Se fuld version : 14 Mar Barclays Premier League Liverpool H 15:00
carrick!
19-11-2008, 15:10
Hej Vi er ti stykker der meget gerne vil ind og se United køre Liverpool over på hjemmebane, men jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstand på at få fat i billetterne. Kan man bare bestille fra hjemmesiden af når man har en bruger? Er der nogle andre der skal derudover? Kan der passe man først kanb købe billetter fra d. 01/01, det er i hvert fald hvad jeg kan læse mig frem til på MANUNITED.com.
Jeg har også hørt noget om at man skulle kunne få billetter før de kommer i salg d. 01/01 hvis man kontakter den norske United fanklub, nogen der kan af-bekræfte det rygte.
Håber i kan hjælpe mig.
--------------------------------------------------------------------------I support two teams. United and any team who plays against Liverpool.
Hvis du kun skal have billetter, så skal du SØGE om dem. især til en kamp som liverpool. Her er chancen for at få billet minimal i forhold til andre kampe.
Hvis du søger hos United, så skal alle medlemmer være medlem af ONEunited.
Hvis du søger hos supporterklubben, så skal alle medlemmer være medlem af Oneunited og MUSCSB. Tvivler på at man har stor chance for billet til kamp mod liverpool uden oneunited medlemskab.
¨
Når i er så stor en gruppe, så tror jeg det bedste er at bestille en pakkerejse. Vi samarbejder med travel2football (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da).
Hej :)
Jeg skal til selv samme kamp :) Jeg har bestilt over travelsense, det er nemt (bare at sende en mail) også får du tilsendt en regning :)
Hold nu op med alt det ros af travel2football - der er altså andre muligheder!! Bare fordi I er nogle der samarbejder med dem (og sikkert derfor får nogle frynsegoder) er det jo klart I er så glade for dem hehe:)
Kom nu med lidt andre forslag om hvordan man kan se United. Det er jo kun jer, der samarbejder med dem, der får noget ud af at reklamere for dem hele tiden.
Når det er sagt, skal det dog siges, at det er svært at få billetter til lige præcis liverpool-kampen af alternative veje..
Glory Man United
01-12-2008, 11:34
Hold nu op med alt det ros af travel2football - der er altså andre muligheder!! Bare fordi I er nogle der samarbejder med dem (og sikkert derfor får nogle frynsegoder) er det jo klart I er så glade for dem hehe:)
Kom nu med lidt andre forslag om hvordan man kan se United. Det er jo kun jer, der samarbejder med dem, der får noget ud af at reklamere for dem hele tiden.
Når det er sagt, skal det dog siges, at det er svært at få billetter til lige præcis liverpool-kampen af alternative veje..
Kunne man så foreslå, at du kom med andre foreslag fremfor bare kritik af Travel2football?
Brug lidt tid foran en computer og arranger selv din tur. Det kan gøres billigere end de tilbud travel2football har. Jeg så West Ham-kampen inkl. fly, tog og hostel 2 nætter for under 1400 kr. Det er vist noget billigere end priserne hos travel2football hehe:)
Det er også bare mere princippet i, at hver gang nogle spørger til hvordan de kommer til Old Trafford herinde, så er der åbenbart kun et svar: travel2football. Der er altså alternativer:)
Der er alternativer, men der er bare ikke mange alternativer til årets største kamp. Bevares, man kan da sagtens tage til Manchester uden om T2F eller andre rejserarrangører, men så må du også bare på det sorte marked fem minutter i kickoff og betale en halv årsløn.
Der er også: http://fodboldrejser.dk/premier-league-england-2/manchester-united-11/manchester-united-vs-liverpool-13-15-03-2009-62.html
- Men er det ikke lidt for dyrt?
eller... http://www.travel2football.com/index.php?content=places&match=648 - Der kan også vælge hvilke hotel man vil være i. :D
Hold nu op med alt det ros af travel2football - der er altså andre muligheder!! Bare fordi I er nogle der samarbejder med dem (og sikkert derfor får nogle frynsegoder) er det jo klart I er så glade for dem hehe:).
Det er vel ikke underligt at vi henviser til vores samarbejdspartner når der er tale om det produkt de sælger.
vi ville ikke samarbejde med dem, hvis ikke deres produkt var godt.
På OldTrafford.dk kan du også se en rejseguide, hvor der er tips til at rejse på egen hånd.
Det er vel ikke underligt at vi henviser til vores samarbejdspartner når der er tale om det produkt de sælger.
vi ville ikke samarbejde med dem, hvis ikke deres produkt var godt.
På OldTrafford.dk kan du også se en rejseguide, hvor der er tips til at rejse på egen hånd.
Hehe, det er da helt sikkert et godt produkt. Men i disse finanskrisetider er der vel ikke noget galt i at foreslå et billigere alternativ:)
Herinde er det bare tit blevet fremstillet som om, T2F er den eneste mulighed for at kommer til Old Trafford - og det er altså ikke korrekt! Det er dog til gengæld måske den dyreste mulighed hehe.
Det er det jo ikke.
Det er et af de billigste rejsebureauer mht fodboldrejser.
------> med mindre du arrangerer selv!
------> med mindre du arrangerer selv!
Nu har jeg undersøgt sagen selv til netop den kamp :) Og jeg syntes ikke det var, hverken nemmere eller billigere at arrangerer selv.. Og du skal kritte skoene, hvis man selv skal skaffe billeterne især over United's hjemmeside..
Så op på dupperne, hvis du vil arrangerer selv :) Det giver mere frihed, men nu skal man vel ikke på sightseeing, men over at se den vigtigste kamp i ens liv "Rocking"
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.