Se fuld version : Madin Mohammed
matthiepuh
29-11-2008, 20:56
Så er jagten gået ind på endnu en lille drenge. Sidst var han fra Australien, denne gang Algeriet - Chelsea og Real skulle eftersigende være ude efter denne lille 6-årige superteknikker.
http://www.youtube.com/watch?v=10FKWOn4qGA.
Selvom de fleste kan fremstå gode på youtube(bl. Bendtner) finder man ingen andre 6-årige som kan det der! Det er om noget udover det sædvanlige.
Alt andet lige kan man kun være modstander af at en 6 årig skal fjernes fra alt i så ung en alder. Men hvad mener i, skal vi kaste os ud i endnu et opgør med Real og Chelsea om en dygtig fodboldspiller, som endnu er så ung, at han vel næppe kan kaldes et talent?
Personligt mener jeg det bestemt ikke, der er så mange faktorer der skal klappe før at han bliver en god fodboldspiller, at det ikke er værd at hente ham før om 10 år - hvis han så har fortsat sin udvikling gennem de åt vil han være interessant. Selvfølgelig vil der så var chance for at de andre henter ham inden..
han er rigtig rigtig god - meget imponerende ingen tvivl om det. På en måde synes jeg godt, man kan forsøge at sikre sig så ung en spiller, men han skal have lov at spille fodbold i flere år endnu, hvor det er på et niveau, hvor det er for sjov, for fællesskabet, lysten.. og han skal heller ikke fjernes fra sine vante omgivelser, men have lov at udvikle sig blandt sine venner..
Unitedforever
29-11-2008, 22:24
Jeg mener ikke vi bør gå efter ham. Jeg sys det er dybt, dybt forkasteligt hvis man forsøger af fjerne en 6-årig dreng fra sin familie, venner, hjemstavn osv. Man siger, at de fleste falder fra fodbolden ved en 15-17 års alder, så det er ikke engang sikkert at han GIDER spille fodbold! Derudover ser jeg det som menneskehandel/slavehandel, hvis man "bare" som de rige europæere kan købe en 6-årig dreng! Der er altså en grund til at man ikke må skrive kontrakter med børn, der er under 18 år. Så, for mit vedkomne bliver det et rungende NO GO! Selvom han så var en blanding af Maradona, Pele, Ronaldo, Zidane, Figo osv. Det er umenneskeligt, at gå efter sådan et lille menneske, der ikke engang ved om han vil spille fodbold.
Han er fandme hurtig med sine fantastiske driblinger, som kun 6-årig at være.. Han kunne godt ligne et kommende stortalent, men at hente ham allerede nu (som 6 årig) vil være forkert. Han er stadig kun et lille barn, og jeg tror heller ikke han selv vil til en storklub, og forlade familie og venner. Synes man skal vente til han bliver 15-16 år, se på hans udvikling også vuderer, om han er god til at være i en storklub, for det er ikke sikkert, at han bliver så god som forventet.
Han er godt nok vild og næsten allerede bedre end Laudrup og Zidane til ''Laudrup-finten'' og næsten allerede bedre end Ronaldinho til ''elastikken''!
Udover det, så er jeg, ligesom jer andre, også imod at hente så unge spillere, fordi det kan ødelægge dem, at blive fjernet fra vante omgivelser osv.. Lad ham udvikle sig i et tempo, han selv kan følge med i, for ikke at ødelægge ham
At kunne lave alt muligt lir med bolden, jongleringer, tricks, driblinger osv er ikke ens betydende med, at man er/bliver en fantastisk fodboldspiller. Og han er 6 år, der kan ske enormt meget. Så nej, lad ham blive i Algeriet, eller lad andre klubber jagte ham..
Disse youtube videoer kommer jo frem med jævne mellemrum, og generelt giver jeg ikke meget for dem..
United DK
30-11-2008, 10:35
Han kan nok blive cirkusartist, eller sådan noget, for det der kan han jo ikke rigtig bruge i en kamp, hvor han bliver presset. Man skal passe på med ikke, at blive for benovet over den slags, for selvom det er flot, så er det noget helt andet i en fodboldkamp.
Glory Man United
30-11-2008, 11:28
Hvis vi kan få ham for under 200 mil, er der kun en ting at gøre: KØB
Hvis vi kan få ham for under 200 mil, er der kun en ting at gøre: KØB
Ja netop bare sælg Ronaldo også ind med ham :lolol:
Hl-Glory
08-12-2008, 19:54
Imponerende af en 6årig, men som i andre har givet jeres mening, synes jeg heller ikke det noget vi skal gøre noget ved..
Jeg synes det er amoralsk at få børn til at flytte land, på grund af, at de muligvis, en dag, måske kan gå hen og blive fodboldspillere.. Piss off..
KØB!
Ej, lad ham spille videre i minimum 10 år mere, uden der står nogle storklubber i røven af ham. Jeg synes vi ofte ser sådanne unge børn komme frem, men det er først når de bliver 17-18 år, jeg synes de kunne være spændende at have i klubben. Hvem ved om Madin stadig interesserer sig for fodbold til den tid.
Når han er i det stadie handler det bare om at han skal have det sjovt så han kan bevare interessen for fodbold, viser der kommer millioner henvendelser fra større hold kan han godt blive træt af fodbolden, det kunne jeg i hvert fald forestille mig at jeg ville have gjort da jeg var på hans alder.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.