Se fuld version : Sercan Yildirim
http://i.media.goal.com/r/9206.jpg
Nu rygtes denne 18 årige Tyrker til United.
Spiller for Buraspor som er med i toppen af den bedste Tyrkiske liga, han har lavet 4 mål i de første 5 kampe.
United har åbentbart kontaktet hans familie og klubben.
Det er vel bare endnu et rygte. Eller et nyt ungt talent til Reserverne der skal modnes til førsteholdet, syntes nu ellers angrebet er godt besat for reserverne.
DonThommy
02-10-2008, 10:44
http://i.media.goal.com/r/9206.jpg
Nu rygtes denne 18 årige Tyrker til United.
Spiller for Buraspor som er med i toppen af den bedste Tyrkiske liga, han har lavet 4 mål i de første 5 kampe.
United har åbentbart kontaktet hans familie og klubben.
Det er vel bare endnu et rygte. Eller et nyt ungt talent til Reserverne der skal modnes til førsteholdet, syntes nu ellers angrebet er godt besat for reserverne.
:D
jeg lå også med et gennemsnit på 5 mål i 6 kampe sidste år xD
vel og mærket i serie 5 , men det er vel også sammen niveau som bedste Tyrkiske liga?
Aaarh tyrkiske hold er alligevel rimelig gode. Tænk på Fenerbache og Galatasaray.
DonThommy
02-10-2008, 10:51
Aaarh tyrkiske hold er alligevel rimelig gode. Tænk på Fenerbache og Galatasaray.
hehe, ja de er utrolig gode ...?
:lolol:
Hov Hov. Galatasaray har da Linderoth. :)
Nu er det heller ikke fordi jeg håber man henter denne knægt af en tyrikisk målmager, men kunne da være meget spændende.
Jeg sagde ikke de var utrolig gode. Men Fenerbache gik da til chl kvartfinalerne sidste år hvor de blandt andet vandt over chelsea.
DonThommy
02-10-2008, 11:00
Jeg sagde ikke de var utrolig gode. Men Fenerbache gik da til chl kvartfinalerne sidste år hvor de blandt andet vandt over chelsea.
nu husk vi slog jo også chelsea i cl? :p
og chelsea stod også 0-0 med det der rumænske hold igår xD
jeg gir ikke så meget for de tyrkiske hold, eller jo de kan slås og ..?
United DK
02-10-2008, 11:36
Jeg forstår ikke, hvorfor vi skal købe alle mulige talenter udefra. Det er fint med nogle få stykker, som Possebon, Da Silva-tvillingerne osv., men det skal ikke være ligesom i Liverpool, hvor hele reserveholdet nærmest består af udlændinge. Vi skal udvikle noget selv.
Det er jo netop derfor vi henter udenlandske talenter, vi udvikler ikke nok selv, sådan er det bare!! Kvaliteten af vores talent er ikke god nok, når man ser hvad der løber rundt af talenter i udlandet, selvfølgelig udvikler vi noget brugbart, men se hvor meget af vores talent der løber rundt alle mulige andre steder, i mindre ligaer, andre PL hold, de har bare ikke førsteholds kvalitet i United. Tiderne er ikke de samme som i de gamle, Neville,Scholes,Giggs og Beckham tider hvor vi spyttede talenter ud på samlebånd, som stadig er top spillere!
Jeg forstår ikke, hvorfor vi skal købe alle mulige talenter udefra. Det er fint med nogle få stykker, som Possebon, Da Silva-tvillingerne osv., men det skal ikke være ligesom i Liverpool, hvor hele reserveholdet nærmest består af udlændinge. Vi skal udvikle noget selv.
Helt enig. Noget af det der gør vores klub speciel er at der findes en kerne af spillere som er opdraget i klubben (Neville, Giggs, Scholes) og har været med igennem mange succesrige år. De bidrager enormt til udvikling af talenter og hjælper dem til at falde til på holdet.
Jeg frygter lidt at hvis udviklingen fortsætter, så stiller vi med et hold af "lejesoldater". Skulle vi så løbe ind i nogle år uden succes, så flygter de bedste til andre klubber og vi står uden nogen der kan føre traditionerne videre og påvirke holdet på samme måde som vores elskede klubmænd.
Syntes da lige han skal på landsholdet før vi overhovedet skal overveje at købe ham! Så kan man måske også bedre vudere ham :D
United DK
02-10-2008, 12:46
Det er jo netop derfor vi henter udenlandske talenter, vi udvikler ikke nok selv, sådan er det bare!! Kvaliteten af vores talent er ikke god nok, når man ser hvad der løber rundt af talenter i udlandet, selvfølgelig udvikler vi noget brugbart, men se hvor meget af vores talent der løber rundt alle mulige andre steder, i mindre ligaer, andre PL hold, de har bare ikke førsteholds kvalitet i United. Tiderne er ikke de samme som i de gamle, Neville,Scholes,Giggs og Beckham tider hvor vi spyttede talenter ud på samlebånd, som stadig er top spillere!
Barcelona har ingen problemer med, at lave nye topspillere, så hvorfor skulle vi ikke kunne? Historisk set har vi nok skabt flere topspillere end Barcelona, så man må bare tage sig sammen i United, og lade være med at falde i dvale, fordi man har pengene til at købe udefra.
DonThommy
02-10-2008, 12:59
Barcelona har ingen problemer med, at lave nye topspillere, så hvorfor skulle vi ikke kunne? Historisk set har vi nok skabt flere topspillere end Barcelona, så man må bare tage sig sammen i United, og lade være med at falde i dvale, fordi man har pengene til at købe udefra.
ENIG! ^^
United må bare lægge nogle flere kræfter i at "uddanne" talenter som vil kunne klare sig på klubbens førstehold !!
d. 20. november skal jeg ned og se barcelonas akademi, så tager lige nogle fif med hjem til united xD
Glory Man United
02-10-2008, 13:20
Det er jo netop derfor vi henter udenlandske talenter, vi udvikler ikke nok selv, sådan er det bare!! Kvaliteten af vores talent er ikke god nok,
Man kan ikke forvente 2-3 spillere HVERT år, men ser man på, hvad vi har "lavet" de sidste par år: Evans, Welbeck, Campbell....Så "sådan er det ikke bare"
Vil da sige united godt kunne lave flere talenter selv, men man kan vel altid forbedre sig og det er bl.a. her United skal forbedre sig :) Vil sige det går okay, men jeg syntes vi mangler nogle kæmpe talenter! Vi har f.eks. ikke en Bojan eller en Barlotelli :) Det syntes jeg måske er det united virkelig mangler ;)
United DK
02-10-2008, 14:05
Vil da sige united godt kunne lave flere talenter selv, men man kan vel altid forbedre sig og det er bl.a. her United skal forbedre sig :) Vil sige det går okay, men jeg syntes vi mangler nogle kæmpe talenter! Vi har f.eks. ikke en Bojan eller en Barlotelli :) Det syntes jeg måske er det united virkelig mangler ;)
Jeg synes nu Evans er en Bojan/Barlotelli, bare en defensiv udgave, og derfor ikke ligeså hypet.
En spiller som Fraizer Campbell er vel også uddanet af Manchester United? :) Jeg synes han er en rigtig rigtig spændende spiller!!
dannigizmo
02-10-2008, 15:05
Det er skrevet en ganske udmærket blog om Uniteds talentarbejde, der kan diskuteres her:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1353
Så kan den unge tyrker diskuteres i denne tråd.
Jo, men hvis de engelske talenter ikke er gode nok, så er det da fint nok at prøve nogle udefra. Derudover er det blevet langt sværre med engelske talenter pga. reglen om at man kun må hente spillere, der er bor indenfor halvanden time.
Hvis vi skal hente talenter fra udlandet skal det udelukkende være stortalenter i stil med Pique, Rossi, Possebon, Rafael, Fabio osv... Ingen grund til at hente spillere fra den anden side af jorden hvis ikke de er væsentligt bedre end det vi kan finde i nabo byen!
Hvis vi så endelig falder over en der bare har klassen til at vade ind foran f.eks. Vidic, jamen så skal han sgu også hentes og jeg har tiltro til at det er det vi har gang i nu med spillere som Macheda og Petrucci eller hva han nu hedder....
United DK: tjae, altså for det først er han en del ældre end de to nævnte og du har fuldstændig ret i at han han er et talent, men hvis har var sådan en kæmpe talent havde der nok været lidt mere fokus på ham :) Du har en pointe i han er forsvars spiller, men der kan man stadig godt få opmærksomhed også som talent f.eks. Bale eller Sakho ;)
United DK: tjae, altså for det først er han en del ældre end de to nævnte og du har fuldstændig ret i at han han er et talent, men hvis har var sådan en kæmpe talent havde der nok været lidt mere fokus på ham :) Du har en pointe i han er forsvars spiller, men der kan man stadig godt få opmærksomhed også som talent f.eks. Bale eller Sakho ;)
Hva med Agger?
Han var da ikke ligefrem hypet helt vildt og han er da en klassespiller idag. Og han var vel heller ikke ligefrem 17 da Liverpool fik øje på ham. I øvrigt mindes jeg ikke at Bale er den helt store succes lige pt.
Arjon: Ja, self kan man godt bliver kendt senere, men jeg mener de helt unge talenter :) altså hverken Agger eller Evans var 17 eller 18 da de slog igennem og sådan en kunne jeg godt tænke mig at se i United :)
Jeg synes nu Evans er en Bojan/Barlotelli, bare en defensiv udgave, og derfor ikke ligeså hypet.
Helt enig.. Men forsvars spillere er i det hele taget bare meget "undervurderede" i pressen, og det er ikke dem folk vil se på, selvom de i mine øjne er de allervigtigste, og hvis jeg kunne vælge mellem et kæmpetalent fra forsvaret eller angrebet ville jeg vælge forsvaret til hver en tid..
United DK
02-10-2008, 22:52
Jo, men hvis de engelske talenter ikke er gode nok, så er det da fint nok at prøve nogle udefra. Derudover er det blevet langt sværre med engelske talenter pga. reglen om at man kun må hente spillere, der er bor indenfor halvanden time.
Jamen jeg siger heller ikke, at man ikke må hente talenter udefra, det skal bare ikke være sådan, at når man kigger på talentlisten, så er der ikke en eneste, med et engelskklingende navn. Mht. den regel, så sætter den lidt en stopper for tingene ja, men jeg tror nu ikke det er hele forklaringen, og i såfald burde man fra klubbers side protestere.
United DK
02-10-2008, 22:56
Jeg ved godt, at spillerne helst skal stå på Goals liste over talenter, for at de bliver betragtet som noget stort, men når man som Evans, får lov at spille en hel kamp mod Chelsea på Stamford Bridge, så er det fordi man har talent. Mht. de to spillere du nævner, så er Bale faldet noget af på den, og Sakho kender jeg ikke.
Selfølgelig er Evans et stort talent ja, det samme med Campbell og Welbeck, men tilbage på det med Barcelonas talenter. Nej vi har ikke samme talentudvikling som Barcelona har, grundet deres arbejde med talenter er langt bedre end Uniteds, når man ser på hvad de har udviklet de seneste par år, derfor skal der både arbejdes hårdere med talent arbejde og hentes udenlandske talenter (hvis talenter er stort nok ) for at holde hjulene kørende. Det er Uniteds fremtid vi taler om, siger ikke vi kun skal hente talenter udefra, og det kommer heller ikke til at ske, men United får heller ikke et førstehold bestående af kun Englændere, så tror jeg ikke det bliver et særligt successfyldt mandskab, medmindre der sker mirakler med talentudviklingen selfølgelig, men jo. Evans, Welbeck, Simpson og Campbell er talenter med en fremtid i United. Men igen, det samme sagde vi om Richardson og Eagles.. Hvor blev de af. ??
United DK
03-10-2008, 09:50
Selfølgelig er Evans et stort talent ja, det samme med Campbell og Welbeck, men tilbage på det med Barcelonas talenter. Nej vi har ikke samme talentudvikling som Barcelona har, grundet deres arbejde med talenter er langt bedre end Uniteds, når man ser på hvad de har udviklet de seneste par år, derfor skal der både arbejdes hårdere med talent arbejde og hentes udenlandske talenter (hvis talenter er stort nok ) for at holde hjulene kørende. Det er Uniteds fremtid vi taler om, siger ikke vi kun skal hente talenter udefra, og det kommer heller ikke til at ske, men United får heller ikke et førstehold bestående af kun Englændere, så tror jeg ikke det bliver et særligt successfyldt mandskab, medmindre der sker mirakler med talentudviklingen selfølgelig, men jo. Evans, Welbeck, Simpson og Campbell er talenter med en fremtid i United. Men igen, det samme sagde vi om Richardson og Eagles.. Hvor blev de af. ??
Jamen du har helt ret i, at talentudviklingen ikke går ligeså godt som i Barcelona for tiden, men hvorfor så ikke prøve at gøre det bedre, i stedet for bare at give op, og tage den nemme løsning, ved at købe spillere, som andre klubber har udviklet?
Sercan er utrolig dygtig angriber og vil også blive en stor angriber. Jeg vil mene at han helt sikkert vil gøre det godt for Man.U, når han spiller, er det som om han har flere års erfaring. Han kan nå rigtig langt, og hvis Man.U vil ha' en dygtig angriber, så skal de købe ham med det samme..Lige nu er besiktas, fenerbahce og Galatasaray efter ham, især sidst nævnte.
Og mht til tyrkiets liga niveau....så er det langt bedre end det danske belgiske og er lidt bedre end det græske, men så heller ikke mere end det..rijkaard, güiza(forrige spanske topscorer), kewell, milan baros, Elano Bulmer, Arda turan, Keita(frankrigs mest dyreste transfer) og jeg kan blive ved...det er ikke så skidt vil jeg mene..mht til linderoth, så har han været meget skadet uheldigvis, men har desværre ikke slået til, kun pga. hans skade.
Det er jo kun udbrændte stjerner og talenter du nævner. Ja, den tyrkiske liga er god, længder bedre end alle ligaer i skandinavien, men jeg synes slet ikke de er samme klasse som Frankrig, Portugal og til nøds Holland endnu.
Jeg ved, at min version er sortsynet, men jeg tror simpelthen ikke, at United har råd til at købe kvalitetsspillere ind direkte til førsteholdet i SAMME omfang som tidligere. Derfor er det en udemærket fidus at satse på unge talenter, der lige rundt om hjørnet kan udvikle sig til mere. Fx Anderson, tvillingerne og Obertan. De er ikke helt unge, men i en alder hvor de snarligt er modne til førsteholdskampe på regelmæssig basis.
Stratego Thomas
31-12-2009, 10:24
Jeg ved, at min version er sortsynet, men jeg tror simpelthen ikke, at United har råd til at købe kvalitetsspillere ind direkte til førsteholdet i SAMME omfang som tidligere. Derfor er det en udemærket fidus at satse på unge talenter, der lige rundt om hjørnet kan udvikle sig til mere. Fx Anderson, tvillingerne og Obertan. De er ikke helt unge, men i en alder hvor de snarligt er modne til førsteholdskampe på regelmæssig basis.
anderson var da ret dyr, ikk??
Jo Anderson kostede så vidt jeg husker 170 mil. Så helt billig var han vist ikke :)
SantasLittleHelper
31-12-2009, 10:43
Det er 170 mio kr. pr mål, hvis noget skulle være i tvivl :D
United DK
31-12-2009, 12:07
Det er 170 mio kr. pr mål, hvis noget skulle være i tvivl :D
Så tror da fanden vi ikke har råd til stjerner. :D
bortset fra kewell, så er det er ikke udbrændte stjerner der spiller i den tyrkiske liga..og ja du har ret i at den tyrkiske liga er er ikke på helt samme niveau som frankrig og holland, men den er heller ikke langt fra, senest vandt fenerbahce på udbane mod twente som fører ligaen. Sidste år slog galatasaray, bordeaux ud af uefa cuppen..
Jeg mener den tyrkiske liga er mindst ligeså god som den hollandske. Måske endda bedre. Det er nok på nogenlunde samme niveau som Frankrig. Det eneste problem for den tyrkiske liga er, at de har nogle virkelig dårlige hold også nogle rigtig gode.
Frankrig er dog en bedre liga, men der er heller ikke langt igen, og ja, gir dig ret i at der er nogle hold som er rigtig gode og de resterende mindre gode..
Prøvede netop at understrege " i samme omfang som tidligere" ved at skrive "samme" med stort, men jeg har tydeligvis ikke gjort nok ud af at understrege, at United klart kan købe en dyr spiller, men at vi ikke som tidligere har - NÆSTEN - ubegrænset midler, og bare kan byde på en spiller hvis vi virkelig vil have ham.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.