noget Sir Alex Ferguson fortsat drømmer om.

At få rettet!! Tak:D;)

schousboe9
06-03-2009, 18:01
Brian Clough:
"For all his horses, knighthoods and championships, he hasn't got two of what I've got. And I don't mean balls"

Kommentar:
Brian Clough nåede at vinde Europa cuppen 2 gange som manager for Nottingham Forrest. Noget Sir Alex Ferguson fortsat drømmer om.

Det kan da godt være, SAF drømmer om at vinde Europa cuppen med Nottingham Forrest? :titte:

Dines
06-03-2009, 18:02
Brian Clough:

Kommentar:

Det er nok skrevet før vores sejr i maj. Men ja, det vil være fedt, hvis mange af tingene blev opdateret, selvom det nok er en større omgang.

ChristianR
06-03-2009, 18:11
Det kan da godt være, SAF drømmer om at vinde Europa cuppen med Nottingham Forrest? :titte:

Haha. Ja, min bøf. Sådan havde jeg ikke lige vendt den.

Ja, Dines. Regnede da også med, at det var fordi citatet blev skrevet ind inden SAF's 2. sejr;)

RAppel
09-03-2009, 11:22
"Kamptråde"-sektionen hedder "Kamptråde 07/08".

Når man er logget ind står der "Welcome, RAppel (hos mig altså ;))

FÅ DET FIXET!!!1

:p

Michael
16-06-2009, 21:00
www.oldtrafford.dk pwned! :'(

JakobR
16-06-2009, 21:03
Hvad er det lige for en nørd-humor at hacke hjemmesider. Gå dog ud og lav noget grafiti eller drik nogle bajere, hvis I vil være rebelske uden at ligne freaks.

MadsG
16-06-2009, 21:05
Er det alvorligt eller?

Danielsen
16-06-2009, 21:06
www.oldtrafford.dk pwned! :'(

Findes der virkelig scousers der kan finde ud af og hacke!?! :(

Michael
16-06-2009, 21:10
Så virker det igen efter lidt trylleri fra vores "wizkid in the gay community", Casper Heiselberg! :)

Danielsen
16-06-2009, 21:13
Så virker det igen efter lidt trylleri fra vores "wizkid in the gay community", Casper Heiselberg! :)

Nope :(

anderson888
17-06-2009, 13:11
Hvad var problemet?

Casper
17-06-2009, 13:15
nogle hackere fra kina

anderson888
17-06-2009, 13:19
Hvad gjorde de da? fik ikke set det.

Danielsen
17-06-2009, 14:53
Hvad gjorde de da? fik ikke set det.

De hackede oldtrafford.dk :titte:

Michaelkp
17-06-2009, 16:25
nogle hackere fra kina

Jeg får SAF til at aflyse østen turen.. Så kan de lær' det.

SantasLittleHelper
17-06-2009, 19:08
Var de virkelig fra kina? Der var en der hed "Al-Qaiser" hvilket vel ikke rigtig fungerer på andre sprog end dansk (al-Kejser). Med mindre det selvfølgelig har en anden betydning..

Glory Man United
18-06-2009, 08:08
Var de virkelig fra kina? Der var en der hed "Al-Qaiser" hvilket vel ikke rigtig fungerer på andre sprog end dansk (al-Kejser). Med mindre det selvfølgelig har en anden betydning..

Al-Kejser? Måske Beckenbauer er sur over vor interesse i Ribery?

dannigizmo
18-06-2009, 09:54

Qaiser er vist et arabisk-stammende navn, der betyder nogenlunde det samme, som det danske, du refererer til. Bare lige for at fylde endnu mere off-topic i denne i øvrigt fuldstændigt ligegyldige tråd, da vi jo som bekendt aldrig laver fejl på denne hjemmeside. :smilings:

Mikke7
09-07-2009, 18:46
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10486
"Søndag d. 3. Oktober kl. 18:15
Hjemme imod Sunderland" - der skulle vist stå lørdag :)

CC
15-07-2009, 14:04
Når jeg går ind på selve startsiden Oldtrafford.dk står der oppe i toppen "Om Ronaldo, Rooney, Tevez, Beckham, Cantona" osv...

Tænkte på om det ikke var på tide at ændre lidt i den, eventuelt redigerer 2 navne efter eget valg og erstatte dem med Giggs og f.eks. Vidic??

RazziC
15-07-2009, 14:19
Når jeg går ind på selve startsiden Oldtrafford.dk står der oppe i toppen "Om Ronaldo, Rooney, Tevez, Beckham, Cantona" osv...

Tænkte på om det ikke var på tide at ændre lidt i den, eventuelt redigerer 2 navne efter eget valg og erstatte dem med Giggs og f.eks. Vidic??

Jo, lad os få lavet det om til "Om Ronaldo, Vidic, Tevez, Giggs, Cantona" :juhuuuu: :)

Ovlesen
15-07-2009, 14:49

En af de primære funktioner af sidebeskrivelsen, er at gøre siden søgemaskinevenlig. Så hvis vi vil hjælpe vores elskede Oldtrafford.dk med besøgende, annoncekroner mv. så skal beskrivelsen indeholde de mest benyttede søgeord. Ronaldo, Beckham og andre mediekendisser er sikkert gode, det samme er rejser og fly. Set i et teknisk/forretningsmæssigt lys er beskrivelsen derfor meget tæt på optimal.

jasonmraz
27-07-2009, 15:50
Dette er ikke for at være irriterende eller noget som helst i den stil. Men i nyheden "Arrogante Manchester City" skriver i, at undersøgelsen er lavet af University of Manchester, dette er forkert. Undersøgelsen er lavet af et Universitet i Manchester, nemlig Manchester Metropolitan University, som der også står til slut. Forskellen er at University Of Manchester er noget mere prestigefyldt både mht. World Rankings, men også mht. historie, end Manchester Metropolitan University er. Bare en lille fejl, men dog en fejl.

Casper
27-07-2009, 15:53
er rettet nu, tak :)

Rasmus-K-J
28-07-2009, 22:34
På dagens pressemøde i München forud for kampen mod Boca Juniors fra Argentina, var den tyske presse naturligvis nysgerrige efter at vide, om Manchester Uniteds hårdt arbejdende nummer 23 var at finde i truppen, der er taget med i Tyskland.

Så vidt jeg ved, mindes jeg at sidst jeg så hargreaves for united havde han nummer 4 bag på ryggen : )

RAppel
29-07-2009, 08:55
På dagens pressemøde i München forud for kampen mod Boca Juniors fra Argentina, var den tyske presse naturligvis nysgerrige efter at vide, om Manchester Uniteds hårdt arbejdende nummer 23 var at finde i truppen, der er taget med i Tyskland.

Så vidt jeg ved, mindes jeg at sidst jeg så hargreaves for united havde han nummer 4 bag på ryggen : )

Ja, mon ikke tyskerne er temmelig ligeglade med Evans, he he

Ludvig
31-07-2009, 21:17

Haha, nej jeg tror ikke at de er så forfærdelig interesseret i Evans i Munchen.

Andet end de ved de skal frygte ham rigtig meget om et par år (;

Ludvig
31-07-2009, 21:29
Jeg ved ikke om der kan gøres noget ved dette problem, da reklame bannerne indgår.
Men her kommer det.

-Til tider hvis jeg vil trykke på "Søg" oppe i start linien, kan man ikke søge, fordi linien hvor ens søgning skal stå, har gemt sig under reklamen, og derfor bliver du nød til at trykke på avanceret søgning.

Ikke et stort problem, men hvad er denne tråd ellers til.

Cheers

OnlyUnited
13-08-2009, 18:38
Når jeg logger ind på www.oldtrafford.dk/wap, så kan jeg ikke se Uniteds 3 næste kampe helt nede i bunden af siden :)

Casper
13-08-2009, 18:57
Det kommer det kommer

Casper
13-08-2009, 21:06
fyi
den er opdateret nu

Holmegaard
25-08-2009, 00:21
"Manchester Citys ambitiøse projekt går ud på, at blive verdens største og bedste fodboldklub, men i første omgang kan Adebayor godt nøjes med, at spille for den bedste klub i Manchester."

HALLO! :stuuupid:
traitor:Smackden:

NÆSTBEDSTE

ChristianR
25-08-2009, 08:01
"Manchester Citys ambitiøse projekt går ud på, at blive verdens største og bedste fodboldklub, men i første omgang kan Adebayor godt nøjes med, at spille for den bedste klub i Manchester."

NÆSTBEDSTE

Øhh, jeg tror de har tænkt på, at United også ligger i Manchester. Formuleringen skyldes nok Adebayors eget storhedsvanvid, hvor han citeres for, at han regner med snart at være med end United og samtidig vil være med end Real Madrid osv.

Derudover studsede jeg også over formuleringen, da jeg ikke rigtig synes, Adebayor citeres for, at han kan nøjes for at spille i den bedste klub i Manchester.

Michael
25-08-2009, 10:01

NÆSTBEDSTE

Vi relancerer OldTrafford.dk d. 1 september under navnet ManchesterIsBlue.dk! ;)

Skal nok lige få det rettet! :)

Ludvig
26-08-2009, 21:52
Ved ikke om der kan gøres noget ved dette "problem"

Men i de "google ads" for oven på forum siden, står der som regel reklamer for "liverpool caps" og "Arsenal Info".

Måske ville de passe bedre med noget "United info" og "Manchester Caps"

Regner ikke med at der kan gøres noget, synes bare i skulle gøres opmærksomme på det :)

RazziC
27-08-2009, 11:13
Det er Googles reklamer, de bestemmes ud fra sidens indhold og så finder den andre sider der har en relation (fodbold, Premier League osv.), så det kan der desværre ikke gøres noget ved

Damien
15-12-2010, 22:59
Jeres oversigt over spillere virker vist ikke ?

Don Kafai
15-12-2010, 23:13
Jeres oversigt over spillere virker vist ikke ?

Korrekt, den har været ude af drift i lang tid.

Den kommer nok først op at stå i forbindelse med en ny hjemmeside, og det er der ikke nogen tidsramme på pt.

Jesus
16-12-2010, 00:26
Nu ved jeg ikke helt, hvor mange penge Nike ligger inde med, men 450 millioner pund for et trøje sponsorat i nu i mine øjne ret meget..

Haslund
16-12-2010, 00:29
Nu ved jeg ikke helt, hvor mange penge Nike ligger inde med, men 450 millioner pund for et trøje sponsorat i nu i mine øjne ret meget..

ja umiddelbart lyder det meget godt. Men det er svært at vurdere, når artiklen ikke nævner hvor lang tid sponsoratet gælder for. Jeg vil nok gætte på 10 år, hvilket giver 45 mil p/a, hvilket må siges at være helt ok :)

Jesus
16-12-2010, 07:46
ja umiddelbart lyder det meget godt. Men det er svært at vurdere, når artiklen ikke nævner hvor lang tid sponsoratet gælder for. Jeg vil nok gætte på 10 år, hvilket giver 45 mil p/a, hvilket må siges at være helt ok :)

Nu når vi fik 25 sidst, og Frankrig scorer 35, og de er dem, som får flest penge, så synes jeg bare springet er lidt stort til 450 :-)

schousboe9
16-12-2010, 11:51

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/8202110/Manchester-United-owners-the-Glazer-family-target-world-record-450-million-kit-deal-to-ease-financial-burden.html

Jesus
16-12-2010, 12:22
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/8202110/Manchester-United-owners-the-Glazer-family-target-world-record-450-million-kit-deal-to-ease-financial-burden.html

Relative tal i artiklen på OT's forside så :-) Den aftale vi har nu er jo så £302,9 mio. værd. Det er lidt misvisende synes jeg personligt :)

schousboe9
16-12-2010, 13:51
Det ved jeg ikke. Der skrives jo, at de £35 mio. til FFF er årligt, og at vores kan nå "helt op til £450 mio.", underforstået 'i alt'. Jeg synes nu ikke, der er noget galt, men det kommer selvfølgelig an på, hvordan man læser det. :)

Haslund
16-12-2010, 17:56
Nu når vi fik 25 sidst, og Frankrig scorer 35, og de er dem, som får flest penge, så synes jeg bare springet er lidt stort til 450 :-)

450 er jo ikke hvert år. Det er den samlede værdi af aftalen. de 35 mil Frankrig får er derimod hvert år.

RAppel
17-12-2010, 12:29
Pinligt at skrive på facebook vi aldrig har mødt Marseille. Hvem er synderen? :D

Don Kafai
17-12-2010, 13:08
Pinligt at skrive på facebook vi aldrig har mødt Marseille. Hvem er synderen? :D

Den blev da reddet smoothly i kommentar-feltet.

Zhaban
17-12-2010, 13:29

Ja, kæmpe spade der har smidt det op.

Barker
04-02-2011, 10:03
Der står stadig i vinduets top "powered by berbatov" :)

Refstrup
04-02-2011, 10:24
Og 20LEGEND, når man skal klikke på billedet af Neville for at komme videre. Og så vidt jeg ved, så er Gaz ikke 20LEGEND. Der kunne stå "He hates scousers"

dannigizmo
04-02-2011, 16:31
Der står stadig i vinduets top "powered by berbatov" :)

Ja ..?

Barker
08-02-2011, 06:38
Havde bare den opfattelse at det var noget man gjorde for sjov når f.eks. berbatov havde gjort det outstanding - eller f.eks. G. Neville stoppede karrieren og ikke fast...

KennyN
08-02-2011, 07:22
Berbatov er crewets mand, længere er den ikke..

Casper
08-02-2011, 09:34
Berbalove

Christensen
09-02-2011, 13:59
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12749

Portsmouth har lejet Ritchie De Laet hos United, og hollænderen er tilset en masse kampe fra start hos de nedrykningstruede Pompey. Han startede mod Derby i et 1-1-opgør i weekenden, og fik et gult kort sent i kampen.

Er De Laet ikke belgier? ;)

Zhaban
09-02-2011, 14:19
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12749

Er De Laet ikke belgier? ;)

Jo da , står der ikke også det? ;)

Christensen
09-02-2011, 14:30
Hva' pokker! Det har du da ret i :titte:

RAppel
26-10-2011, 20:42
Er det mig der er noob fordi jeg ikke kan finde ud af at ændre mit profilbillede? Billedet er 48x64 pixel. Har prøvet både at uploade det via en URL-adresse og direkte fra computeren.

Stente
26-10-2011, 20:55
Har du tjekket filformatet?

Prøv evt. at rydde browserens cache (ctrl+f5 hvis jeg husker korrekt) - det kan være at det er browseren der bare genkalder dit gamle profilbillede..

zhagzi
26-10-2011, 20:56
Det skulle vist være rimelig tricky at ændre profilbilledet. Men hvad går galt når du gør det, eller ihvertfald prøver?

RAppel
26-10-2011, 21:00
Det er en JPEG-fil.

Det bliver skrevet noget i retningen af "upload of image failed" når jeg vil gemme mine ændringer.

Don Kafai
26-10-2011, 21:59
Det fungerer fint nok, jeg har lige testet det ved at ændre dit, RAppel :D

Husk det er avatar I skal ændre, og ikke profilbillede.

zhagzi
26-10-2011, 22:07

Hvorfor må vi ikke ændre profilbillede? :)

Nu har Rasmus jo samme avatar som Shrug...

Don Kafai
26-10-2011, 22:29
Hvorfor må vi ikke ændre profilbillede? :)

Nu har Rasmus jo samme avatar som Shrug...

Hvem er Rasmus?

MOHoegsted
26-10-2011, 22:38
Alle bør da kende navnet til en af forummets mest erfarne brugere.

Robert Appel, udelukkende fordi jeg har set navnet inde på facebook :D

RAppel
27-10-2011, 08:41

Det var sgu der skoen trykkede. Jeg sagde jo jeg var nOOb :p

RAppel
27-10-2011, 08:42
Alle bør da kende navnet til en af forummets mest erfarne brugere.

Robert Appel, udelukkende fordi jeg har set navnet inde på facebook :D

Wow, vidste ikke jeg var så berømt :)

conradsen
31-10-2011, 13:51
Hej!

Den største sejr under Fergie 9-0 mod Ipswich blev spillet den 4. marts 1995 og ikke 1994 som nævnt i nyhederne. Dette blot til orientering.

OneAndOnly
31-10-2011, 14:11
Det ville være lækkert hvis 8-2 sejren mod Arsenal blev fundet en video der ikke var spejlvendt, selvom det da overdrevet fedt at se Rooney og Young lave så flotte mål med venstrebenet.

Michael
31-10-2011, 14:21
Det ville være lækkert hvis 8-2 sejren mod Arsenal blev fundet en video der ikke var spejlvendt, selvom det da overdrevet fedt at se Rooney og Young lave så flotte mål med venstrebenet.

Den er desværre kun at finde i spejlvendt version. I hvert fald på YouTube som er vores primære kilde til video-klip. Kvaliteten er ej heller den bedste, desværre.

Hej!

Den største sejr under Fergie 9-0 mod Ipswich blev spillet den 4. marts 1995 og ikke 1994 som nævnt i nyhederne. Dette blot til orientering.

Det er selvfølgelig 1995. Det er hermed rettet. :)

United DK
04-11-2011, 18:16
Mht. denne artikel (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14433), vil jeg bare lige rette, at Keane havde et mindre heldigt ophold i Ipswich, ikke Reading. Derudover nåede Steve Coppell aldrig at spille under Ferguson, som det ellers antydes, da Coppell stoppede karrieren i 1983.