PDA

Se fuld version : Louis Saha

Sider : 1 [2]

Martinsen
21-04-2008, 20:30
Saha kan dog i disse dage glæde sig over at han ikke spiller på en "pay as you play" kontrakt, for så var der sku nok noget nær tomt på kistebunden.

snegl
17-05-2008, 11:38
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=566912&in_page_id=1779&ito=newsnow

Synd at alle de skader har ødelagt det for ham. Han er en spiller jeg har utrolig stor sympati for, og hvis spil er blevet ødelagt alt for meget af skader. Jeg vil nok blive lidt trist til mode den dag han skifter klub.

Scor sejrsmålet i Moskva, Saha :)

Unitedforever
17-05-2008, 12:03
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=566912&in_page_id=1779&ito=newsnow

Synd at alle de skader har ødelagt det for ham. Han er en spiller jeg har utrolig stor sympati for, og hvis spil er blevet ødelagt alt for meget af skader. Jeg vil nok blive lidt trist til mode den dag han skifter klub.

Scor sejrsmålet i Moskva, Saha :)

Enig! Saha har så mange kvaliteter, men hans skadeshelvede har virkelig kostet ham hans karriere. Spørgsmålet er, om han nogensinde kommer tilbage til sin topfrom?? næppe. Det ersynd og skam, fordi Saha også en den type angriber som vi ellers savner så meget, og derudover er han en af de mest sympatiske spillere jeg længe har set.

Oscar
17-05-2008, 12:38
Jeg håber sgu han har spillet sin sidste kamp. Han er da den sidste der fortjener en plads på bænken til finalen, hvad har han bidraget med? Pique har sgu scoret flere kasser end ham!

Men man kan jo kun håbe..

RuudVanNissetøj
17-05-2008, 13:11
Jeg har sagt det de sidste to sæsoner...Saha skal væk fra klubben! Han får en pæn fed hyre og har bidraget minimalt til holdet. Hans kvaliteter som angriber kommer for sjældent til udtryk og hans dage har været talte i alt for lang tid....skader eller ej! Vi må bare konkludere at han har været et flop set over de sæsoner han har været hos os....

Parkohargo
17-05-2008, 13:25
Jeg kan også rigtig godt lide Saha på mange måder. Men vi må bare se det i øjnene at han simpelthen er for skadet, og vi bare ikke kan leve med det mere. Hans karriere er noget nær blevet ødelagt pga. alle de skader han har haft. Jeg synes han har gjordt et udemærket arbejde her hos os, i de perioder han har kunne spille altså, og i forhold til den sum vi gav for ham dengang. Synes ikke man kan betegne ham som et flop.

Han står noteret for: 123 kampe og 42 mål. Synes ikke det er en dårlig statistik.

Niko
17-05-2008, 14:11
Jeg syntes han skal med til finalen, fordi det er godt at kunne sætte en angriber ind hvis de to andre ikke rammer dagen. Og han er også den type der hvis han får chancen, så udnytter han den. Syntes altid han scorer når han vender tilbage fra en skade. Det kunne han passende gøre på onsdag ;)

Aurdal
17-05-2008, 14:37
Saha er en av mine favoritter i United. Det er en skam for fotballen at han har vært så mye skadet. Å kalle han en flop som noen gjorde lengre opp her synes jeg er korttenkt. Han var en av uniteds beste spillere i fjor før jul og en veldig viktig bidrager til united fantastiske første halvår.

Men desverre ser jeg ingen fremtid for Saha i United. Jeg kan godt tenke meg å ha han i troppen da han elsker klubben og aldri klager over lite spilletid. Så som et 3dje fjerdevalg er han en fantastisk troppsspiller. Håper han blir og håper han scorer seiersmålet i moskva! :)

unitedforreal
17-05-2008, 15:41
Saha, er ov vil blive en af verdens bedste oppe foran, hvis han kommer af med sine skader, "jeg tror aldrig jeg har set en angriber score på så få chancer,

Dem der har set hans kampe ved hvad jeg snakker om. Hans måde at spille fodbold er helt vildt fedt. holder på bolden og venter på holdet. "kan han se noget så gøre han det sku selv.

1: skyder med begge føder
2: score på næsten alt
3: en af de bedste i luften
4: fysisk stærk. "undtagen hans knæ"

Og tror ikke han forlader klubben. hvorfor skulle han ? hvad mister vi hvis vi beholder ham. vi kan max få 1 mil for ham. så giv ham chancen og vind en bamse.

alt at vinde intet at tabe.

"ps regner med at ligge 1500 kr på scholes eller carrick i finalen som første målscore" 20.000-25.000 kr at vinde der hehe.

Jim
17-05-2008, 17:47
Saha, er ov vil blive en af verdens bedste oppe foran, hvis han kommer af med sine skader, "jeg tror aldrig jeg har set en angriber score på så få chancer,

Jeg ved ikke hvordan pokker du nogen sinde kan se Saha som en af verdens bedste angriber, Selv Ruud på hans nuværende niveau er bedre end Saha.

Dem der har set hans kampe ved hvad jeg snakker om. Hans måde at spille fodbold er helt vildt fedt. holder på bolden og venter på holdet. "kan han se noget så gøre han det sku selv.

Saha er god, men så god som du gør ham til er han altså ikke, Saha i hans top var måske blandt de 30 bedste i verden.

1: skyder med begge føder
2: score på næsten alt

Det kan du altså ikke mene, skal vi tage hans målscore

86 kampe for United, 28 mål

117 kampe for Fulham, 53 mål hvilket er ok, men ikke mere.

3: en af de bedste i luften
4: fysisk stærk. "undtagen hans knæ"

Fysisk stærk ROFL, helt seriøst det kan du ikke mene, Mr.Glasben som får en skade bare han stiller sig lidt forkert. Prøv nu at bevare lidt realisme, selvom du er stor fan af Saha.

Og tror ikke han forlader klubben. hvorfor skulle han ? hvad mister vi hvis vi beholder ham. vi kan max få 1 mil for ham. så giv ham chancen og vind en bamse.

Jeg håber han forlader klubben, vi har ikke brug for en spiller som Saha som kun kan spille så få kampe i en sæson, vi har brug for en angriber som kan spille mange kampe i det hårde program som vi har, Champions league, FA, PL o.s.v.

Så hvis nogen vil købe ham skal vi slå til med det samme.

alt at vinde intet at tabe.

"ps regner med at ligge 1500 kr på scholes eller carrick i finalen som første målscore" 20.000-25.000 kr at vinde der hehe.

ROFL, sig farvel til de 1500kr ;)

el-insaciable
17-05-2008, 18:22
Fysisk stærk ROFL, helt seriøst det kan du ikke mene, Mr.Glasben som får en skade bare han stiller sig lidt forkert. Prøv nu at bevare lidt realisme, selvom du er stor fan af Saha.Saha er fysisk stærk efter den klassiske defintion. Desværre er han også uhyggeligt injury prone. Men jeg mener bestemt, Saha kan være en verdensklasseangriber, når han ellers kan få noget kontinuitet ind i sit spil. Hvilket selvfølgelig er alt for sjældent.

Parkohargo
17-05-2008, 21:34
Jeg ved ikke hvordan pokker du nogen sinde kan se Saha som en af verdens bedste angriber, Selv Ruud på hans nuværende niveau er bedre end Saha.

Saha er god, men så god som du gør ham til er han altså ikke, Saha i hans top var måske blandt de 30 bedste i verden.

Det kan du altså ikke mene, skal vi tage hans målscore

86 kampe for United, 28 mål

117 kampe for Fulham, 53 mål hvilket er ok, men ikke mere.

Fysisk stærk ROFL, helt seriøst det kan du ikke mene, Mr.Glasben som får en skade bare han stiller sig lidt forkert. Prøv nu at bevare lidt realisme, selvom du er stor fan af Saha.

Jeg håber han forlader klubben, vi har ikke brug for en spiller som Saha som kun kan spille så få kampe i en sæson, vi har brug for en angriber som kan spille mange kampe i det hårde program som vi har, Champions league, FA, PL o.s.v.

Så hvis nogen vil købe ham skal vi slå til med det samme.

ROFL, sig farvel til de 1500kr ;)

host host. Lad nu være med at brug Wikipedia som opslagsværk.. Deres statistik passer sjældent. Som i det du skriver der.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={FE60904B-C2A8-4E60-9B05-700DBBC29BBC}&section=playerProfile&teamid=458&bioid=91967

RAppel
17-05-2008, 22:13
host host. Lad nu være med at brug Wikipedia som opslagsværk.. Deres statistik passer sjældent. Som i det du skriver der.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={FE60904B-C2A8-4E60-9B05-700DBBC29BBC}&section=playerProfile&teamid=458&bioid=91967

Jeg vil gerne have dig til at finde bare én statestik der ikke passer på wikipedia...?!

Nu skal du tænke på a Jim skriver om de 86 kampe han har spillet i PL for United og de 117 kampe han har spillet i The Champiosnhip/PL for Fulham. Det du snakker om om er det samlede antal kampe han har spillet for Unitd i alle turneringer.

Synes lige du skal feje foran egen dør og undersøge om du har ret i det du siger inden du stiller dig på bagbenene og gør et fjols ud af dig selv ;)

At lave den sammenligning du laver svar jo til at sige "hvad er 3 bananer + 4 appelsiner?"

Jim
17-05-2008, 23:41
Saha er fysisk stærk efter den klassiske defintion. Desværre er han også uhyggeligt injury prone. Men jeg mener bestemt, Saha kan være en verdensklasseangriber, når han ellers kan få noget kontinuitet ind i sit spil. Hvilket selvfølgelig er alt for sjældent.

Det kan godt være at han er fysisk stærk når vi snakker om one on one med andre spillere, men det er uden betydning når hans kropshelbred er rent til helvedet.

Så er glad for han smutter, så vi kan fokusere på at få en ordenlig angriber vi kan bruge.

el-insaciable
18-05-2008, 00:48
Tja, så kan man jo også sige, at Rooney ikke er fysisk stærk. Han er også injury prone, selvom det ikke er i samme grad som Saha. Din tolkning af fysisk stærk er helt utroligt alternativ.

unitedforreal
18-05-2008, 01:46
Jeg hader når folk siger at han ikke er fysisk stærk,

En person som kan skubbe en bus, men har dårlig knæ er han så svag ? kun fordi han har dårligt knæ,

altså fordi saha er skadet, betyder det ikke han er fysisk svag, bare se kampen mod chelsea da han spillede, han havde terry på plads.

Og noget helt andet stop med at sige 300 kampe 100 mål. eller hvad nu det var.

En spiller der har spiller 150 kampe har scoret 100 mål er ikked bedre end, en der har spiller 200 kampe og scoret 80 mål. "hvorfor ?".

Ja fordi de her dage, så hvis du løber ind på banen de sidste 5 min, så er det en kamp.

Jeg vil heller have skud/min på banen = mål.
kampe kan ikke bruges.

håber i forstår hvad jeg mener,

det er sent, så svært at forklar. Især efter en by tur hehe

Parkohargo
18-05-2008, 07:34
Jeg vil gerne have dig til at finde bare én statestik der ikke passer på wikipedia...?!

Nu skal du tænke på a Jim skriver om de 86 kampe han har spillet i PL for United og de 117 kampe han har spillet i The Champiosnhip/PL for Fulham. Det du snakker om om er det samlede antal kampe han har spillet for Unitd i alle turneringer.

Synes lige du skal feje foran egen dør og undersøge om du har ret i det du siger inden du stiller dig på bagbenene og gør et fjols ud af dig selv ;)

At lave den sammenligning du laver svar jo til at sige "hvad er 3 bananer + 4 appelsiner?"

ehmm so what.. Vi snakker om totalt antal kampe og mål han har scoret..? nu tæller CL og FA ikke med eller hva...

Svar til Unitedforreal:
Enig i det du skriver.. Saha er da fysisk stærk.. men nuværende form og glasben gør bare at manden får skader..
Når man ser tilbage på nogle af de mål han har scoret er nemlig når han har brugt hans fysik(krop) til at putte den i kassen.

RAppel
18-05-2008, 08:26
ehmm so what.. Vi snakker om totalt antal kampe og mål han har scoret..? nu tæller CL og FA ikke med eller hva...

Jo, det er fint. :rolleyes:

Fletcherfan
18-05-2008, 08:40
Saha blev købt for omkring 12 mio £ hvis jeg ikke tager fejl... Og at han har kun spillet ca. 1/3 af kampene siden han kom til klubben viser, at han er et flop... Der er nok mange her, der synes, at Kleberson var et flop, men han var også meget skadet, og han fik ALDRIG chancen... Saha har trods alt fået enormt mange chancer... Men han skal bare vågne om morgenen og tænke på at sparke til en bold så bliver han skadet... Saha er absolutt ikke en af mine favoritter, men mange af argumenterne for ham herinde synes jeg er mærkelige... Der var en, som mener, at Saha er loyal. Det må jeg sige, at det synes jeg ikke... Og han scorer hellere ikke på alt, og langtfra også... Han har brændt flere chancer end Rooney, Tevez og Cole har gjort tilsammen... Men det der irriterer mig mest er hans skader, og derfor SKAL han væk...

Dines
18-05-2008, 08:59
En spiller der har spiller 150 kampe har scoret 100 mål er ikked bedre end, en der har spiller 200 kampe og scoret 80 mål. "hvorfor ?".

Ja fordi de her dage, så hvis du løber ind på banen de sidste 5 min, så er det en kamp.

Jeg vil heller have skud/min på banen = mål.
kampe kan ikke bruges.

håber i forstår hvad jeg mener,

det er sent, så svært at forklar. Især efter en by tur hehe

Giver dig lidt ret der. Det er svært at præstere noget særligt, hvis man kun får 10-15 min som indskifter. Det er kun Solskjær, der kunne det, men han var også noget specielt. Jeg ved dog ikke hvor meget jeg vil give dig ret i, at Saha scorer på hans chancer. Ligesom Rooney og Tevez skal Saha storset have tre chancer for at finde nettet en gang, så der er jeg ikke enig.

Jeg er personligt også selv stor fan af Saha som spiller, men det kan simphelthen ikke nytte noget at have ham som 3. valg, når han så er skadet 3/4 af en sæson. Det er synd, at Sahas tid her på Old Trafford, er blevet ødelagt af skader, da helt sikkert havde nogle kvaliteter.

RAppel
18-05-2008, 09:04
Giver dig lidt ret der. Det er svært at præstere noget særligt, hvis man kun får 10-15 min som indskifter. Det er kun Solskjær, der kunne det, men han var også noget specielt.

Jeg er nu af den overbevisning at Sheringham besad samme talent, he he :)

Dines
18-05-2008, 09:06
Jeg er nu af den overbevisning at Sheringham besad samme talent, he he :)

Men ikke på samme måde. Der var jo en grund til at Solskjær blev kaldt 'supersub'. :)

RAppel
18-05-2008, 09:08
Men ikke på samme måde. Der var jo en grund til at Solskjær blev kaldt 'supersub'. :)

He he, ja. Det er ikke tit man ser en der faktisk bliver bedre af at blive skiftet ind fremfor at starte på banen :p

Dines
18-05-2008, 09:14
He he, ja. Det er ikke tit man ser en der faktisk bliver bedre af at blive skiftet ind fremfor at starte på banen :p

Faktisk håber jeg, at Giggs får sådan rolle i hans sidste år. Når han starter inde, så spiller han tit skidt, da markeringerne er tætte i starten af kampen og spillerne ikke er trætte. Men kommer han ind med 20 min. igen som mod Wigan, kan han tilbyde meget mere, da han modstanderspillerne ikke har samme energi som de startede. Derfor synes jeg, at Nani/Park skal være fast starter på venstrekanten, mens Giggs kan tage bænken, og så komme ind til sidst.

United DK
18-05-2008, 10:13
Det kan godt være at han er fysisk stærk når vi snakker om one on one med andre spillere, men det er uden betydning når hans kropshelbred er rent til helvedet.

ROFL så Rooney er heller ikke fysisk stærk? Og dermed konkludere vi også, at Ronaldo er blandt de fysisk stærkeste spillere i verden. ROFL.

Kofoed
23-05-2008, 23:17
Er lige igang med at se Season review 06/07, og fuck hvor har jeg lyst til at gi Saha en sidste chance.. Ved godt han har været meget skadet, men hvor er han skøn at se på, når han spiller.. En ægte angriber, med en masse mål i benene.. Og jeg tror faktisk ikke SAF sælger ham, jeg tror han har et rigtig godt øje til ham, og vi har jo også set, at ligeså snart han er klar så kommer han med på bænken..

RasmusP
23-05-2008, 23:29
Er lige igang med at se Season review 06/07, og fuck hvor har jeg lyst til at gi Saha en sidste chance.. Ved godt han har været meget skadet, men hvor er han skøn at se på, når han spiller.. En ægte angriber, med en masse mål i benene.. Og jeg tror faktisk ikke SAF sælger ham, jeg tror han har et rigtig godt øje til ham, og vi har jo også set, at ligeså snart han er klar så kommer han med på bænken..
Ingen tvivl om at han er god når han er klar. Men det er han aldrig, så der er efter min mening ingen grund til at betale for at have ham.

Bugge
23-05-2008, 23:30
Hvis der var en 50/50 chance for at han kunne spille en hel sæson forholdsvis skadesfri, så okay..
Men det kan han jo ikke engang..

Martinsen
24-05-2008, 12:20
Den mand har efterhånden fået sin sidste chance en del gange. Og jeg synes desværre kun der er en vej for ham, og det er ud. Hvilket er en skam, for han er en glimrende angriber og et glimrende alternativ til Rooney-Tevez konstellationen. Men skaderne har ødelagt hans United karriere, og det lader til at han får flere og flere af dem. Så væk med Saha. og tak for alt(der kunne/burde have været meget mere at sige tak for)

Dines
25-05-2008, 09:33

Har det på samme måde, men jeg er også realistisk, og jeg tror ikke, at Saha kan holde sig skadesfri i en hel sæson. Han må for min skyld gerne blive, men så kræver det også, at vi har hentet en anden angriber, som er foran Saha i køen.

Kofoed
25-05-2008, 11:00
Har det på samme måde, men jeg er også realistisk, og jeg tror ikke, at Saha kan holde sig skadesfri i en hel sæson. Han må for min skyld gerne blive, men så kræver det også, at vi har hentet en anden angriber, som er foran Saha i køen.

Helt enig, men kunne virkelig godt tænke mig at beholde ham lidt endnu.. Måske er jeg lidt for meget romantiker og håber på at alt kan nå og løse sig:InLove

Bugge
25-05-2008, 12:05
Helt enig, men kunne virkelig godt tænke mig at beholde ham lidt endnu.. Måske er jeg lidt for meget romantiker og håber på at alt kan nå og løse sig:InLove

Saha er en angriber i særklasse, det synes jeg slet ikke der kan være tvivl om..

Men kunne man ikke godt forestille sig at hvis vi køber en ny angriber og beholder Saha, så skubber vi Manucho, Campbell osv. for langt væk fra spilletid på førsteholdet?
Det ville være ærgerligt at miste en potentiel klassespiller som Campbell fordi vi har en evigt skadet Saha som skal have chancer på chancer..

snegl
25-05-2008, 12:12
Saha er en angriber i særklasse, det synes jeg slet ikke der kan være tvivl om..

Men kunne man ikke godt forestille sig at hvis vi køber en ny angriber og beholder Saha, så skubber vi Manucho, Campbell osv. for langt væk fra spilletid på førsteholdet?
Det ville være ærgerligt at miste en potentiel klassespiller som Campbell fordi vi har en evigt skadet Saha som skal have chancer på chancer..

Helt enig. Et sørgeligt farvel til Saha må blive løsningen.

United DK
25-05-2008, 12:20
Jeg vil hellere satse på mig selv fremfor Saha, for jeg er da i det mindste fit (eller kageform).

Vince
25-05-2008, 12:38
Saha skal ud. Vi har vel alle gået og håbet, men det kan bare ikke blive ved. Hver gang at Louis endelig meldes fit, får vi at vide, at han nu er alle skaderne kvit. Men lige så snart han varmer op før en kamp, går hans ben i stykker igen. Det er pisse ærgeligt, men det går bare ikke.

Kofoed
25-05-2008, 14:05

Du har så evigt ret.. Som nævnt før er jeg bare evigt fodbold-romantiker, og jeg elsker bare at se Saha spille.. Men giver dig ret i at vi bestemt bør give de unge chancen, hvis vi ikke skal sælge hele vores fremtid..

RuudVanNissetøj
26-05-2008, 17:23
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=710837

Fulham kunne angiveligt være interesseret i Saha. Det ville absolut ikke gøre mig noget at få 4 mio. pund ind på ham - tror desværre ikke man kan malke mere ud af ham på trods af hans åbenlyse kvaliteter. Han er trods alt en dyr spiller at have, hvis han er skadet mere en halvdelen af tiden...

Dines
26-05-2008, 17:26
Ville være fint med mig. På den ene side drømmer man stadig om, at han kan forsætte og komme op på sit gamle niveau, men på den anden side, er man også realistisk og ved, at det sker ikke, når han bliver skadet af at sparke til bolden i kamp. En fik handel for begge parter.

Parkohargo
26-05-2008, 18:26
Det lyder meget fornuftigt. Samt ville være fint for os og Saha ham selv. Håber han finder sig selv. Det jo ikke fordi han ikke kan banke kasser ind.. men helbredet forhindrer ham desværre i det.

JakobR
28-07-2008, 11:24
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/2464607/Manchester-United-set-to-sell-Louis-Saha-to-Sunderland.html

United har eftersigende modtaget et £10M bud på Saha. Hvis det er sandt, så er Keane da for alvor tabt sutten.

Troelsgaard
28-07-2008, 11:28
Noget af en chance Keane tager, hvis det passer, for han er jo mere eller mindre skadet hele tiden. Hvis han kunne holde sig fri for skader, så ville det være et klassekøb, men chancen for at det sker er nok minimal.

Parkohargo
28-07-2008, 11:33
Til den pris siger jeg bare... Sælg Sælg Sælg...

De fleste er klar over hvilken klasseangriber Saha virkelig er når han er skadesfri og i topform.. men det virker bare som om han aldrig kommer det her hos os. Vi har kun set det i forholdvis korte stunder. Jeg håber han ryger og især til den pris. Godt for klubben og sidste ende sikkert også godt for Louis der måske kunne starte på en frisk igen.

snegl
28-07-2008, 11:38
10 mio pund!! vildt. Keane kan virkelig godt lide sin gamle klub ser det ud til.

Synd at det er gået som det er gået for Saha. Men kan man sælge ham for den pris skal han afsted.

Spørgsmålet er så om han kan bestå lægetjekket..

Don Kafai
28-07-2008, 11:42
10 mio pund er en fair pris for Sahas kvaliteter, og hvis han kan holde sig fri fra skader, kan det vise sig at være et røverkøb. Desværre har hans tid i United ikke været skadesfri, og det har sat en stopper for hans indflydelse på holdet, for han er netop den type angriber som vi står og mangler. Et uortodokst alternativ, til Rooney og Tevez.

snegl
28-07-2008, 11:55
10 mio pund er en fair pris for Sahas kvaliteter, og hvis han kan holde sig fri fra skader, kan det vise sig at være et røverkøb. Desværre har hans tid i United ikke været skadesfri, og det har sat en stopper for hans indflydelse på holdet, for han er netop den type angriber som vi står og mangler. Et uortodokst alternativ, til Rooney og Tevez.

Problemet er at han ikke kan holde sig fri af skader. Det har sidste 1½ år og årene inden det halve år han spillede suverent vist.

Han har en god målstatistik pr kamp, og han er som du siger præcis den type vi står og mangler. 10 mio ville jeg bare ikk takke nej til hvis vi kan smide de 10 mio oven i puljen for en fit og lige så stærk angriber.

Angiveligt vil SAF have 12 mio pund som vi gav for ham. Lidt gamblet når man tænker på hvor få bud vi får i 10 mio klassen for så skadet en spiller.

RuudVanNissetøj
28-07-2008, 12:51
Jeg kan ikke andet end sige, at nu må Saha ud af døren. Han har haft potentialet, men hvis vi skal indkassere lidt penge før endnu en skadessæson med ham så er det sidste udkald. I mine øjne gjorde vi et godt køb i ham, men vi fik langtfra det optimale ud af ham grundet hans evige skader. Giv Fraizer chancen foran Saha - han er sulten og ikke bange for at gå til den pga. frygten for endnu en skade! Eller bedst, køb en ny goalgetter af en angriber...

Glory Man United
29-07-2008, 07:06
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC7DF7CEC%2D3BC3%2D4859%2DA3 FD%2DFE4AAD215DD8%7D&newsid=6614774

Keane får konkurrence fra PSG

Dines
29-07-2008, 09:29
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/2464607/Manchester-United-set-to-sell-Louis-Saha-to-Sunderland.html

United har eftersigende modtaget et £10M bud på Saha. Hvis det er sandt, så er Keane da for alvor tabt sutten.

Keane er bare gavmild overfor hans tidligere kollegaer, ved at betale overpris. Var det £6M vi fik for Richardson sidste sommer? :)

ChristianR
06-08-2008, 13:56
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9168

Saha skulle i følge artiklen være løbet ind i endnu en knæskade. Nogen, der ved noget om det?

robinho
06-08-2008, 14:12
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9168

Saha skulle i følge artiklen være løbet ind i endnu en knæskade. Nogen, der ved noget om det?

ah det lyder meget usandsynligt. Det er bare medieskabt.

ChristianR
06-08-2008, 14:19

Hehe. Ja, jeg tænkte det sq nok. Kunne ikke forestille mig andet,.

Dines
06-08-2008, 16:17
Man bemærker næsten ingen gang, at Saha nu har fået endnu en skade, da det jo er blevet en vane.

Saha skadet.
Sahe ude igen.
Sahe skadet i opvarmningen.
Saha åbner en dåse makrel og skader sig selv.

Jeg synes man har set det hele efterhånden.

JumpingCarrot
06-08-2008, 17:24
Den anden dag, da han begyndte at græde, kunne man nænsomt og fint følge tårens vej mod jorden.

Indtil den ramte hans fod og brækkede tre tær.

Gotta love the mayn!

Kofoed
06-08-2008, 17:41

Ironi er en dejlig ting:D

Færingen
29-08-2008, 10:46
Flere medier skriver i dag at Saha er solgt til Everton, hvis han består medical !
Måske tegn på at Henry kommer :) eller Berbatov for den sags skyld

SantasLittleHelper
29-08-2008, 10:52
Så ville det jo ikke undre nogen, hvis han pludselig er skadesfri og begynder og vise det han rent faktisk er værd. held og lykke til ham i fremtiden, han har altid været en særdeles fremragende angriber...

Færingen
29-08-2008, 10:56
Har altid sagt at han er verdensklasse når han er fit for fight

Dr. Adams
29-08-2008, 10:58
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6617104

Saha til Everton, hvis han består medical (så han ryger nok ingen steder ;))

Ovlesen
29-08-2008, 10:58
Flere medier skriver i dag at Saha er solgt til Everton, hvis han består medical !
Måske tegn på at Henry kommer :) eller Berbatov for den sags skyld

Eller at vi kommer til at køre med en angriber MINDRE end sidste sæson... DRAMA!

Ej, det burde kun styrke vores jagt på en ægte erstatning og en seriøs fast tredje angriber. Lad os håbe at Henke ryger til Spurs og de så slipper Berbatov.

United-Allan33
29-08-2008, 11:04
Som jeg ser det så KAN det kun betyde at der kommer en ny angriber... det kan simpelhen ikke passe andet.. For godt nok var han meget skadet, men med Ronaldo ude og kun Rooney og Tevez som prøvede angribere, så skal vi have en fast 3 angriber...

Boock
29-08-2008, 11:36
Tror prisen for Saha bliver hvad en medical koster = Den dyreste spiller Everton nogensinde har købt...

JDK
29-08-2008, 11:36
Farvel Saha!
Du har skam gjort det rigtig fint, når du nu engang har været i stand til at kunne dét! men i den situation vi som hold er i lige nu, og du selv har været i de seneste par sæsoner, er det fint at du kommer til Everton

Velkommen Berbatov!
Dette salg ser jeg kun som et klart tegn på, at vi henter Berbatov inden mandag - ellers ser vores angreb for tyndt ud!

Feldthaus
29-08-2008, 11:37
Vigtig nyhed, for det her betyder ny angriber, hvis ikke det gør, vil jeg kraftigt overveje om jeg skal blive ved med at tage united seriøst.

Cap
29-08-2008, 11:37
Kanon at få Saha afsted. Jeg er helt vild med hans egenskaber på banen, men det hjælper ikke meget når han er kronisk skadet. Dejligt at få nogle penge for transfer og slippe for endnu en skadet frømand på lønningslisten - og det må vel også betyde at der er ved at blive frigjort nogle penge til en kæmpe transfer eftersom Fergie jo før ikke har ville sælge Saha, selvom situationen ikke har ændret sig.

Vigtig nyhed, for det her betyder ny angriber, hvis ikke det gør, vil jeg kraftigt overveje om jeg skal blive ved med at tage united seriøst.

Du må meget undskylde, men det var dog noget latterligt noget at sige - du vil simpelthen overveje om du skal tage et hold som netop har vundet PL og CL med samme trup som vi har nu (Hverken Dong, Silvestre eller Saha spillede nogen stor rolle i sidste sæson - det eneste Saha lavede var vel et (ganske flot) oplæg i kampen på Emirates) seriøst? Vi kan sagtens blive enige om at en ny angriber ville være godt (og meget vigtigt) - tror det er svært at finde folk der er uenige i det - men ligefrem sige at du ikke kan tage klubben seriøst hvis vi ikke henter en. Måske du skulle skifte til Chelski? Den linie stinker i hvert fald langt væk af glory hunter.

Don Kafai
29-08-2008, 11:47
På den ene side, har vi alle Sahas skader, og den uberegnelighed det medfører, men på den anden side, har vi en fantastisk angriber, der supplerer ethvert angreb. Og det gør han fordi han er så anderledes. Han laver de der mærkelige detaljer, hvor hans fantastiske teknik er en fryd på banen. Han er en intelligent spiller, med blik for medspillerne, og det ærgrer mig, at han ikke har fået mere ud af sin United-tid.

Konklusionen må være, at selvom det er fedt at have en spiller som Saha, er det i grunden et fint salg, for de sidste 3 år, har vi ikke haft ham i klubben fast. Men desværre tror jeg ikke vi har fået mere end 3-4 mio pund for ham.

Feldthaus
29-08-2008, 11:49
Kanon at få Saha afsted. Jeg er helt vild med hans egenskaber på banen, men det hjælper ikke meget når han er kronisk skadet. Dejligt at få nogle penge for transfer og slippe for endnu en skadet frømand på lønningslisten - og det må vel også betyde at der er ved at blive frigjort nogle penge til en kæmpe transfer eftersom Fergie jo før ikke har ville sælge Saha, selvom situationen ikke har ændret sig.

Du må meget undskylde, men det var dog noget latterligt noget at sige - du vil simpelthen overveje om du skal tage et hold som netop har vundet PL og CL med samme trup som vi har nu (Hverken Dong, Silvestre eller Saha spillede nogen stor rolle i sidste sæson - det eneste Saha lavede var vel et (ganske flot) oplæg i kampen på Emirates) seriøst? Vi kan sagtens blive enige om at en ny angriber ville være godt (og meget vigtigt) - tror det er svært at finde folk der er uenige i det - men ligefrem sige at du ikke kan tage klubben seriøst hvis vi ikke henter en. Måske du skulle skifte til Chelski? Den linie stinker i hvert fald langt væk af glory hunter.

Intet med truppen at gøre, bare mere united og ledelsen generelt.

Hvis man sælger saha, og ikke køber nogen erstatning, det ville da være til grin.
Kan det virkelig passe at united, en af verdens rigeste klubber, skal komme ud med et overskud i dette transfervindue på ca. 200 mio.

Don Kafai
29-08-2008, 11:51
med et overskud i dette transfervindue på ca. 200 mio.

Hvem siger vi har det?

Feldthaus
29-08-2008, 11:54
Det var så bare et lille skud, men med salg af saha, pique og silvestre vil jeg tro vi ligger omkring de 200.

Derfor mener jeg det ville være meget mærkeligt ikke at hente en ny angriber, specielt med vores tynde front

United-Allan33
29-08-2008, 11:58
Hvem siger vi har det?

Jeg går udfra han mener i køb/salg afdeleingen ikke i selve forretningen United

Hl-Glory
29-08-2008, 12:30
Jeg har altid godt kunne lide Saha, men det var tid til at komme af med ham, da hans skader ikke ville stoppe.
Held og lykke i Everton.

Det hér må betyde at der kommer en ny angriber.
med mindre vi satser på Campbell og Manucho.
Men det kan jeg ikke forstille mig.

Don Kafai
29-08-2008, 12:36
Det var så bare et lille skud, men med salg af saha, pique og silvestre vil jeg tro vi ligger omkring de 200.

Derfor mener jeg det ville være meget mærkeligt ikke at hente en ny angriber, specielt med vores tynde front

Det er da godt nok optimistisk :D

Vi fik 4 mio pund for Pique, næsten ingenting for Silvestre, og Saha ligger også på en 4, max 5 mio pund.

Vi har et overskud på 80 mio kr eller lign, og det er ikke nok til at købe Berbatovs højrefod.

Tror ikke man skal regne med, at spillerkøb/salg forretningen kører af sig selv i United...

Foged
29-08-2008, 13:00
En af de bedste angribere vi lige har solgt, desværre var der intet andet valg grundet hans skader.

Håber han kan holde sig skadesfri for Everton og vise den klasse som han har.

snegl
29-08-2008, 13:09
Farvel til Saha. En spiller jeg personligt godt kunne li at se. Suveren til at vende spillet hurtigt, fysisk stærk, og lidt spektakulær i sine afslutninger

Håber for ham at han kan holde sig skadesfri i Everton.

Benzet
29-08-2008, 13:25
Kan han holde sig skadesfri, bliver han et megahit for Everton.

Feldthaus
29-08-2008, 13:25
Det er da godt nok optimistisk :D

Vi fik 4 mio pund for Pique, næsten ingenting for Silvestre, og Saha ligger også på en 4, max 5 mio pund.

Vi har et overskud på 80 mio kr eller lign, og det er ikke nok til at købe Berbatovs højrefod.

Tror ikke man skal regne med, at spillerkøb/salg forretningen kører af sig selv i United...

Hvor får du de priser fra?

Altså på wiki står der at pique blev solgt for 6£ og tror ikke på saha er sogt for så lidt. Keane bød da omkring de 10 på et tidspunkt, så kan ikke se hvorfor vi ikke skulle få der omkring når det er Everton?

150-200 vil jeg i hvert fald mene vi har tjent på vores salg, alt under 150 ville være alt for lidt for de tre spillere

Parkohargo
29-08-2008, 13:34
Al held og lykke til Saha fremover. Synes han er fantastisk angriber når han er fit.. hvilket han aldrig rigtig har været for os. Han kan blive en god mand for Everton hvis han holder sig skadesfri.

Dines
29-08-2008, 13:47
Farvel Saha og tak for alt. En klasseangriber, der forlader os, men vi er nødt til det, når manden er skadet 3/4 af en sæson. Dette betyder med garanti, at vi henter en angriber ind, for han har vel ikke tænkt sig kun at satse på Rooney, Tevez og Fraizer Campbell? Berbatov er snart United-spiller tror jeg.

United DK
29-08-2008, 14:00
Kan han holde sig skadesfri, bliver han et megahit for Everton.

Hvilket er ligeså usandsynligt, som at Cantona gør comeback.

snegl
29-08-2008, 14:01
Hvor får du de priser fra?

Altså på wiki står der at pique blev solgt for 6£ og tror ikke på saha er sogt for så lidt. Keane bød da omkring de 10 på et tidspunkt, så kan ikke se hvorfor vi ikke skulle få der omkring når det er Everton?

150-200 vil jeg i hvert fald mene vi har tjent på vores salg, alt under 150 ville være alt for lidt for de tre spillere

Pique 6
Silvestre 0,75
Saha: Vides ikke.. Rygtet om 10 mio fra Sunderland kan jo være en and. Jeg tror ihvretfald ikk vi får så meget for ham.

Hvis vi sku få 150-200 for dem i alt ville saha handlen skulle køres til et sted mellem 8,25-13,75 mio pund.

Men nu er 9 tallet ihvertfald klar til Berbatov og 14 har ligget klar længe til Henry.

JakobR
29-08-2008, 14:12
Saha har allerede en gang fucket et lægetjek op hos Everton (2006), så nu må vi se.

Held og lykke til ham fremover.

United DK
29-08-2008, 14:26
Hvordan skulle han egentlig kunne bestå et lægetjek, når han næsten bogstaveligt talt har glasben?

Hald
29-08-2008, 14:30
Haha. Han har nok trænet sig selv op til det lægetjek det sidste halve år, han har sq vidst længe at han var fortid på OT

Hald
29-08-2008, 14:34
Men tak for alt Louis.. En utrolig dygtig angriber, med utrolig svage ben takker af..Held og lykke i Everton!.

Mikke7
29-08-2008, 17:19
På en måde kom det lidt pludseligt - men man har nok tænkt, at der var t eller andet igang...
men held og lykke i Everton - og tak for målene her...

NtotheT
29-08-2008, 17:28
Saha har allerede en gang fucket et lægetjek op hos Everton (2006), så nu må vi se.

Held og lykke til ham fremover.

Hvorfor er det lige at du er den eneste af os to, der lige ved den nyhed? :s Den lyder ganske ualmindeligt, for det var da i den periode han havde slået Ruud af holdet og var særdeles godt kørende?

Men farvel til en helt igennem fantastisk spiller. Synes han var en suberb angriber, når han var skadesfri og gjorde Uniteds angrebsspil en tand bedre, især i den periode med ham og Rooney, i den periode hvor Saha havde slået Ruud. Held og lykke! Håber han finder sit gamle jeg, for han er en rigtigt god angriber!

JakobR
29-08-2008, 17:39
Det ved jeg da virkelig ikke hehe, men United har tidligere forsøgt at skille sig af med ham, og Everton har tidligere været interesseret.

I følge inside kilder (ikke mine egne - just for the record), har Everton tidligere denne sommer budt £5M på Louis. Om det også er den endelig pris, ved jeg ikke, men lyder ikke utænkeligt.

JakobR
29-08-2008, 17:40
Hvordan skulle han egentlig kunne bestå et lægetjek, når han næsten bogstaveligt talt har glasben?

Måske er lægen glarmester.

ChristianR
29-08-2008, 17:53
En handel er vel også mulig, selvom spilleren er skadet? Hæng mig ikke op på det, men det mener jeg, at jeg har set i flere situationer.

Det obligatoriske lægetjek er vel så bare med til at sikre, at klubberne er enige om, "hvor skadet" spilleren er, og at der ikke er andet i vejen.

Det skulle vel nødig være sådan, at vi ikke kunne købe Berba i dette transfervindue, fordi han faldt og forstuvede foden i aften.

Kofoed
29-08-2008, 18:48
En handel er vel også mulig, selvom spilleren er skadet? Hæng mig ikke op på det, men det mener jeg, at jeg har set i flere situationer.

Det obligatoriske lægetjek er vel så bare med til at sikre, at klubberne er enige om, "hvor skadet" spilleren er, og at der ikke er andet i vejen.

Det skulle vel nødig være sådan, at vi ikke kunne købe Berba i dette transfervindue, fordi han faldt og forstuvede foden i aften.

Ja self.. En klub må da godt købe en spiller selvom han har brækket ryggen og 2 ben.. Tjekket er kun for at klarlægge OM spilleren har nogle skader, og hvis han har så for at tjekke at det kun er det..

Glory Man United
30-08-2008, 07:09
Skal jeg forstå det sådan her: Vi fik ingenting for ham? :Smackden:

ChristianR
30-08-2008, 07:10
Skal jeg forstå det sådan her: Vi fik ingenting for ham? :Smackden:

Jeg håber satme godt nok, at det betyder, at vi så får KASSEN, hvis han kommer til at spille. Her snakker vi minimum £10mio. For hvis han var skadesfri kunne vi jo selv bruge ham, og er hans skadesfri længe nok er han en af de bedste angribere i PL.

Benzet
30-08-2008, 07:31
En håbløs aftale. Hvorfor i al verden skal vi skille os af med en klasseangriber og rísikere aldrig at få noget for ham. Det giver ingen mening.

ChristianR
30-08-2008, 07:33
Man kan jo sige, at hvis ikke vi får penge for ham, så er det fordi Everton ikke bruger ham. Og hvis Everton ikke bruger ham, så er det fordi, han fortsat er skadet, og så længe han fortsat er skadet sparer vi millioner på hans løn.

Kofoed
30-08-2008, 08:22
Man kan jo sige, at hvis ikke vi får penge for ham, så er det fordi Everton ikke bruger ham. Og hvis Everton ikke bruger ham, så er det fordi, han fortsat er skadet, og så længe han fortsat er skadet sparer vi millioner på hans løn.

Præcis.. Og hvis det er sådan aftalen er lavet, og det er et ordentligt beløb der er tale om, så er det helt perfekt i mine øjne..

United DK
30-08-2008, 10:16
Jeg er ærligtalt ligeglad, for når det er Saha, så er det bare en lettelse, at komme af med ham. Nok er han en klassespiller, når han er i topform, men hvornår er han det?

JakobR
30-08-2008, 10:18
En lettelse at komme af med? Var han virkelig til så stor gene for dig?

Bebrejd hellere Fergie for ikke at købe ind, fremfor at bebrejde en spiller, for noget, han alligevel ikke kan gøre ved.

Thomas
30-08-2008, 10:25
Ærgeligt han ikke blev skadesfri, så han kunne blive PLs bedste angriber, som han havde potentialet til.. Fysisk stærk, god placeringsevne, godt hovedspil og et hårdt og præcist skud.. Held og lykke til ham fremover!

United DK
30-08-2008, 10:32
En lettelse at komme af med? Var han virkelig til så stor gene for dig?

Ja, egentlig. Det er pisse frusterende, at have en spiller, som hele tiden får skader, ligeså snart han vender tilbage. Men nu er det slut.

JakobR
30-08-2008, 10:34
Ja, egentlig. Det er pisse frusterende, at have en spiller, som hele tiden får skader, ligeså snart han vender tilbage. Men nu er det slut.

Og hvad ændrer det helt præcist ved noget som helst? Om han er solgt eller er skadet? Vi sparer nogle lønudgifter, men ellers ikke.

I stedet for at hugge hovedet af ham, burde man i stedet bakke ham lidt op i svær tid.

United DK
30-08-2008, 10:40
Og hvad ændrer det helt præcist ved noget som helst? Om han er solgt eller er skadet? Vi sparer nogle lønudgifter, men ellers ikke.

Netop, vi spare nogle penge, som kan bruges på noget mere fornuftigt.

I stedet for at hugge hovedet af ham, burde man i stedet bakke ham lidt op i svær tid.

Og det kommer fra en, der stillede sig først i køen, når Dong skulle svines til, alene fordi han ikke var god nok til United, noget som kun meget få er. Modsat Saha, så tjente vi trods alt penge på ham.

JakobR
30-08-2008, 10:44
Dong blev hentet af økonomiske interesser, ikke af sportslige. Derfor.

Hvis vi skal hade folk for at være skadede, skal du så ikke skrive i Hargreaves tråden? Om ikke andet, så som kompensation for at du ikke hadede Solskjær.

United DK
30-08-2008, 10:53
Dong blev hentet af økonomiske interesser, ikke af sportslige. Derfor.

Men er det Dongs skyld.

Hvis vi skal hade folk for at være skadede, skal du så ikke skrive i Hargreaves tråden? Om ikke andet, så som kompensation for at du ikke hadede Solskjær.

Hargreaves er slet ikke i nærheden af, at være ligeså meget skadet som Saha. Det kan han blive, men den tid, den sorg.

JakobR
30-08-2008, 10:56
Nej, det er bestyrelsens, hvilket også var min pointe. De tilsidesatte sportslige interesser, for at tjene penge.

Godt vi slap af med Solskjær. Så sparede vi hans løn.

Dines
30-08-2008, 10:57
Nogle, der kender beløbet vï får for Saha, hvis han holder sig skadesfri? En fin handel. Manden kommer sig ikke over sine skader, vi sparer hans løn, og får penge hvis mod al forventning klarer at holde sig skadesfri.

United DK
30-08-2008, 11:02
Godt vi slap af med Solskjær. Så sparede vi hans løn.

Mig bekendt spillede han på en pay as you play-kontrakt, så det kan ikke sammenlignes med Saha.

JakobR
30-08-2008, 11:06
Er det noget, du kan bevise? Eller er det noget, du har hørt/læst et eller andet sted?

United DK
30-08-2008, 11:08
Er det noget, du kan bevise? Eller er det noget, du har hørt/læst et eller andet sted?

Nej, jeg kan ikke bevise det, men jeg har hørt/læst det mange steder. Det er så ikke sikkert det er rigtigt, men du kan jo heller ikke bevise, at det ikke passer.

Don Kafai
30-08-2008, 11:22
Selvfølgelig får vi da noget for ham, så dumme er Uniteds ledelse jo ikke.

For det første sparer vi hans løn resten af kontrakten (2010), og mig bekendt er det over 50,000 om ugen, og det er små 5 mio pund vi sparer fra budgettet dér.

Så snart han spiller sin første kamp for Everton, får vi en pæn sjat, og hvis han aldrig kommer til at gøre det, jamen så var der vel ingen grund til at beholde ham?

Umiddelbart lyder handelen fishy, men jeg tror de ved noget i United, som vi ikke ved. Tror ikke lægernes vurdering af hans knæ har været særlig positive, og derfor skulle vi bare af med ham, så hurtig som muligt, til hvilken som helst pris.

Kofoed
30-08-2008, 11:35
Nej, jeg kan ikke bevise det, men jeg har hørt/læst det mange steder. Det er så ikke sikkert det er rigtigt, men du kan jo heller ikke bevise, at det ikke passer.

Arh, den er lidt tynd..:lolol: Jeg er faktisk SAF's søn Darren.. Jeg kan ikke bevise at det passer, men på den anden side så kan du jo heller ikke bevise at det ikke passer:p

Kofoed
30-08-2008, 11:37
Men jeg mener det er en god deal både for os og Everton.. De har taget imod ham, og skal betale løn og lægehjælp til ham, men betaler i første omgang ikke noget for ham, men hvis han så spiller har de fået en klasseangriber og så tror jeg ikke de har noget imod at slippe pengene for ham..

United DK
30-08-2008, 11:39
Arh, den er lidt tynd..:lolol: Jeg er faktisk SAF's søn Darren.. Jeg kan ikke bevise at det passer, men på den anden side så kan du jo heller ikke bevise at det ikke passer:p

Jo, det kunne jeg nok godt, hvis det var.

Men det er da klart, at jeg ikke kan bevise, hvordan Solskjærs kontrakt var, men hvis vi altid skal holde os til facts, så er der ikke meget at diskutere.

Kofoed
30-08-2008, 11:43
Jo, det kunne jeg nok godt, hvis det var.

Men det er da klart, at jeg ikke kan bevise, hvordan Solskjærs kontrakt var, men hvis vi altid skal holde os til facts, så er der ikke meget at diskutere.

Nej du kan ej BASTA;) Men jo det ville blive lidt kedeligt, men syntes den der var lidt anderledes, når det nu er noget der HAR været hvis du forstår.. Self, har vi fx. ikke facts i Berba diskutionen, men der er jo heller ikke sket noget konkret, mens Ole jo har spillet i klubben og spillet på en sådan kontrakt(måske)..

Men pyt, bare en lille spydighed fra min side..

KennyN
30-08-2008, 12:00
For at holde fast i Saha.!
Synes det er perfekt at vi nu er kommet af med en løntung spiller, der alligevel ikke var til nogen nytte i klubben. Udover at holde et par fysioterapeuter beskæftiget. Det er en fair nok aftale vi har lavet med Everton. Man kan jo ikke forvente at klubber vil betale guld for en evigt skadet spiller. Men hvis han kommer i form og overvinder sine skader er han jo en glimrende spiller. Derfor en fin handel for alle parter synes jeg..

Emiili
01-09-2008, 14:48
Louis Saha has completed his move from Man Utd to Everton after passing his medical. The striker has signed a two-year deal.

link (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stm)

evertonfc.com (http://www.evertonfc.com/news/archive/saha-deal-completed.html)

Dines
01-09-2008, 15:00
Hvordan fanden kunne den mand bestå lægetjekket? :D Nå, men held og lykke i Everton. Hans ophold her blev ødelagt af skader desværre, men ellers var han en klasseangriber. Jeg vil prøve at huske de gode minder, han har givet om mig, selvom man mest forbinder ham med skader og en briks. Held og lykke.

RAppel
01-09-2008, 15:08
Jeg forstår ikke de tør tage chancen med ham, men ønsker ham al mulig held og lykke i Everton. Han kunne være blevet rigtig stor hvis skader ikke havde forpuret hans karriere.

Feldthaus
01-09-2008, 15:16
ved ikke lige hvad jeg skal sige, altså hvis vi ikke henter nogen angriber synes jeg det er dybt åndssvagt at lade ham gå, men vi bliver måske klogere her i løbet af kort tid

weber
02-09-2008, 20:03
var der ikk noget med at sunderland havde budt 10 pund for ham for saha et stykke tid siden hvorfor slog de så ikk til?:confused:[/FONT]

Dines
03-09-2008, 06:39
var der ikk noget med at sunderland havde budt 10 pund for ham for saha et stykke tid siden hvorfor slog de så ikk til?:confused:[/FONT]

Tror bare det var et rygte, for så var da skudt af til Sunderland hurtigst muligt, hvis vi lader ham gå gratis til Everton.

Glory Man United
03-09-2008, 07:05

Havde nu hørt, at det var 10 mil £ ;)

weber
03-09-2008, 14:03
Hvordan fanden kunne den mand bestå lægetjekket? :D Nå, men held og lykke i Everton. Hans ophold her blev ødelagt af skader desværre, men ellers var han en klasseangriber. Jeg vil prøve at huske de gode minder, han har givet om mig, selvom man mest forbinder ham med skader og en briks. Held og lykke.

Det er også mig en gåde hvordan Han kan bestå et lægetjek
men ihvertfald held og lykke i Everton!
Og HUSK: hils P.NEVILLE:)

Rasmus-K-J
01-12-2008, 10:33
Ja det skulle jo gå galt. Saha er skadet igen. Han humpede ud mod Tottenham i weekenden. Hvem havde troet det?

timberunited
01-12-2008, 10:34
Ja, det var der ingen, der forventede. En skam. For når han spiller på toppen og for os, så var det virkelig en fryd at se på. Godt han ikke spiller for os mere.

Parkohargo
30-08-2009, 20:42
Those memories! Var stor tilhænger af Saha i hans tid her selvom han for det meste lå på langs med skader. Han var dog virkelig klasse når skaderne var væk hvilket denne video viser fint, desuden kører det vist ret godt for ham i Everton for tiden.:)

klUf2y4pXfU

Christensen
30-08-2009, 20:51
Når Saha var i topform, var han verdenklasse, og det bringer gode minder frem at se den video. Desværre forhindrer/forhindrede skader ham i at ramme topformen, men når han rammer den form, er han tæt på at være komplette angriber. Han har målnæse, skyder godt, er god i opspillet, stærk med hovedet og er hurtig - alle vigtige egenskaber hos en angriber.

Saha scorede forresten i Evertons 2-1 sejr over Wigan i dag.

snegl
30-08-2009, 20:53
Jeg var også stor fan af Saha når han ikk var skadet. Fantastisk flair, teknik og skud han havde. Og så var han perfekt i opbygningsfasen også. Er faldet noget i niveau siden, selvom jeg nu godt ku onde ham noget succes i Everton. Håber vi en dag får en "ny Saha". Berbatov + Rooney + En Saha type ville være decideret ondt.

ChristianR
31-08-2009, 08:18
Jeg var også stor fan af Saha når han ikk var skadet. Fantastisk flair, teknik og skud han havde. Og så var han perfekt i opbygningsfasen også. Er faldet noget i niveau siden, selvom jeg nu godt ku onde ham noget succes i Everton. Håber vi en dag får en "ny Saha". Berbatov + Rooney + En Saha type ville være decideret ondt.

Er du så glad for Rooney+Berbatov, at du bare vil være sikker på, at de spiller sammen hver kamp?:D

Runaldo
31-08-2009, 09:16
Jeg har måske tidligere været for hård ved Saha for jeg kan egentlig godt lide ham som spiller og savner mange af de kvaliteter han har.

Man kan også se ud fra den video at mange af hans 'moves' har givet inspiration til den måde Rooney bevæger sig udenfor og indenfor feltet.

Dog ville jeg gerne sende Berbatov til Everton og tage Saha tilbage.

Stente
31-08-2009, 09:31
...Dog ville jeg gerne sende Berbatov til Everton og tage Saha tilbage.

Var du fuld da du skrev det her? :D

Det ville sgu være et VIRKELIG dårligt bytte.. Især hvis man tager Sahas skadesfrekvens in mente..

marc_93
31-08-2009, 17:06
jeg var virkelig også en af dem der synes godt om Saha i united han var super

Dines
31-08-2009, 20:11
Saha var en klasseangriber. Han havde/har alle de kvaliteter, der kendetegner en verdensklasse angriber, men desværre er han for meget skadet. Han var ellers hurtig, kropstærk, skudstærk - kunne skyde med begge ben, teknisk dygtig, kunne gå med i opspil og var en trussel indenforan, da han også var stærk på hoved. Især i efteråret 2006 spillede vi noget fantastisk fodbold, hvor Saha bestemt havde sin andel..

Det hold vi havde i 2006/2007 var imo bedre end det året efter, hvor vi også vandt CL sammen med PL. Forskellen var bare, at vores trup blev markant forstærket, da vi i sommerpausen hente Anderson, Tevez, Nani og Hargreaves. Men vores starting 11, var virkelig af høj høj klasse og havde vi i den sæson haft en lidt bredere trup, så havde vi vundet Fa Cuppen og CL-semien over Milan, det er jeg overbevist om. De vandt fordi vi selvfølgelig havde en off day, men også fordi, at vi havde brugt mange af de samme spillere gennem den sæson og ikke kunne rotere på samme måde.

Nå, men tilbage til Saha. Klasse angriber, men opholdet blev desværre ødelagt af skader, hvilket af en skam, for han var rigtig rigtig dygtig.

JDK
31-08-2009, 20:49
Louis Saha er en rigtig god angriber, som har fået store dele af sin karrierer ødelagt af de diverse - og mange - skader! Hvis disse skader ikke havde ramt ham, i den omfang det er sket, er jeg ikke i tvivl om, at han stadig var at finde i Uniteds opstilling

NtotheT
31-08-2009, 22:52
Saha var en klasseangriber. Han havde/har alle de kvaliteter, der kendetegner en verdensklasse angriber, men desværre er han for meget skadet. Han var ellers hurtig, kropstærk, skudstærk - kunne skyde med begge ben, teknisk dygtig, kunne gå med i opspil og var en trussel indenforan, da han også var stærk på hoved. Især i efteråret 2006 spillede vi noget fantastisk fodbold, hvor Saha bestemt havde sin andel..

Det hold vi havde i 2006/2007 var imo bedre end det året efter, hvor vi også vandt CL sammen med PL. Forskellen var bare, at vores trup blev markant forstærket, da vi i sommerpausen hente Anderson, Tevez, Nani og Hargreaves. Men vores starting 11, var virkelig af høj høj klasse og havde vi i den sæson haft en lidt bredere trup, så havde vi vundet Fa Cuppen og CL-semien over Milan, det er jeg overbevist om. De vandt fordi vi selvfølgelig havde en off day, men også fordi, at vi havde brugt mange af de samme spillere gennem den sæson og ikke kunne rotere på samme måde.

Nå, men tilbage til Saha. Klasse angriber, men opholdet blev desværre ødelagt af skader, hvilket af en skam, for han var rigtig rigtig dygtig.

Ja, og hvis Park var god, havde vi vundet CL-finalen mod Barca, der hvor han brænder chancen i 2. minut.

Helt ærligt. Vi blev smadret på kryds og tværs af Milan i den kamp. Det var fuld fortjent, at Milan vandt den. Det er lige som dem, der mener, at nederlaget til Barca i år var heldigt.

Kan folk så fortælle mig, hvornår vi virkelig havde fortjent at vinde? :s For hvad jeg finder frem til, så er det nederlag altid vores egen skyld og ikke modstanderens fortjeneste.

Dines
02-09-2009, 13:23
Ja, og hvis Park var god, havde vi vundet CL-finalen mod Barca, der hvor han brænder chancen i 2. minut.

Helt ærligt. Vi blev smadret på kryds og tværs af Milan i den kamp. Det var fuld fortjent, at Milan vandt den. Det er lige som dem, der mener, at nederlaget til Barca i år var heldigt.

Kan folk så fortælle mig, hvornår vi virkelig havde fortjent at vinde? :s For hvad jeg finder frem til, så er det nederlag altid vores egen skyld og ikke modstanderens fortjeneste.

Hvis du husker tilbage, så havde Milan intet at spille for andet end CL. Intet andet. De var ude af deres hjemmelige cup og lå på en forholdsvis komfortabel 3 eller 2. plads langt væk fra mesterskabet. Vi var stadig med i kampen om mesterskabet og var hårdt presset af Chelsea, stadig med i Fa Cuppen og stadig i CL. Vi havde hele året brugt de samme 11 spiller ca. Vores forsvar var meget skrøbeligt. Rio var skadet, mens Vidic kom tilbage til den kamp. Evra var vidst heller ikke med. Selvfølgelig udspillede Milan os, men havde samme "problemer", så er jeg sikker på, at vi var gået videre.

Foged
02-09-2009, 13:38
Så vil jeg nu hellere ikke kalde det heldigt at de vandt.
Som der bliver nævnt bliver vi decideret smadret i den kamp, at du så bruger et argument med at hvis vi ikke havde skader, de stadig spillede med i flere turneringer osv. kan jeg ikke bruge til noget.
Fakta er at vi blev smadret - hvis man er uheldig ikke at vinde har man domineret kampen, haft 3 skud på stolpen, målmanden har lavet 10 fantom redninger, mens at de har ramt målet en gang og scoret.

Dines
02-09-2009, 13:49
Så vil jeg nu hellere ikke kalde det heldigt at de vandt.
Som der bliver nævnt bliver vi decideret smadret i den kamp, at du så bruger et argument med at hvis vi ikke havde skader, de stadig spillede med i flere turneringer osv. kan jeg ikke bruge til noget.
Fakta er at vi blev smadret - hvis man er uheldig ikke at vinde har man domineret kampen, haft 3 skud på stolpen, målmanden har lavet 10 fantom redninger, mens at de har ramt målet en gang og scoret.

Milan fortjente at vinde. De var beder i den 3-0 kamp, men min pointe er, at vi i 2006/2007 havde den bedste starting 11, og at vi tabe pga manglende bredde.

Jev
02-09-2009, 14:33
Vi spillede i hvert fald det flotteste fodbold, vi har gjort i det 21. århundrede, i 2006/2007-sæsonen. Vores angrebsspil var langt mere velfungerende og attraktivt, end det har været de to seneste sæsoner.

Om startelleveren var bedre ... jeg synes ikke, forskellen er særlig stor, men eftersom Scholes spillede en af sine bedste sæsoner overhovedet, Giggs havde sin sidste store sæson som fløjspiller, og Louis Saha leverede bedre præstationer end Berbatov, kan man vel godt argumentere for det. Omvendt var forsvaret ikke helt så sammentømret på daværende tidspunkt.

NtotheT
02-09-2009, 15:37
Hvis du husker tilbage, så havde Milan intet at spille for andet end CL. Intet andet. De var ude af deres hjemmelige cup og lå på en forholdsvis komfortabel 3 eller 2. plads langt væk fra mesterskabet. Vi var stadig med i kampen om mesterskabet og var hårdt presset af Chelsea, stadig med i Fa Cuppen og stadig i CL. Vi havde hele året brugt de samme 11 spiller ca. Vores forsvar var meget skrøbeligt. Rio var skadet, mens Vidic kom tilbage til den kamp. Evra var vidst heller ikke med. Selvfølgelig udspillede Milan os, men havde samme "problemer", så er jeg sikker på, at vi var gået videre.

Se selv. Du benytter "hvis". Og jeg viser dig bare et andet latterligt eksemplar på det. Når man tjener så mange penge som professionel, så burde man kunne spille disse kampe. Det er jo ikke fordi, at det kun i den sæson, at man lige pludselig havde for mange kampe. Alle spillere ved hvad de går ind til. Vi gjorde det da i '99, hvor det stort set var samme hold, der spillede hele tiden pånær frontløberne, der hele tiden skiftes.

snegl
03-01-2010, 01:58
Louis Saha kan åbenbart forlade Everton om 6 måneder pga Bosman dommen. Interessant at se hvor han ryger hen/om han forlænger.

Rosicky, Joe Cole, Van N, Belletti har også et halvt år tilbage af deres kontrakter. Link til liste (http://www.redcafe.net/f9/bosman-list-players-6months-left-their-contracts-280779/)

robinho
03-01-2010, 07:51
Louis Saha kan åbenbart forlade Everton om 6 måneder pga Bosman dommen. Interessant at se hvor han ryger hen/om han forlænger.

Rosicky, Joe Cole, Van N, Belletti har også et halvt år tilbage af deres kontrakter. Link til liste (http://www.redcafe.net/f9/bosman-list-players-6months-left-their-contracts-280779/)

Fantastisk angriber, som jeg gerne ville have tilbage, hvis han kunne garantere mig 3-4 år nogenlunde skadesfrie. Men sådan bliver det jo nok ikke.

Ferguson går nok heller ikke tilbage, selvom jeg tror at ferguson gerne ville have beholdt saha dengang.

Anderson_8
03-01-2010, 08:17
Kunne være spændende at gå efter Joe Cole. Rigtig god spiller i mine øjne, som kunne tilføre fantasi til vores hold...

Hva med evt. en Adriano, hvis han er kommet på rette spor i brasilien?

Hald
03-01-2010, 09:10
Har lidt på fornemmeren at Saha en dag står i Arsenals angreb.. Tror Wenger ville slikke sig om munden hvis han kunne hente ham.
Tror helt sikkert ikke han bliver i Everton, og tror ikke vi vil have ham igen (desværre).
Tror han ryger til London Spurs eller Arsenal !

RAppel
02-09-2010, 16:17
Evertons angriber Louis Saha har tyet til en 5000 års gammel medicin metode, for at få helbredt hans knæproblemer – andvendelse af igler. ” Det svulmer ikke op længere – og jeg har det fint nu” skal franskmanden have udtalt. (The Sun)

Hvorfor gjorde han dog ikke bare det da han var i United? Ihh altså :(

snegl
02-09-2010, 18:02
Haha awesome.. på med iglerne til Rooney de gange han bliver skadet i denne sæson

DavidMadsen
02-09-2010, 18:51
Lyt og lær Hargo, lyt og lær! :lolol:

United DK
02-09-2010, 20:07
Det værste er næsten, hvis det rent faktisk virker. Alle mulige smarte metoder anno 2010, og så er det måske en 5000 år gammel metode, der er allerbedst.

Martinsen
28-02-2011, 15:56
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1510967.ece

Saha har smadret hans ferrari. Næsten samme sted som Ronaldo gjorde det i sin tid.

zhagzi
24-03-2011, 16:20
http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~2323143,00.html

Here we go again. Han er da også bare lavet a 100% pikhud. Synd for Everton i denne fase.