Se fuld version : Billeder af mesterskabs festen
Jeg er på jagt efter nogle gode billeder fra trofæ overrækkelsen, som skal bruges som baggrundsbillede på skrivebordet.
Er der nogen som har nogle links?????
http://editorial.gettyimages.com/Search/Search.aspx?EventId=71344060
Godt nok må man finde sig i det Getty-mærke, hvis ikke man er nørd nok til at få det væk, men det er til at overse.
Gronkjor
14-05-2007, 19:27
Her er et godt et:) Det er fra Manutd.com
http://img254.imageshack.us/img254/282/picsrvmanutdkl4.jpg
Det er hermed gjort til baggrund på skrivebordet :D Er det bare mig, eller røg de medaljer nemt at stroppen de hænger på? :confused:
Jeg vil med det samme ikke udelukke at jeg er små blind - men hvor er Ronaldo?
SantasLittleHelper
14-05-2007, 21:14
Jeg tror Vidic har spist ham... De står ikke så langt fra hinanden på nogle af de billeder jeg har set..
måtte også se langt efter Ronaldo. men lig mærke til Smith, han kigger nedad, Mon Ronaldo er igang med at snørre Smiths støvler eller måske noget helt andet. Hmm hvem ved!
Vil tro det er ham med hatten bag Scholes
Jeg tror Vidic har spist ham... De står ikke så langt fra hinanden på nogle af de billeder jeg har set..
Hvem er har Vidic ikke spist efterhånden, ville bare være rart hvis han kunne holde sig til modstanderens spillere
elmegaard
14-05-2007, 21:20
jeg er sikkert også blind, men jeg kan nu ikke se saha nogen steder.
SantasLittleHelper
14-05-2007, 21:23
jeg er sikkert også blind, men jeg kan nu ikke se saha nogen steder. Man kunne rto at Vidic havde været på spil... Men han står melle Richardson og O'Shea men han kigger nedad.. Muligvis for at gemme sig fra Vidic...
Smaakage
14-05-2007, 21:38
Park er til gengæld ikke på billedet. Måske han var i Amerika for hans operation ?
De billeder jeg har set, der står Ronaldo længst ude til højre, med en flaske Champagne, så måske han er ude af billedet for at hente den.....
Park er til gengæld ikke på billedet. Måske han var i Amerika for hans operation ?
Nej, Park var der ikke, hvorfor aner jeg intet om? Ellers var alle spillerne der. Rio og Rooney tror jeg er nogle rigtige festaber. ;)
Holmskov
15-05-2007, 07:29
PArk var der. Han stod med sine krykker og "hoppede" op og ned. Han har været i Amerika for at blive opereret og var også med til overrækkelsen.
På det her tidspunkt står Ronaldo ude i omklædningsrummet og sætter håret.. Det har jo lige regnet.. Bare rolig Vidic har ikk spist ham
http://youtube.com/watch?v=WRrknZmybUw
Vil tro det er ham med hatten bag Scholes
Ham med hatten har briller på, han er bare staff.
Men i den video KennyN postede kunne man lige skimte Giggs uden trøje på,og jeg blev godt nok overrasket. Hans pels er væk, han er blevet vokset, hehe. Det må have gjort ondt.
DonBrask
15-05-2007, 11:43
Ronaldo og saha er sikkert allerede gået på druk ;D
Ronaldo og saha er sikkert allerede gået på druk ;D
Saha står som tidligere nævnt mellem O'Shea og Richardson, men kigger nedad så han er let at overse.
Ronaldo står da lige bag rooneys skulder, man kan se hans slikhår.
Billedet irriterer mig faktisk lidt. Ronaldo som har været vores bedste spiller i år står gemt helt væk mens 2 boldspassere som Richardson og Silvestre enten står forrest eller lige i midten. Skandale. Begrænset hvad de to har af andel i vores mesterskab i år.
Ronaldo står da lige bag rooneys skulder, man kan se hans slikhår.
Vildt vi kan få meget ud af et billede, MEN det er ikke RONALDO bag ved Rooney
Vildt vi kan få meget ud af et billede, MEN det er ikke RONALDO bag ved Rooney
Nej squda ikke ham den grimme O'shea wonna be.. ham længere ude hvor man kun kan se hans hår og pane!
Nej squda ikke ham den grimme O'shea wonna be.. ham længere ude hvor man kun kan se hans hår og pane!
Ja okay der må jeg bøje mig i støvet og give dig ret :juhuuuu: :juhuuuu:
Nu hvor vi snakker om, hvor de forskellige står, har I så set, hvor Mikel står henne af på billedet? Han var jo oprindeligt United spiller..... NÅÅÅÅRH NEJ, han skiftede jo til Chelsea, så han kunne få $$$$$$$$, men hovsa! :D :D :D :D
Okay, den var ond :D
SantasLittleHelper
16-05-2007, 00:02
Jeg kan i hvert fald nævne nogen der ikke er på billedet...
Petr Čech
Magnus Hedman
Carlo Cudicini
Hilário
Ashley Cole
Ricardo Carvalho
Khalid Boulahrouz
Wayne Bridge
Paulo Ferreira
John Terry
Claude Makelele
Michael Essien
Frank Lampard
Joe Cole
John Obi Mikel
Michael Ballack
Geremi
Arjen Robben
Lassana Diarra
Shaun Wright-Phillips
Andriy Shevchenko
Didier Drogba
Salomon Kalou
Danielsen
16-05-2007, 10:10
Jeg kan i hvert fald nævne nogen der ikke er på billedet...
Petr Čech
Magnus Hedman
Carlo Cudicini
Hilário
Ashley Cole
Ricardo Carvalho
Khalid Boulahrouz
Wayne Bridge
Paulo Ferreira
John Terry
Claude Makelele
Michael Essien
Frank Lampard
Joe Cole
John Obi Mikel
Michael Ballack
Geremi
Arjen Robben
Lassana Diarra
Shaun Wright-Phillips
Andriy Shevchenko
Didier Drogba
Salomon Kalou
Det der, er humor!!! :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.