PDA

Se fuld version : Stephen Appiah

DonThommy
03-10-2008, 11:22
hmm, hvorfor ikk ?
han er free plus han er anfører for ghanas landshold ( kilde: bold.dk) vi er ret tyndtbesatte på midtbanen, så måske han var en mulighed ?

lige en lille video.

http://www.youtube.com/watch?v=jmmI-6yFPMY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=71qnXOQXjbM&feature=related

Hl-Glory
03-10-2008, 11:38
hmm, hvorfor ikk ?
han er free plus han er anfører for ghanas landshold ( kilde: bold.dk) vi er ret tyndtbesatte på midtbanen, så måske han var en mulighed ?

lige en lille video.

http://www.youtube.com/watch?v=jmmI-6yFPMY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=71qnXOQXjbM&feature=related

Nej tak, mener vi fint besat selvom vi har lidt skader efterhånden.
Lad bare West ham og Arsenal slås om ham.
Han er alligevel også en spiller med stor skades frekvens.

DonThommy
03-10-2008, 11:49
Nej tak, mener vi fint besat selvom vi har lidt skader efterhånden.
Lad bare West ham og Arsenal slås om ham.
Han er alligevel også en spiller med stor skades frekvens.

store skadefrekvens? har vores spiller ikke også det?

jeg sys han kunne være en udemærket spiller. han har meget erfaring og ser ud til at have et udmærket skud :D

- det så også chelsea og arsenal som slås om ham, men okay :D

Glory Man United
03-10-2008, 12:08
Ærligt: Jeg har ALDRIG hørt om ham. Vi har Scholes, Fletcher, Carrick, Hargo, Anderson og Giggs til 2-3 pladser. det er rigeligt (også selvom vi har skader pt).

DonThommy
03-10-2008, 12:16
Ærligt: Jeg har ALDRIG hørt om ham. Vi har Scholes, Fletcher, Carrick, Hargo, Anderson og Giggs til 2-3 pladser. det er rigeligt (også selvom vi har skader pt).

han er free :D

og vi har carrick og scholes ude i længere tid, og hargo ved man ikke hvornår er klar.
selvom giggs imponerede mod aaB på midtbanen så tror jeg vi vil få problemer mod de større hold, som bruger midtbanen meget :s

men okay, hvis vi også bruger o'shea så msåke vi er nok dækket nok ind , eller hva?

:confused:

JDK
03-10-2008, 12:33
er vi tyndt besat på midtbanen? det synes jeg nu ikke, selvom vi har et par skader :confused:

mener ikke vi har noget at bruge ham til

DonThommy
03-10-2008, 12:40
er vi tyndt besat på midtbanen? det synes jeg nu ikke, selvom vi har et par skader :confused:

mener ikke vi har noget at bruge ham til

Tyndt og tyndt, synes nu vi har mange ude med skader, og dette vil altid have en effekt på holdet, både fysisk og psykisk. og vi mangler nogle bærende kræfter på midtbanen ..

eller jeg er måske helt forkert på den?

JDK
03-10-2008, 12:46
Tyndt og tyndt, synes nu vi har mange ude med skader, og dette vil altid have en effekt på holdet, både fysisk og psykisk. og vi mangler nogle bærende kræfter på midtbanen ..

eller jeg er måske helt forkert på den?

Vi har Carrick, Scholes og Possebon skadet på den centrale midtbane lige pt (ved dog ikke helt med Hargreaves lige nu og hvad hans skadesstatus er), men derudover har vi stadig Fletcher, Giggs og Anderson, ligesom Gibson og O'shea kan tage den, hvis det kommer til dét - så kan virkelig ikke se hvad vi skal bruge Appiah til?

DonThommy
03-10-2008, 12:51
Vi har Carrick, Scholes og Possebon skadet (ved ikke helt med Hargreaves lige nu), men derudover har vi stadig Fletcher, Giggs og Anderson (og Gibson hvis det kommer til dét) og det er bare til den centralemidtbane - så kan ikke se havd vi skal bruge Appiah til?

Hvad så når de 3-4 kommer tilbage?

Okay, you got me, havde lige overset possebon og gibson.

:)

United DK
03-10-2008, 13:31
Man kan ikke gardere sig mod fire skader på samme plads, som vi har i øjeblikket. Så vi er ikke tyndt besat, vi er bare meget uheldige, men Fletcher, Anderson og Giggs skal nok løse opgaven, det er jeg sikker på.

mufufu
03-10-2008, 13:42
Det er ikke ligefrem midtbanen vi er tyndt besat på, måske der vi har flest. Men skadede spillere bliver jo også klar, så når de bliver klar så ville vi få et problem da nogle spillere ville få væsentlig mindre spilletid. Og hvis det nu skulle være så tror jeg ikke han ville passe ind.

Tue B
03-10-2008, 13:53
vi har ikke en skid at bruge ham til, giv dog de unge en chance istedet for ham, jeg så meget hellere possebon eller gibson spiller end ham!

JeppeHH
03-10-2008, 13:55
Han er et typisk scouserkøb. Middelmådig gratis spiller.

Aldrig i livet om jeg vil have ham med den midtbane vi har nu.

Cristian9000
03-10-2008, 14:25

Så holder du ikke ører og øjne åbne i hvertfald ;)

Hald
03-10-2008, 15:36
Han er et typisk scouserkøb. Middelmådig gratis spiller.

Aldrig i livet om jeg vil have ham med den midtbane vi har nu.

Han er måske ikke den bedste spiller, men middelmådig vil jeg ikke kalde ham. Syntes han var god lige da han kom til Juve, men hvis han er gratis og vi forsætter med skaderne på midten syntes jeg da også det er en mand man kunne overveje at hente, så kan vi altid skrotte ham.

Glory Man United
03-10-2008, 16:07
Så holder du ikke ører og øjne åbne i hvertfald ;)

...eller også følger jeg kun med i eng. fodbold ;)

Han er måske ikke den bedste spiller, men middelmådig vil jeg ikke kalde ham. Syntes han var god lige da han kom til Juve, men hvis han er gratis og vi forsætter med skaderne på midten syntes jeg da også det er en mand man kunne overveje at hente, så kan vi altid skrotte ham.

Et elendigt signal at sende

Kofoed
03-10-2008, 16:17
Jeg mener at det er en rigtig skidt ide, at gå ud og erstatte sig midlertidigt bare fordi man har skader.. Så må man rykke rundt så man får det dækket på en anden måde.. Det er jo helt sikkert at manden vil blive smidt af igen lige så snart en af de andre er klar, for de er jo klasser over de fleste andre midtbanespillere..

Dines
03-10-2008, 16:35
Godt nok er vi tyndt besatte på midten nu, men det er også helt syret så uheldige vi er der. Ellers er vi jo helt garderet centralt, og jeg tvivler på ham Appiah er bedre end Fletcher, Scholes, Hargreaves, Carrick og Anderson. Så nej tak!

Klaus Østergaard
03-10-2008, 16:39
Et køb af Appiah ville bare være et chelsea køb, og ville hverken gavne nogen af parterne på længere sigt. United har dybden på den centrale midtbane til at kunne overleve uden carrick, possebon og scholes. Hvorfor skulle man hente en spiller som ikke ville forstærke holdet, og tage pladsen for en "rigtig" united spiller. Så lad ham smutte til chelsea for at blive glemt

Baunie
03-10-2008, 17:15
Folk snakker om Appiah som om det er en gut, der overhovedet ikke vil koste nogen penge. Men hans lønkrav skulle være skruet godt i vejret og derudover skal han vel have nogle millioner i sign on fee.

Er en fuldkommen tåbelig tanke, at vi skulle gå ud og forstærke os med sådan en mand.

RAppel
03-10-2008, 17:18
Kan ikke lige se hvad han kunne bidrage med i klubben?

RuudVanNissetøj
03-10-2008, 17:52
Stephen Appiah havde potentiale dengang han spillede for "Den gamle dame". Men han har i mine øjne intet at kunne tilføre vores hold. Vi har så mange dejlige kæmpe talenter i Possebon, Anderson, Nani, Ronaldo og garvede figthere i Park,Giggs, Fletcher, Scholes, Hargo, Carrick and you name it. Lad bare andre klubber slås om ham...så vidt jeg husker fik han også sparket fra Juve pga. dårlig opførsel som han også oplevede det i Fenerbache sidst....