PDA

Se fuld version : Zoran Tošić

Sider : 1 [2]

Tenshu
03-09-2009, 09:26
Det kunne jo også tænkes, at Manucho appellerede til afrikanere og ikke blot folk fra Angola. Generelt er afrikanere jo temmelig fanatiske, hvad angår fodbold.

JDK
03-09-2009, 11:03
Jeg er også bange - som jeg har skrevet i en anden tråd - for at Tosic ikke får chancen, men som jeg skriver i den anden tråd, må der være en grund til det, fra Fergies side!

Men talent, ude fra set, er større end i hvert fald Dong's, så jeg tror man havde set nogle kvaliteter i ham, men måske set fejl på, om det var det rigtige for United på nuværende tidspunkt

Dines
03-09-2009, 15:11
Det undrer mig meget, at Tosic har fået så få chancer. Man gav alligevel en del penge for ham i januar.. Var det 7 mio £ eller sådan noget? Derfor mærkeligt, at han ikke kan komme med blandt de bedste 25 til CL. Det virker som om, at Fergie ikke rigtig tror på ham - og at det var en fejl at hente ham og en fejl af vores scouts, der har set ham.

Acsadac
07-09-2009, 07:36
Det undrer mig meget, at Tosic har fået så få chancer. Man gav alligevel en del penge for ham i januar.. Var det 7 mio £ eller sådan noget? Derfor mærkeligt, at han ikke kan komme med blandt de bedste 25 til CL. Det virker som om, at Fergie ikke rigtig tror på ham - og at det var en fejl at hente ham og en fejl af vores scouts, der har set ham.

http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=168837

Man kunne godt spekulere i, om Tosic handlen bare var for at sikre os Ljalic, og derfor bare var en lotto-kupon.

Men det undrer mig meget, at han ikke får chancen. Han virker som en god teknisk spiller, som dog mangler fysik. Som artiklen skriver, har han nærmest ikke taget noget på siden han ankom til united, modsat hvad SAF forventede.

Så måske bunder SAF's tålmodighed med ham i manglende træningsarbejde fra Tosic's side.

Jev
07-09-2009, 09:51

Så vidt jeg husker, er prisen på Tosic primært bestemt på hans præstationer og de antal kampe, han spiller. Den oprindelige overgangssum var formodentlig ikke særlig høj.

Det undrer mig dog en smule, for jeg synes egentlig, han virker som en udmærket spiller, hvilket underbygges af at han er fast mand på Serbiens landshold.

Sgoales
25-10-2009, 10:40
Nu hedder det sig igen, at Tosic imponerer for reserverne. Er der nogen der har set kampen og som kan svare på om han er ved at være klar for førsteholdet? Jeg har set nogle klip på Youtube, men det er også det, og her ser han bestemt lovende ud. Han er rimelig fast for et af Europas bedste landshold, så helt uduelig kan han ikke være...

United DK
25-10-2009, 11:05
Nu hedder det sig igen, at Tosic imponerer for reserverne. Er der nogen der har set kampen og som kan svare på om han er ved at være klar for førsteholdet? Jeg har set nogle klip på Youtube, men det er også det, og her ser han bestemt lovende ud. Han er rimelig fast for et af Europas bedste landshold, så helt uduelig kan han ikke være...

Jeg stoler på at Ferguson ved hvad han gør, men taget i betragtning hvor dårligt stillet vi er på venstre kanten p.t., hvilket har banet vejen for et comeback til Giggs derude, så kunne man da i det mindste prøve ham af.

RAppel
25-10-2009, 11:26
Smid ham for Løverne i dag :devill:

Dahlmann
25-10-2009, 11:46
Jeg stoler på at Ferguson ved hvad han gør, men taget i betragtning hvor dårligt stillet vi er på venstre kanten p.t., hvilket har banet vejen for et comeback til Giggs derude, så kunne man da i det mindste prøve ham af.

Giggs har jo så til gengæld også været fantastisk i den her sæson... Ikke langtidsholdbar løsning med ham men lige nu er han den bedste spiller når han er klar..

United DK
25-10-2009, 11:55
Giggs har jo så til gengæld også været fantastisk i den her sæson... Ikke langtidsholdbar løsning med ham men lige nu er han den bedste spiller når han er klar..

Jo, men det er jo gerne sådan med Giggs, at han skal have sine pauser, og der kunne man så prøve Tosic af.

SantasLittleHelper
25-10-2009, 12:16
Jo, men det er jo gerne sådan med Giggs, at han skal have sine pauser, og der kunne man så prøve Tosic af. Hvis han nu var god nok havde han nok også fået de chancer. Det er jo ikke fordi det ligefrem har skortet på muligheder for at give ham chancen, men det lader til at giggs, Nani, Park, Ronaldo, Anderson og selv Rooney har været foran ham i køen.

United DK
25-10-2009, 12:20
Hvis han nu var god nok havde han nok også fået de chancer. Det er jo ikke fordi det ligefrem har skortet på muligheder for at give ham chancen, men det lader til at giggs, Nani, Park, Ronaldo, Anderson og selv Rooney har været foran ham i køen.

Hvilket virker underligt, når de fleste af de spillere enten er ringe, eller er fejlplaceret derude. Tosic er trods alt en del af det serbiske landshold, så han må da kunne et eller andet, ellers kan man da snakke om dårlig scouting.

Dines
25-10-2009, 12:50
Tosic får ikke engang spilletid for Carling Cup holdet, det siger lidt om, hvor langt væk han er. Det virker som et fejlkøb. Nuvel mangler/manglede han muskler, men når manden ikke har spillet fra start i en kamp, så er det mere end bare mangel på muskler.

KingK
13-11-2009, 15:02
Nu hvor Nani har taget et kæmpe spadestik i forbindelse med at grave hans egen grav, og tilmed tage mål til hans egen kiste - vil jeg da lige, på denne fredag, stille spørgsmålet:

Kunne vi så ikke bare få set Tosic i aktion? Han kan da umuligt være dårligere end Nani. Nani og United trænger til at blive skilt ad, for han holder (desværre) ikke niveau.. ærgerligt, for kan personligt godt lide wingtyper som ham!

Tosic er trods alt landsholdsspiler for Serbien, og er desuden naturligt venstrebenet og var generelt meget imponeret af ham i pre-season - specielt mod Valencia!
Kan da godt være han skal have et par måneder til at komme ind i rytmen, men Vida var nu heller ikke imponerende i de første mange kampe han fik... og til 80 mio. er det altså noget vi skal prøve:devill:

Nani er desuden rygtet til både Juventus og Milan (ifølge Goal.com)..

SantasLittleHelper
13-11-2009, 15:52
Ja hvis Nani er slået bagerst i køen er der vel kun Park, Giggs, Obertan, Anderson, Fabio og Rooney foran ham. Det skal der nok komme de 30 minutter ud af i løbet af en sæson, som han efterhånden har fortjent :)

Dines
13-11-2009, 16:13
Tosic tegner sig gevaldigt til at blive en af de største flop i klubbens historie. Jeg undrer mig over, at man kan købe en spiller til 7 mio £, og han så ikke engang kan komme med i CL-truppen eller komme ind på Carling Cup holdet. I de få minutter han har spillet, har han ellers imponeret mig og han virker som en spændende spiller for alle andre end Fergie.

United-Allan33
13-11-2009, 16:23
Det er squ underligt med Tosic, for når man er bag Nani i køen til spilletid, så ser det fandme sort ud... Begynder mere og mere at tro at han blev hentet for at få Adem Ljajić til klubben..

scoutreporter
18-11-2009, 01:49
Jeg synes også det er underligt han ikke spiller. Eller i det mindste får chancen... Han spillede hele træningskampen for Serbien mod N.Irland, og han var assistenten til det eneste mål i 0-1 sejren. Han spillede også en halveg i træningskampen mod Sydafrika i August og scorede 2 mål i anden halveg i 3-1 sejren, var iøvrigt MOM. I den sidste kvalkamp mod Litauen( hvor Serbien allerede var videre til VM) kom han ind i anden halveg og scorede det eneste mål for Serbien. Dvs. han har lavet 3 mål og 1 assist i de sidste 5 fulde halvege han har fået på landsholdet. Det er ikke dårlige stats...

Mod SydAfrika, han scorer første og tredie for Serbien:

http://www.footytube.com/video/south-africa-serbia-1-3-08-12-09-goals-juzna-afrika-srbija-1-3-18967

Mod Litauen:

http://www.footytube.com/video/litvanija-srbija-2-1-zadnja-utakmica-u-kvalifikacijama-za-sp-2010-14-10-2009-25000

Mod N.Irland:

http://www.youtube.com/watch?v=txUqak9W5e0

Edit: Så først senere at det faktisk ikke har noget med kampen mod N.Irl at gøre, men god klip alligevel siden der er 3 man Utd spillere i den:-) Tosic, Ljajic og Vidic...
Når jeg finder noget fra kampen sættter jeg det på...

United DK
18-11-2009, 05:02
Tosic er et mysterie. Jeg har aldrig oplevet en spiller være så overset, og ikke få noget der minder om spilletid overhovedet. Han er muligvis ikke god nok, men så igen, når du er en del af det serbiske landshold, så må du da kunne et eller andet, der kan give dig lidt tid på banen. Han er jo ikke en eller anden tilfældig 18-årig local lad.

Don Kafai
18-11-2009, 05:30
Tosic er et mysterie. Jeg har aldrig oplevet en spiller være så overset, og ikke få noget der minder om spilletid overhovedet. Han er muligvis ikke god nok, men så igen, når du er en del af det serbiske landshold, så må du da kunne et eller andet, der kan give dig lidt tid på banen. Han er jo ikke en eller anden tilfældig 18-årig local lad.

Jeg tror hans fysik er det afgørende problem. Mange mener, at han var lokkemad så vi kunne få Ljajic, eller en Mr. T-Shirt, men jeg tror overhovedet ikke det har været hensigten.

Det undrer mig, at Ferguson altid påpeger hans manglende fysik og nærkampsstyrke som begrundelse for, at han ikke spiller mere end tilfældet er. Nu er der dog gået et år, og selv en bamse som mig kunne komme i form efter 12 måneder med United-træning, så du har reti, at det er ved at blive lidt af et mysterium.

De mange kampe i december kan åbne op for ham, og sker det ikke, så tror jeg ikke han får flere kampe i United-trøjen.

Glory Man United
18-11-2009, 07:29
Jeg tror hans fysik er det afgørende problem. Mange mener, at han var lokkemad så vi kunne få Ljajic, eller en Mr. T-Shirt, men jeg tror overhovedet ikke det har været hensigten.

Det undrer mig, at Ferguson altid påpeger hans manglende fysik og nærkampsstyrke som begrundelse for, at han ikke spiller mere end tilfældet er. Nu er der dog gået et år, og selv en bamse som mig kunne komme i form efter 12 måneder med United-træning, så du har reti, at det er ved at blive lidt af et mysterium.

De mange kampe i december kan åbne op for ham, og sker det ikke, så tror jeg ikke han får flere kampe i United-trøjen.

Arrrrrrrrrrrrrrrgh....
Kantspillet har været skidt længe, så hvis Tosic ikke kan tilkæmpe sig bare en bænkevarmerplads i ny og næ (Park har også været skadet), ja så ser udfordringen ud til at være meget stor for ham

Dines
18-11-2009, 17:39

Men selvom Tosic er fysisk lille, så er det bekymrende, at han stadig efter et 11 måneder i klubben, ikke har fået mere end 4 førsteholdskampe. Han har ikke engang fået 90 min sammenlagt, det er virkelig underligt - og det kan ikke bar e forklares med hans fysik, for den må efterhånden være blevet bedre og han bør efterhånden være blevet vænnet mere til engelsk fodbold kva hans reserveholdskampe. Men enig i, at der snart må ske noget - jeg tror også, at Tosic selv snart indser, at det her ikke kan fortsætte - p.t tegner han sig til et af de største flop i klubbens historie.

Hille
18-11-2009, 18:09
Kan heller ikke helt forstå hvis det skulle være fysikken, han har jo brugt den smule han havde rigtig fornuftigt i de få¨kampe han har spillet :confused:

NtotheT
18-11-2009, 20:37
Der må seriøst ligge noget personlig had bag ved det. For det der med fysik er jo en komplet lam undskyldning.

Robinho er jo så tynd, at han ville kunne gemme sig bag et træ, og alligevel kan han - når han er i humør - voldtage mange af PLs backs.

Eller kig på vores egne twins, Fabio og Rafael. De er jo ikke større end Tosic. Faktisk har de samme højde, hvis jeg husker rigtigt, og de er altså ikke store på nogen som helst måde.

Jeg har altid sagt, at hvis man har teknikken, så er fysikken bare bonus. Og jeg synes bestemt, at Tosic har en god teknik. Ikke noget guddommeligt, men han har den nødvendig mængde som en kantspiller har brug for.

snegl
18-11-2009, 23:06
Men selvom Tosic er fysisk lille, så er det bekymrende, at han stadig efter et 11 måneder i klubben, ikke har fået mere end 4 førsteholdskampe. Han har ikke engang fået 90 min sammenlagt, det er virkelig underligt - og det kan ikke bar e forklares med hans fysik, for den må efterhånden være blevet bedre og han bør efterhånden være blevet vænnet mere til engelsk fodbold kva hans reserveholdskampe. Men enig i, at der snart må ske noget - jeg tror også, at Tosic selv snart indser, at det her ikke kan fortsætte - p.t tegner han sig til et af de største flop i klubbens historie.

Et flop er i mine øjne, hvor spilleren selv er skyld i at det ikke gik som forventet. Jeg synes ikke ligefrem man kan klandre Tosic. Gjort det godt for reserverne, i pre-season, og scoret en del og assistet på landsholdet. Det er et mysterie hvorfor han ikke engang havner på bænken. Det ligner virkelig at han blev købt for at få Ljajic til klubben. Ellers tester Ferguson da ham ihvertfald GEVALDIGT mentalt, som han ca gør med alle reservespillere for at se om de bliver ved i modgang.

Sgoales
19-11-2009, 06:00
Jeg synes der er for mange af de indkøb på det seneste, hvor spilleren ikke får en reel chance. Tosic har overhovedet ikke fået chancen, hvilket skuffer mig enormt meget. Hans teknik, frispark mm. kunne være interessant at se på holdet og i mine øjne har han et større potentiale end Nani, som har stået stille i udviklingen for længe.
Vi købte også Manucho (ham mener jeg dog ikke burde have fået chancen), Pique, Rossi og jeg er meget usikker på Ljalic og Diouf. Nu skulle vi efter sigende være ude efter Rodwell, men så skal vi kraft e*** også bruge ham!!!
De Laet derimod virker som et tyveri og det samme gør Fabio og Rafael.

ChristianR
19-11-2009, 06:42
Det er og har jo altid været en del af Uniteds politik.

Man går ikke ud og køber en spiller til 300 mio kr, men man henter i stedet 3-5spillere til 50-100 miokr og håber, at mindst en af dem slår til. Så der er jo reelt ikke noget tab ved, at 2 af spillerne aldrig når ind at spille på Old Trafford.

KingK
19-11-2009, 18:17
Et flop er i mine øjne, hvor spilleren selv er skyld i at det ikke gik som forventet. Jeg synes ikke ligefrem man kan klandre Tosic. Gjort det godt for reserverne, i pre-season, og scoret en del og assistet på landsholdet. Det er et mysterie hvorfor han ikke engang havner på bænken. Det ligner virkelig at han blev købt for at få Ljajic til klubben. Ellers tester Ferguson da ham ihvertfald GEVALDIGT mentalt, som han ca gør med alle reservespillere for at se om de bliver ved i modgang.

ENIG! Ved slet ikke hvorfor folk kalder ham et flop i det hele taget?
Han er forrygende for reserveholdet, og er dejlig stabil for landsholdet.. Nani har opbrugt hans taletid, og er på lånt tid til sommer!
Fair nok at Ferguson ikke vil smide mønt efter spillere i januar, så brug dog dem du har købt i forvejen og lad dem prøve sig af...

Hvis det i virkeligheden er en test, så har Tosic da bestået med UG til kryds og slange, for han spiller godt for både reserverne og hans land... det siger da noget om manden!

snegl
19-11-2009, 19:43
ENIG! Ved slet ikke hvorfor folk kalder ham et flop i det hele taget?
Han er forrygende for reserveholdet, og er dejlig stabil for landsholdet.. Nani har opbrugt hans taletid, og er på lånt tid til sommer!
Fair nok at Ferguson ikke vil smide mønt efter spillere i januar, så brug dog dem du har købt i forvejen og lad dem prøve sig af...

Hvis det i virkeligheden er en test, så har Tosic da bestået med UG til kryds og slange, for han spiller godt for både reserverne og hans land... det siger da noget om manden!

Præcis - Han har været ret tålmodig, og ikke svigtet i sine præstationer til trods for at han ikke har fået chancen i ca et år. Det er ihvertfald velkendt at Fergie tester spillerne. Læste engang et interview med Mads Timm, hvor han ærgrede sig over at han ikke var mere engageret i United, og hvor han bl.a. talte om at Ferguson kunne finde på at give folk chancer, og så droppe dem igen for at teste om de mentalt så bare tænkte "fuck det" og blev demoraliseret, eller om de istedet fortsatte gejsten i modgang. Hatten af for at Tosic ikke har sagt fuck det, men stadig vil have en plads på førsteholdet.

Omvendt er det forståeligt nok hvis han vil udlejes eller lignende - han har en VM plads at spille for.

Benzet
19-11-2009, 20:26
Det er forståelig nok, at han gerne vil udlejes med henblik på egne vm-chancer. Men hvis han nu virkelig havde tænkt sig at kæmpe for sin chance i United, kunne han også vælge at blive og kæmpe for pladsen på trods af alt.

snegl
20-11-2009, 19:21
Det er forståelig nok, at han gerne vil udlejes med henblik på egne vm-chancer. Men hvis han nu virkelig havde tænkt sig at kæmpe for sin chance i United, kunne han også vælge at blive og kæmpe for pladsen på trods af alt.

Er det ikke lidt det han har gjort i et år? Han har vel også udtalt at han stadig går efter at få succes i United.

RAppel
21-11-2009, 09:11
Nu er jeg ikke træner for Manchester United, men tror næppe Tosic kan klandres for, at han ikke spiller. Tror han knokler en hvis ting ud af bukserne.

Det er et mysterie på højde med månelandingen!

scoutreporter
25-11-2009, 02:12
Tosic scorede 2 mål idag for reserverne imod Hull i 2-1 sejren...

robinho
25-11-2009, 05:23
Jeg må indrømme jeg forstår ikke en skid af hele den her tosic-saga. Hvis grunden til han ikke spiller er hans klejne fysik, hvad fanden købte vi ham så for.

Manden var jo lille og tynd i forvejen, og fordi vi køber ham skyder han jo ikke lige op i ronaldo-størrelse vel?

Ligner mere og mere, at vi bare skulle tage ham med i handlen for at få ljajic.

Flax_Generous
25-11-2009, 06:57
Jeg undrer mig også lidt over, at han ikke har fået flere chancer. Men på den anden side mangler han jo også at få sit egentlige gennembrud på reserveholdet. Nu har jeg ikke set dagens kamp, så det kan være, at det skete i dag, men ellers har han i de kampe, jeg har set med ham for reserveholdet, været ret middelmådig. Welbeck, Macheda, Gibson, Fabio, ja, sågar King, Eikrem, Corry Evans og James har set bedre ud. Når man tænker på, at han har svært ved at dominere på Uniteds reservehold (det klarede Chris Eagles og Lee Martin), så ser det jo ikke lyst ud.

Han har selvfølgelig talent, men det er ikke blevet udfoldet. Og så får man altså ikke spilletid i United (medmindre man hedder Nani...).

Hald
25-11-2009, 10:51
2 kasser igår, han har da efterhånden lavet et par kasser for reserverne, ser ikke noget problem i at vi kunne prøve ham lidt af i Aften, ved godt han ikke har været imponerende når han hat fået chancen, men vi må nok ha lidt tålmodighed !

23Becks
25-11-2009, 11:11
2 kasser igår, han har da efterhånden lavet et par kasser for reserverne, ser ikke noget problem i at vi kunne prøve ham lidt af i Aften, ved godt han ikke har været imponerende når han hat fået chancen, men vi må nok ha lidt tålmodighed !

så vidt jeg husker er han ikke spilleberettiget i Champions Leaugue, så vi får ham desværre heller ikke at se i aften.

JDK
25-11-2009, 12:54
Jeg synes godt nok det er rov på talent, hvis det skulle passe, som nogle herinde mener, at hele handlen med Tosic skulle være et led i, at handlen med Ljajic skulle gå igennem... Hvad er så meningen med at Tosic render rundt på reserveholdet, når Ljajic stadig er i Partizan på lån, her et år efter kontrakten blev indgået? Det gavner vel hverken os, Tosic, Ljajic eller for den sags skyld Partizan (andet end at de stadig har Ljajic og nogle ekstra penge)

Tror der stikker noget andet bag... Hvad ved jeg dog ikke - kan bare ikke se meningen med det andet

Stente
25-11-2009, 13:08
Selve ideen med at vi sikrede os Ljajic men lod ham spille en sæson i Partizan inden han kommer til England, synes jeg er fænomenal!
Vi er garanteret et kæmpe talent, som kan få fast spilletid hver uge, i en ret fysisk liga..
Han er samtidig et sted hvor han kan lide at være, og med familie indenfor kort rækkevidde..

Samtidig har han så et år, hvor han kan forberede sig på tanken om at skulle til Manchester, og når han så kommer, så kan han støtte sig op ad Tosic, der allerede har været her i et år..

Hele mystikken omkring Tosic's manglende chancer på førsteholdet synes jeg bliver kørt lidt op i en spids.. Ligesom Flax siger, så synes jeg heller ikke han har imponeret helt vildt, i de (få) kampe med reserverne jeg har set..
Hvis trænerteamet mener, at grunden til at Tosic ikke har domineret mere på reserveholdet end hvad tilfældet er, så er det da oplagt at lade ham få flere kampe dér, i stedet for at rykke ham op på førsteholdet hvor fysikken er endnu hårdere..

JDK
25-11-2009, 13:53
Selve ideen med at vi sikrede os Ljajic men lod ham spille en sæson i Partizan inden han kommer til England, synes jeg er fænomenal!
Vi er garanteret et kæmpe talent, som kan få fast spilletid hver uge, i en ret fysisk liga..
Han er samtidig et sted hvor han kan lide at være, og med familie indenfor kort rækkevidde..

Samtidig har han så et år, hvor han kan forberede sig på tanken om at skulle til Manchester, og når han så kommer, så kan han støtte sig op ad Tosic, der allerede har været her i et år...

Ja, det er rigtig nok ift. Ljajic, at det er fint han får kamptræning osv. i Partizan i år og at han så derefter kan støtte sig til Tosic, men det er da spild af en spiller at han skal være der et år uden spilletid, for så at være hans ''væg'' han kan læne sig op ad - kan godt være Tosic ikke er god nok eller ikke har fysikken med sig, men det er stadig synd for ham, hvis han på den måde blive brugt, for at et større og yngre talent kan føle sig hjemme i England

Derfor tror jeg stadig han er blevet købt for at få kampe og at de har set ham som god nok til Uniteds førstehold - og ikke bare for at få Ljajic hertil

snegl
25-11-2009, 18:50
t1Mf99fGZsQ

RAppel
03-12-2009, 10:25
Set i lyset af at vi ikke henter Ljalic er det så et tegn på at SAF har mere tiltro til Tosic eller hvordan tror I det skal forståes?

Dines
03-12-2009, 10:32
Tror mere, at det er et spørgsmål om pengene, Ljalics talent og mere spillere som Cleverley og Gibson. Tror ikke, at det får en så stor indflydelse for Tosic.

schousboe9
03-12-2009, 10:32
Jeg er overbevist om, Tosic er på vej ud under alle omstændigheder. Ellers ville han have været meget mere involveret.

anker00
22-01-2010, 15:27
http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/01/22/1756099/manchester-uniteds-zoran-tosic-to-sign-loan-deal-with-koeln

Hvis låneaftalen falder på plads så håber jeg at han gør det godt i koeln og så kommer han tilbage og for nogle kampe så han endelig kan bevise sit vær

William
22-01-2010, 15:34
Jeg håber ikke Tosic forsvinder helt, det ville være fint hvis han blev udlejet, så han kunne få kamptræning.. Han har da vist gode takter, så vil gerne se mere til ham.

Ludvig
22-01-2010, 16:23
Jeg håber ikke Tosic forsvinder helt, det ville være fint hvis han blev udlejet, så han kunne få kamptræning.. Han har da vist gode takter, så vil gerne se mere til ham.

Ja, han har udrettet nogle fine ting for reserverne, og måske det snart at hans tid på OT?
Problemet er bare at der måske ikke er plads og/eller tid til ham lige pt..

Nu må vi se, håber ikke han bliver solgt.

Dines
22-01-2010, 18:12
Jeg tror ikke på Tosic har en fremtid her. Købet er et af de underligste nogensinde, når Tosic endnu ikke et år efter han kom til klubben, har spillet en kamp fra start. Fremtidsudsigterne virker heller ikke lyse, og jeg er ret sikker på, at de vil bruge en eventuel udlejning til at øge hans profit for så at sælge ham videre.

Don Kafai
26-01-2010, 21:04
Cologne coach Zvonimir Soldo has confirmed the club are closing in on a loan deal for Manchester United winger Zoran Tosic.

Sakset fra Sky Sports.

Det bliver godt med nogle kampe til ham i hvert fald.

snegl
26-01-2010, 21:08
Enig. Han fortjener også chancen for at spille sig med til VM. Held og lykke til ham i Køln.

Parkohargo
26-01-2010, 21:14
Havde næsten helt glemt vi havde Tosic i klubben..

schousboe9
27-01-2010, 13:41
Cologne coach Zvonimir Soldo has confirmed the club are closing in on a loan deal for Manchester United winger Zoran Tosic. Sakset fra Sky Sports.

Det bliver godt med nogle kampe til ham i hvert fald.

Og den er så endelig nu. Fint nok. Han trænger til kontinuitet i sit spil.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&redirectorid=news_story&newsid=6645751

anker00
27-01-2010, 13:50
synes det rigtig godt han bliver lejet ud så han få nogle førsteholdskampe og vi må bare håbe han gør det godt:)

Daniel Ganji
27-01-2010, 14:10
Glæder mig til at følge ham i FC.Köln ..
Håber han udvikler sig meget!

RAppel
27-01-2010, 14:42
Glæder mig til at følge ham i FC.Köln ..
Håber han udvikler sig meget!

Hvis han da kommer på hold. Det kan jo være han ikke får chancen der heller...

Daniel Ganji
27-01-2010, 14:51
Hvis han da kommer på hold. Det kan jo være han ikke får chancen der heller...

Hvis ikke han er garanteret spilletid, kunne United lige så godt sælge ham :)

RAppel
27-01-2010, 14:57
Hvis ikke han er garanteret spilletid, kunne United lige så godt sælge ham :)

Hvorfor solgte vi så ikke Possebon? :confused:

Daniel Ganji
27-01-2010, 15:16
Hvorfor solgte vi så ikke Possebon? :confused:

Har Ferguson garanteret at Possebon ikke kommer til at spille i United mere?
Nej.

RAppel
27-01-2010, 15:35
Har Ferguson garanteret at Possebon ikke kommer til at spille i United mere?
Nej.

Har Ferguson garanteret at Possebon kommer til at spille i United mere?
Nej.

Det er jo som at diskutere med en dør. Jeg tier bare stille.

mufufu
27-01-2010, 15:40
Har Ferguson garanteret at Possebon kommer til at spille i United mere?
Nej.

Det skal ikke undervurderes, man kan have gode lange samtaler med døre.

Synes det er fint han bliver lånt ud, har aldrig set det store potentiale i ham.

Daniel Ganji
27-01-2010, 15:45
Det er da bare fordi du ikke argumentere bedre :)

Dines
27-01-2010, 17:58
Fint nok. Jeg tror ikke på Tosic har en reel fremtid her, så vil fint nok for ham, at han ikke rådner op på reserveholdet, men spiller ordentligt fodbold i en god liga, så han har en mulighed for VM. Det mærkeligste køb nogensinde, vil jeg mene.

Dalsø
27-01-2010, 18:35
Det er da bare fordi du ikke argumentere bedre :)

Hans argumentation fejlede da intet, det kan da godt være at Køln mener at han kan komme på holdet, men at han simpelthen også bare skuffer der, ligesom saf formentlig også mente at han ville blive bedre end han er, i et højere tempo, for ellers havde han vel næppe købt drengen...

Thepostman
27-03-2010, 17:18
Nogle der ved hvordan han kalre sig rent spillemæssigt i Köln? Kan se at han scorede to mål i dagens kamp på udebane mod Hannover.

Bonde15
27-03-2010, 23:05
http://vodpod.com/watch/3317938-hannover-vs-kln-1-4

to rigtig flotte mål af tosic. især det første.

schousboe9
27-03-2010, 23:28
Ja, det må man sige. Sublim boldkontrol ved det første, og flot et-to-spil og igen god kontrol ved det andet. Super at se.

RAppel
28-03-2010, 08:40
3 mål i 8 kampe må være godkendt. Spændende.

Kasper United
28-03-2010, 09:07
http://vodpod.com/watch/3317938-hannover-vs-kln-1-4

to rigtig flotte mål af tosic. især det første.

Tillykke til Tosic.

Flotte mål, han fik lavet sig der. Det første var rigtig flot, efter han lige finter et par stykker og derefter placer bolden i kassen.

Dines
28-03-2010, 09:23
Godt gået af Tosic. Jeg håber, at han kan overføre det til, når han kommer tilbage, selvom jeg har min tvivl om han overhovedet får chancen.

NtotheT
28-03-2010, 12:06
Hans første mål minder mig om noget, som kun Robben kan gøre :P eller Messi. Men ham vil jeg ikke inddrage, for der er noget at leve op til :D

United DK
28-03-2010, 12:25
I mine øjne er Tosic en færdig mand i United, og hans gode spil i Köln glæder mig kun, fordi vi så forhåbentlig kan sælge ham til sommer, og få lidt penge på kontoen.

Paaske
16-04-2010, 21:07
Zoran Tosic har i aften scoret 2 mål for Køln, da de vandt 2-0 :)

Godt gået af knægten!

RAppel
17-04-2010, 08:35
Jeg vil altå ikke, og har aldrig gjort, afskrive ham i United som mange andre har gjort. Tror derimod han bliver en stjerne for holdet.

ChristianR
17-04-2010, 08:45
I mine øjne er Tosic en færdig mand i United, og hans gode spil i Köln glæder mig kun, fordi vi så forhåbentlig kan sælge ham til sommer, og få lidt penge på kontoen.

Han er ung og talentfuld, så jeg forstår ikke denne hast med at afskrive ham.

Muligvis og næsten sandsynligvis har du ret i, han aldrig bliver det store for United, men jeg har svært ved at se, hvorfor ikke, man skulle give ham en chance for at udvikle sig; Enten som squadplayer eller ved endnu et udlejningsophold.

Prisen vi nu kan få for ham er vel begrænset, så jeg vil hellere beholde ham yderligere et år og håbe på, han kan udvikle sig endnumere. Så kan man enten begynde at benytte sig af ham i Manchester United eller sælge ham for en større sum penge, end vi kan nu.

På samme måde er jeg tilfreds med, at SAF ikke solgte Nani sidste sommer, som mange herinde ønskede. Han har udviklet sig, så han nu har værdi for holdet og i tilfælde af et eventuelt salg er hans pris da steget gevaldigt på et år.

Kasper United
17-04-2010, 09:11
Utrolig, hvad et skifte kan gøre. Eller så er der bare en klasse forskel på Premier League i forhold til Bundesligaen. Hvor mange mål er han oppe på nu i Köln?

Hille
17-04-2010, 10:57
Utrolig, hvad et skifte kan gøre. Eller så er der bare en klasse forskel på Premier League i forhold til Bundesligaen. Hvor mange mål er han oppe på nu i Köln?

Ihvertfald over 4.

Men jeg slutter mig nu altså også til flokken der mener han sagtens kan have en fremtid i United, de mål og højdepunkter jeg har set fra ham i Köln må jeg sige har imponeret mig meget, han ligner jo Robben på en prik! :)

ajooba
17-04-2010, 11:04
Over 4? Wikipedia siger 5, men jeg kan kun se han har scoret 4 mål, 2 igår og 2 for nogle uger siden

I mine øjne er han et stort talent, men hele forløbet omkring ham har været så underligt at det ikke ville overraske mig hvis han forlod United til sommer eller endnu en gang blev udlejet. Jeg har en større fidus til ham end Obertan

Acsadac
17-04-2010, 11:28
Skifter vi til en 4-3-3 tror jeg på at Tosic kunne have en fremtid i United..

I en 4-4-2 tror jeg hans evner kommer til kort..

Elkjaer
17-04-2010, 15:16
Nu har han scoret igen....
Hvis der kommer nogle chancer næste sæson, glæder jeg mig meget til at se ham.
EDIT: Tror desværre han kan mangle en del fysisk styrke, men lad os se.

RAppel
20-04-2010, 10:28
http://www.tribalfootball.com/man-utd-winger-tosic-hoping-stay-cologne-782761

Tosic said: "I could live here, but it is up to Manchester United (http://www.tribalfootball.com/category/clubs/manchester-united). If it was up to me I would stay."

Ja så har han jo lige sagt, at han ikke gider være i United, øv :(

Jurgensen
20-04-2010, 10:30
http://www.tribalfootball.com/man-utd-winger-tosic-hoping-stay-cologne-782761

Ja så har han jo lige sagt, at han ikke gider være i United, øv :(

Det kan man vel ikke fortænke manden i? Han fik jo aldrig en reel chance, hvad det så skyldes kan vi kun gisne om.

BadgerMan
20-04-2010, 12:09
Det virker som om knægten bare vil spille fodbold, det er jo kun positivt at han har større ambitioner end at spille på Uniteds reservehold og få et par kampe i ny og næ af mindre betydning.

Dines
20-04-2010, 16:19
Jeg forstår ham. Hellere spille for end mindre klub, end at få splinter i røven og aldrig få spilletid. Tosic er stadig en ung spiller, og han kan på sigt blive til noget rigtig spændende, så derfor vil hans udvikling gå i stå ved at spille reserveholdsfodbold. Forstår ham godt.

RAppel
15-06-2010, 08:33
http://www.bold.dk/nyt/United-flop-taet-paa-CSKA

Synes det er for meget at kalde ham et flop. Han har ikke fået chancen synes jeg.

schousboe9
15-06-2010, 09:33
Han har ikke kunne tilspille sig nogen kampe gennem træning, i modsætning til f.eks. Obertan, så et flop er han vel.

The Sun nævner en pris på £8 mio., hvilket vil lugte af hel uhørt god forhandling fra Uniteds side! Var det ikke det, vi hentede ham for?

United DK
15-06-2010, 10:29
Et flop er vel en man havde store forventninger, og dem var der vel ikke til Tosic i særlig høj grad.

snegl
15-06-2010, 10:52
Her nævnes 11,5 mio euro (http://www.insidefutbol.com/2010/06/13/cska-moscow-target-man-utd-youngster-tosic-as-krasic-replacement/24719/)

Super handel hvis det er sandt. Det er sgu en god sjat penge for en ubrugt mand.

Glory Man United
15-06-2010, 17:27
Så er han solgt...
http://www.manutd.com

Kasper United
15-06-2010, 17:31
Så er han solgt...
http://www.manutd.com

Klasse, men for hvor meget?

JakobR
15-06-2010, 17:59
Man kunne godt ønske sig en forklaring på sådanne køb. Både Tosic og Manucho blev købt som "ukendte kort" og blev solgt igen, før de fik en reel chance på banen.

Spillere som Diouf og Hernandez kunne godt ligne lignende køb, da de er købt ind på en plads, hvor vi i forvejen er enormt besat.

Men farvel og tak til Tosic. Eneste positive er den rygtede sum penge og at nummer 14 nu kan tildeles en angriber.

RAppel
15-06-2010, 20:32
That makes me a saaaaaad panda

Dines
15-06-2010, 21:29
Held og lykke fremover Tosic. Han må rangere som det mest mystiske køb sammen med Manucho, Fergie har lavet i lang lang tid. 7 mio £ for 5 indskiftninger. Det er godt nok mystisk, man må virkelig have taget fejl af hans talent, da man bedømte ham... Heaton er også blevet hentet af Cardiff i dag. Så so far har vi mistet 3 spillere, og hentet 2 ind. Håber snart på flere indkøb med mere klasse end Tosic.

Pils
15-06-2010, 22:26
Som alle andre herinde også har sagt, så er købet af Tosic nok et af de mærkligste af United i langt tid. Nu får vi ifølge rygterne omkring salget nogenlunde vores penge inde igen. Men hvorfor overhovedet købe manden i første omgang. Så meget kan vores scouts ikke have taget fejl af ham...

MC86
15-06-2010, 23:59
Som alle andre herinde også har sagt, så er købet af Tosic nok et af de mærkligste af United i langt tid. Nu får vi ifølge rygterne omkring salget nogenlunde vores penge inde igen. Men hvorfor overhovedet købe manden i første omgang. Så meget kan vores scouts ikke have taget fejl af ham...

Helt enig. Fergie har lavet nogle mærkelige køb. Tosic,Diuof og Manucho. Håber ikke det er det samme med hernandez. Men fint han bliver solgt. Så er der lidt ektra penge til en erstatning:)

zhagzi
16-06-2010, 01:19
Jeg vil altå ikke, og har aldrig gjort, afskrive ham i United som mange andre har gjort. Tror derimod han bliver en stjerne for holdet.

And so he bacame :trophy:

RAppel
16-06-2010, 08:11
And so he bacame :trophy:

Nåårh lille pus da. Kunne du lige få lov at være lidt bagklog. Nåårh, hvor er du da nuser. :loved:

zhagzi
16-06-2010, 12:03
Nåårh lille pus da. Kunne du lige få lov at være lidt bagklog. Nåårh, hvor er du da nuser. :loved:

Ja bagklog kan man altid være :) Men slap nu lidt af RAppel, det var for sjov.

Kasper United
16-06-2010, 12:10
Tillykke til Tosic med skiftet.
Det ender sikkert med, at Tosic slår til i CSKA i næste sæson. Så kan vi fortryde, at vi solgte ham. Men han er nu nok ikke den rette spiller i engelsk fodbold, så mon ikke det er fint, vi har solgt ham. Og ifølge nogle rygter, så er prisen da omkring de 80-100 mio., hvilket jeg synes, er en god pris, selvom vi vist nok købte ham dyrere...

zhagzi
16-06-2010, 12:29
Tjah, vi nåede ikke rigtig at se ham. Medminde nogle har MUTV og ser reserve kampene.
Men han virkede ikke som det utrolig store talent som folk havde håbet på. Vi har jo set i glimt at Obertan har noget specielt.

Men held og lykke Zoran ;)

schousboe9
16-06-2010, 13:08
Det ender sikkert med, at Tosic slår til i CSKA i næste sæson. Så kan vi fortryde, at vi solgte ham.

Lidt ligesom Barcelona sikkert fortrød salget af Quaresma efter hans succes i Porto? :)

At man kan finde storspil frem i mindre ligaer, kan man ikke bruges til noget. Har man ikke niveauet til større ting er den jo bare ikke længere.

Don Kafai
16-06-2010, 13:50
Jeg er ret enig med JakobR. Der skal nogle forklaringer på bordet.

Hele denne her Ljajic/Tosic saga virker yderst rodet, og man aner rent faktisk ikke hvad der er sket.

Hvorfor fik vi ikke Ljalic? Hvorfor købte vi Tosic med, hvis vi ikke var sikre på at hente Ljalic? og sådan kunne man blive ved.

Heldigvis betalte vi ikke andet for Ljalic end første-prioriteten, og med 8 mio pund for Tosic, så har vi tjent det meste (hvis ikke det hele) af omkostningerne hjem fra dengang.

Nu har vi fået 13 mio i kassen, og jeg tror vi med salg af en til midtbanespiller og en angriber vil få en perfekt balance i truppen. Carrick, Gibson, Cleverley eller Hargo ryger, ligesom enten Owen, Diouf, Macheda, Welbeck ryger (lån evt).

Så kan vi hente vores forstærkning i dette vindue.

snegl
16-06-2010, 18:53
Hvor meget fik vi for Foster? 5 mio eller sådan?

ca 11+5 = 16 mio. Så har vi jo alligevel ikke brugt særlig mange penge igen.

Dines
16-06-2010, 23:10
Jeg er ret enig med JakobR. Der skal nogle forklaringer på bordet.

Hele denne her Ljajic/Tosic saga virker yderst rodet, og man aner rent faktisk ikke hvad der er sket.

Hvorfor fik vi ikke Ljalic? Hvorfor købte vi Tosic med, hvis vi ikke var sikre på at hente Ljalic? og sådan kunne man blive ved.

Heldigvis betalte vi ikke andet for Ljalic end første-prioriteten, og med 8 mio pund for Tosic, så har vi tjent det meste (hvis ikke det hele) af omkostningerne hjem fra dengang.

Nu har vi fået 13 mio i kassen, og jeg tror vi med salg af en til midtbanespiller og en angriber vil få en perfekt balance i truppen. Carrick, Gibson, Cleverley eller Hargo ryger, ligesom enten Owen, Diouf, Macheda, Welbeck ryger (lån evt).

Så kan vi hente vores forstærkning i dette vindue.

En enkelt forstærkning, er desværre ikke nok til, at vi kan konkurrere med om titlerne næste år. Det er jeg ked af at sige. Selvfølgelig er vi ramt af gælden, men den gæld, vil blive forværret endnu mere, hvis vi får en skidt sæson næste år - som det tegner sig lidt til. Husk også på, at Giggs, Scholes, Neville og VDS stopper næste år. Det er lige 4 spillere, man skal ud og erstatte der. Det gør man altså ikke bare lige, specielt ikke, når det har været bærende kræfter i mange år.

Jeg giver Fergie ret i, at der få muligheder på transfermarkedet mht. til pris i forhold til kvalitet, men vi skal simpelthen forstærke os, det er et must.

Don Kafai
17-06-2010, 01:42
En enkelt forstærkning, er desværre ikke nok til, at vi kan konkurrere med om titlerne næste år. Det er jeg ked af at sige. Selvfølgelig er vi ramt af gælden, men den gæld, vil blive forværret endnu mere, hvis vi får en skidt sæson næste år - som det tegner sig lidt til. Husk også på, at Giggs, Scholes, Neville og VDS stopper næste år. Det er lige 4 spillere, man skal ud og erstatte der. Det gør man altså ikke bare lige, specielt ikke, når det har været bærende kræfter i mange år.

Jeg giver Fergie ret i, at der få muligheder på transfermarkedet mht. til pris i forhold til kvalitet, men vi skal simpelthen forstærke os, det er et must.

Konkurrere om titlerne til næste år er en bred definition. Vi kunne i år med den trup vi har, og den trup er ikke forringet, så hvorfor skulle vi ikke kunne det til næste år?

De problemer vi har med den gamle garde kan du jo også videreføre til Chelsea. Lampard og Drogba bliver 32 år, Anelka er også over de 30, Deco er over sidste salgsdato og nu har de mistet Cole og Ballack, hvor førstnævnte er erstattet af Benayoun.

Problemet er jo også, at vi kun må have 25 mand i vores trup. Tosic er over 23, så vi lavede en okay handel ved at luge ud dér. På samme måde tror jeg enten Carrick eller Hargreaves ryger.

Manchester United er stadig med helt fremme til næste år, også selvom vi ikke køber ind. Bekymringen kunne være, at Chelsea tog den store pengepung frem, men de er tilsyneladende også ramt af krisen.

robinho
17-06-2010, 05:31
Konkurrere om titlerne til næste år er en bred definition. Vi kunne i år med den trup vi har, og den trup er ikke forringet, så hvorfor skulle vi ikke kunne det til næste år?

De problemer vi har med den gamle garde kan du jo også videreføre til Chelsea. Lampard og Drogba bliver 32 år, Anelka er også over de 30, Deco er over sidste salgsdato og nu har de mistet Cole og Ballack, hvor førstnævnte er erstattet af Benayoun.

Problemet er jo også, at vi kun må have 25 mand i vores trup. Tosic er over 23, så vi lavede en okay handel ved at luge ud dér. På samme måde tror jeg enten Carrick eller Hargreaves ryger.

Manchester United er stadig med helt fremme til næste år, også selvom vi ikke køber ind. Bekymringen kunne være, at Chelsea tog den store pengepung frem, men de er tilsyneladende også ramt af krisen.

Fordi vi nok må have en formodning om at de andre tophold også forstærker sig.
Man kan sige at vi med hernandez og smalling har fået styrket bredden. Nu handler det om at styrke holdet. Om det så bliver med 1 eller 2 mand afgøres nok af flere ting.

Men som det også nævnes med henblik på næste sommer, så står vi altså med måske op til 4 bærende spillere der stopper på én gang.
Man kan så sige at erstatningen for neville er i truppen både kortsigtet(o´shea, brown og hargreaves) og langsigtet ( Rafael)

Regner med at den spiller vi ihvertfald henter denne sommer er en central midtbanemand, og det kunne måske godt være scholes erstatning, samtidig med at anderson måske kommer lidt igang, ligesom vi har set med nani.

Men VDS er et problem. Et verdensklassehold har brug for en verdensklassekeeper. TK skal ikke stå fast. Har han simpelthen ikke niveauet til.

RAppel
17-06-2010, 08:00

Benayoun-handlen er vel ikke officiel? Det var i Daily Mail det stod han skiftede til Chelsea, så vidt jeg husker, men der er intet officielt meldt ud endnu. Eller tager jeg helt fejl?

zhagzi
17-06-2010, 10:39
Vi har altså brug for en mere rutineret og sikker midbane mand. Offensiv helst.
Vi behøver selvfølgelig ikke at gå ud på markedet, og vifte med de store sedler, men en 200 mio. for en midbane mand, er altså ikke for meget forlangt. Vi har virkelig brug for noget organisering på midten - vi havde det i Keane, ligesom forsvaret har Rio (når han ikk er skadet). Vi mangler virkelig en front figur, som slæber de bagerste med.

Og hvis Gourcuff handlen lykkes for Arsenal, og de i sidste ende ikke slipper Francesc, ja så er vores midtbane jo intet i sidste ende. Arsenal's kan lege med vores teknisk, Chelsea's kører igennem vores fysisk.
Det jo ikke fordi Fletcher er særlig stor, eller teknisk. Andeson er nok som den eneste der med mulighed, kan afdrible, og give lidt skulder hist og her. Det bare ikke nok

Pils
18-06-2010, 11:46
Ja, man kan kun give manden ret i det han siger i dette interview.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11643

SAF og hans trænerstab har åbenbart ikke følt, at han var god nok til at spille for Uniteds førstehold, men han gjorde det jo fremragende i Köln i det halve år han var udlånt.
Men alt i alt en utrolig mærkelig transfer af United.

Kasper United
18-06-2010, 11:55
Ja, man kan kun give manden ret i det han siger i dette interview.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11643

SAF og hans trænerstab har åbenbart ikke følt, at han var god nok til at spille for Uniteds førstehold, men han gjorde det jo fremragende i Köln i det halve år han var udlånt.
Men alt i alt en utrolig mærkelig transfer af United.

Ja, jeg fatter heller ikke altid, de handler, Fergie og co. laver. Men hvis han blev købt til lige så meget, han blev solgt til, gør det på dette område jo ikke det store. Spændende at se, om han nu viser storspil i CSKA. I så fald, vil det være ærgerligt, at vi solgte ham, men det kan man jo altid sige...

Dines
18-06-2010, 11:55
Jeg forstår godt Tosics frustration. Ligegyldig om han har været elendig på træningsbanen, så er det for lidt, at han kun har fået 5 kampe på førsteholdet. Allesammen som indskifter endda. Det er så langt ude, og imo rangerer det til et af de værste køb Fergie har lavet nogensinde. Vi fik dog en god pris for ham.

schousboe9
18-06-2010, 12:36
Jeg forstår godt Tosics frustration. Ligegyldig om han har været elendig på træningsbanen, så er det for lidt, at han kun har fået 5 kampe på førsteholdet. Allesammen som indskifter endda. Det er så langt ude, og imo rangerer det til et af de værste køb Fergie har lavet nogensinde. Vi fik dog en god pris for ham.

Det er jo netop ikke ligegyldigt, hvis han ikke har været god nok. Hvis han bare har lallet til hverdag og alligevel forventet en chance i kampene helt automatisk, så er det klart hans egen indstilling, den har været gal med, og det er blevet spottet af trænerteamet - hvis det har været tilfældet. Og så er det helt fint, at gøre et eksempel ud af en spiller ved at sælge ham, så andres niveau ikke falder.

Det kan selvfølgelig også bare være, at han iskoldt har været en del af skulle lokke Ljajic til, og når vi ikke fik ham, kunne vi heller ikke bruge Tosic. Det scenarie heller jeg umiddelbart mest til.

Pointen er bare, at spillererens træningsindsats/-niveau på ingen måde er ligegyldigt. Det håber jeg da heller ikke, du mener på den måde.

Benzet
19-08-2010, 19:35
Han scorede 2 mål i dag i Euro kvalen.