Se fuld version : United - Hammers 29. oktober '08!
Shalom!
Vi er tre gutter, der lige har fået stykket en tur til Manchester d. 28. - 30. oktober sammen. Målet for rejsen er naturligvis PL-opgøret på Old Trafford mod West Ham! Vi har alle været tossede med United siden vi var helt små, så nu i vores hhv. 22., 22. og 23. leveår måtte det være langt om længe være tid til et smut til drømmenes teater. Der er under ca. halvanden uge til, så undertegnede ville lige høre om der var andre herinde fra, der ligeledes har været så heldige at få billetter til kampen?
Hvis ikke, skal denne tråd bare ses som udtryk for en kæmpe glæde og begejstring over endelig at skulle se de røde djævle på hjemmebane! :)
I øvrigt er folk meget velkomne til at komme med gode råd mht. rejsen! Fx gode pubber, restauranter osv. :D
du kan tjekke lidt med hensyn til gode råd flere steder på dette forum og i rejseguiden
Så er vores Manchester tur overstået. Det var en fremragende tur, der blev gjort for kun 1400 kr (!). Altså inkl. fly, tog, hostel m. 2 overnatninger og kampbilletter..
Vi mødte nogle stykker derovre, der havde betalt væsentlig mere, så vi ku med god samvittighed købe en ekstra pint:D
Så derfor: arranger selv jeres ture, hvis I kan overskue det, det bliver altså noget billigere..!!
Parkohargo
01-11-2008, 22:51
Så er vores Manchester tur overstået. Det var en fremragende tur, der blev gjort for kun 1400 kr (!). Altså inkl. fly, tog, hostel m. 2 overnatninger og kampbilletter..
Vi mødte nogle stykker derovre, der havde betalt væsentlig mere, så vi ku med god samvittighed købe en ekstra pint:D
Så derfor: arranger selv jeres ture, hvis I kan overskue det, det bliver altså noget billigere..!!
Det lyder da godt nok ekstremt billigt hvis det kan gøres for 1400kr!?:)
Jeg var også derover og se netop den kamp :)
Arrangerede også selv turen, med 800 for fly, 160 for bus til manchester, og 520 kr for billet.. Så ca. samme pris.. Var bare så uheldig at jeg fløj med sterling :)... Som du måske har læst i min blog..
Nu må jeg lige høre, hvordan har du kunne arrangere turen for 1400 kr? Hvor købte du billetter igennem, hvilket hotel og hvílket flyselskab? Lyder da for sinsygt!
Cristian9000
05-11-2008, 09:08
den fidus vil jeg også gerne lære :titte:
Syntes satme også det lyder billigt, så har i levet af Marie kiks og saft?
Måske boet på gaden, eller hvordan? Lyder da for vildt!
Thomas Hansen
05-11-2008, 20:30
Man bruger en time foran computeren, sørger først for billetten fra United supporterne eller gennem One united, leder efter en billig flybillet til et sted i england, kigger på togpriser, ingen overnatning men bar en hurtig sovetur i lufthavnen/pub hele natten. Sidst jeg var afsted kostede det 1500 det var til FA cup semifinalen i Watford i Birmingham. Også mange billige aftenture til CL legaue kampene.Ellers spørg!!!
Der er også billige hostels hvor man man kan få en nat for under 200, hvis man ikke vil sove på pubben:
http://www.hattersgroup.com/Manchester/
Som en skrev, så kræver en billig tur altså ikke andet end en time foran computeren:)
Og nej, vi levede ikke af kiks og vand:D Vi brugte jo selvfølgelig nogle penge derovre på mad og pints..!
Men vi fløj med Ryan Air (heldigivs ikke Sterling!!!), tog toget fra Birmingham til Manchester tirsdag aften. Så havde vi i forvejen booket et hostel. Så vi havde to overnatninger på et rigtigt fint hostel (Yhe Hostel) tror jeg det hed. Det lå tæt på G-Mex metrostationen, så det var fint. Kan varmt anbefales! Og det var med en okay morgenmad.
Billetterne havde min kammerat købt gennem sit medlemsskab af One United på www.manutd.com.
Så tror i alt jeg kom af med, som sagt tidligere, lige under 1400kr. Fin pris!
Hvor på stadion sad i? Bare for nysgerrighedens skyld, og er der en hjemmeside til det hostel i boede på?
Vi sad på East Stand. Hostellet hed "YHA Manchester". Det lå i Potato Wharf, Castlefield, Manchester tæt på G-Mex metro-stationen.
Billetterne havde min kammerat købt gennem sit medlemsskab af One United på www.manutd.com.
Så tror i alt jeg kom af med, som sagt tidligere, lige under 1400kr. Fin pris!
Hvordan kunne både dig og din kammerat få billetter gennem One United, hvis du ikke er medlem? Man kan da med et medlemskab af One United kun ansøge om en billet?
Det er korrekt ja, men billetterne gik i "generel sale" den dag, min kammerat købte billetterne, så på den måde kunn han købe de 3 vi skulle bruge..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.