PDA

Se fuld version : Wes Brown

Sider : [1] 2 3

Michael
30-04-2007, 21:18
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwXR-PYsMxOajAsxO07YWG9MQvDa4A_hjaYa0zQkmYur8eEvak_Q

Wes Brown
Født: 13. oktober 1979
Land: England
Klub: Sunderland

JDK
08-05-2007, 10:25
Jeg synes at Brown har spillet en god sæson for United i denne og han har også fået en hel del kampe, dog synes jeg han laver nogle store brøler i nogle kampe og det er vel derfor han aldrig er blevet fast mand i startopstilling for os?

$nowman
08-05-2007, 17:57
Enig. Han har spillet en god sæson og har vist sig at være god at have da Neville blev skadet, han har lavet et par fejl engang imellem, men han er en god reserve spiller at have.

Heisel
14-05-2007, 15:24
Brown er en fantastisk spiller!
Han er loyal og gør altid et godt stykke arbejde når han spiller.
Han kunne have været bedre end Ferdinand nu, hvis han ikke have haft de to alvorlige skader for nogle år siden.
Han har hævet sit bundniveau meget i år og er ikke lige så usikker som f.eks. sidste år.
En fantastisk reserve!

Alex
14-05-2007, 15:43
Enig. Brown er rigtig god at have på holdet!

Synes især han gør det godt på højre back, hvilket jo er meget positivt, da vi så har en mand der kan tage over for Neville.
Brown er god til at komme med frem ad banen, og gør sit defensive arbejde godt! En back der måske i virkeligheden minder lidt om Gary, måske ikke HELT så fremadrettet endnu..

Dines
14-05-2007, 18:03
Brown har også spillet en rigtig fin sæson. Flere gange iår har der været brug for ham, da Neville og Vidic har været skadet, og han har gjort det godt. Han er en rigtig god reserve, når/hvis de andre forsvarspillere er skadet.

KristianB
14-05-2007, 23:53
Han er en rigtig god forsvarsreserve. Dog er Vidic og Rio bedre, men han er udentvivl en klasse spiller. Og så kan han bruges både midt i og som højre back, hvilket er meget godt!

Synd for ham at han havde alle de skader i starten af sin karriere.

United DK
17-05-2007, 17:26
Sådan skal det lyde, Brown!

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7142

Damien
17-05-2007, 17:44

Har stor respekt for Brown, og hvilken dejlig nyhed at få med at han er tilfreds hos os. Han er altså en dejlig reserve at have i truppen.. Det syntes jeg os han har vist i år :D

Smaakage
17-05-2007, 18:31

Det er super godt at høre. Det der skal til for at få sucess i både ligaen, og alle andre turneringen samtidigt er en trup for 3. og 4. valget kan gå ind uden at falde igennem. Og det kan Brown. Han er en klassespiller, der dog ligger ½ niveau under de aller bedste.
Super spiller at have i truppen

Sivebæk
17-05-2007, 18:44
Brown har virkelig imponeret mig med sit spil i denne sæson. Han har altid leveret varen, når han er blevet sat på banen. Ferdinand og Vidic er at foretrække i centerforsvaret, mens jeg er mest tryg ved Gary Neville på højre back. Men Brown spiller rigtig godt både centralt og i højre side, og han er vel førstevalg som reserve til begge positioner. Der findes få forsvarsspillere, der er så gode som Brown og stadig er tilfreds med at sidde på bænken.

Thumbs up til Wesley!

KennyN
17-05-2007, 19:37
Enig Sivebæk. Brown kunne sagtens være stamspiller på stort set samtlige andre Premier League hold.
Og når Vidic / Rio er ude med skader i midterforsvaret, træder Brown fremragende ind.
Og hvis Neville er ude kan Brown også afløse på glimrende vis som højreback.

Han er en super spiller at have i truppen, og han skal bestemt blive..

Reichelt
17-05-2007, 19:46
Jeg kan ikke sige andet end han for mig er en rigtig stor spiller! Siden sit gennembrud i 99-sæsonen har han vist sig 100% loyal over for klubben. Lige en spiller efter mit hjerte!

Holmskov
17-05-2007, 20:49
Brown har virkelig imponeret mig i år. Specielt i den periode hvor hele "the starting 4" var ude.

Jeg er sikker på han ender med at blive en United legende. Tegnene er der allerede. :devill:

Bugge
17-05-2007, 21:37
Brown er fantastisk.. Det er helt suverænt at have en spiller som ham siddende på bænken for han er en dygtig forsvarsspiller/back og han griber chancen så snart han bliver sat på banen.. Og så er han loyal overfor United og det betyder også rigtig rigtig meget imo..

Mr. Larsen
20-05-2007, 16:38
Kan kun være enige i de ting som bliver sagt om brown.

Syns han har gjort det superbt i centerforsvaret i denne sæson, også som højreback.

Tager vi chelsea kampen gjorde han det rigtig godt, selvom robben formåede at smutte forbi ham og fletch en gang eller to. Han er uden tvivl en af de hårdeste tacklere på holdet, syns altid de ligger perfekt. Den han lavede på robben var genial, robben kom sig aldrig rigtigt over den.

Ham og vidic er de hårdeste tacklere på holdet hvilket er rigtigt fedt at se. Dejligt når modstanderen humber rundt og ømmer sig det næste kvarter. De giver altså respekt blandt angriberne.

Vil mene at brown er den bedste reserve spiller på holdet

elmegaard
20-05-2007, 16:41
jeg vil gerne tilslutte mig, hvad der allerede er blevet skrevet herinde; brown er en fantastisk reserve. det er lige præcis sådan en spiller et tophold har brug for, for at skabe den nødvendige bredde enhver trup har brug for. og når han ovenikøbet direkte går ud og siger, at han er tilfreds med en sekundær rolle på holdet, må man altså tage hatten af for ham. en spiller, der tænker fodbold med hjertet og ikke med pungen.

Dines
20-05-2007, 18:44
Brown har været utrolig god i denne sæson, og var det ikke fordi vi havde så gode midterforsvarer, var han været en fremragende starter. Men han er rigtig god til at komme ind, når der er skader, og i denne sæson har han virkelig været overbevisende.

Kofoed
20-05-2007, 18:51
Kan kun være enige i de ting som bliver sagt om brown.

Syns han har gjort det superbt i centerforsvaret i denne sæson, også som højreback.

Tager vi chelsea kampen gjorde han det rigtig godt, selvom robben formåede at smutte forbi ham og fletch en gang eller to. Han er uden tvivl en af de hårdeste tacklere på holdet, syns altid de ligger perfekt. Den han lavede på robben var genial, robben kom sig aldrig rigtigt over den.

Ham og vidic er de hårdeste tacklere på holdet hvilket er rigtigt fedt at se. Dejligt når modstanderen humber rundt og ømmer sig det næste kvarter. De giver altså respekt blandt angriberne.

Vil mene at brown er den bedste reserve spiller på holdet

Kan næsten ikke være mere enig.. robben var helt ved siden af sig selv resten af kampen.. han mangler måske en smule offensivt i forhold til gary, men det syntes jeg ikk gør så meget hvis han bare kan holde det niveau de næste mange år.. så længe vi har ham syntes jeg ikke at vi behøver at købe forstærkninger til den plads i de næste mange år.. jeg ville ikke have nogen problemer med at lade ham spille fast når gary ikke kan mere..

Dines
21-05-2007, 07:40
Kan næsten ikke være mere enig.. robben var helt ved siden af sig selv resten af kampen.. han mangler måske en smule offensivt i forhold til gary, men det syntes jeg ikk gør så meget hvis han bare kan holde det niveau de næste mange år.. så længe vi har ham syntes jeg ikke at vi behøver at købe forstærkninger til den plads i de næste mange år.. jeg ville ikke have nogen problemer med at lade ham spille fast når gary ikke kan mere..

Jeg synes nu Robben kom ind og gjorde en stor forskel for Chelsea. Han kom ind og udfordrede, og kom faktisk forbi et par gange. Han var efter min mening Chelseas farligste mand i andenhalvleg.

Smaakage
21-05-2007, 08:17

Husk nu lige på at Robben har været meget skadet og var YDERST tvivlsom op til kampen. THe Special One sagde at hvis Robben kunne spille i et kvarter, så var han glad. Han spillede i næsten en time, så det må siges at være meget godt.
JEg jeg vil også mene at han var farlig da han kom ind. Han udfordrede og skabte liv i Chelseas spil

Foged
23-05-2007, 18:31
Jeg håber virkelig på at Brown forlænger. Synes at han er en rigtig god spiller med kanon attitude!

Dines
23-05-2007, 18:46
Ja, han fortjener en kontrakt. En loyal klubspiller, der gør sit arbejde hvergang.

$nowman
24-05-2007, 09:20
Der er stor chance for at han forlænger, han har spillet godt, og læste os at SAF også ville forlænge med ham til sommer

JDK
30-05-2007, 11:14
Ja, som det ser ud nu, har Ferguson tilbudt en 3 årig kontraktforlængelse, da han mener at Brown har spillet en rigtig flot sæson - jeg håber på dette, da jeg mener at Brown er en super backupspiller, både på højre- og i midterforsvaret

JDK
14-09-2007, 08:02
Det er hvad, jeg definerer som en rigtig United-mand! jeg har stor respekt for at han udfylder backuprollen, for Gaz, og er klar når han behøves:

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7586

KennyN
14-09-2007, 08:46
Det er sådanne spillere klubben har brug for. Det er en ægte rød som sætter klubbens succes foran egen.
Wes er en ægte UNITED spiller, og han bliver for altid på OT. Han er super cover for Rio og Vidic samt Neville.
Han ville gå ind i startopstillingen i stort set alle andre PL klubber..

Damien
14-09-2007, 13:08
Kan også huske det klip der med United julefrokosten 06, hvor Wes går amok med sangene... :D Han må føle et eller andet for klubben..
Anyways, Brown er en verdensklasse reserve og han har alt min respekt for at han er blevet i klubben!!

Glory Man United
14-09-2007, 13:12
Var SAF ikke rasende på ham sidste gang, der skulle skrives kontrakt? noget med Brown overvejede at skifte, pga manglende spilletid ;)
Men enig....en god reserve at have

schousboe9
14-09-2007, 13:22
Det var vel kun aviserne, der sendte ham afsted pga. manglende spilletid? Hver gang han er blevet sendt væk af Mirror, The Sun, News of the World osv. har han været ude og sige, at han ikke skal nogen steder og heller ikke kunne forestille sig at spille andre steder end i United.

Vigtig mand i en stor trup! Hatten af! :)

Kofoed
14-09-2007, 19:57
han er en utrolig vigtig spiller for os.. på højde med solskjær.. næsten.. sætter klubben foran sig selv og er klar når det gælder selvom han ville kunne komme ind på hvilket som helst PL hold og være en forstærkning og på de fleste hold kunne starte inde hver gang.. kanon

JakobR
14-09-2007, 20:24
Vi er ufatteligt heldige, at have spillere som Brown i truppen. Han er en verdensklassespiller. Desværre bliver han bare brugt mere på backen end i centerforsvaret, men der har vi jo Vidic og Rio, så who cares...

Wes er absolut en af mine favoritter. Han stiller sig altid klar for holdet og har intet imod at sætte sig på bænken. Hvor mange spillere har både klasse og finder sig i, at være bænkevarmere?

man.utd25
15-09-2007, 10:05
spørgsmålet må være , om han gider blive ved med at sidde på bænken for han er ikke god nok til at være fast mand... men en super sup

Dines
15-09-2007, 10:41
Brown er en utrolig dygtig spiller, og han kunne spille fast hveruge på hold som Everton og Tottenham. Istedet vælger han og blive, fordi han elsker klubben så højt og at han kan accepterer at sidde på bænken meget. Sådanne loyale spillere er rigtig gode at have i en trup.

man.utd25
15-09-2007, 11:38
Brown er en utrolig dygtig spiller, og han kunne spille fast hveruge på hold som Everton og Tottenham. Istedet vælger han og blive, fordi han elsker klubben så højt og at han kan accepterer at sidde på bænken meget. Sådanne loyale spillere er rigtig gode at have i en trup.

det har du helt ret i, han er en god spiller at have på bænken

Casper
18-09-2007, 23:24
Wesley har fået tatooo
http://a238.ac-images.myspacecdn.com/images01/102/l_02c3dd5f3a71f430ab5f22eb0bf52545.jpg

Kofoed
18-09-2007, 23:46
den er sku fed..

JakobR
18-09-2007, 23:55
For upersonlig. Bare et mønster...

robinho
19-09-2007, 06:01
For upersonlig. Bare et mønster...

sgu da også kedeligt hvis vi allesammen render rundt med vores navn klasket i panden, eller navnene på vores unger nedad armene, som et åbent personregister.

Nej en tatoo kan godt pynte uden at være personlig, og mønsteret der er da meget fedt.

JakobR
19-09-2007, 06:57
En tatoo skal da repræsentere én på en eller anden måde. Men det bliver vi nok ikke enige om :P

JDK
19-09-2007, 10:45
Wesley har fået tatooo
http://a238.ac-images.myspacecdn.com/images01/102/l_02c3dd5f3a71f430ab5f22eb0bf52545.jpg

Synes den er meget fed! :)

Danielsen
19-09-2007, 12:50
Wesley har fået tatooo

Haha....han ser sgu' glad ud!

Kofoed
23-09-2007, 10:14
Wes vil blive i United resten af sin karriere

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7640

jawharacoralia
23-09-2007, 10:24
1-fed tatoo...
2-dejligt at wes bliver i united..det er (selvom han er reserve naar gaz er fit) altid dejligt at en united spiller siger saadan

Hl-Glory
23-09-2007, 10:27
det klub følelser der vil noget som reserve og vil slutte i united alligevel.
det varmer om hjertet at høre en spiller sige sådan. :)

KennyN
23-09-2007, 10:29
United bør snarest muligt få forlænget kontrakten med Wes Brown. Han er en fantastisk spiller for klubben.!

JDK
23-09-2007, 10:58
United bør snarest muligt få forlænget kontrakten med Wes Brown. Han er en fantastisk spiller for klubben.!

Det var der også snak om, efter sidste sæson, fordi Ferguson mente han havde spillet en rigtig fornuftig sæson (hvilket jeg giver ham ret i). Dejligt, igen, at høre at Wesley har en så stærk klubånd! :devill:

Kofoed
23-09-2007, 11:00
ja han er en fantastisk spiller og det viser virkelig noget om personen at han som reserve går ud og siger at han vil ende sin tid i klubben..og jeg mener faktisk han er en af de vigtigste reserver lige PT fordi der ikke er særligt mange der kan gå ind på den back og gøre det godt.. men når gaz er skadet er Wes en fuldgod erstatning der måske mangler en lille smule i det off. spil, men det er småting..

CC
23-09-2007, 11:26
Hvis man kigger på hvor mange kampe han får i løber af en sæsom kan jeg da også godt forstå ham! Selvom han er reserve får han vel ca 30 kampe, samt han er på bænken i resten af kampene og det er vel at mærke for en af verdens største klubber! Ingen grund til at smutte fra det, hvilket jeg er meget glad for:juhuuuu:

RAppel
23-09-2007, 12:09
Så længe Barthez ikke står på mål er Brown jo en ganske udemærket forsvarsspiller

:lolol:

Bugge
23-09-2007, 12:26
Wes er en klasse forsvarsspiller og han er en verdensklasse reserve på højrebacken og også centralt..

Hald
23-09-2007, 12:43
Godt at høre. Brown har altid været en vaskeægte United spiller, han er den slags spiller, der gør alt holdet, og acceptere en tilværelse på bænken vel vidende om han bare skal gøre det bedre til træning, i stedet for at læne sig tilbage og pive over man ikk spiller som Heinze.. Han må for min skyld blive hos UNITED resten af livet!! Han er en spiller med stor kvalitet der bare bliver overset og undervuderet, han er jo ikke ligefrem publikums favorit!!

Fletcherfan
23-09-2007, 13:56
Wes er så helt klart Uniteds bedste forsvarsspiller, men han har det problem, at Gary Nevilles offensive spillestil passer bedre til Uniteds spillestil på højrebacken. Og i midterforsvaret har Rio og Vidic fået en så enormt god forståelse for hinanden. Så det er svært for Wes, at få en stamplads. Men jeg er MEGET imponeret over, at trods, at han har været ude med skader i mere end halvdelen af hans karriere så har han alligevel holdt et så højt niveau. Man kunne måske bare drømme om hvor god han ville være om han havde været skadefri hele sin karriere... Også super at høre, at han er så loyal...:D

SantasLittleHelper
23-09-2007, 19:55
Brown er helt klart den dårligste forsvarsspiller i den nuværende start-ellever, selvom han gjorde det godt i dag. jeg glæder mig til at få Gary tilbage, så man ikke sidder og venter på at højrebacken skvatter over sine egne ben eller fucker et eller andet op. Dog fremragende på verdens bedste bænk, som jeg mener vi har.

Glory Man United
23-09-2007, 19:58
Wes er så helt klart Uniteds bedste forsvarsspiller, men han har det problem, at Gary Nevilles offensive spillestil passer bedre til Uniteds spillestil på højrebacken. Og i midterforsvaret har Rio og Vidic fået en så enormt god forståelse for hinanden. Så det er svært for Wes, at få en stamplads. Men jeg er MEGET imponeret over, at trods, at han har været ude med skader i mere end halvdelen af hans karriere så har han alligevel holdt et så højt niveau. Man kunne måske bare drømme om hvor god han ville være om han havde været skadefri hele sin karriere... Også super at høre, at han er så loyal...:D

Jøsses! Brown den bedste forsvarsspiller? Tjaaaa med dit "nick" antager jeg også, at Fletcher er den bedste midtbanespiller??? :lolol:

Fletcherfan
25-09-2007, 00:58
Jeg synes ellers meget flot klaret af "Uniteds dårligste" forsvarsspiller, at komme på Ugens hold flere steder når ingen andre spillere fra kampen er med nogle steder... I må vær dumme hvis I synes at Wes er dårlig...

Fletcherfan
25-09-2007, 00:59
Og ja jeg kan rigtig godt lide Fletcher, fordi han er rigtig god, men nej synes ikke han er den bedste...

Glory Man United
25-09-2007, 07:51
Jeg synes ellers meget flot klaret af "Uniteds dårligste" forsvarsspiller, at komme på Ugens hold flere steder når ingen andre spillere fra kampen er med nogle steder... I må vær dumme hvis I synes at Wes er dårlig...

Jeg har i en anden tråd sagt, at Wes spillede fantastisk mod Chelski. And so what? Du gør ham til Uniteds bedste forsvarsspiller, og han er reserve??? Føler mig ikke dum....griner bare lidt af dig :lolol: :lolol:

SantasLittleHelper
25-09-2007, 08:40
Jeg har i en anden tråd sagt, at Wes spillede fantastisk mod Chelski. And so what? Du gør ham til Uniteds bedste forsvarsspiller, og han er reserve??? Føler mig ikke dum....griner bare lidt af dig :lolol: :lolol: Har det sgu på samme måde.. Mod Chelsea var han nok min MoM, men han blev stadig tørret et par gange, og hvis Chelsea ikke havde spillet så pisse elendigt tvivler jeg på at han havde holdt stand. Man siger at en kæde ikke er stærkere end det svageste led, og Brown er helt bestemt svageste led i forsvarskæden...

KennyN
25-09-2007, 09:40
Husk at holde en sober tone, og vis respekt for andres meninger og holdninger.

Glory Man United
25-09-2007, 10:10

....Wes har haft et par alvorlige skader. Men han fik altså debut 4. maj 1998. (altså mere end 9 år siden). Og samlet har han altså ikke haft 5 års skader :)
Desuden modsiger du dig selv...hvorfor kan han ikke slå Vidic af, hvis han er så meget bedre? Han har kendt Rio længere

robinho
25-09-2007, 11:22
Wes er så helt klart Uniteds bedste forsvarsspiller, men han har det problem, at Gary Nevilles offensive spillestil passer bedre til Uniteds spillestil på højrebacken. Og i midterforsvaret har Rio og Vidic fået en så enormt god forståelse for hinanden. Så det er svært for Wes, at få en stamplads. Men jeg er MEGET imponeret over, at trods, at han har været ude med skader i mere end halvdelen af hans karriere så har han alligevel holdt et så højt niveau. Man kunne måske bare drømme om hvor god han ville være om han havde været skadefri hele sin karriere... Også super at høre, at han er så loyal...

i midten har han ikke rios ro, eller boldkontrol og overblik. Og han har ikke vidic´s kynisme i duellerne, hvor han vinder den HVER gang. Plus han ikke har vidic´s farlighed på vores egne dødbolde. På højre back har han ikke nevilles niveau i det offensive, men har så den defensive facet, at han selvfølgelig header bedre end neville og er stærkere på kroppen. Men neville placere sig mange gange ud af det, og selvom neville ikke er min favorit, så er det noget tid siden jeg har set united, hvor en modstander direkte kørte rundt med neville

PerRonaldo
25-09-2007, 12:14
Wes er en rigtig god forsvarsspiller, men som flere nævn så er der altså bare lige tre der er bedre, i neville rio og vidic, det er virkelig dejligt at have sådan en god defensiv og med spillere der kan dække flere pladser gør det jo bare endnu bedre. Jeg tror at Wes er en af de bedste reserver i verdenen på hans plads. Men som der også bliver sagt så det altså svært a slå en så sikker forsvarsspiller af som neville + han er kaptajn og det er jo ikke uden grund han er det.

ReginSiv
25-09-2007, 12:57
Er helt stolt af at have Wes Brown på holdet, én god afløser for Neville, det har han vist.
Jeg syntes ikke at United har savnet Neville så meget som alle forventede, Brown har ikke lavet mange fejle, han er loyal mod United. Det er dejligt at have ham. Han ku' sikkert også få en plads på landsholdet.
En meget god udskifter.
Kort sagt, jeg elsker WES BROWN :)

United DK
25-09-2007, 15:46
Jeg har i en anden tråd sagt, at Wes spillede fantastisk mod Chelski. And so what? Du gør ham til Uniteds bedste forsvarsspiller, og han er reserve??? Føler mig ikke dum....griner bare lidt af dig :lolol: :lolol:

Du er lige blevet gift, så jeg går udfra du er voksen, men alligevel opfører du dig som en lille skoledreng, der mobber én af sine klassekammerater. :whine:
Lad dog Fletcherfan have sin mening, for selvom jeg da heller ikke synes, at Brown er vores bedste forsvarspiller, så ser jeg ingen grund til, at nedgøre ham.

Martinsen
25-09-2007, 15:56
Wes er efter min mening helt klart 2.valg på højreback, og 3 valg i det centrale forsvar, og sådan synes jeg også det skal blive ved med at være... synes både at Rio og Vidic er en klasse over Brown, og med hensyn til højrebacken synes jeg at Neville er MEGET bedre offensivt, og det gør ham til mit foretrukne valg

Glory Man United
25-09-2007, 15:57
Du er lige blevet gift, så jeg går udfra du er voksen, men alligevel opfører du dig som en lille skoledreng, der mobber én af sine klassekammerater. :whine:
Lad dog Fletcherfan have sin mening, for selvom jeg da heller ikke synes, at Brown er vores bedste forsvarspiller, så ser jeg ingen grund til, at nedgøre ham.

Nedgører ingen....reagerede bare på at han kaldte mig dum såmænd. Ved så ikke lige, hvorfor du blander dig

United DK
25-09-2007, 16:13
Nedgører ingen....reagerede bare på at han kaldte mig dum såmænd.

Jeg vil nu sige, at du nedgøre ham, men han kalder dig selvfølgelig dum, så du er jo i din gode ret til, at nedgøre ham.

Ved så ikke lige, hvorfor du blander dig

Næh, jeg burde sgu også have ladet være.

morten k
25-09-2007, 17:15
Generelt bør man ikke lade sig provokere af personlige bemærkninger - hvor svært og retfærdiggjort det end måtte være. Istedet bør man rejse et flag overfor moderatorerne, og så skal vi nok sørge for at der falder en bemærkning.

Ellers risikerer vi bare der kommer nogle eskaleringer der ødelægger tråden for dem der bruger den til dens formål. Ikke at det skete her.

Men skriv det lige bag øret, ikke?

Martin
25-09-2007, 18:51
Tak for ordene morten k, så sparer jeg et par taster.

Brug dog argumenter i stedet for bandeord og nedladende kommentater. Der skal være plads til alle herinde.

Fletcherfan
28-09-2007, 14:36
Det kan være, at Brown debuterede i 1998... Men han har to gange været udenfor på grund af skader i 15-18 måneder, en gang i 6 måneder og en gang i 4 måneder. Det vil sige op til omkring 46 måneder udenfor, det er lige under 4 år... Ok det er måske ikke halvdelen af hans karriere, men nu har han også været så godt som skadefri i mere end et år, måske halvandet år... Og nu er han virkelig ved at blive den spiller som der var forhåbninger om at han ville blive...
Ellers kan det siges, at når en spiller får en korsbåndsskade så påvirker det ens spillestil, bl.a. fordi man ikke tør ligeså godt at gå i taklinger, man bliver muligvis også lidt langsommere, fordi man bruger mere tid på styrketræning. Og Wes har haft to korsbåndsskader er utrolig uheldigt for ham. Så kan i måske tænke på hvor god han ville have været hvis han havde været så nogenlunde skadefri...
Det stærste problem for Brown synes jeg dog, er at han er sååå defensivt orienteret i forhold til sine medspillere og uniteds spillestil. Og om Rio har haft 5-7 år mere sammen med Brown end med Vidic har ikke noget med at gøre. Sommetider passer to drenge bedre sammen end to andre...
Og til sidst sagde jeg ikke nogen var dum... Sagde bare, man må være dum, hvis man synes Brown er dårlig Men hvis I synes det skal være lov til at nedgøre en person, fordi jeg har en anden mening så er i velkomne... det er nok typisk dansk...

Glory Man United
28-09-2007, 14:44
"... I må vær dumme hvis I synes at Wes er dårlig..." var det jeg kommenterede på. Hverken mere eller mindre! Men lad det nu ligge. Det ser ud til, at alle er enige om, at det er godt, vi har Brown som back-up til Neville. Han er en rigtig god reserve

Glory Man United
06-11-2007, 09:01
Blev han skadet i lørdags? Og i så fald...spiller han imorgen??

Casper
07-12-2007, 22:48
Mon Wes Browns tid i United snart er ovre?
Kunne godt tyde på det med de seneste forlydender i England...

Sivebæk
07-12-2007, 22:55
Vides det, hvor meget United er villige til at give ham i løn? Og hvor meget får han nu? Han forlanger eftersigende 55.000 £ om ugen...

JakobR
07-12-2007, 23:19
Det har jeg også læst. Det virker også underligt, at hans kontraktforlængelse bliver trukket sådan i langdrag, når man tænker på, at der kun er et halvt år til udløb.

Hvad blev der af alt det der med, at det er ligemeget med spilletid, så længe han indgår i Fergies planer? Men der kan selvfølgelig være personlige årsager...

snegl
08-12-2007, 00:36
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2952452,00.html

Neeeeeeeeeeej !!!! :( han må ik forlade klubben :( Han er fandme en genial spiller at have

Kofoed
08-12-2007, 00:43
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2952452,00.html

Neeeeeeeeeeej !!!! :( han må ik forlade klubben :( Han er fandme en genial spiller at have

det skal da bare være løgn.. hva sker der??? troede klubben var hans et og alt.. det må bare ikke ske.. håber virkelig der er en god forklaring!! for som det ser ud nu med neville's skade og det, ser det ud som om han kommer til at spille samtlige kampe af betydning det næste halve år, som jeg ser det.. og hvis neville kommer hurtigt tilbage vil han klart være 1. reserve..

Parkohargo
08-12-2007, 00:53
nej nej.. det er bare løgn...håber fanme ikke han smutter.!! men det tyder det jo på med det skysports skriver.. han vil ikke gå med til det de har tilbudt ham og united vil ikke give ham mere.. Kan jeg ikke se nogen løsning på.

Holmskov
08-12-2007, 09:25
De skal bare betale hvad Brown forlanger. Han har været en super back-up i mange år, og har virkelig vist sit værd i den periode Gaz har været skadet.

Nu skal det ikke undre mig hvis Fergie hellere vil hente Sagnol og derfor ikke vil betale for Brown.

Kofoed
08-12-2007, 09:31
De skal bare betale hvad Brown forlanger. Han har været en super back-up i mange år, og har virkelig vist sit værd i den periode Gaz har været skadet.

Nu skal det ikke undre mig hvis Fergie hellere vil hente Sagnol og derfor ikke vil betale for Brown.

jo men jeg tror ikke det er pengenes skyld.. de plejer da ikke at være så fedtede??? jeg tror på der er en anden grund.. men hvilken ved jeg ikke..

Parkohargo
08-12-2007, 10:21
Synes det lyder meget mystisk....

Men ja de plejer sku da ikke og være så fedtede.. og wes er endda en af deres egne opfostringer.
Synes virkelig han er blevet den spiller der altid har været håb om. Gjort det rigtig flot i denne sæson på Neville's plads.

chrhein
08-12-2007, 10:24
Jeg mindes vi havde samme udfordring sidst hans kontrakt skulle forlænges. Dengang udtalte SAF at det var Browns rådgivere der pressede ham til et skifte. Spørgsmålet er om dette er tilfældet igen.

Meget kan man sige, men fast spiller på et tophold bliver han nok aldrig, og vores kære Neville tager nok ikke pladsen tilbage foreløbigt - så det virker underlig han tøver med at forlænge.

Dines
08-12-2007, 10:26
Meget meget mystisk. Lige netop Wes Brown havde jeg aldrig forventet ville afslå et kontraktilbud og forlade klubben. Han er 110% United-fan inde i hjertet (han kommer jo fra Manchester), og udover det så synes jeg han spiller ret meget. Godt nok har han været vikar for Neville, men ellers er han andenvalget i center forsvaret ligeså. Håber vi for ham overtalt til at blive, da det gør ondt at se en af 'vores egne' skifte klub.! Dårlig nyhed! :(

EDIT: Iøvrigt kunne det meget vel passe at vi købte ham Serberen til forsvaret, hvor så Brown røg længere ud i kulden. På højreback er Neville nok førstevalg hvis eller når han kommer tilbage, samtidig med at vi har 2 lysende talenter til den plads ligeså (Pique og Simpsons)

Redbuhl
08-12-2007, 10:52
Jeg synes det ville være super ærgeligt hvis han smutter. Han er en loyal og pålidelig spiller, som altid gør det godt, hvadenten han bliver sat ind på højre back eller centralt....en rigtig god erstatning at have i truppen.
Dog kan man ikke bebrejde ham hvis han gerne vil spille lidt mere, han er trods alt 28 år.

Glory Man United
08-12-2007, 11:14
Jeg mindes vi havde samme udfordring sidst hans kontrakt skulle forlænges. Dengang udtalte SAF at det var Browns rådgivere der pressede ham til et skifte. Spørgsmålet er om dette er tilfældet igen.

Meget kan man sige, men fast spiller på et tophold bliver han nok aldrig, og vores kære Neville tager nok ikke pladsen tilbage foreløbigt - så det virker underlig han tøver med at forlænge.

Korrekt...husker at SAF var skuffet og vred.

Brown har aldrig fået så meget spilletid som nu, så jeg tror, at han snart forlænger

KennyN
08-12-2007, 11:39
Tror ikke vi skal ligge alt for meget i det. Det er et stort spil og det er taktik. Både fra Brown side og fra Uniteds side. Så tror ikke vi har grund til bekymring, da dette tit ses i forbindelse med kontraktforlængelser. Begge parter vil jo presse hinanden så hårdt som muligt.
Så jeg regner stærkt med at Brown fortsætter i United.

Thomas
08-12-2007, 11:47
The Glazers siger jo, at de vil give penge nok, hvis vi vil hente superstjerner til klubben, men at forlænge med Brown, næ nej.. Brown har jo vist sig at være en - for mig - overraskelse, at han styrer højrebacken med hård hånd i fraværet på Neville.

United DK
08-12-2007, 11:51
Her gik man og troede, at Brown var en loyal spiller, men så er han bare en grådig satan, som kun vil spille i United for pengenes skyld. Føj for satan!

Jeg håber snart vores rigtige klubmand, Gary Neville, kommer tilbage!

mojtaba
08-12-2007, 12:35
Er ked af at høre, at Brown er så HÅRD at forhandle med. Hvis han og hans agenter er så besværlig så kan de ligeså godt skride væk fra klubben. Jeg troede han var en spiller, som kun vil spille for United, og ingen andre. Hvis han bliver solgt så farvel til ham. Håber vores United spiller Gary Neville snart bliver klar, og der ingen skader vil komme igen. Jeg har altid ment og det gør jeg stadig, at Neville og Giggs altid er og vil være 100% United spiller.

Nyhed: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9656116.html

Bugge
08-12-2007, 12:47
Det ville undre mig hvis Brown ikke bliver i klubben.. Og sørgeligt, for han er en klassespiller som har udviklet sig meget bare i løbet af det sidste år..

PerRonaldo
08-12-2007, 13:12
Jeg håber virkelig han bliver.. Han har spillet mere eller mindre fast siden neville blev skadet, og der er lange udsigter til et neville comeback, så vi har virkelig brug for ham!

Sivebæk
08-12-2007, 13:17
Han er åbenbart også i United for pengenes skyld, og det må vi acceptere. Han er ikke 100 % United-mand, men det er Ronaldo sq heller ikke, og ham vil ingen herinde vel af med? Vi har brug for Brown, hvis ikke som fast mand, så som supersub til både højreback og det centrale forsvar.

Martinsen
08-12-2007, 14:00
Det er helt iorden at Brown prøver at presse citronen, hvem ville ikke gøre det?? men altså, hvis han i forvejen lægger på over 500.000 kr. i ugen, og afviser et endnu bedre bud. Ja så forstår jeg egentlig godt, at United bakker ud. Og jeg synes det er dejligt at se vi ikke bare lader spillerne/agenterne styre de forhandlinger fuldstændig. Og vil Brown ikke acceptere det bud, for han er sandelig ikke mere værd(hvis oplysningerne nu er rigtige??) Ja så er det væk med ham, klub mand eller ej.

ChristianR
08-12-2007, 14:03
Er ked af at høre, at Brown er så HÅRD at forhandle med. Hvis han og hans agenter er så besværlig så kan de ligeså godt skride væk fra klubben. Jeg troede han var en spiller, som kun vil spille for United, og ingen andre. Hvis han bliver solgt så farvel til ham. Håber vores United spiller Gary Neville snart bliver klar, og der ingen skader vil komme igen. Jeg har altid ment og det gør jeg stadig, at Neville og Giggs altid er og vil være 100% United spiller.
Nyhed: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9656116.html

Det er ærgeligt. Er glad for ham, og har været rigtig glad for ham i år, men hvis han er så hård og måske grådig, vil jeg heller ikke mene, at han er uerstatelig. Der findes mange gode alternativer, og vi har haft kig på rigtig mange af dem. Så synes ikke, vi skal betale mere, end han fortjener. Spørgsmålet er så bare, hvad han fortjener.

KennyN
08-12-2007, 14:32
Stop nu det der med at svine Brown til, og anklage ham for at være grisk og ikke loyal og ikke true United. Ingen af os kender sandheden bag kontraktforhandlingerne. Så slå koldt vand i blodet, og drop svineriet af manden..

CC
08-12-2007, 14:34
Ville ikke bebrejde ham hvis grunden til at han skiftede var mangel på spilletid, ligesom det var dengang med Phil Neville... Men frygter lidt at han vil afpresse united da folk godt kan se at Neville muligvis synger på sidste vers... Men vil dog ikke dømme før jeg ser nogen fakta i stedet for alle mulige spekulationer og rygter fra den engelske presse...

robinho
08-12-2007, 14:44
synes heller ikke man kan tillade sig at svine brown til. Drengen er en god spiller og er i betragtning til det engelske landshold og kan godt forstå han vil garanteres spilletid, så han kan forblive i landsholdsvarmen. Brown har igennem mange år måske forspildt en chance for nogle landskampe fordi han blev i united på bænken istedet for at skifte.

Nu er han 28 år og kan godt forstå hvis han vil sikre sig resten af karrieren bliver fyldt med spilletid.

Under alle omstændigheder er der ingen af os der ved om det er et pengespørgsmål, eller om fergie måske har sagt han vil satse lidt mere på simpson og pique som tiden går eller om han måske vil gå efter en ny højre back. Vi kan kun gætte.

Rooney8
08-12-2007, 15:03
Han er åbenbart også i United for pengenes skyld, og det må vi acceptere. Han er ikke 100 % United-mand, men det er Ronaldo sq heller ikke, og ham vil ingen herinde vel af med? Vi har brug for Brown, hvis ikke som fast mand, så som supersub til både højreback og det centrale forsvar.

nu ved man jo ikke hvad der stikker under - brown vil sikkert gerne ud at vise klubben at de ikke kan tage ham for givet og derfor mener han nok han fortjener en bedre løn - united ved jo at brown hører hjemme i manchester og derfor regner de vel bare med at det er en selvfølge han forlænger.. jeg tror brown er 100 % unitedmand..
nu ved jeg det jo ikke men det kunne nok godt have noget med det at gøre..

snegl
08-12-2007, 15:27
Alt i alt er det bare sørgeligt.. Han vil for mig at se altid være United mand..
Jeg har mere ondt af ham ved at han vil skifte end at jeg er sur på ham.. Som man ser på alle andre der er skiftet væk fra United (pånær Van N måske) er det kun gået ned ad bakke..

Så for hans egen skyld og vores håber jeg klubben og ham finder ud af en løsning.. penge er jeg lidt ligeglad med.. han fortjener en god sjat efter hans lange loyalitet for klubben

Fletcherfan
08-12-2007, 23:56
For det første er nok noget med hans rådgivere som prøver at presse citronen, og det er til at forstå.
For det andet så har United vist interesse for Branislav Ivanovic, som vist nok også er højre back/centerforsvarer, og hvis han bliver købt overhaler han helt sikkert også Brown, og jeg tvivler mere på Ivanovic end jeg tvivler på Brown.
For det tredje tror jeg, at United tager for let på Brown. Man skal huske, at Rio ikke ville skrive under for 100.000 £, men fik så istedet 120.000 £ og det er mere end dobbelt så meget som Brown bliver tilbudt nu (55.000£).

Alt i alt tror jeg virkelig på, at Brown er United-fan hele vejen igennem, men at han gerne vil behandles som en del af Uniteds førstehold, og derfor tror jeg gerne han vil have ca. 15-20.000 £ mere, og det kan man godt forstå... Og man skal ikke hellere ikke male fanden på væggen efter hvad engelske aviser skriver...

Fletcherfan
17-12-2007, 21:21
Det lyder ikke godt det her... Nu står på www.united.no, at Brown muligvis forlader United i JANUAR... Det ville være en kæmpeskandale... Og så for kun en mio. pund... Hvis det sker så har den klub, der køber ham gjort et rigtigt kup...

United DK
17-12-2007, 21:33
Lidt skidt, men det vil være en fantastisk mulighed for Simpson. Så kunne vi virkelig se, om han er fremtidens mand på højre backen.

ajooba
17-12-2007, 22:03
Jeg tror han bliver - United er hans et og alt

Parkohargo
17-12-2007, 22:34
Vil da være trist hvis Brown valgte og forlade os..

Dines
18-12-2007, 07:43
Jeg kan sgu godt forstå Brown. Nu ved jeg ikke præcist, men det virker som om klubben har givet ham et sølle tilbud, når en ægte klubmand ikke takker ja til det. Og er det sandt, er det sgu forståeligt at Brown vil søge væk. Han har været der for klubben i så mange år, og gjort et stort stykke solidt arbejde, mens han så har måtte finde sig i at ryge på bænken igen i en lang periode, når Neville eller en anden kom tilbage. Måske har Fergie også sagt at han ikke kan love ham startpladser i fremtiden, når/hvis kommer tilbage eller han vil satse på Simpsons eller Pique. Er det tilfældet er det helt fair Brown skifter desværre. :(

Glory Man United
18-12-2007, 07:53
Ifølge pressen er han tilbudt 55.000 £ om ugen, eller...? Hvis han ryger til Sunderland, får han så mere?

KennyN
18-12-2007, 10:53
Nej Sunderland kan vist ikke give ham mere. Desuden kan han få europæisk bold i United på højeste plan hvert år, mens han i Sunderland vil kæmpe med nedrykning. Newcastle og Tottenham svinger meget osv osv. Han kan ikke få det meget bedre end i United..

Dines
18-12-2007, 14:54
Men mon ikke Brown lidt på om han spiller fast i sin klub. Det vil han kunne i Newcastle og Tottenham, og måske har han bare brug for luft forandring, istedet for nærmest at have skrevet sin slutning på karrieren allerede nu. Jeg ved ikke hvad der sker, når en ægte klubmand ikke vil forlænge kontrakten, men et eller andet er der helt sikkert galt!

Glory Man United
18-12-2007, 14:56
Men mon ikke Brown lidt på om han spiller fast i sin klub. Det vil han kunne i Newcastle og Tottenham, og måske har han bare brug for luft forandring, istedet for nærmest at have skrevet sin slutning på karrieren allerede nu. Jeg ved ikke hvad der sker, når en ægte klubmand ikke vil forlænge kontrakten, men et eller andet er der helt sikkert galt!

Det ville han jo heller ikke sidste gang. Og kender man SAF ret, så bliver han jo hurtigt træt af sådanne personer (og specielt deres agenter)

ChristianR
18-12-2007, 16:25
Er sq glad for Brown og vil gerne beholde ham, men man skal vel også se det fra klubbens side, som i Browns som i flere andre tilfælde har været i mod at betale i hvert fald mere end markedsprisen i løn. Hvis Brown ikke kan få mere andre steder end United, er det vel en fair løn, han bliver tilbudt?

Kunne ikke forestille mig, han vælger en anden klub pga spilletid. I United er han måske ikke førstevalg, men han er første reserve på højrebacken samt de 2 centerforsvarspladser, hvilket indtil videre har garanteret ham en masse spilletid. Et eventuelt skifte til en sikker startopstilling vil medfører et drastisk fald i spilleniveauet.

Nu begynder situationen selvfølgelig at ændre sig for Brown, som pustes i nakken af navne som Simpson og Pique. Det er nok mest det, han er nervøs for. Så kunne forestille mig, at han gerne vil have en klar udmelding fra klubben eller i det mindste en høj løn, hvis de ikke engang kan garantere ham en reserveplads.

matt
18-12-2007, 16:47
Jeg ville også personligt være utrolig ked af at Miste Wes, men samtidig må man indrømme, at når man ser Pique spille som han har gjort, så er det svært at argumentere alt for meget for Brown, eftersom jeg altid vil vægte en så meget yngre højere end de gamle når de spiller på nogenlunde samme niveau..

Der er alt det med Brown har rutine osv. men samtidig må vi holde på Pique eller ryger han ligesom Rossi, hvilket ville være et kæmpe tab for klubben og akedemiet.

Fletcherfan
18-12-2007, 21:03
Hvis rygtene passer så har United tilbudt ham 55.000 £ og det er ikke specielt meget når man tænker hvor loyal han er og hvor meget hanhar spillet. Helt ærligt når Rio kan tjene 120.000 £ så synes jeg, at Brown sagtens kan få 70.000-90.000 £. Det synes jeg helt ærligt også at han har fortjent. Og hvis han skifter så er det ikke for at få højere løn. Men mere for at få nogenlunde samme løn som spillere med samme status. Dvs ikke nødvendigvis ligeså meget som Rio, men ikke sååå meget under som rygtene siger...

SantasLittleHelper
18-12-2007, 22:01
Hvis rygtene passer så har United tilbudt ham 55.000 £ og det er ikke specielt meget når man tænker hvor loyal han er og hvor meget hanhar spillet. Helt ærligt når Rio kan tjene 120.000 £ så synes jeg, at Brown sagtens kan få 70.000-90.000 £. Det synes jeg helt ærligt også at han har fortjent. Og hvis han skifter så er det ikke for at få højere løn. Men mere for at få nogenlunde samme løn som spillere med samme status. Dvs ikke nødvendigvis ligeså meget som Rio, men ikke sååå meget under som rygtene siger...

Brown er jo bare ikke i nærheden af at være lige så god som Rio, jeg ved godt at du synes det, men nu er det bare så langt fra sandheden at det imo er fuldstændig indiskutabelt. Manden kommer jo til at tjene lige så meget på 14 dage som jeg gør på et helt år og så meget er han vel ikke en gang værd. 70-90000 vil jo nærmest gøre ham til den mest velbetalte højreback i ligaen og det er da langt fra fair.

United DK
18-12-2007, 22:10
Jeg synes det er helt utroligt, at man kan være utilfreds med £55.000 om ugen. Det er £220.000 om måneder, hvilket rundt regnet svare til 2,2 mio. kr. om måneden. Er det ikke en god løn, for at spille fodbold?

United DK
19-12-2007, 13:41
Han vil åbenbart til Newcastle.

http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34999

JakobR
19-12-2007, 13:48
Han kunne i det mindste vælge sig et ordentlig hold. Men fint, så kan han rådne op der.

Brown - No true red.

Glory Man United
19-12-2007, 13:55
Jeg synes det er helt utroligt, at man kan være utilfreds med £55.000 om ugen. Det er £220.000 om måneder, hvilket rundt regnet svare til 2,2 mio. kr. om måneden. Er det ikke en god løn, for at spille fodbold?

Også det jeg har sagt hele tiden. Og uanset om han vælger Sunderland, Newcastle eller Tottenham får han nok ikke mere.
Hvis han smutter, synes jeg han skulle tage til Tottenham. De har i mine øjne en fremragende midtbane + angreb. Deres forsvar er dog elendigt, og her kunne Brown hjælpe klubben frem!

snegl
19-12-2007, 13:55

Ditto.. Hvis rygterne er sande self.. Ligner ellers ikke Wes Brown..

Jeg kan huske i 90erne at det var helt vildt og næsten uhørt i United at Roy Keane fik en ny kontrakt på ca £55.000 om ugen.. 10 år efter brokker spillere sig så åbenbart over samme store pose penge

Hvordan kan man i det hele taget være utilfreds med at få så mange penge, for at spille for sin yndlingsklub begriber jeg ikke.. Men jeg tror dog ikke helt på rygterne før jeg kan få dem bekræftet af en sund kilde..

Glory Man United
19-12-2007, 13:56
Ditto.. Hvis rygterne er sande self.. Ligner ellers ikke Wes Brown..

Jeg kan huske i 90erne at det var helt vildt og næsten uhørt i United at Roy Keane fik en ny kontrakt på ca £55.000 om ugen.. 10 år efter brokker spillere sig så åbenbart over samme store pose penge

Hvordan kan man i det hele taget være utilfreds med at få så mange penge, for at spille for sin yndlingsklub begriber jeg ikke.. Men jeg tror dog ikke helt på rygterne før jeg kan få dem bekræftet af en sund kilde..

Måske fordi United ikke er hans yndlingsklub?

PerRonaldo
19-12-2007, 13:58
Brown - No true red.

Den kommentar kan man sgu kun grine af!! Han har været, til trods for hans store kvaliteter, en meget trofast spiller, og aldrig nogensinde beklaget sig over at sidde på bænken! En bedre reserve fås ikke, og fordi han nu i en alder af 28 ønsker, at spille førsteholds fodbold, så får han en sviner og er lige pludslig glemt for den trofaste spiller han altid har været!

Han har nu spillet hos os i mange mange år og udsigten til fast førsteholds fodbold er ikke stor, så det at han vil til en klub hvor han er sikker starter, er da kun forståeligt... Og jeg tror ikke det er pga. lønnen han siger nej til at blive! Han har givet klubben rigtigt meget, og nu søger han andre græsgange, imens han stadig er på toppen, det forstår jeg godt!

Det er utroligt som folk, kan gå fra at elske en spiller til at hade dem, bare fordi de vil ud og have førsteholdsfodbold, det er en del af gamet..

Glory Man United
19-12-2007, 14:00
Den kommentar kan man sgu kun grine af!! Han har været, til trods for hans store kvaliteter, en meget trofast spiller, og aldrig nogensinde beklaget sig over at sidde på bænken! En bedre reserve fås ikke, og fordi han nu i en alder af 28 ønsker, at spille førsteholds fodbold, så får han en sviner og er lige pludslig glemt for den trofaste spiller han altid har været!

Han har nu spillet hos os i mange mange år og udsigten til fast førsteholds fodbold er ikke stor, så det at han vil til en klub hvor han er sikker starter, er da kun forståeligt... Og jeg tror ikke det er pga. lønnen han siger nej til at blive! Han har givet klubben rigtigt meget, og nu søger han andre græsgange, imens han stadig er på toppen, det forstår jeg godt!

Det er utroligt som folk, kan gå fra at elske en spiller til at hade dem, bare fordi de vil ud og have førsteholdsfodbold, det er en del af gamet..

Jeg har nu aldrig elsket Brown, det eneste jeg har respekterert er hans trofasthed. Den er der så ikke mere, så hvorfor skulle jeg så respektere ham nu?

JakobR
19-12-2007, 14:06

Det handler ikke om førsteholdsfodbold, for den får han allerede. Det handler om penge.

PerRonaldo
19-12-2007, 14:12
Jeg har nu aldrig elsket Brown, det eneste jeg har respekterert er hans trofasthed. Den er der så ikke mere, så hvorfor skulle jeg så respektere ham nu?

Ja og den trofasthed han har givet os i mange år, er nu glemt fordi han skifter klub.. Jeg siger ikke man skal respektere eller elske ham, blot at man skal anerkende hvad han har gjort for klubben. Men folk har tildens til at glemme hvad de har givet klubben, medmindre de hedder beckham, nistelrooy eller keane. For mig er han en Solskjaer bare i forsvaret...

Jeg tror ikke på vi finder en spiller med de kvaliteter, der er klar til at sidde på bænken uge efter uge, når spilleren godt er klar over at han kunne spille fast for hvilket som helst andet hold.

PerRonaldo
19-12-2007, 14:13
Det handler ikke om førsteholdsfodbold, for den får han allerede. Det handler om penge.

Hvem siger at Newcaslte eller sunderland kan give ham det? Det er et rygte, og før at det helt konkret at han får en bedre løn i den klub han skifter til, tror jeg ikke på det!

Glory Man United
19-12-2007, 14:15
Hvem siger at Newcaslte eller sunderland kan give ham det? Det er et rygte, og før at det helt konkret at han får en bedre løn i den klub han skifter til, tror jeg ikke på det!

Og det værste er så, at jeg ikke tror, at han får mere i løn nogen andre steder. Men mere spilletid får han jo nok!!

United DK
19-12-2007, 14:15
Det er fint nok Brown vil væk, men hvorfor nu, hvor han er fast mand? Hvorfor skiftede han ikke da han var reserve?

PerRonaldo
19-12-2007, 14:18
Det er fint nok Brown vil væk, men hvorfor nu, hvor han er fast mand? Hvorfor skiftede han ikke da han var reserve?

Jeg tror det handler lige så meget om at Fergie ikke kan love ham fast førsteholdsfodbold.. Vi ved jo at han kun er en midlertidig afløser for Neville og hvis Neville aldrigt rigtigt kommer tilbage er det jo næsten sikkert vi går ud og køber en ny!

JakobR
19-12-2007, 14:18

Hvem vil skifte United ud med Newcastle, når han max kan få 5% mere spilletid, som tingene er nu?

Hvis han er skuffet over, at bedre spillere får bedre løn, så har han nok valgt den forkerte branche.

JakobR
19-12-2007, 14:19
Jeg tror det handler lige så meget om at Fergie ikke kan love ham fast førsteholdsfodbold.. Vi ved jo at han kun er en midlertidig afløser for Neville og hvis Neville aldrigt rigtigt kommer tilbage er det jo næsten sikkert vi går ud og køber en ny!

Hvad blev der så af alt det fis med at det ikke gør ham noget?

Jeg håber også inderligt at det er en and, men pt. har han ikke givet en lyd fra sig, så det er svært at tro på.

PerRonaldo
19-12-2007, 14:27
Helt ærligt manden vil prøve at spille fast og måske prøve noget nyt, det er vel helt fair! Brown er jo ikke løsningen på højre back, det ved vi alle og det ved han også selv. Desuden er det først fra næste sæson, hvis han skifter når hans kontrakt udløber, at vi ikke har lavet en kontrakt med ham for halvandet år siden er vel også for dumt, det havde ikke sket, hvis det var Ronaldo eller Rooney, men måske har Fergie tænkt at det var en selvfølge han blev!

Martinsen
19-12-2007, 14:30
, at vi ikke har lavet en kontrakt med ham for halvandet år siden er vel også for dumt, det havde ikke sket, hvis det var Ronaldo eller Rooney, men måske har Fergie tænkt at det var en selvfølge han blev!

Ved du hvor længe de har forhandlet om en ny kontrakt?? Meget tyder på at forhandlingerne har stået på i længe, eftersom Fergie melder lidt surt ud, at nu var det altså sidste bud. Og vil han ikke acceptere den er det ud og vagten. Og er tallene der er fremme i pressen rigtige, så er jeg helt på linie med Fergie og det er ud af vagten med Brown

PerRonaldo
19-12-2007, 14:38
Ved du hvor længe de har forhandlet om en ny kontrakt?? Meget tyder på at forhandlingerne har stået på i længe, eftersom Fergie melder lidt surt ud, at nu var det altså sidste bud. Og vil han ikke acceptere den er det ud og vagten. Og er tallene der er fremme i pressen rigtige, så er jeg helt på linie med Fergie og det er ud af vagten med Brown

Selvfølgelig skal han ud af vagten, hvis han ikke ønsker at blive her.. Men nej jeg ved ikke hvor længe det har stået på, men som jeg skrev før, så kan det være at det i Fergies hoved var en selvfølge at Brown forlængede... Men jeg tror ikke den har stået på i halvandet år!

Glory Man United
19-12-2007, 14:40
Selvfølgelig skal han ud af vagten, hvis han ikke ønsker at blive her.. Men nej jeg ved ikke hvor længe det har stået på, men som jeg skrev før, så kan det være at det i Fergies hoved var en selvfølge at Brown forlængede... Men jeg tror ikke den har stået på i halvandet år!

Husker du sidste gang de forhandlede? Der var der de samme problemer.

PerRonaldo
19-12-2007, 14:45
Husker du sidste gang de forhandlede? Der var der de samme problemer.

Det kan jeg faktisk ikke.. Men gik de på kompromis med browns ønsker eller var det omvendt, hvis du kan huske det? ;)

Jeg mener ikke vi bare skal give efter for spilleren ønsker, og viser det sig at være pga. pengene han ikke gider være her, så mister jeg også respekten for ham!

Dines
19-12-2007, 16:44
Han kunne i det mindste vælge sig et ordentlig hold. Men fint, så kan han rådne op der.

Brown - No true red.

Latterlig kommentar! Brown er en ægte Manchester dreng, så det udspil United har givet ham må åbenbart ikke være godt nok, når han ikke acceptere det. Eller også er det fast spilletid hver uge Brown søger. Forstår det i hvertfald ikke, at han vil væk fra klubben.

United DK
19-12-2007, 17:12
Min mening om Brown afhænger lidt af omstændighederne. Vil han væk pg.a. usikkerhed om spilletid, så er det fair nok, men hvis det bare handler om, at han ikke kan få mere end de £55.000 om ugen, så op i røven med ham.

Hald
19-12-2007, 17:33
Tror ikke det er hold i rygterne.. Brown er RØD helt igennem!! Tror med alt den spilletid han har fået mens Gaz har være ude og bare stemningen i truppen, det får ham til at blive i United.. Men altså hvis han skal til at vænne sig til en bænkplads på et tidspunkt kan jeg da godt se det frister at komme til Newcastle og spille med Butt og Smith.. Håber bare ikke han tænker sådan!

Bonde15
19-12-2007, 18:22
Håber det virkeligt ikke. Brown har altid været god hvis der har været skader og synes godt Sir Alex kunne give ham lidt mere spilletid, Når Gaz ikke er skadet.

JakobR
19-12-2007, 18:25
Latterlig kommentar! Brown er en ægte Manchester dreng, så det udspil United har givet ham må åbenbart ikke være godt nok, når han ikke acceptere det. Eller også er det fast spilletid hver uge Brown søger. Forstår det i hvertfald ikke, at han vil væk fra klubben.

Så må han lade være med at skuffe sådan som han gør nu. Rygterne tager hele tiden til, og det eneste vi ved, er at Ferguson og co. har givet ham et sidste tilbud, hvilket ham og hans agent muligvis ikke vil acceptere.

Og så er jeg egentlig ligeglad med hvordan han var igår og hvad han sagde for 1-2-3-4-5 år siden i et interview. For mig skal han han snart åbne munden, hvis han vil bibeholde den respekt.

Dette er samme årsag til, at Ferdinand aldrig har haft den samme respekt hos mig, som hos de andre spillere. Jeg gider ikke rende rundt og respektere griske spillere, bare fordi de ikke har noget imod at sætte på bænken i ny og næ.

Parkohargo
19-12-2007, 19:02
Hvis Wes smutter vil jeg altid respektere ham for den spiller han har været for United. Har altid synes godt om ham og synes han har gjort et godt stykke arbejde på Nevilles plads. Kan da også godt forstå hvis han vil ud og have mere spilletid, og hvad hvis manden bare vil ud prøve noget andet end lige Manchester?! Ingen tvivl om at han altid vil være en true red.

Bugge
19-12-2007, 19:07
Enig med parkohargo.. Brown har været en suveræn reserve og han har især været god det sidste halvandet års tid.. Jeg vil altid have stor respekt for ham som spiller..

JakobR
19-12-2007, 19:10
Enig med parkohargo.. Brown har været en suveræn reserve og han har især været god det sidste halvandet års tid.. Jeg vil altid have stor respekt for ham som spiller..

Me too, for han har trods alt været en god spiller. Men pt skuffer han mig som person.

Fletcherfan
20-12-2007, 00:17
Jeg tror det hele handler om penge... Men ikke om det er 200.000 £ eller 55.000 £... men mere hvor meget han tjener i forhold til de andre...
Hvis vi siger Rio tjener 120.000 £ og spiller 58 kampe på en sæson...
Og sammenligner med at Brown får (eller håber på at få) 35-40 kampe per sæson... så forstår jeg gerne at han vil op på omkring 70-90.000 £ det er trods alt mere end 25 % mindre end hvad Rio tjener.
Ja, jeg synes, at Brown er mindst ligeså god som Rio, men det har ikke noget med sagen at gøre... Det man skal tænke på er hvor meget de bedste spillere spiller og hvor meget tjener... Og jeg forstår godt Brown hvis han vil tjene mere i forhold til Rio... (Det behøves selvfølgelig ikke at være Rio, men jeg brugte ham kun som eksempel)
Eksempel:
Hvis A og B arbejder samme sted og laver det samme stykke arbejde... Som eksempel kan vi sige, at de sætter etiketter på flasker... A har arbejdet på fabrikken i 35 år og kan sætte etiketter på 100 flasker hvert minut. B har arbejdet på fabrikken i 15 år kan sætte etiketter på 95 flasker hvert minut. Så er det forståeligt hvis B i hvertfald vil have nogenlunde lige så meget som A... Ellers vil gerne arbejde samme sted som jer, der mener det er uforståeligt...

snegl
20-12-2007, 01:28
Måske fordi United ikke er hans yndlingsklub?

Hvis United ik er (eller har været, under disse omstændigheder) Wes Browns yndlingsklub er der noget galt ..
Det sku undre mig stærkt hvis United ik har været hans yndlingsklub, og han så har varmet bænken, og været loyal i SÅ lang tid..

Jeg synes det er synd at rygter om hvad han han har forlangt, skal give ham et blakket rygte for at være pengegrisk.. Lad os høre noget fra hans egen mund..
Han har været United mand hele hans liv, været loyal, og har været, som PerRonaldo også nævner, en slags Solskjær i forsvaret.. (hvis han da ik smutter)

Jeg synes da det er pisse nederen hvis han må væk.. men hvem kender de præcise omstændigheder?

Jeg forstår ham godt hvis han vil væk for at spille førsteholdsbold i længere tid - Jeg har i forvejen været forundret over at han har elsket klubben så meget at han ikk er søgt væk. Han har haft utallige muligheder for at fremme sin egen karriere ved at søge væk de gange hvor udsigten til fast spilletid har set sort ud. Det ville nærmest være normalt hvis han søgte væk, hvilket han måske gør nu?
Hvis det han tidligere har gjort for klubben, ikke er at sætte klub over karriere, ved jeg ik hvad er..

NtotheT
20-12-2007, 03:20

Det kan du heldigvis ikke vide om han er midlertidigt? Det kan da sagtens värre at Neville kommer tilbage og Wes stadigväk gör det bedre? Blot fordi Neville er anförer, burde han ikke väre sikret pä holdet. :)
- Men tror hellere ikke det handler om penge. Tror det kan handle om nye udfordringer og pröve noget nyt. Han har jo vundet alt med klubben :)
Desuden tror jeg hellere ikke at der komemr tale om en ny höjre back. Mäske kun Richards, som jeg ser er den eneste värdige höjre back i PL, der kan forstärke united, og han er endda urealistisk indtil videre.

Don Kafai
20-12-2007, 04:06
Jeg tror det hele handler om penge... Men ikke om det er 200.000 £ eller 55.000 £... men mere hvor meget han tjener i forhold til de andre...
Hvis vi siger Rio tjener 120.000 £ og spiller 58 kampe på en sæson...
Og sammenligner med at Brown får (eller håber på at få) 35-40 kampe per sæson... så forstår jeg gerne at han vil op på omkring 70-90.000 £ det er trods alt mere end 25 % mindre end hvad Rio tjener.
Ja, jeg synes, at Brown er mindst ligeså god som Rio, men det har ikke noget med sagen at gøre... Det man skal tænke på er hvor meget de bedste spillere spiller og hvor meget tjener... Og jeg forstår godt Brown hvis han vil tjene mere i forhold til Rio...

Der er en side af fodbolden der hedder hjerte og loyalitet, og så er der en anden der hedder penge.

Brown kan få bedre kontrakt et andet sted og mere spilletid. (At du mener Brown er bedre end Rio Ferdinand er mig en gåde, men det lader vi ligge i denne tråd). Spørgsmålet er om han så vil bryde med hjerteklubben for personlig succes. Han føler vel at han er snart 29-30 år gammel, og skal have en garanteret plads som han kan spille på til han bliver gammel, og ikke ende som fx Silvestre.

I mine øjne er det fair nok hvis han vil væk. Tak for den upåklagelige indsats i klubben, og alt held fremover. Vil han blive så tager jeg også imod den nyhed med åbne arme. Han må gerne blive, men han er heller ikke uerstattelig.

el-insaciable
20-12-2007, 07:49
I hele den her loyalitetsdiskussion synes jeg tit, det bliver glemt, at den altså fungerer begge veje. Klubben skal altså også nogle gange vise sin loyalitet overfor spillerne; ellers bliver det jo helt absurd. Jeg kan godt forstå Wes, når man har været en tro tjener af klubben i så mange år, vil man godt have den løn, man fortjener. Især hvis man har været lettere underbetalt hidtil. Som Schmeichel skrev i sin bog, så handler det ikke om, at man er pengegrisk men om at ville have det, man er værd. Desuden vil Wesley sikkert have det underligt med at skulle undvære et par hundrede tusinde om ugen for at Glazer kan få et lidt større overskud.

Glory Man United
20-12-2007, 08:09
I hele den her loyalitetsdiskussion synes jeg tit, det bliver glemt, at den altså fungerer begge veje. Klubben skal altså også nogle gange vise sin loyalitet overfor spillerne; ellers bliver det jo helt absurd. Jeg kan godt forstå Wes, når man har været en tro tjener af klubben i så mange år, vil man godt have den løn, man fortjener. Især hvis man har været lettere underbetalt hidtil. Som Schmeichel skrev i sin bog, så handler det ikke om, at man er pengegrisk men om at ville have det, man er værd. Desuden vil Wesley sikkert have det underligt med at skulle undvære et par hundrede tusinde om ugen for at Glazer kan få et lidt større overskud.

Og hvad fortjener han? Og hvad har sagen med Glazer at gøre?
Det har været et problem før at forlænge med Brown og hans agent, og nu har SAF så sagt stop. Det er også et signal at sende eller hur?

el-insaciable
20-12-2007, 09:47
Glory Man United kan du ikke bare lade mig være? Jeg skriver ikke specielt meget, men alligevel kommenterer du på de fleste indlæg, som jeg alligevel får sendt afsted. Jeg ved godt, du er træt af, jeg påpegede det sexistiske og racistiske i en kommentar af dig i valgtråden, men måske irritationen skulle rettes ind af i stedet? Racisme og sexisme er i hvert fald ikke egenskaber, jeg ville have det godt med...

Men for nu at svare på dine spørgsmål:

1.) Det er svært at sige, det har klubbens rådgivere og Wesleys agent en meget bedre fornemmelse af. Men det er helt sikkert mere, end det han er blevet tilbudt. Der er mange af holdene udenfor The Big Four, der vil betale mange penge for at få Brown til klubben.

2.) Det er ikke særligt svært at forstå, ærligt talt. Hvis han accepterer at få mindre, end han er værd, er det ikke klubben, der profiterer af det men Glazer.

3.) Selvfølgelig. Men min pointe er jo netop, at man ikke kan tage squad players som Brown og O'Shea for givet. Bare fordi de er loyale over for klubben, skal de stadig have en løn, der nogenlunde står mål med deres værdi for holdet.

Glory Man United
20-12-2007, 10:14
Glory Man United kan du ikke bare lade mig være? Jeg skriver ikke specielt meget, men alligevel kommenterer du på de fleste indlæg, som jeg alligevel får sendt afsted. Jeg ved godt, du er træt af, jeg påpegede det sexistiske og racistiske i en kommentar af dig i valgtråden, men måske irritationen skulle rettes ind af i stedet? Racisme og sexisme er i hvert fald ikke egenskaber, jeg ville have det godt med...

Men for nu at svare på dine spørgsmål:

1.) Det er svært at sige, det har klubbens rådgivere og Wesleys agent en meget bedre fornemmelse af. Men det er helt sikkert mere, end det han er blevet tilbudt. Der er mange af holdene udenfor The Big Four, der vil betale mange penge for at få Brown til klubben.

2.) Det er ikke særligt svært at forstå, ærligt talt. Hvis han accepterer at få mindre, end han er værd, er det ikke klubben, der profiterer af det men Glazer.

3.) Selvfølgelig. Men min pointe er jo netop, at man ikke kan tage squad players som Brown og O'Shea for givet. Bare fordi de er loyale over for klubben, skal de stadig have en løn, der nogenlunde står mål med deres værdi for holdet.

Havde ikke set din kommentar ang. valget....og nej det sårer mig ikke, fordi du havde ikke set ironien, og det er jo synd!
Brown får (så vidt jeg er orienteret) fordoblet sin løn. Derudover har han fået Fergies tillid, da han er valgt fremfor O´Shea. Derfor forstår jeg ikke Browns tøven med at underskrive.

el-insaciable
20-12-2007, 11:16
At han får fordoblet sin løn siger jo ikke noget i sig selv. Hvis han før fik 1 kr. i timen, er det stadig ikke fedt, selvom han får en lønforhøjelse til 2 kr.i timen. Det er et tænkt eksempel og skal selvøflgelig ikke tages alt for alvorligt, men Brown har altså været underbetalt i lang tid. Og med PL-klubbernes massivt forhøjede indtægter, så virker det ikke helt urimeligt, at en fordobling stadig ikke svarer til hans reelle værdi.

Og selvfølgelig er Brown foretrukket frem for O'Shea. Han er en forsvarsspiller af høj klasse, mens O'Shea er ret gennemsnitlig men til gengæld kan spille et væld af spillere. De kan ikke sammenlignes.

Bottomline: Jeg kan godt forstå Brown, og jeg synes ikke, at det behøver være et tegn på, at han er illoyal. Hvis Brown forlader klubben til sommer eller januar vil jeg til gengæld sige tak for mange års tro tjeneste.

Svendsen
20-12-2007, 11:39
det her handler kun om penge tror jeg. han er blevet tilbudt 55000 £ og det er meget mere en det han får nu. hvis han kun vil have mere spiletid så havde han vel meldt ud han ville skifte. det gør han ikke så det er kun penge. 2 milioner om måneden er ellers meget.
trist hvis han smutter men ingen er uunværlige i united

snegl
20-12-2007, 13:47
det her handler kun om penge tror jeg. han er blevet tilbudt 55000 £ og det er meget mere en det han får nu. hvis han kun vil have mere spiletid så havde han vel meldt ud han ville skifte. det gør han ikke så det er kun penge. 2 milioner om måneden er ellers meget.
trist hvis han smutter men ingen er uunværlige i united

Okay, hvor er det du har fået bevist at det drejer sig om 55.000?

Eneste kilde jeg kan finde, er Brown kritiske Glory Man United, og han har heller ikke linket til en kilde til det rygte han postede tidligere i denne tråd

Glory Man United
20-12-2007, 13:56
Okay, hvor er det du har fået bevist at det drejer sig om 55.000?

Eneste kilde jeg kan finde, er Brown kritiske Glory Man United, og han har heller ikke linket til en kilde til det rygte han postede tidligere i denne tråd

Jeg har set det flere steder...eksempel:
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/manchester_united/article3019172.ece

snegl
20-12-2007, 14:12
Jeg har set det flere steder...eksempel:
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/manchester_united/article3019172.ece

Tak :o

Fletcherfan
20-12-2007, 21:40
Hvis Brown får tilbudt 55.000£ og det skal fordoble hans løn synes jeg siger mere om hvor loyal manden fremfor hvor pengegrisk han er. Man skal stadig huske, at Rio får 120.000£, og Rio er hverken 5-6 gange bedre eller 5-6 gange vigtigere end Brown.
Så til jer der synes, at Brown er illoyal, pengegrisk og hvad ved jeg: Tag jer sammen og drop de fordomme... Brown har siddet på bænken i 3-4 år nu istedet for at spille fast i et af holdene lige under Top 4... Brown er en af de mest loyale spillere i Uniteds historie og hvis han går (det håber jeg bare ikke) så skal han have rigtig stor tak for en trofast tjeneste og så må han have bedre held fremover...

KennyN
20-12-2007, 21:43
Mange beløb er nævnt, men husk at forhold jer skeptisk til det. Se blot på nogle af de forskellige transferrygter som kører. En spiller kan i den ene avis være på vej til et klubskifte for 11 mio. £ mens han i anden avis menes solgt til 16 mio. £. Så det er ikke altid der er lige meget styr på hvad der skrives i aviserne.
Dog vil jeg sige. For Uniteds vedkommende kan det da bedre betale sig at give Brown lidt ekstra i lønposen, fremfor at gå ud og bruge en masse millioner på en ny back som så desuden skal have en stor løn. Men hvem ved, parterne presser jo hinanden til det yderste. Det er jo nok Browns sidste store kontrakt, så den skal selvfølgelig have alt hvad den kan trække.

Unitedalisme
20-12-2007, 23:32
tror det bliver et farvel til brown.. Der er gået noget tid siden SAf gav til ultimatum til ham, så tror han takker nej og tager til en anden klub.. ærgeligt at det måske ender sådan her:(

ChristianR
22-12-2007, 14:10
Som jeg har skrevet tidligere håber jeg at Brown bliver, for han er ikke uerstatelig. Der er en del fodboldspillere på Browns niveau, og derfor skal man ikke sammenligne hans løn med Rios.

Der er måske max 10 forsvarsspillere i verden af Rios kaliber, hvilket må betyde at det er ekstremt svært at få fat i sådan en stjerne med alle de store konkurrerende hold, som også gerne vil have sådan en. Derfor skal han have en massiv løn, for at beholde ham. Det skal ikke nødvendigvis hedde, at hvis man er dobbelt så god skal man have dobbelt så meget.

Jeg synes, det er helt fair at decideret verdensklassespillere, som er svære at finde selv hvis man har pengene ligger i et lønniveau helt for sig selv.

Det er i mine øjne altså helt fair, at spillere som Ferdinand, Ronaldo og Rooney ligger i en helt anden klasse, som de andre spillere ikke skal måle sig med.

Da Brown er på et niveau, hvor det er en hele del nemmere at finde en på samme niveau skal han ikke have mere end markedsprisen. Hvis ingen andre klubber vil betale mere, end den løn United har tilbudt ham, skal de selvfølgelig ikke betale mere...- Og hvis han kræver mere synes jeg et eller andet sted at det er grådigt. Så kan vi lige så godt betale den højere løn til en klasse spiller som Phillip Lahm eller hente en i form af Allan Hutton fra Rangers.

Men lad os nu se. Det er svært at gennenmskue, sådanne kontraktforhandlinger, men jeg håber da de bliver enige om en forlængelse.

Nicholaj
30-12-2007, 23:28
I hele den her loyalitetsdiskussion synes jeg tit, det bliver glemt, at den altså fungerer begge veje. Klubben skal altså også nogle gange vise sin loyalitet overfor spillerne; ellers bliver det jo helt absurd. Jeg kan godt forstå Wes, når man har været en tro tjener af klubben i så mange år, vil man godt have den løn, man fortjener. Især hvis man har været lettere underbetalt hidtil.

Fuldstændig enig - loyalitet virker begge veje.

Når det så er sagt, så er der vel ikke mange klubber, der kan påstå at have udvist samme loyalitet overfor en spiller, som United har udvist overfor Brown? Kun godt 250 kampe på 10 sæsoner er vel ingenlunde prangende? Og det antal kampe skal ikke udelukkende relateres til det faktum, at Brown at mange "kun" er set som reservespiller - han var i en årrække set som værende et af sin generations største forsvarstalenter. Nej, det lave kampantal skal primært ses i lyset af et hav af forskellige skader så som korsbåndsskader og brækkede ben. I sæsonen 1999/2000 spillede han sågar ikke en eneste kamp grundet skader! Jeg mener helt klart, at man her kan sige, at United har været yderst loyale overfor deres spiller.

Personligt finder jeg det trist, at Brown ikke ønsker at forlænge. Jeg syntes ikke, at man hele tiden skal drage paralleller til andre spilleres lønninger, selvom det nok desværre er det, det hele strander på i den sidste ende. Brown er født og opvokset i Manchester og har været United hele sit liv (selvom onde rygter i et engelsk fanzine for nogen år siden påstod at han som barn havde været fotograferet i en YSB dragt). Han lever med andre ord drømmen - og tjener endda sågar penge på det! Og det mange penge! En ugeløn på £ 50.000 er mig bekendt stadig noget nær en årsløn i det nordlige England. I mine øjne burde folk betale den slags penge for at trække den røde trøje over hovedet :)

Nicholaj
HHWATBB

Holmskov
30-12-2007, 23:40
Der var mange efter Rio da han "ikke ville forlænge".

De "troede de vidste alt", og det gjorde de ikke.

Jeg håber inderligt Brown bliver i klubben, ser han som obtimal afsløser for Gaz.

Don Kafai
30-12-2007, 23:48
Det værste ved de her sager er at man ikke har de eksakte informationer. Jeg husker tydeligt at Ferdinand for nogle år tilbage blev svinet godt og grundigt til fordi han ikke forlængede right away. Klubben havde jo været loyal overfor ham og betalt hans løn mens han var i karantæne, og Rio prøvede jo kun at "malke" klubben. Faktum dengang var at ingen kendte detaljerne. Det gør vi stadig ikke idag.

Jeg har svært ved at kalde Brown loyal, eller United illoyal, når jeg intet aner i sagen. Jeg ved at Brown har sagt nej til et kontraktudspil. Men jeg har umådelig svært ved at se hvorfor United ikke skulle betale Brown godt, selvom han er reserve. Derfor hælder jeg til at Brown bare gerne vil væk, eller prøve at blive en større stjerne et andet sted. Husk på, selvom han er dygtig, så er han milevidt fra en startplads i centerforsvaret. Og han kan ikke spille højreback for evigt.

Men igen, ingen ved eksakt hvad der sker, så alt vi ved er bygget på af pressen.

ChristianR
31-12-2007, 00:33
Det værste ved de her sager er at man ikke har de eksakte informationer. Jeg husker tydeligt at Ferdinand for nogle år tilbage blev svinet godt og grundigt til fordi han ikke forlængede right away. Klubben havde jo været loyal overfor ham og betalt hans løn mens han var i karantæne, og Rio prøvede jo kun at "malke" klubben. Faktum dengang var at ingen kendte detaljerne. Det gør vi stadig ikke idag.

Jeg har svært ved at kalde Brown loyal, eller United illoyal, når jeg intet aner i sagen. Jeg ved at Brown har sagt nej til et kontraktudspil. Men jeg har umådelig svært ved at se hvorfor United ikke skulle betale Brown godt, selvom han er reserve. Derfor hælder jeg til at Brown bare gerne vil væk, eller prøve at blive en større stjerne et andet sted. Husk på, selvom han er dygtig, så er han milevidt fra en startplads i centerforsvaret. Og han kan ikke spille højreback for evigt.

Men igen, ingen ved eksakt hvad der sker, så alt vi ved er bygget på af pressen.

Arr, det ved jeg nu ikke. For det første synes jeg nu, at han gør det ganske godt på højrebacken, så hvorfor kunne han ikke spille den for evigt?

For det andet er han vel 3. valg i centerforsvaret. Det vil sige, at han får pladsen lige så snart Rio eller Vidic bliver skadet, får karantæne eller skal slappe af. Det kan man vel godt regne med sker en del gange i løbet af en sæson.

Det kan måske være, at han begynder at føle Simpson og Piques ånde i nakken og derfor tøver med at forlænge.

Don Kafai
31-12-2007, 00:48
Arr, det ved jeg nu ikke. For det første synes jeg nu, at han gør det ganske godt på højrebacken, så hvorfor kunne han ikke spille den for evigt?

Enig i han gør det godt, men synes hans mangler ofte bliver udstillet. Især i det offensive når han skal overlappe.

For det andet er han vel 3. valg i centerforsvaret. Det vil sige, at han får pladsen lige så snart Rio eller Vidic bliver skadet, får karantæne eller skal slappe af. Det kan man vel godt regne med sker en del gange i løbet af en sæson.

Ja, men han er stadig milevidt fra en startplads. Et af Englands største talenter er nu 28 år, og måske kan han se at karrieren lakker mod "sidste kontrakt" uden han har fået nok ud af karrieren. Selvom han spiller i United, så har han jo aldrig været starter.

Det kan måske være, at han begynder at føle Simpson og Piques ånde i nakken og derfor tøver med at forlænge.

Bob bob, synes nu Simpson er langt fra at slå Brown af, og Pique er jo stadig ret grøn. Tror ikke det er det han frygter, men som sagt, ingen ved noget før alle facts er på bordet, og det er de ikke.

Glory Man United
31-12-2007, 12:17
Fuldstændig enig - loyalitet virker begge veje.

Når det så er sagt, så er der vel ikke mange klubber, der kan påstå at have udvist samme loyalitet overfor en spiller, som United har udvist overfor Brown? Kun godt 250 kampe på 10 sæsoner er vel ingenlunde prangende? Og det antal kampe skal ikke udelukkende relateres til det faktum, at Brown at mange "kun" er set som reservespiller - han var i en årrække set som værende et af sin generations største forsvarstalenter. Nej, det lave kampantal skal primært ses i lyset af et hav af forskellige skader så som korsbåndsskader og brækkede ben. I sæsonen 1999/2000 spillede han sågar ikke en eneste kamp grundet skader! Jeg mener helt klart, at man her kan sige, at United har været yderst loyale overfor deres spiller.

Personligt finder jeg det trist, at Brown ikke ønsker at forlænge. Jeg syntes ikke, at man hele tiden skal drage paralleller til andre spilleres lønninger, selvom det nok desværre er det, det hele strander på i den sidste ende. Brown er født og opvokset i Manchester og har været United hele sit liv (selvom onde rygter i et engelsk fanzine for nogen år siden påstod at han som barn havde været fotograferet i en YSB dragt). Han lever med andre ord drømmen - og tjener endda sågar penge på det! Og det mange penge! En ugeløn på £ 50.000 er mig bekendt stadig noget nær en årsløn i det nordlige England. I mine øjne burde folk betale den slags penge for at trække den røde trøje over hovedet :)

Nicholaj
HHWATBB

Rigtig god pointe Nicholaj...det fungerer begge veje, og United har tidligere vist stor loyalitet mod Brown

KennyN
04-01-2008, 15:06
Ja så har Big Sam og Newcastle burdt på Brown. Heldigvis har vi afslået tilbuddet. Jeg ser hellere vi beholder ham og har stabilitet og kvalitet på holdet, vinder titlen og så han kan rejse gratis til sommer. End at vi tjener et par millioner på ham nu, og så svækker holdet.

Lad os gøre et sidste forsøg på at få ham til at forlænge, han skal sku ikke spilde sin tid i Newcastle eller andre middelmådige klubber..

Glory Man United
09-01-2008, 12:25
Ved ikke om kilden holder vand. Gør den har han karantæne mod Newcastle

http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/SuspensionLists/

Sivebæk
09-01-2008, 14:44
Wes Brown modtog mod Birmingham sit femte gule kort i Premier League i denne sæson, så jo, han har karantæne.

Glory Man United
09-01-2008, 14:50
Wes Brown modtog mod Birmingham sit femte gule kort i Premier League i denne sæson, så jo, han har karantæne.

Tak, troede så at den talte i sidste weekend i FA cuppen, men de to turneringer er åbenbart så adskilte

Sivebæk
09-01-2008, 15:33
Nej. Som der står på siden, så gælder hans karantæne fra den 8. til den 12. januar. Han modtog advarslen den 1. januar, og så skal der gå en uge, før karantænen træder i kraft. Dvs. den 8. og så frem til Newcastle-kampen...

Glory Man United
09-01-2008, 15:37
Fint samarbejde vi har Sivebæk. Jeg smider et link afsted, og du forklarer det :Bouncing:

Kofoed
27-01-2008, 13:47
Måske skriver brown under alligevel.. ved ikke om kilderne er pålidelige, men lækkert hvis han gør: http://www.united.no/nyheter/nyheter/ny_kontrakt_likevel

JDK
27-01-2008, 14:06
Måske skriver brown under alligevel.. ved ikke om kilderne er pålidelige, men lækkert hvis han gør: http://www.united.no/nyheter/nyheter/ny_kontrakt_likevel

Dejligt hvis han skriver under - jeg synes han har klaret det flot i Nevilles fravær, og så synes jeg det er super godt at han er en ægte Manchester dreng

KennyN
28-01-2008, 09:35
MEN skriver også at Brown er tæt på en forlængelse. Det ville være super godt..
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1033924_brown_set_to_sign

Dines
28-01-2008, 14:00
Jeg vidste et eller andet sted han vil skrive under: Once a red always red!

JakobR
28-01-2008, 15:36
Selvom jeg er en smule skuffet over ham, så er min tålmodighed alligevel en del længere med home-grown players end med dyrt indkøbte stjerner. Det er trods alt dem man identificerer sig med.

Godt han skriver under.

snegl
28-01-2008, 15:46
Godt at han skriver under.. Forhandlingstaktikken må åbenbart have givet pote..
Han fortjente mere i løn efter den loyalitet..

Nu er Hutton desuden også tæt på Spurs:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3083685,00.html

JakobR
28-01-2008, 17:29
Wes Brown laver uden tvivl de hårdeste tacklinger i United.

http://img153.imageshack.us/img153/9656/weswy5.png

Kofoed
28-01-2008, 17:55
Wes Brown laver uden tvivl de hårdeste tacklinger i United.

http://img153.imageshack.us/img153/9656/weswy5.png

den tackling var så konge.. næsten ligeså godt som at se et mål.. hold kæft jeg frydede mig ved synet.. alt for sjældent, men den der var lovlig og gik rent ind..

Don Kafai
28-01-2008, 18:10
næsten ligeså godt som at se et mål..

Så vidt jeg husker, førte den så ikke til 1-0 målet?

Dines
29-01-2008, 07:44

Nej. Der er det Clichy der må bide i græsset, men til 1-0 målet er det Hleb. Det ser også herre nice ud:

http://youtube.com/watch?v=EY6XNQRxXJo

Det er ca. ved 54 sekunder. ;)

Kofoed
29-01-2008, 17:49

Hovsa nu fucker jeg helt på i det.. jeg har hele tiden tænkt på den tackling dines linker til..

KingK
03-02-2008, 11:33
Efter Kampen igår mod Spurs, synes jeg lige at jeg ville kommentere på Wes Brown og hans præstation...

Er det bare mig eller ligger han nogen gange kasketten derhjemme? forstået på den måde at han simpelthen udviser så ufattelig lidt fodboldforståelse, både defensivt og offensivt... Synes simpelthen at hans indlæg er så pinlige at kigge på, og man sidder ret ofte med fornemmelsen af at det kunne man selv gøre bedre;) of jeg vil ikke begynde at kommentere på hans tekniske formåen - men man kan vel heller ikke kommentere på noget der ikke er der?

Det er ikek for at hænge ham ud eller noget, men synes bare virkelig at manden er ved at skyde sig selv i foden, hvis det er han mener at han absolut SKAL have £50.000 om ugen - for det viser han altså bare ikke igennem sine præstationer på banen!

Ved godt at det er vigtigt med "hjemmelavede" spillere på holdet osv., men nogen gange begraver man altså bare hovedet i sine hænder når han skiller sig af med bolden:lolol:

Hvad siger i andre - er i enige eller uenige?

Martinsen
03-02-2008, 11:39
Efter Kampen igår mod Spurs, synes jeg lige at jeg ville kommentere på Wes Brown og hans præstation...

Er det bare mig eller ligger han nogen gange kasketten derhjemme? forstået på den måde at han simpelthen udviser så ufattelig lidt fodboldforståelse, både defensivt og offensivt... Synes simpelthen at hans indlæg er så pinlige at kigge på, og man sidder ret ofte med fornemmelsen af at det kunne man selv gøre bedre;) of jeg vil ikke begynde at kommentere på hans tekniske formåen - men man kan vel heller ikke kommentere på noget der ikke er der?

Det er ikek for at hænge ham ud eller noget, men synes bare virkelig at manden er ved at skyde sig selv i foden, hvis det er han mener at han absolut SKAL have £50.000 om ugen - for det viser han altså bare ikke igennem sine præstationer på banen!

Ved godt at det er vigtigt med "hjemmelavede" spillere på holdet osv., men nogen gange begraver man altså bare hovedet i sine hænder når han skiller sig af med bolden:lolol:

Han har spillet godt på højrebacken i år. Men udfra kampen igår vil jeg give dig ret. Han spillede helt forfærdeligt, ligesom det meste af holdet. Og i starten af kampen kom de igennem ude i Browns side konstant, og det var heldigt at Spurs ikke formåede at udnytte det noget bedre, for så havde den kamp været afgjort ret hurtigt

Jev
03-02-2008, 11:54
Brown bliver aldrig den store nydelse af se på, og hans indlæg er ganske rigtigt frygtelige. Han var elendig i går, men det var hele holdet jo næsten.

Jeg synes, at Brown har vikarieret flot, mens Gaz har været skadet. Specielt defensivt gør han - normalvis - et solidt stykke arbejde, og jeg synes ikke, at hans lønkrav er så malplaceret. Jeg havde dog håbet, at han var loyal nok til at rangere United over lønchecken.

Dines
03-02-2008, 12:53
Brown er ikke født højreback, så det han har præsteret i år er imponerende. Hans udfylden af Nevilles plads iår har været rigtig god, men giver dig ret i, at han aldrig bliver specielt elegant at se på og hans indlæg er rustne.

Holmskov
03-02-2008, 14:06
Noget kunne tyde på Brown er på vej væk til sommer. Ihvertfald hvis der er hold i dette rygte, som jeg ikke finder helt uinteressant.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3105399,00.html

Govan
03-02-2008, 14:29

Helt enig, både med at det er vigtigt at have "hjemmelavede" og med at
han ikke har United klasse, han er en rimelig trup spiller men heller ikke mere, jeg er faktisk mere nervøs når han spiller i midterforsvaret, end når han spiller back.
Med andre ord så vil jeg ikke blive helt knust hvis han mener at han er for god til den løn som han er blevet tilbudt, kun over at vi dermed ikke tjener
noget på ham.

hoen
22-02-2008, 10:01
så har han da nok spillet sin sidste kamp for klubben
men hvor meget regner han da også med at få i løn ?

http://www.oldtrafford.dk/forum/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=44965

Glory Man United
22-02-2008, 10:13

Hjælp mig lige....jeg forstår ikke dit link :confused:

KennyN
22-02-2008, 10:52
Links
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/7258221.stm

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=510068&campaign=rss&source=soccernet&cc=5739

Få nu skrevet under Brown. Det kan ikke være så svært at forstå.!

Glory Man United
22-02-2008, 10:58
Links
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/7258221.stm

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=510068&campaign=rss&source=soccernet&cc=5739

Få nu skrevet under Brown. Det kan ikke være så svært at forstå.!

Man kan ikke tvinge manden. Vil han ikke, så skal han da bare rejse til Newcastle til Smith og Butt :)
Det er selvfølgelig en dyrere løsning at købe en ny mand end forlænge Browns kontrakt. Men er det nødvendigt, så er det jo bare det....så god er Brown jo heller ikke

KennyN
22-02-2008, 11:00
Man kan ikke tvinge manden. Vil han ikke, så skal han da bare rejse til Newcastle til Smith og Butt :)
Det er selvfølgelig en dyrere løsning at købe en ny mand end forlænge Browns kontrakt. Men er det nødvendigt, så er det jo bare det....så god er Brown jo heller ikke

Ja selvfølgelig. Hvis han ikke vil blive og ikke ønsker at skrive under, kan han bare smutte. Han kan se på hvor stor succes flere andre har haft efter de skiftede fra United..
Og ja, der er andre muligheder på backen, såfremt Brown smutter. Det værste er dog at vi ikke får en eneste krone for ham til sommer. Men jeg håber på Lahm kan lokkes til United.

Glory Man United
22-02-2008, 11:34
Det værste er dog at vi ikke får en eneste krone for ham til sommer.
Jeg tror ikke ligefrem, vi er i pengenød :p

Dines
22-02-2008, 15:05
Jeg tror ikke ligefrem, vi er i pengenød :p

Og hvad havde vi fået for ham? 50 millioner kr.? Det er ikke så meget at vi skal få penge for ham, men bare han forlænger for han er en rigtig god backup, og en af de bedre homegrown spillere de seneste år.

Daniel
22-02-2008, 15:12
Kom nu Brown forlæng den kontrakt.

Hvis Brown ikke forlænger bliver vi vel nødt til at gå ud og købe lahm eller sådan noget hvis neville fortsætter med at være skadet og det vil betyde at simpson aldrig for chancen.

Jeg ved man ikke kan tvinge manden men e efterhånden ved at være rimelig træt af de her kontrakt forhandlinger. Synes de har kørt i meget lang tid.

Damien
22-02-2008, 16:27
så god er Brown jo heller ikke

uenig... Brown er efter min mening total stærk og især når man ser på hans rolle på holdet hvor han altid har været reserve men stadig loyal.
godt nok er han ikke så farlig offensiv, men han har stor skyld i at vi kun har lukket 14 mål ind i år, syntes han giver bedre stytte til Vidic og Rio end hvad Neville gjorde..

Brown for satan da, du er jo Unitedmand.. få nu ordnet den kontrakt for fucks sake..

ChristianR
22-02-2008, 16:53

55.000£ om ugen:D

ChristianR
22-02-2008, 16:56
uenig... Brown er efter min mening total stærk og især når man ser på hans rolle på holdet hvor han altid har været reserve men stadig loyal.
godt nok er han ikke så farlig offensiv, men han har stor skyld i at vi kun har lukket 14 mål ind i år, syntes han giver bedre stytte til Vidic og Rio end hvad Neville gjorde..

Brown for satan da, du er jo Unitedmand.. få nu ordnet den kontrakt for fucks sake..

Tror ikke, han mener at Brown er dårlig - Bare at han på ingen måde er uerstatelig. Så han skal måske passe lidt på med, hvad han forlanger

man.utd25
22-02-2008, 17:40
synes enlig ikke han forlanger for meget.

Kofoed
22-02-2008, 18:29
Jeg syntes i onsdags vi så at han var virkelig vigtig.. han lukkede kanon af, og var efter min mening en af grundene til at de ikke scorede flere mål..

Dines
22-02-2008, 18:33
synes enlig ikke han forlanger for meget.

Nej, men måske er det også et princip fra Uniteds-side at de ikke vil give ham helt præcist det han forlanger, når han kun er 'backup' spiller. Ellers kan mange spillere bare komme og forlange mere, og så ved de at de får det, hvis de har leveret et godt stykke arbejde.

Don Kafai
22-02-2008, 18:35
Man må jo spørge sig selv om den rolle Brown er tiltænkt. Skal han være permanent højreback? Det tvivler jeg meget på, og finder det usandsynligt. Når Neville er tilbage så starter han, og jeg er næsten sikker på at vi henter en ny højreback til sommer, hvis ikke Neville vurderes værende tilbage til fordums styrke.

Derfor er Brown i sæsonen 08/09 et tredjevalg til centerforsvaret og et andet- eller tredjevalg til højrebackpladsen. Derfor ser jeg ham ikke som en vigtig mand i United efter sommerpausen, men jeg håber da at han skriver under, for han er en kvalitetsspiller. Dog ikke for enhver pris.

Emil
22-02-2008, 19:31

Syntes det er hammer ærgeligt. Især hvis det SAF siger er rigtigt med at hans agent styrer ham.
Men håber bare at de andre spillere får overtalt ham, for han har virkelig gjort et flot og solidt stykke arbejde på den højre back i Nevilles fraværd.
Ville faktisk helst have at United forlængede med Wes og så gav noget mere tillid til Neville og Danny Simpson, fremfor at købe en ny højre back.

Parkohargo
23-02-2008, 00:05
Håber inderligt at Brown forlænger. Synes han har gjort et rigtig flot arbejde, og især taget i betragtning af at han næsten har startet inde i hver eneste kamp denne sæson. Dog mangler han at blive lidt mere offensivt indstillet men det defensive synes jeg sku ikke der er meget at sætte en finger på.

Elsker når han tackler og modstanderne falder på røven:lolol:

Glory Man United
23-02-2008, 12:51

Loyal? Hvad med United...vi har sgu da været loyal i alle de år, han var skadet?

Cristian9000
23-02-2008, 12:57
Brown burde da tage og være glad for det kontrakt tilbud han har fået. Det er trods alt ikke små penge. Det er vidst 500-600.000 om ugen, eller så noget.

-Som Glory Man United siger, så har United været utrolig patient overfor Brown i hans lange skadesperioder.

Der var jo i et af de sidste nummre af United-Supporteren, et interview hvor han sagde, at han gik efter at blive en "one club man". Så jeg tror nok han forlænger i sidste ende.

Flipperen
23-02-2008, 15:30
Jeg synes også vi må tænke på, at resultatet i dag kan have en vis påvirkning efter hans valg.

Hvis han ønsker at få kampe hver eneste kamp og ikke bare skal sidde på bænken hvis United henter endnu en god back.. Så kan det være at han vælger Newcastle, hvis vi bare tæsker dem for vildt.. så kan han se, de virkelig har brug for ham.. Omvendt hvis han ønsker at vinde en masse, så glemmer han nok dem eftersom vi sikkert vinder over dem i dag.

ChristianR
23-02-2008, 15:34
Jeg synes også vi må tænke på, at resultatet i dag kan have en vis påvirkning efter hans valg.

Hvis han ønsker at få kampe hver eneste kamp og ikke bare skal sidde på bænken hvis United henter endnu en god back.. Så kan det være at han vælger Newcastle, hvis vi bare tæsker dem for vildt.. så kan han se, de virkelig har brug for ham.. Omvendt hvis han ønsker at vinde en masse, så glemmer han nok dem eftersom vi sikkert vinder over dem i dag.

Jeg tror sq ikke denne ene kamp har den helt store indflydelse på hans valg.

Dyreborg
24-02-2008, 14:39
Jeg synes virkelig United burde imødekomme hans lønkrav. IMO har hans udviklet sig til en rigtig solid back denne sæson, både offensivt og defensivt. Hvis man sammenligner med Evra's seneste lønkrav så er det jo småpenge. Er da ikke i tvivl om at Evra også er en bedre spilller, men synes helt sikkert at en spiller som brown har fortjent en fornuftig løn

Naldo
24-02-2008, 19:47
Jeg synes virkelig United burde imødekomme hans lønkrav. IMO har hans udviklet sig til en rigtig solid back denne sæson, både offensivt og defensivt. Hvis man sammenligner med Evra's seneste lønkrav så er det jo småpenge. Er da ikke i tvivl om at Evra også er en bedre spilller, men synes helt sikkert at en spiller som brown har fortjent en fornuftig løn

Nu var Evra's lønkrav jo aldrig andet end rygter, og jeg tvivler på der var hold i dem.

Jeg håber helt sikkert også Brown bliver. Han skaber en god balance i defensiven, i det han ikke er helt så offensiv som Evra. Så synes jeg også hans utrolig gode defensive kvaliteter opvejer hans manglende offensive.

el-insaciable
26-02-2008, 00:50
Den her artikel sætter meget godt ord på, hvad jeg føler mht. Brown og hans tøven med at forlænge:
http://therepublikofmancunia.com/united-contracts-becks-truth-and-taking-the-ps-out-of-brown/

Glory Man United
26-02-2008, 07:51
men synes helt sikkert at en spiller som brown har fortjent en fornuftig løn

En fornuftig løn? Jøsses, jeg tror ikke du skal have ondt af Brown.

robinho
26-02-2008, 08:09
brown er ikke 850.000 kr om ugen værd. Han er en god squad-player at have til næsten alle pladser i forsvaret, men han er ikke god nok som fast mand(ved godt han er det lige nu, men det laves der nok om på i løbet af sommerferien), og med i lønforhandlinger, høre jo også lidt med om hvor meget også kan tjene på vedkommende i hverdagen. Både via fodbold og det andet ved siden af. Derfor er rooney,ronaldo og rio de højstlønnede.

Brown burde sige tak for de ca 550.000 kr han er tilbudt, eller så finde et andet sted. Han er på ingen måde uerstattelig.

Dyreborg
26-02-2008, 08:13
En fornuftig løn? Jøsses, jeg tror ikke du skal have ondt af Brown.

Det har jeg heller ikke, men hvis du sammenligner hans løn med gennemsnittet i Premier League, ligger han ikke særlig højt, hvilket han måske burde som Manchester United spiller

SantasLittleHelper
26-02-2008, 08:16
Det har jeg heller ikke, men hvis du sammenligner hans løn med gennemsnittet i Premier League, ligger han ikke særlig højt, hvilket han måske burde som Manchester United spiller

Jeg tror nu nok at Wes Brown er en af de bedst betalte reserve højrebacks i ligaen. Det er jeg overhovedet ikke i tvivl om. Selvfølgelig skal han ikke have mere i lønposen bare fordi han er Manchester United spiller.

Glory Man United
26-02-2008, 08:17

Han ligger ikke højt som United spiller. Jeg aner ikke, hvad de får i bund -og midterklubber, men jeg tror ikke, han skal klage.
United har vel i omkring 3 år givet Brown løn og loyalitet, mens han var skadet. Med tanke på de trænerfyringer, der er i Newcastle, er spørgsmålet, om loyaliteten havde været der

Bergmann
26-02-2008, 08:41
brown er ikke 850.000 kr om ugen værd. Han er en god squad-player at have til næsten alle pladser i forsvaret, men han er ikke god nok som fast mand(ved godt han er det lige nu, men det laves der nok om på i løbet af sommerferien), og med i lønforhandlinger, høre jo også lidt med om hvor meget også kan tjene på vedkommende i hverdagen. Både via fodbold og det andet ved siden af. Derfor er rooney,ronaldo og rio de højstlønnede.

Brown burde sige tak for de ca 550.000 kr han er tilbudt, eller så finde et andet sted. Han er på ingen måde uerstattelig.
Lige præcis. Hvis han ikke skriver under, så skal han smutte på en fritransfer. Jeg er bare chokeret over, at penge kan vægte højere end et kæmpe Unitedhjerte. Selvfølgelig har agenterne deres effekt, men Brown burde sgu være moden nok til at træffe den afgørende beslutning udenom om dem.

robinho
26-02-2008, 08:50
Lige præcis. Hvis han ikke skriver under, så skal han smutte på en fritransfer. Jeg er bare chokeret over, at penge kan vægte højere end et kæmpe Unitedhjerte. Selvfølgelig har agenterne deres effekt, men Brown burde sgu være moden nok til at træffe den afgørende beslutning udenom om dem.

lige præcis..... Det er jo ikke børn eller en ung spiller vi snakker om. Er det ikke noget med at Neville ikke har en agent, og vist nok aldrig har haft det???

United DK
26-02-2008, 09:16
Hvis han ikke skriver under indenfor et vist tidsrum, så er det ud! Det kan ikke være rigtigt, at man ikke vil skrive under på en kontrakt, som garantere én mere end en halv mio. om ugen. Så kan det godt være, at Ronaldo, Rooney, Rio osv. får mere, men de er også mere værd, selvom deres løn også er for høj.

RuudVanNissetøj
26-02-2008, 09:31
Jeg kan kun være enig. Take it or leave it....Brown kan sagtens erstattes og synes i bund og grund at det sidste kontrakttilbud afspejler hans værdi. Dog vil det være pokkers ærgeligt hvis han skrider, bare for at få et par pund mere i lønningsposen.

el-insaciable
26-02-2008, 12:35
Det undrer mig, at der er så mange, der er på klubbens side i denne sag. Loyalitet er ikke kun et begreb, der kan tilskrives spillere i fodboldverdenen, der gælder så sandelig også - eller bør i hvert fald gælde - klubberne. I stedet for ser man et forsøg på profitmaksimering, hvor man ikke bare forsøger at udnytte Browns loyalitet og kærlighed til klubben, men endda udtaler sig i pressen (personificeret ved Ferguson), så menigmand ikke kan opfatte det som andet, end at Brown er grunden til, en ny kontrakt endnu ikke er blevet underskrevet. Imens kan Brown så gå og se på den kontrakt, han er blevet tilbudt, som O'Shea allerede i 2003 fik - en spiller der ikke ejer samme talent eller har spillet samme vigtige rolle for klubben denne og sidste sæson.

Svendsen
26-02-2008, 12:38
Det undrer mig, at der er så mange, der er på klubbens side i denne sag. Loyalitet er ikke kun et begreb, der kan tilskrives spillere i fodboldverdenen, der gælder så sandelig også - eller bør i hvert fald gælde - klubberne. I stedet for ser man et forsøg på profitmaksimering, hvor man ikke bare forsøger at udnytte Browns loyalitet og kærlighed til klubben, men endda udtaler sig i pressen (personificeret ved Ferguson), så menigmand ikke kan opfatte det som andet, end at Brown er grunden til, en ny kontrakt endnu ikke er blevet underskrevet. Imens kan Brown så gå og se på den kontrakt, han er blevet tilbudt, som O'Shea allerede i 2003 fik - en spiller der ikke ejer samme talent eller har spillet samme vigtige rolle for klubben denne og sidste sæson.

brown har været skade haldelen af sin kariere (næsten). se det er loyalt af united. og så er det først i år brown er fast spiller. til næste år vil han igen være maginal spiller. helt ligsom o´shea

el-insaciable
26-02-2008, 12:48
Brown har været underbetalt hele sin karriere. Han kunne have fået meget mere i andre klubber. Alligevel er han blevet alle disse år. Nu forsøger klubben så igen at underbetale ham ved, fire år forsinket, at sætte ham på lønniveau med O'Shea, der ikke engang er nummer to i hakkeordenen på én eneste position. Det er sgu a slap in the face.

Glory Man United
26-02-2008, 12:54
Brown har været underbetalt hele sin karriere. Han kunne have fået meget mere i andre klubber.

Hvor har du det fra? Og hvis ja, gælder det også de 3-4 år, hvor han har været skadet? I mine øjne er det krop umuligt at sammenligne spilleres løn, men O´Shea har jo stået til rådighed i alle sæsoner. I flere af dem var han sågar i startopstillingen (enten som venstre back eller også som midtbanespiller). Hvem ved, måske er Browns knæ ikke så stærke, og derfor vil United ikke (igen igen) betale en skadet reserve mere?

Fletcherfan
26-02-2008, 14:39
Jeg synes selv, det er mærkeligt, at spillere ikke kan stille sig tilfredse med bl.a. 10.000 £ om ugen... Det er i mine øjne rigtig meget... Men nu er sagen den, at Brown nok er den Unitedspiller (af de faste førsteholdspillere), som tjener mindst, og jeg synes ikke, at det er lojalitet klubben viste da Brown var skadet, mere en tro på, at han ville blive rigtig god, og det er han så blevet. Brown er den lojale i denne her strid, da han kunne få både mere i løn og mere spilletid i mange andre klubber, og derfor sikkert også langtflere landskamper. Og det er noget spillere godt kan lide. Men nu er det sådan, at Simpson banker på til startopstillingen samtidig som alle ved hvor meget SAF kan lide de gamle fra 92-klassen. Og da der samtidig er rygter om, at United vil købe en ny højreback, tror jeg Brown forlanger at få så mange penge, som han synes han har fortjent. Og han ha fortjent at få i hvertfald det dobbelte af det han får nu... Men de vil ikke engang give ham en lønforhøjelse der svarer til en ugeløn i dag... Utrolig dårligt og smagløst af klubben...

Svendsen
26-02-2008, 14:47
Og han ha fortjent at få i hvertfald det dobbelte af det han får nu... Men de vil ikke engang give ham en lønforhøjelse der svarer til en ugeløn i dag... Utrolig dårligt og smagløst af klubben...

mer end det dobelte? come on mand! smagløst af klubben? come on mand! de enste smagløse er brown og hans agent.
brown har været så meget væk pga skader. i den tid har han fået fuld løn. og jeg mener at have læst at han skulle have så mange skader at alex f ikke er sikker på om han får en ny skade.
jeg forstår ikke hvorfor i syns han skal ha det dobbelte :mad:

Dines
26-02-2008, 15:19
lige præcis..... Det er jo ikke børn eller en ung spiller vi snakker om. Er det ikke noget med at Neville ikke har en agent, og vist nok aldrig har haft det???

Jo, det er rigtig nok det med Neville. Han har aldrig haft en agent, da han ikke ved hvad han skulle bruge den til, når han vidste han kun havde 1 sted at spille, og det i Manchester United.

United DK
26-02-2008, 15:25
Hvis Brown elsker Manchester United så meget som nogen siger, så burde penge heller ikke være et problem.
At Rio ikke skrev under i første omgang i sin tid, var som man kunne forvente, for han er ikke en rigtig United-mand.

Glory Man United
26-02-2008, 15:33
Hvis Brown elsker Manchester United så meget som nogen siger, så burde penge heller ikke være et problem.
At Rio ikke skrev under i første omgang i sin tid, var som man kunne forvente, for han er ikke en rigtig United-mand.

Eller også kunne alle fans (de har jo så mange penge) samle ind til Brown. Bare så vi ved, at han ikke sulter :p

Flax_Generous
26-02-2008, 15:57
Brown har været underbetalt hele sin karriere. Han kunne have fået meget mere i andre klubber. Alligevel er han blevet alle disse år. Nu forsøger klubben så igen at underbetale ham ved, fire år forsinket, at sætte ham på lønniveau med O'Shea, der ikke engang er nummer to i hakkeordenen på én eneste position. Det er sgu a slap in the face.
Er du 100% sikker på, at du/RoM har fat i de rigtige tal? Jeg har endnu ikke kunne finde nogle kilder som benytter sig af fuldstændig troværdige kilder. Jeg har derfor lidt svært ved at afgøre hvad det egentlig handler om.

JakobR
26-02-2008, 16:16
Brown er en middelmådig back og skyggen af Rio på centerbacken. Hvordan han kan forlange en lille million om ugen, er mig en gåde.

Jeg er før blevet pillet ned, når jeg har kaldt Brown for grisk og har skrevet ordene "True red?" i sammenhæng med ham, men hvis han virkelig er Unitedmand, så burde han skrive under, og skide på sin agent. Slaveri er forbudt i det 20. århundrede, så manden må have sine rettigheder til i sidste ende selv at vælge.

Om han skriver under eller ej, så er jeg skide skuffet over ham. Den eneste grund til jeg vil beholde ham er fordi Simpson så ikke risikerer at blive udkonkurreret. Som sagt: Han er en middelmådig back.

Dines
26-02-2008, 19:39
Jeg har støttet Brown længe, men hvis han snart ikke skriver under mister han sgu lidt af min respekt. Det er klart han ikke kan få løn, som de helt store spillere, da han 'kun' er backup i forsvaret, når alle er til rådighed. Jeg kan virkelig godt lide ham som spiller, men synes det er trist at en 'True Red' prøver at presse den klub han holder af. Nu ved jeg ikke hvor meget agenten har af indflydelse, men Brown må være gammel nok til at træffe sine egne beslutninger. Håber og krydser fingrer for, at klubben og Brown bliver enige.

Don Kafai
26-02-2008, 20:25
Det er svært at vurdere de her sager, og den minder vel i grunden meget om den der kørte omkring Rio Ferdinand i 2006, hvor han blev svinet til på forummet, og indædte United-fans besøgte hans hjem, for at få svar på hvorfor han ikke skrev under. 90 % af de informationer vi får, er sladder fra medierne, og ingen har vel endnu fået en udtalelse fra Brown himself?

Pas på med at dømme ham når ikke alle informationer er givet. Fergusons udtalelser kan ligeså godt være et pres på Brown for at skrive under.
Grunden til jeg tager de her forbehold, er at jeg har svært ved at forestille mig en relativ "let-erstattelig" spiller som Brown, kan tillade sig at kræve 1 mio kr om ugen. Selvfølgelig vil enhver presse prisen, men når spillere som Evra og Vidic med deres nye kontrakter ikke får så meget (hvis vi tror på de tal der er slynget ud), så er det utopi at tro man kan tjene mere end dem, når man er reserve.

el-insaciable
26-02-2008, 22:30
Er du 100% sikker på, at du/RoM har fat i de rigtige tal? Jeg har endnu ikke kunne finde nogle kilder som benytter sig af fuldstændig troværdige kilder. Jeg har derfor lidt svært ved at afgøre hvad det egentlig handler om.Nej, det er jeg ikke. Men de mest troværdige kilder ligger sig pænt op af de tal, så det er dem, jeg tager udgangspunkt i. Helt generelt så er jeg forøvrigt dybt forundret og skuffet over den holdning, at loyalitet tilsyneladende kun er noget, spillere skal føle og agere efter - og ikke noget klubben skal belønne.

@Glory_Man_United: I forhold til hans markedsværdi har Brown bestemt altid været underbetalt. Det kan der simpelthen ikke være tvivl om.

Glory Man United
27-02-2008, 07:48
@Glory_Man_United: I forhold til hans markedsværdi har Brown bestemt altid været underbetalt. Det kan der simpelthen ikke være tvivl om.

Og det er der jeg er uenig. Han har været skadet samlet i 3-4 år, så hvis man ser på, hvad manden har tjent, og hvad United har fået ud af det, så synes jeg, han har fået en fin løn

United DK
27-02-2008, 08:38
Og det er der jeg er uenig. Han har været skadet samlet i 3-4 år, så hvis man ser på, hvad manden har tjent, og hvad United har fået ud af det, så synes jeg, han har fået en fin løn

Enig.

Var der i øvrigt ikke også noget med, at Solskjær sagde nej til løn under sin lange skadespause, fordi han ikke følte han havde gjort sig fortjent til den?

Glory Man United
27-02-2008, 08:41
Enig.

Var der i øvrigt ikke også noget med, at Solskjær sagde nej til løn under sin lange skadespause, fordi han ikke følte han havde gjort sig fortjent til den?

....og at hans sidste kontrakt skulle have været baseret på antal kampe. Han fik dog flere kampe i 06-07 end man troede.

el-insaciable
27-02-2008, 11:55
Og det er der jeg er uenig. Han har været skadet samlet i 3-4 år, så hvis man ser på, hvad manden har tjent, og hvad United har fået ud af det, så synes jeg, han har fået en fin lønDu mener ikke, at Brown kunne have tjent betragteligt mere andre steder? Helt seriøst?

@United DK: Mener du helt ærligt, at spillere som Solskjær skal være standarden?

Glory Man United
27-02-2008, 11:59
Du mener ikke, at Brown kunne have tjent betragteligt mere andre steder? Helt seriøst?

Næh! For det er de færreste klubber, som ville betale fuld løn i 3-4 år til en, som ikke er til rådighed. Der har vi (United) vist klasse. Nu afventer vi så bare, at Brown og hans agent gør det samme ;)

EDIT: el-ins.....kunne du ikke være sød fremover at læse indlæg skrevet tidl. i tråden. Det er altså kedeligt at skrive det samme og samme igen og igen :)

United DK
27-02-2008, 12:16
@United DK: Mener du helt ærligt, at spillere som Solskjær skal være standarden?

Hvad tænker du på? At han ikke var så grådig som fodboldspillere ellers er nutildags?

el-insaciable
27-02-2008, 12:48
Næh! For det er de færreste klubber, som ville betale fuld løn i 3-4 år til en, som ikke er til rådighed. Der har vi (United) vist klasse. Nu afventer vi så bare, at Brown og hans agent gør det samme ;)

EDIT: el-ins.....kunne du ikke være sød fremover at læse indlæg skrevet tidl. i tråden. Det er altså kedeligt at skrive det samme og samme igen og igen :)Jeg har læst alle indlæg i denne tråd, men jeg har beklageligt nok ikke fotografisk hukommelse, sorry :)

Nå ja, og så er alle klubber for øvrigt forpligtede til at betale fuld løn til skadede spillere. Heldigivs har de fleste klubber også forsikringsordninger, så den reelle udgift ikke er så stor. Og jeg fatter slet ikke, det er til diskussion, om Brown havde kunnet tjene mere andre steder - han er i flere omgang blevet betegnet som en af de klart mest lovende forsvarsspillere i landet.

el-insaciable
27-02-2008, 12:50
Hvad tænker du på? At han ikke var så grådig som fodboldspillere ellers er nutildags?Den specifikke hændelse, du refererede til - at han ikke ville have løn under sin lange skade. Det forstår jeg ikke, hvordan man kan forvente. Man kan glæde sig over, når en spiller som Solskjær gør det, men det er da forrykt, hvis det bliver standarden. Jeg forventer også sygepenge, hvis jeg får en langvarig sygdom, og det synes jeg ærligt talt ikke, der er noget amoralsk ved.

Glory Man United
27-02-2008, 12:54
Jeg har læst alle indlæg i denne tråd, men jeg har beklageligt nok ikke fotografisk hukommelse, sorry :)

Nå ja, og så er alle klubber for øvrigt forpligtede til at betale fuld løn til skadede spillere. Heldigivs har de fleste klubber også forsikringsordninger, så den reelle udgift ikke er så stor. Og jeg fatter slet ikke, det er til diskussion, om Brown havde kunnet tjene mere andre steder - han er i flere omgang blevet betegnet som en af de klart mest lovende forsvarsspillere i landet.

Mest lovende? Måske, men han blev det aldrig. Og da han nu er 28, bliver han det nok heller ikke skal du se.
Self har Brwon fået løn under sin skader, men var der mange andre, som ville forlænge kontrakter med en som konstant har fået skader.
Seriøst hvis over en halv mil om ugen ikke rækker for en back-up spiller ved jeg snart ikke. Hverken du eller jeg kender lægernes diagnoser, måske de har sagt, at der er risiko for yderligere skader.
Og endelig: Over en halv mil om ugen er måske ikke meget for en 1. holdsspiller i United. Men er der nogen, som har et link, der viser hvad man f.eks. tjener i "mindre" klubber, som f.eks. Newcastle, Everton, Portsmouth m.m.?

el-insaciable
27-02-2008, 13:00
Mest lovende? Måske, men han blev det aldrig. Og da han nu er 28, bliver han det nok heller ikke skal du se.
Self har Brwon fået løn under sin skader, men var der mange andre, som ville forlænge kontrakter med en som konstant har fået skader.Du kan da ikke bedømme potentiale på, om det blev udnyttet. og så er han jo for øvrigt stadig på det engelske landshold - det vidner om en vis klasse. Og så vil jeg da gerne have eksempler på, at United ikke har forlænget med dygtige spillere, der har været plaget af skader. Man gjorde det jo f. eks. flere gange med Solskjær, og det er da et eksempel, der går stik imod din påstand.Seriøst hvis over en halv mil om ugen ikke rækker for en back-up spiller ved jeg snart ikke. Hverken du eller jeg kender lægernes diagnoser, måske de har sagt, at der er risiko for yderligere skader.
Og endelig: Over en halv mil om ugen er måske ikke meget for en 1. holdsspiller i United. Men er der nogen, som har et link, der viser hvad man f.eks. tjener i "mindre" klubber, som f.eks. Newcastle, Everton, Portsmouth m.m.?Det har jeg ikke, men en klub som Newcastle er jo notorisk kendt for at signe has-beens til store kontrakter. Everton og Portsmouth er anderledes, da deres økonomi ikke er helt deroppe af. Til gengæld er klubber som Aston Villa og Manchester City nu også i stand til at konkurrere på løn. Det er bestemt ikke fordi, klubberne uden for top fire ikke har råd til at betale Brown mere end en halv million. Et forsigtigt bud ville være, at han kunne få en £70-75.000 om ugen.

Glory Man United
27-02-2008, 13:12
Du kan da ikke bedømme potentiale på, om det blev udnyttet. og så er han jo for øvrigt stadig på det engelske landshold - det vidner om en vis klasse. Og så vil jeg da gerne have eksempler på, at United ikke har forlænget med dygtige spillere, der har været plaget af skader. Man gjorde det jo f. eks. flere gange med Solskjær, og det er da et eksempel, der går stik imod din påstand.Det har jeg ikke, men en klub som Newcastle er jo notorisk kendt for at signe has-beens til store kontrakter. Everton og Portsmouth er anderledes, da deres økonomi ikke er helt deroppe af. Til gengæld er klubber som Aston Villa og Manchester City nu også i stand til at konkurrere på løn. Det er bestemt ikke fordi, klubberne uden for top fire ikke har råd til at betale Brown mere end en halv million. Et forsigtigt bud ville være, at han kunne få en £70-75.000 om ugen.

Dit "forsigtige bud" er jo ren gæt. Det engelske landshold er pt ikke garanti for kvalitet (der er han forøvrigt også back-up).

el-insaciable
27-02-2008, 13:16
Dit "forsigtige bud" er jo ren gæt. Det engelske landshold er pt ikke garanti for kvalitet (der er han forøvrigt også back-up).Selvfølgelig er det et gæt. Ingen grund til at gentage det åbenlyse. Og jo, at være på det engelske landshold er en vis garanti for kvalitet, måske ikke så god som den har været, men det har jeg heller ikke sagt.

United DK
27-02-2008, 13:59
Den specifikke hændelse, du refererede til - at han ikke ville have løn under sin lange skade. Det forstår jeg ikke, hvordan man kan forvente. Man kan glæde sig over, når en spiller som Solskjær gør det, men det er da forrykt, hvis det bliver standarden. Jeg forventer også sygepenge, hvis jeg får en langvarig sygdom, og det synes jeg ærligt talt ikke, der er noget amoralsk ved.

Jeg ser sådan set heller ikke noget amoralsk i det, jeg prøver bare at vise, hvor loyal man rent faktisk kan være.

el-insaciable
27-02-2008, 14:15
Jeg ser sådan set heller ikke noget amoralsk i det, jeg prøver bare at vise, hvor loyal man rent faktisk kan være.Fint, det fremstod bare som om, du mente Solskjærs handling burde være normen. Man kunne også fremhæve Scholes, der jo sagde pænt nej tak til en lønforhøjelse og takkede ja til en forlængelse med samme løn - men jeg synes ærligt talt ikke, det giver meget mening i denne diskussion.

Jeg vil ikke klandre en spiller med United rødder for at ville have en løn, der stemmer nogenlunde overens med ens værdi for klubben, så længe klubben - tilsyneladende - er i fin økonomisk form. Som jeg har sagt flere gange, så er loyalitet ikke en one-way-street.