PDA

Se fuld version : CL: AaB - Manchester United

Sider : 1 [2]

RasmusP
30-09-2008, 21:59
ikke så nemt at svare på de spørgsmål når deres server er overbelastet :D

Nej, det var jo som at prøve at bestille billetter til fck-united for 2 år siden:)
Jeg kom vist også til at skrive et par indlæg eller fem, fordi jeg blev ved med trykke opdatér. Jeg troede jo at loading af siden var gået i stå...

mufufu
30-09-2008, 22:00

haha ja, jeg ville også lige ind og prøve lykken, men det var der tilsyneladende også mange tusinde andre der ville.

Jeg synes i øvrigt de nye ryg numre er lidt kiksede. Jeg har ikke lagt mærke til om det er de samme i PL? er det det?

Caller
30-09-2008, 22:00

Nej det var ikke nemt, men fik da svaret på alle 3... en af dem svarede jeg dog forkert på, og nu er den så overbelastet at jeg ikke kan ændre det :)

srixon
30-09-2008, 22:02
Det kunne være så fedt at få kampens bedste spillers trøje.. men har desværre opgivet at få kontakt til den server :@

Niko
30-09-2008, 22:03
jeg så interviewet lidt tidligere idag, så kender svarene ;) men har ikke deltaget desværre. dejligt med sejr, nu er vi sku igang!

Manchester United
30-09-2008, 22:30
Jeg fik svaret på alle 3, men chancen for at vinde den meget lille, så jeg vinder sikkert ikke da jeg aldrig har vundet noget:P

RasmusP
30-09-2008, 22:32
Jeg prøver lige igen:
Var der andre end mig der hørte at der blev sunget Morinho are you listning..?

Bugge
30-09-2008, 22:34
Jeg prøver lige igen:

Den er ikke rigtig aktuel mere, er den?
Kan det ikke have været en anden sang med samme melodi?

Thomas
30-09-2008, 22:36
DIMITAR BERBATOV! Så kører det for ham! Lækkert med en sejr!

RasmusP
30-09-2008, 22:37
Den er ikke rigtig aktuel mere, er den?
Kan det ikke have været en anden sang med samme melodi?

Nej det er den vel ikke. Men jeg synes bestemt det var den melodi. Og den giver heller ikke så meget mening mere. Vi har jo allerede trofæet:D

Kofoed
30-09-2008, 22:40
Ganske god kamp.. Jeg syntes faktisk Nani gjorde det ok.. Lavede noget godt defensivt arbejde og lagde nogle skønne indlæg indimellem.. Men enig i at han var noget anonym til tider..
At folk bliver ved med at brokke sig over at Berba ikke kæmper for det fatter jeg slet ikke.. Giv ham lidt tid og han betaler jer tilbage mange gange.. Startede idag med 2 mål.. Han er ikke en spiller der løber efter bolden hvis han mister den eller i det hele taget løber efter bolden..
Utroligt doven og se på, men det er den måde han spiller på, og syntes ikke man kan brokke sig over at han ikke spille på den og den måde når det ikk er hans stil.. Og man kan se det giver pote idag.. Er rimelig anonym i første halvleg, men i anden halvleg når Aab har mistet pusten kommer han frygteligt tilbage, scorer 2 mål hvor det andet er glimragende, og løber som en anden Tevez.. Skønt..

Rooney gør det kanon, og det er som om at han efter Berba er kommet ikke går så dybt i banen, men kan godt være det bare er mig..

O'shea spiller en ganske god kamp, hvor han fordeler bolden godt, men havde dog ikke det store og lave..
Rafael spiller en kanon kamp, og leget med Aab som var det dukker.. Dog er det ikke en modstander der giver ham modstand nok til at man kan se hans sande niveau, og syntes hans defensiv halter noget, men helt sikkert en fremtidens mand, og ikke så langt ude i fremtiden..
Rio, Vidic og Evra vil jeg knap no kommentere.. Kæmpe højt niveau ligesom normalt fristes man til at sige.. Rio er bare verdens bedste forsvarsspiller.. Ingen diskution.. Bliver nød til at bestille en af de nye trøjer med ham bagpå..
Tevez er bare en spiller jeg elsker at se.. En verdensklasse spiller der skal bruge ufattelig lidt plads for at komme rundt, og nogle gange virker det som om bolden er limet fast til hans fødder.. Lækkert at se på..
Ronaldo skuffer.. Han mangler lige det sidste, hvilket også ses i hans afslutning efter den frække aflevering fra Berba sidst i kampen.. Syntes faktisk Berba kan minde lidt om Henry nogle gange, og da jeg så hans 2. mål idag tænkte jeg bare Henry med det samme.. Der er lidt kattepote over ham:D

Det mest negative ved kampen idag er skaderne.. Rooney, Scholes og Rafael går alle ud med skader.. Gad vide hvad der skete med Rooney.. Håber for guds skyld ikke det er så slemt.. Ellers bliver det ligesom sidste sæson.. Ligeså snart han kommer igang med at score bliver han skadet.. NEDTUR..

Men syntes, selvom vi kørte dem over, at Aab har stor ære af kampen, og de stillede sig ikke bare tilbage og ventede, men havde flere gode chancer, og der var da mere end en gang hvor jeg lige måtte holde vejret.. Men i enden blev det aldrig helt farligt.. Men de gjorde en god figur, og de har nogle spændene spillere som Enevoldsen bla. som jeg godt kan se komme til udlandet snart..

EDIT: Nedtur: http://www.bold.dk/nyt/?vis=89961&rss=true

Kofoed
30-09-2008, 22:41
Jeg prøver lige igen:

Jeg hørte kun Viva Ronaldo..

NtotheT
30-09-2008, 22:48
Plusser
Rafael: Gjorde det jo fuldstændig forrygende. Han var jo MoM. Han var her, der og alle vegne. Han tog alt i defensiven i hans side og han lavede den ene rush efter den anden. Han var DEN eneste på banen skide bane, derk unne slå et skide indlæg. Men jeg var imponeret. Ikke af denne kamp, men også mod Middlesbrough(sidste uge) og mod Peterborough(pre-season). Han gør store fremskridt.

Rooney: Virkelig god kamp. Fantastisk han scorede. Men lige så meget jeg kendte hans gode side, så kendte jeg ham igen, da han fik en "skade". Jeg håber for guds og uniteds skyld, at det bare var knubs! Ellers er det jo den nye Saha vi har at gøre med!

Berbatov: Han scorede de mål han skulle, Helt genialt, det er jo det han er købt for

Rio: jeg elsker mere og mere den mand for hver kamp der går :) Bl.a. hans tackling, som var så perfekt timet. Han er guld værd og jeg håber snart Fergie tager konsekvensen af Nevilles forfærdelige spil og videregiver Rio anførerbåndet! :)

Minusser

Indlæggene: Hvad helvede i alverdens navn sker der for os? Alle 11 spiller havde fandme problemer med at slå et skide indlæg. Bl.a. Alle Nanis katastrofale indlæg og hjørnespark var jo helt ubeskrivelige. Kun Ronaldos oplæg til Berbatovs andet mål var godkendt. Resten lignte serie 4-bold

Nani: Hvad sker der for ham seriøst på det seneste? :s

Berbatov: Forstår ikke at folk roser ham for hans arbejde? Altså han scorede de mål han er på banen for og det er godt. Men jeg bliver nød til at kommentere det, eftersom folk roser ham for hans arbejde på banen? Er det mig der er blind eller? For hvad jeg så i dag og imod Bolton, så laver han altså flere fejlafleveringer og sænker tempoet FOR meget.

Rooney: Ikke personens Rooney, men hans forbandelse. Nogle der ved om hans "skade"? Hvis han får sig en skade til, så ved jeg ikke hvad jeg gør.

Scholes: Jeg håber ikke det er alvorligt, for han er jo del oppe i årene. Selvom han ikke har været prangende indtil nu, så er Scholes jo en vital faktor i vores spil.
Kilde: http://www.bold.dk/nyt/Scholes-ud-med-ledbaandsskade

Ronaldo: Han spillede en godkendt kamp, men pga det kun er hans femte kamp, så er det meget tydeligt Ronaldo halter efter i sin proces. Lad os håbe for vores trofæers skyld, at han snart finder sit gamle jeg. For hans kæmpe afbrænder demonstrerede tydeligt, at han slet ikke er i gear endnu :)

Kofoed
30-09-2008, 22:52
Berbatov: Forstår ikke at folk roser ham for hans arbejde? Altså han scorede de mål han er på banen for og det er godt. Men jeg bliver nød til at kommentere det, eftersom folk roser ham for hans arbejde på banen? Er det mig der er blind eller? For hvad jeg så i dag og imod Bolton, så laver han altså flere fejlafleveringer og sænker tempoet FOR meget.

Ligefør jeg ville spørge om du så 2. halvleg???? Enig i første.. Der er han meget usynlig og smider en del nemme bolde væk.. Men i 2.. For syv søren da... Nøj hvor var han fremragende... Arbejde som en anden Tevez og scorer ovenikøbet 2 mål.. Var lidt skuffet efter 1. halvleg, men her efter kampen syntes jeg han var en af de allerbedste.. Great..

Hald
30-09-2008, 22:55
Kan ikke se der var noget at synge Viva Ronaldo af. Han lavede ikke andet en oplægget til Berba! Det er en OM'er men han skal vel op i gear.. Håber ikke Scholes bliver lagtidskadet, en ledbåndsskade tager vel noget tid, så ikke ud til at være noget alvorligt med Rafael!

United DK
30-09-2008, 22:58
Var jeg i øvrigt den eneste, der savnede Keane, da Martin Pedersen gik amok på Ronaldo? Han skulle bare have et par på hovedet, det overtusede fjols!

NtotheT
30-09-2008, 22:59
Kan ikke se der var noget at synge Viva Ronaldo af. Han lavede ikke andet en oplægget til Berba! Det er en OM'er men han skal vel op i gear.. Håber ikke Scholes bliver lagtidskadet, en ledbåndsskade tager vel noget tid, så ikke ud til at være noget alvorligt med Rafael!

Det jo trods alt kun hans femte kamp :) Men enig. Han ligner slet ikke sig selv og hans afbrænder understregede det :)
- Rafael så ikke så slemt ud, men er meget mere bekymret vedrørende Scholesy. Det så ikke alt for godt ud i gengivelse. :s Vi er også bare en anelse uheldige på den centrale midt:

Carrick, hargo, Possebon og nu scholes.

Kofoed
30-09-2008, 22:59
Var jeg i øvrigt den eneste, der savnede Keane, da Martin Pedersen gik amok på Ronaldo? Han skulle bare have et par på hovedet, det overtusede fjols!

Ja for helvede.. Han lignede en der var ALT for overtændt.. Så ud som om han bare ventede på en grund til at nakke en eller anden..

NtotheT
30-09-2008, 23:02

Haha, jeg sagde nøjagtigt det samme til mine kammerater. Der er bare et eller andet jeg ikek kan fordrage ved Pedersen. Han er simpelthen så en usympatisk fodboldspiller. I slutningen af kampen gik han bare rundt og brokkede sig højlydt til spillerne. Hvad fanden regner han med, når Aab møder United? Men det var jo kun godt Ronaldo ikke lod sit temperament kører over en dum primitiv fodboldspiller prøver at gøre sig stor. Vi savner en makelele-keane-gattuso-vieira type, der flækker spilleren, istedet for det er en af de vitale offensive kræfter, der skal blive smidt ud for det.

Men nu hvor jeg kom i tanke om det, så flækkede Rafael Martin Pedersen for Ronaldo. Det skete omkring 5 minutter efter :D

Baunie
30-09-2008, 23:03
Jeg hørte kun Viva Ronaldo..

Skal ikke kunne sige om Ronaldo sneg sig med i en enkelt strofe, men det meste af tiden var det Viva John Terry, der blev sunget.

Kofoed
30-09-2008, 23:05
Skal ikke kunne sige om Ronaldo sneg sig med i en enkelt strofe, men det meste af tiden var det Viva John Terry, der blev sunget.

skal jeg ikke kunne udelukke, men ved at der blev sunget Ronaldo på et tidspunkt..

srixon
30-09-2008, 23:05
forresten, hvad havde Aab tilskuerne ild i da de peb af Ronaldo i starten af kampen?
jeg sad og blev helt flov over det :s

srixon
30-09-2008, 23:07

Nej!!!!
jeg var også godt oppe og køre over det fjols.. men det var så fedt da Rio kom og nærmest tog kvælertag på ham :D

Martin Pedersen var meget usympatisk:Smackden:

RasmusP
30-09-2008, 23:21
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9448

Ikke for at modsige Oldtrafford.d's nyheder, men man ved vel ikke hvor lang tid han er ude endnu. Der var et interview med Luna Kristofi, og hun fortalte at hun havde set 2. halvleg sammen med Scholes, og at han fortalte hende at det var ledbåndet, men at det ikke gjorde specielt ondt, og at han skulle til lægetjek i morgen, når de kom til Manchester.

AlenM
30-09-2008, 23:25
er det bare mig eller minder Rafael meget om RAFINHA fra schalke... både i sit udseende og spillestil?

Baunie
30-09-2008, 23:30
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9448

Ikke for at modsige Oldtrafford.d's nyheder, men man ved vel ikke hvor lang tid han er ude endnu. Der var et interview med Luna Kristofi, og hun fortalte at hun havde set 2. halvleg sammen med Scholes, og at han fortalte hende at det var ledbåndet, men at det ikke gjorde specielt ondt, og at han skulle til lægetjek i morgen, når de kom til Manchester.

Skysports skriver, det er bekræftet fra Uniteds side. Lunas kilder skal man aldrig stole på.

United DK
30-09-2008, 23:32
forresten, hvad havde Aab tilskuerne ild i da de peb af Ronaldo i starten af kampen?

Det var nok bare for at tirre ham, eller noget i den stil. Folk hader ham udadtil, men hjemme foran computerskærmen, sidder de og wanker til Ronaldo-videoerne på Youtube.

Buttler
30-09-2008, 23:38
Der var ikke meget gang i udeholdets tilhængere på stadion synes jeg? Jeg havde forventet lidt mere og jeg kunne da kun høre AaB's fans..

NtotheT
01-10-2008, 00:00
er det bare mig eller minder Rafael meget om RAFINHA fra schalke... både i sit udseende og spillestil?

Arrgh, synes ikke jeg har set Rafinha være så aggresiv som i de tre kampej eg har set Rafael :) Men sjovt nok hedder de begge Rafael :D lidt pudsigt :D

Heine Stick
01-10-2008, 00:03

Næ men AaB's supportere gjorde jo egentlig bare, hvad deres kolleger i Premier League gør - buer ad Ronaldo selvom det er tydeligt for enhver, at manden er fuldstændig ligeglad. Åndsvagt.

Der var ikke meget gang i udeholdets tilhængere på stadion synes jeg? Jeg havde forventet lidt mere og jeg kunne da kun høre AaB's fans..

Nu stod jeg godt nok og fik blæst min hjerne ud af AaB's supportere (som jeg iøvrigt må sige gjorde et godt stykke arbejde for at støtte deres hold), men jeg må sige, at det var overordentligt svært for mig at høre Uniteds tilhængere. De virkede en smule flade. Men igen, jeg stod også lige midt i den infernalske AaB larm. Jeg gad nu godt alligevel at have stået på Uniteds tribune istedet for. :)

Heine

srixon
01-10-2008, 00:03
Det var nok bare for at tirre ham, eller noget i den stil. Folk hader ham udadtil, men hjemme foran computerskærmen, sidder de og wanker til Ronaldo-videoerne på Youtube.

LIGE PRÆCIS! det er så klamt :mad: misundelse kan være en grim ting...

dannigizmo
01-10-2008, 00:40

Der var 800 United-fans på stadion - det må være begrænset hvor meget, man kan forvente af dem. Jeg var selv på The Irish House inden kampen, og der var der i hvert fald godt gang i de engelske United-fans, så de har nok bare haft en temmelig stor opgave foran sig på stadion.

United-Allan33
01-10-2008, 05:25
Der var 800 United-fans på stadion - det må være begrænset hvor meget, man kan forvente af dem. Jeg var selv på The Irish House inden kampen, og der var der i hvert fald godt gang i de engelske United-fans, så de har nok bare haft en temmelig stor opgave foran sig på stadion.

Jeg må indrømme at jeg også var skuffet over Uniteds fans.. Synes de startede godt med at kunne blive hørt under CL hymnen, men faldt så noget af på den henad i kampen.. Og at de kun var 800 er ingen undskyldning, både AGF og Brøndby har været langt færre men stadig skabt mere stemning... Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med mikrofon forholdene at gøre, måske der slet ingen var i Uniteds ende, hvorimod de stod lige ud for AAB fans, men det må folk på stadion jo kunne fortælle..

United-Allan33
01-10-2008, 05:27
skal jeg ikke kunne udelukke, men ved at der blev sunget Ronaldo på et tidspunkt..

Jeg hørte kun 1 gang blive sunget Ronaldo ellers var det John Terry der blev brugt...

United DK
01-10-2008, 06:58
Ikke at det er en undskyldning, men for de tilrejsende United-fans, var gårsdagens kamp bare en lille rubrik i sæsonen, og ligesom med spillerne kan det være svært, at sætte sig op til små opgaver.

Smaakage
01-10-2008, 07:40
Jeg stod i Unitedsektionen, og synes ikke rigtig i kan klage over stemningen. Der var konstant sang fra hele afsnittet, og Aabfansene prøvede et par gange at åbne, men blev altid overdøvet.

Dem jeg kender der har siddet på langsiderne siger også at det kun var United man kunne høre på stadion, så tror det var fordi i sad foran skærmen der hjemme. Der var fin stemning i Unitedenden.

Og der blev ikke sunget Viva Ronaldo en eneste gang, men derimod Viva John Terry en del gange

United-Allan33
01-10-2008, 08:21
Jeg stod i Unitedsektionen, og synes ikke rigtig i kan klage over stemningen. Der var konstant sang fra hele afsnittet, og Aabfansene prøvede et par gange at åbne, men blev altid overdøvet.

Dem jeg kender der har siddet på langsiderne siger også at det kun var United man kunne høre på stadion, så tror det var fordi i sad foran skærmen der hjemme. Der var fin stemning i Unitedenden.

Og der blev ikke sunget Viva Ronaldo en eneste gang, men derimod Viva John Terry en del gange

Jeg tror ikke nogen klager over stemningen, jeg var lidt skuffet over den, men som jeg også skriver tidligere, kan den manglende stemning på TV, skyldes at der ikke var stillet mikrofoner i United enden, for på TV var det mest AAB man kunne hører.. Man ser jo det samme til Liverpools CL kampe, der er der virkelig gang i den, men til en alm PL kamp kan man knap nok hører dem...

Dog kunne jeg hører at der blev sunget Viva Ronaldo en gang...resten er rigtig nok blev der sunget John Terry...

Dines
01-10-2008, 08:26
Vi vinder uden problemer. Vi spiller os ikke fuldstændig ud, men alligevel er vi klasser bedre end Aab og får en god sejr med hjem. Eneste minusser er vores skader, ellers er det helt perfekt. Rafael, Giggs, Rooney, Rio, Vidic, Evra og Berbatov i andenhalvleg var gode. Ronaldo er stadig et stykke fra kampformen. O'Shea mangler teknik. Nani var kampens skuffelse. VDS blev ikke testet. En god sejr, men ærgeligt med skader.

Hald
01-10-2008, 08:38
Martin Pedersen ja.. Ak ja! Han er nok dk's størtse franskbrødstyv. få nu de arme indtil kroppen din svækling!. årh hvor var jeg irriteret på ham !

JumpingCarrot
01-10-2008, 09:09
Ikke at det er en undskyldning, men for de tilrejsende United-fans, var gårsdagens kamp bare en lille rubrik i sæsonen, og ligesom med spillerne kan det være svært, at sætte sig op til små opgaver.

Det er en hård beskyldning, efter man oplevede dem på Irish i går. Det var jo vanvittigt, så fedt det var at skråle Unitedsange sammen med Pete Boyle og resten af flokken. Hold op, hvor kan de mange :o Vi kom vel kl. lidt i tre, og der var konstant sang i de fem timer, der gik, før folk tog på stadion. Det var så niiice!

Kan i øvrigt oplyse, at Smaakage var fuld (MEGET) før han tog på stadion for at stå i United-sektionen, så han har næppe kompetence til at udtale sig, selvom jeg gerne vil tro hans ord.

RasmusP
01-10-2008, 09:13
Skysports skriver, det er bekræftet fra Uniteds side. Lunas kilder skal man aldrig stole på.

Lunas kilde var Paul Scholes!!:lolol:

Men det er også ligegyldigt. Det er nok ikke helt ved siden af, at han er ude i OP TIL 2 måneder. Det kan vel være 2 måneder, men også 2 uger ;)

Mikke7
01-10-2008, 09:32
Synes, vi fik spillet en god kamp i går - tror ikk der blev brugt de helt store kræfter, men alligevel en solid sejr:)
Synes mange spillere kom op i gear - lækkert at have Berba igang:D
Det var også rart at se en kamp, hvor vi ik bare trak os tilbage, da vi kom foran - det må gerne fortsætte:)

men et minus for kampen er klart Scholes' skade...:(

helt enig - virkelig god stemning på Irish House, ikk kun før kampen, men også under var der en okay stemning (stemningen under kampen kan dog ikk sammenlignes med stemningen før kampen)..

har også fået at vide af en, som var på stadion, at Unitedfansne var fantastiske - så tror det snyder meget, når man ikk er på stadion..

Det er en hård beskyldning, efter man oplevede dem på Irish i går. Det var jo vanvittigt, så fedt det var at skråle Unitedsange sammen med Pete Boyle og resten af flokken. Hold op, hvor kan de mange :o Vi kom vel kl. lidt i tre, og der var konstant sang i de fem timer, der gik, før folk tog på stadion. Det var så niiice!

Ja det var super på Irish - og de engelske fans der, de er squ herlige:D Sad i samme togvogn med en flok englændere, da turen gik hjemover ved midnat, de var for sjove - sidder og synger den der "our house" og øver sig i at sige de danske bynavne:D og så kom der en gruppe ind, der ikk havde været til bold, men skulle til kbh, og de havde ikk været der 1 min. før de sprøger kontrolløren, hvor langt den larmende gruppe englændere skal hahah:)
Det var også sjovt at se, hvordan englænderne virkelig lever sig ind i sangene..
Virkelig en fed oplevelse med Pete Boyle :)

JumpingCarrot
01-10-2008, 09:55
http://ekstrabladet.tv/sport/article1063664.ece

:D::D:DD::D Der har vi jo lige Smaakage, mig, dannigizmo, Juel - og lidt af hvert :D:D:D:D:D:D:D::DDDD:D:::DDD:D:D

Mikke7
01-10-2008, 09:59

:D::D:DD::D Der har vi jo lige Smaakage, mig, dannigizmo, Juel - og lidt af hvert :D:D:D:D:D:D:D::DDDD:D:::DDD:D:D

tænkte faktisk i var nogen fra forummet hehe:D jeg stod lidt bag jer, da jeg kom.. i kunne squ give den gas hahah

nightraven
01-10-2008, 10:21
Jeg syntes stemningen på Irish House var genial, og generelt havde jeg den fedeste tur, havde en genial samtale med Boyle og den mand er jo fantastisk :) Hva han ikke har af sange i ærmet, og på stadion fik han da også lige brygget en sang sammen om mig og min kammerats pølse med brød :) og fik da også hilst kort på vores allesammens Casper, og han forstår sgu at give den gas....Respekt :)

MHT stemningen på stadion, så syntes jeg det var ok...tror det havde være en del bedre hvis alle Unitedfans havde stået bag det ene mål istedet for en halvdel på langsiden og den anden bag mål.

men alt i alt en fed oplevelse som jeg håber at få flere af.

Og tænk jeg faktisk nær var blevet skyldig i hverken mig eller mine kammerater kom på stadion....men det er en anden historie

nightraven
01-10-2008, 10:30

gætter på jeg har et par mobil klips med jer så :) stod lige ved siden af scenen og fik da knipset lidt

Coach-Nico
01-10-2008, 13:27
Nu skal vi trods alt op mod et hold i CL, og ikke en sommerkamp mod det lokale Serie 4-hold, så vi skal have lidt balance på holdet, og det ville vi slet ikke have, med ovenstående opstilling. Lad endelig være med, at sætte næsen op efter champagnebold, for selvom der på papiret er en kæmpe forskel på et engelsk og dansk mesterhold, så kan AaB vokse med opgaven, og tager vi den ikke 100% seriøst, så skal man aldrig sige aldrig, for står vi pludselig med en lang næse, ved 11-tiden i aften.

Så var mit forslag til startopstillingen vist ikke helt ved siden af hva! Ved godt O'shea er mere def. end Anderson, men alligevel..

United DK
01-10-2008, 13:41
Så var mit forslag til startopstillingen vist ikke helt ved siden af hva! Ved godt O'shea er mere def. end Anderson, men alligevel..

Netop, Anderson var slet ikke inde, så helt ret havde du ikke.

Høgsted
01-10-2008, 14:01
Var på stadion igår og det var den fedeste oplevelse. Helt fantastisk at se stjernerne i aktion og var også dybt imponeret over United fansene som jeg sad lige ved siden af. Lagde specielt mærke til to sange de sang.
- den første sang de især inden kampen og da spillerne kom ind på banen. Kender ikke sangen men den lød noget i retning af dette " champions of all/euro champions of england ". Det gentog de så nok 8-10 gange og det lød pisse fedt. Har ikke før stødt på sangen og håber nogle kan hjælpe mig med at identificere sangen :)
- det andet jeg bed mærke i var en helt ny Berbatov sang som de begyndte at synge efter hans første scoring. Der var kun to linjer i sangen og den første var bare " Dimitaaar Berbatooov " den anden linje fik jeg ikke fat i men det lød nu meget cool. Håber nogle kan hjælpe mig og vil ellers også gerne høre fra andre der var på stadion :)

nightraven
01-10-2008, 14:07
Var på stadion igår og det var den fedeste oplevelse. Helt fantastisk at se stjernerne i aktion og var også dybt imponeret over United fansene som jeg sad lige ved siden af. Lagde specielt mærke til to sange de sang.
- den første sang de især inden kampen og da spillerne kom ind på banen. Kender ikke sangen men den lød noget i retning af dette " champions of all/euro champions of england ". Det gentog de så nok 8-10 gange og det lød pisse fedt. Har ikke før stødt på sangen og håber nogle kan hjælpe mig med at identificere sangen :)
- det andet jeg bed mærke i var en helt ny Berbatov sang som de begyndte at synge efter hans første scoring. Der var kun to linjer i sangen og den første var bare " Dimitaaar Berbatooov " den anden linje fik jeg ikke fat i men det lød nu meget cool. Håber nogle kan hjælpe mig og vil ellers også gerne høre fra andre der var på stadion :)

Champions of england, Champions of Europe...den med Berbs er Dimitar....Berbatov...one look at city and he said fuck off :)

Jeg var lidt lun på Hargreaves sangen, eller må du ha fat i Casper...så ud som om han havde styr på samtlige :)

Høgsted
01-10-2008, 14:10
Champions of england, Champions of Europe...den med Berbs er Dimitar....Berbatov...one look at city and he said fuck off :)

Jeg var lidt lun på Hargreaves sangen

Mange tak - godt der er nogle der er kvikke. Hørte Hargreaves kun en enkelt gang igår. Men synes det fedeste var da Carlos Tevez kom ind og de med det samme sang " Argentina ! Argentina ! " og 2 min efter begyndte alle sammen at synge " Who´s that man from Argentina...........He´s our superstar Tevez " :)
Var du også på stadion

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=n2dqmnuFfok - link til den med champions

nightraven
01-10-2008, 14:16
Jeps, stod på nordjyske f2...helt oppe...var bestemt en oplevelse :)

United DK
01-10-2008, 14:17

Berbatov-tov-tov
He told City to fuck off
Berbatov-tov-tov
He showed Spurs he was the boss
30 mill
We dont mind
He now wears number 9
Berbatov-tov-tov
He told City to fuck off

Melodien er den samme som Anderson-sangen (http://www.youtube.com/watch?v=CqSKzdDRJZM).

Høgsted
01-10-2008, 14:23
Berbatov-tov-tov
He told City to fuck off
Berbatov-tov-tov
He showed Spurs he was the boss
30 mill
We dont mind
He now wears number 9
Berbatov-tov-tov
He told City to fuck off

Melodien er den samme som Anderson-sangen (http://www.youtube.com/watch?v=CqSKzdDRJZM).

Kender godt denne og har også hørt den men det var ikke den de sang. Den som nightraven refererer til var den jeg bed mærke i de sang igår

United DK
01-10-2008, 14:30
De kreative englænders Berbatov-sangtråd.

http://community.manutd.com/forums/p/21996/184903.aspx

KennyN
01-10-2008, 15:44
Stor ros til Giggs, han spillede en fremragende kamp igår, da han kom ind. Måske er han oppe i alderen, og ikke så hurtig mere. Men han spillede glimrende inde på den centrale midtbane igår mod AaB. Han er måske manden der sammen med Fletcher og Anderson (og måske Hargreaves, alt efter skade) der skal fylde midten ud, mens Scholes og Carrick er ude med skader.. Han har stadig meget at bidrage med. Også ros til O'Shea, der tit er blevet kritiseret når han spiller på midtbanen. Han gjorde det glimrende igår, men ja, det var selvfølgelig ikke Kaka, Gerrard eller Fabregas han var oppe mod. Men alligevel, han leverede en fin præstation..
Derudover var Rafael en fornøjelse at følge, en fantastisk spiller med glimrende attitude..

United-Allan33
01-10-2008, 15:52
Stor ros til Giggs, han spillede en fremragende kamp igår, da han kom ind. Måske er han oppe i alderen, og ikke så hurtig mere. Men han spillede glimrende inde på den centrale midtbane igår mod AaB. Han er måske manden der sammen med Fletcher og Anderson (og måske Hargreaves, alt efter skade) der skal fylde midten ud, mens Scholes og Carrick er ude med skader.. Han har stadig meget at bidrage med. Også ros til O'Shea, der tit er blevet kritiseret når han spiller på midtbanen. Han gjorde det glimrende igår, men ja, det var selvfølgelig ikke Kaka, Gerrard eller Fabregas han var oppe mod. Men alligevel, han leverede en fin præstation..
Derudover var Rafael en fornøjelse at følge, en fantastisk spiller med glimrende attitude..

JO han var rent faktisk oppe imod Caca

Casper
01-10-2008, 16:41
De kreative englænders Berbatov-sangtråd.

http://community.manutd.com/forums/p/21996/184903.aspx

Det er ikke lige manutd.coms forum som er bedst til sådan noget.
Det er ikke det fans på lægterne bruger...

Anyway, i går blev der sunet følgende om berbatov:
Dimitar... Berbatov.... one look at Man City and he said fuck off

Casper
01-10-2008, 16:45
Jeg var lidt lun på Hargreaves sangen, eller må du ha fat i Casper...så ud som om han havde styr på samtlige :)
http://www.oldtrafford.dk/sange.php?sange=show&id=113

Bare lad vær med at syng den til Pete Boyle... han hader den... han er sur over den oprindeligt er en west ham sang om christian dailly

United DK
01-10-2008, 17:10
Det er ikke lige manutd.coms forum som er bedst til sådan noget.
Det er ikke det fans på lægterne bruger...

Nej, de bruger kun rejemadder, som de kan proppe i munden.

Sivebæk
01-10-2008, 19:22

Haha, vi er for kendte til det her sted :D

Tak for en fantastisk dag allesammen..! Og til dem jeg ikke havde mødt før: En fornøjelse :)

Benzet
01-10-2008, 20:24
Her er lidt sjov læsning for os danskere, hvor Manutd.com`s James Tuck beskriver danskerne og Aalborg:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B83A644F4%2D1A7E%2D48B9%2DAF 95%2D4605613A9A18%7D&newsid=6619555