Se fuld version : MoM. CL. Celtic - United
Kampens spiller.. Jeg må sige Ronaldo.. På trods af den fucked up hjerneblødning han fik hvor han besluttede at slå og sparke til en celticspiller, så er det i mine øjne svært at finde en anden MoM..
Flax_Generous
05-11-2008, 21:58
Carrick var defensivt og offensivt vores vigtigste spiller i dag. Men Ronaldo skabte reelt målet ud af ingenting og havde i øvrigt en god dag - det er lige præcis nok til at få min stemme.
Kampens spiller.. Jeg må sige Ronaldo.. På trods af den fucked up hjerneblødning han fik hvor han besluttede at slå og sparke til en celticspiller, så er det i mine øjne svært at finde en anden MoM..
Enig. Han spillede virkelig godt i dag, men alle holdkammeraterne havde svært ved at følge med. Jeg synes, Fletcher gjorde det okay, mens der var utroligt mange, der spillede under niveau i dag. Tror vi skal være glade for det ene point på så svær en udebane.
Frederik
05-11-2008, 22:01
God indsats af Ronaldo i dag, som måske endelig kan få kritikerne til at gå til shutty town. Han får min stemme!
VIVA RONALDO.
United DK
05-11-2008, 22:03
Ronaldo prøvede konstant, og blev også manden bag udligningen, så han får MoM.
United-Allan33
05-11-2008, 22:06
Jeg stemte på Ronaldo, da han var med i de fleste farlige momenter i vores offensiv.. Synes også Carrick gjorde det fint, men ikke nok til at få MOM
Parkohargo
05-11-2008, 22:12
Stemte Ronaldo. Synes han skabte meget for os især i anden halveg og han stoppede aldrig med at udfordre celtic forsvaret. Virker til han har fået gejsten tilbage og er ved at nærme sig hans niveau hvor vi ved han kan spille.
Desuden spillede Carrick også en god kamp. Godt at få ham tilbage.
Ronaldo var god, men synes at han gav op en del gange også, modsat en Carlos Tevez som kæmpede heletiden, så han har fået mit vote.
Ronaldo får min
Han gjorde det rigtig godt idag og prøvede virkelig at dirke det forsvar op, hvilket til sidst gav bonus med det flotte skud han fik sendt afsted
Helt klart Ronaldo!! Han er skyld i målet, og lignede sig selv igen.
Ronaldo. Vi fik ikke skabt mange chancer i dag og jeg tør slet ikke tænke på om vi overhovedet havde skabt noget hvis han ikke havde været med. Carrick gjorde det dog også ganske fint
Mikkelsen
05-11-2008, 22:28
Stemte på Ronaldo, han blev ved selv ind i Fergie-time. Giggs og Fletcher var tæt på. Men ellers rart at der blev sparet til lørdagens match, hvor arsenal skal "saves" over.
Ronaldo, evig trussel, i en ellere chance fattig kamp.
Men Carrick kom også med nogle af hans lækre afleveringe og spiller stabilt, Og så var Nemanja en Rock i forsvaret.
Men Ronaldo er tilbage, og det er lækkert selvom han er en spade af og til.
Hvor jeg synes Ronaldo var fantastisk i dag, han score måske ikke, men han skabte så meget. Han udfordrede konstant med succes og selv om han fik den ene svinske takling efter den anden rejste han sig bare op og udfordrede igen. Han skaber vores mål plus en masse chancer til de andre, som der ikke bliver scoret på.Alt i alt en fantastisk indstilling og indsats af ham i dag, og lad os håbe på han fortsætter på denne måde resten af sæsonen.
Overall synes jeg vi spiller en rigtig fin kamp hvor resultatet ikke afspejler kampens forløb, men vi manglede lige det sidste foran målet i dag, men lidt mere skarphed havde vi score 4-5. Synes faktisk ikke der var nogle svage præstationer, måske på nær Berbatov som virkede lidt uoplagt på dagen, og det lykkes ikke rigtig for ham.
Ronaldo. Helt klart vores farligste mand. Han forsøgte igen og igen, og var også manden bag vores scoring. Derudover var jeg glad for at se ham rejse sig op, når han blev slagtet, som han gjorde igår.
Unitedforever
06-11-2008, 06:45
Uden tøven: Ronaldo! Han spillede, efter min mening, en fantastisk kamp, og var i 1.halvleg ene mand om at udfordre og skabe nået mod den skotske mur. Han bliver endnu bedre efter pausen, og er også ham, der skaber målet :) Carrick følger efter med en udmærket indsats også.
VonKoblenz
06-11-2008, 07:50
Ronaldo gav op nogle gange, men generelt så vi igen hans forrygende evner og til at presse forsvaret, og skabe chancer ud af ingen ting. Han var helt klart MoM.
Carrick spillede meget stærkt syntes jeg, men han var ikke helt op på Ronaldo. Ronaldo skabte trods alt et mål.
Manchester United
06-11-2008, 08:38
Ronaldo... kom med en masse geniale ting!
Min stemme røg på Vidic, syntes han stod perfekt nede i forsvaret, tog alt hvad der kom. Uden et (nogenlunde) sikkert forsvar ville ikke have haft mulighed for at ligge det pres vi gjorde
schousboe9
06-11-2008, 10:57
Carrick uden tvivl. Seføli var Ronaldo godt med, men Carrick er kommet flot tilbage efter nogle uger ude, og syntes han kæmpede mere end sædvanligt igår med både glidende tacklinger og alting (;)) - og så deltog han i stort set alt offensivt.
Welcome back, MC!
Flax_Generous
06-11-2008, 11:16
Det er åbenbart utroligt, at vi er så enige om, at Ronaldos kampens bedste spiller. Hør her (http://www.rte.ie/sport/soccer/2008/1105/cl_analysis_av.html) hvad Eamon Dunphy har at sige om ham (fra ca. 02:00 inde i programmet). Jeg kender nu til én alkoholplaget lever, som gerne snart må stoppe med at virke.
Det er åbenbart utroligt, at vi er så enige om, at Ronaldos kampens bedste spiller. Hør her (http://www.rte.ie/sport/soccer/2008/1105/cl_analysis_av.html) hvad Eamon Dunphy har at sige om ham (fra ca. 02:00 inde i programmet). Jeg kender nu til én alkoholplaget lever, som gerne snart må stoppe med at virke.
Det er nok den mest sørgelige 'analyse' jeg længe har hørt, det er jo så tydeligt at han hader Ronaldo og vil sige præcis samme sætninger (han er ringe, han stinker bla bla bla) ligegyldigt hvordan han spillede. Fakta er at Ronaldo gang på gang satte Celtic af, også nogle gange hvor de gjorde hvad de kunne for at få ham væltet med diverse arme og ben. Omkring 5:30 minutter giver han også gas med en fin monolog som kun er en landsbytosse værdig - han mener også at Messi (samt Kaka og Xavi) aldrig har så dårlige kampe som Ronaldo åbenbart havde. Er du gal en fest der må være inde i hans hoved
Som i andre har påpeget så var Ronaldo MoM... Men hvordan man kunne skifte en så velspillede Carlos Tevez ud forstår jeg intet af... Den mand er medvirkende til at United er et af de bedste hold i verden til at omstille sig til et ekstremt hurtigt tempo...
Var glad for at Berba blev skiftet ind i halvlegen, men må sige jeg var meget skuffet
United-Allan33
06-11-2008, 14:08
Jeg synes det er lidt sørgelig at man ønsker andre døde fordi de ikke kan lide Ronaldo..
Jeg ved ikke om det er værre det han siger, end at folk her stemmer på Ronaldo på dette forum fordi:
* De kan
* Fordi andre ikke kan lide ham, selvom man indrømmer at han ikke var bedst..
Jeg stemte på Ronaldo som dagens spiller, og mener da også det er helt hen i vejret hvad han siger, men synes ikke det er værre end noget af det der sker på dette forum fra visse folk...
Flax_Generous
06-11-2008, 14:46
Jeg synes det er lidt sørgelig at man ønsker andre døde fordi de ikke kan lide Ronaldo..
Jeg ved ikke om det er værre det han siger, end at folk her stemmer på Ronaldo på dette forum fordi:
* De kan
* Fordi andre ikke kan lide ham, selvom man indrømmer at han ikke var bedst..
Jeg stemte på Ronaldo som dagens spiller, og mener da også det er helt hen i vejret hvad han siger, men synes ikke det er værre end noget af det der sker på dette forum fra visse folk...
Kender du udtrykket tongue-in-cheek?
Derudover mener jeg faktisk, at jeg aldrig har oplevet en så useriøs og tydeligvis dum analyse her på dette forum. Hvilket jo egentlig er ret skræmmende, når man tænker på, at Dunphy faktisk får penge for at lukke galde ud på den måde. Majoriteten af Liverpool-fans, som jeg ellers betragter som lidt fodboldanalytisk invalide, kan faktisk også levere langt, langt mere kløgtige analyser og kommentarer.
Flax_Generous
06-11-2008, 14:50
... han mener også at Messi (samt Kaka og Xavi) aldrig har så dårlige kampe som Ronaldo åbenbart havde. Er du gal en fest der må være inde i hans hoved
Det er bemærkelsesværdigt, at han mener, at Messi viser klasse på en fodboldbane, når Messi for blot en uge siden spyttede efter en modspiller. Og for to-tre år siden fakede en skade efter en tackling af del Horno og scorede med hånden (og jublede over det).
Bevares, jeg beundrer Messi, men lige præcis på det punkt er han ikke meget bedre end Ronaldo (eller Rooney, Anderson, Nani, Giggs osv.).
Christensen
06-11-2008, 15:15
Ronaldo får også min stemme. Det var som om hvsi der skulle ske noget offensivt, var det Ronaldo der skulle stå bag det. Carrick spillede også en rigtig god kamp på midten, og jeg er utrolig glad for at han er tilbage. Desuden gjorde Vidic det også rigtig godt, og var samtidig farlig på vores hjørnespark.
Ronaldo fortjener denne kamp.
Han forsøgte hele tiden og viste mere af sidste sæsons form. Dog skal hans driblerne lykkedes lidt mere og lige opgive sin opgivende attitude. Dog var det en fantastisk kamp fra ham. Vores omdrejningspunkt, vores iscenesætter. Sommetider tænkte han dog lidt for hurtigt til at de andre kunne følge med, som til tider kostede dumme boldtab.
Men hold kæft et skud han sendte afsted til 1-1. jeg fatter stadig ikke hvordan folk som Ronaldo og Juninho kan den teknik til søvne. :)
United-Allan33
06-11-2008, 15:55
Kender du udtrykket tongue-in-cheek?
Derudover mener jeg faktisk, at jeg aldrig har oplevet en så useriøs og tydeligvis dum analyse her på dette forum. Hvilket jo egentlig er ret skræmmende, når man tænker på, at Dunphy faktisk får penge for at lukke galde ud på den måde. Majoriteten af Liverpool-fans, som jeg ellers betragter som lidt fodboldanalytisk invalide, kan faktisk også levere langt, langt mere kløgtige analyser og kommentarer.
Jeg er godt klar over at du nok ikke mener direkte han skal dø, men ville personligt hellere håbe han mistet sit job eller sin fodbold forstand (hvis han overhovedet hvis har det)..
Men mener stadig ikke at der er den store forskel på ham og den måde visse folk nærmest slikker Ronaldo i røven på herinde på dette forum.. Når det er sagt så er jeg bestemt uenig i hvad han siger om Ronaldos kamp igår... For selvom jeg ikke kan lide Ronaldo, så kan man ikke komme udenom at han er en klasse spiller og uheldigvis gør United så meget bedre med ham end uden ham..
Det er åbenbart utroligt, at vi er så enige om, at Ronaldos kampens bedste spiller.
Det samme er www.united.no om deres kampens spiller afstemning.
Hør her (http://www.rte.ie/sport/soccer/2008/1105/cl_analysis_av.html) hvad Eamon Dunphy har at sige om ham (fra ca. 02:00 inde i programmet). Jeg kender nu til én alkoholplaget lever, som gerne snart må stoppe med at virke.
Han må jo være spritstiv. Men okay, prøv også lige at høre de spillere han sammenligner Ronaldo med. Det jo flere britiske spillere. Så kan jeg da godt forstå hans synspunkt(meget meget mærkelige synspunkt)
Det er nok den mest sørgelige 'analyse' jeg længe har hørt, det er jo så tydeligt at han hader Ronaldo og vil sige præcis samme sætninger (han er ringe, han stinker bla bla bla) ligegyldigt hvordan han spillede.
Man får jo noget galt i halsen, når han siger at spillere som Roy Keane og andre navne aldrig ville sparke en modspillere ned. Altså hvad jeg erindrer, så har Roy Keane sku da været frustreret over en spiller og efterfølgende lige "hilst" på ham på en svinsk måde. Eller husker jeg helt dårligt?
Omkring 5:30 minutter giver han også gas med en fin monolog som kun er en landsbytosse værdig - han mener også at Messi (samt Kaka og Xavi) aldrig har så dårlige kampe som Ronaldo åbenbart havde. Er du gal en fest der må være inde i hans hoved
Det er bemærkelsesværdigt, at han mener, at Messi viser klasse på en fodboldbane, når Messi for blot en uge siden spyttede efter en modspiller. Og for to-tre år siden fakede en skade efter en tackling af del Horno og scorede med hånden (og jublede over det).
Bevares, jeg beundrer Messi, men lige præcis på det punkt er han ikke meget bedre end Ronaldo (eller Rooney, Anderson, Nani, Giggs osv.).
Forskellen på Ronaldo og Messi er jo at Ronaldo er denne her popdreng, som har det metroseksuelle image, som mange mænd pr. automatik begynder at hade, fordi han har denne playboyimage. Det jo nøjagtigt det samme som Beckham. Enten beundrer man Ronaldo ellers hader man ham. Der findes ingen mellemveje for de her superstjerner, som også har et stort ry inden for modeverdenen.
Derfor når det er "sympatiske" spillere som Messi (hvilket jeg mener han ikek er), så ser folk det med det blinde øje. Det er en anelse sørgeligt for fodbold!
Jeg er godt klar over at du nok ikke mener direkte han skal dø, men ville personligt hellere håbe han mistet sit job eller sin fodbold forstand (hvis han overhovedet hvis har det)..
Men mener stadig ikke at der er den store forskel på ham og den måde visse folk nærmest slikker Ronaldo i røven på herinde på dette forum.. Når det er sagt så er jeg bestemt uenig i hvad han siger om Ronaldos kamp igår... For selvom jeg ikke kan lide Ronaldo, så kan man ikke komme udenom at han er en klasse spiller og uheldigvis gør United så meget bedre med ham end uden ham..
Det er vi herinde ikke et sekund i tvivl om :D
Jeg fandt denne meget interessante episode om Ronaldo på wikipedia:
Eamon Martin Dunphys profil på wikipedia
After Roy Keane's departure from Manchester United in November 2005 he has since been known for constant criticism of the club, and in particular, Cristiano Ronaldo. He was quoted on April 23, 2008 after a game between Manchester United and FC Barcelona ended 0-0, as saying Ronaldo is a "disgrace to the game" for his supposed simulation and complaining on the field, and said he believed people have been "blinded" by the hype created by the BBC and Sky Sports regarding Ronaldo
Det viser os vel bare, at hans personlige mening har overskygget Ronaldos talent. Jeg hader sådanne fodboldfans, hvor det er dybt umuligt at diskutere med dem, fordi deres stædighed og personlige holdning til spilleren er ikke til at knække
EDIT: Jeg har fandme minsandten ikke fundet flere kontroverser med Dunphy.
Læs følgende:
In 1990, Dunphy caused huge controversy in Ireland by attacking the performance of the national team at that year's World Cup. After a 0-0 draw with Egypt, he called the team "a disgrace" and angrily threw his pen across the studio. This performance temporarily made Dunphy into a figure of public hatred in Ireland. Dunphy was sent to Italy to cover the remaining games, but Jack Charlton, the Irish team manager, refused to speak to him or to answer his questions. Dunphy remained critical of Charlton for the remainder of his tenure as manager, but the public ostracism of Dunphy subsided within a few years.
Also in 2002, Dunphy aggressively defended Roy Keane, after he was dismissed by Mick McCarthy from the Irish team at the Fifa World Cup in Korea and Japan.
He is also one of Cristiano Ronaldo's harshest critics. He said on RTE after the Manchester United-SL Benfica UEFA Champions League game the way Ronaldo "clicks his heels", is the "most wicked thing in the game." Before the second leg of United versus Roma in 2006-2007 he branded Ronaldo "a simple cheat" and a "Poof ball". He also called Michael Carrick a "nothing player". They both then proceeded to score two goals each in the match. Following the match Dunphy reluctantly praised the United performance. More recently, in an article he wrote for the Irish Daily Star, January 2008, Dunphy admitted that he "couldn't have been more wrong about Cristiano Ronaldo". He further claimed that Ronaldo "looks like the real deal", and concluded by saying: " Ronaldo is something special. I was wrong".
On Michael Carrick - " Carrick was signed for Spurs a few years back for £3m. That's the level he is at. He is a nothing player. He is one-paced. He doesn't have the personality to always get on the ball like a United player should. "
On Rio Ferdinand - " Ferdinand is a clown. He was a liability for the first goal and he is always a liability. It was Jan Vennegoor of Hesselink against Rio Ferdinand of Barclays Bank. "
On Fabio Cannavarro - "If Rio Ferdinand is worth £100,000 a week, then this guy is worth EUR100 million . . . . . a day"
On the Midfield - " United have nothing in midfield - they are a shambles.
On Samuel Eto'o - " He is a good finisher other than that he is pretty ordinary
On Barcelona - "After watching Watford against Manchester City last night that was like a bubblebath. It was beautiful."
On Roy Keane - "He's a gentleman. He's a class act. He's a rebel. And he stands up to bullies."
On Roy Keane - "He's right, he's right about everything!"
On Niall Quinn - "I'm not gonna address the Niall Quinn agenda,I think Niall Quinn is a creep" On Niall Quinn - "The man's an idiot, a Mother Theresa"
On Gary Doherty- "Doherty's head is better than his feet. If only he had three heads, one on the end of each leg."
On Liam Brady and the vacant Irish Job - "It would have to be a young, hungry fighter. that rules out everybody here."
On Harry Kewell - "Kewell should have been yanked off the pitch at half time and put in a hot bath, a boiling hot bath."
On Ireland in the 2002 World Cup - "I will be supporting Germany and Saudi Arabia in the contests ahead."
On Garth Crooks and Sven Goran Eriksson - "ha, ha, ha, that's the first time you'll see sex between 2 men live on the bbc"
On Liverpool v Barca - "I was hoping in the last fifteen minutes that Barcelona would beat them. I've made my mind up on Benitez tonight. He's a nice man but he's got a huge negative streak running through him. Liverpool were terrible in the second half. They didn't play football. If that was a concert, you'd boo. Gerrard: found out. A nothing player. They were terrible. Terrible.
On Liverpool v Arsenal - "You've jumped over the fence there baby!" while talking to Liam brady on being biased towards Arsenal and not being impartial as an analyst.
On Journalist Rod Liddle after Liddle had written a particularly scathing article [2] criticising Roy Keane- "That's the fella who ran off and left his wife for a young one!" Dunphy later apologised to Liddle for making this comment.
Recently in a column in the Daily Star Dunphy wrote that Roy Keane was a bullshitter accusing him of selling his soul and criticize him for his sympathy towards Steve Staunton and the proposal to play Premier League games in different countries. He also also said that when he worked on Keane's biography six years ago Keane said the two things he hated most in life were politicians and bullshitters. Dunphy then wrote that he had turned into both.
Hold kæft den mand er syg i hovedet! Jeg tror jeg har prognosen: Medieliderlig!
Flax_Generous
06-11-2008, 16:50
On Harry Kewell - "Kewell should have been yanked off the pitch at half time and put in a hot bath, a boiling hot bath."
He he. Hårdt sagt.
Dunphy går imellem at være for kritisk på den lidt kække, grove og sjove måde og så til at være decideret retarderet, uintelligent og forskruet at høre på. Når han taler om Ronaldo er det det sidste. Jeg tror aldrig, jeg har oplevet en professionel kommentator tage så meget fejl, som han gjorde i sin post-match-analyse af Ronaldo. Den smarte portugeezer var jo banens bedste.
Måske skifter humøret alt efter hvor meget alkohol han har fået.
Stemte på Carlos Tevez og synes også Ronaldo gjorde det godt. Er meget uforstående overfor hvorfor Tevez skulle ud og det var han vist også selv. Har næsten medlidenhed for ham for tiden.....
United-Allan33
06-11-2008, 17:17
Jeg fandt denne meget interessante episode om Ronaldo på wikipedia:
Det viser os vel bare, at hans personlige mening har overskygget Ronaldos talent. Jeg hader sådanne fodboldfans, hvor det er dybt umuligt at diskutere med dem, fordi deres stædighed og personlige holdning til spilleren er ikke til at knække
EDIT: Jeg har fandme minsandten ikke fundet flere kontroverser med Dunphy.
Læs følgende:
Hold kæft den mand er syg i hovedet! Jeg tror jeg har prognosen: Medieliderlig!
Hvorfor?? Fordi han ikke deler din holdning til Ronaldo? Tror ikke nogen har noget at lade den anden hører for.. I "Ronaldo-Fans" er ligeså usaglige at hører på som han er IMO, og I har det nok på samme måde om os der ikke kan lide personen Ronaldo..
Så mon ikke bare man skal konstatere at man bliver ikke enige, og så bare være enig om at Spilleren Ronaldo kan hjælpe United til flere titler..
Grønholdt.
06-11-2008, 17:24
Min stemme gik til Ronaldo...
Hl-Glory
06-11-2008, 17:28
Jeg stemte Carrick.
Jeg synes han styrede midten og var hele tiden med til at bygge vores spil og angreb op.
Han er framragnende til opspil hvilken han også beviste igår.
Uden tvivl Ronaldo..
Holdt et højt niveau gennem hele kampen, som mange af holdkammeraterne desværre ikke kunne holde trit med.
Skabte målet, og blev ved med at udfordre mod et utrolig defensivt orienteret hold!
Hvorfor?? Fordi han ikke deler din holdning til Ronaldo? Tror ikke nogen har noget at lade den anden hører for.. I "Ronaldo-Fans" er ligeså usaglige at hører på som han er IMO, og I har det nok på samme måde om os der ikke kan lide personen Ronaldo..
Så mon ikke bare man skal konstatere at man bliver ikke enige, og så bare være enig om at Spilleren Ronaldo kan hjælpe United til flere titler..
Kære Allan?
Hvis det er det med medieliderligheden at gøre, så snakker jeg slet ikke om det med Ronaldo, men blot til alle de latterlige kommentar han kommer med i de kommentar jeg har postet. Du kan bl.a. se værten i klippet, hvordan han prøver at sige " Så så, det mener du vel ikke ", og han fortsætter. Lidt ligesom han bare vil høres.
United DK
06-11-2008, 20:17
Man kan nemt være uenig med Dunphy, men han siger i det mindste sin mening, noget som andre eksperter kunne lærer noget af. At de meninger, så måske ikke passer ind i ens verdensbillede, det gør jo ikke manden til en idiot.
Ikke nogen go kamp fra os i går, men alligevel formår vi at få point :D
Syntes de fleste spillede under normalt niveau, dog spillede Ronaldo, Carrick, og Vidic en fin kamp..
Stemte dog på Ronaldo, da han var vores eneste farlige våben.
Flax_Generous
07-11-2008, 01:04
Man kan nemt være uenig med Dunphy, men han siger i det mindste sin mening, noget som andre eksperter kunne lærer noget af. At de meninger, så måske ikke passer ind i ens verdensbillede, det gør jo ikke manden til en idiot.
Idiot er vel en dum person (ligesom tåbe), og i mine øjne skal man være decideret dum - langsom om at lære og opfatte, tilbøjelig til at træffe dårlige valg (af holdninger) og præget af en mangel på intelligens og betænksomhed - hvis man reelt mener de ting som Dunphy fyrer af. Så jo, idiot passer ganske godt.
I øvrigt ville jeg ønske, at idioter ikke sagde deres mening. Der er få af dem, så det burde være let at stigmatisere dem og fryse dem ude af enhver saglig, ærlig og rationel diskussion.
Flax_Generous
07-11-2008, 01:09
Begge sider tenderer til tider til det usaglige, men generelt er der valide og velargumenterede pointer fra begge sider.
Dunphys 'pointer' om Ronaldos præstation i går er dog dumme i ordets mest sigende forstand. De er - som sagt - direkte uintelligente, og udviser en klar mangel på analytisk evne og evne til fordomsfri ræsonnement fra Dunphys side. Det er uden tvivl det mest latterlige, jeg har hørt en 'ekspertkommentator' sige - og det siger ellers en del.
Det skal dog siges, at Dunphy ikke altid er sådan. Kun når det gælder Ronaldo. Han er seriøst forskruet på det område. Normalt er han bare overdrevet kritisk.
United-Allan33
07-11-2008, 08:52
Begge sider tenderer til tider til det usaglige, men generelt er der valide og velargumenterede pointer fra begge sider.
Dunphys 'pointer' om Ronaldos præstation i går er dog dumme i ordets mest sigende forstand. De er - som sagt - direkte uintelligente, og udviser en klar mangel på analytisk evne og evne til fordomsfri ræsonnement fra Dunphys side. Det er uden tvivl det mest latterlige, jeg har hørt en 'ekspertkommentator' sige - og det siger ellers en del.
Det skal dog siges, at Dunphy ikke altid er sådan. Kun når det gælder Ronaldo. Han er seriøst forskruet på det område. Normalt er han bare overdrevet kritisk.
Jeg vil sige at det er svært at være positiv overfor en person man hader, ligesom det er svært at være negativ overfor personer man elsker...
Jo, Dunphy er nok extrem, men sådan nogen er der jo i begge "lejre".. og tror ikke det ville have skabt så stort et påstyr havde han udtalt sig positivt om Ronaldo i en kamp han havde spillet dårligt i...
men vi kan sagtens blive enig i at det han sagde efter Celtic kampen slet ikke holder vand
SantasLittleHelper
07-11-2008, 12:24
Jeg ville egentlig have stemt på Carrick. Men efter at have læst tråden stemmer jeg på Ronaldo. Ikke fordi han var bedst, men fordi jeg kan :)
Glory Man United
07-11-2008, 12:44
Jeg ville egentlig have stemt på Carrick. Men efter at have læst tråden stemmer jeg på Ronaldo. Ikke fordi han var bedst, men fordi jeg kan :)
Hvis du hører til de personer, der er bange for forandringer, så forstår jeg dig fuldt ud. Stem på ham efter hver kamp, som du du plejer ;)
United DK
07-11-2008, 14:08
Idiot er vel en dum person (ligesom tåbe), og i mine øjne skal man være decideret dum - langsom om at lære og opfatte, tilbøjelig til at træffe dårlige valg (af holdninger) og præget af en mangel på intelligens og betænksomhed - hvis man reelt mener de ting som Dunphy fyrer af. Så jo, idiot passer ganske godt.
Han bryder sig ikke om Ronaldo, og sådan er det, og det skinner også tydeligt igennem, men der er også mange United-fans, der ikke synes Gerrard er noget særligt, hvilket i mine øjne er ignorance, og mangel på objektivitet, men derfor synes jeg ikke vedkommende er idioter.
I øvrigt ville jeg ønske, at idioter ikke sagde deres mening. Der er få af dem, så det burde være let at stigmatisere dem og fryse dem ude af enhver saglig, ærlig og rationel diskussion.
Jeg synes til gængæld det er meget sjovt, når Dunphy udtaler, at den og den er en "nothing player", selvom vedkommede regnes blandt de bedste i verden, for det giver lidt morskab, i en, til tider, ensidige fodbolddækning, hvor alle hylder de samme.
United-Allan33
07-11-2008, 14:25
og folk siger Dunphy er idiot.... kan ikke se forskellen på dette indlæg og Dunphy..
Flax_Generous
07-11-2008, 14:52
Han bryder sig ikke om Ronaldo, og sådan er det, og det skinner også tydeligt igennem, men der er også mange United-fans, der ikke synes Gerrard er noget særligt, hvilket i mine øjne er ignorance, og mangel på objektivitet, men derfor synes jeg ikke vedkommende er idioter.
Hvis Gerrard lavede 72 mål i 113 kampe som højre kant, blev topscorer i Premier League og Champions League, vandt Premier League 2 gange, Champions League 1 gang, blev kåret til årets spiller i England af medspillere, journalister og fans 2 gange i træk, blev kåret til verdens bedste spiller af medspillerne 1 gang og fik top 3-placeringer i både Ballon d'Or og FIFA World Player of the Year (og er nu mega favorit til at vinde), så tror jeg nok, at de fleste United-fans' påstande om, at Gerrard er overvurderet vil forstumme.
Men derudover kender jeg ingen United-fans, som mener, at Gerrard håner tilskuerne og sporten i særlig høj grad, er en enestående skamplet for den moderne fodboldhistorie og er den mest overvurderede spiller i umindelige tider.
Dunphy transcenderer normal usaglighed, og ender i mine øjne i decideret idioti. Jeg kan ikke på stående fod nævne andre professionelle kommentatorer, som har gjort det.
SantasLittleHelper
07-11-2008, 16:15
Hvis du hører til de personer, der er bange for forandringer, så forstår jeg dig fuldt ud. Stem på ham efter hver kamp, som du du plejer ;) Tak skal du ha :) det er rigtigt pænt af dig at forsikre mig om at jeg må stemme på hvem jeg har lyst til. Nogle gange kan man godt komme lidt i tvivl.
United DK
07-11-2008, 16:18
Men derudover kender jeg ingen United-fans, som mener, at Gerrard håner tilskuerne og sporten i særlig høj grad, er en enestående skamplet for den moderne fodboldhistorie og er den mest overvurderede spiller i umindelige tider.
Mig bekendt er det en mening, og fred være med det.
SantasLittleHelper
08-11-2008, 11:23
og folk siger Dunphy er idiot.... kan ikke se forskellen på dette indlæg og Dunphy.. Nej, det undrer heller ikke nogen at netop DU ikke kan se det. Men det er da altid fornuftig at du har noget selvironi :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.