PDA

Se fuld version : Louis Saha

Sider : [1] 2

Boock
30-04-2007, 21:18
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvEfXo2Cp9i2FAeVnFIpVLXBCST2e6U-Zr9BmJqqjSc9W5rD8r

Louis Saha
Født: 8. august 1978
Land: Frankrig
Klub: Everton

warming
02-05-2007, 13:48
Så er Saha igen rygtet på vej væk:

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1006/1006021_rumour_mill_lyon_eye_saha.html

En 6mio £ transfer til Lyon. Kilden er Daily Express så man skal nok tage det med et gran salt, men jeg vil nu være mere end tilfreds hvis vi kan score 6 mio £ på ham.

Buch
02-05-2007, 13:55
Jeg må indrømme at hvis rygtet om Lyon vil byde 6 mio på Saha er sandt, så handler det bare om at få ham solgt i en fart, da han er alt for meget skadet.

Men til hans forsvar vil jeg sige, at hvis Saha ikke havde været så skadet i sin tid på Old Trafford, så kunne en pris på ham nemt have været den dobbelte af det den er nu.

SantasLittleHelper
02-05-2007, 14:28
Jeg tror ikke Saha smutter - heldigvis da. Når Saha er klar er han en meget farlig angriber der er en vigtig brik i det offensive spil.. Forlængede han ikke også sin kontrakt i vinters?

Renatommo
02-05-2007, 14:40
Nu må i altså lige klappe i - Louis Saha var en af de vigtigste spiller i starten af sæsoen indtil han blev skadet. Når han er i topform er han blandt verdens bedste angribere - så nej, han skal ikke sælges!

$nowman
02-05-2007, 15:14
Hvis Saha ryger til sommer, så SKAL vi have en angriber, hvis han ikke ryger til sommer, så SKAL vi alligevel have en angiber.
Jeg synes hele tiden han er skadet

Buch
02-05-2007, 15:17
Renatommo - Ja, Saha er da en klasse spiller, men han har været al for meget skadet i sin tid i klubben, derfor synes jeg det iorden hvis han bliver solgt.

Håber vi kan få en Berbatov eller Yakubu til klubben, hvis han skulle blive solgt.

Dines
02-05-2007, 19:38
60 millioner kr. for Saha synes jeg er for lidt. Vi er tynde i angrebet, så der er ingen grund til at sælge flere.

Aquarium
02-05-2007, 19:55
Jeg synes saha startede sæsonen rigtig godt, og han spillede mange kampe inden han blev skadet. hvis vi henter rossi hjem næste sæson så kan fergie lege lidt med hvem starter i angrebet(rooney + rossi,saha,smith). saha blev overbrugt i starten af sæsonen, hvis vi bare have haft en anden angriber til at afløse ham så ville han være på toppen lige nu. Jeg kan godt forstå at manager og fans er frustrerede over hans mange skader, og hvis vi får en angriber til sommer i form af en huntelaar eller torres, så SKAL han sælges for jeg tvivler på at han får spilletid.

Dines
02-05-2007, 19:57
Hedder han egentlig ikke Louis Saha, og ikke Luis Saha?

Bugge
02-05-2007, 23:39
Dines: Jo, Louis Saha..

Er Saha stadig småskadet eller gider han bare ikke lave noget når han spiller? Kan slet ikke huske at han havde bolden efter han blev skiftet ind.. Men det er selvfølgelig også begrænset hvad man kan udrette af mirakler ene mand på det tidspunkt..

Dines
03-05-2007, 07:20
Jeg sad hele tiden og ventede på Saha ville få endnu en skade da han kom ind.

Dahlmann
03-05-2007, 08:08
Saha er en klassespiller, det kan ikke benægtes. men ligesom jer andre er jeg også ved at være træt af hans skader, jeg ville ønske der kom en ordentlig forklaring på det, for det piner mig så grusomt at han kun spiller en halv sæson hvert år...

Jonaldo
03-05-2007, 12:49
Saha burde sælges. Jeg synes aldrig han har været United klasse. Vi burde bytte ham i Ajax til Huntelaar.

Kjizzle
03-05-2007, 13:41
Saha burde sælges. Jeg synes aldrig han har været United klasse. Vi burde bytte ham i Ajax til Huntelaar.

Hvor mange kampe så du i starten af denne sæson?

Saha startede virkelig godt i denne sæson og scorede faktisk en del mål i efteråret. Siden blev han dog ramt af skader og har siddet ude.

Synes bestemt Saha har klasse når han er i topform. Det er bare alt alt for sjældent han er 100% fit.

Manutd-live
03-05-2007, 14:06
Jeg håber på ingen måder at Louis Saha bliver solgt. Vi har set hvor farlig han kan være når han er frisk, og desuden er han jo ikke skadet mere.

Sir Alex Ferguson meldte efter kampen mod Milan, at L.Saha vil starte inde mod City :P

*slettet*

Rafa86
03-05-2007, 14:34
Chancen skal gribes. Tror ikke der kommer et højere bud på Saha inden han igen bliver skadet.

Sluttede ellers godt af sidste sæson og startede også godt i denne sæson, men 2007 har bare ikke været hans år.

Lad Lyon få ham og lad os få 76 mio. kr.

Martinsen
03-05-2007, 17:30
byder Lyon 76 mil synes jeg bestemt også vi skal sælge ham.. Det er bare ikke holdbart at satse på en som tilbringer halvedelen eller mere af sæsonen på klublægens kontor.. så må vi spendere de penge på en angriber der laver mål, og ikke er kronisk skadet

Flax_Generous
04-05-2007, 02:16
Jeg kan godt li' Saha og jeg mener helt bestemt, at han er den helt rigtige slags angriber at have i truppen. Problemet er bare, at han aldrig rigtig er i truppen. Han er simpelthen for meget skadet. Antal kampe pr. sæson er vist ikke meget over 30 - det er simpelthen for lidt for en førsteholdsspiller på et hold, der spiller 38 ligakampe, FA Cup, Carling Cup og Champions League. Hans snit i ligaen er vist kun på lidt over 20. Det er ikke langt fra, at han kun er til rådighed i en halv sæson pr. hel sæson. Det er bare ikke godt nok. Og jeg tror desværre ikke, at det bliver bedre i fremtiden, så jeg vil ikke ærgre mig super, super meget, hvis vi solgte Saha til sommer. Men så skal der altså også komme en ny angriber til, der kan gå lige så meget med i spillet som Saha (altså ikke en ny Nistelrooy) og som samtidig besidder Sahas skud- og hovedstødsstyrke. Og som er væsentligt yngre end Saha. Man finder nok ikke en spiller, der opfylder disse krav til 70 millioner kroner (måske snarere det dobbelte), så ledelsen skal være villige til at investere dette og være dygtige nok til at finde den rigtige spiller, hvis Saha skal have lov til at forlade klubben. Ellers skal vi beholde ham og så bare håbe, at han lige pludselig begynder at blive skadesfri igen.

Dines
04-05-2007, 09:52
Saha har evnerne, og han er en super angriber faktisk når han ikke er skadet. Men men men han er jo skadet mindst 1/2 af året, og det synes jeg ikke er holdbart. Hvis et bud på 100 millioner kommer ind, synes jeg han skal sælges.

KennyN
04-05-2007, 10:16
Hvis rygtet om Lyon vil smide 6 mio. £ for Saha er korrekt, skal vi slå til i denne sommer.. Han er god når han ikke er skadet, men det er bare ikke ofte nok han er til rådighed og 100% klar og i form.

$nowman
04-05-2007, 15:35
Hvad ville i sige til, at man fx lavede en handel hvor United fik Fred og Lyon Saha også kunne vi evt. få nogle penge ?

Flax_Generous
04-05-2007, 15:47
Jeg tror snarere, at det bliver Fred - Saha + 4-5 millioner £. Der er langt mere fremtid i Fred, selvom Saha måske lige i denne sæson (eller 2006) var en bedre spiller.

Freds imponerende målsnit: 207 kampe og 124 mål. Derudover er han chanceskabende, driblestærk og temmelig hurtig. Og kun 23 år.

Stuhrdrengen
08-05-2007, 19:02
Jeg er ked af at jeg er fuldstændigt uenig med mange af jer omkring Saha. Jeg har set stort set samtlige kampe i starten af sæsonen, og synes ikke han er det store geni som I andre. Han brænder alt alt for meget, og spillet kører ikke på samme måde når han er med. Jeg ved ikke om 6 mio. pund er det rette beløb eller ej, men det vigtige er at United i næste sæson finder en fuldgod erstatning for Nistelrooy - det har vi ikke haft i år helt fremme. Godt vi havde suveræne spiller på mange andre pladser.

Caller
11-05-2007, 16:23
Det ser ikke ud til at vi får Saha at se mere i denne sæson, så er spørgsmålet vel om han har haft sin sidste kamp i den røde trøje.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=466118&CPID=8&clid=1&lid=4161&title=Saha+set+to+miss+cup+final

Dines
11-05-2007, 16:34
Jeg har det fint med Saha ryger til sommer. Han er skadet konstant, og er meget uskarp foran mål. Mod Milan da han kom ind, sad jeg kun og tænkte på hvornår han blev skadet igen, og det gjorde han søreme også.

50 millioner og så afsted med ham.

KennyN
11-05-2007, 17:12
Glasben.. Han bliver sku hele tiden skadet, og når aldrig at komme i omdrejninger igen efter en skade..
Håber han sælges til sommer..

Bugge
11-05-2007, 17:34
Han startede godt i den her sæson, men så er det satme også gået ned af bakke..

Martinsen
11-05-2007, 17:44
synes han har dårlige førsteberøringer, elendige afslutninger og skadet konstant... så jeg synes også han skal sælges, Saha i topform villle være inde omkring 1. holdet, men han rammer jo aldrig en topform med alle de skader, og det er uholdbart at betale løn mens han ligger på lægebriksen uge efter uge...

Aquarium
11-05-2007, 19:13
Så må vi snart have en god stærk top angriber som kan score mange mål som vores RVN. Jeg vil helst se Torres i united trøjen nummer 10 og Rossi som nummer 9. Huntelaar kan også være et godt køb. Afsted med saha til lyon. vi har den forkerte franskmand i united. han er hverken cantona eller henry.

Renatommo
11-05-2007, 20:54
Jeg har altid syntes at L. Saha var en genial spiller, og har altid kunne lide hans holdånd og atitude - men på det sidste er jeg virkelig ved at være træt af al hans tuderi og skader - Man skulle fandeme tro at han var fodboldinvalid! Kom nu i gang LOUIS!!!

snegl
11-05-2007, 20:59
Af ren nysgerrighed.. Tuderi??
Han kan vel ikk gøre for han er så meget skadet.. Men det er vel efterhånden sikkert at vi bør købe endnu en angriber.. Helst Eto'o

morten k
11-05-2007, 22:26
Af ren nysgerrighed.. Tuderi??
Han kan vel ikk gøre for han er så meget skadet.. Men det er vel efterhånden sikkert at vi bør købe endnu en angriber.. Helst Eto'o

Ferguson har mere end antydet at Saha har været klar længe, men at han ikke selv ville melde sig klar. Det lå klart mellem linierne at Ferguson anså ham for at være lidt af en head case.

BillyTheKid
12-05-2007, 04:49
Louis saha er så dejlig! En af mine yndlingsspillere i United, synd han er så meget skadet, men hans seneste udtagelse siger så meget. Han vil blive og kæmpe for sin plads, til trods for alle andre sender ham væk til sommer.

Har respekt for spillere som vil blive og kæmpe selvom alle mener han burde tage afsted - selv manageren har udtalt han nok burde finde en anden klub.
Det er klubfølelse og holdånd at blive i en klub på de betingelser, håber han er at finde i Mancheser United efter sommeren. Ærgeligt at skader er det eneste som afholder ham fra en startplads, det må være frustrerende.

Håber vi beholder ham, han er sku mere værd en de sølle 50 mio. som folk snakker om.
Ber til at hans præstationer i næste sæson vil gøre hans kritikere til skamme!

Renatommo
12-05-2007, 12:02
BillyTheKid - Med al repeskt for Louis Saha, han er også en af mine yndlings spillere - men synes bare ikke nogle af parterene kan være tilfreds med at han hele tiden er skadet?

Og til dig Snegl, jo! han må sku bide smerten i sig nogle gange..

KingK
16-05-2007, 18:43
Tror og håber ikke at de udtalelser taler for at SAF beholder Saha, der er ingen grund til at tvinge hans pris ned jo:D

Hvis ikke han bliver solgt, hvilket jeg inderligt håber, så ændrer det ikke på at der mangler en klasse-angriber! United mangler i den grad en angriber med en turbomotor der kan løbe fra alt og alle.... Så er det iorden at have Saha - ellers ikke!

Torres må da snrt komme ind i kampen og fatte at Atletico aldrig kommer i nærheden af noget og så skifte klub! Torres og Rossi som nye angribere til sommer - så kan de da lige så godt bare give os pokalerne:juhuuuu:

KristianB
16-05-2007, 21:33
Håber ikke Ferguson sælger Saha, og tror det heller ikke.
Han er en god angriber når han er klar, og er meget bevægelig, og som er rimelig farlig med begge ben. Dog er det et minus at han brænder så mange chancer, men vil sige at han skaber lige så mange som han brander.

KennyN
20-05-2007, 11:13
Tottenham er ude efter Saha.
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=jol-to-end-saha-hell-at-united--%26method=full%26objectid=19136127%26siteid=93463-name_page.html

Læg mærke til denne sætning i artiklen: The Frenchman recently claimed he was not fit enough to attend Manchester United's end-of-season dinner.

Nu må det sku stoppe. Han er ikke engang fit nok til at kunne deltage i en middag...

Allan
20-05-2007, 11:27
Ud med Saha og det kan KUN gå for langsomt, manden er jo lavet af glas eller om muligt et endnu mere skrøbeligt materiale.

Dines
20-05-2007, 12:01
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7138

Efter sådan jeg har læst denne nyhed, virker det på mig som om, at Saha ryger til sommer. Fergie virker klart nok irreteret over at have en angriber der er ude det meste af sæsonen.

United DK
20-05-2007, 12:07
Tottenham er ude efter Saha.
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=jol-to-end-saha-hell-at-united--%26method=full%26objectid=19136127%26siteid=93463-name_page.html

Læg mærke til denne sætning i artiklen: The Frenchman recently claimed he was not fit enough to attend Manchester United's end-of-season dinner.

Nu må det sku stoppe. Han er ikke engang fit nok til at kunne deltage i en middag...

På den anden side, så er han så enormt skrøbelig, at han måske godt kan blive skadet under en middag.

KennyN
20-05-2007, 12:10
På den anden side, så er han så enormt skrøbelig, at han måske godt kan blive skadet under en middag.

Jeg vil bestemt ikke afvise det. Han ville sikkert sagtens kunne komme til skade med det skarpe bestik.. Eller måske ville han få en fiber ved at gå op til buffeten.. Det er skide farligt sådan at tage til middag ;)

KennyN
20-05-2007, 12:12
Det er vist på tide at smide billedet af Sahas dagligstue op igen.

http://img443.imageshack.us/img443/2713/sahana8.jpg

JDK
30-05-2007, 11:24
Hvis Saha bliver solgt, tror I så at en ny opstilling bliver 4-3-3 med Carrick-Scholes-Hargreaves (når han skriver under) på midtbanen, og Giggs-Rooney-Ronaldo i angrevet, eller bliver der købt en ny angriber?

Jeg vil blive ked af det, hvis Saha bliver solgt, da jeg rigtig godt kan lide ham - men han er for meget skadet og det er desværre bare ikke holdbart i længden

KennyN
31-05-2007, 17:00
Torino og Lyon skulle være interesseret i Saha.

http://www.sportenkort.dk/nyhed/62238/fodbold/italiensk+interesse+for+louis+saha

United DK
31-05-2007, 17:04
Torino og Lyon skulle være interesseret i Saha.

http://www.sportenkort.dk/nyhed/62238/fodbold/italiensk+interesse+for+louis+saha

Sælg for fanø!

Dines
31-05-2007, 17:05
Lyder fint nok. Han er skadet for meget og samtidig er han så uskarp. Jeg tror også at Fergie er træt af ham, og alle hans mange skader.

Sørensen
31-05-2007, 17:10
Det tror jeg også, men i den første halvdel af sæsonen var han den bedste vi havde sammen med ronaldo til at lave kasserne... Men bare sælg ham

JDK
31-05-2007, 18:05
Ja, slå til med de tilbud

Damien
31-05-2007, 18:11
60 mill er da alt for lidt for en spiller, vi betalte over det dobbelte for... Syntes nu han har næste år til gode... Og vil sige det er et lidt billigt grundlag, kun at sælge ham pga. hans skader...
26 kampe har han spiller og scoret 13 mål. i PRE, FA cup og CHL... Det er vel passende for en angriber...

KennyN
31-05-2007, 18:44
Til gengæld har han så brugt cirka 600 chancer for at score de 13 mål. Og så kan man ikke have en angriber der ikke er klar oppe i sit hoved til at spille, selv om han intet fejler..

schousboe9
13-06-2007, 10:55
Nu må det simpelthen snart stoppe!

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1009/1009025_sour_luck_for_saha_.html

Så knækker frøæderen igen og er væk i 6 mdr.! Det var så dét, ham for vi ikk en krone for henover sommeren. Urin, for han var helt sikkert på vej ud!

Tror ikke nogen vil have ham nu, men hans agent siger i ovennænvte artikel: "There's no question he is changing clubs"... Dén forstår jeg ikk helt... Hvis de ka få ham solgt når han er skadet, tager jeg hatten af...!!

Men hvor pisser det mig i dén grad af, at han aldrig kan holde bare 2/3 af en sæson!!

HamudiiC
13-06-2007, 11:35
Er jeg den eneste der har fået nok af ham?
Nu må han altså ud.
Men ja, skaderne sælger ham næppe.

KingK
13-06-2007, 11:35
Få ham nu væk - han er da så frustrerende at have i klubben:rant:

Personligt forventer jeg ikke at se ham i aktion i næste sæson, for når man forventer at han er ude til november/december måned - (hvilket vi har hørt før???) - så er han nok ude indtil marts måned eller sådan noget!

Desuden skal tøsen så lige "være klar mentalt" til at spille:confused:

Han skal væk nu og så er jeg kold om prisen er 20 mio....

Han bliver aldrig de skader kvit og han nærmer sig de 30 år, og så bliver det ikke en pind bedre...

schousboe9
13-06-2007, 11:44
Der er vist general enighed!:)

Sælg stodderen til laveste unikke bud - eller lav en Jon Dahl og forær ham væk! Derby ku vel nok bruge ham i de 7-10 kampe, han nu holder til..??

Dog burde dette helt sikkert sende en ny striker til Gamel T! Smith (?), Rossi og Rooney er ikk nok, i hvert fald..

Fransson
13-06-2007, 12:04
Hvorfor skulle vi sælge vores bedste boksspiller? Det forstår jeg ikke. Han har gennemgået en operation for at blive sine skader i knæet kvit. Jeg mener helt klart at Louis Saha har bevist alle at han er en af de bedste angribere i verden når han er i topform. Og det var der også mange som syntes herinde i starten af sidste sæson.

United DK
13-06-2007, 12:12
Jamen Saha er helt sikkert en god angriber, når han er i form, men problemet er bare, at det er han meget sjældent, fordi han altid er skadet.

PL-pedersen
13-06-2007, 12:23
typisk!!!

Nauer
13-06-2007, 12:32
Nu ser angrebet lidt tyndt ud.. Han spiller sikkert ikke før januar

Bugge
13-06-2007, 12:34
Det er simpelthen ufatteligt.. Han er en klasse angriber, men hva fanden skal vi bruge ham til når han aldrig spiller?

HamudiiC
13-06-2007, 12:35
Er der en lækker sygeplejske som han er forelsket i, siden han altid besøger vores lægestab?

srixon
13-06-2007, 12:39
Hvorfor skulle vi sælge vores bedste boksspiller? Det forstår jeg ikke. Han har gennemgået en operation for at blive sine skader i knæet kvit. Jeg mener helt klart at Louis Saha har bevist alle at han er en af de bedste angribere i verden når han er i topform. Og det var der også mange som syntes herinde i starten af sidste sæson.

hvad hjælper det?

når manden er skadet halvdelen af sæsonen HVER SÆSON, og når han bruger 3 måneder til at komme i den famøse topform du snakker om..... så er der måske 5-10 kampe vi kan bruge ham i, hvis vi er yderst heldig. nej glem ham og køb en angriber som vi kan stole på

JDK
13-06-2007, 12:41
Skidt en så god fodboldspiller, aldrig er slået igennem i United, pga. sine utrolig mange skader!

Men nu må han væk - vi kan ikke blive ved med at tro på, han ikke mere skal være skadet, men det bliver svært at komme af med ham, i dette transfervindue!

Men mon ikke vi køber en ny angriber alligevel?

RasmusP
13-06-2007, 12:44

Han kan jo aldrig blive verdens bedste når han ikke spiller! Han kan kun nå at få en anerkenelse for månedens bedste, for han plejer at kunne holde i en måned (men så er det også slut!). Det kendetegner vel også en god spiller, at man kan passe på sig selv, og ikke blive skadet?
Og jeg synes det er pisse synd, for han kan jo knap nok nå at blive pengene værd, når han kun spiller 1/3 af sæsonen. Men jeg er da enig i at de kampe hvor han er i topform, er han virkelig god, men da det sker for sjællent, kan det ikke betale sig, at have ham...

Vi skal have en stabil angriber, og så er jeg egentlig ligeglad med hvem det er.

Gronkjor
13-06-2007, 12:54
Ærgeligt at han er så meget skadet:( Når han er i topform spiller han rigtig godt, dog synes jeg at han brander for mange kæmpe chancer.
Men jeg synes egentlig bare vi skal beholde ham medmindre der er en klub der vil give at ordentligt beløb for ham. Jeg tror nemlig det kan blive meget svært, at komme af med ham for en ordentlig pris. Så lad os beholde ham, og så samtidig købe en ny angriber. Så kan vi mulligvis sælge ham til vinter når han er skadefri. Så køb Torres, eller Tevez eller en af de mange andre der har været snakket om.

MadsG
13-06-2007, 13:31

Han kunne sikkert også godt være en af dem her:
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/anden_sport/article271098.ece
:D

KennyN
13-06-2007, 13:52
Det er simpelthen utroligt. Den mand er lavet af glas, og lever op til sit kælenavn "Sicknote" og "Mr. Glass".. Latterligt. Tænk på alle de penge United har postet i Saha, mens han er skadet. Han burde være mand nok til at sige, fair nok gutter, jeg frasiger mig min løn i de kommende måneder som kompensation eller give sin løn til velgørenhed.. Redondo frabad sig løn i Milan, grundet sine mange skader..

Nu er Saha jo ikke mulig at sælge før tidligst til januar. Surt. Men lad os håbe han ryger der så. Det er jo ikke til at have en spiller som bliver skadet når bare han går en tur i hjemmet.
Tidligst klar til november siger historien, men derefter går der 3 måneder hvor han ikke er klar i hovedet til at spille. Han er ude resten af den nye sæson..

Jeton91
13-06-2007, 14:14
Han bliver skadet lige efter han bliver klar.
Haha ,
Det sku lang tid siden jeg har set en ordenlig indsats fra saha ? :d

Bugge
13-06-2007, 14:18
Det er ikke hans præstationer jeg vil sætte en finger på for han er en helt suveræn angriber, det er hans antal af præstationer der irriterer mig..

Jeton91
13-06-2007, 14:22
Det er ikke hans præstationer jeg vil sætte en finger på for han er en helt suveræn angriber, det er hans antal af præstationer der irriterer mig..

Ja du har ret hehe

Fransson
13-06-2007, 15:03
Det er utroligt så utålmodige folk er herinde. Hvis en spiller ikke lige spiller så godt i ti kampe skal han bare ud med det samme men hvis han spiller skide godt er han gud. Sjovt nok vil folk have Solskjær til at blive til trods for at han spiller af lort og også faktisk er mere skadet end Saha?!

Hvorfor for helvede ikke bare vente og se tiden an med Louis Saha. Hvis den operation hjælper ham har vi altså en angriber i verdensklasse! Vi har været tålmodige med ham før, så kan vi også være det et år til.
Rent økonomisk gør det ingen forskel for en klub som United.

robinho
13-06-2007, 15:06
Hvorfor for helvede ikke bare vente og se tiden an med Louis Saha. Hvis den operation hjælper ham har vi altså en angriber i verdensklasse! Vi har været tålmodige med ham før, så kan vi også være det et år til.
Rent økonomisk gør det ingen forskel for en klub som United.

siger heller ikke vi skal sælge ham, for det kan vi simpelthen ikke, for ingen vil have ham når han er skadet. Men vi skal have en ny

Dines
13-06-2007, 15:15
Så er 'glasben' skadet igen igen. Det er simphelthen så ringe, hvormeget han kan gå i stykker. Han har stortset været skadet i hele 2007 indtil nu. Jeg håber sandelig, at vi anskaffer os en ny mand fremme nu hvor han endnu en gang er væk!

Bugge
13-06-2007, 15:17
Saha kan overhovedet ikke sammenlignes med OGS, det kan der da slet ikke være tale om.. Sahas bidrag til United har satme været begrænset eftersom halvdelen af hans tid i United er gået med skader osv..

Jeg mener heller ikke vi behøver/kan sælge ham.. Men Fransson, vil du mene at vi ikke har brug for en ny angriber? Eller handler det bare om at beholde Saha, for det er jeg ikke nødvendigvis uenig med dig i.

RasmusP
13-06-2007, 15:29
Det er utroligt så utålmodige folk er herinde. Hvis en spiller ikke lige spiller så godt i ti kampe skal han bare ud med det samme men hvis han spiller skide godt er han gud.

Er det ikke snart gået op for dig, at man ikke er utilfreds med hans spil, men antallet af kampe han spiller??!!
Og selvfølgelig er en spiller ikke gud bare fordi han spiller godt i en kamp, men man har da lov at rose spillerne når de har fortjent det?

Du er alt for tålmodig:D
Der må være en grænse for, hvor mange chancer en spiller skal have, og jeg synes den grænse er nået nu.
Og problemet med Saha er, at når han endelig er hans skade kvit, så får han en ny!

Foged
13-06-2007, 15:32
Jeg synes godt nok også at grænsen er nået nu.!
Han er en fantastisk angriber, men nu må det skadeshelvede holde op!

Refstrup
13-06-2007, 15:41
Jeg synes godt nok også at grænsen er nået nu.!
Han er en fantastisk angriber, men nu må det skadeshelvede holde op!

jeg kender ikke en der er mere skadet en glasben

RasmusP
13-06-2007, 15:44
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7242

Så er han måske klar sæsonstart alligevel:titte:
Men jeg synes stadig vi skal have en anden angriber.

Aurdal
13-06-2007, 15:47
Jeg er helt enig med Fransson. Saha er en av mine favoritter i United. Helt klart en fantastisk angriper. Nå ser det jo ut som Smith skal selges.. heldigvis om jeg kan si det jeg mener. Saha er 100 ganger bedre enn Smith. imo. Som Fransson sier vil det ikke ha noe å si for United å vente et halvt år på Saha og får så håpe at han kommer tilbake i stormform.

Jeg er helt enig i at vi må ha en ny angriper. Helt klart. Men det betyr ikke av vi må selge Saha. Solskjær og Smith er ikke gode nok for United. Da sitter vi igjen med Rooney og eventuelt Rossi.

Greit mange er leie av Saha. Men det er en skam å miste en så god spiss. Gi han tiden han trenger, forhåpentligvis betaler han oss tilbake med en fantastisk halv sesong neste år. :p

srixon
13-06-2007, 15:48
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7242

hehe sjovt.

ved ikke om jeg skal græde eller le, man kan jo sige at hvis Ferguson/Gill havde planer om et nyt storindkøb, så kunne en langtidsskadet Saha sagtens gå hen og blive den primære faktor til at de gjorde det.

på den anden side så er det jo fantastisk hvis dette historie er sand, for så har vi Saha tilbage til sæson start"Rocking"

Aurdal
13-06-2007, 15:54
Deilig å høre. Vi får håpe Saha kommer tilbake for fullt fra seriestart å latterligjør alle dere negative djævler! :D

Bugge
13-06-2007, 16:04
Latterliggøre hvem? Der er jo ingen der påstår at han er en dårlig fodboldspiller.. Han er åbenbart bare for skrøbelig til at spille mere end 10 kampe pr. sæson..

Men lad os da håbe at Saha kommer tilbage til sæsonstart, spiller 8-10 klassekampe og derefter bliver skadet så vi kan ærgre os resten af sæsonen over at vores erstatninger er for ringe eller for urutinerede.. Eller hvordan?

Køb en angriber så vi kan rokere oppe på toppen, IMO..

Mrjelle
13-06-2007, 16:14
Har ellers altid været stor fan af Saha. Syns da også han beviste i de kampe han var med i år at han er en virkelig godt spiller.
Desværre er han ALT for skrøbelig. Det går bare ikke, måske skulle vi skyde ham af hvis det er muligt også finde en ny angriber.

schousboe9
13-06-2007, 16:42
Hm.. spændende udmelding/udvikling/twist! Har godt nok indtil denne nyhed undret mig over, hvorfor der ikke stod noget på manutd.com??

Nu ved vi hvorfor!:)

Men det betyder ikke en skid, han ska stadig sælges, for han vil helt sikkert knække 4-5 gange i løbet af sæsonen - hver med varighed af min. 3 uger... Og så begynder vi at bande igen.

Damien
13-06-2007, 18:29
Utroligt at en sag kan kører sådan op med Saha's skade... Er det bare de umættelige engelske aviser der ikke kan finde nok stof :confused:

Men siger stadig: Behold SAHA !! Jeg ser ingen grund til at sælge ham...
Vi har brug for en type som ham, Både go med hoved og i det opbyggende spil!

Thomas Hansen
13-06-2007, 19:21
Kan han ikk få nogen støttestrømper heeheheheheh"Rocking"

Aurdal
13-06-2007, 20:45
Altså å gjøre at de som nå vil selge han kan spise hatten sin med et smil om munnen! :p La oss for Uniteds og Sahas del håpe dette skjer! :D

JDK
09-07-2007, 02:12
Jeg er stor fan af Saha, men mener at han skal sælges hvis han stadig er et glasben, som han har været hidtidig i United, da vi kan få en god slat penge for ham

Alex
09-07-2007, 12:14
Håber virkelig at Saha formår at holde sig nogenlunde skadesfri i kommende sæson. Synes han er fantastisk!

Køber vi Tevez, eller en anden der kan gå direkte ind i start-11'eren, har vi altså også en angriber mere at gøre godt med. Det gør så at Saha ikke skal spille ligeså meget, og dermed kan holde sig bedre klar.

Efter min mening skal vi beholde Saha.

JDK
22-08-2007, 10:51
Inde på indkast.dk, mener de at Saha er klar til at være med i truppen på søndag mod spurs

schousboe9
22-08-2007, 10:53
Link??

Glory Man United
22-08-2007, 10:54
Inde på indkast.dk, mener de at Saha er klar til at være med i truppen på søndag mod spurs

Kender ikke hjemmesiden. Men jeg har mere tiltro til:
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Den siger 1/9

JDK
22-08-2007, 12:43
http://indkast.dk/index.php?nyhed=24074

3 sidste spalte...

Dines
22-08-2007, 12:57
Det der står på indkast kommer fra The Sun, som ikke er kendt for at være særlige pålidelige. Physioroom virker mere reel, men på den anden side så kom Hargo også med til derbyet, selvom der derinde stod han først vil være klar til mod Tottenham. Så man skal aldrig sige aldrig.

Cap
22-08-2007, 13:26
physioroom siger stadig "very doubtful" omkring Hargo til næste kamp, så lad os håbe de heller ikke er helt opdateret på Saha - så Sun for en gang skyld har ret. :)

Glory Man United
22-08-2007, 13:27
physioroom siger stadig "very doubtful" omkring Hargo til næste kamp, så lad os håbe de heller ikke er helt opdateret på Saha - så Sun for en gang skyld har ret. :)

Hargo er altså også skadet....derfor han ikke spiller mod Tyskland

Dines
22-08-2007, 19:41

Nu er den kamp mod Tyskland en venskabskamp, og Fergie plejer generelt at være meget påpasselig med at sende spillerne afsted til landskampe, hvis bare der er det mindste. Og hvor det nu er en venskabskamp, så kan det jo næsten være lige meget for England og Hargreave selv, så jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det.

Cap
22-08-2007, 22:26

Jeg tænkte mere på at han spillede mod City, så han må vel betragtes som være tilbage - at England ikke vil bruge ham i en ligegyldig kamp når han er på vej tilbage fra en længere skade er vel forståeligt. ;) Anyway, det var en smule offtopic - for at komme tilbage vil jeg bare sige "Get fit, Saha!".

JakobR
22-08-2007, 22:35
Jeg ved ikke om jeg skal le eller græde, over at Saha muligvis er tilbage, men hvis han kan holde sig skadefri i 45 minutter, så er det vel bedre end ingenting.

Skulle det, mere eller mindre usandsynlige, ske, at han laver en "Ronaldo" og fra nu af kan holde sig fri af længere skader, så vil det uden tvivl give angrebet et trumfkort, da vi så står med 3 klasseangribere.

United DK
22-08-2007, 22:41
Ja, hvis Saha på mirakuløs vis, holder sig fri af skader i det næste lange stykke tid, så kan han blive guld værd for os, ligesom han var sidste efterår.

Dines
23-08-2007, 08:26
Jeg frygter lidt med Sahas skade, at han måske nu bliver smidt for hurtigt i aktion, da man er i kraftig mangel af angribere, og så bliver han skadet igen.

Glory Man United
23-08-2007, 08:48
Jeg frygter lidt med Sahas skade, at han måske nu bliver smidt for hurtigt i aktion, da man er i kraftig mangel af angribere, og så bliver han skadet igen.

Det kunne afgjort ligne en ny skade :mad:

Simonlovesmanutd
23-08-2007, 09:17
Jeg mener Saha bør sælges, vi kan jo alligevel ikke regne med ham som spiller fordi han altid er skadet. Han har måske 5-8 kampe uden skade og når lige at komme i gear før han bliver skadet igen. Uanset hvor god han så er når han er skadesfri så kan vi bare ikke regne med ham. Få ham ud og køb en der har samme nveau (de er der jo, Martins f.eks.). OG det skal være nu hvor han er skadesfri. Jeg har ellers tidligere gerne ville holde på ham men nu har jeg fået nok.

Glory Man United
23-08-2007, 09:47
Og hvem ville købe ham? Jo ikke kun os, der ved, han altid er skadet. Så vi får nok ikke meget for ham

JDK
23-08-2007, 10:01
Tror altid at Saha vil have på sig, at han vil blive skadet med det sammen - sådan har jeg desværre også, men jeg vil give ham en chance, også lade ham spille på søndag, så han kan scorer nogle mål!

Simonlovesmanutd
23-08-2007, 10:47
Jeg tror nu ikke Saha ville være så meget skadet hvis han spillede i en mindre fysisk krævende liga. Jeg tror nok der skal være en aftager hvis det kom på tale. Lyon har vist været nævnt i sin tid.

Glory Man United
24-08-2007, 11:29
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=465708

Han presses forhåbentligt ikke, for så ved vi, hvad der sker :(

Rizk
24-08-2007, 11:30
Hedder han egentlig ikke Louis Saha, og ikke Luis Saha?

Så er Den sikker Saha sidder med på bænken på søndag... Godt nyt må man sige........
[url]http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=465708

Simonlovesmanutd
24-08-2007, 11:33
Jeg vil sige at det måske er et godt tegn at han har fået opereret knæet, så kan det være det holder denne gang. Ellers kan vi ligeså godt regne med at vi kun har 2 angribere denne sæson. Rooney og Tevez. Men håber da at kommer i gang mod Spurs og krydser fingre for at benene holder!

Rizk
24-08-2007, 11:39
Tror faktisk han har været the missing link her i sæson starten, hvis man ser på sidste års opstart. Men som du skriver må vi håbe han er 100% klar...

Glory Man United
24-08-2007, 11:53
Jeg vil sige at det måske er et godt tegn at han har fået opereret knæet, så kan det være det holder denne gang. Ellers kan vi ligeså godt regne med at vi kun har 2 angribere denne sæson. Rooney og Tevez. Men håber da at kommer i gang mod Spurs og krydser fingre for at benene holder!

Solskjær skal da nok lave sine 5-6 kasser på de 15 kampe, han får!
Nu vi snakker skader:
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
har ikke opdateret skader siden i mandags....nogen som har et alternativ?????

Dines
24-08-2007, 13:05
Virkelig en dejlig dag. :) Saha er klar til bænken og VDS er kommet sig over sin småskade. Samtidig er Anderson og Hargreaves også klar. Virkelig god start på weekenden. :D Eneste lidt ærgelige er jeg er blevet lidt syg ;)

Glory Man United
24-08-2007, 13:09
Virkelig en dejlig dag. :) Saha er klar til bænken og VDS er kommet sig over sin småskade. Samtidig er Anderson og Hargreaves også klar. Virkelig god start på weekenden. :D Eneste lidt ærgelige er jeg er blevet lidt syg ;)

Synd for dig Dines.....jeg satser mine sparepenge på, at United klarer sig uden dig på søndag ;)

Glory Man United
31-08-2007, 14:59
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=467542

Håber sgu du holder Louis.....men jeg tvivler :(

BadBoy
31-08-2007, 15:03
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=467542

Håber sgu du holder Louis.....men jeg tvivler :(

jeg tror ikke han bliver skadet, men derimod at han måske scorer:devilll:

Alex
31-08-2007, 21:19
Så er Saha tilbage. Hvis vi kan få ham i form vil det være helt kanon! Så slipper vi vist for at snakke målkrise.

Hvis Saha så tilgengæld bliver skadet en gang til i den kommende tid, er jeg ved at være løbet tør for tålmodighed, ligesom så mange andre er. Så Louis Saha må ind at bevise at det har været værd at vente på ham! ;)

JakobR
31-08-2007, 21:26
Så er Saha tilbage. Hvis vi kan få ham i form vil det være helt kanon! Så slipper vi vist for at snakke målkrise.

Hvis Saha så tilgengæld bliver skadet en gang til i den kommende tid, er jeg ved at være løbet tør for tålmodighed, ligesom så mange andre er. Så Louis Saha må ind at bevise at det har været værd at vente på ham! ;)

Tror sgu der skal ekstremt mange mål til, før han kan bevise, at han har været værd at vente så lang tid på :D

Kofoed
31-08-2007, 21:28

det med at han ikke er værd at vente på ved jeg nu ikke.. jeg er igang med at se season review 06/07 og det er utroligt så mange vigtige mål han scorede for os i CL, og man kan virkelig se hvor mange flere muligheder der kommer i spillet når han er med..

Allan
31-08-2007, 21:45
Saha og Tevez så har vi en super nagrebs DUO, og lige præcis en duo er det vi har manglet i starten af sæsonen.

Tevez er ikke god som alene mand på toppen. Så jeg satser på at Saha/Tevez kan bombe Keano tilbage til Sunderland med et stort nederlag, bare for at vise at nu er United for alvor igang, ikke kun spillmæssigt men også målscoringsmæssigt

JDK
01-09-2007, 20:22
Super at se Saha tilbage, endda med en scoring! lad os håbe at han kan holde sig helt skadesfri i denne sæson - så tror jeg det kan blive en rigtig stor sæson for ham :devilll:

JakobR
01-09-2007, 20:34
http://youtube.com/watch?v=vGRpFVvAIu4
http://youtube.com/watch?v=kC1t3S83-fQ

Saha har altså en fantastisk evne til at score vigtige mål!

Aurdal
01-09-2007, 20:44
Takk Saha!! Du er akkurat det vi trenger nå!

Dines
02-09-2007, 10:01
Ej, hvor er det fedt at se Saha score igen. 2007 har indtil videre været et hårdt år for ham, hvor mange (inklusiv mig selv) har dømt ham ude, men det han laver igår er altså svar på tiltale. Han bliver godt at have i denne sæson, hvis han altså bare kan holde sig skadesfri.

Damien
02-09-2007, 12:48
Ja, sjovt at se hvor mange tidligere i tråden der sagde vi skulle slippe os af med ham.. Han spillede en super anden halvleg og var vores redningsmand mod Sunderland.

Dejligt at ha Saha tilbage.. Tror vi kommer til at nyde godt af hans hovedspil.

JakobR
02-09-2007, 13:26
Ja, sjovt at se hvor mange tidligere i tråden der sagde vi skulle slippe os af med ham.. Han spillede en super anden halvleg og var vores redningsmand mod Sunderland.

Dejligt at ha Saha tilbage.. Tror vi kommer til at nyde godt af hans hovedspil.

Folk har hele tiden vidst, at han er en klassespiller. Folk lever bare i nuet og glæder sig over, at han endnu engang viste klassen og scorede et vigtigt mål.

Fletcherfan
02-09-2007, 14:04
Nu hvor jeg har set jer diskutere om Louis Saha må jeg komme med nogle kommentarer...

Først vil jeg lige sige som situationen er lige nu så skal Saha ikke sælges, fordi United har mangel på angribere. Men hvis United finder en eller to andre angribere i høj klasse synes jeg helt afgjort at Saha skal sælges. Og det synes jeg, fordi efter min mening er han ikke god nok til at være nummer 1, 2 eller 3 i køen af angribere. Ja, han får nogle gode mål, men jeg har ALDRIG set en angriber brænde sååå mange chancer. Og så synes jeg også hans arbejdsindsats halter lidt, og der er han MANGE klasser under f.eks. Solskjær og Rooney.

Jeg har set på nogle tal vedrørende Sahas tid i klubben. Han debuterede den 31. januar 2004. Iberegnet den kamp og til og med kampen mod Sunderland har Saha spillet 101 af 204 United-kampe spillet siden. Af de 101 kampe har Saha startet de 35 på bænken, dvs han har været i startopstillingen i mindre end en tredjedel af Unitedskamper i hans tid klubben. Og til jer der synes, at han er RIGTIG god når han er klar kan jeg fortælle, at han i de 101 kampe har scoret 38 mål, dvs. 0,37 mål pr. kamp. Og det er altså ikke godtnok for en angriber, der skal være vores bud på en topscorer...
Hans statistik er som følgende:
Premier League: 70 kampe (24 som indbytter) / 24 mål
FA-Cup: 8 (3) / 3 mål
Liga Cup: 9 / 7
Champions League: 14 (8) / 4.

Han har scoret sin mål mod disse klubber:
Blackburn 5 kampe / 4 mål
Birmingham 5 / 3
Charlton, Fulham, West Bromwich 4 /3
Bolton, Everton, Wigan, Benfica 3 / 2
Celtic 2 / 2
Chelsea, Arsenal 6 / 1
Portsmouth 5 / 1
M'Boro, Aston Villa 4 / 1
City, Reading 3 / 1
Burton, Southampton 2 / 1
Palace, Wolves, Sunderland 1 / 1.

Det vil sige, at han har scoret 17 mål i 24 kampe mod hold i bunden af PL og nedre divisioner, 12 mål i 25 kampe mod hold, som kæmper om at komme i øverste halvdel af PL. Og hvis i spørger mig så er det ikke godt nok.

Det blev nu lidt langt, men jeg synes, at det viser, at Saha skal ud.

Damien
02-09-2007, 14:24
Folk har hele tiden vidst, at han er en klassespiller. Folk lever bare i nuet og glæder sig over, at han endnu engang viste klassen og scorede et vigtigt mål.

Hmmm.. fx. man sælger da ikke en klassespiller for 60 mill. som nogle tidligere har nævnt, om han så har været meget skade eller ikke.. I så selv hvor meget Chelsea fik for Robben, og han er da heller ikke altid skadesfri.

Pede---*
02-09-2007, 14:33
Dejligt at det var en angriber der sikrede os sejren i går:)... Noget vi virkelig har brug for lige nu...

JakobR
02-09-2007, 14:39
Hmmm.. fx. man sælger da ikke en klassespiller for 60 mill. som nogle tidligere har nævnt, om han så har været meget skade eller ikke.. I så selv hvor meget Chelsea fik for Robben, og han er da heller ikke altid skadesfri.

60 millioner kroner for en angriber, der ligger skadet 70-80% af en sæson, er ret meget.

Men når Saha er fit for fight og kan spille, så vil jeg ikke sælge ham for en krone mindre end 120.

Jev
10-09-2007, 18:21
Rart at læse den seneste nyhed om Saha.

Lad os håbe, at han kan holde sig skadesfri i en længere periode, da han er en af vores vigtigste spillere. Jeg fatter ikke, hvorfor så mange United-tilhængere er så desperate efter at få ham solgt. Når han spiller, hører han til i den absolutte elite, og der er ingen angribere, jeg ville bytte en skadesfri Saha ud med.

BadBoy
10-09-2007, 18:40
Rart at læse den seneste nyhed om Saha.

Lad os håbe, at han kan holde sig skadesfri i en længere periode, da han er en af vores vigtigste spillere. Jeg fatter ikke, hvorfor så mange United-tilhængere er så desperate efter at få ham solgt. Når han spiller, hører han til i den absolutte elite, og der er ingen angribere, jeg ville bytte en skadesfri Saha ud med.

Jeg er fuldstændig enig med dig bare ærgeligt han tit har været skadet, lad os håbe det stopper;)

baeklev7
10-09-2007, 18:47
Fedt og læse at Saha vælger at nedpriotere landsholdet, for hans og klubbens skyld. Egentlig burde han vel stoppe på landsholdet:devilll:

Boock
04-10-2007, 21:34
Så er Saha blevet udtaget til landsholdet igen...
Det irriterer mig at han ikke siger nej. i det mindste denne gang.
Hvis han kommer tilbage skadet igen går jeg amok!

JakobR
04-10-2007, 21:43
Latterligt hvis han tager afsted. Vi har betalt 120 millioner for ham, og han har ikke lavet andet end at være skadet! Og så har han fået løn, for bare at sidde og kukkelure på tilskuerpladserne.

Sikke et fjols...

United DK
04-10-2007, 22:14
Det kan så også være, at han vender tilbage med en masse selvtillid, efter at have scoret nogle mål, hvilket der er gode chancer for, da Frankrig møder Færøerne ude og Litauen hjemme hhv. lørdag d. 13. oktober og onsdag d. 17. oktober.

JDK
04-10-2007, 22:19
Det kan så også være, at han vender tilbage med en masse selvtillid, efter at have scoret nogle mål, hvilket der er gode chancer for, da Frankrig møder Færøerne ude og Litauen hjemme hhv. lørdag d. 13. oktober og onsdag d. 17. oktober.

Det tror og håber jeg også mere på! godt nok er jeg skeptisk med Saha og skader, men jeg tror mere på at han kan få noget selvtillid i sådan nogle kampe som Frankrig skal spille!

Damien
04-10-2007, 22:52
Latterligt hvis han tager afsted. Vi har betalt 120 millioner for ham, og han har ikke lavet andet end at være skadet! Og så har han fået løn, for bare at sidde og kukkelure på tilskuerpladserne.

Sikke et fjols...

Rolig nu.. Saha er en god spiller og han kan vel ikke gøre for han blir skadet en del !! Han blir det jo ikke med vilje...

Don Kafai
05-10-2007, 01:00
Landshold er nu engang landshold, og det største for en spiller er at repræsentere sit land, og jeg har altid synes det var fair når fx Heinze i 04 insisterede på at spille OL selvom Ferguson ikke ville have det.

Men jeg er ganske enig i at Sahas sag ser meget dårlig ud hvis han vender skadet hjem fra de 2 kampe. Men jeg håber og tror ikke det bliver den store opgave for Frankrig...

morten k
05-10-2007, 01:39
Hvis han siger nej, er risikoen der for at han bare får karantæne fra at spille klubfodbold så længe, alligevel.

Man må nu engang acceptere at landskampe er en del af det at have spillere i den højere ende af skalaen. Vil vi hellere have spillere der ikke spiller landskampe, end have dem der ikke er gode nok til det?

At manden så har glasben er selvf beklageligt. Ok, jeg finder det så generelt beklageligt at han stadig er i klubben og afløser ikke fundet - men at han spiller landsholdsfodbold forøger ikke min antipati overhovedet.

robinho
05-10-2007, 04:12
han kan jo ikke gå rundt hele sin karriere fra nu af, og pisse i bukserne over hvert minut kan ende med en skade. Han kunne lige så godt få den til uniteds træning som til en landskamp mod færøerne. Faktisk vil jeg sige at saha vil have godt af noget kamptræning. Var ikke alt for godt det han leverede mod Roma. Men det var nu hele holdet mere eller mindre, så det skal han ikke have skyld for

Glory Man United
05-10-2007, 07:48
Mon ikke han er 4. valg, og chancen for at han dermed spiller, er lille?

Dines
05-10-2007, 07:49
Hvis han kommer tilbage med skade, så skal han seriøst aldrig mere være på det landshold. Og det skulle ikke undrer mig, at han blev skadet når vi slet ikke har brug for det. På den anden siden kan det så også give ham lidt kampform, og selvtilliden kan være i top, hvis han har scoret et par gange.

United DK
05-10-2007, 09:13
Mon ikke han er 4. valg, og chancen for at han dermed spiller, er lille?

Raymond Domenech har udtaget følgende angribere:

Nicolas Anelka, Karim Benzema, Sidney Govou, Thierry Henry, Louis Saha

Altså ingen Trezeguet, hvilket forøger Sahas chancer for spilletid.

Glory Man United
05-10-2007, 09:17
Raymond Domenech har udtaget følgende angribere:

Nicolas Anelka, Karim Benzema, Sidney Govou, Thierry Henry, Louis Saha

Altså ingen Trezeguet, hvilket forøger Sahas chancer for spilletid.

Ok, havde ikke set truppen :)
Så er han vel 3. valg bag Henry og Anelka. Hvis Saha kan slippe for skader, synes jeg det ville være en fordel, hvis han spillede 30-45 min. Han virkede ikke helt fit mod Roma

JDK
05-10-2007, 09:54
Ok, havde ikke set truppen :)
Så er han vel 3. valg bag Henry og Anelka. Hvis Saha kan slippe for skader, synes jeg det ville være en fordel, hvis han spillede 30-45 min. Han virkede ikke helt fit mod Roma

Det tror jeg heller ikke at han er endnu, og det går nok nogen tid endnu, før vi ser ham i den form han var i første halvdel af sidste sæson :) så lad os håbe han holder sig fra skader!

Kofoed
06-10-2007, 14:46
Har hørt noget om at han er blevet skadet op til kampen idag.. nogen der ved om det er alvorligt.. det kan bare ikke passe hvis han skal være ude igen..

ChristianR
06-10-2007, 16:17
Neej, for helvede.. Hvis han er skadet i længere tid igen dennehergang synes jeg vi skal sælge ham ligeså snart han kommer på benene igen. Verdensklasseangriber, men det er jo ligegyldigt når han konstant har ondt i beneren.

Martinsen
06-10-2007, 18:47
hvis Saha igen har en sæson fuld af skader, så mener jeg han skal sælges til sommer. Det er simpelthen ikke holdbart, og vi kunne så finde langt bedre alternativer til Tevez og Rooney

Dines
06-10-2007, 19:36
Så skidt at han er skadet igen. Det er virkelig pisse irreterende, at have en angriber der spiller 1/3 af en sæson, og så er skadet resten af tiden. Det er altså ikke holdbart, og forsætter denne sæson med skader til Saha, så mener jeg han skal sælges til sommer. Han er en rigtig god angriber, men jeg vil hellere have en anden der i det mindste spiller, og så er Saha jo heller ikke hel ung mere. 29 år tror jeg det er.

Alex
06-10-2007, 19:46
Lyder ikke som om det er så slemt med Sahas skade, når man læser nyheden på Oldtrafford.dk.
Men alligevel vil jeg som andre sige, at hvis han virkelig bliver skadet igen denne gang så bør hans tid i United være slut. Og tror sådan set også at han selv er klar over det.
Plejer at bakke rimeligt op om Saha, men på et tidspunkt nås der en grænse.

timberunited
08-10-2007, 21:23
:devill: Jeg er en stor tilhænger af Saha, når han er skadesfri. Men det er sjældent efterhånden. Derfor må det være tiden, at vi i næste transfervindue får et supplement til ham og Rooney.

Det må gerne være en med lidt krop. Jeg er selv en tilhænger af Huntelaar, men der er sikkert en afrikaner eller ...? Men det ville være rart med lidt skadesbuffere, synes I ikke.

Alle kæder er ramt. Og nu betaler vi vel ikke løn til Solskjær mere, så der må være plads til en i angrebet. Et supplement til Evra ville også være dejligt. Hurra for landsholdspausen.

KennyN
08-10-2007, 21:31
Vi har ikke behov for en reserve til Evra.
Vi har Silvestre, O'Shea, Evans til den plads. Godt nok er de to førstnævnte skadede nu, mens Evans endnu er ung og lærer hele tiden. Men til sommer kommer Fabio til klubben, så kan ikke se hvor en ny spiller på venstrebacken skulle passe ind.

Saha er ofte skadet, men når han en sjældn gang imellem er klar og i topform er han en fantastisk spiller. Hans stil er god oppe foran sammen med Rooney. Men ja, vi står lidt tyndt uden egentlig reserve i front for Rooney og Tevez. Der sker dog ikke noget før til sommer er mit bud, og det er også bedre at vente og så få den rette, end at købe i hastværk..

JakobR
08-10-2007, 21:45
Der går løse rygter om på Red news forum, om at Sahas skade er et pr-stunt. Men det skal man nok ikke lægge for meget i. Men alligevel tankevækkende, synes jeg.

Don Kafai
08-10-2007, 21:56
Der går løse rygter om på Red news forum, om at Sahas skade er et pr-stunt. Men det skal man nok ikke lægge for meget i. Men alligevel tankevækkende, synes jeg.

Hvorfor skulle et pr-stunt være en fordel?
[smid gerne et link til diskussionen, jeg kunne ikke finde den]

JakobR
08-10-2007, 22:04
http://www.rednews.co.uk/forum/showthread.php?t=23382

Jeg synes det virker tankevækkende, eftersom Saha udtalte, at han ville putte klubben i første række, indtil han har spillet et solidt antal kampe.
Men ærligt talt, tror jeg ikke så meget på det, men man har vel lov at håbe hehe.

JDK
08-10-2007, 22:47
Hvorfor skulle et pr-stunt være en fordel?
[smid gerne et link til diskussionen, jeg kunne ikke finde den]

Så han ikke skal med til landskamp? :D

Don Kafai
08-10-2007, 23:36
Så han ikke skal med til landskamp? :D

Okay, den havde jeg ikke lige spottet, men i mine øjne er det ikke alle landskampspauser der er negative... Saha kunne godt bruge nogle minutter i benene. Han har jo sammenlagt knap nok spillet 90 minutter den sidste måned, og jeg mener Frankrig skulle møde et elendigt hold i hvert fald en af kampene. Her kunne Saha godt få lidt selvtillid og minutter og ikke mindst kasser, når de vinder 6 eller 7-0.

JDK
08-10-2007, 23:43
Okay, den havde jeg ikke lige spottet, men i mine øjne er det ikke alle landskampspauser der er negative... Saha kunne godt bruge nogle minutter i benene. Han har jo sammenlagt knap nok spillet 90 minutter den sidste måned, og jeg mener Frankrig skulle møde et elendigt hold i hvert fald en af kampene. Her kunne Saha godt få lidt selvtillid og minutter og ikke mindst kasser, når de vinder 6 eller 7-0.

Det er jeg også enig med dig i, som jeg tidligere har skrevet i denne tråd - tror bare det er det, som er ment med PR-stunt :)

PerRonaldo
31-10-2007, 10:47
SÅ skulle Saha være klar til lørdagens storkamp mod Arsenal...

http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34713

Glory Man United
31-10-2007, 11:03

yeah right :) mærkeligt billede de har.....fra Fulham tiden tsk tsk

RAppel
31-10-2007, 11:31
Håber da vi stiller med Rooney-Tevez for de har arbejdet rigtig godt sammen på det sidste. Specielt i lørdags.

Foged
31-10-2007, 11:39

Han har stadig nogle dage at blive skadet på endnu, så mon ikke det sker - som altid!

PerRonaldo
31-10-2007, 11:41
Håber da vi stiller med Rooney-Tevez for de har arbejdet rigtig godt sammen på det sidste. Specielt i lørdags.

Ja selvfølgelig.. Saha starter ikke inde!

Nauer
31-10-2007, 16:39
Hmm.. Jeg tror først på at Saha starter når han er inde på banen

Dines
31-10-2007, 17:48
Godt med Saha tilbage, men jeg tror det bliver ualmindeligt svært for ham, at komme til at starte inde og spille fast på holdet med det samarbejde Rooney og Tevez viser. Men det er da godt han er tilbage for en kort stund igen, da han stadig kan bidrage med noget. :)

JakobR
31-10-2007, 18:25
Jeg vil nu gerne se en lidt mere seriøs kilde, før jeg tror han er tilbage.

Et eller andet sted burde Fergie ringe til mig personligt, og fortælle han er fit, før jeg ville tro på det.

Rooney8
31-10-2007, 19:05
bare vent han bliver ikke klar sådan er det næsten altid.. og det er snart også lige meget for når han endelig bliver klar skal han bruge tid på at blive helt fit og kampklar hvorefter han så bliver skadet igen - jeg er holdt op med at regne med ham som en del af truppen.. lige nu har vi kun rooney og tevez efter min mening så vi er sårbare i angrebet..

jeg synes vi skal skille os af med saha for vi kan ikke bruge ham til noget.. de småskader de andre normalt har er han 8 måneder om at komme sig over..

Dines
31-10-2007, 19:08
Jeg har respekt for Saha, hvis han sagde at han ikke vil modtage løn eller i det mindste gå ned i løn, imens han var skadet, men okay, så vil han gå falit. :D

Glory Man United
31-10-2007, 20:19
Jeg har respekt for Saha, hvis han sagde at han ikke vil modtage løn eller i det mindste gå ned i løn, imens han var skadet, men okay, så vil han gå falit. :D

ja han skulle på ren provision :)

PerRonaldo
01-11-2007, 14:39
Nu kan han jo ikke gøre for han bliver skadet hele tiden. Tror han ville gøre alt for at spille. Desværre findes der bare de spillere der får ødelagt deres karriere pga. skader. Synes nu det er synd for Saha, for han kunne have blevet rigtig god for os.. Men nu har vi Rooney/Tevez, og gudskelov for det!

robinho
01-11-2007, 14:44
Nu kan han jo ikke gøre for han bliver skadet hele tiden. Tror han ville gøre alt for at spille. Desværre findes der bare de spillere der får ødelagt deres karriere pga. skader. Synes nu det er synd for Saha, for han kunne have blevet rigtig god for os.. Men nu har vi Rooney/Tevez, og gudskelov for det!

jo men så skal vi også have en ny. Tevez og rooney er ikke nok til 75% af en sæson som eneste angribere. Selvom det er synes og han ikke selv kan gøre for det, så kan vi ikke lade en fodboldklub stå stille af medlidenhed

JDK
01-11-2007, 14:50

Ja, det er forhåbentlig ikke noget at han selv vælger, så derfor er det syndt for ham - men man skal også tænke på United situation i dette, og det holder ikke i længeden at have en spiller som er skadet konstant

Saha ville være en fremragende spiller uden alle disse skader, men hans karrierer er ved at forme sig sådan, at man kun husker skaderne :( trist!

KennyN
06-11-2007, 22:17
Fergie om Saha
"We're never going to risk his availability for the rest of the season. If we have to start him as a sub that's what we'll do. He's such a different player to any we have here."

Haha, han er godt klar over at Saha er lavet af glas, og at han derfor skal behandles med fløjshandsker.. Selv den mindste forkerte bevægelse kan jo sende ham på briksen i flere måneder..

olsen9670
23-11-2007, 19:39
mener ikke at en klub som united skal lide under at have en spiller i truppen der ikk kan spille mere en 15 kampe i løbet af en sæson.. sælg ham og køb aguero fra at. madrid

SantasLittleHelper
23-11-2007, 20:01
Problemet er jo så bare at Aguero vel koster 300 millioner og at vi kan få omkring 50 for Saha. Desuden er Aguero stadig ikke i nærheden af at være den angriber Saha er når han er klar. Se nu lidt lyst på det, vi har verdens bedste angreb og imo er der ingen grund til at købe nogen der alligevel skal sidde på bænken hele tiden.

robinho
24-11-2007, 05:55
Problemet er jo så bare at Aguero vel koster 300 millioner og at vi kan få omkring 50 for Saha. Desuden er Aguero stadig ikke i nærheden af at være den angriber Saha er når han er klar. Se nu lidt lyst på det, vi har verdens bedste angreb og imo er der ingen grund til at købe nogen der alligevel skal sidde på bænken hele tiden.

vi har 3 angribere hvoraf den ene har en meget høj skadesfrekvens, og derfor nu helst skal bruges som supersub. Så er der to angribere tilbage. Synes du det er godt nok når man skal bruge 2 angribere i sin startopstilling i det system som united spiller????

United DK
24-11-2007, 12:12
mener ikke at en klub som united skal lide under at have en spiller i truppen der ikk kan spille mere en 15 kampe i løbet af en sæson.. sælg ham og køb aguero fra at. madrid

Agüero? Var det ikke en idé, at købe en lidt større angriber? Vi har jo Tevez, til at lave "lækkerier".

SantasLittleHelper
24-11-2007, 12:19
vi har 3 angribere hvoraf den ene har en meget høj skadesfrekvens, og derfor nu helst skal bruges som supersub. Så er der to angribere tilbage. Synes du det er godt nok når man skal bruge 2 angribere i sin startopstilling i det system som united spiller???? Lad ham nu lige blive skadet først før vi maler fanden på væggen... Hvis han er skadet til januar kan vi snakke om at hente en angriber mere hjem. Eneste krav er at han er bedre end Rossi, hvilket vel heller ikke er så svært at finde.

KennyN
24-11-2007, 12:51
Vi har i Rooney og Tevez et fantastisk angrebspar, så derfor skal en ny angriber være klar til at sidde en del på bænken. Det vil kun skae splid med et kæmpe navn mere i front. Og nej, situationen i 1999 var anderledes. Cole og Yorke var første angrebsparret, mens Teddy var reserve, gammel og afklaret med sin rolle. Solskjær var super-sub og afklaret med sin rolle.

Et bud kunne være at hente unge Victor Moses fra Crystal Palace ind. Han er ung, kan lære af de bedste i United og har potentiale til at udvikle sig videre.
Ellers, hvis det skal være lidt større navne, en Defoe som er en glimrende spiller eller simpelthen give chancen til Frazier Campbell og Febian Brandy..

olsen9670
24-11-2007, 13:02
Agüero? Var det ikke en idé, at købe en lidt større angriber? Vi har jo Tevez, til at lave "lækkerier".

jamen lige i tiden og et godt stykke ud i fremtiden tror jeg ikk united kommer til og spille med en større angriber og man må da sige at det går rigtig godt med de små hurtige angribere

Glory Man United
03-12-2007, 12:25
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2940704,00.html

Jeg har mine tvivl om Sahas glasben, men det er sgu rart, at kunne spille med to oppe foran og tilmed have en angriber på bænken også

Hald
03-12-2007, 13:00
Sælg Saha og hiv Gudjohnsen hjem fra Barca. han ville jo nok kunne fås til samme pris vi sælger saha for!! Og tror han ville blive kanon i United, så brokker han sig nok heller ikke over at være på bænken af og til, til fordel for Rooney og Tevez

Glory Man United
03-12-2007, 13:07
Sælg Saha og hiv Gudjohnsen hjem fra Barca. han ville jo nok kunne fås til samme pris vi sælger saha for!! Og tror han ville blive kanon i United, så brokker han sig nok heller ikke over at være på bænken af og til, til fordel for Rooney og Tevez

Skal Saha sælges skal det være for en boksspiller, sgu da ikke endnu en angriber, der går ned i banen for at hente bolden...Der har vi allerede to af de bedste i forvejen

Dines
03-12-2007, 17:44

Hvis Saha skal sælges skal det ikke være til fordel for den islandske hest. Gudjohnsen er stærkt stærkt overvuderet, og hvis vi køber ham synker vi simphelthen for dybt. Manden er så ringe imo.

Martinsen
03-12-2007, 17:57
Hvis Saha skal sælges skal det ikke være til fordel for den islandske hest. Gudjohnsen er stærkt stærkt overvuderet, og hvis vi køber ham synker vi simphelthen for dybt. Manden er så ringe imo.

Er helt enig, han er forfærdelig ringe! Han er så uskarp at vi lige så godt kunne hente Abdul Sule og spare pengene. Ubegribeligt at en mand som ham kan spille i Barcelona! i Chelsea synes jeg han gjorde det udemærket da de brugte ham på midtbanen, men har aldrig været i nærheden af at være god nok til at spille for os.

thegreatdanems
11-12-2007, 15:14
Jeg har virkelig sympati for Saha - han er så god, men blir skadet konstant. Håber han kommer op på niveau igen, selvom jeg flere gange har bandet ham lang væk. :(

Dines
11-12-2007, 15:43
Har det på samme måde. Saha er en rigtig dygtig fodboldspiller, når formen er der, men det er så skide irreterende at den konstant ødelægges af skader. Håber han bliver dem kvit snart for en lang periode, da han har klasse, hvilket han beviste sidste efterår.

Parkohargo
11-12-2007, 19:45
[I]"Things never likely to happen -
the Pope getting caught taking drugs and getting a nun pregnant..
Michael Jackson winning an award for babysitter of the year....
.... and most unlikely of all Louis Saha to play 5 games in a row without getting injured!" [/I

Har altid godt kunne lide Saha men her på det sidste har han virket en smule afdanket og slap i kampene.. håber han finder sig selv igen som vi kender ham.

CC
11-12-2007, 20:08
Saha er en af verdens mest komplette angribere! Han kan kort sagt alt, en trussel fra afstand såvel som inde i boksen, en helt fantastisk individualist som er lynende hurtig og simpelthen så skarp... En af verdens mest komplette angribere og hvis han bare kunne holde sig skadesfri ville jeg sætte ham lige så højt som Etoo og Henry!

JDK
11-12-2007, 20:30
Enig med jer!

Ærgeligt at han hele tiden er skadet, for han har virkelig et talent, men han har haft svært ved at bevise det, da han er så tit skadet! lad os håbe at han kan holde sig klar i en længere periode - for ham selv og for united!

Bugge
12-12-2007, 00:15
Problemet er så også at når han bliver skadesfri og bliver skiftet ind så gøgler han rundt som om han har en urokkelig plads i startopstillingen.. Det virker som om han intet gider når han ikke starter på banen..
Han var i særklasse sidste sæson når han spillede fast, men supersub det vil jeg satme ikke kalde ham..

el-insaciable
12-12-2007, 00:37
Han så nu meget godt ud mod Derby. Viste i mine øjne, mål til side, flere gode ting i de minutter han var på banen, end Rooney og Tevez tilsammen. Men Rooney og Tevez fik det godt nok heller ikke til at køre...

JakobR
12-01-2008, 17:50
Hvad skade har Saha nu pådraget sig?

Flipperen
12-01-2008, 17:58
Problemet er så også at når han bliver skadesfri og bliver skiftet ind så gøgler han rundt som om han har en urokkelig plads i startopstillingen.. Det virker som om han intet gider når han ikke starter på banen..
Han var i særklasse sidste sæson når han spillede fast, men supersub det vil jeg satme ikke kalde ham..

Men det vil Ferguson i hvert fald.. Han sagde for ikke særlig lang tid, at Saha havde evnerne til at gå ind og ændre en kamp.. og det er jeg slet ikke i tvivl om han har, men jeg tror virkelig ikke han selv tror på det - kun engang imellem, og det er altså ikke nok når klubben hedder Manchester United:whine:

Dines
13-01-2008, 09:59
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=32388

Hvis dette er sandt med Saha ude resten af sæsonen, SKAL der hentes en ny angriber, for vi kan ikke overleve med Tevez, Rooney og Manucho ved vi ikke hvor står. Ellers interessant at læse at det med Huntelaar og Berbatov, men endnu en gang går MR. GLASBEN i stykker, og nu har jeg simphelthen fået nok. Til sommer skal han væk fra klubben.

JDK
13-01-2008, 10:20
Det bliver ikke ved med at gå med Saha, når han er skadet 3/4 dele af sæsonerne han er hos os... vi skal have fat i en ny, og ellers sige tak til Saha for hvad han har gjort for os, imens han ikke har været skadet! jeg er stor fan af Louis, men det er ikke en holdbar situation, at han er så tit skadet!

PerRonaldo
13-01-2008, 10:52
Hvis dette er asndt, så vi altså på den.. Så er vi for alvor tyndt besat i angrebet, og selvom vi kan smide derverse spillere op i angrebet, er det bare ikke optilmalt, så ja vi skal ud og hente en ny!

thegreatdanems
13-01-2008, 11:08
Hvis dette er asndt, så vi altså på den.. Så er vi for alvor tyndt besat i angrebet, og selvom vi kan smide derverse spillere op i angrebet, er det bare ikke optilmalt, så ja vi skal ud og hente en ny!

jatak - check-in ny angriber old trafford, tak. Det er da utroligt med Saha

Govan
13-01-2008, 11:14
Ro på nu.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/7185685.stm

United DK
13-01-2008, 12:34
Uanset hvad, så er han ikke værd at samle på. En ting er at han er meget skader, men når han så spiller, så spiller af helvedes til. Ud med ham til sommer, og så må vi så se om vi kan finde en erstatning i dette transfervindue, hvis ikke, så må håbe at vi klarer den alligevel.

Fletcherfan
13-01-2008, 23:37
Manden er den største pyroman i Uniteds historie og i kalder ham en verdensklassespiller??? Det forstår jeg altså ikke...

Derudover er han så tit skadet, at jeg tror, at indtil denne seneste skade er det første gang han har været spilleklar i mere end 3 kampe i træk...

Man burde give ham sådan nogen ben (proteser eller hvad det hedder) som man kan tage af (dem der får benene amputeret bruger det...) Så kan benet tages af så snart træningen/kampen er overstået...

Christensen
14-01-2008, 18:40
Saha VAR en klassespiller. I starten af sidste sæson scorede han en del mål, og var yderst vigtig for os, i en af de bedste sæson starter vi har haft.
At han så bliver skadet og falder meget i niveau er utrolig ærgerligt, da han kunne have været en genial joker at have siddende på bænken.

JakobR
14-01-2008, 19:48
Manden er den største pyroman i Uniteds historie og i kalder ham en verdensklassespiller??? Det forstår jeg altså ikke...

Derudover er han så tit skadet, at jeg tror, at indtil denne seneste skade er det første gang han har været spilleklar i mere end 3 kampe i træk...

Man burde give ham sådan nogen ben (proteser eller hvad det hedder) som man kan tage af (dem der får benene amputeret bruger det...) Så kan benet tages af så snart træningen/kampen er overstået...

Hvis du hentyder til hans mange afbrændere, så er der en argentiner i klubben, der også brænder mange chancer. Han var verdensklasse; hvem husker ikke 2005/2006 hvor han slog van Nistelrooy helt ud på bænken og scorede på alt hvad der rørte på sig? Jeg savner den Saha. Jeg håber han får sit turning-point, ligesom Carrick, forhåbentligt, fik mod Newcastle.

I denne sæson har han været mindre skadet end fx Rooney og Scholes. Vi skal ikke hagle ham ned kritik, fordi han førhen har været meget skadet. Lad ham nu få chancen. Desuden, som sagt i en tidligere tråd, så er det utopi at tro, at man kan undgå småskader undervejs i en sæson. Saha har altså spillet en del kampe efterhånden, og det er kun naturligt, at man får sig nogle knubs undervejs.

mojtaba
14-01-2008, 20:21
Hvis du hentyder til hans mange afbrændere, så er der en argentiner i klubben, der også brænder mange chancer. Han var verdensklasse; hvem husker ikke 2005/2006 hvor han slog van Nistelrooy helt ud på bænken og scorede på alt hvad der rørte på sig? Jeg savner den Saha. Jeg håber han får sit turning-point, ligesom Carrick, forhåbentligt, fik mod Newcastle.

Ja, selv United's "Wonder Boy" Rooney brænder en del chancer - især kampen mod Newcastle - han burde scorer på en af dem. Men det er hvad der kan ske.

- Louis Saha skal jo lige komme igen først, ikke? Synes han var lige så god som Drogba sidste sæson - bare han ikke blev skadet, øv. Det var en succes fra hans side de to sidste år, hvis bare denne skade ikke kom i vejen, så... :(

JDK
15-01-2008, 14:01
En Saha som er skadesfri er verdensklasse - han scorer en masse mål og er ud over det også med i mange andre! han har før vist dette - da han smed Vanis på bænken og i starten af sidste sæson da han scorede en masse mål, men i og med at han har været skadet i store dele af hans United tid, gør at hans verdensklasse begynder at falme en del!

Lad os håbe at han kommer tilbage (men det har vi sagt lidt for ofte :()

Glory Man United
15-01-2008, 14:12
En Saha som er skadesfri er verdensklasse - han scorer en masse mål og er ud over det også med i mange andre! han har før vist dette - da han smed Vanis på bænken og i starten af sidste sæson da han scorede en masse mål, men i og med at han har været skadet i store dele af hans United tid, gør at hans verdensklasse begynder at falme en del!

Lad os håbe at han kommer tilbage (men det har vi sagt lidt for ofte :()

Jeg synes så bare ikke, at han har vist verdensklasse siden han vendte tilbage. Derimod har han bare virket doven og ligeglad

Dines
15-01-2008, 15:16

I denne sæson har han været mindre skadet end fx Rooney og Scholes. Vi skal ikke hagle ham ned kritik, fordi han førhen har været meget skadet. Lad ham nu få chancen. Desuden, som sagt i en tidligere tråd, så er det utopi at tro, at man kan undgå småskader undervejs i en sæson. Saha har altså spillet en del kampe efterhånden, og det er kun naturligt, at man får sig nogle knubs undervejs.

Rooney har førhen ikke været meget skadet, mens han iår har været uheldig. Saha har tilgengæld været skadet i ja halvdelen af sin tid i klubben. Kan godt være han så skal i form, men jeg synes altså heller ikke han gør noget for det. Han går dovent rundt og kæmper slet ikke for at bevise sit værd. Det er jeg meget træt af. Han er skadet altid, men når han endelig er klar virker han ligeglad på banen.

JakobR
15-01-2008, 15:48
Rooney har førhen ikke været meget skadet, mens han iår har været uheldig. Saha har tilgengæld været skadet i ja halvdelen af sin tid i klubben. Kan godt være han så skal i form, men jeg synes altså heller ikke han gør noget for det. Han går dovent rundt og kæmper slet ikke for at bevise sit værd. Det er jeg meget træt af. Han er skadet altid, men når han endelig er klar virker han ligeglad på banen.

Det er da ligegyldigt om han førhen har været skadet. Folk har travlt med at gøre ham skadet hele tiden, men faktum er, at han ikke har haft nogen nævneværdig skade siden sæsonens begyndelse.

At han spiller dovent og opgivende, har ikke noget at gøre med hans skader, som sådan.

ChristianR
15-01-2008, 16:11
Det er da ligegyldigt om han førhen har været skadet. Folk har travlt med at gøre ham skadet hele tiden, men faktum er, at han ikke har haft nogen nævneværdig skade siden sæsonens begyndelse.

At han spiller dovent og opgivende, har ikke noget at gøre med hans skader, som sådan.

Det er da ikke ligegyldigt, han førhen har været skadet. At folk er hurtige til at nævne, at en uheldig Rooney har været ude et par uger med en brækket fod er jo ligegyldigt i en større sammenhæng.
Flere sæsonner i træk har Saha dog haft tendens til at være skadet, også i lange perioder i træk. I denne sæson, hvor han så har været en del fit, har han så bevist, at han tager meget lang tid om, at komme op i omdrejninger igen. Det mener jeg faktisk stadig, han er langt fra.

Ergo: Hvis man er skadet så tit og så længe som Saha har haft for vane gennem de seneste sæsonner og samtidig skal bruge så lang tid på at komme i form igen - Og på ingen måde viser interesse for at bevise noget, så er tidligere tiders styrke total ligegyldig.

JakobR
15-01-2008, 16:19
Det er da ikke ligegyldigt, han førhen har været skadet. At folk er hurtige til at nævne, at en uheldig Rooney har været ude et par uger med en brækket fod er jo ligegyldigt i en større sammenhæng.
Flere sæsonner i træk har Saha dog haft tendens til at være skadet, også i lange perioder i træk. I denne sæson, hvor han så har været en del fit, har han så bevist, at han tager meget lang tid om, at komme op i omdrejninger igen. Det mener jeg faktisk stadig, han er langt fra.

Ergo: Hvis man er skadet så tit og så længe som Saha har haft for vane gennem de seneste sæsonner og samtidig skal bruge så lang tid på at komme i form igen - Og på ingen måde viser interesse for at bevise noget, så er tidligere tiders styrke total ligegyldig.

Jamen hvorfor leve i fortiden? Der er ingen grund til stadig at surmule over de sidste par sæsoner, når han i denne sæson har holdt sig skadesfri, mere eller mindre.

Jeg synes han er i omdrejninger rent fysisk. Problemet er derimod hans attitude og indstilling på banen.

ChristianR
15-01-2008, 16:29
Jamen hvorfor leve i fortiden? Der er ingen grund til stadig at surmule over de sidste par sæsoner, når han i denne sæson har holdt sig skadesfri, mere eller mindre.

Jeg synes han er i omdrejninger rent fysisk. Problemet er derimod hans attitude og indstilling på banen.

Man skal heller ikke leve i fortiden eller tude og spildt mælk. Det er jeg enig i, man i de fleste tilfælde bør se bort fra. Der er dog også noget, der hedder erfaringer. Og erfaringer har vel efterhånden vist os, at Sahas ben er mere skrøbelige end de fleste andres. Så sandsynligheden for, at denne tendens skal fortsætte eksisterer da så sandelig. Derfor mener jeg ikke, at Sahas skadeshistorie udelukkende handler om fortid.

Ja, han har været fit i det meste af denne sæson. Jeg mener da overhovedet ikke, at hans spil har levet op til tidligere præstationer efter hans skade...- Og nu er han så skadet igen!

Hans lade, dovne attitude har som du selv nævner ikke noget med denne diskussion at gøre. Det taler dog klart for overvejelsen om at skifte ham ud, da han ikke længere ligner en, der har gnisten til at spille for United..- I øvrigt i modsætning til Rooney, som på trods af en brækket fod helst vil spille igen med det samme:D

Kofoed
17-01-2008, 22:44
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78638
Louis Saha er meget glad for den tillid, som træner Alex Ferguson har vist ham i sin lange skadesperiode. Nu håber Saha på at betale tilbage ved at score mål.
Ja det glæder jeg mig da så til.. og godt at høre at han heller ikke selv er tilfreds med hans sæson..

JDK
18-01-2008, 09:45
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78638

Fint det han siger, men lyder som noget vi har hørt et par gange før - men lad os håbe at det bliver til noget denne gang :)

Bugge
18-01-2008, 14:26
Fint det han siger, men lyder som noget vi har hørt et par gange før - men lad os håbe at det bliver til noget denne gang :)

Lige mine ord.. Det er vel fjerde eller femte gang han udtaler sig om at nu skal det bare være.. Der sker jo intet..

Streubel
18-01-2008, 15:20
Se på en mand som martin laursen som er gået fra at være skadet hele tiden til at spille alle kampe i den her sæson....

Saha skal have tid og så vil jeg mene at det er en selvfølge at vi mangler en angriber for Tevez, Rooney har også haft lidt problemer med skader i sæsonen og det er altså alt for risikabelt at vi hele tiden spiller med en i fare for en skade...

hvem den fjerde skal være har jeg så meget svært ved at svare på, men en fred er ikke helt dum, teknisk og bomber type som kan bruge hovedet..

ChristianR
18-01-2008, 18:33
MArtin Laursen er måske one in a million - Der er i hvert fald mange flere eksempler på spillere, hvor endeløse skader mere eller mindre har ødelagt deres karriere.

Streubel
19-01-2008, 13:11
Ja jeg siger også at Saha ikke bliver one in a million. hvis vi bliver ved med at kaste ham ind hver gang han lige er kommet tilbage.. Desuden kunn vi også bruge en mand som kunne tage ldt af for Rooney..

Rooney er 22 og har væet ude med en brækket fod tre gange i sin karriere.. Det er bestemt ikke et godt tegn, og ´vi har brug for at han kan blive skånet en gang i mellem..

Bugge
19-01-2008, 14:32
Se på en mand som martin laursen som er gået fra at være skadet hele tiden til at spille alle kampe i den her sæson....

Saha skal have tid og så vil jeg mene at det er en selvfølge at vi mangler en angriber for Tevez, Rooney har også haft lidt problemer med skader i sæsonen og det er altså alt for risikabelt at vi hele tiden spiller med en i fare for en skade...

hvem den fjerde skal være har jeg så meget svært ved at svare på, men en fred er ikke helt dum, teknisk og bomber type som kan bruge hovedet..

Saha har vist fået rigeligt med tid.. Det går ud over os selv i slutningen af sæsonen når spillerne bliver trætte og så sidder Saha derhjemme og rykker den af.. Det har vi sgu ingen glæde af..

Og Fred som 4. angriber? Det tror jeg ikke han finder sig i..

Streubel
19-01-2008, 14:47
Saha har vist fået rigeligt med tid.. Det går ud over os selv i slutningen af sæsonen når spillerne bliver trætte og så sidder Saha derhjemme og rykker den af.. Det har vi sgu ingen glæde af..

Og Fred som 4. angriber? Det tror jeg ikke han finder sig i..

Jeg synes det er åndsvagt at decideret knalde vores nye mand ned til at skulle være fjerde mand.. Så kan man jo ikke hente en kvalificeret spiller... med Saha og rooneys skadesniveau og form skulle der være masser af muligheder for spilletid hvis man griber chancen..

Rooney er 100% sikker på sin startplads når han er klar og det ville altså være godt med lidt mere konkurrence der, for hans antal mål i denne sæson er ikke imponerende selvom han har været skadet.

ChristianR
21-01-2008, 15:55
Jeg synes det er åndsvagt at decideret knalde vores nye mand ned til at skulle være fjerde mand.. Så kan man jo ikke hente en kvalificeret spiller... med Saha og rooneys skadesniveau og form skulle der være masser af muligheder for spilletid hvis man griber chancen..

Rooney er 100% sikker på sin startplads når han er klar og det ville altså være godt med lidt mere konkurrence der, for hans antal mål i denne sæson er ikke imponerende selvom han har været skadet.

Ja, lige nøjagtig. Mange herinde har en tendens til at kalde en evt. ny angriber for "4. angriber", som vel i mange store angriberes øjne er nedladende.

Begrebet vil i parksis dog sandsynlivis intet have at gøre med, at vræe 4. angriber. En evt. ny angriber vil højst sandsynligt blive hentet ind som erstatning for Saha, hvilket allerede gør ham til 3. angriber. Derudover er der så mange kampe i løbet af en sæson + skader, at en ny angriber nok vil være at finde ligeså meget på banen som på bænken - Hvis ellers niveauet er til det.

JakobR
21-01-2008, 15:59

Jamen han kan også hedde 3. angriber, og så rykke Saha ned som fjerdevalg. Men gør det nogen vitalforskel? Han er stadig længere nede i køen i forhold til førstevalgene.

Rooney har scoret 2 mål færre end Tevez. Ikke det helt store.

Jamen hvad skal man gøre ved hans brækkede fødder? Han lider jo ikke af nogen sygdomme eller lignende. Det må være sort uheld. Det er jo heller ikke præcist den samme knogle han har haft brækket hver gang.

ChristianR
21-01-2008, 16:30
Jamen han kan også hedde 3. angriber, og så rykke Saha ned som fjerdevalg. Men gør det nogen vitalforskel? Han er stadig længere nede i køen i forhold til førstevalgene.

Rooney har scoret 2 mål færre end Tevez. Ikke det helt store.

Jamen hvad skal man gøre ved hans brækkede fødder? Han lider jo ikke af nogen sygdomme eller lignende. Det må være sort uheld. Det er jo heller ikke præcist den samme knogle han har haft brækket hver gang.

Man kunne måske forestille sig et lidt mere flydende hieraki, idet antallet af kampe samt skader nok vil have den effekt, at i hvert fald de 3 af angriberne vil få næsten ligemeget med spilletid. Det kunne også gavne konkurrenceelementet med 3 næsten ligegode angribere.

Jeg forestiller mig lidt samme princip, som vi nu ser med vores centrale midtbane, hvor det er svært at skitsere et egentligt hieraki mellem Hargo/Anderson/Scholes og Carrick. Her får alle jo jævnligt spilletid, og selv Fletcher, som nok er 5. valg frå spilletid. Jeg tror, at konkurrenceelementet gavner spillet rigtig godt. Det er selvfølgelig væsentligt, at spillerne er nogenlunde ligegode.

Så en Huntelaar i angrebet vil jeg hverken kalde 4. eller 3. angriber. Jeg håber/tror, at han kunne fungere som angriber på niveau med de to andre angribere, hvis han da kommer.

JakobR
21-01-2008, 16:44
Man kunne måske forestille sig et lidt mere flydende hieraki, idet antallet af kampe samt skader nok vil have den effekt, at i hvert fald de 3 af angriberne vil få næsten ligemeget med spilletid. Det kunne også gavne konkurrenceelementet med 3 næsten ligegode angribere.

Jeg forestiller mig lidt samme princip, som vi nu ser med vores centrale midtbane, hvor det er svært at skitsere et egentligt hieraki mellem Hargo/Anderson/Scholes og Carrick. Her får alle jo jævnligt spilletid, og selv Fletcher, som nok er 5. valg frå spilletid. Jeg tror, at konkurrenceelementet gavner spillet rigtig godt. Det er selvfølgelig væsentligt, at spillerne er nogenlunde ligegode.

Så en Huntelaar i angrebet vil jeg hverken kalde 4. eller 3. angriber. Jeg håber/tror, at han kunne fungere som angriber på niveau med de to andre angribere, hvis han da kommer.

Jeg vil hellere satse på en fast startformation, så man undgår rotationsprincippet så meget som muligt. Efter min mening skal vi have 2 faste angribere på samme måde som vi har 2 faste centerbacks (Rio og Vidic).

Vi har ærlig talt også for mange centralemidtbanespillere. Vi er nødt til at stille dem alle tilfredse med kampe, hvilket har været nemt nok med alle de skader vi har haft gennem sæsonen.

ChristianR
21-01-2008, 16:51
Jeg vil hellere satse på en fast startformation, så man undgår rotationsprincippet så meget som muligt. Efter min mening skal vi have 2 faste angribere på samme måde som vi har 2 faste centerbacks (Rio og Vidic).

Vi har ærlig talt også for mange centralemidtbanespillere. Vi er nødt til at stille dem alle tilfredse med kampe, hvilket har været nemt nok med alle de skader vi har haft gennem sæsonen.

Måske har vi lige rigeligt med centermidtbanespillere, og jeg ser dog heller ikke den store grund til at beholde Fletcher.

Men jeg ønsker heller ikke rotation i angrebet som i Liverpool. men med 3 dygtige angribere tror jeg på, at de alle kan få rigeligt med spilletid i løbet af en sæson, når man tænker på hvor mange kampe vi har og stadig tager højde for skader.

Så bliver "3. angriberen" jo ikke en decideret bænkevarmer, og mange vil kunne leve med lidt bænkplads, når de samtidig får godt emd spilletid.

Unitedalisme
06-02-2008, 19:29
Manchester United opfodrer interesserede klubber til at byde på deres franske angriber Louis Saha. (Daily Mail)

så er det næsten sikkert.. Saha ryger til sommer..

http://indkast.dk/index.php?nyhed=33714

hvis altså der er nogen der overhovedet vi byde :confused:

Glory Man United
25-03-2008, 10:31
Er han skadet? (Jeg mener, jeg har spurgt om dette 8-9 gange i løbet af denne sæson :p )...

KennyN
25-03-2008, 11:04
Ifølge BBC er han med i den franske trup på over 30 mand, som skal møde både Mali tirsdag og England onsdag.. Men om han er blevet trukket fra truppen grundet skade, skal jeg ikke kunne sige. Men det er nok ikke helt usandsynligt..

Høgsted
25-03-2008, 11:15
Ifølge BBC er han med i den franske trup på over 30 mand, som skal møde både Mali tirsdag og England onsdag.. Men om han er blevet trukket fra truppen grundet skade, skal jeg ikke kunne sige. Men det er nok ikke helt usandsynligt..

Ifølge dr1's teksttv side 218 er Saha og et par andre gode inkl Benzema og Henry vraget til truppen mod England. Fremgår ikke om Saha er vraget pga en skade

United DK
25-03-2008, 11:36
Ifølge dr1's teksttv side 218 er Saha og et par andre gode inkl Benzema og Henry vraget til truppen mod England. Fremgår ikke om Saha er vraget pga en skade

De er ikke blevet vraget, de er bare skadet.

Dines
25-03-2008, 15:13
De er ikke blevet vraget, de er bare skadet.

Surprise? ;)

ChristianR
27-03-2008, 16:02
Nogen, der ved hvilken skade eller hvor lang tid, man regner med han vil være ude? Ikke, at det ikke efterhånden er ved at være totalt ligegyldigt.

Parkohargo
18-04-2008, 23:16
Nogen, der ved hvilken skade eller hvor lang tid, man regner med han vil være ude? Ikke, at det ikke efterhånden er ved at være totalt ligegyldigt.

Jeg ved ikke noget om hvornår han kommer tilbage igen. Har lige læst dette inde fra SkySports med et interview med Fergie:

United have been boosted by the return of Nemanja Vidic from a knee injury for the game.

Nani is also ready for a place on the bench after recovering from a thigh injury which kept him out for five games.

But Louis Saha will now miss the rest of the season after being struck down by yet another hamstring injury - just as he was about to make his latest return.

"The season is running out, that is the problem, so this is not good news," Ferguson added.

"Louis has been training really well and was pencilled in to play part of the game at Blackburn."

Er det mon helt slut med Saha nu?

Tim_rn
18-04-2008, 23:24
Jeg ved ikke noget om hvornår han kommer tilbage igen. Har lige læst dette inde fra SkySports med et interview med Fergie:

United have been boosted by the return of Nemanja Vidic from a knee injury for the game.

Nani is also ready for a place on the bench after recovering from a thigh injury which kept him out for five games.

But Louis Saha will now miss the rest of the season after being struck down by yet another hamstring injury - just as he was about to make his latest return.

"The season is running out, that is the problem, so this is not good news," Ferguson added.

"Louis has been training really well and was pencilled in to play part of the game at Blackburn."

Er det mon helt slut med Saha nu?

Jeg vil gå så langt at mene at jeg har været en af de mest optimistiske personer overhovedet omkring Saha. Elsker at se den mand trække united trøjen over hovedet, og har aldrig nogensinde været med på den bølge af mennesker der ville have ham ud. Ind til for et par uger siden, da jeg så han endnu engang var blevet skadet og at United skulle stille op med tevez alene i angrebet fordi rooney havde karantæne eller også var skadet. Kom meget pludseligt, men tror desværre ikke på manden mere.

Jeg vil helt sikkert følge resten af hans karriere, og jeg er yderst ked af at han ikke får givet jer andre et bedre indtryk inden han smutter, for det har han fortjent. Men han bør ikke være manden der bliver beregnet som angriber i united mere når det er så usikkert hver sæson.

theviking66
19-04-2008, 00:11
Det er altid sørgeligt når en spillers karriere bliver slået i stykker af skader. Det er der vel ikke nogen der fortjener. (Spørg du Keno vil han nok sige noget andet: hvem sagde Alf Inge, SMÅKAGE, fakeing Twat).

Tror desværre det er slut med Saha i Man Utd. og det er vel tvivlsomt om han kommer til en højprofileret klub igen, hvis han bliver solgt. Det ender nok med en fransk midterklub som Monaco eller Marselllie...

timberunited
20-04-2008, 09:24
:devill: Ferguson er jo god til at finde glemte spillere frem på uventede tidspunkter. Saha må gerne komme sig over den fiber hurtigt. Der er brug for en type som ham.

http://www.myteamtalk.info/injuries/premiership_injuries.php har ingen returdato på ham. Er der nogen, der ved mere?

Hvis han skal sælges må han komme lidt ud i udstillingsvinduet ligesom Lehman gør for Arsenal.

JakobR
20-04-2008, 11:47
Hvis han skal sælges må han komme lidt ud i udstillingsvinduet ligesom Lehman gør for Arsenal.

En fyring ville også kunne gå an.

Det bliver helt nostalgi, når vores 9'er rent faktisk kan spille fodbold :D

KennyN
20-04-2008, 13:15
Saha skulle vist være ude resten af sæsonen. Ikke at det vel kan komme som den store overraskelse for nogen herinde.. Det må og bør være et farvel og tak til Saha når sommer transfervinduet åbner.. Han kan ikke bruges i United.

Enggolf89
20-04-2008, 13:31
Saha har fået sine chancer, desværre er de blevet afbrudt af den ene skade efter den anden. Derfor skal vi ikke blive ved at regne med manden, da det gang på gang har vist sig at være for farligt.

Vi skal sælge ham til sommer, ingen tvivl om det. Håber han får hans karrierer på ret køl igen, men det skal ikke være i MAN UTD. Tror også han kunne lide samme skæbne som Cisse, med at komme til en fransk klub. Cisse og Saha har også haft samme skadeshelvede.

Men håber Saha smutter og der så kommer en ny klasse angriber til. en BOMBER!!!

Dines
20-04-2008, 15:08
Håber virkelig Ferguson køber en angriber til sommer der kan spille en kamp uden at gå i stykker. Jeg er træt af, at vi ikke har en angriber vi kan sætte ind, når Ronaldo ikke har dagen og med to uskarpe angribere. Mine favoritter er Berbatov eller Huntelaar.

Elrantiri
20-04-2008, 20:15
Vi skal sælge ham til sommer, ingen tvivl om det.

Jamen hvem fanden gider at købe ham?

Og selv hvis Man Utd fyrer Saha, så skal de vel stadig betale hans kontrakt færdig? Så kan man jo lige så godt beholde ham, så han kan bruges i de få kampe det nu er.

ChristianR
20-04-2008, 22:42
Jamen hvem fanden gider at købe ham?

Og selv hvis Man Utd fyrer Saha, så skal de vel stadig betale hans kontrakt færdig? Så kan man jo lige så godt beholde ham, så han kan bruges i de få kampe det nu er.

Vi skal af med ham om det så skal være på en fri transfer - Og så tror jeg alligevel godt en fransk midterklub kunne være interesseret.

Enggolf89
20-04-2008, 23:01
Ja hvem gider at købe ham? Det er set før at et klubskifte betyder en ny tro på tingene. For at nævne Cisse igen, var han næsten mere skadet og han blev solgt alligevel.

Så en klub fra Frankrig kan godt være sandsynligt og vi snakker om en fransk landsholdsspiller når han er klar. så der vil være nogle interesserede.

Men nej han skal ikke fyres, det gavner ingen. der er jeg enig!!!

Parkohargo
21-04-2008, 17:50
Jeg ville ikke være overrasket hvis han røg til en eller anden fransk klub. Men vi skal ihvertfald skaffe os af med ham til sommer uanset hvad imo.

Krede
21-04-2008, 17:56
Man kan godt ærge sig over, at vi ikke slog til, da Bolton bød 70 mill i januar.... Men altid nemt at være bagklog.
Hvad der skal ske med Saha ved jeg ikke. Hvis han kunne være interesseret i at blive i klubben, som reserve, så kunne det da være fint. Men mon ikke vi prøver at få skudt af ham.
Ærgeligt, at vi ikke fik mere ud af hans talent.

SpanGdix
21-04-2008, 18:42
Jeg ærger så meget over hans skade problem. Så virkelig potentiale i ham, det er simpelthen så ærgeligt, at han ikke kan spille mere end 4-5 kampe af gangen.. Men ja, jeg er også tilhænger af, at vi sælger ham. Det her får vi intet ud af.

Aurdal
21-04-2008, 18:44
tragedie at han skulle få alle disse skadene. en av mine favoritter i united. helt klart en komplett spiss i kampform. Bare å mimre om første halvdel av sesongen ifjor der han var en av de viktigste bidragerne til sesongstarten. Men nå ser det da ikke ut til at han kommer seg unna skadene desverre. Jeg ser gjerne at han blir i klubben som reserve. Bedre det enn å kaste han gratis bort til andre.

Bugge
21-04-2008, 19:16
Hvis Saha var skadesplaget, men stadig kunne bruges som reserve i godt halvdelen af kampene, så okay..
Men det kan han jo ikke engang længere.. Han kan ikke engang varme op uden at blive skadet.. Det er til grin..

Danielsen
21-04-2008, 19:17
Man kan godt ærge sig over, at vi ikke slog til, da Bolton bød 70 mill i januar.... Men altid nemt at være bagklog.

Gjorde de det?? :confused:

Hvis Fergie vil sälge ham til sommer....så skal der nok väre en eller anden lav fransk eller Championships klub der slår til, og håber på han holder.

Elrantiri
21-04-2008, 21:11
Gjorde de det?? :confused:

Hvis Fergie vil sälge ham til sommer....så skal der nok väre en eller anden lav fransk eller Championships klub der slår til, og håber på han holder.

Værre er det heller ikke - Succes for Man Utd vægter langt mere end "sølle" 70 mil, så det ville være virkelig træls hvis Saha faktisk blev fit, og kunne hjælpe med at afgøre de sidste (og vigtigste) kampe.

Vi ved jo netop hvor stærk han kan være, og det er noget som Ferguson sikkert har håbet på ville komme tilbage.

CC
21-04-2008, 21:21
Nogen der forresten kan svare på hvor længe hans kontrakt løber? For personligt tror jeg ikke på vi sælger ham, medmindre der virkelig kommer et kanon tilbud. Tror såmænd bare vi lader kontrakten løbe ud.