PDA

Se fuld version : Sunderland kampen

Hald
02-11-2008, 14:22
Jeg overvejer at rejse over og se United - Sunderland d. 6 dec. Igennem Travel2football, men da jeg ingen erfaring har med at bestille flybilletter vil jeg høre om der er hjælp at hente her fra?

- Hvad er Billigst og nemmest ? ( selskab osv )

På forhånd tak

Smaakage
02-11-2008, 15:42
brug www.momondo.dk. Det bliver ikke nemmere

Mikke7
02-11-2008, 17:58
Jeg overvejer at rejse over og se United - Sunderland d. 6 dec. Igennem Travel2football, men da jeg ingen erfaring har med at bestille flybilletter vil jeg høre om der er hjælp at hente her fra?

- Hvad er Billigst og nemmest ? ( selskab osv )

På forhånd tak

Ryanair er rimelig billigt - umiddelbart det billigste, vil jeg tro.. og det er udemærket, det er det selskab, vi har brugt, de gange turen er gået afsted.
Og hvis du bestiller i god tid, så bliver billetterne billigere - og hvis du lader være med at rejse på de "traditionelle" dage, så bliver det også billigere.. altså ikk rejse fredag/søndag, hvis det kan lade sig gøre..
Vi har givet fra 300-600/700 de gange vi har været afsted (tur/retur).
Men når du gpr ind og kigger en dag, så kan priserne have ændret sig den næste dag - selvom du rejser samme datoer osv. Så det kan godt være en ide at kigge lidt og så slå til på det rette tidspunkt:)

Hald
02-11-2008, 22:47
Takker mange gange!

Gary Neville
03-11-2008, 03:29
check evt flypriser.dk for at finde det billigste...

Zhaban
03-11-2008, 10:20
Hey Hald

Jeg skal selv ind at se kampen , og mine venner og jeg fandt den billigste løsning for os gennem Ryan Air. Vi rejser fra Billund til Birmingham tur/retur for omkring 300 kr torsdag-tirsdag. Vi har en ven dér , som vi skal bo hos der kører os til og fra kampen , men ellers er der mulighed for at tage deres eksprestog fra Brum til Manchester på næsten ingen tid - jeg lægger dog ikke lige inde med de præcise priser for en sådan tur.

Det kan være vi ses på OT then :devill: Held og lykke!

Casper
03-11-2008, 11:39
hehe bare husk at togene i England ikke er de mest punktlige ;)

Men det er let at komme fra Brum til MAN. Jeg har taget turen både med tog og bus. Tog tager en times tid, mens bussen tager 2-3 timer.

JumpingCarrot
03-11-2008, 15:32
Prøv eventuelt Sterling?

"Rocking"

Smaakage
03-11-2008, 15:36
Prøv eventuelt Sterling?
"Rocking"

De har billige fly til salg, men ved ikke om det kan betale sig at gå så langt ;)

Hald
04-11-2008, 21:39
Tak for alle rådene drenge.. Har bestilt turen nu og flybilletter til mig og min far.. Jeg er i den syvende himmel.. Det er STORT ! Min første kamp på Old Trafford. Også dagen efter min fødselsdag.. haha

Hald
08-11-2008, 17:34
Nogle der kan fortælle mig om man går til Old Trafford efter man har varmet op på Bishops?
- Noget andet er, hvis man vil på Museum og en stadion rundtur skal man så booke en tid på Manutd.com eller kan man bare tage ind til Old Trafford og købe billetten.
Jeg har bestilt en tur på travel2football.com og skal bo på Prince of Portland hotel.
Er der nogen der har boet der? og kan fortælle hvordan man nemmest kommer ind til OT..
Det var lige et par spørgsmål, håber i kan hjælpe ! Det vil gøre min tur helt Kanon !!
Tak.

RasmusP
08-11-2008, 17:43
Nogle der kan fortælle mig om man går til Old Trafford efter man har varmet op på Bishops?
- Noget andet er, hvis man vil på Museum og en stadion rundtur skal man så booke en tid på Manutd.com eller kan man bare tage ind til Old Trafford og købe billetten.
Jeg har bestilt en tur på travel2football.com og skal bo på Prince of Portland hotel.
Er der nogen der har boet der? og kan fortælle hvordan man nemmest kommer ind til OT..
Det var lige et par spørgsmål, håber i kan hjælpe ! Det vil gøre min tur helt Kanon !!
Tak.

Jeg tror det nemmeste er at tage metroen. Det er så også det eneste jeg kan hjælpe dig med. De andre spørgsmål du har, vil jeg også gerne ha svar på, da jeg selv skal til Manchester i maj:)

conradsen
08-11-2008, 20:29
Hej!

Der er 300 meter fra Bishop's Blaze til Old Trafford. Jeg tager altid bussen fra Piccadilly Gardens i centrum. Du bliver sat af lige over for Bishop's Blaze. Metroen kan selvfølgelig også benyttes; men der noget længere at gå. Det er et ganske udmærket hotel, du skal bo på.

Hald
08-11-2008, 20:37
Siger mange tusinde tak for hjælpen, har alt jeg behøver at vide nu tror jeg !! : )

Madsen
08-11-2008, 22:58
Hvis man tager en taxi fra Piccadilly Gardens koster det ca. 7£. Er man flere kan det godt betale sig. Tager man sporvognen koster en retur ca. 2.90£. Der er ca. 900 meter at gå til stadion. Hvis man vælger at tage sporvognen tilbage er der mange mennesker med, men man kan jo vente lidt på Bishop's Blaze, indtil det værste er drevet over. Bussen som holder tæt ved Bishop's Blaze koster 3£ ind til Manchester.

Jeg skal selv over at se Sunderland kampen, så måske mødes vi der.

Casper
08-11-2008, 23:03
jeg har boet der en enkelt gang... ganske udemærket.
Det er et almindeligt 3/4 klasses hotel.
Ligger ganske godt placeret nær en række goder pubs

Hald
09-11-2008, 00:50
Lyder rigtigt godt, glæder mig meget til denne tur!
Noget andet jeg kom på var, et museums besøg og stadion rundturen, skal man booke tid til det herhjemme fra på manutd.com eller kan man bare tage ind til OT også købe en billet?

Madsen
09-11-2008, 17:59
Noget andet jeg kom på var, et museums besøg og stadion rundturen, skal man booke tid til det herhjemme fra på manutd.com eller kan man bare tage ind til OT også købe en billet?
Det skulle være unødvendig at bestille, hvis det sker dagen før eller efter kampen og kommer i god tid.

Hald
09-11-2008, 18:58
Det skulle være unødvendig at bestille, hvis det sker dagen før eller efter kampen og kommer i god tid.

Mange Tak, regner med at tage derud om Fredagen så, er allerede i Manchester kl 09:35 ! :)

Zhaban
09-11-2008, 23:37
Tak.

Bishops Blaze ligger snart ikke længere end et stenkast fra Old Trafford, lige så gør The Trafford ikke.
Jeg boede på Prince of Portland sidste år inden Everton-kampen, og vi var virkelig positivt overraskede over standarden. Super morgenmad, som jo er så vigtigt dagen efter en heftig bytur - evt. på M2 som ligger i nærheden af hotellet - godt sted, med mange unge mennesker :) Hvis maden ikke behager, så er der heller ikk langt til Subway eller Pizzahut. Vi tog toget ind til OT, og på kampdage er der officials (eller hva man kalder dem) som står ved stationerne for at guide folk den rigtige vej. Super simpelt, og koster kun håndører.
Vi bookede ikke tid til rundturen dagen før opgøret, men fik bare at vide, at vi skulle vente 15 min. til vores rundviser var klar - ved ikke om vi var heldige though.

Kan regne ud , at du skal på Club 500 inden og evt. efter kampen så ;) Kan være vi render ind i hinanden der then - god tur :)

conradsen
10-11-2008, 07:55
Jeg vil stadig påstå, at det er langt det letteste at tage bussen til Old Trafford, hvis man ikke tager en taxi. Princesse of Portland ligger på hjørnet af Portland Street og Princesse Street, hvorrfra der er 300 m. til Piccadilly Gardens, hvor busserne kører fra.
Det er kun i forbindelse med helligdage som f.eks. påske, at det er nødvendigt at booke rundvisning på forhånd. Det mærkede en del danskere i påsken i år, hvor alt var optaget.

Hald
11-11-2008, 00:29
Bishops Blaze ligger snart ikke længere end et stenkast fra Old Trafford, lige så gør The Trafford ikke.
Jeg boede på Prince of Portland sidste år inden Everton-kampen, og vi var virkelig positivt overraskede over standarden. Super morgenmad, som jo er så vigtigt dagen efter en heftig bytur - evt. på M2 som ligger i nærheden af hotellet - godt sted, med mange unge mennesker :) Hvis maden ikke behager, så er der heller ikk langt til Subway eller Pizzahut. Vi tog toget ind til OT, og på kampdage er der officials (eller hva man kalder dem) som står ved stationerne for at guide folk den rigtige vej. Super simpelt, og koster kun håndører.
Vi bookede ikke tid til rundturen dagen før opgøret, men fik bare at vide, at vi skulle vente 15 min. til vores rundviser var klar - ved ikke om vi var heldige though.

Kan regne ud , at du skal på Club 500 inden og evt. efter kampen så ;) Kan være vi render ind i hinanden der then - god tur :)
Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men hvad er Club 500 egentligt? :confused:

Zhaban
17-11-2008, 15:32
Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men hvad er Club 500 egentligt? :confused:

Det er et område i den nye quadrant på Old Trafford, hvor man før og efter kampen kan bestille pints og mad, og følge med i de øvrige kampe på flere fladskærme. Er ret sikker på at dine billetter giver adgang til dette område, eftersom du har købt igennem Travel2Football. Det er godt nok i den stikmodsatte ende af Stretford End, men det betyder ikke, at der ikke er god stemning - det bestemmer man jo selv ;)

Navnet Club 500 er til hyldest for alle de United-spillere der har spillet over 500 kampe for klubben. Ryan Giggs fx ...

robinrooney
20-11-2008, 20:32
Heyoo..

Jeg skal med min nevø ind og se kampen mod Sunderland.. Hvor skal i bo og hvornår er derovre??

Jackie

robinrooney
20-11-2008, 20:37
Vi er desværre først sent i manchester fredag aften( 18.50) hvorlænge er der åbent for rundtur på Old Trafford?

Kan man nå det på kampdagen (Lørdag) kampen bliver først spillet sent??

Takker

Dines
20-11-2008, 20:47
Museet er åbent fra mandag til søndag fra 9.30 til 17.00 (Engelsk tid) - Rundvisning på stadion fra mandag til søndag er fra 9.40 til 16.30 (Engelsk tid). Man kan ikke besøge stadion eller museet på kampdag.

Hald
20-11-2008, 21:04
Vi er desværre først sent i manchester fredag aften( 18.50) hvorlænge er der åbent for rundtur på Old Trafford?

Kan man nå det på kampdagen (Lørdag) kampen bliver først spillet sent??

Takker

Hey. Vi er i Manchester kl. 9:30. så skal vi til rundvisning og museum senere den dag. Vi skal bo på princess on portland

Hald
10-12-2008, 01:04
Havde den fedeste tur til Manchester. Selve kampen var ikke noget at prale af, og troede min første tur til Old Trafford skulle ende uden mål.
Men Vidic redede det hele, og efter kampen forsatte min far og jeg på Bishop Blaize hvor vi stødte på Arne Madsen og Michael Jensen, og forsatte med dem resten af aftenen og lidt af natten, med en masse Guiness og indisk mad.. Arne når du læser dette - Husk nu at holde fast i dine poser : ) !!!

http://photos-d.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v1292/120/14/792347401/n792347401_1044323_8222.jpg

http://photos-c.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v1292/120/14/792347401/n792347401_1044354_6797.jpg

Lige et par billeder. Mig og Pete Boyle. Arne Madsen og Michael Jensen.

Glory Man United
10-12-2008, 10:28
Lige et par billeder. Mig og Pete Boyle. Arne Madsen og Michael Jensen.

Oooooooh de Guinness...

Madsen
11-12-2008, 22:43
Jeg har lagt billeder fra min tur til kampene mod Sunderland og AaB m.m. her http://www.arnemadsen.dk/Manchester2008d/index.html