Se fuld version : Zoran Tošić
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJBc1T5FWTs2i3n251j_McrUvsvmPQX byX3YvGxvy4NJGviKed
Zoran Tošić
Født: 28. april 1987
Land: Serbien
Klub: CSKA Moskva
-efGDxri8hY
6mW_2Oit8rY
Ser ud til han har et helt fantastisk spark. Krydser fingre på at han bare er lidt i nærheden af Beckham.
ChristianR
28-11-2008, 17:16
80 mio skriver flere medier. Bl.a Ekstra Bladet:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1091443.ece
Sygt spark han har. hvis han er inde og ronaldo ikk er så er det da ham der skal sparke frispark..
PS: har søgt på ham på Wikipedia og der står der allerede han er Man United spiller.
80 mio skriver flere medier. Bl.a Ekstra Bladet:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1091443.ece
Hvis Fergie mener han har klasse til United (Og der skal alligevel en del til) så er 80 mio da en udemærket pris.
Alle andre spillere vi køber koster 2-3 gange mere fordi vi er United. Krydser fingre for at vi har købt en ny "billig" spiller ala Evra og Vidic.
Nu skal vi bare ha fat i ham den 19 årige hvis han er så stort et talent som det spås. Arbejdstilladelsen ku nok bare godt blive et problem, men så må vi vel leje ham ud som med Manucho.
Hvis Fergie mener han har klasse til United (Og der skal alligevel en del til) så er 80 mio da en udemærket pris.
Alle andre spillere vi køber koster 2-3 gange mere fordi vi er United. Krydser fingre for at vi har købt en ny "billig" spiller ala Evra og Vidic.
Nu skal vi bare ha fat i ham den 19 årige hvis han er så stort et talent som det spås. Arbejdstilladelsen ku nok bare godt blive et problem, men så må vi vel leje ham ud som med Manucho.
Hva er det for en 19 årig?(Hva hedder han?)
Hva er det for en 19 årig?(Hva hedder han?)
Adem Ljajic .. der ligger lidt stuff på youtube med ham vist. Han betegnes som den serbiske Kaka, men det drukner nok lidt i at alle spillere bliver kaldt den nye messi, den nye kaka, osv.
OK så er jeg med men jeg har læst på wikipedia at han er 17 og spiller allerede for man utd og der står også han har fået nr.22..
og det mærkligste af det hele er at der står han har spillet 8 kampe og scoret 1 mål for Man Utd men det er vel nok bare en fejl.
OK så er jeg med men jeg har læst på wikipedia at han er 17 og spiller allerede for man utd og der står også han har fået nr.22..
og det mærkligste af det hele er at der står han har spillet 8 kampe og scoret 1 mål for Man Utd men det er vel nok bare en fejl.
Hmm jeg opfattede det faktisk os somom han er 17. Ekstra Bladet skrev bare at han var 19 så jeg rettede mig selv:
Ja okay.
men kan det passe at United allerede har sikret dem begge til januar?
Klasse vi henter Tosic. Har kendt ham længe.. Han er en kanon spiller, og har nogle onde spark..
Don't mess with the Zoran !!!
PerRonaldo
28-11-2008, 18:15
Øhhh er det en kicker vi har købt? Nu er det jo ikke amerikansk fodbold vi spiller, og udfra hvad jeg har set, så har han det sygeste spark, men hvad har han ellers??
Kender ham ikke og har kun set får klip med ham, men altså Giggs og ronaldo, kan/ku meget andet end at sparke til en bold..
Ljajic var med ved U17-VM i foråret og har fødselsdag i september, så han kan af gode grunde ikke være fyldt 19 endnu. Var han bare 18, ville han nok have spillet på U19-landsholdet i et stykke tid.
Så Partizan Beograd på udebane mod Stuttgart, men lagde ikke specielt mærke til denne Tosic. Aner intet om ham, så han kan vel kun overraske positivt...
Jeg har set Tosic i en del kampe for Partizan og det serbiske landshold, og hans spillestil minder meget om Ronaldo og Nani's. For Partizan har han i de fleste kampe lagt på højrekanten selvom han er venstrebenet, så han har kunnet trække ind i banen. Han er glad for at holde på bolden, og har også en tilsvarrende god teknik. Han bliver efter sigende kaldt for Bambi, og det har noget at gøre med hans hurtighed, men desværre også hans kropsbygning. Han er ikke så kropsstærk, og det giver ham nogle gange problemer - især i den serbiske liga - hvor forsvarsspillerne altså er kæmpestore. Han har en god sparketeknik, og ligger faktisk op til en del mål.
Alt i alt synes jeg, at det er en god erhvervelse United har gjort sig. Han kommer især til at falde godt ind i uniteds 4-3-3formation, da han plejer at ligge bag ved boksspilleren og bevæge sig frit - på samme måde som Ronaldo, Rooney og Nani. Jeg synes dog, at han mister for mange bolde når han prøver at udfordre indad i banen, men det gjorde Ronaldo jo også i starten - så det kommer nok med tiden.
Adem Ljajic derimod er kun 17 år, og er nok uforbeholdt det største serbiske talent nogensinde! Jeg har set ham i et par kampe for U21-landsholdet, og med alt respekt for modstanderne, så tørrer han på det groveste røv i alt og alle. Han har en fantastisk spilforståelse, og hans spillestil minder faktisk om Kaka's som mange også skriver.
United-Allan33
28-11-2008, 18:52
Man kunne jo håbe med dette indkøb at vi har set det sidste til Nani... Han ser spændende ud på de you tube videoer, men der kan man vel få alle til at se god ud!!! men tror dog på at Fergie ved han kan mere end bare sparke til en bold, det er jo sjældent han tager fejl...
Hvis Youtube var dækkende for, hvor gode spillere var, så ville Anderson være den nye Ronaldinho...
Synes dog det er lige tidlig nok at opgive Nani. Drengen har masser af talent. Han har så også bare nogle ret så tydelige svagheder, og så er hans attitude elendig.
Syntes da sadig det er et spændene køb. Så vidt jeg ved så kan Tosic bruges som venstre back, altså en afløser for Evra i en evt. skade/ karantæne..
- Kommentaren fra Partizans præsident: Tosic ville være den første serber der sælges dirkete til en så stor klub.... Hmm kender manden ikke en spiller ved navn Vidic ?
- Kommentaren fra Partizans præsident: Tosic ville være den første serber der sælges dirkete til en så stor klub.... Hmm kender manden ikke en spiller ved navn Vidic ?
Jo.. det gør han sikkert.. men han blev jo netop ikke solgt dirkete fra en Serbisk klub, han blev købt i Spartak Moscow:)
Det lyder spændende med ham - det er altid rart med nye ansigter i klubben.. Ud fra videoen ser det ud til, at han har et super spark, og det mangler vi egentlig også, da vi ikke kan lægge alt presset på Ronaldo, der 8 ud af 10 gange fyrer den ind i muren. Hargo, Carrick og Giggs kan også tage frispark, men de får stort set aldrig chancen.
Dog er det nemt nok at få spillere til at se gode ud i sådanne film, der kommer ud på youtube.. selv Gerrard kan komme til at ligne en klassespiller. Men jeg ser frem til ham Zoran, det gør jeg!
United DK
28-11-2008, 21:57
Det lyder spændende med ham - det er altid rart med nye ansigter i klubben.. Ud fra videoen ser det ud til, at han har et super spark, og det mangler vi egentlig også, da vi ikke kan lægge alt presset på Ronaldo, der 8 ud af 10 gange fyrer den ind i muren. Hargo, Carrick og Giggs kan også tage frispark, men de får stort set aldrig chancen.
Dog er det nemt nok at få spillere til at se gode ud i sådanne film, der kommer ud på youtube.. selv Gerrard kan komme til at ligne en klassespiller. Men jeg ser frem til ham Zoran, det gør jeg!
Bare det var så vel, for han er altså en klassespiller.
Øhhh er det en kicker vi har købt? Nu er det jo ikke amerikansk fodbold vi spiller, og udfra hvad jeg har set, så har han det sygeste spark, men hvad har han ellers??
Kender ham ikke og har kun set får klip med ham, men altså Giggs og ronaldo, kan/ku meget andet end at sparke til en bold..
At rose hans sparketeknik betyder vel ikke at man nødvendigvis mener at det er det eneste han kan, er det?
Og med hensyn til Giggs, så kan han heller ikke sparke længere ;)
Skulle være lidt mærkværdigt at hvis det eneste han kan er at sparke, man udtager manden til Landsholdet og han er nøglespiller i Partizan. Jeg tvivler på det er det eneste han kan!
Ked af at skuffe dig, men Wikipedia er ikke den ultimative sandhed! Desværre! :P
Selvom det ikke er sikkert at Tosic skifter til os, så er jeg meget i tvivl om hvad jeg synes. Jeg kender ikke ham Tosic overhovedet, men man må gå udfra, at han kommer hertil uden de største forventninger på sig. Er dog glad for, at det er en kantspiller vi er ved at hente, da jeg mener det er der vi mangler. Ronaldo er selvfølgelig førstevalg, men kan være væk til sommer, Nani og Park er ustabile og Giggs er ikke rigtig kantspiller længere.
United DK
29-11-2008, 10:23
Han er ikke ligeså hypet, som en af verdens p.t. bedste, Nani, men derfor kan jo sagtens være en god spiller, og med tiden en fantastisk spiller. Vi så jo med Vidic, at han det første halve år, var noget svingende, og da 06/07 sæsonen gik i gang, bestod midterforsvaret også af Rio og Brown, men han kæmpede sig tilbage, og nu er han i top 10 (måske endda top 5), over de bedste midterforsvare i verden, og jeg vil for alt i verden ikke af med ham. Det er også kun en fordel for ham, at han ikke kommer med en masse titler, som den nye den og den, og at ingen derfor rigtig forventer det store af ham. Så er der ikke det samme pres på ham.
Han er ikke ligeså hypet, som en af verdens p.t. bedste, Nani, men derfor kan jo sagtens være en god spiller, og med tiden en fantastisk spiller. Vi så jo med Vidic, at han det første halve år, var noget svingende, og da 06/07 sæsonen gik i gang, bestod midterforsvaret også af Rio og Brown, men han kæmpede sig tilbage, og nu er han i top 10 (måske endda top 5), over de bedste midterforsvare i verden, og jeg vil for alt i verden ikke af med ham. Det er også kun en fordel for ham, at han ikke kommer med en masse titler, som den nye den og den, og at ingen derfor rigtig forventer det store af ham. Så er der ikke det samme pres på ham.
Der er vi fuldstændig enige.
Jeg ved også, at du er enig med mig i, at vi gerne får flere britiske spillere og ikke køber udlændinge som hindre en af disse i spilletid, men såvidt jeg ved, at er der ikke mange unge wings på vej op gennem ungdomsrækkerne - har jeg ret?? Derfor er det jo super at finde et par talenter udefra, så her vil det jo passe fint, hvis Ljajic også er på vej.
Adem Ljajic derimod er kun 17 år, og er nok uforbeholdt det største serbiske talent nogensinde! Jeg har set ham i et par kampe for U21-landsholdet, og med alt respekt for modstanderne, så tørrer han på det groveste røv i alt og alle. Han har en fantastisk spilforståelse, og hans spillestil minder faktisk om Kaka's som mange også skriver.
Hmm hvis du har ret i din vurdering så håber jeg virkelig vi forsøger at få ham.
.. Og så håber jeg så ellers på at ingen af dem har en længeresigtet DRØM om at spille i et varmt klima. Be like Vidic.
Det er rigtig godt at vi får en ny kantspiller, det er det eneste sted på banen hvor vi ser lidt tynde ud. Ronaldo er faktisk den eneste stabile kantspiller vi har. Jeg kender ikke så meget til Tosic, men han ser ud til at være en rigtig spændende spiller.
Hl-Glory
29-11-2008, 12:48
Jeg lidt skeptisk, især fordi handlen ikke er officiel..
Men kender intet til Zoran, så jeg kan ikke udtale mig om. hvor stor en rolle han vil spille..
Men som 21 årig må han vil være købt til at skærpe konkurrancen på kanterne.
Så det fint da det det der jeg synes vi ser tyndest ud.
Har set dem begge to på nogle Youtube-videoer (Ved godt man kan få mange til at se gode ud).
Men Tosic ser ud til at have et sublimt spark.
Ljalic har i de videoer jeg har set kørt modstanderne ud af banen.
Men siger bestemt ikke at de er gode, fordi de viser noget på en Youtube-video.
helt sikkert at Tosic og Lajlic ville være to gode køb. begge to har masser af talent og spilleforståelse, samt de begge to kan spille begge kanter og ligge lige bag ved angriberen. Jeg ser især Lajlic som det helt store talent.
SantasLittleHelper
30-11-2008, 10:57
Det er da løgn mand...
Look at the boots!
http://united.no/united/nyheter/nyheter/optimistisk_agent
Meget tyder på at Tosic er Manchester United spiller d. 1 januar.
United DK
30-11-2008, 14:15
Det er da løgn mand...
Look at the boots!
Disgusting!
Hvis jeg bestemte alt i verden, så skulle alle ikke-sorte fodboldstøvler forbydes.
Disgusting!
Hvis jeg bestemte alt i verden, så skulle alle ikke-sorte fodboldstøvler forbydes.
Ja, gud forbyde lidt variation. Det ville også være kanon hvis vi alle sammen så fuldstændig ens ud.
United DK
30-11-2008, 16:53
Ja, gud forbyde lidt variation. Det ville også være kanon hvis vi alle sammen så fuldstændig ens ud.
Nej, lad os da endelig lovprise denne metroseksualisering af fodbold, hvor det ikke handler om at vinde, men om at have de flotteste støvler.
ChristianR
30-11-2008, 16:57
Nej, lad os da endelig lovprise denne metroseksualisering af fodbold, hvor det ikke handler om at vinde, men om at have de flotteste støvler.
Der er vel ingen, der siger, at det decideret handler om at have de flotteste fodboldstøvler, blot fordi spillerne har forskellige slags støvler på i forskellige farver.
Jeg kan nu godt se udover, at de spiller i farvede støvler, selvom jeg synes pink er lige fesent nok. (Host)Bendtner(Host)
Hvad er det for noget gøgl? Alle der har andre støvler på end sorte støvler, fokuserer slet ik på at spille fodbold? Bullshit
United DK
30-11-2008, 17:31
Hvad er det for noget gøgl? Alle der har andre støvler på end sorte støvler, fokuserer slet ik på at spille fodbold? Bullshit
Jeg kan bare ikke se grunden til, hvorfor man lige pludselig skal spille i farvede støvler. Alt andet end sort synes jeg er fimset, og fimseri forbinder jeg ikke med fodbold. Der er jo egentlig heller ikke noget specielt ved det længere, for nu spiller alle i farvede støvler, og det er faktisk mere specielt, hvis man tropper op i sorte støvler.
Jeg som ellers havde glædet mig til at se ham i United, men nu hvor jeg har set ham spille med røde støvler, jamen så kan jeg slet ikke tage ham seriøst. Det er jo tydeligt at han slet ikke er en ægte fighter, men fimset i modsætning til Rooney(Røde støvler), Tevez(Hvide), Park(hvide), Carrick(røde) og Scholes(hvide).
United DK
30-11-2008, 18:06
Det er sjovt som folk fare i flindt, sikkert fordi jeg træder jer over tæerne, fordi I også spiller i farvede støvler, men det er bare min mening, at farvede støvler sender et signal om, at man gør noget ud af sig selv, for at spille en fodboldkamp, hvilket jeg finder latterligt. At man skal til fest, og derved gør noget ud af sig selv, fred være med det, men inden en fodboldkamp, come on...
Det er sjovt som folk fare i flindt, sikkert fordi jeg træder jer over tæerne, fordi I også spiller i farvede støvler, men det er bare min mening, at farvede støvler sender et signal om, at man gør noget ud af sig selv, for at spille en fodboldkamp, hvilket jeg finder latterligt. At man skal til fest, og derved gør noget ud af sig selv, fred være med det, men inden en fodboldkamp, come on...
Kan godt følge dig, men synes sgu det er okay. De eneste fodboldstøvler i verden der har "chokeret" mig er Bendtners støvler, men det er mest af alt fordi jeg aldrig selv ville kunne spille i dem og tage mig selv seriøst samtidig...
Og jeg spiller selv i sorte;)
Tror ikke du umiddelbart træder nogen over tæerne, tror bare mange er enige om at det er fuldstændig langt ude at begynde at være efter den del.
Jeg kan overhovedet ikke se problemet, heller ikke omkring det lyserøde. Jeg synes modsat det bare er godt at se folk gør hvad de vil. Hvis de synes det ser fedt ud, hvorfor ikke? de skal føle sig tilpas. Og umiddelbart føler jeg mig også bedre tilpas i en rød ferrari California end hvis jeg sad i en sort.
Og det kan være fodbold for dig bare er mennesker der spiller bold. Men hvem er de? de er mennesker der bliver set på af 40-80000 mennesker på et stadion, samt flere millioner af tv-tilskuere. De tænker over hvem der ser dem når de er på arbejde. Ferguson står også i jakkesæt og varierer jævnligt sit slips selvom han tit har det røde på, skal han så også bare gå i joggingtøj?
Jeg spiller personligt ikke fodbold. Har dog et par støvler, grå fra nike som jeg fik af en ven da de var for gamle. Men umiddelbart ville jeg gerne vælge nogle grønne eller gule frem for de sorte - det er interessant, og giver en lille ny del når man skal vise sig. lad dog menneskerne på grønsværen gøre det samme. De er på arbejde som de har kæmpet for hele deres liv - blandt andet fordi der er berømmelse i luften så snart man spiller for et ordentligt hold. Forfængelighed længe leve, selv hvis du bare ser dem som små dukker du skal se på hver weekend for din underholdnings skyld :)
United DK
30-11-2008, 18:31
Jeg kan overhovedet ikke se problemet, heller ikke omkring det lyserøde. Jeg synes modsat det bare er godt at se folk gør hvad de vil. Hvis de synes det ser fedt ud, hvorfor ikke? de skal føle sig tilpas. Og umiddelbart føler jeg mig også bedre tilpas i en rød ferrari California end hvis jeg sad i en sort.
Forstå mig ret, alt skal ikke være sort, det er kun fodboldstøvle. ;)
Hvis du kan sige det så simpelt kan jeg også
En fodboldstøvle er ligesom alt andet.
tadaaa ;)
haha det er nok det dummeste jeg har hørt i længe :lolol::Smackden:
En fodboldstøvle er et individs udtryks form :) Der er ikke noget man kan kalde en rigtig og forkert støvle mere :) :whine:
United DK
30-11-2008, 20:59
Hvis du kan sige det så simpelt kan jeg også
En fodboldstøvle er ligesom alt andet.
tadaaa ;)
Nej, det er forkert, ligesom en grøn Ferrari, røde bananer, gult ketchup osv.
Forstår du? ;)
United DK
30-11-2008, 21:02
haha det er nok det dummeste jeg har hørt i længe :lolol::Smackden:
Altid til tjeneste. ;)
En fodboldstøvle er et individs udtryks form :) Der er ikke noget man kan kalde en rigtig og forkert støvle mere :) :whine:
Et individs udtryks form? WTF?!
Det er det jeg mener, en udtryks form? Det er en f**king fodboldstøvle, som man har på, fordi man bedre kan stå fast på græsset, end hvis man havde almindelige tennissko på.
Lorensen
30-11-2008, 21:18
Det er det jeg mener, en udtryks form? Det er en f**king fodboldstøvle, som man har på, fordi man bedre kan stå fast på græsset, end hvis man havde almindelige tennissko på.
For det første er der slet ikke noget forkert ved gult ketchup ;) hehe
Og for det andet, kan jeg altså ikke se noget problem i hvilken støvle folk spiller i, om de sætter hår, pudre næsen, børster tænder eller hvad ved jeg før en fodbold kamp. Nu om dage (?), synes jeg der er en tendens til at sliderne, f.eks. en midtbane general spiller i sorte støvler, og de mere tekniske spillere(Ronaldo, Ribery, Nani, Arfa o.l.) benytter orange eller andre mere iøjnefaldene støvler. Det synes jeg egentlig er fint nok.
Og har du egentlig noget imod ikke hvide tennissko ? :)
United DK
30-11-2008, 21:37
Og har du egentlig noget imod ikke hvide tennissko ? :)
Pointen er, at fodboldstøvler i min verden skal være sorte, ligesom bananer skal være gule, og alle de der ting. Det handler om den originale variant, og fodboldstøvler har altid være sorte, indtil Alan Ball engang i 70'erne, valgte at spille i hvide støvler, men der vil jeg så trods alt sige, at han var den eneste, ligesom da Ronaldo spillede i nogle speciallavede sølvstøvler ved VM '98. Selvom jeg stadig synes det er forkert, så var der da trods lidt originalitet over det, men nu er det jo ikke originalt, at spille med farvede støvler, tværtimod.
Bendters lyserøde støvler bliver lige nu diskuteret i fodbold uden filter på tv3+
Lorensen
30-11-2008, 21:59
Pointen er, at fodboldstøvler i min verden skal være sorte, ligesom bananer skal være gule, og alle de der ting. Det handler om den originale variant, og fodboldstøvler har altid være sorte, indtil Alan Ball engang i 70'erne, valgte at spille i hvide støvler, men der vil jeg så trods alt sige, at han var den eneste, ligesom da Ronaldo spillede i nogle speciallavede sølvstøvler ved VM '98. Selvom jeg stadig synes det er forkert, så var der da trods lidt originalitet over det, men nu er det jo ikke originalt, at spille med farvede støvler, tværtimod.
Det er så efterhånden snart 40 år siden, det begyndte med andre farvede støvler så at sige at de altid har været sorte er en lille overdrivelse. Jeg tror i hvert fald ikke at det forsvinder lige med det samme igen, så jeg tror godt du kan begynde og vænne dig til det efterhånden. Vi kan dog godt blive enige om at lyserøde støvler måske er lidt halvfesent :)
United DK
30-11-2008, 22:37
Det er så efterhånden snart 40 år siden, det begyndte med andre farvede støvler så at sige at de altid har været sorte er en lille overdrivelse. Jeg tror i hvert fald ikke at det forsvinder lige med det samme igen, så jeg tror godt du kan begynde og vænne dig til det efterhånden. Vi kan dog godt blive enige om at lyserøde støvler måske er lidt halvfesent :)
Det er nu ikke sådan, at jeg går helt i koma over det. Jeg så bare gerne, at alle spillede i sorte fodboldstøvler, fordi det er det eneste rigtige i min verden, men sådan bliver det ikke, og så er den ged vist barberet.
JumpingCarrot
02-12-2008, 13:36
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1090939/PICTURE-SPECIAL-Serbia-starlet-Tosic-tries-Manchester-United-shirt-size.html
:D
SantasLittleHelper
02-12-2008, 13:41
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1090939/PICTURE-SPECIAL-Serbia-starlet-Tosic-tries-Manchester-United-shirt-size.html
:D
hun er fanme fræk!
hun er fanme fræk!
Kæresten eller Tosic? Begge går jo i damestøvler... :)
Altid til tjeneste. ;)
Et individs udtryks form? WTF?!
Haha jeg går stadig i skole som du kan hører bliver blæst ørene fulde med det :lolol: Men for nogle er fodboldstøvler ikke bare en støvle, men mode :P spørg mig ikke, hvorfor :P :)
Flax_Generous
02-12-2008, 15:29
Tosic og Ronaldo skal nok få det sjovt sammen. Hvis de keder sig ligner de i hvert fald nogle som sagtens kunne shoppe sammen.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/12/01/article-1090939-02A82941000005DC-188_468x596.jpg
http://images.mirror.co.uk/upl/m4/jul2008/5/1/4FDD0F26-EF8E-3A52-EB3A79757F3906E2.jpg
United DK
02-12-2008, 15:37
Nej nej nej!!!
Endnu en prettyboy?! For helvede da også!!!
SantasLittleHelper
02-12-2008, 15:40
Nej nej nej!!!
Endnu en prettyboy?! For helvede da også!!!
Men se lige hvad han trækker med til Manchester.. Så er han da vist tilgivet :D
Glory Man United
02-12-2008, 15:48
Tosic rejser fra Manchester tudende efter 6 uger, når han finder ud af, at Ronaldo k****** hans kæreste
Tosic rejser fra Manchester tudende efter 6 uger, når han finder ud af, at Ronaldo k****** hans kæreste
Tosic kommer jo slet ikke, læser man på diverese fodbold fora og nyhedssider idag, siger Sir Alex at United ikke handler i Januar transfer vinduet og det må så betyde at Tosic ikke kommer til Old Trafford
Selvfølgelig kommer Tosic da! Vi kender alle Fergie og hans kommentarer vedrørende Transfervinduer og mulige køb.
Jeg tror Fergie ser denne Tosic handel som lukket. Og udtaler at de ikke vil handle i Januar yderligere..
Skulle være lidt mærkeligt at Tosic ikke kommer når det står på manutd.com at det bekræftes at hans Arbejdstillladelse er faldet på plads!!
Tosic kommer jo slet ikke, læser man på diverese fodbold fora og nyhedssider idag, siger Sir Alex at United ikke handler i Januar transfer vinduet og det må så betyde at Tosic ikke kommer til Old Trafford
De kommentarer skal lige sættes i relief. Det er en postkasse, hvor man kan stille spørgsmålstegn til Ferguson. Dem har han svaret på for flere uger siden, derefter er bladet røget i trykken og udkommer så i dag.
Når vi har ansøgt om arbejdstilladelse til Tosic, så er det fordi vi skal have det klar til januar.
Danielsen
02-12-2008, 20:07
Hmm --> http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4580105,00.html
Så skal vi nok ikke regne med han kommer.....eller skal vi?? ;)
Hmm --> http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4580105,00.html
Så skal vi nok ikke regne med han kommer.....eller skal vi?? ;)
Hehe siden vi har søgt arbejdstilladelse til ham, tror jeg bare det er et bluff fra Fergie. Han har så lidt til overs for journalister at det ikk sku undre mig at han gerne gjorde alt andet end at hjælpe dem.
Bergmann
02-12-2008, 21:56
Goal.com:
Zoran Tosic Definitely On His Way To Man Utd
Tosic himself is clearly delighted, and could not contain his delight when speaking about his move earlier.
"My agent told me about the work permit, that I got it, but that's all I know at the moment," said the player, who has won 12 full caps for his homeland.
"My agent also told me to stay focused on Partizan and playing as best as I can until end of the first part of the season. But it is great honour everything that is going on. I still can't believe it."
"I'm still in dream land. From the moment I first kicked the ball I
dreamed of playing for Manchester United. And my dreams are going to happen in real life. "
And the youngster was clearly most excited about the chance to line up alongside one of his boyhood heroes: Ballon D'Or winner Cristiano Ronaldo.
"When I played video games with my friends, I was always Cristiano Ronaldo," he added, before trying to bring himself back down to earth.
"But I must stay on the floor with both legs. Partizan is still the most important."
United DK
02-12-2008, 22:15
From the moment I first kicked the ball I
dreamed of playing for Manchester United
Lad nu endelig være med, at tage den kommentar for seriøst. Øregas er der meget af i moderne fodbold, men jeg hopper ikke på det der, før han viser mig en tatovering med logoet på armen, eller noget i den stil.
Bergmann
02-12-2008, 22:34
Lad nu endelig være med, at tage den kommentar for seriøst. Øregas er der meget af i moderne fodbold, men jeg hopper ikke på det der, før han viser mig en tatovering med logoet på armen, eller noget i den stil.
Hehe, det gør jeg skam heller ikke. Men mig bevist sagde Ronaldo dette om Madrid, da han var yngre?
Forstår du, hvor jeg vil hen ;)
noget jeg bare ikke forstår er at det kan være en af hans ungdoms/barndoms helte han er vel 2 år yngre? Det kan jo ikke rigtig lade sig gøre efter mig mening? :P
Andersen
03-12-2008, 12:31
Hvis vi har fået arb.tilladelse til drengen, så må selve handlen også være en kendsgerning ellers er der gået Real Madrid i den.
Eftersom at Lee Martin i sommers endnu engang blev udlånt, måtte det være enden for hans United karriere, da vi virkelig behøver en venstrebenet midtbanespiller og som virkelig kan spille ude på venstre kanten.
Jeg er vild med Park, det hesker der slet ingen tvivl om og jeg vil ikke slippe ham!!!! Nani er for højrebenet til den side (og tilmed for ustabil pt) og Giggs skal ind på midten i de 10-15 kampe han max bør spille.
Men jeg har altså råbt og skreget (i mit stille sind) efter en ung venstrebenet kantspiller i et stykke tid, det lyder til at mine bønner er blevet hørt.
Jeg håber at Giggs lægger støvlerne på hylden efter denne sæson, han skal fortsætte med at have et pletfrit ry!! Jeg mener dog fortsat at han kan gøre en ok figur i de kampe han får i denne sæson. Det er en selvfølgelighed at han er ekstrem vigtig "udenfor" banen.
Nå, hvor kom vi fra, nå ja, ham serberen! Han får således ½ sæson med mesteren selv, man kan sige at han kommer i mesterlære (aj, hvor er jeg sjov).
Zoran. Du er velkommen!
dannigizmo
03-12-2008, 15:19
noget jeg bare ikke forstår er at det kan være en af hans ungdoms/barndoms helte han er vel 2 år yngre? Det kan jo ikke rigtig lade sig gøre efter mig mening? :P
Ronaldo har jo været i United siden 2003, så hvis Tosic har spillet en form for fodboldspil siden da, kan det jo sagtens lade sig gøre. At det er et ungdomsidol betyder jo ikke, at idolet -skal- være ældre. Nu vil jeg ikke ligefrem sige, at Ronaldo er mit idol, men vi er samme alder, og jeg er sikker på man kan finde mange fra 1985, der har ham som 'helt'. :)
Jeg tror også, at vi henter Tosic i januar. Ferguson kan ikke på nuværende tidspunkt udtale sig godt om, da det måske kunne sende prisen i vejret. Men som det forlyder fra Tosic selv, så virker det til at vi er interesseret og kun venter til det bliver januar.
Ronaldo har jo været i United siden 2003, så hvis Tosic har spillet en form for fodboldspil siden da, kan det jo sagtens lade sig gøre. At det er et ungdomsidol betyder jo ikke, at idolet -skal- være ældre. Nu vil jeg ikke ligefrem sige, at Ronaldo er mit idol, men vi er samme alder, og jeg er sikker på man kan finde mange fra 1985, der har ham som 'helt'. :)
Ja, men nu stod der altså at det var han barndoms helt og da Ronaldo ikke slog igennem med det samme hos United syntes jeg bare det lød mærkeligt :) og selvfølgeligt kan det godt være ens helt selvom man har samme alder :devilll: Jeg undrede mig bare over det :)
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/united-vil-have-landsholdsspiller-til-20000
vis den løn er rigtigt ville det da være en sensation vis han ville skifte til os for der er vel 1 divisions spillere der næsten tjener mere:whine: og vis det er rigtig så ka jeg godt forstå han siger nej
United DK
14-12-2008, 20:54
Selvom 20.000 kr. om ugen er rigeligt, hvis vi skal tænke med den sunde fornuft, så er det selvfølgelig alt for lidt, ift. hvad resten af vores trup får. Jeg kender godt nok ikke beløbene, men der er nok ingen, der får under 200.000 kr. om ugen.
Selvom 20.000 kr. om ugen er rigeligt, hvis vi skal tænke med den sunde fornuft, så er det selvfølgelig alt for lidt, ift. hvad resten af vores trup får. Jeg kender godt nok ikke beløbene, men der er nok ingen, der får under 200.000 kr. om ugen.
jeg kan også godt forstå ham jeg ville også have det underligt med at arbejde et sted hvor man skulle lave det samme men de andre fik midst 10 gange så meget som ham... så vis united vil have ham må de sgu stramme op:devill:
TrincoBoy
14-12-2008, 21:56
Hva sker der lige for den kontrakt???
Selv Sønderjyske vil kunne matche den løn.
Arrgh @ Tobber. Ingen 1. div spiller giver sine spillere 20.000 kr om ugen (80 kilo om måneden). Men jeg synes det er mærkeligt. Vi kan godt betale 300 mio kr for berba, 350 mio kr for Rio, 250 for Veron, men ikke give 6-cifret løn til en talent? Jeg forstår simpelthen ikke Uniteds bestyrelse :) eller dem der nu står for det med indkøb og kontrakter.
overdrivelse fremmer forståelse:) men de tjener vel så 20000 om måneden men en spiller i united skal lige meget hvad have mere end 20000 om ugen det var der jeg ville hen af:loved:
Om så jeg ikke fik nogle penge for det ville jeg skifte til Manchester United ! :devill:
ChristianR
15-12-2008, 16:25
Arrgh @ Tobber. Ingen 1. div spiller giver sine spillere 20.000 kr om ugen (80 kilo om måneden). Men jeg synes det er mærkeligt. Vi kan godt betale 300 mio kr for berba, 350 mio kr for Rio, 250 for Veron, men ikke give 6-cifret løn til en talent? Jeg forstår simpelthen ikke Uniteds bestyrelse :) eller dem der nu står for det med indkøb og kontrakter.
Det ville jeg nu ikke være så sikker på.
Mener Jimmy Nielsen i bundklubben Vejle tjener helt oppe i omegen af de 300.000 kr om måneden, altså omkring 75.000kr om måneden, og Brian priske får vel noget, der nærmer sig.
Så det skulle altså ikke undre mig, om den bedste Silkeborg- eller Viborgspiller tjener i nærheden af de 20.000kr om måneden. Det ligger i hvert fald ikke så langt derfra, og samtlige Superligaklubber ville kunne betale den løn uden at sprænge deres budgetter. Så derfor kan jeg da godt forstå, hvis Tosic flækkede af grin, da han så kontraktudspillet.
Mener Jimmy Nielsen i bundklubben Vejle tjener helt oppe i omegen af de 300.000 kr om måneden, altså omkring 75.000kr om måneden, og Brian priske får vel noget, der nærmer sig.
Så det skulle altså ikke undre mig, om den bedste Silkeborg- eller Viborgspiller tjener i nærheden af de 20.000kr om måneden. Det ligger i hvert fald ikke så langt derfra, og samtlige Superligaklubber ville kunne betale den løn uden at sprænge deres budgetter. Så derfor kan jeg da godt forstå, hvis Tosic flækkede af grin, da han så kontraktudspillet.
ja det var det jeg mente;)
TrincoBoy
15-12-2008, 19:01
Øøøøøh????:confused:
Jeg er meget sikker på at Jimmy slet ikke tjener 75.000 om ugen tror nærmere han tjener det om måneden ! Ved at en ung højt profilerede AaB spiller som nok er nogenlunde eftertragtet tjener omkring de 50.000 om måneden så det med at Jimmy tjener over 3 mio. om året det nægter jeg simpelthen at tro på. Mener Grønkjær er den bedst betalte spiller i Sas Ligaen og har før hørt at han tjener på den gode side af 1 mio om året
ChristianR
15-12-2008, 19:17
Jeg er meget sikker på at Jimmy slet ikke tjener 75.000 om ugen tror nærmere han tjener det om måneden ! Ved at en ung højt profilerede AaB spiller som nok er nogenlunde eftertragtet tjener omkring de 50.000 om måneden så det med at Jimmy tjener over 3 mio. om året det nægter jeg simpelthen at tro på. Mener Grønkjær er den bedst betalte spiller i Sas Ligaen og har før hørt at han tjener på den gode side af 1 mio om året
Muligvis er Jimmy ikke helt oppe på de 300.000 om måneden, men måske nærmere 200.000, hvilket vil placere hans ugeløn på de 50.000 kr.
Grønkjær tjener nu på den særdeles gode side af en million om året med en månedsløn på over 400.000 kr.
http://www.onside.dk/node/14260
Hr Hansen
15-12-2008, 19:23
Rigtige mænd spiller i sorte støvler, de farvede støvler var kun fede dengang puma king lavede en skriggrøn. ca 10 år siden!!
Så drenge, hvis i vil være mænd så køb et par sorte støvler, de er sikkert på tilbud nu..
Muligvis er Jimmy ikke helt oppe på de 300.000 om måneden, men måske nærmere 200.000, hvilket vil placere hans ugeløn på de 50.000 kr.
Grønkjær tjener nu på den særdeles gode side af en million om året med en månedsløn på over 400.000 kr.
http://www.onside.dk/node/14260
Men nu mente jeg jo også mildt sagt på den gode side af 1 mio ;) Jeg er jo jyde og vi plejer jo aldrig at overdrive :D
Synes bare jeg engang hørte at Grønkjær lå på de der 1.6-1.8 mio om året men han har sikkert forlænget hans kontrakt og i takt med de store stigninger fået en stor lønforhøjelse. Værd at bemærke at 8 spillere på listen er blevet købt det sidste halvandet ( correct me if I'm wrong :) ) Man må virkelig sige at udviklingen er enorm og nu kan jeg bedre forstå hvorfor det er attraktivt at spille i Danmark for udlændinge....
dannigizmo
16-12-2008, 14:17
Vi vender lige tilbage til emnet, nemlig Zoran Tosic. OK: At diskutere hans løntilbud i forhold til danskere - ikke OK: at diskutere, hvad Jimmy Nielsen får i forhold til Grønkjær ;)
Vi vender lige tilbage til emnet, nemlig Zoran Tosic. OK: At diskutere hans løntilbud i forhold til danskere - ikke OK: at diskutere, hvad Jimmy Nielsen får i forhold til Grønkjær ;)
Endelig en der vågnede ,og fik debatten på ret køl.
Jeg er af den mening ,at Tosic har ikke nogen grund til at forlange skyhøj løn ,inden han overhovedet har trukket i trøjen. Hvad så om han er talent og skide god. Er man 100% sikker på at han også leverer varen i United ???
Det må vel være noget med prinsipper at gøre ,at United måske trækker i land.
Alt for mange unødige penge er smidt væk.
SantasLittleHelper
16-12-2008, 15:50
Hvis han har fået samme tilbud som nogle af de ukendte ungdomsspillere tjener kan jeg godt forstå hvis han er skuffet. Man sidder og drømmer om at selveste Manchester United vil gøre brug af ens arbejdskraft og så kommer de med sådan et latterligt tilbud. Manden skal jo garanteret gå ned i løn! Respektløst hvis det er sandt.
ChristianR
16-12-2008, 17:12
Endelig en der vågnede ,og fik debatten på ret køl.
Jeg er af den mening ,at Tosic har ikke nogen grund til at forlange skyhøj løn ,inden han overhovedet har trukket i trøjen. Hvad så om han er talent og skide god. Er man 100% sikker på at han også leverer varen i United ???
Det må vel være noget med prinsipper at gøre ,at United måske trækker i land.
Alt for mange unødige penge er smidt væk.
Øhhh...- Hvor henne læser du noget som helst om skyhøj løn til Tosic? Det har jeg svært ved at få øje på. Der blev spekuleret i 20.000kr om ugen, hvilket er latterlig lavt set i forhold til ungdoms- og reservespillerne og endda superligaspillerne.
Jeg kan godt forstå, hvis Tosic griner af det. Selvfølgelig kan han forlange mere end det, da jeg er sikker på, der er et hav af klubber der med glæde vil betale en højere løn til sådan et talent - Og hvis ikke United bare til en vis grad vil matche et konkurrerende tilbud - Ja, så er han jo smuttet.
Noget andet er. Når man bliver tilbudt 20.000 om ugen, vil det så ikke få en til at tænke lidt over, hvor højt United egentlig rangerer en?
Javist, det er Manchester United og muligvis hans livs chance, men han vil formentlig blive den lavestlønnede i førsteholdstruppen. Hvis det var fordi han skulle være vores venstrekant de næste ti år, så havde vi nok tilbudt ham lidt ekstra i første omgang.
Hvem kender overhovedet Tosics niveau? Den serbiske liga er ikke ligefrem den bedste vel, og hvem siger ikke, at han købes ind som 5. valg. Jeg siger ikke, at 20.000 kr. ikke er lidt i en klub som Manchester United, men det kunne godt tyde på, at han købes ind som en halv ukendt spiller ligesom Manucho. Prisen for ham er jo også kun 3 millioner pund.
Dahlmann
16-12-2008, 18:04
Hvem kender overhovedet Tosics niveau? Den serbiske liga er ikke ligefrem den bedste vel, og hvem siger ikke, at han købes ind som 5. valg. Jeg siger ikke, at 20.000 kr. ikke er lidt i en klub som Manchester United, men det kunne godt tyde på, at han købes ind som en halv ukendt spiller ligesom Manucho. Prisen for ham er jo også kun 3 millioner pund.
er den ikke nærmere 8 mio. pund?
ChristianR
16-12-2008, 18:40
Har helt ærligt ikke set ham spille endnu. Men diverse mediers spekulationer lå nærmere de £8mio. Desuden er han allerede i en alder af 21 år nøglespiller for det serbiske landshold og betegnes som et kæmpe talent.
Den slags plejer at betyde højre løn og umidelbart vil jeg da gå ud fra, at han er tiltænkt en mere central rolle.
United-Allan33
16-12-2008, 19:05
Ufatteligt så meget folk kan brokke sig over United.. Først brokke man sig over at spillere får for meget i løn, at man giver for meget for spillerne, nu hvor man så viser at man ikke vil tages som gidsel af spillere og agenter, så er det også galt... Jeg vil langt hellere miste chancen for at få et talent end blive plukket af diverse griske agenter og spillere, som om nogle år nok har en drøm om at spille i Real Madrid alligevel.. så hvorfor give masser af penge på en fodbold opdragelse hvis det er andre klubber der skummer fløden alligevel...
Det skal dog siges at jeg tror ikke på at han kun har fået tilbudt 20.000, det er taktik fr serbernes side
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6624542
Så er det officielt. Velkommen til.
Spændende køb!
Så har vi en ung spiller som måske kan gøre et forsøg på at tage over efter Giggs, for Nani magter det tydeligvis ikke.
McPherson
02-01-2009, 13:38
Kunne være fedt hvis det hele var på plads så han kunne spille i weekeden, men tror desværre ikke de når det.. Men spændende køb.. Begge to!
matthiepuh
02-01-2009, 13:59
Uden tvivl spændende indkøb, men tror nu må forvente at Tosic først begynder at vise hvad han kan i begyndelsen af den kommende sæson.. Ville undre mig meget hvis han som næsten den eneste kan komme til United og slå til med det samme, synes vi oftere og oftere ser at spillere som kommer til United behøver et halvt års tid til at vænne sig til spillet, finde deres rolle osv.
Hvilket vel passer meget godt med at han skal afløse Giggs..
ChristianR
02-01-2009, 14:02
Uden tvivl spændende indkøb, men tror nu må forvente at Tosic først begynder at vise hvad han kan i begyndelsen af den kommende sæson.. Ville undre mig meget hvis han som næsten den eneste kan komme til United og slå til med det samme, synes vi oftere og oftere ser at spillere som kommer til United behøver et halvt års tid til at vænne sig til spillet, finde deres rolle osv.
Hvilket vel passer meget godt med at han skal afløse Giggs..
Eftersom Giggs reelt er stoppet med at spille på venstrekanten, vil det da være perfekt, hvis han kunne gå ind og forstærke os allerede nu.
Skru op på fuld hammer og gå herind. De får ikke lov at bestemme musikken i omklædningsrummet...
http://www.partizan.co.yu/
Skru op på fuld hammer og gå herind. De får ikke lov at bestemme musikken i omklædningsrummet...
http://www.partizan.co.yu/
Haha ingen overraskelse at Ljajic og Tosic ville væk..
http://www.partizan.co.yu/activepics/2009/2_0.jpg
Ljajic og Tosic
SantasLittleHelper
02-01-2009, 14:26
Han er godt nok lille ham Tosic.. Han må være mindre end mig!
Han er godt nok lille ham Tosic.. Han må være mindre end mig!
Jeg troede du var stor og pumpet. Men ja han er ifølge wikipedia 1,71 - kun 21 cm fra at være dværg.
SantasLittleHelper
02-01-2009, 14:35
Heh, nej jeg er lille og pumpet.. 172 - 22 cm fra at være dværg ;)
chrisserUnited
02-01-2009, 14:40
Glæder mig virkelig til at se ham i gang. han lyder spændende, men har desværre ikke set ham, men han må kunne et eller andet siden han spiller fast på serbiens landshold.
Glory Man United
02-01-2009, 14:49
Glæder mig virkelig til at se ham i gang. han lyder spændende, men har desværre ikke set ham, men han må kunne et eller andet siden han spiller fast på serbiens landshold.
Arrrghh det er vel ikke lig med kvalitet, at man spiller på Serbiens landshold. Spanien er jo Europas bedste hold, og det er langt fra på alle pladser, vi ville bytte ud der vel? ;)
Martinsen
02-01-2009, 15:08
Jeg troede du var stor og pumpet. Men ja han er ifølge wikipedia 1,71 - kun 21 cm fra at være dværg.
Nu er det jo ikke sådan at hvis man er under 1,5 meter er man dværg:) Det at være dværg er en sygdom. Lidelsen medfører dog at man max. kan blive ca. 1,5 meter høj
Nå men Velkommen til Tosic det bliver spændende at følge ham, forhåbentlig falder han hurtigt til så vi kan gøre brug af ham. For jeg mener at vi mangler lidt på kanterne i øjeblikket.
ChristianR
02-01-2009, 15:10
Arrrghh det er vel ikke lig med kvalitet, at man spiller på Serbiens landshold. Spanien er jo Europas bedste hold, og det er langt fra på alle pladser, vi ville bytte ud der vel? ;)
Men når man ikke har set den og ikke har specielt godt kendskab til den serbiske liga, er det da en pejling om, at han ikke er helt tabt bag en vogn, hvis han er en af de bærende kræfter på et landshold som 21årig.
Og jaja. Det samme kan vel siges om Bendtner, men sådan er der så meget. Lad os da se optimistisk på det.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2088898.ece
Fergie fortæller, at man har fulgt Tosic i et års tid. Og at han ikke har spillet i en lille måned, og derfor først skal vænnes til tempoet og stilen i England, men at han regner med at Tosic kommer i aktion i løbet af foråret..
chrisserUnited
02-01-2009, 16:11
han er 21, en af de bærende krafter på serbiens landshold, serbien fører faktisk deres pulje, så helt ringe kan han vel ikke være????
McPherson
02-01-2009, 16:31
Her er lidt billeder af de to unge mænd og Fergie :)
http://www.gettyimages.com/Search/Search.aspx?contractUrl=2&language=en-US&family=editorial&p=tosic&assetType=image&src=quick
McPherson
02-01-2009, 16:32
Og Vida :)
McPherson
02-01-2009, 16:34
Og en eller anden random mand :)
chrisserUnited
02-01-2009, 16:48
den sidste er Budimir Vujacic, vores scout, det står der ihvertfald ;)
McPherson
02-01-2009, 17:21
Never heard of him! Men det skal da nok passe :)
Parkohargo
02-01-2009, 17:22
Bliver spændende og følge de to i fremtiden.:)
Jep, det er Vidics tøser ;)
Nu er det jo ikke sådan at hvis man er under 1,5 meter er man dværg:) Det at være dværg er en sygdom. Lidelsen medfører dog at man max. kan blive ca. 1,5 meter høj
Nej nej.. Børn er per definition dværge til de ca. bliver 9-10 år :lolol:
Vidic kommer til at få samme status for de drenge, som Nistelrooy har for Drenthe, Sneijder, Van Der Vaart og Robben, han bliver meget en faderskikkelse.
Spændende indkød :D Håber de får spillet meget begge to..
Don Kafai
02-01-2009, 19:57
HAHA mon ikke Partizan i første omgang nægtede at sælge Tosic, indtil Vidic kom med til forhandlingerne :D Herefter smed de Ljalic med i købet af bare frygt :D
McPherson
02-01-2009, 19:58
Lyder bestemt muligt :) Haha!
Vidic, sad højst sandsynligt med ved forhandlingsbordet, her anden gang de skulle blive enige, kiggede på Partizan folkene og slikkede sig om munden og truede med at æde dem. Pludselig fik vi 2 store talenter..
anderson888
02-01-2009, 23:57
Vidic, sad højst sandsynligt med ved forhandlingsbordet, her anden gang de skulle blive enige, kiggede på Partizan folkene og slikkede sig om munden og truede med at æde dem. Pludselig fik vi 2 store talenter..
Mon ikke han fik nogeN til frokost.. :devill:
Hl-Glory
03-01-2009, 01:37
Rigtig spændende indkøb, lækkert det endelig blev officielt og faldt på plads!
Velkommen til! :)
Glæder mig til at se dem i aktion :) Tosic håber jeg på at se hurtigst muligt, så jeg kan danne mig et indtryk af ham som fodboldspiller. Serbien er ved at skabe fantastiske fodboldspillere og håber de to nye kan få ligeså stor vigtighed på holdet som Vidic :) Men glæder mig til at se dem begge på Old Trafford :)
matthiepuh
03-01-2009, 10:40
Glæder mig til at se dem i aktion :) Tosic håber jeg på at se hurtigst muligt, så jeg kan danne mig et indtryk af ham som fodboldspiller. Serbien er ved at skabe fantastiske fodboldspillere og håber de to nye kan få ligeså stor vigtighed på holdet som Vidic :) Men glæder mig til at se dem begge på Old Trafford :)
Lige præcis, tror også at Serbien bliver et land som blomstrer op i de næste år med kæmpe talenter, nu skal vi bare vise at de bare vise i Manchester United, at de kan udvikle dem fra talenter til store fodboldspillere - Tosic skulle helst ikke ende som et evigheds talent - men som den store spiller både han og Nani har formatet til at blive.
MadsSkovgaard
05-01-2009, 14:43
Personligt kender jeg ikke noget til hverken Tosic eller Ljajic, men eftersom United har haft scouts på dem i godt et år, må der vel være noget om snakken.
Ljajic skulle eftersigende være en guldklump, men det er stort set også det eneste jeg ved. Forhåbentlig vil de begge kunne slå til, Ljajic når tiden er inde og Tosic inden for de næste måneder.
scoutreporter
15-01-2009, 13:32
han er 21, en af de bærende krafter på serbiens landshold, serbien fører faktisk deres pulje, så helt ringe kan han vel ikke være????
Jeg vil gerne tilføje at han IKKE er en af de bærende krafter på Serbiens landshold, han er 'næsten' engang en af de bærende krafter på U21 landsholdet. Serbiens landshold ser sådan her ud:
Målmand, Stojkovic (sporting, er ikke på holdet i sporting, mest pga. hans mentale tilstand, selvom han er en kvalitet keeper)
Højre back, Ivanovic ( I kender ham nok fra Chelsea....)
Center back , Subotic ( Dortmund, kun 19 år dortmunds topscorer og på bundesliga holdet for halvsæsonen)
Center back, VIDIC ( Behøver jeg sige mere?!)
Venstre back der er lidt konkurrence imellem Lukovic (Udinese) Kolarov (lazio) Og Obradovic (PArtizan, han egentlig også U21 spiller, men var ikke med mod Danmark fordi han var med på A holdet.)
Så kommer vi til højre kant som er Tosic' position, selvom han også spiller venstre kant bliver han mest brugt på højre. Første valg på højre kanten er Milos Krasic fra CSKA Moskva, så er der Bosko Jankovic fra Genoa, og så er der også Jovanovic fra standard liege, men han bliver mest brugt som angriber, og der er også Kuzmanovic fra Fiorentina, men han bliver også mest brugt som centralt. I midten er der Stankovic fra Inter og Kacar fra Hertha som egentlig også er U21 spiller, men han var heller ikke med mod Danmark fordi han var med A-holdet. Og der har vi også Kuzmanovic, han skifter mellem midtbane og højre kant. På venstre siden har vi Sulejmani fra ajax og Tosic, de er også begge U21 spillere men begge er ved at blive faste A-spillere, selvom Sulejmani er foran Tosic. Angribere er Zigic fra santander og Pantelic fra Hertha og Jovanovic fra standard liege.
Holdopstillingen vil nok se sådan her ud I rækkefølge efter hvem der er på holdet og hvem der 'reserve'
------------------------Stojkovic
Ivanovic------Vidic-------Subotic--------Lukovic/Obradovic/Kolarov
-----------------Kacar/Kuzmanovic--------------------------
Krasic/jankovic/Tosic------Stankovic/kuzmanovic---------Sulejmani/Tosic
-----------Jovanovic----------Pantelic/ Zigic-----------------------
JumpingCarrot
15-01-2009, 14:52
Det undrer mig da, at vi har købt en mand, der er ældre end sin konkurrent på landsholdet, men alligevel er efter ham?
Men Vidic må ha' et godt øje til ham... Eller også må der være noget åbenlyst talent over ham. Med mindre det hele selvfølgelig er et trick, der i sidste ende blot skulle udføres for at lokke Ljajic til.
Er klart en af dem der synes at Tosic er et fremragende indkøb .. Godt være at Partizan ikke har den bedste europæiske trackrecord, men har set ham i et par landskampe og synes det han præsterer er glimragende.
Om han kan gå ind og tage en plads på venstrekanten direkte tvivler jeg på, da det altid kræver tilvænning.
Tror også det kan blive problematisk siden Ferguson har en tendens til at give Park pladsen derude når vi har Nani og Giggs spilleklar. Ikke at Nani er slået igennem endnu, men han er jo heller ikke en direkte wing ligesom Ronaldo er..
Men håber Tosic får lov til at spille nogle kampe i løbet af denne sæson. Hans frispark og venstreben vil kun gavne.
JumpingCarrot
15-01-2009, 15:20
Kan ikke se problemet i, at Park har fået pladsen i de vigtigste kampe. Han er klart vores bedst spillende venstrefløj, og Ferguson har jo selv sagt, at Giggs ikke er aktuel på venstrekanten længere.
Glæder mig til at se Tosic. Det undrer mig bare, hvis vi har købt et 2. valg til den serbiske fløj.
Lad os nu lige give manden en masse chancer før vi begynder at undre os. Der plejer at være en mening med vores køb. Iøvrigt har han ingen fysik, hvilket vil tage tid at give ham (han er heller ikke høj)
Glæder mig til at se Tosic.
JumpingCarrot
15-01-2009, 16:13
Jeg glæder mig skam også :) Men derfor vil jeg nu gerne have lov til at undre mig. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved købet, jeg undrer mig bare ;)
Men det bliver sgu fedt. Han må være en guldklump i svøb. +/-
scoutreporter
15-01-2009, 17:01
Jeg vil lige skrive at selvom han ikke er første valg på A-holdet betyder ikke så meget, for Serbien har nogle gode spillere der, altså Sulejmani røg fra herrenven til ajax for 16mil euro! det dyreste køb mellem to hollandske klubber nogensinde. Krasic har været en af Moskavas bedste spillere og har også været sat i forbindelse til mange store klubber i europa.
Men set på den lyse side, så var Tosic Serbiens bedste mand til OL, og det er godt præsteret set i betragtning at Kacar fra Hertha var med, han har været en af Herthas bedste i denne sæson, og så var der også Rajkovic fra chelsea(lejet ud til en hollands klub) som også spillede en god OL. Der viste Tosic klassen, og virkelig kørte rundt med de andre spillere, selvom Serbien havde en skuffende OL, kan man ikke sige det samme om Tosic' præstation... Jeg tror faktisk at det var til netop Ol han solgte sig selv, Manchester har fulgt ham siden Serbien blev nummer 2 til U21 Em sidste år, der fik Tosic debut på det Serbiske U21 og kun fordi at Krasic blev skadet i den første kamp mod Italien, og til det EM var han sammen med Ivanovic(nu chelsea) og Bosko JAnkovic fra Genoa en af Serbiens bedste spillere, som gik hele vejen til EM finalen... Tror ovenikøbet at han var på EM holdet med holdkammeretrne Ivanovic, Smiljanic og Jankovic....
United DK
15-01-2009, 17:33
Steve Bruce fik aldrig en landskamp, Cantonas landsholdskarriere var en skygge af hans United-karriere, Carrick er ikke etableret landsholdspiller, og sådan kan vi sikkert fortsætte. Alle trænere ser forskelligt på tingene, og selvom jeg intet kender til Tosic, så kan han jo bare være offer for Radomir Antic' (Serbiens landstræner) ignorance.
Flax_Generous
15-01-2009, 17:39
Jeg ved nu ikke helt om jeg synes, at Tosic var Serbiens bedste under OL (så kun mod Elfenbenskysten og Argentina), men det var da en fin nok præstation. Mange gode øjeblikke, men også et par underlige beslutninger og mislykkede forsøg, så vidt jeg husker. Lidt ligesom Serbien som hold som helhed. De var skiftevis strålende og dybt elendige.
Jeg glæder mig til at se ham spille for United.
Serbien har produceret en del gode spillere på det seneste. Lad os håbe, at Tosic er endnu en af disse.
Flax_Generous
15-01-2009, 17:48
------------------------Stojkovic
Ivanovic------Vidic-------Subotic--------Lukovic/Obradovic/Kolarov
-----------------Kacar/Kuzmanovic--------------------------
Krasic/jankovic/Tosic------Stankovic/kuzmanovic---------Sulejmani/Tosic
-----------Jovanovic----------Pantelic/ Zigic-----------------------
Mange gode spillere!
Vidic er verdensklasse, mens Subotic, Kuzmanović, Kolarov, Sulejmani, Jankovic og Kačar alle har imponeret mig og er unge. Zigic og Stankovic er begge også ganske gode, mens jeg har har hørt lovende ting om Ivanovic, selvom han ikke har demonstreret det i Chelsea.
Lovende hold.
Og så har de vist også et hav af endnu yngre spillere som er lovende (heriblandt Ljajic), hvis jeg har forstået det korrekt.
scoutreporter
15-01-2009, 18:05
Mange gode spillere!
Vidic er verdensklasse, mens Subotic, Kuzmanović, Kolarov, Sulejmani, Jankovic og Kačar alle har imponeret mig og er unge. Zigic og Stankovic er begge også ganske gode, mens jeg har har hørt lovende ting om Ivanovic, selvom han ikke har demonstreret det i Chelsea.
Lovende hold.
Og så har de vist også et hav af endnu yngre spillere som er lovende (heriblandt Ljajic), hvis jeg har forstået det korrekt.
udover Ljajic er der Aleksic og Krsticic, de 3 er de bærende på det Serbiske U-19 hold, og hvis man ser på resultaterne som U19 holdet har præsteret kan man virkelig får et indtryk over hvor gode de 3 egentlig er. For nyligt vandt alle deres 3 kampe i puljen 5-0 mod albanien 4-0 mod Irland og 4-1 mod England, og engelsk hold består udelukkende af spillere fra Manchester United, Chelsea, Liverpool og så er der nogle enkelte fra Spurs og West Ham... Det var efter kampen mod England at Ljajic blev tilbudt 'ophold' på old trafford hvor han efter sigende imponerede. Aleksic som iøvrigt vandt som Serbiens største talent i 2008, lige foran Ljajic blev også tilbudt et ophold men han afslog. Fordi han siger at han er alt for ung og ikke vil 'ødelægge' det for sig selv ved allerede at føle sig som en stjerne. Men han er virkelig god og alle store klubber er efter ham, her den enste video jeg lige kunne finde om Aleksic, Ljajic er vist også med på den video: http://www.youtube.com/watch?v=Hd_Ubl1eGn4
Og så er der en gut som er endnu yngre end de to, Filip Djuricic, 16 årig spiller, som nok også ender i United, har lige været til ophold også og skal efter sigende skrive kontrakt med Machester United....
Damn hvor har Serbien en god start 11'er og bestemt også en fornuftig bænk. Det er et meget ungt hold og tror vi får meget mere at se til Serbien de næste 4-5. Der er virkelig potentiale i det hold !
scoutreporter
15-01-2009, 20:51
Damn hvor har Serbien en god start 11'er og bestemt også en fornuftig bænk. Det er et meget ungt hold og tror vi får meget mere at se til Serbien de næste 4-5. Der er virkelig potentiale i det hold !
Det er rigtig nok, der er potentiale i det hold, men et er at have potentiale et andet er at leve op til det. Men jeg håber for alle de unge spillere at de lever op til Deres potentiale, især Ljajic og Tosic:-)
Ser ud til han har et uhyggeligt spark fra distancen.. Så må man håbe han modsat de fleste andre fra holdet tør bruge det våben..
Tosic skulle vist til træning have overrasket mange, med en særdeles god sparketeknik. Det er noget, vi efter min mening har savnet. I Beckham tiden, kunne vi spille en halv dårlig kamp, men så få alle tre point på en dødbold. Det er efterhånden sjældent, at vi scorer på frispark. Ronaldo har scoret to iår, men han har haft rigtig mange forsøg. Lad os håbe, at vi ser Tosic i dag. Der er da en pæn mulighed for, at han måske kommer ind fra bænken?
Tosic skulle vist til træning have overrasket mange, med en særdeles god sparketeknik. Det er noget, vi efter min mening har savnet. I Beckham tiden, kunne vi spille en halv dårlig kamp, men så få alle tre point på en dødbold. Det er efterhånden sjældent, at vi scorer på frispark. Ronaldo har scoret to iår, men han har haft rigtig mange forsøg. Lad os håbe, at vi ser Tosic i dag. Der er da en pæn mulighed for, at han måske kommer ind fra bænken?
Helt enig.. Men det er jo ikke fordi vi ikke har folk der sparker fremragende, men der er ingen der prøver det af mere..
Forklar mig lige hvor Tosic og Ljajic spiller på banen.. Kan ikke finde ud af de to.. Den ene er kant og den anden er off. midt/angriber, er det korrekt??
Helt enig.. Men det er jo ikke fordi vi ikke har folk der sparker fremragende, men der er ingen der prøver det af mere..
Forklar mig lige hvor Tosic og Ljajic spiller på banen.. Kan ikke finde ud af de to.. Den ene er kant og den anden er off. midt/angriber, er det korrekt??
Tosic er kantspiller og Ljajic er angriber. Han kan dog også spille højrekant:)
Tosic er kantspiller og Ljajic er angriber. Han kan dog også spille højrekant:)
det er sådan det er ja.. Har tosic en favorit kant?? eller er han lidt over det hele som ronaldo??
det er sådan det er ja.. Har tosic en favorit kant?? eller er han lidt over det hele som ronaldo??
Han skulle vist være venstrekant og meget venstrebenet.
Han skulle vist være venstrekant og meget venstrebenet.
cool..
Han skal bare ha spilletid idag.. Og gerne mere end de sidste 10 minutter..
Håber snart på at knægten får noget spilletid! Vil gerne se hvad han duer til.. Kom så i gang SAF, og giv ham noget spilletid.
Hell no. Der er ikke plads til gambling i denne fase af sæsonen. Hvis han ikke spiller, er det, fordi han ikke er klar. Han har tiden på sin side.
Håber snart på at knægten får noget spilletid! Vil gerne se hvad han duer til.. Kom så i gang SAF, og giv ham noget spilletid.
Som sagt. Ikke nu. Det er simpelthen for vigtigt tidspunkt af sæsonen til, at vi kan give en uprøvet spiller chancen. Lad ham måske få noget spilletid i Carling Cup finalen og i Fa Cuppen.
Som sagt. Ikke nu. Det er simpelthen for vigtigt tidspunkt af sæsonen til, at vi kan give en uprøvet spiller chancen. Lad ham måske få noget spilletid i Carling Cup finalen og i Fa Cuppen.
Det er også der jeg mener han skal have noget spilletid. Jeg ved godt hvor vigtige kampe vi går i møde nu, men som sagt en 20-30 min. i en FA-cup kamp eller 2 ville være godt. Kunne godt tænke mig at se mere til ham inden sæsonen bliver fløjtet af. Kan godt se at jeg har formuleret mig forkert i sidste indlæg (:
Hvor er han? Han er ikke skadet. Han er ikke i førsteholdstruppen. Han er ikke i reserveholdstruppen. Tror SAF ikke på ham endnu? Jeg ved ingenting. Tell me, PLEASE :D
Han plejer at optræde for reserverne, men var ikke med sidst, hvilket nok har været grunden til at Fabio blev rykket op på kanten, og med en vis effekt må man sige.
Men som andre herinde siger, så er det ikke nu der skal eksperimenteres.
Dog kan jeg ikke forstå hvorfor han eksempelvis ikke måtte være med i hverken FA cuppen mod derby eller i truppen til liga cup finalen.
Men vi får ham nok at se til næste sæson. Jeg glæder mig dog mere til at se hans landsmand Ljalic, som jeg tror er den mest talentfulde af de to.
SantasLittleHelper
17-03-2009, 12:04
Selvom mange hurtigt er faldet head over heels for Tosic, så tror jeg ikke vi kommer til at se så meget til ham. Han er jo nærmest 6. valg på venstrekanten efter Park, Nani, Giggs, Anderson og Fabio.. Ved ikke hvorfor han er så hyped? Ligger der nogle youtubevideoer hvor han viser andet end frispark som jeg ikke har set? Jeg tror i høj grad han blev hentet for at gøre Ljaljic (staveged) mere tilpas..
Samtidig går vi ind i en afgørende fase i sæsonen, så han får nok et halvt års tid til at vænne sig til tempoet og få lagt nogle kilo på kroppen. Han virker meget spinkel og nem at skubbe rundt med.
Han plejer at optræde for reserverne, men var ikke med sidst, hvilket nok har været grunden til at Fabio blev rykket op på kanten, og med en vis effekt må man sige.
Men som andre herinde siger, så er det ikke nu der skal eksperimenteres.
Dog kan jeg ikke forstå hvorfor han eksempelvis ikke måtte være med i hverken FA cuppen mod derby eller i truppen til liga cup finalen.
Men vi får ham nok at se til næste sæson. Jeg glæder mig dog mere til at se hans landsmand Ljalic, som jeg tror er den mest talentfulde af de to.
Synes, som du siger også godt at han kunne få 5 minutter her og 5 minutter der. Det hjælper alt sammen. Og nej, mener bestemt heller ikke at han skal skal have chancen så længe han ikke er spillet ind på holdet. Han er jo ikke købt for at gå ind i startopstilling som Berba f.eks.
Jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag at vurdere på om Ljalic er bedre, men det er i hvert fald det man kan læse, he he :)
Selvom mange hurtigt er faldet head over heels for Tosic, så tror jeg ikke vi kommer til at se så meget til ham. Han er jo nærmest 6. valg på venstrekanten efter Park, Nani, Giggs, Anderson og Fabio.. Ved ikke hvorfor han er så hyped? Ligger der nogle youtubevideoer hvor han viser andet end frispark som jeg ikke har set? Jeg tror i høj grad han blev hentet for at gøre Ljaljic (staveged) mere tilpas..
Samtidig går vi ind i en afgørende fase i sæsonen, så han får nok et halvt års tid til at vænne sig til tempoet og få lagt nogle kilo på kroppen. Han virker meget spinkel og nem at skubbe rundt med.
Af samme grund som Nani blev hyped da han kom til klubben? Folk vil se en troldmand (Ronaldo) på den venstrekant også og det kan bare ikke gå hurtigt nok (for nogen).
06rlxz17eM0
Hvad sker der for dubbing-stemmen? :lolol:
Anyway :)
jUS5oGnwmcM
Martinsen
17-03-2009, 13:00
Jeg tror i høj grad han blev hentet for at gøre Ljaljic (staveged) mere tilpas..
.
9 mio. pund for at gøre en spiller bedre tilpas:lolol: Så håber jeg fandme også Ljaljic bliver den med aller flest venner på holdet! Tvivler nu på at hovedårsagen til han blev købt er for at gøre Ljaljic tilpas! Specielt når man tænker på at vi i forvejen har en serber i truppen. Tosic får denne halv sæson til at falde ordentlig til og så får vi ham sikkert lidt mere at se i næste sæson.
SantasLittleHelper
17-03-2009, 14:09
Jeg mener nu jeg er fuldt berettiget til at sætte spørsmålstegn ved hans talent indtil han har bevist noget nævneværdigt. Det er jo ikke fordi han ligefrem har rullet over al modstand på reserveholdet, vel? I de ganske vist få kampe hvor en spiller af hans kaliber måske har kunnet søge sin berettigelse er han jo heller ikke kommet ind, så jeg ved bare ikke hvad jeg skal forvente af ham. Jeg tror han får mere ind svært ved at slå førnævnte konkurrenter af, men han er da velkommen til at bevise at jeg tager fejl. Jeg tvivler i øvrigt på, at størstedelen af de 16 mio pund der er givet har været brugt på Tosic, når man ser på hvor meget han angiveligt blev tilbudt i løn. Det synes jeg også man kan kigge lidt på når man snakker om hvor stort hans talent er...
United-Allan33
17-03-2009, 14:23
Synes det virker underligt at afskrive hans talent udfra et par kampe for reserverne, især set i det lys at mange stadig mener Nani har talent, selv om han har været i klubben i snart 2 år, uden at vise ret meget talent..
Tosic mangler nok lidt muskler for at kunne være med. Han ligner ikke ligefrem en mand, som Sol Campbell ville være skræmt over at skulle stå overfor eksempelvis.
Som så mange andre, så tror jeg også han belært af erfaring får dette halvår til at falde til. Ingen grund til at smide ham på førsteholdet, når vi jager alt, hvad jages kan. Det vil være for stor en risiko, når vi har fire-fem andre, som er etablerede på Tosic' position.
Vi får ham formentlig at se, hvis vi sikrer mesterskabet før tid. Men bedømt på de seneste præstationer skal vi nok bare være godt tilfreds med at vinde det i sidste runde.
Kan ikke se hvorfor folk har så travlt med at afskrive ham. Synes det virker som noget pjat... Vi har et fantastisk hold som kan klare sig uden ham, så der er ingen grund til at sætte ham ind før han er klar, og Fergie ville ikke have købt ham hvis han ikke havde potentiale...
DonThommy
17-03-2009, 15:35
Kan ikke se hvorfor folk har så travlt med at afskrive ham. Synes det virker som noget pjat... Vi har et fantastisk hold som kan klare sig uden ham, så der er ingen grund til at sætte ham ind før han er klar, og Fergie ville ikke have købt ham hvis han ikke havde potentiale...
:lolol:
SAF kan nu også tage fejl...
Jeg tvivler i øvrigt på, at størstedelen af de 16 mio pund der er givet har været brugt på Tosic, når man ser på hvor meget han angiveligt blev tilbudt i løn. Det synes jeg også man kan kigge lidt på når man snakker om hvor stort hans talent er...
Har du nogen ide om hvad de får I løn? Kan bare ikke finde noget om det. :(
Jeg undres over, at denne snak tages op. Manden kommer fra den serbiske liga, det er uden lige et kæmpe spring i forhold til Premier League. Tosic skal vænne sig til livet, så vi skal give ham mindst et år, før vi kan vurderer om købet, var rigtigt eller ej. Den anden side af sagen er, at vi er i en fase af sæsonen, hvor vi ikke har plads til at spille nye spillere ind, da hver kamp er super vigtig. Jeg regner med, at Tosic er med i førsteholdstruppen til næste sæson, og at han vil indgå i førsteholdet. Jeg sig synes, at det er dumt at sætte spørgsmålstegn ved købet, før at man overhovedet har set manden an.
SantasLittleHelper
17-03-2009, 16:10
Jeg tror nu heller ikke der er nogen der har afskrevet ham. Men det er jo nok med god grund, at vi ikke har set ham. Jeg er også klar over, at han måske ikke er købt direkte til førsteholdet, men hvis der snakkes 9 mio. pund så synes jeg godt nok det er meget for et 5-6. valg, selvom prisen elvfølgelig ikke nødvendigvis er en indikator for fodboldtalent. Jeg forstår bare ikke den hype der er omkring ham, for jeg har ikke set noget der retfærdiggør dette.. Men det er der måske nogen af jer der kan svare på?
Har du nogen ide om hvad de får I løn? Kan bare ikke finde noget om det. :( Der blev gættet på, at Tosic i første omgang sagde nej til United, fordi de kun ville give ham 2000 pund om ugen, mens han ville have det 10-dobbelte. Jeg kan ikke finde den artikel jeg tænkte på, men bold.dk skriver følgende:
Således er det kommet frem, at han er blevet tilbudt en ugeløn på under 20.000 kroner om ugen, hvilket de bedste spillere på ungdomsholdet kan matche.
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=93506
Jeg undres over, at denne snak tages op.
a public meeting or assembly for open discussion
Derfor? :p
Der blev gættet på, at Tosic i første omgang sagde nej til United, fordi de kun ville give ham 2000 pund om ugen, mens han ville have det 10-dobbelte.
Nå ja, det kan jeg egentlig godt huske nu du siger det. Egentlig også underligt han ikke blev tilbudt mere i første omgang. Selvom det er det serbiske landshold så er han landsholdsspiller nonetheless.
Så hudt jeg visker så ville SAF hente ham i januars transfer vindue nøjagtig som han gjorde med Vidic for at komme først i kapløbet om hans underskrift. Hvis han havde ventet til sommer havde der været stor efterspørgsel efter ham. Hvis man render rundt i den serbiske liga og har spillet 14 A-landsholdskampe så bliver man ikke i den serbiske liga særlig længe, he he :)
ChristianR
17-03-2009, 17:05
Der er vel ikke nogen, der afskriver ham?
Jeg har dog også undret mig over, at rigtig mange herinde i diverse tråde har skrevet, hvordan de håber Tosic er med til næste kamp og beklager sig over, hvorfor han ikke har været med osv.
Jeg kan sagtens følge SLH, når han sætter spørgsmålstegn ved den hype, der er omkring ham. Han er en ung gut fra den serbiske liga, der netop er kommet til.
Så det må være klart for enhver, at han ikke uden videre springer ind på førsteholdet i den første halve sæson, han er her. Han er købt med henblik på fremtiden, og vi får efter alt at dømme ikke set mere til ham på førsteholdet denne sæson.
scoutreporter
24-03-2009, 14:21
Tosic er lige blevet udtaget til det Serbiske U21 som skal spille træningskampe mod Rumænien og Ukraine. Så man må sige at han er blevet ''degraderet'' til U21 holdet fra A holdet inden Serbien skal spille deres vigtige udekamp mod Rumænien, som med en sejr ville nok sende Serbien meget tæt på VM mens Rumænien definitivt ville være ude. Grunden til han er blevet rykket ned er nok fordi han slet ikke har spillet siden november måned eller noget. Men ved nu heller ikke om han havde været i A truppen hvis han var blevet i Partizan året ud som Ljajic...
Tosic er lige blevet udtaget til det Serbiske U21 som skal spille træningskampe mod Rumænien og Ukraine. Så man må sige at han er blevet ''degraderet'' til U21 holdet fra A holdet inden Serbien skal spille deres vigtige udekamp mod Rumænien, som med en sejr ville nok sende Serbien meget tæt på VM mens Rumænien definitivt ville være ude. Grunden til han er blevet rykket ned er nok fordi han slet ikke har spillet siden november måned eller noget. Men ved nu heller ikke om han havde været i A truppen hvis han var blevet i Partizan året ud som Ljajic...
Er Ljajic med på landsholdet?
Det er vel kun meget fair, at Tosic så må "ned" på u-21 holdet, når han ikke spiller andet end få reserveholds kampe for United.. Giv ham tid, han vil være en fast del og mere integreret spiller fra sæsonstart, efter sommerpausen.. Hvilket formentlig hele tiden også har været Fergusons plan, for at vænne ham til UK og spillestilen osv osv..
Man skal ikke lægge så meget i, at Tosic ryger ned på u21 landsholdet, da han knapt nok har rørt en bold på højt niveau siden november. Det er fair nok. Jeg har stadig stor tiltro til ham, og glæder mig til at se, hvad han kan bidrage med i næste sæson.
Jeg håber flere ved hvem han er når jeg har min Tosic-trøje på efter sommerferien :D
Ja, det er meget fair at han bliver degrederet, når han ikke får førsteholdskampe - eller for den sags skyld mange reserve - da han er ny og skal vænne sig til det hele! håber og tror at vi fra august ser ham i førsteholdstruppen og ser hvilket potientale han har - og derfra skal han nok være integreret på landsholdet igen!
:devill:
Ja, det er meget fair at han bliver degrederet, når han ikke får førsteholdskampe - eller for den sags skyld mange reserve - da han er ny og skal vænne sig til det hele! håber og tror at vi fra august ser ham i førsteholdstruppen og ser hvilket potientale han har - og derfra skal han nok være integreret på landsholdet igen!
:devill:
Havde han været dansker, havde det været nok med 18 minutters spilletid og et mål for at komme på landsholdet. Det gælder i hvert fald Nordstrand ;)
Havde han været dansker, havde det været nok med 18 minutters spilletid og et mål for at komme på landsholdet. Det gælder i hvert fald Nordstrand ;)
Tja, og Martin Jørgensen vel også for den sags skyld.. Ude i hvad, 6 mdr med sygdom og skade, spiller lidt i et par kampe, og vupti, tilbage på landsholdet.. Og Olsen spurgte på Grønkjær, som dog selv sagde nej.. Hmm, ikke meget der skal til..
Men nok om det.. Håber Tosic snart også vil få lidt mere spilletid hos reserverne, selv om det niveau ikke er i nærheden af seniorerne..
Nu er det danske landshold og Morten Olsen også fodboldens største jokes. De jo til grin.
United-Allan33
24-03-2009, 21:46
Det er ikke nok, han skal spille for enten Brøndby eller FCK.. men ellers har du ret
United DK
24-03-2009, 22:19
Hvad er alternativet for Morten Olsen? Der er immervæk ikke meget klasse, med dansk pas.
synes heller ikke man skal klage, bestemt ikke når man ligger nr 1 i gruppen :D
men hvem ville i selv tage med i stedet for?
Den diskussion kan tages i en relevant tråd, ikke i denne tråd om Zoran Tosic..
Stratego Thomas
26-03-2009, 06:06
talking about tosic er der saa nogen, der ved hvorledes det staar til med ham..? jeg har kun set ham spille en gang, hvor han fungerede fint i pasningtsspillet, men tilgengaeld virkede lidt svag fysisk.. burde han ikke snart have gjort sig fortjaent til et par foersteholdsoptraedner, hvis han ellers har noget at tilbyde..?
talking about tosic er der saa nogen, der ved hvorledes det staar til med ham..? jeg har kun set ham spille en gang, hvor han fungerede fint i pasningtsspillet, men tilgengaeld virkede lidt svag fysisk.. burde han ikke snart have gjort sig fortjaent til et par foersteholdsoptraedner, hvis han ellers har noget at tilbyde..?
Uden at have noget større indblik i hans talent og situation, så er der vel Nani, Park, Giggs og Ronaldo der kan placeres på hans position og gøre det bedre pt.
Vi har lige tabt to kampe i streg, alle kampe er vigtige fra nu af og til slutningen af sæsonen, så det er måske lidt risikabelt at bringe Tosic i spil nu.
Lad ham træne fysik og spil, og få en fuld Pre season, så han er klar til næste sæson, det vil formentlig gavne ham enormt og klargøre ham til mere stabil førsteholdsbold.
Jeg tror, at planen med Tosic er, at han næste sæson skal forsøge at bide sig til 1. holds truppen. Vi er i så vigtig en fase, at der ikke er plads til at give nye spillere chancen og integrere dem på holdet. Istedet kan Tosic tilvænne sig lidt af spillestilen med reserveholdet, blive lidt større og vænne sig til livet i England, så han er klar til næste sæson.
En ting, der undrer mig er tilgengæld hvor Nani, er blevet af? Manden har ikke spillet siden Liga Cup finalen?
Jeg fatter ikke vi bruger så mange penge på Tosic, hvis han alligevel ikke har klassen til at bidrage med noget som helst. Han er jo ikke med i kampene, og han får næppe meget ud af at spille reserveholdsbold - så hvis det endelig var - kunne vi ligeså godt vente til sommer med at hente ham, istedet for at vi går og giver ham løn for ingenting.
schousboe9
27-03-2009, 13:51
Jeg fatter ikke vi bruger så mange penge på Tosic, hvis han alligevel ikke har klassen til at bidrage med noget som helst. Han er jo ikke med i kampene, og han får næppe meget ud af at spille reserveholdsbold - så hvis det endelig var - kunne vi ligeså godt vente til sommer med at hente ham, istedet for at vi går og giver ham løn for ingenting.
Grunden til vi pungede ud i januar var sandsynligvis, at der kom mere og mere interesse omkring ham, og da vi trods alt havde fulgt ham i et år, ligger der formentlig tanke bag handlingen.
Jeg vil da også til enhver tid foretrække, at vi henter de yngre spillere ind i kravlegården inden vi sender dem på motorvej. :)
Grunden til vi pungede ud i januar var sandsynligvis, at der kom mere og mere interesse omkring ham, og da vi trods alt havde fulgt ham i et år, ligger der formentlig tanke bag handlingen.
Jeg vil da også til enhver tid foretrække, at vi henter de yngre spillere ind i kravlegården inden vi sender dem på motorvej. :)
Helt enig! Desuden skader det ikke at han lige lærer klubben at kende først, samt får en mulighed for at få lidt sul på kroppen inden han bliver sluppet løs i PL...
Jeg tror, at planen med Tosic er, at han næste sæson skal forsøge at bide sig til 1. holds truppen. Vi er i så vigtig en fase, at der ikke er plads til at give nye spillere chancen og integrere dem på holdet. Istedet kan Tosic tilvænne sig lidt af spillestilen med reserveholdet, blive lidt større og vænne sig til livet i England, så han er klar til næste sæson.
En ting, der undrer mig er tilgengæld hvor Nani, er blevet af? Manden har ikke spillet siden Liga Cup finalen?
Nani skal til at finde andre takter frem for tror slet ikke han er professionel nok... Hans talent er vanvittigt stort, vi har alle set hvad han kan, men tror bare ikke han knokler nok.. Eller måske er det mentaliteten den er gal med...
Jeg tænker bare, hvis der har været mere og mere interesse for Tosic, og det er derfor vi hentede ham - vil det i min verden, være klogere at leje ham ud til Partizan resten af sæsonen, da jeg tror han får mere ud af at spille fast for Partizan, hvor han kender alt og er en stjerne, end at rende rundt på vores reserve hold. Men ak ja, der er sikkert folk der er klogere end mig på dette punkt :)
schousboe9
27-03-2009, 17:58
Hvis vi lejede ham tilbage til Partizan vil han ikke vænne sig til hverken spillestil eller tempo i United, og sproget som helhed i England, så jeg syns, det er ganske fornuftigt at lade ram trille lidt bold med reserverne i opstartsfasen. Mon ikke også Ljajic får lov til det fra januar til juli 2010?
Nani skal til at finde andre takter frem for tror slet ikke han er professionel nok... Hans talent er vanvittigt stort, vi har alle set hvad han kan, men tror bare ikke han knokler nok.. Eller måske er det mentaliteten den er gal med...
Ja. Tror, at det er Nanis mentalitet, den er gal med. For han har jo alle egenskaberne til at blive en klassespiller: Hurtig, stærk, teknisk og godt skud - alligevel har han svært ved at bryde igennem, når han får chancen. Jeg synes dog, at Nani har vist lovende takter her i foråret, men han har desværre været meget skadesramt og Ferguson viser ham ikke den store tillid.
Nu skal det ikke udvikle sig til en anden Nani-tråd, men et af Nanis helt store problemer er, at han skal bruge en håndfuld kampe til at spille sig i form. Det er lidt ligesom Tevez.
Nu skal det ikke udvikle sig til en anden Nani-tråd, men et af Nanis helt store problemer er, at han skal bruge en håndfuld kampe til at spille sig i form. Det er lidt ligesom Tevez.
Eller lidt som hvilken som helst spiller med undtagelse af 20LE..
scoutreporter
28-03-2009, 23:52
Er Ljajic med på landsholdet?
Ljajic var vist udtaget til U21 holdet mod Holland.
Jeg så faktisk U21 kampen mellem Serbien og Ukraine og jeg vil sige at Tosic var banens bedste mand. Han var den spiller som skabte flest chanser og han havde et par gode forsøg udefra og to frispark som var meget tæt på...
han virker som en god teknisk spiller, samt en go' speed med og uden bold. Det som vi helt klart mangler på vores midtbane i øjeblikket. Tror han bliver spændende at følge til næste sæson, da giggs og scholes snart stopper og mange af vores midtbanespillere bare ikke har teknikken og overblikket.
Coach-Nico
08-04-2009, 17:39
Jeg tænker bare, hvis der har været mere og mere interesse for Tosic, og det er derfor vi hentede ham - vil det i min verden, være klogere at leje ham ud til Partizan resten af sæsonen, da jeg tror han får mere ud af at spille fast for Partizan, hvor han kender alt og er en stjerne, end at rende rundt på vores reserve hold. Men ak ja, der er sikkert folk der er klogere end mig på dette punkt :)
Ang. reserverne: Jeg forstår ikke hvorfor vores regulære reserver ikke spiller for reserveholdet? Er der en regel om at hvis man har været på holdkortet med førsteholdet, så må man ikke spille med andetholdet eller hvordan? Hver gang jeg tjekker reserveholdets benyttede spillere, er det meget ukendte spillere på nær Possebon. Hvorfor spiller Gibson, Welbeck, Tosic, Fabio osv ikke fast for 2. holdet?
Har Tosic været skadet? Det virker underligt, at han ikke spiller reserverne, og ikke engang var på bænken i søndags, når f.eks. Lee Martin var det?
Reserverne vandt igår 2-0 over Evertons reserver. Ritchie de Laet og Drinkwater scorer, men hver at bemærke i kampen var, at Tosic 4 gange ramte træværket. Manden har heller ikke heldet med sig. Jeg tror på ham.
Men udover hans forsøg på træværket, spillede han en ganske glimrende kamp..
Nogen der har highlights?
timberunited
12-06-2009, 16:28
Det bliver spændende at se, hvad Zoran Tosic kan gøre under denne turnering. Det er jo ikke meget, vi har set til ham på førsteholdet i United.
timberunited
17-06-2009, 09:23
Det bliver spændende at se, hvad Zoran Tosic kan gøre under denne turnering. Det er jo ikke meget, vi har set til ham på førsteholdet i United.
Og så spillede han en glimrende kamp. Med mindst to-tre forsøg og mange andre gode aktioner, så var det meget opmuntrende. Et af hans frisparksforsøg gik lige forbi.
highlighs kan ses på http://video.uefa.com/video/competitions/under21/season=2009/round=15086/match=304486/vod_popup169.html?
Man ser ham kun på frisparket til sidst..
Kasper United
18-06-2009, 18:39
Håber Ferguson bruger Tosic i den næste sæson.
Har ikke set så meget til ham, men det man hører om ham er kun godt. Nu er han er 22 år, så skal han ikke snart have sit gennembrud? Man kan selvfølgelig også prøve at leje ham ud i en enkelt sæson for et middel hold i PL.
imorgen spiller Serbien u21 mod Belarus og skal vi ikke gætte på Tosic er med der? :)
selvom den nok ikke kommer i fjerneren kan man da altid se den på nettet :lolol:
man.utd25
19-06-2009, 20:27
Tosic spillede enlig en okay kamp idag, men deres offensiv er godt nok uskarp....
timberunited
20-06-2009, 09:51
Tosic spillede enlig en okay kamp idag, men deres offensiv er godt nok uskarp....
Det har Serbien ikke råd til mod Sverige. Det bliver en tæt kamp for Tosic og co. Sverige har spillet rimeligt godt. Men hvis Tosic får lidt sommerferie gør det heller ikke noget. :)
Tosic spillede vist igen en udmærket kamp for serbien:
http://video.uefa.com/video/competitions/Under21/season=2009/round=15086/match=304490/vod_popup169.html?RURL=
og
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2770109/
timberunited
24-06-2009, 08:56
En OK kamp spilede han godt nok ikke mod Sverige. Anden halvleg tegner måske ikke et retfærdigt billede, for der var Serbien først 10 og til sidst ni mand.
Fejlafleveringer og ineffektivitet var nøgleordene. Sverige 4, som var kanalen jeg så den på, havde en kommentator der mente, at Tosic var den, der skulle afløse Ronaldo. Til det kan jeg kun sige: Det kan han ikke, hvis det er niveauet. Og var det bundniveauet, var det alt for lavt.
Det eneste positive var, at han kunne bære rundt på et gult kort, uden at det fik konsekvenser, indtil han blev skiftet ud i det 68. minut.
3-1 blev nederlaget og Tosic kan få sommerferie. Hans intention var at slå igennem. Der er MEGET lang vej igen.
schousboe9
24-06-2009, 09:53
Synes nu ikke han var SÅ dårlig. Der kom ikke meget fra hans side, men han fik heller ikke meget at arbejde med. Serbien har jo kun Tosic, Gojko Kacar og Miralem Sulejmani, som selv kan/bidrage til at skabe noget.
Han viste da hvor hutige fødder han har, og hvor gode indlæg kan kan slå. Jeg er sikker på han får flere chancer i den kommende sæson. Men et par timer med vægtene ville ikke skade ham! ;)
Troelsgaard
24-06-2009, 15:07
Nu så jeg ikke kampen, men man skal tænke på, at der er en kæmpe klasseforskel på de 10 han spiller med for Serbien, og de 10 han kan spille med for United, og det har også noget at sige. Man kan ikke dømme nogen ude, på baggrund af en optræden ved et ungdoms EM, for hvis han var så dårlig, så var han ikke endt i United i første omgang.
man.utd25
24-06-2009, 17:26
En OK kamp spilede han godt nok ikke mod Sverige. Anden halvleg tegner måske ikke et retfærdigt billede, for der var Serbien først 10 og til sidst ni mand.
Fejlafleveringer og ineffektivitet var nøgleordene. Sverige 4, som var kanalen jeg så den på, havde en kommentator der mente, at Tosic var den, der skulle afløse Ronaldo. Til det kan jeg kun sige: Det kan han ikke, hvis det er niveauet. Og var det bundniveauet, var det alt for lavt.
Det eneste positive var, at han kunne bære rundt på et gult kort, uden at det fik konsekvenser, indtil han blev skiftet ud i det 68. minut.
3-1 blev nederlaget og Tosic kan få sommerferie. Hans intention var at slå igennem. Der er MEGET lang vej igen.
tag det nu rolig, synes det er synd at dømme ham ud fra den kamp, serbien spillede en utrolig dårlig kamp, og hans medspiller var godt nok dårlig, jeg vil gerne se lidt mere til ham.
Stratego Thomas
24-06-2009, 18:10
tag det nu rolig, synes det er synd at dømme ham ud fra den kamp, serbien spillede en utrolig dårlig kamp, og hans medspiller var godt nok dårlig, jeg vil gerne se lidt mere til ham.
ja helt enig, skulle man eksempelvis dømme berbatov ud fra nogen af de landskampe han har spillet for bulgarien, ville han ingen gang være kvalificeret til aab's bænk..
og endvidere: man kan sgtens blive en kanon spiller uden nødvendigvis, ligsom rooney og ronaldo, at slå igennem som 16...fx: zidane, ribery, di natale, lavezzi og kaka..
timberunited
25-06-2009, 07:52
Nu så jeg ikke kampen, men man skal tænke på, at der er en kæmpe klasseforskel på de 10 han spiller med for Serbien, og de 10 han kan spille med for United, og det har også noget at sige. Man kan ikke dømme nogen ude, på baggrund af en optræden ved et ungdoms EM, for hvis han var så dårlig, så var han ikke endt i United i første omgang.
United har også lavet fejlindkøb - også i nyere tid. Og jeg siger heller ikke, at Tosic ikke har talent.
Men jeg tror, der kommer til at gå et stykke tid, før det for alvor springer ud. Og så konstaterer jeg, at bundniveauet er meget lavt lige nu. Noget der ikke kun skyldtes hans medspillere.
Dette kan man godt tilgive en ung spiller. Men dem der tror, at vi har en ny Ronaldo her fra næste sæson af, de bliver skuffede. Ronaldo har nemlig klassen til at vende en kamp og lave den afgørende scoring eller assist, og det har Tosic ikke formået under dette EM for U21-hold.
I øvrigt har han selv lagt presset på sin person, fordi han har fortalt flere medier, at han ville slå igennem nu. Og så udsætter man sig for kritik, hvis det ikke lykkes.
Manchester United
21-07-2009, 12:49
Synes Tosic var rigtig god sidste kamp. Han skal nok blive en rigtig god venstre midt. Han er hurtig, udfordrende og laver nogle farlige indlæg. Forsætter han sådan vil han blive en klasse spiller om et par år! :)
henning_b_j
21-07-2009, 14:56
Synes Tosic var rigtig god sidste kamp. Han skal nok blive en rigtig god venstre midt. Han er hurtig, udfordrende og laver nogle farlige indlæg. Forsætter han sådan vil han blive en klasse spiller om et par år! :)
Det samme her. Hans indlæg ser utrolige farlig ud og hans dødbolde er i en klasse for sig. han bliver vigtig for United i fremtiden.
"It is a great option for us to have someone with a natural left foot in our team. There are similarities with David Beckham in terms of going box-to-box and his good delivery."
Sir Alex Ferguson
Store ord fra en stor mand. Hvis SAF har tiltro til ham så har jeg bestemt også :)
http://cache2.asset-cache.net/xc/89074415.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193334E6B5204AF254C604FB021D24DAE77 E30A760B0D811297
Tja, det var hvertfald ikke Peter Crouch vi hentede i januar :D
OneloveOneUnited
21-07-2009, 15:13
Virker også lidt som om Jonny syntes det virker lidt komisk ;)
henning_b_j
21-07-2009, 15:13
http://cache2.asset-cache.net/xc/89074415.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193334E6B5204AF254C604FB021D24DAE77 E30A760B0D811297
Tja, det var hvertfald ikke Peter Crouch vi hentede i januar :D
:lolol:
De fleste af gutterne på de billede er vel også på den rigtige siden af 1.80, en del omkring 1.85?
Godt nok ligner det en der har forvildet sig væk fra optagelserne til Hobitten, men mon ikke han er nogenlunde samme højde som Young, Arshavin, Walcott og så mange andre wings?
Måske de skulle sætte ham i bokseringen med Rooney i en 18-20 omgange for at få lidt drøjde på og hærde ham samtidig?
scoutreporter
27-07-2009, 19:37
Tosic scorede i 8-2 sejren mod nogle kinesere forleden...
Tosic scorede i 8-2 sejren mod nogle kinesere forleden...
Ja og et rigtig flot mål. Udfra highlightsene jeg har set, så virker han lovende. Men nu får han jo også pladsen, og han har helt sikkert et stort talent med det venstreben, men jeg er bare i tvivl om, at han kan klare mosten, når han er så lille som han er.
Ifølge wikipedia er han 171 cm høj. Skulle jeg samligne højden med en Arshavin er der kun 1 cm. forskel. Men håber da han kan klare engelsk fodbold, dog tror jeg ikke lige det bliver med det samme.
SantasLittleHelper
27-07-2009, 21:07
Ifølge wikipedia er han 171 cm høj. Skulle jeg samligne højden med en Arshavin er der kun 1 cm. forskel. Men håber da han kan klare engelsk fodbold, dog tror jeg ikke lige det bliver med det samme. Til gengæld er Arshavin så både bredere, og en langt bedre fodboldsspiller.. Tosic er i øvrigt en af de få personer, udover Rafael, som JEG kan tillade mig at kalde lille, muhahahaha.
Til gengæld er Arshavin så både bredere, og en langt bedre fodboldsspiller.. Tosic er i øvrigt en af de få personer, udover Rafael, som JEG kan tillade mig at kalde lille, muhahahaha.
Og Scholes:)
Ifølge wikipedia er han 171 cm høj. Skulle jeg samligne højden med en Arshavin er der kun 1 cm. forskel. Men håber da han kan klare engelsk fodbold, dog tror jeg ikke lige det bliver med det samme.
Owen er jo heller ikke verdens højeste angriber, og han har da klaret sig rigtig godt :)
Stratego Thomas
12-08-2009, 23:56
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10599
dejligt at høre, at vores lille serber kan score 2 mål mod et hold som sydafrika.. han er faktisk en af de spillere jeg håber mest får et gennembrud i denne season. dels fordi han er serber, hvilket er lidt cool i sig selv(se på vidic) og dels fordi han er en af de ældste blandt de unge talenter..
Ja og et rigtig flot mål. Udfra highlightsene jeg har set, så virker han lovende. Men nu får han jo også pladsen, og han har helt sikkert et stort talent med det venstreben, men jeg er bare i tvivl om, at han kan klare mosten, når han er så lille som han er.
Hvor jeg dog hader den argumentation.
Messi er 169, og er en af de bedste spillere på kloden i mange år. Robinho, som er en fantastisk spiller er 1.73 og kan godt klare sig. Rafael er 172 og gør det forrygende mod stærke spillere. Højde er intet, hvis man er et stort talent, det er bare bonus!!!
Hvad jeg ikke forstår i hele den her snak om Tosic er at det med fysikken måtte united sgu da have vidst inden de betalte 8 mio pund for ham, hvilket ikke er småpenge.
De har da scoutet ham og fundet ud af både hans styrker og svagheder. Havde de regnet med at han bare lige kunne træner 10 cm på?
Han er en dygtig tekniker med et rigtig godt skud og han kæmper.
Allerede der er han bedre end Park efter min mening.
ChristianR
13-08-2009, 09:06
Hvad jeg ikke forstår i hele den her snak om Tosic er at det med fysikken måtte united sgu da have vidst inden de betalte 8 mio pund for ham, hvilket ikke er småpenge.
De har da scoutet ham og fundet ud af både hans styrker og svagheder. Havde de regnet med at han bare lige kunne træner 10 cm på?
Han er en dygtig tekniker med et rigtig godt skud og han kæmper.
Allerede der er han bedre end Park efter min mening.
Øhh, ja. Det er da netop derfor SAF var ude at sige, at vi ikke skulle regne med at se Tosic for førsteholdet i hans første sæson. Han blev købt med henblik på fremtiden, da han først skulle have opbygget noget muskelmasse i træningslokalet.
Stratego Thomas
13-08-2009, 09:15
enig!! eller delvist, for jeg har ikke set ham spille særlig meget endnu, så jeg har lidt svært ved at komme med en seriøs sammenligning med mellem ham og park, men af de to er jeg tilgengæld ikke i tvivl om, at han er den med det største potetniale..
angående hans fysik er jeg måske lidt naiv, men jeg hører til dem, der forventer, at musklerne ville komme efter et par seasoner med engelsk fodbold og et del tid i træningscentret.. ellers skulle ferguson bare sætte ham på en måndes ophold på rugbyhold, og når han så vender tilbage vil united have en rigtig teknisk klasse spiller, med fysik som et næsehorn..! for så enkelt er det!!
Han ser altså virkelig lovende ud. Jeg tror han bliver rigtig uhyggelig for os en dag.
Stratego Thomas
13-08-2009, 10:44
HEIxW4lSxew
hvis han kunne fyre op for de slags spil for united trorjeg sgu, at han bliver en sikker vinder.
KOM NU LILLE SERBISKE MAND!!!:devill:
Hvor jeg dog hader den argumentation.
Messi er 169, og er en af de bedste spillere på kloden i mange år. Robinho, som er en fantastisk spiller er 1.73 og kan godt klare sig. Rafael er 172 og gør det forrygende mod stærke spillere. Højde er intet, hvis man er et stort talent, det er bare bonus!!!
Messi og Robinho var også wonderkids, det samme kan man ikke sige om Tosic. Tosic virker til at være en udemærket spiller, men han er jo slet ikke i samme klasse som Robinho og Messi, så højden og fysikken kan bestemt blive et problem for ham. Det er også derfor, at Ferguson ikke bruger ham specielt meget.
Man behøver nu heller ikke være et muskelbundt for at spille wing (det er dog fint at have lidt at give igen med).
At han er lille er kun et plus, da han så bare kan løbe det hurtigere pga. den mindre overflademasse og mindre vindmodstand.
Hvor mange 1.90+ meter wings findes der? Ikke ret mange hvertfald.
Spørgsmålet er så bare, hvornår Tosic får sit run i truppen. Vi har ekstremt mange kvalificerede wings.
Synes det er sejt jeg har en trøje med Tosic, ha ha :D
Elsker når folk spørger "Hvem er det?" "Er det bare noget du har fundet på?"
SantasLittleHelper
13-08-2009, 15:54
Man behøver nu heller ikke være et muskelbundt for at spille wing (det er dog fint at have lidt at give igen med).
At han er lille er kun et plus, da han så bare kan løbe det hurtigere pga. den mindre overflademasse og mindre vindmodstand.
Hvor mange 1.90+ meter wings findes der? Ikke ret mange hvertfald.
Spørgsmålet er så bare, hvornår Tosic får sit run i truppen. Vi har ekstremt mange kvalificerede wings.
Mon ikke det speed han får ved sin overflademasse og vindmodstand opvejes af hans kortere lårben, og mindre muskelmasse? Ellers ville jeg da være kanon hurtig, hvilket ikke ligefrem er tilfældet. Der er heller ingen der har sagt, at han skal være 1.90 +, men hvis han da bare var gennemsnitshøjde ville det da pynte gevaldigt. Det er i øvrigt ikke en bonus at være høj, mere end det er et handicap at være lav.
Men jeg glæder mig da til at se ham, ligesom jeg glæder mig til at se resten af holdet. Indtil videre har jeg bare ikke set noget der berettiger ham til en plads hverken på bænken eller på banen. Også selvom hans første mål i går var rigtig flot.
Mon ikke det speed han får ved sin overflademasse og vindmodstand opvejes af hans kortere lårben, og mindre muskelmasse?
Jeg spurgte engang en fysiolog om nogenlunde det samme, så fik jeg det svar. Han afviste, at muskelmassen skulle være mindre, hvilket jeg ikke kunne forstå. Jeg tror måske, han mente, at muskelmassen ifht. højden ikke er mindre.
Om en anden fysiolog vil sige noget andet, skal jeg ikke kunne sige.
Messi og Robinho var også wonderkids, det samme kan man ikke sige om Tosic. Tosic virker til at være en udemærket spiller, men han er jo slet ikke i samme klasse som Robinho og Messi, så højden og fysikken kan bestemt blive et problem for ham. Det er også derfor, at Ferguson ikke bruger ham specielt meget.
Ja, de var wonderkids, men det var ikke, det jeg hentydede til. Jeg hentydede til, at hvis man har nok teknik til at kunne dække bolden, så skal man ikke komme med argumentationer om, at fordi han er under 180, så kan han ikke spille i United. Så kan vi ligeså godt droppe at købe David Silva og Franck Ribery! Det er dobbeltmoralsk at stille det sådan op!
Angående videoen: Hvor det fryder mig at se hans mål til 3-0. Selvom det ikke er verdens bedste modstandere, så viser Tosic dribleevner. Det gør vores spil flerdimensionelt, så jeg håber fandme, at han slår Park af. Igen, jeg er ikke modstander af Park, jeg er bare ikke fan af, at han som kant ikke kan slå et kvalificeret indlæg eller drible en mand. En kant skal minimum kunne en af delene. Det er ligefør, vi skulle omskole Park til defensiv midt, hvor han sammen med Fletcher kan løbe solen sort og overløbe kompetente modstandere! Så står han bedre placeret IMO.
Synes det er sejt jeg har en trøje med Tosic, ha ha :D
Elsker når folk spørger "Hvem er det?" "Er det bare noget du har fundet på?"
Nice!
Tosic virker som en spiller vi kommer til at se meget til i år, jeg tror sagtens han kan komme på 1. i rotation med Park, Valencia og Nani :D
Kan ikke forstå hvorfor han ikke har fået chancen noget mere, for han gør det tilsyneladende fremragende for reserverne, og så vidt jeg husker lavede han også 2 mål for serbien her forleden.
Hvis grunden til han ikke spiller er, at han er for dårlig fysisk så køber jeg den ikke.. Han er lige så stor som fx Park og Giggs, og udfra det jeg har set så har han mindst lige så meget at bidrage med. ikke mindst sine dødbolde.
Håber sku han får chancen inden længe.
Og hvis det skulle være på grund af hans fysik han ikke var med, jamen så tror jeg Fergie skal have nye briller, for han bruger sin fysik virkelig godt! :)
i øvrigt han har vist i reserve kampen mod Bolton at han (efter min mening) er alt for god til reserve bold, en bænkplads eller ihvertfald første valg til en bænk plads hvis en skulle blive skadet er minimun.
Kampen mod sydafrika, som er et ret godt hold viste han også gode takter :) :
gBqoUUMYHvI
_j1KtzPDbvg
Fletcherfan
03-09-2009, 02:28
Er det kun mig, der er bange for, at Tosic i fremtiden kommer til at være en spiller som Manucho og Dong... Kun for at United skal få nogle penge og lidt berømmelse fra et bestemt område på jorden???
Christensen
03-09-2009, 07:36
Vi har jo allerede Serbiens største spiller, så hvorfor skulle det være det?
Stratego Thomas
03-09-2009, 08:16
Er det kun mig, der er bange for, at Tosic i fremtiden kommer til at være en spiller som Manucho og Dong... Kun for at United skal få nogle penge og lidt berømmelse fra et bestemt område på jorden???
angola er osse et virkeligt stort og velhavende marked, som united har haft brug for at høste for ressourcer..;)
angola er osse et virkeligt stort og velhavende marked, som united har haft brug for at høste for ressourcer..;)
Der kan man bare se. Troede Angola var et meget fattigt land. Så blev jeg så meget klogere. Thanks!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.