PDA

Se fuld version : CL: Celtic FC - Manchester United

Zhaban
04-11-2008, 18:19
http://www.uefa.com/ml/images/logos/70x70/50050.gif Celtic FC - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
Champions League | Onsdag, 5. november 2008, 20:45 | Celtic Park

Optakt
The Battle of Britain indeholdte kun ét hold i første omgang, men skotterne inviterer hævntørstige til revanche i Champions Leagues fjerde runde.

Manchester Uniteds pressede program sender dem til Skotland onsdag aften. Champions Leagues gruppe E kan meget vel blive afgjort denne aften, eftersom United med en sejr kan sikre sig avancement. The Bhoys vil være skuffede over deres præstation på Old Trafford, hvor skotterne måtte vende hjem med en 3-0-lussing. Gordon Strachan var ikke fedtet med roserne over for værterne, der efter opgøret blev erklæret verdens bedste fodboldhold af manageren.

Der er hidtil ikke scoret endnu mod De Røde Djævle, og med skadessituationen i skotske Celtic, der primært berører deres offensiv, kan det gå hen at blive vanskeligt for hjemmeholdet at stresse Uniteds stærke defensiv.

Celtic må altså undvære angriberne Jan Vennegoor of Hesselink, Georgios Samaras og Chris Killen. Australieren Scott McDonald og unge Cillian Sheridan udgør derfor de offensive våben Celtic kan stille med. Glenn Loovens og Marc Crosas er fortsat ude, men til gengæld bliver midtbanen forstærket af tilbagevendende Barry Robson, der vil spille trods en infektion i tåen.

Manchester United kan heller ikke se sig helt fri af skadeshelvedet. Owen Hargreaves og Paul Scholes er helt sikkert ude af betragtning til kampen. Wes Brown bøvler med en mindre ankelskade og Gary Neville forventes også ude, hvilket baner vejen for stjerneskuddet Rafael da Silva. Edwin van der Sar vil højst sandsynligt få en pause, og dermed kan Ben Fosters debut i Champions League-regi blive en realitet.

Kampen betragtes som ”the Battle of Britain” og skotterne vil formentligt sætte alt ind på hjemmebane, eftersom de nærmest blev ydmyget ude. Dette kombineret med den svære udekamp på Emirates på lørdag, som uden tvivl vil være i baghovedet på Sir Alex Ferguson når han skal finde sine startende elleve, kan resultere i et tæt opgør. Celtic har kun tabt én af deres sidste elleve Champions League-hjemmekampe, men har til gengæld ikke scoret i deres sidste tre kampe, ligesom United ikke har indkasseret mål i deres sidste tre.

Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United er kongerne af Storbritannien, og det vil de bevise definitivt med et 1-2-resultat.

Sandsynlig startopstilling
Foster
Rafael – Ferdinand – Evans – O’Shea
Park – Fletcher – Anderson – Nani
Rooney – Tevez

Uniteds trup
Kuszczak, Foster; Ferdinand, Vidic, Evra, O'Shea, Rafael, Evans; Possebon, Anderson, Fletcher, Nani, Ronaldo, Gibson, Giggs, Carrick, Park; Tevez, Berbatov, Rooney.

Celtics trup
Boruc, Hinkel, Naylor, Caldwell, McManus, Wilson, Maloney, McGeady, Scott Brown, Hartley, Robson, Donati, McDonald, McCourt, Sheridan, Mark Brown, Nakamura, O'Dea, Caddis.

Seneste kampe
Indbyrdes
21/10-2008 United 3-0 Celtic
21/11-2006 Celtic 1-0 United
13/09-2006 United 3-2 Celtic
29/07-2004 United 1-2 Celtic

United
01/11-2008 United 4-3 Hull
29/10-2008 United 2-0 West Ham
25/10-2008 Everton 1-1 United
18/10-2008 United 4-0 West Bromwich

Celtic
02/11-2008 Hearts 0-2 Celtic
29/10-2008 Kilmarnock 1-3 Celtic
25/10-2008 Celtic 4-2 Hibernian
18/10-2008 Inverness 1-2 Celtic

Odds
Celtic: 5.41
Uafgjort: 3.48
United: 1.65

Tv
20:15 Tv2 Sport (Kampstart: 20:45)

Skader
United
W Brown Sprained Ankle 8th Nov 08
O Hargreaves Patellofemoral Pain Syndrome no return date
P Scholes MCL Knee Ligament Injury 20th Dec 08

Madsens Corner

Manchester United har mødt Celtic 3 gange i en liga eller pokal kampe Det er blevet til to sejre og et nederlag. Målscoren er 6-3

Manchester United har købt følgende spillere fra Celtic
Joe Cassidy, William Grassam, Charles McGillivray, Jimmy Delaney, Pat Crerand, Lou Macari, Brian McClair og Liam Miller

Celtic har købt følgende spillede fra Manchester United:
Joe Cassidy, Lee Martin og Roy Keane

Her er en liste over spiller der har været i begge klubber uden direkte overgang:
Tommy Bogan, James Connachan, John Cunninghan, Dion Dublin, James Fisher, Thomas Fitzimmons, Geordie Livingstone, Tommy Morrison, Henrik Larsson og Kevin Pilkingson (lån)

Lou Macari (1993-1994) og Gordon Strachan (siden 2005) har været manager for Celtic.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
13 9 2006 Celtic 3-2 - EC 74,031 Saha2(1pen) Solskjær1
21 11 2006 Celtic - 0-1 EC 60,632
21 10 2008 Celtic 3-0 - EC 74,655 Berbatov2 Rooney1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 2 2 6- 2 148,686
UDE 1 1 - 1 60,632
ialt 3 2 1 6- 3 209,318

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Petursson
04-11-2008, 18:36
Vi vinder 2-0 og jeg tror på denne opstilling

----------Foster------------
-Rafael--Rio--Evans--O'shea-
Park--Fletcher-Giggs-Nani
-------Rooney-Tevez--------

Sups: Kuszczak-Vidic-Evra-Anderson-Carrick-Possebon-Ronaldo

Possebon er med i truben:)

Glory Man United
04-11-2008, 18:59
Disse 20 er taget med til Skotland:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6621826

Flax_Generous
04-11-2008, 19:48
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6621826
Rafael (eller O'Shea) som højre back. Interessant.

Og formentlig Foster på mål. Det skal nok også blive spændende.

EDIT: Gætter på det her:

Foster
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fletcher - Giggs - Park
Tevez - Rooney

Berbatov og Evans er også gode kandidater til en startplads, mens Carrick formentlig også får spilletid.

Kofoed
04-11-2008, 21:46
Tror og håber på denne opstilling:

Foster
Park - Carrick - Fletcher - Nani
Rooney - Tevez

Berba og Ronaldo får en pause fra start så de er helt friske til Arsenal..
Så egentlig helst at Evans startede inde, men har det som om Rio skal have chancen for at gøre det godt for de to sidste kampe hvor han har svinget lidt.. Men måske en kamp på bænken ville gøre ham godt..

Zhaban
04-11-2008, 21:57

Mange tak , det er nu tilføjet - havde håbet på en Manucho, men nej :confused:

United DK
04-11-2008, 23:02
Foster*
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Park
Rooney - Tevez

Jeg tror det bliver en sværere kamp, end man lige regner med, men jeg tror stadig vi vinder 3-2, i en underholdende kamp.

*Nu håber jeg fandme, at Ferguson giver Foster chancen, men det er altid Kuszczak der er med på bænken i PL, og jeg kunne derfor godt frygte, at han får starten i morgen.

Kofoed
04-11-2008, 23:06
*Nu håber jeg fandme, at Ferguson giver Foster chancen, men det er altid Kuszczak der er med på bænken i PL, og jeg kunne derfor godt frygte, at han får starten i morgen.

Foster var på bænken mod Hull..

United DK
04-11-2008, 23:16
Foster var på bænken mod Hull..

Nå, så er der da håb forude. :)

Kofoed
04-11-2008, 23:31
Nå, så er der da håb forude. :)

Præcis:D

Damien
04-11-2008, 23:33
VDS
Fletcher - Carrick - Anderson - Giggs
Berbatov - Tevez

Og lad da Possebon komme ind hvis vi kommer foran med to mål :D
så gerne vi sparede Evra og Anderson i anden Halvleg..
Ronaldo og Rooney kan komme ind hvis vi for problemer !

Dines
05-11-2008, 07:41
Så er det tid til the battle of britain igen. Vi bør og skal være en klasse over Celtic, selvom det er på deres hjemmebane. Spiller vi op til vores bedste, er jeg sikker på vi vinder komfortabelt. Håber det et blandet hold, da kampen i dag er vigtig, men kampen på lørdag vigtigere. Tror vi vinder 0-2 - Tevez med begge mål.

Foster

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Park - Fletcher - Anderson - Nani

Rooney - Tevez

God kamp. :)

agger01
05-11-2008, 11:00
Tid til Champions League igen.
Jeg tror det bliver en svær kamp. Jeg er tilfreds med en uafgjort, men jeg håber og regner stækt med en sejr.

Tevez fortjener at starte inde i denne kamp, ellers er jeg lidt ligeglad med hvordan SAF laver startopstillingen.

2-0 til United

Tevez & Ronaldo laver målene

God kamp til alle

Buch
05-11-2008, 11:05
2-0 sejr til os idag.

Tevez og Rooney scorer kasserne for os.

snegl
05-11-2008, 11:19
En uafgjort til os + Villareal sejr og vi er videre.

Dog håber jeg mere på AAB faktisk tar point mod Villareal så vi har lettere ved at blive nr 1 i gruppen. Det bliver nok ikke let at spille på udebane mod Villareal.

Iøvrigt rigtig godt at Roma vandt over Chelsea igår. Nu skal de bare klø på og blive nr 1 i gruppen så vi IKKE kan trække nr 1 + 2 fra den gruppe (Vi kan ikke trække Chelsea i de første kampe da de er engelsk hold) same goes for Liverpool hvis Atletico forbliver nr 1

Dertil kan Real Madrid/Juve blive den eneste svære lodtrækning. Vigtigt vi går efter sejren idag og ikke dummer os som mod Hull.

Forestil jer at vi ku trække Anorthosis, Sporting, Lyon, Dinamo Kiev og så Real Madrid/Juve. I have a dream.

Hl-Glory
05-11-2008, 11:24
Glæder mig så meget til disse opgør.
Jeg tror vi vinder en tæt kamp 1-2.
Håber Tévez igen for chancen fra start også kunne vi ellers godt spare Ronaldo lidt, og evt. flere hvis der er udsigt til 3point i løbet af kampen.

Come on United!

thomaslund
05-11-2008, 13:21

Dog håber jeg mere på AAB faktisk tar point mod Villareal så vi har lettere ved at blive nr 1 i gruppen. Det bliver nok ikke let at spille på udebane mod Villareal.

Iøvrigt rigtig godt at Roma vandt over Chelsea igår. Nu skal de bare klø på og blive nr 1 i gruppen så vi IKKE kan trække nr 1 + 2 fra den gruppe (Vi kan ikke trække Chelsea i de første kampe da de er engelsk hold) same goes for Liverpool hvis Atletico forbliver nr 1

Dertil kan Real Madrid/Juve blive den eneste svære lodtrækning. Vigtigt vi går efter sejren idag og ikke dummer os som mod Hull.

Forestil jer at vi ku trække Anorthosis, Sporting, Lyon, Dinamo Kiev og så Real Madrid/Juve. I have a dream.

Du har ret. Vi skal vinde puljen, det gør det noget lettere i 1/8-dels. Men jeg er nu ganske sikker på Real bliver 2'er og vi trækker dem. De slog os us to år i træk for nogle år siden, og har siden da gerne have haft hævn, mens de spillede af lort, men der har vi ikke trukket dem. Nu ser de ud til at være godt kørende igen, så mon ikke vi trækker dem...

Andersen
05-11-2008, 13:44

Men du ved jo at det i så fald bliver Chelsea, der får Anorthosis!!!

Andersen
05-11-2008, 13:53
Vi skal simpelthen gå på banen for at vinde, intet mindre. I princippet er 1 point ok, men ikke når vi blot spillede uafgjort på hjemmebane mod Villareal.
Vi skal mindst have samme pointtal, når vi går på banen i Spanien og en 1-1 vil derfor bringe os videre som etter.

Foster
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Nani-Andersen-Carrick-Park
Berba-Tevez

mojtaba
05-11-2008, 14:50
Foster
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Giggs - Nani
Rooney - Tevez

- tror på en smal sejr på 2-1 :)

Glory Man United
05-11-2008, 14:56
VDS
Fletcher - Carrick - Anderson - Giggs
Berbatov - Tevez

Og lad da Possebon komme ind hvis vi kommer foran med to mål :D
så gerne vi sparede Evra og Anderson i anden Halvleg..
Ronaldo og Rooney kan komme ind hvis vi for problemer !

1. VDS er ikke med i truppen
2. Håber ved gud ikke du får ret omkring midtbanen. Det er reelt 4 centrale midtbane spillere, du har valgt.
3. Hvorfor specielt spare Anderson? Han er ikke ligefrem den med flest minutter i benene....

Manchester United
05-11-2008, 15:26
VDS
Fletcher - Carrick - Anderson - Nani
Berbatov - Tevez

Vi vinder 3-0!
FM: Tevez

NtotheT
05-11-2008, 15:49
Gareth Barry, Kom glad
Må jeg lige bede om en forklaring om dit underskrift? :o Ønsker du Barry til United?

Undskyld for sidespringet.

Mit bud på i aften:

Foster
Rafael - Rio - Evans - Evra
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park
Rooney - Tevez

Foster - Fordi han fortjener chancen nu
Rafael - fordi han er vild
Evans - Fordi jeg synes han lige skal prøve med Rio
Ronaldo - Selvom jeg er fan af han bliver sparet i aften, så håber jeg alligevel han starter inde, i håb om at hna lige scorer igen, så han får den selvtillid han havde sidste sæson, hvor han vidste han ville score ligemeget hvad. Den har vi behov for, hvis vi skal vinde noget i denne sæson.
Carrick - Skal have kampe i benene
Park - Han kunne godt trænge til en kamp
Tevez - Han SKAL starte inde i dag! No doubt. Om det på bekostning af Rooney eller Berbalove, er jeg ligeglad. Bare han starter inde :)

Flax_Generous
05-11-2008, 15:52
Foster
Rooney - Tevez
Nu har jeg tænkt lidt over det, og jeg håber faktisk den her opstilling også. Måske med den lækre Berbatov i stedet for Rooney, men ellers spot on.

I øvrigt: En Celtic-fan på redcafe.net har skrevet en meget, meget sjov guide til Celtics formodede opstilling i aften: Læs hele tråden! (http://www.redcafe.net/f6/celtic-fans-guide-evening-223976/)

Frederik
05-11-2008, 16:00
Mit bud på i aften:

Foster
Rooney - Tevez

Foster - Fordi han fortjener chancen nu
Rafael - fordi han er vild
Evans - Fordi jeg synes han lige skal prøve med Rio
Ronaldo - Selvom jeg er fan af han bliver sparet i aften, så håber jeg alligevel han starter inde, i håb om at hna lige scorer igen, så han får den selvtillid han havde sidste sæson, hvor han vidste han ville score ligemeget hvad. Den har vi behov for, hvis vi skal vinde noget i denne sæson.
Carrick - Skal have kampe i benene
Park - Han kunne godt trænge til en kamp
Tevez - Han SKAL starte inde i dag! No doubt. Om det på bekostning af Rooney eller Berbalove, er jeg ligeglad. Bare han starter inde :)

Jeg kan kun være enig, i din 'analyse' af hvordan vi skal starte i morgen. Håber ligesom dig virkelig på Ronaldo, kunne være så fedt hvis han lige laver to boks igen i dag. Tevez skal, og kommer til at starte inde i dag. Han skal have chancen for at spille sig ind i start-11'eren (selvom man egentlig ikke vil af med Berba og Rooney).

GO UNITED!

Parkohargo
05-11-2008, 17:05
-----------------------Ben Foster---------------------

-Rafael da Silva----Rio Ferdinand----Nemanja Vidic----Patrice Evra--

--Christiano Ronaldo---Michael Carrick---Anderson---Park Ji Sung--

-----------Wayne Rooney---------Dimitar Berbatov-----------

Tror og håber på denne opstilling. Det kan så diskuteres om det enten skal være park eller nani der skal starte inde men håber dog på at se begge på banen. Desuden håber jeg at se Tevez komme ind på et tidspunkt simpelthen for at få banket noget selvtillid i ham.

En snæver 2-1 til os hvor Ronaldo bliver dagens mand i skysovs.

Rasmus-K-J
05-11-2008, 17:25
-----------------------Ben Foster---------------------

-Rafael da Silva----Rio Ferdinand----Nemanja Vidic----Patrice Evra--

--Christiano Ronaldo---Michael Carrick---Anderson---Park Ji Sung--

-----------Wayne Rooney---------Dimitar Berbatov-----------

Tror og håber på denne opstilling. Det kan så diskuteres om det enten skal være park eller nani der skal starte inde men håber dog på at se begge på banen. Desuden håber jeg at se Tevez komme ind på et tidspunkt simpelthen for at få banket noget selvtillid i ham.

En snæver 2-1 til os hvor Ronaldo bliver dagens mand i skysovs.

Sorry men sådan staves det sgu ikke:D Cristiano Ronaldo uden h:D

man.utd25
05-11-2008, 17:34
Foster
berbatov - Tevez

tror det bliver en tæt kamp:) , og tror vi vinder 0-1 målet bliver scoret af tevez:)

Don Kafai
05-11-2008, 19:49
synes rigtig mange er jer undervurderer Celtic. Jeg er glad hvis vi slipper derfra med en 1-1 eller lign, uden skader.

Husk nu på, Celtic er et stærkt hjemmehold, og selvom Aab kan tage point deropppe, så er de langt mere opsatte i aften, hvor et nederlag betyder forsvind!

Kender jeg United ret, har vi tankerne på Arsenal-kampen, og Ferguson sparer lige tilstrækkeligt til, at vi fucker op. Kommer Celtic foran, bliver det bare uhyggeligt.

Lad os stille med de 11 bedste og vinde kampen, så kan de næstbedste passende i fred og ro spille de to sidste gruppekampe. Jeg er meget imod at vi sparer mere end 1-2 spillere, og håber Ferguson har lært af lektionerne han fik i Parken og selvsamme Celtic Park, for 2 år tilbage...

Hl-Glory
05-11-2008, 19:51
synes rigtig mange er jer undervurderer Celtic. Jeg er glad hvis vi slipper derfra med en 1-1 eller lign, uden skader.

Husk nu på, Celtic er et stærkt hjemmehold, og selvom Aab kan tage point deropppe, så er de langt mere opsatte i aften, hvor et nederlag betyder forsvind!

Kender jeg United ret, har vi tankerne på Arsenal-kampen, og Ferguson sparer lige tilstrækkeligt til, at vi fucker op. Kommer Celtic foran, bliver det bare uhyggeligt.

Lad os stille med de 11 bedste og vinde kampen, så kan de næstbedste passende i fred og ro spille de to sidste gruppekampe. Jeg er meget imod at vi sparer mere end 1-2 spillere, og håber Ferguson har lært af lektionerne han fik i Parken og selvsamme Celtic Park, for 2 år tilbage...

Enig Celtic er meget stærke hjemme.
Men tror stadig vi kan vinde den kamp og sikre os videre adgang.
Men Fergie kan godt stille altenativt op så det bliver svære end forventet.
Men jeg tror på vi tager sejren idag!

Come on United!

Dines
05-11-2008, 19:57
Holdet iaften:

Foster

Rafael - Ferdinand - Vidic - O'Shea

Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani

Giggs

Tevez

Udemærket hold, men vi behøver imo ikke spare Rooney og Berbatov? Ronaldo er den der trænger mest til en pause, men okay man ønsker måske at forsætte hans målstime.

Flax_Generous
05-11-2008, 19:57
Foster
Rafael - Rio - Vidic - O'Shea
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani
Giggs - Tevez

Lidt underligt angreb, men det skal nok blive interessant. :)

Hl-Glory
05-11-2008, 19:58
Foster, Rafael Da Silva, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Ronaldo, Carrick, Fletcher, Nani, Giggs, Tevez.

Holdet til iaften, fra sportinglife.com

Så FEDT med Foster fra start!

Lidt vi spare både Berbatov & Rooney, så Rpnaldo skal nok være oppe foran sammen med Tévez!

Jeg håber virkelig Tévez score i aften.

United DK
05-11-2008, 19:58
Det lugter lidt af henholdenhed, og det kostede os for to år siden, men jeg håber da vi vinder, selvom jeg havde foretrukket, at vi havde stillet i en lidt mere offensiv opstilling.

srixon
05-11-2008, 19:59
hmm er vi gået tilbage til sidste sæsons CL formation med den ene angriber? den var jeg sgu ikke helt glad for :(

NtotheT
05-11-2008, 20:00
Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg holdet bliver således:

Foster
Rafael - Rio - Vidic - O'Shea
Nani - Carrick - Fletcher - Giggs
Ronaldo - Tevez

Det virker IMO mest sandsynligt. Selvom Fergie har sagt at Giggs er færdig som wingspiller, så tror jeg at han i dagens anledning er kant.

Dog synes jeg det er en anelse mærkeligt, at både Rooney og Berbalove spares.

Bergmann
05-11-2008, 20:00
Spændende at se, hvordan det kommer til at gå..
Jeg håber, Tevez vender tilbage til det spil, som han præsterede i pre-season.

Dines
05-11-2008, 20:01
Ja, det bliver fedt at se Foster på målet og Rafael inde. Derudover har Tevez og Carrick noget bevise, så jeg tror vi har en masse sultne spillere. Jeg er meget tilfreds med holdet, dog kunne Rooney eller Berbatov godt have spillet i stedet for Ronaldo, og så rykket Giggs ned på kanten.

Flax_Generous
05-11-2008, 20:02
hmm er vi gået tilbage til sidste sæsons CL formation med den ene angriber? den var jeg sgu ikke helt glad for :(
Jeg tror, at Giggs og Tevez (og Nani og Ronaldo) får lov til at løbe rundt på banen, hvor det passer bedst. Ligesom vi gør når vi stiller med Rooney og Berbatov i angrebet. Jeg er altså ikke sikker på, at det er en udpræget defensiv formation, hvor vi kun stiller med én angriber. Jeg håber det i hvert fald ikke.

Kofoed
05-11-2008, 20:04
Lidt spøjs optilling, men fint at Berba og Evra bliver sparet..
Og sindsyg bænk vi har..
Kuz, Evra, Evans, Park, Anderson, Berbatov og Rooney.. Wicked:D

Unitedforever
05-11-2008, 20:06
Jeg glæder mig enormt til at Tevez. IMO, så har han spillet ligeså godt som Berba, Rooney og Ronaldo i denne sæson, og har stadig ikke fattet, hvorfor han pludselig røg på bænken, men godt at se ham fra start igen. Dog er jeg skuffet over, at Anderson ikke starter inde. Han spillede fremragende mod Hull. Og den undskyldning med at det gælder Arsenal næste weekend er jo latterlig. En prof SKAL kunne spille mere end 1 kamp om ugen.

srixon
05-11-2008, 20:08
Jeg tror, at Giggs og Tevez (og Nani og Ronaldo) får lov til at løbe rundt på banen, hvor det passer bedst. Ligesom vi gør når vi stiller med Rooney og Berbatov i angrebet. Jeg er altså ikke sikker på, at det er en udpræget defensiv formation, hvor vi kun stiller med én angriber. Jeg håber det i hvert fald ikke.

Jeg håber også du får ret. Det ville være et kæmpe setback hvis vi bare stiller os defensivt på vores banehalvleg og lader modstanderen presse os, som vi nogle gange gjorde i sidste sæson med den opstilling. men kan heller ikke forestille mig det.

Elkjaer
05-11-2008, 20:10
Jeg er ganske godt tilfreds med aftnens opstilling.
Det ser ud til at der bliver sparet et par spillere til kampen mod Arsenal, hvilket jeg personligt er glad for. Synes dog det er lidt irreterende at vi kun spiller med en angriber, men vi har tre matchbolde som vi nok skal klare. Så jeg håber selvfølgelig på en sejr i dag, og en uafgjort kunne gå.
Men jeg hader Arsenal som pesten, så jeg håber på at vi stiller op med et klasse hold mod dem og smadre dem - Heldigt for United at Adebayor er ude.

srixon
05-11-2008, 20:13
Hmm, med min yderst begrænset viden om Celtic, taget i betragtning, så synes jeg alligevel det er lidt mærkelig at Nakamura er på bænken. tager jeg grueligt fejl, hvis jeg mener at han er en af deres stjerner?

Kofoed
05-11-2008, 20:14
Det undrer mig dog lidt at man hverken sparer Nani eller Ronaldo til Arsenal.. Men okay, kan være det er fordi vi kun starter med en spids, og så regner SAF med at der skal komme rigtig meget fra kanterne..
Glæder mig virkelig til at se Rafael igen..

Kofoed
05-11-2008, 20:15
Hmm, med min yderst begrænset viden om Celtic, så synes jeg alligevel det er lidt mærkelig at Nakamura er på bænken. tager jeg grueligt fejl, hvis jeg mener at han er en af deres stjerner?

Stjerne og stjerne?? Nu er min viden også meget begrænset, men såvidt jeg husker så er hans generelle niveau ikke himmelhøjt, men han har bare et kanon skud, og hvert et frispark kan blive farligt med ham på banen..

srixon
05-11-2008, 20:17
Det undrer mig dog lidt at man hverken sparer Nani eller Ronaldo til Arsenal.. Men okay, kan være det er fordi vi kun starter med en spids, og så regner SAF med at der skal komme rigtig meget fra kanterne..

kan forestille mig de bliver udskiftet efter 50-60 minutter. evt med Park og Rooney/Anderson

Elkjaer
05-11-2008, 20:18
Hmm, med min yderst begrænset viden om Celtic, taget i betragtning, så synes jeg alligevel det er lidt mærkelig at Nakamura er på bænken. tager jeg grueligt fejl, hvis jeg mener at han er en af deres stjerner?

Synes også det er lidt mærkeligt han starter på bænken. Han har et fantastisk overblik og skyder frispark helt utroligt, men jeg tror ikke hans fysisk er god nok til de hårde nærkampe der højst sandsynlig vil komme.
Men han plejer altid at starte inde, så han kan muligvis være sløj eller halv skadet.

Flax_Generous
05-11-2008, 20:20
Ingen Samaras, Hesselink, McGeady eller Nakamura hos Celtic. Dejligt.

Hl-Glory
05-11-2008, 20:24
Ingen Samaras, Hesselink, McGeady eller Nakamura hos Celtic. Dejligt.

Ja det lækkert, men vi brændte også nallerne da liverpool var uden gerrard og torres,

Parkohargo
05-11-2008, 20:24
uhm.. spændende opstilling.. havde ikke lige regnet med han både ville spare Rooney og berba..men håber så meget på at Tevez får scoret en kasse i aften!
Kom så argentina!:)

ChristianL
05-11-2008, 20:34
Nu har jeg tænkt lidt over det, og jeg håber faktisk den her opstilling også. Måske med den lækre Berbatov i stedet for Rooney, men ellers spot on.

I øvrigt: En Celtic-fan på redcafe.net har skrevet en meget, meget sjov guide til Celtics formodede opstilling i aften: Læs hele tråden! (http://www.redcafe.net/f6/celtic-fans-guide-evening-223976/)

Haha!! Læg specielt mærke til sætningen: 'Boruc however has been playing like a drunk Taibi recently so my confidence is shattered.'

Så bliver det vist ikke meget værre .. :D

Glory Man United
05-11-2008, 20:36

Kan undre mig over Ronaldo. Men Nani? Sikkert fordi han ikke skal spille mod Arsenal

Hl-Glory
05-11-2008, 20:37
Haha!! Læg specielt mærke til sætningen: 'Boruc however has been playing like a drunk Taibi recently so my confidence is shattered.'

Nej så kan det ikke blive virkelig ikke blive værre! Haha

Flax_Generous
05-11-2008, 20:39

He he, ja, det er slemt.

De her er også fede:

CB - McManus - Think Beckham when he was going through his little-Englander phase, make him ugly, take away his footballing ability and throw in some suicidal defending and you have McManus.

LB - Wilson - Have you ever saw the look on a rabbits face when a Range Rovers coming speeding towards him at 60mph? Well, that look will be relatively calm compared to what you'll see from Wilson when Ronaldo comes within 15 yards of him.

LM - Maloney - Does well for someone who is a genuine midget.

Flax_Generous
05-11-2008, 20:46
Rafael så lidt imponeret ud over stemningen på Celtic Park.

Ben Foster ser til gengæld psyched ud.

Unitedforever
05-11-2008, 20:47
SÅ er vi klar boys ! Glæder mig sygt meget til denne kamp :D

Come on United ! :D:D:D

Parkohargo
05-11-2008, 20:50
Kom så UNited!:)

go kamp gutter..

NtotheT
05-11-2008, 20:51
Flot kulisse af Celtics fan! :)

Ærgerligt Ronaldo

Unitedforever
05-11-2008, 20:51
tæt på Ronlado :D

Parkohargo
05-11-2008, 20:53
pas nu på store O'shea..:)

Unitedforever
05-11-2008, 20:55
Kaotisk start - der er virkelig tryk på :O !

Unitedforever
05-11-2008, 20:57
godt spark af Ronaldo - han er start super :)

Manchester United
05-11-2008, 20:59
Rigtig godt spark ronaldo! come on united:D

Unitedforever
05-11-2008, 21:00
skidt start tilgengæld af Rafael :(

Manchester United
05-11-2008, 21:01
ævvvvv

Unitedforever
pisse lort :( men flot mål !

Vidic92
Shit .. Op på hesten !

Hl-Glory
05-11-2008, 21:02
Skidt vi ikke får clearet den bold!

Faurauh
Foster skal lære at blive højere :P

Parkohargo
forhelvde mand!

NtotheT
Hvad helvede er det lgie der sker for det her forsvar vi har for tiden?!?!
- RIO FORHELVEDE. Du sejler jo.

Det er altså et eller andet galt med Rio på det seneste.

men op på hesten.

Er bare så irriteret over, at forsvaret ikke kan cleare den bold bedre eller i det mindre stå rigtigt på banen. Aaaaaaargh!

Elkjaer
05-11-2008, 21:03
Trist at de får den chance tilfældigt - men man må sige det er teknisk flot vippet ind.
Øv - men vi kommer tilbage ;)

- Lækker forbindelse tv2sport har!

Unitedforever
jeg er mere irriteret over at høre på Jens jørgen Brinch og alt det crap han fyrer af !

mufufu
Er det ikke første gang vi kommer bagud??

Det er da værd at bemærke.

Faurauh
05-11-2008, 21:05
Flot, havde glemt at tv2 sport også viser kampen så har siddet og hørt den med norske eller svenske kommentatore :P

Vidic92
05-11-2008, 21:06
Den var stor Rio!!

Unitedforever
05-11-2008, 21:06
forhelvede Rio :S kæmpe chance !

Manchester United
05-11-2008, 21:07
æv rio, den var vist lidt for høj den bold..

Unitedforever
05-11-2008, 21:07
Nani spiller virkelig, virkelig skidt :( !

Parkohargo
05-11-2008, 21:08
kom nu lidt igang igen Rio...

NtotheT
05-11-2008, 21:08
Ej slap lige af. Jeg tror ingen ville kunne score på den Rio brænder. Den er jo nærmest i hals-højde.

Unitedforever
05-11-2008, 21:10
sørgeligt at se på indtil videre :(

Vidic92
05-11-2008, 21:11
powerplay ..

NtotheT
05-11-2008, 21:12
Virkelig en flok umotiveret mætte spillere at se på idag. Men kom nu drenge, kampen er ung!

Ronaldo - drop nu det egoisme der forhelvede!

Unitedforever
05-11-2008, 21:15
Jeg er tilbøjelig til at mene, at Nani burde skiftes ud nu. Han har virkelig været en stor katastrofe. Fejlafleveringer på fejlafleveringer, mislykkede driblinger, opgivende attitude og ingen motivation !

Manchester United
05-11-2008, 21:16
Jeg er lidt utryk med foster på mål lige nu:(

Piggy
05-11-2008, 21:18
og så ind med Park i stedet.. han arbejder!

Flax_Generous
05-11-2008, 21:18
Jeg er tilbøjelig til at mene, at Nani burde skiftes ud nu. Han har virkelig været en stor katastrofe. Fejlafleveringer på fejlafleveringer, mislykkede driblinger, opgivende attitude og ingen motivation !
Tevez har da været lige så slem. Mens Giggs er helt anonym. Og Rafael er helt væk defensivt set.

Unitedforever
05-11-2008, 21:19
for fuck NANI du sutter !

Flax_Generous
05-11-2008, 21:20
Tyndt, tyndt gult kort til Nani.

Parkohargo
ej hvor er det skidt nani..

Hl-Glory
for fuck NANI du sutter !

Slap nu af, du brokker dig hele tiden?
Det hele holdet det ikke køre for nu.
Vi skal nok finde spillet.

PerRonaldo
05-11-2008, 21:21
Jeg fatter ikke hvorfor folk har så meget sympati for at Tevez skal sidde på bænken.. Rooney og Berba er lysår foran ham.. Han løber stadig rundt nede på midten af banen selvom han er vores eneste angriber. Bemærkelses værdigt at vi endnu ikke har haft et skud indenfor rammen.. Rooney og Berba ind fra anden halvleg tak!

mufufu
05-11-2008, 21:22
arj jeg er træt af dommeren, synes han er lidt imod os.

Piggy
05-11-2008, 21:23
Tevez har da været lige så slem. Mens Giggs er helt anonym. Og Rafael er helt væk defensivt set.

Ja det er rigtigt.. men problemet med Nani er at han ikke arbejder. Han er hverken fighter eller arbejdsmand. Park skal ind i halvlegen!

Unitedforever
05-11-2008, 21:24
Slap nu af, du brokker dig hele tiden?
Det hele holdet det ikke køre for nu.
Vi skal nok finde spillet.

Der er da heller ikke grund til andet ? Vi spiller ualmindelige ringe, uden flow og
uden ideer. Men ja, alle har mere eller mindre været en katastrofe indtil videre .

Elkjaer
05-11-2008, 21:25
Hvor fedt du kan høre tilskuerne skråler "Anderson sangen"

Hl-Glory
05-11-2008, 21:26
Der er da heller ikke grund til andet ? Vi spiller ualmindelige ringe, uden flow og
uden ideer. Men ja, alle har mere eller mindre været en katastrofe indtil videre .

Så kunne du lade være med at skrive..
Vi skal nok komme tilbage i kampen.

Holmskov
05-11-2008, 21:26
Jeg savner at se noget fra Nani. Han er hurtig og alt det der, men når "slutproduktet" skal afleveres er han slet slet ikke go' nok. Han er alt for ivrig og smider ALT for mange bolde væk. Og når han falder ud af en kamp, falder han UD af en kamp bigtime.

O'shea kan jeg acceptere på midtbanen, men SLET ikke som back.

NtotheT
05-11-2008, 21:29
Nani har slet ikke været sig selv i denne kamp.

Jeg synes Berbatov skal ind fra anden halvleg. Vi mangler en, der tør at have bolden, og tør at lave flotte stikninger. Ronaldo skal iscenesættes, og han har haft en dårlig kamp indtil videre.

Dreenge skal lige oppe sig lidt. Det jo ideløst det der foregår nu

Unitedforever
05-11-2008, 21:30
Så kunne du lade være med at skrive..
Vi skal nok komme tilbage i kampen.

jeg må vel brokke mig, hvis jeg vil. Jeg ser bare ingen tydelige tegn på at vi er tæt på en udligning. Chanceren er jo ikke ligefrem overvældende .

Hl-Glory
05-11-2008, 21:32
jeg må vel brokke mig, hvis jeg vil. Jeg ser bare ingen tydelige tegn på at vi er tæt på en udligning. Chanceren er jo ikke ligefrem overvældende .

Ja men du behøver vel ikke poste en negativ besked være andet minut.

Unitedforever
05-11-2008, 21:33
tæt på vidic.

Elkjaer
05-11-2008, 21:35
Så nu skal hårtørreren igang!

thomaslund
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan vi kan være bagud til sådan et elendigt lorte hold?

Kæft hvor er det skidt.

Og Aab er også bagud, så lige nu ser det ud til vi skal ned og vinde i Villareal, hvis vi skal have den første plads.

Som SAF tidligere har udtalt: "United always do it the hard way"

Unitedforever
Skidt, skidt 1.halvleg. Man må håber at der bliver foretaget nogle udskifninger, og Fergi råber højt i pausen, for det har langt fra været godt nok.

Come on United!

Manchester United
05-11-2008, 21:36
Så nu skal hårtørreren igang!

Ja det skal fergie nok få styr på!

Hl-Glory
05-11-2008, 21:36
Skuffende halvleg, vi har alt spillet men kommer ikke frem til nogle forsøg.
Synes Carrick og Vidic er de eneste der kan være nogenlunde tilfreds men deres præstation.
Håber Fergie kommer frem med hårtørren!

Men hvad fanden har dommeren imod os, han dømmer intet til os..

PerRonaldo
05-11-2008, 21:38
Det er fuldstændig til grin, men det er da også lige lidt vovet at bænke vores to bedste spillere pt. det kommer jo ikke som en overraskelse, at vi er bagud, men det er lidt skræmmende vi ikke har haft et skud på mål endnu, og at vi kun har været farlige på hjørne.

Piggy
05-11-2008, 21:38
hvorfor fik vi ikke det hjørnespark.. hvis taber bliver jeg simpelthen nød til at give dommeren skylden ;)

jmyrini
05-11-2008, 21:39

Jeg synes Berbatov skal ind fra anden halvleg. Vi mangler en, der tør at have bolden, og tør at lave flotte stikninger. Ronaldo skal iscenesættes, og han har haft en dårlig kamp indtil videre.

Jeg synes desværre, at det er den Nani som jeg kender, som spiller i dag. Den herlige Nani fra Arsenal kampen har jeg kun set et par enkelte gange, desværre.

Ellers synes jeg at vi rent kollektivt spiller sådanset OK, men der mangler ligesom den sidste 1/3. Kan ikke være mere enig i, at Berbatov burde komme ind i starten af anden halvleg - helst for Giggs eller Fletcher.

mufufu
05-11-2008, 21:39
Jeg er godt træt af dommeren, jeg synes han tillader celtic at skubbe og gå på kroppen lidt for meget, og fløjter så snart rio bare rør en celtic mand.

Godt defensivt spil af celtic, fandme svært at komme igennem. frustrerende.

Cap
05-11-2008, 21:41

Er der nogen der har været sig selv? Nani har haft nogle farlige indlæg, bl.a. det flade som Giggs slet ikke gik efter - hvis vi havde haft en ægte angriber inde i boksen havde den ligget i nettet

PerRonaldo
05-11-2008, 21:44
Er der nogen der har været sig selv? Nani har haft nogle farlige indlæg, bl.a. det flade som Giggs slet ikke gik efter - hvis vi havde haft en ægte angriber inde i boksen havde den ligget i nettet

Tja.. men vi har jo ikke nogen angribere på banen, så det er lidt svært..

Unitedforever
05-11-2008, 21:44
Jeg sys ikke man bør blame dommeren for alting, istedet bør vi kigge indad og erkende at denne 1.halvleg simpelt hen har været alt, alt for ringe også fokusere på, hvordan vi vender kampen. Jeg siger Rooney, Berbatov og Anderson på banen, og ud med Nani, giggs og Flecther :) men det sker nok ikke . hehe

Parkohargo
05-11-2008, 21:49
Jeg håber Berba for giggs..

Hl-Glory
05-11-2008, 21:49
Så røg Nani ud og Berbatov ind.

Come on Berbatov!

NtotheT
05-11-2008, 21:50
Så mangler vi lige Anderson kommer ind!

RazziC
05-11-2008, 21:52
Perfekt udskiftning i mine øjne.. Nani har ikke været god, og vi mangler en goal-getter i boxen. Stærkt, Fergie!

Drale
05-11-2008, 21:56
Aab har udlignet

RasmusP
05-11-2008, 21:59
Der er alt for mange unødvendige boldtab! Især på dårlige driblinger. Det skal bare være bedre.

Jeg synes Carrick er kommet stærkt igen fra sin skade. Han er en af de bedste i aften.

thomaslund
05-11-2008, 22:00
KOM NU FOR HEDE HULE HELVEDE!!!!

Det er jo til grin at vi ikke kan score mod så et elendigt mandskab.

Også den skide norske fjeldabe af en dommer.... Hvorfor er det at Celtic har lov at save united spillere over gang på gang.

thomaslund
05-11-2008, 22:01
vi mangler seriøst det sidste HELE tiden... kæft det er frustrerende at se på. Hele tiden mangler den sidste aflevering.

Manchester United
05-11-2008, 22:01
Æv lige på stregen :(

Vidic92
05-11-2008, 22:02
det var stame tæt på!!

thomaslund
05-11-2008, 22:02
NEEEJ.... Selv DEN chance brænder vi.... fuck mand... den kommer aldrig ind i aften

Parkohargo
05-11-2008, 22:03
fuck hvor er det dog ærgeligt.!

Bergmann
05-11-2008, 22:04
Ud med giggs - ind med Rooney eller Anderson

PerRonaldo
05-11-2008, 22:06
Tevez må meget gerne komme ud for Rooney.. Ikke fordi han har spillet decideret skidt, men han har i hvert fald heller ikke grebet chance, godt vi ikke har skrevet kontrakt med ham endnu..

RasmusP
05-11-2008, 22:12
O'shea stod meget fri der. Ærgeligt han ikke får mere ud af den.

NtotheT
05-11-2008, 22:12
Evra ind - Rafael ud

hvad fanden har du røget Fergie? vi skal satse offensivt, selvom evra er offensiv back, så kig på de offensive spillere. Lad nu ROoney eller anderson komme ind

Hl-Glory
05-11-2008, 22:13
Hvorfor fanden skyder Tévez ikke?

Manchester United
05-11-2008, 22:15
rooney ind - tevez ud..

NtotheT
05-11-2008, 22:16
Nej nej nej, ikke tevez fergie .. Tevez ud - rooney ind

forstår godt din hovedrysten carlos!

ChristianR
05-11-2008, 22:16
På tide! Har savnet Rooney!

thomaslund
05-11-2008, 22:17
Hvad er det seriøst der sker?

SantasLittleHelper
Tevez må meget gerne komme ud for Rooney.. Ikke fordi han har spillet decideret skidt, men han har i hvert fald heller ikke grebet chance, godt vi ikke har skrevet kontrakt med ham endnu..

Ja, god forbid at vi skulle misse de få fantastiske 14 dage til sidst i transfervinduet hvor vi sidder og råber og skriger af hinanden og er ved at gå i ren panik over at vi ikke har fået vores skide angriber, som i øvrigt kun vil koste det dobbelte af Tevez.

Skidt kamp indtil videre, maybe just one of those days.

NtotheT
Deja vu!!!

Denne kamp minder mig så meget om Portsmouth kampen i Fa cup sidste sæson!

Piggy
05-11-2008, 22:19
Evra ind - Rafael ud

hvad fanden har du røget Fergie? vi skal satse offensivt, selvom evra er offensiv back, så kig på de offensive spillere. Lad nu ROoney eller anderson komme ind

Det indikere vel at vi går rigtig offensivt nu.. Hvis vi skal være meget offensive går det ikke hvis vi kun har to rigtige forsvarsspillere.. nu er der tre pros i forsvaret

RasmusP
05-11-2008, 22:20
Kom så Rooney! Nu skal der ske noget. Man skulle fandme tro spillerne ikke havde spillet sammen i en måned. Der er jo misforståelser hele tiden!

Og vi må håbe at Tevez rystede på hovedet af sig selv, da han blev skiftet ud. Han fik ikke en skid ud af noget som helst i aften.

NtotheT
05-11-2008, 22:25
Hva fanden? Har Nanis indlæg smittet af på Ronaldo? Ronaldo forhelvede, slå nu et skide fucknig ordentlgit indlæg.

Manchester United
05-11-2008, 22:28
giggs! 1-1!!

Unitedforever
åhhhh yeeees :D

Hl-Glory
Sådan!
GIGGS hvor det vigtigt!!

RasmusP
Hva fanden? Har Nanis indlæg smittet af på Ronaldo? Ronaldo forhelvede, slå nu et skide fucknig ordentlgit indlæg.

Det er ikke kun Ronaldo. Selvom Ronaldo nok har været den der har smidt mest væk. Men der er vist ikke ét indlæg der er kommet forbi den først skotte. Det er sølle. Og det er kun én af de ting der bare ikke har fungeret i dag.

Manchester United
05-11-2008, 22:29
Så mangler vi bare et mål mere.. come on united!

Parkohargo
Jaaaaaa Gigggss!!!!!!

RasmusP
Sådan Giggsy!!!! YES

Piggy
05-11-2008, 22:30
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Manchester United
05-11-2008, 22:30
Så kan man høre united fans!

Parkohargo
05-11-2008, 22:31
kom nu united! pres på for et mål mere.. tak:)

Thomas
RYAN GIGGS RYAN GIGGS
RUNNING DOOOOWN THE WIING
RYAN GIGGS RYAN GIGGS
RUNNING DOWN THE WING
FEARED BY THE CELTICS
LOVED BY THE REEEEEEEEEEDS
RYAN GIGGS RYAN GIGGS
RYYYYYYAN GIIIIIIIIIIIIIGGS!!

Yeah baby! videre i CL!

PerRonaldo
Hvade det været i de gode gamle dage havde vi taget mål nr. 2, men den power synes jeg ikke vi har mere..

Drale
05-11-2008, 22:33
Er vi sikre på at komme videre med en uafgjort?

Manchester United
05-11-2008, 22:35
Kom så united 2 min lagt til.. Vi kan nå det endnu!

Vidic92
05-11-2008, 22:36
Berbatov for fuck!!

Manchester United
05-11-2008, 22:37
Neeej berbatov.... kæmpe chance!! der skal scores!

Hl-Glory
05-11-2008, 22:38
Fuck der var muligheden.
Nå men da altid tid noget vi få det ene point med hjem.
Men alligevel var det ikke prængene det vi leverede.
men det går.

RasmusP
Satans! Den skal ind mand. Pis og crap.

Parkohargo
nøj en chance Berba!:) hehe fuck det vi er vist videre!

Elkjaer
05-11-2008, 22:39
Berbatov, nej nej nej - jeg kunne score på den der :)
1 point til United, 1 point til Villereal.
Vi kan spille uafgjort mod Villereal og vinde mod AaB, så skulle målscoren være fin, men vi vinder da bare i Spanien.

Unitedforever
Nu var jeg meget kritisk over vores første halveg, men jeg må sige, at det var outstandig hvordan vi udspiller Celtic i anden. Vi har så meget power. Jeg mener kun er uskarphed og uheld, der gør, at vi ikke vinder med et par mål. Glimrende 2.halvleg :)

pEDe-W
Uden at være for hård mod Berbatov, synes jeg et eller andet sted han ødelægger kampen for os. Han er for langsom når han får bolden, han mister ofte bolden, han løber ikke uden bolden og brænder på de chancer han får.

Cap
05-11-2008, 22:40
Fint nok resultat vel egentlig - selvom Berbatov godt nok var noget af en skuffelse i dag.

En helt anden ting (ikke fordi det sikkert havde ændret så meget) men hvordan kan dommeren nøjes med at lægge 2 minutter til? Der er 5 udskiftninger og et mål hvilket i sig selv bør give over 3 minutter - og dertil kommer de spilstop som der var. Meget underligt valg.

PerRonaldo
Ja der er ikke meget andet end at sige tak aab.. Synes ikke vi spillede særlig godt overhovedet og selvom vi havde en del skud mod mål, så var der ikke mange farlige forsøg. Tevez skuffede mig big time, troede han var mere sulten.. Havde han overhovedet et skud på mål??? Nå men vi er stadig ubesejrede, det er vigtigt!

Flax_Generous
Pivringe halvleg af O'Shea. Virkelig dårlig. Berbatov startede godt, men blev så til sidst også virkelig elendig.

Men derudover spillede United en fin kamp. De havde fortjent at få sejren og angreb fornuftigt. Carrick var helt fantastisk og banens bedste spiller, mens Ronaldo mere og mere ligner en som er i topform. Han skal bare have lov til at søge lidt mere ind i banen i stedet for at stå ude på kanten med O'Shea.

thomaslund
05-11-2008, 22:41
Kæft jeg er skuffet. SÅ meget overtag i spillet, især i 2. halvleg, og kun 1 mål, også ku vi endda fuldt fortjent have taget alle 3 point ved Berba til aller sidst.

Heldigvis spillede Aab 2-2, dvs vi højst sandsynligt kan vinde puljen med uafgjort i Spanien, men det bliver sgu svært.

NtotheT
05-11-2008, 22:42
Vi betalte 300 mio kr, for en der brænder så stor en chance? HVAD FANDEN SKER DER BERBA?!?!?!?!

Parkohargo
05-11-2008, 22:42
Jeg er meget tilfreds med vores anden helveg hvor vi virkelig presser og presser og presser! De grimme skotter blev jo fuldstænding udspillet..

Synes virkeligg også i anden halveg at Ronaldo vågnede til dåd. Synes han lavede så mange geniale ting og udfordrede konstant. Var en vigtig årsag til vores mål desuden. Helt klart en godkendt kamp fra hans side.

Tue B
05-11-2008, 22:43
ringe og ufattelig dårligt idag, er glad for det ene point! og det har jeg godt nok ikke specielt lyst til at sige!

Berbatov er f**king håbløs idag! Men generalt er jeg ufattelig skuffet over denne kamp af United! Det eneste posetive er vi har sparet nogle spillere til weekends super vigtige kamp ..

thomaslund
05-11-2008, 22:43
Fint nok resultat vel egentlig - selvom Berbatov godt nok var noget af en skuffelse i dag.

En helt anden ting (ikke fordi det sikkert havde ændret så meget) men hvordan kan dommeren nøjes med at lægge 2 minutter til? Der er 5 udskiftninger og et mål hvilket i sig selv bør give over 3 minutter - og dertil kommer de spilstop som der var. Meget underligt valg.

Helt enig. Tænkte det samme. I det hele taget dømte han utroligt svingende. Ikke fordi han decideret dømte mod united, men han havde absolut ingen linje.

Hl-Glory
05-11-2008, 22:44
Enig med andre i det ikke var Berbatov's bedste kamp.
Det var frustrende at se ham løbe tættere på midten end målet især, når man er bagud.
Men det nok pga. han har en stort overblik, men idag var det som om det ikke rigtig lykkedes for ham..

Ovlesen
05-11-2008, 22:44
Jeg synes vi spiller en rigtig flot kamp med meget boldbesiddelse og godt pasningsspil. Det er kun Celtics fortjeneste at vi ikke tager det hele, for de arbejder mere end noget hold jeg har set i denne sæson, så fortjent at de får noget for indsatsen. Det var helt utroligt som de havde to mand i hovedet på vores spillere så snart der var optræk til skud.

Grønholdt.
05-11-2008, 22:45
Godt spil, latterligt resultat! Det er mig en gåde hvordan United ikke vandt kampen i dag... :confused: Celtic kunne, og ville ikke en fucking skid! Giggs og Ronaldo var de to bedste for United i dag. En stor tak skal sendes til AaB for at ta' point fra Villarreal i dag. Nu er der lagt op til gruppefinale nede i Spanien i næste runde. 1 point, og så er det videre til ligaen igen på lørdag ude mod Anal... :devilll:

Bugge
Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds når man tænker på at vi havde en boldbesiddelse på 98% cirka, men jeg er sgu egentlig ligeglad med resultatet, for vi ender alligevel som vinder af gruppen. Celtic var bare til grin heldige..

Men jeg er til gengæld pisse vred på Berbatov. Jeg har aldrig set noget så elendigt og den chance til sidst er utilgivelig, den skal fandme bare sparkes ind, det er det han er købt for.

pEDe-W
Hvor mange % boldbesiddelse havde vi?

- Det var da helt vildt så meget vi styrede spillet...

United DK
05-11-2008, 22:46
Jeg synes vi spillede en god kamp, men vi var oppe imod 10 forsvarspillere, og så bliver det svært. Jeg er dog irriteret over, at vi hele tiden prøver, at spille os igennem, i stedet for at tage chancen, og det var jo netop et langskud, der førte til vores udligning.

RasmusP
05-11-2008, 22:49
Jeg synes slet ikke vi spillede så godt, må jeg indrømme. Ja, vi har bolden ca. 110% af tiden, men jeg synes ikke spillet kørte som det plejer. Det er alt for mange boldtab. Vi taber den både på pasninger, driblinger og specielt indlæg. Desuden synes jeg også der var irriterende mange misforståelser.

Men det er altså godt at se Carrick tilbage på holdet. Allerede så hurtigt efter en skade, viser han hvorfor han skal være med i startopstillingen.
Foster gjorde det også godt. Han var bare for bette ved målet:)

Flax_Generous
05-11-2008, 22:49
Hvor mange % boldbesiddelse havde vi?

- Det var da helt vildt så meget vi styrede spillet...
65% i følge UEFA's officille statistik. Jeg vil skyde på omkring 70% i 2. halvleg. Det er virkelig meget på Parkhead. Desuden var Celtics boldbesiddelse vel primært ved målspark, indkast og på egen banehalvdel.

Derudover havde vi 26 skud mod mål og 12 hjørnespark. Det fortæller også lidt om vores dominans.

Hald
05-11-2008, 23:00
Ja, velspillet kamp, og flot fodbold fra Uniteds side, men det Celtic forsvar kæmpede jo røven ud af kilten idag, umuligt at spille sig igennem den mur!
Berbatov var ikke i hopla nej, og faktisk skyld i vi ikke går videre allerede nu!! Ærgerligt. Men fint Aab så får uafgjort!
Ronaldo spillede godt idag, og det var vel også det..

Kofoed
05-11-2008, 23:07
Jeg vil sige at jeg er meget tilfreds med kampen alt i alt.. Der er ingen ud over Ronaldo der skiller sig for alvor ud, dog gør Carrick det rigtig godt..

Men jeg er tilfreds, fordi jeg ikke kan se hvordan vi kunne gøre det meget bedre med den startopstilling.. De sætter en regulær mur op, og sjældent har jeg set et hold holde defensiven så stramt.. Men okay de tænkte så heller ikke i kontra-baner:D

Men jeg er virkelig skuffet over Tevez.. Kæmper godt ja, men skaber INTET.. Vores offensiv med Tevez og Giggs på toppen var ikke eksisterende..
Berbatov havde ikke en god dag, hvor han løb alt for meget mod midten istedet for at blive i spidsen..
Rooney gør en stor forskel da han kommer ind, og hans kreative evner er kæmpe store, og der er så meget speed i hans spil..
Men alt i alt en ok kamp omstændighederne og modstanderen taget i betragtning..
Men håber på at se noget bedre fodbold mod Arsenal..
Rio fik man ikke set meget til, hvilket nok skyldes at Celtic vel ikke havde 1 eneste afsluttet angreb udover dødbolde.. Vidic gjorde det godt, og fik fordelt boldene godt helt nedefra og brød spillet mange gange..

Og Ronaldo.. Han er min MoM, men det er udelukkende ud fra et spillemæssigt synspunkt, for han er da et fjols, som burde ha været udvist i mine øjne.. Er ikke helt klar over hvad Celtic spilleren hedder som han såvidt jeg kunne se startede med at gi et dung i ryggen hvorefter han sparkede ham.. Total unødvendigt specielt med tanke på hvor fair spillet kampen var.. Jovist Celtic spillede hårdt, men det er deres stil, og jeg syntes det var sjældent de gik over grænsen..

Og apropós grænsen.. Hvor var dommerens?? Han var dejligt tavs, men når han endelig fløjtede var der ingen linie i hans kendelser.. Meget svært at gennemskue hvornår han ville gi frispark og hvornår han ville undlade..

Men nu kan man vel godt sige at vi er så godt som vidre, og nu gæler det om at besejre Villareal så vi får den førsteplads i gruppen..

Kofoed
05-11-2008, 23:08
Men fint Aab så får uafgjort!

Hvorfor?? Hvis Villareal havde vundet var vi helt sikre på at gå videre... Ja det er vi næsten også nu men man ved fanme aldrig hvad der kan ske..

Don Kafai
05-11-2008, 23:11
Som jeg skrev i optakten, ville jeg glæde mig over en 1-1 kamp uden skader.

Jeg er derfor en glad mand :D

Flax_Generous
05-11-2008, 23:11
Hvis man ser på 1-1-kampen mod Everton, så må man sige, at det her var en noget bedre 1-1 spillemæssigt. United var bare for uskarpe - igen. Ronaldo skulle have haft lov til at gå mere ind i banen og feltet, for han er uden tvivl den skarpeste spiller på holdet.

Parkohargo
05-11-2008, 23:22
At dømme ud fra resultatet idag og de næste par kampe vi skal spille i CL er jeg 100% sikker på at vi går videre fra gruppespillet.

Vi vidste alle herinde at Celtic Park ikke er et nemt sted og spille men jeg synes at vi kan være fint tilfredse med den måde vi spillede på, og samtidig også tage kilten af for celtic's måde at forsvare sig.

Sivebæk
05-11-2008, 23:26
Hvorfor?? Hvis Villareal havde vundet var vi helt sikre på at gå videre... Ja det er vi næsten også nu men man ved fanme aldrig hvad der kan ske..
Vi er videre. Hvis vi skal ryge ud, skal vi tabe til Villarreal, mens AaB besejrer Celtic. Og så skal AaB vinde over os med mere end tre mål i sidste kamp.

Jeg er tilfreds med 1-1 i dag, især når man ser på, hvordan vi spillede. Desuden ville en sejr til os ikke have ændret ret meget på stillingen. Vi skal stadig bare have uafgjort i Spanien og slå AaB, så har vi snuppet førstepladsen.

Dines
06-11-2008, 07:44
Helt vildt at vi ikke vandt kampen igår. Vi spiller jo Celtic ud af banen i perioder, og hold kæft hvor er de dog heldige og kedelige at se på. Får et udemærket mål, men så står den ellers på defensiv kedelig fodbold. Dejligt vi fik scoret, dels fordi vi så er videre (med 99,9%) chance og så fordi, det var vigtigt at vi fik en pind ind inden vi skal til Emirates. Jeg synes vi spiller godt i perioder af kampen igår, men der er mange spillere der skuffer. O'Shea er simphelthen for tung. Nani er slet ikke god nok iøjeblikket, mens Rafael også havde en dårlig kamp. Tevez levede heller ikke op til man forventer. For mig at se, var det kun Ronaldo, Carrick, Fletcher og midterforsvaret, der var på det niveau vi kender.

Glory Man United
06-11-2008, 07:55

Det er vi jo også nu med mindre vi taber med 4 mål mod AAB. Så vigtigt, at Villareal kun fik uafgjort. Så kan vi nok med et point i Spanien skaffe os 1. pladsen i puljen

Andersen
06-11-2008, 10:14
Jeg tror aldrig, at jeg har set en boldbesidelse på 72,4% i profesionnel fodbold og endda til udeholdet.

Er ekstremt skuffet over Nani - det var dæleme slemt. Han burde ellers være skræddersyet til sådan en kamp.

Er dog yderst tilfreds med det ene point, men det er kun fordi Villareal også spillede uafgjort.

Benzet
06-11-2008, 10:39
God kamp af Ronaldo, Vidic og Giggs. Ronaldo var kampens bedste, og han var her, der og alle vegne. Han var både den kreative kreatør og den farligste afslutter. Vidic var rigtig stærk defensivt, og han fik rigtig brugt sin fysisk mod de stærke skotter. Giggs var motoren på midtbanen, og han blev bare ved med at forsøge og afgør kampen ved at være forudseende.

Omvendt startede Rafael utrolig svagt, men spillede sig dog op. I starten af kampen sejlede han nærmest rundt defensivt og blev overspillet ved et par lejligheder. Han begår det klodsede frispark, der fører til målet, og han glemmer i frisparkssituationen også sine defensive pligter til fordel for at storme frem af banen i håb om et kontraangreb. Ligeledes var Berbatov en stor skuffelse. Han sænkede spillet i anden halvleg og virkede total fantasiløs og energiforladt. Intet ville lykkes for ham.

Glory Man United
06-11-2008, 10:46
God kamp af Ronaldo, Vidic og Giggs. Ronaldo var kampens bedste, og han var her, der og alle vegne. Han var både den kreative kreatør og den farligste afslutter. Vidic var rigtig stærk defensivt, og han fik rigtig brugt sin fysisk mod de stærke skotter. Giggs var motoren på midtbanen, og han blev bare ved med at forsøge og afgør kampen ved at være forudseende.

Omvendt startede Rafael utrolig svagt, men spillede sig dog op. I starten af kampen sejlede han nærmest rundt defensivt og blev overspillet ved et par lejligheder. Han begår det klodsede frispark, der fører til målet, og han glemmer i frisparkssituationen også sine defensive pligter til fordel for at storme frem af banen i håb om et kontraangreb. Ligeledes var Berbatov en stor skuffelse. Han sænkede spillet i anden halvleg og virkede total fantasiløs og energiforladt. Intet ville lykkes for ham.

Vi kan være enige om, at Ronaldo var stærk og Berba var svag. Men Giggs stærk? Puuuuh jeg fattede ikke, at Fergie pillede Tevez ud. Det burde have været Giggs. Men så igen: Han udlignede jo (afgjorde den vel ikke, som du skriver).
Og du synes ikke Carrick var stærk? :confused:

Benzet
06-11-2008, 10:54
Det er ganske korrekt en skrivefejl, at Giggs "afgør" kampen, men målet skaffer os det vigtige point. Inden målet synes jeg, han er med i flere gode angreb, og han fordeler bolden fornuftigt rundt. Så alt i alt synes jeg, at han spillede en god kamp. Carrick har jeg ikke skrevet noget om. Men jeg synes, at han spillede en jævn kamp. Han var fornuftig til at lukke af på midten af banen og sled også for det. Men han var sjældent mere end en boldskubber rent offensivt.

timberunited
06-11-2008, 11:42
:devill: Synes ikke kampen var nogen katastrofe. Celtic er en svær bane at spille på, uanset om man er Champions League-mester eller ej. Prøv selv at spille på en bane, hvor der er skruet op for "You'll never walk alone". Det tapper. :lolol:

Giggs led og sled med at motivere nogen af de mindre løbevillige på holdet. Og derfor vil jeg godt give ham kredit for en god kaptajnsindsats. Det er muligt, at Ronaldo er mere synlig. Men effektivitet er også en god ting.

23Becks
06-11-2008, 11:55
Benzet har aldrig rost Carrick.. ;)

Ronaldo var i en klasse for sig igår, men især Vidic og Carrick spillede også en rigtig god kamp.. O'shea var helt væk, og Giggs kom først igang til sidst..

Men aftenens i særklasse ringeste spiller var Berbatov..
Syns det var en skændsel at se på Berbatovs spil og attitude igår.. jeg var helt oppe i det røde felt hver gang han havde kuglen for enten blev han tacklet ellers satte han en kontra igang for Celtic.. forstod heller ikke hvorfor han kom ind og ikke rooney. Rooney løb og varmede op i hele 1. halvleg, og så kommer han først ind efter 70 min.. Tror også det havde været bedre for Tevez, hvis det var rooney der var kommet ind, da de er fantastiske til at spille sammen.. Rooney og Tevez har reelt ikke spillet samtidig efter Berbatov er ankommet, hvilket jeg synes er ekstremt ærgeligt..

Benzet
06-11-2008, 13:46
Jeg har nu før rost Carrick for gode aktioner, men jeg har tit argumenteret for, at han ikke har Unitedklasse. I går var han hverken bedre eller værre end gennemsnittet, og han leverede en ganske jævn præstation.

Lbskjelborg
06-11-2008, 14:47
Er jeg den eneste der synes vores midtbane sejlede rundt i første halvleg?
Rafael er for uerfaren, og lavede mange fejl i første halvleg, og glemte tit sine defensive pligter.

Anden halvleg var meget bedre, ronaldo spillede godt, det virkede som om hans spil begynder, at virke lidt bedre (han er den eneste spiller som har scoret 6 mål i 6 premier league kampe, man kan sige det om. Det fortæller lidt om hans niveau).
Er vildt skuffet over Nani. Den måde han slog ud med armene da Giggs ikke kunne nå hans indlæg, den attityde høre ikke hjemme hos man u, og overhovedt ikke overfor Giggs.

1 - 1 er ok vi er næsten sikkert vidre.

timberunited
06-11-2008, 15:18
Er jeg den eneste der synes vores midtbane sejlede rundt i første halvleg?
Rafael er for uerfaren, og lavede mange fejl i første halvleg, og glemte tit sine defensive pligter.

(...)

1 - 1 er ok vi er næsten sikkert vidre.

Det dejlige ved at være United-fan, er, at man ved holdet bliver bedre. Og at 1-0 til det andet hold ikke betyder så meget. Du har ret i, at der var nogle ting - især på den offensive midtbane - der ikke sad i skabet hver gang. Men holdet bør roses for moralen.

1-1 er sikkert nok. Men det ville være meget rart at komme videre som 1'er.

Fletcherfan
06-11-2008, 15:33
Så ikke de første 20 min, men synes, at United spillede rigtig godt i kampen...

Måske er det kun mig, men jeg synes, at Fletcher spillede rigtig, rigtig godt og det samme om Carrick... De styrede fuldstændig midtbanen...

Er tilfreds med resultatet...

Da United havde gjort det umulige (valgte at tabe en kamp mod Fools) sagde jeg, at hvis United taber en kamp i resten af sæsonen så er det en kamp i CL som ikke har noget sige for United eller måske Liga Cup...

Kofoed
06-11-2008, 19:06
Vi er videre. Hvis vi skal ryge ud, skal vi tabe til Villarreal, mens AaB besejrer Celtic. Og så skal AaB vinde over os med mere end tre mål i sidste kamp.

Jeg er tilfreds med 1-1 i dag, især når man ser på, hvordan vi spillede. Desuden ville en sejr til os ikke have ændret ret meget på stillingen. Vi skal stadig bare have uafgjort i Spanien og slå AaB, så har vi snuppet førstepladsen.

Det er vi jo også nu med mindre vi taber med 4 mål mod AAB. Så vigtigt, at Villareal kun fik uafgjort. Så kan vi nok med et point i Spanien skaffe os 1. pladsen i puljen

UPS:) Min fejl.. Troede kun vi havde 7 point nu.. Ved ikke helt hvordan vi skulle ha fået 7 point, men det var et tal jeg havde i hovedet efter kampen igår..

Mikke7
06-11-2008, 20:50
Synes, det var en fin spillet kamp af os - men det er svært, når der er 11 mand bag bolden stort set hele tiden. Men virkelig fortjent med udligningen - selvom en sejr heller ikk havde været spor ufortjent... men sådan skulle det ikk være :(

Synes Ronaldo gjorde det rigtig fint, samme gjorde Vidic - men Berba var uskarp...
Tevez gjorde det også fint - underligt han kom ud..

Casper
06-11-2008, 21:21
:devill: Synes ikke kampen var nogen katastrofe. Celtic er en svær bane at spille på, uanset om man er Champions League-mester eller ej. Prøv selv at spille på en bane, hvor der er skruet op for "You'll never walk alone". Det tapper. :lolol:

Giggs led og sled med at motivere nogen af de mindre løbevillige på holdet. Og derfor vil jeg godt give ham kredit for en god kaptajnsindsats. Det er muligt, at Ronaldo er mere synlig. Men effektivitet er også en god ting.

Jeg syntes ikke deres stemning var noget at råbe hurra for.
Man hørte dem maksimalt 15 minutter hele kampen.

Sivebæk
06-11-2008, 21:54
Nej, Celtic-fansene var skuffende. Udover YNWA kunne de kun finde ud af at pifte samt juble, når deres hold vandt et indkast... Foran skærmen kunne man flere gange tydeligt høre United-fansene synge bl.a. Nemanja og Cantona-sangene. Da United så udlignede, sagde JJB fra TV2 Sport, at "nu kunne man høre Uniteds fans for første gang i kampen," hvilket var en lodret løgn. Nice work guys.

United DK
06-11-2008, 22:09
Nej, Celtic-fansene var skuffende. Udover YNWA kunne de kun finde ud af at pifte samt juble, når deres hold vandt et indkast... Foran skærmen kunne man flere gange tydeligt høre United-fansene synge bl.a. Nemanja og Cantona-sangene. Da United så udlignede, sagde JJB fra TV2 Sport, at "nu kunne man høre Uniteds fans for første gang i kampen," hvilket var en lodret løgn. Nice work guys.

Anfield og Celtic Park, så fåes det jo ikke bedre, ifølge tåberne hos TV3 og TV2 Sport, mens Old Trafford bare er uhyggeligt ringe (hvilket det også er), og United-fans ikke kan synge. Når United-fans laver stemning, så ignorere man det, men når så der bliver sunget i et minut på Anfield og Celtic Park, så gynger det hele, og man har aldrig oplevet noget lignende.

Fuck off!!!

OnlyUnited
06-11-2008, 22:09

Ja , men kunne jo kun Celtic fansene når de kom iangreb eller noget, man hørte united fansene synge "viva john" og anderson , så jeg forstår ikke JJB :Smackden:

Tevez
06-11-2008, 22:46
En okay præstation hvor vi burde have vundet.. Specielt Ronaldo, Tevez og Carrick var bemærkelsesværdige... Dog var jeg umådeligt skuffet over Berba.. Ved ikke rigtig om han gjorde noget rigtig efter han kom på banen... En ting er at man har en dårlig dag, en anden ting er at man kan gøre en indsats.. det gjorde Berba ikke. Hans attitude var fuldstændig latterlig og han virkede egentlig fuldstændig ligeglad med udfaldet af kampen.. Jeg synes han er umulig at gøre sig klog på, det ene øjeblik spiller han eminent og det andet øjeblik dårligere end Abdul Sule :) Jeg sidder lidt med en fornemmelse af at vi kunne have brugt de penge på Berba meget bedre på en evt anden angriber... Jeg vil dog ikke drage nogle konklusioner på Berba endnu da jeg ved han har potentialet til at blive stor,,,, men potentiale er jo det farligste ord

timberunited
08-11-2008, 22:26
Jeg syntes ikke deres stemning var noget at råbe hurra for.
Man hørte dem maksimalt 15 minutter hele kampen.

Måske har du ret. Men synes du ikke også, at 15 minutter med "Never walk alone" er gift nok?! Jeg var dog ikke på stadion. Kommentatorerne påstod at Celtic Park rystede.