PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - Celtic FC

Zhaban
20-10-2008, 17:36
http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg Manchester United - Celtic FC http://www.uefa.com/ml/images/logos/70x70/50050.gif
Premier League | Tirsdag, 21. oktober 2008, 20:45 | Old Trafford

Optakt
Sir Alex Ferguson hungrer efter revanche over Gordon Strachans Celtic. Muligheden for dette får han, når The Bhoys gæster Old Trafford tirsdag aften.

Manchester United er så småt ved at være tilbage i vanlig styrke. En uheldig sæsonstart med flere unødvendige pointtab er blevet overtaget af de dominerende djævle vi kender så godt. United besidder førstepladsen i Champions Leagues Gruppe E med samme pointantal som spanierne Villarreal, nemlig fire point. Der er hidtil ikke scoret endnu mod De Røde Djævle, og med skadessituationen i skotske Celtic, der primært berører deres offensiv, kan det gå hen at blive op ad bakke for udeholdet.

Celtic må altså undvære angriberne Jan Vennegoor of Hesselink, Georgios Samaras og Chris Killen. Dette efterlader Gordon Strachan med australieren Scott McDonald, som senest er blevet kritiseret for hans miserable form. Derudover vil den unge Cillian Sheridan muligvis blive kastet for løverne for første gang i Champions League-sammenhæng. Tyske Andreas Hinkel er ude af opgøret med en lyskeskade. Marc Crosas og Gary Caldwell døjer begge med småskavanker fra weekendens opgør mod Inverness, men det forventes at sidstnævnte vil blive klar.

Manchester United kan heller ikke se sig helt fri af skadeshelvedet. Michael Carrick, Owen Hargreaves og Paul Scholes er helt sikkert ude af betragtning til kampen. Rodrigo Possebon er mirakuløst allerede tilbagevendt til træningssessionerne, så han kan sammen med Carlos Tevez, Anderson og Manucho anvendes. Patrice Evra blev skiftet ud i weekendens opgør grundet en mindre skade, og Ferguson har valgt at lade ham sidde over for ikke at forværre den.

Kampen betragtes som ”the Battle of Britain” af briterne, og de har lige siden kampen blev annonceret set frem til opgøret. De skotske mestre mod de engelske og europæiske mestre. Celtic tabte sidst ude mod United, men vandt en dramatisk kamp hjemme, da Nakamura kanonerede et frispark ind fra lang afstand. Celtic FC har trods 16 forsøg kun fået et enkelt point på udebane i Champions League.

Skribentens bud på kampens udfald
Med Celtics ringe udebanestatistik bør Manchester United løbe af med sejren – 2-0.

Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – O’Shea
Ronaldo – Fletcher – Giggs – Park
Rooney – Berbatov

Uniteds trup
Van der Sar, Kuszczak, Brown, Neville, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, O'Shea, Ronaldo, Nani, Fletcher, Anderson, Giggs, Gibson, Park, Tevez, Berbatov, Rooney, Manucho.

Celtics trup
Boruc, Caldwell, Wilson, McManus, Loovens, Naylor, McGeady, S Brown, Hinkel, Hartley, Robson, McDonald, Sheridan, Maloney, M Brown, McCourt, Hutchinson, Nakamura, O'Dea.

Seneste kampe
Indbyrdes
21/11-2006 Celtic 1-0 United
13/09-2006 United 3-2 Celtic
29/07-2004 United 1-2 Celtic

United
18/10-2008 United 4-0 West Bromwich
04/10-2008 Blackburn 0-2 United
30/09-2008 AaB 0-3 United
27/09-2008 United 2-0 Bolton
23/09-2008 United 3-1 Middlesbrough

Celtic
18/10-2008 Inverness 1-2 Celtic
04/10-2008 Celtic 4-0 Hamilton
30/09-2008 Villarreal 1-0 Celtic
27/09-2008 Celtic 3-2 Aberdeen
23/09-2008 Celtic 4-0 Livingston

Odds
United: 1.25
Uafgjort: 4.98
Celtic: 12.22

Tv
20:45 Viasat Sport 1

Skader
United
P Evra Hamstring Injury 21st Oct 08
O Hargreaves Patellofemoral Pain Syndrome 21st Oct 08
P Scholes MCL Knee Ligament Injury Dec 08
M Carrick Sprained Ankle 8th Nov 08

Madsens Corner

Manchester United har mødt Celtic 2 gange i en liga eller pokal kampe Det er blevet til en sejr og et nederlag. Målscoren er 3-3

Manchester United har købt følgende spillere fra Celtic
Joe Cassidy, William Grassam, Charles McGillivray, Jimmy Delaney, Pat Crerand, Lou Macari, Brian McClair og Liam Miller

Celtic har købt følgende spillede fra Manchester United:
Joe Cassidy, Lee Martin og Roy Keane

Her er en liste over spiller der har været i begge klubber uden direkte overgang:
Tommy Bogan, James Connachan, John Cunninghan, Dion Dublin, James Fisher, Thomas Fitzimmons, Geordie Livingstone, Tommy Morrison og Kevin Pilkingson (lån)

Lou Macari (1993-1994) og Gordon Strachan (siden 2005) har været manager for Celtic.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
13 9 2006 Celtic 3-2 - EC 74,031 Saha2(1pen) Solskjær1
21 11 2006 Celtic - 0-1 EC 60,632

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 3- 2 74,031
UDE 1 1 - 1 60,632
ialt 2 1 1 3- 3 134,663

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

mojtaba
20-10-2008, 18:33
Van der Sar
Ronaldo – Fletcher – Anderson – Nani
Rooney – Tévez

- Tror på en sejr på 3-0. Rooney laver helt sikkert to af de tre mål.

Buch
20-10-2008, 18:49
Sten sikker 3-0 sejr til.

Opstilling, stort set ligeglad, bare Tevez starter på banen.
Kom så Uniteeeed!

Rasmus-K-J
20-10-2008, 18:57
Buch, det der står i dit citat? er du af samme mening eller hvad? kan slet ikke se hvad ronaldo gjorde galt ved at protestere, det var jo helt hovedløst det rooney gjorde.

Selv med din latterlige opførsel under VM for to år siden, støttede din klub og dine fans dig loyalt

EDIT:

Til kampen:D

----------Van der Sar-------------
-----------Rooney – Tévez---------

Tror vi vinder 3-0, ronaldo sprudler med 1 flot mål og gerneralt en rigtig god kamp fra ham, og Tevez sørger for det sidste.Rooney spiller en god kamp igen igen, og scorer det sidste

Buch
20-10-2008, 19:13
Buch, bla, bla, bla..

Jeg synes bare citatet beskriver meget godt, hvor stor en idiot Ronaldo har været hele sommeren. Om jeg er enig eller uenig, ved jeg ikke helt.. Jeg synes Ronaldo handlede forkert i situation, og jeg havde nok ikke handlet på samme måde.

Rasmus-K-J
20-10-2008, 19:20
Jeg synes bare citatet beskriver meget godt, hvor stor en idiot Ronaldo har været hele sommeren. Om jeg er enig eller uenig, ved jeg ikke helt.. Jeg synes Ronaldo handlede forkert i situation, og jeg havde nok ikke handlet på samme måde.

Okay:P det er iorden. Ellers er resten af det fedt sagt af I.W. Han har sgu helt ret.

Dines
20-10-2008, 19:32
Måske er Celtic gode i den hjemmelige liga, men der bør alligevel være klasseforskel på os og dem. Især når den spilles på Old Trafford. Jeg tror egentlig ikke, at Celtic har særlig meget at overraske med, så faktisk forventer og håber jeg, at vi vinder komfortabelt. Mit bud er en 3-0 sejr, hvor Ronaldo og Rooney laver målene.

VDS

Neville - Rio - Vidic - O'Shea

Ronaldo - Fletcher - Giggs - Nani

Rooney - Berbatov

God kamp. :)

Hald
20-10-2008, 19:44
Sten sikker 3-0 sejr til.

Opstilling, stort set ligeglad, bare Tevez starter på banen.
Kom så Uniteeeed!

Enig. det er på tide han starter inde. Han er klart en af de vigtigste United spillere denne sæson tror jeg, han præstere bare lidt mere oppe foran end Berbatov gør! Det er der virkelig behov for mod Celtic tror tror jeg!
Og vi skal jo nødig ha at han smutter fordi han står i skyggen af Berba.
Vi vinder 2-0

Rooney
Tevez

emche
20-10-2008, 19:55
Tv
20:45 Viasat Sport 1

I skrive at viasat sport 1 ser kampen, det er der ikke noget der hedder, har i et bud på hvem så der viser den?

Dines
20-10-2008, 20:02
Der er noget, der hedder Viasatsport 1, men det er bare ikke alle, der har den kanal. Man skal vist have sådan en viasat guldpakke, for at have viasatsport 1,2,3.

emche
20-10-2008, 20:07
Ok, det har jeg ikke, så det bliver nok over nettet på en eller anden måde

Damien
20-10-2008, 20:08

Håber vi spiller med både Anderson og Tevez fra start... Berbatov ku komme ind og vi ku spare Rooney, måske i anden halvleg, afhængig af hvordan kampen går.

United DK
20-10-2008, 21:12
VDS
Brown - Rio - Vidic - O'Shea
Ronaldo - Fletcher - Giggs - Nani
Rooney - Berbatov

Celtic virker ikke til, at være så godt med, som de seneste sæsoner, så jeg tror ikke vi får de store problemer, og vinder derfor 2-0.

Rasmus-K-J
20-10-2008, 21:17
Så har jeg lige været inde på viasat's hjemmeside. der er INGEN kanal ved navn Viasat sport 1!

Sivebæk
20-10-2008, 21:30
Den kanal, der engang hed Viasat Sport 1, hedder nu TV 2 Sport, og der bliver kampen vist i morgen, men først forskudt kl. 23.15. Viasat Sport 2 viser den også forskudt 22.40.
Ellers kan uefa.com anbefales, hvis man ønsker at se kampen via pay-per-view.

mojtaba
20-10-2008, 21:43
Den kanal, der engang hed Viasat Sport 1, hedder nu TV 2 Sport, og der bliver kampen vist i morgen, men først forskudt kl. 23.15. Viasat Sport 2 viser den også forskudt 22.40.

Ja, men som Dines nævner, så findes der en Viasat Sport 1 (bare i svensk), hvis man har tegnet en abonnement hos Viasat, som viser kampen direkte. Og det gøre Viasat Sport 3 også..

Martinsen
20-10-2008, 22:23
VDS

Brown-Rio-Evans-O´shea

Ronaldo-Fletcher-Anderson-Giggs

Rooney-Berbatov

Tror vi vinder 2-0 Giggs og Rooney scorer. Har lidt på fornemmeren at Evans får lidt spilletid igen.

Don Kafai
20-10-2008, 22:26
TK
Neville - Rio - Vidic - O'Shea
Park - Fletcher - Giggs
Ronaldo - Tevez - Rooney

vi vinder 1-0.

Bugge
20-10-2008, 22:45
Så hvis man har viasat parabol så kan man se den på svensk på viasat sport 1?

Zhaban
20-10-2008, 23:36

My bad , takker Sive ;)

Flax_Generous
20-10-2008, 23:48
Jeg gætter på:

VDS

Brown-Rio-Vidic-O'Shea

Rooney-Fletcher-Anderson-Nani

Tevez-Berbatov

Tevez, Nani og Rooney skal alle rotere.

Glory Man United
21-10-2008, 07:58
Jeg gætter på:

VDS

Brown-Rio-Vidic-O'Shea

Rooney-Fletcher-Anderson-Nani

Tevez-Berbatov

Tevez, Nani og Rooney skal alle rotere.

Tror også på de 11...
Vi SKAL holde buret rent, og gør vi det, er der 3 points. Vi begynder at få skarpheden tilbage

Thomas
21-10-2008, 08:23
Uh, jeg elsker altid CL kampe.. De kan sgu få ens hverdag til at se bedre ud iblandt alle de lektier..
2-0 til os, så kører det! Kunne godt tænke mig at se Tevez starte, selvom det er svært at se, hvem af Rooney og Berbatov, der må vige pladsen.

Glory Man United
21-10-2008, 08:25
Kunne godt tænke mig at se Tevez starte, selvom det er svært at se, hvem af Rooney og Berbatov, der må vige pladsen.

....eller også starter de alle tre? Jeg læste imorges, at Ronaldo sansynligvis starter på bænken

VonKoblenz
21-10-2008, 09:20
Rafael – Ferdinand – Vidic – O’Shea

Jamen jeg har en stærk kærlighed for Rafael og Anderson sådan nogle sambaer. Jeg syntes at Rafael har bevist at selv i hans alder kan han være med på højeste niveau. Håber samtidig at Tévez starter inde :)

Ali
21-10-2008, 10:21

Det lyder som en glimrende ide, men kender du til kvaliteten og hvor meget koster det? :d

Sivebæk
21-10-2008, 10:35
Det lyder som en glimrende ide, men kender du til kvaliteten og hvor meget koster det? :d
Det koster 50 kr, så det er ikke helt billigt. Har set en enkelt kamp tidligere, og der var kvaliteten ligesom på tv.

Jurgensen
21-10-2008, 13:07
Nogen der ved hvor man kan se kampen på nettet? Normalt har jeg brugt viasatondemand. Men har nu købt en Mac og den kan man ikke bruge der.

Zhaban
21-10-2008, 13:35
Nogen der ved hvor man kan se kampen på nettet? Normalt har jeg brugt viasatondemand. Men har nu købt en Mac og den kan man ikke bruge der.

http://video.uefa.com/Video/Live/Competitions/UCL/Country=DK/MatchList.html

Jurgensen
21-10-2008, 13:49
http://video.uefa.com/Video/Live/Competitions/UCL/Country=DK/MatchList.html

Den henviser til viasat. Jeg skal bruge et sted hvor man kan bruge Mac.

Dines
21-10-2008, 14:55
Uh, jeg elsker altid CL kampe.. De kan sgu få ens hverdag til at se bedre ud iblandt alle de lektier..
2-0 til os, så kører det! Kunne godt tænke mig at se Tevez starte, selvom det er svært at se, hvem af Rooney og Berbatov, der må vige pladsen.

Hehe. Har det på samme måde. Idag tirsdag er altid en lang og kedelig dag, men med kamp iaften gør det dagen lang sjovere og lettere. Så er der det at se frem til :)

Parkohargo
21-10-2008, 16:56
VDS

Brown Rio Vida Evra

Ronaldo Fletcher Anderson Nani

Rooney Tevez

Håber på denne opstilling..

Tror på en 2-0 til os. Fletch og Rooney én hver.

Go kamp:)

Hl-Glory
21-10-2008, 16:58
Elsker disse britiske opgør i CL.
Der altid knald på, masser af hårde fysiske nærkampe.
En hård kampe i vente, jeg regner med 3 angriber fra start ( Rooney, Berbatov & Tévez )
Nu hvor Ronaldo starter ude.
Så regner med vi ligger hårdt ud og satser på 1-0 målet tidligt i kampen.

Come on United!

ChristianR
21-10-2008, 17:17
Elsker disse britiske opgør i CL.
Der altid knald på, masser af hårde fysiske nærkampe.
En hård kampe i vente, jeg regner med 3 angriber fra start ( Rooney, Berbatov & Tévez )
Nu hvor Ronaldo starter ude.
Så regner med vi ligger hårdt ud og satser på 1-0 målet tidligt i kampen.

Come on United!

Er det noget, du ved? Og hvor ved du det i så fald fra?

Kofoed
21-10-2008, 17:22
Hvor er det bare pikkenederen at der ikke er nogle kanaler man har der viser den og pubben viser self Aab:(

Zhaban
21-10-2008, 17:56

http://football365.com/story/0,17033,8652_4364578,00.html

Men men men , vi har jo før set Sir Alex Ferguson skifte mening kort før startfløjt. Lad os nu se.

Hinrichsen
21-10-2008, 18:14
Nogen der ved hvilken kanal det bliver vist på?

Hl-Glory
21-10-2008, 18:23

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&redirectorid=news_story&newsid=6620819

http://indkast.dk/index.php?nyhed=45792

Det har kørt lidt i medierne, men ellers ikke :)

PerRonaldo
21-10-2008, 18:35
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&redirectorid=news_story&newsid=6620819

http://indkast.dk/index.php?nyhed=45792

Det har kørt lidt i medierne, men ellers ikke :)

Synes det er fornuftigt at lade Ronaldo starte ude, men han skal da på bænken, for så nemme er Celtic da heller ikke. Og det er ikke særlig fyrgtindgydende at have park og nani på kanterne...

Tror vi vinder en rigtig britisk kamp med knebent 1-0. Vidic scorer målet.

Tue B
21-10-2008, 18:48
Slettet af admin. Henviser til reglerne for brug af forum. /Casper

Tue B
21-10-2008, 18:51
http://streamingserver.cdon.com/clients/default23.aspx?language=DA&siteCode=VS

her kan kampen ses for et mindre beløb!

come on lads!

emche
21-10-2008, 19:32
Fodbold: Manchester United-Celtic, direkte
3. spillerunde i Champions League-gruppespillet.Viasat Sport 3 | tirsdag d. 21.10 20:40 - 22:45 [28109773]

Flax_Generous
21-10-2008, 19:53
* 1 Edwin van der Sar
* 2 Gary Neville
* 7 Cristiano Ronaldo
* 8 Anderson
* 9 Dimitar Berbatov
* 10 Wayne Rooney
* 15 Nemanja Vidić
* 17 Nani
* 22 John O'Shea
* 23 Jonny Evans
* 24 Darren Fletcher

VDS
Neville - Evans - Vidic - O'Shea
Ronaldo - Fletcher - Anderson - Nani
Rooney - Berbatov

Vil jeg tro...

Kofoed
21-10-2008, 19:56
Hva har rio nogensinde gjort nogen;) Men fin opstilling, havde dog hellere set Rafael på backen, men med Evans i midten er det nok fint med rutinen derude i form af Neville.. Dejligt at se anderson tilbage, og så starter Ronaldo alligevel.. Og tevez på bænken igen.. Ved ikke hvad jeg skal sige til det.. Syntes han fortjener mere spilletid.. Men man kan jo ikke klage over Rooney og Berba på toppen..
Og man kan klage meget over skader, men lækkert at se Fletcher få så meget spilletid.. Så skal han bare gribe chancen, hvilket det også ser ud til at han gør for tiden.. Har haft få udfald men ellers gjort det rigtig godt..

jmyrini
21-10-2008, 20:00
VDS
Rooney - Berbatov

Er sgu ikke ligefrem tryg ved vores venstre side ;( Men nu må jeg jo bare håbe, at Nani rammer en af sine, alt for få, gode dage. Samt at O'Shea rammer bare en nogenlunde dag ville være et mega fremskridt.

ChristianR
21-10-2008, 20:01
* 1 Edwin van der Sar
* 2 Gary Neville
* 7 Cristiano Ronaldo
* 8 Anderson
* 9 Dimitar Berbatov
* 10 Wayne Rooney
* 15 Nemanja Vidić
* 17 Nani
* 22 John O'Shea
* 23 Jonny Evans
* 24 Darren Fletcher

Er det de officielle startere?

Kofoed
21-10-2008, 20:02
Er sgu ikke ligefrem tryg ved vores venstre side ;( Men nu må jeg jo bare håbe, at Nani rammer en af sine, alt for få, gode dage. Samt at O'Shea rammer bare en nogenlunde dag ville være et mega fremskridt.

O'shea rammer tit en god dag.. Problemet er bare at mange inkl. mig selv forventer for meget.. Han er ikke en offensiv spiller, og defensivt plejer der sjældent at være noget at udsætte.. At han så ikke har det store blik fremadrettet må vi jo overlade til folk som ronaldo, anderson, nani og de to oppe foran.. Ja og vores nye superangriber fletcher:D

Kofoed
21-10-2008, 20:03
Er det de officielle startere?

Yir.. Ifølge UEFA.COM

ChristianR
21-10-2008, 20:06
Yir.. Ifølge UEFA.COM

Puhh.. Så er det længe siden, jeg har været så nervøs for forsvaret... Men lad os håbe det går, jeg regner stadig med en sejr, men intet fest fyrværkeri.
Omvendt afhænger meget af dagen, og hvis Rooney spiller som sidst og Ronaldo og Nani har en af deres dage kan alt naturligvis ske.

Thomas
21-10-2008, 20:09
Hva har rio nogensinde gjort nogen;) Men fin opstilling, havde dog hellere set Rafael på backen, men med Evans i midten er det nok fint med rutinen derude i form af Neville.. Dejligt at se anderson tilbage, og så starter Ronaldo alligevel.. Og tevez på bænken igen.. Ved ikke hvad jeg skal sige til det.. Syntes han fortjener mere spilletid.. Men man kan jo ikke klage over Rooney og Berba på toppen..
Og man kan klage meget over skader, men lækkert at se Fletcher få så meget spilletid.. Så skal han bare gribe chancen, hvilket det også ser ud til at han gør for tiden.. Har haft få udfald men ellers gjort det rigtig godt..

Nu blev han ikke nomineret til Ballon D'Or prisen, og det koster sgu en plads på holdet!! ;)

Kofoed
21-10-2008, 20:09
Puhh.. Så er det længe siden, jeg har været så nervøs for forsvaret... Men lad os håbe det går, jeg regner stadig med en sejr, men intet fest fyrværkeri.
Omvendt afhænger meget af dagen, og hvis Rooney spiller som sidst og Ronaldo og Nani har en af deres dage kan alt naturligvis ske.

Nervøs!! For hvad dog?? Evans har vist hvad han dur til og så vilde er Celtic på udebane altså heller ikke.. Neville har jeg ingen problemer med defensivt, men han kan have lidt problemer i offensiven.. O'shea stoler jeg altid på når han bliver smidt i forsvaret.. Plejer at gøre det der kræves uden de store udskejelser..
I mine øjne bliver deres farligste våben deres dødbolde, især i form af Nakamura, som vi bla. så score et kanon mål sidste gang vi mødte dem ude..

jmyrini
21-10-2008, 20:10
O'shea rammer tit en god dag.. Problemet er bare at mange inkl. mig selv forventer for meget.. Han er ikke en offensiv spiller, og defensivt plejer der sjældent at være noget at udsætte.. At han så ikke har det store blik fremadrettet må vi jo overlade til folk som ronaldo, anderson, nani og de to oppe foran.. Ja og vores nye superangriber fletcher:D

Er sgu ikke sikker på at det er det samme som jeg ser, men vi er så forskellige alle sammen... I de kampe jeg ser, så har han ufattelige mange boldtab, og mange dumme endda. Og Gud vide hvor mange modstandere har skoret på dødbolde, hvor han har havt den tvivlsomme ære af at dække målskoreren. Men fantasimangel i det offensive spil, det bliver vi hurtige enige om at han er... Mener bare ikke, at han overhovedet er nær en rotationspiller hos United... Men han er en sjov fyr og derfor god for moralen, så intet er så slemt, at det ikke er godt for noget.

Kofoed
21-10-2008, 20:10
Nu blev han ikke nomineret til Ballon D'Or prisen, og det koster sgu en plads på holdet!! ;)

Ja det er self rigtigt.. Du er fanme altid så nuanceret i dine iagtagelser..

Krede
21-10-2008, 20:11
Jeg er helt rolig med Evans. Men derimod O'Shea og Neville er lidt spændende - især med deres lidt tvivlsomme offensive kvaliteter.

Jeg havde måske gerne set Ronaldo få et hvil. Derudover havde jeg gerne set Tevez i aktion - måske gerne sammen med både Berba og Rooney som Fergie fortalte, at han overvejede.

Men vi får se. Rammer vores offensive spillere dagen, så kan det blive rigtig interessant.

Krede
21-10-2008, 20:12
Iøvrigt Rio er blevet skadet.

NtotheT
21-10-2008, 20:13
Jeg fatter det ganske enkelt ikke. Hvad er det lgie Neville gør, som Brown ikke kan? Brown er et lysår foran Neville! Brown har brug for spilletid og havde en stor andel sammen med Rio, Vida og Pat at United var så suveræne sidste år. Så lad det dog forhelvede fortsætte sådan! Neville burde helt klart være tredje valg.

Jeg ville faktisk hellere have set den sådan her

Brown - Evans - Vidic - Rafael

Rafael kan godt spille venstre back. De to brødre kan spille begge backs, begge kanter. Men fint nok O'Shea får kampen.

Men Neville? jeg forstår det ikke

Kofoed
21-10-2008, 20:14
Er sgu ikke sikker på at det er det samme som jeg ser, men vi er så forskellige alle sammen... I de kampe jeg ser, så har han ufattelige mange boldtab, og mange dumme endda. Og Gud vide hvor mange modstandere har skoret på dødbolde, hvor han har havt den tvivlsomme ære af at dække målskoreren. Men fantasimangel i det offensive spil, det bliver vi hurtige enige om at han er... Mener bare ikke, at han overhovedet er nær en rotationspiller hos United... Men han er en sjov fyr og derfor god for moralen, så intet er så slemt, at det ikke er godt for noget.

Ja han taber somme tider nogle dumme bolde, men sjældent der sker noget ved det, og han plejer at rydde godt op bagud.. Og tit er boldtabene når han søger længere op i banen, syntes jeg og det skal han så bare lade vær med:p
Det med at der bliver scoret mange mål hvor han skulle dække målscoreren skal jeg ikke kunne sige, for det har jeg ikke specielt lagt mærke til, men hver gang der bliver scoret et mål er det vel pga. at målscoreren ikke bliver dækket op og så har Rio og Vidic vel også misset deres mand nogle gange;), og når man skal kunne dække enhver plads i defensiven kan man ikke forlange det hele.. Jeg kan hvertfald ikke..

ChristianR
21-10-2008, 20:15
Nervøs!! For hvad dog?? Evans har vist hvad han dur til og så vilde er Celtic på udebane altså heller ikke.. Neville har jeg ingen problemer med defensivt, men han kan have lidt problemer i offensiven.. O'shea stoler jeg altid på når han bliver smidt i forsvaret.. Plejer at gøre det der kræves uden de store udskejelser..
I mine øjne bliver deres farligste våben deres dødbolde, især i form af Nakamura, som vi bla. så score et kanon mål sidste gang vi mødte dem ude..

Vi har kun een fast mand ud af vores normale firebackkæde. Neville har IMO vist svaghedstegn siden sit comeback og har lavet et par dumme fejl. Jeg er nervøs for, at hvis han gør det i aften, så koster det et mål. Det samme med O'Shea som ligeledes har det med at lave nogen mærkelige ting engang imellem, hvor jeg føler mig langt mere sikker på Evra.

Evans har gjort det godt indtil nu, men han er stadig forholdsvis uerfarren, og ikke mindst mangler vi den allervigtigste brik i vores normale backkæde, Rio. Jeg tror han gør mere for forsvaret, end hvad man umidelbart kan se med øjet.

Som du selv nævner er det hverken Barcelona eller Real Madrid vi skal spille i mod, og jeg regner da også med det går. Jeg havde dog gerne set enten Brown eller Rio inde.

Kofoed
21-10-2008, 20:15
Iøvrigt Rio er blevet skadet.

Link tak.. Tror ikke på amatør rygtesmede;)

Kofoed
21-10-2008, 20:16
Vi har kun een fast mand ud af vores normale firebackkæde. Neville har IMO vist svaghedstegn siden sit comeback og har lavet et par dumme fejl. Jeg er nervøs for, at hvis han gør det i aften, så koster det et mål. Det samme med O'Shea som ligeledes har det med at lave nogen mærkelige ting engang imellem, hvor jeg føler mig langt mere sikker på Evra.

Evans har gjort det godt indtil nu, men han er stadig forholdsvis uerfarren, og ikke mindst mangler vi den allervigtigste brik i vores normale backkæde, Rio. Jeg tror han gør mere for forsvaret, end hvad man umidelbart kan se med øjet.

Som du selv nævner er det hverken Barcelona eller Real Madrid vi skal spille i mod, og jeg regner da også med det går. Jeg havde dog gerne set enten Brown eller Rio inde.

Self, jeg føler mig også meget mere sikker med Rio og Evra inde, men det kan ikke lade sig gøre åbenbart og derfor er jeg helt tryg ved denne opstilling modstanderen tager i betragtning..

Thomas
21-10-2008, 20:19
Jeg fatter det ganske enkelt ikke. Hvad er det lgie Neville gør, som Brown ikke kan? Brown er et lysår foran Neville! Brown har brug for spilletid og havde en stor andel sammen med Rio, Vida og Pat at United var så suveræne sidste år. Så lad det dog forhelvede fortsætte sådan! Neville burde helt klart være tredje valg.

Jeg ville faktisk hellere have set den sådan her

Brown - Evans - Vidic - Rafael

Rafael kan godt spille venstre back. De to brødre kan spille begge backs, begge kanter. Men fint nok O'Shea får kampen.

Men Neville? jeg forstår det ikke

Enig med hensyn til Neville. Ville også klart foretrække Brown, da jeg mener han besidder langt bedre kvaliteter, end Neville. Plus at Brown er langt bedre i det offensive.. Engang var Neville bedre til det, men nu spiller han bare fløjspilleren og bliver stående, i stedet for at løbe i stikningen og ned til baglinien, som han gjorde for et par år siden. Og jeg forstår bestemt heller ikke, hvorfor han er blevet kaptajn igen - der er forhåbentlig noget, som vi ikke kan høre/se, når vi sidder herhjemme og ser, som kun spillerne kender til. Rio plejer altid at lede tropperne... men okay, nu er han ikke med i dag, så kan Neville vel godt være det....

Krede
21-10-2008, 20:19
Link tak.. Tror ikke på amatør rygtesmede;)

Haha... Det skulle være en forstrækning ala den Evra fik mod WBA, så det er af sikkerhedsmæssige hensyn.

Jeg har desværre ikke et link - det var på MUTV.

Men spændende forsvar - de 4 har vist aldrig spillet sammen.

Kofoed
21-10-2008, 20:20
Haha... Det skulle være en forstrækning ala den Evra fik mod WBA, så det er af sikkerhedsmæssige hensyn.

Jeg har desværre ikke et link - det var på MUTV.

Men spændende forsvar - de 4 har vist aldrig spillet sammen.

Ok.. Fint at være på den sikre side.. Han er den jeg allerhelst vil undvære pga. skade..

ChristianR
21-10-2008, 20:21
Self, jeg føler mig også meget mere sikker med Rio og Evra inde, men det kan ikke lade sig gøre åbenbart og derfor er jeg helt tryg ved denne opstilling modstanderen tager i betragtning..

Det er også primært de 2 backs, jeg er nervøs for. Jeg har ikke hørt noget om, at Brown skulle være skadet? Hvor er vores suveræne højre back fra sidste sæson? Skræmmende så langt han pludselig er kommet fra startopstillingen.

Jeg bliver i hvert fald negativ, hvis en af de 2 backs kommer til at koste os de 3 point.

@Jeg tror heller ikke Rio er skadet. Jeg tror som en nævner, at det er fordi han ikke bliver taget i betragtning til Ballon'd'or. For sådan noget pis har SAF aldrig fundet sig i. Jeg tvivler på, han får lov at spille mere i denne sæson.

Kofoed
21-10-2008, 20:25
Det er også primært de 2 backs, jeg er nervøs for. Jeg har ikke hørt noget om, at Brown skulle være skadet? Hvor er vores suveræne højre back fra sidste sæson? Skræmmende så langt han pludselig er kommet fra startopstillingen.

Jeg bliver i hvert fald negativ, hvis en af de 2 backs kommer til at koste os de 3 point.

@Jeg tror heller ikke Rio er skadet. Jeg tror som en nævner, at det er fordi han ikke bliver taget i betragtning til Ballon'd'or. For sådan noget pis har SAF aldrig fundet sig i. Jeg tvivler på, han får lov at spille mere i denne sæson.

Kan ikke andet end være helt enig.. havde 1000 gange hellere set Brown inde, men mine kommentarer er kun skrevet udfra den opstilling vi nu stiller med, og bunder ikke i hvem jeg mener burde starte.. For jeg mener at både Rafael og Brown er foran Neville med det spil han har vist so far, og som Rafael har spillet mener jeg det er en bremse for hans udvikling og starterchance hvis Neville skal være foran ham..

Hl-Glory
21-10-2008, 20:29
Jeg forstår slet ikke hvad der sker med Tévez, han må da virkelig følge sig som kasseret selvom Fergie og ham siger de har snakket, men alligevel.
Han var vores bedste de første mange kampe, nu han ikke startet inde siden Berbatov ankom?

Men tilbage til kampen!

Come on United!

Tongi
21-10-2008, 20:32
Er der nogle der har vores startopstilling til iaften??

Er lidt spændt på at se hvordan den ser ud, men kan ikke finde den på manutd.com

FRL
21-10-2008, 20:33
Er Viasat Sport en pakke man skal købe?
Ved sku ikke om jeg kan tage kanalen, men kan tage TV2Sport og CanalPlus og alle andre kanaler?

Kofoed
21-10-2008, 20:33
Jeg forstår slet ikke hvad der sker med Tévez, han må da virkelig følge sig som kasseret selvom Fergie og ham siger de har snakket, men alligevel.
Han var vores bedste de første mange kampe, nu han ikke startet inde siden Berbatov ankom?

Men tilbage til kampen!

Come on United!

Helt enig.. Self, er det et klasseangreb vi stiller med, men jeg er lidt skuffet over at Tevez i den grad bliver sat til side.. Men okay Berba har kun været her i et par måneder.. Tevez skal nok få sine kampe over sæsonen..

Kofoed
21-10-2008, 20:35
Er der nogle der har vores startopstilling til iaften??

Er lidt spændt på at se hvordan den ser ud, men kan ikke finde den på manutd.com
Here you go:
* 1 Edwin van der Sar
* 2 Gary Neville
* 7 Cristiano Ronaldo
* 8 Anderson
* 9 Dimitar Berbatov
* 10 Wayne Rooney
* 15 Nemanja Vidić
* 17 Nani
* 22 John O'Shea
* 23 Jonny Evans
* 24 Darren Fletcher

VDS
Rooney - Berbatov

Hl-Glory
21-10-2008, 20:37
Helt enig.. Self, er det et klasseangreb vi stiller med, men jeg er lidt skuffet over at Tevez i den grad bliver sat til side.. Men okay Berba har kun været her i et par måneder.. Tevez skal nok få sine kampe over sæsonen..

Jamen enig i han nok skal få sine kampe.
Kan da også godt se det svært når Rooney for alvor er tilbage og Berbatov skal spilles ind.
Men alligevel er ærgeligt det kun er Tévez der skal starte på bænken.

FRL
21-10-2008, 20:42
Ved sku ikke om jeg kan tage kanalen, men kan tage TV2Sport og CanalPlus og alle andre kanaler?

Manchester United
21-10-2008, 20:44
God kamp alle..

Kofoed
21-10-2008, 20:44

Jeg gad ikke.. Jo hvis du vil se meget dansk fodbold.. PL kommer på kanal5 og CanalPlus, og efter tv2sport er kommet er der større chance for at den bliver sendt der hvis ikke på 3+..

BTW. så er kvaliteten helt ok på tv2sport's livestream.. Lyder er der dog ikke noget af, ved ikke om det kun er hos mig.. Men det er ikke det den her tråd handler om..

God kamp til alle.. GGMU

mufufu
21-10-2008, 20:45
Så går vi igang, tror vi vinder men tror ikke vi holder nullet, ikke liegefrem det stærkeste forsvar vi har i dag. men 2 - 1 eller 2 - 0 med rooney som målscorer.

Dejligt at se Berbatov og Ronaldo stå og grine lidt sammen :)

FRL
21-10-2008, 20:48
Jeg gad ikke.. Jo hvis du vil se meget dansk fodbold.. PL kommer på kanal5 og CanalPlus, og efter tv2sport er kommet er der større chance for at den bliver sendt der hvis ikke på 3+..

BTW. så er kvaliteten helt ok på tv2sport's livestream.. Lyder er der dog ikke noget af, ved ikke om det kun er hos mig.. Men det er ikke det den her tråd handler om..

God kamp til alle.. GGMU

Tak..
Ved godt det med de andre kanaler..
Har åbenbart bare ikke viasatsport1, selvom jeg godt kan se canalplus,3plus og tv2sport.

Kofoed
21-10-2008, 20:51
God start.. Lækker aflevering af Anderson.. Ronaldo virker oplagt og Berba ligeså..

mufufu
21-10-2008, 20:57
Det er alligevel noget af et tempo der bliver lagt ud med. godt at se.

Kofoed
21-10-2008, 21:02
Lækker lækker stikning af Ronaldo.. OG hvor er det herligt at se Rooney smile igen, når han misser sine chancer.. Så ved man der er overskud, og når han bare har overskuddet er der ingen grænser for hvad han kan..

RasmusP
21-10-2008, 21:03
Nu har Neville haft to chancer for at skyde selv, men hvor han i stedet vælger at spille bolden til en mand, der ikke har lige så stor chance for at score som ham selv. Det er intet under, at han ikke har scoret i flere år:)

Vidic92
21-10-2008, 21:04
Celtic er ikke helt ufarlige, sygt forsøg på afslutning af Wayne før :)

Bonde15
21-10-2008, 21:04
Aaab Har Scoret.

Petursson
21-10-2008, 21:06
Villarreal 0-1 AaB

:lolol:

Drale
21-10-2008, 21:08
Haha, så fik dommeren lige en tur :D Vigtigt at Aab scorer!

Kofoed
21-10-2008, 21:10
Nu har Neville haft to chancer for at skyde selv, men hvor han i stedet vælger at spille bolden til en mand, der ikke har lige så stor chance for at score som ham selv. Det er intet under, at han ikke har scoret i flere år:)
Ja han er ikke den fødte målscorer.. Men han har gjort det rigtig godt so far i dag.. Også offensivt..
Vigtigt at Aab scorer!
Hvorfor?? Jeg så da helst at der kun er 2 hold i spil til de to øverste pladser.. Eller er det mig der ikke har regnet den ud??

Og undskyld hvis jeg skamroser, men Rooney laver jo bare den ene lækre ting efter den anden.. Fy for helvede det er fedt at se på..

Petursson
21-10-2008, 21:11
Mikael Silvestre har lige lavet et selvmål for Arsenal ;)

Fenerbahce 1 : 3 Arsenal

Vidic92
21-10-2008, 21:13
Ush Ronaldo! Det var close. :)

Drale
1-1 øv :/

Kofoed
God stikning af Anderson, god spilning af Berba og tæt på af Ronaldo..

Dos santos
villareal har lige scoret til 1-1

Kofoed
21-10-2008, 21:14
Mikael Silvestre har lige lavet et selvmål for Arsenal ;)

Fenerbahce 1 : 3 Arsenal

1-1 øv :/

Hører til under andre kampe..
Hvis man altså lige må lege admin:p

Vidic92
21-10-2008, 21:15
Berba:d:d

Kofoed
Berba.. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL..

Var der offside??? Men fuck det der er mål:D

BT
Villareal har udlignet på mål af Rossi

den skulle jo komme

Bonde15
Dimiitaar Berbaaatov.
1-0.

BT
21-10-2008, 21:16
Sådan Berba!!!!:)

mufufu
HAHA endnu engang står han det rigtige sted, FUCKING LÆKKERT BERBATOV!

Men det var jo faktisk offside. men fuck it 1 - 0

Petursson
Beeeeeeerbatov:devill:

RasmusP
Berbaaaa. Han er satme da kommet igang::

Dos santos
21-10-2008, 21:17
Sådan, klasse - godt berba! :).

Kofoed
Rigtig godt indgreb af Evans..

mufufu
Guiseppe Rossi scorer til 1 - 1 mod Aab.

Kan informere at silvestre har scoret selvmål for arsenal, men arsenal er dog alligevel foran 3 - 1, men dejligt at han kan dumme sig lidt for dem i stedet for os haha.

Bonde15
21-10-2008, 21:18
Niiice mål af Villareal.

Drale
Hvorfor?? Jeg så da helst at der kun er 2 hold i spil til de to øverste pladser.. Eller er det mig der ikke har regnet den ud??

Kunne være dejligt hvis vi fik lidt afstand fra Villareal. Men du har ret, uafgjort er nok det bedste resultat :)

Dos santos
kan næsten ikke sidde længere oppe i krydset :D.

Hl-Glory
21-10-2008, 21:19
Sådan Berba!
Vi har endelig fået en måltyv igen!
Berbatov Berbatov Berbatov!

Dos santos
21-10-2008, 21:19
Niiice mål af Villareal.
kan næsten ikke sidde længere oppe i krydset :D.

Bonde15
21-10-2008, 21:21
Aab igen.

mufufu
21-10-2008, 21:25
Fuuuuuck de spiller godt lige nu, alt alt alt for nice. kanon god underholdning.

Kofoed
21-10-2008, 21:25
For helvede hvor er det lækkert spil.. Kanon spil af Nani, ja hele offensiven.. OG dejlig afslutning af Rooney, mangler dog lidt placering..

Og kan vi ikke PLEASEEE holde de andre kampe i den dertilhørende tråd: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=98930#post98930

Fuf
21-10-2008, 21:27
Hej :)

Er det nogle der vil beskrive berbatovs mål ?

RasmusP
21-10-2008, 21:29

Offside:)
Den falder tilfældigt ind til ham. Han står lige omkring det lille felt..

Kofoed
21-10-2008, 21:30
Kanon tilbagelægning af O'shea;)

Kofoed
21-10-2008, 21:31

Hjørne, hvor den så ryger ind til Evans eller O'shea tror jeg og han får den så lobbet ind over ind til Berba der står i offside, men som med hans højre side til mål får den skovlet ind med ydersiden af højre støvle imellem benene på målmanden..

Vidic92
21-10-2008, 21:32
Fletcher, Fletcher, Fletcher. God tæmning, god dribling, men hvilken overplacering af skuddet! Halvleg. Ganske glimrende første halvleg, vi spiller fremragende :)

Kofoed
21-10-2008, 21:35
Pause... Kanon halvleg.. Vil sige det må være sæsonen bedste.. Kanon spil fra ALLE.. Kan seriøst ikke finde noget dårligt overhovedet..
O'shea og Neville gør det også godt og O'shea har lavet nogle gode pasninger i offensiven, og Neville løber godt med op.. Der mangler nogle af hans gamle raids op ad kanten, men det var vel heller ikke forventet..
Rooney er min MoM so far.. Så lækkert stort set hver gang han rør bolden og han sprudler af spilleglæde..
Berba spiller også kanon og har et sindsygt blik for spillet..
Ronaldo gør det også godt, og ser også ud til at ville det..
Den udskældte Nani også rigtig god, men falder til tider lidt ud.. Anderson fordeler bolden godt og har nogle fremragende stikninger og tværafleveringer.. Fletcher har jeg ikke bidt så meget mærke i, så det kan vel ikke være helt skidt:D

FRL
Hjørne, hvor den så ryger ind til Evans eller O'shea tror jeg og han får den så lobbet ind over ind til Berba der står i offside, men som med hans højre side til mål får den skovlet ind med ydersiden af højre støvle imellem benene på målmanden..

Ja, det var Evans. :)
Og der var til med offside! :devilll:

Thomas
Dem der er utrygge ved at have O'Shea med, kan godt trække deres ord tilbage. Udover at lægge op til Berbatovs mål, testede han også van der Sars reflekser på mållinien ved at skyde et indlæg hårdt og kontant mod korteste hjørne. Dét vidner om overskud i en kamp, som vi sidder solidt på!

FRL
21-10-2008, 21:36
Hvad hedder den pakke i øvrigt, hvori ViasatSport er?

Hl-Glory
Kanon første halvleg!
Vi køre bolden fantastisk rundt, det en fornøjelse at se på!
Nani har været kanon alt hvad han prøver på, lykkedes næsten.
Men hele offensiv er uhyggelig idag, det blik de har for hinanden fantastik!
Lad os da køre dem over!

Come on United!

Thomas
Og der var til med offside! :devilll:

Sikker på det var Evans? Det lignede sgu O'Shea :D

Fuf
21-10-2008, 21:37
Hvilken kanal ser i kampen på ? :)

Kofoed
21-10-2008, 21:37
Dem der er utrygge ved at have O'Shea med, kan godt trække deres ord tilbage. Udover at lægge op til Berbatovs mål,

Nu bliver jeg i tvivl.. Hvem lagde op?? Evans eller O'shea..

mufufu
21-10-2008, 21:38
Fuck offensiven har været god og tempofyldt i første halveg, super nice. Man kan virkelig se hvilken klasse Nani har når det kører for ham.

Og dejligt at se neville deltage så meget offensivt, synes dog han skal øve sig lidt på sine indlæg, de har måske ikke været så slemme i den her kamp men generelt synes jeg ikke de bliver til så meget.

Alt i alt en super god indsats af hele holdet i første halveg, lad os bare håbe de kan fortsætte :)

FRL
21-10-2008, 21:39
Det var Evans, det er jeg 99% sikker på.. De viser det nok på enten 3plus eller tv2sport, så der kan vi se det..

mufufu
21-10-2008, 21:39

O'shea er jeg rimelig sikker på

Thomas
21-10-2008, 21:40

Jeg så det som O'Shea, men kan godt tænkes at det var Evans.. Jeg kiggede mere efter, om Berba stod i offside... hvilket han så gjorde..

Kofoed
Hvilken kanal ser i kampen på ? :)

TV2sport livestream.. Rigtig fin kvalitet, ok kommentator, og det hakker overhovedet ikke som det kan gøre hvis man ser de ulovlige streams.. Det koster så 39 kr. men det er givet fint ud syntes jeg..

mufufu
Det var Evans, det er jeg 99% sikker på.. De viser det nok på enten 3plus eller tv2sport, så der kan vi se det..

haha nu er han endnu mere i tvivl :p

FRL
21-10-2008, 21:41
Haha, Silvestre har lavet selvmål for Arsenal!

Bremholm
21-10-2008, 21:41
så lige replayet, oshea lavede assist

Kofoed
21-10-2008, 21:43
Ser lige chancerne igen, og det er fanme verdensklasse det Berba gør efter hans skudforsøg efter kontraen og spilningen fra Anderson.. Den måde han med hans hæl helt bevidst mellem 2 mænd får den prikket videre til ronaldo er intet mindre end verdensklasse.. Og man kan se at det er helt kontrolleret..

FRL
haha nu er han endnu mere i tvivl :p

Haha ja, det ville sku være noget lort, hvis jeg sagde jeg var 100% sikker i min sag, hvorefter det viser sig, at det var Evans..! ;)

Thomas
så lige replayet, oshea lavede assist

Ja tak! :D
Og til dem, der skriver alt det om Silvestre og hans selvmål og Aabs kamp og vejret nede i Tyskland i Bayerns kamp osv osv... Andre kampe (http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=3)

Tim_rn
21-10-2008, 21:44
Fremragende første halvleg.

Dog er der to kritikpunkter jeg ikke kan slippe.

1. Hvorfor giver vi dem ikke bare bolden ved hjørnespark? Jeg har som så mange andre set samtlige united kampe i denne sæson, og jeg kan umuligt være den eneste der har lagt mærke til, at vi i 90% af tilfældene spiller bolden kort ind i feltet, hvorefter pågældende person lægger den ud igen til hjørnesparkeren, som så trækker tilbage med bolden og enten lægger den ind, eller spiller den videre tilbage til midtbanen. Sidstnævnte eksempel sker for ofte. Vi mister simpelthen hele muligheden ved hjørnespark alt alt for ofte. Vi har spillere som Vidic (i denne kamp evans som også er udemærket), Ferdinand, Ronaldo, O'shea og Berbatov til at stå i feltet .. hvorfor fanden prøver vi ikke at udnytte det?
Jeg forstår udemærket godt man ikke kan sparke den ind hver gang - men jeg husker ikke hvornår vi sidst har gjort det. De korte frispark fører til alt alt alt for lidt - når selv jeg kan lægge mærke til den taktiske mangel, hvorfor kan de så ikke?

2. Er det overhovedet forsvarligt at have Ronaldo og Neville i samme side? Med en så gammel, derved langsom, spiller som neville på højre back kræver det en spiller der mange gange hjælper til. Jeg har hele kampen siddet og holdt øje med netop højre side, og det er mange, alt for mange, gange Anderson der er nede og hjælpe Neville samtidig med Ronaldo kigger på fra midten. Det er også sket at Neville i dag har angrebet ind i midten af banen - og Ronaldo vælger så at lunte tilbage mens de har kontra, på trods af Neville umuligt kan nå tilbage - Ronaldo skulle jo nødig bevæge sin krop mere end hvad hans plads egentlig kræver.

Har selv lagt mærke til min kritik mod ronaldo er blevet forstørret, så har virkelig prøvet at forholde mig objektivt i dag. Han laver nogle udemærkede åbninger i dag men er vist kun¨på 50% af topformen. Det er let at se man ikke frygter ham mere. Han skal sgu til at oppe sig hvis vi skal have 800 millioner for ham...

Kofoed
21-10-2008, 21:47

................
................

Enig i dit første synspunkt, fatter ikke hvorfor vi ikke prøver at få det bedste ud af de dødbolde vi får.. Men det er nu gået meget godt idag:D

Det med Neville og Ronaldo er ok syntes jeg.. Så længe de andre hjælper til er det fint mod et tamt Celtichold.. Det tror jeg SAF har helt styr på..

FRL
21-10-2008, 21:49

1. Hvorfor giver vi dem ikke bare bolden ved hjørnespark? Jeg har som så mange andre set samtlige united kampe i denne sæson, og jeg kan umuligt være den eneste der har lagt mærke til, at vi i 90% af tilfældene spiller bolden kort ind i feltet, hvorefter pågældende person lægger den ud igen til hjørnesparkeren, som så trækker tilbage med bolden og enten lægger den ind, eller spiller den videre tilbage til midtbanen. Sidstnævnte eksempel sker for ofte. Vi mister simpelthen hele muligheden ved hjørnespark alt alt for ofte. Vi har spillere som Vidic (i denne kamp evans som også er udemærket), Ferdinand, Ronaldo, O'shea og Berbatov til at stå i feltet .. hvorfor fanden prøver vi ikke at udnytte det?
Jeg forstår udemærket godt man ikke kan sparke den ind hver gang - men jeg husker ikke hvornår vi sidst har gjort det. De korte frispark fører til alt alt alt for lidt - når selv jeg kan lægge mærke til den taktiske mangel, hvorfor kan de så ikke?

2. Er det overhovedet forsvarligt at have Ronaldo og Neville i samme side? Med en så gammel, derved langsom, spiller som neville på højre back kræver det en spiller der mange gange hjælper til. Jeg har hele kampen siddet og holdt øje med netop højre side, og det er mange, alt for mange, gange Anderson der er nede og hjælpe Neville samtidig med Ronaldo kigger på fra midten. Det er også sket at Neville i dag har angrebet ind i midten af banen - og Ronaldo vælger så at lunte tilbage mens de har kontra, på trods af Neville umuligt kan nå tilbage - Ronaldo skulle jo nødig bevæge sin krop mere end hvad hans plads egentlig kræver.

Har selv lagt mærke til min kritik mod ronaldo er blevet forstørret, så har virkelig prøvet at forholde mig objektivt i dag. Han laver nogle udemærkede åbninger i dag men er vist kun¨på 50% af topformen. Det er let at se man ikke frygter ham mere. Han skal sgu til at oppe sig hvis vi skal have 800 millioner for ham...

Nogle gode betragtninger du gør dig der..
Det irriterer mig også grænseløst, når vi vælger, hvilket er ofte, at spille den kort, hvorefter vi mister den.

Og mht. Ronaldo, så er han ikke en mand i topform endnu, og Neville er imo ved at være for gammel.

Men lad os nyde 2. Halvleg.

:devill:

Sivebæk
21-10-2008, 21:50
I kampen mod West Bromwich havde vi over 15 hjørnespark. Langt størstedelen af disse blev langt ind i feltet, som du forespørger. Det scorede vi ikke nogen mål ved. Til gengæld scorede vi, efter Nani havde spillet bolden kort til Giggs. Måske derfor, Fergie har valgt denne taktik?

Tim_rn
21-10-2008, 21:50
Enig i dit første synspunkt, fatter ikke hvorfor vi ikke prøver at få det bedste ud af de dødbolde vi får.. Men det er nu gået meget godt idag:D

Det med Neville og Ronaldo er ok syntes jeg.. Så længe de andre hjælper til er det fint mod et tamt Celtichold.. Det tror jeg SAF har helt styr på..

Det er gået godt nu, ja. Men det er det ikke i mange af de andre kampe. Lad nu vær med at vær så optimistisk :p.

Det samme gælder med neville/ronaldo. Mod et bedre hold går det jo ikke.. Det kræver bare 1 km mere per kamp for ronaldo, det er jo ikke meget, bare en indikation om at han gider være der så de ikke leder al spil derned.

Manchester United
21-10-2008, 21:52
Ser det på viasat sport 3, men der er ingen kommentator. Er der ellers andre kanaler hvor kampen bliver sendt?

Tim_rn
21-10-2008, 21:53
I kampen mod West Bromwich havde vi over 15 hjørnespark. Langt størstedelen af disse blev langt ind i feltet, som du forespørger. Det scorede vi ikke nogen mål ved. Til gengæld scorede vi, efter Nani havde spillet bolden kort til Giggs. Måske derfor, Fergie har valgt denne taktik?

Er der så ikke noget galt med vores positionering hvis Fergie ser sig nødsaget til ikke at gøre brug af hjørnespark i den normale forstand?

Men fint, WBA kampen var noget for sig selv. Jeg må tilstå den ikke står klart, så kan være du har ret. Men hvad angår de andre kampe har det været meget sjældent - det ændrer en enkelt WBA kamp intet ved.

Manchester United
21-10-2008, 21:53
2-0 Berba Igen!:d

Bonde15
21-10-2008, 21:54
Dimitar Berbatov - Topscorer i CL 2008.
2-0, han er så gal.

Kofoed
21-10-2008, 21:54
Var det ikke det her vi har gået og ledt efter i lang tid.. En der laver de nemme mål og står hvor der skal ståes..
Shit hvor er det lækkert..

RasmusP
21-10-2008, 21:55
For fanden hvor er han go til at stå de rigtige steder!

Klasse

Petursson
21-10-2008, 21:55
2-0

Yeees

BT
21-10-2008, 21:56
Berbatov!!!!

Han er virkelig i bomber humør:devill:

Og god statistik i champions legue sammenhæng

Men der var der offside

Hl-Glory
Berbatov!
Så han dælme igang!!

Drale
Godt mål, var der ikke offside? :P

jmyrini
hmmm... der står stadigvæk 1-0 på Viasat Sport 3... amatører

Kofoed
Syntes liniedommeren lige han skulle gøre godt for 2 offside mål ved at dømme en forkert offside på Rooneys ellers smukke mål..

mufufu
21-10-2008, 21:57
hhahaha igen igen igen står Berbatov det rigtige sted, forhelved hvor skal alle kritikerne lukke røven. Berbatov var et super køb og han spiller lige nøjagtig den rolle ferguson har givet ham, nemlig at stå hvor han skal, score, og så også lægge op og komme med andre lækkerier og gode afleveringer.

Og nej hvor var der bare overhovedet ikke offside på rooney, men var fanden det var er på berbatov ved første mål.

Hl-Glory
21-10-2008, 21:58
Rooney, så bliver der dømt offside, når der så endelig ikke det.

FRL
Hvem lavede den fremragende aflevering til Rooneys mål, der fejlagtigt blev annuleret?

Tim_rn
Syntes liniedommeren lige han skulle gøre godt for 2 offside mål ved at dømme en forkert offside på Rooneys ellers smukke mål..

Det er ham vel også velundt ;).. Det hjalp faktisk på min samvittighed..

Kofoed
21-10-2008, 22:00
Ronaldos iver efter at score gør det svært for ham.. Ellers det eneste der mangler i denne kamp.. Mål fra Rooney og Ronaldo så er det hele perfekt..

weber
21-10-2008, 22:00
ser Aab så har ikk set nogle af uniteds mål hvordan var de??

Kofoed
21-10-2008, 22:01
Det er ham vel også velundt ;).. Det hjalp faktisk på min samvittighed..

Ja så har man noget at forsvarer sig mod, mod alle kritikkerne der self. mener at vi kun vandt fordi det var en skod liniedommer..

ChristianR

Berbatov modtager et par bolde tæt foran mål og banker dem køligt ind.

mufufu
Så kom der sku kommentator på, dejligt. især at det er en engelsk, synes sku de danske er for dumme og hører på nogle gange.

Kofoed
21-10-2008, 22:02

http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000087

Kofoed
21-10-2008, 22:02
Neville og Berba ud, Brown og Tevez ind..
Hvem er nu anfører?? SÅ det ikke..

EDIT: Brown er anfører..

weber
21-10-2008, 22:03
http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000087

tak:)

Tim_rn
Jaaaaaaaa

Refærdighed! Brown med anførerbindet =D så fedt

mufufu
Tevez ind, Berbatov ud. Godt Tevez for spilletid, men lidt svært når man har rooney og berbatov i hopla.

RasmusP
21-10-2008, 22:04
Tak for indsatsen til Neville og Berbatov!

Hl-Glory
Kom så Tévez!
Kanon kamp Barbatov!

FRL
Hvem lavede den fremragende aflevering til Rooneys mål, der fejlagtigt blev annuleret?

Hl-Glory
21-10-2008, 22:05
Flot kamp af Neville mange gode tur dejligt at se!
Kom så Brown!

Kofoed
21-10-2008, 22:07
Evans spiller fanme sikkert.. Godt overblik..

Kanon skud af Tevez.. Kom så din løve..

Manchester United
21-10-2008, 22:09
hmmm... der står stadigvæk 1-0 på Viasat Sport 3... amatører

??? her står der 2-0

Kofoed
21-10-2008, 22:11
Nani er faldet helt ud af kampen.. Er park ikke på bænken??

Petursson
21-10-2008, 22:14
Nani er faldet helt ud af kampen.. Er park ikke på bænken??

Park er på bænken

Kofoed
21-10-2008, 22:14
Når man ser de elendige hjørnespark der bliver taget kan man godt forstå hvis vi vælger den korte version.. Konsekvent rammer den nærmeste Celticmand..

Kofoed
21-10-2008, 22:15
Kom nu Rooney du fortjener det mål så meget..

O'shea laver sku kunstner idag..

Manchester United
21-10-2008, 22:17
Prøver ronaldo at sigte efter celtic spillere på frispark?:lolol:

Manchester United
21-10-2008, 22:18
Roooney 3-0 ;)

Kofoed
21-10-2008, 22:19
FUCKING YEEEEEEEEEEEEES.. ENDELIG.. Rooney.. 9 mål i hans sidste 7 kampe for landshold og United..

mufufu
Kom nu Rooney du fortjener det mål så meget..

O'shea laver sku kunstner idag..

Ja der er en gemt kunster i ham se link http://uk.youtube.com/watch?v=7gasxpPiews

Sådan rooney, det var bare et spørgsmål om tid.

Bonde15
Rooney.
3-0, what a wonderboy.

ChristianR
21-10-2008, 22:20
[QUOTE=Kofoed;99002]Kom nu Rooney du fortjener det mål så meget..

QUOTE]

Han hørte dig vist..

Bonde15
Fuck hvor er der da scoret mange mål i det hele taget.

Kofoed
Frækt lavet Fletcher.. Han er sådan en kompetent erstatning på midtbanen så det gør helt ondt at sætte ham på bænken..

Hl-Glory
21-10-2008, 22:21
Rooney hold kæft hvor er han klasse!
Godt spil med Tévez, under ham en kasse.

RasmusP
21-10-2008, 22:22
Hvor er han vild!!!
Kæft hvor er det fantastisk at ha to målfarlige angribere!

Så skal Tevez også lige ha en med:)

Petursson
21-10-2008, 22:23
Flot drenge 3-0 over Celtic er et godt resultat

Rooney er i top form...

Kofoed
21-10-2008, 22:23
NEEEJ Tevez.. Se Ronaldo.. Glimrende lavet af Evans.. Han er fanme en god knægt..
Men kom nu med det mål til Ronaldo.. Tror et CL-mål vil gøre underværker med hans selvtillid..

Kofoed
21-10-2008, 22:24
Ronaldo ud, Park ind..

Hl-Glory
21-10-2008, 22:26
Kom så Park.
God kamp af Ronaldo, det bliver bedre og bedre :)

RasmusP
21-10-2008, 22:26
Sådan som han spiller nu kunne Rooney junglere med 3 bolde hvis han havde lyst. Det er da helt vildt hvad der er sket med ham over den sidste måned.

Kofoed
21-10-2008, 22:28
Sådan som han spiller nu kunne Rooney junglere med 3 bolde hvis han havde lyst. Det er da helt vildt hvad der er sket med ham over den sidste måned.

Ja det er så sindsygt.. Håber så meget han kan holde sig skadesfri.. 7-9-13, bank under bordet.. Alt for mange gange hvor han løber ind i skader i hans perioder hvor han scorer på samlebånd og spiller verdensklasse.. igen, 7-9-13, bank under bordet..

Kofoed
21-10-2008, 22:37
Lækkert lækkert lækkert.. Bedste kamp i denne sæson.. No doubt i mine øjne..

Manchester United
21-10-2008, 22:38
Super med en 3-0 sejr:D

Tim_rn
21-10-2008, 22:39

Kan der være noget om. Ikke den største modstand vi møder i dag. Men det var en fremragende indsats som nok kun burde være vundet 2-0 når vi fjerner berbatovs offside mål og sætter rooneys ind.. men dejlig statistisk han fører sig berbatov =)

Nå drenge.. Good game, jeg har lige 8 km der skal løbes. Cheers

Hl-Glory
21-10-2008, 22:40

Helt enig!
Suveræn kamp idag.
Vi spiller dem helt ud af banen, det fungerede for alle idag, selvfølgelig mere for nogle end andre, men stadig.
Vi kommet op i gear nu.
Fantastisk med Rooney & Berbatov de bomber bare løs nu.
Men frisk at se Tévez komme ind og lave en assist.

Glory glory Man United!

Thomas
21-10-2008, 22:42
Dejligt med en 3-0 sejr! Rooney og Berbatov er i storform, og det er skønt at se. Endelig har vi fået en boksspiller, der står på det rette sted på det rette tidspunkt. Ikke ti vilde heste kunne få Rooney eller sågar Tevez til at blive inde i boksen, så det er dejligt med Berbatov, der feder den lidt af op i angrebet og scorer de vigtige - måske lidt heldige - mål. Det har vi ikke set siden Ruud van Nistelrooy, der også igen i aften viste, at han kan score for Real Madrid ;)

mufufu
21-10-2008, 22:47

Helt enig.

Og endnu engang viser Evans hvilket talent han har, han er virkelig en dreng med fremtid.

Svært at finde noget negativt i denne kamp, så lad os da bare fokusere på det positive, Berba gør hvad han skal med 2 mål, Ronaldo tager et større skridt imod topform, Rooney endnu engang i hopla chanceskabene og med et mål, Neville med nogle gode fremløb, Evans Vidic og O'shea står sikkert/solidt i forsvaret, det samme gør Anderson og Fletcher på midten hvor de også kæmper flot, og så Nani med flere gode indgreb og driblinger.

Jeg begynder at føle mig mere og mere tryg når vi spiller, og forhelved hvor er det dejligt. konkurrenterne må begynde og ryste stille og roligt i bukserne, de skal jo også besøge Old Trafford på et tidspunkt :devill:

United DK
21-10-2008, 22:48
Han laver ikke en skid, men han kan score mål, ham Berbatov! :D

Og dejligt at Rooney fortsætter stimen, så alt i alt en dejlig aften.

Bugge
21-10-2008, 23:00
Rooney er så god for tiden at jeg tårer i øjnene når jeg ser ham spille. Nu kan vi kende ham igen..

Berbatov.. Du er en lazy bum, men hvor er du dog målfarlig! Han står præcis hvor han skal, det er altså bare klasse.

Evans beviste endnu engang at hvis Rio eller Vidic ryger ind i en skade, så er vi ikke helt fucked. Han spiller som om han har spillet fast i flere år, det er imponerende.

Fantastisk sejr, selvom det måske var lidt af en pligtsejr at slå Celtic hjemme.

Kofoed
21-10-2008, 23:05
Han laver ikke en skid, men han kan score mål, ham Berbatov! :D

Og dejligt at Rooney fortsætter stimen, så alt i alt en dejlig aften.

Jeg syntes altså folk er en tand for meget efter ham med at han ikke laver en skid.. Ved godt du ikke mente noget negativt med det, men det var bare for at tage det op.. Han er rigtig meget med i spillet, og godt nok er han slet ikke med tilbage, men han er rigtig meget med i det opbyggende også til tider og bevæger sig også rigtig godt ud på kanten.. Men han ser lad ud ja, men syntes ikke han er så doven som folk gør ham til..

Kofoed
21-10-2008, 23:06
Evans beviste endnu engang at hvis Rio eller Vidic ryger ind i en skade, så er vi ikke helt fucked. Han spiller som om han har spillet fast i flere år, det er imponerende.

Helt enig.. Stor stor klasse af den unge defend.. Kæmpe overblik og lægger konstant nogle dejlige præcise afleveringer til O'shea modsat som virkelig åbner spillet op, og at han så også har overskud til at lave lidt Rio moves nede i eget felt er bare fedt..

NtotheT
22-10-2008, 00:53
Frækt lavet Fletcher.. Han er sådan en kompetent erstatning på midtbanen så det gør helt ondt at sætte ham på bænken..

Manden er en formidabel fodboldspiller. Jeg håber bare for alt i verden ikke at Fergies kærlighed til de gamle og i denne omgang Scholes, gør at Fletcher skal vige pladsen til ham, når Scholes vender tilbage. For han er jo helt fremragende Fletcher! :)

Jamen det hele startede pga. den effekt jeg i længere tid ledte efter. At sætte Rooney på bænken og lige give ham et rusk og sige " Hey, du skal altså lige præstere søde skat " og lige siden har manden været ond og hjernedød! ROONEY ROONEY ROONEY!!!!

Cristiano Ronaldo : Stille og roligt tilbage. Håber bare at han og Fergie ikke forcere hans process, så han får en træthedsskade pga, Ronaldo muligvis kan være for ivrig for at vende tilbage og derved at sætte sit helbred over styr.

Evans: Fremtidens mand

Neville: Ligemeget hvad, så skal du bare ikke starte inde på bekostning af Brown. Indse det nu, du ikke god mere :(

Anderson: 20 år og en formidabel fordeler. Elsker hans overblik og boldomgang. Scholes' arvtager er fundet!

Berbatov: Selvom jeg på ingen måder ønskede ham til holdet, så jeg kun glad for han scorede, da det jo er hans job. Keep up the good work

Og så lige en sidste ting:

Er jeg seriøst den eneste, der glæder mig til når Ronaldo er i form igen, at han, Rooney og Berbatov går målamok? Altså, det bliver jo umenneskeligt at se på! :D Fuck jeg glæder mig.

Pps. Lækkert at holdet igen er begyndt at holde nullet og give de offensive kræfter den fornødne sikkerhed, at forsvaret klarer skærerne nede bagved ligesom sidste sæson.

Ppps. Hvis Rio ifølge rygterne er skadet, så begynder jeg sku at blive bange :( Manden er vores sjæl ...

RuudVanNissetøj
22-10-2008, 01:13
Synes kampen i dag for alvor viser vores format. At vi så stiller op uden bærende kræfter som Evra og Scholes og samtidig spiller sådan en omgang klasse fodbold kræver respekt.

Berbatov viser for alvor at hans pris var fair nok. Han er en bevægelsesøkonom der selv får Zlatan til at ligne en hårdtarbejdende hund. Men hold kæft hvor står han de rigtige steder og samtidig ligger sukker afleveringer. Dejligt at se hans effekt i angrebet.

Alt i alt en super kamp hvor vi langt fra spiller os ud. Det gør mig oprigtig stolt at se vores tilgang til fodboldspillet og den optimisme og tro på os selv vi viser. Men mest af alt spiller vi som et stort, sammentømret hold - imponerende når man ser på hvilke stjerner der render rundt på banen....

Dines
22-10-2008, 07:18
Hvilket præstation. Igår var virkelig en fryd for øjet, for det var en fremragende holdindsats. Alle spillede jo rigtig godt, og det var ikke bare et one man show. Virkelig lækkert. Vi var rigtig tændte fra starten af, noget jeg savnede mod WBA, men vi fik at se i dag. Derudover scorer Berbatov to nemme mål, som vi har skreget efter i lang tid, mens Rooney endnu engang spiller verdensklasse. Han er jo for vild p.t. Dog er det mest imponerende i mine øjne Jonny Evans. Er du da sindsyg, den mand har et stort talent. Han spiller med en ro og selvsikkerhed, der vil få Rio til at blive misundelig. Det er til trods for, at han ikke spiller regelmæssigt og nok ikke er i den bedste kampform.

Martinsen
22-10-2008, 11:32
Det var godt nok en super præstation igår. Min fornemmelse var rigtig med at Evans ville få spilletid og han var super nede i forsvaret igen. Han er virkelig en fremtidens mand på vores hold. Det var en super præstation over det hele på holdet igår, Rooney og Berbatov lader virkelig til at have fundet rigtig godt sammen deroppe. Præstationen igår var udentvivl den bedste i sæsonen lad os håbe at vores gode form pt. også kan give os 3 pint på Goodison på lørdag.

Buch
22-10-2008, 15:48
Sten sikker 3-0 sejr!

Godt gættet af mig. (-:
Fodbold geniet..

Fantastisk kamp igår, god underholdning. Rooney er bare fantastisk i øjeblikket, det fryd for øjet. Dog en bemærkelsesværdig dårlig dommer igår, men fred være nu med det.

timberunited
22-10-2008, 16:33
Fantastisk kamp i går, god underholdning. Rooney er bare fantastisk i øjeblikket, det fryd for øjet. Dog en bemærkelsesværdig dårlig dommer igår, men fred være nu med det.[/QUOTE]

Nu må rytmen bare bevares. De gamle dyder blev fundet frem. Når vi scorer, skal vi score igen. Og bolden blev flyttet fint rundt af hele holdet.

Mikke7
23-10-2008, 17:28
Herlig kamp at se på!
Rooney er klasse. Berba viser, at han kender sin plads, og ydermere bidrager han til det defensive arbejde :)
Evans spiller en rigtig god kamp også - ja alle gjorde det virkelig super!

Så fortsæt den gode stime :D