PDA

Se fuld version : PL: Arsenal - Manchester United

Sider : 1 [2]

Cap
08-11-2008, 14:25
Hvis det var i modsatte ende, så ville vi sgu have krævet et gult kort for den der... den er sgu OK. Carrick kommer alt for sent.

Ikke når han rammer bolden samtidig med målmanden får fat på den, nej - bolden er fri indtil 0.1sek. før Carrick rammer den og det er ikke ligefrem nok til at stoppe benet.

Gunners skifter målmand - så er det vist på tide vi får nogle skud på mål.

Blahac4
08-11-2008, 14:30
Der skal mindst lægges 5 min til denne halvleg.. Hvis vi scorer nu er der god tid.. ;)

Blahac4
08-11-2008, 14:33
Hvorfor kigger de ikke på Rafael og tager ved lære.. han kæmper sq som om det er den vigtigste kamp i hans liv..

Hl-Glory
08-11-2008, 14:35
Kom så der tid endnu!

weber
Jadaaaaaaaaa

RasmusP
Rafael! Sikke da. Det er bare for sent

Blahac4
FLOT scoring! han viser vejen som en klog person skrev.. :D

Cap
Rafael!!! Så skal der fandeme pres på

Bonde15
Rafael, Klasse!
Kom Så!

jmyrini
Sådan Rafael... sådan viser man de gamle gutter, hvordan man fighter, og får resultat!! kom nu, så mangler vi bare en pind

Manchester United
Kom så united... bare 2 mål!!!

maxim
Koooooooooooooooooooom Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

weber
08-11-2008, 14:36
Hvorfor kigger de ikke på Rafael og tager ved lære.. han kæmper sq som om det er den vigtigste kamp i hans liv..

HAHA JA hvorfor tar de ikke ved lære af der vidunder barn.

Manchester United
08-11-2008, 14:37
4 min igen.. vi kan godtnå 1 mål! come on united!

Blahac4
08-11-2008, 14:41
Gid man kunne slå kommentatorer fra..
Sætter mig ud i haven og græder..

RasmusP
08-11-2008, 14:42
Gid man kunne slå kommentatorer fra..

Hva med at skrue ned for tv'et???

Casper
08-11-2008, 14:42
bollocks

weber
08-11-2008, 14:43
Gid man kunne hoppe ind i tvet og smadre den fede idiot til Nasri

Blahac4
08-11-2008, 14:43
Hva med at skrue ned for tv'et???

Vil gerne have stemningen og lyde ellers.. bare ikke intetsigende kommentatorer, eller at man kunne skifte til engelske ville også være rart..

mufufu
08-11-2008, 14:44
Fuck hvor er det elendigt. Hvor er moralen, hvor er viljen. Man står ikke og kigger i overtiden når man er bagud. FORHELVED!! jeg går i hi

Hl-Glory
08-11-2008, 14:44
hold fæft hvor er det skuffende!
Troede aldrig jeg skulle soge det her, men bænk Rio de næste kampe!
Evans skal have chancen, Rio vælter rundt dernede.
Jeg hvor det frusterende det hér hvornår lære vi at score på vores chancer, vi skal til af efter det hvis vi vil forsvare vores mesterskab, idag smed vi en kæmpe chance for at komme op og lave hul til arsenal, men det var vi bare ikke stand til så skuffende!

thomaslund
08-11-2008, 14:45
Jeg er stort set grædefærdig over det her. Det er virkelig virkelige skidt vi taber den her kamp. Har aldrig været så skuffet før. Har kvalme og ondt i maven.

Det er uniteds egen skyld vi taber denne kamp. med alt det spilovertag og alle de chancer (dog uden at være mega chancer), så kan vi ikke være tjent med at tabe den kamp. Synes generelt det er uniteds spil i en nøddeskal denne sæson.
Arsenal gjorde sit, og det kan man ikke sige så meget til.

Rent pointmæssigt er det rigtig skidt, og det er endnu værre rent psykologisk.

Petz
08-11-2008, 14:46
nu er du for dum og høre på, Rio skal ikke bænkes?!,

Glory Man United
det er skuffende at man ikke bare EN gang efter reduceringen kan skabe noget kaos inde i Assnals felt

Høgsted
Dybt forrykt at Berba får lov at spille hele kampen og at Tevez først kommer ind med et kvarter igen. Ligeledes elendigt at Neville ikke kommer ud noget før. Synes virkelig at Fergie sov i timen og er meget meget skuffet over dette nederlag.....

thomaslund
08-11-2008, 14:47
Måske ikke bænkes, men der skal gøres noget, for han har været en hund i et spil kegler de sidste 4-5 kampe.

Åhh gud, hvor er jeg skuffet. Er totalt modløs. Nej nej nej

Ralaks
08-11-2008, 14:48
Fuck hvor ærgeligt, så kun fra lidt før Rafaels mål, som i øvrigt var kanont.

Men det som dog er mest irreterende ved det her er dog at nu skal man læse Wengers kommentarer der hentyder til at han ikke er en inkompetent træner. Hader bare den mand. >:|

Høgsted
det er skuffende at man ikke bare EN gang efter reduceringen kan skabe noget kaos inde i Assnals felt

En Berba er usynlig idag og fatter simpelthen ikke hvorfor Fergie ikke smider Vidic eller Rio i feltet efter reduceringen. I Berba troed jeg vi havde købt en mand som kunne skabe noget i feltet men det er meget svært når han meget meget sjældent bevæger sig derind !!

Øster
Hvis der er en der skal bænkes de næste par kampe er det efter min mening Berbatov !
Han spiller jo som en sæk kartofler ! Ingenting lykkedes for ham og han lunter bare rundt. Synes det begynde at lugte af fejlkøb.

Casper
så kun anden halvleg, men hele Uniteds midtbane spillede jo slet ikke sammen. Jo vist de fik deres chancer, men det var fordi arsenal lagde sig tilbage på banen.

Godt mål af Rafael

PetterDK
Lorte resultat. Ved hvad Neville har gjort for United gennem tiden, men han har ikke klassen længere. Håbløs indsats. Håber vi kommer til at se meget mere til Rafael i stedet.

Kofoed
Fucker lort.. Shit en lorte kamp.. Hva faen laver Berba, og hvorfor fanden skifter SAF Rooney ud istedet for Berba?? Rigtig skidt kamp hvor vi aldrig fik gang i vores spil, og hvor Vidic overstrålede Rio helt vildt.. Hvis det stod til mig fik Rio en enkelt eller 2 kampe på bænken til fordel for Evans.. Bendtner må ikke få så meget frirum..

Min MoM bliver Rafael.. Shit et mål, og hvor viser han bare kæmpe fightervilje.. Han løber som en gal, laver nogle herlige tacklinger.. Men der jeg blev allermest stolt var lige efter målet.. Jubler lige en enkelt gang, men kalder så folk tilbage så Arsenal ikke kan få et hurtigt mål.. KLASSER over Neville der spillede en lorte kamp..
Anderson fik heller aldrig rigtig fat, og alt i alt havde vi alt for mange fejlafleveringer, og Arsenal fik alt for frit løb.. En fletcher eller Hargo havde været guld værd, det er jeg overbevist om..

Casper
08-11-2008, 14:49
Synes det begynde at lugte af fejlkøb.

Tja... men samtidig har han en utrolig karisma og et vildt talent, som kan afgøre en kamp.

Kofoed
08-11-2008, 14:50

Jo tak.. En kamp eller to.. Vidic har overskygget ham med flere klasser de 2 sidste kampe.. Han ligner slet ikke sig selv..

RasmusP
Fortjent sejr til Arsenal. De viste at de ville vinde.
Jeg begynder at blive bekymret. Med alt respekt for Rafael, så kan det fanme ikke være rigtigt at de forsvarende mestre skal have en 18 årig dreng på 170 cm. til at score deres mål, fordi spillere der tjener 1,5 millioner om ugen ikke kan score på 100% chancer. Det siger alt.

thomaslund
Arsenal gør idag alt det vi ikke har formået denne sæson. De scorer på deres chancer, og får lukket kampen.

Ved frisparket til det første mål, siger jeg at nu scorer de på et hovedstød som bliver headet væk, også bliver den rettet af. Og hvad sker.... Så det er min skyld det første mål, det er jeg ked af alle sammen...

Tillykke til Arsenal. Utroligt jeg kan sige det. Plejer bare at hade modstanderen.

Manchester United
Nu skal vi jo vinde resten af kampene i sæsonen!

United DK
08-11-2008, 14:51
Jeg synes ligesom mod Celtic, at vi egentlig spiller en fin kamp, men vi mangler effektivitet foran målet, og havde Rooney scoret på sin gigantiske chance ved 0-0, så havde vi måske siddet, og glædet os over en sejr nu.

Det er det ringeste Arsenal-hold jeg kan huske, og min syn er ikke ændret efter denne kamp, for vi gør dem gode, med alt for passivt forsvarspil, og Rio ligner en, der er i personlig krise, over at blive 30. En tur på bænken, og ind med Evans, for at prøve ham af.

EDIT: I øvrigt et fremragende mål af Rafael, mens Neville godt kan pakke sammen. Han er den spiller i truppen, der har mest United i hjertet, men der ikke mere i ham, desværre.

Petz
og så vil du havde at vi skal sætte evans ind i stedet for Rio?, det går sq da bare mere galt så

NtotheT
Tja... men samtidig har han en utrolig karisma og et vildt talent, som kan afgøre en kamp.

Wooow, i kampe mod Aab og Celtic. Også rigtige gode modstandere at score imod

undskyld for sarkasmen, men jeg synes min teorri om at berba ikke ville passe til united og ikke vil blive en succes, ser ud til at gå i opfyldelse.

300 mio kr ud af vinduet.

Glory Man United
og så vil du havde at vi skal sætte evans ind i stedet for Rio?, det går sq da bare mere galt så

Er det muligt?

Cap
08-11-2008, 14:52
Det er sgu for ringe. Rooney og Ronaldo brænder nogle mega chancer, mens Arsenal scorer på 2 gange lort. Jeg var utrolig glad da vi købte Berbatov, men igen i dag viser han absolut ingenting. VDS bliver ligeledes mere og mere usikker (dog kunne han ikke gøre så meget ved målene - men hans indgreb (eller mangel på samme) i feltet er direkte elendige) for hver dag der går og Neville skal bare være fortid nu - han har fået chancer til at komme tilbage, men han er skuffende gang på gang. Rio spiller, ligesom han har gjort hele denne sæson sådan set, langt under det niveau han viste sidste sæson.

Rafael er dog et lys i mørket - hans indstilling fra det sekund han går på banen er noget resten af holdet kunne lære noget af, og så scorer han et fantastisk mål. Brug nu ham istedet for Neville - selvom han mangler meget erfaring så kan det ikke være værre, og han bliver bedre og bedre kamp for kamp.

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor Anderson blev taget ud - han havde nogle rigtig gode ryk i første halvleg og kunne måske have været en farlig spiller. Carrick beviste desværre ikke det helt vilde i dag - han virkede forvirret de sidste 15 minutter hvergang han skulle spille bolden op af banen, hvor han stod og trillede bolden rundt i 5-10 sekunder for derefter at spille den bagud igen.

Generelt er det alt for ringe at vi ikke kan skabe mere end de par store chancer vi har mod et hold som Arsenal, som absolut ikke er kendt for en solid defensiv - vores spil omkring deres boks var simpelthen for upræcist og slet ikke kreativt nok til at teste dem ordentligt.

Benzet
08-11-2008, 14:53
Dybt forrykt at Berba får lov at spille hele kampen og at Tevez først kommer ind med et kvarter igen. Ligeledes elendigt at Neville ikke kommer ud noget før. Synes virkelig at Fergie sov i timen og er meget meget skuffet over dette nederlag.....

Jeg er fuldstændig enig med dig. Berbatov spiller en decideret elendig kamp, og han bidrager ikke med noget som helst. Til tider virker det nærmest til, at United kun er 10 mænd på banen pga hans dovne spillespil. Jeg har selv været en fortaler, for at Berbatov kom til klubben, men jeg må indrømme, at han har fået en svag start på karrieren her. Jeg var godt klar over, at han ikke var den store arbejdshest, men han tog alligevel langt større ansvar, da han spillede i Tottenham.

Neville er desværre ikke, hvad han var før skaden. Som jeg ser det, er han er færdig mand i klubben, og han er kun med, fordi han har bidraget så meget for holdet gennem årene. Brown og Rafael er begge langt bedre på højreback pladsen. Brown minder lidt om Neville i spillestil, men han er langt hurtigere end Neville og derfor bedre.

Om selve kampen mener jeg, at det er ufatteligt, at holdet kan brænde så mange oplagte chancer. Her tænker jeg især på Rooney og Ronaldo, der begge havde 100% chancer og end ikke ramte målet. Som jeg ser det, er de brændte chancer årsagen til, at vi næppe kommer til at indhente Chelsea i denne sæson. Således har dette desværre været et generelt træk for United indtil videre i efteråret.

Øster
08-11-2008, 14:53
Det har han helt sikkert, men synes ikke det kan betyde at han skal have lov at spille hver kamp fra start når vi har Tevez på bænken som virkelig længes efter at komme på banen. Berbatov skal vide at han ikke kan spille næsten hvordan han vil også alligevel være med fra start næste kamp.

TrincoBoy
08-11-2008, 14:54
Til grin at man ikke engang slå et amputeret Arsenal hold eller i det mindste bare få uafgjort!

thomaslund
08-11-2008, 14:55
Jeg synes ligesom mod Celtic, at vi egentlig spiller en fin kamp, men vi mangler effektivitet foran målet, og havde Rooney scoret på sin gigantiske chance ved 0-0, så havde vi måske siddet, og glædet os over en sejr nu.

Det er det ringeste Arsenal-hold jeg kan huske, og min syn er ikke ændret efter denne kamp, for vi gør dem gode, med alt for passivt forsvarspil, og Rio ligner en, der er i personlig krise, over at blive 30. En tur på bænken, og ind med Evans, for at prøve ham af.

jeg er til dels enig. Synes det er helt og holdent vores egen skyld idag, men synes ikke Arsenal var decideret ringe. De gjorde lige præcis hvad der skulle til mod united.

Jeg er bekymret fordi vi de seneste sæsoner har vundet mange kampe på at have et bundsolidt forsvar, men det ser virkelig ikke godt ud for tiden, og vi har grundet ingen forsvarsindkøb i sommerpausen, ikke rigtig nogle alternativer.
En svingende defensiv, kan til tider opvejes af en god offensiv, og den har vi, men vi scorer bare ikke. Efter 82 min viste de et skilt med bold besiddelse i 2. halvleg, 66-34 til united. Det synes jeg siger dte hele.

PS: Hvor er det godt vi slap af med Silvestre. Kæft han er elendig mand.

srixon
08-11-2008, 14:57
jeg er SÅ furious!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

først og fremmest så kan vi allerede nu udelukke et evt mesterskab. FORDI et mesterskabs aspiranter hold, skal SATME ikke bare stå og glo i overtiden med blot én scoring nede! hvilket var det vi gjorde!!! vi lod bare Arsenal køre bolden rundt i freaking overtiden. kun Rafael løb efter bolden. NEJNEJNEJ der er ingen gnist

for det andet laver Alex flere kastrofale beslutninger IMO. man skal sgu da ikke skifte en angriber ind på bekostning af en anden angriber, både fordi man er langt bagud og bestemt fordi man har folk fra midtbanen og forsvaret som spiller elendigt!
dernæst skal man sgu da ikke skifte Giggs ind FØR Tevez.. hvad er Ferguson bange for? at vi kommer foran med 3-2 og så mangler vi en defensiv spiller? HVAD HELVEDE LAVER HAN?

edit nå ja han skal sgu da ikke skifte rooney ud fremfor berbatov. håber Rooney tager hårtørren fra alex og selv giver SAF med den!

C.TeveZ
Er ufattelig skuffet over Uniteds indsats, specielt når man ser på, at Arsenal har en del skader og karantæne i front..

Synes idag at SAF er alt for defensiv på bænken i dag. Skulle have skiftet Neville og Berbatov (dovne hund) ud tidligere i kampen. Synes Uniteds spil manglede to ting idag - En skraldemand og så skal United spillerne bruge hele næste uge på skudtræning, selv en serie 6 spiller kunne kontrollere og skyde bedre.

bundgaard123
berbatov er til grin. Carrick det dårligste han nogensinde har spillet og Anderson der spillede fucking smart men kunne ikke en skid efter det 35. minut. Jeg er dybt skuffet over holdet. ROoney var virkelig dårlig i dag!

Thomas
08-11-2008, 14:58
Det gjorde ondt. Det gjorde rigtig rigtig ondt at sidde i stue med tre andre gooners og så se på kampen.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive, men jeg er satme skuffet! Havde forventet langt mere, da Arsenal ikke er godt kørende pt., imens vi har vist gode takter.

Satans! men vi vinder stadig PL i maj.

Lorensen
08-11-2008, 14:58
Wooow, i kampe mod Aab og Celtic. Også rigtige gode modstandere at score imod

undskyld for sarkasmen, men jeg synes min teorri om at berba ikke ville passe til united og ikke vil blive en succes, ser ud til at gå i opfyldelse.

300 mio kr ud af vinduet.

I sidste sæson var Rooney jo også den dårligste i hele verden ifølge dig, så mon ikke vi lige skal give Berbatov lidt længere tid inden vi kalder ham et flop? For en uge siden kaldte alle ham et klasse køb.

En kanon god kamp skabt af begge parter, og der var konstant fart over feltet og chancer i begge ender. Men det er godt nok frustrerende at vi ikke scorer på vores chancer, især når vi nu ikke havde voldsomt svært ved at komme frem til dem. Vores forsvar + målmand er heller ikke til at genkende fra sidste sæson med undtagelse af Vidic, der spiller noget af det bedste jeg har set ham spille.

Edit: Park var forresten Man of the match !

RuudVanNissetøj
08-11-2008, 14:59
Vi taber i mine øjne pga:

1) Ubehageligt dårligt forsvarsspil - især på dødbolde. Rio var igen helt væk og Vidic laver vel ret beset en personlig fejl til 2-0 målet ved ikke at slippe markeringen tids nok. Hvor er vores dejlige sikre forsvarsspil blevet af ??

2) Vi mangler balance mellem den centrale midtbane og forsvar især. Carrick og Anderson formåede aldrig at agere stopklods for Arsenals angreb. Der manglede simpelthen fysik i dag.

3) Fuldstændig utilgivelig mangel på kynisme i front. Rooney skal som minimum ramme kassen på så oplagte muligheder i første halvleg. Ronaldo har også en kæmpe chance, og Berbatov får vel ikke et reelt spark på kassen i dag, udover den semi-store offside ??

4) Jeg synes bare der manglede fokus igen igen, som mod Liverpool tidligere. Rio danser og skøjter rundt som en ko på is, og Berbatov virkede desværre meget til ikke at kunne finde sig til rette i det fremadrettede spil. Neville har forhåbentligt spillet sin sidste kamp imod hold over midten af PL. - absolut sørgeligt at se ham falde så meget i niveau :(

Tak for kaffe - det er fortsat åbent, men 1 point ud af tre mulige mod top 4 holdene er alt andet end acceptabelt !!

RasmusP
Og for at gøre det hele MEGET værre, så skal man høre på fans der kalder Unitedspillerne idioter og jeg ved ikke hvad. Og så snart en spiller på over 30 år, spiller en dårlig kamp, så er det fordi han er for gammel.
Jeg savner meget mere respekt for de spillere der har været i klubben i mange år, og som altid er loyale, men som bare ikke får det til at køre inde på banen. Hvad skal man sige til rivalernes fans, der siger at hovedparten af Unitedfans kun viser sig i succestider?

Cap

Hvorfor er det for dumt? Fordi han hedder Rio Ferdinand? Mod Hull lavede han et tåbeligt straffespark som gjorde de sidste minutter lidt for interessante og igen i dag bliver han sat af gang på gang (endda af Bendtner). Han spiller LANGT under det niveau han viste sidste sæson, så jeg kan ikke se hvorfor en kamp eller to på bænken så han kan få lov til tænke over tingene skulle skade noget. Evans gjorde det jo glimrende i de par kampe han fik tidligere - og hvis Fergie virkelig mener at han er en fremtidig stjerne forsvarsspiller, så kræver det jo også at han får noget spilletid og når Rio spiller så dårligt pt. er det vel et glimrende tidspunkt at give ham noget af dette.

Grønholdt.
08-11-2008, 15:00
Hvor var det dog elendigt det her!!! Det er satme da utroligt at United skal brænde alle deres chancer. Da Rafael laver målet i overtiden, og der stadigvæk er 6 min. tilbage, så spiller de kraftemde bare bolden rundt nede bagved i stedet for at losse den op i Anal's forsvar! Det ligner mere og mere at marginalerne ikke er med United i denne sæson. 1 point samlet ude mod Røvpool, CSKA Chelskij og Anal er bare ikke godt nok hvis de vil vinde mesterskabet igen! Ronaldo gjorde det ok i dag, men også kun ok. Berbatov var godt nok ringe og se på i dag, ud på bænken med ham! Og så kan de sætte Tevez ind i stedet for! Nu er mesteskabet snart ved at fordufte for os i denne sæson. Det ligner at de ikke er kommet sig over sidste sæsons store succes... :rant:

Cap
08-11-2008, 15:04
først og fremmest så kan vi allerede nu udelukke et evt mesterskab.

Rolig nu, vi er stadig 'kun' 8 point efter Chelski og Pool (hvis begge vinder i denne weekend) med en kamp mindre - så det er sgu lidt tidligt at afskrive mesterskabet. Det skal også tilføjes at vi har overstået de 3 hårdeste kampe i hele sæsonen (udebane mod de 3 andre hold fra big four) - godt nok med minimalt udbytte, men de er overstået. Dog kan vi hurtigt blive enige om at vi skal op i gear for at det skal lykkedes.

United DK
08-11-2008, 15:04

Det tror jeg også stadig på, men man vinder ikke bare PL, det kræver talent, hvilket vi helt sikkert har, men det kræver også sult og vilje, og der synes jeg vi halter, modsat de seneste par sæsoner, hvor der har været en enorm gejst, og hvor man hele tiden har siddet med følelse af, det nok skulle gå. Den følelse synes jeg ikke spillerne udgyder p.t., og så kan jeg ikke bruge sejre over sekundahold som WBA, Hull osv. til noget, for det er kampe som vi kan vinde, udelukkende på talent, og det er vel også derfor, at vi endnu ikke har lavet et imponerende resultat i denne sæson, udover måske lige 1-1'eren på Stamford Bridge.

Hl-Glory
08-11-2008, 15:05

Jo mener godt han kan få en kamp eller 2, ligesom Rooney gjorde.
Men ikke permanent.

Hald
8 point er trods alt meget at være efter, tror ikke de andre går hen og smider om sig med point tab nu!.

thomaslund
Og for at gøre det hele MEGET værre, så skal man høre på fans der kalder Unitedspillerne idioter og jeg ved ikke hvad. Og så snart en spiller på over 30 år, spiller en dårlig kamp, så er det fordi han er for gammel.
Jeg savner meget mere respekt for de spillere der har været i klubben i mange år, og som altid er loyale, men som bare ikke får det til at køre inde på banen. Hvad skal man sige til rivalernes fans, der siger at hovedparten af Unitedfans kun viser sig i succestider?

Sikke noget fis. det har intet at gøre med at Neville har spillet én dårlig kamp. Han har spillet højst ok, i de kampe han har fået denne sæson. Defensivt er han usikker, og offensivt er smider han jo bare bolden væk når han får den.

United DK
08-11-2008, 15:10
8 point er trods alt meget at være efter, tror ikke de andre går hen og smider om sig med point tab nu!.

Fem hvis vi vinder den udsatte kamp mod Fulham på Old Trafford, hvilket skulle være muligt, og fem point er stadig ikke umuligt, langt fra.

Holmskov
08-11-2008, 15:11
Det mest skræmmende ved dette nederlag er at Arsenal spiller som vi forventer. Pivringe. Vi har bolden og ligger massivt pres på fra start til slut.

Det var ikke til at se på Arsenals spil at de var på hjemmebane. Fabregas bliver igen overskygget af Anderson, men det er dem der vinder. Derfor er det ekstra bittert.

Men dømt ud fra dagens indsats er Arsenal ikke med i maj når mesterskabet skal afgøres.

Spørgsmålet er så om vi er, når vores elskede træner vælger at skifte Rooney ud til fordel for en stationær kegle(Berbatov), så kan jeg godt blive nervøs.

Og at Neville bliver foretrukket i start 11'eren til fordel for Rafael er mig en kæmpe gåde.

RasmusP
08-11-2008, 15:12
Sikke noget fis. det har intet at gøre med at Neville har spillet én dårlig kamp. Han har spillet højst ok, i de kampe han har fået denne sæson. Defensivt er han usikker, og offensivt er smider han jo bare bolden væk når han får den.

Helt enig. Jeg synes da heller ikke han er berettiget til en plads i startopstillingen. Når Brown er klar, ligger han self foran i køen, og det gør Rafael efterhånden også. Men derfor skal man efter min mening stadig ikke kalde en klublegende for idiot og skændsel tror jeg også jeg har hørt. Det er simpelthen flovt.

United-Allan33
08-11-2008, 15:12
Hvorfor er det for dumt? Fordi han hedder Rio Ferdinand? Mod Hull lavede han et tåbeligt straffespark som gjorde de sidste minutter lidt for interessante og igen i dag bliver han sat af gang på gang (endda af Bendtner). Han spiller LANGT under det niveau han viste sidste sæson, så jeg kan ikke se hvorfor en kamp eller to på bænken så han kan få lov til tænke over tingene skulle skade noget. Evans gjorde det jo glimrende i de par kampe han fik tidligere - og hvis Fergie virkelig mener at han er en fremtidig stjerne forsvarsspiller, så kræver det jo også at han får noget spilletid og når Rio spiller så dårligt pt. er det vel et glimrende tidspunkt at give ham noget af dette.

Jeg giver dig ret i at Rio skal på bænken, vi spiller jo nærmest med 10 mand fortiden... Det er rystende hvor ringe han har spillet de sidste 4-6 kampe... Og ingen spiller er for god til at blive sat på bænken...
Gliver også GGMU ret, det er simpelhen for ringe at vi ikke bare en gang kan skabe lidt panik efter målet, i hele første halvleg sendte Neville, Rio, Vidic og Carrick den ene høje bold op imod Rooney og berba efter den anden uden held, men da man havde brug for at få bolden hurtigt op, så spillede de den rundt og tilbage..

Iøvrigt synes jeg ikke Berbatov er så dårlig som mange hentyder til, han var bestemt ikke dårligere end nogen af de 3 andre frontmænd i dag, Ronaldo og Rooney misser begge en sitter, som trækker gevaldigt ned..

Cap
08-11-2008, 15:13

Jeg forstår slet ikke pointen i dit indlæg. Selvfølgelig skal Neville og andre spillere have respekt for deres tjeneste i mange år - men når han gang på gang spiller så ringe som han gør (det kan du vel ikke benægte?) så kan du jo ikke forvente at folk lægger sig i støvet og siger: "Det er ok. Han har været en god spiller - så gør det ikke noget at han spiller en dårlig sæson eller to". I moderne fodbold er der altså ikke plads til at bruge en spiller, som tydeligvis ikke længere har kvaliteterne til at spille for sidste sæsons bedste klubhold, af sentimentale grunde.

thomaslund
08-11-2008, 15:16
Fem hvis vi vinder den udsatte kamp mod Fulham på Old Trafford, hvilket skulle være muligt, og fem point er stadig ikke umuligt, langt fra.

Nej, det kan hentes, men synes ikke noget tyder på at vi kan gøre det. for det første skal vi vinde en MASSE kampe i streg nu, mere end de 3 stykker vi indtil videre har vundet, også skal chelsea og liverpool altså også smide point. Efter Chelsea kampen og efter Everton kampen sagde vi også at NU skulle vi altså til at vinde en masse i træk, men det gør altså bare ikke.

srixon
08-11-2008, 15:17
Rolig nu, vi er stadig 'kun' 8 point efter Chelski og Pool (hvis begge vinder i denne weekend) med en kamp mindre - så det er sgu lidt tidligt at afskrive mesterskabet. Det skal også tilføjes at vi har overstået de 3 hårdeste kampe i hele sæsonen (udebane mod de 3 andre hold fra big four) - godt nok med minimalt udbytte, men de er overstået. Dog kan vi hurtigt blive enige om at vi skal op i gear for at det skal lykkedes.

enig, det er tidlig at afskrive et mesterskab. jeg har heller aldrig gjort det før fordi vi er Manchester United og kan lave mirakler MEN afskrivningn bygger KUN på vores spil i overtiden.

motivationsfaktorer:

1. vi var kun ét mål nede
2. der var 6 minutter til at score ét mål
3. vi havde lige fået momentum qua reduceringen
4. vi havde nogle nye og friske kræfter på banen

hvad gør drengene?

de står gudhjælpemig i forsvaret og spiller bolden rundt, sådan man gør når man skal forsvare en sejr.
Dernæst gider de slet ikke jagte bolden når Arsenal har den. Arsenal får lov til at spille bolden rundt og dominere kampen I OVERTIDEN.
de er åbenbart VIRKELIGE mætte fra sidste sæson.

derfor afskriver jeg vores chancer:confused::(

Thomas
08-11-2008, 15:18
Det tror jeg også stadig på, men man vinder ikke bare PL, det kræver talent, hvilket vi helt sikkert har, men det kræver også sult og vilje, og der synes jeg vi halter, modsat de seneste par sæsoner, hvor der har været en enorm gejst, og hvor man hele tiden har siddet med følelse af, det nok skulle gå. Den følelse synes jeg ikke spillerne udgyder p.t., og så kan jeg ikke bruge sejre over sekundahold som WBA, Hull osv. til noget, for det er kampe som vi kan vinde, udelukkende på talent, og det er vel også derfor, at vi endnu ikke har lavet et imponerende resultat i denne sæson, udover måske lige 1-1'eren på Stamford Bridge.

Talent, tjek! Vilje, tjek! Sult, tjek! Gejst, nej!!
Jeg mangler at se Rio Ferdinands kæbeparti, der bare skråler YEEEEEEEAH!! efter en scoring, imens han hænger ovenpå den jublende United-bunke, som han plejer. Jeg mangler Rooneys fandenivolskhed, der går ud og slår hjørneflaget ned efter en scoring. Jeg mangler at se Giggs, der løber sin walisiske røv ud af bukserne. Jeg mangler gejsten!!

srixon
08-11-2008, 15:20
Jeg er helt enig med at vi bør bænke Rio. men vil adskillige formuer på at vi ikke gør, fordi Alex ikke tør

Mikke7
08-11-2008, 15:21
Hvor er det frustrerende at være vidne til en sådan kamp - vi spiller lækkert, men bagkæden kikser, og det koster...
Vi overspiller Arsenal gang på gang, men marginalerne/heldet er der ikk til slut - hvor det træls!

Håber virkelig snart, Brown er klar igen, for det nytter bare ikk at skifte spillere konstant i forsvaret - og målmandsposten også - det bliver simpelthen for usikkert..

Trist at se en kamp, som vi dominerer på den måde, men alligevel taber - det var jo det samme som mod Celtic (bortset fra vi fik point der)

og med al ære og respekt for Neville - men han hører altså ikk hjemme i start 11'eren...

Synes dog tingene ser lovende ud, når forsvaret er stabilt..
Synes Anderson spiller en super kamp.

thomaslund
08-11-2008, 15:22
Jeg mangler at se Rio Ferdinands kæbeparti, der bare skråler YEEEEEEEAH!! efter en scoring, imens han hænger ovenpå den jublende United-bunke, som han plejer. Jeg mangler Rooneys fandenivolskhed, der går ud og slår hjørneflaget ned efter en scoring. Jeg mangler at se Giggs, der løber sin walisiske røv ud af bukserne. Jeg mangler gejsten!!

ÅH gud, hvor jeg dog også mangler at se det...

Kofoed
08-11-2008, 15:23
Er det muligt?? Rio har spillet langt under niveau de seneste kampe, og Bendtner legede jo næsten med ham til tider.. Hvor er den mand der sætter spillere som Torres helt ud af spillet?? Et par kampe på bænken vil gøre ham godt..

Det er ånden der løfter United.. Troen på at det nok skal lykkeds.. Hvis man giver op nu, sku man ikke ha startet det..
Det bliver hårdt, men godt..

RuudVanNissetøj
08-11-2008, 15:24
Det mest skræmmende ved dette nederlag er at Arsenal spiller som vi forventer. Pivringe. Vi har bolden og ligger massivt pres på fra start til slut.

Er langt fra enig. Første halvleg bød klart på mest pres spil fra vores side, men vi faldt ud af kampen op til flere gange.

Jo vist fik vi lagt godt pres på, men mod så kompakt og i mine øjne flot spillende Arsenal hold, så blev den sidste 1/3 del af banen et stort minefelt af fejlafleveringer og mistede anden bolde. Ikke desto mindre kan vi kun takke os selv for, at vi som minimum havde gået derfra med 1 point pga. vi ikke sætter bolde ind i kassen når vi skal.

Ret beset burde der endda have stået 3-0 til Arsenal, da Nasri fik underkendt et klokkeklart straffe lavet af Vidic. Jeg synes i det hele taget kampen lugtede langt væk af manglende organisering mellem kæderne.

thomaslund
08-11-2008, 15:24
Jeg forstår slet ikke pointen i dit indlæg. Selvfølgelig skal Neville og andre spillere have respekt for deres tjeneste i mange år - men når han gang på gang spiller så ringe som han gør (det kan du vel ikke benægte?) så kan du jo ikke forvente at folk lægger sig i støvet og siger: "Det er ok. Han har været en god spiller - så gør det ikke noget at han spiller en dårlig sæson eller to". I moderne fodbold er der altså ikke plads til at bruge en spiller, som tydeligvis ikke længere har kvaliteterne til at spille for sidste sæsons bedste klubhold, af sentimentale grunde.

ENIG!!! Vi skal vel for fanden heller ikke til at spille med Pallister og Bruce nu, bare fordi de har gjort det super godt for mange år siden (ligesom Neville). han spillede sgu godt i sæsonen 06/07 indtil han blev skadet, men efter at det har taget ham et år at komme tilbage, så ser jeg bare ikke han kommer op på fordoms styrke, og slet ikke med den alder han har.

RasmusP
08-11-2008, 15:28

Som jeg har skrevet før, så er jeg enig med jer i at Neville ikke er go nok til en startopstilling for tiden. Men derfor synes jeg stadig man skal omtale ham med den respekt han fortjener.

Kofoed
08-11-2008, 15:29
Håber virkelig snart, Brown er klar igen, for det nytter bare ikk at skifte spillere konstant i forsvaret - og målmandsposten også - det bliver simpelthen for usikkert..

Jeg har også det mistænkt for at kunne forstyre Rio's spil.. Syntes jeg hørte i Celtic-kampen at vi ikke havde spillet med den samme bagkæde 2 kampe i træk i de sidste 5-6 kampe eller noget i den stil.. Sidste sæson hvor forsvaret stod klippestabilt, var Neville skadet, og det eneste alternativ til Brown var O'shea.. Det betød at ALLE kampe af betydning startede med
Brown - Rio - Vidic - Evra
Så ved folk sku hvor de har hinanden.. Nu skal Rio løbe rundt og være halvt back fordi Neville spiller så skidt, og smider bolde væk på stribe.. Der var da hvertfald et par gange i kampen hvor han løber mere eller mindre direkte ind i en modspiller på vej fremover banen.. Not safe:mad:

thomaslund
08-11-2008, 15:30
Åh gud.... har lige set vores kampprogram i PL de næste par kampe. Godt nok stoke hjemme, men så venter Villa og City ude. Åhh gud. Vi kan vel ikke regne med igen i år at få det let mod Villa, og City ligger sig jo aldrig bare ned mod united.

United DK
08-11-2008, 15:31

Talentet kan jeg sagtens få øje på, men det andet kan jeg ikke. Den eneste der fighter i dag er Park, selv Rooney virker modløs.

United DK
08-11-2008, 15:32
Åh gud.... har lige set vores kampprogram i PL de næste par kampe. Godt nok stoke hjemme, men så venter Villa og City ude. Åhh gud. Vi kan vel ikke regne med igen i år at få det let mod Villa, og City ligger sig jo aldrig bare ned mod united.

Det skal til at være, for sætter vi yderligere point til, så kan truppen mentalt miste troen, og så er der lang vej.

snegl
08-11-2008, 15:32
Hold kæft hvor bliver der blevet lukket meget vås ud i den tråd her. Carrick synes jeg spillede meget dårligt og anonymt idag. Men jeg synes faktisk vi kom frem til meget og var spilskabende i mange situationer. Det er sjældent vi har haft så mange chancer mod Arsenal. De sidste par gange har vi bare været uhyr effektive. Idag var stikmodsat.

I modsætning til folk der kalder Arsenal helt til hundene og lignende, så synes jeg de spillede fornuftigt offensivt idag. De spillede klogt (pånær Bendtner), og de kom til chancer ved simpelthen at spille os tynde. Havde Bendtner været Adebayor havde vi tabt 3 eller 4-0

Det der så kan pisse mig helt af er at vi de sidste 20 min hvor det gælder, ikk viser noget gejst overhovedet. Rafael og Tevez var friske pust. Jeg synes det er plat at Berbatov bliver svinet så meget til. Han mistede ikke særlig mange bolde, skabte meget af vores spil og var en god spilstation - men korrekt at han skal ligge mere i boksen. At folk vil have Rio sat på bænken synes jeg er pisseoverdrevet. For et par kampe siden var han næsten ny anfører, og så laver han én enkelt fejl mod Hull og mindre fejl idag - derfor skifter man sku ik grundstammen, og lederen ud på holdet. Rio og Rooney kan bære holdet bare ved deres tilstedeværelse - det vil være et mærkeligt signal der ryster holdet hvis dem der er øverst i hierarkiet til træning og udenfor banen bliver bænket. Det er jo ikk fordi de ikk kan spille fodbold. Folk glemmer de gode dele af Rios spil i denne sæson. I mine øjne er det små svipsere der har gjort han har fået stor ris - men det blir jeg nok ik enig med halvdelen af forumet om.

Park gjorde det ok i anden halvleg, men jeg havde nok forventet at se Nani inde da vi ikk rigtig havde noget at miste og han samtidig er enten/eller type. Taktisk fejl at tage Anderson ud - det skulle have været Carrick. Ingen af Giggs afleveringer (som han iøvrigt har været så god til på midtbanen i år) lykkedes.

Og hvor er det hjernedødt at spille lange bolde op til sidst når Arsenal har fejet os af banen i luftduellerne i hele kampen. Noget andet der ødelægger meget af kampen for os er at de normale afleveringer til kontra osv ikke kører.

Cap
08-11-2008, 15:35
Som jeg har skrevet før, så er jeg enig med jer i at Neville ikke er go nok til en startopstilling for tiden. Men derfor synes jeg stadig man skal omtale ham med den respekt han fortjener.

Der er jeg tildels enig - men du må også forstå at han er en konstant kilde til usikkerhed i dag (og i de andre kampe han har spillet) samtidig med at han ikke bidrager med noget som helst offensivt. Når folk skriver her i løbet af kampen er de meget irriteret over dette, hvilket nok gør at de bruger nogle ord omkring Neville som de ikke ville have brugt hvis det var en stille og rolig midt-uge diskussion.

Jurgensen
08-11-2008, 15:37
Som jeg ser kampen i dag synes jeg egentlig sejren er fortjent. Når vi er så uskarpe i de to felter, ja så man kan man ikke vinde fodbold kampe. Det positive i dag er dog at vi skaber stadig en hel del. Så mangler vi bare forsvaret kommer i omdrejninger igen, hvilket jeg ikke er i tvivl om det gør. Mesterskabet er stadig inden for rækkevide, men det er da klart vi snart skal til at vise noget mod gode hold. Det har vimanglet i år.

snegl
08-11-2008, 15:39

Det blir en manddomsprøve de næste par kampe. Chelsea har West Bromwich ude og Newcastle hjemme - og så Arsenal hjemme efter. Vi kan risikere at blive sat tidligt hvis vi fejler. Dommedagsprofeti, men ja det ser kritisk ud.

Cap
08-11-2008, 15:40
At folk vil have Rio sat på bænken synes jeg er pisseoverdrevet. For et par kampe siden var han næsten ny anfører, og så laver han én enkelt fejl mod Hull og mindre fejl idag - derfor skifter man sku ik grundstammen, og lederen ud på holdet.

Nu er det jo ikke ligefrem på baggrund af to mindre fejl folk (og jeg inklusiv) gerne så Rio fik en mindre pause - han har været meget usikker og langt fra sidste sæsons form. Som andre har skrevet var han med til totalt at lukke ned for Torres sidste år og i dag kan Bendtner drible rundt om ham så let som ingen ting - det siger vel det hele, gør det ikke?

hleb13
08-11-2008, 16:14
Tak for kampen. Synes det er fortjent sejr og blev overrasket over vi spillede så godt idag. Hvis i havde scoret på jeres chancer (især indirekte frispark og Rooneys) kunne det have blevet en meget, meget svær kamp og så havde vi nok ikke taget de 3 point.

Nasri var vores klart bedste spiller idag, Det var den bedste kamp han har spillet endnu.

Med et nederlag havde vi været ude af mesterskabs kampen, men nu kan alt ske!

jmyrini
08-11-2008, 16:17
Katastrofe resultat mod et amputeret Arsenal hold, men nu synes jeg liiiige vi skal slå koldt vand i blodet! OK, hvis Chelsea og Liverpool vinder i morgen, så er vi 8 points bagud, men med en kamp tilgode. Lets face it, så ser det sgu ikke sååå skidt ud endda i november måned, at være bagud med "potentielle" 5 points, når man har spillet de fleste svære hold på udebane... Come on, lad os nu være positive, vi skal nok være "thereabouts" i maj måned. :devill:

Cap
08-11-2008, 16:19
I har stadig en ekstra kamp mod Stoke og Hull så I skal nok tabe nogle flere point, Hleb13.

hleb13
08-11-2008, 16:26
I har stadig en ekstra kamp mod Stoke og Hull så I skal nok tabe nogle flere point, Hleb13.
i har stadig 2 kampe mod Stoke så i skal nok miste point ved Delaps indkast. Og glem ikke i ikke har mødt City endnu ;)

Holmskov
08-11-2008, 16:37
i har stadig 2 kampe mod Stoke så i skal nok miste point ved Delaps indkast. Og glem ikke i ikke har mødt City endnu ;)

Sjovt du dukker op nu.!

Hvad syntes du om Clichys tackling imod Ronaldo?? Altså den han planter på Ronaldos ankel 12-13 sekunder efter han har spillet bolden videre??

hleb13
08-11-2008, 16:41
Sjovt du dukker op nu.!

Hvad syntes du om Clichys tackling imod Ronaldo?? Altså den han planter på Ronaldos ankel 12-13 sekunder efter han har spillet bolden videre??
Jeg dukkede skam også op før kampen, så det er ikke for at komme og hovere.

Clichys tackling ja, det var hårdt lavet, men synes ikke det var ligeså hårdt som da Taylor nakkede Eduardo eller for den sags skyld Diaby sidste sæson mod Bolton. så den er sådan midt imellem gult og rødt.

Flax_Generous
08-11-2008, 16:43
Clichys tackling ja, det var hårdt lavet, men synes ikke det var ligeså hårdt som da Taylor nakkede Eduardo eller for den sags skyld Diaby sidste sæson mod Bolton. så den er sådan midt imellem gult og rødt.
Det er ligegyldigt om nogle har lavet grimmere tacklinger - den tackling var stadig grim. Og hvad værre er tjente den kun ét eneste formål: At intimidere Ronaldo. Er det ikke lige præcis det som Wenger har brokket sig over, at andre gør mod Arsenal? Endnu engang viser det blot, at han er en hykler.

bundgaard123
08-11-2008, 16:48
Det er ligegyldigt om nogle har lavet grimmere tacklinger - den tackling var stadig grim. Og hvad værre er tjente den kun ét eneste formål: At intimidere Ronaldo. Er det ikke lige præcis det som Wenger har brokket sig over, at andre gør mod Arsenal? Endnu engang viser det blot, at han er en hykler.
lad dog hlebi drengen være. Syntes han viser stort mod ved at vise sig herinde før kampen hvor united er favoritter. Jeg var også ekstremt aggresiv(smadrede min tennis ketcher) lige efter kampen men når den er kommet på afstand så prøv at tage det som en mand. Arsenal fortjente at vinde i dag.

hleb13
08-11-2008, 16:50
Tror du Clichy bevist gik efter at skade Ronaldo? Og tror du Wenger havde sagt at Ronaldo skulle sparkes ned? Det var jo den eneste gang der blev gået hårdt til Ronaldo, så synes ikke du kan sige at vi gik efter at intimidere Ronaldo.

Gronkjor
08-11-2008, 17:08
Ærgeligt nederlag i dag, da vi har klart flest muligheder men misbruger dem:whine: Neville spillede skidt i dag men ellers synes jeg at vi spiller en godkendt kamp. Rooney var utrolig uskarp, ellers havde vi nok vundet...

thomaslund
08-11-2008, 17:09
Hvis Clichy havde haft foden 10 cm længere oppe, var den til klart rødt, men det han lavede var til "orange" kort (som Harry ville have sagt det).

Også lige en kommentar omkring Hleb13's tilstedeværelse. Synes det er godt du ikke kommer og hoverer, men er med til at skabe en god og saglig diskussion.

thomaslund
08-11-2008, 17:18
Katastrofe resultat mod et amputeret Arsenal hold, men nu synes jeg liiiige vi skal slå koldt vand i blodet! OK, hvis Chelsea og Liverpool vinder i morgen, så er vi 8 points bagud, men med en kamp tilgode. Lets face it, så ser det sgu ikke sååå skidt ud endda i november måned, at være bagud med "potentielle" 5 points, når man har spillet de fleste svære hold på udebane... Come on, lad os nu være positive, vi skal nok være "thereabouts" i maj måned. :devill:

Det er selvfølgelig tidligt at sige at mesterskabet er tabt, men må indrømme at det ser værre og værre ud fra kamp til kamp efterhånden. Point mæssigt er det ingen katastrofe, og vi er jo også det hold med det sværeste program indtil videre, og har også spillet flere BIG4 kampe end nogle af de andre. Det jeg personligt synes er ekstremt alarmerende er spillet. I stort set alle kampe har vi bolden ekstremt meget og skaber rigtig mange forsøg, men problemet er at det sjældent er 100% chancer vi skaber, og vi scorer ALT for lidt. Vi har tidligere kunnet klare os med at score en enkelt pind, også lukke af, men forsvaret de sidste 4-5 kampe har virkelig lignet nogen der laver clean sheets.
Vi behøver langt fra begynde at vinde med 3 eller 4 fra nu af, det er faktisk bedre IMO at få nogle små men vigtige sejre, og når vi så kommer henover jul, så er det der vi skal til at sprudle og feje modstanderne af banen. Ikke at jeg ikke synes vi skal begynde at smadre modstanderne nu, men synes de seneste to sæsoner at vi har toppet for tidligt, men så heldigvis har kunnet skrabet mesterskabet hjem til sidst.
Men i bund og grund mener jeg at angrebet er vores største problem. Hvis vi får hul på byllen og får scoret nogle stykker, så lukker det kampene og modstanderne får sikkert ikke scoret så mange mål, som de gør nu (vi har altså lukket 6 mål ind indenfor en uge, ikke godt).
Troede godt nok Berba var mere target mand end han egentlig er. Han er godt nok en helt anden type end Rooney og Tevez, men han er ligeså meget udenfor feltet som Rooney og Tevez er. Vi skal sgu have en RIGTIG target mand. David Villa måske, men den går sgu nok ikke.

Holmskov
08-11-2008, 17:21
Jeg dukkede skam også op før kampen, så det er ikke for at komme og hovere.

Forkellen var at Eduardo desværre brækkede foden, det gjorde Ronaldo ikke i dag. Tacklingen var nøjagtig ens og lige svinsk.

Forsvarer du Clichy forsvarer du også Taylor.

thomaslund
08-11-2008, 17:25
Forkellen var at Eduardo desværre brækkede foden, det gjorde Ronaldo ikke i dag. Tacklingen var nøjagtig ens og lige svinsk.

Er lidt enig der. Jeg ved godt det måske skaber lidt røre nu, men den tackling i Birmingham af Taylor mod Eduardo, synes jeg stadig var lidt overvurderet. Det er også vært at bedømme den, da man aldrig fik den set fra mere end den ene vinkel, men Eduardo var usandsynligt uheldig dengang, og havde han bare kunne rejse sig op igen, tror jeg Taylor bare var sluppet med en henstilling eller advarsel. ved godt det var et lille sidespring.

hleb13
08-11-2008, 17:37

Clichy rammer jo slet ikke samme sted, så jeg synes ikke den er ligeså svinsk som Taylors og Diaby's..

Men jeg havde ikke klaget helt vildt hvis der var dømt rødt kort, men var der overhovedet nogle United spillere som var utilfreds med han kun fik gult.

Niko
08-11-2008, 17:45
dårlig kamp dårlig dag dårlig weekend, sad og så kampen med en go fornemmelse inden, men efter de 90 minutter havde jeg lyst til at finde rebbet frem. Og som om det ikke skulle være nok smerte og lidelse, så "havde" jeg vundet næsten 5000 på oddset, indtil Leverkussen finder dagen passende til at sætte en 3-0 føring over styr! :mad: men havde jeg chancen, havde jeg klart byttet de 5000 for en united sejr, det havde jeg gjort til hver en tid.

succes is tempoary, loyalty is forever. tror stadig fuldt og fast på mesterskabet!

Buch
08-11-2008, 18:44
Forfærdeligt, ganske enkelt.
Inden kampen havde jeg ikke været tilfreds med et point, grundet alle deres skader, deres form osv. - Nu har vi fået 0 point. Jeg er skuffet, rigtig skuffet.

Holmskov
08-11-2008, 19:59
Clichy rammer jo slet ikke samme sted, så jeg synes ikke den er ligeså svinsk som Taylors og Diaby's..

Men jeg havde ikke klaget helt vildt hvis der var dømt rødt kort, men var der overhovedet nogle United spillere som var utilfreds med han kun fik gult.

Du er direkte patetísk.

Rammer ikke sammme sted!!. Er det ikke anklen Clichy rammer på Ronaldo?? Bolden er 2 kilometer væk.!?

Ronaldo er klar over disse svinestreger, derfor slipper han for Wengers "frensh" i dag.

Cap
08-11-2008, 20:49
Tror du Clichy bevist gik efter at skade Ronaldo? Og tror du Wenger havde sagt at Ronaldo skulle sparkes ned? Det var jo den eneste gang der blev gået hårdt til Ronaldo, så synes ikke du kan sige at vi gik efter at intimidere Ronaldo.

Det ændrer ikke på at Wenger lige har været ude og tude over at jeres spillere bliver tacklet, hvorefter Clichy laver sådan en svinestreg - men ok, han så den nok ikke så han kan vel ikke kommentere på den. Wenger og Gerrard må slås om første pladsen som PLs største hykler.

Jeg siger ikke at Wenger havde sagt til Clichy at han skulle lave en sådan tackling, men når man ser på den svinestreg i dag og de svinestreger der blev svinget afsted da I blev revet rundt på OT i FA cuppen (af bl.a. Eduardo himself - og kom ikke og sig at jeres spillere ikke gik efter at skade Nani den dag), så skulle Wenger måske tænke sig om to gange før han græder i medierne.

timberunited
08-11-2008, 21:01
Forfærdeligt, ganske enkelt.
Inden kampen havde jeg ikke været tilfreds med et point, grundet alle deres skader, deres form osv. - Nu har vi fået 0 point. Jeg er skuffet, rigtig skuffet.

Enig! Heldigvis er det såre sjældent, at United laver to af den slags kampe i træk. Det var bare en sort, sort dag. Stakkels næste modstander. :devill:

Kofoed
09-11-2008, 10:00
Hva sker der forresten for Rooney's mål nr. 100?? Er det forbandet?? Han spillede som lyn og torden, og så nu vil den bare ikke ind.. ARGHHHHHHH

thomaslund
09-11-2008, 10:18
Hva sker der forresten for Rooney's mål nr. 100?? Er det forbandet?? Han spillede som lyn og torden, og så nu vil den bare ikke ind.. ARGHHHHHHH

Han var inde i en vanvittig stime, hvis man også tæller landskampe med, og så pludselig brænder han kæmpe chancer på stribe, det er forfærdeligt at se på. Den chance han havde omkring straffepletten ved 0-0, hvor vist Ronaldo spille den tilbage til ham, hvor han så banker den 5 meter over og 5 meter forbi, den spøger stadig i mit hoved.

Kofoed
09-11-2008, 11:00
Han var inde i en vanvittig stime, hvis man også tæller landskampe med, og så pludselig brænder han kæmpe chancer på stribe, det er forfærdeligt at se på. Den chance han havde omkring straffepletten ved 0-0, hvor vist Ronaldo spille den tilbage til ham, hvor han så banker den 5 meter over og 5 meter forbi, den spøger stadig i mit hoved.

Præcis... Hans spil igår som sådan fejlede ikke det store.. Han var måske en kende usynlig til tider, men det mest forfærdelige var at se hvor uskarp han var.. Hvordan kan det gå så hurtigt fra himmel til helvede??

PerRonaldo
09-11-2008, 11:10
Præcis... Hans spil igår som sådan fejlede ikke det store.. Han var måske en kende usynlig til tider, men det mest forfærdelige var at se hvor uskarp han var.. Hvordan kan det gå så hurtigt fra himmel til helvede??

Øhhh måske fordi det ikke er Oktober måned længere, det er åbenbart kun den måned vi ser den rigtige Rooney... Har aldrig set ham så uskarp før, han skød alt LANGT forbi/over igår, det ligner ikke ham.

ChristianR
09-11-2008, 11:45
Øhhh måske fordi det ikke er Oktober måned længere, det er åbenbart kun den måned vi ser den rigtige Rooney... Har aldrig set ham så uskarp før, han skød alt LANGT forbi/over igår, det ligner ikke ham.

Det synes jeg nu også, han gjorde store dele af sidste sæson. En måned med en fantastisk Rooney får os åbenbart til at glemme at hele sidste sæson var det ikke skarpheden foran mål, der var hans force.

Det er så frustrerende med Rooney. For vi ved at en Rooney i topform er noget nær den bedste angriber i verden. Ærgeligt nok er det i alt for få og korte perioder, vi ser ham, hvor alt kører for ham. Lad os håbe, han hurtigt finder tilbage til oktobermåneds topform. Ellers må han en tur på bænken for at hente lidt motivation.

Parkohargo
09-11-2008, 12:07
Skidt skidt kamp.. Slukkede da nasri bankede den i kassen til 2-0. Neville er i mine øjne tæt på at være en færdig mand.. hellere stoppe på toppen. Har stor respekt for se manden men nøj hvor han dog spillede en virkelig ringe kamp igår. Rafael viste virkelig gejsten da han kom ind! meget flot af en så ung knægt! og så endda score en kasse.

Midtbanen synes jeg nærmest var en skygge af sig selv især Carrick og Anderson. Rooney brændte virkelig nogle chancer! hvorfor kan han ikke få sit mål nr.100!?
Vidic var god i forsvaret mens Rio nærmest er en skygge af sig selv..
Efter sådan en kamp må man sige at en Hargreaves kunne ha været en genial spiller at sætte ind for vi manglede virkelig en oprydder på midten til at bryde deres spil.

Min mom igår er enten Park eller Rafael.

Vi kan stadig nå mesterskabet men vi har gjort det MEGET svært for os selv nu.

Dines
09-11-2008, 12:31
Modsat andre så synes jeg, at vi spillede en forholdsvis god kamp igår. Resultatet lyder ikke sådan, men efter min mening var det klart vores bedste kamp på Emirates af de tre vi har spillet. I første halvelg styrer vi kampen, og er kun bagud ved vores personlige koks i forsvaret og brændte chancer - Det var egentlig det der var udslagsgivende, vi spiller godt, men laver personlige fejl og misbruger vores chancer. Derudover dømmer dommeren en helt forfærdelig kamp. Der er to situationer, der kunne have fået betydning for kampens udfald. Først og fremmest giver han os ikke straffespark, da Clichy tydeligt og forsætligt tager med hånd ved stillingen 1-0 til Arsenal. I andenhalvleg slagter selvsamme Clichy Ronaldo bagfra med knopperne, og den burde helt sikkert have givet direkte rødt kort. Det er ihvertfald det Arsenal klager over, for hårdt spil og program, mens de selv er nogle store svin. Ærgeligt at vi taber, generelt har det været en hård sæson for os, men igår var bare ikke vores dag. Det var stolpe ud, og ikke helt fortjent Arsenal løb med sejren.

NtotheT
09-11-2008, 13:01
Endnu engang er det den spiller der allermindst har forjtnet at være i startopstillingen der skulle give Arsenal målet. Gary Neville, indse det nu din talentløse kaptajn. Ja, nu får jeg høvl af Neville-elskere, men i det mindste kan jeg se, at hans dage er for længst talte.

Og Rio? Jeg har rost dig til skyerne, men et CL og PL trofæ har åbenbart gjort dig mæt? Hvordan i alverden kan en døgnflue som Bendtner lege sådan med dig?!

Ronaldo og Rooney? I træner fodbold hver evig eneste dag min. 3 timer, og alligevel kan ikke engang sparke en bold ind? Hvad fanden får i 2 mio kr for om ugen?!?! Det jo simpelthen så talentløst at man kan tillade sig at brænde sådanne chancer. Rooney var jo kolossal enorm gigantisk stor.

Berbatov. Du er en god angriber, ja! Men du passer bare ikke til United. Nøjagtigt som jeg sagdfe det inden du kom. Du er ikke den spiller vi mangler. Vi har Rooney til at løbe tilbage i banen, så skal du sku da fandme ikke begynde at lege playmakeren på den offensive midt. Det har vi så mange andre til. Hold kæft det elendigt det du viste igår!

Alt i alt så skuffende vi lukker så mange mål ind. Det jo uhørt. Jeg mener og vil altid mene det skyldes Neville uduelige spil. Manden skal bare væk fra det hold. Om det så skal være Nani der skal spille højre back, så tager jeg gerne imod forslaget. Bare alt andet end ham. Det kraftdeme så elendigt! Tak for du gav det mål igår.

Og desuden Fergie?! Har du fuldkommen mistet din taktiske sans eller gør din kærlighed bare blind? Hvordan kan Rooney blive skiftet ud med Tevez, når Berba var så pivelendig?! Og Giggs ind før Tevez? Jamen, det jo så dårlige dispoostioner du laver, når det angår dine udskiftninger!

Men alt i alt efter denne indlæg, så er jeg stadig ikke i tvivl om vi er mestrene, når vi er i maj, men det begynder sku snart at se sort ud, når vi kun har hentet 1 point ud af 9 mulige.

Fergie! Kom igen! De semiprofessionelle inkompetente røvhuller fra Liverpool bliver ved med at vinde. Arrrrrrrgh!

snegl
09-11-2008, 13:54
Nu er det jo ikke ligefrem på baggrund af to mindre fejl folk (og jeg inklusiv) gerne så Rio fik en mindre pause - han har været meget usikker og langt fra sidste sæsons form. Som andre har skrevet var han med til totalt at lukke ned for Torres sidste år og i dag kan Bendtner drible rundt om ham så let som ingen ting - det siger vel det hele, gør det ikke?

Alle kan da have en off-day. Nu vil du så sige Rio har haft mange, men jeg er ikke enig. Han har i et par kampe også vist at han er blevet endnu bedre til at forudse situationer og bryde spillet. Folk glemmer vist også i deres Bendtner-er-megaskod-tankegang at Bendtner mange gange på landsholdet har kørt rundt med store forsvarsspillere før. Der hvor han komplet fejler er bare afslutningerne.

Ja Rio spillede dårligt igår, men jeg mener at han havde spillet meget bedre hvis ikke Gary Neville havde været så dårlig defensiv. Jeg forstår ikke Fergusons disposition med ikke at bruge den solide kæde fra sidste år med Brown på til store kampe. Det virkede sidste år, men Fergies tro på at Neville erfaring nok skal klare det gavner ikke Uniteds forsvar eller Nevilles evner/form. Jeg har al respekt for Neville men jeg mener kun han skal spille mod middelmådige hold.

Og som Dines siger her:
Modsat andre så synes jeg, at vi spillede en forholdsvis god kamp igår. Resultatet lyder ikke sådan, men efter min mening var det klart vores bedste kamp på Emirates af de tre vi har spillet. I første halvelg styrer vi kampen, og er kun bagud ved vores personlige koks i forsvaret og brændte chancer - Det var egentlig det der var udslagsgivende, vi spiller godt, men laver personlige fejl og misbruger vores chancer.

Så synes jeg vi spillede en ok kamp pånær den manglende gejst / mangel på kræfter de sidste 15 min. Vi har aldrig haft så mange chancer på Emirates. At folk vil skyde skylden på Berbatov er mig en gåde. Han mistede vist bolden én-to gang under de gange han fik den. De andre gange startede han spil konstant. Men det er jo nemt at blame ham.

RasmusP
09-11-2008, 14:15
Endnu engang er det den spiller der allermindst har forjtnet at være i startopstillingen der skulle give Arsenal målet. Gary Neville, indse det nu din talentløse kaptajn. Ja, nu får jeg høvl af Neville-elskere, men i det mindste kan jeg se, at hans dage er for længst talte.

Og Rio? Jeg har rost dig til skyerne, men et CL og PL trofæ har åbenbart gjort dig mæt? Hvordan i alverden kan en døgnflue som Bendtner lege sådan med dig?!

Ronaldo og Rooney? I træner fodbold hver evig eneste dag min. 3 timer, og alligevel kan ikke engang sparke en bold ind? Hvad fanden får i 2 mio kr for om ugen?!?! Det jo simpelthen så talentløst at man kan tillade sig at brænde sådanne chancer. Rooney var jo kolossal enorm gigantisk stor.

Berbatov. Du er en god angriber, ja! Men du passer bare ikke til United. Nøjagtigt som jeg sagdfe det inden du kom. Du er ikke den spiller vi mangler. Vi har Rooney til at løbe tilbage i banen, så skal du sku da fandme ikke begynde at lege playmakeren på den offensive midt. Det har vi så mange andre til. Hold kæft det elendigt det du viste igår!

Alt i alt så skuffende vi lukker så mange mål ind. Det jo uhørt. Jeg mener og vil altid mene det skyldes Neville uduelige spil. Manden skal bare væk fra det hold. Om det så skal være Nani der skal spille højre back, så tager jeg gerne imod forslaget. Bare alt andet end ham. Det kraftdeme så elendigt! Tak for du gav det mål igår.

Og desuden Fergie?! Har du fuldkommen mistet din taktiske sans eller gør din kærlighed bare blind? Hvordan kan Rooney blive skiftet ud med Tevez, når Berba var så pivelendig?! Og Giggs ind før Tevez? Jamen, det jo så dårlige dispoostioner du laver, når det angår dine udskiftninger!

Men alt i alt efter denne indlæg, så er jeg stadig ikke i tvivl om vi er mestrene, når vi er i maj, men det begynder sku snart at se sort ud, når vi kun har hentet 1 point ud af 9 mulige.

Fergie! Kom igen! De semiprofessionelle inkompetente røvhuller fra Liverpool bliver ved med at vinde. Arrrrrrrgh!

Jeg er ikke Neville-elsker, selvom han er en af mine ynglinge, fordi han er lige så stor Unitedfan som jeg selv er. Men jeg synes det er sørgeligt og flovt at en Unitedfan kan finde på at kalde Neville talentløs. Hvis man bare ved lidt om Uniteds historie og har lidt logisk sans, så må man også kunne sige sig selv, at Neville aldrig ville have haft muligheden for at spille på Uniteds førstehold i 16 år, hvis ikke han havde talent. Jeg siger ikke der her, fordi jeg synes Neville skal blive ved med at starte inde, for det synes jeg bestemt ikke, men det kan sgu ikke være rigtigt, at man som Unitedfan skal begynde at omtale klublegender på den måde som du gør, bare fordi klubben ikke pt. ligger nummer 1 i Premier League.

BTW: Jeg kan godt se ideen med at starte med Neville inde i går. Ferguson ved at Arsenalkampene ofte bliver spillet meget hårdt (vi så hvordan Nani blev behandlet sidste sæson). Så derfor ville det måske ha været lidt af et sats, at sætte en 18 år gammel brasilianer ind fra start af. I hvert fald større sats end Neville der trods alt har rutine. Ferguson skulle så bare ha skiftet Rafael ind noget tidligere i kampen. But it's easy to be a monday morning quarterback;)

Thomas
09-11-2008, 14:18

Nu er der jo også nogen, der får nogenlunde samme løn og træner ligeså hårdt, for at hindre, at de to overstående IKKE scorer.

NtotheT
09-11-2008, 14:52
Jeg er ikke Neville-elsker, selvom han er en af mine ynglinge, fordi han er lige så stor Unitedfan som jeg selv er. Men jeg synes det er sørgeligt og flovt at en Unitedfan kan finde på at kalde Neville talentløs. Hvis man bare ved lidt om Uniteds historie og har lidt logisk sans, så må man også kunne sige sig selv, at Neville aldrig ville have haft muligheden for at spille på Uniteds førstehold i 16 år, hvis ikke han havde talent. Jeg siger ikke der her, fordi jeg synes Neville skal blive ved med at starte inde, for det synes jeg bestemt ikke, men det kan sgu ikke være rigtigt, at man som Unitedfan skal begynde at omtale klublegender på den måde som du gør, bare fordi klubben ikke pt. ligger nummer 1 i Premier League.

BTW: Jeg kan godt se ideen med at starte med Neville inde i går. Ferguson ved at Arsenalkampene ofte bliver spillet meget hårdt (vi så hvordan Nani blev behandlet sidste sæson). Så derfor ville det måske ha været lidt af et sats, at sætte en 18 år gammel brasilianer ind fra start af. I hvert fald større sats end Neville der trods alt har rutine. Ferguson skulle så bare ha skiftet Rafael ind noget tidligere i kampen. But it's easy to be a monday morning quarterback;)

Måske er det sørgeligt, ja, synes jeg selv, men desto mindre synes jeg min kritik er iorden. Det jo sørgeligt spil han viser. Jeg synes bare det mærkeligt, siden han kom tilbage på holdet, at vi har lukket mange dumme mål inde og gud hjælpe mig, at han blvier tørret hver evig eneste gang. Og Rios spil har åbenbart bæret præg af Neville konstante usikre spil!

Og nej, jeg synes ikke det har noget med en lokal-derby det har med at gøre. For så skulle Giggs også starte inde! Det har noget med at gøre, at Fergie har nogle tydelige yndlings, som SKAL bare starte inde. Og den seneste til den mængde er Berbatov. Jeg forstår stadig ikke det var Rooney der blev udskiftet istedet for en intetgidened Berbatov. Kæft det var sørgeligt!

Nu er der jo også nogen, der får nogenlunde samme løn og træner ligeså hårdt, for at hindre, at de to overstående IKKE scorer.

Det har du ret i, men så vidt jeg ved og husker, så var der altså ingen der hindrede Rooney i at score. Kun ukocentration og elendigt placering, der hindrede Rooney i at score og at Ronaldo ligeså. Der var jo frit mål.

RasmusP
09-11-2008, 15:08
Og nej, jeg synes ikke det har noget med en lokal-derby det har med at gøre. For så skulle Giggs også starte inde!
Det er da ikke et lokal-derby? Og Park (og Anderson for sags skyld) har spillet spillet kampe mod Arsenal før. Så den erfaring har de. Modsat Rafael, der stadig ikke har spillet mange kampe for førsteholdet.
Det har noget med at gøre, at Fergie har nogle tydelige yndlings, som SKAL bare starte inde. Og den seneste til den mængde er Berbatov. Jeg forstår stadig ikke det var Rooney der blev udskiftet istedet for en intetgidened Berbatov. Kæft det var sørgeligt!
Det passer jo ikke. Ferguson er da professionel. Og som manager kan man ikke have ynglinge på holdet, som bare skal spille hver kamp. Så får du i hvert fald ikke stor succes. Rooney spillede jo heller ikke godt efter hans skade. Men Ferguson blev ved mad at tage ham med, og det resulterede i at Rooney begyndte at finde formen igen.

thomaslund
09-11-2008, 15:41

Skal vi nu have den diskussion igen? Jeg er sikker på at NtotheT respekterer Nevilla for alt det han har gjort i fortiden, for det gør jeg ihvertfald selv. Synes han spillede en fantastisk sæson i 06/07 indtil han fik sin alvorlige skade. I øjeblikket kan han absolut ingenting. Hans indlæs er så ringe at han ligeså godt bare ku trille den ud og baglinjen med det samme og spare besværet. Yderligere er han SINDSYGT usikker i det defensive spil. Ikke engang at sparke bolden af helvede til kan han.
Jeg er hverken Neville hader eller Rafael elsker, men mener nu også man skulle have startet med Rafael.
Du siger man ikke skal satse med en 18 årig brasilianer i start 11'ern, men han startede da med en 19 årig brasilianer på midtbanen (Anderson), hvor jeg måske synes Fletcher kunne have gjort det ligeså godt. Men synes nu også Anderson gjorde det rigtig godt igår.

Det mest bekymrende med Neville i denne sæson IMO, er at han bare ikke forbedrer sig fra kamp til kamp. Hvis han i det mindste havde en opadgående formkurve, kunne hans tilstedeværelse forsvares. Men han spiller lige elendigt hver eneste gang.

thomaslund
09-11-2008, 15:48
Så kom denne rundes sidste BIG4 resultat, og som de fleste sikkert ved, så vandt chelsea desværre 2-0 ude mod Blackburn på 2 mål af anelka.

Var rigtig skuffet efter kampen igår, og håbede virkelig vi kunne få noget uventet hjælp fra enten WBA eller endnu bedre, fra Blackburn. Men nej... Chelsea's sejr giver min weekend det aller sidste skub i afgrunden. Både point mæssigt og psykologisk har dette været en sort sort weekend.

ØV øv øv....

Synes igår vi mangler en rigtig target mand, og har også gjort det i flere andre kampe. Hvorfor købte vi ikke Eto'o billigt i sommer, hvor Guardiola åbenbart havde udtalt at han ikke var med i Barcas planer. Ham kunne vi sgu godt have brugt lige nu.

Elrantiri
09-11-2008, 16:12
Modsat andre så synes jeg, at vi spillede en forholdsvis god kamp igår. Resultatet lyder ikke sådan, men efter min mening var det klart vores bedste kamp på Emirates af de tre vi har spillet. I første halvelg styrer vi kampen, og er kun bagud ved vores personlige koks i forsvaret og brændte chancer - Det var egentlig det der var udslagsgivende, vi spiller godt, men laver personlige fejl og misbruger vores chancer. Derudover dømmer dommeren en helt forfærdelig kamp. Der er to situationer, der kunne have fået betydning for kampens udfald. Først og fremmest giver han os ikke straffespark, da Clichy tydeligt og forsætligt tager med hånd ved stillingen 1-0 til Arsenal. I andenhalvleg slagter selvsamme Clichy Ronaldo bagfra med knopperne, og den burde helt sikkert have givet direkte rødt kort. Det er ihvertfald det Arsenal klager over, for hårdt spil og program, mens de selv er nogle store svin. Ærgeligt at vi taber, generelt har det været en hård sæson for os, men igår var bare ikke vores dag. Det var stolpe ud, og ikke helt fortjent Arsenal løb med sejren.

Ja, United spillede da ok, men det er alligevel ikke godt nok at United ikke vinder, når Arsenal stod i så dårlig position, pres fra fansene pga. tåbelige nederlag og mange skader.

Det var selvfølgelig ikke hele deres hold der var skadet, men i forhold til at kampen var imod Arsenal på Emirates kunne United ikke få det meget nemmere, og på en anden dag havde United også tæsket dem sønder og sammen, der manglede bare skarphed, både bagved og oppe foran.

United-Allan33
09-11-2008, 17:53
Jeg synes det er direkte pinligt at læse hvordan folk rakker Neville ned.. Ja han spillede elendigt, ja han har ikke spillet godt siden hans comeback, men at kalde ham idiot, skændsel og talentløs er simpelhen til grin..

Hvorfor lade sin vrede gå udover Neville, det er jo ikke Neville der stiller holdet, han kan jo ikke gøre for at SAF vælger at spille ham, så mon ikke det var der man skulle placere ens vrede, istedet for at nedgøre en klublegende... Fuldstændig til grin...

Kofoed
09-11-2008, 18:07
Rolig nu folkens, det er fodbold.. Det er bare et spil..
Næste Weekend nakker vi Stoke så hårdt og i slutningen af Maj står vi med trofæet.. Nå ja, og på tirsdag scorer Manucho hattrick mod QPR..

:)

thomaslund
09-11-2008, 18:21
Rolig nu folkens, det er fodbold.. Det er bare et spil..
Næste Weekend nakker vi Stoke så hårdt og i slutningen af Maj står vi med trofæet.. Nå ja, og på tirsdag scorer Manucho hattrick mod QPR..

:)

Ahrrr... det må du simpelthen ikke sige... Jeg har nok at gøre med at skulle høre på kæresten og familie sige at "det kun er et spil". Vil ikke høre sådan noget herinde også...

Håber vi har trofæet i Maj, men er sgu efterhånden lidt nervøs. Tror det bliver en mellemsæson. Håber bare vi hurtigt finder sporet igen.

Rooney8
09-11-2008, 19:52
jeg er virkelig skuffet over den kamp vi leverede igår.. hårdt arbejde bliver som regel belønnet, og det vi leverede igår var bare ikke godt nok.. hvor var det dog frustrerende at se den kamp - hvor er den vilje og fandenivolskhed vi har set de sidste sæsoner.. kan det virkelig være rigtigt at vi er mætte allerede for det ser sådan ud..

nu ved jeg godt berba skal have en chance, men det er næsten ikke til at holde ud at se på ham.. jeg forstår godt folk bliver mere sure på ham end på eksempelvis rooney for han arbejder i det mindste.. berba er ny i klubben og skal bevise en masse, men han gider ikke engang løbe når han selv smider boldene væk.. og drop nu det pis med at det bare er hans stil.. han er unitedspiller nu og det indebær at man gider arbejde for holdet..

Kofoed
09-11-2008, 21:24
Ahrrr... det må du simpelthen ikke sige... Jeg har nok at gøre med at skulle høre på kæresten og familie sige at "det kun er et spil". Vil ikke høre sådan noget herinde også...

Var også kun for at rykke lidt op i folk.. Syntes fanme enhver tråd herinde bliver lavet om til en brokke/svine til tråd.. Lidt belastende at høre på i længden..

snegl
09-11-2008, 22:27
<negativt>
Det her lyder pessimistisk men jeg stiller mig kritisk overfor et nyt United mesterskab hvis vi ikke vinder de næste 3 kampe. Villa ude og City ude er altid hårde kampe. Chelsea har ændret sig markant og er ikke i nærheden af at smide point. De kampe de sidste, og forrige år vandt 1-0 er de begyndt at vinde 2,3 og 4-0.

Jeg synes som sådan vi har et bedre hold som helhed, men taktiske fejl i vigtige kampe har ødelagt det tidligt for os. Jeg taler her om Liverpool kampen hvor man stillede sig ned bag ved istedet for at køre Liverpool over samt Arsenal kampen hvor Neville blev valgt frem for Brown og Rafael. Nu er Liverpool og Arsenal istedet stadig med, og vi kunne have ligget side om side med Chelsea på nuværende tidspunkt.

I sidste sæson satte vi point til i 11/38 kampe i PL. Der er nu gået ca 1/3 af PL og vi har allerede sat point til i 5 af dem. Vi har svære udebane kampe før potten vender og vi har alle de gode hold på hjemmebane. Vi skal vinde over Villa, City og Spurs ude ellers er vi ikke et mesterhold i denne sæson.

Ydermere er vores suverene forsvar fra sidste sæson gået lidt ned og især i vigtige kampe er det gået galt. Jeg havde travlt med at forsvare Van Der Sar overfor Liverpool 'venner' sidste år og overbevise dem om at han stod godt i alle kampe pånær Liverpool, men i år føler jeg at han er ved at blive gammel samt en anelse usikker.
</negativt>

<positivt>
Vi har spillet noget rigtig god fodbold til tider, og jeg synes faktisk vi ser meget mere sammenspillet ud end sidste år. Nogle gange når jeg ser United tænker jeg over hvorvidt andre hold i verden kender hinanden så godt ud og ind. Rooney kan fx i brandkampe gå helt ned bag midterlinjen og slå en født aflevering til Berbatov eller Ronaldo. Vi er super flexible når det hele kører.

Ronaldo spiller bolden mere i år, og Berbatov passer godt til Ronaldo og Rooney - Det synes jeg ikke Tevez gjorde sidste år, selvom han afgjorde en masse kampe. Det var tit hvor han spillede sin egen kamp og hans lidt langsomme spil ikke passede holdet.

Vi har ikke samme problem som sidste år hvor de fleste chancer kom pga Ronaldo. Rooney og Berbatov kan selv skabe chancer, og det har i et par kampe været et frisk pust at Giggs er smidt ind på midtbanen da han stadig har suverene pasningsevner. Fletcher har endda brilleret.

Jeg kan huske hvor pissed jeg ku være sidste år over at vi intet skabte udover Ronaldo. Den følelse har jeg næsten kun haft i Liverpool kampen i år.

Vi har hele den potentielle top 10 på hjemmebane i foråret samt et udemærket juleprogram. Chelsea har i vintertid og foråret en 2-3 svære kampe i træk.

Lad os håbe vores dårlige statistik so far skyldes vi har haft svære hold på udebane. Finder vi kynismen som sidste år har vi stadig chancen. Det som det hele dog kommer an på er om Chelsea på noget tidspunkt stopper den maskine de har sat igang.
</positivt>

kæft det blev langt

thomaslund
10-11-2008, 17:00
Var også kun for at rykke lidt op i folk.. Syntes fanme enhver tråd herinde bliver lavet om til en brokke/svine til tråd.. Lidt belastende at høre på i længden..

Hvad ville du så have der skulle stå herinde? Når en klub som manchester united taber en fodbold kamp, kan vi jo ikke sidde og være positive. Vi er ikke Færøerne som er glade for at tabe 7-1, for så har de i det mindste scoret 1 mål.

thomaslund
10-11-2008, 17:04
<negativt>
Det her lyder pessimistisk men jeg stiller mig kritisk overfor et nyt United mesterskab hvis vi ikke vinder de næste 3 kampe. Villa ude og City ude er altid hårde kampe. Chelsea har ændret sig markant og er ikke i nærheden af at smide point. De kampe de sidste, og forrige år vandt 1-0 er de begyndt at vinde 2,3 og 4-0.

Jeg synes som sådan vi har et bedre hold som helhed, men taktiske fejl i vigtige kampe har ødelagt det tidligt for os. Jeg taler her om Liverpool kampen hvor man stillede sig ned bag ved istedet for at køre Liverpool over samt Arsenal kampen hvor Neville blev valgt frem for Brown og Rafael. Nu er Liverpool og Arsenal istedet stadig med, og vi kunne have ligget side om side med Chelsea på nuværende tidspunkt.

I sidste sæson satte vi point til i 11/38 kampe i PL. Der er nu gået ca 1/3 af PL og vi har allerede sat point til i 5 af dem. Vi har svære udebane kampe før potten vender og vi har alle de gode hold på hjemmebane. Vi skal vinde over Villa, City og Spurs ude ellers er vi ikke et mesterhold i denne sæson.

Ydermere er vores suverene forsvar fra sidste sæson gået lidt ned og især i vigtige kampe er det gået galt. Jeg havde travlt med at forsvare Van Der Sar overfor Liverpool 'venner' sidste år og overbevise dem om at han stod godt i alle kampe pånær Liverpool, men i år føler jeg at han er ved at blive gammel samt en anelse usikker.
</negativt>

<positivt>
Vi har spillet noget rigtig god fodbold til tider, og jeg synes faktisk vi ser meget mere sammenspillet ud end sidste år. Nogle gange når jeg ser United tænker jeg over hvorvidt andre hold i verden kender hinanden så godt ud og ind. Rooney kan fx i brandkampe gå helt ned bag midterlinjen og slå en født aflevering til Berbatov eller Ronaldo. Vi er super flexible når det hele kører.

Ronaldo spiller bolden mere i år, og Berbatov passer godt til Ronaldo og Rooney - Det synes jeg ikke Tevez gjorde sidste år, selvom han afgjorde en masse kampe. Det var tit hvor han spillede sin egen kamp og hans lidt langsomme spil ikke passede holdet.

Vi har ikke samme problem som sidste år hvor de fleste chancer kom pga Ronaldo. Rooney og Berbatov kan selv skabe chancer, og det har i et par kampe været et frisk pust at Giggs er smidt ind på midtbanen da han stadig har suverene pasningsevner. Fletcher har endda brilleret.

Jeg kan huske hvor pissed jeg ku være sidste år over at vi intet skabte udover Ronaldo. Den følelse har jeg næsten kun haft i Liverpool kampen i år.

Vi har hele den potentielle top 10 på hjemmebane i foråret samt et udemærket juleprogram. Chelsea har i vintertid og foråret en 2-3 svære kampe i træk.

Lad os håbe vores dårlige statistik so far skyldes vi har haft svære hold på udebane. Finder vi kynismen som sidste år har vi stadig chancen. Det som det hele dog kommer an på er om Chelsea på noget tidspunkt stopper den maskine de har sat igang.
</positivt>

kæft det blev langt

Jeg er enig i rigtig meget af det du siger. Især det med de næste kampe, der skal resultere i sejre. Ikke fordi det er nemme kampe, men fordi vi simpelthen ikke har råd til at komme yderligere bagud.

Jeg er dog ikke helt enig i det med at skabe chancer i forhold til Ronaldo. I år synes jeg vi har skabt enormt mange chancer, men der er bare rigtig få af dem som er store chancer. de sidste år har vi jo stort set alle kampe skabt 4-6 kæmpe chancer. det gør vi ikke i år, trods, vores næsten i alle kampe, store bold besiddelse. Synes ikke vi kommer til nok indlæg fra fløjene (ihvertfald ikke gode indlæg). Når vi endelig får nogle gode indlæg, så har vi simpelthen ingen i feltet, det er bare rigtig rigtig skidt IMO. Troede vi havde fået en spiller i Berba, som kunne heade indlæg ind. Men han er jo aldrig i feltet.

Martinsen
10-11-2008, 23:15
Ja vi er desværre allerede ved det punkt i sæsonen, hvor vi ikke rigtig kan tåle at dumme os særlig meget mere. Og det bliver sku godt nok svært med de fejl der bliver lavet for tiden. Efter kampene mod de andre store hold står det mig klart(selvom det gør meget ondt) at Neville og VDS simpelthen ikke er gode nok til vores hold længere. De 2 er evige kilder til uro i vores bagerste geled og det er bare ikke godt nok at de bliver ved med at blive valgt til disse store kampe. Vi fortjente dog overhovedet ikke at tabe på emirates i lørdags, men det kan vi jo ikke bruge til så fandens meget. Rooneys ineffektivitet var jo nærmest skræmmende. Vi har i den grad brug for et langt "winning streak" nu, og jeg må desværre indrømme at jeg ikke tror på det. Chelsea virker flere klasser over os for tiden, og inden vi får rettet op på det kan det meget vel være for sent.

Andersen
11-11-2008, 07:38
Ja vi er desværre allerede ved det punkt i sæsonen, hvor vi ikke rigtig kan tåle at dumme os særlig meget mere. Og det bliver sku godt nok svært med de fejl der bliver lavet for tiden. Efter kampene mod de andre store hold står det mig klart(selvom det gør meget ondt) at Neville og VDS simpelthen ikke er gode nok til vores hold længere. De 2 er evige kilder til uro i vores bagerste geled og det er bare ikke godt nok at de bliver ved med at blive valgt til disse store kampe. Vi fortjente dog overhovedet ikke at tabe på emirates i lørdags, men det kan vi jo ikke bruge til så fandens meget. Rooneys ineffektivitet var jo nærmest skræmmende. Vi har i den grad brug for et langt "winning streak" nu, og jeg må desværre indrømme at jeg ikke tror på det. Chelsea virker flere klasser over os for tiden, og inden vi får rettet op på det kan det meget vel være for sent.

Kan godt forstå dit mismod, men vi er altså "kun" 5 points efter (hvis vi vinder vores udsatte kamp) og det er jo er ikke så slemt.

Det der er slemt er vores evne til at spilde vores chancer. Vi må bare ikke stille op på Anfield med sådan en indstilling og lave sådant et fjoget selvmål, vi havde aldrig haft større chancer til at slå både Chelsea og Arsenal og kunne have afgjort dem begge.

En af de væsentligste grunde til at Juventus i sin tid skildte sig af med VDS var, at han havde svært ved at klare persset i de store kampe. Det udtalte Jens Bangsbo engang som medkommentator og han må jo vide det. Selvom VDS klart er den bedste og mest stabile målmand vi har haft siden Schmeichel, har han for mange gange vist svaghedstegn.

Og Gary, gamle dreng, du er vist ikke kommet helt op i gear, hva'? Hvis Brown havde været klar, havde han spillet, det er jeg sikker på.

Jeg kan ikke forstå hvorfor Tevez ikke startede med Rooney og lade så Berba komme ind med lidt magi, hvis det var det vi trængte. Nå, men omvendt, vi kan sidde og sige, øh skrive, hvis og hvis, men VI SKULLE BARE HAVE AFGJORT KAMPEN, DA VI HAVDE CHANCERNE!!!

manu4ever
11-11-2008, 20:15

mej det skal vi nok ikke regne med de gør, men efter nederlag til city sidste år ude/hjemme skal vi slå dem i år begge kampe.
samme dag skal chelsea-arsenal spille og liverpool hjemme mod westham så man kan dog håbe på point tab til chelsea.
samme kampe (dog modsat) den 9.maj.
kom så united:devill:

thomaslund
12-11-2008, 07:55
men VI SKULLE BARE HAVE AFGJORT KAMPEN, DA VI HAVDE CHANCERNE!!!

Ja, det har jo bare været det evige problem i denne sæson.

Vi har jo heller ikke i år haft et rigtig flot resultat. Det bedste vi har lavet er 1-1 mod Chelsea. Skidt.

Glory Man United
30-11-2008, 17:57

Hehe vi fik så 6 points i de to kampe mod jeres 0 :whine:

PS tillykke med sejren idag. Den er VI meget glade for ;)

Og sorry jeg tog så gammel en tråd op

snegl
30-11-2008, 18:44
Hehe vi fik så 6 points i de to kampe mod jeres 0 :whine:

PS tillykke med sejren idag. Den er VI meget glade for ;)

Og sorry jeg tog så gammel en tråd op

Det gør ik noget.. Det var grinet værd :rolleyes: