Se fuld version : CL: Villarreal - Manchester United
http://www.bold.dk/billeder/art5105.gif Villarreal - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Champions League | Tirsdag, 25. november 2008, 20:45 | El Madrigal
Optakt
Champions Leagues gruppe E vil muligvis blive afgjort, når topholdene Villarreal og Manchester United brager sammen på El Madrigal.
Manchester United og Villarreal kan med et uafgjort resultat i tirsdagens Champions League-opgør sikre sig videre avancement i slutrunden. Mandskaberne har aldrig fundet en vinder imellem sig, hvorfor opgøret i optakten ser meget ligebyrdig ud. Begge hold fik et hak i formkurven i weekendens ligakampe, og befinder sig begge på tredjepladsen i deres nationale ligaer. Manchester United har ikke tabt i deres seneste otte udekampe i Champions League, men har kun vundet ét opgør af hele 17 mulige i Spanien.
Villarreal CF er forholdsvis nye i Champions League-regi, og det er også kun blevet til tre indbyrdes opgør mellem United og Villarreal. Disse er alle endt uafgjort 0-0. Villarreals hjemmebanestatistik i Champions League tæller ingen nederlag, men i weekenden kunne Valladolid overraskende nuppe alle tre point på El Madrigal med en 3-0-sejr. Nederlaget var Villarreals første i næsten et år på hjemmebane, og det endte deres 17-kampe lange række af ubesejrede kampe, hvilket placerer dem på den nationale tredjeplads, fire point efter førerholdet fra Barcelona. ”Den gule ubåd” sikrede sig adgang til slutrunden via en 2. plads i La Primera sidste sæson, hvilket er deres bedste placering nogensinde.
Sir Alex Ferguson var nødsaget til, at pille Cristiano Ronaldo ud af weekendens opgør, da portugiseren havde fået et slag på benet. Men dette har han tilsyneladende allerede rystet af sig, da han er udtaget til truppen, og trænede med hele mandag uden nævneværdige men. Edwin van der Sar trænger til en pause, og er herfor ikke inkluderet i truppen. Darren Fletcher er tilbage efter knæproblemer, alt imens Paul Scholes, Gary Neville, Dimitar Berbatov, Wes Brown og Owen Hargreaves stadig holdes ude med skader.
Villarreal må være foruden frontduoen Joseba Llorente og Nihat Kahveci, hvilket efterlader den tidligere United-angriber Giuseppe Rossi, der i flere medier rygtes tilbage til Manchester United i disse dage, til angrebet sammen med mexicaneren Guillermo Franco. I den bageste kæde må de undvære argentineren Diego Godin.
Skribentens bud på kampens udfald
Et særdeles tæt opgør ender 0-1 til United, hvilket vil se dem gå videre som gruppens fortjente vindere.
Sandsynlig startopstilling
Kuszczak
O’Shea – Ferdinand – Vidic – Evra
Carrick – Anderson – Park
Ronado - Rooney - Giggs
Uniteds trup
Foster, Kuszczak, Rafael, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Ronaldo, Park, Anderson, Fletcher, Carrick, Giggs, Nani, Rooney, Tevez, Possebon, Gibson, Manucho.
Villarreals trup
López, Viera, Capdevilla, Cygan, Fuentes, Venta, Angel, Rodriguez, Edmilson, Cazorla, Cani, Eguren, Bruno, Senna, Ibagaza, Pires, Fernández, Franco, Rossi
Seneste kampe
Indbyrdes
17/09-2008 United 0 – 0 Villarreal
22/11-2005 United 0 – 0 Villarreal
14/09-2005 Villarreal 0 – 0 United
United
22/11-2008 Aston Villa 0 – 0 United
15/11-2008 United 5 – 0 Stoke
11/11-2008 United 1 – 0 QPR
08/11-2008 Arsenal 2 – 1 United
05/11-2008 Celtic 1 – 1 United
Villarreal
22/11-2008 Villarreal 0 – 3 Valladolid
16/11-2008 Malaga 2 – 2 Villarreal
12/11-2008 Villarreal 1 – 1 Poli Ejido
09/11-2008 Villarreal 2 – 1 Almeria
05/11-2008 AaB 2 – 2 Villarreal
Historie
Kampe: 3
United-sejre: 0
Villarreal-sejre: 0
Uafgjorte: 3
Odds
Villarreal: 2.96
Uafgjort: 2.81
United: 2.62
Tv
20:20 Tv2 Sport (Kampstart: 20:45)
Skader
United
C Ronaldo Knee Injury no return date
D Berbatov Hamstring Injury 30th Nov 08
D Fletcher Knee Injury no return date
W Brown Sprained Ankle 26th Dec 08
O Hargreaves Jumpers Knee May 09
P Scholes MCL Knee Ligament Injury 20th Dec 08
Madsens Corner
Manchester United har mødt Villarreal 3 gange i en Euro Cup kampe
Det er blevet til 3 uafgjorte kampe. Målscoren er 0-0.
Villarreal har købt følgende spillede fra Manchester United:
Diego Forlán og Giuseppe Rossi.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
14 9 2005 Villarreal - 0-0 EC 22,000
22 11 2005 Villarreal 0-0 - EC 67,471
17 9 2008 Villarreal 0-0 - EC 74,944
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 2 2 - 142,415
UDE 1 1 - 22,000
ialt 3 3 - 164,415
Hvordan i alverden kan Van Der Sar føle sig for træt? :s Han har jo haft en uges mere eller mindre chilleren uge med United siden der var landsholdssamling rundt omkring i verdenen! :D
Meeeen! Jeg håber på denne opstilling. Rooney er ikke inkluderet efter weekendes voldsomt ringe kamp og jeg vil gerne lige give Carlos lige 2-3 kampe mere til at bevise sit værd i, da han er en fantastisk boldspiller!
Foster
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Carrick - Fletcher
Anderson
Tevez ---------- Nani
------- Ronaldo -------
Ronaldo har jeg på toppen, da jeg er ved at blive godt træt af at Rio og Vidic gang på gang vælger at heade bolden op på angriberne, som åbenbart har en fobi mod høje bolde. Og når kanterne eller backerne slår indlæg er der hellere ingen i boksen. Så i og med Ronaldo er stærk i luften og altid er at finde i boksen, vil jeghave ham på toppen med Nani og Tevez lige bag ved sig og Anderson som en frie kreatør med speed og guldbolde og de to hårdtarbejdende Carrick og Fletcher, som også er gode boldspillere. Tevez og Rafael skal dække højresiden, da Rafael ikke er alt for god i defensiven endnu, så han kan få ldit hjælp af Tevezs arbejdsraseri :)
Men man har vel lov til at drømme .. Det sker ikke ..
Petursson
24-11-2008, 18:01
Tror vi vinder 0-1
Opstilling:
van der Sar
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Anderson
Ronaldo-Rooney-Tevez
Bænk: Foster-O'shea-Park-Giggs-Nani-Manucho-Evans
Foster
O´Shea Ferdinand Vidic Evra
Anderson Carrick Giggs
Ronaldo Rooney Park
Bænk:
Kuscszak, Evans, Rafael, Fletcher, Possebon, Nani, Tevez
Jeg synes altså langtfra det er positivt at vi har en førstemålmand der ikke kan spille hver gang. Det kan være med til at skabe større usikkerhed i forsvaret. 4-3-3 plejer at være super stærkt ude i de svære CL kampe. Anderson, Carrick, Giggs foretrækker jeg på midten med mindre Fletcher er helt klar.
1-1 eller 2-2 vil være fremragende resultater da vi i så fald er bedre indbyrdes mod Villarreal og derved kan sikre gruppesejr med sejr over Aab.
Parkohargo
24-11-2008, 18:32
Tror på denne opstilling.
TK
O'shea Vida Rio Evra
Ronaldo Carrick Anderson Park
Tevez Rooney
Tror på en snæver 1-0 til os med Tevez som målscorer.
Tror på:
TK
O'shea - Vidic - Rio - Evra
Ronaldo - Anderson - Carrick - Park
Rooney - Tevez
Håber på:
Foster
Rafael - Vidic - Evans - O'shea
Anderson - Carrick - Park
Rooney - Manucho - Tevez
Fint med en kamp imorgen, så vi kan komme videre, efter den noget skuffende kamp mod Villa. Jeg er faktisk rigtig optimistisk, efter at have set Aab score 5 gange mod dem. Nu må vi snart score vores første :) Jeg tror det bliver tæt, men alligevel med os som vinder i en velspillet fodboldkamp. Mit bud er 1-2 til os.
Ønske:
Foster
Anderson - Carrick - Fletcher
Ronaldo - Manucho - Rooney
Forventet:
TK
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani
Rooney - Tevez
God kamp - og please lad det ikke være Jens Jørgen Brinch, der kommenterer :D
Martinsen
24-11-2008, 19:57
Tror det bliver en meget tæt kamp, hvor jeg tror vi vil stå meget langt tilbage på banen som så mange gange før ude i Europa. Tror på denne opstilling:
VDS
Neville-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Anderson-Park
Rooney-Tevez
Håber på denne:
VDS
Rafael/O´shea-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Park
Rooney
Jeg håber på denne opstilling. Rooney er ikke inkluderet efter weekendes voldsomt ringe kamp og jeg vil gerne lige give Carlos lige 2-3 kampe mere til at bevise sit værd i, da han er en fantastisk boldspiller!
Ehm.. Man kan jo diskutere til evighed om hvem der var dårligst af Tevez og Rooney mod Villa, men faktum er vel at de begge er fantastiske fodboldspillere? (Jeg vil endda holde på Rooney som den mest fantastiske af de to.)
Man kan vel også argumentere for at de begge har brug for et par kampe til at komme i gear?
Så jeg må indrømme jeg ikke rigtig kan se logikken i ovenstående...
United DK
24-11-2008, 21:06
VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Carrick - Giggs
Ronaldo - Rooney - Tevez
Vi kan leve med uafgjort, og jeg har også en træls fornemmelse af, at vi går efter det, for Ferguson er blevet forsigtig på sine gamle dage, men lad os da alligevel håbe, at vi kan skrabe en 1-0'er hjem, så 1. pladsen er 100% sikker.
Manchester United
24-11-2008, 21:08
Foster
Rafael – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronado – Carrick – Anderson - Giggs
Rooney - Tevez
Vi skal vise at vi vil være champions league mestre igen og hive sejren hjem med 0-2:) Rooney scorer vores første mål, derefter Ronaldo..
Ehm.. Man kan jo diskutere til evighed om hvem der var dårligst af Tevez og Rooney mod Villa, men faktum er vel at de begge er fantastiske fodboldspillere? (Jeg vil endda holde på Rooney som den mest fantastiske af de to.)
Man kan vel også argumentere for at de begge har brug for et par kampe til at komme i gear?
Så jeg må indrømme jeg ikke rigtig kan se logikken i ovenstående...
Logikken er følgende, at jeg er så træt af at se Rooney brænder den ene store chance efter den anden. Altså lige meget hvor ringe man er til afslutte, så scorer 9 ud af 10 på dem som Rooney brændte mod Villa i lørdags og den mod Arsenal i denne sæson. Jeg kan simpelthen ikke tilgive at han har "kostet" os 5 point indtil videre. Og han har fået mange chancer til at hæve sit bundniveau. Jeg giver simpelthen ikke en skid for at Rooney kæmper sin røv i laser(og tevez for den sags skyld) når man ikke scorer, når man er på banen som angriber.
Derfor vil jeg lige bane vejen til Tevez, så han lige får 2-3 kampe mere til at bevise sit værd i. For jeg orker ikke at se på en spiller til 300 mio kr til næste sæson, som er dårlig.
EDIT: ja, de er begge fremragende spiller, men Rooney skal snart til at vise nogle takter, så han viser at han hører hjemme i topklassen af fodbold. For forskellen på Rooney kontra Cristiano, Messi, Zlatan osv osv, at de præsterer stort set hver kamp!
Aquarium
25-11-2008, 00:49
Hvor er Van der Sar i holdopstillingen? er han blevet skadet?
Foster
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Giggs-Carrick-Nani
Rooney-Tevez
Hvor er Van der Sar i holdopstillingen? er han blevet skadet?
Foster
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Giggs-Carrick-Nani
Rooney-Tevez
Er jeg den eneste der synes den ikke er alt for god den duo? :s
Sir Alex Ferguson har bekræftet, at Tomasz Kuszczak starter inde i aften.
Samtidig sår han tvivl omkring Cristiano Ronaldo, selvom Ronaldo gerne selv vil spille.
http://football365.com/story/0,17033,8652_4546465,00.html
Glory Man United
25-11-2008, 08:23
Er jeg den eneste der synes den ikke er alt for god den duo? :s
Det bliver ikke den duo i aften, fordi Giggs ikke spiller to kampe på fire dage. Men ja du er sikkert en af de få...;)
Logikken er følgende, at jeg er så træt af at se Rooney brænder den ene store chance efter den anden. Jeg giver simpelthen ikke en skid for at Rooney kæmper sin røv i laser(og tevez for den sags skyld) når man ikke scorer, når man er på banen som angriber.
For forskellen på Rooney kontra Cristiano, Messi, Zlatan osv osv, at de præsterer stort set hver kamp!
Det ligner copy/paste fra 10 tidligere indlæg fra dig :)
Tror nogle reserver kaldes ind, for i weekenden venter en af sæsonens kampe.
----------PIG-----------
Rafael-Rio-Evans-O´Shea
Park---------------Nani
---------Rooney--------
Andersen
25-11-2008, 09:05
TK
O'Shea-Rio-Vidic-Evra
Nani-Possebon-Anderson-Park
Ronaldo
Tevez
Vi må ikke tabe, derfor skal der et solidt (og velkendt) forsvar til. Carrick har spillet en del her på det sidste efter sin skade, så han skal spares til City-kampen. Fletcher skal på et tidspunkt skiftes ind, da jeg tror han skal spille mod City. Mon ikke kampen ender uafgjort, men denne gang tror jeg at Villareal ikke er tilfredse med det og prøver at vinde kampen.
Rune daugaaard
25-11-2008, 13:09
Kan ikke rigtig se at Villareal vil have et behov for at vinde mod manchester utd. De er videre fra gruppen, begge hold, med 1 point, så kan ikke se hvorfor nogen hold skulle have et behov for at skulle ud og vinde 3 point, udover 1. plasdsen i gruppen.
Sir Alex Ferguson har bekræftet, at Tomasz Kuszczak starter inde i aften.
http://football365.com/story/0,17033,8652_4546465,00.html
Det var så det endelige bevis på at Foster aldrig bliver vores førstemålmand:(
Martinsen
25-11-2008, 14:44
Det var så det endelige bevis på at Foster aldrig bliver vores førstemålmand:(
Okay? Ro på. Foster stod altså ude mod Celtic. Og Ferguson har udtalt at han der vil være spilletid til alle 3 målmænd i denne sæson, mon ikke det er for at afgøre hvem der skal tage over efter VDS. Men det er åbenbart allerede afgjort efter din mening, hvorfor det aner jeg ikke? Foster var i øvrigt også skadet i lang tid i starten af sæsonen.
Okay? Ro på. Foster stod altså ude mod Celtic. Og Ferguson har udtalt at han der vil være spilletid til alle 3 målmænd i denne sæson, mon ikke det er for at afgøre hvem der skal tage over efter VDS. Men det er åbenbart allerede afgjort efter din mening, hvorfor det aner jeg ikke? Foster var i øvrigt også skadet i lang tid i starten af sæsonen.
Planen er at Van der Sar stopper til sommer. Der skal vi altså have en ny førstemålmand klar. Foster har fået én enkelt kamp siden han kom tilbage og ligger altså tilsyneladende kun lige med Kuszscak og måske endda efter ham. Villarreal er altså et klassehold og hvis Foster ikke bliver valgt frem for Kuscszak til sådan en svært kamp har jeg sku' meget svært ved at se hvordan han kan være vores første målmand efter sommerferien.
United DK
25-11-2008, 15:31
Jeg tror det er sådan, at Kuszczak får kampen i aften, mens Foster får kampen(e) mod Blackburn i Liga Cuppen, så Kuszczak også får lov, at vise sit værd på et højere plan. De skal jo have lige mange kampe, med en hvis betydning, for at Ferguson kan måle, hvem der er 1'er og 2'er næste sæson. Jeg er dog stadig sikker på, at Foster får trøje nr. 1 næste sæson.
Andersen
25-11-2008, 15:32
Kan ikke rigtig se at Villareal vil have et behov for at vinde mod manchester utd. De er videre fra gruppen, begge hold, med 1 point, så kan ikke se hvorfor nogen hold skulle have et behov for at skulle ud og vinde 3 point, udover 1. plasdsen i gruppen.
OK da.
Hvis Villareal vinder puljen kan de møde flg hold, som bliver sandsynlige to'ere:
Roma, Werder/Panathinaikos, Sporting, Lyon/Bayern, Porto
Hvis Villareal bliver to'er i puljen vil de kunne møde flg hold:
Chelsea, Inter, Liverpool, Lyon/Bayern, Arsenal eller Juve
Jeg ved godt fra hvilket "lag" jeg helst ville trække min næste modstander, men vi mennesker er jo heldigvis ikke ens.
Jeg tror og håber på det bliver denne opstilling:
Foster
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Rooney - Tévez
- Tror desværre ikke vi vinder kampen, men uafgjort er mit bud.
United DK
25-11-2008, 16:37
Jeg tror og håber på det bliver denne opstilling:
Rooney - Tévez
- Tror desværre ikke vi vinder kampen, men uafgjort er mit bud.
Ret optimistisk bud, hvis vi stiller uden en målmand. ;)
Lad os vinde denne kamp, og dermed være sikre som puljevindere. Så kan vi spare et par spillere i opgøret mod AaB. Men det bliver tæt og svært i Villareal, da de er stærke, det så vi selv på Old Trafford jo. Dog kan og bør vi vinde, hvis vi spiller vores eget spil, og ikke står taktisk og afventer dem. Blæs til angreb..
Kuszczak
Nani - Fletcher - Carrick - Giggs
Rooney - Tevez
Bænk: Foster, O'Shea, Evans, Anderson, Gibson, Park, Welbeck.
Ret optimistisk bud, hvis vi stiller uden en målmand. ;)
Ups. Rettet :D
Jeg tror vi taber da Villareal nok vil vinde mere end vi vil, samt de kan spille teknisk hurtigt, hvilket kun få hold i denne sæson har ordnet os på (Arsenal). Vi var heldige i første kamp at stolpen stod rigtigt, ellers havde vi nok tabt.
Omvendt er Villareal måske så offensive at Ronaldo kan klare kampen for os på en kontra. Deres forsvar burde selv Tevez nu også kunne skabe noget på.
Kuzzen
Rafael-Vidic-Rio-Evra
Nani-Anderson-Fletcher-Ronaldo
Tevez-Rooney
Og så håber jeg at nogle af periferi spillerne får chancen (Welbeck, Manucho), også selvom vi måske kommer bagud (så er der nok os en grund til at prøve noget nyt)
Held og lykke til Tevez.
Foster
Fletcher - Carrick - Anderson
Ronaldo - Rooney - Tevez
Håber på denne opstilling. Syns Fletcher har fortjent en plads med hans stabile niveau denne sæson. Og så vil jeg gerne se Rafael på højrebacken. Syns ikke O'shea er go nok som back, da han ikke har offensive kvaliteter..
Om vi ska ha Polakkeren ind eller foster er jeg lidt ligeglad med. Ingen af dem der gør mig usikre i hvert fald. Men valgte Foster fordi jeg regner med han blir VDS arvetager i sidste ende.
EDIT: ja, de er begge fremragende spiller, men Rooney skal snart til at vise nogle takter, så han viser at han hører hjemme i topklassen af fodbold. For forskellen på Rooney kontra Cristiano, Messi, Zlatan osv osv, at de præsterer stort set hver kamp!
Ronaldo har da ikke været specielt prangende i denne sæson so far heller. Jo, han har da scoret mange mål, men alle hans mål er mod nemme modstandere på Old Trafford. Rooney har heller ikke været fremragende i alle kampe, men Ronaldo har stadig ikke ramt topniveau endnu. De bedste spillere så langt i sæsonen må vel være Fletcher, Giggs og Vidic.
ChristianR
25-11-2008, 18:36
Ronaldo har da ikke været specielt prangende i denne sæson so far heller. Jo, han har da scoret mange mål, men alle hans mål er mod nemme modstandere på Old Trafford. Rooney har heller ikke været fremragende i alle kampe, men Ronaldo har stadig ikke ramt topniveau endnu. De bedste spillere så langt i sæsonen må vel være Fletcher, Giggs og Vidic.
Ronaldo er trods alt kommet tilbage efter en skade. Det er klart, han ikke har ramt topniveau endnu, men sat op mod Rooney, så synes jeg han har skabt langt mere i stort set samtlige kampe. Han er en evig trussel, hvorimod Rooney har haft tendens til at falde ud af kampen i 85 af de 90 minutter.
Ronaldo er trods alt kommet tilbage efter en skade. Det er klart, han ikke har ramt topniveau endnu, men sat op mod Rooney, så synes jeg han har skabt langt mere i stort set samtlige kampe. Han er en evig trussel, hvorimod Rooney har haft tendens til at falde ud af kampen i 85 af de 90 minutter.
Det er rigtig nok, at Ronaldo er kommet tilbage for skade, men i starten af sæsonen, var han jo ikke specielt meget værd. Derudover som nævnt, er alle hans mål faldet mod mindre gode modstandere på Old Trafford. Jeg siger ikke at Rooney har været prangende, men Ronaldo har heller ikke fundet topniveau endnu.
Hl-Glory
25-11-2008, 19:23
Spændende kamp i aften, men tror dog det kan blive en meget taktisk kamp, mener begge er sikret videre adgang ved uafgjort?
Jeg tror det vil blive 0-0 som de 3 andre gange som vi har modt hinanden.
Men håber vi river en snævre 0-1 hjem, så vi tager gruppens første plads.
Come on United!
Hehe, nej du har selvfølgelig ret, men jeg snakker hovedsageligt om de seneste par år :) Og også nu her for tiden. Hvorimod Rooney har været med i starten (bortset fra sin malaria) har ROnaldo haft en skade og stadig er han kommet foran Rooney i sit spil. Det er sådan mere generelt jeg hentyder til det, for Rooneys præstationskurve er meget meget svingende. Det går ikke, når man er udråbt til en af klubbens store stjerner :)
SantasLittleHelper
25-11-2008, 19:36
Det er rigtig nok, at Ronaldo er kommet tilbage for skade, men i starten af sæsonen, var han jo ikke specielt meget værd. Derudover som nævnt, er alle hans mål faldet mod mindre gode modstandere på Old Trafford. Jeg siger ikke at Rooney har været prangende, men Ronaldo har heller ikke fundet topniveau endnu. Alle Uniteds mål er jo næsten kommet mod mindre gode modstandere på Old Trafford. Det er jo trods alt meget begrænset hvor mange mål vi har scoret på udebane, og hvor gode de modstandere vi har haft på Old Trafford har været. Ronaldo har IMO været opadgående siden han begyndte sin målstime, og har måske været den bedste Unitedspiller set over de sidste 8-10 kampe.
Tror vi stiller sådan her og vi tager nok lidt let på opgaven, da vi jo har AaB i sidste kamp:
TK
Rafael - Evans - Rio - O'Shea
Park - Fletcher - Giggs - Nani
Rooney - Tevez
Skal vi ikke bare alle blive enige om at næsten samtlige spillere generelt har underpræsteret?
2 vigtige ting iaften:
1. Tab ikke
2. Holdet skal igang igen - især Tevez og Rooney
Holmskov
25-11-2008, 19:54
The pole
Evra
O'shea
Rio
Evans
Anderson
Carrick
Nani
Ronaldo
Fletcher
Rooney
Holdet iaften:
TK
O'Shea - Rio - Evans - Evra
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani
Anderson
Rooney
Klasse hold. Fedt at Evans får chancen igen, derudover bliver det godt at følge Anderson i 10'er rollen som han havde et par gange sidste sæson. Tevez på bænken gør mig ikke så meget heller. Nani får chancen for at vise sit værd, så nu må han vise, hvilket talent han er udråbt til.
Holdet iaften:
TK
O'Shea - Rio - Evans - Evra
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani
Anderson
Rooney
Klasse hold. Fedt at Evans får chancen igen, derudover bliver det godt at følge Anderson i 10'er rollen som han havde et par gange sidste sæson. Tevez på bænken gør mig ikke så meget heller. Nani får chancen for at vise sit værd, så nu må han vise, hvilket talent han er udråbt til.
Jeg forventer nu ikke de store mirakler fra Nani. Han har kun fået 10 min spilletid og dårligt fået chancen for nylig da Park har gjort det godt.
Jeg håber Anderson kommer til at ligge i 10er rollen, men jeg tvivler lidt. Lidt sjovt at se at Tevez er på bænken. Jeg tror det er fordi Fergie mener han ikke præsterer (no shit Sherlock). Havde det været pga hovedrysten fra sidste kamp, havde han sikkert ikke været med i truppen.
En opstilling der minder meget om den der tæskede arsenal 4-0 sidste sæson. Hvor carrick holdte sig tilbage og Fletcher og Anderson pumpede løs med dybdeløb. Lad os se det samme iaften!
Cool nok starter, men havde meget gerne set Rafael på backen.. Men kan være SAF forventer et massigt pres fra deres kanter..
Jeg forventer nu ikke de store mirakler fra Nani. Han har kun fået 10 min spilletid og dårligt fået chancen for nylig da Park har gjort det godt.
Jeg håber Anderson kommer til at ligge i 10er rollen, men jeg tvivler lidt. Lidt sjovt at se at Tevez er på bænken. Jeg tror det er fordi Fergie mener han ikke præsterer (no shit Sherlock). Havde det været pga hovedrysten fra sidste kamp, havde han sikkert ikke været med i truppen.
At Tevez sidder på bænken i dag, kan sagtens have noget at gøre med hans hovedrysten. Helt ud af truppen vil måske være lige lovlig voldsomt nok, når man p.t. er i angribermangel, og hellere Tevez i front end Giggs deroppe. Eneste jeg er lidt skuffet over ved holdet, er at Manucho ikke er på bænken i det mindste.
Godt hold. Er en smule ærgerlig over at O'Shea starter inde for 3. kamp i træk, når man også kunne give Rafael noget mere kamptræning. Ellers er den accepteret af mig. Og med Fletcher, Carrick & Anderson, så burde der blive dømt offensiv fodbold :)
Ærgeligt at Welbeck ikke er med i truppen. Han skal have nogle flere chancer så vi kan se en kanon udvikling som da Rafael fik chancen. Villareal er ikke jordens mest fysiske hold, så det kunne være godt.
Fedt at Evans får mer spilletid. Synd at O'shea som har spillet svagt i mange kampe (og burde være 4.valg på højre back) tager spilletid fra Rafael som er i udvikling.
Martinsen
25-11-2008, 20:26
Fin opstilling synes jeg. Det bliver spændende! Jeg vil nu være godt tilfreds med uafgjort idag :)
United DK
25-11-2008, 20:28
Vi snakker tit om, hvem er vores potentielle 1. holds spillere fra egen avl, der egentlig har en fremtid i United, når det kommer til stykket, og her må man efterhånden konkludere, at Evans har en fremtid i den røde trøjer, for han får jo ikke bare spilletid i ligegyldige kampe, og pga. skader, men bliver tit bare valgt ud af det blå, som i dag, hvor Vidic mig bekendt er kampklar.
Hl-Glory
25-11-2008, 20:29
Synes også holdet er fint, men savnder Tévez vil så gerne have ham iganbg igen.
Come on United!
Fin opstilling synes jeg. Det bliver spændende! Jeg vil nu være godt tilfreds med uafgjort idag :)
Der er ikke noget der hedder uafgjort her... Vi skal have den 1 plads på plads så hurtigt som muligt.. Vi skal vinde..
GGMU
Vi snakker tit om, hvem er vores potentielle 1. holds spillere fra egen avl, der egentlig har en fremtid i United, når det kommer til stykket, og her må man efterhånden konkludere, at Evans har en fremtid i den røde trøjer, for han får jo ikke bare spilletid i ligegyldige kampe, og pga. skader, men bliver tit bare valgt ud af det blå, som i dag, hvor Vidic mig bekendt er kampklar.
Han har helt klart fremtiden i klubben.. Og det er så lækkert.. Mener helt sikkert han har klassen til det.. Han bliver om ikke bedre så ligeså god som Rio hvis hans udvikling fortsætter..
MHT. aftenens kamp er jeg dog skuffet over ikke at se Welbeck eller Manucho på bænken.. Især Welbeck bør ovenpå sin kanon debut, have mere spilletid så vi kan se om det var lucky punch eller om det er noget der varer ved..
Mikkelsen
25-11-2008, 20:39
Er jeg den eneste som glæder mig til at se denne midtbane i action ?
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Anderson - Nani.
Det er fandme dynamik til UG X og slange. KONGE
Er jeg den eneste som glæder mig til at se denne midtbane i action ?
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Anderson - Nani.
Det er fandme dynamik til UG X og slange. KONGE
Det bliver rigtig spændene.. Så lækkert at Fletcher er tilbage.. Bliver godt.. I feel it doooog;)
Manchester United
25-11-2008, 20:45
God kamp alle!
Martinsen
25-11-2008, 20:53
Nøj hvor er det synd der var offside der! Fremragende spillet! Og selvfølgelig sætter Rooney den iskoldt ind når der er vinket :D
Anderson er startet helt formidabel
Lovende start. Lige ved og næsten Rooney. Fortsæt endelig din nød! :D
Glimragende spil indtilvidere
Hvorfor hader jeg, når Rio vælger at losse bolden op ad banen? :) Det fører aldrig til en skid. Og endda slet ikke, når Rooney ikke er hovedstødsstærk og er alene på toppen. :)
SantasLittleHelper
25-11-2008, 21:07
film af rooney... så har man set det med..
Shit det er irriterende, at Nani fortsætter med sit uhyre lave bundniveau. Han skuffer sgu hver eneste kamp.
Shit det er irriterende, at Nani fortsætter med sit uhyre lave bundniveau. Han skuffer sgu hver eneste kamp.
Det utroligt, det kan fortsætte ..
film af rooney... så har man set det med..
nu bliver du flækket :p
EDIT: Flot lavet Ronaldo og kom igen Fletcher. Godt lavet ellers!
EDIT: Hvad fanden sker der for et fesent gult kort til Evra? :s Hold kæft en omgang pivefodbold, nogle dommere står inde for. Det var dog utroligt.
Martinsen
25-11-2008, 21:21
Kæft mand et tyndt gult kort til Evra:mad:
Manchester United
25-11-2008, 21:26
ahh tæt på Ronaldo!!! kom igen...
Fandme godt hug Ronaldo! Kom igen ... Ellers tæt på!!! Godt lavet Roooooooney!
Der bliver sørme delt kort ud .. Han har en kort lunte, den dommer!
Hl-Glory
25-11-2008, 21:26
Hold fæft et skud!
- Den havde klart fortjent bedre!
Stærkt af Ronaldo. Viva Ronaldo blev iøvrigt lige sunget lidt (på udebane)
Hold kæft hvor er Nani bare god idag................ NOT!!!!!
Martinsen
25-11-2008, 21:29
Man begynder at forstå hvorfor Anderson ikke har scoret endnu :lolol: Er du syg en kikset afslutning
Haha Anderson kan bare ikk det der med at ramme mål.. Sjovt at hans spark bare røg 15 meter op i luften og landede på banen igen.
Bartokai
25-11-2008, 21:30
Anderson !! du har verdens dårligste spark!!
det er SÅ skræmmende at en brasser kan have sådan et væmmeligt træf på bolden.. under SAS liga niveau :(
Martinsen
25-11-2008, 21:31
0-0. Synes nu godt vi kunne have fortjent en snæver føring her ved halveg! Men sådan er det. Meget vi kan tage med til 2. halveg i hvertfald.
Anderson !! du har verdens dårligste spark!!
det er SÅ skræmmende at en brasser kan have sådan et væmmeligt træf på bolden.. under SAS liga niveau :(
Så er det godt vi har Ronaldo, Rooney og Scholes til at tage sig af langskud :p
Hl-Glory
25-11-2008, 21:33
God tempo fyldt første halveg.
Savner vi kommer til lidt flere afslutninger.
Vi skal bare klø på synes ikke nogle har faldet igennem endnu fra vores ide..
Come on United!
0 - 0 til halvleg. Håber virkelig der kommer bare ET mål i anden halvleg (fra United).
Gider ikke stå 0 - 0 med Villarreal igen. Ved at være en dårlig vane:(
Lækkert at Ronaldo får lidt beskyttelse, det er en kæmpe fordel for os. Tror der kommer mere fra ham i anden halveg.
Men der har da været nogle gode takter, og næsten ingen dårlige, nu mangler målet bare.
Det jeg håber mest på at se, er noget vilje/sult/fight/moral i slutningen af kampen. Det har vi ikke rigtig vist i denne sæson, og det har været et stort problem.
Bartokai
25-11-2008, 21:40
Så er det godt vi har Ronaldo, Rooney og Scholes til at tage sig af langskud :p
åh hvor jeg dog elsker Scholesy.. kan ikke vente til han kommer tilbage :InLove
åh hvor jeg dog elsker Scholesy.. kan ikke vente til han kommer tilbage :InLove
Det samme her, men nu skal han lige kæmpe sig tilbage i start11'eren :p
Unitedforever
25-11-2008, 21:42
Lækkert at Ronaldo får lidt beskyttelse, det er en kæmpe fordel for os. Tror der kommer mere fra ham i anden halveg.
Men der har da været nogle gode takter, og næsten ingen dårlige, nu mangler målet bare.
Det jeg håber mest på at se, er noget vilje/sult/fight/moral i slutningen af kampen. Det har vi ikke rigtig vist i denne sæson, og det har været et stort problem.
Jeg må sige at du rammer hovedet på sømmet dér. Det har helt klart været vores største problem, og som du helt rigtigt skriver, så må vi håber de viser det i denne kamp. Kunne dog tænke mig, at se Tevez fra 2. halvlegs start, da jeg sys Rooney, sammen med Anderson, har været ganske forfærdelig!
chrisserUnited
25-11-2008, 21:42
De 15 minutter jeg nåede og se var i hvert fald godkendt.
Martinsen
25-11-2008, 21:45
Jeg må sige at du rammer hovedet på sømmet dér. Det har helt klart været vores største problem, og som du helt rigtigt skriver, så må vi håber de viser det i denne kamp. Kunne dog tænke mig, at se Tevez fra 2. halvlegs start, da jeg sys Rooney, sammen med Anderson, har været ganske forfærdelig!
Kan godt nok ikke følge dig her! Synes Rooney og Anderson har spillet ganske udemærket og hver gang vi har været farlige har en af de to stortset haft en fod involveret. Så lad os bare vente lidt med at bringe Tevez.
I øvrigt lidt en gave at Senna er skadet! lad os håbe vi udnytter det.
RuudVanNissetøj
25-11-2008, 21:45
Det eneste der irriterer mig ved denne kamp er dog, at vi kun er farlige når Ronny laver noget lir. Det kan ikke passe, at vi ikke får nogle kvalificerede afslutninger fra resten af offensiven, når den står på Nani, Anderson, Rooney i holdopstillingen. Synes simpelthen det er ved at blive et problem på vores hold, at det først bliver rigtig farligt når Ronaldo spøger i modstanderens område. Ret mig hvis mig gerne hvis I synes det er helt forkert....
Martinsen
25-11-2008, 21:52
Rooney har vist tilbragt for meget tid sammen med Ronaldo på det seneste?
Så dumt Ronaldo!
Lad nu være med at filme Rooney!
SantasLittleHelper
25-11-2008, 21:54
Hvad sker der for Rooney i dag? ikke kun er han pisse anonym, han burde også have haft 2x gult for film...
Hl-Glory
25-11-2008, 21:54
Tror Ronaldo efterhånden han kan tillade sig alt på en fodboldbane?
Pænt dumt af Ronaldo, især når man tænker på man får en kamp karantæne af 2 gule kort i CL.
Men jeg fatter simpelthen ikke hvordan linjedommeren kan dømme frispark der, han står lige ved siden af, og capdevilla falder dumt når han prøve at holde Ronaldo væk ved at læne sig op af ham.
Gary Neville
25-11-2008, 22:00
hold da op hvor er nani dårlig, han laver ikke andet end at smide bolden væk...det kunne bedre betale sig at spille med 10 mand...
chrisserUnited
25-11-2008, 22:03
det er sku til at forstå at anderson aldrig scorer, han behøver jo ikke trille den mod mål
Bartokai
25-11-2008, 22:04
2 skud på på kassen af Anderson.. er han virkelig ved at få indstilt kanonen?
Det er sjovt, når Anderson endelig rammer målet, så ryger den lige på keeperen.
chrisserUnited
25-11-2008, 22:12
2 skud på på kassen af Anderson.. er han virkelig ved at få indstilt kanonen?
Kanonen :D?
Det eneste der irriterer mig ved denne kamp er dog, at vi kun er farlige når Ronny laver noget lir. Det kan ikke passe, at vi ikke får nogle kvalificerede afslutninger fra resten af offensiven, når den står på Nani, Anderson, Rooney i holdopstillingen. Synes simpelthen det er ved at blive et problem på vores hold, at det først bliver rigtig farligt når Ronaldo spøger i modstanderens område. Ret mig hvis mig gerne hvis I synes det er helt forkert....
Jeg er helt enig. Grunden til vi ikke ligger nr 1 i år er fordi at Ronaldo ikke har holdt samme niveau og været væk. De andre spillere har ihvertfald ikke gjort noget for at kompensere for manglen på Ronaldo.
Eneste plus er at vi har fået Berbatov så man ikk skal sidde og svovle et dværgmakkerpar i angrebet langt væk fordi de er så ens (og til tider lige dårlige). Jeg tror folk i deres Tevezmani har glemt hvor dårligt Rooney og Tevez passede sammen i angrebet i sidste sæson, og hvor meget alle bad om at få en anden slags angriber. (Nej Berbatov er ikk god med hovedet)
Manchester United
25-11-2008, 22:14
Hvornår scorer vi???
Hvornår scorer vi???
Aldrig. :)
Gary Neville
25-11-2008, 22:15
ja det bliver sgu ikke idag :(
SantasLittleHelper
25-11-2008, 22:19
Jeg er helt enig. Grunden til vi ikke ligger nr 1 i år er fordi at Ronaldo ikke har holdt samme niveau og været væk. De andre spillere har ihvertfald ikke gjort noget for at kompensere for manglen på Ronaldo.
Eneste plus er at vi har fået Berbatov så man ikk skal sidde og svovle et dværgmakkerpar i angrebet langt væk fordi de er så ens (og til tider lige dårlige). Jeg tror folk i deres Tevezmani har glemt hvor dårligt Rooney og Tevez passede sammen i angrebet i sidste sæson, og hvor meget alle bad om at få en anden slags angriber. (Nej Berbatov er ikk god med hovedet) Det er jo bare heller ikke rigtigt. hvis der er noget folk har glemt i deres Berbatov-mani er det da netop at samarbejdet mellem tevez og Rooney var rigtig godt og specielt i starten af sæsonen, hvor Rooney kunne huske hvordan man scorede, førte det til mange mål...
Det er jo bare heller ikke rigtigt. hvis der er noget folk har glemt i deres Berbatov-mani er det da netop at samarbejdet mellem tevez og Rooney var rigtig godt og specielt i starten af sæsonen, hvor Rooney kunne huske hvordan man scorede, førte det til mange mål...
I så fald har du da glemt de resterende 36 kampe hvor de sjældent passede sammen, og man skulle håbe på noget magi fra Ronaldo.
Man behøves vel ikk have Berbatov mani for at kunne se at vi er blevet mere alsidige i angrebet.
chrisserUnited
25-11-2008, 22:21
Er ved at være rigtig træt af at se på nani...
chrisserUnited
25-11-2008, 22:23
Kæft en sviner... Fustreret?
Åndsvag tackling. Han går ikk efter bolden så fair nok at han ryger ud.
Manchester United
25-11-2008, 22:24
Tag dog nani ud! Han laver ikke andet end at ødelægge spillet for os!
Tag nu og scor det mål så vi kan slappe af og give spilletid til reserver mod AAB. Park ind for Nani.
Bartokai
25-11-2008, 22:29
jeg kan simpelthen ikke fatte hvorfor Tevez ikke får mere tid i dag.. Nani skulle ikke have spillet mere end 45 min i dag..
Jeg synes generelt at Fergie har været svag til at se de dårlige præstationer og lave de nødvendige udskiftninger i hele sæsonen. Jeg tænker her på Rooney's præstation mod Everton og specielt mod Hull,hvor han var helt væk og mega frustreret.
AAB FØRER!!!! haha
Fandme vildt:lolol:
Manchester United
25-11-2008, 22:31
3 min igen.. Please.. bare 1 mål!
Fandme vildt:lolol:
Mega heldigt mål hvor den rammer 2 celtic splilere som i et flipperspil
Manchester United
25-11-2008, 22:34
Ahhh, hvornår lærer de og scorer???:(
Hl-Glory
25-11-2008, 22:34
Vel som forventet?
0-0 vores spillere, spiller uden gejst for tiden.
Det må vi se i øjene..
SantasLittleHelper
25-11-2008, 22:36
Endnu et skidt resultat på udebane... Hvornår bliver vi bedre?
nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj mand
det er var dog den mest deprimerende kamp jeg har set i år. krisen kradser drenge :(
Unitedforever
25-11-2008, 22:39
hvor er det dog frustrerende, at se spillere som Nani og Rooney. De har potientialet til at blive nogle af verdens bedste, alligevel spiller de gang på gang som en pose nødder i øjeblikket. Men, hvad der endnu mere frustrere mig er, at Tevez får så lidt spilletid! Hvad har manden gjort, han har da spillet hverken værre eller bedre end de andre! Hvorer er Rooney selvskrevet på vores hold? jeg forstår det slet, slet ikke :(
Hvor er vi dog ideløse for tiden.
Scholes kom tilbage og skab noget kreativt!
frustrende frustrerende frustrerende...
Det er lige før city, ses som favorit på søndag.
Hmm, ikke ligefrem noget overraskende resultat. Og der har efterhånden allerede været så mange skuffelser og søvndyssende kampe i den her sæson, at jeg næsten ikke lever mig ind i kampene længere i modsætning til sidste sæson hvor man glædede sig som et lille barn til hver eneste kamp.
Det største lyspunkt i den her kamp, synes jeg er Evans. Han gør det upåklageligt og ganske solidt.
Anderson gør det godt på den offensive midt, men jeg begriber ikke hvorfor han er så ringe til at afslutte når vi ved fra Porto tiden at han godt kan sparke den ind. Nani svinger helt urimelig meget og selvom Rooney gør det udmærket, så skuffer det mig at der er så langt imellem hans rigtige "jeg" hvor han virkelig brillierer.
United DK
25-11-2008, 22:42
En fin kamp fra vores side, hvor vi dog mangler en angriber, men alt i alt er 0-0 fint, og vi skal nu bare slå AaB på Old Trafford, så er 1. pladsen i hus.
nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj mand
det er var dog den mest deprimerende kamp jeg har set i år. krisen kradser drenge :(
Krise er nu så meget sagt men vil giv dig ret i at vi snart skal score på de forpulede chancer...
PS: Så skulle Tevez efter min mening være blevet blevet skiftet ind meget tidligere.
frustrende frustrerende frustrerende...
Det er lige før city, ses som favorit på søndag.
Ja, umiddelbart ville det nærmeste være en hån mod City at kalde os selv favoritter.
Vi spiller ikke som et tophold. Masser af chancer, en solid defensiv og hurtigt kontraspil. Men alt for megen mangel på skarphed og kynisme. Og til tider lidt for meget hæl og tå?
Hmm, ikke ligefrem noget overraskende resultat. Og der har efterhånden allerede været så mange skuffelser og søvndyssende kampe i den her sæson, at jeg næsten ikke lever mig ind i kampene længere i modsætning til sidste sæson hvor man glædede sig som et lille barn til hver eneste kamp.
kunne ikke sige det bedre selv.. man prøver og prøver at leve sig ind i kampene men det er satme svært med det spil vores elskede klub præsterer:confused:
bagefter ville man næsten hellere have set Aab kampen.. så står det sgu skidt til :mad:
Krise er nu så meget sagt men vil giv dig ret i at vi snart skal score på de forpulede chancer...
PS: Så skulle Tevez efter min mening være blevet blevet skiftet ind meget tidligere.
Tror faktisk Ferguson har sat ham helt af, han tror åbenbart ikke på ham lige nu.. men noget skal der da ske
Grønholdt.
25-11-2008, 22:51
Det var et godt resultat i en jævn kamp. Nu kan vi sætte os endegyldigt på 1. pladsen i den sidste kamp hjemme mod AaB, hvor vi kører dem ud af Old Trafford på røv og albuer. Det blev endnu engang bevist hvorfor at O'Shea kun er reserve. Han løb rundt og smed den ene bold væk efter den anden. Og sæsonens største skuffelse, Nani! Han var også meget ringe i dag. Ferdinand gjorde det vel nok bedst i dag. Evans beviser gang på gang, at han er en klippe i forsvaret når han spiller. Tilbage til højreback spørsmålet... Jeg kan ikke forstå hvorfor at vi ikke bare tager skridtet fuldt ud, og gør Rafael til starter?... 1 point i dag på en svær udebane, og så er det videre til weekendens udekamp mod Shitty i ligaen.... ;)
United DK
25-11-2008, 22:52
Nu går folk da i baglås.
Krisen kradser? City favorit mod os?
Come on, hvis der ikke skal mere til, for at I mister alt håb, så ser det satme skidt ud.
Drenge, jeg vil hermed godt trøste os alle sammen med en gammel kending fra 99/00:
zIpdpYSeOi4
Nøj hvor skuffende.. Resultatet er vel ok, og hvis kampen var blevet 2-2 havde det været rigtig fint, men shit hvor var den kedelig.. Nani bliver skiftet ud mindst en halvleg for sent.. Fint nok hvis han bare var anonym, men problemet er at han ødelægger så sindsygt meget for holdet..
Evans og Evra spiller en kanon kamp.. Evans er så stort et talent at det er helt ufatteligt.. Så sikker i sin omgang og ligner en der har spillet fast PL i flere sæsoner.. Rio spiller godt, men har et par svipsere, og mangler stadig det sidste..
Nu så jeg desværre ikke de første 15 minutter der efter sigende skulle ha været gode, men Anderson skuffer mig lidt.. Spiller egentlig fint nok, men syntes han bliver for anonym og for meget boldflytter i 2. halvleg.. Og hvordan fanden kan en fast PL-spiller skyde så dårligt???
Fletcher og Carrick gør det rigtig godt, og Carrick ligger bare nogle sindsyge sukkerbolde..
Men hvor er det deprimerende at Rooney er så alene oppe i angrebet, hvor man så smider den ene høje bold efter den anden.. Så er det da klart han ikke får scoret..
Unitedforever
25-11-2008, 22:53
Nu går folk da i baglås.
Krisen kradser? City favorit mod os?
Come on, hvis der ikke skal mere til, for at I mister alt håb, så ser det satme skidt ud.
Nu er det jo ikke blot denne kamp, men de sidste mange kampe, hvor vi har været uskarpe, uden gejst/gnist, spillet dårligt og fået dårlige resultater. Det kan godt være vi ikke er i krise, men vi er i hvert fald godt på vej.:(
Bartokai
25-11-2008, 22:54
vi taber til Man Citeh på søndag.. helt sikkert.. jeg kan ikke se hvordan vi skal slå Robinho og Co. når vores spillere overhovedet ingen gejst har.. :(
Krise???? Hvor?? Vi spiller uafgjort på udebane mod nr. 3 i spanien, med en godt spillende forsvar og en KANON spillende målmand.. Vi ligger på en delt førsteplds i CL-puljen og skal bare slå Aab for at gå videre som nr. 1.. Vi ligger på 3. pladsen i PL 8 point efter nr. 1, men med en kamp i baghånden, efter lige under halvdelen af sæsonen.. Hvis det er krise, så fint for mig..
Self har det ikke været lutter lagkage, og det er da nedtur at se på til tider, men at kalde det krise og sige at vi ikke er favoritter mod City, det er sku da for langt ude..
United DK
25-11-2008, 22:59
Vi har spillet som en pose nødder, gennem det meste af sæsonen, men at kalde det krise, når vi ligger nr. 3 i PL, og er videre i CL, det er sgu at male fanden på væggen, og mht. kampen mod City, så tænker folk sgu for meget på deres kamp mod Arsenal, hvor de rundbarberede dem, men tænk så på de mange andre kampe, hvor de har spillet af helvedes til. Vi skal nok slå dem.
Nå ja.. O'shea.. FY for helvede da hvor har han bare INGEN teknik.. Har stor respekt for ham, men syntes det var meget forkert ikke at skifte ham ud med Rafael, men jeg tror det er et udtryk for at SAF var mere end tilfreds med uafgjort, og defensivt er der jo ikke noget at sætte på O'shea.. Men offensivt er han altså en skovl:D
Nå ja.. O'shea.. FY for helvede da hvor har han bare INGEN teknik.. Har stor respekt for ham, men syntes det var meget forkert ikke at skifte ham ud med Rafael, men jeg tror det er et udtryk for at SAF var mere end tilfreds med uafgjort, og defensivt er der jo ikke noget at sætte på O'shea.. Men offensivt er han altså en skovl:D
Tilgengæld har Rafael så lavet rigtig mange fejl defensivt hvilket selvfølgelig er naturligt da han er så ung. Jeg synes det er fint nok vi spiller med O´Shea i en svær udekamp som den her. Vi har jo ikke rigtig noget decideret førstevalg på højreback så synes det er fint at vi skifter lidt.
Ellers synes jeg det var en meget kedelig kamp. Vi har det meste af kampen for få spillere med i offensiven. Rooney har det svært men arbejder godt og har flere gode momenter. Nani starter fint men er ellers elendig. Jeg synes det meste af kampen i sær i første halvleg at Carrick og Fletcher er rimelig usynlige. Anderson gjorde det ikke særlig godt idag og hans afslutninger var virkelige elendige. Vores forsvar var dog suværent. Evans er en fornøjelse at følge og Ferdinand er så småt tilbage i sit gamle niveau. Også Kuszscak gør det god. Dog er han virkelig elendig med fødderne.
Der skal ny suppe på bollerne, det kan vi godt blive enige om.
Det er en suppe jeg har valgt at kalde "Scor på chancer og tro på sejr suppe".
Sad også lige og tænkte på hvorfor Gibson blev sat ind? han rørte næsten ikke bolden.
Tilgengæld har Rafael så lavet rigtig mange fejl defensivt hvilket selvfølgelig er naturligt da han er så ung. Jeg synes det er fint nok vi spiller med O´Shea i en svær udekamp som den her. Vi har jo ikke rigtig noget decideret førstevalg på højreback så synes det er fint at vi skifter lidt.
Har han lavet mange fejl?? Det har jeg ikke lagt mærke til!!
Men er ellers enig nok, med at det er fint at de bytter rundt, men hvis vi gik efter sejren kunne man sagtens ha skiftet Rafael ind, når Evans og Rio spillede så godt..
Krise???? Hvor?? Vi spiller uafgjort på udebane mod nr. 3 i spanien, med en godt spillende forsvar og en KANON spillende målmand.. Vi ligger på en delt førsteplds i CL-puljen og skal bare slå Aab for at gå videre som nr. 1.. Vi ligger på 3. pladsen i PL 8 point efter nr. 1, men med en kamp i baghånden, efter lige under halvdelen af sæsonen.. Hvis det er krise, så fint for mig..
Self har det ikke været lutter lagkage, og det er da nedtur at se på til tider, men at kalde det krise og sige at vi ikke er favoritter mod City, det er sku da for langt ude..
Ja men hvor er deres gejst? at vi er med i samtlige turneringer skyldes kun forsvaret som spiller fantastisk og har gjort det længe. Vi kan jo ikke noget rent angrebsmæssigt - uden berbatov!
Har han lavet mange fejl?? Det har jeg ikke lagt mærke til!!
Men er ellers enig nok, med at det er fint at de bytter rundt, men hvis vi gik efter sejren kunne man sagtens ha skiftet Rafael ind, når Evans og Rio spillede så godt..
Han var ikk så god defensivt mod AAB eller Celtic. Lidt mærkeligt når han i andre kampe har fejet hen over hans modspillere både offensivt og defensivt.
Sad også lige og tænkte på hvorfor Gibson blev sat ind? han rørte næsten ikke bolden.
Fattede da også hat af den udskiftning!!! Det var overhovedet ikke der der skulle ske noget, men derimod på kanterne og i angrebet.. Hvorfor faen der blev ventet så lang tid med Tevez fatter jeg intet af..
Men hvor er det tydeligt hvor stor forskel Berba gør.. Nøj man savner ham allerede..
En dag på kontoret, kan man vist godt kalde det: Sikkert videre i CL.
Lad os bare sige at Rio, Evans og Lopez var dagens spillere. det siger vist alt om kampen 8D
at vi er med i samtlige turneringer skyldes kun forsvaret som spiller fantastisk og har gjort det længe. Vi kan jo ikke noget rent angrebsmæssigt - uden berbatov!
Det ved jeg nu ikke.. I CL ligger vi meget normalt scoringmæssigt hvis man ser på andre hold i top 2.. I PL er det kun City og Chelsea der har scoret flere.. Ved ikke hvor skidt det er???
Fletcherfan
25-11-2008, 23:28
Jeg er en af dem, der synes, at United rent faktisk spillede godt i aften, og med lidt held så ville United have vundet kampen... Forsvaret var suverænt, og jeg synes, at Vidic slet ikke skal føle sig sikker på en startplads... Og jeg rider med på den bølge, som synes, at Nani begynder at ligne et fejlkøb... Og nu kan vi godt sige farvel til Tevez, det er der ingen tvivl om mere... Desværre, og det er egentligt meget dumt, og det hele er SAF's skyld... Han har skyllet hele selvtilliden ud af Tevez...
Lyspunkter i kampen dag var Evans, Carrick og Fletcher... Dårlig ting ved kampen var de utrolig mange billige frispark, som Villareal fik, Nani, SAF og Kusczcak... Vores polske målmand kan jeg altså ikke lide, og jeg synes ikke han gjorde det godt... Jeg tror jeg talte 3 store fejl, som ville have kostet mål et bedre angreb...
Det ved jeg nu ikke.. I CL ligger vi meget normalt scoringmæssigt hvis man ser på andre hold i top 2.. I PL er det kun City og Chelsea der har scoret flere.. Ved ikke hvor skidt det er???
Det er jo lidt skidt at vi ikke kan score uden Berbatov.. :(
Flax_Generous
25-11-2008, 23:42
Det mest positive ved kampen var, at den faktisk ganske gode dommer i dag (det eneste han manglede var at give Rooney et gult for hans dives) beskyttede Ronaldo. Det var jo decideret sindssygt af Capdevilla at sparke Ronaldo ned på den måde - og det var endda ikke den eneste situation, hvor der blev gået alt for hårdt til ham. Det kan ikke være let at være ham. Han må have gule og blå mærker på begge ben efter sådan en kamp.
I øvrigt fuldstændig grotesk, at kommentatorerne mente, at det var en tynd udvisning. Intentionen og udførslen var jo klokkeklar - han ville sparke Ronaldo ned og gjorde det også.
Don Kafai
25-11-2008, 23:48
Når vi scorer 5 mål mod Stoke, så går vi på vandet, men nu hvor vi ikke scorer mod Villareal (som vi ikke har kunnet i 3 foregående kampe) er der krise?
Husk nu på en ting. Vi manglede Berbatov, Scholes, Vidic, Brown og Van der Sar.
De tre sidstnævnte er måske irrelevante offensivt, men jeg tror Ferguson gå mere kontrolleret ind til en kamp, hvor 3 af de 5 bagerste er reserver.
Husk på, Aston Villa og Villareal ude er ikke nemme kampe, og City ude er nok endnu sværere. Vi skal igennem de her kampe, plus Tottenham ude i starten af december, så har vi overstået de sindssyge udekampe, og kan begynde stimen i Premier League.
Jeg er ikke glad, men fortrøstningsfuld.
Man kan ikke være skuffet, når man kvalificerer sig til CL og formodentlig får førstepladsen, men hold kæft hvor er en 0-0 kamp dog altid irriterende. Man venter og venter på at det afgørende mål skal falde, men det sker ikke - nu har vi haft to kampe i træk, vi ikke har scoret i, jeg håber lykke vender i den tredje på søndag. En udmærket kamp, men det er som om, at aldrig rigtig får den store 100% chance. Fint nok, vi er videre og skal bare slå Aab rimelig komfortabelt for at blive gruppe 1'er i gruppen.
Eneste, der bekymrer mig gevaldigt er, at vi endnu ikke i denne sæson har slået et af de stærke hold, er vi bare ikke ligeså stærke som sidste sæson? Eller afhænger alle vores resultater om Ronaldos dag? Jeg er MEGET bekymret.
Glory Man United
26-11-2008, 08:22
Det mest positive ved kampen var, at den faktisk ganske gode dommer i dag (det eneste han manglede var at give Rooney et gult for hans dives) beskyttede Ronaldo. Det var jo decideret sindssygt af Capdevilla at sparke Ronaldo ned på den måde - og det var endda ikke den eneste situation, hvor der blev gået alt for hårdt til ham. Det kan ikke være let at være ham. Han må have gule og blå mærker på begge ben efter sådan en kamp.
I øvrigt fuldstændig grotesk, at kommentatorerne mente, at det var en tynd udvisning. Intentionen og udførslen var jo klokkeklar - han ville sparke Ronaldo ned og gjorde det også.
Enig. Rystende. Han sparker ham HØJT oppe på benet, og han havde kun en ting i hovedet: Ronaldo skulle stoppes.
Fin indsats ellers. Vi var tættest på scoring. Villareal turde intet, selvom de kunne bruge sejren mest. Uafgjort på udebane, hvor man er spilstyrende kan ALDRIG være utilfredsstillende
Det er lidt skræmmende at vi ikke formår at score, syntes ikke det er betrygende at vi har haft lidt svært ved at finde til målet i CHL :/, Hvertfald i forhold til chancer.. Er bare glad for at vi er videre og nu må de jo være helt på toppen i slutspillet :)
Andersen
26-11-2008, 09:23
Crisis...What crisis? i øvrigt titlen på et stærkt Supertramp album fra '75.
Krise? Er det fordi vi ikke vinder samtlige kampe med 3-0?
Dette er hverken CM eller FM.
Ferguson har jo for længst nærstuderet kampprogrammet og har, som en anden Egon Olsen, lavet en plan. Forskellen er bare at Fergies plan nok skal holde. Vores kampprogram i PL i første halvdel af sæsonen er jo ekstremt vanskeligt, derfor bliver der økonomiseret med kræfterne.
Med det ganske udemærkede resultat i går kan vi stadig selv afgøre om vi vil på førstepladsen i puljen. Det er da fint.
Vi skal bare have nogenlunde kontakt med Chelsea til omkring nytåret, så kommer der stimer af på papiret lette kampe. Bare vent og se.
Jeg er (forholdsvis) tilfreds, men er meget fortrøstningsfuld.
Glory Man United
26-11-2008, 11:34
Crisis...What crisis? i øvrigt titlen på et stærkt Supertramp album fra '75.
Krise? Er det fordi vi ikke vinder samtlige kampe med 3-0?
Dette er hverken CM eller FM.
Ferguson har jo for længst nærstuderet kampprogrammet og har, som en anden Egon Olsen, lavet en plan. Forskellen er bare at Fergies plan nok skal holde. Vores kampprogram i PL i første halvdel af sæsonen er jo ekstremt vanskeligt, derfor bliver der økonomiseret med kræfterne.
Med det ganske udemærkede resultat i går kan vi stadig selv afgøre om vi vil på førstepladsen i puljen. Det er da fint.
Vi skal bare have nogenlunde kontakt med Chelsea til omkring nytåret, så kommer der stimer af på papiret lette kampe. Bare vent og se.
Jeg er (forholdsvis) tilfreds, men er meget fortrøstningsfuld.
Enig i punkt 1, 2, 3, 4, 5......97, 98....ja det hele. Vi har så godt som sikkert vundet gruppen, og vi er i kontrol hele kampen igennem i en svær udekamp
timberunited
26-11-2008, 11:44
Enig i punkt 1, 2, 3, 4, 5......97, 98....ja det hele. Vi har så godt som sikkert vundet gruppen, og vi er i kontrol hele kampen igennem i en svær udekamp
Det er rigeligt at et dansk hold har slået United. Uanset om det var på en billig baggrund eller ej. Skal vi i virkeligheden ikke gøre noget for vores målscore for at få den førsteplads? :devill:
Glory Man United
26-11-2008, 12:05
Det er rigeligt at et dansk hold har slået United. Uanset om det var på en billig baggrund eller ej. Skal vi i virkeligheden ikke gøre noget for vores målscore for at få den førsteplads? :devill:
Hvis vi vinder 1-0 over AAB hjemme, så skal Villareal vinde med 3 pinde ude mod Celtic. Det tror jeg ikke sker
En okay kamp - men man sidder dog med en flad fornemmelse efter 0-0.. Inden kampen havde man nok regnet lidt med en nulløsning - men da kampen var i gang, troede jeg squ ikk på det...
Synes vi spillede en okay kamp generelt...
Desuden dejligt at se Rio i gang igen :)
Alt i alt fik vi vel, hva vi kom efter - avancement:)
timberunited
26-11-2008, 14:48
Hvis vi vinder 1-0 over AAB hjemme, så skal Villareal vinde med 3 pinde ude mod Celtic. Det tror jeg ikke sker
Man bliver jo ikke så meget klogere af TV-3's og TV-2 sports tabeller, når målscoren ikke er medtaget. Men tak for den oplysning. Det burde kunne lade sig gøre. Selvom Celtic ikke har noget at spille for, så har de dog æren og det er nok. Er spændt på, hvordan AAB håndterer det at komme til Old Trafford. Men mon ikke vi kan klare 1-0. :devilll:
Martinsen
26-11-2008, 16:09
lidt sjovt at folk brokker sig over at vi aldrig bringer nogle af de unge og vores egne ind i betydningsfulde kampe. Så smider Ferguson Gibson ind i en vigtig udekamp i CL, så er det også forkert? Synes det var forfriskende, og helt sikkert en rar indskiftning for Gibson selvom han desværre ikke vandt kampen for os :) MEn det er sku som om at nogen herinde bare skal brokke sig.
Fint resultat som bringer os videre! nu skal vi bare sikre 1. pladsen mod Aab og det er jeg overhovedet heller ikke i tvivl om vi gør. Synes vi spiller en god kamp igår og vi havde fortjent sejren. Rooney spillede sig virkelig op efter pausen og havde fortjent en scoring.
Det er jo lidt skidt at vi ikke kan score uden Berbatov.. :(
Rettelse: Det jo skidt at ingen fra holdet kan score. Fuck, jeg glæder mig til den dag, hvor holdets afhængighed af Ronaldo forsvinder. For det er da sommetider en slags alibi-offensive-spillere vi har. Rooneys famøse afbrændere mod Arsenal og Villa - Parks uanede mængder brug af tid, før han sparker til en bold, når han står 2 meter fra mål - Andersons der ikke kan ramme et mål - Nani, der er i krise - Tevez, som mangler selvtillid - Berbatov som ikke kan score mod de store(selvom han har sin tid til at modsige mig dette) - Rio og Vidic målfattige på hjørne osv osv .. Det bare en påstand fra min side, at det virker til at spillerne lægger alt det med scoringer op til Ronaldo.
Andersen
27-11-2008, 10:57
lidt Sjovt At Folk Brokker Sig Over At Vi Aldrig Bringer Nogle Af De Unge Og Vores Egne Ind I Betydningsfulde Kampe. Så Smider Ferguson Gibson Ind I En Vigtig Udekamp I Cl, Så Er Det Også Forkert? Synes Det Var Forfriskende, Og Helt Sikkert En Rar Indskiftning For Gibson Selvom Han Desværre Ikke Vandt Kampen For Os :) Men Det Er Sku Som Om At Nogen Herinde Bare Skal Brokke Sig.
Fint Resultat Som Bringer Os Videre! Nu Skal Vi Bare Sikre 1. Pladsen Mod Aab Og Det Er Jeg Overhovedet Heller Ikke I Tvivl Om Vi Gør. Synes Vi Spiller En God Kamp Igår Og Vi Havde Fortjent Sejren. Rooney Spillede Sig Virkelig Op Efter Pausen Og Havde Fortjent En Scoring.
Konge-indlæg!!!
Rettelse: Det jo skidt at ingen fra holdet kan score. Fuck, jeg glæder mig til den dag, hvor holdets afhængighed af Ronaldo forsvinder. For det er da sommetider en slags alibi-offensive-spillere vi har. Rooneys famøse afbrændere mod Arsenal og Villa - Parks uanede mængder brug af tid, før han sparker til en bold, når han står 2 meter fra mål - Andersons der ikke kan ramme et mål - Nani, der er i krise - Tevez, som mangler selvtillid - Berbatov som ikke kan score mod de store(selvom han har sin tid til at modsige mig dette) - Rio og Vidic målfattige på hjørne osv osv .. Det bare en påstand fra min side, at det virker til at spillerne lægger alt det med scoringer op til Ronaldo.
Alibi fodbold er jo når man spiller anonymt fodbold og ikke skaber noget/ikk gider skabe noget. (måske var det lidt alibifodbold mod Villareal).
Det vi har set i store dele af sæsonen er at vi skaber røv mange chancer men ikke kan score. Det kaldes bare at være ineffektiv. Ronaldo er pisse kynisk, og det mangler mange af de andre spillere bare. Især Rooney
At nævne hele holdet som værende alibi spillere synes jeg er i overkanten. Dem jeg synes mest spiller alibi fodbold for tiden (de sidste 3-4 kampe) er Tevez og til dels Giggs
Flax_Generous
29-11-2008, 19:33
Interessant artikel om Ronaldo og de 'tacklinger' som Villarreal-spillerne lavede (http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1971127.ece). Og det er ikke bare noget pro-Ronaldo-gøgl - det er The Sun, som traditionelt ikke er glade for The Winker.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.