PDA

Se fuld version : CL: AaB - Manchester United

Sider : [1] 2

Zhaban
28-09-2008, 18:05
http://www.uefa.com/ml/images/logos/70x70/54186.gif Aalborg Boldspilklub - Manchester United http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/52682.gif
Champions League | Tirsdag, 30. september 2008, 20:45 | Energi Nord Arena

Optakt
Det bliver Davids kamp mod Goliath, når de forsvarende Champions League-mestre rejser til Danmark for, at møde de danske mestre fra Aalborg.

Manchester United er så småt ved at være tilbage i forventet styrke. En uheldig sæsonstart med flere unødvendige pointtab er blevet overtaget, af de dominerende djævle vi kender så godt. Første Champions League-opgør mod spanske Villarreal var unægtelig et afsnit af den lettere skuffende opstart. Kampen endte, ligesom vores danske venners udekamp mod Celtic, 0-0. Som følge deraf er Gruppe E helt åbent op til anden spillerunde.

AaB vandt SAS ligaen for første gang siden 1999 i sidste sæson under ledelse af Erik Hamrén. Svenske Hamrén valgte at fortsætte sin karriere i norske Rosenborg, hvilket efterlod trænersædet åbent. Her sprang skotske Bruce Rioch til, der bl.a. har trænet Middlesbrough, Arsenal, Wigan og danske OB tidligere. Rioch og AaB har slet ikke fundet hinanden, og befinder sig på en øjeblikkelig 10. plads med kun syv point efter otte kampe.

AaB skrev dansk fodboldhistorie, da de på udebane mod Celtic sikrede sig et point. Det er første gang en dansk klub har fået point i Champions League på udebane, trods ni forgangne forsøg. AaB var tilbage i 1995 den første danske deltager i den prestigefyldte turnering nogensinde, hvor højdepunktet var en 2-1-sejr over græske Panathinaikos. Manchester United har rig erfaring med danske hold. I treble-sæsonen 1998/1999 bød Brøndby IF velkommen til englænderne, der takkede med en 2-6-afklapsning. Mindre gæstfri var FC København, da de snød United i 2006/2007-sæsonen 1-0.

Selvom Michael Beauchamp fejlagtigt så rødt i Celtic-kampen, blev denne karantæne korrekt overrakt til synderen Michael Jakobsen, der dermed ikke vil være tilgængelig for ålborgenserne. Til gengæld er landsholdsemnet Kasper Bøgelund tilbage i truppen. Manchester United er formentlig uden Owen Hargreaves, der bakser med knæet nok en gang. Michael Carrick, Tomasz Kuszczak og Ben Foster forventes også ude.

Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United vil vise sig stærkt overlegne i Aalborg, og sikre sig alle tre point med en 0-3-sejr.

Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Neville – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo - Scholes – Anderson - Park
Rooney - Berbatov

Uniteds trupVan der Sar, Brown, Neville, R Da Silva, Ferdinand, Vidic, Evans, O'Shea, Evra, F Da Silva, Ronaldo, Nani, Anderson, Fletcher, Scholes, Park, Giggs, Tevez, Rooney, Berbatov, Manucho, Welbeck, Amos

AaBs trupStenild, Karim Zaza, M. Beauchamp, Bøgelund, Haucke, L. Nielsen, C. Nordstrøm, Olfers, M. Pedersen, Augustinussen, Caca, D. Christensen, A. Due, T. Enevoldsen, A. Johansson, S. Nomvethe, Risgård, J. Sørensen, Bræmer, Curth, P. Kristensen, Nordstrøm, M. Saganowski, Schwartz

Seneste kampe

United
27/09-2008 United 2-0 Bolton
23/09-2008 United 3-1 Middlesbrough
21/09-2008 Chelsea 1-1 United
17/09-2008 United 0-0 Villarreal
13/09-2008 Liverpool 2-1 United Premier League 2-1

AaB
26/09-2008 Brønshøj 2-3 AaB
21/09-2008 FC København 3-0 AaB
17/09-2008 Celtic 0-0 AaB
13/09-2008 AaB 0-2 AGF
31/08-2008 SønderjyskE 1-2 AaB

Odds
AaB: 8.63
Uafgjort: 4.31
United: 1.37

Tv
19:30 3+ (kampstart: 20:45)

Skader
United
M Carrick Sprained Ankle 8th Nov 08

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Glory Man United
28-09-2008, 18:10
Hvis det kun er Carrick, der er skadet, håber jeg på følgende:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-Scholes-Giggs
Rooney-Berba

2-0 til os

United DK
28-09-2008, 18:20
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fletcher - Anderson - Nani
Rooney - Berbatov

Jeg ser gerne, at vi sætter dem på plads, og jeg tror da også vi vinder ret sikkert, i form af en 3-0 sejr.

Bugge
28-09-2008, 18:20
Jeg håber virkelig vi udraderer dem fuldstændig så hele lortet plager om at blive skiftet ud..
Kampen mod FCK sidder stadig i mig og jeg gider ikke høre på mine hjernedøde kammeraters jublen hvis AaB er svineheldige ligesom Fuckerne.

Petursson
28-09-2008, 18:25
AaB o-4 United

Tror på denne:
Van der Sar
Neville-Ferdinand-Vidic-Evra
Park-Fletcher-Anderson-Ronaldo
Rooney-Berbatov

:devill:

Høgsted
28-09-2008, 18:26
Er Scholes ikke i karantæne ovenpå hans lille "stunt" mod Zenit ??....

Håber virkelig vi skruer bissen på for så udraderer vi dem. Vi vinder 5-0 tror jeg. Håber vi stiller således :).......

Vds
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Anderson-Nani
Tevez-Berbatov-Rooney

Ikke ret sandsynligt men kunne edermanme være fedt at se denne opstilling :D

United DK
28-09-2008, 18:30
Er Scholes ikke i karantæne ovenpå hans lille "stunt" mod Zenit ??....

Godt der er nogen der er vågne. :D

Lorensen
28-09-2008, 18:36
Det er sku efterhånden svært at vælge en opstilling med alle de spillere til rådighed. Stakkels Alex (:

Van der Sar
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Fletcher-Anderson-Nani
Rooney-Berbatov

Vi vinder 6-1. Berbatov, Rooney, Ronaldo, Nani og Vidic scorer.

Glory Man United
28-09-2008, 18:45

Nej han fik sgu da kun en spilledag

United DK
28-09-2008, 18:53
Nej han fik sgu da kun en spilledag

Bare mærkeligt han ikke er med i truppen så.

Uniteds trup: Van der Sar, Brown, Neville, R Da Silva, Ferdinand, Vidic, Evans, O'Shea, Evra, F Da Silva, Ronaldo, Nani, Anderson, Fletcher, Park, Giggs, Tevez, Rooney, Berbatov, Manucho, Welbeck, Amos

Manchester United
28-09-2008, 18:55
-----------Vds-----------
Brown---Rio---Vidic---Evra
Ronaldo---Anderson--Nani
Tevez-----------Rooney
-------Berbatov---------

Vi spiller dem ud med 4-0 hvor rooney er første mål scorer:)

Zhaban
28-09-2008, 19:26
Bare mærkeligt han ikke er med i truppen så.

Uniteds trup: Van der Sar, Brown, Neville, R Da Silva, Ferdinand, Vidic, Evans, O'Shea, Evra, F Da Silva, Ronaldo, Nani, Anderson, Fletcher, Park, Giggs, Tevez, Rooney, Berbatov, Manucho, Welbeck, Amos

Den tager jeg på min kappe. Ovenstående trup er ikke officiel, men mit udspil. Scholes mangler, han bliver addet nu.

Dines
28-09-2008, 19:44
Derudover er Fabio da Silva stadig skadet?

Så gælder det Aab. Desværre fik jeg ikke billet, men chancerne var så små at jeg ikke ærgre mig. Derudover havde det været svært for mig at komme til Aalborg fra Thy, da jeg rejser i landbrugspraktik imorgen - kan være jeg ikke en gang kan se den på fjernsyn. Jeg ved ikke om jeg glæder mig til denne kamp. Jo, det er da sjovt at se os møde et dansk hold, men fiaskoen mod FCK for to år siden sidder stadig dybt inde i mig, og er du gal hvor jeg dog ønsker, at vi får reddet vores ære i Danmark med en overbevisende sejr.

Vi skal vinde denne kamp. Aab har ikke klasse nok til et hold som os, og alt andet er en kæmpe fiasko. Derudover er vigtigt at vi kommer på sporet igen med sejr i CL, efter vi ikke formåede at nette imod Villareal. Jeg tror, at vi spiller en udemærket kamp. Vi spiller os ikke fuldstændig ud, da det ikke ligger til os i CL på udebane. Derimod tager vi den stille og roligt med en 2-0 sejr. Rooney og Berbatov scorer vores kasser.

VDS

Ronaldo - Fletcher - Scholes - Giggs

Rooney - Berbatov

God kamp - og især til dem på Aabs stadion. :) Come on United!

Tue B
28-09-2008, 20:17
glæder mig til at se kampen! det bliver spænende om United render Aab over eller vi får en tæt og hårdt fightende kamp :)

fuck the rest we're the best!

Høgsted
28-09-2008, 20:26

Selvom man er doven af natur kan man vel godt være kvik en gang i mellem :D ;)

mojtaba
28-09-2008, 20:53
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo - Scholes – Fletcher - Nani
Rooney - Berbatov

AaB er ikke i hopla, så jeg tror ikke de vinder i mod os ligesom FCK gjorde, som jo var i hopla før da de vandt imod os 1-0. Dér var de kørende og med sejrer i bagagen inden de mødte os, men for AaB er det nærmest det modsatte. Dårlige resultater i bagagen og skal møde et storhold på et dårligt tidspunkt. 4-0 til os er mit bud!

Sivebæk
28-09-2008, 21:21
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo - Scholes – Fletcher - Nani
Rooney - Berbatov
Det vil også være min foretrukne opstilling. En bænk med Anderson, Park, Tévez osv vil heller ikke være så ringe endda.

Stiller vi i noget lignende ovenstående formation, vil jeg blive overrasket, hvis vi scorer mindre end tre mål.
3-0, Berba, Nani og Rooney.

Kofoed
28-09-2008, 21:38
hvis AaB er svineheldige ligesom Fuckerne.

Ved nu ikke om de var så svineheldige eller om vi bare var møgelendige, og troede vi havde bundet på forhånd..
Men det er ikke den rigtige tråd at diskutere det i, men vi er enige om at de skal have sådan en røvfuld og vi skal stille i absolut stærkeste, hvilket ingen forhåbentlig er i tvivl om..

VDS
Ronaldo - Anderson - Hargo - Nani
Rooney - Berbatov

Daniel
28-09-2008, 21:52
Van der Sar

Brown Ferdinand Vidic Evra

Ronaldo Scholes Fletcher Nani

Rooney Berbatov

Bænk: Amos, Evans, O´Shea, Anderson, Giggs, Park, Tevez

Bugge
28-09-2008, 22:02
Blev vi ikke enige om at Scholes havde karantæne eller hvordan?

Synes mange har ham med i startopstillingen :O

Parkohargo
28-09-2008, 22:05
VDS

Brown Rio Vida Evra

Ronaldo Fletcher Anderson Nani

Rooney Berbatov

Jeg tror på en 4-0 sejr til os. Det kører ikke for aab i øjeblikket mens vi er ved at komme op i omdrejninger.

Go' kamp.

Daniel
28-09-2008, 22:16

Hmm.. Tror hans karantæne er overstået nu og zhaban skrev også at han tilføjede Scholes til truppen nu.

Sivebæk
28-09-2008, 22:27
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=6617176

Her står, at Scholes kun har/havde karantæne mod Villarreal. En enkelt spilledag burde også være nok for to gule kort i supercuppen...

Buch
28-09-2008, 22:39
0-5.

Tror det bliver en stille og rolig kamp, hvor AaB vil kæmpe, men bare ikke er gode nok, hvilket afspejler meget godt, i mit gæt på resultatet. M. Jakobsen i karantæne, hvilken ikke pynter, på AaB forsvaret. Vi klasser over, kort og godt.

God kamp (-;

Kofoed
28-09-2008, 23:21

var det ikke 2 gule kort han fik mod Zenit??
2 gule = 1 dags karantæne
Direkte rødt = 3 dages karantæne

Bugge
28-09-2008, 23:34
var det ikke 2 gule kort han fik mod Zenit??
2 gule = 1 dags karantæne
Direkte rødt = 3 dages karantæne

No idea..
Men jeg håber da han er med mod AaB, så vi kan få serveret nogle sukkerbolde og udslette de bumser.

RuudVanNissetøj
29-09-2008, 00:15
Min ønskeopstilling:

Kuz
Brown Vidic Evans Oshea
Ronaldo Fletcher Hargo Nani
Rooney Berbatov

Tror aboslut ikke det bliver denne opstilling, men vil gerne lade Rio sidde over i denne kamp sammen med Evra. De kommer til at spille vanvittig mange kampe i år, og denne kamp er en af de få hvor vi SKAL vinde med eller uden dem på holdet. Rooney skal få endnu mere gang i scoringerne, Ronaldo skal op i form, Nani har fået alt for lidt spilletid i min verden og Berbatov skal spilles helt ind på holdet.

Uanset hvad, så tror jeg vi vinder med 2-3 overskydende...kunne dog godt forestille mig, at AAB smækker en enkelt kasse ind - de er trods alt på hjemmebane.

jmyrini
29-09-2008, 00:41
VDS
Rafael/Brown - Evans - Vidic - O'Shea

Ronaldo - Fletcher/Hargo - Anderson - Nani

Berbatov - Rooney

Tror ikke SAF tager for let på denne opgave, men forventer at han vælger at spare Rio og Evra, men bruger Ronaldo og Berbatov for at få dem i kampform. Alt andet end en sikker sejr vil være en skuffelse. Og mon ikke Berbatov får sin første kasse i den røde trøje i Danmark?? Jeg er jeg sikker på.

KennyN
29-09-2008, 06:51
Det skal simpelthen give 3 point og en sikker sejr.
Van der Sar
Brown - Ferdinand - Evans - Evra
Ronaldo - Fletcher - Hargreaves - Giggs
Berbatov - Rooney

Bænk: Amos, O'Shea, Neville, Park, Nani, Welbeck, Tevez.

Thomas
29-09-2008, 07:22
Uanset hvad, så tror jeg vi vinder med 2-3 overskydende...kunne dog godt forestille mig, at AAB smækker en enkelt kasse ind - de er trods alt på hjemmebane.

At de er på hjemmebane er ikke ensbetydende med, at de scorer. Jeg tvivler på, at Aab kan leve op til Uniteds standard, så de bliver tromlet ned i bedste Roma-manér.

Glory Man United
29-09-2008, 08:08
Det skal simpelthen give 3 point og en sikker sejr.
Van der Sar
Brown - Ferdinand - Evans - Evra
Ronaldo - Fletcher - Hargreaves - Giggs
Berbatov - Rooney

Bænk: Amos, O'Shea, Neville, Park, Nani, Welbeck, Tevez.

En 18 mands trup uden hverken Scholes eller Anderson. Hvilken planet er du fra? :titte:

agger01
29-09-2008, 09:11
Det er en kamp, jeg har glædet mig til, siden vi træk AAB. Jeg er ikke i tvivl om at vi slår Aalborg. Vi skal bogstavlig takt vise Fodbold Danmar, at United har en klasse over AAB, da vi blev til grin imod FCK i parken. Det er en god chance for revanche.

Ønskeopstilling:

-------------------VDS--------------------------

--Neville--------Vidic-----------Rio-----Evra----

Ronaldo---------Anderson-------Scholes----Nani--

---------------Rooney-------Tevez--------------

tjaaa 0-4....

Anderson- the kid
29-09-2008, 09:23
Hey. Nogen som skal se kampen live?? Har været så heldig at få en billet. Glæder mig sygt meget til at se drengene live igen, og så i DK. YYYEHAWW!! 0-3.....

23Becks
29-09-2008, 09:33
Jeg kunne enormt godt tænke mig at se følgende opstilling:

VDS

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

-----Scholes----Hargreaves-----

------------Rooney-------------

Ronaldo----Berbatov--------Tevez

Aab vil blive halal-slagtet, hvis både tevez, rooney, ronaldo og berba spiller på en gang! Ser ikke noget problem i at have enten Tevez eller rooney på off midt, da de begge alligevel søger ned i banen for at få bolden..

VonKoblenz
29-09-2008, 12:03
Altså jeg glæder mig til at stå på Aalborg stadion :D Men samtidig må jeg indrømme at selvom Aab er inde i en dårlig stime, så skal vi altså ikke undervurderer dem, vi tabte jo for to år siden til FCK, hvor vi undervuderede dem. Gary Neville er så vidt jeg ved ude fra truppen og det Hagreaves er skadet :(
Dog har både Fletcher og Ferguson udtalt at de ikk skal undervuderes, så nu må vi se. :)

Men jeg tror på en 3-1 til United. Målscorer: Ronaldo, Ronaldo, Babertov

------------VDS--------------
Rafael - Ferdinan - Vidic - Evra
-------Fletcher-Anderson-----
Ronaldo------------------Nani
--------Tevez-Babertov------

Zhaban
29-09-2008, 12:19
Det kan være AaB er foruden Kasper Risgård og Jeppe Curth imorgen.

http://www.bold.dk/nyt/AaB-profiler-tvivlsomme-til-ChL-brag

Virkelig to bærende kræfter de må undvære , hvis altså de ikke når at blive klar.

Glory Man United
29-09-2008, 12:40
http://www.bold.dk/nyt/Fletcher-Ikke-let-at-slaa-AaB

Hargo og Neville er ikke med i flyet idag..........

Don Kafai
29-09-2008, 12:51
Vds
Ronaldo - Scholes - Fletcher - Nani
Rooney - Berbatov

Ingen dumheder, ingen slip-ups. Vi vinder 2-0.
Tevez og Anderson kan komme ind og pumpe, hvis vi skulle skuffe i den første times tid.

Krede
29-09-2008, 13:11
Vds
Rooney - Berbatov

Ingen dumheder, ingen slip-ups. Vi vinder 2-0.
Tevez og Anderson kan komme ind og pumpe, hvis vi skulle skuffe i den første times tid.

Denne tror jeg også på (og håber). Dog kunne jeg godt se Rafael starte, dels for at give ham lidt international erfaring og dels fordi Brown har døjet med lidt skader.

På midten er vi enige om at Fletcher fortjener spilletid pt(han gør det godt lige nu), Scholes er et spg. måske bruger Fergie Anderson igen, Ronaldo skal have spilletid i benene og Nani har vel egentlig også brug for en start plads igen. Giggs kunne dog også komme med i overvejelserne.

Rooney-Berbatov glæder jeg mig til at se noget mere til, så håber virkelig på de to på toppen.

DonThommy
29-09-2008, 14:00
Jeg tror på at angreb er det bedste forsvar i denne kamp..

VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Ronaldo - Scholes - Anderson - park
Rooney - Tevez

tvivler lidt på at berbatov er starter, men ville ikke gøre mig noget hvis han var starter istedet fx park og så spille med ham helt fremme så den fx så således ud :

VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Scholes - Anderson
Ronaldo
Rooney - Tevez
Berbatov

havde så tænkt at evra og rafael skulle fungere som wingbacks og støtte op i siderne. den defensive midt skulle bestå af scholes og anderson som skulle fordele spillet og knække aab's midtbane. og håber så bare på en ronaldo , rooney, teviz og berbatov i stor form !!

eller er den her opstilling helt i hækken? :D

Damien
29-09-2008, 14:34
tror at AAB vil stå forholdvist afventende og håbe på en kontra. Så håber Sir Alex vælger en offensiv opstilling som denne:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Scholes-Anderson
Ronaldo-Berbatov-Rooney

Mener ikke vi ska satse med de unge kræfter / reserverne, med mindre vi er foran med minimum 2 mål.
Tevez bruges hvis vi for brug for ham.

chrhein
29-09-2008, 14:36
Kommer lige fra Aalborg lufthavn, fik Ronaldos autograf bagpå min Cristiano Ronaldo action figure (og hvem siger 27 årige ikke kan have legetøj? :)) - og en mobilvideo af hele forløbet :)

Priceless!

Flax_Generous
29-09-2008, 14:39
Kommer lige fra Aalborg lufthavn, fik Ronaldos autograf bagpå min Cristiano Ronaldo action figure (og hvem siger 27 årige ikke kan have legetøj? :)) - og en mobilvideo af hele forløbet :)

Priceless!
He he, fedt.

Upload din video. :)

Glory Man United
29-09-2008, 14:46
Nu har Scholes/Anderson kun tre gange spillet ALENE sammen på den centrale midtbane. Fælles for alle tre er, at det har været en katastrofe. Derfor må Anderson vige pladsen for Fletcher

Flax_Generous
29-09-2008, 14:48
En lille billedserie af Uniteds ankomst. (http://www.sporten.dk/galleri/ronaldo-i-aalborg?slide=1)

Renatommo
29-09-2008, 15:18
det er bare stort det her:devill:
er endda så heldig at jeg skal ind og se dem live"Rocking"

Kofoed
29-09-2008, 17:58
Nu har Scholes/Anderson kun tre gange spillet ALENE sammen på den centrale midtbane. Fælles for alle tre er, at det har været en katastrofe. Derfor må Anderson vige pladsen for Fletcher

Helt enig. De kan bare ikke spille sammen.. Og fletcher har bestemt vist sit værd..

Cristian9000
29-09-2008, 18:04
En lille billedserie af Uniteds ankomst. (http://www.sporten.dk/galleri/ronaldo-i-aalborg?slide=1)

vil lige tilføje at den "lokale tilskuer der klapper ronaldo på skulderen" er mig :p hehe

Manchester United
29-09-2008, 18:15
vil lige tilføje at den "lokale tilskuer der klapper ronaldo på skulderen" er mig :p hehe

Nice nok.. Gad mega godt at have været der... Men sidder langt nede i sønderjylland..:p

Flax_Generous
29-09-2008, 18:17
----------- VDS ------------
Rafael - Brown - Evans - Evra
---- Fletcher - Scholes -----
- Ronaldo -- Rooney -- Nani -
--------- Berbatov ----------

Sådan så jeg gerne, at vi stillede op. Meget offensivt.

Men det bliver formentlig ikke sådan. Rafael er f.eks. for uprøvet, og den gode Sir Alex tør næppe satse lidt i den her kamp, da den faktisk er ganske vigtig.

NtotheT
29-09-2008, 18:21
VDS
Brown - Evans - Vidic - Evra
Park - Fletcher - Anderson - Nani
Ronaldo - Berbatov

Evans - Fordi Rio fortjener en lille pause. Selvom vi dummede os, så kan United sagtens vinde uden Rio, eller det burde de! Og fordi jeg synes Evans skal spille så meget det er muligt, og det synes jeg bestemt han skal mod Aab.

Park - Har gjort det godt, så synes han fortjener denne kamp. Han har været god, synes jeg i de seneste kampe :p

Nani - Fortjener at spille i sådan en kamp her og få selvtillid. Synes ikke han ser god nok ud endnu i en-mod-en-situationer. Så en portion selvtillid mod Aab, kan muligvis styrke.

Ronaldo - Skal bruge denne kamp til at komme tilbage i den force vi kender ham. Har set en anelse dårlig ud i hans dueller, og hvis han kan sætte nogle Aab'ere i ny og næ i kampen og scorer mål, så tror jeg han vil få endnu mere selvtillid og det vil kun være godt for holdet.

Berbatov - Skal bombardere Aab til døden :)

Anderson - Synes han har en meget god forståelse sammen med Fletcher, og da valget står mellem Anderson og Scholes (fordi Fletcher for tiden er uden tvivl min foretrukne på midten), vil jeg prøve Anderson, så han kan lære Fletcher bedre at kende. De kunne være den kommende duo, når Scholes en dag stopper :)

Til dem, der muligvis synes jeg er syg i hovedet og har viget Rooney fra, grunden er følgende: Vi så den effekt, der var i weekenden. Han var jo vågnet, da han kom ind. Hvis Fergie tør og har nosserne til det, så synes jeg han burde give ham 2-3 kampe mere på bænken, nu hvor vi har lidt overkommelige modstandere i programmet. Det plejer at give en positivt effekt på spilleren og Rooney har brug for det, selvom han har gjort det godt de seneste par kampe. Derfor håber jeg at han tør at sætte ham på bænken.- Så kan det være han kommer tilbage og laver en "Giggs" :)

Høgsted
29-09-2008, 20:35
DET VILDESTE ER SKET.
Var ude at se United træne på aalborg stadion og efter det aftalte mig og min far lige at prøve og køre ud på radisson hvor de bor. Måske kunne jeg være heldig men var tvivlede. Men vi komme til en parkeringsplads ca 200 m fra hotellet. Jeg havde self min United trøje på med Tevez 32. Pludselig ser vi bussen komme rundt om hjørnet hvorefter jeg spurter 150 m og overfor rødt lys. Når at komme hen til hotellet og bussen parkerer lige foran hovedindgangen. Jeg står aller forrest i køen og der stod nok 20-30 bag ved mig. FERGIE kommer ud som en af de første og jeg står aller forrest i køen som den eneste blandt de andre med min røde United trøje. Kalder på Fergie og minsandten om han ikke kommer over og hilser. Han skriver sin autograf to steder på min trøje og jeg er fuldstændig mundlam !!!! Jeg når kun at sige " a pleasure " hvorefter han går videre. Han siger til mig som det eneste af hvad jeg husker " it doesnt work " - min sprittus virkede ikke helt og derfor skriver han to steder.
Derfor kommer spillerne ud og som den første eller anden kommer CARLOS TEVEZ ud. Jeg råber Tevez Tevez hvorefter han går hen til mig og tager imod min tus. Jeg vender mig om og han skriver oppe med siden af hans navn som står på min trøje. Alle de andre stjerner kommer ud bagefter og jeg kalder på alle men de gider ikke at skrive til nogen som helst. To personer skriver autografer - de skriver kun en hver og jeg er den eneste i hele mængden der får !!!!!!
Det var helt fantastisk og jeg fatter ikke hvad der er sket. Jeg har stået 20 cm fra alle de store stjerner og ikke nok med det har jeg fået en autograf af Fergie og Tevez og endda udvekslet ord med Fergie. Kan det blive meget større ?!

Rasmus-K-J
29-09-2008, 21:02
DET VILDESTE ER SKET.
Var ude at se United træne på aalborg stadion og efter det aftalte mig og min far lige at prøve og køre ud på radisson hvor de bor. Måske kunne jeg være heldig men var tvivlede. Men vi komme til en parkeringsplads ca 200 m fra hotellet. Jeg havde self min United trøje på med Tevez 32. Pludselig ser vi bussen komme rundt om hjørnet hvorefter jeg spurter 150 m og overfor rødt lys. Når at komme hen til hotellet og bussen parkerer lige foran hovedindgangen. Jeg står aller forrest i køen og der stod nok 20-30 bag ved mig. FERGIE kommer ud som en af de første og jeg står aller forrest i køen som den eneste blandt de andre med min røde United trøje. Kalder på Fergie og minsandten om han ikke kommer over og hilser. Han skriver sin autograf to steder på min trøje og jeg er fuldstændig mundlam !!!! Jeg når kun at sige " a pleasure " hvorefter han går videre. Han siger til mig som det eneste af hvad jeg husker " it doesnt work " - min sprittus virkede ikke helt og derfor skriver han to steder.
Derfor kommer spillerne ud og som den første eller anden kommer CARLOS TEVEZ ud. Jeg råber Tevez Tevez hvorefter han går hen til mig og tager imod min tus. Jeg vender mig om og han skriver oppe med siden af hans navn som står på min trøje. Alle de andre stjerner kommer ud bagefter og jeg kalder på alle men de gider ikke at skrive til nogen som helst. To personer skriver autografer - de skriver kun en hver og jeg er den eneste i hele mængden der får !!!!!!
Det var helt fantastisk og jeg fatter ikke hvad der er sket. Jeg har stået 20 cm fra alle de store stjerner og ikke nok med det har jeg fået en autograf af Fergie og Tevez og endda udvekslet ord med Fergie. Kan det blive meget større ?!

Fuck hvor nice.

Er selv lidt nede pt. Har fået 4 billetter til kampen. Men skal i praktik til på fredag på odense. Går i 9. havde glædet mig så vold. komme ud og drikke og feste. og se kamp. Håbede på jeg kunne komme op alligevel. Så købte dem. Men kan simpelthen ikk nå derop!

Cristiano Ronaldo7
29-09-2008, 21:03
DET VILDESTE ER SKET.

Ihhhhh - Det er jo helt sindsygt.
Hvordan har du det nu - Tror ikke helt du har opfattet hvad der sket .
Det er sku det fedeste der kan ske for en.

Høgsted
29-09-2008, 21:04
Ihhhhh - Det er jo helt sindsygt.
Hvordan har du det nu - Tror ikke helt du har opfattet hvad der sket .
Det er sku det fedeste der kan ske for en.

Har jeg heller ikke :D Vil lige prøve at uploade nogle billeder

mojtaba
29-09-2008, 21:07
Damn, hvor er I heldige med at få autografer af spillerne. Er det muligt, at se dem igen og være så heldig at få autografer, når de skal rejse tilbage til Manchester?

Cristiano Ronaldo7
29-09-2008, 21:08
Har jeg heller ikke :D Vil lige prøve at uploade nogle billeder

Og du var nok heller ikke bange for at blive kørt ned da du løb overfor RØDT hehe

Høgsted
29-09-2008, 21:10
Og du var nok heller ikke bange for at blive kørt ned da du løb overfor RØDT hehe

Nej jeg skulle bare efter den fucking bus :D Men det er fuldstændig surrealistisk lige nu :confused:

Høgsted
29-09-2008, 21:16
Her er billederne

http://img377.imageshack.us/my.php?image=billede094cb3.jpg
Tevez autograf

To af Fergie
http://img148.imageshack.us/my.php?image=billede095zf6.jpg
http://img148.imageshack.us/my.php?image=billede096wj7.jpg

RasmusP
29-09-2008, 21:18
Høgsted: Heldige skid! :D Jeg er pisse misundelig. Jeg fortryder virkelig at jeg ikke ikke selv tog til Ålborg:(

Rasmus-K-J: AT PJÆKKE!! Er du klar over hvor heldig du er, at ha fået fat i billetter?? Din skole kan vel heller ikke gøre så meget ved, at du holder en enkelt fridag. Og hvis de har bare lidt hjerne (ja, jeg ved godt det handler om skolelærere..), så ville de da forstå at det ikke er hver dag, verdens største klub kommer til lille-lorte Danmark..

JumpingCarrot
29-09-2008, 21:23
Fuck hvor nice.

Er selv lidt nede pt. Har fået 4 billetter til kampen. Men skal i praktik til på fredag på odense. Går i 9. havde glædet mig så vold. komme ud og drikke og feste. og se kamp. Håbede på jeg kunne komme op alligevel. Så købte dem. Men kan simpelthen ikk nå derop!

Bittert!!!!

Men... Givf givf givf! :D

Mikke7
29-09-2008, 21:25
DET VILDESTE ER SKET.

Din HELDIGE dreng da!!
har uddybet det for dig personligt - men det kortte af det lang, hvor er man dog misundelig!! det er så STORT!!

Gronkjor
29-09-2008, 21:28
Fuck hvor nice.

Du siger da bare til hvis du vil af med billetterne:D

Flax_Generous
29-09-2008, 21:28
He he, sejt nok. Du var meget tæt på at komme i morgendagens Berlingske Tidende, men billedet med dig 'tabte' desværre til et billede med nogle unge piger på (så vidt jeg husker).

I øvrigt: BT vurderer Scholes til et 7-tal i deres sædvanlige kampoptakt til i morgen. Det samme får Park, Neville (som jo slet ikke er med i truppen!) og Zaza. Tåbeligt.

Flax_Generous
29-09-2008, 21:33
Græsset på AaB's bane ser fuldstændig fantastisk ud. Så hvis vi taber kan vi ikke bruge samme undskyldning som sidst. :)

Se f.eks. her (http://img227.imageshack.us/img227/826/20080929184825lzs0.jpg).

JumpingCarrot
29-09-2008, 21:42
Græsset på AaB's bane ser fuldstændig fantastisk ud. Så hvis vi taber kan vi ikke bruge samme undskyldning som sidst. :)

Se f.eks. her (http://images1.scanpix.eu/mini/2008/200809/20080929/20080929-184825-L.jpg).

Linket virker ej :/

Flax_Generous
29-09-2008, 21:45
Linket virker ej :/
Hvad med nu?

Mikke7
29-09-2008, 21:45

du ser da ikk særlig glad ud:D

når man ser de billeder, fortryder man virkelig hvorfor, man ikk bare tog fri i dag også og tog turen fra Fredericia - hvorfor venter man til i morgen :confused:

J-er
29-09-2008, 21:46
Har også fået billetter til kampen imorgen... har købt 3 stk. på nordjysk-tribunen.

Er det rigtigt forstået at man ikke må bære united trøje på denne tribune? (:

Kofoed
29-09-2008, 21:57
I øvrigt: BT vurderer Scholes til et 7-tal i deres sædvanlige kampoptakt til i morgen. Det samme får Park, Neville (som jo slet ikke er med i truppen!) og Zaza. Tåbeligt.
Det er så langt ude.. Han er så undervurderet af mange.. Klamt..

Se f.eks. her (http://img227.imageshack.us/img227/826/20080929184825lzs0.jpg).
Ja det ser toptrimmet ud.. Og hvad er det for en lækker finte Rio er igang med at udføre.. Sjizzle..

CC
29-09-2008, 22:01
Har også fået billetter til kampen imorgen... har købt 3 stk. på nordjysk-tribunen.

Er det rigtigt forstået at man ikke må bære united trøje på denne tribune? (:

Mig bekendt må man ikke bære trøje på modstanderens tribune uanset hvor man ser bold! I hvert fald utrolig mange stadions hvor det er udelukket, så tror ikke du skal satse på det...

Cristian9000
29-09-2008, 22:20
Mig bekendt må man ikke bære trøje på modstanderens tribune uanset hvor man ser bold! I hvert fald utrolig mange stadions hvor det er udelukket, så tror ikke du skal satse på det...

jeg var på stadion og se aab mod AGF for et par uger siden, der var mange på nordjyske med agf trøjer, så tag du bare din unitedtrøje på, måske lige en fleecetrøje over når du skal forbi kontrollør - men god kamp :)

ChristianL
29-09-2008, 23:17

Og jeg vil gerne tilføje at det vist ikke var Uniteds ankomst, men Ronaldos .. :P Glæder mig til at møde op på Irish House til årets ass whooping imorgen. God kamp alle sammen.. :D

ChristianL
29-09-2008, 23:22
Fuck hvor nice.

Nu bliver de billetter brugt igå?

mufufu
29-09-2008, 23:48

Hvad sker der for tasken Ronaldo, jeg troede kun det var 15 - 16 årige piger der havde sådan nogle haha

Hald
30-09-2008, 01:06
Det er hvist også en taske han lige har snuppet fra en af Trunterne!! : ) Modedyr!!!!

Hald
30-09-2008, 02:06
Haha, Martin Pedersen som skal stå ansigt til ansigt med Ronaldo i morgen, har opskriften klar, til hvordan Ronaldo skal stoppes.
"jeg vil stikke lidt til ham, og prikke ham lidt, og bide ham lidt i ørene, så skal han nok stoppes ".. hmm ja ja, du bliver klogere lille Martin.
Jeg tror virkelig vi får forskellen på SAS liga bold og Premier League fodbold at se!

Thomas
30-09-2008, 07:07
Hvorfor kan jeg stadig ikke se de billeder af Aabs stadion! Det vil jeg! ):

DonThommy
30-09-2008, 07:31
er der ikke nogen som har nogle private pics fra deres tur i lufthavnen ? :devill:

chrhein
30-09-2008, 08:43
er der ikke nogen som har nogle private pics fra deres tur i lufthavnen ? :devill:

Min film af Ronaldo der skrev på min Action Figure er uploadet på Youtube, men skal lige godkendes først, så skal jeg nok smide et link. Fik et par fine billeder af Nani, Tevez, Giggs, Vidic, men jeg var så fokuseret på ikke at misse Ronaldo at jeg glemte at tage flere billeder :)

DonThommy
30-09-2008, 08:48
Min film af Ronaldo der skrev på min Action Figure er uploadet på Youtube, men skal lige godkendes først, så skal jeg nok smide et link. Fik et par fine billeder af Nani, Tevez, Giggs, Vidic, men jeg var så fokuseret på ikke at misse Ronaldo at jeg glemte at tage flere billeder :)

ÅRH!
jeg ville også ha været der :mad:

kom de bare hen og gav signature, eller ?

Heine Stick
30-09-2008, 08:50

Jeg skrev en email til AaB for at få be- eller afkræftet, om det er forbudt at bære Unitedtrøje på Spar Nord tribunen (tribunen hvor AaB's fans holder til), og AaB bekræftede, at det er forbudt. Her er deres svar til min mail:

Hej,

Det er korrekt, at du ikke må have din united trøje på. I så fald risikere du at blive afvist af vores kontrollører(som helt sikkert følger reglerne ekstra i aften i aften).

Med venlig hilsen

Servicekontoret
AaBA/S

Så sådan er det. Jeg er nu ved at se, om jeg kan skaffe en billet til en af de andre tribuner. Jeg vil fandme vise, hvilken klub jeg holder med! Og det ser det ud til, at jeg kan :)

Heine

J-er
30-09-2008, 09:26
Jeg skrev en email til AaB for at få be- eller afkræftet, om det er forbudt at bære Unitedtrøje på Spar Nord tribunen (tribunen hvor AaB's fans holder til), og AaB bekræftede, at det er forbudt. Her er deres svar til min mail:

Hej,

Det er korrekt, at du ikke må have din united trøje på. I så fald risikere du at blive afvist af vores kontrollører(som helt sikkert følger reglerne ekstra i aften i aften).

Med venlig hilsen

Servicekontoret
AaBA/S

Heine

Så NORDJYSKE-tribunen er altså Neutrale sæder?

Cristian9000
30-09-2008, 09:30

jeg har taget en del billeder i lufthavnen. har dog ikke tid til at oploade dem lige nu, men du kan gå ind og se dem på min facebook profil: Christian Nielsen

chrhein
30-09-2008, 09:41
ÅRH!
jeg ville også ha været der :mad:

kom de bare hen og gav signature, eller ?

De fleste gik faktisk bare forbi os allesammen. Vi stod lige hvor de kom ud, og de skulle vel gå en 50 meter langs fans der stod og ville have autografer.

Jeg mindes især Nani, Tevez, Berbatov og Ronaldo skrev autografer.
Ronaldo gav nok en 10-15 stk, og jeg mindes at jeg var den sidste han gav før han gik udenfor lufthavnen. På min video kan man faktisk se at han kigger over på min dukke et par sekunder før han tager den og skriver på den - det er intet mindre end genialt :)

Jeg gav også dukken til Berbatov, men da han så der stod Ronaldo 7 bagpå, gav han mig den igen uden at skrive på den - arrogante satan :)

Nauer
30-09-2008, 10:01
Det bliver en stor dag.. Tager selv fra Odense inden så længe.. Ses på Irish House/Aalborg stadion!

God kamp til alle

DonThommy
30-09-2008, 10:25
De fleste gik faktisk bare forbi os allesammen. Vi stod lige hvor de kom ud, og de skulle vel gå en 50 meter langs fans der stod og ville have autografer.

Jeg mindes især Nani, Tevez, Berbatov og Ronaldo skrev autografer.
Ronaldo gav nok en 10-15 stk, og jeg mindes at jeg var den sidste han gav før han gik udenfor lufthavnen. På min video kan man faktisk se at han kigger over på min dukke et par sekunder før han tager den og skriver på den - det er intet mindre end genialt :)

Jeg gav også dukken til Berbatov, men da han så der stod Ronaldo 7 bagpå, gav han mig den igen uden at skrive på den - arrogante satan :)

FUUUUUUCK hvor fedt "Rocking"
jeg byder min højre arm for din billet !

er det deal? :D

JumpingCarrot
30-09-2008, 11:07
FUUUUUUCK hvor fedt "Rocking"
jeg byder min højre arm for din billet !

er det deal? :D

Jeg var gået med til det.

Elsker højre arme. De skal brændes.

DonThommy
30-09-2008, 11:09
Jeg var gået med til det.

Elsker højre arme. De skal brændes.

Jeg hader min højre arm, bruger den alligevel aldrig ;)
så hvis du har en billet laver vi en lille "bytte handel" :D

JeppeHH
30-09-2008, 11:14
jeg har taget en del billeder i lufthavnen. har dog ikke tid til at oploade dem lige nu, men du kan gå ind og se dem på min facebook profil: Christian Nielsen

For der er jo ikke mange der hedder Christian Nielsen ;)

Fletcherfan
30-09-2008, 13:08
Hvordan stilller vip op i aften???

Jeg håber det ser sådan ud:

VDS
Brown, Rio, Vidic, Evra
Ronaldo, Fletcher, Anderson, Park
Rooney
Tevez
Bænk: Amos, O'Shea, Evans, Scholes, Berbatov, Wellbeck og Giggs...

J-er
30-09-2008, 13:21
Hvordan stilller vip op i aften???

Jeg håber det ser sådan ud:

VDS
Brown, Rio, Vidic, Evra
Ronaldo, Fletcher, Anderson, Park
Rooney
Tevez
Bænk: Amos, O'Shea, Evans, Scholes, Berbatov, Wellbeck og Giggs...

Er nani slet ikke i truppen? (:

Coach-Nico
30-09-2008, 13:51
Gad godt at se den her opstilling. Mener vi har brug for at stille et stærkt hold der kan spille noget hurtigt fodbold langs jorden og åbne et kompakt Aab-hold.

VDS

Da Silva - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Scholes - Anderson - Nani

Rooney - Berbatov

Jeg mener det er noget nær den mest chanceskabende og boldsikre opstilling vi kan mønstre pt. Scholes er ikke i super form, men hans knivskarpe afleveringer er super gode, til at stresse deres sideforskydninger.

Bugge
30-09-2008, 14:11
Jeg håber fandme ikke vi stiller med et eller andet reservespækket hold og taber eller spiller uafgjort hvorefter vi får det allerhelvedes svært resten af kampene i gruppen.

Ved godt Ferguson hævder at han ikke undervurderer AaB, men for 2 år siden mod FCK sagde han også noget lignende..

Jeg gider ikke tabe point mod AaB.. De skal udraderes så jeg kan grine af hele fodbold-danmark.

Manchester United
30-09-2008, 14:15
Jeg håber fandme ikke vi stiller med et eller andet reservespækket hold og taber eller spiller uafgjort hvorefter vi får det allerhelvedes svært resten af kampene i gruppen.

Ved godt Ferguson hævder at han ikke undervurderer AaB, men for 2 år siden mod FCK sagde han også noget lignende..

Jeg gider ikke tabe point mod AaB.. De skal udraderes så jeg kan grine af hele fodbold-danmark.

Helt enig, Fergie kan nogle gange skuffe mig meget med hans opstillinger..

KennyN
30-09-2008, 14:16
United stiller måske med et par enkelte ændringer. Men der bliver ikke sparet voldsomt på stamspillerne. Og igen, hvem er stamspiller, på for eksempel midtbanen.? Der bliver altid rokeret en del mellem Fletcher, Hargreaves, Carrick, Scholes og Anderson. Ved godt Carrick og Hargreaves ikke er med i aften, men det gør ikke holdet meget dårligere. Fletcher har startet denne sæson på forrygende vis.
Det er stadig tidligt i gruppespillet, så tror vi stiller i noget nær stærkeste. Så vi kan komme hurtigt videre fra gruppen, og evt i de sidste par kampe kan spare et par spillere..
Welbeck er ikke med i truppen til kampen, det kunne ellers være en god anledning til, at give ham de sidste 20-25 minutter, når vi forhåbentlig er oppe med nogle mål..

Og husk lige, at AaB formentlig vil stille sig meget langt nede og kæmpe hårdt for, at forsvare deres mål. Det vil blive en kæmpe opgave, at få åbnet op for deres kompakte defensiv. Også selv om de er på hjemmebane osv. Så husk, at bevar modet og tålmodigheden og ikke give op, selv om vi ikke fører 4-0 efter 30 minutter..

United DK
30-09-2008, 14:56
Gad godt at se den her opstilling. Mener vi har brug for at stille et stærkt hold der kan spille noget hurtigt fodbold langs jorden og åbne et kompakt Aab-hold.

VDS

Ronaldo - Scholes - Anderson - Nani

Rooney - Berbatov

Jeg mener det er noget nær den mest chanceskabende og boldsikre opstilling vi kan mønstre pt. Scholes er ikke i super form, men hans knivskarpe afleveringer er super gode, til at stresse deres sideforskydninger.

Nu skal vi trods alt op mod et hold i CL, og ikke en sommerkamp mod det lokale Serie 4-hold, så vi skal have lidt balance på holdet, og det ville vi slet ikke have, med ovenstående opstilling. Lad endelig være med, at sætte næsen op efter champagnebold, for selvom der på papiret er en kæmpe forskel på et engelsk og dansk mesterhold, så kan AaB vokse med opgaven, og tager vi den ikke 100% seriøst, så skal man aldrig sige aldrig, for står vi pludselig med en lang næse, ved 11-tiden i aften.

Coach-Nico
30-09-2008, 15:53
Nu skal vi trods alt op mod et hold i CL, og ikke en sommerkamp mod det lokale Serie 4-hold, så vi skal have lidt balance på holdet, og det ville vi slet ikke have, med ovenstående opstilling. Lad endelig være med, at sætte næsen op efter champagnebold, for selvom der på papiret er en kæmpe forskel på et engelsk og dansk mesterhold, så kan AaB vokse med opgaven, og tager vi den ikke 100% seriøst, så skal man aldrig sige aldrig, for står vi pludselig med en lang næse, ved 11-tiden i aften.

HVAD? Jeg synes ikke min opstilling er useriøs. Man kunne overveje Fletcher istedet for Anderson, men synes nu også Anderson er stærk defensiv. Forstår dig ikke helt..

Hl-Glory
30-09-2008, 16:06
Spiller vi egentlig med den nye blå " Retro " trøje?
Det kunne blive smukt at se den i aktion.

Men ellers ser jeg frem til en kamp som jeg frygter ikke så meget Aab , men mere det et dansk hold vi møder, vi kan næsten kun skuffe, forstå mig ret..
Men hvis vi skulle gå hen og smide point i aften, så ville det ligesom for 2år siden være forfærdeligt at høre på fodbold danmark, det orker jeg ikke høre på!
Men regner da kraftigt med en sikker sejr idag. Håber Rooney & Berbatov kan få fundet nettet idag, det ville være lækker tat få dem igang.

Come on United!

United DK
30-09-2008, 16:08
HVAD? Jeg synes ikke min opstilling er useriøs. Man kunne overveje Fletcher istedet for Anderson, men synes nu også Anderson er stærk defensiv. Forstår dig ikke helt..

Jeg siger ikke at din opstilling er useriøs, jeg siger bare at der mangler balance, altså at alle spillerne på midtbanen er offensivt orienteret, og det skaber ubalance.

Glory Man United
30-09-2008, 16:14
@Nico: Anderson/Scholes på den centrale midtbane er prøvet tre gange, og det gik elendigt. Når Hargo og Carrick ikke kan spille, så er Fletcher/Scholes klart den stærkeste

chrhein
30-09-2008, 16:21
Så kom videon på Youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=iEIa8bzOu-c
UTUBE]
Da der er ca. 10 sekunder tilbage, kommer dukken :)

schousboe9
30-09-2008, 16:23
Spiller vi egentlig med den nye blå " Retro " trøje?
Det kunne blive smukt at se den i aktion.

Ja, det burde vi vel egentlig nu du siger det!:InLove Blir godt at se!

Håber vi stiller op som følger:

------------VDS-------------
Brown----Rio----Vida----Evra
-----Fletcher---Scholes------
Ronaldo----Tevez-----Rooney
----------Berbatov----------

Bænk: Amos, Evans, O'Shea, Anderson, Nani, Park, Manucho

Ser helst en 4-4-2, men ville også virkelig gerne se alle fire i startopstillingen, og jeg tror at aftenes kamp vil være en oplagt mulighed. Vi bør være i stand til at stå imod AaBs offensiv og med ovenstående offensiv bør vi ligeledes kører de kære nordjyder over. Ef-ter-tryk-ke-ligt!

Nok lidt naivt, men man har vel lov at håbe!:devill:

Coach-Nico
30-09-2008, 16:30
@Nico: Anderson/Scholes på den centrale midtbane er prøvet tre gange, og det gik elendigt. Når Hargo og Carrick ikke kan spille, så er Fletcher/Scholes klart den stærkeste

Du har ret. En anden mulighed kunne være at holde midt-midt, som den var i weekenden med Fletcher og Anderson, hvilket gik rigtig godt. Som jeg tidligere forslog bytter jeg Anderson og Fletcher. Anderson må efterhånden også være træt, da han også spillede Carling Cup.

VDS

Rooney - Berbatov

Rasmus-K-J
30-09-2008, 16:45
Rasmus-K-J: AT PJÆKKE!! Er du klar over hvor heldig du er, at ha fået fat i billetter?? Din skole kan vel heller ikke gøre så meget ved, at du holder en enkelt fridag. Og hvis de har bare lidt hjerne (ja, jeg ved godt det handler om skolelærere..), så ville de da forstå at det ikke er hver dag, verdens største klub kommer til lille-lorte Danmark..

Problemet ligger jo i at jeg er i odense, og er i praktik i KMD. Som har været så venlige at lade mig være i praktik der. Da de ikke tager nogle ind. Min onkel arbjeder der og er så heldig jeg måtte. Kommer selv lidt uden for Århus mod grenå.

Og har lidt svært ved at pjække derfra. Da de har betalt middagsmad og lagt plan for mig hele ugen.

Synes det er lidt respektløs at ikke komme alle dage i ugen.

Sååå. Men har ingen billetter tilbage. Solgte dem alle. Det er ikke svært at komme af med dem.

Niko
30-09-2008, 17:22
Problemet ligger jo i at jeg er i odense, og er i praktik i KMD. Som har været så venlige at lade mig være i praktik der. Da de ikke tager nogle ind. Min onkel arbjeder der og er så heldig jeg måtte. Kommer selv lidt uden for Århus mod grenå.

Og har lidt svært ved at pjække derfra. Da de har betalt middagsmad og lagt plan for mig hele ugen.

Synes det er lidt respektløs at ikke komme alle dage i ugen.

Sååå. Men har ingen billetter tilbage. Solgte dem alle. Det er ikke svært at komme af med dem.

hmm havde det været mig havde jeg spurgt om jeg ikke kunne komme i weekenden, eller måske arbejde over en af de andre dage ? men det jo heller ikke altid man kan det.

Bugge
30-09-2008, 17:24
Hvis jeg havde billetter til kampen, så tror jeg også jeg havde fundet en eller anden løsning.. 95% af alt det der niende klasses praktik lort kommer man aldrig til at bruge til en skid alligevel.

Thomas
30-09-2008, 17:25
Havde håbet på det sidste, at nogen af mine venner ville tage turen op nord på, men ingen gad, pga. tog, vejr, penge .. blablalbalal.. men jeg kan trøste mig med, at jeg skal på bifrost her i Silkeborg, som er begyndt at vise Uniteds kampe.. Hvor lækkert er det ikke lige!? :b God kamp til alle! Jeg håber vi får skudt en god portion selvtillid ind i os via en storsejr!

Kofoed
30-09-2008, 17:31
Ja, det burde vi vel egentlig nu du siger det!:InLove Blir godt at se!

Håber vi stiller op som følger:

------------VDS-------------
Brown----Rio----Vida----Evra
-----Fletcher---Scholes------
Ronaldo----Tevez-----Rooney
----------Berbatov----------

Bænk: Amos, Evans, O'Shea, Anderson, Nani, Park, Manucho

Ser helst en 4-4-2, men ville også virkelig gerne se alle fire i startopstillingen, og jeg tror at aftenes kamp vil være en oplagt mulighed. Vi bør være i stand til at stå imod AaBs offensiv og med ovenstående offensiv bør vi ligeledes kører de kære nordjyder over. Ef-ter-tryk-ke-ligt!

Nok lidt naivt, men man har vel lov at håbe!:devill:

Helt enig i det hele.. Optilling, bænk, håb om resultat.. Ja alt.. Smukt;)

Niko
30-09-2008, 17:33
hmm det virker som om vores folk pryder gadebilledet i Aalborg! det for nice. jeg var i praktik i butler i Randers, det var hygligt og godt men ikke noget jeg regner med at kunne burge fremover. :)

Parkohargo
30-09-2008, 19:32
Damn jeg glæder mig ekstremt meget til kamp start. Håber virkelig vi kører aab over totalt:) Kom så United!

Hl-Glory
30-09-2008, 19:40
van der Sar

Rafael-Ferdinand-Vidic-Evra

Ronaldo-O'Shea-Scholes-Nani

Rooney-Berbatov

Fedt, med Rafael, men kan ikke forstå O'shea på midten, men alligevel skal denne kamp bare vindes!

Come on United!

Jacob FG
30-09-2008, 19:45
van der Sar

Rafael-Ferdinand-Vidic-Evra

Ronaldo-O'Shea-Scholes-Nani

Rooney-Berbatov

Fedt, med Rafael, men kan ikke forstå O'shea på midten, men alligevel skal denne kamp bare vindes!

Come on United!

Officiel?

I så fald erklærer jeg mig enig med dig. Havde hellere set Fletcher der, og så havde opstillingen været perfekt!

NtotheT
30-09-2008, 19:47
Ham Fergie lærer det aldrig. O'Shea kan seriøst ikke spille midtmidt. Håber at fravalget af Fletcher skyldes, at Fergie vil "spare ham".

Desuden har jeg en anelse medlidenhed med Brown. Han er jo blevet vraget af Fergie for en færdig anfører. Er glad for Rafael får kampen, men så kunne jeg da godt have klaret at Rio lige fik en kamp fri i aften, så brown fik midterforsvaret.

Men ellers fin nok holdopstillingen. Vores største modstandere vil nok blive spillernes egen mentalitet. Håber de ikke laver FCK'er

Hl-Glory
30-09-2008, 19:47
Officiel?

I så fald erklærer jeg mig enig med dig. Havde hellere set Fletcher der, og så havde opstillingen været perfekt!

Den er her fra sitet, så mon ikke ;)

Men enig, ville meget heller have haft Fletcher på banen fra start end O'shea.

Jacob FG
30-09-2008, 19:56
Den er her fra sitet, så mon ikke ;)

Men enig, ville meget heller have haft Fletcher på banen fra start end O'shea.

Havde kun lige det her vindue åbent, så havde ikke lige tjekket inden;)

Hl-Glory
30-09-2008, 19:58
Havde kun lige det her vindue åbent, så havde ikke lige tjekket inden;)

Haha ;)

Jacob FG
30-09-2008, 20:00
park og anderson er med fra start ifølge tv3's grafik ?

Hl-Glory
30-09-2008, 20:01
park og anderson er med fra start ifølge tv3's grafik ?

De har lige rettet det mundtligt.

Jacob FG
30-09-2008, 20:03
De har lige rettet det mundtligt.

Synes da kun de nævnte det med Brown? De erklærede sig da enige i at de ikke forstod hvorfor Park var med istedet for Nani?

PerRonaldo
30-09-2008, 20:04
Underlig opstilling.. Blev glad da jeg så den tv3 viste, men da de sagde at o'shea og rafael var med, blev jeg noget chokeret.. Hvad er det Brown han har gjort forkert??? Og hvad laver Fletcher.. Synes det er lidt til grin, o'shea er og blir aldrig god nok til en start opstilling. Desuden er det ærgeligt at park ikke er med, han har sgu fortjent at starte inde!

Hl-Glory
30-09-2008, 20:04
Synes da kun de nævnte det med Brown? De erklærede sig da enige i at de ikke forstod hvorfor Park var med istedet for Nani?

Nejnej.
De fik snakket om det hele, de sagde de hellere havde set Park istedet for Nani :)

Flax_Generous
30-09-2008, 20:06
Meget offensiv opstilling med klart fokus på speed og teknisk snilde. Jeg håber, at vi kan vise Danmark hvordan fodbold bør spilles.

O'Shea skal vel fungere som defensiv midtbanespiller, hvor han skal dække for Rafael og Evra. Den rolle plejer han at være okay i. Jeg håber ikke, at han bliver bedt om at deltage alt for meget i det offensive spil.

Det bliver spændende det her. :)

Jacob FG
30-09-2008, 20:07
Nejnej.
De fik snakket om det hele, de sagde de hellere havde set Park istedet for Nani :)

Der kan man så se hvor meget man hører mens man skriver et indlæg ;) Min fejl..! Men anyways, ligemeget hvordan vi stiller op, så skal vi nok få en sikker sejr!

Rasmus-K-J
30-09-2008, 20:07
Synes det er en mega syg opstilling. Vi hellere se Rafeal. Og hellere nani, da han vil køre meget mere rundt med backen. Tror O'shea skal lige som oprydder. Og scholes også lidt. Ville hellere have set anderson da han tackler godt også. Ellers synes jeg det er en god opstilling.

Forstår Nani
Forstår Rafael
Forstår IKKE O'Shea ( kun hans rolle )

Parkohargo
30-09-2008, 20:22
Fin nok opstilling.. men jeg forstår ikke hvorfor Brown ligespludselig skal vrages. Måske for at sætte ham i spil senere i sæsonen når det hele begynder at spidse til?.. hmm O'shea på midten.. altså mon ikke det bliver det defensive han skal tage sig af. Jeg er trodsalt rolig med al den klasse vi kommer med.:)

Kofoed
30-09-2008, 20:36
Meget offensiv opstilling med klart fokus på speed og teknisk snilde. Jeg håber, at vi kan vise Danmark hvordan fodbold bør spilles.

O'Shea skal vel fungere som defensiv midtbanespiller, hvor han skal dække for Rafael og Evra. Den rolle plejer han at være okay i. Jeg håber ikke, at han bliver bedt om at deltage alt for meget i det offensive spil.

Det bliver spændende det her. :)

Helt enig.. Fik nederen på da jeg først så O'shea der, men når man ser på resten af holdet, tror jeg O'shea kommer til at blive vigtig da han fra sin plads på midten, kan søge ud i begge sider alt efter hvilken back der hænger..

mufufu
30-09-2008, 20:41
Synes sgu det synd for brown efter hans stabilitet i sidste sæson, at blive vraget til Neville og Rafael. Hvis han ikke skal spille mod chelsea, bolton, boro, eller Aab, hvornår skal han så spille. Jeg synes han fortjener den højreback.

sadface
30-09-2008, 20:42
Rigtig stærk opstilling.. kan kun blive en underholdene kamp!

3-0 til os. og der er kanon mange gode penge til mig :D

Hl-Glory
30-09-2008, 20:42
Så der dømt retro trøjer :)

Jacob FG
30-09-2008, 20:44
Så der dømt retro trøjer :)

Ja tak:p

Hold kæft hvor er det en lækker bane!

Dos santos
30-09-2008, 20:45
hold kæft,
hvor man sidder og ærger sig over,
at man ikke er inde og se den :(.

Drale
30-09-2008, 20:45
Hold kæft jeg er spændt ! :D

JDK
30-09-2008, 20:46
Spændende opstilling! Go' kamp allesammen :devill:

Manchester United
Så sker det snart.. God kamp alle!

BT
Så starter vi... Skal nok blive en underholdene kamp:)

Tror vi får en sikker 3-0 sejr over AAB

God kamp til alle:devill:

sadface
30-09-2008, 20:52
For satan den skal være inde den der!!!

Manchester United
30-09-2008, 20:52
Berba DEN SKAL IND DEN DER!!!

Dos santos
30-09-2008, 20:53
ej, så vil han da heller ikke have et debutmål

Parkohargo
30-09-2008, 20:54
fuck berba.. den skulle ind.:)

mufufu
30-09-2008, 20:55
8 minutter og de har nærmest ikke haft bolden endnu.

JDK
30-09-2008, 20:55
gignatisk pres, med nogle store chancer! jeg føler mig allerede sikker på denne sejr - mere end for 10 min siden :devill:

Elrantiri
30-09-2008, 20:58
Der stod United altså ret skidt, det er kun held der gør at AaB ikke bankede den der ind.

sadface
30-09-2008, 21:02
den var satme godt nok stor den chance til Berba .... den skulle have været inde... :Smackden:

RasmusP
30-09-2008, 21:02
Fuck man. Den har gjort nass

jmyrini
30-09-2008, 21:07
LOL... Jeg synes sgu det er pinelig klasse, at Sky Sports har vist Ålborg Frejas logo istedet for AAB's i optakten.

Genialt mål... fantastisk stikning af Giggs.

Elrantiri
Det er jo ligefør at Rafael er mere farlig end Berbatov :lolol:

mufufu
Shit Rafael spiller nice, fantastiske løb op af banen.

Elrantiri
30-09-2008, 21:08
0-1 Rooney

Dos santos
Sådan 1-0! ROONEY

Drale
Rooney !

BT
Så starter målfesten"Rocking"

Manchester United
1-0 rooney! valge også rooney som første målscorer.. Så det er bare fint:)

Hl-Glory
Sådan!
Rooney dejligt at se han er igang igen.
Så forsætter vi drenge!

Bonde15
30-09-2008, 21:09
Sådan Rooney.
The white Pelé.

sadface
så lækker! fortsæt united

mufufu
Den var ikke god Aab, kan godt forestille mig det går nedad for dem nu! så lad os få Berbatov til at score nogle stykker, det ville være ideelt

RasmusP
30-09-2008, 21:10
Fantastisk godt afleveret af Giggs.

Dos santos
1-0 rooney! valge også rooney som første målscorer.. Så det er bare fint:)
havde jeg også tænkt på men endte med ronaldo :).

Parkohargo
ROONEY:) hehe

mufufu
Nice tackling Rio!

Hl-Glory
Kanon tackling Rio!

Elrantiri
Den var ikke god Aab, kan godt forestille mig det går nedad for dem nu! så lad os få Berbatov til at score nogle stykker, det ville være ideelt

Njaa, United skal nu stadig score nogle flere, AaB får altså en del chancer, som den vi lige så her. Lidt held og AaB får smidt den ind i nettet.

Manchester United
30-09-2008, 21:11
Rio, rigtig god tackling der;)

Dos santos
30-09-2008, 21:27
Nej, der skal sku stå 2-0 der.

Elrantiri
30-09-2008, 21:27
Nu forstår jeg egentlig godt hvorfor Wes ikke er på banen :p

mufufu
30-09-2008, 21:29
For satan da han er hurtig Rafael!

Manchester United
30-09-2008, 21:29
Nu forstår jeg egentlig godt hvorfor Wes ikke er på banen :p

ja Rafael gør det rigtig godt.:P

Hl-Glory
30-09-2008, 21:31
Ja Rafael har klart været halvlegs oplevelse :)

Manchester United
30-09-2008, 21:31
Kom med et mål mere united!:)

jmyrini
30-09-2008, 21:34
Shit jeg er begejstret over Rafaels præstation... en usleben diamant i den grad.

Men lige så lidt begejstret er jeg for Berbatov - og endda mod AAB som modstander! Manden skal sgu oppe sig en hel del, og komme i kampform noget så hurtigt!

PerRonaldo
30-09-2008, 21:37
Hold kæft hvor vi spiller ringe.. Ja undskyld mig men vi er klasser bedre end aab, men det er da så tydeligt at vores spillere fuldstændig undervurdere dem.. Vores defensiv har da sejlet rundt i flere situationer. Berba gider ikke spille fodbold.. Det linger jo en træningskamp.

Aab synes jeg gør det godt de tror på det og kunne godt have scoret et mål..

Elrantiri
30-09-2008, 21:38
Tja, en rimelig halvleg hvor de 2 hold har én ting til fælles: De er alt for dårlige til at score på deres chancer. United lægger som forventet et kæmpe pres, men at det står 1-0 er rimelig skuffende - dog ikke just noget man kan klandre Rafael for, selv Neville skal da ikke være for sikker på at være førstevalg ret længe.

srixon
30-09-2008, 21:38
ja Berbatov er satme usynlig i den grad.. synes jeg faktisk også han var mod Bolton, til trods for mange herinde synes han var kampens bedste

Manchester United
30-09-2008, 21:39
Vi spillede helt klart bedst! Og synes Rafael var vores bedste her i første halvej. Han kom med op i angrebet et par gange... Og så mangler vi lige Berbatov på måltavlen. Men alt i alt en fin første halvej.. Så mangler vi bare et par mål mere..

:)

Hl-Glory
30-09-2008, 21:41
Jeg tror her i pausen Ferige vil give spillerende lidt at tænke over så de begynder at sparke den bold i kassen.
Jeg dybt imponeret over Rafael er dog lidt nervøs over hans gule kort, men mon ikke han kan holde hovedet koldt.
Jeg synes Berbatoov må til at score det mål, så han får lidt selvtillid, jeg tror vi laver et par kasser hér i anden helvleg.
Kom så lige Berbatov!

Come on United!

Unitedforever
30-09-2008, 21:42
hold da kæft, hvor er det skuffende. Rafael spiller fremragende og Rooney gør det også super, men ellers er det godt nok tyndt.! jeg vil have en 3-4 måls sejr! det kan simpelt hen ikke være rigtigt, at når vi alligevel har så mange chancer, at vi ikke kan scorer mere end 1 fucking mål !

Glory Man United
30-09-2008, 21:43
...og så er Berba vist heller ikke ringere, vel?

Hl-Glory
30-09-2008, 21:45

Nej, men jeg tror han vil blomstre endnu mere så snart han bare for den bold i kassen.
Jeg synes han har gjort det godt i sin United indtil videre, han mangler bare målet.

red-ronaldo7
30-09-2008, 21:46
Er meget skuffet over Berba's præsentation på banen. Tror at Aab for et mål, men til gengæld tror jeg også at vi for 1-2 mål mere. VI skal udnytte vores chancer meget bedre!

PerRonaldo
30-09-2008, 21:46

Og jo.. det er han faktisk! Han er købt for at scorer mål og hvis man ikke kan score på et tomt mål, så ved jeg snart ikke..

unitedforreal
30-09-2008, 21:47
Det er en kamp som den her, som bare viser. Hvor dårligt et køb Barbetov er.
Jeg ved det er alt for hurtigt at sige noget om det, Men jeg har altid været imod det køb. Men jeg håber at jeg tager fejl. Vil gerne have han bliver en super spiller. Men som andre her inde har sagt, han gider ikke rigtig fodbold mere.

Han sagde at det er en drøm at spille for os, "det kan jeg godt se i den her kamp".

Men tilbage til kampen, Synes det er fedt at se evra og rafeal spille som de gøre, De er vores bedste spiller. Men er det ikke sådan hver gang ?.

altså at det er vores forsvar som spiller bdst. "Vidic og Rio" elsker dem så meget!!!!!!!!!!!!.

så nu score vi 3 mål. rooney 2 mere og Ronaldo 1

srixon
30-09-2008, 21:54
Og jo.. det er han faktisk! Han er købt for at scorer mål og hvis man ikke kan score på et tomt mål, så ved jeg snart ikke..

Helt enig..

men når det er sagt så tror jeg han blomstrer efter de 3 næste kampe.. Vi ved han kan noget men viser det ikke endnu..

btw.. håbløs aflevering fra Berbatov dér :s

Hinrichsen
30-09-2008, 21:55
Berbatov spiller ikke særlig godt, men er sikker på at han bare lige skal igang..
Han kommer til at bombe for os i den her sæson..

Men hvor Rafael dog spiller fremragende fodbold... Er rigtig imponeret over den lille brasilianer

red-ronaldo7
30-09-2008, 21:55
Kæft Rafael spiller godt....

mufufu
30-09-2008, 21:56
nej nej nej, han må bare ikke været skadet

Manchester United
30-09-2008, 21:56
Øv rafael skadet? :(

Tevez
30-09-2008, 21:57
Hvor er Rafael bare fremragende!... En spiller der viser glæde for spillet og som gerne vil spille sig ind i start 11.... Til gengæld undrer det mig at en spiller som Berba ikke viser mere vilje - det kan godt være svært at komme til en ny klub, men man skal kæmpe uanset hvad og hvordan man spiller.. det savner jeg sgu!... Kom nu Berba få den så i kassen!

Parkohargo
30-09-2008, 21:58
ej for helvede da oz.. Rafael bliver båret fra banen.

Hinrichsen
30-09-2008, 21:58
Han er inde igen

Drale
30-09-2008, 21:59
Berba!

Manchester United
Berbatov. SÅ KOM MÅLET AF HAM ENDELIGT:)

red-ronaldo7
Berbatov!!!!!!!!!!!!!

Holmskov
Og der var "floppet" så. Ud af ingenting.....

Tevez
Og lige som man efterspørger det :D

Hl-Glory
Så vigtigt Berbatov!
ENDELIG :D

Så han forhåbelig igang !

srixon
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Så Vigtigt Barbatov Kommer På Tavlen! Vigtigt For Hele Sæsonen!

mufufu
Øv rafael skadet? :(

Puha han er klar igen!

SÅdan Berba! hvad fanden laver forsvaren

sadface
sådan Berba dejligt at se ham score..! fantastisk:..æ.

Jacob FG
Det er så vigtigt! Et mål er et mål - godt berba

Bonde15
Dejligt at han endelig scorer.

BT
BERBATOV!!!!

Så fik han hans debutmål:lolol:

Nu er han endelig kommet igang:devill:

Parkohargo
30-09-2008, 22:00
Berbaatooov!

PerRonaldo
30-09-2008, 22:01
Dejligt med et mål fra den kære berba, han måtte da gerne lige juble over sin første United scoring.. Skidt pyt bare det er det første af rigtig rigtig mange.. :D

Parkohargo
30-09-2008, 22:03
hehe og hvor så han dog total arrogant ud da han scorede:) Præcis som vi kender ham.

RasmusP
30-09-2008, 22:04
Fantastisk køb!

mufufu
30-09-2008, 22:05
Hvad fløjter han for, bæ dommer, sku ha være mål til Tevez, den rammer ham da i ryggen.

Hl-Glory
30-09-2008, 22:09
Hvad fløjter han for, bæ dommer, sku ha være mål til Tevez, den rammer ham da i ryggen.

Det ville jeg også mene, men vi overlever ;)

red-ronaldo7
30-09-2008, 22:10
Tager hatten af for Rafael!

PerRonaldo
30-09-2008, 22:15
Nani skuffer mig sgu også meget.. Når selv bøgelund!!!! kan pille ham fuldstændig ud af kampen.. Det er bare ikke godt nok.

Hl-Glory
30-09-2008, 22:17
Spark selv Tévez?

Manchester United
30-09-2008, 22:17
Der skulle Tevez have skudt i stedet for at aflevere til Ronaldo..!

Hinrichsen
30-09-2008, 22:18
Vi mangler stadig 2 kasser

red-ronaldo7
30-09-2008, 22:22
Hvordan er det at Berbatovs afleveringer ligger? Synes sku de ligger meget skidt.

mufufu
30-09-2008, 22:23
FUck det nice BERBA!!!

Manchester United
Berbatov igen igen :P :D

Jacob FG
Sådan! Lækkert at se et smil Berba;)

sadface
SÅ MEGET KLASSE:.... Berba!

Hinrichsen
Smukt Berba

Hl-Glory
Så må vi vidst sige han er igang?

Fantastisk Berbatov!!

Parkohargo
30-09-2008, 22:24
BERBAATOV! klasse mål!

PerRonaldo
30-09-2008, 22:25
Så har han bevist sit værd.. Tak for det Berba:D lad dem rulle ind..

Bonde15
30-09-2008, 22:28
Sådan 3-0.
Berba er klasse man.
Det ville ikke gøre noget med et 4-0 mål.
Så får jeg nemlig helt rigtigt i DSR.

OnlyUnited
30-09-2008, 22:28
jeg har skrevet i dsr at vi vinder 3 0 og rooney som først :D lad den ende sådan her :d

RasmusP
30-09-2008, 22:29
Fantastisk køb. Jeg tror han er den spiller der har løbet mest i 2. halvleg (måske overgået af Tevez).

OG ER DET UNITEDFANS DER SYNGER MORINHO ARE YOU LISTNING? I så fald: Alt alt for sejt!!

Bonde15
Det var dårligt Ronaldo!

Jacob FG
God stikning - burde ha været mål !

mufufu
Den plejer han og score på Ronaldo. Godt spillet af Berbatov

Manchester United
30-09-2008, 22:31
Ærgerligt Ronaldo ikke får den ind.. come on united 1 mål mere :)

mufufu
30-09-2008, 22:36
Det er sjældent man hører fans der synger "Op og stå" ved et 0 - 3 nederlag

Manchester United
30-09-2008, 22:37
Nå 3-0 sejr... Og to mål af berbatov:eek:

Glory Man United
30-09-2008, 22:37

...og så spillede han en fantastisk 2. halvleg, ik?

Hl-Glory
30-09-2008, 22:39
Glimrende kamp og resultat.
Vi får en sikker sejr uden at spille os fuldt ud, det altid lækkert.
Rafael bliver ved med at imponere, det skønt at se.
Også fik vi gang i en hvis Berbatov, det vigtigt, så han bare kan bombe!

Glory glory Man United!

PerRonaldo
30-09-2008, 22:41
Træningskamp.. Hvor berba kom igang.. Men lidt ærgeligt at han først kan komme igang når der er mere plads på banen. Skal han bruges som sub??

Nani.. Ja, han er en farlig mand at have pga hurtighed, men han får sgu ikke noget som helst ud af, og han spillede overfor bøgelund.. Park har spillet meget bedre over de seneste kampe. Nani har ikke udviklet sig meget på det halvandet år i klubben, det er lidt bekymrende.

Nå men 3 point i en kamp hvor der ikke blev brugt alverdens kræfter, bare scholes ikke er skadet i længere tid.

Tim_rn
30-09-2008, 22:41
Ja hvad kan man sige. Vi kan ikke tvinge nogle af verdens bedste fodboldspillere til at give deres allerbedste bare fordi vi ville vise fodbold danmark de skal lade vær med at være optimistiske og holde deres kæft med fck kampen som var 2 år siden.

Havde dog med glæde set en Fletcher, måske endda rafael på Ronaldos position i dag. Forfærdelig indsats, helt klart ude af form. Det skal der arbejdes på. Gider ikke finde mig i han kan sælges til 400 millioner bare fordi han spiller af helvedes til en sæson.

PerRonaldo
30-09-2008, 22:43
...og så spillede han en fantastisk 2. halvleg, ik?

Jo men er det ikke bekymrende at han først kan spille når han får mere plads? Hans første halvlege i hver kamp har været direkte elendige, det kan du da ikke være uenig i?

Glory Man United
30-09-2008, 22:44
Jo men er det ikke bekymrende at han først kan spille når han får mere plads? Hans første halvlege i hver kamp har været direkte elendige, det kan du da ikke være uenig i?

Jeg skrev bare: "og så er han vist ikke mere elendig....." For så dårlig var han ikke. Derimod elendigt at Ronaldo ikke scorer, specielt på Berbas fantastiske ydersideaflevering. Og Nani???....Puuuuuuuh han er ringe pt

Grønholdt.
30-09-2008, 22:45
Det var en meget vigtig sejr i dag. Det var godt at se United ikke ta' for let på kampen i dag. Rafael gjorde det kanon godt i dag, det ser lovende ud med ham for fremtiden. Og så var det også godt at se Berbatov komme igang med at lave mål. Nu må vi bare håbe på at Scholes og Rooney ikke er alvorligt skadet. Det var en ganske udemærket "træningskamp" i dag, for det lignede det til tider, så ringe som AaB var. 3 vigtige point, og så er det videre til Blackburn i ligaen på lørdag!!! :devilll:

United DK
30-09-2008, 22:45
Dejlig professionel indsats, hvor AaB kun kommer frem til lidt småchancer, og hvor vi hele tiden har styr på det, sådan som det skal være, når vi som engelske og europæiske mestre, møder den danske ditto. Også dejligt at Rooney fik scoret igen, og ikke mindst at Berbatov kom i gang, måske på en billig baggrund, men det er en start. Ja, og så må man vel også rose vores unge højre back, igen på en lidt billig baggrund, men igen er det en start. Alt i alt en god kamp.

Tim_rn
30-09-2008, 22:46

Vi er trods alt ude i noget der hedder Liverpool, Chelsea, Bolton og AaB.
De to første er der ikke nogen grund til at gå i panik over. Fine kampe, og han var den nye. Bolton kan vi så snakke om, men en AaB kamp var det jo tydeligt at det bare var en stille og rolig kamp - så vent til næste weekend hvor alt pludselig betyder noget igen.

OnlyUnited
30-09-2008, 22:46
dejligt med en sejr, også lige vise Danmark hvem united er ( somom de ikke vidste det i forvejen )
Rafael var gal idag, nu kender hele DK ham og snart hele verden
MOM : den er svær Rafael, Giggs og Evra må være mine kandidater, også er det altid dejligt med top point i DSR :)

PerRonaldo
30-09-2008, 22:48
Jeg skrev bare: "og så er han vist ikke mere elendig....." For så dårlig var han ikke. Derimod elendigt at Ronaldo ikke scorer, specielt på Berbas fantastiske ydersideaflevering. Og Nani???....Puuuuuuuh han er ringe pt

Helt sikkert.. Jeg skrev også at han har vist sit værd, da han scorede mål nr. to. Jeg er ligeglad med om han ikke kæmper en vis legemsdel ud af bukserne, når han bare gør det han er ansat til, og det gjorde han i andenhalvleg!

Caller
30-09-2008, 22:51
Giv mig den Giggs trøje :D

Manchester United
30-09-2008, 22:53
Giv mig den Giggs trøje :D

Næææh nej den er min :devilll:

Bugge
30-09-2008, 22:55
Fedt med en sejr..

Nani er helt urimelig selvisk og det fører sjældent til noget som helst lige for tiden, men når han så afleverer bolden så går det straks meget bedre.

Rafael er klart man of the match.. Det var jo helt til grin, så god han var.. han driblede AaB spillerne som var de kegler, jeg har aldrig set noget lignende.. jeg er helt urimelig imponeret.

RasmusP
30-09-2008, 22:55
dejligt med en sejr, også lige vise Danmark hvem united er ( somom de ikke vidste det i forvejen )
Rafael var gal idag, nu kender hele DK ham og snart hele verden
MOM : den er svær Rafael, Giggs og Evra må være mine kandidater, også er det altid dejligt med top point i DSR :)

Jah, MOM bliver rigtig svær at finde ud af. Berbatov var efter min mening klart den bedste i 2. halvleg, men første halvleg var ikke for god. Selvom vi jo godt ved hvad han kan, så overrasker han mig alligevel positivt i anden halvleg. Er du sindsyg han spillede godt. Og så er jeg sgu ligeglad med om modstanderen hedder Aab eller de hedder Chelsea..
Men ellers synes jeg også Rafael spillede skide godt. Virkelig imponerende.

srixon
30-09-2008, 22:56

ikke så nemt at svare på de spørgsmål når deres server er overbelastet :D

Hald
30-09-2008, 22:58
Er jeg den eneste der syntes Ronaldo var utroligt skuffende/primadonna/frustreret idag! Og hvor er hans frækhed henne, den friløber han får ned mod Zaza, den kunne selv Dong ha' lobbet over Zaza i sin tid.. Virkelig skuffende, tror muligvis han er ved at trappe ned til Madrid tempo.

Caller

Bare rolig, så heldig bliver jeg aldrig i livet :whine:

Glory Man United
MOM= Giggs...synes ik den var så svær endda